Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

baronruud schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:37:
[...]

Je kon ook de PS3 versie kopen en dan voor een tientje een PS4 versie kopen.... ;)
Bedankt voor de tip , maar de ps3 hier gaat niet meer gebruikt worden als de ps4 hier eenmaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:07
Sc0rPi0N schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:41:
Bijna geneigd om in de pauze even langs te lopen :D
(Jammer genoeg gaat het filiaal pas om 13:00 open...)

Kan op de terugweg even langsfietsen.... maar ik vermoed dat er gewoon een (kei)harde datum is dat ze hem niet voor 5 november mogen verkopen.
Grote kans dat de winkels alles al een week hebben maar ik denk niet dat je het meekrijgt. De uitgevers zijn erg strikt met eze reeks en resellers kunnen behoorlijk hoge boetes krijgen of zelfs worden uitgesloten van levering.

Dit gezegd hebbende is er toch altijd wel ergens een winkel of iemand die daar omheen werkt :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
destroye schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:04:
[...]

Hoe het met de Xbox zit weet ik niet. Op de PS3 versie van BF4 stond het voorop het hoesje. Neem aan dat dit op de PS3 versie van COD ghosts ook zal zijn maar hoe de Xbox versie weet ik niet.
Heb volgens mij het antwoord, beetje jammer dat het op de xbox niet zo werkt als op de PS3
Dat wordt dus niet naar de Saturn vanavond...

Activision has announced full details on how to upgrade current-gen copies of Call of Duty: Ghosts to PlayStation 4 and Xbox One versions.

For a limited period, all physical PlayStation 3 copies of Call of Duty: Ghosts will include a code that, when redeemed, will allow players to purchase a digital PlayStation 4 copy of Call of Duty: Ghosts for $10/£10/€10. Digital copies purchased on the PlayStation Store will be automatically eligible for the upgrade. Copies must be purchased and codes redeemed before March 31, 2014.

Activision adds that Game in the UK and GameStop in European markets, but not in North America, will run specific offers that allow customers to upgrade their physical PlayStation 3 copy to a physical PlayStation 4 copy for roughly £10/€10.

There's also Microsoft's Game Ahead program, which offers up digital copies of Call of Duty: Ghosts for the Xbox 360 and another for the Xbox One in a single package, at a suggested retail price of $69.99.

Customers buying the Xbox 360 copy digitally from the Xbox Live Marketplace can also upgrade to the Xbox One version for $10.

Retailer-specific promotions to upgrade the Xbox 360 to Xbox One versions are also available at GameStop, Amazon, Best Buy, and the Microsoft Store in North America, Game in the UK, and GameStop in European markets.

Additionally, Activision adds that buying a Call of Duty: Ghosts season pass before May 31, 2014, will include a next-gen upgrade for current-gen owners. The season pass costs $49.99/£34.99/€49.99 and also includes four DLC map packs and the Team Leader digital content pack, which features exclusive multiplayer customisation options.

Call of Duty: Ghosts will be released on November 5 for the Xbox 360, PlayStation 3, PC, and Wii U. Xbox One and PlayStation 4 versions will follow at launch.

Ghosts staat op 2 discs en vraag me wel af hoe dat zit met digitale aankopen qua snelheid als je alleen digitale versie hebt want bij GTAV was dat dus juist kut.
Die moest het hebben van die install disc en dat ie tegelijk kon lezen van de play disc en ging laggen als je beide installeerde. Met een download heb je geen andere keus lijkt me...

[ Voor 7% gewijzigd door wimpie007 op 04-11-2013 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Hahaha, echt helemaal vergeten dat COD Ghosts morgen uitkomt. Wat is er gebeurd met de hype van afgelopen jaren? Ik lees, hoor of zie bijna niks over Ghosts... :S

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iApp schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:17:
Hahaha, echt helemaal vergeten dat COD Ghosts morgen uitkomt. Wat is er gebeurd met de hype van afgelopen jaren? Ik lees, hoor of zie bijna niks over Ghosts... :S
Als je Call of Duty subscribed op Youtube zie je genoeg hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo mijn code is binnen van G2Play! Let's preload this badboy!

Vanavond even los!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:33:
Zo mijn code is binnen van G2Play! Let's preload this badboy!

Vanavond even los!
Vanavond kan je nog niet spelen hoor :P

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DennusB schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:34:
[...]

Vanavond kan je nog niet spelen hoor :P
Vanaf 00:01 wel, das bij mij nog avond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:34:
[...]

Vanaf 00:01 wel, das bij nog avond :)
Dat is nacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeonovA
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:03
wimpie007 schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:31:
[...]
Customers buying the Xbox 360 copy digitally from the Xbox Live Marketplace can also upgrade to the Xbox One version for $10.
Mmm, maar de grote vraag is eigenlijk, geldt dit ook voor europa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
TheProf82 schreef op zondag 03 november 2013 @ 22:37:
[...]

World War 2 style. OH wacht, dat is al te vaak gedaan toch?

Maar...wacht nog eens even, is er op Red Orchestra 2 nog een echt goede world-war 2 fps geweest de laatste 5 jaar?

Nee, alles modern combat.

De dag dat er weer een world war 2 shooter uitkomt met hedendaagse graphics (frostbite 3?) schaf ik hem aan, ookal krijgt het een 4 op tweakers. In hedendaagse graphics een kar98 afvuren lijkt me wel zo vet _/-\o_
Ik mis ook de WWII games.
Modern Time is nu echt wel stilaan evenveel uitgemolken... :r

Kheb ook Red Orchestra 2 even gespeeld maar die is jammer genoeg wat te hardcore.

Ik kan wel deze game aanraden: http://www.heroesandgenerals.com/13/en/index.html
Is een Free To Play game, maar dat mag niet afschrikken: ze updaten nog regelmatig en is pas sinds kort uit beta, goede graphics, etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Afbeeldingslocatie: http://i.minus.com/i7ugHRgECOWFx.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Laatst online: 00:16

codex

Geen OpenAI agent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lachen inderdaad ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 23:24

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Met sharknado en Bear Octopus killstreak rewards? Must play IGN 10/10.

Twitch streams beginnen nu ook te komen.

[ Voor 6% gewijzigd door Gundogan op 04-11-2013 13:50 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:49:
[...]

Met sharknado en Bear Octopus killstreak rewards? Must play IGN 10/10.

Twitch streams beginnen nu ook te komen.
Ik gok dat de Rocket Propelled Chainsaw hier dan ook in zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Laatst online: 23:07
In Soviet Russia, bear hunts you! :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:06
Mijn notebook kan Battlefield 4 aardig spelen. Dan moet COD Ghost ook wel lukken toch?
15" Retina MacBook Pro. 2.3Ghz i7 met 16GB RAM en Nvidia Geforce GT650M met 1GB

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Banaan
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-06 14:12
Iemand nog een goedkoop adresje voor een pre-order met Free Fall?
Ik moet 'm nog even aan mijn zusje en wat vrienden aansmeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03
Sjaak_Banaan schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:22:
Iemand nog een goedkoop adresje voor een pre-order met Free Fall?
Ik moet 'm nog even aan mijn zusje en wat vrienden aansmeren ;)
http://www.cdkeyvast.com/Call-of-Duty-Ghosts-goods-98.html Daar is hij nu €39 euro incl Free Fall
https://www.g2a.com/call-...-key-preorder-global.html €35 euro (is pre order dus ik denk dat hier ook Free Fall bij zit)

En anders kijk je op www.dlcompare.com of www.allkeyshop.com/

[ Voor 24% gewijzigd door Frostbite op 04-11-2013 14:36 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 09:28
Zit bij de Gamemania ook de Double XP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-09 08:18
Sc0rPi0N schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:32:
[...]

http://www.cdkeyvast.com/Call-of-Duty-Ghosts-goods-98.html Daar is hij nu €39 euro incl Free Fall
https://www.g2a.com/call-...-key-preorder-global.html €35 euro (is pre order dus ik denk dat hier ook Free Fall bij zit)

Bij G2A is dit exclusief FreeFall, heb dit even nagevraagd via de LiveChat:

--------------------------------------------

Ik
https://www.g2a.com/…am-cd-key-preorder-global.html

Is this with the FreeFall bonus map?

Krzysztof
no

if it's not in the description then no

Ik
ok and u dont have a version which has this content?

Krzysztof
currently only PL

for Poland only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Sc0rPi0N schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:32:
[...]

Wat een gekut, koop ik hem bij cdkeyvast, maar mijn paypal e-mail is anders dan mijn account mail. Word ie gebounced en moet ik bewijs gaan mailen dat ik het echt ben. Zucht xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Het is inderdaad even uitkijken voor de "regio", hoewel de titel zelf regiovrij zou moeten zijn. Er zijn een aantal licenties waarbij ook VPN activeren een beetje risicovol zouden kunnen zijn, er zijn "Malasia only, Poland only, Russia only en Europe only" licenties schijnt het. Als je een VPN gebruikt bij de activatie van deze games en het spelen ervan, dan zou je sowieso het spel niet in komen.

Pre-order versies zouden allemaal wel de dubble XP weekend geven, maar niet allemaal Freefall, er zijn versies met en zonder de "sticker" op de doos geleverd, ook voor fysieke versies dus opgepast of je de juiste krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
DennusB schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:53:
[...]

Wat een gekut, koop ik hem bij cdkeyvast, maar mijn paypal e-mail is anders dan mijn account mail. Word ie gebounced en moet ik bewijs gaan mailen dat ik het echt ben. Zucht xD
Nou dat bewijzen is gelukt. Helaas sturen ze de key pas morgen, dus pre-loaden gaat niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Nofi maar wmb mag je niet mopperen als je tot op de laatste dag wacht met bestellen van een pre-order en niet direct je key krijgt.

Of kijk of je je order ongedaan kan maken en bestel hem voor een paar euro op een andere site waar je hem wel direct krijgt (en dus kan preloaden)

[ Voor 16% gewijzigd door Frostbite op 04-11-2013 15:09 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:35

MetalPool

Boe!

BTW dat Free Fall level he.....die is over een paar maanden toch voor iedereen gratis beschikbaar?
Dacht dat ik dat ergens gelezen had :o

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Banaan
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-06 14:12
Kun je de pre-load content niet van iemand anders kopiëren en tegen de tijd dat je de key hebt over die map heen plakken? Scheelt je misschien (speel)tijd.

Wanneer je de Free Fall editie hebt, is dit dan eigenlijk zichtbaar in je Steam bibliotheek? Ik twijfel nu of ik wel de juiste heb gekocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Sjaak_Banaan schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:14:
Kun je de pre-load content niet van iemand anders kopiëren en tegen de tijd dat je de key hebt over die map heen plakken? Scheelt je misschien (speel)tijd.

Wanneer je de Free Fall editie hebt, is dit dan eigenlijk zichtbaar in je Steam bibliotheek? Ik twijfel nu of ik wel de juiste heb gekocht :P
Als er staat Ghosts Pre-Order dan heb je gewoon de Free Fall editie.
Bij de site waar ik hem heb gekocht stond ook duidelijk dat dit level er ook in zat.

Misschien dat er iemand in de buurt woont waarbij je de 'Steam\depotcache' (Preload bestanden) directory mag kopiëren naar een usb HD?

[ Voor 10% gewijzigd door Frostbite op 04-11-2013 15:25 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-08 15:03
http://nl.twitch.tv/skizzouk

Hier is een twitch met ghost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Had nog wat cadeaubonnen liggen dus bij Wehkamp besteld, maar zoals ik het nu zie krijg je alleen double xp weekend en geen extra bonus map, dit terwijl ik al twee maanden geleden heb besteld dus pre-order. Best wel smerig, maar dat is mijn mening :)

http://www.wehkamp.nl/gam...-360)/C25_COD_COD_703294/

Op 18 oktober 2013 stelde MarcHeijerman de vraag:
preorder inc free fall?
Klopt het dat we ook de map freefall mee geleverd krijgen bij de preorder?

Vraag volgen | Beantwoord deze vraag
profielfoto Anitavanwehkamp
Anitavanwehkamp
Hallo MarcHeijerman,

Nee, dat klopt niet, alles wat je meegeleverd krijgt staat bij het spel beschreven.

Antwoord gegeven op 25 oktober 2013

[ Voor 38% gewijzigd door NeoMe op 04-11-2013 15:34 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:51
Iemand zijn PC versie ook gepre-orderd bij onlinekeystore.com? Iemand daarvan al bericht gehad? 1 Day for release pre-load...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Misschien een idee om in de OP een overzichtje te maken met keysites en de status van leveren voordat het topic volgespamd wordt ?

De mijne had ik (cdkeyshere.com) al vrij direct als gift gekregen. Maar blijkbaar heeft niet iedereen gelijk een gift of key gekregen.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:35

MetalPool

Boe!

NeoMe schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:32:
Had nog wat cadeaubonnen liggen dus bij Wehkamp besteld, maar zoals ik het nu zie krijg je alleen double xp weekend en geen extra bonus map, dit terwijl ik al twee maanden geleden heb besteld dus pre-order. Best wel smerig, maar dat is mijn mening :)

http://www.wehkamp.nl/gam...-360)/C25_COD_COD_703294/

Op 18 oktober 2013 stelde MarcHeijerman de vraag:
preorder inc free fall?
Klopt het dat we ook de map freefall mee geleverd krijgen bij de preorder?

Vraag volgen | Beantwoord deze vraag
profielfoto Anitavanwehkamp
Anitavanwehkamp
Hallo MarcHeijerman,

Nee, dat klopt niet, alles wat je meegeleverd krijgt staat bij het spel beschreven.

Antwoord gegeven op 25 oktober 2013
Dit heb ik dus met de Bol.com versie....ook dubbel xp weekend. Maar zoals ik al zei.....free fall krijg je over een paar maanden gratis :P

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ik heb em van simplycdkeys, daar is het 30 pond, wat momenteel gunstig is en dus iets van 34 eu is.

Europe Only key, maar deze meld zich niet als "pre-order" omdat het een zogenaamde promotional is. Geen idee hoe ze hier aan komen, maar ik denk dus niet dat ik nu feefall heb. Ach, die komt over een aantal maanden dan wel weer (6 ofzo? Of bij de eerste DLC?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01:23
Donnas-A schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:48:
[...]

Dit heb ik dus met de Bol.com versie....ook dubbel xp weekend. Maar zoals ik al zei.....free fall krijg je over een paar maanden gratis :P
bij de bol.com versie zit de freefall map gewoon, dat staat gewoon op de call of duty site namelijk in de
preorder sectie (waar ze ook de freefall map noemen):
daar kun je bij die preorder info winkels bol.com kiezen die je gewoon naar de bol.com site doorverwijst.

http://www.callofduty.com/ghosts/wheretobuy

ik zou me er niet te druk over maken, er zit waarschijnlijk gewoon een voucher in het gamedoosje.
Die bol.com support heb je niets aan met dat soort vragen want die lezen ook alleen maar die info voor die al op die pagina staat.

Komt wel goed lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

djunicron schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:50:
Ik heb em van simplycdkeys, daar is het 30 pond, wat momenteel gunstig is en dus iets van 34 eu is.

Europe Only key, maar deze meld zich niet als "pre-order" omdat het een zogenaamde promotional is. Geen idee hoe ze hier aan komen, maar ik denk dus niet dat ik nu feefall heb. Ach, die komt over een aantal maanden dan wel weer (6 ofzo? Of bij de eerste DLC?)
Bij BO2 werd Nuketown 2025 open voor iedereen halverwege maart 2013.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoD: Ghosts is al down geweest. Dit lag echter niet aan de services van Activision maar aan Xbox Live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Hm plaats een order bij cjs-cdkeys, Ghosts + Freefall, in stock, ga ik nu naar me order status staat er temporarily unavailable, schiet lekker op dit, mailen maar weeeeeer

"Order Status: Awaiting Fulfillment" - 13:30 order geplaatst.

edit:
email terug, met dit:
04 Nov 16:47 (GMT)

7pm

CJS appreciates your custom.

[ Voor 31% gewijzigd door Vraaag op 04-11-2013 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Inmiddels nu alweer een update van 300Mb gekregen voor de Multiplayer Preload. Ging van 24.1Gb naar 24.4Gb

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 14:28
hoe laat vandaag zal de pre-load open gaan voor om echt te gamen.
Hoe laat is het op dit moment in de USA????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

theduke1989 schreef op maandag 04 november 2013 @ 17:38:
hoe laat vandaag zal de pre-load open gaan voor om echt te gamen.
Hoe laat is het op dit moment in de USA????
http://lmgtfy.com/?q=hoelaat+is+het+in+Amerika

Op steam staat dat hij ongeveer over 16 uur beschikbaar is, dus weet niet of PC gamers kunnen spelen om 12:01...

[ Voor 14% gewijzigd door Madstorm op 04-11-2013 17:43 ]

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Madstorm schreef op maandag 04 november 2013 @ 17:41:
[...]

http://lmgtfy.com/?q=hoelaat+is+het+in+Amerika

Op steam staat dat hij ongeveer over 16 uur beschikbaar is, dus weet niet of PC gamers kunnen spelen om 12:01...
Available: 5 November 2013
This game will unlock in approximately 6 hours

staat er op steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

theduke1989 schreef op maandag 04 november 2013 @ 18:04:
[...]

Available: 5 November 2013
This game will unlock in approximately 6 hours

staat er op steam
Ah nice, dan is dat net veranderd. Dat wordt gamen vannacht..

[ Voor 4% gewijzigd door Madstorm op 04-11-2013 18:08 ]

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz-kid
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-06-2023
Iemand enig idee hoe lang het ongeveer duurt om de 24+ GB te downloaden van steam? Ik zou het graag nu willen starten, maar als het wat lang duurt kan ik net zo goed morgenvroeg even langs een winkel rijden in de buurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 13:10

Draven

It wasn't me

Dat ligt aan je eigen verbinding.. Ik heb 'm gedownload met maximale download snelheid. Was met een twintig minuutjes binnen.

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz-kid
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-06-2023
Draven schreef op maandag 04 november 2013 @ 18:20:
Dat ligt aan je eigen verbinding.. Ik heb 'm gedownload met maximale download snelheid. Was met een twintig minuutjes binnen.
Ok, met een 5 Mbps-lijntje moet dit in principe lukken binnen 1,5u dan. Mooi is dat, haal ik hem zo even binnen. ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Laatst online: 00:16

codex

Geen OpenAI agent :)

Tweaker1987 schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:40:
Iemand zijn PC versie ook gepre-orderd bij onlinekeystore.com? Iemand daarvan al bericht gehad? 1 Day for release pre-load...
Ik zit daar ook op te wachten... Een los topic zou inderdaad handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-09 14:19
in nieuw zeeland is hij al unlocked:) kuch 3 letters secured connectie:P

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*edit* verkeerd post, kan een mod deze verwijderen?

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2013 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karimpie99
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19:52
Even een vraagje, ik heb cod ghosts besteld bij Bartsmit en hij wordt morgen geleverd in de winkel. PostNL zegt dat het pakketje tussen 8 en 12 zal worden geleverd. Kan ik hem meteen ophalen als ie bezorgt is in de winkel of kan dat pas na een bepaalde tijd?
Iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Karimpie99 schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:19:
Even een vraagje, ik heb cod ghosts besteld bij Bartsmit en hij wordt morgen geleverd in de winkel. PostNL zegt dat het pakketje tussen 8 en 12 zal worden geleverd. Kan ik hem meteen ophalen als ie bezorgt is in de winkel of kan dat pas na een bepaalde tijd?
Iemand ervaring?
Hmm, nog nooit van gehoord dat hij in de winkel wordt geleverd.. weet je zeker dat hij niet gewoon thuis geleverd word? Ik zou niet weten waarom een spel geleverd zou worden bij bart smit om hem daar vervolgens weg te halen...

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-08-2023
Ik wil even wat verduidelijken. Het is niet mijn bedoeling een BF vs COD flamewar te beginnen. Ik vind BF dodelijk saai, is totaal niet mijn spel. Ik denk ook niet dat ik een connaisseur ben op het gebied van COD. Ik weet ook dat ik niet de beste speler ben, er zijn gasten die vele malen beter zijn dan mij. Wat ik wel super vind aan COD is de snelheid, de character movement, het ADS'en en veel van de wapens. Wat ik zo ontzettend jammer vind aan COD is dat ze de essentie van een FPS totaal uit het oog zijn verloren. Het zou naar mijn mening in de eerste plaats moeten gaan om gunskill en je ogen en oren gebruiken om de ander te verslaan. Dat is iets wat COD4 naar mijn mening beter doet dan latere COD's. Er zit nu zoveel onzin en handje vasthouden in. Ik zou het geweldig vinden als ze zouden terugkeren naar die essentie, een FPS waarin het draait om je gunskill verbeteren en slimmer spelen dan de ander. Maar dat zal nooit gebeuren want mensen geilen nu eenmaal op een prestige icoontje naast hun naam of een nietszeggende playercard. Mensen willen om ieder hoek een claymore of bouncing betty planten of het hele veld volgooien met shockcharges of flashbangs spammen. Alles om maar vooral niet een beetje gunskill te hoeven ontwikkelen om de ander te verslaan. Dat is nu de essentie van COD. Ik zou graag eens een rauwe, basic COD willen zien.

Maar goed, dit is alleen maar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karimpie99
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19:52
quote:
Karimpie99 schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:43:
[...]

Nee, je kon kiezen bij bestelling of hij thuis geleverd moest worden of opgehaald in winkel. Ik heb voor het 2e gekozen omdat ik niet wist of ik thuis zou zijn.
Ok, dan zou ik morgen vroeg even contact opnemen met de desbetreffende Bartsmit..

[ Voor 193% gewijzigd door Karimpie99 op 04-11-2013 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Karimpie99 schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:43:
[...]

Nee, je kon kiezen bij bestelling of hij thuis geleverd moest worden of opgehaald in winkel. Ik heb voor het 2e gekozen omdat ik niet wist of ik thuis zou zijn.
Ok, dan zou ik morgen vroeg even contact opnemen met de desbetreffende Bartsmit..

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Wow, wat een stel amateurs daar bij IW!

Je kan de game zelfs niet spelen als je minder dan 6 GB RAM hebt.
Afbeeldingslocatie: http://s9.postimg.org/p5pm73ofj/6_GB.jpg

Terwijl de game slechts 1.1 tot 1.8 GB gebruikt |:( Zie http://forums.guru3d.com/...p?p=4692789&postcount=545

Source: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=709124

Nuja, ik was al vrij zeker dat ik deze game niet haal... MW3 en BO1 heb ik ook geskipt omdat de settings niet vernieuwend genoeg waren tov eerdere CoD's.
BO2 wel gehaald en dat was een leuke verademing, die futuristische setting en mooi kleurgebruik! Daarnaast ook aandacht voor PC features zoals FOV slider. Goed werk van Treyarch.

Maar dit, dit slaat alles. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Qualixo schreef op maandag 04 november 2013 @ 18:53:
in nieuw zeeland is hij al unlocked:) kuch 3 letters secured connectie:P
Ik ben opeens verhuist naar india ;)

Hij is aant unpacking... 11 minuten nog...

Is er nog een kans dat je dingen eventueel verpest aangezien ik nu met een india VPN gebruik?

Anders zet ik hem gewoon weer uit :P

[ Voor 28% gewijzigd door falcon123 op 04-11-2013 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Niet online
Welke shops leveren nu direct een key / steam gift? Heb er nog 1tje nodig (wel met de extra DLC uiteraard), maar tis bij de meeste nogal onduidelijk wanneer je dat ding krijgt, wil wel vanavond meteen knallen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:53

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Het zal wel druk worden in dit topic, aangezien de uitgebreide demo uit is ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Brilliant, iedereen die de game al kocht wordt gek op http://steamcommunity.com...ons/0/666824801145804696/
Al 200+ comments.

Ik hoop echt dat reviewers Infinity Ward volledig afslachten.
Battlefield games zijn al zoveel meer populair dan CoD games op PC (en zo hoort het) maar nu zal het verschil nog groter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Vraaag schreef op maandag 04 november 2013 @ 20:03:
Welke shops leveren nu direct een key / steam gift? Heb er nog 1tje nodig (wel met de extra DLC uiteraard), maar tis bij de meeste nogal onduidelijk wanneer je dat ding krijgt, wil wel vanavond meteen knallen haha
http://www.gamekeys4all.c...by=position&orderway=desc

Deze site gaf mij direct via een gift het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asgaro schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:46:
Wow, wat een stel amateurs daar bij IW!

Je kan de game zelfs niet spelen als je minder dan 6 GB RAM hebt.
[afbeelding]

Terwijl de game slechts 1.1 tot 1.8 GB gebruikt |:( Zie http://forums.guru3d.com/...p?p=4692789&postcount=545

Source: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=709124

Maar dit, dit slaat alles. :')
Gelukkig heb ik 8GB Ram..(net gecheckt dacht dat ik 4 had pffff)
Maar dit is idd wel behoorlijk slecht geprogrammeerd. Hopelijk is dit al gepatched anders zullen er heel veel zuur zijn... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-09 14:19
falcon123 schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:50:
[...]

Ik ben opeens verhuist naar india ;)

Hij is aant unpacking... 11 minuten nog...

Is er nog een kans dat je dingen eventueel verpest aangezien ik nu met een india VPN gebruik?

Anders zet ik hem gewoon weer uit :P
nee maar hij vind hier geen servers dus ik heb alles ingesteld en wacht tot 00:00 :)

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier uberhaubt gesproken met een winkel medewerker bij bijvoorbeeld Saturn/Mediamarkt? Mij lijkt het me dat tenminste een keten van hun formaat in staat zouden zijn om de game om te ruilen voor next gen versies (tegen bepaalde kosten natuurlijk). Alles wat ik verder heb gezien hierover betrefd vooral de Amerikaanse markt en selecte andere retailers. Ik heb eigenlijk vandaag wel weer zin gekregen in een nieuwe cod, maar het zou flink lullig zijn als ik niet kan upgraden (of juist wel, voor 70 euro :9~ )...

Tevens verwart het me om te zien op de website van Saturn bijvoorbeeld, dat ze de 22e wel cod ghosts voor xbox one krijgen, terwijl we hier voor de console niet eens een datum hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 20:57
hier zitten een aantal gasten deze game tespelen

http://www.twitch.tv/dire...l%20of%20Duty%3A%20Ghosts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Asgaro schreef op maandag 04 november 2013 @ 20:03:
Brilliant, iedereen die de game al kocht wordt gek op http://steamcommunity.com...ons/0/666824801145804696/
Al 200+ comments.

Ik hoop echt dat reviewers Infinity Ward volledig afslachten.
Battlefield games zijn al zoveel meer populair dan CoD games op PC (en zo hoort het) maar nu zal het verschil nog groter worden.
Is toch je eigen schuld, staat toch duidelijk bij de specs dat je 6GB nodig hebt. Dat het slecht geprogrammeerd is, kan best zo zijn maar ga me niet zeggen dat je dat van te voren al niet wist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
harrytasker schreef op maandag 04 november 2013 @ 20:33:
[...]

Is toch je eigen schuld, staat toch duidelijk bij de specs dat je 6GB nodig hebt. Dat het slecht geprogrammeerd is, kan best zo zijn maar ga me niet zeggen dat je dat van te voren al niet wist...
Heb je wel gelijk in ook, en persoonlijk niet echt problemen mee want heb 8 GB.
Ik kijk gewoon uit naar de rage die vannacht en morgen gaat te lezen zijn op het internet. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Ben ik ff blij dat ik onlangs nog 8Gb heb gekocht. Zit nu op 12Gb met een Gtx760 dus ik denk dat dit wel genoeg is. Ga maar niets via VPN doen ik kan die paar uur wel wachten.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
Leuk joh, met die 6 gig ram vereiste wordt de pc playerbase in 1 keer de helft kleiner. Je zou bijna denken dat IW bewust bezig is om de pc versie om zeep te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
ach met mijn 32gb waarvan ik heb ingesteld dat me PC max 2048MB mag gebruiken, vind ik dit wel goed zo.
Zit er niet mee, maar is dit een fout of wat? Ik bedoel waarom zoveel GB?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
DervishD schreef op maandag 04 november 2013 @ 21:05:
Leuk joh, met die 6 gig ram vereiste wordt de pc playerbase in 1 keer de helft kleiner. Je zou bijna denken dat IW bewust bezig is om de pc versie om zeep te helpen.
Waar mensen altijd eerst zeiden bij games met 4gb, aah dat is voorlopig zat ;)
zeiden ze ook met 8GB en ga zo maar door, misschien zijn zij de gene die weer naar de 12 willen gaat of wat dan ook, zelf denk ik wtfuuu maar goed maak me geen zorgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:33

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

8gb is niks, welke gamer heb nog 4 gb ram ?

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
theduke1989 schreef op maandag 04 november 2013 @ 21:05:
Zit er niet mee, maar is dit een fout of wat? Ik bedoel waarom zoveel GB?????
Ghost RAM _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
expres een dutje gedaan in de middag om op te blijven tot 00.00.. wat duurt het toch lang.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
hoe zit het met de steam clan?
Kunnen we niet dan zo om 00:00 beginnen een paar potjes?
Ben wel benieuwd hoe het op de PC is of het lekker druk is...

Op de console versie:
http://www.gamekings.tv/v...-met-call-of-duty-ghosts/ TOCH DE PS4 versie mooier volgens skate....

[ Voor 31% gewijzigd door theduke1989 op 04-11-2013 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
Hoppa 90% preloading.. Nog anderhalf uur..
Nu ff douchen.. Fris deze game doorhalen..
Ben erf benieuwd!! Heb er echt super zin in!!

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Heb net ff die squads mode gedaan opzich wel leuk om te doen... bots zijn volgens mij wel beter geworden... Kan nog niet echt online of iig hij doet er behoorlijk lang over om matches te vinden... (No shit met een VPN uit india :P)

Speelde trouwens op de PC

Iemand anders ook de Call Of Duty Ghosts UK Launch Tournament aan het kijken?

http://www.callofdutytime.com/uk

Je kan gewoon terugspoelen...

[ Voor 3% gewijzigd door falcon123 op 04-11-2013 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 13:10

Draven

It wasn't me

Ik zit er ook klaar voor, niet helemaal fris meer maar dat mag de pret niet drukken, straks maar een bakkie koffie nemen. ;)
Om 00.01 gelijk maar de multiplayer induiken en dan van de week de singleplayer even onder handen nemen.

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
Heb diverse mensen gehoord die een vpn hadden naar nieuw zeeland.. Deze mensen konden wel spelen.. Ook online..
Van de 4 die k hierover gehoord heb, hebben er 3 een ban gekregen.

Pas dus op met dit soort geintjes

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

http://www.neogaf.com/for...p?p=88599011&postcount=19

Geen FoV slider.

http://www.neogaf.com/for...?p=88613120&postcount=138

Slechte performance.

http://www.neogaf.com/for...?p=88620254&postcount=195

TXAA moet je uitzetten. Met BO2 was dit ook zo volgens mij. Maakt alles blurry.

http://www.geforce.com/wh...-pc-version-available-now

PC screens op hoge resoluties met 'Nvidia' 'PC-exclusive' 'features'. Sommige screens zien er niet eens zo slecht uit.

[ Voor 4% gewijzigd door Gundogan op 04-11-2013 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
wat is btw fov slider? misschien een domme vraag hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Niet online
Gundogan schreef op maandag 04 november 2013 @ 22:35:
http://www.neogaf.com/for...p?p=88599011&postcount=19

Geen FoV slider.

http://www.neogaf.com/for...?p=88613120&postcount=138

Slechte performance.

http://www.neogaf.com/for...?p=88620254&postcount=195

TXAA moet je uitzetten. Met BO2 was dit ook zo volgens mij. Maakt alles blurry.

http://www.geforce.com/wh...-pc-version-available-now

PC screens op hoge resoluties met 'Nvidia' 'PC-exclusive' 'features'. Sommige screens zien er niet eens zo slecht uit.
Der is alweer een fov changer te krijgen, maar ja ff afwachten of je geen ban voor krijgt. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

theduke1989 schreef op maandag 04 november 2013 @ 22:37:
Daarmee kan je de Field of View veranderen ingame. Sommige mensen worden misselijk bij een lage FoV (wat 65 is) en 80-90+ speelt gewoon wat beter naar mijn mening (vloeiender).

Je kan de config weer veranderen in tegenstelling tot BO2, maar FoV schijnt daar ook gelocked te zijn. En waarschijnlijk ook de andere belangrijke settings (framerate en netcode voornamelijk) die je niet in het ingame menu vindt zoals dat ook was bij MW3.

[ Voor 23% gewijzigd door Gundogan op 04-11-2013 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
theduke1989 schreef op maandag 04 november 2013 @ 22:37:
FOV = field of view = je gezichtsveld. :)
Het betreft hoeveel je kan zien "tot in je ooghoeken".

Bij console games wordt de FOV bewust relatief laag gezet omdat m'n veraf van het scherm zit: denk aan alsof je doorheen een koker naar iets kijkt. Langs de zijkanten valt dus beeld weg. Of vergelijk het met een paard dat van die zijdelingse ooglappen op heeft.

Maar bij PC gaming zorgt die lage FOV voor problemen omdat PC gamers zeer dicht bij het scherm zitten.
Hierdoor kijken we ook door een koker maar het beeld is zeer dichtbij, en dat is onnatuurlijk voor ons brein. Daardoor beginnen velen zich misselijk te voelen. Ikzelf inclusief. Ik merk onmiddellijk in een game wanneer de FOV te laag is. Gelukkig heb ik nog geen game tegengekomen waar de FOV te laag is en waar je niet met tweaks het kunt aanpassen... :)

[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 04-11-2013 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 14:39

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Ik wist het. Game is gewoon brak geprogrammeerd. Gewoon de nieuwe Crysis (2007) dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
ik dacht heeft met distance te maken dus verte maar dit heeft weer met zijkanten te maken.
Nja als jij wat vaker met je muis beweegt dan is dit probleem opgelost of????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

theduke1989 schreef op maandag 04 november 2013 @ 22:46:
ik dacht heeft met distance te maken dus verte maar dit heeft weer met zijkanten te maken.
Beiden. Hogere FoV = meer zien aan de zijkanten, maar in het midden lijkt alles verder weg. En de game voelt ook soepeler aan. Je lijkt haast wel sneller te lopen, wat niet echt zo is.

Ik moet zeggen dat, kijkend naar de streams, het me niet zo'n boeiende game lijkt. Minder frustrerend dan MW2/3, maar wel weer met maps die niet domination friendly zijn, revenge/slechte spawns in DM modes, niet interessante wapens qua gameplay (zelfs de shotties en LMG's zien er een beetje meh uit en die waren juist tof in MW2/3) en weer die rare mist/contrast/kleurgebruik die IW in CoD stopt.

[ Voor 5% gewijzigd door Gundogan op 04-11-2013 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
theduke1989 schreef op maandag 04 november 2013 @ 22:46:
Distance wordt inderdaad ook beïnvloed als je de FOV aanpast.
Hier filmpje waar snel tussen lage en hoge FOV wordt geswitcht.

Maar je moet echt is een game met lage FOV spelen om te ervaren hoe het is. Hint: tis niet aangenaam. >:)
Het voelt wat aan alsof je met je gezicht tegen een scherm gedrukt wordt door iemand, waardoor alles te dichtbij lijkt.

[ Voor 9% gewijzigd door Asgaro op 04-11-2013 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Dit filmpje is wel flauw maar ook wel grappig :P :+ :*)

[ Voor 4% gewijzigd door falcon123 op 04-11-2013 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
en toch als je hollywood wilt wat BF probeer moet je CoD halen, hoe grappig is dat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 14:04

Roshnak

PSN: Roshgill

Aan de MP van CoD is weinig Hollywood aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisegzz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-09 22:57

thisegzz

(-(-_(-_-)_-)-)

Asgaro schreef op maandag 04 november 2013 @ 22:42:
[...]

FOV = field of view = je gezichtsveld. :)
Het betreft hoeveel je kan zien "tot in je ooghoeken".
Het is toch best begrijpelijk dat daar een ban voor wordt gegeven. Jij ziet met een hoge FOV een stuk meer dan een "normale" speler met een lage FOV. De kans is groter dat je je enemies ziet terwijl ze jou niet zien (zij moeten bijvoorbeeld nog draaien). En dat is niet eerlijk.

Neemt natuurlijk niet weg dat ze wel een slider in hadden mogen bouwen, zodat iedereen het aan kon passen en het wel eerlijk werd... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-09 12:38
harrytasker schreef op maandag 04 november 2013 @ 20:33:
[...]

Het spel moet gewoon starten met de risico,s van dien, als ik een tragere CPU heb dan de specs start het spel toch ook gewoon op ok het draait waarschijnlijk voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

thisegzz schreef op maandag 04 november 2013 @ 23:07:
[...]

Het is toch best begrijpelijk dat daar een ban voor wordt gegeven. Jij ziet met een hoge FOV een stuk meer dan een "normale" speler met een lage FOV. De kans is groter dat je je enemies ziet terwijl ze jou niet zien (zij moeten bijvoorbeeld nog draaien). En dat is niet eerlijk.

Neemt natuurlijk niet weg dat ze wel een slider in hadden mogen bouwen, zodat iedereen het aan kon passen en het wel eerlijk werd... 8)7
moest bij modernwarfare 3 ook met extern programmatje. en niemand is er ooit voor gebanned. iemand een link naar de nieuwe fov changer ? ik ga zodadelijk ook spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Gundogan schreef op maandag 04 november 2013 @ 22:47:
[...]

Beiden. Hogere FoV = meer zien aan de zijkanten, maar in het midden lijkt alles verder weg. En de game voelt ook soepeler aan. Je lijkt haast wel sneller te lopen, wat niet echt zo is.

Ik moet zeggen dat, kijkend naar de streams, het me niet zo'n boeiende game lijkt. Minder frustrerend dan MW2/3, maar wel weer met maps die niet domination friendly zijn, revenge/slechte spawns in DM modes, niet interessante wapens qua gameplay (zelfs de shotties en LMG's zien er een beetje meh uit en die waren juist tof in MW2/3) en weer die rare mist/contrast/kleurgebruik die IW in CoD stopt.
Ik hoop dat die waas verdwenen is.. maakt de game echt zo onduidelijk! in bo/2 was het allemaal erg helder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:51
Iemand al een key ontvangen van onlinekeystore.com??? Ik zit nog steeds te wachten.. Guaranteed pre-load...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

Tweaker1987 schreef op maandag 04 november 2013 @ 23:31:
Iemand al een key ontvangen van onlinekeystore.com??? Ik zit nog steeds te wachten.. Guaranteed pre-load...
ik heb me key via gamesync gehad. die leveren wel uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Tweaker1987 schreef op maandag 04 november 2013 @ 23:31:
ik heb hele slechte ervaring met keystore ;) eerst kreeg ik een verkeerde code vn ze.
En beweren ze dat ik de schuldige was, eindstand kon me geld niet terug krijgen omdat ik al de key had ontvangen echt naaiers daar. Dus maar bij gamekeys4all.com besteld netjes behandeld en was voor een prikkie 32 euro toen met free fall niks aan de hand 2x besteld, nooit meer bij onlinekeystore voor mij...
Pagina: 1 ... 8 ... 32 Laatste

Let op:
De discussies en slowchat betreft vergelijkingen met andere shooters mogen achterwege gelaten worden. Hou het over COD Ghosts.

Posts over waar het spel te kopen zijn ook niet welkom