g2play levert ook direct had hem vanmiddag al preloaded.
23.3GB voor alleen de MP is niet mis
23.3GB voor alleen de MP is niet mis
Ik snap je. Op zich vind ik het wel meevallen bij COD, je hebt mensen die inderdaad zo spelen en daarvoor ook nog een beloning ontvangen. Maar over het algemeen wordt er niet veel gecampt. Bij MW2 was het een verschrikking wat dat betreft, je kon campen en letterlijk een einde maken aan het potje omdat killstreaks bij elkaar stapelden en je zo een Nuke kreeg. In MW3 en BO2 is dat effect veel minder.DervishD schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:40:
Ik wil even wat verduidelijken. Het is niet mijn bedoeling een BF vs COD flamewar te beginnen. Ik vind BF dodelijk saai, is totaal niet mijn spel. Ik denk ook niet dat ik een connaisseur ben op het gebied van COD. Ik weet ook dat ik niet de beste speler ben, er zijn gasten die vele malen beter zijn dan mij. Wat ik wel super vind aan COD is de snelheid, de character movement, het ADS'en en veel van de wapens. Wat ik zo ontzettend jammer vind aan COD is dat ze de essentie van een FPS totaal uit het oog zijn verloren. Het zou naar mijn mening in de eerste plaats moeten gaan om gunskill en je ogen en oren gebruiken om de ander te verslaan. Dat is iets wat COD4 naar mijn mening beter doet dan latere COD's. Er zit nu zoveel onzin en handje vasthouden in. Ik zou het geweldig vinden als ze zouden terugkeren naar die essentie, een FPS waarin het draait om je gunskill verbeteren en slimmer spelen dan de ander. Maar dat zal nooit gebeuren want mensen geilen nu eenmaal op een prestige icoontje naast hun naam of een nietszeggende playercard. Mensen willen om ieder hoek een claymore of bouncing betty planten of het hele veld volgooien met shockcharges of flashbangs spammen. Alles om maar vooral niet een beetje gunskill te hoeven ontwikkelen om de ander te verslaan. Dat is nu de essentie van COD. Ik zou graag eens een rauwe, basic COD willen zien.
Maar goed, dit is alleen maar mijn mening.
Mijn broer heeft hem voor mijn verjaardag gegeven daar vandaan. Afwachten of hij ook komt, zo niet dan bestel ik hem morgen bij een Nederlandse webshop. Ik heb meerdere slechte ervaringen met keystores, zelfs het geroemde g2play.net heeft mij genaaid met keys die gebanned waren en al in gebruik. Toen ik ging klagen kreeg ik mijn geld niet terug, van Paypal echter wel. Vandaar dat ik nooit in het buitenland bestel.Tweaker1987 schreef op maandag 04 november 2013 @ 23:31:
Iemand al een key ontvangen van onlinekeystore.com??? Ik zit nog steeds te wachten.. Guaranteed pre-load...
http://steamcommunity.com/groups/GoT-CoD-Ghostsfirevlam90 schreef op maandag 04 november 2013 @ 23:49:
Iemand link voor de steamgroup?
Ik heb COD ghosts + seasonpass gewonnen voor de Xbox 360.
Iemand hier geinteresseerd?
Ik krijg het gewoon op de dag van de release, dus morgen (dinsdag)
DM
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
hij is hier al unpackingBruceLee schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 00:01:
hij unlocked nog niet hoor hier
[ Voor 9% gewijzigd door Frostbite op 05-11-2013 00:02 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
[ Voor 54% gewijzigd door wimpie007 op 05-11-2013 00:05 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm
hjahaha had ik ook inderdaad, maar soms is het wel leuk om in de nacht gewoon even wat te doenSc0rPi0N schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 00:06:
Wel blij dat ik een key heb gekocht zodat ik niet in de rij hoef te staan in de kou
bij jouw ook ? ik had m gepreload maar de single player is done maar multiplayer download hij opnieuw en de single player start niet zonder de multiplayerm4rtyr schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 00:07:
zeker irritant dat je weer een hoop stuff moet downloaden !
M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm
Laat mij maar liever warm binnen zitten hoor. Vorige keer stond ik bij de Eplaza in de rij (tot aan buiten) toen ik maar besloot om naar de Intertoys te lopen (die verkochten hem ook)theduke1989 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 00:07:
[...]
hjahaha had ik ook inderdaad, maar soms is het wel leuk om in de nacht gewoon even wat te doenen dan een spel kopen...
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
[ Voor 32% gewijzigd door m4rtyr op 05-11-2013 00:13 ]
ywm4rtyr schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 00:13:
iig een bevestiging dat ik gelukkig de dlc package heb
met dank aan scorpion voor de link in het begin
[ Voor 11% gewijzigd door Frostbite op 05-11-2013 00:17 ]
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Asus G501
SuccesRemcoINC08 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 00:21:
Zo dan 4 DVD's nog wel das lang geleden en daarna zal die wel gaan updaten via internet.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Asus G501
Verwijderd
Ooit wel eens overwogen om CS te gaan spelen?DervishD schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:40:
Ik wil even wat verduidelijken. Het is niet mijn bedoeling een BF vs COD flamewar te beginnen. Ik vind BF dodelijk saai, is totaal niet mijn spel. Ik denk ook niet dat ik een connaisseur ben op het gebied van COD. Ik weet ook dat ik niet de beste speler ben, er zijn gasten die vele malen beter zijn dan mij. Wat ik wel super vind aan COD is de snelheid, de character movement, het ADS'en en veel van de wapens. Wat ik zo ontzettend jammer vind aan COD is dat ze de essentie van een FPS totaal uit het oog zijn verloren. Het zou naar mijn mening in de eerste plaats moeten gaan om gunskill en je ogen en oren gebruiken om de ander te verslaan. Dat is iets wat COD4 naar mijn mening beter doet dan latere COD's. Er zit nu zoveel onzin en handje vasthouden in. Ik zou het geweldig vinden als ze zouden terugkeren naar die essentie, een FPS waarin het draait om je gunskill verbeteren en slimmer spelen dan de ander. Maar dat zal nooit gebeuren want mensen geilen nu eenmaal op een prestige icoontje naast hun naam of een nietszeggende playercard. Mensen willen om ieder hoek een claymore of bouncing betty planten of het hele veld volgooien met shockcharges of flashbangs spammen. Alles om maar vooral niet een beetje gunskill te hoeven ontwikkelen om de ander te verslaan. Dat is nu de essentie van COD. Ik zou graag eens een rauwe, basic COD willen zien.
Maar goed, dit is alleen maar mijn mening.
[ Voor 16% gewijzigd door falcon123 op 05-11-2013 00:43 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Gundogan op 05-11-2013 00:47 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
[ Voor 22% gewijzigd door aron225 op 05-11-2013 00:50 ]
Verwijderd
Toevallig zat ik er gisteren aan te denken, Treyarch was altijd een beetje de B studio maar ik heb het idee dat ze nu verder zijn dan IW in het perfectioneren van COD.Gundogan schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 00:45:
http://www.twitch.tv/orb pc stream
Één audio slider. Geen manueel leanen. Listen servers voor ranked (dit kan nog veranderen... hopelijk).
Misschien volgende keer eerst verplicht langs Treyarch voor IW?
Hoe kan dat in godsnaam, het spel ziet er nog steeds uit als CoD 4!djunicron schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 01:04:
Wat betreft de lage FPS: zoals ik al verwachte, is deze titel erg licht op het werkgeheugen, netjes multicore en voornamelijk heel zwaar op de VRAM.
4GB is voldoende voor een potje ghosts, maar op 1920x1080 met FXAA, high textures / effects & 16x AF heeft de game NIET genoeg aan 2GB ram op de videokaart. En dan staat DoF al uit, wat ook de nodige VRAM vraagt. (Blur gaat ook uit, dat kost je gpu core load)
M'n i5 3570K @4Ghz word grofweg half beladen, ik denk een niet overclockte i5 750 nog afdoende zou zijn voor deze titel.
Wel balen alleen, m'n files van de multiplayer game zijn al corrupt, hij crashed op de poppetjes die je op je scorescreen zou moeten zien (nogwat_main_screen_bodies.blah corrupt).
Nu is dat kreng na 25 min uitpakken dus weer aan het checken, zal wel weer een uur duren...
Welgeteld 1 potje uit kunnen spelen. FoV is wat tele inderdaad, ik zou em graag een graad of 10 uitzoomen...
Te weinig VRAM vergooit de details in de verte enorm. Je vraagt je af of de FXAA wel werkt... De DoF effecten zien er ook echt niet uit, Ambient Occlusion lijkt ook niet te doen wat ie moet doen, trekt alleen de GPU helemaal dicht, maar echt meer contrast ho maar...unfor schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 01:09:
[...]
Hoe kan dat in godsnaam, het spel ziet er nog steeds uit als CoD 4!
Ik heb wat van die stream zitten kijken, het is echt 3x niets..
Ik zat net ff in een server en iemand had ook dat muis probleem..aron225 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 00:50:
Ben wel benieuwd of k de enigste ben die die rare muislag heeft..als ik me muis een millimeter verschuif, draai ik een heel rondje (razer deathadder 2013/ nieuwste driver/win8)
Wat me wel direct opviel is dat ik lang niet zo hoge fps haal als in bo2 met vergelijkbare settings
[ Voor 5% gewijzigd door Frostbite op 05-11-2013 01:42 ]
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Ja hier ist gewoon niet te spelen. Hardeschijf continu vol bezig geen idee wat dat dan weer is.theduke1989 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 01:12:
ik dacht ik moet nieuwe kaarten gaan kopen.
Ik draai nu 2x 7950 with boost 3GB (Crossfire) maar het stottert en lagt als een male.
Ik weet niet waar het aan kan liggen ???
Asus G501
:D
[ Voor 4% gewijzigd door Relative op 06-11-2013 00:25 ]
Ik vindt het helemaal top het speelt wel lekker het is een beetje als mw3 maar het ziet er compleet anders uit veel beterVersteegrob schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 02:26:
Wat zijn de eerste indrukken? Lijkt het op MW2/MW3?
Zet image quality op EXTRA! das de fixVraaag schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 02:34:
Wat is er aan de hand met de graphics joh.. Alles is pixelated bij mij, ziet er echt niet uit, lijkt wel alsof ik op low reso speel terwijl ik toch echt 1920x1080 speel..
Uber pc voor CoD? Nog nooit gezien, ze hebben toch geen nieuwe engine gebruikt?BruceLee schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 04:15:
[...]
Ik vindt het helemaal top het speelt wel lekker het is een beetje als mw3 maar het ziet er compleet anders uit veel beterecht mooie game je moet wel ff de geode grafix settings doen anders ziet het er heel raar blur en console achtig uit. ( alle texture meuk en scharpness resolution op max / full )
Je hebt er wel een echte uber pc voor nodig !
Nu nog voor androidfalcon123 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 01:38:
Vind het wel belachelijk dat je eigenlijk je Ping niet meer kunt zien(pc) zelfs geen ping bars......
De iOS call of duty ghosts app is ook uit.
https://itunes.apple.com/...-of-duty/id733712309?mt=8
[ Voor 85% gewijzigd door ApC_IcE op 05-11-2013 04:47 ]
[ Voor 44% gewijzigd door BruceLee op 05-11-2013 04:50 ]
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Verwijderd
Heb je Direct X all opnieuw geinstalleerd, daarnaast hebben de cod games problemen met een bepaalde instelling maar ik ben de naam vergetenCoevering schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 03:25:
Nou eerst het probleem dat ik te weinig RAM geheugen had. Nou gelukkig had ik nog 2GB ram liggen wat een totaal van 6GB maakt in mijn computer. Het volgende probleem is dat ik de volgende error krijg.
[afbeelding]
Erg jammer. Kan niet op google vinden hoe ik het moet oplossen. Natuurlijk al vanavond geprobeerd (iets in regedit, pc restart, videokaart update) maar niets heeft geholpen. Helaas heb ik er net 60 euro voor betaald en doet hij het niet. Mijn broertje heeft precies hetzelfde probleem.
Jullie een idee?
Dit is nu exact de mentaliteit die ik spuugzat ben aan het worden. Ze doen alles om mensen te overtuigen te pre-orderen en in plaats van dan misschien een werkende game uit te brengen, brengen ze een buggy game uit die ze dan nadien patchen. Het patchen van games is fantastisch, ik snap dat er bugs in een game kunnen zitten. Maar als je in testing ziet dat u game zoveel problemen heeft tot op het punt dat sommige mensen niet kunnen spelen, breng het dan niet uit.LuukwaHD schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 08:18:
Er komen nog wel patches voor uit denk ik, althans dat hoop ik.
Ik kan er niks aan doen he, voel me nu redelijk aangevallen..aercaen schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 08:33:
[...]
Dit is nu exact de mentaliteit die ik spuugzat ben aan het worden. Ze doen alles om mensen te overtuigen te pre-orderen en in plaats van dan misschien een werkende game uit te brengen, brengen ze een buggy game uit die ze dan nadien patchen. Het patchen van games is fantastisch, ik snap dat er bugs in een game kunnen zitten. Maar als je in testing ziet dat u game zoveel problemen heeft tot op het punt dat sommige mensen niet kunnen spelen, breng het dan niet uit.
Ik weet niet hoe zwaar dit van toepassing is op Ghosts maar ik zie wel dat het in trend is in de gaming industry om games uit te brengen met veel bugs en ze dan te patchen(Rome 2 : Total War en BF4 spring to mind).
De vraag is natuurlijk of dit met testen eruit gehaald kan wordent. Kan me niet herinneren dat er een Open Beta is geweest, dus in hoeverre diversiteit in hardware is meegenomen..aercaen schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 08:33:
[...]
Dit is nu exact de mentaliteit die ik spuugzat ben aan het worden. Ze doen alles om mensen te overtuigen te pre-orderen en in plaats van dan misschien een werkende game uit te brengen, brengen ze een buggy game uit die ze dan nadien patchen. Het patchen van games is fantastisch, ik snap dat er bugs in een game kunnen zitten. Maar als je in testing ziet dat u game zoveel problemen heeft tot op het punt dat sommige mensen niet kunnen spelen, breng het dan niet uit.
Ik weet niet hoe zwaar dit van toepassing is op Ghosts maar ik zie wel dat het in trend is in de gaming industry om games uit te brengen met veel bugs en ze dan te patchen(Rome 2 : Total War en BF4 spring to mind).
De game is juist gemaakt voor TXAA support.Gundogan schreef op maandag 04 november 2013 @ 22:35:
http://www.neogaf.com/for...p?p=88599011&postcount=19
Geen FoV slider.
http://www.neogaf.com/for...?p=88613120&postcount=138
Slechte performance.
http://www.neogaf.com/for...?p=88620254&postcount=195
TXAA moet je uitzetten. Met BO2 was dit ook zo volgens mij. Maakt alles blurry.
http://www.geforce.com/wh...-pc-version-available-now
PC screens op hoge resoluties met 'Nvidia' 'PC-exclusive' 'features'. Sommige screens zien er niet eens zo slecht uit.
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Geen persoonlijke aanval ofc, excuses daarvoorLuukwaHD schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 08:37:
[...]
Ik kan er niks aan doen he, voel me nu redelijk aangevallen..
Ik wacht ook nog mooi totdat het verholpen is, straks koop ik een game die niet te spelen is, geld voor een PC Upgrade heb ik niet.
Ik weet ook niet hoe het op toepassing is op ghosts(ik weet niet of er echt bugs op zijn), maar in het geval van Rome 2 : Total war is het toch onmogelijk dat de makers niet wisten dat er bugs waren. Schepen konden op de grond varen...... En BF4 heb ik gans het weekend server disconnects gehad en had ik en mijn vrienden waar ik mee speelde problemen met het geluid op bepaalde maps.Henkje.doc schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 08:41:
[...]
De vraag is natuurlijk of dit met testen eruit gehaald kan wordent. Kan me niet herinneren dat er een Open Beta is geweest, dus in hoeverre diversiteit in hardware is meegenomen..
Testen op alleen High End machines is natuurlijk niet afdoende. Niet iedereen heeft de middelen om bij iedere topper te upgraden.
+1NickThissen schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 08:43:
Dus aan de ene kant zeurt iedereen dat er geen nieuwe engine komt, en aan de andere kant wil iedereen het spel perfect kunnen spelen op 8 jaar oude hardwareJe snapt waar het probleem ligt hoop ik?
