Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoaDHouse schreef op maandag 30 september 2013 @ 01:02:
Wat ik ervan gehoord (gezien) heb is de gameplay vrij traag, voor de rest is het gewoon mw3 op de oude engine met wat nieuwe leukigheden.

Ik heb geen zin meer in host-migration en al die cheaters die veel voorkomen bij mw3.

Bij bo en bo2 kom ik geen cheaters tegen en de gameplay is lekker snel. Dit jaar sla ik dus lekker over.
Ghosts op PC gaat geheel gebruik maken van dedicated servers, de inrichting daarvan is nog niet bekend maar waarschijnlijk word het een systeem zoals Black Ops 2.
Ik denk dus niet dat je echt bang hoeft te zijn voor cheaters dit jaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpookie
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 30-11-2021
Mijn mening over battlefield vs call of duty :)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=cadwF2bWKx0]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthTBH
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-09 20:46
Verwijderd schreef op maandag 30 september 2013 @ 17:01:
[...]

Ghosts op PC gaat geheel gebruik maken van dedicated servers, de inrichting daarvan is nog niet bekend maar waarschijnlijk word het een systeem zoals Black Ops 2.
Ik denk dus niet dat je echt bang hoeft te zijn voor cheaters dit jaar ;)
Heb je hier een officiële bron van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:12

codex

Geen OpenAI agent :)

StealthTBH schreef op maandag 30 september 2013 @ 19:27:
[...]

Heb je hier een officiële bron van?
http://www.pcgamer.com/20...nable-stealthier-updates/

Als hun anti cheat ook zo waterdicht is als bij BO2 wordt het prima speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2020

TLM

The Laughing Man

Ik heb een ps3 en wil ghost meteen spelen op release datum. Ik koop jaarlijks de steelcase editie, en wil dit ook dit jaar doen inverband met seasonpass etc. Uiteindelijk wil ik later overstappen naar de ps4, en kan ik dus voor 10 euro (tot maart), ghost downloaden op de ps4. Als goed is gaan je behaalde resultaten ook over is psn account. Maar gaan de extra's die bij de steelcase editie van de ps3 zitten ook zonder probleem over? Season pass, de level freefall etc?

Stand Alone Agent (GITS SAC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03
TLM schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:05:
Ik heb een ps3 en wil ghost meteen spelen op release datum. Ik koop jaarlijks de steelcase editie, en wil dit ook dit jaar doen inverband met seasonpass etc. Uiteindelijk wil ik later overstappen naar de ps4, en kan ik dus voor 10 euro (tot maart), ghost downloaden op de ps4. Als goed is gaan je behaalde resultaten ook over is psn account. Maar gaan de extra's die bij de steelcase editie van de ps3 zitten ook zonder probleem over? Season pass, de level freefall etc?
Volgens deze site gaat ook je seasonpass over. Het lijkt me de rest van je unlocks in je psn account ook op de ps4 gelijkblijven.

Tijdens de presentatie van Ghosts werd dit toch aangekondigd (dacht ik)?

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Mijn god ik zie nu dat zelfs de sterf animaties (beide handjes in het gezicht) niet eens zijn veranderd. Gaan mensen hier serieus intrappen na gefopt te zijn met de zogenaamde nieuwe engine? Ik had het ook wel kunnen weten met IW. Het blijft veruit de mindere ontwikkelaar van de 2. Ik zet mijn geld op Treyarch volgend jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 20:43

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Best leuk dat ze meer en meer met bots willen doen.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoFR
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-06 23:32
Ik haat bots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:34
Waarom is de pc versie opeens 55 euro geworden ipv 49.99

Of kan je kiezen voor een versie met hond of zonder hond ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berry194
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-11-2024
Squads is een beetje van bf gejat naar mijn idee. Maar als nog leuk dat ze iets nieuws doen op cod.

[ Voor 33% gewijzigd door berry194 op 04-10-2013 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Laatst online: 22:25

steel123

Cryman9

Ik ben toch weer van plan om CoD: Ghosts te gaan kopen. CoD is voor mij toch echt veruit de leukste shooter. BO2 heb ik echt veel gespeeld. Het is gewoon de meest vloeiende shooter, zonder voertuigen.
Ik hoop nog hooguit op Titanfall, maar dat duurt nog zo lang.

Heb deze week ook erg veel de BF4 beta gespeeld, maar hieruit blijkt nog steeds dat ik BF niks vind. Deze ga ik dus 100% zeker niet halen. Ik vind BF3 nog steeds een redelijke miskoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-08-2023
En ook in Ghosts geen FOV slider :')
http://www.charlieintel.c...ater-post-launch-support/
Zelf heb ik het liefst een FOV van minimaal 80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

DervishD schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 18:34:
En ook in Ghosts geen FOV slider :')
http://www.charlieintel.c...ater-post-launch-support/
Zelf heb ik het liefst een FOV van minimaal 80
~80-90 is inderdaad prima voor dit soort games. Hoger mag altijd natuurlijk. :)

Dat ze mod tools noemen is interessant. Doet vermoeden dat ze ook naar iets van een serverbrowser toewerken, in ieder geval voor unranked.
berry194 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 13:37:
Squads is een beetje van bf gejat naar mijn idee. Maar als nog leuk dat ze iets nieuws doen op cod.
Behalve de naam heeft het eigenlijk niks met squads zoals in BF te maken. Je hebt nu meer controle over wat je AI teammates gebruiken in combat training en je kan ze wat persoonlijker maken denk ik. En je kan dus 1v1 doen met 5-8 AI teammates aan elke kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Het is duidelijk weer een console game, het is eigenlijk ook wel te begrijpen de meesten hebben geen geld voor een fatsoenlijke pc... tja dan moet je wel op een console spelen en dan is de FOV natuurlijk niet van belang.

Is het nu zo moeilijk om een fatsoenlijke FOV van 90 of 100 te genereren op de pc-versie. Volgens mij doen ze het puur om je te stressen.

Het hele boutspel kan van mij zo de asbak in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
Gundogan schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 20:42:Dat ze mod tools noemen is interessant.
Een FOV slider bestaat al zo ontzettend lang en anno 2013 weet IW nog steeds niet hoe ze het op de PC moeten implementeren en dat moet dan mod tools onwikkelen _O- Wat is het toch ook een enorme bout ontwikkelaar :')
RoaDHouse schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 22:07:
Het is duidelijk weer een console game, het is eigenlijk ook wel te begrijpen de meesten hebben geen geld voor een fatsoenlijke pc... tja dan moet je wel op een console spelen en dan is de FOV natuurlijk niet van belang.

Is het nu zo moeilijk om een fatsoenlijke FOV van 90 of 100 te genereren op de pc-versie. Volgens mij doen ze het puur om je te stressen.
3arc kon het wel met BO2 dus waarom IW niet. Het geeft alleen maar aan dat ze geen ruk geven om PC gamers. Al die mooie praatjes dat Ghosts er op de PC het beste uit zal zien is niets meer dan marketing voor Nvidia.

[ Voor 48% gewijzigd door DervishD op 04-10-2013 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Zelfs FOV 90 bij BO-2 vind ik nog aan de lage kant, ik begrijp dat je het niet te gek moet maken om verschillende redenen maar 65 kan echt niet, daar krijg je hoofdpijn van.

Dat ze na al die jaren het nog niet inzien is voor mij een raadsel, is er nu niemand bij IW die met de vuisten op tafel slaat en zegt de FOV moet voor de pc versie variabel zijn.

Of is het idd alleen maar gericht op de console ? ik weet niet wat de verhoudingen zijn console/pc versie, maar ik ga ervan uit dat er toch miljoenen pc versies verkocht worden en die groep moet je toch ook bedienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
Het aantal pc spelers loopt al jaren terug. Ik heb ergens een keer gelezen dat er in de eerste maanden van BO2 iets van 100.000 spelers op de pc versie waren en dat het daarna al snel terug liep naar de 40.000 en nu zijn er tijdens de piek uren hooguit 20.000 pc spelers online. Die trend heeft zich al ingezet vanaf BO1. Het is dus wel duidelijk dat pc gamers genoeg hebben van COD omdat de ondersteuning gewoon bagger is. De hele COD franchise is al sinds MW2 gericht op consoles en de pc is een verre nagedachte. Er is maar 1 manier waarop ze pc gamers weer voor zich kunnen winnen en dat is degelijke ondersteuning. Dat houdt in console commands zodat je het zo goed mogelijk op jouw pc af kan stemmen, rentable ranked dedicated servers en een server browser (en natuurlijk een FOV slider)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
DervishD schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 02:46:
Het aantal pc spelers loopt al jaren terug. Ik heb ergens een keer gelezen dat er in de eerste maanden van BO2 iets van 100.000 spelers op de pc versie waren en dat het daarna al snel terug liep naar de 40.000 en nu zijn er tijdens de piek uren hooguit 20.000 pc spelers online. Die trend heeft zich al ingezet vanaf BO1. Het is dus wel duidelijk dat pc gamers genoeg hebben van COD omdat de ondersteuning gewoon bagger is. De hele COD franchise is al sinds MW2 gericht op consoles en de pc is een verre nagedachte. Er is maar 1 manier waarop ze pc gamers weer voor zich kunnen winnen en dat is degelijke ondersteuning. Dat houdt in console commands zodat je het zo goed mogelijk op jouw pc af kan stemmen, rentable ranked dedicated servers en een server browser (en natuurlijk een FOV slider)
Ik ben niet van plan om op een console FPS te gaan spelen, het gaat nergens meer over met het hele COD gebeuren.

Ga het dit jaar echt niet meer kopen, BF4 schijnt al niet veel beter te zijn lees ik op het forum :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
RoaDHouse schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 22:07:

Het hele boutspel kan van mij zo de asbak in.
Voor CoD games moet je echt geen fatsoenlijke PC hebben: oude PC's draaien die game ook met gemak. :)

Het valt gewoon op dat IW niet meer geeft om PC gaming, terwijl Treyarch wel nog moeite doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Laatst online: 22:25

steel123

Cryman9

Jullie klagen wel allemaal over CoD, met zeker een aantal terechte punten.
Maar het probleem blijft, wat wil je dan spelen?

BF vind ik echt geen ruk aan en BF4 is net zo zwaar voor je PC als BF3. Tenminste die BETA versie van afgelopen week.
Counter Strike is al helemaal ruk.
Ik wacht hoopvol op Titanfall, maar tot die tijd ga ik me gewoon goed vermaken met CoD Ghosts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je echt een vervanger voor CoD wil moet je het leger in gaan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
Asgaro schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 10:57:
Het valt gewoon op dat IW niet meer geeft om PC gaming
En dat terwijl pc gamers IW groot hebben gemaakt. Als pc gamers COD4 niet hadden opgepikt en groot hadden gemaakt dan was IW niet waar het vandaag is. Wat IW al jaren doet is compleet respectloos naar pc gamers. Alleen daarom al verdienen ze het dat Ghosts een enorme flop wordt op de pc. Misschien dat ze dan eindelijk eens wakker worden en inzien hoe stom ze zijn geweest.
steel123 schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 11:02:
Jullie klagen wel allemaal over CoD, met zeker een aantal terechte punten.
Maar het probleem blijft, wat wil je dan spelen?
COD4, Blacklight Retribution, PlanetSide 2, Team Fortress 2, Tribes: Ascend ;)

[ Voor 22% gewijzigd door DervishD op 05-10-2013 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

DervishD schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 11:58:
[...]

En dat terwijl pc gamers IW groot hebben gemaakt. Als pc gamers COD4 niet hadden opgepikt en groot hadden gemaakt dan was IW niet waar het vandaag is. Wat IW al jaren doet is compleet respectloos naar pc gamers. Alleen daarom al verdienen ze het dat Ghosts een enorme flop wordt op de pc. Misschien dat ze dan eindelijk eens wakker worden en inzien hoe stom ze zijn geweest.
CoD4 verkocht juist veel meer op console dan pc en was ook, ondanks dat de pc versie gewoon prima is qua ondersteuning en features, de eerste CoD specifiek meer gericht op consoles. Waarom denk je dat ze niks meer geven om de pc versie? Console money!
[...]

Voor CoD games moet je echt geen fatsoenlijke PC hebben: oude PC's draaien die game ook met gemak. :)

Het valt gewoon op dat IW niet meer geeft om PC gaming, terwijl Treyarch wel nog moeite doet...
Beiden doen het een beetje. MW3 had alleen player hosting met ranked, maar wel weer redelijk 'vrije' dedicated server support voor unranked. 3arch CoD's hebben iets meer tweak features, maar ook niet echt bijzonder veel als je kijkt naar de betere ports.

Maar met Ghosts kan het misschien weer iets anders worden. Misschien wel ranked via Azure servers van Microsoft en unranked waar je zelf je servers kan opzetten + mod support. Zou wel ideaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
Gundogan schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 12:13:CoD4 verkocht juist veel meer op console dan pc
Dat was pas nadat het op de pc zo populair werd.

Ik ben het trouwens niet met je eens dat het de 1e COD was die meer specifiek op consoles gericht was. Rentable ranked dedicated servers, server browser, console commands en goede mod tools, dat zijn toch echt zeer specifiek pc dingen. Dingen die we ook nooit meer terug zullen zien in een pc versie, ook niet in Ghosts ondanks alle mooie praatjes. Ik garandeer je dat er van alles wat ze nu beloven post-launch niks wordt waar gemaakt. Helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

DervishD schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 13:27:
[...]

Dat was pas nadat het op de pc zo populair werd.

Ik ben het trouwens niet met je eens dat het de 1e COD was die meer specifiek op consoles gericht was. Rentable ranked dedicated servers, server browser, console commands en goede mod tools, dat zijn toch echt zeer specifiek pc dingen. Dingen die we ook nooit meer terug zullen zien in een pc versie, ook niet in Ghosts ondanks alle mooie praatjes. Ik garandeer je dat er van alles wat ze nu beloven post-launch niks wordt waar gemaakt. Helemaal niks.
CoD4 verkocht in de eerste maand al 1.8 miljoen keer op de x360. Na ongeveer anderhalve maand was dit meer dan drie miljoen in Noord-Amerika, terwijl het slechts iets minder dan 400k was voor de pc versie (bron). CoD4 was volgens mij vanaf release al of vlak daarna de meest gespeelde mp game op Xbox Live (hoger dan Halo 3 bijvoorbeeld), met spelersaantallen boven de miljoen. Ook heeft de console versie hogere ratings dan pc versie en meer awards. Dus nee, het komt niet door de populariteit van de pc versie. De console versie was vanaf dag 1 al populairder.

Hoewel met CoD4 de pc versie zeker geen ondergeschoven kindje was, was de console versie dit voor het eerst ook niet. Gelijktijdige release van ongeveer dezelfde game. Met MW2 kan je inderdaad zeggen dat het echt console first was met een karige pc versie. Dan je hebt een beetje gelijk. :p

Hoe vertaalt dit naar Ghosts en de pc versie? Zeker na MW3 wordt het inderdaad eerst zien dan geloven. Het zijn voor mij niet eens zozeer de beloften (die je met multiplatform titels sowieso al met een lading zout moet nemen), maar eerder de stilte over pc specifieke features. Dat ze er nu over praten kan je al als positief zien, maar het zou met totaal niks verbazen als de PC versie weer erg uitgekleed is. En als ze al met modtools komen, is dit waarschijnlijk pas als de volgende CoD eraan komt.

En nog maar wat ontopic geneuzel:

Alien survival in plaats van spec ops? Ik vond spec ops wel gaaf eigenlijk met z'n tweeën en ik vind het jammer dat ze daar niet wat meer mee doen (in MW2 en 3 was het vrij basic nog). Dit ruikt naar zombies in een ander jasje.

[ Voor 6% gewijzigd door Gundogan op 05-10-2013 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

dezen week heb op ons werk ook spul binnen gekregen van cod en ze gaan meteen weer weg maar niet voor ons land wel voor UK en Belgien engaan heel veel vrachten met monster energy COD weg

jammer dat ze niet mooier uit zien als sommige van type blikken die we hebben staan en binnen krijgen

zitten 6220 blikjes er op van 50cl
Afbeeldingslocatie: http://img42.imageshack.us/img42/1000/vj7a.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img15.imageshack.us/img15/7227/yt3x.jpg

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

[...]

Dan bij deze de specs zoals ze op de NVIDIA site staan. :+
http://www.geforce.com/ga...hosts/system-requirements

Dat is dus zwaarder dan BF4. Daar gaat denk ik iets heel erg mis want ik zie CoD nou niet ineens BF4 voorbij gaan. Zeker omdat het dan allang geadverteerd was. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Waarom nou weer 6Gb aan ram?? Echt het is gewoon mw3 met een ander schilletje.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

DanielWW2 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 00:04:
[...]

Dat is dus zwaarder dan BF4. Daar gaat denk ik iets heel erg mis want ik zie CoD nou niet ineens BF4 voorbij gaan. Zeker omdat het dan allang geadverteerd was. ;)
Hahahaha, ja hoor. Recommended GTX 780, natuurlijk de grootste onzin. Tenzij er een speciale PC build in ontwikkeling is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

reemprive schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 07:29:
[...]

Hahahaha, ja hoor. Recommended GTX 780, natuurlijk de grootste onzin. Tenzij er een speciale PC build in ontwikkeling is 8)7
En ook 550ti vs 5870. Volgens mij is de laatste een stukje sneller. Ruikt nu erg naar Nvidia placeholder specs.

Overigens dedicated servers op alle platformen, maar wel met een kans op listen servers. }:|

http://www.twitlonger.com/show/n_1rpgkjd
And, in order to make sure that people have the best possible experience regardless of platform, location or connection, Ghosts will be using a hybrid system of dedicated servers and listen servers.
Doe eens niet zo cheap en doe gewoon 100% dedicated servers op alle platformen voor ranked. :+

Voor pc:

https://twitter.com/IWMarkRubin/status/387308283414851584 modtools

https://twitter.com/IWMarkRubin/status/387307125396885505 server browser en rent-able dedi's

Allebei niet zeker en waarschijnlijk niet bij launch als het er wel komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mij is dit geen breekpunt. In het begin zal het dus hetzelfde systeem als BO2 zijn en dat werkt voor mij perfect.
Ben niet zo'n fan van gemodde servers of servers met aparte regels, gewoon gamen zonder gezeur.
Daarentegen, als ze die tools en rented servers uitbrengen dan creëren ze bij de pc crowd weer wat goodwill zeg maar.

*edit* die system requirements bij Nvidia.. 50GB aan HD space _O-

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2013 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
Voor mij is het juist hét breekpunt. Als er geen rentable ranked dedicated servers+ server browser komen dan koop ik het niet. Dan blijf ik liever COD4 spelen waar ik nog altijd veel plezier aan beleef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
DervishD schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 18:19:
Voor mij is het juist hét breekpunt. Als er geen rentable ranked dedicated servers+ server browser komen dan koop ik het niet. Dan blijf ik liever COD4 spelen waar ik nog altijd veel plezier aan beleef.
Same here.

Met Black Ops 1 vond ik het erg prettig werken, geen onzin wapens en andere meuk.

En de opmerking van "het zit in het spel dus daarom gebruik ik het" gaat er bij mij wat moeilijk in.
Ik vind dat je zelf de keuze hebt om als een scumbag te spelen, maar ik heb dan geen last van dat soort lui in een rented server.

Had in Bo1 meerdere vaste servers waar simpele regels waren.
Gewoon de onzin weg, en dat bracht mij meer spelplezier.

Als ze uiteindelijk beslissen dit wel te doen voor Ghost dan haal ik de game waarschijnlijk wel.

"Gamen zonder gezeur" kan dan ook nog wel want er zitten vast een paar pipo`s tussen die het zichzelf zo makkelijk mogelijk willen maken, dat ze een server huren waar je alles mag gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
S.J_84 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 19:22:Als ze uiteindelijk beslissen dit wel te doen voor Ghost dan haal ik de game waarschijnlijk wel.
IW kan niet eens een FOV slider implementeren, denk je nou echt dat ze dit wel kunnen implementeren? Het is alleen maar een lokkertje om zoveel mogelijk pre-orders binnen te halen. Post-launch blijft er niets van over, mark my words.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Ik vind het systeem van BO2 wel prima, server admins is altijd gezeik met kicks en bans als je een admin op zijn tenen trapt. Bovendien is ranking met servers die 24/7 een map als Nuketown draaien niks waard. Het enige dat ze moeten aanpassen is het party systeem, het werkt best aardig zo lang iedereen NAT open heeft. Als dat niet het geval is werkt het voor geen meter. Bij BO1 was spelen op een Franse server met een aanwezige admin meestal een ban. MW1 had ik overigens de leukste matches op illegale servers(waar iedereen op kon komen, met en zonder legale versie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Iemand een idee waar je dit spel kan pre orderen met een leuke korting en met de extra map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
reemprive schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 21:01:
Bovendien is ranking met servers die 24/7 een map als Nuketown draaien niks waard.
Da's nou het mooie van een server browser, je hoeft niet op zo'n server te spelen. Waarom mensen dat argument steeds weer aanhalen is mij dan ook een raadsel. Niemand die een pistool tegen je hoofd zet en je dwingt om 24/7 nuketown te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
DervishD schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 21:34:
[...]

Da's nou het mooie van een server browser, je hoeft niet op zo'n server te spelen. Waarom mensen dat argument steeds weer aanhalen is mij dan ook een raadsel. Niemand die een pistool tegen je hoofd zet en je dwingt om 24/7 nuketown te spelen.
Ik heb ooit eens in de BF4 thread aangekaart dat modding wel eens zou mogen terugkeren in Battlefield.
Je houd je niet voor mogelijk welke non-argumenten mensen mee afkwamen om te zeggen dat modding nooit mag terugkeren. :P Even gek dus als hoe mensen zo tegen server browsers zijn...

Variatie en vrijheid is altijd goed. Locked down toestanden zoals shooters zonder server browsers is net iets wat niemand zou mogen aanmoedigen.
Tipje voor de tegenstanders: ga anders op consoles of op tablets gamen aub: daar is alles keurig locked down. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 08-10-2013 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m4rtyr schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 21:17:
Iemand een idee waar je dit spel kan pre orderen met een leuke korting en met de extra map?
Kijk even in de pricewatch, ik zie 'm bij game-card.net staan voor iets meer dan €40 inclusief de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Asgaro schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 21:44:
[...]

Ik heb ooit eens in de BF4 thread aangekaart dat modding wel eens zou mogen terugkeren in Battlefield.
Je houd je niet voor mogelijk welke non-argumenten mensen mee afkwamen om te zeggen dat modding nooit mag terugkeren. :P Even gek dus als hoe mensen zo tegen server browsers zijn...

Variatie en vrijheid is altijd goed. Locked down toestanden zoals shooters zonder server browsers is net iets wat niemand zou mogen aanmoedigen.
Tipje voor de tegenstanders: ga anders op consoles of op tablets gamen aub: daar is alles keurig locked down. :)
Allebei kan prima (en er zijn games die dat hebben zoals MW3). Als je met mods, (zeer) afwijkende instellingen wilt spelen en je graag een vast plekje hebt: unranked + serverbrowser. Wil je gewoon knallen zonder een server te zoeken die geen rare regels of admins heeft: ranked + matchmaking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
DervishD schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 20:29:
[...]

IW kan niet eens een FOV slider implementeren, denk je nou echt dat ze dit wel kunnen implementeren? Het is alleen maar een lokkertje om zoveel mogelijk pre-orders binnen te halen. Post-launch blijft er niets van over, mark my words.
Daarom pre order ik de game ook niet :)

Er zijn 2 dingen die mij kunnen overhalen, rented dedi`s en FoV slider.
Verwacht dat die slider er uiteindelijk wel in komt, de dedi`s niet zeker van maar het enige wat we kunnen doen is afwachten.

Dat verhaal over servers admins is waar, dat kom je helaas tegen.
Maar dan heb je toch de verkeerde servers gekozen, zoals ik aangaf had ik een paar vaste servers zonder gezeik en met goede regels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Haha, 50 GB...
Op http://www.vg247.com/2013...hosts-pc-install-is-50gb/ zijn sommige comments echt goud waard. :)

40gb for Fish AI
5Gb for Dog Armour
5Gb for actual game
= 50Gb

cod ghosts with 100 hours full-hd exclusive interview with the dog

this game is really 10 gig
but it’s 40GB of nothing to counter PC piracy
which is pointless since their games are shit anyway

Battlefield 3 with all DLC takes some 30 GB. I guess Activision plans on not winning in the Top Seller category but has to be best at something, so they run for the Biggest Game Ever Made instead.

[ Voor 65% gewijzigd door Asgaro op 08-10-2013 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
m4rtyr schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 21:17:
http://cdkeyshere.com/call-of-duty-ghosts-cd-key.html

33 euro en met code
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
krijg je nog 33 cent korting :)
Oh het is dan de pre order dus daar zit Free Fall bij.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Niet online
Thanks dudes, heb em ge ordered :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Asgaro schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 23:31:
Haha, 50 GB...
Op http://www.vg247.com/2013...hosts-pc-install-is-50gb/ zijn sommige comments echt goud waard. :)

40gb for Fish AI
5Gb for Dog Armour
5Gb for actual game
= 50Gb

cod ghosts with 100 hours full-hd exclusive interview with the dog

this game is really 10 gig
but it’s 40GB of nothing to counter PC piracy
which is pointless since their games are shit anyway

Battlefield 3 with all DLC takes some 30 GB. I guess Activision plans on not winning in the Top Seller category but has to be best at something, so they run for the Biggest Game Ever Made instead.
Pffff, hou eens op met die BF vergelijkingen. BF is een compleet ander game, waar er tussen BF3 en BF4 net zo veel verschil zit als tussen MW2 en MW3. COD is een CQC Arcade achtige shooter die instant actie geeft en een heel uitgebreid belonings- en customization systeem heeft. BF is een groots opgezette semi-realistische shooter waarbij voertuigen een grote rol spelen. BF is niet bijzonder goed is CQC(rare instant kills, stenen van 10 centimeter hoog waar je achter blijft hangen, rubber banding die soms opduikt, problemen met hit reg) waar CoD grafisch minder is en bij lange na niet zo groot opgezet is. Bij COD speelt reactievermogen een veel grotere rol dan bij BF, bij BF3(BF4 niet echt) speelt wapencontrole een grotere rol.

Ik speel beide, persoonlijk vind ik voertuigen minder interessant en hou ik van snelle gameplay. Daarom heeft COD mijn voorkeur, maar ik kan mij ook goed vermaken met BF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:28
Ik zit te twijfelen.
Wil de PS4 halen, maar heb ook een nieuwe pc gekocht laatst.
Nu weet ik dat games er op de pc natuurlijk vaak altijd mooier uitzien dan op console.
Maar bij CoD: Ghost heb ik gemengde gevoelens voor de platform.
Is het PS4 waardig of PC waardig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Laatst online: 14:11

beuker19

Killerbeuker is so OP

theduke1989 schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 00:36:
Ik zit te twijfelen.
Nu weet ik dat games er op de pc natuurlijk vaak altijd mooier uitzien dan op console.
Ps4 waardig.
IW heeft de pc community al lang geleden in de steek gelaten :(

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
DanielWW2 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 00:04:
[...]

Ja waar je deze engine voor nodig hebt:
This app supports:

SLIMore >
PhysX

is me een raadsel. Zo goed is die toch ook weer niet. Ik weet wel dat er nu ook dingen stuk kunnen gaan in CoD maar alsnog particals zullen er niet zoveel inzitten in de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

theduke1989 schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 00:36:
Ik zit te twijfelen.
Dat is een beetje afwachten. Als ze de strategie van Treyarch overnemen is het goed te pruimen op de PC. Goede anti cheat, matchmaking op dedicated servers die aardig werkt. Geen server browser en geen mods, persoonlijk mis ik er niks van. Grafisch gezien is het altijd beter dan op een console. Overigens was ik in mijn omgeving altijd de enige die COD op de PC speelde, gisteren kwam ik er achter dat vrijwel iedereen hem op de PC gaat halen. Ik weet niet van iedereen de reden, maar heb wel vernomen dat de afweging PS4 kopen terwijl je een PS3 hebt staan of je PC een upgrade kunnen geven meespeelt, gezien de PS4 een beetje tegen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht nog op meer beeld materiaal van deze CoD op de nextgen consoles.

Voor het eerst dat ik een CoD niet zonder twijfelen wil halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Verwijderd schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 04:36:
Ik wacht nog op meer beeld materiaal van deze CoD op de nextgen consoles.

Voor het eerst dat ik een CoD niet zonder twijfelen wil halen.
Die is er al toch genoeg game materiaal?
Op vele sites staan er beeldmateriaal.

Maar IW is natuurlijk geen Treyarch, dat wel dus echt moeilijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theduke1989 schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 09:33:
[...]

Die is er al toch genoeg game materiaal?
Op vele sites staan er beeldmateriaal.

Maar IW is natuurlijk geen Treyarch, dat wel dus echt moeilijk...
Klopt , maar ik wil wat meer multiplayer actie ervan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Verwijderd schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 10:03:
[...]

Klopt , maar ik wil wat meer multiplayer actie ervan zien.
Alle multiplayer beelden die tot nu te zien zijn geweest is allemaal van de X1 dus ''next-gen GFX''
En volgens mij is er nog nooit zoveel CoD multiplayer gamemateriaal naar buiten gekomen voor de release.

Op youtube staat echt heel veel CoD ghost MP gameplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
reemprive schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 04:33:
[...]

Dat is een beetje afwachten. Als ze de strategie van Treyarch overnemen is het goed te pruimen op de PC. Goede anti cheat, matchmaking op dedicated servers die aardig werkt. Geen server browser en geen mods, persoonlijk mis ik er niks van. Grafisch gezien is het altijd beter dan op een console. Overigens was ik in mijn omgeving altijd de enige die COD op de PC speelde, gisteren kwam ik er achter dat vrijwel iedereen hem op de PC gaat halen. Ik weet niet van iedereen de reden, maar heb wel vernomen dat de afweging PS4 kopen terwijl je een PS3 hebt staan of je PC een upgrade kunnen geven meespeelt, gezien de PS4 een beetje tegen valt.
Ik vind vooral het spelersaantal in totaal minder waardoor ik stiekem toch sneller voor de console varianten zou gaan persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcello_87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 28-07 16:51
Sc0rPi0N schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 01:26:
[...]

33 euro en met code
Members only:
Is deze te vertrouwen? Ben bang dat Steam uiteindelijk die game-code zal blokkeren omdat het een 'grey market' product is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Marcello_87 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:16:
[...]

Is deze te vertrouwen? Ben bang dat Steam uiteindelijk die game-code zal blokkeren omdat het een 'grey market' product is..
Ik heb die store nog niet gebruikt: maar als je wat meer zekerheid wilt en toch goedkoper wilt uitkomen:
http://www.go2arena.com/c...?adid=CDKeyPrices&id=1103
Is nog relatief goedkoop, zie http://cdkeyprices.com/pr...-Ghosts-CD-Key-Steam.html

Ik heb bij die store 2 maanden geleden een CoD BO2 key goedkoop gekocht en kreeg die direct na enkele minuutjes per e-mail doorgestuurd. De key werkt uiteraard nog steeds perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Marcello_87 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:16:
[...]

Heb inmiddels al een paar games daar gekocht en nog geen enkele code is geblocked.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Soms moet je via een bepaalde VPN inloggen om op steam te kunnen gebruiken. Dat is wel jammer.
Sommige codes moet je zo doen, en sommige weer niet. Ik zelf zit ook te twijfelen of ik het via een key ga doen. Alleen hoeveel mensen gaan er op de PC spelen? CoD is toch wel een consolegame eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
theduke1989 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 18:55:Alleen hoeveel mensen gaan er op de PC spelen?
Ik denk zelf dat veel pc gamers de kat uit de boom zullen kijken en een paar weken wachten voordat ze het spel wel of niet kopen afhankelijk van of er wel of niet echte dedicated servers zullen zijn. Met echte dedicated servers bedoel ik wat iedere pc gamer er onder verstaat, dus rentable met een server browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Als je via de eerdere link de key koopt krijg je de game als gift. Geen vpn oid nodig dus.

Ik vond 30 euro een nette prijs voor een game die ik toch wel (al dan niet met season pass ga aanschaffen)

Verder moet ik alleen nog geheugen aanschaffen aangezien ik nu op 4Gb zit en ik er min 6 nodig heb :{

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-09 09:03

Oulewappeur

OmNomNom

Sc0rPi0N schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 09:38:
Verder moet ik alleen nog geheugen aanschaffen aangezien ik nu op 4Gb zit en ik er min 6 nodig heb :{
Hoho, ff wachten daarmee ;) De specs die tot op heden zijn vrijgegeven zijn van nVidia en niet officieel bevestigd door Activision/Infinity Ward

Ik begin inmiddels toch wel ongeduldig te worden. Ik speel graag CoD, maar ben beetje uitgekeken op Black Ops 2. Heb zelfs daarom weer MW3, MW2 en MW geinstalleerd, gewoon om daar af en toe een beetje in te kloten en de flow erin te houden.

[ Voor 25% gewijzigd door Oulewappeur op 17-10-2013 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Ach inmiddels 4Gb extra aangeschaft (zelfde geheugen als wat ik nog had).
Dan heb ik in ieder geval op tijd 8Gb erin zitten.

Ik heb juist e.a. opgeschoond van mijn PC. MW3 eraf gehaald en volgens mij ook nog Black Ops.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-07 10:16

joskuiper

PapaCooper

Ik vraag me heel sterk af of het inderdaad nodig is >4gb in je systeem te hebben zitten.
Ben zelf voorzien van 12gb, maar als ik 4 zou hebben liet ik het er eerst wel op aankomen.

Ga 'm zelf binnenkort wel pre-orderen. Ook al lijken de laatste COD's allemaal wel enigszinds op elkaar,
nu heb je tenminste week een stuk of 12 of meer nieuwe mappen en nieuwe wapens voor totaal ongeveer €40.00 (PC dus).
Beter dan een map-pack waar je voor 15.00 slechts 4 maps krijgt en niet eens wapens (de Peacemaker dan...)

Ben benieuwd, toevallig 6 november vrij dus ga er een hele dag aan wijden om te wennen :)

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Niet online
wat vinden jullie van de nieuwe perksysteem? zitten wel coole dingen in waaronder reloaden tijdens een sprint.. zie ook veel opties om je tegenstanders makkelijker te kunnen spotten en specialist komt terug wat ook wel kewl is :) ik las dat je zonder een sec. weapon en lethals uitkomt op 11 punten om uit te geven, dat betekend dus 5 perks + 1 pt. perk. Nice!

http://www.codghosts.net/perks-list/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

m4rtyr schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 15:56:
wat vinden jullie van de nieuwe perksysteem? zitten wel coole dingen in waaronder reloaden tijdens een sprint.. zie ook veel opties om je tegenstanders makkelijker te kunnen spotten en specialist komt terug wat ook wel kewl is :) ik las dat je zonder een sec. weapon en lethals uitkomt op 11 punten om uit te geven, dat betekend dus 5 perks + 1 pt. perk. Nice!

http://www.codghosts.net/perks-list/
Waarom zouden ze er een perk van maken om te kunnen reloaden terwijl je aan het rennen bent ?
ik vond dat altijd verschrikkelijk slecht en buggy aanvoelen, het maakt de gameplay minder vloeiend omdat het vooral een TDM game is en geen tactische game zoals een nader niet te noemen game.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Niet online
Vind het juist een goede zet, in BF 4 heb je dat ook en dat kan goed van pas komen, samen met de perk dat je HP sneller regenerate kun je zo snel weer de battle aangaan mocht je achterna gezeten worden oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

m4rtyr schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 16:55:
Vind het juist een goede zet, in BF 4 heb je dat ook en dat kan goed van pas komen, samen met de perk dat je HP sneller regenerate kun je zo snel weer de battle aangaan mocht je achterna gezeten worden oid
bij heel veel shooters kan je gewoon rennen en reloaden te gelijk, ik vind persoonlijk echt fijn en maakt de gameplay ook wat sneller.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Nu de Battlefield 4 Beta gedaan is, speel ik terug CoD BO2 en ik moet zeggen dat dit mij ook direct opvalt...

Het niet kunnen reloaden tijdens sprinten is redelijk irritant en vermindert je flow als het ware.
Ik snap niet waarom ze wel toelaten dat je bv. pijlsnel kan pronen en kunt rechtstaan, snel over hoge hindernissen klauteren, jezelf magisch te kunnen genezen in enkele seconden,... maar HO MAAR als je wilt reloaden tijdens sprinten: dat gaat echt een brug te ver voor deze super soldier! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Asgaro schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 18:47:
Nu de Battlefield 4 Beta gedaan is, speel ik terug CoD BO2 en ik moet zeggen dat dit mij ook direct opvalt...

Het niet kunnen reloaden tijdens sprinten is redelijk irritant en vermindert je flow als het ware.
Ik snap niet waarom ze wel toelaten dat je bv. pijlsnel kan pronen en kunt rechtstaan, snel over hoge hindernissen klauteren, jezelf magisch te kunnen genezen in enkele seconden,... maar HO MAAR als je wilt reloaden tijdens sprinten: dat gaat echt een brug te ver voor deze super soldier! >:)
Blijven wel mannen, geen twee dingen tegelijk kunnen. ;) Zou dit dan een female char only perk worden? O-)

Gameplay technisch vind ik het niet zo erg. Laat de speler wel nadenken over wanneer ie nou moet reloaden of niet. Ik vind Sleight of Hand/Quickdraw al niet kunnen, want dat maakt het reloaden al veel te snel.

[ Voor 3% gewijzigd door Gundogan op 21-10-2013 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Niet online
vond het niet kunnen schieten terwijl je springt in bf4 een grote gemis

als je straks de specialist streak hebt ben je echt een killing machine trouwens :\ als je al die perks krijgt

[ Voor 44% gewijzigd door m4rtyr op 21-10-2013 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

m4rtyr schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 19:25:
vond het niet kunnen schieten terwijl je springt in bf4 een grote gemis

als je straks de specialist streak hebt ben je echt een killing machine trouwens :\ als je al die perks krijgt
Ik vond het juist een heel goed dat het niet in BF4 zat.
Zo onderscheiden BF en CoD zich tot nog op meer vlakken dan alleen voertuigen.
BF4 wil weer iets meer naar het realisme toe en CoD wil steeds meer over de top super soldier actie.
Zeg maar Saving private Ryan VS The Expendables.

Wat ik wel raar vind dat er in het BF4 topic moord en brand geschreeuwd word om een Battlerecorder.
Ik hier nog niets hoor over hoe erg het is dat het uit CoD gesloopt is of heeft iedereen er wel vrede mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Ik wist eigenlijk niet dat het er niet in zat. Dat is wel erg jammer, al moet ik zeggen dat ik veel issues heb gehad met Theater in BO2(als in halve games die maar beschikbaar zijn of games die helemaal niet beschikbaar zijn). Maar het is zeker wel een gemis.

Vandaag even MW2 aan geslingerd, wat een gaar spel is dat eigenlijk. Vond het altijd leuk maar in vergelijking met BO2 is het best jammer. Ook is de besturing anders, ik heb geen idee waaraan het ligt. Ik dacht aan FOV maar volgens mij is dat gelijk in beide games. Ik hoop dat de besturing in Ghosts beter voelt, gezien dat toch mijn main game gaat worden. Tot Titanfall dan.

COD is als je niet van vehicles houdt én mee kan komen met de fast paced gameplay een leukere infantry game. Als je niet aan dat tweede voldoet is het een verschrikking omdat je dan de pan in wordt gehakt omdat inderdaad het supersoldier systeem wordt beloont waardoor de betere spelers over met name de slechte spelers heen walsen. Leuker is het omdat er veel customizations zijn en challenges die je "van de straat houden". Ik was BF3 na 700 uur helemaal zat, BO2 vind ik nu na 900+ uur nog steeds vermakelijk.

Edit:
Ik zag overigens jouw opmerking over Theater mode dat lag zou veroorzaken, dit was zo bij MW3 omdat die de lokale opslag gebruikte. Theater opname bij BO2 vindt plaats op server niveau en zou dus geen lag moeten veroorzaken, als die lag er al zou zijn dan zou elke speler daar evenveel last van moeten hebben.

[ Voor 40% gewijzigd door codex op 21-10-2013 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
reemprive schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 20:51:
Als je niet aan dat tweede voldoet is het een verschrikking omdat je dan de pan in wordt gehakt omdat inderdaad het supersoldier systeem wordt beloont waardoor de betere spelers over met name de slechte spelers heen walsen.
Dat is wat mij betreft de allergrootste tekortkoming van COD, killstreaks. Er zullen altijd betere spelers zijn maar waarom moeten die met gratis kills beloond worden? Dat is hetzelfde als een zwaargewicht bokser tegenover een lichtgewicht zetten en dat de zwaargewicht dan ook nog trots is op zijn "overwinning". Wat de zwaargewicht echter niet doorheeft is dat het helemaal geen overwinning was net zoals 95% van de COD spelers het niet door heeft. Over een zwakker iemand heen walsen is geen overwinning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

DervishD schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 22:19:
[...]

Dat is wat mij betreft de allergrootste tekortkoming van COD, killstreaks. Er zullen altijd betere spelers zijn maar waarom moeten die met gratis kills beloond worden? Dat is hetzelfde als een zwaargewicht bokser tegenover een lichtgewicht zetten en dat de zwaargewicht dan ook nog trots is op zijn "overwinning". Wat de zwaargewicht echter niet doorheeft is dat het helemaal geen overwinning was net zoals 95% van de COD spelers het niet door heeft. Over een zwakker iemand heen walsen is geen overwinning.
Maar dat gebeurd toch in alle games ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Niet online
De killstreaks waar jij het over hebt zijn ook niet makkelijk om te halen en dan vind ik het wel oké als je dan nog extra over wat spelers kan heen walsen. Choppers zijn trouwens uit de lucht te schieten.. dus een beetje speler switched zijn class en down goes the chopper. De learning curve in CoD is belachelijk laag, als je het nog makkelijker maakt door betere spelers een handicap te geven is de fun er helemaal uit, kijk maar eens naar quake of UT, met die games duurt het op zijn minst een jaar voor je uberhaupt de beweging en wapens een beetje onder controle hebt en ook daar worden betere spelers beloond omdat ze bijv. de items timen en zo de overhand hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

DervishD schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 22:19:
[...]

Jouw vergelijking gaat alleen op als een goede speler een voordeel heeft in de start van het spel. Dat is niet het geval, je moet je best doen om killstreaks te kunnen halen. Nu is er uiteraard de campmanier om in COD streaks te verzamelen, maar feitelijk zijn die killstreak de prijs die je krijgt als je goed speelt. Overigens is dat altijd al zo, in COD4 had je al de heli en de airstrike die bovendien minder snel uit de lucht gehaald wordt gehaald als streaks in MW2(gisteren gespeeld, alles is binnen no time weer neergehaald), BO2 en, ook vandaag gespeeld, BO1. Die laatste zit overigens alleen maar slechte spelers in, misschien dat het komt omdat ik BO2 gewend was maar het voelde heel eenvoudig allemaal. Daarnaast zie je wel progressie/evolutie als je alle games na elkaar speelt. Laatst ook MW1 weer even aan geslingerd, als je dat vergelijkt met BO2 dan ziet het er nu wel een stuk beter uit en klinkt het ook beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Ik wil het niet kopen.... maar kan ik het volhouden,,,,,ik heb er veel stress van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Niet online
Ik heb BF4 van de pre-order afgehaald om ghosts te kopen :), (ik wilde persé 1 van de 2 en niet allebei)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Is het waard om op de PS4 launch te wachten.
Hij is over 2 weken leverbaar, alleen de console zelf nog niet pas in december of februari voor mij.
Maar hij is 40 euro voorop de pc... echt een moeilijke keuze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

reemprive schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 23:34:
[...]

Jouw vergelijking gaat alleen op als een goede speler een voordeel heeft in de start van het spel. Dat is niet het geval, je moet je best doen om killstreaks te kunnen halen. Nu is er uiteraard de campmanier om in COD streaks te verzamelen, maar feitelijk zijn die killstreak de prijs die je krijgt als je goed speelt. Overigens is dat altijd al zo, in COD4 had je al de heli en de airstrike die bovendien minder snel uit de lucht gehaald wordt gehaald als streaks in MW2(gisteren gespeeld, alles is binnen no time weer neergehaald), BO2 en, ook vandaag gespeeld, BO1. Die laatste zit overigens alleen maar slechte spelers in, misschien dat het komt omdat ik BO2 gewend was maar het voelde heel eenvoudig allemaal. Daarnaast zie je wel progressie/evolutie als je alle games na elkaar speelt. Laatst ook MW1 weer even aan geslingerd, als je dat vergelijkt met BO2 dan ziet het er nu wel een stuk beter uit en klinkt het ook beter.
Die airstrike in COD4 stelde niks voor, daar haalde je als je geluk had en UAV aan stond via de minimap misschien een keer 3 a 4 kills mee. Die chopper was niks anders als zwaar irritant en gewoon een vliegende aimbot die iedereen irriteerde van onze clan destijds. We hadden een FFA server en daar had ik toen dmv een script de health van de chopper zo ingesteld dat die met 1 schot van zelfds een pistool neer te halen was. Toen dat bij andere spelers bekend werd, vlogen we omhoog in de server ranking en zag ik meer servers verschijnen met "NO chopper" in de servernaam.

Je krijgt inderdaad anders van die camp spelers die op die manier de kills verzamelen en onze server was destijds een no camp server. Is toch ook veel leuker in FFA :) Lekker rushen en zo snel mogelijke reacties kweken. En daar pasten en passen die n.m.m. veel te ver doorgevoerde killstreaks niet meer bij.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(Misschien de mainpost updaten met een wapenlijst, attachments, etc.? (Wil ik wel mee helpen anders.).)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilias1991
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:58
Ik ga denk ik vanavond een key orderen via een van de bovengenoemde sites, krijg ik dan gelijk een key die ik in steam kan invoeren? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ilias1991 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 13:11:
Ik ga denk ik vanavond een key orderen via een van de bovengenoemde sites, krijg ik dan gelijk een key die ik in steam kan invoeren? Alvast bedankt.
Ik moet zeggen.. Ik heb eigenlijk nog nooit via Steam een pre-order geplaatst. Maar ik geloof, als het een beetje hetzelfde werkt als Origin, dat het automatisch in je 'library' komt te staan.

Edit:
Na even gegoogeld te hebben ben ik erachter gekomen dat dit inderdaad klopt.

De game komt in je 'library' te staan maar blijft (natuurlijk) gelockt tot het spel uit komt.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2013 13:50 . Reden: Zie post. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilias1991
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:58
Thanks, straks pre-orderen op een goedkope keysite dan maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Via de eerdergenoemde site krijg je hem als gift. Daarna komt hij erbij te staan alleen gelockte tot 5 november. Daarna mag je dus nog eens heel de game downloaden.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Sc0rPi0N schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 19:03:
Via de eerdergenoemde site krijg je hem als gift. Daarna komt hij erbij te staan alleen gelockte tot 5 november. Daarna mag je dus nog eens heel de game downloaden.
Denk dat 99% van de mensen hier toch wel weten hoe Steam inmiddels werkt.
Maar ik zag vandaag nog een deal BF4+CoD ghost of Ghost + Season pass voor 74€ bij G2play

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23:42
beuker19 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 19:19:
[...]

Denk dat 99% van de mensen hier toch wel weten hoe Steam inmiddels werkt.
Maar ik zag vandaag nog een deal BF4+CoD ghost of Ghost + Season pass voor 74€ bij G2play
BF4+ COD Ghost daar gekocht , met nog punten erbij 67,15 ...mooie deal voor dit najaarshooter geweld !

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:07

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Sc0rPi0N schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 01:26:
[...]

33 euro en met code
Members only:
ook besteld,
Alleen code kon ik nergens meer invullen.
ach die paar cent :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn jullie gedachtes over het nieuwe filmpje?

nieuws: Activision maakt systeemeisen Call of Duty: Ghosts bekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
op cdkeyprices.com kan je kijken waar de spel het goedkoopst is van de gegeven websites.
Altijd wel handig om daar even te kijken naar een steam key..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Search & Rescue is een goede verbetering van variatie op Search & Destroy, denk ik.

Ik ben echter wel nog terughoudend over een eventuele aanschaf van deze game.. eerst maar eens kijken hoe het geregeld is met de lag. Als het is zoals in BO2, waarbij je vaak in games komt waar 1 a 2 personen vet voordeel hebben door de lag, dan laat ik Ghosts liggen. Dat was gewoon niet leuk meer, en vooral alleen frustrerend.

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:07

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Ik vind het wel een stuk beter dat de hitmarkers beter "voelbaar" zijn. bij blackops bleef de hitmarker te lang in beeld waardoor je soms niet wist of je nou de 2e kogel raak schoot of dat het nog de hitmarker van het eerste schot was. dat viel me meteen op, dat is met deze game veel duidelijker .
Ik vind het tdm systeem wat ze vernieuwd hebben met "crank" heel tof klinken (ik ben een extreme run en gunner). verder vind ik het search en rescue ook leuk in elkaar gezet dat je kan reviven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Sssquirrel:
Search and Resque is in mijn ogen best een verbetering van Search and Destroy. (Op papier dan..) Het moet inderdaad nog blijken of het ook zo zal uitpakken.

@ApC_IcE:
Het hitmarker verhaal is mij ook opgevallen ja en ben het helemaal met je eens dat het in Black Ops 2 soms onduidelijk was.

Crank zal ik waarschijnlijk niet veel spelen. Zelf ben ik ook liever een run 'n' gunner, maar ga op sommige punten toch liever wat langzamer. Het punt dat je binnen 30 seconden een nieuwe kill moet hebben vindt ik dan minder. Maar we zullen zien.

Nog een kleine twee weken voor het in de schappen ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Laatst online: 00:13
40gb... :') Ik vind dat behoorlijke waanzin en verwacht dan eigenlijk wel BF4+ graphics. Het is maar te hopen dat je het al kan preloaden via Steam anders zie ik de eerste twee weken alleen maar meldingen van mensen die het niet gedownload krijgen.

Nu weet ik ook niet of ik het voor de pc of PS3 ga halen, mijn gamessd heeft nog maar 120gb vrij en bijna de helft daarvan voor één spel vind ik toch wat mwah. Misschien toch maar zo'n FragFX dan.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 15:27:
[...]

40gb... :') Ik vind dat behoorlijke waanzin en verwacht dan eigenlijk wel BF4+ graphics. Het is maar te hopen dat je het al kan preloaden via Steam anders zie ik de eerste twee weken alleen maar meldingen van mensen die het niet gedownload krijgen.

Nu weet ik ook niet of ik het voor de pc of PS3 ga halen, mijn gamessd heeft nog maar 120gb vrij en bijna de helft daarvan voor één spel vind ik toch wat mwah. Misschien toch maar zo'n FragFX dan.
40gb is inderdaad belachelijk veel. En om hem dan op je ssd te zetten, snap ik best waarom je dit niet zou willen.

Zelf ga ik hem voor de X360 halen aangezien ik hierop het fijnste speel. Dus ik maak me niet zo'n zorgen om die 40gb :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Ik dacht dat het nog wel enkele jaren zou duren voor we het record van Max Payne 3 zouden verbreken... Dat is 35 GB. http://support.rockstarga...-3-PC-System-Requirements

Maar neen hoor, hier zijn we al. >:)

Ik snap het niet echt: Battlefield 3 met ALLE DLC erbij, neemt 30 à 35 GB in beslag. Die game ziet er stukken beter uit, en elke map is dan ook nog eens minimaal 4 keer zo groot als een CoD map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Asgaro schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 16:40:
Ik dacht dat het nog wel enkele jaren zou duren voor we het record van Max Payne 3 zouden verbreken... Dat is 35 GB. http://support.rockstarga...-3-PC-System-Requirements

Ik snap het niet echt: Battlefield 3 met ALLE DLC erbij, neemt 30 à 35 GB in beslag. Die game ziet er stukken beter uit, en elke map is dan ook nog eens minimaal 4 keer zo groot als een CoD map.
AI fish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Asgaro schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 16:40:

Pfff... de mod tools van Rage zijn alleen al 35gb. Stelletje amateurs met 35-40gb voor de game. ;)

Wist trouwens niet dat je met cranked ook doodging na 30secs. Dat maakt het wel een aardige variant op TDM, hoewel 30 seconden nog wel lang is.

Pagina: 1 ... 5 ... 32 Laatste

Let op:
De discussies en slowchat betreft vergelijkingen met andere shooters mogen achterwege gelaten worden. Hou het over COD Ghosts.

Posts over waar het spel te kopen zijn ook niet welkom