Wat een zwendel!
Paha. Iedereen loopt hier te zeiken dat Activision alles weer uitmelkt (wat ook zo is, overigens) maar ik weet heel goed dat 90% van jullie de game toch weer zullen kopen.
Android developer & dürüm-liefhebber
Verwijderd
Nou ik niet hoor, tot MW2 ging het nog wel maar daarna zijn ze echt de grenzen aan het overschreiden. Kijk naar Black Ops 2, 3 als niet 4 mappacks, binnen een jaar! En dan amper een jaar later weer een game van 60 euro die een kopie is van de vorige!Mavamaarten schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 11:26:
Paha. Iedereen loopt hier te zeiken dat Activision alles weer uitmelkt (wat ook zo is, overigens) maar ik weet heel goed dat 90% van jullie de game toch weer zullen kopen.
Verwijderd
Je ziet wel grote dingen omvallen enzo...Sj44k13 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 11:39:
Kunnen er nou dingen kapot bij Ghosts? Dat wordt mij niet helemaal duidelijk uit de video's...
Nu tonen ze al je K/D ratio continu in de rechterbovenhoek... Dit gaat campen nog eens extra bevorderen lol.
Qua graphics: ik zie een verbetering tov vorige CoD's maar damn, lang niet de verbetering die je voor next-gen zou verwachten. Hoe langer ze blijven werken met die antieke engine, hoe duidelijker het verschil zal worden.
Games zoals Watch Dogs, Assassin's Creed 4 en Battlefield 4 zien er fantastisch uit en die hun game engines zullen zeker nog betere graphics tonen naarmate de next-gen cycle verder vordert.
Het verschil tussen de CoD games en de sequels van games die reeds vandaag wél hun zaken op orde hebben, zal jaar na jaar groter worden.
Of ik hem koop?
Ik heb sinds MW2 geen CoD meer gespeeld. Ik ben nog steeds van plan om BO2 te kopen omdat ik genoeg innovatie daar zie. Alleen denk ik er niet aan om aan Activision een hoog bedrag hiervoor te betalen: 30 euro is de max prijs dus ik wacht nog wat.

Qua graphics: ik zie een verbetering tov vorige CoD's maar damn, lang niet de verbetering die je voor next-gen zou verwachten. Hoe langer ze blijven werken met die antieke engine, hoe duidelijker het verschil zal worden.
Games zoals Watch Dogs, Assassin's Creed 4 en Battlefield 4 zien er fantastisch uit en die hun game engines zullen zeker nog betere graphics tonen naarmate de next-gen cycle verder vordert.
Het verschil tussen de CoD games en de sequels van games die reeds vandaag wél hun zaken op orde hebben, zal jaar na jaar groter worden.
Of ik hem koop?
Ik heb sinds MW2 geen CoD meer gespeeld. Ik ben nog steeds van plan om BO2 te kopen omdat ik genoeg innovatie daar zie. Alleen denk ik er niet aan om aan Activision een hoog bedrag hiervoor te betalen: 30 euro is de max prijs dus ik wacht nog wat.

[ Voor 11% gewijzigd door Asgaro op 15-08-2013 13:34 ]
Als je al tig CoDs hebt liggen maakt het niet zoveel uit. De gameplay blijft hetzelfde. Net zoals FIFA, Battlefield, Need for Speed,...bram1984 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 10:04:
Jij bent wel onder de indruk dus? Waarom zou ik dit moeten gaan spelen, als ik MW, MW2, MW3, BO en BO2 thuis heb liggen? Geef me één reden. De PS4 heeft 32 keer zoveel geheugen dan de PS3. En dan krijg je zo een kleine verbetering. Daar kun je toch niet weer in trappen?
Luie devs? Ghosts heeft 30 gloednieuwe wapens, 20 nieuwe killstreaks, een dozijn nieuwe maps, een geheel veranderde create-a-soldier met 20.000 unieke combinaties, een half dozijn nieuwe gamemodes, een nieuwe campaign en een nieuwe co-op en SquadsIk koop straks een nieuwe console van € 400,-. Waarom zou ik daar vrijwel dezelfde game op willen spelen als op mijn 8 jaar oude PS3 met achterhaalde graphics en dezelfde engine? Zie je dan niet in dat met name IW een ontzettend luie dev aan het worden is? Ze hadden al jaren aan een compleet nieuwe engine moeten werken. Nu komen ze met dit gedrocht aanzetten.
Als cod je niet boeit, of je bent tevreden met een vorig deel, koop je het toch niet.
“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
Dat jij genoegen neemt met DIT zegt misschien meer over jou dan over de mensen die misschien een klein beetje meer hadden verwacht van een next-gen CoD.witeken schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 13:49:
[...]
Als je al tig CoDs hebt liggen maakt het niet zoveel uit. De gameplay blijft hetzelfde. Net zoals FIFA, Battlefield, Need for Speed,...
[...]
Luie devs? Ghosts heeft 30 gloednieuwe wapens, 20 nieuwe killstreaks, een dozijn nieuwe maps, een geheel veranderde create-a-soldier met 20.000 unieke combinaties, een half dozijn nieuwe gamemodes, een nieuwe campaign en een nieuwe co-op en Squads.
Als cod je niet boeit, of je bent tevreden met een vorig deel, koop je het toch niet.
Ik dacht echt dat ik naar de trailer keek van MW1 het deed gewoon pijn aan de ogen zo lelijk.
En nu ''andere games'' ook op 60fps draaien kijken mensen daar ook wat meer naar.
Want het is toch zo als je de PS4 dit najaar koopt en je laat deze game zien word je toch keihard uitgelachen en voor gek verklaard wat het ziet er nog minder uit dan games voor deze generatie console's.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Squads? In het kort dus de mogelijkheid om competitief te spelen?
Zal wel weer worden uitgesloten voor de pc gamers net als bij mw3.
Tevens heeft blijkbaar iedereen liever een game die er "Next Gen" uitziet en dan waarschijnlijk crap speelt dan een game die gewoon redelijke graphics maar wel in mijn ogen fantastisch speelt. Ik vind zelf de gameplay belangrijker dan de graphics. Voor mij speelt het dan ook gewoon goed (mw3), wat andere spelers doen zoals bijvoorbeeld campen, je kan je er aan irriteren of je bedenkt een strategie waarbij je daar minder last van heb, en dat kan.
Dus als je voornamelijk naar de graphics kijken koop dan lekker battlefield weet je in ieder geval dat het er mooi uitziet.
Tevens heeft blijkbaar iedereen liever een game die er "Next Gen" uitziet en dan waarschijnlijk crap speelt dan een game die gewoon redelijke graphics maar wel in mijn ogen fantastisch speelt. Ik vind zelf de gameplay belangrijker dan de graphics. Voor mij speelt het dan ook gewoon goed (mw3), wat andere spelers doen zoals bijvoorbeeld campen, je kan je er aan irriteren of je bedenkt een strategie waarbij je daar minder last van heb, en dat kan.
Dus als je voornamelijk naar de graphics kijken koop dan lekker battlefield weet je in ieder geval dat het er mooi uitziet.
Niet op de PS3, X360 en WiiU.beuker19 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 14:11:
En nu ''andere games'' ook op 60fps draaien kijken mensen daar ook wat meer naar.
Bij de TDM gamemodes is het nog wel belangrijk. Als ze dit nou eens doortrekken naar objective gamemodes waar ze geen kills en deaths meer laten zien, maar alleen objectives completed/defended.Asgaro schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 12:15:
Nu tonen ze al je K/D ratio continu in de rechterbovenhoek... Dit gaat campen nog eens extra bevorderen lol.
Ook 'leuk' zijn de field orders. Simpele opdrachten zoals kill x while proned (geweldige anti-camp/dropshot strategie hier) leveren een care package op met een kans op zelfs de beste killstreak rewards....
"Fast paced".... lees meer chaotische gameplay, minder FPS skill.
[ Voor 62% gewijzigd door Gundogan op 15-08-2013 14:35 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Maar wat is nou de nieuwe innovatie. ok die nieuwe TDM mode waar je na 30 seconde ofzo dood gaat als je geen kill maakt is nog wel leuk, maar verder hebben ze niks nieuws gemaakt.
Grafisch gezien lopen ze nog steeds HEEL VER ACHTER op de huidige generatie. Ik heb het dan niet alleen over de concurent Battefield 3. maar zelfs GTA V, ziet er beter uit. alleen Titan Fall ziet er niet geweldig uit, maar dat is van dezelfde makers als de eerste CoD, dus is te verwachten.
Ze laten dingen zien die kapot gaan, dat noemende ze dynamic maps. het is alleen nog steeds niet duidelijk of dit door de map/server gebeurd of dat je hier zelf invloed op hebt.
zo zijn er nog wat zaken te noemen die heel veel andere games ook al hebben en hun veel reclame voor maken.
in 2007 was CoD4 de must have shooter die echt iets nieuws hadden neergezet. De afgelopen 2 jaar is gebleken dat Battlefield 3 en nu Battlefield 4 de nieuwe standaard is geworden. Je kan niet bij het oude concept blijven. Ze moeten echt iets gaan vernieuwen.
Hoe zit het met die hele grote aimbot op de PC , waarbij je gewoon merkt dat je muis meehelpt met het schieten ? ze laten en zeggen daar nog steeds niks over.
De CoD fanboys blijven wel hangen, of lui die heel weinig gamen.
maar de wat fanatiekere gamers / hardcore gamers gaan toch massaal opzoek naar andere games.
GTA V, Watch Dogs, Battlefield 4, The devision, TitanFall om zomaar even wat games te noemen die veel meer te bieden hebben op veel meer fronten.
Het wordt tijd voor een nieuwe concept voor Activision.
Grafisch gezien lopen ze nog steeds HEEL VER ACHTER op de huidige generatie. Ik heb het dan niet alleen over de concurent Battefield 3. maar zelfs GTA V, ziet er beter uit. alleen Titan Fall ziet er niet geweldig uit, maar dat is van dezelfde makers als de eerste CoD, dus is te verwachten.
Ze laten dingen zien die kapot gaan, dat noemende ze dynamic maps. het is alleen nog steeds niet duidelijk of dit door de map/server gebeurd of dat je hier zelf invloed op hebt.
zo zijn er nog wat zaken te noemen die heel veel andere games ook al hebben en hun veel reclame voor maken.
in 2007 was CoD4 de must have shooter die echt iets nieuws hadden neergezet. De afgelopen 2 jaar is gebleken dat Battlefield 3 en nu Battlefield 4 de nieuwe standaard is geworden. Je kan niet bij het oude concept blijven. Ze moeten echt iets gaan vernieuwen.
Hoe zit het met die hele grote aimbot op de PC , waarbij je gewoon merkt dat je muis meehelpt met het schieten ? ze laten en zeggen daar nog steeds niks over.
maar de wat fanatiekere gamers / hardcore gamers gaan toch massaal opzoek naar andere games.
GTA V, Watch Dogs, Battlefield 4, The devision, TitanFall om zomaar even wat games te noemen die veel meer te bieden hebben op veel meer fronten.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Zelfs Activisions eigen Destiny (Of IW's Titanfall
) zien er 10x beter uit en innoveren wel.
Die proberen in ieder geval wel iets nieuws .
En BF3 gameplay > CoD gameplay dus daar gaat het niet om.
Het is gewoon bijna zielig hoe IW vasthoudt aan de zelfde gameplay en helaas ook de zelfde graphics
Trailers maken met Quickscopes , Knife runners en noobtubes
@Langras Heb jij toevallig al heel veel van de Next-gen games gespeeld ?
Omdat jij weet dat ze crappy spelen.8)7
Die proberen in ieder geval wel iets nieuws .
Het is gewoon bijna zielig hoe IW vasthoudt aan de zelfde gameplay en helaas ook de zelfde graphics
Trailers maken met Quickscopes , Knife runners en noobtubes
[ Voor 3% gewijzigd door beuker19 op 15-08-2013 15:08 ]
Niet voor iedereen...beuker19 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 15:07:
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Bedankt maar ik speel nu vnml WoT, kan ik ook in een tankje rijdenvinom schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 15:22:
@Frentik, it's time to join the other side ^^
edit: lees net het bericht over de EA humble bundel, kan ik voor een prikkie een keer BF3 aanschaffen. Misschien zie je me wel eens ingame dan
[ Voor 24% gewijzigd door Frentik op 15-08-2013 16:46 ]
hoe zit het met multiplayer servers is dat eigen dedicated servers of weer via steam of dat je die via een speciale vendor moet huren?Als het, t systeem is uit COD4 dan wil ik best mijn geld nog wel aan die uitmelkers geven maar als het weer zo is als in MW2 dan is het voor mij al direct een fail.
BO2 heeft de matchmaking uit MW2 maar de games worden gehost op een server ipv dat 1 van de spelers host is (dus geen host migration meer). Zelf een dedicated server opzetten zoals in BO1 is niet mogelijk.MrHarry schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 15:54:
hoe zit het met multiplayer servers is dat eigen dedicated servers of weer via steam of dat je die via een speciale vendor moet huren?Als het, t systeem is uit COD4 dan wil ik best mijn geld nog wel aan die uitmelkers geven maar als het weer zo is als in MW2 dan is het voor mij al direct een fail.
Als ik zonder na te denken voor mijn ontspanning een shooter wil spelen heb ik geen problemen met wat mindere graphics.beuker19 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 14:11:
[...]
Dat jij genoegen neemt met DIT zegt misschien meer over jou dan over de mensen die misschien een klein beetje meer hadden verwacht van een next-gen CoD.
Ik dacht echt dat ik naar de trailer keek van MW1 het deed gewoon pijn aan de ogen zo lelijk.
Want het is toch zo als je de PS4 dit najaar koopt en je laat deze game zien word je toch keihard uitgelachen en voor gek verklaard wat het ziet er nog minder uit dan games voor deze generatie console's.
Voor de mooie graphics zijn er nog andere games en heb ik ook een pc voor.
“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
Nee ik zei waarschijnlijk crap maar dat had misschien moeten in mindere mate. Ik heb battlefield gespeeld en de hele gameplay vond ik gewoon niet zo fijn als bij mw3 om deze rede heb ik ook bo2 niet gekocht omdat ik bo crap vond spelen. De trailer laat dan misschien quickscopes , Knife runners en noobtubes zien en dit zullen veel mensen gaan gebruiken, ik heb hier ook een hekel aan maar vindt het niet zo storend, want die mensen zijn meestal toch niet echt heel erg goed.[b]beuker19 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 15:07:
Tevens word hier geroepen dan de "hardcore gamers" andere games gaan opzoeken, dit betwijfel ik je gaat niet van een fps naar GTA dat is gewoon niet hetzelfde (wil natuurlijk niet zeggen dat ze het niet spelen)
Je zit nu wel met de beschuldigende vinger naar CoD te wijzen voor gebrek aan innovatie (al zal je voor je dat echt kunt bevestigen de reviews moeten lezen), maar welke innovatie heeft Battlefield 4? Battlefield 4 heeft ook iets betere graphics, iets meer destructie, maar verder is het concept nog steeds hetzelfde.Pykow schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 14:53:
Maar wat is nou de nieuwe innovatie. ok die nieuwe TDM mode waar je na 30 seconde ofzo dood gaat als je geen kill maakt is nog wel leuk, maar verder hebben ze niks nieuws gemaakt.
Net zoals FIFA en PES altijd voetbalgames zullen blijven, net zoals NFS altijd hetzelfde soort racen zal bieden,... Net zoals elke sequel hetzelfde concept zal hebben als de voorganger.
Als ik het goed begrijp wordt CoD wél verweten van gebrek aan innovatie enkel omdat de graphics onderdoen voor de concurrentie?
Tweakblog van de maand
witeken schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 19:26:
[...]
Je zit nu wel met de beschuldigende vinger naar CoD te wijzen voor gebrek aan innovatie (al zal je voor je dat echt kunt bevestigen de reviews moeten lezen), maar welke innovatie heeft Battlefield 4? Battlefield 4 heeft ook iets betere graphics, iets meer destructie, maar verder is het concept nog steeds hetzelfde.
Net zoals FIFA en PES altijd voetbalgames zullen blijven, net zoals NFS altijd hetzelfde soort racen zal bieden,... Net zoals elke sequel hetzelfde concept zal hebben als de voorganger.
Als ik het goed begrijp wordt CoD wél verweten van gebrek aan innovatie enkel omdat de graphics onderdoen voor de concurrentie?
Als BF4 te veel op BF3 zou lijken had de hele community staan te schreeuwen van Dice brand in de hel.
Maar de CoD fans staan weer in de rij met de broekjes naar beneden om in het ....... genomen te worden.
CoD ghost is eigenlijk wat MW2 had moeten zijn.
Genoeg innovatie voor een game waar 2 jaar tussen zit maar er zit 8 jaar tussen dat vind ik het een beetje mager.
Vergeet niet dat deze engine waarschijnlijk weer 8 jaar mee moet

En natuurlijk zeggen graphics niet alles maar CoD is op geen enkel punt verbetert.
Kijk maar is naar Fifa 07 en Fifa 14 en hoeveel daar geinnoveerdt is en dan naar MW1----->Ghost en dan praten we wel weer verder
Ik snap die hele discussie niet zo. Als je BF geweldig vind speel je dat. COD is grafisch inderdaad minder, maar qua movement voelt het gewoon heerlijk aan in vergelijking met BF3(gisteren weer eens aan geslingerd). Desondanks ga ik het komende jaar gewoon BF4, COD Ghosts en Titanfall spelen. Ik kijk naar elk van die 3 titels uit, maar als ik van meest begeerd naar minst begeerd moet gaan is het voor mij Titanfall > COD Ghosts > BF4. BF4 vind ik leuk en qua grafisch spektakel en geluid vast en zeker overweldigend, maar dat rondvliegen/-rijden in voertuigen interesseert mij geen zak. De customizations, killstreaks en fast paced actie van COD Ghosts zal mijn aandacht wel langer vasthouden, tot Titanfall in elk geval
Het gaat ook niet om wat nu leuker is of niet.reemprive schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 20:24:
Ik snap die hele discussie niet zo. Als je BF geweldig vind speel je dat. COD is grafisch inderdaad minder, maar qua movement voelt het gewoon heerlijk aan in vergelijking met BF3(gisteren weer eens aan geslingerd). Desondanks ga ik het komende jaar gewoon BF4, COD Ghosts en Titanfall spelen. Ik kijk naar elk van die 3 titels uit, maar als ik van meest begeerd naar minst begeerd moet gaan is het voor mij Titanfall > COD Ghosts > BF4. BF4 vind ik leuk en qua grafisch spektakel en geluid vast en zeker overweldigend, maar dat rondvliegen/-rijden in voertuigen interesseert mij geen zak. De customizations, killstreaks en fast paced actie van COD Ghosts zal mijn aandacht wel langer vasthouden, tot Titanfall in elk geval
Het gaat er gewoon om dat ik het jammer vind dat na 8 jaar CoD alles er alleen maar op achteruit is gegaan.
Gewoon als gamer want als nu alle ontwikkelaars en Sony/MS zo dachten als Activision dan zaten we nu nog op de N64 of PS1 te gamen
Als ik kijk hoe ze (3arc en IW) het voor elkaar hebben gekregen om een spel met zo veel potentie als COD zo volledig en finaal naar de knoppen te helpen dan verw8 ik van Ghosts meer van hetzelfde. Nog meer debiele streaks, lethals, tacticals, wapens en perks die de balans van het spel nog meer naar de knoppen helpen. Ze zijn in de COD serie allang vergeten waar het bij elke fps uiteindelijk om draait, de f*cking gameplay. Wat ze hebben gedaan is er 1 grote chaotische clusterf*ck van maken en iedere keer wordt het nog kinderachtiger en debieler. Het heeft helemaal niks maar dan ook niks meer met een fps shooter te maken want het enige wat je hoeft toe doen is een smg nemen, als een kip zonder kop rondrennen en sprayen maar, succes gegarandeerd. En als dat niet lukt pak je een lmg met target finder, je gaat in een hoekje zitten omringd met claymores of bettys. Ik heb werkelijk waar nog nooit eerder een spel gespeeld dat zo grondig kapot is gemaakt.
De HumbleBundle duurt nog twee weken ofzo en voor 5 Euro Battlefield 3 plus nog een zooi andere, toffe, EA games kun je hem niet laten liggen hoorFrentik schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 15:27:
[...]
Bedankt maar ik speel nu vnml WoT, kan ik ook in een tankje rijden
edit: lees net het bericht over de EA humble bundel, kan ik voor een prikkie een keer BF3 aanschaffen. Misschien zie je me wel eens ingame dan
beuker19 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 20:22:
[...]
Pipo in BF4 zit meer innovatie als MW1 tot Ghost bij elkaar maar dat is niet zo moeilijk want het is niets
![]()
Als BF4 te veel op BF3 zou lijken had de hele community staan te schreeuwen van Dice brand in de hel.
Maar de CoD fans staan weer in de rij met de broekjes naar beneden om in het ....... genomen te worden.
CoD ghost is eigenlijk wat MW2 had moeten zijn.
Genoeg innovatie voor een game waar 2 jaar tussen zit maar er zit 8 jaar tussen dat vind ik het een beetje mager.
Vergeet niet dat deze engine waarschijnlijk weer 8 jaar mee moet![]()
En natuurlijk zeggen graphics niet alles maar CoD is op geen enkel punt verbetert.
Kijk maar is naar Fifa 07 en Fifa 14 en hoeveel daar geinnoveerdt is en dan naar MW1----->Ghost en dan praten we wel weer verder
Wat jullie hier 'preken' is gewoon jullie mening, ik snap niet dat jullie dit als een feit hier typen. Als het waar is was jullie zeggen en het is allemaal zo slecht geworden en blablabla, dan was CoD niet de best verkochte shooter ELK jaar weer.DervishD schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 00:31:
Als ik kijk hoe ze (3arc en IW) het voor elkaar hebben gekregen om een spel met zo veel potentie als COD zo volledig en finaal naar de knoppen te helpen dan verw8 ik van Ghosts meer van hetzelfde. Nog meer debiele streaks, lethals, tacticals, wapens en perks die de balans van het spel nog meer naar de knoppen helpen. Ze zijn in de COD serie allang vergeten waar het bij elke fps uiteindelijk om draait, de f*cking gameplay. Wat ze hebben gedaan is er 1 grote chaotische clusterf*ck van maken en iedere keer wordt het nog kinderachtiger en debieler. Het heeft helemaal niks maar dan ook niks meer met een fps shooter te maken want het enige wat je hoeft toe doen is een smg nemen, als een kip zonder kop rondrennen en sprayen maar, succes gegarandeerd. En als dat niet lukt pak je een lmg met target finder, je gaat in een hoekje zitten omringd met claymores of bettys. Ik heb werkelijk waar nog nooit eerder een spel gespeeld dat zo grondig kapot is gemaakt.
Dat jullie het niks aan vinden, ja dat kan. Maar ga niet lopen zeggen dat het allemaal zo slecht is en dat ze het hebben vern**kt. Want koopcijfers wijzen toch heel anders uit.
Ik ga Ghost ook zeker halen. Maar daarnaast heb ik ook BF4 op mijn lijst staan, het is niet zo dat ik fanboy ben van CoD.
[ Voor 32% gewijzigd door Madstorm op 16-08-2013 08:11 ]
I'm an Ironman!
Als ik zo het lijstje van COD Ghosts lees dan zal ik hem waarschijnlijk ook kopen.
BF3 daarentegen viel mij toch wel hard tegen. BF3 heeft bij mij echt duidelijk gemaakt dat ik een schijthekel heb aan voertuigen in shooters en dat is natuurlijk wel waar BF vooral in uitblinkt. De beleving van BF3 op ultra qua geluid/graphics/destructability is uiteraard beter dan CoD, maar toch heb ik veel meer plezier in CoD.
In BF3 ben ik ook colonel 30, dus ik heb er toch nog veel uren in gestopt. Maar het heeft me vooral duidelijk gemaakt dat ik nooit meer een BF game ga kopen. De gameplay vind ik gewoon vele malen minder en vooral die voertuigen
Ik kijk wel veel meer uit naar Titanfall, maar daar is nog steeds geen release date voor.
BF3 daarentegen viel mij toch wel hard tegen. BF3 heeft bij mij echt duidelijk gemaakt dat ik een schijthekel heb aan voertuigen in shooters en dat is natuurlijk wel waar BF vooral in uitblinkt. De beleving van BF3 op ultra qua geluid/graphics/destructability is uiteraard beter dan CoD, maar toch heb ik veel meer plezier in CoD.
In BF3 ben ik ook colonel 30, dus ik heb er toch nog veel uren in gestopt. Maar het heeft me vooral duidelijk gemaakt dat ik nooit meer een BF game ga kopen. De gameplay vind ik gewoon vele malen minder en vooral die voertuigen

Ik kijk wel veel meer uit naar Titanfall, maar daar is nog steeds geen release date voor.
OOoooooh wat zeg je nu weer, dat kan helemaal niet!steel123 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 08:41:
De gameplay vind ik gewoon vele malen minder en vooral die voertuigen
Ach jongens maak je niet zo druk, zo gaat het bij elk nieuw CoD topic weer. dan komen er hordes BF spelers uit hun eigen topic gekropen om in het CoD topic te gaan zeuren over gfx, gameplay, en hoe superieur BF wel niet is. etc. Het beste is gewoon negeren....
Weet zelf nog niet of ik hem ga pre-orderen deze keer, ben op het moment even uitgekeken op BO2 voornamelijk vanwege de MM. In je eentje obj spelen is vaak kansloos en in een party win je 9/10 te makkelijk of ragequit de tegenstander... Is al bekend hoe MP bij Ghosts opgezet gaat worden? Ik heb de MP reveal nml niet gekeken
[ Voor 24% gewijzigd door Frentik op 16-08-2013 10:24 ]
@ Frentik, go and watch this shit soldier!
Ik ben redelijk tot matig geintresseerd in de game, de "leuke" community komt helaas mee met elke cod.
Dat met de clanwars ziet er wel leuk uit.
Ik ben redelijk tot matig geintresseerd in de game, de "leuke" community komt helaas mee met elke cod.
Dat met de clanwars ziet er wel leuk uit.
Dus alle CoD spelers die na het kopen van MW3 liepen janken dat het een kut game wasMadstorm schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 08:05:
[...]
[...]
Wat jullie hier 'preken' is gewoon jullie mening, ik snap niet dat jullie dit als een feit hier typen. Als het waar is was jullie zeggen en het is allemaal zo slecht geworden en blablabla, dan was CoD niet de best verkochte shooter ELK jaar weer.
Dat jullie het niks aan vinden, ja dat kan. Maar ga niet lopen zeggen dat het allemaal zo slecht is en dat ze het hebben vern**kt. Want koopcijfers wijzen toch heel anders uit.
Ik ga Ghost ook zeker halen. Maar daarnaast heb ik ook BF4 op mijn lijst staan, het is niet zo dat ik fanboy ben van CoD.
Denk ook dat hier meer klagers zijn omdat hier een groot deel op de pc speelt en niet op de console.
Op de console is iedereen match making , lag compensatie en slechte gfx gewend maar op de pc heb je al 5 jaar next-gen GFX en was CoD MW2 de eerste game met match making

http://www.vg247.com/2012...ne-over-modern-warfare-3/
Maar de ondergang van CoD is al in gang gezet.
Call of Duty wordt nog steeds meer dan genoeg verkocht... Activision voorspelt zelfs dat Ghosts minder zal verkopen.
Tweakblog van de maand
Natuurlijk is het alleen maar mijn mening, ik kan enkel voor mezelf spreken.Madstorm schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 08:05:
Wat jullie hier 'preken' is gewoon jullie mening, ik snap niet dat jullie dit als een feit hier typen.
Daarom kost de season pass ook al weer een 10€ meer.witeken schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:16:
Call of Duty wordt nog steeds meer dan genoeg verkocht... Activision voorspelt zelfs dat Ghosts minder zal verkopen.
Als ze nou een beetje verstand zouden hebben brengen ze de huurbare dedicated servers weer terug. Als ze voor de pc nou weer met dat 8erlijke matchmaking aan komen zetten dan zal de verkoop op pc heel erg tegenvallen. Ik denk niet dat pc gamers zich nog een keer massaal zullen laten afzetten. En laten we eerlijk zijn, dedicated servers is de enige juiste manier voor de pc. Kijk maar naar COD4, is jaren oud maar nog steeds springlevend. Als ze het juist aanpakken dan kunnen op de pc meer verdienen aan servers dan de verkoop van het spel zelf. Maar goed, dat zal toch nooit meer gebeuren. Het is overduidelijk dat IW, 3arc en Activision geen ruk geven om pc gamers.
Hier nog een Ghost filmpje
Je kan dit soort dingen beter in BF forum pleuren, daar is het net zo nutteloos als hier.
[ Voor 6% gewijzigd door S.J_84 op 17-08-2013 13:05 ]
Vergelijkings videos zijn n niet toegestaan in dit topic.
[ Voor 78% gewijzigd door Sn0wblind op 19-08-2013 11:27 ]
Wat een onzinnige vergelijking. Je kan hem net zo goed andersom doen, bijvoorbeeld door snelle gameplay te laten zien en dan hoe BF4 veel trager is. Het is een heel ander spel. Ik vind het juist relax dat COD lekker snel gaat. Je ziet meteen dat BF4 veel trager is. Ik irriteerde me altijd mateloos aan het feit dat je bij BF3 soms 5 minuten moet lopen om bij de actie te komen en dan meteen dood kan zijn om het zelfde nogmaals te mogen doen.
Gelijk heb je Sj44k13 het zijn 2 compleet verschillende spellen die je eigenlijk niet kan vergelijken maar omdat je bij beide een gun in je handen hebt doen mensen het toch. Waar volgens mij BF meer richting realiteit gaat, draait het bij COD meer om snelle actie.
Kies gewoon wat je zelf leuk vind en ga niet andere mensen belachelijk lopen maken om het geen wat zij leuk vinden.
Kies gewoon wat je zelf leuk vind en ga niet andere mensen belachelijk lopen maken om het geen wat zij leuk vinden.
Erg telleurstellend.........De game heeft alleen een lichte boost qua graphics maar de physics zijn nogsteeds hetzelfde. Oftewel de kogels komen vanuit het hoof din plaats van de gun model. Hierdoor is headglitches nogsteeds mogelijk. Geen kogel physics maar lightgun style hitdetection.
Crysis 3 ziet er net zo goed/zo niet beter uit en dat is niet eens een next gen game. Was toch altijd wel een COD fan maar ze kunnen niet eeuwig zo lui blijven en minimale verbeteringen aanbrengen.
Crysis 3 ziet er net zo goed/zo niet beter uit en dat is niet eens een next gen game. Was toch altijd wel een COD fan maar ze kunnen niet eeuwig zo lui blijven en minimale verbeteringen aanbrengen.
Op de man spelen is niet nodig.
[ Voor 92% gewijzigd door Sn0wblind op 18-08-2013 02:20 ]
knip
[ Voor 93% gewijzigd door Sn0wblind op 18-08-2013 02:20 ]
Tweakblog van de maand
Dan heb je het over gameplay, niet over de mogelijkheden van de engine zelf. Heel verschil.Sj44k13 schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 13:55:
Wat een onzinnige vergelijking. Je kan hem net zo goed andersom doen, bijvoorbeeld door snelle gameplay te laten zien en dan hoe BF4 veel trager is. Het is een heel ander spel. Ik vind het juist relax dat COD lekker snel gaat. Je ziet meteen dat BF4 veel trager is. Ik irriteerde me altijd mateloos aan het feit dat je bij BF3 soms 5 minuten moet lopen om bij de actie te komen en dan meteen dood kan zijn om het zelfde nogmaals te mogen doen.
