Het wordt ook tijd voor een update voor de ps4 versie.
Zal wel tegelijk komen met het eerste mappack.
Zal wel tegelijk komen met het eerste mappack.
Verwijderd
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ik. Speelt sinds een aantal weken prima, heel af en toe laggy pot maar dan gewoon opnieuw een match opzoeken en klaar.GeoffLx schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 14:26:
Zijn er eigenlijk nog PC spelers die uberhaupt kunnen spelen zonder massive framedrops op maps als Stonehenge, Sovereign en Whiteout?
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850
Verwijderd
Angelo NL / Global Cargo VTC
4 uur vertelt google mij.Pykow schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 17:11:
hoelang duurt de Singleplayer van ghost ?
Ik wil hem misschien gaan halen op de PS4. Multiplayer komt later wel.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Geen probleem hier. Zolang je wel een PSN account hebt moet het gewoon kunnen. Het kost mij in elk geval geen centVerwijderd schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 16:49:
Moet ik een PSN netwerkkaart kopen om COD ghost multiplayer te spelen op een PS3?
Ik wilde het gister online gaan maar het lukte niet....
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
ok bedanktVrijdag schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 18:15:
[...]
Geen probleem hier. Zolang je wel een PSN account hebt moet het gewoon kunnen. Het kost mij in elk geval geen cent
Helaas is Diamond dit weekend uitgesteld maar zal ik morgen en zondag zeker gaan streamen.rolandos582 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 20:52:
Dit weekend gaan de Diamond Division's van start, iemand van hier die mee gaat doen?
Ik zal hem gaan livestreamen op : http://www.twitch.tv/mr_rolandos
Wellicht interessant voor iemand?
Ook ff binnengehaald ivm de free weekend. MW2 was de laatste die ik heb gespeeld afgezien van BO die ik (letterlijk) een blauwe maandag op de xdoos heb gespeeld.DervishD schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 21:49:
Omdat het free weekend is maar even gedownload om te kijken of het ondertussen verbeterd is en afgezien van ietwat betere optimalisatie is het voor de rest nog 1 grote puinhoop. En wat is het toch een ontzettend lelijk spel zeg. Of je nou MW3 of Ghosts speelt maakt geen zak uit, beide zijn niet om aan te zien. Next gen my ass.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Een zwart scherm heb of eigenlijk had ik nadat ik mijn eerste schot wou lossen. Alleen dan zonder geluid.Hu9o schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 11:25:
Zijn er meer mensen die na het starten van de free weekend versie op steam een zwart scherm krijgen??
Ik hoor muziek van het menu, maar zie niks
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Verwijderd
Heb je Microsoft hierover al een bericht gestuurd?Hu9o schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 11:25:
Zijn er meer mensen die na het starten van de free weekend versie op steam een zwart scherm krijgen??
Ik hoor muziek van het menu, maar zie niks
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Zeker, vanavond weer.Verwijderd schreef op zondag 23 februari 2014 @ 13:27:
Nog meer mensen hier die gisteren diamond league hebben gespeeld?
De tegenstanders zijn ook hier nog steeds niet erg actief en wij zijn nu dan ook eerste met een tweede en derde clan die nog redelijk dichtbij staan. Laat die war cry camo maar komen.
[ Voor 27% gewijzigd door BruceLee op 23-02-2014 23:05 ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Volgens mij pas 27 februari om 19:00 denk ik. (10 am PST)Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 10:45:
Wanneer komt het mappack en de update voor de PlayStation 4 NL tijd?
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Verwijderd
Ok , ik zit er dan zeker klaar voor.Sc0rPi0N schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:05:
[...]
Volgens mij pas 27 februari om 19:00 denk ik. (10 am PST)
Verwijderd
Hetzelfde hier , ingame zie je het mappack ook niet staan in de store.StaafM schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 03:10:
Hmm, Nu zie ik bij Add ons de Onlaught Kaartenpack staan, echter staat er bij: 14,49,-
en dat terwijl ik de Season pass heb. Als ik hierop klik wordt ik naar de playstation store doorverwezen en moet ik betalen, mooi niet dus. Hopelijk wordt dit morgen gefixed..
