Is het niet zo dat de gehele game 40 gb is? Met BO2 kon ik in steam tussen SP/MP/Zombies kiezen elk volgens mij rond de 7Gb, ik had alleen MP geïnstalleerd.
Ach het maakt me niet zoveel uit hoeveel gb het spel in beslag neemt, genoeg ruimte op m'n HDD. Heb laatst toch maar de preorder omgezet naar de Hardened Edition, heb ik ook gelijk de Season Pass erbij.
Ik zit in ieder geval de 5e klaar om te spelen
(En zoals het er nu uitziet de 6e, 7e en 8e ook want ik hoef niet te werken die dagen, lucky me.)
Ik zit in ieder geval de 5e klaar om te spelen
Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.
Is er na de launch al gelijk een expension beschikbaar? Of duurt dat nog wel even?(pc gebruiker)
How are you doing?
Volgens mij is er bij launch alleen een map extra als je de game als preorder besteld hebt, de DLC volgen pas in 2014.
Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.
Dat zal vast weer het geval zijn. Bij de andere COD versies was dit ook zo, geen enkele reden om aan te nemen dat het nu anders is.m4rtyr schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 17:37:
Is het niet zo dat de gehele game 40 gb is? Met BO2 kon ik in steam tussen SP/MP/Zombies kiezen elk volgens mij rond de 7Gb, ik had alleen MP geïnstalleerd.
Ik heb er in elk geval zin in. De hoeveelheid customizations maakt dat er dermate veel keuze is om je soldier aan te passen dat ik verwacht veel tijd in deze game te steken
Heb net weer even MW3 gespeeld. maar er zitten wel alweer vee wallhackers tussen hoor.
schamen zich er ook niet voor. ik mag toch hopen dat dit net als blackops 2 stukken beter is.
Of dat je in een game spawnd met nog 30 sec op de teller en een score van 250-0 ofzo. dat slaat echt nergens op dat ze dat soort dingen niet fixen...
[/ragemode]
schamen zich er ook niet voor. ik mag toch hopen dat dit net als blackops 2 stukken beter is.
Of dat je in een game spawnd met nog 30 sec op de teller en een score van 250-0 ofzo. dat slaat echt nergens op dat ze dat soort dingen niet fixen...
[/ragemode]
[ Voor 31% gewijzigd door ApC_IcE op 24-10-2013 19:47 ]
Ik hoop alleen dat ghost net zo lekker gaat draaien als bo2. Ik vind mw3 maar laggy en de eerste bo was ook een drama.
Wat dat betreft is bo 2 wel erg lekker spelen.
Wat dat betreft is bo 2 wel erg lekker spelen.
Wow, op PS4 is't nog meer: 49 GB.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=703444
Ze praten daar over "installatie" dus ik vermoed dat installeren wel verplicht zal zijn. Dat zie je meer en meer op de current-gen consoles ook.
Gelukkig zal je bij de PS4 je HDD kunnen vervangen (om groter formaat te nemen) maar bij de Xbox One niet. Ik hoor de klachten nu al als de HDD vol is en men continu moet sukkelen met size management.
PC > PS4 > Xbox One

Ze praten daar over "installatie" dus ik vermoed dat installeren wel verplicht zal zijn. Dat zie je meer en meer op de current-gen consoles ook.
Gelukkig zal je bij de PS4 je HDD kunnen vervangen (om groter formaat te nemen) maar bij de Xbox One niet. Ik hoor de klachten nu al als de HDD vol is en men continu moet sukkelen met size management.
PC > PS4 > Xbox One
[ Voor 4% gewijzigd door Asgaro op 24-10-2013 22:49 ]
De disk is 49 GB ja. Dat wil niet zeggen dat ie alles daarvan installeert op de PSAsgaro schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 22:45:
Wow, op PS4 is't nog meer: 49 GB.![]()
PC > PS4 > Xbox One
(evengoed veel natuurlijk
Die site klopt niet echt met de prijzen.theduke1989 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 10:25:
op cdkeyprices.com kan je kijken waar de spel het goedkoopst is van de gegeven websites.
Altijd wel handig om daar even te kijken naar een steam key..
Het enige wat ik kan verklaren is een hoop anti piracy troep, of anti cheat zooi? anders is het natuurlijk iets om je ogen uit je kop te schamen niet? zoveel GB 'effe' downloaden.Verwijderd schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 17:10:
Alle DLC voor een jaar zit er natuurlijk al bij in gebakken
Nu weet ik niet hoe het in andere landen is maar gelukkig in NL hebben we (volgens mij) geen datalimieten meer.
Verwijderd
Ik snap de vereiste systeem specificaties van deze deze game niet.
De GeForce GTS 450/GTX 550Ti zijn allebei toch nog aardig wat slechter dat de Radeon HD 5870?
In benchmarks heeft de HD 5870 tussen de 1.5-1.8 keer betere frames, dat is toch aardig wat beter dan de GTS450/GTX550Ti?
Kan ik hieruit constateren dat CoD Ghosts een stuk beter gaat lopen op Nvidia GPUs? Aangezien de vereiste Nvidia kaart een stuk minder krachtig is dan de vereiste AMD Kaart.
De GeForce GTS 450/GTX 550Ti zijn allebei toch nog aardig wat slechter dat de Radeon HD 5870?
In benchmarks heeft de HD 5870 tussen de 1.5-1.8 keer betere frames, dat is toch aardig wat beter dan de GTS450/GTX550Ti?
Kan ik hieruit constateren dat CoD Ghosts een stuk beter gaat lopen op Nvidia GPUs? Aangezien de vereiste Nvidia kaart een stuk minder krachtig is dan de vereiste AMD Kaart.
IW heeft tijdens de ontwikkeling van Ghosts nauw samengewerkt met Nvidia dus je kunt er van uit gaan dat in ieder geval de pc versie volledig voor Nvidia kaarten geoptimaliseerd is.
iemand enig idee waar ik een
Ghosts + Seasonpass goedkoop kan krijgen qua key etc
Ghosts + Seasonpass goedkoop kan krijgen qua key etc
Waar kan ik cod goedkoop pre-orderen (key site voor steam) inclusief de free fall map?
Alvast bedankt
Alvast bedankt
http://www.gamekeys4all.c...key-steam.html?a_aid=cdkpIlias1991 schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 14:52:
Waar kan ik cod goedkoop pre-orderen (key site voor steam) inclusief de free fall map?
Alvast bedankt
denk dat je dit wilt hebben ????
[ Voor 13% gewijzigd door theduke1989 op 27-10-2013 14:57 ]
Goede ervaringen met gamekeys4all? En is het regiovrij?
[ Voor 23% gewijzigd door Ilias1991 op 27-10-2013 15:02 ]
Ik heb er ongeveer zelf 5 games gekocht, en altijd netjes binnen gekregen.
Lees ook even wat reviews door:
http://www.trustpilot.nl/review/gamekeys4all.com
Vind het zelf jammer dat ze geen Ghosts + Seasonpass hebben, anders had ik het hier wel besteld...
Lees ook even wat reviews door:
http://www.trustpilot.nl/review/gamekeys4all.com
Vind het zelf jammer dat ze geen Ghosts + Seasonpass hebben, anders had ik het hier wel besteld...
[ Voor 24% gewijzigd door theduke1989 op 27-10-2013 15:06 ]
Verwijderd
Die Season Pass moet ik me eigenlijk ook nog aanschaffen ja..
But on a quick side-note, nog maar een weekje beste heren en dames!

Elk jaar toch weer. Hoe dichter bij het komt, hoe meer zin ik er in heb. Moet alleen nog even kijken of ik hem toch in de winkel ga halen, of als ik voor de digitale download ga. Ben bang dat als ik voor de digitale download ga, dat ik de key niet heb op dinsdag. Als ik naar de winkel ga kan een dag van te voren een afsrpaak maken met iemand die ik ken, dan kan ik hem gewoon dinsdag ophalen.... lastig lastig lastigVerwijderd schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 09:15:
I'm an Ironman!
Verwijderd
Klopt ja. Ik heb mijzelf al bij Black Ops 2 voorgenomen om hem niet te pre-orderen. Maar dan toch 1 á 2 weken van te voren bestel ik hem alsnog hehe.Madstorm schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 10:08:
[...]
Elk jaar toch weer. Hoe dichter bij het komt, hoe meer zin ik er in heb. Moet alleen nog even kijken of ik hem toch in de winkel ga halen, of als ik voor de digitale download ga. Ben bang dat als ik voor de digitale download ga, dat ik de key niet heb op dinsdag. Als ik naar de winkel ga kan een dag van te voren een afsrpaak maken met iemand die ik ken, dan kan ik hem gewoon dinsdag ophalen.... lastig lastig lastig
CoD speel ik eigenlijk altijd op de xbox, dus het probleem met cd-keys heb ik (gelukkig) niet.
Ik heb mijn key al hoor, je krijgt hem instant bij de site die ik aangaf:Madstorm schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 10:08:
[...]
Elk jaar toch weer. Hoe dichter bij het komt, hoe meer zin ik er in heb. Moet alleen nog even kijken of ik hem toch in de winkel ga halen, of als ik voor de digitale download ga. Ben bang dat als ik voor de digitale download ga, dat ik de key niet heb op dinsdag. Als ik naar de winkel ga kan een dag van te voren een afsrpaak maken met iemand die ik ken, dan kan ik hem gewoon dinsdag ophalen.... lastig lastig lastig

Enige wat ik nog moet doen is, wachten tot de download beschikbaar is dezelfde dag nog wel hoor.
En dan meteen spelen...
Hmm, dat is de 'gamekeys4all' site?theduke1989 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 13:10:
[...]
Ik heb mijn key al hoor, je krijgt hem instant bij de site die ik aangaf:
[afbeelding]
Enige wat ik nog moet doen is, wachten tot de download beschikbaar is dezelfde dag nog wel hoor.
En dan meteen spelen...
I'm an Ironman!
Jup bestel al vaker bij hun keys.
Nooit problemen mee gehad, altijd netjes geholpen als er iets fouts was.
En 35,- voor ghots + fall dlc vond ik een koopje vergeleken met de andere shops...
Bij cdkeyshere is hij nu €32,60 met free fall. (steam gift)
Zit zelf te twijfelen om nu ook al de season pass aan te schaffen maar ik denk dat ik het eerst even aankijk.
Zit zelf te twijfelen om nu ook al de season pass aan te schaffen maar ik denk dat ik het eerst even aankijk.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Maar pre-loaden kan neem ik aan pas 24 uur van te voren voor dag van release? Of kan je nu al die 5040gb downloaden?theduke1989 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 13:10:
[...]
Ik heb mijn key al hoor, je krijgt hem instant bij de site die ik aangaf:
[afbeelding]
En dan meteen spelen...
Ik ga 'm denk ik gewoon in de winkel halen, installeer ik het wel van een schijfje. Is toch sneller dan 40gb via een 20mbit lijntje binnenhalen.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Nee hij staat als "nog niet beschikbaar". Preloaden is niets over bekend.Vrijdag schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 15:16:
[...]
Maar pre-loaden kan neem ik aan pas 24 uur van te voren voor dag van release? Of kan je nu al die 5040gb downloaden?
Ik ga 'm denk ik gewoon in de winkel halen, installeer ik het wel van een schijfje. Is toch sneller dan 40gb via een 20mbit lijntje binnenhalen.
en als je alleen de multiplayer installeert is dat waarschijnlijk een deel van die 40gb
No way dat ik een preorder voor Ghosts plaats. IW zegt dat ze naar de pc community hebben geluisterd maar wat mij betreft zijn dat alleen maar mooie praatjes, ik wil het eerst met m'n eigen ogen zien voordat ze mijn geld krijgen. Als het weer dezelfde achterlijke matchmaking ala BO2 is en de FOV niet hoger kan dan 65 dan koop ik het niet.
Haters gonna hate.DervishD schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 17:37:
No way dat ik een preorder voor Ghosts plaats. IW zegt dat ze naar de pc community hebben geluisterd maar wat mij betreft zijn dat alleen maar mooie praatjes, ik wil het eerst met m'n eigen ogen zien voordat ze mijn geld krijgen. Als het weer dezelfde achterlijke matchmaking ala BO2 is en de FOV niet hoger kan dan 65 dan koop ik het niet.
Of je het wel of niet koopt om wat voor reden dan ook dan maakt me echt niet uit, maar het voegt imo niet veel toe aan dit topic om heel hard te roepen dat je het niet gaat kopen.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Ik heb BO2 van de zomer gekocht en nu ongeveer 120 uur gespeeld, BF3 heb ik in de twee jaar dat het uit is maar 39 uur gespeeld. Ik ga Ghosts wel gewoon bestellen bij de Bart Smit, daar is ie 44,99 en dat vind ik prima
Dan haal ik later wel los de seasonpass, misschien op Steam.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Nice! Ik heb zo'n zin in Ghosts! Ik hoop inderdaad wel dat de FOV net als in BO2 tot 90 gewijzigd kan worden, matchmaking interesseert me geen zier. Dan speel je in elk geval tegen verschillende spelers, niks mis mee.
Voor mij is een FOV van minimaal 80 zelfs een vereiste, ik krijg letterlijk hoofdpijn van 65.
En wat betreft matchmaking, tsja, ik vind het juist leuk om op een vaste server te spelen. Op een goede server heb je geen last van rasicten, schelden, mensen die het verdommen om voor de objective te gaan of cheaters. COD4 speel ik ook altijd op dezelfde server en dat maakt het voor mij zo veel leuker. Je leert elkaar kennen en het is echt alsof ik met een stel vrienden aan het gamen ben. Dat mis ik wel met matchmaking.
En wat betreft matchmaking, tsja, ik vind het juist leuk om op een vaste server te spelen. Op een goede server heb je geen last van rasicten, schelden, mensen die het verdommen om voor de objective te gaan of cheaters. COD4 speel ik ook altijd op dezelfde server en dat maakt het voor mij zo veel leuker. Je leert elkaar kennen en het is echt alsof ik met een stel vrienden aan het gamen ben. Dat mis ik wel met matchmaking.
Zijn er nou eigenlijk grote verschillen tussen de PC en console versies? Ik twijfel namelijk nog steeds tussen de PC en de Xbox versie.
Waar is de ps3 versie het goedkoopst te pre orderen?
De spelers aantallen, op de console zal het drukker zijn verneem ik.Tumbler schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 20:09:
Zijn er nou eigenlijk grote verschillen tussen de PC en console versies? Ik twijfel namelijk nog steeds tussen de PC en de Xbox versie.
En dan natuurlijk de besturing, persoonlijk zou ik niet met controller willen spelen.
Eens, ik speel het lekkerste met 90 persoonlijk. Dat groepsgevoel was inderdaad aanwezig bij COD4, maar bij BO1, waarbij wel normale servers waren, was dit ook niet zo aanwezig. Bij COD4 had ik inderdaad een vast groepje van Noorwegen tot Griekenland waarmee ik dagelijks speelde of in de chat zat.DervishD schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 19:58:
Voor mij is een FOV van minimaal 80 zelfs een vereiste, ik krijg letterlijk hoofdpijn van 65.
Er moet toch een reden zijn waarom ze het verdommen om een FOV slider toe te voegen. Bijna alle FPS hebben er 1 dus zo ontzettend moeilijk kan het niet zijn om het toe te voegen. Waarom willen ze het op de pc dan toch niet doen vraag ik me af? Er zijn heel veel pc gamers die een FOV van 65 gewoon echt niet prettig vinden dus je zou bijna denken dat IW mensen met opzet wil stressen.
Verwijderd
Hoe Pre-Order je iets bij Bart Smit? Ik zie geen Pre-Order/Bestel button.Vrijdag schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 18:39:
Ik heb BO2 van de zomer gekocht en nu ongeveer 120 uur gespeeld, BF3 heb ik in de twee jaar dat het uit is maar 39 uur gespeeld. Ik ga Ghosts wel gewoon bestellen bij de Bart Smit, daar is ie 44,99 en dat vind ik primaDan haal ik later wel los de seasonpass, misschien op Steam.
Ik zie alleen een form met email en telefoon nummer, dat vindt ik meer over komen dat je een reminder krijgt dat hij uit is op 5 november, niet dat ze er een achter houden ofzo.
http://tweakers.net/ext/l...code-kopen-bestellen.htmlVerwijderd schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:34:
[...]
Hoe Pre-Order je iets bij Bart Smit? Ik zie geen Pre-Order/Bestel button.
Ik zie alleen een form met email en telefoon nummer, dat vindt ik meer over komen dat je een reminder krijgt dat hij uit is op 5 november, niet dat ze er een achter houden ofzo.
bestel gewoon daar, even goed
of wil je nog iets goedkoper?
http://tweakers.net/ext/l...l%2F77-call-of-duty-aktie via deze link kan je ook bestellen...
[ Voor 36% gewijzigd door theduke1989 op 28-10-2013 21:56 ]
Ik denk dat als je 'm daar nu besteld dat het geldt als preorder en dat ze 'm opsturen. Ben hier niet heel zeker van want ik heb nog nooit iets besteld bij de BS. heb wel ervaring met de MM maar dat doe ik echt nooit meer. Daar heb ik indertijd MW3 gepreorderd en ben toen naar de nachtverkoop gegaan. Kon ik mijn pre-order niet ophalen, dat kon alleen overdagVerwijderd schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:34:
[...]
Hoe Pre-Order je iets bij Bart Smit? Ik zie geen Pre-Order/Bestel button.

Zal van de week eens bij de BS langsfietsen, ga ik het gewoon even vragen hoe het werkt
Kijk hier eens: http://www.budgetgaming.n...+of+duty:+ghosts_PS3.htmlTumbler schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 20:09:
[ Voor 17% gewijzigd door Vrijdag op 28-10-2013 22:01 ]
Ook ik heb nu Cod Ghosts inclusief bonus map voor 35 euro!
hij kan beter kijken bij Tweakers zelfVrijdag schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:58:
[...]
Ik denk dat als je 'm daar nu besteld dat het geldt als preorder en dat ze 'm opsturen. Ben hier niet heel zeker van want ik heb nog nooit iets besteld bij de BS. heb wel ervaring met de MM maar dat doe ik echt nooit meer. Daar heb ik indertijd MW3 gepreorderd en ben toen naar de nachtverkoop gegaan. Kon ik mijn pre-order niet ophalen, dat kon alleen overdag![]()
Zal van de week eens bij de BS langsfietsen, ga ik het gewoon even vragen hoe het werkt
[...]
Kijk hier eens: http://www.budgetgaming.n...+of+duty:+ghosts_PS3.html
Verwijderd
Ik ben het met S.J_84 eens.. Veel verschil zal er niet in zitten.Tumbler schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 20:09:
Misschien ook dat de PC versie uiteindelijk servers zal hebben met 32/64 man?
Terwijl dit max op 18 zal liggen op de xbox. Wat ik persoonlijk wel fijner vindt.
Mocht je hem echter voor de Xbox halen, dan kunnen we misschien een keer samen gamen (als je wilt ofcourse).
Hieronder trouwens een lijst met gametypes, maps en camo's. Klik op een 'titel' voor bijbehorende plaatjes.
Wat zal jullie favoriet in elke klasse worden?
Wapens
Assault Rifles
- SC-2010
- SA0-805
- AK-12
- FAD
- Remington R5
- MSBS
- Honey Badger (Persoonlijk favoriet waarschijnlijk.)
- ARX-160
- Bizon
- CBJ-MS
- Vector CRB (Persoonlijk favoriet waarschijnlijk.)
- Vepr
- K7
- MTAR-X
- Ameli
- M27-IAR
- LSAT (Persoonlijk favoriet waarschijnlijk.)
- Chain SAW
- Bulldog
- FP6
- MTS-255
- TAC 12 (Persoonlijk favoriet waarschijnlijk.)
- USR (Persoonlijk favoriet waarschijnlijk.)
- L1155
- Lynx
- VKS
- IA2
- Mk 14 EBR
- MR-28 (Persoonlijk favoriet waarschijnlijk.)
- SVU Dragunov
- Snow
- Brush
- Autumn
- Ocean
- Red
- Scale (Persoonlijk favoriet waarschijnlijk.)
- Caustic
- Crocodile
- Green
- Net
- Trail
- Woodland
- Gold
- Blitz
- Cranked
- Domination
- Free-for-All,
- Grind
- Hunted
- Infected
- Kill Confirmed
- Search and Destroy
- Search and Rescue (Persoonlijk favoriet waarschijnlijk.)
- Team Deathmatch
- Chasm
- Flooded
- Free Fall (Pre-order bonus.)
- Freight
- Octane
- Overload
- Prison Break
- Seige
- Sovereign
- Stonehaven
- Strikezone
- Stormfront
- Tremor
- Warhawk
- Whiteout
Die Bizon lijkt op dat wapen in MW3 PP90M1
Volgens andere bronnen zou de HONEY BADGER lijken op de MP5 /MP7
Opvallend dat de MTAR bij BO2 nog een assault rifle was en hier een sub.
De Vepr kan ook uitgroeien tot een leuk wapen. Grootste magazijn lage recoil.
Persoonlijk ben ik nu al fan van de MK14 EBR. Op een of andere manier vind ik dit soort wapen perfect werken voor mij ook icm de red dot. (mw2 / mw3/ BO) Bij BO2 kreeg ik minder voldoening met de FAL dan met de MK14 van MW3. Maar goed als ik de MR28 bekijk dan ziet die er toch ook echt sterk uit.
Ik mis alleen nu een goede launcher zoals de FHJ-18aa in BO2. Gewoon lekker snel een heli uit de lucht knallen. Nu hebben ze weer een noob-tube ding beschikbaar gemaakt.
Maar goed over het algemeen kan je toch meer zeggen over de wapens en favorieten als je er een tijdje mee speelt. Stel je legt het vaker af tegen hetzelfde soort wapen dan zal ik daar eerder naar overstappen denk ik.
Ik heb ook even gekeken naar : http://www.codghosts.net/weapons-list staat ook veel info op.
Persoonlijk ben ik nu al fan van de MK14 EBR. Op een of andere manier vind ik dit soort wapen perfect werken voor mij ook icm de red dot. (mw2 / mw3/ BO) Bij BO2 kreeg ik minder voldoening met de FAL dan met de MK14 van MW3. Maar goed als ik de MR28 bekijk dan ziet die er toch ook echt sterk uit.
Ik mis alleen nu een goede launcher zoals de FHJ-18aa in BO2. Gewoon lekker snel een heli uit de lucht knallen. Nu hebben ze weer een noob-tube ding beschikbaar gemaakt.

Maar goed over het algemeen kan je toch meer zeggen over de wapens en favorieten als je er een tijdje mee speelt. Stel je legt het vaker af tegen hetzelfde soort wapen dan zal ik daar eerder naar overstappen denk ik.
Ik heb ook even gekeken naar : http://www.codghosts.net/weapons-list staat ook veel info op.
[ Voor 11% gewijzigd door Frostbite op 29-10-2013 10:19 ]
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Verwijderd
Sc0rPi0N schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:18:
Die Bizon lijkt op dat wapen in MW3 PP90M1.
Dit is eigenlijk ook hetzelfde wapen.
Volgens andere bronnen zou de HONEY BADGER lijken op de MP5 /MP7.
Ik vindt het mooie hieraan de 'ingebouwde' silencer.
Viel mij ook op ja. Ben benieuwd hoe groot het verschil zal zijn.
De MR28 had de laagste damage maar ook een (heel) lage recoil, waardoor je dus accurater schiet terwijl je de trigger/muisknop aan het spammen bent.
I feel you. :c
Game(info) pagina's zijn hier geblockt.
De Bizon is de PP19. De MTAR is de micro TAR (X95) volgens mij. Zal wel de 9mm variant zijn dan.Sc0rPi0N schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:18:
Die Bizon lijkt op dat wapen in MW3 PP90M1
Ik mis de lompe AK/SCAR wapens.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Verwijderd
Dat is nog niet eens zo'n stomme beredenering over het 9mm verhaal.Gundogan schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:01:
[...]
De Bizon is de PP19. De MTAR is de micro TAR (X95) volgens mij. Zal wel de 9mm variant zijn dan.
Ik mis de lompe AK/SCAR wapens.
Maar is de AK-12 niet goed genoeg dan? En misschien voelen sommige wapens wel hetzelfde aan als de AK/SCAR..
AK-12 is de dumpstertrash moderne versie.Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:35:
[...]
Dat is nog niet eens zo'n stomme beredenering over het 9mm verhaal.
Maar is de AK-12 niet goed genoeg dan? En misschien voelen sommige wapens wel hetzelfde aan als de AK/SCAR..

En nog over de MTAR voor de volledigheid: in BO2 was het de X95L (wordt ook specifiek gezegd in zombies aldus de CoD Wikia) dus de MTAR met een langere loop, terwijl het in Ghosts een variant met de kortere loop lijkt te zijn. En omdat het een SMG is kan je er vanuit gaan dat het 9mm ammo is ja. Maar dat boeit niet echt in CoD waar ze eerder naar gameplaybalance kijken dan naar realisme.
En all hail the good guy Greg's die de tijd nemen om even op muren te schieten tijdens expo's en dergelijke:
Recoil plots op de meeste wapens lijken behoorlijk op wat CoD4 doet: klein random wolkje. En ze gingen juist de goede kant op met BO2 met hun min recoil variabele.
[ Voor 15% gewijzigd door Gundogan op 29-10-2013 18:26 ]
mensen die het op de pc spelen zou tof zijn als we in groepjes of zo gingen ?
dus als je in een topic een username of zo toevoegt en dan samen kunnen toch wel tof zo op de PC...
dus als je in een topic een username of zo toevoegt en dan samen kunnen toch wel tof zo op de PC...
Verwijderd
Als Haakontje eens zijn original post aan zou passen... Had het daar mooi gestaan.theduke1989 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 12:26:

Edit:
Wel jammer trouwens dat er weer een nuke-achtige killstreak is.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2013 13:15 . Reden: Toevoeging ]
Wat dacht je gewoon via Steam ?theduke1989 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 12:26:
Maar goed ik heb net een Steam groep aangemaakt voor ons Tweakers:
http://steamcommunity.com/groups/GoT-CoD-Ghosts
Misschien opnemen in de OP ?
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Wat ik wel even wil weten is wanneer die speciale versie uitkomt van Ghosts...
Xbox Game Ahead Program dus de versie waarbij je zowel de Xbox360 als de One verise hebt
je zou namelijk voor 10 euro kunnen upgraden
Xbox Game Ahead Program dus de versie waarbij je zowel de Xbox360 als de One verise hebt
Heb me er gelijk maar even aangemeld om het goede voorbeeld te geven, nickname op Steam: Fire (maar pas ik binnenkort weer aan naar Draven, om het even makkelijk te maken).Sc0rPi0N schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:19:
[...]
Vandaag bevestiging gehad dat ik volgende week de hele week niet hoef te werken, dus ik heb een mooie invulling van de vrije tijd in het vooruitzicht.
Mooi! Ik ga joinen vanavond!Sc0rPi0N schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:19:
[...]
Wat dacht je gewoon via Steam ?
Heb maar 1 vriend die ook gamed en speel vaak alleen met random teammates en dat is echt waardeloos!
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
me 2,Draven schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:18:
[...]
Heb me er gelijk maar even aangemeld om het goede voorbeeld te geven, nickname op Steam: Fire (maar pas ik binnenkort weer aan naar Draven, om het even makkelijk te maken).
Vandaag bevestiging gehad dat ik volgende week de hele week niet hoef te werken, dus ik heb een mooie invulling van de vrije tijd in het vooruitzicht.
maar er komt iets van een speciaal iets toch voor ghosts? soort profile based?
Kan zowel ps3 spelers en xbox en pc bij elkaar(niet spelen).
Dan heb je eigen "crew" zoals gtaV. inc apps voor je telefoon enzo
http://www.callofduty.com/ghosts/features/mp/app
Max is nu 12 spelers op de current-gen consoles...Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 09:19:
[...]
Ik ben het met S.J_84 eens.. Veel verschil zal er niet in zitten.
Misschien ook dat de PC versie uiteindelijk servers zal hebben met 32/64 man?
Terwijl dit max op 18 zal liggen op de xbox. Wat ik persoonlijk wel fijner vindt.
Mocht je hem echter voor de Xbox halen, dan kunnen we misschien een keer samen gamen (als je wilt ofcourse).
Next-gen zal - neem ik aan - evenveel aankunnen als op de PC.
http://www.vg247.com/2013...ped-at-12-players-report/
Inmiddels de OP iets aangepast (ben nu mede-auteur) en voorzien van de Steamgroup link.
Zal van de week de rest nog even erbij zetten (wapens, perks enz.)
Kanttekening dat ik ook gewoon werk overdag maar ik ga hem wel uitbreiden.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
één of andere gast heeft blijkbaar Call of Duty Ghosts al.
Hij zat een stuk ervan te streamen en speelt op de PS3.
Heb nog niet de hele video gezien, maar volgens mij is die voornamelijk die Extinction mode aan het spelen.
Hier is de link: http://hashd.tv/vod/-22
Hier is hij tevens ook op dit moment het spel aan het streamen: http://hashd.tv/nvtive
Hij zat een stuk ervan te streamen en speelt op de PS3.
Heb nog niet de hele video gezien, maar volgens mij is die voornamelijk die Extinction mode aan het spelen.
Hier is de link: http://hashd.tv/vod/-22
Hier is hij tevens ook op dit moment het spel aan het streamen: http://hashd.tv/nvtive
[ Voor 14% gewijzigd door falcon123 op 30-10-2013 00:15 ]
Mooi heb me toegevoegd aan het lijstje.
Hopelijk joinen we samen enz, zou wel tof zijn.
Wordt voor mij weer voorlopig wennen muis en toetsenbord (sinds de PS2 al niet meer op de pc gespeeld)
Hopelijk joinen we samen enz, zou wel tof zijn.
Wordt voor mij weer voorlopig wennen muis en toetsenbord (sinds de PS2 al niet meer op de pc gespeeld)
Verwijderd
Prima toch?Sc0rPi0N schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 22:56:
Inmiddels de OP iets aangepast (ben nu mede-auteur) en voorzien van de Steamgroup link.
Geld moet ook verdiend worden. hehe
Hier ben ik ook benieuwd naar. Voor zover ik kon opmaken uit de officiële Call of Duty website is het vooralsnog alleen mogelijk in de US and A. Iemand meer bronnen/info?wimpie007 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 14:57:
Wat ik wel even wil weten is wanneer die speciale versie uitkomt van Ghosts...
Sony A7III - PSN: Ruimtestofzuiger - Clash of Clans
Verwijderd
United States and America?Spoek schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 14:56:
[...]
Hier ben ik ook benieuwd naar. Voor zover ik kon opmaken uit de officiële Call of Duty website is het vooralsnog alleen mogelijk in de US and A. Iemand meer bronnen/info?
Weet iemand de install size van Cod Ghosts op de PS3? Ik overweeg een PS3 12GB te halen om dit spel te spelen totdat m'n PS4 binnenkomt, maar dan moet de install size van Ghosts niet meer dan 8GB zijn ^^
PSN: cssfir3 | NERF - Never Ending Rifle Fire
jimmeh22 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 15:23:
Weet iemand de install size van Cod Ghosts op de PS3? Ik overweeg een PS3 12GB te halen om dit spel te spelen totdat m'n PS4 binnenkomt, maar dan moet de install size van Ghosts niet meer dan 8GB zijn ^^

Gelekte hoesje van de PS4.
Install size op de PS4 is 49Gb (!) Denk dat beter een PS3 met grotere harde schijf kan halen.
Wel apart dat er een adres in Nederland op staat (1119 ... The Netherlands) Benieuwd van wie dat is.
[ Voor 10% gewijzigd door Frostbite op 30-10-2013 15:31 ]
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Op de PS3 denk ik 3GB.jimmeh22 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 15:23:
@hierboven: Wat heeft een install van 49GB voor de PS4 te maken met de install van de PS3?!
En van de de PS4 kun je ook gewoon de HDD vervangen....
[ Voor 18% gewijzigd door DeBaroN op 30-10-2013 15:32 ]
Ja maar de install size op de X360 is 3GB:Sc0rPi0N schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 15:29:
[...]
[afbeelding]
Gelekte hoesje van de PS4.
Install size op de PS4 is 49Gb (!) Denk dat beter een PS3 met grotere harde schijf kan halen.

PSN: cssfir3 | NERF - Never Ending Rifle Fire
Indicatie?baronruud schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 15:29:
[...]
Op de PS3 denk ik 3GB.
@hierboven: Wat heeft een install van 49GB voor de PS4 te maken met de install van de PS3?!
En van de de PS4 kun je ook gewoon de HDD vervangen....
Maar laat maar doen:
Ik kwam dit hoesje tegen (lijkt authentiek), maar hierin staat dat er maar 25 Mb nodig is om het te installeren.

[ Voor 30% gewijzigd door Frostbite op 30-10-2013 15:40 ]
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Als de Xdoos360 een install size heeft van 3GB zal die van de PS3 ongeveer hetzelfde zijn.Sc0rPi0N schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 15:36:
[...]
Indicatie?
Maar laat maar doen:
Ik kwam dit hoesje tegen (geen idee of het klopt) maar hierin staat dat er maar 25 Mb nodig is om het te installeren.
[afbeelding]
offtopic: reference aan Borat haha
Maar niemand weet of de upgrade van xbox360/PS3 naar xboxone/PS4 ook in Nederland mogelijk zal zijn?
Sony A7III - PSN: Ruimtestofzuiger - Clash of Clans
Wat een falers bij Infinity Ward... Krijgen hun brakke engine nog niet deftig aan de praat op de Xbox One

Ze weten niet eens hoe ze een FOV slider moeten implementeren dus dit verbaasd me niks. En dan praten ze ook nog over rentable servers en mod tools. Ja, tuurlijk jongens, dat zouden jullie dan wel voor elkaar kunnen krijgen

hoezo falers?Asgaro schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 21:29:
Wat een falers bij Infinity Ward... Krijgen hun brakke engine nog niet deftig aan de praat op de Xbox One![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze fixen het wel weer op de PS4 1080p.
Dus het kan ook zijn dat de X-1 bagger is
PS3 heeft maar 25mb nodig voor install.jimmeh22 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 15:23:
http://www.charlieintel.c...1-12-players-only-for-mp/We’ve received an image of the back of the PS3 box and have been able to confirm that the PS3 install is only 25 MB, verses the 3GB needed on Xbox 360.
The box also confirms only 1-12 players online, meaning Ground War won’t be possible.
Op IGN.com staan redelijk wat filmpjes over dat Squads mode gebeuren:
http://www.ign.com/articl...f-duty-ghosts-squads-mode
Ziet er wel grappig uit opzich.. de AI van de bots hebben ze volgens mij wel enigszins verbeterd.
[ Voor 14% gewijzigd door falcon123 op 30-10-2013 22:33 ]
Battlefield 4 draait anders ook op 720p op de Xbox One, maar heeft véél betere graphics en is ook nog is 64 players/server + loopt ook op 60 FPS (overwegend).theduke1989 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 22:28:
[...]
hoezo falers?
Ze fixen het wel weer op de PS4 1080p.
Dus het kan ook zijn dat de X-1 bagger is
Nuja, ik weet het ook niet hoor... 't kan inderdaad aan de console zelf liggen maar dat stuk stront van een engine zal ook wel deels schuldig zijn.
Zei de noob om te bashen.Asgaro schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 22:54:
[...]
Battlefield 4 draait anders ook op 720p op de Xbox One, maar heeft véél betere graphics en is ook nog is 64 players/server + loopt ook op 60 FPS (overwegend).
Nuja, ik weet het ook niet hoor... 't kan inderdaad aan de console zelf liggen maar dat stuk stront van een engine zal ook wel deels schuldig zijn.
Verwijderd
CoD: Ghosts inderdaad 720p op Xbox One
Nieuws | 31 oktober 2013 -
De Xbox One-versie van Call of Duty: Ghosts heeft een maximale native resolutie van 720p.
Dat bevestigde Infinity Wards Mark Rubin via Twitter . Daarmee maakt hij een einde aan alle speculatie die afgelopen week heeft plaatsgevonden, helaas door het te bevestigen. De Xbox One-versie wordt wel opgeschaald naar 1080p. Op PS4 haalt het spel wel een native resolutie van 1080p. Volgens Rubin heeft de Xbox One-versie een lagere grafische output om zo constant 60 fps te kunnen halen.
Eerder kwam de resolutie van Battlefield 4 op PS4 en Xbox One al in het geding. Volgens een test van Digital Foundry draait de Xbox One-versie op 720p en de PS4-versie op 900p.
http://www.insidegamer.nl...nderdaad-720p-op-xbox-one
Nieuws | 31 oktober 2013 -
De Xbox One-versie van Call of Duty: Ghosts heeft een maximale native resolutie van 720p.
Dat bevestigde Infinity Wards Mark Rubin via Twitter . Daarmee maakt hij een einde aan alle speculatie die afgelopen week heeft plaatsgevonden, helaas door het te bevestigen. De Xbox One-versie wordt wel opgeschaald naar 1080p. Op PS4 haalt het spel wel een native resolutie van 1080p. Volgens Rubin heeft de Xbox One-versie een lagere grafische output om zo constant 60 fps te kunnen halen.
Eerder kwam de resolutie van Battlefield 4 op PS4 en Xbox One al in het geding. Volgens een test van Digital Foundry draait de Xbox One-versie op 720p en de PS4-versie op 900p.
http://www.insidegamer.nl...nderdaad-720p-op-xbox-one
Verwijderd
@Sc0rPi0N
Zou je in de OP ook een Xbox Live gedeelte kunnen maken?
Starting with mine: Verburdje Tosti
Als ik de Xbox One de schuld geef, krijg ik de MS fans op mijn dak.
Als ik Infinity Ward de schuld geef, krijg ik de IW fans op mijn dak.
Interessante screen:

Verwijderd
Mij boeit het niet zo op welke resolutie ik moet spelen.
Bij mij draait het om de gameplay zelf.
En sinds jaar en dag (teruggaand naar CoD1) vindt ik de gameplay geweldig.
Moet jij eens op een 800x600 scherm gaan spelen. No way dat jij vijanden die verder dan 50m staan kan zien in die pixelbrijVerwijderd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:27:
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Done.Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 08:41:
@Sc0rPi0N
Inmiddels net tijd bezig geweest om een groot deel van de beschikbare info erin te zetten.
Hebben jullie dit ook al gezien? De lean functie heeft een klein bugje. Hidden Ghost perk ?

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Is al sinds CoD1 een feature.Sc0rPi0N schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:48:
[...]
Done.
Inmiddels net tijd bezig geweest om een groot deel van de beschikbare info erin te zetten.
Hebben jullie dit ook al gezien? De lean functie heeft een klein bugje. Hidden Ghost perk ?
[afbeelding]
Hoewel dit meer te maken heeft met de dynamische auto lean. Als de pc versie gewoon manueel leanen heeft, heb je alleen slechts de camera problemen.
[ Voor 11% gewijzigd door Gundogan op 01-11-2013 13:04 ]
wie heeft hem al thuis voor de ps3? Hoor dat bart smit gister al exemplaren heeft verzonden.
Met alle hacks die beschikbaar zijn voor de vorige cod games op PS3, zal het niet lang duren voor Ghosts aan de beurt is. Het is tegenwoordig zo simpel om via DEX tools (ofzo.. heb het alleen even kort op youtube bekeken) jezelf god mode en onzichtbaar te maken. Ik heb echt waar, 6 van de 10 lobbies in Blops1 en MW3 last van dat soort nerds... Nee, COD op de PS3 is voor mij klaar.
Ik heb een testversie op mijn PS3, en wat een teleurstelling. Daar zit je dan met 4 controllers, even lokaal knallen. Maar nee hoor, je kunt maar maximaal met 2 players splitscreen gebruiken. Wat een farce.
Verder zijn naar mijn idee de GFX op de PS3 nog minder als BO2. Zeer sterkte aliasing waardoor in de verte dingen flikkeren.
Eigenlijk best wel teleurgesteld in de limitatie van 2 players!!
Verder zijn naar mijn idee de GFX op de PS3 nog minder als BO2. Zeer sterkte aliasing waardoor in de verte dingen flikkeren.
Eigenlijk best wel teleurgesteld in de limitatie van 2 players!!
Vanavond nog mensen uit de nieuw opgestarte steam-group (Zie openingspost) knallen ?
Ben hele avond vanaf 18.00 uur online!
Ben hele avond vanaf 18.00 uur online!
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
Je kan een bracket halen van €10,- en vervolgens bijna elke 2,5 inch hdd inbouwen. Heb ik ook gedaan;)jimmeh22 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 15:23:
Verwijderd
Na battlefield 3 toch maar weer een keer over naar call of duty, kopie voor pc gescored voor 25 euro. Als je beetje rondkijkt op http://www.reddit.com/r/steamgameswap zijn er wel wat goede deals te vinden.
Weet iemand of de competative scene wat is bij de afgelopen call of dutys? Of zijn die allemaal blijven hangen op cod 4.
Weet iemand of de competative scene wat is bij de afgelopen call of dutys? Of zijn die allemaal blijven hangen op cod 4.
Dit dus, bij mij boeien de graphics echt niet. De gameplay moet goed zijn. De hit detection moet goed zijn. Servers, lag, al die dingen zijn belangrijker.Verwijderd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:27:
Guys, even een korte (maar dringende vraag I guess). Ik heb mijn hardware enigzins geupgrade voor Ghost alleen wil ik graag dat m'n vriendin ook mee kan doen op dr laptop, vraag is alleen of de videokaart er sterk genoeg voor is. Dit is haar hardware:
Asus N53SV-S1930V
- Intel Core i5-2430M (2x 2,4 GHz)
- 4 GB DDR3 Geheugen
- 500 GB HDD
- Nvidia GeForce GT540M (2 GB)
- Windows 7
Alvast bedankt voor jullie response!
Asus N53SV-S1930V
- 4 GB DDR3 Geheugen
- 500 GB HDD
- Windows 7
[ Voor 4% gewijzigd door w00tstok op 01-11-2013 19:40 ]
ja ja jongens, dinsdag is het zo ver.
Dan kunnen we weer uren achter de pc/console zitten en CoD: ghots spelen..
Zelf heb ik exact dezelfde graka, maar dan als processor de i7-2630QM. Wat betreft processorkracht denk ik dat het met je i5 wel goed zit, maar onze graka is wat aan de zwakke kant. Modern Warfare 3 kan ik op 1366x768 op high spelen. Maar met Ghosts denk ik dat het lastig wordt. De minimale vereiste is een GTS 450. Die haalt in 3DMark Vantage een score van +/- 10.000 terwijl de GT 540 rond de 5000 schommelt. Dat is de helft aan rekenkracht wat dus betekent dat het met alles op Low al moeilijk zal worden, laat staan op Medium/High. Nu hoop ik dat ze met minimaal, het spelen op een 1920x1080 bedoelen, waarbij er nog hoop is dat het kan draaien op lagere resoluties. Zelf heb ik de game ge-preordered, dus volgende week zal ik het zien.w00tstok schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 19:39:
Guys, even een korte (maar dringende vraag I guess). Ik heb mijn hardware enigzins geupgrade voor Ghost alleen wil ik graag dat m'n vriendin ook mee kan doen op dr laptop, vraag is alleen of de videokaart er sterk genoeg voor is. Dit is haar hardware:
Asus N53SV-S1930V
- 4 GB DDR3 Geheugen
- 500 GB HDD
- Windows 7
Eerst maar eens de reviews afwachten en kijken of ze alsnog een FOV slider doen. Dat is een kleine stap in de goede richting. Dan nog rentable servers en dan pas koop ik het.theduke1989 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 22:33:
ja ja jongens, dinsdag is het zo ver.
In het ergste geval kan je een soort van 1op1 port voor de pc verwachten ala MW3:DervishD schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 00:10:
[...]
Eerst maar eens de reviews afwachten en kijken of ze alsnog een FOV slider doen. Dat is een kleine stap in de goede richting. Dan nog rentable servers en dan pas koop ik het.
- Dynamische lean (dus niet met Q en E leanen maar dat de game het voor je doet).
- Geen FoV verandering.
- Één audio slider (dus niet apart voices, sound en music beheren).
- Geen config editing + gelimiteerde opties sowieso (dus geen netcode en fps limiet veranderingen bijvoorbeeld).
Dat samen met hoe ze waarschijnlijk de wapens hebben gedaan (zoals de MW games dus vrij random en no-recoil) en hoe sommige killstreak rewards eruit zien, maakt mij vrij huiverig op dit moment. Mod tools en eventueel een serverbrowser (voor unranked) staan dan nog iets lager qua prioriteit, omdat met deze bovenstaande dingen de basisgame mij al niet zal bevallen.
Dit is nix nieuws,,,,, al jaren zoGundogan schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 01:19:
[...]
In het ergste geval kan je een soort van 1op1 port voor de pc verwachten ala MW3:
- Dynamische lean (dus niet met Q en E leanen maar dat de game het voor je doet).
- Geen FoV verandering.
- Één audio slider (dus niet apart voices, sound en music beheren).
- Geen config editing + gelimiteerde opties sowieso (dus geen netcode en fps limiet veranderingen bijvoorbeeld).
Dat samen met hoe ze waarschijnlijk de wapens hebben gedaan (zoals de MW games dus vrij random en no-recoil) en hoe sommige killstreak rewards eruit zien, maakt mij vrij huiverig op dit moment. Mod tools en eventueel een serverbrowser (voor unranked) staan dan nog iets lager qua prioriteit, omdat met deze bovenstaande dingen de basisgame mij al niet zal bevallen.
Na een paar dagen of weken kan je de fov instellen met een fov-tool net als met mw3.
[ Voor 6% gewijzigd door RoaDHouse op 02-11-2013 01:58 ]
Dat is natuurlijk niet hoe het hoort. 3arc en tig andere game ontwikkelaars kunnen een FOV slider implementeren dus IW kan het ook. Dat ze het niet doen is gewoon extreme luiheid en niet willen luisteren naar pc gamers. Een andere mogelijkheid is dat ze simpelweg niet weten hoe ze een FOV slider moeten doen en dat is nog veel erger want dat geeft aan dat het een stel amateurs is. De conclusie in beide gevallen is dat het tijd is dat IW van de COD franchise wordt gehaald en plaats maakt voor een betere ontwikkelaar.RoaDHouse schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 01:57:
Na een paar dagen of weken kan je de fov instellen met een fov-tool net als met mw3.
Waar ik me meer zorgen om maak is het feit dat het weer match-making p2p wordt net als met MW3.DervishD schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 02:10:
[...]
Dat is natuurlijk niet hoe het hoort. 3arc en tig andere game ontwikkelaars kunnen een FOV slider implementeren dus IW kan het ook. Dat ze het niet doen is gewoon extreme luiheid en niet willen luisteren naar pc gamers. Een andere mogelijkheid is dat ze simpelweg niet weten hoe ze een FOV slider moeten doen en dat is nog veel erger want dat geeft aan dat het een stel amateurs is. De conclusie in beide gevallen is dat het tijd is dat IW van de COD franchise wordt gehaald en plaats maakt voor een betere ontwikkelaar.
Als het systeem hetzelfde is als BO-2 dan vind ik het wel goed, ik heb geen zin in lag met p2p en die onzin.
Ik zie duidelijk op youtube footage dat het ordinair p2p is (de pc versie dan) daar zit ik echt niet op te wachten. Nog erger dat CHEATERS binnen een week de overhand hebben met dit systeem.
[ Voor 10% gewijzigd door RoaDHouse op 02-11-2013 02:26 ]
Eerst zien dan geloven.
http://xbox-one.4gamers.b...servers-50-GB-nodig-op-pc
Wat ik ervan gezien heb zijn het geen dedicated servers.
http://xbox-one.4gamers.b...servers-50-GB-nodig-op-pc
Wat ik ervan gezien heb zijn het geen dedicated servers.
Let op:
De discussies en slowchat betreft vergelijkingen met andere shooters mogen achterwege gelaten worden. Hou het over COD Ghosts.
Posts over waar het spel te kopen zijn ook niet welkom
De discussies en slowchat betreft vergelijkingen met andere shooters mogen achterwege gelaten worden. Hou het over COD Ghosts.
Posts over waar het spel te kopen zijn ook niet welkom