Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeryz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 19:59
Zijn er eigenlijk mensen hier die actief Clan Wars spelen? Op de PC dan in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westlym
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:09
ik gebruik hier wel een beeldscherm van 1920 bij 1200.
ik heb niks aan de settings gedaan. ik denk dat mijn cpu mijn cf niet kan bijhouden. wordt dus tijd voor een nieuwe cpu.
Hann1BaL schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:05:
[...]

Dat zou volgens mij wel prima speelbaar moeten zijn. Ik weet natuurlijk niet op welke settings je speelt.

Ik, in tegenstelling tot veel mensen hier, vermaak mij nog wel prima op de PC met de game. De laatste tijd ben ik weinig cheaters tegen gekomen. Daarvoor veel meer, dus ik denk dat het een beetje geluk is.

Ik ben dan ook wel echt een casual gamer die zich niet druk maakt om K/D ratio en andere zaken en het speelt gewoon lekker weg. Even een half uurtje knallen, prima. :)

Ik heb het gevoel dat tov andere CoD versies er weinig tot geen quick scopers zijn en daarmee is 1 van mijn grootste ergernissen in ieder geval verdwenen. Geen akimbo G35 of FMGs helpt ook mee.

Toch is de verslavingsfactor voor mij met Ghost minder aanwezig dan met de MW serie. Net zoals dat BO en BO2 mij niet bleef boeien. Te weinig challenges die je tegelijk doet, geen wapens die je unlockt omdat je ze moet kopen. Ik vind dat jammer, maar vermaak mij in ieder geval nog wel met de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cevel
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Nu wat vreemds... :?

Ps3 en ps4 maken apart wel wel verbinding met PSN

Als ik voor beide call of duty opstart. (Appart uiteraard) Ps3 BO2 of ps4 Ghost opstart dan word ik afgemeld van de psn..? Netwerkfunctionaliteit werkt niet..

Vervolgens op de website van COD zie ik dat er geen storingen zijn.

Router gereset.. Je weet maar nooit... Toch heb ik nog steeds het probleem.

Iemand diezelfde ervaring?

3 uur later.. Opnieuw alles opgestart en werkt.. Wat het was geen idee..

[ Voor 8% gewijzigd door Cevel op 20-01-2014 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

westlym schreef op maandag 20 januari 2014 @ 00:09:
ik gebruik hier wel een beeldscherm van 1920 bij 1200.
ik heb niks aan de settings gedaan. ik denk dat mijn cpu mijn cf niet kan bijhouden. wordt dus tijd voor een nieuwe cpu.
[...]
Dat is het niet, of in ieder geval, kijk gewoon even in systeembeheer naar je CPU load over tijd dan. Als je niet kunt alt-tabben, gewoon het spel na een ronde direct afsluiten en een kijkje nemen. Wat voor CPU heb je? Een i5 3230 @ 3.2Ghz is namelijk nog snel genoeg voor 1920x1200 Extra in het CPU departement.

Het is veel simpeler, de engine coördineert CF niet goed, je krijgt dus last van microstuttering, simpelweg door je videokaarten. Als je CF uit zet is je probleem weg waarschijnlijk.
Er is simpelweg geen CF / SLI support in Ghosts. Men weet ervan en doet er niets aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kirishima schreef op zondag 19 januari 2014 @ 13:49:
Zijn er eigenlijk mensen hier die actief Clan Wars spelen? Op de PC dan in ieder geval.
PC niet, x360 wel.

Staan tot nu toe in alle clanwars in de top 3 *met een enkele uitzondering*.
We spelen altijd in gold of platinum.

Gisteren zijn we net niet geeindigd met 5 tiles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeryz
Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 09:07:
[...]

PC niet, x360 wel.

Staan tot nu toe in alle clanwars in de top 3 *met een enkele uitzondering*.
We spelen altijd in gold of platinum.

Gisteren zijn we net niet geeindigd met 5 tiles.
Is het daar actief, spelen mensen echt de Clan Wars? De nodes overnemen enzo? Op de PC hebben we tot nu toe alle wars gewonnen in Platinum met minimaal 200 punten verschil...

Maar je merkt echt dat mensen niet spelen op de nodes, in ieder geval niet actief. Ik denk zelf dat als de app niet noodzakelijk was om te zien wat je moet overnemen, maar dat gewoon ingame of op een website te zien was er veel meer activiteit zou zijn. Zijn de Clan Wars trouwens wel crossplatform? Zou moeten kunnen met deze opzet.

Maar voor onze clan is op deze manier de lol er snel af. Kijken wat die Diamond League brengt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kirishima schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 12:24:
[...]

Is het daar actief, spelen mensen echt de Clan Wars? De nodes overnemen enzo? Op de PC hebben we tot nu toe alle wars gewonnen in Platinum met minimaal 200 punten verschil...

Maar je merkt echt dat mensen niet spelen op de nodes, in ieder geval niet actief. Ik denk zelf dat als de app niet noodzakelijk was om te zien wat je moet overnemen, maar dat gewoon ingame of op een website te zien was er veel meer activiteit zou zijn. Zijn de Clan Wars trouwens wel crossplatform? Zou moeten kunnen met deze opzet.

Maar voor onze clan is op deze manier de lol er snel af. Kijken wat die Diamond League brengt...
Het valt hier opsich nog wel mee met de actiefheid. Denk dat het wel actiever is dan op de pc. Er is wel 1 clan die ONTZETTEND veel speelt.

En zij hebben members op de Xbox en de PS3. Dus het lijkt me wel cross-platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westlym
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:09
djunicron schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:17:
[...]

Dat is het niet, of in ieder geval, kijk gewoon even in systeembeheer naar je CPU load over tijd dan. Als je niet kunt alt-tabben, gewoon het spel na een ronde direct afsluiten en een kijkje nemen. Wat voor CPU heb je? Een i5 3230 @ 3.2Ghz is namelijk nog snel genoeg voor 1920x1200 Extra in het CPU departement.

Het is veel simpeler, de engine coördineert CF niet goed, je krijgt dus last van microstuttering, simpelweg door je videokaarten. Als je CF uit zet is je probleem weg waarschijnlijk.
Er is simpelweg geen CF / SLI support in Ghosts. Men weet ervan en doet er niets aan?
wel volgens amd is er wel ondersteuning voor CF, maar ik denk dat het aan mijn cpu ligt. ik heb maar een AMD Phenom II 965 3.4 Ghz. Ik denk dat mijn cpu mijn CF niet kan bijhouden, want op mijn andere machine heb ik een AMD FX 8350 en die kan wel de CF bijhouden. Dus het wordt helaas alweer een nieuwe cpu...voor een game..niet te geloven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterkale1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 25-05 00:31
Omg wat een cheaters in dit spel. Elk potje heeft wel iemand een aimbot of wallhack.

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:03

Oulewappeur

OmNomNom

Wat een achteruitgang de laatste weken.

Begin echt de pest in het spel te krijgen. En wtf? meestal minder dan 10k spelers online op de PC????? MW3/BO2 heeft nog meer spelers....