Verwijderd
Neem een computer monitor, dat is nog steeds het best om games op te spelen (FPS)Adlermann schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 17:01:
Ik was super kut in dit spel. Totdat ik opeens mijn ps4 op mijn tv aansloot ipv via de receiver.
Richten gaat opeens soepel, loop geen fractie van seconde achter in close combat situaties. Ben dus sneller ipv trager. Volgens mij introduceert mijn receiver dus een forse lag
Die Patch zou de 20e al komenepamel schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:27:
Het is nog steeds niet opgelost. Waarschijnlijk komt er later vandaag een patch, verwacht toch wel dat ze dit vandaag nog oplossen. Misschien vanavond. Je kunt enkel de maps dus in private match spelen.
Nogmaals hopelijk lossen ze het snel op!
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
Hier SP holder. Zie een update van 2,8Gb en die installeert helemaal.joskuiper schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 19:30:
Nou lekker dan.
DLC binnen op de PC en starten maar.
Op het laatste moment net voor ik in game hoor te komen, error !!
Ben ik de enige?
[ Voor 8% gewijzigd door Frostbite op 27-02-2014 21:01 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Verwijderd
Hij zegt dat hij nu ene update nodig heeft o mijn ps4. Dus ik denk nuVerwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 05:47:
Wanneer komt de update nu eindelijk eens naar PS4?
Bij mij loopt ie af en toe nog wel eens vast tijdens het spelen.
Verwijderd
Klopt bij mij nu ook.Adlermann schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:24:
[...]
Hij zegt dat hij nu ene update nodig heeft o mijn ps4. Dus ik denk nu
Ja, meestal kon je na de BEEEEp niets meer done. Ja terug rennen en geluk hebben.Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:01:
[...]
Klopt bij mij nu ook.
De I.E.D.s zijn ontwijkbaar geworden heb ik gelezen.
Verwijderd
Wat kun je nu wel doen om ze te ontwijken?Adlermann schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:06:
[...]
Ja, meestal kon je na de BEEEEp niets meer done. Ja terug rennen en geluk hebben.
Verwijderd
Je moet de hond ook slim inzetten , net zoals dat met een I.E.D. moet.RoaDHouse schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:18:
Mijn hond blijft gewoon dom staan tegenwoordig, hij heeft er gewoon geen zin meer in.
Is al 1000x voorbij gekomen, kan je zo vinden op google.N.Uckerman schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:57:
Ah dat is goed om te horen! Hoeveel mensen zijn er ongeveer online? Zag laatst op Youtube dat er maar 2000 mensen online waren op pc?!
In mijn goede oude game tijd op pc(cod4) waren er een miljoen mensen online..
Zijn er trouwens wel dedicated servers?
Op het juiste moment springen kan je al het leven sparen.Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:31:
[...]
Wat kun je nu wel doen om ze te ontwijken?
Welke versie heb jij? Ik ben benieuwd waarom ik Onslaught niet heb of kan downloaden. Ik wacht op reactie van activision, maar dat zal vast wel even duren. Heb jij Cod met Season pass gekocht of gewoon de DLC aangeschaft via Steam?joskuiper schreef op maandag 03 maart 2014 @ 20:56:
Lekker dan, speel op PC de Onslaught DLC.
Ik denk al, verdorie wéér lag.
Disconnect, en wat voor melding? HOST MIGRATION!
Dacht dat dat gebeurd was maar nee hoor...
Waar het voor mij mis is gegaan:Hann1BaL schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 13:14:
[...]
Welke versie heb jij? Ik ben benieuwd waarom ik Onslaught niet heb of kan downloaden. Ik wacht op reactie van activision, maar dat zal vast wel even duren. Heb jij Cod met Season pass gekocht of gewoon de DLC aangeschaft via Steam?
Op 5 maart kreeg ik 's avonds nog zo'n welbekende rode melding bovenaan het scherm, dat mijn vriend deze map niet had en wij deze dus niet samen konden spelen. En op de PS3 kun je niet online spelen zonder de meest recente updates.Vrijdag schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 16:54:
En Freefall is lijkt wel ook beschikbaar voor iedereen omdat ik die eerst niet had maar kwam gisteren voorbij met HC DM.