Overigens verbaast het mij wel dat zo'n video niet even weggemod wordt. Toen ik een paar maanden geleden 2 trailers van Ghosts en BF4 in dit topic postte was dat gewoon "not done".
Tja, Justin Bieber schijnt ook wel redelijk te verkopen. Maar om dat nu "goede" muziek te noemen.Madstorm schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 08:05:
[...]
[...]
Wat jullie hier 'preken' is gewoon jullie mening, ik snap niet dat jullie dit als een feit hier typen. Als het waar is was jullie zeggen en het is allemaal zo slecht geworden en blablabla, dan was CoD niet de best verkochte shooter ELK jaar weer.
Ik heb vanaf CoD4 trouw ieder deeltje t/m BO2 gekocht, maar nu is het wel klaar. Ik had begrip voor het 60fps argument, maar daar kunnen ze nu echt niet meer mee aankomen en nog steeds ziet het er niet uit.
Ik snap dat jij Justin Bieber niks aan vind en dat jij het geen goede muziek vind, daar ben ik helemaal mee eens. Maar zeg dat maar eens tegen een ander doelgroep (aka jongere meisjes van 5 - 15), dan zul je wel iets anders te horen krijgen.bram1984 schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 11:30:
[...]
Tja, Justin Bieber schijnt ook wel redelijk te verkopen. Maar om dat nu "goede" muziek te noemen.
Ik heb vanaf CoD4 trouw ieder deeltje t/m BO2 gekocht, maar nu is het wel klaar. Ik had begrip voor het 60fps argument, maar daar kunnen ze nu echt niet meer mee aankomen en nog steeds ziet het er niet uit.
I'm an Ironman!
Precies en dat is mijn hele punt. Mensen doen net alsof de verkoopaantallen iets over de kwaliteit zegt.
Aaaand it's gone.Fid3lity schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 11:22:
[...]
Dan heb je het over gameplay, niet over de mogelijkheden van de engine zelf. Heel verschil.
Overigens verbaast het mij wel dat zo'n video niet even weggemod wordt. Toen ik een paar maanden geleden 2 trailers van Ghosts en BF4 in dit topic postte was dat gewoon "not done".
Wel jammer want het filpje was geniaal
De Xbox One (en misschien PC en X360?) versie krijgt dedicated servers via de Cloud.
Misschien krijgen we dan ook weer 'gewoon' normale netcode settings.
Zolang kogels nog uit je hoofd komen, kan me het type server echt gestolen worden.
Ik vind de netcode nog niet zo slecht. Bf3 is erger, zelf CS heeft slechte hitreg.Gundogan schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:00:
De Xbox One (en misschien PC en X360?) versie krijgt dedicated servers via de Cloud.
BF netcode is altijd slecht geweest. CS/GoldSrc/Source engine is over het algemeen wel goed (bedenk wel dat CS uiteraard spread based is en CoD niet, wat misschien de indruk van een mindere hitreg kan opwekken). CoD games op dedicated servers presteren over het algemeen (zeer) goed, alleen met BO2 is het wat minder (hoewel inderdaad nog steeds beter dan BF3 bijvoorbeeld). Maar als het 'hoofd' platform nu ook dedicated servers heeft, hoeven ze zich niet meer in allerlei bochten te wringen om het host advantage effect tegen te gaan met anti-lag/lagcomp technieken (deze zullen er nog wel zijn zoals in bijna elke shooter vanaf het nieuwe millennium). In ieder geval hoeft dat niet de standaard te zijn.reemprive schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:38:
[...]
Ik vind de netcode nog niet zo slecht. Bf3 is erger, zelf CS heeft slechte hitreg.
Hoewel ze het alsnog wel een beetje kunnen verpesten door de standaard serverconfig te gebruiken die nog steeds netcode settings uit het jaar 1999 heeft. En dan uiteraard de client config weer encrypten zodat je zelf ook niet de meest optimale settings gebruikt.
[ Voor 12% gewijzigd door Gundogan op 20-08-2013 18:05 ]
Lees eventjes de topic waarschuwing.
[ Voor 87% gewijzigd door Sn0wblind op 23-08-2013 11:45 ]
Waarom moet er een nieuwe engine komen
?
Tweakblog van de maand
Omdat COD sinds MW2 uitgemolken word en ze niks nieuws toevoegen op de next gen consoles?
Ik kan begrijpen dat ze de graphics laag wilden houden op de PS3/360 omdat ze 60 FPS wilden.
Maar nu is dit argument helemaal om zeep: BF4 zal op 60 FPS lopen op consoles, dus ze hebben werkelijk géén voet meer om op te staan.
Dusja, ze mogen die bergen geld waar ze op zitten eens investeren in R&D ja.
Zijn er al next-gen gameplay verschenen vanaf de gamescom?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Zijn er nog geen nieuwe CoD beelden beschikbaar ?
Ik wil wel eens zien of ze nu vlak voor de release het een en ander nog hebben verbeterd, anders gaan ze het erg lastig krijgen, mits mensen hun hersens gebruiken.
The devision, Watch dogs,GTA V, BF4, Titan fall. zoveel goede games die er nu aan zitten te komen waar je echt heel wat uurtjes in kunt verdiepen.
Vorig jaar konden we nog zeggen, ja geen nieuwe console, dus ik had ook niet verwacht dat ze dit jaar ook iets nieuws doen of veel veranderen, maar dit jaar met de komst van de next-gen en de vele mooie games die er aan gaan komen, had ik toch verwacht dat CoD mee zou gaan doen en niet zo gaan afhaken.
Wie van jullie word er nu warm van, bij de beelden van CoD ?
ik heb het gevoel van: Tja weer een CoD and thats it.
Ik wil wel eens zien of ze nu vlak voor de release het een en ander nog hebben verbeterd, anders gaan ze het erg lastig krijgen, mits mensen hun hersens gebruiken.
The devision, Watch dogs,GTA V, BF4, Titan fall. zoveel goede games die er nu aan zitten te komen waar je echt heel wat uurtjes in kunt verdiepen.
Vorig jaar konden we nog zeggen, ja geen nieuwe console, dus ik had ook niet verwacht dat ze dit jaar ook iets nieuws doen of veel veranderen, maar dit jaar met de komst van de next-gen en de vele mooie games die er aan gaan komen, had ik toch verwacht dat CoD mee zou gaan doen en niet zo gaan afhaken.
Wie van jullie word er nu warm van, bij de beelden van CoD ?
ik heb het gevoel van: Tja weer een CoD and thats it.
In dit soort situaties is een topicreport aanmaken het beste.
[ Voor 94% gewijzigd door Sn0wblind op 23-08-2013 11:52 ]
Alle beelden die van CoD ghost worden vertoond zijn van de Xbox One.Mars18 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 08:51:
Zijn er al next-gen gameplay verschenen vanaf de gamescom?
Ik heb alle delen van cod voor de PS3. Met veel plezier en laatste jaren steeds meer met minder plezier gespeeld. Maar ze moeten toch echt een keer met een vernieuwing komen als destijds van Cod 2 naar MW1.
Er zit gewoon totaal geen vernieuwing/vooruitgang in, graphics niet, physics niet (zoals Rin ook zegt.)
Heb de PS4 in de pre-order staan. Maar nu ook met die deals wat ze constant sluiten met MS; DLC eerder, wel dedicated servers, zeg ik daag tegen Cod.
En buiten dat, je koopt toch een next-gen console om next-gen waardige games te spelen. Ga toch ook geen videoband in een bluray speler drukken!
Er zit gewoon totaal geen vernieuwing/vooruitgang in, graphics niet, physics niet (zoals Rin ook zegt.)
Heb de PS4 in de pre-order staan. Maar nu ook met die deals wat ze constant sluiten met MS; DLC eerder, wel dedicated servers, zeg ik daag tegen Cod.
En buiten dat, je koopt toch een next-gen console om next-gen waardige games te spelen. Ga toch ook geen videoband in een bluray speler drukken!
Je moet de games ook niet vergelijken, maar wel de ontwikkeling die games ondergaan.Frentik schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:17:
[...]
Jaja bedankt weer, jij hebt eigenlijk echt geen leven ofwel? De laatste 3 jaren zit je in ieder nieuw topic vergelijkingen te maken met BF en te zeuren over de CoD gfx (en dan laten we dat grappige MW4 topic maar even achterwege..) Voor de duidelijkheid: Ja ik ben het er mee eens dat BF mooier eruitziet dan CoD en een goede grafische (engine) update van CoD zou ik ook wel willen. Maar als speler kan jezelf weinig doen aan de engine en dan kun je kiezen of je blijft 8 jaar hangen bij CoD4 of je koopt regelmatig een nieuwe versie van de game.
Wat ik niet snap is dat het blijkbaar bij een aantal BF fanboys na al die jaren nog niet doordringt dat het 2 compleet verschillende games zijn en dat er genoeg mensen de gameplay combinatie van infantrie + voertuigen niet leuk vinden (genoeg voorbeelden te vinden in dit topic). Maar toch moeten de BF fanboys hun "superieure" game opdringen aan de CoD spelers door veelvuldig in ieder nieuw topic de vergelijkingen weer uit de kast te trekken. En dan kan je de CoD community wel als kinderachtig afspiegelen maar dit gedrag en in het BF topic doorlopend de CoD community afzeiken komt nu ook niet bepaald als mentaal volwassen over; iets met pot en ketel...Als je een game niks vindt dan blijf je toch weg uit het topic?
leg CoD en BF naast elkaar en je hebt compleet twee verschillende games.
eentje snel en met voertuigen en de andere heel compact,one shot kills en killstreaks.
Met andere worden, zo moet je deze games niet vergelijken.
Waar je wel naar mag kijken is de ontwikkeling en innovatie van de games.
Voor de next-gen verwacht je toch meer de beelden die we hebben gezien van BF4, Fifa 14 (het publiek), The division, whatch dogs, AC3:Black flag etc. Zelfs titan fall zag er misschien niet heel erg super uit, maar het is wel een nieuwe IP waar veel potentie in zit.
ik denk dat de meeste gamers CoD afkraken de laatste jaren en niet alleen de BF fanclub.
Vanavond om 18:00 komt er weer een livestream van Ghosts vanaf de Gamescom.
http://www.callofduty.com/ghosts/feed
Meer info -> PU.nl
http://www.callofduty.com/ghosts/feed
Meer info -> PU.nl
Wat gaan we te zien krijgen tijdens deze show? De multiplayer reveal is nog niet zo lang geleden geweest, en er is al behoorlijk wat duidelijk geworden. Nu is de vraag: valt er nog genoeg te beleven, en zal dat wat we zien ons nog wel verrassen? Volgens de officiële website in ieder geval wel. De mensen in het publiek zullen namelijk voor het eerst aan de slag kunnen met de multiplayer van Ghosts.
Daarnaast krijgen we de “Show Mode” te zien, wat als een “one-of-a-kind video experience” beschreven wordt. Verder komen er nog interviews met enkele van de beste Europeaanse CoD-spelers, vertellen medewerkers van Infinity Ward nog wat sappige details, en komt er nog behoorlijk wat extra informatie over de multiplayer. We gaan het zien, jongens, we gaan het allemaal zien.
Dit soort videos voegt niets toe aan de discussie over deze game. Als je wilt vergelijken, start je het best een game-vergelijkingstopic en discussieer je daar verder over verschillen tussen games.
Zie ook de topicwaarschuwing!
Zie ook de topicwaarschuwing!
[ Voor 148% gewijzigd door Ultraman op 23-08-2013 11:46 . Reden: Ultraman was er mee bezig, niet Rin :P ]
Niet alleen BF fanboys, maar ook meer en meer CoD spelers zelf raken teleurgesteld dat Ghosts de volgende ronde audiovisueel weer achter zal lopen op vrijwel alle concurrentie. Dat continue gameplay gezever begrijp ik ook niet, dat is toch voor iedere speler bij uitstek de reden om een van de twee games te kiezen? Maar ik begrijp wel dat BF'ers het even in komen wrijven dat BF4 audiovisueel weer een behoorlijke voorsprong op Ghosts zal hebben...Frentik schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:17:
[...]
Wat ik niet snap is dat het blijkbaar bij een aantal BF fanboys na al die jaren nog niet doordringt dat het 2 compleet verschillende games zijn en dat er genoeg mensen de gameplay combinatie van infantrie + voertuigen niet leuk vinden (genoeg voorbeelden te vinden in dit topic). Maar toch moeten de BF fanboys hun "superieure" game opdringen aan de CoD spelers door veelvuldig in ieder nieuw topic de vergelijkingen weer uit de kast te trekken. En dan kan je de CoD community wel als kinderachtig afspiegelen maar dit gedrag en in het BF topic doorlopend de CoD community afzeiken komt nu ook niet bepaald als mentaal volwassen over; iets met pot en ketel...Als je een game niks vindt dan blijf je toch weg uit het topic?
Moet je me wel helemaal quoten heFid3lity schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:22:
Niet alleen BF fanboys, maar ook meer en meer CoD spelers zelf raken teleurgesteld dat Ghosts de volgende ronde audiovisueel weer achter zal lopen op vrijwel alle concurrentie.
Daarom ga ik Ghosts ook niet pre-orderen, ik heb deze maand nog mijn handen vol aan WoT (vanavond weer eens platoonen?) en daarna wil ik MoH en jaja BF3 eens gaan spelen. Wsl erger ik me bij de BF3 MP binnen no-time weer aan alle voertuigen en de megamappen maar de SP ga ik zeker spelen.Frentik schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:17:
..Voor de duidelijkheid: Ja ik ben het er mee eens dat BF mooier eruitziet dan CoD en een goede grafische (engine) update van CoD zou ik ook wel willen. Maar als speler kan jezelf weinig doen aan de engine en dan kun je kiezen of je blijft 8 jaar hangen bij CoD4 of je koopt regelmatig een nieuwe versie van de game.
Lees eventjes de topicwaarschuwing.
[ Voor 18% gewijzigd door Sn0wblind op 23-08-2013 11:50 ]
Kijk een post hoger.
[ Voor 96% gewijzigd door Sn0wblind op 23-08-2013 12:51 ]
Hoe zat het nou ook alweer met de 360 versie / xbone versie?
Je kon toch ghosts voor de 360 kopen en dan je game upgraden naar een xbox one versie?
Weet iemand waar hier iets officieels over is gemeld?
Je kon toch ghosts voor de 360 kopen en dan je game upgraden naar een xbox one versie?
Weet iemand waar hier iets officieels over is gemeld?
Dan raad ik je aan op de Close Quarters mappen te spelen, die vind je vast leuk en heeft ook geen voertuigen.Frentik schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:34:
[...]
Moet je me wel helemaal quoten he
[...]
Daarom ga ik Ghosts ook niet pre-orderen, ik heb deze maand nog mijn handen vol aan WoT (vanavond weer eens platoonen?) en daarna wil ik MoH en jaja BF3 eens gaan spelen. Wsl erger ik me bij de BF3 MP binnen no-time weer aan alle voertuigen en de megamappen maar de SP ga ik zeker spelen.
[mbr]Lees eventjes de topicwaarschuwing.[/]
[/quote]Frentik schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:34:
[...]
MWsl erger ik me bij de BF3 MP binnen no-time weer aan alle voertuigen en de megamappen maar de SP ga ik zeker spelen.
vinom schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 10:58:
[...]
Dan raad ik je aan op de Close Quarters mappen te spelen, die vind je vast leuk en heeft ook geen voertuigen.
- Close Quarters mappen dus
- En Aftermath mappen (minder voertuigen)
- In de game modes TDM en Gunmaster zitten ook geen voertuigen
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Close Quarters heb ik een paar avonden gespeeld, als je dan moet kiezen tussen COD en Close Quarters dan vind ik de eerste een stuk prettiger. Voor dergelijke snelle actie is de netcode van BF3 en dat achterlijke suppression mechanisme gewoon inferieur aan COD. Bovendien is alle interactie met de omgeving, voornamelijk het vernielen ervan, heel erg beperkt. Daarin biedt het geen voordeel tov COD. Het enige waarin het uitblinkt is de grafische pracht en praal.
http://www.joystiq.com/20...from-ps3-to-ps4-costs-10/
Interessant. Onder andere Battlefield 4, Watch Dogs en de nieuwe Assassins Creed zullen dit ook krijgen.Players that own Call of Duty: Ghosts on PS3 will be able to purchase the PS4 version for $10, €10 or £10 for a limited time, Activision announced today.
[list]Indy91 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:22:
- Close Quarters mappen dus
- En Aftermath mappen (minder voertuigen)
- In de game modes TDM en Gunmaster zitten ook geen voertuigen
• Nee, is een DLC
• Nee, is een DLC
• Yeuh TDM .....
Kansloos dus. Geef mij dan maar lekker snelle CoD actie met mindere gfx.
Interesting...Gundogan schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 19:21:
http://www.joystiq.com/20...from-ps3-to-ps4-costs-10/
[...]
Interessant. Onder andere Battlefield 4, Watch Dogs en de nieuwe Assassins Creed zullen dit ook krijgen.
10 euro betalen voor een upgrade die niet nodig is. Het grafisch verschil tussen de PS3 en PS4 versie gaat namelijk minimaal zijn.
Voor andere games is het inderdaad een grotere stap (bijvoorbeeld 30fps -> 60fps). Voor Ghosts zal het denk ik van 720p naar (native) 1080p zijn. Maar beter dan 2x de volle mep betalen en je kan nu eerst even op de X360 spelen als je niet de XBone gaat importeren (kan nu alleen als je koopt via Gamestop en Amazon, maar zal wel voor meer retailers komen).Asgaro schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 08:59:
[...]
Interesting...
10 euro betalen voor een upgrade die niet nodig is. Het grafisch verschil tussen de PS3 en PS4 versie gaat namelijk minimaal zijn.
En beter een geoptimaliseerde titel voor alle platformen dan een titel die er niet uitziet, niet vooruit te branden is en gelimiteerd is qua gameplay voor een deel en er goed uitziet op de andere. Kan je beter het helemaal niet uitbrengen op de oude consoles.
[ Voor 5% gewijzigd door Gundogan op 29-08-2013 09:29 ]
Het lijkt er op dat ze met Ghosts de goede kant opgaan.
http://www.twitlonger.com/show/n_1rma8rl
Verder de afgrond in ?DervishD schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 01:52:
Het is een goede zaak dat het quickscopen nu eindelijk eens wordt aangepakt. 95% van de playerbase is er tegen dus het is goed dat het er uit gaat. Ze hebben lang genoeg toegegeven aan die mongooltjes van optic en faze en alle pubertjes die met hun uberleetquiscopingskilzzzz hopen op youtube roem. Nou maar hopen dat quickscopen met de marksman klasse er niet voor in de plaats komt.
Wat nog beter zou zijn is gewoon eens een pauze van 2 jaar inlassen om COD een grondige overhaul te geven. Een echt nieuwe engine ontwikkelen en COD van de grond af aan weer opbouwen en alles aanpakken (de echte klachten) waar de community al jaren over klaagt. Desnoods doen IW en 3arc het samen. Beter een pauze inlassen en COD echt verbeteren dan ieder jaar weer dezelfde rotzooi de deur uit gooien.
Wat nog beter zou zijn is gewoon eens een pauze van 2 jaar inlassen om COD een grondige overhaul te geven. Een echt nieuwe engine ontwikkelen en COD van de grond af aan weer opbouwen en alles aanpakken (de echte klachten) waar de community al jaren over klaagt. Desnoods doen IW en 3arc het samen. Beter een pauze inlassen en COD echt verbeteren dan ieder jaar weer dezelfde rotzooi de deur uit gooien.
Gameplay zegt iets anders.DervishD schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 01:52:
Ja er zit iets van sway in, maar sleight of hand Quickdraw lijkt ook te werken. Het zal wel iets minder effectief zijn dan in MW1-3, maar het is niet zoals BO1 pre-sniper-buff.
Ook lijken ze niet echt te leren van MW3 met support killstreaks. UAV nog steeds 4 kills en dat je het moet neerzetten lijkt me nou niet echt een nerf. Off the Grid verplicht zoals Assassin in MW3.
[ Voor 18% gewijzigd door Gundogan op 07-09-2013 09:30 ]
@Gundogan
Ik heb 2,5 minuut gekeken en niet één echte quickscope gezien.
Misschien niet veel het random ADS -> schiet spammen, maar genoeg close range sniper schieten zonder moeite.HugoFR schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 11:59:
@Gundogan
Je moet niet vergeten dat de gameplay die je daar ziet van het spel in béta fase is. Zo waren veel limitaties bv ook nog niet geimplementeerd of uitgeschakeld omdat IW zoveel mogelijk actie wilde laten zien. Op het Ghosts forum heeft een ontwikkelaar ook al gezegd dat het quickscopen zoals we dat kennen niet meer mogelijk zal zijn. Ze hebben nu blijkbaar ook grotere maps die ze anders hebben ontworpen met veel verschillende lines of sight waardoor snipers weer echt snipers kunnen zijn. Ze moesten toch wat doen aangezien het overgrote deel van de spelers altijd al tegen het quickscopen is geweest. Steeds maar weer toegeven aan de druk van MLG spelers en razende pubertjes houdt een keer op.
Ik heb er juist wel zin in. Ik snap dat kinderachtige gedoe in een topic van een game die je niet leuk vind en nooit zou kopen niet.
Ik vind wat ik tot nu toe heb gezien van Ghosts grafisch gezien niet storend, ik zie wel veel verschillen met ander COD games, ik weet uiteraard nog niet of ik elke verandering goed zal vinden. Quickscopers heb ik mij op de PC nog nooit aan gestoord, wel aan zaken als target finders in BO2. Maar goed, met elke game is er wel iets dat irritant is.
Ik hoop het. Het probleem is inderdaad voornamelijk de mappen waarom ze snipers zo maken. Met mappen die in de map zelf meer gevarieerd zijn (in plaats meer variatie tussen mappen wat ze nu vaak doen) qua LoS kom je al een heel eind. Maar dan moet je ook de ADS in tijd langer maken of een scope delay maken zodat je niet gelijk kan schieten tijdens ADS in om sniper rifles ook echt specialistische long range wapens te maken. Maar dat zullen ze niet zo snel doen omdat het spel wel toegankelijk moet zijn waar alles altijd effectief moet zijn.DervishD schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 12:31:
Je moet niet vergeten dat de gameplay die je daar ziet van het spel in béta fase is. Zo waren veel limitaties bv ook nog niet geimplementeerd of uitgeschakeld omdat IW zoveel mogelijk actie wilde laten zien. Op het Ghosts forum heeft een ontwikkelaar ook al gezegd dat het quickscopen zoals we dat kennen niet meer mogelijk zal zijn. Ze hebben nu blijkbaar ook grotere maps die ze anders hebben ontworpen met veel verschillende lines of sight waardoor snipers weer echt snipers kunnen zijn. Ze moesten toch wat doen aangezien het overgrote deel van de spelers altijd al tegen het quickscopen is geweest. Steeds maar weer toegeven aan de druk van MLG spelers en razende pubertjes houdt een keer op.
Maarja, Second Chance zou ook niet in MW3 zitten. Gelukkig kregen we daar deathstreaks voor terug. Dus eerst zien/zelf spelen, dan geloven met Infinity Ward CoD's. Wat ik nu zie is dat sniper rifles nog steeds effectief kunnen zijn op short range.
Waarom staat de FOV altijd op 65 met de pc-versie van de MW games, dit is echt not done. Of is het de bedoeling je te stressen met dit soort onzin.
Dit is wat een IW dev op het Ghosts forum heeft gezegd.
Lijkt mij een goede manier om met het quickscopen af te rekenen.We have sway before you ADS and the crosshairs show up much closer to being nearly fully ADS'd
Dat is ook wat BO1 eerst deed en dat werkte opzich wel in combinatie van dat SoH/Quickdraw niet op snipers werkte. Denk dat het laatste nog wel werkt in Ghosts, dus het gaat afhangen hoe erg de sway is in de final release (leek geen probleem te zijn op PAX Prime).DervishD schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 13:30:
Dit is wat een IW dev op het Ghosts forum heeft gezegd.
[...]
Lijkt mij een goede manier om met het quickscopen af te rekenen.
Is er iemand die graag het auteurschap voor de topicstart van mij over zou willen nemen? Zoals jullie hebben gemerkt is er al maanden geen update meer geweest wegens gebrek aan tijd en ik zou het zonde vinden als dit topic geen waardige TS zou krijgen.
Als je interesse hebt, stuur me dan even een PB!
Zo, ik heb even geen bril meer nodigProfoundValue schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 18:16:Is er iemand die graag het auteurschap voor de topicstart van mij over zou willen nemen? Zoals jullie hebben gemerkt is er al maanden geen update meer geweest wegens gebrek aan tijd en ik zou het zonde vinden als dit topic geen waardige TS zou krijgen.
Als je interesse hebt, stuur me dan even een PB!
Iemand al goedkoop Ghosts gezien voor de PC ?
Laagste die ik heb gezien was 33 euro (steam gift) Volgens die site zat Freefall er ook bij.
Zit er sterk aan te denken om hem maar daar te kopen.
@Haakontje (je mag mij erbij zetten hoor dan zal ik wel eens wat in elkaar zetten)
Laagste die ik heb gezien was 33 euro (steam gift) Volgens die site zat Freefall er ook bij.
Zit er sterk aan te denken om hem maar daar te kopen.
@Haakontje (je mag mij erbij zetten hoor dan zal ik wel eens wat in elkaar zetten)
[ Voor 17% gewijzigd door Frostbite op 17-09-2013 09:30 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Gadver, die gameplay video hierboven, dat gaat toch helemaal ergens meer over? Het is net alsof ze BO overnieuw hebben gemaakt in Serious Sam: BFE.
Dat scopen, de maten van alle in beeld, het mikken / rennen, hoe er gespeeld wordt, dat gaat toch allemaal helemaal nergens over? Dit is toch niet hoe een semi-serieuze arena shooter hoort te spelen?!
Rennen en schieten zonder objectives behalve veel kills halen, ok, prima. Maar dit oogt alsof de gun amper een kilo weegt en groter is dan het personage, zo dicht bij de grond als het hangt. De omgeving ziet eruit alsof alles minituur en plastic is. De FoV is redelijk bizar, maar goed, waarschijnlijk omdat het voor de console is (dus lange afstand en kleinere FoV kijken) maar dit is toch geen stap in de goede richting!?
Ik had gehoop dat de wapens "echter" zouden aanvoelen en serieuze schade zouden aanrichten. Een mooie realistisch ogende omgeving waar licht en donker er toe doet, waar je een beetje cover kan / moet zoeken. Waar bewegingen realistisch zijn maar alsnog met een beetje hoog tempo. Geen van deze dingen lijken het geval te zijn.
Als een kleine studio arcade shooting met een realistische feel voor elkaar krijgt in b.v. Payday 2, waarom lukt dit nou nooit met CoD? Het schieten voellt daar alsof je werkelijk iets of iemand raakt, met nauwkeurige recoil modellen, geen belachelijke CS first-hit accuracy en goede animaties en bewegingssnelheden.
Ik hoop dat ze een hoop fixen nog deze Beta. Ik dacht na BO1 dit spel misschien weer een kans te geven, maar nee bedankt ik ga niet nog weer eens dezelfde game kopen. De graphics en physics lijken nog steeds 1:1 op wat ze al jaren verkopen... Zucht.
Dat scopen, de maten van alle in beeld, het mikken / rennen, hoe er gespeeld wordt, dat gaat toch allemaal helemaal nergens over? Dit is toch niet hoe een semi-serieuze arena shooter hoort te spelen?!
Rennen en schieten zonder objectives behalve veel kills halen, ok, prima. Maar dit oogt alsof de gun amper een kilo weegt en groter is dan het personage, zo dicht bij de grond als het hangt. De omgeving ziet eruit alsof alles minituur en plastic is. De FoV is redelijk bizar, maar goed, waarschijnlijk omdat het voor de console is (dus lange afstand en kleinere FoV kijken) maar dit is toch geen stap in de goede richting!?
Ik had gehoop dat de wapens "echter" zouden aanvoelen en serieuze schade zouden aanrichten. Een mooie realistisch ogende omgeving waar licht en donker er toe doet, waar je een beetje cover kan / moet zoeken. Waar bewegingen realistisch zijn maar alsnog met een beetje hoog tempo. Geen van deze dingen lijken het geval te zijn.
Als een kleine studio arcade shooting met een realistische feel voor elkaar krijgt in b.v. Payday 2, waarom lukt dit nou nooit met CoD? Het schieten voellt daar alsof je werkelijk iets of iemand raakt, met nauwkeurige recoil modellen, geen belachelijke CS first-hit accuracy en goede animaties en bewegingssnelheden.
Ik hoop dat ze een hoop fixen nog deze Beta. Ik dacht na BO1 dit spel misschien weer een kans te geven, maar nee bedankt ik ga niet nog weer eens dezelfde game kopen. De graphics en physics lijken nog steeds 1:1 op wat ze al jaren verkopen... Zucht.
Nvm.
[ Voor 96% gewijzigd door S.J_84 op 17-09-2013 22:01 ]
wie gaan deze op PC kopen?
Ik doe het niet voor de grafische kant van het spel, maar puur voor de MP-modi
Ik heb liever snellere gameplay dan dat middelmatige gameplay, is mijn ding gewoo niet. D...
Ik doe het niet voor de grafische kant van het spel, maar puur voor de MP-modi
Wat ik ervan gehoord (gezien) heb is de gameplay vrij traag, voor de rest is het gewoon mw3 op de oude engine met wat nieuwe leukigheden.
Ik heb geen zin meer in host-migration en al die cheaters die veel voorkomen bij mw3.
Bij bo en bo2 kom ik geen cheaters tegen en de gameplay is lekker snel. Dit jaar sla ik dus lekker over.
Ik heb geen zin meer in host-migration en al die cheaters die veel voorkomen bij mw3.
Bij bo en bo2 kom ik geen cheaters tegen en de gameplay is lekker snel. Dit jaar sla ik dus lekker over.
Heb hem gekocht via een cd-key site voor 33 euro.
Verder speel ik ook met name de MP en als het daar wat rustiger is speel ik de SP.
Met MW3 zaten inderdaad veel meer cheaters dan in BO2 maar daar waren ook weer tools voor die ik gebruikte (aangezien ik vrij vaak de host was)
Zodra je dan iemand zag die weer aan het cheaten was, kon je snel de connectie verbreken van die persoon.
Verder speel ik ook met name de MP en als het daar wat rustiger is speel ik de SP.
Met MW3 zaten inderdaad veel meer cheaters dan in BO2 maar daar waren ook weer tools voor die ik gebruikte (aangezien ik vrij vaak de host was)
Zodra je dan iemand zag die weer aan het cheaten was, kon je snel de connectie verbreken van die persoon.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Let op:
De discussies en slowchat betreft vergelijkingen met andere shooters mogen achterwege gelaten worden. Hou het over COD Ghosts.
Posts over waar het spel te kopen zijn ook niet welkom
De discussies en slowchat betreft vergelijkingen met andere shooters mogen achterwege gelaten worden. Hou het over COD Ghosts.
Posts over waar het spel te kopen zijn ook niet welkom