IW heeft bevestigd dat het een combinatie van dedicated en listen servers zal zijn. Normaal gesproken gaat de matchmaking dus op dedicated servers maar in gebieden die bv veraf liggen zal het via listen servers gaan en is het dus p2p. Beide gevallen zijn even k*t. Matchmaking is leuk voor consoles, niet voor op de pc. Daar is de player base te klein voor. Dat moeten die prutsers nu onderhand ook wel eens weten zou je denken.
Werkt prima bij BO2, ik snap je probleem niet. P2P is uiteraard wel klote.DervishD schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 02:52:
IW heeft bevestigd dat het een combinatie van dedicated en listen servers zal zijn. Normaal gesproken gaat de matchmaking dus op dedicated servers maar in gebieden die bv veraf liggen zal het via listen servers gaan en is het dus p2p. Beide gevallen zijn even k*t. Matchmaking is leuk voor consoles, niet voor op de pc. Daar is de player base te klein voor. Dat moeten die prutsers nu onderhand ook wel eens weten zou je denken.
De preload is ook beschikbaar op Steam, ben hem as we speak aan het binnenhalen. Laat dinsdag maar komen.
Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.
Het probleem is dat ik een schurfthekel heb aan matchmaking. Ik wil zelf kunnen bepalen welke map ik speel of op welke server. Als ik zoals op een console zou willen spelen dan koop ik er wel 1.reemprive schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 12:31:
[...]
Werkt prima bij BO2, ik snap je probleem niet. P2P is uiteraard wel klote.
Met hemDraven schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 12:46:
De preload is ook beschikbaar op Steam, ben hem as we speak aan het binnenhalen. Laat dinsdag maar komen.
Wist niet dat het al kon, vind het wel slim want zo zorg je ervoor dat de load normaal blijft de komende dagen.
Single player 7,5Gb
Mulltiplayer 24Gb.
[ Voor 5% gewijzigd door Frostbite op 02-11-2013 14:37 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=DGU5BzPKWtU]
[ Voor 41% gewijzigd door Ari Gold op 02-11-2013 15:07 ]
lol, ik dacht dat het BO-2 was.
Om eerlijk te zijn het ziet er niet uit, nieuwe engine my ass
Kreeg net een mailtje van de Bart Smit, mijn bestelling is verzonden naar de lokale winkel. Had ik nou mijn eigen adres ingevuld, was ie misschien maandag of dinsdag overdag al binnengekomen. Maargoed, heb maandag tentamen en dinsdag en woensdag stage dus toch pas woensdag tijd om te spelen.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Hoe kom je bij nieuwe engine?RoaDHouse schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 15:24:
[...]
Het was al bekend dat het dezelfde engine was, maar van scratch weer opgebouwd.
Over een paar dagen maar op twitch kijken, hopelijk streamen er een paar pc spelers.
Ik word op de een of andere manier niet warm voor Ghosts, terwijl ik dat met BF4 nu wel weer heb.
Dat is te merken ja. Multiplayer ziet er nog beroerder uit dan BOII. Way to go IW!S.J_84 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 15:36:
[...]
Ik wacht nog wel even een weekRMX schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 15:55:
[...]
Dat is te merken ja. Multiplayer ziet er nog beroerder uit dan BOII. Way to go IW!
In het begin wilden ze je wijsmaken dat het een nieuwe generation game was, later was het opeens een compleet nieuw opgebouwde game op dezelfde engine. Ik geloof er allemaal niet zoveel van, ze hebben er een ander jasje omheen gedaan en wat perks erbij gepleurd.
En op een paar filmpjes van youtube zie ik toch duidelijk dat het gewoon p2p is. Ik sta nog steeds open voor de game maar als het idd zo is wat ik gezien heb bedank ik feestelijk. Dinsdag is het zover en dan kijk ik eerst even op twitch of het p2p is.
De footage die hier op IGN staat, ziet er wel weer beter uit:
http://www.ign.com/articl...f-duty-ghosts-squads-mode
Volgens mij was die op de PS4 gespeeld maar not sure, maar iig ik ga op PC spelen dus zal het meer daar op lijken dan op die footage van die xbox 360...
Hier trouwens nog een video van IGN:
Met het verschil tussen next gen en current gen voor Call of duty Ghosts:
YouTube: Call of Duty: Ghosts - Next-Gen vs. Current-Gen
Voor als je nog niet gezien had(ik niet...)
http://www.ign.com/articl...f-duty-ghosts-squads-mode
Volgens mij was die op de PS4 gespeeld maar not sure, maar iig ik ga op PC spelen dus zal het meer daar op lijken dan op die footage van die xbox 360...
Hier trouwens nog een video van IGN:
Met het verschil tussen next gen en current gen voor Call of duty Ghosts:
YouTube: Call of Duty: Ghosts - Next-Gen vs. Current-Gen
Voor als je nog niet gezien had(ik niet...)
[ Voor 31% gewijzigd door falcon123 op 02-11-2013 16:22 ]
Er zijn al een paar streams online.S.J_84 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 15:36:
[...]
Hoe kom je bij nieuwe engine?
Over een paar dagen maar op twitch kijken, hopelijk streamen er een paar pc spelers.
Ik word op de een of andere manier niet warm voor Ghosts, terwijl ik dat met BF4 nu wel weer heb.
http://www.ustream.tv/channel/ghosts2
Bedankt voor de linkAri Gold schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 18:30:
[...]
Er zijn al een paar streams online.
http://www.ustream.tv/channel/ghosts2
http://www.ustream.tv/channel/visual-gibs
Deze gast komt uit NL
MTar is nu een submachine gun..
Deze gast komt uit NL
MTar is nu een submachine gun..
[ Voor 20% gewijzigd door Ari Gold op 02-11-2013 19:28 ]
ik heb een pre-load key gekocht.
Het zal toch vast eerder open gaan dan echt 5 novembeR???
Het zal toch vast eerder open gaan dan echt 5 novembeR???
Een paar dingen die me opvallen.
- Voetstappen lijken beter hoorbaar (Beter geluid in het algemeen)
- Grotere maps
- Minimap duidelijker
Zo zullen er vast nog wat dingen zijn die ik later kan toevoegen.
In ieder geval wat positieve dingen, maar Fov slider en betaalde dedi`s blijven voor mij belangrijk.
- Voetstappen lijken beter hoorbaar (Beter geluid in het algemeen)
- Grotere maps
- Minimap duidelijker
Zo zullen er vast nog wat dingen zijn die ik later kan toevoegen.
In ieder geval wat positieve dingen, maar Fov slider en betaalde dedi`s blijven voor mij belangrijk.
Zojuist de laatste (stock) CoD Ghosts gekocht op www.gamekeys4all.com 
Nu zijn ze iets duurder, maar nog steeds best goedkoop
Wow, wat een geweldige next gen graphics