Maar mijn constatering de laatste weken: Meer lag en VEEL meer cheaters! Echt idioot gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystiqu
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-05-2024
~ Massive rant incoming ~

Spelen mensen dit nog ? I lol'd.

Heb ghosts van m'n SSD af gemikt. Zonde van de ruimte. Ik heb BO1 en BO2 die hard veel gespeeld, evenals MW3 (in iets mindere mate) maar Ghosts is gewoon echt kut. Ik mis de lekkere gameplay uit BO1 en BO2... De pace is anders, het design van de levels is anders, de wapens reageren anders als ik verwachtte (persoonlijke onzin ja kweet het), er zijn veel te veel issues performance wise (BO2 maxed out 1920x1080 op ~180 fps... Ghosts? Drops naar 30-40 fps. Max van 105 ofzo) en zo kan ik nog wel ff doorgaan..

Ik misgun niemand zijn of haar plezier met Ghosts, maar imo hebben ze de COD die ik leuk vond grondig verkracht. Hopen dat Treyarch iets goed maakt... En ja die koop ik net zo lief weer op release date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur

Oulewappeur

OmNomNom

mystiqu schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 00:10:
~ Massive rant incoming ~

Spelen mensen dit nog ? I lol'd.

Heb ghosts van m'n SSD af gemikt. Zonde van de ruimte. Ik heb BO1 en BO2 die hard veel gespeeld, evenals MW3 (in iets mindere mate) maar Ghosts is gewoon echt kut. Ik mis de lekkere gameplay uit BO1 en BO2... De pace is anders, het design van de levels is anders, de wapens reageren anders als ik verwachtte (persoonlijke onzin ja kweet het), er zijn veel te veel issues performance wise (BO2 maxed out 1920x1080 op ~180 fps... Ghosts? Drops naar 30-40 fps. Max van 105 ofzo) en zo kan ik nog wel ff doorgaan..

Ik misgun niemand zijn of haar plezier met Ghosts, maar imo hebben ze de COD die ik leuk vond grondig verkracht. Hopen dat Treyarch iets goed maakt... En ja die koop ik net zo lief weer op release date.
Het is bekend dat de TreyArch games qua feeling anders zijn dan de Infinity Wards. Dat ervaar ik ook al sinds MW2/BO1 overgang.

Het is nog maar ff afwachten wie de volgende CoD maakt, er gaan namelijk geruchten dat SledgeHammer verantwoordelijk zal zijn voor de volgende Call of Duty (Sledge heeft ook al een groot deel aan MW3 geholpen). Als deze geruchten zouden kloppen ben ik erg benieuwd en hoop ik dat een 3e studio erbij ervoor zorgt dat de komende CoD's een flinke verbetering worden. Daardoor krijgen alle studio's namelijk een jaartje langer om het spel te ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystiqu
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-05-2024
Oulewappeur schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 00:20:
[...]

Het is bekend dat de TreyArch games qua feeling anders zijn dan de Infinity Wards. Dat ervaar ik ook al sinds MW2/BO1 overgang.

Het is nog maar ff afwachten wie de volgende CoD maakt, er gaan namelijk geruchten dat SledgeHammer verantwoordelijk zal zijn voor de volgende Call of Duty (Sledge heeft ook al een groot deel aan MW3 geholpen). Als deze geruchten zouden kloppen ben ik erg benieuwd en hoop ik dat een 3e studio erbij ervoor zorgt dat de komende CoD's een flinke verbetering worden. Daardoor krijgen alle studio's namelijk een jaartje langer om het spel te ontwikkelen.
Ja nee dat weet ik, het verschilt idd welke dev de game gemaakt heeft, maar imo hebben ze met Ghosts gewoon iets gedaan wat de hele feel verpest. En ik kan het niet echt benoemen.. Dus ik hoop wie, de volgende dev ook word, dat ze dat weer terugbrengen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mystiqu schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 00:10:
Hopen dat Treyarch iets goed maakt... En ja die koop ik net zo lief weer op release date.
Rumor:
Treyarch maakt niet de CoD die dit jaar uit komt.
Er zijn hints dat het komende deel gemaakt wordt door Sledgehamer.

Zij waren meestal verantwoordelijk voor de singleplayer..

Als dit klopt dan ben ik ZEER benieuwd naar wat ze er van bakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double__D
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 01:34
Ik ben ook benieuwd hoe de volgende CoD wordt, ik vond MW3 helemaal niet zo vervelend. BO1 heb ik niet gespeeld. BO2 heeft z'n issues (met op no. 1 target finder LMG's), maar het speelt ontzettend lekker.

Ghosts speelt gewoon niet zo smooth.. en ik vind de maps veel te groot. Op zich gaat het prima.. als de lag niet al te vervelend is. En 1 op de 10 games crasht het spel.. dus ik weet ook nooit of ik het einde van een match haal.. :P

En op één of andere manier zijn er veel meer hufterige noobspelers met een speelstijl waar ik niet zo van hou.. zoveel soundwhorende campers met IED's, het is gewoon niet te geloven.

Wordt de eerste CoD waar ik de DLC's laat schieten. En dat vind ik wel jammer, want ik ben veel meer een CoD-speler.. dan bijv. een BF-speler.

“A day can really slip by when you're deliberately avoiding what you're supposed to do.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:09

codex

Geen OpenAI agent :)

Geweldig dat mensen aankomen met excuses als "COD Ghosts is gemaakt voor Next Gen Consoles" en "Cheaten is altijd al een probleem met COD op de PC".

BO2 waren meer cheaters op consoles dan op de PC. Spel loopt als een trein op elk platform. Bovendien is het makkelijker on Next Gen vs PC te ontwikkelen gezien het allemaal x86 is.

Het spel is zo rot als maar kan, zelfs al zou ik de issues wegdenken. Alleen al het geluid, zo geïmplementeerd vanuit MW1.

Ik wacht ook Titanfall af, BF4 is ook brak op elk platform. Al speel ik dat liever dan Ghosts....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 16:19
Ondersteund ghost 7.1 geluid op de ps3? Het staat aangevinkt in de instellingen van de ps3 zelf, mijn marantz 5004 versterker staat op "multichannel 7.1" maar toch komt er geen geluid uit de achterspeakers. Wel gewoon 5.1 geluid.

Edti: zojuist op een site gevonden dat het wel ondersteund wordt. Iemand enig idee hoe ik het werkend moet krijgen?

[ Voor 20% gewijzigd door Malt007 op 23-01-2014 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-08-2023
Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:54:
[...]

Rumor:
Treyarch maakt niet de CoD die dit jaar uit komt.
Er zijn hints dat het komende deel gemaakt wordt door Sledgehamer.

Zij waren meestal verantwoordelijk voor de singleplayer..

Als dit klopt dan ben ik ZEER benieuwd naar wat ze er van bakken.
Sledgehammer heeft de MP van Ghosts gedaan (iig voor de PC) en ze hebben geholpen met de MP van MW3. Ik denk niet dat Sledgehammer groot genoeg is om de ontwikkeling van een nieuwe COD te leiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat speelt de PS4 versie toch heerlijk.

1100 kills en een KDR van 2.27.

De opname functie van de PS4 is ook erg handig :

Alleen nog een keer verhogen naar 1080P ipv 720P op de PS4.

Dat komt misschien nog wel met een system update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVS74
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-10-2024
DervishD schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 08:14:
[...]

Sledgehammer heeft de MP van Ghosts gedaan (iig voor de PC) en ze hebben geholpen met de MP van MW3. Ik denk niet dat Sledgehammer groot genoeg is om de ontwikkeling van een nieuwe COD te leiden.
Dan laat ik een (MP) game die door Sledgehammer is gedaan ongezien schieten. MW3 vond ik minder ten opzichte van MW1 en 2, maar Ghosts is wel heel erg. Ik kan gewoon niet overweg met lagcompensatie in Ghosts. BO2 was zeker in het begin ook al redelijk brak op dat gebied, maar Ghosts tartte werkelijk alles.
Dat ze alleen de MP hebben gedaan verklaart ook waarom de look en feel van Ghosts SP en MP mijlenver uit elkaar liggen.
Ze verdienen een plus(je) voor de vernieuwing die ze hebben proberen door te voeren (grotere maps zijn wel het belangrijkste punt), maar de implementatie is ondermaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03
Ik zie dat Dennis zijn speelstijl niet heeft afgeleerd.... Tweede filmpje is alleen maar campen... :|

[ Voor 2% gewijzigd door Frostbite op 25-01-2014 00:30 . Reden: derde = tweede ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sc0rPi0N schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 14:23:
Ik zie dat Dennis zijn speelstijl niet heeft afgeleerd.... Derde filmpje is alleen maar campen... :|
Heerlijk campen inderdaad.

Je kent me al. :) ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
Ff over dat 2e filmpje Dennis, wat de neuk is er leuk aan om zo te spelen? Een beetje in een donker hoekje zitten en toevallige voorbijgangers neerschieten....ben je bang om de actie op te zoeken omdat je dan gedood kunt worden? Als je nou half hersendood bent dan kan ik me er nog iets bij voorstellen maar wat jij doet is echt zo ontzettend zielig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
DervishD schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 18:37:
Ff over dat 2e filmpje Dennis, wat de neuk is er leuk aan om zo te spelen? Een beetje in een donker hoekje zitten en toevallige voorbijgangers neerschieten....ben je bang om de actie op te zoeken omdat je dan gedood kunt worden? Als je nou half hersendood bent dan kan ik me er nog iets bij voorstellen maar wat jij doet is echt zo ontzettend zielig.
Wind je niet zo op :P

Dennis speelt zo dat doet hij al bij mw3 / black ops 2 en nu ghosts.
Onder het mom van "best gameplay ever!!! one one one 111 enz" zie je dan een filmpje zoals deze. Campen en een paar makkelijke kills maken en dan je streaks halen die de rest van de kills maken.

Om daarna trots te zijn op het zware werk wat je zojuist afgeleverd hebt waarna iedereen gaat klagen dat het gewoon niet leuk is.

Zie Dennis gewoon als een kind die een paar lego blokjes op elkaar zet het daarna trots komt laten zien aan zijn vader. Vader trots en geeft hem een aai over zijn bol, moedigt hem aan om nog iets mooiers te bouwen en het kind gaat weer fanatiek verder.

* Frostbite aait Dennis over zijn bol. "Prima jongen, maak er nog maar 1! "

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double__D
Sc0rPi0N schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 00:36:
[...]

*accurate observatie*

* Double__D aait Dennis over zijn bol. "Prima jongen, maak er nog maar 1! "
I LOL'ed :)

Dat bracht je een stuk eloquenter dan dat ik dat meestal in-game doe als ik Dennis-achtige tegenstanders tegenkom. 8)7

“A day can really slip by when you're deliberately avoiding what you're supposed to do.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Sc0rPi0N schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 00:36:
[...]

Wind je niet zo op :P

Dennis speelt zo dat doet hij al bij mw3 / black ops 2 en nu ghosts.
Onder het mom van "best gameplay ever!!! one one one 111 enz" zie je dan een filmpje zoals deze. Campen en een paar makkelijke kills maken en dan je streaks halen die de rest van de kills maken.

Om daarna trots te zijn op het zware werk wat je zojuist afgeleverd hebt waarna iedereen gaat klagen dat het gewoon niet leuk is.

Zie Dennis gewoon als een kind die een paar lego blokjes op elkaar zet het daarna trots komt laten zien aan zijn vader. Vader trots en geeft hem een aai over zijn bol, moedigt hem aan om nog iets mooiers te bouwen en het kind gaat weer fanatiek verder.

* Denman aait Dennis over zijn bol. "Prima jongen, maak er nog maar 1! "
Ik speel inmiddels BF4 op de PS4, maar na MW2, MW3, BO en BO2 kan ik alleen maar zeggen: dit kon je niet beter verwoorden!

Ieder z'n speelstijl, en als je er lol mee hebt is het absoluut je goed recht, maar op de een of andere manier blijft bij mij toch altijd het idee kleven dat je een "zielig" en "eenzaam" persoon bent als je stil in een hoekje gaat zitten campen om achteloze voorbijgangers neer te knallen. Gelukkig sterkt het me dat ik nagenoeg altijd win van campers in 1-op-1 situaties zonder dat de persoon in kwestie kan campen (open field). En tja... Campen kan iedereen :)

Wellicht dat deze figuren voldoening halen uit hun K/D ratio, maar met echte skills heeft het weinig te maken ;)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
Het schijnt dat een paar slimme hackers hebben ontdekt dat de report functie in Ghosts op de PC alleen maar wat oude Xbox code is en dat reports nergens heen gaan. Er schijnen ook Xbox camo's in de game files te zitten. Als dit echt waar is dan heeft IW een product geleverd dat niet af is en de hele claim dat de PC versie van de grond af aan voor de PC is ontwikkeld valt dan in het water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DervishD schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 11:42:
Het schijnt dat een paar slimme hackers hebben ontdekt dat de report functie in Ghosts op de PC alleen maar wat oude Xbox code is en dat reports nergens heen gaan. Er schijnen ook Xbox camo's in de game files te zitten. Als dit echt waar is dan heeft IW een product geleverd dat niet af is en de hele claim dat de PC versie van de grond af aan voor de PC is ontwikkeld valt dan in het water.
Jammer en slecht nieuws dit.

Cheaters horen niet in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
Mensen ik overweeg om cod ghosts te kopen voor ps4. raden jullie het mij aan? Want ik hoor dat de maps wat te groot zijn waardoor het niet meer zo fast-paced is?

Graag hoor ik jullie ervaringen en of het spel amuserend is?

heb ook bf4, maar ben daar gewoon niet zo'n type voor, ben een echte cod speler, naar mijn mening zijn cod2 en 4 de beste.

Al die flauwekul wat er nu bijzit hoeft voor mij toch niet, 3 perks en 3 standaard killstreaks is voor mij meer dan voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
Trouwens wat betreft de (te) grote maps, cod4 had toch ook best grote maps?

Ik weet dat die maps van cod4 namelijk echt top waren, heb nog nooit in betere maps gespeeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:22

Gundogan

Rip and tear, until it is done

N.Uckerman schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 20:57:
Trouwens wat betreft de (te) grote maps, cod4 had toch ook best grote maps?

Ik weet dat die maps van cod4 namelijk echt top waren, heb nog nooit in betere maps gespeeld!
CoD4 heeft ruime maps die echter wel redelijk simpel zijn qua layout. Met Ghosts zie ik meer routes, kamertjes en puin/objecten in de maps. Dus je zou het wat complexer kunnen noemen.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Laatst online: 22:31
Ik vind de maps van Ghosts wel lekker. Goede middenweg tussen het enorme van BF en het claustrofobische van BO2.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
Vrijdag schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 21:09:
Ik vind de maps van Ghosts wel lekker. Goede middenweg tussen het enorme van BF en het claustrofobische van BO2.
En het is wel gewoon nog fast-paced? Of duurt het toch ff wanneer je weer iemand tegenkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
N.Uckerman schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 23:00:
[...]

En het is wel gewoon nog fast-paced? Of duurt het toch ff wanneer je weer iemand tegenkomt?
Ja hoor, het speelt voor mijn gevoel op een lekker tempo. Na een tijdje spelen leer je ook de hot-spots waar vrijwel altijd iemand is. Houdt er wel rekening mee dat je in deze CoD best snel dood bent. Dus als je heel erg geilt op KD ratio is het misschien wat minder leuk. Mij maakt het niet uit, mijn KD is in geen enkele CoD boven de 1.0 geweest, lekker boeiend :P

Groot voordeel van Ghosts vind ik dat de air support veel minder overpowered is dan bij andere delen. Ook al hangt er een heli in de lucht, dan nog is het geen aimbot die door muren heen kan kijken :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
DervishD schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 11:42:
bron? Ik heb zelf ook het idee dat er niets mee gedaan wordt. Ik heb ook het idee dat ze omdat het oude code is (oude hacks werken met een paar aanpassingen weer) ze de stroom van reports niet meer aankunnen. Per ban moet er gekeken worden of dat inderdaad het geval is enz.

Stel dat ze per dag tig reports krijgen dan denk ik dat ze in 2016 nog bezig zijn :D

Lol klik

Er zegt ook iemand dat de report function geen data verstuurd :o
Echt al hoewel ik de seasonpass heb gekocht denk ik dat het snel over zal zijn met IW op deze manier wat betreft PC COD games.

[ Voor 14% gewijzigd door Frostbite op 26-01-2014 01:57 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Banaan
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-06 14:12
Volgende CoD voor pc ga ik maar eerst afwachten voordat ik het aanschaf, dan maar geen sucky Freefall map. Vanaf BO I ben ik ze gaan kopen, maar ze werden eigenlijk steeds slechter. Ik begin BO II wel steeds meer te waarderen. Ghosts zit mij te vol met cheaters, dat ze de volgende game maar werken voor hun geld, de fuckers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Sc0rPi0N schreef op zondag 26 januari 2014 @ 01:51:
[...]

bron? Ik heb zelf ook het idee dat er niets mee gedaan wordt. Ik heb ook het idee dat ze omdat het oude code is (oude hacks werken met een paar aanpassingen weer) ze de stroom van reports niet meer aankunnen. Per ban moet er gekeken worden of dat inderdaad het geval is enz.

Stel dat ze per dag tig reports krijgen dan denk ik dat ze in 2016 nog bezig zijn :D

Lol klik

Er zegt ook iemand dat de report function geen data verstuurd :o
Echt al hoewel ik de seasonpass heb gekocht denk ik dat het snel over zal zijn met IW op deze manier wat betreft PC COD games.
Vanaf de grond af voor de PC ontwikkeld is een absurde leugen. Xbox knoppen in de UI, code die niet af is, zeer beperkte hardware support, geen audio instellingen en zelfs 1:1 de audio codec van de Xbox One emuleren via directx...

Ik heb ook omdat het kan gekeken of er werkelijk iets gebeurt als je report, maar er komen geen nieuwe connecties bij nee. Nu kan er simpelweg met een flag gewerkt worden, maar in dat geval zou je toch 1 a 2 kb data extra denken te zien als je IEDEREEN report. Toen ik dat deed, en de echte cheaters voor cheating, de rest voor BM (geheel terecht, gezien de dingen die er geroepen werden, rassenhaat, en diverse andere uitlatingen). Maar dat was niet het geval. De lobby doet geen moer kwa data, er gaat een 200Kb heen en weer voor iedereen die leaved, maar goed.

Een aantal hardcore cheaters heb ik later (een maand later) gewoon nog weer teruggezien. Die hebben mensen wel 10 keer gereport.

Ik acht het zeer waarschijnlijnlijk dat ze niets met de reports doen, als ze uberhaubt al verstuurd worden.

Je zou denken dat het ondertussen wel mee zou vallen dat de lol van de hacks er wel af is, maar het is nog steeds hetzelfde op de PC. Als dit de "meta" van de game is, kunnen ze net zo goed WH erbij leveren als optie in het menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de season pass gekocht in de Store, maar volgens de custom match de categorie bonus maps openen weerlegt mij met de foutmelding: u heeft geen bonus maps.

Whut? Ik heb toch de season pass gekocht? Iemand hier die mij hiermee verder kan helpen?
Het gaat om PS3 =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Het volgende DLC is pas over een maand uit voor PC en PS3. Enige losse map is Freefall die je bij een preorder kreeg.

Ik heb FreeFall echt nog nooit gespeeld. Een waardeloze bonusmap dus. Schijnt dat die alleen bij FFA voorbij komt en dat is nou net een modus die ik dus nooit speel.

Ik heb de season pass voor PC en dacht misschien krijg je die wolf er ook dan wel bij. Maar nee hoor ze willen nog even een paar euro hebben voor een texture. Aangezien dit voor mij absoluut geen meerwaarde is zal ik hem dus ook niet kopen.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat op de seasons pass page het volgende;

Upon purchasing the Season Pass, players now get instant access to the downloadable multiplayer map, FREE FALL, as well as the Team Leader Digital pack, complete with a unique MP character head, weapon camo, reticle, player patch, player card and player background.

Dus snap er echt even niks meer van, Upon purchasing, dus als je season pass gekocht hebt, krijgen spelers direct toegang tot de multiplayer freefall map.. even chatten met ze dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
beste mensen,

Adviseren jullie mij cod ghosts op de ps4?

Ik ben iemand die echt van snelle gameplay houdt, de graphics zelf zijn mij wat minder belangrijk. Tuurlijk maken de graphics de game beter, maar gameply staat bij mij op 1. Maar ik wil van jullie horen of het spel vermakelijk is en niet begint te vervelen, op ps4! Want op ps4 versie zijn heeeel wat minder problemen.

Heb zelf al bf4 gekocht, maar ik heb echt een hekel aan alle voertuigen, bij cod heb ik altijd zo lekker het gevoel dat ik in mn eentje dat hele team KAN doden, maar bf4 ben je gewoon meer een pionnetje in de big battle..
Ik moet wel zeggen dat ik bf4 nauwelijks met vrienden speel, omdat deze nog geen ps4 hebben. Misschien dat het daarom niet zo leuk is. Speel btw nu alleen maar op bf4 de kleinere modes zoals domination.

Adviseren jullie mij om ghosts te kopen? Of toch maar even wachten totdat alle vrienden bf4 hebben en dan eens kijken of het spel vermakelijk is?

Ik persoonlijk vond cod 2 en 4 de beste. Ik zeg niet dat ik de delen erna niks vond, maar wel minder.

Graag hoor ik jullie reacties/ervaringen en advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
Dit is dus waarom de zogenaamde anti-cheat in Ghosts niet werkt.
http://pastebin.com/YMCw2vQM
Echt ongelofelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

N.Uckerman schreef op maandag 27 januari 2014 @ 17:15:
beste mensen,

Adviseren jullie mij cod ghosts op de ps4?

Ik ben iemand die echt van snelle gameplay houdt, de graphics zelf zijn mij wat minder belangrijk. Tuurlijk maken de graphics de game beter, maar gameply staat bij mij op 1. Maar ik wil van jullie horen of het spel vermakelijk is en niet begint te vervelen, op ps4! Want op ps4 versie zijn heeeel wat minder problemen.

Heb zelf al bf4 gekocht, maar ik heb echt een hekel aan alle voertuigen, bij cod heb ik altijd zo lekker het gevoel dat ik in mn eentje dat hele team KAN doden, maar bf4 ben je gewoon meer een pionnetje in de big battle..
Ik moet wel zeggen dat ik bf4 nauwelijks met vrienden speel, omdat deze nog geen ps4 hebben. Misschien dat het daarom niet zo leuk is. Speel btw nu alleen maar op bf4 de kleinere modes zoals domination.

Adviseren jullie mij om ghosts te kopen? Of toch maar even wachten totdat alle vrienden bf4 hebben en dan eens kijken of het spel vermakelijk is?

Ik persoonlijk vond cod 2 en 4 de beste. Ik zeg niet dat ik de delen erna niks vond, maar wel minder.

Graag hoor ik jullie reacties/ervaringen en advies.
Ik geniet al van vele potjes Ghosts op de PS4 , speelt echt heerlijk weg , de wapens , maps en killstreaks zijn ook super.

Battlefield 4 heb ik ook maar speel ik 1 of 2 potjes per dag , Ghosts speelt voor mij leuker.

De graphics in beide games zijn ook veel beter en met meer detail dan op de ps3 of xbox 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:23
hoe kan je nou weten dat de map leuk is. Je zit alleen maar in 1 hoekje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chimera2 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 08:29:
hoe kan je nou weten dat de map leuk is. Je zit alleen maar in 1 hoekje
Ik zit in verschillende hoekjes.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeryz
Update gisteren!

http://community.callofduty.com/thread/200795177#.Uud8WLTb8-U

En Onslaught ergens vandaag :)

[ Voor 9% gewijzigd door jeryz op 28-01-2014 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Anti-cheat prevention improvements.
:X :+

Toch raar dat ik vanmorgen las dat de cheats allemaal al weer bijgewerkt zijn om te werken onder 3.6.5...

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Sc0rPi0N schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:40:
[...]

[...]

Toch raar dat ik vanmorgen las dat de cheats allemaal al weer bijgewerkt zijn om te werken onder 3.6.5...
Je kan het ook zo lezen: Anti-cheat prevention improvements => verbeteringen om anti-cheat maatregelen tegen te gaan.

Misschien slopen ze de report functie er uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeryz
Sc0rPi0N schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:40:
[...]

[...]

Tja, ik weet niet waar je dit leest, maar als je al op zulke plekken komt ;)
Maar goed, mensen die ze nodig vinden te hebben zijn en blijven zielig en hebben een verknipt beeld in het (game)leven. Het hele element waarmee je jezelf meet tegen anderen en je beter maakt haal je dan weg. En is dus best triest als je dat wilt.

En Onslaught alleen voor Xbox vandaag als ik het goed begrijp? Gayyyy!

[ Voor 6% gewijzigd door jeryz op 28-01-2014 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sc0rPi0N schreef op zondag 26 januari 2014 @ 23:46:
Het volgende DLC is pas over een maand uit voor PC en PS3. Enige losse map is Freefall die je bij een preorder kreeg.
Ik ben er dus inmiddels achter, wanneer je de season pass gekocht hebt, kun je de map gewoon gratis downloaden in de Playstation Store, het is dus geen Pre-Order limited. Je moet enkel de season pass aankopen. Daarna zoek je in de Store op "Ghosts", daar kun je "Free Fall Dynamic Bonus Map" downloaden. Na de download heb je gelijk toegang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit helemaal klaar voor de ps4 update van Ghosts.

Spawn killing komt helaas wel voor , in de update van vandaag zou dat o.a. gefixed worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Kirishima schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 16:25:
[...]

Tja, ik weet niet waar je dit leest, maar als je al op zulke plekken komt ;)
Maar goed, mensen die ze nodig vinden te hebben zijn en blijven zielig en hebben een verknipt beeld in het (game)leven. Het hele element waarmee je jezelf meet tegen anderen en je beter maakt haal je dan weg. En is dus best triest als je dat wilt.

En Onslaught alleen voor Xbox vandaag als ik het goed begrijp? Gayyyy!
Ik lurk wel eens bij andere forums ja 8) Verder komt Onlaught vanwege die MS deal nu eerst voor XBox uit en krijgen de PC / PS3 spelers hem pas een maand of wat later. Vind dat echt nog steeds niet kunnen naar je community. Breng hem gewoon voor systemen tegelijkertijd uit of laat er hooguit 2 weken tussen zitten. Wel raar want de meeste gamers draaien toch Steam onder Windows dus waarom krijgen wij ook niet als een van de eerste Onslaught ... 8)7

Ach je kan wel zien waar IW prioriteit aangeeft als ze de multiplayer muziek gaan aanpassen... :+

[ Voor 4% gewijzigd door Frostbite op 29-01-2014 12:27 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 04-09 15:37
Arghh. Sinds de DLC update is Ghosts op de One een lag festijn, niet te spelen!

Ook wacht ik met smart tot Ms eens Dolby 5.1 via optical gaat ondersteunen! Ik wil mijn headset kunnen gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeryz
Sc0rPi0N schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 12:26:
[...]

Ik lurk wel eens bij andere forums ja 8) Verder komt Onlaught vanwege die MS deal nu eerst voor XBox uit en krijgen de PC / PS3 spelers hem pas een maand of wat later. Vind dat echt nog steeds niet kunnen naar je community. Breng hem gewoon voor systemen tegelijkertijd uit of laat er hooguit 2 weken tussen zitten. Wel raar want de meeste gamers draaien toch Steam onder Windows dus waarom krijgen wij ook niet als een van de eerste Onslaught ... 8)7

Ach je kan wel zien waar IW prioriteit aangeeft als ze de multiplayer muziek gaan aanpassen... :+
Ghehe, pun was intended!

Die hele releaserompslomp snap ik ook niet, waarom niet gewoon over alle platforms tegelijk. En een 'deal' met MS? Wat maakt het nou uit of PS3/PS4/PC hem tegelijk krijgt? Alsof mensen een XB360 of XBO met Ghosts gaan kopen om die Onslaught eerder te spelen? Ik snap die gedachtengang niet, ook niet vanuit een economisch standpunt. Het wekt eerder irritatie op onder de community.

Maar ach, wie boeit de community nou? Laten we eerst de MP menu muziek veranderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:22

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Kirishima schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 17:02:
[...]

Ghehe, pun was intended!

Die hele releaserompslomp snap ik ook niet, waarom niet gewoon over alle platforms tegelijk. En een 'deal' met MS? Wat maakt het nou uit of PS3/PS4/PC hem tegelijk krijgt? Alsof mensen een XB360 of XBO met Ghosts gaan kopen om die Onslaught eerder te spelen? Ik snap die gedachtengang niet, ook niet vanuit een economisch standpunt. Het wekt eerder irritatie op onder de community.

Maar ach, wie boeit de community nou? Laten we eerst de MP menu muziek veranderen!
Ja, MS betaalt ervoor en ja, ze verwachten dat de Xbox mede hierdoor meer verkoopt en ja, CoD verkoopt het best op de Xbox platformen.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeryz
Gundogan schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 17:40:
[...]

Ja, MS betaalt ervoor en ja, ze verwachten dat de Xbox mede hierdoor meer verkoopt en ja, CoD verkoopt het best op de Xbox platformen.
Sorry, misschien ga ik ervanuit dat mensen niet zo denken... CoD is geen exclusive, dus een bepaald platform aanschaffen voor de dlc van 1 specifieke titel léék me aan de sterke kant, maar ik zal ernaast zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds de update van gisteren werkt eindelijk de season pack content op mijn Playstation 4.

Een hele opluchting want ik heb er toch 50 euro voor betaald.

Mijn voortgang :

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4kbXqwGa2qciy8WCdfY2DO90/full.jpg?nohitcount=1

De wolf werkt ook , alleen die moet je eerst kiezen in het player menu. Keuze dog of wolf onder guard.

Een super bruut filmpje waarin je een Wolf kill ziet en onder andere mijn stem kan horen :

En dit allemaal op de Playstation 4.

_/-\o_

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2014 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double__D
Briljant! Ik snap nu waarom jij meer van de strategische non-movement bent. :-P

Zodra jij iets meer dan een paar meter beweegt, word je genadeloos afgeknald!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 06:12:
Sinds de update van gisteren werkt eindelijk de season pack content op mijn Playstation 4.

Een hele opluchting want ik heb er toch 50 euro voor betaald.

Mijn voortgang :

[afbeelding]

.....

_/-\o_
Wow ik keek naar je stats dacht nice aardig goed.. toen naar je gameplay filmpje en dacht: oke nu snap ik waarom ik een hekel heb aan campers.. en idd zodra je eruit stapt ben je vrijwel kansloos haha. Wat vind je leuk aan dat hoekjes spel man? Ga cranked spelen is kijken of die hoekjes nog steeds werken voor je haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Trouwens een aantal vraagjes wat betreft black ops :

Combat records etc kan je dat verder niet meer zien behalve bij de leaderboards? Dus je k/d etc?

Challenges kan je ook niet meer overzichtelijk zien of ligt dat aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrichvdv
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
rolandos582 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 14:02:
[...]

Playstation 4 speelt vloeiend en ziet er prima uit. Xdoos is natuurlijk ook drama. Maar wat bedoel je precies met niet echt next gen?
Ghosts is voornamelijk ontwikkeld voor Xbox One en ziet er niet minder goed uit op XO dan op PS4? Geen haat aub in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrichvdv
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
wimpie007 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 03:02:
Wow! Wat een verschil in Gameplay in de Xbox One versie t.o.v. de 360. Ik haal veel meer kills en betere ratio op de One!
Je merkt inderdaad heel hard dat het game op z'n lekkerst draait op next-gen zoals Xbox One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Jarrichvdv schreef op maandag 03 februari 2014 @ 10:29:
[...]

Je merkt inderdaad heel hard dat het game op z'n lekkerst draait op next-gen zoals Xbox One.
Nou voor de patch/update was dat wel zo maar inmiddels niet meer.
Heel veel last van frame-drops en lag. Vooral bij de DLC maps en Stonehaven

Waar ik eerst op 60 speelde is het nu soms naar mijn gevoel 15 op de Xbox One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
ik speel al 10 jaar alleen COD, echter heb ik gisteren bf4 gekocht.

Dit spel is gewoon vele malen beter als cod4, de graphics/sound noem het maar op..
Ben nu prestige 2 met cod ghosts maar ga de komende tijd BF4 spelen.

Het is voor het eerst dat ik overstap vanaf een cod editite, het is teveel hetzelfde. er zit te weinig variatie in, dus bij deze.

Nog iets.. bf4 draait bij mij op ultra perfect mp.. wellicht wat lager zetten voor fps. geen enkele stutter etc..
de engine van cod draait veel slechter, stutters etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
shakespeare schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 08:52:
ik speel al 10 jaar alleen COD, echter heb ik gisteren bf4 gekocht.

Dit spel is gewoon vele malen beter als cod4, de graphics/sound noem het maar op..
Ben nu prestige 2 met cod ghosts maar ga de komende tijd BF4 spelen.

Het is voor het eerst dat ik overstap vanaf een cod editite, het is teveel hetzelfde. er zit te weinig variatie in, dus bij deze.

Nog iets.. bf4 draait bij mij op ultra perfect mp.. wellicht wat lager zetten voor fps. geen enkele stutter etc..
de engine van cod draait veel slechter, stutters etc...
:O Ghosts slecht ... BF4 goed :O

Dacht dat we de COD vs BF discussie wel gehad hebben?

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 16:19
Speelt hier iemand met 7.1 geluid op de ps3? Ik krijg het niet werkend. Films via ps3 mediaplayer geven wel 7.1 geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur

Oulewappeur

OmNomNom

Malt007 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 10:16:
Speelt hier iemand met 7.1 geluid op de ps3? Ik krijg het niet werkend. Films via ps3 mediaplayer geven wel 7.1 geluid.
Word het uberhaupt ondersteund door het spel??? Denk dat hier het probleem in zit namelijk...

Heb het zelf niet op de PS3 maar je zou is op de backcover kunnen kijken van het doosje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
Even een nieuwtje voor de geinteresseerden. Ghosts heeft nu VAC en je kunt nu voor het gebruik van de FOV changer van mapmodnews gebanned worden.
https://twitter.com/candyslexia/status/431873468808708096

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Laatst online: 18:20
Wat is het toch een lachertje dat hele GHOST, cheaters all over the place en nu zeuren over een FOV changer die je gewoon nodig hebt om het bout-spel nog een beetje te kunnen spelen.

Van mij mag de hele game-industrie op de fles gaan, ik koop "never" nooit meer een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo, ik speel sinds kort cod ghosts op de ps4. vind het best een leuk spel om te spelen, maar het is een beetje zaai in me eentje :).
mijn vraag was dus, zijn er meer mensen die dit spel op de ps4 spelen en hebben die interessen om een keer samen wat potjes te gaan spelen. zo ja, mijn playstation nick is : Daradius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
DervishD schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 21:54:
Even een nieuwtje voor de geinteresseerden. Ghosts heeft nu VAC en je kunt nu voor het gebruik van de FOV changer van mapmodnews gebanned worden.
https://twitter.com/candyslexia/status/431873468808708096
Ik startte hem net op en kreeg gelijk een waarschuwing. Toen ben ik me maar eens in gaan lezen ... enige wat ik er van kan zeggen is .WTF!

Echt en dan met droge ogen beweren dat ze bezig zijn met een eigen fov-changer (tuurlijk :X) Dan hadden ze beter die eerst kunnen implementeren en dan pas de rest van de tools kunnen bannen.

Het ziet er niet uit op FOV 65... Stelletje amateurs...

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double__D
Wow, ik speel het spel al niet zo vaak als de vorige edities, maar als ze willen dat PC players echt ophouden.. dan moeten ze dit soort fratsen uithalen.

De FOV changer was nog de enige manier om het een beetje speelbaar te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
En het is natuurlijk ook helemaal niet verdacht dat ze hiermee komen vlak voordat de 1e DLC beschikbaar is voor de PC. Net zoals de implementatie van VAC, dat hebben ze goed getimed. Rond de tijd dat de 1e DLC er is zal er ook een grote VAC banwave zijn. Niet dat het zal helpen om de verkoop op te krikken want de meeste PC gamers zijn zo onderhand helemaal klaar met IW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double__D
Hoe werkt dat eigenlijk met VAC? Is het een geautomatiseerd iets? Dus ik gebruik de FOV changer en 't is gelijk ban?

En heeft dat ook consequenties voor andere games met Steam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur

Oulewappeur

OmNomNom

Ik baal er zo ontzettend van dat dit soort naaistreken worden uitgehaald. Zorg er dan godverdomme eerst voor dat er een fovchanger aanwezig is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Double__D schreef op zondag 09 februari 2014 @ 14:42:
Hoe werkt dat eigenlijk met VAC? Is het een geautomatiseerd iets? Dus ik gebruik de FOV changer en 't is gelijk ban?

En heeft dat ook consequenties voor andere games met Steam?
Direct misschien niet maar VAC zal een ander programma detecteren en je daarom automatisch op de 'ban' lijst plaatsen.

Kortweg heb je een ander wazig programma draaien dan kan VAC je daarom bannen.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:25
Voor de eerste keer in jaren eens de multiplayer van Call of Duty gespeeld en wow... Wat een teleurstelling. Als level 1 word je gewoon rustig tussen level 50+ spelers gedumpt en je mag je gang gaan... Geen wonder dat mijn k/d ratio belabberd is want ik word constant afgeknald... Dit is absoluut niet een leuk spel als je als beginner even wilt gaan spelen. Met spellen als Halo kom ik prima mee met de rest maar hier ben ik gewoon cannon fodder... Jammer dat er blijkbaar geen systeem is wat rekening houdt met het niveau van de spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Oh maar volgens de Dev's hebben ze weldegelijk een mooi matchmaking systeem hoor! (één van de vele overduidelijke leugens, maar goed)

Ik zou graag weer even kijken of het spelletje nu minder hackers heeft, nu VAC geactiveerd is (een dag of 2 na de aankondiging pas), maar ik hoorde dat diverse software zoals Teamviewer, Dxtory, Afterburner en VMWare al allerlei alarmbellen lieten afgaan in Ghosts MP... En laat ik nu juist voor stabiliteit en de performance Ghosts in een VM spelen.

Tja, de timing is opmerkelijk inderdaad, nieuwe content moet verkocht worden en je kunt natuurlijk wel raden hoeveel (weinig) PC spelers die nog overwegen, sterker nog, ik vraag me af hoe winstgevend het gaat zijn met 4000 spelers op het platform. Aan de andere kant, een week of 2 terug kwam ook het hele debacle rondom de niet werkende ingame report functie boven water natuurlijk.

FoV slider ingame en fatsoenlijke audio opties gaan er niet komen vrees ik nog steeds. Het mag dan misschien bij Activision / IW doordringen dat ze gezichtsverlies aan het leiden zijn, ze hebben zo weinig laten blijken dat ze ook werkelijk dingen kunnen oplappen of dat de nieuwe engine goed te krijgen is, dat ze zo'n beetje een klein wonder nodig hebben om dit nog een fatsoenlijke PC game te kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/D85nrzTfdA7kE6uXzPiCsOGe/full.jpg?nohitcount=1

Heerlijk spel , lang niet zo genoten en dat allemaal op de PlayStation 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Eindelijk wat coverage op de wat grotere sites over de framerate issues sinds de update op de Xbox One...

http://www.ign.com/articl...causes-performance-issues

http://www.eurogamer.net/...drops-on-cod-ghosts-patch

[ Voor 16% gewijzigd door wimpie007 op 10-02-2014 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:23
Iemand die zin heeft in potjes groundwar of donination op ps4 voeg me toe: Nickdw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvnieuwh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-10-2022
Heb je op de Consoles zeker geen 'losers' rondlopen die de boel voor de rest verzieken
Al een paar maal een killstreak van 95+ gezien en tegenstanders die precies weten wanneer je op de hoek komt zetten.
Op de PC ben ik het na krap een week al meer dan zat.
Verwijderd schreef op maandag 10 februari 2014 @ 04:35:
[afbeelding]

Heerlijk spel , lang niet zo genoten en dat allemaal op de PlayStation 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double__D
Gisterenavond tussen het Black Ops 2 spelen door eens geprobeerd om Ghost te spelen op 65 graden.. het schoot voor geen meter op.

En eergisteren voor het eerst een cheater gezien.. ene kneus "Jaw" die op Strikezone met z'n LMG aimbot door alle muren aan het knallen was... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
Nu ze het op de Xbox One ook al aan het verkloten zijn kun je wel dag zeggen tegen een FOV slider op de PC. De Xbox heeft natuurlijk de hoogste prioriteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:46

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

hoeveel weken gaan ze er over doen voor ze een simpel fovslidertje hebben ingebouwd..........................................

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Laatst online: 15-07 10:16

joskuiper

PapaCooper

Ik heb gisteren enige tijd gespeeld MET de FOV Changer van MapModNews.
Ik heb geprobeerd deze niet te gebruiken, maar het draaide me voor de ogen.
Ik neem dus het risico maar, nog meer die dat doen?

Ingame slider gaat m echt niet worden, heb er geen tot zéér weinig vertrouwen in.

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

joskuiper schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 18:38:
Ik heb gisteren enige tijd gespeeld MET de FOV Changer van MapModNews.
Ik heb geprobeerd deze niet te gebruiken, maar het draaide me voor de ogen.
Ik neem dus het risico maar, nog meer die dat doen?

Ingame slider gaat m echt niet worden, heb er geen tot zéér weinig vertrouwen in.
het bedrijf zegt dat het er komt.

dus het zal er ook komen de vraag is hoelang het duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
BruceLee schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 21:18:
[...]

het bedrijf zegt dat het er komt.

dus het zal er ook komen de vraag is hoelang het duurt.
Er is net aangekondigd dat er een drie jarige ontwikkelingscyclus voor de serie is ingecalculeerd dus we zullen nog even geduld moeten hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:59
JorisTheWise schreef op maandag 10 februari 2014 @ 00:57:
Voor de eerste keer in jaren eens de multiplayer van Call of Duty gespeeld en wow... Wat een teleurstelling. Als level 1 word je gewoon rustig tussen level 50+ spelers gedumpt en je mag je gang gaan... Geen wonder dat mijn k/d ratio belabberd is want ik word constant afgeknald... Dit is absoluut niet een leuk spel als je als beginner even wilt gaan spelen. Met spellen als Halo kom ik prima mee met de rest maar hier ben ik gewoon cannon fodder... Jammer dat er blijkbaar geen systeem is wat rekening houdt met het niveau van de spelers.
Ja, dit is ook voor mij een nadeel. Naja, gewoon even keihard doorspelen. Maar ja ik stink er gewoon in. Nooit shooters op een console gespeeld :) En ik heb de leeftijd ook niet meer mee inmiddels lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeryz
JorisTheWise schreef op maandag 10 februari 2014 @ 00:57:
Adlermann schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 16:50:
[...]

Ja, dit is ook voor mij een nadeel. Naja, gewoon even keihard doorspelen. Maar ja ik stink er gewoon in. Nooit shooters op een console gespeeld :) En ik heb de leeftijd ook niet meer mee inmiddels lol.
Dat zal meer te maken hebben met dat je het spel nog niet kent, en een stukje mentale instelling. Eerlijk gezegd vind ik het niks uitmaken welk level je bent, de dingen die je tot je beschikking hebt bij lvl 1 zijn meer dan voldoende om makkelijk mee te kunnen met de rest.

[ Voor 15% gewijzigd door jeryz op 14-02-2014 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Kirishima schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 11:54:
[...]

[...]

Dat zal meer te maken hebben met dat je het spel nog niet kent, en een stukje mentale instelling. Eerlijk gezegd vind ik het niks uitmaken welk level je bent, de dingen die je tot je beschikking hebt bij lvl 1 zijn meer dan voldoende om makkelijk mee te kunnen met de rest.
Ik denk gewoon dat ik te oud word :) Mijn hand-oog coördinatie en reflexen zijn niet meer dat van een 25 jarige (of 18 jarige) :P

Maar het gaat inmiddels wel iets beter. Ik word nog wel vaak laatste, maar wel met aansluiting.

Soms met andere noobs zelfs eerste :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeryz
Adlermann schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 12:30:
[...]

Ik denk gewoon dat ik te oud word :) Mijn hand-oog coördinatie en reflexen zijn niet meer dat van een 25 jarige (of 18 jarige) :P

Maar het gaat inmiddels wel iets beter. Ik word nog wel vaak laatste, maar wel met aansluiting.

Soms met andere noobs zelfs eerste :P
Ik ben 25 januari 31 geworden :P

Toevallig heb ik het er net met een maatje over; ondanks dat we allebei de 30 gepasseerd zijn kunnen we prima meekomen. Tegenwoordig is het niveau van gamers gemiddeld een stuk lager dat 'vroeger'. Misschien is dat omdat er meer gamers zijn en zo het gemiddelde omlaag gaat... Alleen het verschil zit hem er nu in dat we vroeger een spel bleven spelen omdat mensen beter waren, en zo uit frustratie beter wilden worden, waar tegenwoordig de frustratie meer komt doordat het spel minder is, en niet lekker werkt, lagged, enzovoort. Gewoon een mindere game-ervaring dan oude games.

Hij heeft trouwens UT99 heel veel gespeeld, ik Ghost Recon, en samen CoD4. Uiteraard met meerdere maten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Kirishima schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 22:54:
[...]

Ik ben 25 januari 31 geworden :P

Toevallig heb ik het er net met een maatje over; ondanks dat we allebei de 30 gepasseerd zijn kunnen we prima meekomen. Tegenwoordig is het niveau van gamers gemiddeld een stuk lager dat 'vroeger'. Misschien is dat omdat er meer gamers zijn en zo het gemiddelde omlaag gaat... Alleen het verschil zit hem er nu in dat we vroeger een spel bleven spelen omdat mensen beter waren, en zo uit frustratie beter wilden worden, waar tegenwoordig de frustratie meer komt doordat het spel minder is, en niet lekker werkt, lagged, enzovoort. Gewoon een mindere game-ervaring dan oude games.

Hij heeft trouwens UT99 heel veel gespeeld, ik Ghost Recon, en samen CoD4. Uiteraard met meerdere maten :)
Haha, ja ik ben nu bijna 34 :P
ut99 ook veel gespeeld. Met muis en keyboard ben ik nog wel een stuk beter. Met een controller is het altijd net iets te ver naar links, te ver naar rechts etc :) :)

Maar gaat nu wel een stuk beter trouwens. Gewoon tegen veel betere tegenstanders spelen. Juiste perks aan (vooral het snelle aimen helpt echt veel) en voor dichtbij de 'betere uit de hand schieten'
Dan wat snel lopen erbij. IK speel het nog wel als de oude quake 3, ut 99 etc ;) gewoon rennen en schieten. Fuck dat tactische gedoe :)

Alhoewel ik het circle strafen wel echt heel erg mis. Wat was dat gaaf. En de rocket jumps natuurlijk :)

[ Voor 3% gewijzigd door Adlermann op 14-02-2014 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Het niveau is een stuk hoger dan 10-15 jaar geleden, maar toen was de gamer ook een stuk ouder dan 14 jaar.

Tegenwoordig zijn het allemaal pubers met een opgefokte houding en zitten vol met pillen en redbull, en ja als je compleet hyper bent kan je nog wel eens een rondje winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeryz
FOV changer zit erin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
wow..... te gek je kan helemaal naar FOV 80...... ze begrijpen het echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeryz
RoaDHouse schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 14:40:
wow..... te gek je kan helemaal naar FOV 80...... ze begrijpen het echt niet.
Positievere instelling, come on! 80 is best speelbaar, met de changer had ik 85, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double__D
Yay! Morgen maar es proberen.. vandaag de hele dag de bèta van Titanfall gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
453 MB update voor alleen een FOV changer ? da fak

Oh en we maken je lekker door te zeggen dat je een nieuw wapen kunt kiezen maar dat kun je dan lekker toch niet kiezen ...

Goed even gespeeld maar ik ga ff naar Titanfall kijken. Misschien haal ik daar nu in de beta meer plezier uit.

[ Voor 70% gewijzigd door Frostbite op 16-02-2014 14:05 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

Er is veel meer geupdate ......

Pagina: 1 ... 28 ... 32 Laatste

Let op:
De discussies en slowchat betreft vergelijkingen met andere shooters mogen achterwege gelaten worden. Hou het over COD Ghosts.

Posts over waar het spel te kopen zijn ook niet welkom