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
elk jaar hetzelfde liedjeNickThissen schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 08:43:
Dus aan de ene kant zeurt iedereen dat er geen nieuwe engine komt, en aan de andere kant wil iedereen het spel perfect kunnen spelen op 8 jaar oude hardwareJe snapt waar het probleem ligt hoop ik?
Die beta van BF4 zegt niets, 90% speelt alleen maar om het kan en geeft geen feedback.LuukwaHD schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 08:48:
Het geen waar ik bang voor ben is dat de engine niet genoeg getest is, het was misschien handig geweest als CoD het zelfde als Battlefield gedaan had, een open beta met restricties, dat hebben ze nu niet gedaan en dan krijg je problemen.
[ Voor 19% gewijzigd door Qualixo op 05-11-2013 08:58 ]
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
hier was het 03:00 en 06:30 eruit hehe. mp is weer zeer vermakelijk:)Sc0rPi0N schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 08:56:
Hmm zal vanavond eens de instellingen van BruceLee overnemen. Had het e.a. ingesteld (2x FXAA) maar dus vergeten om de image quality op Extra te zetten.
Als ik je plaatjes zie heb ik zin om weer te knallenWas wel een kort nachtje voor me (@2:30 in bed en 7:30 eruit)
Aan de ene kant is het wel grappig dat je alles moet kopen, maar ik had toch ook liever gezien dat het per level geunlocked werd. Aan de andere kant is het nu net als BO2 en kun je gewoon direct je favo gun kopen zonder te wachten tot lvl 45+
Misschien een CPU upgrade?shakespeare schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 08:59:
ik zie allerlei error screens op het internet over het 6GB issue.
Is deze game nu op te starten met 4 GB ? ik laat hem namelijk halen zometeen.
Heb gisteren wel een upgrade gedaan met mijn kaart 5870 > GTX 580
Verder heb ik een duo core E8500.
Dit moet te doen zijn voor een cod toch ?
Draai battlefield 4 op high.. met soms een framedrop.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Quote hier ook alleen maar anderen. Er is wel een setting die blur veroorzaakt zoals in MW3. Dus geen TXAA (gelukkig).Qualixo schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 08:43:
[...]
De game is juist gemaakt voor TXAA support.
http://www.geforce.com/wh...th-nvidia-txaa-and-nvidia
Loopt hier prima met TXAA aan, geen blur,
Kan begrijpen dat 8 jaar oude hardware Cryis3 en BF4 niet soepel kan spelen, maar dit ziet er uit wat de meeste pc's vloeiend zou kunnen spelen. Als ik zie dat dikke Intel quadcores met mid-high end kaarten van deze generatie het niet vloeiend kunnen spelen met alles vol open (ik bedoel hier 90-125 fps+, niet 30+ of zelfs 60+), maak ik me toch wel zorgen.NickThissen schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 08:43:
[ Voor 43% gewijzigd door Gundogan op 05-11-2013 09:09 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
In de OP staan de system requirements die had je vast wel gezien niet ?shakespeare schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 08:59:
ik zie allerlei error screens op het internet over het 6GB issue.
Is deze game nu op te starten met 4 GB ? ik laat hem namelijk halen zometeen.
Heb gisteren wel een upgrade gedaan met mijn kaart 5870 > GTX 580
Verder heb ik een duo core E8500.
Dit moet te doen zijn voor een cod toch ?
Draai battlefield 4 op high.. met soms een framedrop.
[ Voor 37% gewijzigd door Frostbite op 05-11-2013 09:10 ]
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
[ Voor 45% gewijzigd door FNale op 05-11-2013 09:14 ]
Dacht ik eerst ook maar als ik die plaatjes van BruceLee zie dan denk ik dat het ook een kwestie is van instellen.ChrisdeW schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 09:13:
Ligt het aan mij of is BO2 gewoon mooier er smoother?
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
lees.de.openingspost.LuukwaHD schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 09:17:
Is het te spelen met mijn GT540M 2gb? I7 @ 2.0Ghz met boost up to 2,4ghz.
Heb wel 6gb ram erin zitten
Wil gewoon een speelbare game, geen wazigheid ofcourse, lage textures boeit me niet.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq