Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

mystiqu schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 01:22:
[...]

Je mist het hele punt wat ik probeer te maken :P Het gaat erom dat je maar net die 0.2 sec weet te vinden bij dat ene geweer... Hoeveel geweren heeft Halo? En hoeveel maps waarin die ene sniper het verschil kon maken, mbt tot die 0.2 sec? Dat soort dingen moet je vantevoren allemaal uitzoeken voor je je kan richten op concrete aanpassingen, en die test (al dan niet met users).

Ik had wellicht beter een ander voorbeeld aan kunnen halen, ik probeerde alleen een concreter voorbeeld te geven mbt de post die GTOfire maakte.
Zij hebben waarschijnlijk intern ook gewoon van die statsheets, zoiets uitzoeken hoeft echt niet zo lang te duren. Zeker als de community er ook nog over gaat klagen, weet je al snel waar je moet zijn.
witeken schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 01:55:
FIFA, Battlefield, Need for Speed,... is ook al tig jaar dezelfde gameplay.
Backgammon, schaken en monopoly ook. Your point being? Gameplay is praktisch altijd de bepalende factor voor spelers. Gameplay bepaalt of iemand voor CoD of BF gaat (en / of ArmA).

[ Voor 17% gewijzigd door Fid3lity op 25-05-2013 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:11

beuker19

Killerbeuker is so OP

Fid3lity schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 10:08:
[...]

Zij hebben waarschijnlijk intern ook gewoon van die statsheets, zoiets uitzoeken hoeft echt niet zo lang te duren. Zeker als de community er ook nog over gaat klagen, weet je al snel waar je moet zijn.

[...]

Backgammon, schaken en monopoly ook. Your point being? Gameplay is praktisch altijd de bepalende factor voor spelers. Gameplay bepaalt of iemand voor CoD of BF gaat (en / of ArmA).
En dat gaat het om andere zaken :
graphics , vernieuwingen , innovatie en dat soort zaken.
Voetbal is de zelfde gameplay maar ik speel toch liever op Old trafford dan bij de plaatselijke FC

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:15

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Fid3lity schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 10:08:
[...]

Ze hebben waarschijnlijk analytische programma's zoals bijvoorbeeld dit. Probleem is natuurlijk dat als je één ding verandert, je rekening moet houden met het effect op andere elementen. Dit kan vrij lastig zijn als bijvoorbeeld een map alle gamemodes moet ondersteunen en dan ben je misschien beperkter in het optimaliseren van je gamemodes of maps.

Het probleem is ook eigenlijk niet de engine. Bijna alle (huidige) goede en succesvolle CQC mp fps games gebruiken een engine die uiteindelijk afstamt van de Quake of Unreal Engine. Een goede basis blijft een goede basis kennelijk. :) Graphics zijn misschien outdated, hoewel het er ook om gaat wat je met de engine doet. Ik heb de atmosfeer en het leveldesign qua uiterlijk altijd meer dan prima gevonden in CoD. Rijkelijk gevulde levels die goed de sfeer uitademen van de setting. En het voldoet nog altijd voor de gameplay die CoD heeft: in potentie vloeiende gameplay op een hoge framerate op veel platformen.

Probleem zit hem eerder in de basisgameplay die ze steeds kopiëren van CoD1 en daar nieuwe elementen aan vastplakken. Op zich niet erg, behalve als je dus bijvoorbeeld fast paced elementen gaat plakken aan een game die bij de basis slow paced is. Binnen de engine zijn er mogelijkheden om dit beter te doen, maar helaas gebeurt dat zelden en zal met Ghosts ook wel niet gebeuren. Waarschijnlijk te bang dat mensen het niet waarderen en je verkoop in elkaar dondert. Dan is het misschien veiliger om gewoon zoveel mogelijk hetzelfde te laten en de franchise te stoppen als de verkoop alsnog in elkaar stort (Activision heeft hier wel een handje van).

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online

Hahahaha :D

[ Voor 25% gewijzigd door vinom op 26-05-2013 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Wat ik vooral hoop is dat de bullet physics geen lightgun achtig systeem mee gebruiken maar gewoon echt projectielen zijn die een doelwit raken. Dan zou ookt meteen die headglitch issues moeten voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Sn0wblind schreef op zondag 26 mei 2013 @ 14:18:
Wat ik vooral hoop is dat de bullet physics geen lightgun achtig systeem mee gebruiken maar gewoon echt projectielen zijn die een doelwit raken. Dan zou ookt meteen die headglitch issues moeten voorkomen.
Ga er maar niet vanuit. :)

Zoals gezegd vergt dat nogal veel werk om van hitscan naar een systeem waar de kogels ook daadwerkelijk als projectielen uit het wapen zelf komen. Kan je beter voor slimmer mapdesign gaan zonder al te veel headglitching en ook dingen als leunen zouden er dan niet in moeten komen. Helaas komt leunen er wel in en je kan er denk ik ook vanuit gaan dat er voldoende cover plekjes komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Ze moeten toch een keer vooruit gaan in plaats van alleen graphics wat op te poetsen :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Sn0wblind schreef op zondag 26 mei 2013 @ 14:28:
Ze moeten toch een keer vooruit gaan in plaats van alleen graphics wat op te poetsen :S.
zolang het spel steeds meer dan de vorige verkoopt, zal dit wel geen prioriteit zijn.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Het is toch te belachelijk voor woorden.. Sowieso hadden games als Oblivion en Crysis (1) dit al 6 ~ 7 jaren geleden (kikkers, herten, kippen) en ook van Pacman zou je kunnen zeggen dat die spookjes 'AI' al van de player wegrenden zodra deze een groot bolletje had gegeten. Dan vraag ik me in ieder geval wel af "beseffen ze nou helemaal niet dat ze zichzelf zo wel voor lul zetten?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Het zou ook perfect zijn om het sniper probleem op te lossen dat ze van de ene kant van de map naar de andere in een instant kunnen schieten waardoor het richten niet veel skill vereist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Sn0wblind schreef op zondag 26 mei 2013 @ 14:28:
Je hoeft niet perse met nieuwe technologie te komen (behalve uiteraard voor de visjes AI ;)) om het idee van je game (beter) uit te werken. Projectile wapens is leuk en aardig, maar op zulke korte afstanden is het eigenlijk te veel werk voor te weinig merkbare verbetering (alles in CoD is zo'n beetje onder de 100 meter, afstanden waarbij bullet travel time en drop nauwelijks merkbaar zijn tenzij je heel erg gaat overdrijven). Kogels uit de loop van het wapen laten komen in plaats van je voorhoofd is een betere vooruitgang, maar dat probleem kan dus ook anders worden opgelost zonder je engine overhoop te halen. Echter doen ze dat niet en dan zou je wel een keer mogen verwachten dat ze er wat aan doen ja. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Mjah, the lightning gun is ook meer een gameplay keuze denk ik.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Zijn wel meer van die simpele dingen die mij ook in andere shooters storen. Te vaak dat als je naar beneden kijkt dat je je eigen lichaam niet ziet. Dat is ook zoiets dat eigenlijk niet moet zijn in 2013.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Sn0wblind schreef op zondag 26 mei 2013 @ 14:38:
Zijn wel meer van die simpele dingen die mij ook in andere shooters storen. Te vaak dat als je naar beneden kijkt dat je je eigen lichaam niet ziet. Dat is ook zoiets dat eigenlijk niet moet zijn in 2013.
Dat soort dingen mogen er ook in ja. Of dat je door de druk van een explosie realistisch weggeblazen kan worden. Eigenlijk dus dat je player camera realistische interactie heeft met je model en omgeving. Niet super functioneel en waarschijnlijk mede daarom niet een prioriteit, maar hopelijk komen er in de toekomst wat games uit die dit soort dingen doen.

Dit soort dingen zijn ook tof en zou ik ook wel in een game willen zien (nieuwe 'goede' Rainbow Six bijvoorbeeld :)):

Maar ook hier voor Call of Duty: is het wel zo nodig en doet het niet te veel afbreuk aan de gameplay die ze voor ogen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
NIet functioneel maar wel een veel betere immersie. Dat in combinatie met middelmatig snelle gameplay zou zeer goed werken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-08-2023
De gameplay zou van mij ook wel wat langzamer mogen. Vooral op maps als nuketown en hijacked is het altijd 1 grote chaos en wordt je constant door noobtubers beschoten en vliegen de drones en granaten je om de oren. Ik heb soms het idee dat BO2 grotendeels wordt bevolkt door mensen met de aandacht spanne van een goudvis die dat nodig hebben omdat ze anders binnen de kortste keren als een zombie naar het scherm staren. Pak dan nog het campen, de hoppers, divers, quickscopers en dat achterlijke matchmaking aan en je hebt een topspel. En scorestreaks mogen ze van mij in Ghosts er uit slopen. Iemand die al beter is belonen door gewoon kills weg te geven is echt onbegrijpelijk. Nu is het alsof de ontwikkelaars op een dag tegen elkaar zeiden; "hoe kunnen we zoveel mogelijk hoogst irritante elementen als mogelijk in het spel stoppen?".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:12

codex

Geen OpenAI agent :)

DervishD schreef op maandag 27 mei 2013 @ 00:52:
De gameplay zou van mij ook wel wat langzamer mogen. Vooral op maps als nuketown en hijacked is het altijd 1 grote chaos en wordt je constant door noobtubers beschoten en vliegen de drones en granaten je om de oren. Ik heb soms het idee dat BO2 grotendeels wordt bevolkt door mensen met de aandacht spanne van een goudvis die dat nodig hebben omdat ze anders binnen de kortste keren als een zombie naar het scherm staren. Pak dan nog het campen, de hoppers, divers, quickscopers en dat achterlijke matchmaking aan en je hebt een topspel. En scorestreaks mogen ze van mij in Ghosts er uit slopen. Iemand die al beter is belonen door gewoon kills weg te geven is echt onbegrijpelijk. Nu is het alsof de ontwikkelaars op een dag tegen elkaar zeiden; "hoe kunnen we zoveel mogelijk hoogst irritante elementen als mogelijk in het spel stoppen?".
Elke COD heeft de door jouw genoemde elementen, in COD4 waren ook al killstreaks, quickscopers en hoppers en sinds MW2 hoort campen en diven erbij. De game is van origine fast paced en toen waren er al slechte maps:
YouTube: COD4 PC | Shipment Mania!!! Pure Chaos!!!

Als je alles eruit haalt heb je een ander spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

reemprive schreef op maandag 27 mei 2013 @ 07:42:
[...]

Elke COD heeft de door jouw genoemde elementen, in COD4 waren ook al killstreaks, quickscopers en hoppers en sinds MW2 hoort campen en diven erbij. De game is van origine fast paced en toen waren er al slechte maps:

Slechte maps, tuurlijk. Zal altijd wel gebeuren. Neem een map als Rust in MW2, dat was gewoon belachelijk. Maar daarnaast hadden MW2 en Black Ops 1 aardig wat goeie / meer tactische maps ertussen zitten. Dat mis ik in Black Ops 2 zelf enorm. Gelukkig zitten er niet meer zulke slechte maps tussen als je in het voorbeeld aanhaalt maar een echt "wauw" gevoel heb ik bij geen van de maps gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
reemprive schreef op maandag 27 mei 2013 @ 07:42:
[...]

Op mijn vaste COD4 server zijn vrijwel geen campers. Bunnyhopping is verboden evenals spawnkilling en spawncamping. Ook maakt vrijwel niemand gebruik van killstreaks, iig niet de vaste spelers. Quickscopers en divers zijn er af en toe wel maar dat zijn wederom geen vaste spelers. Ik heb geluk dat ik een server heb gevonden waar iedereen een hekel heeft aan dezelfde dingen als ik en het maakt het spel zoveel leuker om te spelen.

Als ze in Ghosts diving, hoppen en quickscoping er uit zouden slopen en dan nog wat destructie om campen moeilijk te maken dan zijn ze in mijn ogen goed bezig. Ze moeten het spel gewoon volledig naar mijn wensen ontwerpen, zo simpel is het :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

Fid3lity schreef op maandag 27 mei 2013 @ 10:12:
Slechte maps, tuurlijk. Zal altijd wel gebeuren. Neem een map als Rust in MW2, dat was gewoon belachelijk.
Rust was de beste map ooit :9~. Free for all met 16 mensen in AlterIWnet is gewoon episch :D. Daar heb ik veel fijne spellen gespeeld (mijn beste was 200-50), tot Activision had besloten AlterIWnet te laten sluiten :-(. Eens je dood ging moest je wel ff goed opletten dat je niet weer in de eeuwige spawnkill-lus geraakte :+.

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online

Polycom

Poes van goud

YouTube: Call of Duty Has Interactive Fish!

[ Voor 59% gewijzigd door Polycom op 28-05-2013 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Laatst online: 06-09 02:08
ipv de hond, een snowman!

[ Voor 25% gewijzigd door DeBaroN op 28-05-2013 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:44

superwashandje

grofheid alom

"when he inevitably dies in a scripted cinematic..." teeheehee

edit:
Ghost in het nieuws!
http://nos.nl/op3/artikel...utybeeld-onder-schot.html

[ Voor 48% gewijzigd door superwashandje op 02-06-2013 01:27 ]

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Laatst online: 10-09 18:17
Aanstaande zondag word er een livestream met gameplay getoond op machinima.com

11pst dus 20:00 uur in nl als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Onderwater gameplay footage ziet er op zich wel redelijk uit, moet ik zeggen. Zit op mijn telefoon nu, dus zie IGN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axelfoley007
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:55
Het verhaal is best goed wat ze lieten zien (Lijkt me een stuk interessanter als de MW en BO series). Toevoeging van de Hond/Riley is ook best leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik zie een aantal mensen klagen, maar zo slecht ziet het er toch niet uit? Dit is in ieder geval grafisch de grootste sprong sinds CoD4. Hoe die kerk bijvoorbeeld van die klif af dondert, en dat onderwater level ziet er ook wel fraai uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het onderwater-level zag er opzich oké uit.. Maar dat stuk met die hond zag er echt uit als 'current gen' wat mij betreft. Als je dit naast Battlefield 4 of Killzone Shadowfall legt.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Ik heb vrij weinig met CoD, maar ik zou als fan toch redelijk pissed zijn als ik de komende 5-6 jaar tegen deze engine aan zou moeten kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

ligt het nu aan youtube 720P dat het er niet goed uitziet of is het echt zo ?
Ze hebben het over een nieuwe next gen engine en je ziet zeker wel wat verbeteringen, maar om nu te zeggen dat het er goed uitziet. leg het naast Crysis 3, Killzone shadowfall, Farcry 3, Battlefield 4 en ze lopen nog flink achter.

ik zou niet blij zijn als CoD Fan boy. ze beweren al bijna 3 jaar dat ze met een nieuwe engine bezig zijn en dat de Xbox360 en PS3 het niet toeliet om een nieuwe engine op de markt te brengen en toch goede FPS over te houden. nu hebben ze een nieuwe console en heb ik het gevoel dat ze nog steeds geen grote stap hebben gezet en bestaat de kans weer dat je 4 a 6 jaar met deze zelfde engine zit die ver achter de concurrenten ligt.

Maar ja mensen blijven de game toch wel kopen omdat het een hype is ieder jaar.
Vroeg of laat ga ik hem zelf ook wel kopen als ik uitgekeken raak op battlefield 4 en GTA V

[ Voor 5% gewijzigd door Pykow op 10-06-2013 10:01 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Pykow schreef op maandag 10 juni 2013 @ 10:00:
Ze hebben het over een nieuwe next gen engine en je ziet zeker wel wat verbeteringen, maar om nu te zeggen dat het er goed uitziet. leg het naast Crysis 3, Killzone shadowfall, Farcry 3, Battlefield 4 en ze lopen nog flink achter.

ik zou niet blij zijn als CoD Fan boy. ze beweren al bijna 3 jaar dat ze met een nieuwe engine bezig zijn en dat de Xbox360 en PS3 het niet toeliet om een nieuwe engine op de markt te brengen en toch goede FPS over te houden. nu hebben ze een nieuwe console en heb ik het gevoel dat ze nog steeds geen grote stap hebben gezet en bestaat de kans weer dat je 4 a 6 jaar met deze zelfde engine zit die ver achter de concurrenten ligt.

Vroeg of laat ga ik hem zelf ook wel kopen als ik uitgekeken raak op battlefield 4 en GTA V
Nog erger, dit is een keiharde slap in de face voor de CoD fans, zoveel miljoenen verdienen, en dan met dit komen. Mijn ogen doen gewon pijn..

Waarom kan Activision niet zo denken ipv geld ruiken? Oke dit is ook een vorm van marketing van Konami maar dit is toch stukken beter dan een hond laten zien en vissen opzij zien gaan...

“So the fact we’re not on PS4/Xbone with PES 2014 is simple. We can’t and shouldn’t be just using higher quality textures etc should be new. I’m a gamer like u, can’t wait for nextgen, so I feel your pain. But once u see #PES2014 in action, that pain will disappear. It’s stunning.”
“I think it’s important to remember our biggest markets, where we are number 1 (Latam/Asia) won’t shift to nextgen as quick as Europe. We can’t just leave our most passion fans behind. Besides, the quality of the current version is high enough.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Pykow schreef op maandag 10 juni 2013 @ 10:00:

Daar is je antwoord. :)

Ghosts komt ook nog gewoon uit op de PS3 en X360 (en WiiU), dus dan moet je wel compromissen sluiten om 60fps te blijven houden. En kennelijk hebben ze bij Activision geen ontwikkelstudio die even een Tech5 achtige engine uit de grond stampt. :X

Maar het hele nieuwe engine verhaal kan nu inderdaad wel volledig de prullenbak in. Hoewel je nu wel weer zekerheid hebt van soepele gameplay. All hail the Tech3 engine. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Gundogan op 10-06-2013 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Gundogan schreef op maandag 10 juni 2013 @ 10:36:
[...]

Daar is je antwoord. :)

Ghosts komt ook nog gewoon uit op de PS3 en X360 (en WiiU), dus dan moet je wel compromissen sluiten om 60fps te blijven houden. En kennelijk hebben ze bij Activision geen ontwikkelstudio die even een Tech5 achtige engine uit de grond stampt. :X

Maar het hele nieuwe engine verhaal kan nu inderdaad wel volledig de prullenbak in. Hoewel je nu wel weer zekerheid hebt van soepele gameplay. All hail the Tech3 engine. ;)
Wat is er zo moeilijk om het nog een jaartje uit te stellen en een geheel nieuwe engine op te bouwen(met zoveel geld)? Laat die Ghosts gewoon voor current gen uitkomen als laatste uitmelk titel van CoD, zelfs EA Sports met hun Ignite engine belooft veel meer dan dit, dus waarom Activision dan ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

iPodKiller schreef op maandag 10 juni 2013 @ 10:45:
[...]

Wat is er zo moeilijk om het nog een jaartje uit te stellen en een geheel nieuwe engine op te bouwen(met zoveel geld)? Laat die Ghosts gewoon voor current gen uitkomen als laatste uitmelk titel van CoD, zelfs EA Sports met hun Ignite engine belooft veel meer dan dit, dus waarom Activision dan ook niet?
Niet op de nieuwe consoles uitbrengen is winst mislopen. Dus dan zit je met een overgangsperiode waar je voor uiteenlopende platformen moet ontwikkelen. Ze kiezen er bij Activision (helaas) niet voor om minimaal twee verschillende versies te ontwikkelen voor de PS3/X360/WiiU en de PC/XOne/PS4. Je kan hopen dat ze voldoende rek hebben of nieuwe technologie om de engine nog verder op te pimpen als de PS3 en X360 volledig uitgefaseerd zijn.

En het is een franchise die elk jaar uitkomt, dus het is sowieso 'uitmelken', nieuwe engine of niet. Het is geen Blizzard of Valve titel waar meer dan 10 jaar tussen de opvolgers kan zitten en er dus ruimte zat is voor bijvoorbeeld mod support en balance tweaking. En ze hebben geen Id Software meer die wel even een nieuwe engine voor ze bouwt elke paar jaar (van Wolfenstein3D naar Quake3 in 7 jaar met 3 'nieuwe' engines ertussen*).

En Call of Duty (en EA sports games ook wel een beetje dus verwacht daar ook maar niet teveel van) laat zien dat beloven en het eindresultaat misschien niet helemaal overeenkomen.

offtopic:
* Houd er wel rekening mee dat dit in een tijdperk was zonder zware focus op multiplatform en consoles die heel lang meegingen. Tech6 zal je denk ik niet snel zien in het PS4 XOne tijdperk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Of je ontwikkeld de games naast elkaar COD ghost op de huidige engine/console's
En je pakt het zelfde verhaal op een compleet nieuwe engine voor next-gen een beetje wat fifa14 nu ook doet.
Het is niet zo dat nog niet wisten dat er een nieuwe generatie console's aan kwam :)
Maar wat ze nu neer zetten is gewoon lachwekkend is zou me echt kapot schamen als COD fan.
Als je kijkt naar bijv. De last of us en die pracht en praal op de current-gen mag je toch ook best meer verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Je kan natuurlijk wel 2 versies ontwikkelen, maar hoe ga je dat rijmen in een game die voornamelijk draait om de multiplayer? Ik denk dat het wachten is op echt nieuwe pracht en praal tot het moment dat de PS3 en 360 uitgefaseerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

En dat gaat dus nog wel even duren als ze de komende CoD releases ook voor oude consoles ontwikkelen. Hoe langer die support blijft bestaan, des te langer het zal duren voor de current-gen consoles uitgefaseerd zijn. Voor CoD reken ik na Ghosts zelf wel op in ieder geval nog minimaal 1 titel die ook verschijnt voor de 360 en de PS3, waarmee de next-gen versies op zowel de One, PS4 en de PC niet zo indrukwekkend zullen zijn. Grafisch zullen ze dan echt weer achterlopen op de rest.

Ik hoop natuurlijk dat mijn verwachting onjuist zal blijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

reemprive schreef op maandag 10 juni 2013 @ 11:49:
Je kan natuurlijk wel 2 versies ontwikkelen, maar hoe ga je dat rijmen in een game die voornamelijk draait om de multiplayer? Ik denk dat het wachten is op echt nieuwe pracht en praal ;( tot het moment dat de PS3 en 360 uitgefaseerd zijn.
Hoezo je speelt toch niet cross platform ?
Het is gewoon jammer dit betekend ook dat de multiplayer niets anders doet op de next-gen waar bijvoorbeeld BF4 48/64players gaan ondersteunen.
En dan ben ik bang dat de volgende 5 cod's ook het zelfde zijn want die komen ook uit op de ps3/360.
Juist nu hadden ze je een reden moeten geven om over te stappen bijv. grote maps , meer spelers , mooiere graphics en een nieuwe next-gen engine maar nee Activi$ion is gewoon heel bang om wat nieuws te doen en de makke schapen verdedigen het ook nog 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
Heel jammer dit. Begin mei werd ik nog praktisch van dit topic weggehoond toen ik twijfel uitte over de uitspraken en claims van IW over een nieuwe engine.

Enfin, we kunnen CoD dus definitief doorstrepen als bron van innovatie als het gaat om next-gen shooters. Helaas zullen ze nog wel een tijdje goed verkopen en is de concurrentie totaal niet geprikkeld om ook nieuwe concepten uit te werken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Het is dan ook zo dat CoD niet echt een "directe" concurrent heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

beuker19 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 13:11:
[...]

Het is gewoon jammer dit betekend ook dat de multiplayer niets anders doet op de next-gen waar bijvoorbeeld BF4 48/64players gaan ondersteunen.
En dan ben ik bang dat de volgende 5 cod's ook het zelfde zijn want die komen ook uit op de ps3/360.
Juist nu hadden ze je een reden moeten geven om over te stappen bijv. grote maps , meer spelers , mooiere graphics en een nieuwe next-gen engine maar nee Activi$ion is gewoon heel bang om wat nieuws te doen en de makke schapen verdedigen het ook nog 8)7
Dat is het dus waarschijnlijk wel. Current en next gen consoles, het lijkt mij dat beide gewoon op via Xbox Live matchmaking gaan doen. Dan krijg je dus spelers met een current- vs nextgen console.

Je kan met een dergelijke oplossing 2 richtingen uit, maar gezien de release date van COD voor de release date van de One en PS4 ligt zal het wel current vs next zijn. Ook wel logisch op zich, koop je COD voor een next gen en is er pas een playerbase van 10.000 man.

[ Voor 14% gewijzigd door codex op 10-06-2013 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@remprive Ik geloof niet dat Xbox360 spelers tegen Xbox One spelers gaan spelen. Nul onderbouwing maar het lijkt mij erg stug dat het gebeurt.

@general Maar wat is nou het probleem van uitmelkerij en slechte spellen. Als je het niets vind koop je het niet. Als je het wel wat vind koop je het wel. Zo verdwijnen brakke games vanzelf wel. Ik geef Activision groot gelijk at ze hun cashcow laten draaien. Welk bedrijf zou niet doorgaan met verdienen?

En als CoD echt zo slecht was dan zou een andere game die enorme marktaandeel hebben weggekaapt. Maar dat doen ze niet. Misschien moet het gezeik over innovation en nieuwe engines eens gefocussed worden op alle game ontwikkelaars die niet de plek invullen van CoD. Dat zijn pas prutsers als ze niet eens het slecht gemaakte CoD kunnen inhalen.

Overigens ben ik totaal niet onder de indruk van de nieuwste beelden van CoD. Was allemaal gescript en saai. Had het idee dat Ecco the dolphin werd gepromoot. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2013 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2013 @ 18:07:
[...]
En als CoD echt zo slecht was dan zou een andere game die enorme marktaandeel hebben weggekaapt. Maar dat doen ze niet. Misschien moet het gezeik over innovation en nieuwe engines eens gefocussed worden op alle game ontwikkelaars die niet de plek invullen van CoD. Dat zijn pas prutsers als ze niet eens het slecht gemaakte CoD kunnen inhalen.
Omdat je er met alleen een goede game niet bent. Dan nog zou een studio / uitgever miljoenen uit moeten geven aan marketing in de hoop dat die nieuwe titel ook maar enigzins in de buurt kan komen van Call of Duty's jaarlijkse hype en populariteit. Er zijn een hoop fanboys die een andere titel niet eens zouden overwegen.

Ik hoop eigenlijk stiekem dat je niet helemaal serieus was met die comment...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welk spel is het dan die met de goede marketing het beter had gedaan? Er komt alleen maar rommel uit op FPS MP gebied. CoD staat best hoog op de rommel stapel.

Ik was wel serieus met die opmerking. Activision en IW/Treyarch zijn niet de ethiek bewaarders van de hardcore truegamer. Ze zijn bedrijven die geld willen verdienen. Vinden dat zij moeten innoveren om iets beters neer te zetten terwijl ze jaarlijks alle verkooprecords verbreken is nogal onrealistisch en naief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 08:37:
Welk spel is het dan die met de goede marketing het beter had gedaan? Er komt alleen maar rommel uit op FPS MP gebied. CoD staat best hoog op de rommel stapel.
CoD blijft CoD, BF blijft BF, Halo blijft Halo, CS blijft CS ect ect ect. Je gaat geen radicale veranderingen zien, hoogstens finetuning. Wat ook niet slecht is. Innovatie is niet het enige wat een game goed maakt. Ook gewoon je core mechanics goed neerzetten of verbeteren kan ook. En hier is CoD misschien wat teleurstellend. Of niet, want veel mechanics zoals bijvoorbeeld quickscopen en supersterke killstreaks zijn populair en als het verkoopt.....

Het lijkt grappig genoeg wel of de meeste vooruitgang zit in de singleplayer. Zelfde achtbaan ervaring natuurlijk, maar het verhaal wordt beter, meer variatie in de omgevingen, meer alternatieve gameplay (turretsections bijvoorbeeld en nu dus een hondje) en vooral dus veel finetuning. Misschien ligt stiekem de focus dus altijd op de singleplayer. ;)

Als je innovatie of iets anders wilt, moet je naar nieuwe IP's kijken. Die hebben alle ruimte om iets nieuws neer te zetten of een nieuwe combinatie te maken van bestaande concepten. En met een nieuwe generatie consoles duiken er niet geheel verrassend wel een paar op.

offtopic:
(hint: Titanfall <3 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Titan Fall ziet er wel heel vet uit inderdaad. Zou best wel eens de COD killer kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-09 14:25

steel123

Cryman9

Ik snap deze reactie dan weer echt niet. Ik wil best wel eens andere shooters spelen en proberen om leuk te vinden. Heb ook een tijdje BF3 gespeeld(ruim 100 uur) en probeer dus ook echt wel eens wat anders. Maar de supergrote maps en de conquest mode trekken mij totaal niet. Het grootste gedeelte deed ik Rush/Squad Rush or CQC. En ik heb mij ook erg goed vermaakt, maar gewoon de stijl van CoD trekt mij veel meer.

En er zijn gewoon niet echt alternatieven voor CoD als je fan van het genre bent. Natuurlijk zou ik het geluid en graphics wel iets beter willen zien, dit was wel even wennen na 100 uur BF3 op ultra.
Ik moet wel zeggen dat ik nu ook niet veel CoD meer speel, voornamelijk speel ik weer veel League of Legends

(Titanfall zou wel ruig kunnen worden, maar door de setting lijkt het me geen CoD killer. Te futuristisch voor de grote massa imo.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

[...]

Niet iedereen is een fan van grote maps, je moet dan meer lopen en krijgt wat langzamere gameplay.
Grote maps is echt iets voor Battlefield en niet voor CoD.

De grootste innovatie was het veranderen van de maps in de multiplayer, daar nieuwe wegen te kunnen creëren, maar ik heb hier verder niks meer over gehoord tot hoever ze hier mee gaan en wat de invloed hiervan zal zijn. Waar ze wel rekening mee moeten houden is dat hun concurrentie in grootste beste shooters nu ook "levellution" heeft, waardoor je een andere map layout krijgt en dat hebben ze goed laten zien in de trailers en op de beursvloer op dit moment.

Daarnaast zou de engine een grote innnovatie moeten zijn en dat is zeker het geval voor de CoD serie.
Ze gaan er een stuk op vooruit in hun eigen games, maar met andere games die zijn aangekondigd op de E3 lopen ze nog steeds een stuk achter en het verhaal dat ze 60FPS willen is compleet weggevallen, want iedereen beweerd nu op 60FPS af te kunnen spelen.
Ik ga nu geen lijst op noemen meer met games die er beter uitzien, want ik denk dat iedereen dit lijstje wel weet

De grote massa blijft CoD kopen en dat zal niet veranderen, er is nog geen CoD killer op de markt.
Tuurlijk zijn er games die sommige dingen 10x beter doen, zoals BF, maar de maps zijn te groot voor de CoD fans en ze kunnen geen goude camos vrijspelen enzo. als DiCE een nieuwe IP maakt met alleen maar kleine maps en killstreaks, dan gaat activision mensen verliezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals Medal of Honor bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 10:05:
Zoals Medal of Honor bijvoorbeeld?
Medal of honor is niet van dice en dat was duidelijk te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Stil hier zeg.. Helemaal niemand iets te zeggen over de preview van vandaag? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Singleplayer. :O ;)

Ben wel benieuwd of ze nog iets nieuws gaan doen in de singleplayer en co-op/spec ops. Wegzwemmende visjes en een mo-cap hond zijn leuk en aardig, maar qua gameplay hebben we nog niet echt interessants gezien. BO2 had die RTS/FPS combo side missies. Ze waren niet super uitgewerkt, maar het idee was leuk. Zoiets maakt je sp weer wat anders.

Maar het zal wel weer een tijdje duren voor ze de mp laten zien (niet echt slim met al het E3 geweld, of misschien juist wel als het waardeloos is ;)) en je zal moeten wachten tot een paar dagen voor release voor echte rauwe mp beelden.

offtopic:
Dice was toch verantwoordelijk voor de mp van MoH 2010? Die was nou niet indrukwekkend en hetzelfde kan je zeggen van de CQ DLC voor BF3. Laat Dice zich maar lekker bezighouden met het nog beter maken van Battlefield. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Fid3lity schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 23:45:
Nee, ik niet in ieder geval. Ik heb zo eens zitten kijken wat er dit jaar allemaal gaat komen:

The Last Of Us
Beyond: Two Souls
Watch_Dogs
GTA V (hopelijk next gen)
Killzone Mercenary
Killzone Shadowfall
GoW HD (Vita)
Infamous Second Son

Drie van deze games zijn free roamers en leveren normaliter 40+ uur gameplay op. En dan reken ik ook nog op 40+ uur gameplay voor de rest.

En dan is er nog een hele trits games waar we nog niks vanaf weten die ook op de PS4 gaat uitkomen.

Ik heb dan helemaal geen tijd (en eerlijk gezegd ook geen zin) voor weer een nieuwe CoD met een opgepoetste engine die wederom hetzelfde doet als de afgelopen 5 games.

Ik denk dat de verkopen zomaar eens erg tegen kunnen gaan vallen. Ook omdat ik tegenvallende verkopen van de X1 ga verwachten, terwijl de grootste userbase daarop te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

bram1984 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 08:01:
[...]

Nee, ik niet in ieder geval. Ik heb zo eens zitten kijken wat er dit jaar allemaal gaat komen:

The Last Of Us
Beyond: Two Souls
Watch_Dogs
GTA V (hopelijk next gen)
Killzone Mercenary
Killzone Shadowfall
GoW HD (Vita)
Infamous Second Son

Drie van deze games zijn free roamers en leveren normaliter 40+ uur gameplay op. En dan reken ik ook nog op 40+ uur gameplay voor de rest.

En dan is er nog een hele trits games waar we nog niks vanaf weten die ook op de PS4 gaat uitkomen.

Ik heb dan helemaal geen tijd (en eerlijk gezegd ook geen zin) voor weer een nieuwe CoD met een opgepoetste engine die wederom hetzelfde doet als de afgelopen 5 games.

Ik denk dat de verkopen zomaar eens erg tegen kunnen gaan vallen. Ook omdat ik tegenvallende verkopen van de X1 ga verwachten, terwijl de grootste userbase daarop te vinden is.
CoD moet echt iets gaan vernieuwen na 6 jaar, de concurrenten veranderen redelijk veel en zei blijven nogal achter lopen.
GTA V, The last of us, Watchdogs,killzone,battlefield 4, infamous second son tonen zoveel vernieuwing.
Grafisch gezien lopen ze ook allemaal voorop en ook qua mogelijkheden.

Het is ook weer aardig stil bij CoD. Ik hoor alleen maar nieuws over de engine en verder wordt er weinig nieuwe content aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Ja, dat heeft men ook al jaren gedaan. De engine dit, de engine dat. Vervolgens weer de grote aankondiging van een hele nieuwe next-gen engine samen met een slap, scripted video'tje en een alleszeggend interview met de heer Zach Volker. Ik vraag me echt af hoeveel mensen het zat zijn na het zien van de eerste beelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
Fid3lity schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 23:45:
Nee, wat valt er over te zeggen behalve dan dat het een enorme teleurstelling was en eigenlijk een regelrechte minachting en belediging van je potentiële kanten.

Ik kan me ook niet voorstellen dat dit niet het begin van het einde is voor de CoD franchise. De Respawn jongens waren echt niet zo maar weggegaan bij IW als ze op de korte termijn nog ruimte zagen om te kunnen innoveren.

Ik ben er in elk geval helemaal klaar mee al dat gelul van zowel de CoD makers als de fanboys. Nu met de next gen zou het dan toch écht gaan gebeuren! Nee dus, nu niet en de komende vijf jaar ook niet als de 360 en PS3 de grootste user base blijft houden.

Maar goed, adverteren in de vorm van goede recensies (in ruil voor advertenties/gratis games/tripjes/primeur etc. etc. nu en in de toekomst) doet een hoop, het zal wel weer achten tot tienen regenen in ruil voor wat inkomsten en er zullen weer teveel mensen in trappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
En Ghosts staat nog lager in het forum (na deze post niet meer) dan MoH: Warfighter. Triester kan eigenlijk niet. :+

Ik denk dat de next gens wel eens de doodsteek voor CoD kunnen gaan worden, tenzij ze op grafisch gebied echt enorme stappen gaan maken en ook wat vernieuwingen in de gameplay doorvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ik denk dat het nog best wel druk gaat worden in Battlefield 4 ;)
Het blijft zo stil in dit forum.
Er is niemand die hier informatie uit de trailers wilt halen of aparte interviews hebben gehad met developers.
niks gewoon singleplayer beelden op de E3 en verder niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Ik ga BF4 spelen, maar ook COD. Ik veronderstel toch weer dat COD mijn aandacht weer langer gaat vasthouden dan BF4, ondanks de pracht en praal van BF4. Ik moet toegeven dat na een maandje spelen je al niet meer let op hoe een spel eruit ziet, maar de gameplay de overhand gaat nemen. Ik heb in dat opzicht toch het gevoel dat BF4 qua gameplay net als COD meer van hetzelfde gaat worden.

Wat het probleem voor mij met BF is, vehicle gameplay boeit mij erg weinig. Dan ben ik dus aangewezen op infantry gameplay en dat gaat na een tijdje erg vervelen omdat ik het vrij eentonig vind. En daarin is COD toch echt beter dan BF. Customizations, score-/killstreaks, mogelijkheden met levelen. Als je goed speelt wordt je beloond en met de meeste gamemodi kan 2 of 3 man het verschil maken tussen winnen en verliezen. Bij BF kan je met 3 goede spelers en een team dat verder niks uitvoert niet ronde na ronde winnen.

Bovendien vind ik fast paced shooters sowieso leuker.

Ik ben wat dat betreft meer benieuwd naar Titan Fall :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eiland
  • Registratie: September 2007
reemprive schreef op maandag 17 juni 2013 @ 10:16:
Ik ga BF4 spelen, maar ook COD. Ik veronderstel toch weer dat COD mijn aandacht weer langer gaat vasthouden dan BF4, ondanks de pracht en praal van BF4. Ik moet toegeven dat na een maandje spelen je al niet meer let op hoe een spel eruit ziet, maar de gameplay de overhand gaat nemen. Ik heb in dat opzicht toch het gevoel dat BF4 qua gameplay net als COD meer van hetzelfde gaat worden.

Wat het probleem voor mij met BF is, vehicle gameplay boeit mij erg weinig. Dan ben ik dus aangewezen op infantry gameplay en dat gaat na een tijdje erg vervelen omdat ik het vrij eentonig vind. En daarin is COD toch echt beter dan BF. Customizations, score-/killstreaks, mogelijkheden met levelen. Als je goed speelt wordt je beloond en met de meeste gamemodi kan 2 of 3 man het verschil maken tussen winnen en verliezen. Bij BF kan je met 3 goede spelers en een team dat verder niks uitvoert niet ronde na ronde winnen.

Hier sluit ik me bij aan, BF4 ziet er fantastisch uit dat valt niet te ontkennen toch ik heb het idee dat de balans bij dit spel ver te zoeken is. Ik heb het niet gespeeld dus al ik er naast zit zou ik dat graag willen weten. Maar laten we als voorbeeld een sniper nemen, als je sniper bent dan maakt je over het algemeen minder kills dan iemand die in een tank rond rijd. Het zou daarom in mijn mening een stuk eerlijker zijn als je beloond wordt naar het werk dat je verricht. Voorbeeld als je als sniper op 1km afstand een kill maakt gaat je score x20 of iets dergelijks, op deze manier kan je ook nog eens winnen als sniper en dat zit er nu geloof ik niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Langras schreef op maandag 17 juni 2013 @ 11:29:
[...]

Hier sluit ik me bij aan, BF4 ziet er fantastisch uit dat valt niet te ontkennen toch ik heb het idee dat de balans bij dit spel ver te zoeken is. Ik heb het niet gespeeld dus al ik er naast zit zou ik dat graag willen weten. Maar laten we als voorbeeld een sniper nemen, als je sniper bent dan maakt je over het algemeen minder kills dan iemand die in een tank rond rijd. Het zou daarom in mijn mening een stuk eerlijker zijn als je beloond wordt naar het werk dat je verricht. Voorbeeld als je als sniper op 1km afstand een kill maakt gaat je score x20 of iets dergelijks, op deze manier kan je ook nog eens winnen als sniper en dat zit er nu geloof ik niet in.
Bij headshots met een sniperrifle krijg je wel degelijk extra punten. Als je een kilometer headshot maakt levert dat 1000 punten op. In andere gevallen niet inderdaad. Wat voertuigen heb je gelijk, vooral jets zijn in BF3 gewoon overpowered. Als iemand alleen maar in een vliegtuig stapt en daarop oefent wordt hij praktisch nooit neergehaald en maait wel alles weg wat zich in de grond en in de lucht bevindt. Ik vind voornamelijk jets om zelf in te zitten te saai voor woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Langras schreef op maandag 17 juni 2013 @ 11:29:
[...]

Maar volledig uit balans valt wel mee als infantry kun je in je eentje wel een tank neerhalen.
En gelukkig zijn er genoeg maps zonder jets ;)
En de sniper class in bf3 is een beetje uit balans maar zo het er nu uitziet gaat Dice het in bf4 fixen.
Maar vind wel dat je je oordeel snel klaar hebt voor een game die je nog nooit gespeeld hebt :o

Maar ff ontopic:
COD ziet er echt niet uit :( honden en vissen :'(
En dan zeggen zel wel gameplay 60fps en fastpaced maar ze worden nu toch links en rechts ingehaald.
BF4 , Titanfall , Destiny , Halo en Killzone heb straks ook 60fps en zien er een stuk beter uit en hebben meer mogelijk heden
En zo lang de userbase op de ps3/xbox 360 groot genoeg blijft zie ik ook geen verbeteringen voor de next-gen consoles :X Activision is gewoon bang een beetje te innoveren. Ik hoop dat ze dat straks heel duur komt te staan.
En wie zegt als dat slecht is moet een gaan kijken naar MW1 want als Activision toen niet had geinnoveerd had de serie niet gestaan waar het nu staat(wel jammer dat het compleet is uitgemolken maar het verkoopt goed en dat is voor Activision belangrijker)

[ Voor 10% gewijzigd door beuker19 op 17-06-2013 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eiland
  • Registratie: September 2007
beuker19 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 12:48:
[...]
Maar vind wel dat je je oordeel snel klaar hebt voor een game die je nog nooit gespeeld hebt :o
Het was ook meer een vraag dan een oordeel. Ben zelf meer van de cod series dan de BF series heb de beta van BF3 gespeeld en was toen even een sniper, ik had een mooi plekje gevonden op een toren maar het was vervolgens onmogelijk om iemand die een beetje op afstand liep neer te knallen. Dat vond ik gewoon jammer.
Het concept BF daar ben ik voor maar voertuigen hadden ze misschien beter scripted moeten laten rijden ofzo (naar mijn idee). Beetje zoals in delta force bhd voor degene die dat nog kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

reemprive schreef op maandag 17 juni 2013 @ 10:16:

Ik begrijp je helemaal, het is niet duidelijk of Titan fall een Fast paced shooter is.
wel is het bekend dat je snelle gameplay hebt, maar dat heeft Battlefield ook.
Alleen je hebt een lange respawn tijd in Battlefield en dus is het erger als je dood gaat. omdat je bij CoD dood gaat en gelijk weer verder kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Langras schreef op maandag 17 juni 2013 @ 13:25:
[...]

Het was ook meer een vraag dan een oordeel. Ben zelf meer van de cod series dan de BF series heb de beta van BF3 gespeeld en was toen even een sniper, ik had een mooi plekje gevonden op een toren maar het was vervolgens onmogelijk om iemand die een beetje op afstand liep neer te knallen. Dat vond ik gewoon jammer.
Het concept BF daar ben ik voor maar voertuigen hadden ze misschien beter scripted moeten laten rijden ofzo (naar mijn idee). Beetje zoals in delta force bhd voor degene die dat nog kennen.
Ja een 360 no-scope werkt ook niet :+
Maar nu even serieus je hebt in bf3 te maken met je bullet speed/drop dus je moet bijvoorbeeld een stukje boven je tegenstander mikken voor een headshot ;)

edit: Er is toch niets mooier dan zelf in een tank/chopper te rijden/vliegen en er leren goed in te worden.
Het gewoon een heel nieuw gameplay element en de afwisseling tussen voertuigen en infantrie maakt bf juist zo speciaal.
In bf heb je geen killsteaks maar ben je je eigen killstreak ;)
En ik heb genoeg 500+ meter headshots ;)

[ Voor 17% gewijzigd door beuker19 op 17-06-2013 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:19
Ik hoop binnenkort echt eens wat multiplayer te zien van CoD ghosts, misschien dat het behalve een hond in SP wel heel veel vernieuwing heeft. Ben bang voor niet.. Zal hem wel weer niet worden voor mij...

Ik zeg elke CoD dat ik hem niet ga kopen, ik weet nu al dat ik het toch doe :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

beuker19 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 17:33:
[...]
edit: Er is toch niets mooier dan zelf in een tank/chopper te rijden/vliegen en er leren goed in te worden.
Het gewoon een heel nieuw gameplay element en de afwisseling tussen voertuigen en infantrie maakt bf juist zo speciaal.
In bf heb je geen killsteaks maar ben je je eigen killstreak ;)
En ik heb genoeg 500+ meter headshots ;)
Ik speelde vanaf het moment dat Close Quarters uit kwam alleen nog maar CQ, Metro Rush en TDM. Op het gegeven moment vroeg ik mijzelf af waarom ik eigenlijk nog BF3 speelde en geen COD, gezien bovengenoemde punten waardoor CoD een streepje voor heeft. Voertuigen vind ik zelf niet boeiend, ieder zijn voorkeuren natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

reemprive schreef op maandag 17 juni 2013 @ 18:47:
[...]

Ik speelde vanaf het moment dat Close Quarters uit kwam alleen nog maar CQ, Metro Rush en TDM. Op het gegeven moment vroeg ik mijzelf af waarom ik eigenlijk nog BF3 speelde en geen COD, gezien bovengenoemde punten waardoor CoD een streepje voor heeft. Voertuigen vind ik zelf niet boeiend, ieder zijn voorkeuren natuurlijk ;)
Gelukkig maar anders hadden wij in bf3 al die 13 jarigen die niet begrijpen dat :
• Een sniper kogel niet 1500 meter recht door gaat maar ook te maken heeft met zwaartekracht
• Dolphin diven niet echt een tactiek is
• dat een heli ook een counter heeft op een stinger
• dat de AC130 ook flares heeft
• Een tank , heli of vliegtuig geen taxi is(maar echt kunt besturen) :o
• Dat je niet vanuit de andere hoek van de kamer iemand kunt knifen
• dat je achter een muur dood kunt gaan(dat de muur opgeblazen word)
• Dat je niet standaard 1.80m hoog en 5 meter ver om hoeken kunt springen
• Wapens recoil hebben
• Je geen ammo krijgt als je over iemands lijk heen loopt
• Je naar 25 kill streak geen nuke krijgt
• Dood ook echt dood is tenzij je word gerevived
• Je ook team maten hebt
• Ook punten krijgt voor andere dingen dan alleen kills halen
• De map groter is dan 25x25 meter :+
Want die zijn er in bf3 al genoeg.
En is ook de reden dat ik CoD niet zo leuk vind.
Maar ik nog een klein beetje hoop had dat Activision een klein beetje ging innoveren zoals destijds met COD3/MW1 maar nee nu krijgen we een hond en interactieve vissen :( op een achterhaalde engine uit 2005
met graphics waar ik me op de huidige consoles nog de ogen uit de kop voor zou schamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

In BF3 zitten zat 13 jarigen hoor, ik heb het ook gespeeld(kon overigens best aardig meekomen bij BF3) en het gejank en gewhine is net zo erg als in CoD. Maar goed, in BF3 zitten ook wat dingen die nogal onrealistisch zijn, je noemt het zelf al, reviven. Als je in CoD dood bent ben je ook echt dood(die deathstreaks zijn eruit) en kan je niet ineens magisch tot leven worden gewekt, bovendien gaan je kogels ook nog de richting uit die je daadwerkelijk schiet, in plaats van onder een hoek van 45 graden uit je loop als iemand met een LMG staat te sprayen.

Wat team maten betreft is BF3 al helemaal niks beter dan COD. Ik heb zo vaak in mijn eentje vlaggen staan cappen, net als bij COD. In de spawn allemaal mannetjes die staan te wachten op een nieuwe helicopter en vervolgens niet opstijgen als jij als gunner bij hen instapt of met een buggy over je heen karren om je te kunnen teamkillen.

Kortom, het zijn 2 compleet verschillende spellen. BF is geen benchmark voor COD en COD niet voor BF3. Ik snap overigens die discussie niet helemaal, ik zie allemaal Die Hard BF3 spelers klagen in een CoD topic over een game die ze toch nooit zouden kopen.

Overigens is er nog wel een puntje waarin BO2 in elk geval elke FPS die er is verslaat: hackers. Als in geen. Ik heb nog nooit een game gespeeld waarin aimbots en wallhacks gewoon niet aanwezig zijn. In BF3 viel het wel mee, maar zo nu en dan waren ze er wel. Bij BO2 heb ik in het begin 2 of 3 gezien en tijdens het free weekend een paar die het toch doen ondanks dat ze een VAC ban hebben na het free weekend. Verder echt nooit in heel wat uurtjes.

[ Voor 3% gewijzigd door codex op 17-06-2013 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

reemprive schreef op maandag 17 juni 2013 @ 21:42:
In BF3 zitten zat 13 jarigen hoor, ik heb het ook gespeeld(kon overigens best aardig meekomen bij BF3) en het gejank en gewhine is net zo erg als in CoD. Maar goed, in BF3 zitten ook wat dingen die nogal onrealistisch zijn, je noemt het zelf al, reviven. Als je in CoD dood bent ben je ook echt dood(die deathstreaks zijn eruit) en kan je niet ineens magisch tot leven worden gewekt, bovendien gaan je kogels ook nog de richting uit die je daadwerkelijk schiet, in plaats van onder een hoek van 45 graden uit je loop als iemand met een LMG staat te sprayen.

Wat team maten betreft is BF3 al helemaal niks beter dan COD. Ik heb zo vaak in mijn eentje vlaggen staan cappen, net als bij COD. In de spawn allemaal mannetjes die staan te wachten op een nieuwe helicopter en vervolgens niet opstijgen als jij als gunner bij hen instapt of met een buggy over je heen karren om je te kunnen teamkillen.

Kortom, het zijn 2 compleet verschillende spellen. BF is geen benchmark voor COD en COD niet voor BF3. Ik snap overigens die discussie niet helemaal, ik zie allemaal Die Hard BF3 spelers klagen in een CoD topic over een game die ze toch nooit zouden kopen.

Overigens is er nog wel een puntje waarin BO2 in elk geval elke FPS die er is verslaat: hackers. Als in geen. Ik heb nog nooit een game gespeeld waarin aimbots en wallhacks gewoon niet aanwezig zijn. In BF3 viel het wel mee, maar zo nu en dan waren ze er wel. Bij BO2 heb ik in het begin 2 of 3 gezien en tijdens het free weekend een paar die het toch doen ondanks dat ze een VAC ban hebben na het free weekend. Verder echt nooit in heel wat uurtjes.
Goed lezen ;) Ik zei in BF hebben we er al genoeg :+
Maar het is gewoon niet waar wat je zegt over bf3 spelers die geen CoD meer willen of zouden kopen.
Want wees eerlijk je kunt beter 2 goede games hebben dan 1.(heb zelf mw1 en 3 op de ps3 en mw2 en BO1 op de pc)
Maar als je kijkt wat gewoon aan gameplay dingen in bf zitten lopen ze toch een heel eind voor .
En ik had naar 7 de zelfde COD's ook wel eens weer wat nieuws gewild maar helaas.
Maar reemprive had jij niet graag wat revolutionairs gezien zoals toen van Cod 3 naar MW 1 ????
En met zo'n grote fan base als cod hadden ze toch best wat beter hun best mogen doen.
Maar zolang de kudde het koopt heeft Activision gelijk }) Hoop dat Activi$ion de zelfde dop op de neus krijgt als de XBOX one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Valt wel mee:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=7XHEtEqAVVk]

En ja, dit zijn in alle games niet eens de wapens met de meeste recoil, maar wel de meest populaire voor in ieder geval BO2 en BF3.

Zowel CoD als BF3 (vorige BF's waren vooral spread based) hebben nou niet boeiend veel recoil. CoD is wat meer random, maar wel accuraat en BF3 heeft ADS spread en standaard wat meer first bullet recoil.
beuker19 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 22:20:
Maar reemprive had jij niet graag wat revolutionairs gezien zoals toen van Cod 3 naar MW 1 ????
Van CoD3 naar MW1 kan je misschien zelfs zien als een devolutie (moet wel benadrukken dat ik tot op heden CoD3 nog nooit gespeeld heb en dit dus baseer op filmpjes). Met CoD3 kregen we opeens (weer, want CoD: UO had ze ook) vehicles en classes (klinkt dat bekend?). Met CoD4 alles wat CoD zo 'goed' maakt tegenwoordig (meningen zijn daarover verdeeld ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

beuker19 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 22:20:
[...]

Goed lezen ;) Ik zei in BF hebben we er al genoeg :+
Maar het is gewoon niet waar wat je zegt over bf3 spelers die geen CoD meer willen of zouden kopen.
Want wees eerlijk je kunt beter 2 goede games hebben dan 1.(heb zelf mw1 en 3 op de ps3 en mw2 en BO1 op de pc)
Maar als je kijkt wat gewoon aan gameplay dingen in bf zitten lopen ze toch een heel eind voor .
En ik had naar 7 de zelfde COD's ook wel eens weer wat nieuws gewild maar helaas.
En met zo'n grote fan base als cod hadden ze toch best wat beter hun best mogen doen.
Maar zolang de kudde het koopt heeft Activision gelijk }) Hoop dat Activi$ion de zelfde dop op de neus krijgt als de XBOX one
Ben ik wel met je eens hoor, dit is wederom een tegenvaller. Niet zo erg als die van MW3, maar gezien de tijdspanne is het wel eens tijd voor grafisch meer geweld en mooier geluid 8) Overigens vond ik MW1 naar MW2 ook een goede stap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjs
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:54

fjs

PSN: ftltc

Pykow schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 10:09:
[...]

Medal of honor is niet van dice en dat was duidelijk te merken.
Op mijn hoesje staat gewoon Dice hoor.

To boldly go where no man has gone before...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

reemprive schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 08:01:
[...]

Ben ik wel met je eens hoor, dit is wederom een tegenvaller. Niet zo erg als die van MW3, maar gezien de tijdspanne is het wel eens tijd voor grafisch meer geweld en mooier geluid 8) Overigens vond ik MW1 naar MW2 ook een goede stap.
;( MW2 is de slechtste van de de hele serie .
Veel te veel killstreaks , noobtubes en knife runners (met sommige perks veel te OP)
En natuurlijk matchmaking ipv. dedicated servers echt respectloos naar heel de pc community :(
feit dat ik ook geen mw3/bo2 meer op de pc heb gekocht.

@fjs Pics or it didn't happend. Over welke MOH hebben we het ?
MOH 2010 : Dice verantwoordelijk voor de MP Dangerclose SP
MOH warfighter : Dangerclose verantwoordelijk voor MP en SP

[ Voor 29% gewijzigd door beuker19 op 18-06-2013 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

beuker19 schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 08:12:
[...]

Veel te veel killstreaks , noobtubes en knife runners (met sommige perks veel te OP)
En natuurlijk matchmaking ipv. dedicated servers echt respectloos naar heel de pc community :(
En wat dacht je bijvoorbeeld van shotguns als secondaries? :P Modern Warfare 2 was met de local host echt een dikke middelvinger naar de PC community, Black Ops 1 deed het daar veel en veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-09 14:25

steel123

Cryman9

Ik heb toch veel gehoord dat MW2 wel een van de betere waren. Ja natuurlijk waren er een paar klojo's die noobtubes abusen, maar dat waren voornamelijk wat noobs. Maar ik geef je gelijk dat het zeer frustrerend was daardoor dood te gaan.
Zelfde met kniferunners ja, maar ik gebruikte altijd Ninja Pro.

En ja het had matchmaking, maar die was wel 10.000 keer beter dan matchmaking in BO2 en eigenlijk perfect. Heel goede hit detection en geen lag comp bullshit. Alleen host migration was af en toe kut, maar dat kwam ook niet zovaak voor.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik als hardcore CoD fan, toch niet genoeg vergelijkingsmateriaal heb. CoD1, UO en CoD2 kun je er niet mee vergelijken. En daarna heb ik alleen MW2 en nu BO2 gekocht. Ik vermaakte me gewoon erg lang met CoD2 en ook met MW2 dat ik niet de behoefte had om een nieuwe te kopen.
Ook zeg je af en toe CoD3, maar die is nooit op de PC uitgekomen en eigenlijk heb ik er nog nooit iemand over horen praten.

TLDR: Feit blijft gewoon dat BF en CoD zoveel verschillen en je kunt zeggen goed of slecht. Maar superdestructible environment is niet leuk in Cod, omdat dan de kleine map al meteen in puin ligt. Zeker als je een Lodestar/AC130 meeneemt die de hele map meteen met de grond gelijk maakt.
En er zijn ook heel veel mensen die BF spelen die de voertuigen er maar voor lief bij nemen. Lang niet iedereen vind het leuk om een heel potje in een tank te zitten. Persoonlijk vind ik de helft van de maps in BF3 niks aan. Ik hou van stedelijke maps zoals Rush op Strike at Karkland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

steel123 schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 09:24:
[...]

Ik heb toch veel gehoord dat MW2 wel een van de betere waren. Ja natuurlijk waren er een paar klojo's die noobtubes abusen, maar dat waren voornamelijk wat noobs. Maar ik geef je gelijk dat het zeer frustrerend was daardoor dood te gaan.
Zelfde met kniferunners ja, maar ik gebruikte altijd Ninja Pro.

En ja het had matchmaking, maar die was wel 10.000 keer beter dan matchmaking in BO2 en eigenlijk perfect. Heel goede hit detection en geen lag comp bullshit. Alleen host migration was af en toe kut, maar dat kwam ook niet zovaak voor.
MW2 heeft ook lagcomp, alleen niet zo wispelturig als in MW3 en BO2. En verder is MW2 gewoon playerhosting, dus alsnog minder consistent dan BO2 die dedicated servers gebruikt op mindere settings.

Verder 'vereren' mensen MW2 inderdaad omdat als je in een magische lobby komt waar dit dit dit en dat dat dat niet gebruikt wordt, het best een aardige game is (lees: iets betere CoD4). Echter zit alle troep erin, dus je kan het altijd tegenkomen. Blame the game, not the player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Ik heb wel een zwak voor killstreaks, vooral de chopper gunner en AC130 waren grappig in MW2. En die Nuke waardoor de halve server pissed werd op je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjs
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:54

fjs

PSN: ftltc

[...]

@fjs Pics or it didn't happend. Over welke MOH hebben we het ?
MOH 2010 : Dice verantwoordelijk voor de MP Dangerclose SP
MOH warfighter : Dangerclose verantwoordelijk voor MP en SP
Deze heb ik maar dan voor de ps3

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/15827954/MedalOfHonor_Cover.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door fjs op 18-06-2013 11:12 ]

To boldly go where no man has gone before...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

fjs schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 08:08:
[...]

Op mijn hoesje staat gewoon Dice hoor.
de multiplayer van Medal of honor 2010 is met HULP van DiCE. zoals hoe de gamemodes en de unlocks zijn gemaakt. Daar was DiCE verantwoordelijk voor en dat gedeelte zie je ook terug in BF3.
De laatste MoH heeft DiCE niet aan mee gewerkt of misschien een heel klein dingetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundman12
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-09 12:02
Pykow schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 15:38:
[...]

de multiplayer van Medal of honor 2010 is met HULP van DiCE. zoals hoe de gamemodes en de unlocks zijn gemaakt. Daar was DiCE verantwoordelijk voor en dat gedeelte zie je ook terug in BF3.
De laatste MoH heeft DiCE niet aan mee gewerkt of misschien een heel klein dingetje
Ik hoop het voor hun want ik denk dat het een understatement is als ik zeg dat die game geflopt is :D

http://www.discogs.com/user/Soundman12/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

de multiplayer van Medal of honor 2010 is met HULP van DiCE.
Grappenmaker.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2013 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

[...]

Nope, Danger Close deed SP, DICE deed MP. SP was ook de Unreal engine en MP Frostbite.

"The development of Medal of Honor has been split between Danger Close Games (EA Los Angeles) and DICE. Danger Close is assigned to make the single player campaign while DICE will be developing the multiplayer portion of the game."

http://www.giantbomb.com/medal-of-honor/3030-29336/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

En DICE had / heeft er natuurlijk alle belang bij om te zorgen dat die game minder was / is dan Battlefield..

Maareh.. Ghosts anyone? O-) Of zullen we het ook nog even hebben over Titanfall?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

De multiplayer van Call of Duty Ghosts ziet er heel nice uit. Dat de graphics wat minder zijn boeit me ook niet.

De livestream (ondertussen niet meer live; begint ergens rond het uur): http://nl.ign.com/news/55...r-reveal-live-vanaf-19-30

Waar ik eigenlijk best wel benieuwd naar ben ik de nieuwe AI. Ze benadrukken de verbeterde AI erg hard, dus dat zou echt wel een grote verbetering zijn.

Er is ook een heel nieuwe game mode: Squads

[ Voor 34% gewijzigd door witeken op 14-08-2013 20:56 ]

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie vooral guns die te snel doden. Zowel de sniper in de buik als de 3schots AR als tubes die in 1 schot killen. En te veel chaos. En bestuurbare killstreaks die spelers uit het spel halen om zwakkere tegenstanders zonder risico dood te maken.

Maar vooral zie ik een spel dat niet meer de CoD gameplay heeft dat ik boeiend vind. Misschien ligt het aan mijn leeftijd, en wees vooral niet bang dat ik vaak terug zal komen om te zeiken, maar ik koop dit niet als de trailer indicatief is voor de gameplay.

Maar goed het heeft LEAN dus is alles weer goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
Wat ik vooral zie is een veel te grote selectie aan wapens en perks die het spel nog meer uit balans halen dan in BO2 het geval is. En het handje vasthouden lijkt mij nu nog veel erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Je kan zien dat het een IW game is. EXPLOSIVES!!!!1 Zelfs de Dragonfire vuurt granaten af. :p

Maar deze ga ik niet preoderen/meteen halen. Eerst echte gameplay zien na release om MW3 2.0 te voorkomen. En zag ik nou serieus een Juggernaut knife class/killstreak. }:|
Verwijderd schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 21:03:
Ik zie vooral guns die te snel doden. Zowel de sniper in de buik als de 3schots AR als tubes die in 1 schot killen. En te veel chaos. En bestuurbare killstreaks die spelers uit het spel halen om zwakkere tegenstanders zonder risico dood te maken.

Maar vooral zie ik een spel dat niet meer de CoD gameplay heeft dat ik boeiend vind. Misschien ligt het aan mijn leeftijd, en wees vooral niet bang dat ik vaak terug zal komen om te zeiken, maar ik koop dit niet als de trailer indicatief is voor de gameplay.

Maar goed het heeft LEAN dus is alles weer goed. :)
Dit heeft nog 100% dezelfde basis gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 21:09:

Dit heeft nog 100% dezelfde basis gameplay.
Die rennende jump over een plantenbak zegt wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Verwijderd schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 21:18:
[...]

Die rennende jump over een plantenbak zegt wat anders.
Springen -> bukken doet hetzelfde. Dit maakt het wat makkelijker voor console nubs. ;) Slide is misschien een wat meer significante vernieuwing (gelukkig kan je niet schieten tijdens sliden voor zover ik kan zien).

Het zijn extra gimmicks, maar verder is het hetzelfde. Wapens die in ~3-5 kogels doden, viewkick, dropshotten, centerspeed, recoil, 'feel' van het spelletje, ect. Ghosts zal bij de basis gun-on-gun-ur-done gameplay niet anders aanvoelen dan CoD1 - BO2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janwer
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-09 22:31
Vond de presentatie wel ok. In ieder geval genoeg gezien om er zin in te hebben.

Elke keer ben ik sceptisch over een nieuwe COD, maar elke keer koop ik hem weer en stop ik toch een uurtje of 100 in de multiplayer.

Squads, nieuwe wapens, nieuwe perks. Veel van hetzelfde, maar toch lijkt het een leuk spel te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-09 19:02
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=YXOkqsTPxp0]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=WxE3EYEw3WQ]

Met die nieuwe gamemode lijkt het wel Unreal... _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door Pedr0 op 14-08-2013 22:04 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Okay NEXT! Ik ben er t/m BO2 ingetrapt, maar dit is gewoon een aanfluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

bram1984 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 23:00:
Okay NEXT! Ik ben er t/m BO2 ingetrapt, maar dit is gewoon een aanfluiting.
Misschien is de OUYA iets voor jou :)? OUYA laat je elk spel eerst uitproberen voor je het koopt. Call of Duty staat voor fast paced fps gameplay. Als dat niet je ding is of je wilt de mooiste graphics, koop je beter wat anders.

Tweakblog van de maand

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Nou Nou Nou Activision heeft echt alles uit de kast getrokken voor CoD.
Die verbluffende graphics, vernieuwde animaties en de hond hebben mij echt over de streep getrokken om dit najaar CoD op de Xbox One te kopen.
Vooral die knife animaties en het springen over objecten hebben we nog nooit eerder in een shooter gezien.
En alle grafische pracht en praal om je vingers bij af te likken dat word genieten de komende generatie console's.
En wat pas echt vet was die bus , wc en dat dak van het tankstation dat viel allemaal naar beneden of kwam de grond uit verbluffend gewoon.
En die Nuke maakte het helemaal af.

:+

• junyloko
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
beuker19 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 00:04:
Nou Nou Nou Activision heeft echt alles uit de kast getrokken voor CoD.
Die verbluffende graphics, vernieuwde animaties en de hond hebben mij echt over de streep getrokken om dit najaar CoD op de Xbox One te kopen.
Vooral die knife animaties en het springen over objecten hebben we nog nooit eerder in een shooter gezien.
En alle grafische pracht en praal om je vingers bij af te likken dat word genieten de komende generatie console's.
En wat pas echt vet was die bus , wc en dat dak van het tankstation dat viel allemaal naar beneden of kwam de grond uit verbluffend gewoon.
En die Nuke maakte het helemaal af.

:+
:Y :Y :Y HAHAHA LMAO en waar zag ik die knife animatie alweer?

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Toch knap, dat de OUYA console dit eruit kan persen zo goedkope indie game :+

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 10:54

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Denk dat ik toch maar weer een pctje in elkaar ga knutselen :) heb express gamepc weggedaan omdat CoD me zo teleurstelde, maar het begint weer te kriebelen nondeju haha.

• bram1984
witeken schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 23:35:
[...]

Misschien is de OUYA iets voor jou :)? OUYA laat je elk spel eerst uitproberen voor je het koopt. Call of Duty staat voor fast paced fps gameplay. Als dat niet je ding is of je wilt de mooiste graphics, koop je beter wat anders.
Een op z'n zachtst gezegd vreemde reactie die ik eigenlijk ook niet helemaal snap.

Jij bent wel onder de indruk dus? Waarom zou ik dit moeten gaan spelen, als ik MW, MW2, MW3, BO en BO2 thuis heb liggen? Geef me één reden. De PS4 heeft 32 keer zoveel geheugen dan de PS3. En dan krijg je zo een kleine verbetering. Daar kun je toch niet weer in trappen?

Ik koop straks een nieuwe console van € 400,-. Waarom zou ik daar vrijwel dezelfde game op willen spelen als op mijn 8 jaar oude PS3 met achterhaalde graphics en dezelfde engine? Zie je dan niet in dat met name IW een ontzettend luie dev aan het worden is? Ze hadden al jaren aan een compleet nieuwe engine moeten werken. Nu komen ze met dit gedrocht aanzetten.

Ik vind het overigens wel prachtig dat de X1 keihard aan het falen is, nu ze ook daarbij weer een exclusieve timed DLC deal hebben gesloten. Lekker voor Activi$ion, in your face.
Pagina: 1 ... 3 ... 32 Laatste

Let op:
De discussies en slowchat betreft vergelijkingen met andere shooters mogen achterwege gelaten worden. Hou het over COD Ghosts.

Posts over waar het spel te kopen zijn ook niet welkom