Je kan beter de multiplayer nu downloaden a 24 GbApC_IcE schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 15:53:
Ik doe er wel een plaatje bij dan
[afbeelding]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Hier de CoD Ghosts Live action trailer met Megan Fox ^^
YouTube: Official Call of Duty®: Ghosts Live-Action Trailer - "Epic Night Out"
Wel grappige trailer
YouTube: Official Call of Duty®: Ghosts Live-Action Trailer - "Epic Night Out"
Wel grappige trailer
ik kan niet kiezen, bij mij installeert ie alles 27GBSc0rPi0N schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 20:02:
[...]
Je kan beter de multiplayer nu downloaden a 24 Gb
Om eerlijk te zijn ziet BO2 er beter uitRoaDHouse schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 15:24:
[...]
Maar ja, toch zin in.
Nu maar hopen dat je geen ban krijgt als je toch besluit om gebruik te maken van een fov slider. Ik heb in BO2 na 574u gespeeld te hebben een VAC ban gekregen nadat ik een HD texture pack heb geïnstalleerd, volgens de maker en een hoop andere downloaders was er niks aan de hand.. Erg lelijk dat er nu bij mijn profiel rechtsboven in het rood "Has a VAC ban" staat.. Mooie is ook dat dit allemaal is gebeurt NAdat ik ghosts op mijn huidige account heb gepreordered, zo dat moest er even uit
Als je een VAC ban hebt op BO2 heb je toch wel een probleem aangezien VAC op engine banned, denk dat je ook automatisch voor ghost gebanned bent nu.
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Nee, klopt niet. Ik heb daarnaast ook MW3 en BO1 geïnstalleerd en daar kan ik gewoon vrij spelen.
*edit* heb wat doorgelezen op VAC, het klopt idd dat je dan ook automatisch bij elke andere VAC gecontroleerde game een ban cadeau krijgt.. MW3 was een uitzondering omdat VAC er niet werkte ofzo. Als ik een auto ban bij ghosts krijg kunnen ze echt de ***** krijgen.
*edit* heb wat doorgelezen op VAC, het klopt idd dat je dan ook automatisch bij elke andere VAC gecontroleerde game een ban cadeau krijgt.. MW3 was een uitzondering omdat VAC er niet werkte ofzo. Als ik een auto ban bij ghosts krijg kunnen ze echt de ***** krijgen.
[ Voor 58% gewijzigd door m4rtyr op 03-11-2013 11:09 ]
In MW3 gebruikten mensen toch een third party FOV slider die IW toestond? Ik heb daar geloof ik eens iets over gelezen dat die slider voor problemen zorgde zoals frame drops en extra input lag. Nog een reden waarom het gewoon in het spel hoort te zitten. Maar misschien is dat wel de reden dat IW geen FOV slider wil toevoegen, omdat ze er op rekenen dat een ander het doet. In ieder geval is het extreem amateuristisch van ze en ze zouden zich diep moeten schamen dat ze na al die jaren dat pc spelers om een slider vragen het nog steeds vertikken.m4rtyr schreef op zondag 03 november 2013 @ 08:20:
Nu maar hopen dat je geen ban krijgt als je toch besluit om gebruik te maken van een fov slider.
Hm, ik moet em ook nog kopen, had een order staat bij G2A, maar bleek de versie zonder Free Fall DLC te zijn, dus daar krijg ik een refund van. Bij G2A hebben ze enkel de PL versie van de Ghosts + Free Fall DLC nog, geen idee of ik die ook in NL kan gebruiken.. Waarschijnlijk moet je dan weer net zoals bij Black Ops 2 toen allemaal language fixes e.d. doen maar goed. Zal nog ff verder zoeken naar een EU versie voor weinig hahaSjaak_Banaan schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 19:52:
Zojuist de laatste (stock) CoD Ghosts gekocht op www.gamekeys4all.com
Hmm, 3 maanden terug pas een VAC ban gekregen op MW2, beetje met hosttool zitten kloten, maar ben niet banned op de rest van de CODs op dit account hoor. Zou wel een beetje gaar zijn dat wanneer je Ghosts toevoegt je meteen een ban krijgt..m4rtyr schreef op zondag 03 november 2013 @ 09:09:
Nee, klopt niet. Ik heb daarnaast ook MW3 en BO1 geïnstalleerd en daar kan ik gewoon vrij spelen.
[ Voor 47% gewijzigd door Vraaag op 03-11-2013 11:55 ]
Dat vond ik ook al ja.. erg onredelijk ook. Maar ik meen dat toch ergens gelezen te hebben.. hopelijk klopt het niet
Ja hoor, quickscoping zit er gewoon weer in

Heb zelf een vac ban op bo2, graag zou ik horen als je op cod ghosts ook een ban krijgt, anders wordt het op een tweede steam acc spelen.m4rtyr schreef op zondag 03 november 2013 @ 12:53:
Dat vond ik ook al ja.. erg onredelijk ook. Maar ik meen dat toch ergens gelezen te hebben.. hopelijk klopt het niet
Je weet van te voren als je gaat kloten dat je een ban kan krijgen, achteraf niet gaan zeuren.
Ik heb een VAC ban gekregen bij MW2 ooit, volkomen onterecht overigens. Mijn haat richting Valve/VAC Team is inmiddels wat getemperd, maar ik heb nooit meer een game op dat account geregistreerd. In dat opzicht valt er weinig meegaandheid te verwachten, ik zou het risico niet nemen.
Verwijderd
http://www.ustream.tv/cha...tleking-playing-cod-ghost zojuist deze tegengekomen. Nederlander die cod ghosts streamed.
Ja die zit ik nu ook te kijken.Verwijderd schreef op zondag 03 november 2013 @ 17:15:
http://www.ustream.tv/cha...tleking-playing-cod-ghost zojuist deze tegengekomen. Nederlander die cod ghosts streamed.
Hier komen ook telkens livestreams op van ghosts: http://hashd.tv/
pre-load is nu ook al een tijdje volledig binnen. Nu wachten tot de releasedate en dat steam hem unlocked.
[ Voor 14% gewijzigd door falcon123 op 03-11-2013 17:20 ]
Is er ook maar iets echt anders/nieuws aan deze CoD?
Alles is wederom 100% hetzelfde; map-layouts, scorelimieten, graphics, animaties...begint nu wel echt saai te worden.
Alles is wederom 100% hetzelfde; map-layouts, scorelimieten, graphics, animaties...begint nu wel echt saai te worden.
En net zoals altijd het geval is zal er weer iedere keer op dezelfde 4 maps gestemd worden. De 4 kleinste maps dus met f*cked up spawns en waar om iedere hoek een claymore ofzo ligt, joepiedepoepie. Het maakt gewoon geen zak uit of je nu MW2, MW3 of Ghosts speelt want het is allemaal één pot nat.
Ben ik het eigenlijk wel mee eens...DervishD schreef op zondag 03 november 2013 @ 21:23:
En net zoals altijd het geval is zal er weer iedere keer op dezelfde 4 maps gestemd worden. De 4 kleinste maps dus met f*cked up spawns en waar om iedere hoek een claymore ofzo ligt, joepiedepoepie. Het maakt gewoon geen zak uit of je nu MW2, MW3 of Ghosts speelt want het is allemaal één pot nat.
De concurrentie (lees: battlefield) is ook geen revolutie meer. Verschil is dat ze verder bouwen op een basis die toekomst bestendig is, in tegenstelling tot CoD.
Alles is pre-cies hetzelfde. UI, graphics, scorelimits, gamemodes (op een paar 'nieuwe' gamemodes na die niemand speelt), maps, etc.
Ik mis de oudere CoD-games, waar je nog moest luisteren naar voetstappen en waar je soms nog eens kroop, om wat minder op te vallen.
Morgenavond op de fiets stappen en even bij de plaatselijke Bart Smit/Intertoys/Mediamarkt/gametoko langscrossenHelix schreef op zondag 03 november 2013 @ 19:47:
Wat is nu de beste optie om de game incl Freefall te preorderen voor PC?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Pff! Ik heb nog een kortingsbon van bol.com en dacht, laat ik eens gek doen en hem wellicht gaan besteden aan CoD. Had elke CoD gespeeld tot Black Ops, vanaf toen vond ik het het bedroevend worden.
Na het zien van de livestreams word je toch weer niet vrolijk van dit spel! Waar elk ander spel nu mee groeit met de power van de nieuwe consoles blijft CoD toch achter op de rest! Ze blijven zelfs achter op de oude consoles. Maar als je visueel niet verbeterd kan je nog wat met de audio doen. Helaas blijkbaar kunnen ze dit ook niet. Het is nog steeds plastic wat je hoort.
Ik vind het dan ook elke keer weer zo verschrikkelijk jammer dat al die kindjes van 14 jaar het blijven kopen en er weer rijen voor game winkels staan.
Wordt eens tijd dat het spel niet meer gekocht word. Zo gaan ze een keer op hun bek en hopelijk gaat er dan eens wat veranderen.
En toch ben ik nog zo gek om even te wachten tot na 5 november. Heel misschien valt het dan nog iets mee op PC, maar ik heb hier een verschrikkelijk hard hoofd in.
Het is helaas wel het beste spel voor close combat, waar overigens BF nu toch wel erg dichtbij is gekomen qua niveau met de custom servers. 64 man TDM op een kleine map
Na het zien van de livestreams word je toch weer niet vrolijk van dit spel! Waar elk ander spel nu mee groeit met de power van de nieuwe consoles blijft CoD toch achter op de rest! Ze blijven zelfs achter op de oude consoles. Maar als je visueel niet verbeterd kan je nog wat met de audio doen. Helaas blijkbaar kunnen ze dit ook niet. Het is nog steeds plastic wat je hoort.
Ik vind het dan ook elke keer weer zo verschrikkelijk jammer dat al die kindjes van 14 jaar het blijven kopen en er weer rijen voor game winkels staan.
Wordt eens tijd dat het spel niet meer gekocht word. Zo gaan ze een keer op hun bek en hopelijk gaat er dan eens wat veranderen.
En toch ben ik nog zo gek om even te wachten tot na 5 november. Heel misschien valt het dan nog iets mee op PC, maar ik heb hier een verschrikkelijk hard hoofd in.
Het is helaas wel het beste spel voor close combat, waar overigens BF nu toch wel erg dichtbij is gekomen qua niveau met de custom servers. 64 man TDM op een kleine map
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ben ook wel benieuwd naar de recensies. Wordt het weer de hemel ingeprezen of zijn ze eindelijk eens echt kritisch?
Der zal wel weer genoeg geld naar verschillende review sites worden gesmeten, zodat ze alsnog hoge cijfers krijgen.
---RAWE CEEK!!!---
Ja inderdaad, ik zag dit ook gebeuren bij Tweakers over BF4 en op IGN...NoFearCreations schreef op zondag 03 november 2013 @ 22:15:
Der zal wel weer genoeg geld naar verschillende review sites worden gesmeten, zodat ze alsnog hoge cijfers krijgen.
Weet je wat ik echt eens graag zou willen zien? Dat IW of 3arc het lef heeft om terug te keren naar de essentie van een FPS. Dus alle onzin er uit slopen, het aantal wapens reduceren zodat ze echt goede maps kunnen ontwerpen en niet met tig speel stijlen rekening hoeven te houden zodat mensen gedwongen worden om om hun ogen en oren te gebruiken en hun gunskill te verbeteren. Oftewel KISS, Keep It Simple Stupid.
World War 2 style. OH wacht, dat is al te vaak gedaan toch?DervishD schreef op zondag 03 november 2013 @ 22:33:
Weet je wat ik echt eens graag zou willen zien? Dat IW of 3arc het lef heeft om terug te keren naar de essentie van een FPS. Dus alle onzin er uit slopen, het aantal wapens reduceren zodat ze echt goede maps kunnen ontwerpen en niet met tig speel stijlen rekening hoeven te houden zodat mensen gedwongen worden om om hun ogen en oren te gebruiken en hun gunskill te verbeteren. Oftewel KISS, Keep It Simple Stupid.
Maar...wacht nog eens even, is er op Red Orchestra 2 nog een echt goede world-war 2 fps geweest de laatste 5 jaar?
Nee, alles modern combat.
De dag dat er weer een world war 2 shooter uitkomt met hedendaagse graphics (frostbite 3?) schaf ik hem aan, ookal krijgt het een 4 op tweakers. In hedendaagse graphics een kar98 afvuren lijkt me wel zo vet
Het hoeft helemaal niet in WWII stijl te zijn, kan prima in het heden. Een mooi voorbeeld is True Combat Elite (dat nu jammer genoeg dood is).
Moet je mainstream games van voor 2006-2007 spelen. Shooter land is anders nu met gamers die andere eisen stellen en men moet met meer platformen rekening houden. Op zich zitten er nog wel leuke games tussen af en toe, waaronder sommige CoD games. Misschien komt er nog een klein project langs ala Path of Exile voor FPS (hoewel er ook wat kleinere FPS games zijn die best te pruimen zijn).DervishD schreef op zondag 03 november 2013 @ 22:33:
Anyway. Je ziet nu wel een zeer groot verschil tussen current en next gen. En dat is niet alleen met Ghosts. Eigenlijk een beetje zonde zo om het op de current gen te halen, zeker als je niet snel daarna de 'upgrade' doet voor $10.
O en wat voorlopige weapon stats. https://docs.google.com/s...NFBYV2VoMm1XUmRuZ3c#gid=0
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Probleem is, dit werkte tien jaar geleden nog wel maar als nu in een spel geen unlocks/leveling en andere vormen van kunstmatige verlenging worden gezet, dan slaat het gewoon niet aan. Kijk naar Painkiller en Serious Sam, twee shooters die echt heel erg leuk zijn in mp. Als er tenminste mensen het zouden spelen.DervishD schreef op zondag 03 november 2013 @ 22:33:
Men speelt ondermeer omdat men beloond wil worden en dan het liefste zo snel mogelijk.
Het hoeven toch geen killstreaks te zijn? Ik kan veel meer dingen verzinnen die een shooter vet maken, zonder de aandacht weg te halen van infantry gameplay.
Ik denk dat het probleem is dat COD zich tegenwoordig bijna helemaal op kinderen richt (al zullen ze dat nooit toegeven). Dat zie je aan alles, de overdreven hoeveelheid wapens, de kleine maps, het idiote aantal score/kill streaks. Het zijn voornamelijk kinderen die een korte aandachtspanne hebben en instant beloning willen en dat komt in alle aspecten van het spel terug.
Het was al gezegd hier maar snap niet dat je in Ghosts totaal geen 4-player splitscreen modes meer hebt...
Ik speel nog vaak BO2 Zombies mode met 3 vrienden, dacht dat Extinction dan gewoon gevalletje 'goed gejat' zou zijn, maar nee hoor
.
Sowieso is het belabberd gesteld met splitscreen tegenwoordig, zelfs 9 van de 10 racegames hebben geen splitscreen multiplayer meer

Iedereen moet lekker een eigen console en game kopen, wat een fun.
Ik speel nog vaak BO2 Zombies mode met 3 vrienden, dacht dat Extinction dan gewoon gevalletje 'goed gejat' zou zijn, maar nee hoor

Sowieso is het belabberd gesteld met splitscreen tegenwoordig, zelfs 9 van de 10 racegames hebben geen splitscreen multiplayer meer

Iedereen moet lekker een eigen console en game kopen, wat een fun.
[ Voor 31% gewijzigd door MacorgaZ op 03-11-2013 23:50 ]
Bambu Lab P1S Combo
Ja hoor.....DervishD schreef op zondag 03 november 2013 @ 23:43:
Ik denk dat het probleem is dat COD zich tegenwoordig bijna helemaal op kinderen richt (al zullen ze dat nooit toegeven). Dat zie je aan alles, de overdreven hoeveelheid wapens, de kleine maps, het idiote aantal score/kill streaks. Het zijn voornamelijk kinderen die een korte aandachtspanne hebben en instant beloning willen en dat komt in alle aspecten van het spel terug.
Heeft helemaal nix met kinderen te maken, je zal nog perplex staan hoeveel boven de 40 dit spel gaan spelen.
Er is een verschil tussen playerbase en doelgroep, RoadHouse. Ik denk dat DervishD wel een punt heeft. Kijk alleen al naar de (live action) trailers die ze uitbrengen. Duidelijk een tiener/puber doelgroep.
Ik ben 37 en vind het nog steeds vermakelijk. Als IW of Treyarch het spel zouden strippen zou niemand het meer kopen.
Wat ik nooit snap, overigens ook niet van mensen die lyrisch waren vroeger over promod in COD4: Als je graag een infantry based basic fps wil spelen, waarom speel je dan niet Counter Strike? Dat is een hele basic FPS zonder poespas, behoorlijk skill based en met een actieve community. Voor COD speelde ik CS, de reden dat ik niet meer terug ben gegaan is juist omdat COD zo veel laagjes en extra's heeft. Ik heb CS GO nog wel gespeeld, ik vind het een oersaai spel nu.
Wat ik nooit snap, overigens ook niet van mensen die lyrisch waren vroeger over promod in COD4: Als je graag een infantry based basic fps wil spelen, waarom speel je dan niet Counter Strike? Dat is een hele basic FPS zonder poespas, behoorlijk skill based en met een actieve community. Voor COD speelde ik CS, de reden dat ik niet meer terug ben gegaan is juist omdat COD zo veel laagjes en extra's heeft. Ik heb CS GO nog wel gespeeld, ik vind het een oersaai spel nu.
Het heeft niks te maken met de gameplay bij CoD waar mensen zich aan ergeren.reemprive schreef op maandag 04 november 2013 @ 00:31:
Ik ben 37 en vind het nog steeds vermakelijk. Als IW of Treyarch het spel zouden strippen zou niemand het meer kopen.
Mensen vinden het niet meer leuk dat na zoveel jaar geen vernieuwing is de grafische gedeelte.
Waar een crysis of BF juist toch wel weer elk jaar iets proberen, doet CoD dat niet al beweren ze van wel natuurlijk en dat maakt de mensen lyrisch. Voor mij is de uiterlijk mindel veel belangrijk. Bij mij draait het meer om de gameplay....
Mee eens. Hier ook een doorgewinterde CS speler.reemprive schreef op maandag 04 november 2013 @ 00:31:
Ik vind COD super (ook al zijn er kleine ergenissen)
Ik vind BF4 de actie te langzaam. En bij COD precies goed.
Natuurlijk kan het mooier en beter. Als het niet bevalt dan speel je et toch niet? (niet naar jou Reemprive)
p.s.: Reemprive binnenkort weer samen gamen ?
Fixed that for you.theduke1989 schreef op maandag 04 november 2013 @ 00:56:
[...]
Het heeft niks te maken met de gameplay bij CoD waar mensen ik zich me aan ergeren.
Mensen Ik vinden het niet meer leuk dat na zoveel jaar geen vernieuwing is de grafische gedeelte.
Waar een crysis of BF juist toch wel weer elk jaar iets proberen, doet CoD dat niet al beweren ze van wel natuurlijk en dat maakt de mensen lyrisch. Voor mij is de uiterlijk mindel veel belangrijk. Bij mij draait het meer om de gameplay....
Je geeft aan dat mensen het niet meer leuk vinden, maar verkoop cijfers kijken hier toch anders naar. Natuurlijk, een select groepje mensen verliest hen interesse in een spel, dit gebeurt bij elk spel. Maar waarom zouden ze het hele spel om moeten gooien omdat een klein groepje het spel niks maar aan vind, of weinig vernieuwen ziet? Het grootste gedeelte (inclusief ik) vind het spel prima, en heerlijk fast paced gameplay. Waar ze (als het aan mij ligt) weinig aan hoeven te veranderen.
I'm an Ironman!
Uitgelekte prestige emblems :
Prestige 1

Prestige 2

Prestige 3

Prestige 4

Prestige 5

Prestige 6

Prestige 7

Prestige 8

Prestige 9

Prestige 10
Prestige 1

Prestige 2

Prestige 3

Prestige 4

Prestige 5

Prestige 6

Prestige 7

Prestige 8

Prestige 9

Prestige 10

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Iemand al een antwoord?wimpie007 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 14:57:
Wat ik wel even wil weten is wanneer die speciale versie uitkomt van Ghosts...
Xbox Game Ahead Program dus de versie waarbij je zowel de Xbox360 als de One verise hebt
je zou namelijk voor 10 euro kunnen upgraden
Weinig zin om 2 keer full price voor een game te betalen
Want onder ghost op de xbox site staat wel next gen upgrade overstappen zonder zorgen maar als je doorklikt geen info....
http://marketplace.xbox.com/nl-NL/Xbox?xr=shellnav
[ Voor 17% gewijzigd door wimpie007 op 04-11-2013 09:55 ]
Gelukkig kan ik hem voor 34 euro online scoren voor de PC
Dat valt weer mee. Weet iemand hoe laat hij morgen precies "live" gaat?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Het upgraden voor €10 is een feit zie:wimpie007 schreef op maandag 04 november 2013 @ 09:52:
[...]
Iemand al een antwoord?
Weinig zin om 2 keer full price voor een game te betalen
http://techland.time.com/...-abound-but-buyer-beware/
•For Call of Duty: Ghosts, Activision says your “stats, in-game achievements, unlocks, and more” will transfer to next-gen systems, according to IGN. It’s unclear if this covers single-player progress as well, but at least multiplayer progress will carry over.
[ Voor 29% gewijzigd door MetalPool op 04-11-2013 09:57 ]
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
DennusB schreef op maandag 04 november 2013 @ 09:53:
Gelukkig kan ik hem voor 34 euro online scoren voor de PCDat valt weer mee. Weet iemand hoe laat hij morgen precies "live" gaat?
Beschikbaar: 5 november 2013
Dit spel zal beschikbaar worden over ongeveer 1 dag en 9 uur
Verwijderd
Beetje kansloos dat je hier weer een BF4 <-> COD Flameware wilt beginnen...DervishD schreef op zondag 03 november 2013 @ 23:43:
BF4 heeft zijn eigen gamers en COD ook... Ik speel beiden gewoon naast elkaar zonder dat ik allemaal mooie theorien bedank voor wie welke game gamaakt is..
Wees blij dat je keuze hebt en niet 45 dezelfde games...
Wil straks wat winkels af gaan om te kijken of ze het spel al verkopen. Iemand een tip welke winkel ik de meeste kans maak? Ps3 versie
Verwijderd
Ik geloof gehoord te hebben dat Bart Smit al exemplaren had opgestuurd.jasper2603 schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:08:
Wil straks wat winkels af gaan om te kijken of ze het spel al verkopen. Iemand een tip welke winkel ik de meeste kans maak? Ps3 versie
Of het waar is weet ik alleen niet.
Bevestiging gekregen
Zelf speel ik inderdaad ook beide games.Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:03:
Ik speel beiden gewoon naast elkaar zonder dat ik allemaal mooie theorieën bedank voor wie welke game gemaakt is..
Op het ene moment heb je zin in snelle actie. En daarna misschien zin om met een tank alles te vernietigen. (Bij wijze van spreken.)
Volgens insider nieuws (ja die heb ikDennusB schreef op maandag 04 november 2013 @ 09:53:
Gelukkig kan ik hem voor 34 euro online scoren voor de PCDat valt weer mee. Weet iemand hoe laat hij morgen precies "live" gaat?

Hij verwacht wel server problemen te krijgen aangezien Activision geen extra servers heeft besteld.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2013 10:29 . Reden: Toevoeging ]
Ja maar geen Nederlandse aanbieders nog daarvan he....Donnas-A schreef op maandag 04 november 2013 @ 09:55:
[...]
Het upgraden voor €10 is een feit zie:
http://techland.time.com/...-abound-but-buyer-beware/
•For Call of Duty: Ghosts, Activision says your “stats, in-game achievements, unlocks, and more” will transfer to next-gen systems, according to IGN. It’s unclear if this covers single-player progress as well, but at least multiplayer progress will carry over.
Ik wil weten of als ik hem bij de Saturn ga halen ofzo ik straks ook voor 10 euro kan upgraden. Dat van die voortgang geloof ik wel dat zit aan mijn gamertag, gaat mij om de 10 euro upgrade.
Dus wie gaat er vanavond naar de nacht launch bij de Gamemania op Hoog Cathrijne in Utrecht?
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Verwijderd
GM in Weert hiero. hahaMonkeySleeve schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:22:
Dus wie gaat er vanavond naar de nacht launch bij de Gamemania op Hoog Cathrijne in Utrecht?
Zijn er trouwens überhaupt anderen die hem voor de Xbox360 halen?
Denk ut welMonkeySleeve schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:22:
Ik denk dat je straks gewoon in de PS-Store een code kan aanschaffen voor een NEXTgen upgrade.wimpie007 schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:21:
[...]
Ja maar geen Nederlandse aanbieders nog daarvan he....
Ik wil weten of als ik hem bij de Saturn ga halen ofzo ik straks ook voor 10 euro kan upgraden. Dat van die voortgang geloof ik wel dat zit aan mijn gamertag, gaat mij om de 10 euro upgrade.
De games (waaronder Ghosts) zullen wel een soort van serial-code meegeleverd krijgen die je dan in moet voeren om je DISK te activeren voor nextgen.
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Waar ik even aan zat te denken, er staat op steam dat de game wordt vrijgegeven over 1 dag en 9 uur.. wat om 19:00 uur morgen avond zal zijn..
Betekent het dat PC gamers het dan pas kunnen spelen? zo wel erg lame zijn..
I'm an Ironman!
Ik ben er rond uurtje of 10 ofzo. Wil hem zo snel mogelijk hebben en weer naar huis om even uurtje te kunnen spelen
Tevens ben ik morgen jarig
Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:14:
[...]
Ik geloof gehoord te hebben dat Bart Smit al exemplaren had opgestuurd.
Of het waar is weet ik alleen niet.
[...]
Als je bij BS besteld had en thuisadres had opgegeven is het wellicht mogelijk dat vamiddag het spel al op de mat ligt vermoed ikBestelling XXX is verzonden
Postvak IN
x
Bart Smit <order@bartsmit.com>
1 nov. (3 dagen geleden)
aan mij
Geachte heer/mevrouw Vrijdag,
Uw bestelling met ordernummer XXXXX is overgedragen aan PostNL
Pakketservice.
Het pakket wordt zo spoedig mogelijk, over het algemeen de volgende
werkdag, bij de Bart Smit winkel van uw keuze bezorgd op onderstaand adres:
Grote Markt 4 2511BG Den Haag
Indien uw pakket niet door de brievenbus past of een hoge waarde
vertegenwoordigt, wordt het als pakketpost verzonden. In dit geval kunt u
via onderstaande link de status van de verzending van uw pakket via PostNL
Pakketservice track&trace volgen. Pakketten worden over het algemeen later
op de dag bezorgd dan de brievenbuspost.
De barcode(s) van uw zending is/zijn:
http://www.postnlpakketten.nl
Verwijderd
Mocht je deze op een console besteld hebben, wees dan wel voorzichtig.Vrijdag schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:27:
[...]
[...]
Als je bij BS besteld had en thuisadres had opgegeven is het wellicht mogelijk dat vamiddag het spel al op de mat ligt vermoed ik
Het is al eens eerder gebeurd dat gebruikers gebanned worden als ze voortijdig spelen.
20:00 volgens mij. Steam rekent één minuut over heel al als één uur minder. En ja, je zit vast aan steam en z'n unlock tijd.Madstorm schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:27:
Waar ik even aan zat te denken, er staat op steam dat de game wordt vrijgegeven over 1 dag en 9 uur.. wat om 19:00 uur morgen avond zal zijn..
Zo ver ik het nu kan zien moet je kennelijk via de marketplace of een dual console verise kopen of via de marketplace de xbox360 versie en kan je later voor 10 upgraden. Kennelijk werken disc versies niet jammer....Donnas-A schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:26:
[...]
Ik denk dat je straks gewoon in de PS-Store een code kan aanschaffen voor een NEXTgen upgrade.
De games (waaronder Ghosts) zullen wel een soort van serial-code meegeleverd krijgen die je dan in moet voeren om je DISK te activeren voor nextgen.
Verwijderd
Volgens mijn informant klopt dit volledig.Madstorm schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:27:
Hij zegt wel dat het mogelijk is om hem eerder vrij te geven als alles soepel verloopt.
Maar deze kans zal klein zijn.
https://twitter.com/candyslexia/status/397132326301626368Gundogan schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:30:
[...]
20:00 volgens mij. Steam rekent één minuut over heel al als één uur minder. En ja, je zit vast aan steam en z'n unlock tijd.
Gewoon vanavond 00.01 dus als het goed is.
Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.
Mee eens.Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:03:
[...]
Beetje kansloos dat je hier weer een BF4 <-> COD Flameware wilt beginnen...
BF4 heeft zijn eigen gamers en COD ook... Ik speel beiden gewoon naast elkaar zonder dat ik allemaal mooie theorien bedank voor wie welke game gamaakt is..
Wees blij dat je keuze hebt en niet 45 dezelfde games...
Ik irriteer mij een beetje aan het feit dat iemand die net COD speelt en liep te klagen dat je een heel magazijn van een AN94 nodig hebt in BO2 om iemand te killen(seriously?) na het spelen van COD4 ineens begint over skills en zich connaisseur waant op het gebied van COD en elke gelegenheid aangrijpt om elke COD > 4 af te zeiken. Accepteer dan dat het blijkbaar veel andere mensen wel aan spreekt en blijf of COD4 spelen of richt je energie op een andere game.
Dan wordt Ghosts nog een horror.reemprive schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:40:
[...]
Mee eens.
Ik irriteer mij een beetje aan het feit dat iemand die net COD speelt en liep te klagen dat je een heel magazijn van een AN94 nodig hebt in BO2 om iemand te killen(seriously?)
AR min en max TTK: 0,1753125 - 0,3666
SMG: 0,165983333 - 0,347566667
LMG: 0,172275 - 0,329
Marksman rifles: 0,137725 - 0,22125
Ten opzichte van BO2:
AR: 0,15754 - 0,279556 (hier zitten ook de semis bij)
SMG: 0,176 - 0,331429
LMG: 0,152 - 0,28
Paar honderdste meer tijd nodig = minstens 3 magazijnen extra.
Totdat je de recoil ziet. Of het gebrek daaraan (voorspelbare recoil tenminste).
MTAR rapid fire.

O en geen akimbo burst pistols.
Ligt et trouwens aan mij of is dit topic erg rustig? Kan me herinneren dat het op de dag van release voor eerdere CoDs meestal wel drukker was (meestal ik heb m al/nog niet/klote steam posts, maar toch
)
Verwijderd
Zijn vandaag toch al aanzienlijk wat posts gemaakt tegenover de afgelopen dagen.Vrijdag schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:05:
Ligt et trouwens aan mij of is dit topic erg rustig? Kan me herinneren dat het op de dag van release voor eerdere CoDs meestal wel drukker was (meestal ik heb m al/nog niet/klote steam posts, maar toch)
Edit:
Na het zien van de recoil test gok ik dat ik als eerste de Honey Badger ga testen.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2013 11:10 ]
Je kon ook de PS3 versie kopen en dan voor een tientje een PS4 versie kopen....Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:35:
Ik ben voor de PS4 versie van Ghosts gegaan , dus ik moet nog ruim 3 weken wachten.
Als je op de Dixons website kijkt is te zien dat ze al de games in de winkels hebben liggen...
Bijna geneigd om in de pauze even langs te lopen
(Jammer genoeg gaat het filiaal pas om 13:00 open...)
Kan op de terugweg even langsfietsen.... maar ik vermoed dat er gewoon een (kei)harde datum is dat ze hem niet voor 5 november mogen verkopen.
(Jammer genoeg gaat het filiaal pas om 13:00 open...)
Kan op de terugweg even langsfietsen.... maar ik vermoed dat er gewoon een (kei)harde datum is dat ze hem niet voor 5 november mogen verkopen.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Alleen zitten daar dus haken en ogen aan die niemand helder heeft....baronruud schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:37:
[...]
Je kon ook de PS3 versie kopen en dan voor een tientje een PS4 versie kopen....
Werkt dus niet bij games gekocht in de winkel
Jawel hoor van de week BF4 voor ps4 gekocht waarin een code zat die je in de PS store kon gebruiken die dan recht geeft op een digitale download voor 10 euro op de PS4. Dit zelfde is ook bij COD.wimpie007 schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:45:
[...]
Alleen zitten daar dus haken en ogen aan die niemand helder heeft....
Werkt dus niet bij games gekocht in de winkel
Toch een raar systeem. Stel: je koopt voor current-gen, houd de code zelf, en verkoopt je game direct weer voor 75% ofzo van de nieuwprijs. Dan heb je de next-gen versie voor een prikkiedestroye schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:48:
[...]
Jawel hoor van de week BF4 voor ps4 gekocht waarin een code zat die je in de PS store kon gebruiken die dan recht geeft op een digitale download voor 10 euro op de PS4. Dit zelfde is ook bij COD.
This is a Rapture reminder..
Maar je moet de PS3 disk wel in je PS4 hebben om hem te kunnen spelen. Als je de PS3 disk dus niet meer hebt kan je dus helemaal niks meer met de PS4 versie.Sssquirrel schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:53:
[...]
Toch een raar systeem. Stel: je koopt voor current-gen, houd de code zelf, en verkoopt je game direct weer voor 75% ofzo van de nieuwprijs. Dan heb je de next-gen versie voor een prikkie
Ahhh kijk. Didn't know thatdestroye schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:56:
[...]
Maar je moet de PS3 disk wel in je PS4 hebben om hem te kunnen spelen. Als je de PS3 disk dus niet meer hebt kan je dus helemaal niks meer met de PS4 versie.
Jij wilde hem al doorverkopen?
Oh goed om te weten, hadden ze wel iets duidelijker over mogen zijn dan...destroye schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:48:
[...]
Jawel hoor van de week BF4 voor ps4 gekocht waarin een code zat die je in de PS store kon gebruiken die dan recht geeft op een digitale download voor 10 euro op de PS4. Dit zelfde is ook bij COD.
Maar ja hoe weet ik dat van tevoren, straks zit er in de versie van Saturn vanavond geen code...
Want dit staat op activision.com
Xbox Next Gen Upgrade Offers
Introducing the Xbox Game Ahead Program
Gamers can purchase a disc-less dual-license digital version of Call of Duty: Ghosts at participating retailers for a suggested retail price of $69.99. This version will include the Xbox 360 digital version of Call of Duty: Ghosts, as well as the Xbox One digital version of Call of Duty: Ghosts – linked and unlocked via a user’s Xbox Live gamertag. Look for more information on how to pre-order at participating retailers in the coming weeks.
Via the Game Ahead Program, players can also purchase a digital version of Call of Duty: Ghosts directly from the Xbox Live Marketplace for a suggested retail price of $59.99. And, when ready to upgrade to Xbox One, you can purchase a digital Xbox One version of Call of Duty: Ghosts for a suggested retail price of just $10 on the Xbox Live Marketplace until March 31, 2014.
[ Voor 48% gewijzigd door wimpie007 op 04-11-2013 12:01 ]
Hoe het met de Xbox zit weet ik niet. Op de PS3 versie van BF4 stond het voorop het hoesje. Neem aan dat dit op de PS3 versie van COD ghosts ook zal zijn maar hoe de Xbox versie weet ik niet.wimpie007 schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:59:
[...]
Oh goed om te weten, hadden ze wel iets duidelijker over mogen zijn dan...
Maar ja hoe weet ik dat van tevoren, straks zit er in de versie van Saturn vanavond geen code...
Want dit staat op activision.com
Xbox Next Gen Upgrade Offers
Introducing the Xbox Game Ahead Program
Gamers can purchase a disc-less dual-license digital version of Call of Duty: Ghosts at participating retailers for a suggested retail price of $69.99. This version will include the Xbox 360 digital version of Call of Duty: Ghosts, as well as the Xbox One digital version of Call of Duty: Ghosts – linked and unlocked via a user’s Xbox Live gamertag. Look for more information on how to pre-order at participating retailers in the coming weeks.
Via the Game Ahead Program, players can also purchase a digital version of Call of Duty: Ghosts directly from the Xbox Live Marketplace for a suggested retail price of $59.99. And, when ready to upgrade to Xbox One, you can purchase a digital Xbox One version of Call of Duty: Ghosts for a suggested retail price of just $10 on the Xbox Live Marketplace until March 31, 2014.
Haha, nee
Heb geen PS4 in de planning, en geen CoD Ghost aanschaf in de planning. Ik neem aan dat deze meer op MW3 lijkt dan BO2? Ik vond de BO2-levels al veels te benauwend (t.o.v. BO1) en de SMG-sprayers heel irritant. Om nog maar zwijgen over de lag die sommige spelers hadden waardoor ze practisch niet te verslaan waren.. Oh, en het tempo van MW3 leek me al veels te hoog op de gameplay video's, dus heb ik overgeslagen
BO1 vond ik toch wel lekker wat betreft tempo, level-size, en (cold war) sfeer!
Hoe zal zich dit verhouden tot Ghosts? Iemand een idee?
[ Voor 14% gewijzigd door Sssquirrel op 04-11-2013 12:06 ]
Let op:
De discussies en slowchat betreft vergelijkingen met andere shooters mogen achterwege gelaten worden. Hou het over COD Ghosts.
Posts over waar het spel te kopen zijn ook niet welkom
De discussies en slowchat betreft vergelijkingen met andere shooters mogen achterwege gelaten worden. Hou het over COD Ghosts.
Posts over waar het spel te kopen zijn ook niet welkom