Verwijderd
Het was voor mij ook de eerste keer dat die map voorbij kwam, en dan ook nog eens met HC DM. Eigenlijk heb ik de map daarna ook niet meer gezien, ook niet in het keuzeschermBakkie-Koffie schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 08:09:
[...]
Op 5 maart kreeg ik 's avonds nog zo'n welbekende rode melding bovenaan het scherm, dat mijn vriend deze map niet had en wij deze dus niet samen konden spelen. En op de PS3 kun je niet online spelen zonder de meest recente updates.
Overigens heb Freefall al tijden en nog nooit kunnen spelen.. TOP
Verwijderd
Onlangs was het ook een gratis weekeinde op de pc. De lag was regelmatig nogal dramatisch. De potjes zonder lag waren nog best leuk. Mijn laatste cod was mw2.The promotion runs March 7-10. It will mark the first time Activision has ever offered a multiplayer demo for a Call of Duty game.
During the special weekend you'll be able to try out three multiplayer maps (Strikezone, Warhawk, and Prison Break), as well as three multiplayer modes: Search & Rescue, Domination, and Team Deathmatch. You'll also get to try out the Extinction game mode.
[ Voor 3% gewijzigd door Frostbite op 11-03-2014 00:23 ]
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Ik heb wel intressewimpie007 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:06:
Iemand nog interesse in een Onslaught DLC voor de XBox360?
Geen oververhitte videokaart/gpu geheugen?Sc0rPi0N schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 00:22:
Raar graphics probleem op de nieuwe 'Graveyard'
[afbeelding]
[afbeelding]
Nooit last van gehad op andere mappen maar wat dit nu weer is?
Kijk met name naar de sights.
ben dus niet de enigeSc0rPi0N schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 00:22:
Raar graphics probleem op de nieuwe 'Graveyard'
[afbeelding]
[afbeelding]
Nooit last van gehad op andere mappen maar wat dit nu weer is?
Kijk met name naar de sights.
[ Voor 39% gewijzigd door Frostbite op 13-03-2014 22:49 ]
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Moet je minder campenVerwijderd schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 08:16:
Ik kan niet online spelen sinds de update op de PS4.
Ik kom niet voorbij 'Fetching online profile'
Daarna geeft ie een error dat de CoD servers niet online zijn.
Ik heb mijn routers al gereset , maar dat helpt ook niet.
Verwijderd
Ik kom er ook 1 van de 2 keer in.Sn0wblind schreef op zondag 16 maart 2014 @ 12:36:
[...]
Moet je minder campen![]()
Duurt idd wel langer sinds de laatste update maar kom er vaak wel in.
Verwijderd
Wow! 10 hele kills joh!Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 15:09:
Voor deze acties doe ik het allemaal :
[video]
Heerlijk spel Ghosts op de PS4.
Laatst de Xbox 360 weer eens opgestart en Black Ops gespeeld.
Wat speelt dat toch houterig als je eenmaal de PS4 gespeeld hebt.
Ghosts is het eerste spel van Infinity Ward waar ik echt van geniet.
Met de guard dog / wolf als top killstreak voor mij.
Heerlijk om met de hond of wolf te CAMPEN.
2 I.E.D's erbij om mijn tent het beste te beveiligen.
De graphics zijn ook stukken beter als je het vergelijkt met oude CoD's op de oude consoles.
Bij zowat elke regel heb ik wel een WTF...Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 15:09:
[video]
De graphics zijn ook stukken beter als je het vergelijkt met oude CoD's op de oude consoles.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
haha, als ik 10 haal ben ik ook al blij. Ik ben gewoon verschrikkelijk slecht. Op een goede dag haal ik wel 25, maar er zijn ook dagen dat ik hooguit 10 haal en dan 25 deathswimpie007 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 15:41:
[...]
Wow! 10 hele kills joh!
Als ik minder dan 25 kills heb in een potje TDM baal ik al. Ik heb liever 40-16 dan 10-4
Het is dus niet voor niks dat de tijd op was in dat potje
[ Voor 20% gewijzigd door Adlermann op 19-03-2014 16:28 ]
Nou,,,,,,,, je ouders zijn natuurlijk ape-trots op je geniale acties. In elk geval bedankt voor het filmpje.Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 15:09:
[video]
Verwijderd
Tja,,, dat was vanaf dag 1 al bekend.Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 11:32:
Hardst gefaalde CoD ooit. Eerste dag zaten er al hackers in. Kijk maar eens naar de top 10 op welk platform dan ook..
Verder is er superslecht nagedacht over het map design. Wie koopt dit spel nou om te lopen zoeken op Stormfront, Siege of Stonehaven, De enige leuke maps zijn Tremor, Warhawk, Sovereighn, Strikezone en Prison Brake, maar die laatste licht er net aan of je de FaZe clan tegen je hebt of rushers.
IED's zijn te OP. En er wordt meer dan ooit gecampt. Nou zijn de killstreaks daar ook naar. I.M.S, Centry en een hondje met 2 IED's naast iemand kom je elke dag wel tegen.
Niet zo gek, zulke lage health, nieuwe spelers durven niet te rennen en gaan 'defenciever' spelen.
Erg kort door de bocht. Ik ben 30 en vermaak me er ook prima mee.RoaDHouse schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 13:46:
[...]
..........Maar 10 jarigen vermaken zich er prima mee
Verwijderd
In vergelijking met MW3 op het moment inderdaad. Maar ik denk dat je er niet onder uit kan dat er meer campers dan ooit zijn op Call of Duty...joskuiper schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 16:16:
Het is maar net wat je verwachtingen zijn.
Speelt momenteel prima, weinig cheaters momenteel en lag is ook nagenoeg weg (bij mij dan).
Verwijderd
Verwijderd
http://community.callofduty.com/thread/200795177Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 18:34:
1. Wanneer komt er weer een update voor de PS4?
Waarschijnlijk helemaal niet. Of pas wanneer de nieuwe mappacks komen2. Wanneer komen de nieuwe maps in de gewone roulatie?
Meestal als het weg is komt het niet meer terug. Was met Arms Race op BO2 ook zo.3. Wanneer komt er weer HC Free-for-all?
Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 11:32:
Hardst gefaalde CoD ooit. Op de eerste dag zaten er al hackers in. Kijk maar eens naar de top 10 op welk platform dan ook..
Verder is er superslecht nagedacht over het map design. Wie koopt dit spel nou om te lopen zoeken op Stormfront, Siege of Stonehaven? De enige leuke maps zijn Tremor, Warhawk, Sovereighn, Strikezone en Prison Brake Break, maar bij die laatste lichtligt het er net aan of je de FaZe clan tegen je hebt of rushers.
IED's zijn te OP. En er wordt meer dan ooit gecampt. Nou zijn de killstreaks daar ook naar. I.M.S, Centry Sentry en een hondje met 2 IED's naast iemand kom je elke dag wel tegen.
Niet zo gek, zulke lage health, nieuwe spelers durven niet te rennen en gaan 'defenciever' 'defensiever' spelen.
[ Voor 6% gewijzigd door wimpie007 op 28-03-2014 09:42 ]
Zover als ik weet bevatten alleen de Treyarch COD versies HC FFA (BO1 en BO2). Heb FFA zelf echt suf gespeeld op BO2 (soms nog steeds) wat naar mijn idee de beste COD ooit is geweest op MW na dan.Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 18:34:
1. Wanneer komt er weer een update voor de PS4?
2. Wanneer komen de nieuwe maps in de gewone roulatie?
3. Wanneer komt er weer HC Free-for-all?
Ik heb me vandaag suf gegoogled maar kwam er niet uit.
[ Voor 6% gewijzigd door melek-taus op 28-03-2014 16:49 . Reden: FFA aangepast naar HC FFA ]
Ryzen 5 3600, B450M PRO-VDH Max, Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB, Red Dragon RX 5700 XT @ 1v 2050MHz, Intel 660p 1TB, BX500 1TB, MX500 1TB, CM MWE Bronze 550W V2, Antec Dark Phantom 301M, QcK Prism, Logitech G703 Hero, Fnatic MiniStreak Speed.
Verwijderd
Sorry hoorwimpie007 schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 09:38:
Over falen gesproken, foutje in de code is zo gemaakt net als in reacties op een forum
[...]
[ Voor 44% gewijzigd door Frostbite op 30-03-2014 11:40 ]
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq