Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:33

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Hij geeft aan het einde toch een duidelijk beeld van zijn volgende idee, een vaste stok en een tweede zaagblad of iets met het idee van een heggentrimmer. Maar hij is met een volgend type bezig ;)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:21

steveman

Comfortabel ten onder

Hey, opeens was er een aflevering...

Maar, viel hier nou iets te bekennen van wat het nieuwe format zou moeten zijn :?

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hoezo, nieuw format? Ze hebben net sinds vorig seizoen een nieuw format, waarom zouden ze dat weer omgooien?

Ik heb met een grote smile op mijn gezicht zitten kijken deze aflevering. Het belooft weer een prima seizoen te worden. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Ik heb er ook weer van genoten :D

En me kapot gelachen om dat stukje toen de explosieven van die boot het niet deden, en Adam die antenne van de detonator boven dat raam uit stak, nog een paar keer proberen :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 05:38

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Gaaf hoe Vince toegaf niet stil te hebben gestaan bij hoe die beweging van het machinegeweer op de uiteinden langer zou hangen.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:28

thijsco19

KTM 990 SMT

Wait.. Er is dus al een nieuwe aflevering geweest? Op TV?..

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Op TV in Nederland? Geen idee. In de US wel, maar met het schema van Discovery is de kans best aanwezig dat hij hier 2 weken terug al te zien was :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:48
Spike_wolf schreef op maandag 20 juli 2015 @ 08:11:
Op TV in Nederland? Geen idee. In de US wel, maar met het schema van Discovery is de kans best aanwezig dat hij hier 2 weken terug al te zien was :P
Dan hadden ze bij Discovery er wel uitgebreid reclame voor gemaakt :)
misschien binnen een weekje of zo.

Ik zie dat US programma's steeds sneller op de NL zender te zien zijn, een hele verbetering.

[ Voor 11% gewijzigd door absrnd op 20-07-2015 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:12

Wildfire

Joy to the world!

steveman schreef op zondag 19 juli 2015 @ 21:13:
Hey, opeens was er een aflevering...

Maar, viel hier nou iets te bekennen van wat het nieuwe format zou moeten zijn :?
Zoals al eerder gezegd, het nieuwe format was er al. We zitten, ook met deze aflevering, in seizoen 15 waarin de boel dus omgegooid is (de nieuwe ep is s15e07 namelijk).

In het nieuwe format wat dus sinds dit seizoen geïntroduceerd is: exit Kari, Grant en Tory en terug naar de core met Jamie en Adam.

-- Edit: hmmm. Schijnbaar is dit al wel weer een nieuw seizoen is het dus s16e01 en heeft de downloadscene het gewoon s15e07 genoemd. Ach ja, wat maakt het uit, een nieuwe aflevering is een nieuwe aflevering :P

[ Voor 26% gewijzigd door Wildfire op 20-07-2015 12:16 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vond iemand de nieuwste aflevering ook maar mwah? Het kwam op mij over als "we doen het want het is nu eenmaal ons werk" maar volgens mij hadden ze er geen zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Wildfire schreef op maandag 20 juli 2015 @ 10:20:
[...]

Zoals al eerder gezegd, het nieuwe format was er al. We zitten, ook met deze aflevering, in seizoen 15 waarin de boel dus omgegooid is (de nieuwe ep is s05e07 namelijk).

In het nieuwe format wat dus sinds dit seizoen geïntroduceerd is: exit Kari, Grant en Tory en terug naar de core met Jamie en Adam.
Dat het er een was in naar zogenaamde nieuwe format was me natuurlijk duidelijk... Maar de pluspunten die het met zich mee zou brengen :? Daar merkte ik dus niks van.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Dus je merkt niet dat er minder myths per aflevering zijn waardoor ze zich meer kunnen focussen op de myths die ze wel doen? Waardoor ze wat dieper op dingen kunnen ingaan waar eerst niet altijd de ruimte meer voor was? Dat Jamie en Adam nu meer mogelijkheden hebben om weer zelf builds te doen?

[ Voor 14% gewijzigd door Wildfire op 20-07-2015 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Wildfire schreef op maandag 20 juli 2015 @ 10:20:
We zitten, ook met deze aflevering, in seizoen 15 waarin de boel dus omgegooid is (de nieuwe ep is s05e07 namelijk).
Nee, dit was de eerste aflevering van seizoen 16. Adam noemde de aflevering hiervoor namelijk zélf de season finale op Twitter. Dat de downloadscene eigenwijs is en zijn eigen nummering erop nahoudt, daar kan Discovery niks aan doen. Oh wacht, toch wel: netjes nummers aangeven op hun eigen site. 8)7
Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2015 @ 10:23:
Vond iemand de nieuwste aflevering ook maar mwah? Het kwam op mij over als "we doen het want het is nu eenmaal ons werk" maar volgens mij hadden ze er geen zin in.
Hoe kom je daarbij? Jamie is in de hele serie(bijna) nooit enthousiast geweest, dat is deel van zijn charme. En dat Adam zich niet altijd als een kleuter gedraagt en soms ook gewoon wat bijdraagt betekent nog niet dat hij er geen zin in heeft. Het was vrij duidelijk dat Adam in beide projecten veel plezier had. Die gasbel in de watertank en die geiser in dat meertje vond hij geweldig en dat zei hij ook in beide gevallen. En dat hij plezier had in zijn eigen build was ook duidelijk. :P

