Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksmink
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-08 17:04
Ok heb hem! Je moet inloggen op https://store.sonyentertainmentnetwork.com daar je downloadlijst openen en vervolgens de DLC downloaden (deze keuze is dus niet beschikbaar op de PS4).

Edit: Dat was de fix! :o

Afbeeldingslocatie: http://koensmink.nl/1578129/codscreen02092014.JPG

[ Voor 20% gewijzigd door ksmink op 02-09-2014 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Ik heb vorige week de season pass gekocht voor de DLCs en heb nu dus ook Nemesis. Sinds die DLC uit is kan ik echter geen games meer vinden buiten de Nemesis-only playlist... In de DOM playlist bijvoorbeeld zitten 400 man, maar kan ik GEEN games vinden (tenzij ik 10 minuten wacht en in een server in australie ofzo terecht kom waar m'n kogels 5 seconden later aankomen). In de Nemesis playlist zitten er 200 en daar vind ik meteen games.

Het lijkt erop dat ik alleen bij andere spelers die Nemesis hebben ingedeeld wordt, zelfs in de niet-Nemesis playlist, en dat zijn er misschien vrij weinig... Klopt dit en kan ik dat ergens uitzetten? Ik wil gewoon DOM spelen maar ik zit nu vast aan TDM en Kill Confirmed in alleen de Nemesis mappen :/

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn gewoon te weinig spelers , vooral in de ochtend kan ik maar soms een game vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Onzin... 200 man in Nemesis playlist en daar vind ik elke keer meteen een game. Twee keer zoveel in DOM en ik vind niks, ook niet op 'prime time' 's avonds.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Als ik de DLC uninstall via steam dan vind ik meteen weer games, maar krijg ik na elke match 'steam connect failed'. Top gedaan weer hoor... pff.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is gewoon een slecht spel qua support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-07 10:16

joskuiper

PapaCooper

Hier hetzelfde gelazer vandaag.
Steeds weer Steam connect failed.
Kan nu al een uur niet spelen.

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik heb het idee dat CoD Ghost verreweg de minst populaire CoD is in jaren qua mensen die het online spelen. Soms zijn er uberhaupt bijna geen mensen online om een potje tegen te spelen.

Ligt dat aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:10

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Sinds de nemesis update crasht de game continu bij mij na een minuut of 5. Heel vervelend! Het support proces is altijd erg traag en komen met de standaard vragen, ook al heb je de info al gegeven.

• NickThissen
Je kunt toch geen games vinden met de dlc.

Als je dlc uitzet in steam dan vind je meteen weer games maar crasht hij tijdens het laden of komt hij met 'steam connect failed'.

Altijd leuk om een tientje neer te leggen zodat je je spel niet meer kan spelen :')

Edit
Fijn, hij crasht nu zelfs met de dlc enabled. Nu kan ik dus uberhaupt niet meer spelen. Top weer dit, echt super reclame voor de volgende copy/paste game.

[ Voor 23% gewijzigd door NickThissen op 11-09-2014 23:30 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de PS4 is Ghosts ook waardeloos tegenwoordig , ik ben altijd vroeg op zodat ik zou moeten kunnen spelen.
Tegenwoordig kan dat al niet meer en kan je met een beetje geluk om 11 uur in de ochtend pas spelen.

Daarom mis ik mijn oude Xbox 360 wel een beetje , daarop kon je gewoon op elk tijdstip van de dag spelen.

Een update wachten we ook al meer dan een maand voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 06:35:
Op de PS4 is Ghosts ook waardeloos tegenwoordig , ik ben altijd vroeg op zodat ik zou moeten kunnen spelen.
Tegenwoordig kan dat al niet meer en kan je met een beetje geluk om 11 uur in de ochtend pas spelen.

Daarom mis ik mijn oude Xbox 360 wel een beetje , daarop kon je gewoon op elk tijdstip van de dag spelen.

Een update wachten we ook al meer dan een maand voor.
Dat is het grote nadeel van een cross-over tijd tussen console generaties, op de 360 zijn er minstens 25,000 man online ongeacht het tijdstip met uitschieters naar 60 tot 70,000 in de avond. Zelfs om 4:00 's nachts kan ik makkelijk een game vinden.
Op de Xbox One of PS4 heb je mazzel als je de 25,000 haalt heb ik gelezen.

Pas als ze de games exclusief op de nieuwe generatie consoles uit gaan geven zul je dit probleem niet meer hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik zag gisteren 1200 man online op de pc.... Juist.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister CoD Ghosts (PS3) bij de Makro meegepakt voor 15 euro. 's Avonds even begonnen met de single player en die is best geinig maar ik denk dat ik vanavond toch maar ga beginnen met de MP :)

Mocht er iemand zich nog eenzaam voelen op de PS3 dan voeg me maar toe: Nathuran

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
ghosts is dood en terecht ( pc iig ) bf4, is 100x beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 14:11

beuker19

Killerbeuker is so OP

shakespeare schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:48:
ghosts is dood en terecht ( pc iig ) bf4, is 100x beter.
En die is zelfs nog slechter als BF3 dus kun je na gaan.
Nee Ghost is de slechtste CoD sinds CoD 3 denk ik.
BO2 was imo. een stuk beter en word nu nog steeds even veel of zelf meer gespeeld dan Ghost.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Is er voor ghosts een pass/code verreist (ps4 online). Of volstaat enkel de disc (die ik dan 2e hands koop, geen idee namelijk of er codes bijzitten welke al gebruikt zijn). Spel is rond de 30 euro op MP.

Cons:::BB4E

Verwijderd

shameblaster schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 10:24:
Is er voor ghosts een pass/code verreist (ps4 online). Of volstaat enkel de disc (die ik dan 2e hands koop, geen idee namelijk of er codes bijzitten welke al gebruikt zijn). Spel is rond de 30 euro op MP.
De disc en PSPlus is nodig voor online in Ghosts.

Een pass/code heb ik niet gezien voor Ghosts in de PSStore.

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Dank, dat ga ik straks is op zoek naar dit spel. Hopelijk zijn de servers niet al te leeg online.

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu een paar avondjes gespeeld en de game bevalt me zeer goed op de PS3, 's avonds zo'n 70k mensen online dus geen lege servers!

De maps zijn leuk en maken hebben een goede mix van close combat en wat grotere ruimtes, ook prima hoogteverschillen.

In MW3 heb ik nagenoeg alleen maar met de Model 1887 gespeeld (hou altijd van de underdog wapens ;) ) en in Ghosts ben ik nu verslaafd aan de MTS-255, leuke pew-pew-revolver-shotgun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 13:13

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Als Mw3 speler heb ik deze ook gekocht op ps4. Ik kan wel niet goed wennen aan het feit dat de snelheid veel lager ligt, en de spelers veel beter gecamoufleerd zijn.

Stiekem ben ik best wel wat teleurgesteld. Soms gebeuren er ook echt wel vreemde dingen. Er zit ook nog steeds dezelfde bug in als in mw3 waarbij je soms meteen sterft als jouw aanvaller wordt neergehaald.

Ook de maps zijn niet echt schitterend imo. Zijn de mappacks de moeite op ps4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ETzPliskin schreef op zondag 14 september 2014 @ 12:17:
Als Mw3 speler heb ik deze ook gekocht op ps4. Ik kan wel niet goed wennen aan het feit dat de snelheid veel lager ligt, en de spelers veel beter gecamoufleerd zijn.

Stiekem ben ik best wel wat teleurgesteld. Soms gebeuren er ook echt wel vreemde dingen. Er zit ook nog steeds dezelfde bug in als in mw3 waarbij je soms meteen sterft als jouw aanvaller wordt neergehaald.

Ook de maps zijn niet echt schitterend imo. Zijn de mappacks de moeite op ps4?
De mappacks zijn de moeite waard , maar ik denk dat bijna iedereen snel overstapt naar Advanced Warfare als die eenmaal uit is. En dat is al over een kleine 2 maanden.

Ik ben bijna max level in Ghosts en ik geniet er nog elke dag van op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op zondag 14 september 2014 @ 13:13:
[...]

De mappacks zijn de moeite waard , maar ik denk dat bijna iedereen snel overstapt naar Advanced Warfare als die eenmaal uit is. En dat is al over een kleine 2 maanden.

Ik ben bijna max level in Ghosts en ik geniet er nog elke dag van op de PS4.
Hoeveel spelers zijn er op de ps4? Op de PC eigenlijk nooit meer boven de 2500 en dan is het relatief druk. Ik heb de mappacks maar ook die kunnen de slechte engine niet verbloemen, de rare spawns zijn nog steeds niet aangepakt.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 13:13

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Rare spawns liggen niet per se aan de engine denk ik. Maar het is wel een ruk engine. De framerate zakt soms onbegrijpelijk naar omlaag op ps4. Ook jammer dat er geen replays meer zijn. Sommige dingen zou ik graag eens opnieuw bekijken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gar-wier
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-06-2022
ik heb ook het idee dat de engine een beetje gerushed was mbt launch van nieuwe consoles en nog niet geoptimaliseerd was, maar ik heb hoge verwachtingen van AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik vind COD Ghost echt een abominatie voor de franchise. Verreweg de slechtste versie voor mij. Ik heb wel goede hoop voor AW, welke voor mij niet snel genoeg uit kan komen...

Gezien het feit dat er maar 1 x per week op dit topic gereageerd wordt kan ik denk ik wel de conclusie trekken dat COD Ghost een beetje een dode game is...

[ Voor 31% gewijzigd door xelfer op 29-09-2014 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/AxCqTx24pvUUivfgS4ogvP8z/full.jpg?nohitcount=1

Ik ben eindelijk klaar met de Ghosts multiplayer.

Nu ben ik in 3 CoD's maximum level , namelijk :

World at War
Black Ops
Ghosts

Vanaf nu ga ik niet meer zo fanatiek CoD spelen.
Gewoon casual potjes CoD potjes voor mij.
Advanced Warfare heb ik al wel besteld ,
Maar die ga ik gewoon plezierig spelen.

Ik ga vanaf nu meer andere spellen spelen op de PS4 en X1.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil zo juist weer eens cod ghost spelen maar kreeg na het opstarten gelijk een permban. Later bleek dat ik een wide screenfixer aan had staan voor mijn 21:9 monitor. Ik denk dat ik mijn MP game nu kwijt ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:18
Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:21:
Ik wil zo juist weer eens cod ghost spelen maar kreeg na het opstarten gelijk een permban. Later bleek dat ik een wide screenfixer aan had staan voor mijn 21:9 monitor. Ik denk dat ik mijn MP game nu kwijt ben?
Dat is balen. Jammer dat je direct gebanned wordt. ipv dat ze een waarschuwing geven, geven ze direct perma ban. Ik zelf vind het niet kunnen door die ongein. Hacken oké, maar zo'n widescreen fixer.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
Zo Ghosts is zo te lezen ook al behoorlijk dood.
Ik heb het spel sinds AW uit is nooit meer aangeraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-07 10:16

joskuiper

PapaCooper

Zijn er nog (PC) gamers die deze game spelen?
Ik nog wekelijks, ben niet zo'n fan van AW namelijk :)

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

joskuiper schreef op donderdag 04 december 2014 @ 13:53:
Zijn er nog (PC) gamers die deze game spelen?
Ik nog wekelijks, ben niet zo'n fan van AW namelijk :)
Ik ben geen die hard gamer, maar speel soms eens wat vaker en soms even een week niet, maar AW boeit mij zeker wel, dit in tegenstelling tot Ghost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melek-taus
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-09 14:18
Helaas sinds 3 nov geen Ghosts meer aangeraakt.

Ryzen 5 3600, B450M PRO-VDH Max, Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB, Red Dragon RX 5700 XT @ 1v 2050MHz, Intel 660p 1TB, BX500 1TB, MX500 1TB, CM MWE Bronze 550W V2, Antec Dark Phantom 301M, QcK Prism, Logitech G703 Hero, Fnatic MiniStreak Speed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

melek-taus schreef op donderdag 04 december 2014 @ 16:20:
Helaas sinds 3 nov geen Ghosts meer aangeraakt.
Hier bij mij hetzelfde verhaal , AW een week of 2 gespeeld inplaats van Ghosts , nu ben ik met Battlefield 4 bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_e_e_R
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-08 14:13
Activision vond het recentelijk nodig mij te bannen voor COD Ghosts, heeft iemand hier ook ervaring mee en weetje hoe dit ongedaan gemaakt kan worden?

Voor zover ik weet heb ik me niet agressief of op een andere manier misdragen volgens de Activision regels. :( :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het heerlijke spel Ghosts op de PS4 herontdekt:

Het is heerlijk om te spelen in Private Match tegen Bots.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2015 @ 07:39:

[video]

_/-\o_
Waarom is het spel zo heerlijk tegen bots i.p.v. real life people?
In Advanced Warfare had iemand dit ook al geroepen.

Ik vind het juist leuk voor die uitdaging en die grote verschillen die je online tegenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Omdat je dan je bots op easy mode zet en hoge killstreaks kan halen. Zoals je in het filmpje ziet, rent Dennis nu wel rond. Ik vind er ook weinig aan, maar ieder z'n ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:15
Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2015 @ 07:39:

[video]

_/-\o_
wOOOt!!! 30-2. Dem skills _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is gewoon fijn dat je tegen bots kan spelen in Ghosts en Advanced Warfare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje : Ben net begonnen met het spelen van COD : Ghosts
Krijg steeds dezelfde foutmelding : iw6mp64_ship.exe - Toepassingsfout

Verwijst naar het geheugen (Het geheugen kan niet worden read)
Wat moet ik doen ? En waarom krijg ik deze melding ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:39

Wish

ingwell

Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 13:48:
Vraagje : Ben net begonnen met het spelen van COD : Ghosts
Krijg steeds dezelfde foutmelding : iw6mp64_ship.exe - Toepassingsfout

Verwijst naar het geheugen (Het geheugen kan niet worden read)
Wat moet ik doen ? En waarom krijg ik deze melding ? :?
Vraagjes:
1. Is jouw versie legaal?
2. Wat heb je zelf al gevonden?
3. Welk OS heb je?

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wish schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 14:35:
[...]

Vraagjes:
1. Is jouw versie legaal?
2. Wat heb je zelf al gevonden?
3. Welk OS heb je?
Mijn versie is legaal (steam)
Heb zelf nog niks gevonden
Gebruik Windows 10 als OS

Verder kan ik nog zeggen dat hij het bij het volgende level doet :
Brave New World
Rendez-vous in Fort Santa Monica. (Complete "Brave New World" on any difficulty.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:46:
[...]

Mijn versie is legaal (steam)
Heb zelf nog niks gevonden
Gebruik Windows 10 als OS

Verder kan ik nog zeggen dat hij het bij het volgende level doet :
Brave New World
Rendez-vous in Fort Santa Monica. (Complete "Brave New World" on any difficulty.)
Je kunt eens spelen met wat grafische opties. Een aantal settings gaan niet lekker met AMD kaarten.
Pagina: 1 ... 31 32 Laatste

Let op:
De discussies en slowchat betreft vergelijkingen met andere shooters mogen achterwege gelaten worden. Hou het over COD Ghosts.

Posts over waar het spel te kopen zijn ook niet welkom