[ Voor 41% gewijzigd door NMe op 20-07-2015 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:36

Klippy

Still Game

Ik hou meestal deze aan: http://epguides.com/MythBusters/
Die zegt ook s15e07 en ik vind het logischer, er is altijd een pauze midden in een seizoen, maar het is altijd een hel om je goede episodes op MediaPortal te krijgen, die lopen ook altijd door elkaar na een pauze, al worden die meestal gelijk gezet met de download scene. Volgens mij is er ook geen officele seizonen lijst, Wikipedia doet het altijd per jaar, veel makkelijker, maar niet voor automatische imports...

Veel belangrijker: 6 nieuwe afleveringen *O*

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Neemt niet weg dat Adam zelf zei dat het vorige seizoen afgelopen is. ;) Ook EpGuides doet maar wat zolang Discovery geen nummering communiceert. Je wil niet weten hoeveel gezeur dit oplevert op de fora van TVDB en voor software zoals Sonarr en Sickbeard. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al maken ze er Deel 300 Mk. Pi van, lekker boeien toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Epische beelden vanuit die U2 zeg! _O_

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Dat hele process was erg tof om te zien, ook al draaide het helemaal nergens om en was het alleen maar "tof om te doen" :P
Adam heeft zelf ook gezegd dat ze al jaren aan het kijken zijn of ze iets in samenwerking met de US Air Force konden doen, maar tot zover nog geen boeiende myths hadden kunnen bedenken. Dit was ook een myth van niets natuurlijk, maar een mooi excuus om die twee in die setting te zien, met een stel mooie beelden van het hele process :)

Ik vraag me wel af wanneer ze dat stuk over de multi rotors opgenomen hebben. Ze deden alsof Adam totaal geen ervaring met die dingen heeft, terwijl hij al jaren heel intensief aan het vliegen is met Phantoms, en nu met een Inspire.
Hij is er zo intensief mee bezig dat hij hele veiligheidsprotocollen opgesteld heeft en complete logboeken bijhoudt van alles dat hij met zijn quads doet :?

Die octo van Duncan blijft tof, dat is een erg bruut ding, waar Adam het op Tested ook regelmatig over heeft.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Holy sjiit! Dat was nog best gevaarlijk op het einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

ZOMG :X :D
Die as was helemaal aan diggelen :D

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Best episode so far!
Geweldig hoe ze er weer van genoten.
Maar inderdaad die as.. :D En ook die sleuf welke het blad had gemaakt in die buis.. Awesome!

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Spike_wolf schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 10:52:
ZOMG :X :D
Die as was helemaal aan diggelen :D
Compleet kapot gescheurd! :D Dat had echt wel een situatie kunnen opleveren, als je ook zag wat het had gedaan aan Jamie's "lawnmower of doom"! Dwars door het metaal heen gesneden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik vond de high speed-beelden nog wel het mooiste. De manier waarop dat ding gelanceerd werd was mooier dan het correct aflopen van het parcours ooit had kunnen zijn. :P

Overigens ben ik het niet helemaal eens met die glas-myth. Ze hielden geen rekening met botten. Daardoor zakte bij het veiligheidsglas de dummy als een pudding in elkaar. Botten hadden het meer op zijn plek gehouden en daarmee waren de resultaten misschien wel anders geweest. Hetzelfde geldt voor het "gewone" glas. Als er een bot in de weg zit wordt er niet zo makkelijk gesneden. :P

[ Voor 53% gewijzigd door NMe op 02-08-2015 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Spike_wolf schreef op zondag 26 juli 2015 @ 19:15:
Dat hele process was erg tof om te zien, ook al draaide het helemaal nergens om en was het alleen maar "tof om te doen" :P
Adam heeft zelf ook gezegd dat ze al jaren aan het kijken zijn of ze iets in samenwerking met de US Air Force konden doen, maar tot zover nog geen boeiende myths hadden kunnen bedenken. Dit was ook een myth van niets natuurlijk, maar een mooi excuus om die twee in die setting te zien, met een stel mooie beelden van het hele process :)
Regardless of de myth een goeie was, ik heb er met uitermate veel plezier naar zitten kijken.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

CyBeR schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 17:26:
[...]

Regardless of de myth een goeie was, ik heb er met uitermate veel plezier naar zitten kijken.
Ik ook, maar het had beter deel kunnen zijn van een andere show. Of desnoods een Mythbusters special. Ik vond het ook wel vermakelijk maar ik had liever gewoon een echte myth gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

steveman schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 09:59:
Holy sjiit! Dat was nog best gevaarlijk op het einde.
Hot damn inderdaad, dat stuk staal rondvliegend is *niet* iets wat je tegen wilt komen :X

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:48
Dat afgebroken blad had ook naar achteren kunnen schieten, dan had Savage misschien wel zijn benen kwijt geweest !
die plaatjes lexaan waar ze achter staan is lang niet zo veilig als ze doen voorkomen, ze hebben echt mazzel gehad :P

wat ik ook jammer vond, is dat ze met de stenen niet gekeken hebben naar penetratie, dan mag de steen wel heel hard gaan, maar door de vorm en formaat van de stenen, zou ik denken dat een kogel net zoals een mes, meer meer kracht uit oefent per mm2, dan een steen,
je zal van de steen misschien wel een bot breuk hebben of een flinke blauwe plek, maar niet dodelijk kan zijn.

En als de dummy gemaakt zou zijn met een skelet er in, zou het resultaat hetzelfde zijn gebleven, vele botbreuken, en heel veel interne schade, dat je toch zo goed als dood zou zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

NMe schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 17:06:
Overigens ben ik het niet helemaal eens met die glas-myth. Ze hielden geen rekening met botten. Daardoor zakte bij het veiligheidsglas de dummy als een pudding in elkaar. Botten hadden het meer op zijn plek gehouden en daarmee waren de resultaten misschien wel anders geweest. Hetzelfde geldt voor het "gewone" glas. Als er een bot in de weg zit wordt er niet zo makkelijk gesneden. :P
Eens, hoewel de uitslag alsnog hetzelfde kon zijn.
Bij beide stukken glas was je immers dood door de impact alleen al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

absrnd schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 08:29:
wat ik ook jammer vond, is dat ze met de stenen niet gekeken hebben naar penetratie, dan mag de steen wel heel hard gaan, maar door de vorm en formaat van de stenen, zou ik denken dat een kogel net zoals een mes, meer meer kracht uit oefent per mm2, dan een steen,
je zal van de steen misschien wel een bot breuk hebben of een flinke blauwe plek, maar niet dodelijk kan zijn.
Ik weet toch vrij zeker dat een steen van dat formaat je met die snelheid aardig pijn gaat doen, als het niet meer is. Bovendien was de mythe nooit dat het genoeg is om iemand te doden, dus dat hebben ze ook niet getest. Het verhaal was dat er minstens evenveel kracht bij kwam kijken als bij een kogel uit een handpistool.
En als de dummy gemaakt zou zijn met een skelet er in, zou het resultaat hetzelfde zijn gebleven, vele botbreuken, en heel veel interne schade, dat je toch zo goed als dood zou zijn :)
Ook dat was de myth niet, zoals ze ook tijdens de aflevering meerdere keren zeiden. De myth was dat je met een ongelukkig vallend stuk veiligheidsglas een persoon doormidden kan snijden. Of die persoon al dan niet doodgaat is niet interessant. Daarom zijn botten ook zo belangrijk: met of zonder botten, de dummy was toch wel "dood" geweest. Maar het resultaat waar ze daadwerkelijk op testten had wel eens heel anders kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Deze had ik hier nog niet gepost, Voor wie nog meer info wil over de U-2 vlucht, Adam in gesprek met Will over het hele gebeuren:

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

Waren mooie afleveringen tot nu toe inderdaad, die U-2 beelden waren echt super, heb daar echt van genoten. Die hele aflevering was trouwens echt mooi om te zien, hoe dat vliegtuig moet opstijgen en landen op z'n fietswielen is echt tof om te zien. In hetbegin dacht ik WTF is dit nu voor wazig myth, maar daarna werd het geweldig :D

De laatste was ook leuk trouwens, weer eens wat anders dan C4 :p Maar een bot zal inderdaad lastiger te snijden zijn, niet aan gedacht eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Jammer dat het zinnetje 'I've got a plane to catch' niet gevolgd werd door 'to Belize'. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Dat met die hand was vanaf het begin al duidelijk. Ze hebben ook al vaker aangetoond dat een losse kogel amper schade aanricht doordat de explosieve kracht alle kanten op kan. Hem tussen je vingers klemmen zal niet heel veel effect hebben.

Dat je met gemak door simpele tussenmuren heen kunt schieten viel ook te verwachten, hoewel dat hier in huis een stuk moeilijk wordt :P
Maar hoe makkelijk Jamie Adam te pakken kreeg in dat doolhof was wel onverwacht :D

Dat doolhof op zichzelf was ook geweldig, screw VR, zo gamen is veel gaver :D

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik erger mij toch precies een beetje aan het nieuwe format/de nieuwe afleveringen. :/

Die 'geacteerde stukjes' als intro, special guests die weinig tot niets bijdragen,... Het hoeft allemaal niet.
Ik denk dat ik zowat alle afleveringen van Mythbusters heb gezien, en die heb ik steeds met veel interesse bekeken. Bij de nieuwe afleveringen heb ik dat precies iets minder.

Maar goed, ik blijf kijken. Het is en blijven de Mythbusters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik vind het nieuwe format wel veel fijner maar heb het idee dat de kwaliteit van de myths aftakelt. De echt grote myths zijn al een keer gedaan en de laatste tijd zijn het wat minder interessante zaken die je van te voren al kan zien aankomen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Dat merk ik ook, veel "myths" zijn nu meer hollywood fiction dan echt urban myth dingen. Desondanks vind ik het format inderdaad veel mooier. Alles wordt veel beter in beeld gebracht en uitgebreid behandeld.

Ik denk dat ze eigenlijk wel bijna alle mythes van de "Kari/Tory/Grant" periode kunnen hertesten, om zo meer in beeld te brengen van het proces enzo. Maarja, omdat de uitslag dan al bekend is, is dat een beetje lame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Spike_wolf schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 12:24:
Dat met die hand was vanaf het begin al duidelijk. Ze hebben ook al vaker aangetoond dat een losse kogel amper schade aanricht doordat de explosieve kracht alle kanten op kan. Hem tussen je vingers klemmen zal niet heel veel effect hebben.

Dat je met gemak door simpele tussenmuren heen kunt schieten viel ook te verwachten, hoewel dat hier in huis een stuk moeilijk wordt :P
Maar hoe makkelijk Jamie Adam te pakken kreeg in dat doolhof was wel onverwacht :D

Dat doolhof op zichzelf was ook geweldig, screw VR, zo gamen is veel gaver :D
Hij zat ontzeeeettend te campen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Die dude van breaking bad voegde ook weinig tot niks toe :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Wat aan waardeloze afleveringen die laatste paar zeg. Dat U-2 vliegtuig, leuke beelden maar die "mythe" is er simpelweg bij verzonnen. Die van afgelopen weekend kon me ook al niet boeien.

Weer wat schieten :z mythes uit oude afleveringen zogenaamd op verzoek van kijkers nog eens doen :z
Waar is het bouwen en de maffe echte mythes waarbij je als je het hoort gaat twijfelen of het wel of niet kan en dan ook echt benieuwd bent naar de uitkomst.

Niveau zakt wel erg af zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Niks mis met het niveau, ik vind het een prima seizoen tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik mis idd wel de mooie myths waarbij het echt alle kanten op kan. Tot nu toe zijn het gewoon stellingen testen waarvan je van te voren ook wel weet wat de uitkomst is.
Uitgeholde spikes? Logisch dat je band veel sneller leeg loopt. Snel pistool herladen? Tuurlijk is dat mogelijk, genoeg YouTube filmpjes. Golven beter leren van een coach dan een videogame? Ook logisch.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:22

SomerenV

It's something!

Hoewel ik het nieuwe format een stuk beter vind heb ik dubbele gevoelens over de inhoud. Echt myths zijn het niet meer en het is nu wel heel erg 'been there, done that', en dat terwijl ik Mythbusters toch wel erg tof vind.

De (een na) laatste aflevering ook weer, de zoveelste Shark Week-episode, maar zonder iets noemenswaardigs eigenlijk.

Wat mij een tof idee lijkt is Tested naar de tv brengen. Wekelijks gadgets reviewen, DIY-projectjes en meer van dat soort dingen. Gewoon een leuk programma voor de nerds onder ons. Mythbusters heeft z'n beste tijd denk ik wel gehad ;w

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Hmm, de Star Wars "Myths" waren nou ook niet echt om over naar huis te schrijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Het was inderdaad weer een drama. Keertje grabbelen in Adam zijn props collectie en daar maar wat omheen bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:22

SomerenV

It's something!

steveman schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 11:02:
Hmm, de Star Wars "Myths" waren nou ook niet echt om over naar huis te schrijven...
"Wij zijn geen zwaardvechters dus gaan we er een expert bij halen" Top idee! Ware het niet dat de halve aflevering al voorbij was. Adam en Jamie die wat op elkaar in aan het meppen zijn en wat schieten met het luchtdrukgeweer van Jamie.

En dan het testen of je een laserstraal van de Blaster kunt ontwijken. In de film rent iedereen rond én in de film zijn het jonge gasten waarvan eentje een smokkelaar met wapenervaring en twee jedi. Bij Mythbusters heb je twee heren van middelbare leeftijd in een rustige omgeving en staan ze stil om te kijken of ze vanuit die positie de projectielen kunnen ontwijken.

De laatste 10 minuten van de aflevering zijn iets beter maar wat een aanfluiting zeg. Ik ben een enorme Star Wars-fan, maar deze nieuwste Mythbusters-aflevering is wel echt heel slecht :'(

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Jup weer een voorbeeld van een totaal gebrek aan fatsoenlijke myths.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Het komende seizoen van Mytbusters zal tevens het laatste zijn :/

EW heeft dit zojuist bekend gemaakt met interviews met Adam en Jamie.

Aan de ene kant heel erg jammer, aan de andere kant juist wel heel goed. Ze zaten er nu echt wel een beetje doorheen, hoewel ik nog steeds met plezier kijk is de pap wel een beetje op.
Zoals Jamie in zijn interview ook aangeeft zullen we van hem waarschijnlijk niet veel meer zien, maar ik ben wel benieuwd wat Adam met zijn tijd gaat doen. Ik voorzie een hoop nieuwe Tested content :) Iets waar hij altijd met plezier mee bezig is, voornamelijk omdat hij echt helemaal zichzelf kan zijn en alles zo kan doen als hij zelf wil.
Waar anders kan hij zijn ei kwijt met een video van 30 minuten waar hij een reisdoos maakt voor zijn opgezette bever :P

Ik kijk uit naar dit laatste seizoen, en de hopelijk grote vloedgolf aan Tested content in de toekomst :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Well, they had a good run

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Jammer, maar begrijpelijk ook, ze zaten echt door de mythes heen. Ik hoop dat Discovery met een goed alternatief komt. Maar die verwachting is al doodgeslagen met alle reality-zooi die ze nu uitzenden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

Jammer, ik was nog niet uitgekeken :'( Al leek Jamie wel iets minder geïnteresseerd het laatste seizoen.
Van Adam zullen we nog wel genoeg zien inderdaad.
De Tested filmpjes zijn wel leuk, maar toch ook wel langdradig vaak en die Aziatische presentator Norm vind ik zo irritant altijd...
En Discovery had natuurlijk wel ietsje meer budget dan een YouTube kanaaltje, dus echt spectaculair kan 't niet worden.

Maar goed ook begrijpelijk inderdaad, moet wel leuk blijven. Ben ook wel benieuwd wat die CBS show dan wordt...

Zou zelf wil interesse hebben in een iets wetenschappelijkere big-buget TV serie met hun twee. Meer builds, meer science, meer story, minder explosions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 19:31

SilentSimon

Have you been hopped?

Ik vond de serie juist qua kwaliteit erg goed sinds het B team gestopt is, het nieuwe format bevalt me wel.
Dat hadden ze wat mij betreft veel eerder moeten doen.

Zoals gezegd wel waar dat de laatste 'myths' nou niet echt meer myths waren nee.

Jammer dit :)

[ Voor 67% gewijzigd door SilentSimon op 22-10-2015 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Ergens jammer, aan de andere kant, het zat er ook aan te komen (zeker na het stoppen van Kari, Grand en Tory) 't is ook wel goed geweest na zoveel jaar en inderdaad het plezier leek er ook een beetje uit. Daarnaast waren de myths ook niet echt myths meer, maar meer we vinden dit cool om te doen dus doen we het.

En als ik dat interview lees dan heb ik het idee dat Jamie eigenlijk iedereen zat is en dat ie gewoon weer zn eigen ding wilt doen. Wel vind ik het jammer dat ie ook best sneers maakt richting Adam. Na zoveel jaar hoef je nog steeds geen vrienden te zijn maar het klinkt een beetje als een huwelijk dat gestrand is en hij wat verbitterd achterblijft.

Adam heeft juist iets van het is mooi geweest, kijk er met plezier op terug en wil nu gewoon weer nieuwe dingen gaan aanpakken. En ach we komen vast en zeker wel hier en daar weer samen maar vooralsnog gaan we geen projecten samen oppakken.

Dit is eigenlijk ook meteen een beetje het einde voor mij en Discovery, er is echt geen show meer dat ik leuk vind om te kijken op Discovery :P Het is allemaal reality bagger geworden in plaats van science.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Teckna schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 17:42:
En als ik dat interview lees dan heb ik het idee dat Jamie eigenlijk iedereen zat is en dat ie gewoon weer zn eigen ding wilt doen. Wel vind ik het jammer dat ie ook best sneers maakt richting Adam. Na zoveel jaar hoef je nog steeds geen vrienden te zijn maar het klinkt een beetje als een huwelijk dat gestrand is en hij wat verbitterd achterblijft.
Tekst is daar wel heel vertekenend, Jamie is totaal niet op zijn gemak in interviews en hij komt altijd heel nors over. Hij is heel eerlijk, maar als je hem vaker in real life situaties ziet waar de aandacht op hem gefocused is, dus in interviews, publieke toespraken, lectures, en dat soort dingen, dan zie je dat hij dingen altijd heel onhandig verwoord en vaak net als hier heel nors over komt waar hij dat niet zo bedoeld.
Het is zeker waar dat ze geen beste vrienden zijn, maar het is ook niet dat ze blij zijn dat ze nu van elkaar af zijn.
Jamie heeft gewoon nooit voor de camera willen staan en is veel liever aan het knutselen, hij zal blij zijn dat hij daar nu meer mee verder kan, maar het zal voor hem ook geen makkelijke beslissing geweest zijn.

Het is hier ook niet een beslissing van Discovery alleen, Adam en Jamie hadden ook een hele grote stem in de beslissing.

[ Voor 4% gewijzigd door Spike_wolf op 22-10-2015 17:56 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Jamie vooral, denk ik. Adam had best door willen gaan, lees ik tussen de regels door.

Op zich wel jammer dat hiermee eigenlijk ook is uitgesloten dat er ooit nog iets met Dangerous Toys gedaan wordt in een format met die twee samen. Dat was om te beginnen natuurlijk al meer iets voor Adam dan voor Jamie en ik verwachtte er al niet veel meer van, maar ik had graag meer gezien. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

In de eerste helft van de Still Untitled podcast van deze week heeft Adam het even over het einde van Mythbusters :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Beter te stoppen enige tijd na je hoogtepunt, dan ver daarna ;)

Maar 't is wel verdomde mooi geweest!

• Teckna
Adam heeft op imgur een setje fotos gepost van zijn laatste dag mythbusters (en M 5 Industries)

http://imgur.com/gallery/6ErKZ

Ook op zijn twitter staan een aantal filmpjes etc van zijn laatste werkdag. https://twitter.com/donttrythis

Ben erg benieuwd naar zijn volgende projecten, ik kan niet voorstellen dat hij alleen voor tested gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frietsje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:18
Inmiddels is de 1e aflevering van het laatste seizoen geweest: "MythBusters Revealed: The Behind the Scenes Season Opener". Heb hem nog niet gezien overigens.

1 MythBusters Revealed: The Behind the Scenes Season Opener
2 The Explosion Special
3 Tanker Crush
4 Cooking Chaos
5 Driven to Destruction
6 Volunteer Special

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

Die eerste is E00 genoemd op download bronnen en het ziet er uit als previews voor het komende seizoen met wat flashbacks?
Niet echt interessant helaas geloof ik.
Ik hoop dat die andere specials wel nieuwe content hebben, maar geloof er niet veel van.
Zag op Adams Twitter wel nieuwe content en teaser langskomen dus in elk geval 3-4 en 5 moeten toch de moeite zijn hoop ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-09 17:14
Klopt, zit inderdaad wat vooruitblikken in naar de te komen afleveringen, met wat interviews en statistieken. Als je het meest van het laatste seizoen wilt genieten, zou ik aanbevelen E00 pas erná te kijken. Ondanks dat het voornamelijk previews zijn zit er nog wel wat leuk materiaal in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frietsje
Inderdaad, het is eigenlijk een grote reclamespot voor het komende seizoen. Te weinig echt achter de schermen naar mijn mening. Wat aardige dingen gezien, maar het moet blijkbaar allemaal weer groter en spectaculairder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:39
Deze ep kun je gerust overslaan. Ben nooit fan geweest van best-of en preview episodes. Die explosies zie je al 10x in de betreffende episode, dan hoef ik niet 5x van te voren te zien/horen dat het er aan gaat komen.

Volg de serie zelf pas de laatste jaren en ken het begin niet of niet goed. Vond het sub-team dan ook niet verkeerd.
Heb lang niet alles gezien, maar kreeg al het idee van 'been there, done that'.
In dat geval is het stoppen van een serie ook geen probleem. Te lang door gaan is nooit goed. Iets nieuws opzetten is dan ook wel weer leuk, al betwijfel ik of dat er gaat komen.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frietsje
Waar ik het overigens wel mee eens was is de kwaliteit van de beelden. Er zitten echt wat gave cinematografische shots tussen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Lol 3 seconden in de introductie, en je weet al wat de uitslag is... Is ook niet een beetje een beroemd youtubefilmpje :')

Mythes zijn echt op XD

Zal voor de goede orde de 95% van de rest ook maar even kijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Beide episode's bekeken en de koek lijkt inderdaad op.
Voor mijn gevoel hebben ze er zelf ook 'minder' zin in en doen ze meer leuke dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt prachtig de ep Cooking Chaos _O-

En die high speed camera beelden van die tomaat, schitterend om te zien :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Adam met zijn antieke explosives plunger :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op zondag 24 januari 2016 @ 11:04:
Adam met zijn antieke explosives plunger :P
A product of Acme :+

In 3..2. *adam blows up*

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Shrapnel Shrimpnel _/-\o_
Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2016 @ 11:08:
[...]

A product of Acme :+

In 3..2. *adam blows up*

:+
Afbeeldingslocatie: http://orig09.deviantart.net/83a8/f/2010/186/5/9/wile_e_coyote___vector_by_thoomas.jpg :D

[ Voor 114% gewijzigd door Raven op 24-01-2016 11:14 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Can I has that high speed camera? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2016 @ 11:15:
:9

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:20

Soul__assasin

de Belbelg

Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2016 @ 11:15:
natuurlijk kan je die hebben, gewoon even 100K storten op de rekening van Phantom en dat komt wel in orde ;-)

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2016 @ 09:38:
Echt prachtig de ep Cooking Chaos _O-
Ik moest wel een paar keer gniffelen maar stiekem vond ik deze ep het minste van dit seizoen tot nu toe. Die tomaat hadden ze in 5 minuten al confirmed (niet plausible zoals ze aan het eind riepen...) en de rest van de aflevering was eigenlijk wat die mythe betreft nergens voor nodig. Die upscale nog wel het minst van alles... En dat die garnalen niet konden had ik ze ook wel kunnen vertellen, maar zelfs als ze het tóch wilden testen was het redelijk over toen de papieren (!) sabot die ze gebruikten niet in de fik vloog bij die eerste sword forge-poging. Als je papier al niet in de fik krijgt, hoe ga je dan in hemelsnaam een garnaal bakken? :X

Er zaten wel grappige momenten in en ik heb de aflevering met plezier gekeken, maar de mythes waren te makkelijk te callen en dat deden ze vervolgens niet snel genoeg. Beide mythes voelden aan alsof ze beter een supporting myth hadden kunnen zijn naast een grotere myth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Ha, leuk om werkende raketten te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Vandaag wordt de Reddit-special uitgezonden. Eens kijken welke myths de redditors onderzocht wilden hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:17

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

steveman schreef op zondag 21 februari 2016 @ 22:21:
Ha, leuk om werkende raketten te zien :)
Moest ff achterlopen met kijken maar inderdaad. Vond de scenes op het dak wel erg grappig; beetje een "break" in de gehele aflevering.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Wildfire schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 21:11:
Vandaag wordt de Reddit-special uitgezonden. Eens kijken welke myths de redditors onderzocht wilden hebben :)
https://upvoted.com/2016/...er-suggested-experiments/

Een artikel met de 4 myths die ze komende aflevering doen:

- Of je scheten op een warmte camera kunt zien.
- Of je jezelf uit een papieren zak kunt boksen
- Wat er gebeurt als je in zo’n grote opblaasbare bal zit en uit een vliegtuig valt
- The Mother of All Glitter Bombs :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oeh, korte terugblik van Kari :9 , toen ze een replica van haar achterste maakten O-)

[ Voor 45% gewijzigd door Raven op 28-02-2016 16:17 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Ik had wel betere myths verwacht van Reddit... dit was allemaal maar "meh". Die glitterbomb was zelfs ontzettend teleurstellend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:22

wontcachme

You catch me? No you wont

Wildfire schreef op zondag 28 februari 2016 @ 20:38:
Ik had wel betere myths verwacht van Reddit... dit was allemaal maar "meh". Die glitterbomb was zelfs ontzettend teleurstellend.
Ik had met die glitterbom ook veel meer verwacht. Een beetje zoiets als die ton met koffiemelk poeder? die met een luchtkanon ontplofte en toen in de fik werd gezet.

En kleinere confetti zodat het een tijd lang kon dwarrelen.

[ Voor 7% gewijzigd door wontcachme op 28-02-2016 22:42 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:39
Vind heel dit seizoen maar matig. Je verwacht veel meer als final season, maar zijn veelal maar matige myths, volop flashbacks, 'season finale bla bla' en alles 100x herhalen. Oude myths kun je eindeloos opnieuw blijven doen. Merendeel van de eps skip ik nu ook redelijk door. Misschien maar goed ook dat het eerders 'klaar' is. Vond het persoonlijk ook geen verbetering nadat het hulp trio weg was. Te veel het gevoel het merendeel wel eens gezien te hebben en weinig echt origineels of bijzonders tegen te komen.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ik vond die glitterbomb best aardig in de high-speeds. Maar verder vind ik het seizoen niet echt "final season" waardig inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Een erg leuke afsluiting. Gewoon goed. Mooi in beeld gebracht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

De afgelopen anderhalf uur toch een paar keer last gehad van stof in m'n ogen :'(

Humankind… be both.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:56
Ja ik ook. Is toch raar dat een serie die ik letterlijk mijn halve leven met veel plezier gekeken heb plotseling over is :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

De enigste show waar je medelijden krijg met een crash test dummy..

[ Voor 5% gewijzigd door thijsco19 op 06-03-2016 14:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op zondag 06 maart 2016 @ 12:09:
De afgelopen anderhalf uur toch een paar keer last gehad van stof in m'n ogen :'(
Sterk spul, die fisherman's friend ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Firesphere schreef op zondag 06 maart 2016 @ 07:27:
Een erg leuke afsluiting. Gewoon goed. Mooi in beeld gebracht.
Prima afsluiting, maar toch vind ik het jammer dat ze niet nog één laatste myth getest hebben. De hele aflevering en de special erachteraan waren pure fan service en zelfgratificatie en hoewel dat ook fijn was om naar te kijken miste ik echt die ene laatste myth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Laatst online: 22:13

Nakebod

Nope.

Een goede afsluiting is dan ook erg moeilijk. Denk dat ze het niet slecht hebben gedaan tho :)
Trip down memory lane was wel mooi gedaan, veel dingen die ik alweer half vergeten was, toch even opnieuw herinnerd zo :)

De originele cementtruck explosie blijft wat mij betreft toch de beste, ondanks dat ze daar geen highspeed beelden van hebben. Het geluid van die explosie is wat mij altijd bij is gebleven en hem zo tof maakt :P Dat gevoel heb ik niet met de laatste explosie.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had het wel mooi gevonden als ze met Tori, Grant en Kari gewoon de laatste mythbusters gemaakt hadden (niet die Reunion), gewoon gemiste kans imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dat was ook wel mooi geweest maar dat kan natuurlijk niet. Die 45 minuten die je ziet hebben vooraf nogal wat werk nodig, en ze hebben alledrie vast inmiddels een andere baan. Ik weet wel wat mijn werkgever zou zeggen als ik aankwam met dat ik even twee maanden wat anders ga doen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zitten wel in een betere onderhandelingspostitie dan de gemiddelde Amerikaan. En Trump :+

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2016 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:58
Ik dacht dat ze nog 1 aflevering zouden doen met Tori, Grant en Kari. Tenminste, dat dacht ik gezien te hebben in aflevering 0 van dit seizoen. Heb ik die gemist of hebben ze dat uiteindelijk gewoon niet gedaan?

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Er werd toen dacht ik alleen gezegd dat ze terug zouden komen, meer niet. Blijkbaar werd er op de reunion special gedoeld.

....

* Raven haalt stofje uit oog
Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/MythBusters.S16E10.The.Reunion.Special..jpg

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:58
Reunion special? Is dat iets wat nog uitgezonden moet worden? :P

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-09 17:14
Die is al uitgezonden volgens Twitter. Volgens DuckyTV zijn er vandaag 2 eps uitgezonden: "Grand Finale" en "The Reunion".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:22

wontcachme

You catch me? No you wont

Één ding vond ik wel erg jammer en dat is dat er geen grote bloopers real is gemaakt. Of een samenvatting van dingen die mis gingen (Adam's haar verschoeit, de zaak onder water met een lading lampen ernaast etc...)

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2016 @ 18:20:
Had het wel mooi gevonden als ze met Tori, Grant en Kari gewoon de laatste mythbusters gemaakt hadden (niet die Reunion), gewoon gemiste kans imho.
Het probleem daar is dat ze met alle sin de laatste aflevering een paar maanden bezig geweest zijn.
Kari en Tory hebben hun eigen show lopen en geen tijd om daar even een paar maanden bij weg te gaan. Wat Grant tegenwoordig uitspookt (naast een paar reclames) is me nog een raadsel :P
Maar het was wel leuk geweest als ze er bij de cement truck bij geweest waren.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 11:04

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Wat doen Kari en Tory eigenlijk?.
Adam gaat een beetje bij beunen bij Tested en Jamie gaat terug de special effects in?.

Spectaculaire laatste aflevering maar ik ben het eens met de bovenstaande opmerking. Het was leuk geweest als ze een klapper van een myth in de laatste ep hadden gehad.

Toch blijft voor mij de waterboiler de meest spectaculare aflevering; wat een kracht zit er in zo'n explosie. Energie die over een periode van 5 - 10 seconden uitgespreid wordt ipv 0,01 seconden zoals bij echteeen explosie..

Adam gaat een beetje bij beunen bij Tested en Jamie gaat terug de special effects in?.

[ Voor 16% gewijzigd door Tortelli op 06-03-2016 23:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Tortelli schreef op zondag 06 maart 2016 @ 23:46:
Wat doen Kari en Tory eigenlijk?.
http://www.travelchannel.com/shows/thrill-factor
In Thrill Factor, Kari Byron reunites with Tory Belleci to explore the exciting world of thrill rides, waterslides and other heart-pumping experiences through a scientific lens.

[ Voor 32% gewijzigd door Raven op 07-03-2016 07:12 ]

Oscar Wilde

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste