Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:43
rolandos582 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 12:05:
[...]

Met gemak haal ik die scores inderdaad.

Mijn stats op dit moment :
[afbeelding]
Mooie ratio maar al jij steeds zou winnen met 30-1 of 30 -2 zou die er wel anders uitzien niet ?

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:26
rolandos582 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 12:05:
[...]

Met gemak haal ik die scores inderdaad.

Mijn stats op dit moment :
[afbeelding]
Jouw ratio is laag als jij van die scores haalt 30-1 etc,hier elke pot haal ik veel kilss k/d 3.16 zonder moeite,heerlijk al die noobs.Eigenlijk moet iedereen cod onder de knie hebben,maar helaas.Mensen met een win-lose ratio van meer dan 20% die vind ik beter dan die k/d campertjes.Laatst tegen een amerikaan hij had verloren denk 5 potjes achter elkaar,en dan zegt die i dont care my k/d is better than yours thats all about in cod.pff en zijn w/n was 0,655 zegt genoeg over cod spelers.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:28
nou.. wat ik ook doe.. i suck @ Ghosts :-(
ik bak er gewoon echt niks van helaas.. maarja, toch spelen he..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-10 14:21
oldsmelly schreef op zondag 05 januari 2014 @ 07:20:
[...]

Mooie ratio maar al jij steeds zou winnen met 30-1 of 30 -2 zou die er wel anders uitzien niet ?
Met jou praat ik wel weer als je 43k kills hebt, en redelijk wat cranked hebt gespeeld.
Amaze86 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 10:16:
[...]

Jouw ratio is laag als jij van die scores haalt 30-1 etc,hier elke pot haal ik veel kilss k/d 3.16 zonder moeite,heerlijk al die noobs.Eigenlijk moet iedereen cod onder de knie hebben,maar helaas.Mensen met een win-lose ratio van meer dan 20% die vind ik beter dan die k/d campertjes.Laatst tegen een amerikaan hij had verloren denk 5 potjes achter elkaar,en dan zegt die i dont care my k/d is better than yours thats all about in cod.pff en zijn w/n was 0,655 zegt genoeg over cod spelers.
Bovenstaand, op prestige 1 had ik ook wel een K/D van 3+. Maar na 43k kills, dan kan er veel gebeuren. Nu ik een tijdje Domination speel, gaat mijn K/D behoorlijk omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:36
b.o.n.s schreef op zondag 05 januari 2014 @ 11:42:
nou.. wat ik ook doe.. i suck @ Ghosts :-(
ik bak er gewoon echt niks van helaas.. maarja, toch spelen he..
Lekker belangrijk of je goed bent, het gaat er om dat je plezier in het spel hebt ;) Ik heb ook wel eens potjes dat ik 0 kills en honderdmiljardmiljoen deaths heb, lekker boeiend :P Het potje daarna ga ik weer als een trein. Soms gaat het gewoon lekker en soms speel ik als een dweil.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 24-10 12:32

steel123

Cryman9

rolandos582 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 12:03:
[...]
Bovenstaand, op prestige 1 had ik ook wel een K/D van 3+. Maar na 43k kills, dan kan er veel gebeuren. Nu ik een tijdje Domination speel, gaat mijn K/D behoorlijk omhoog.
Mijn hoogste KD rates haal ik juist op TDM en niet altijd op Domination. Bij Dom ligt het er gewoon heel veel aan of je teammates ook punten proberen te cappen of dat jezelf daar altijd suicide.
Let wel, ik speel solo. Als je altijd in parties speelt dan zal je KD rate ook wel veel hoger zijn bij Dom.

Mijn algemene KD is iets van 1.7, maar bij TDM is het gewoon een nette 2.6. En dat is ook de enige mode waar het er een beetje toe doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
steel123 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 09:39:
[...]

Mijn hoogste KD rates haal ik juist op TDM en niet altijd op Domination. Bij Dom ligt het er gewoon heel veel aan of je teammates ook punten proberen te cappen of dat jezelf daar altijd suicide.
Let wel, ik speel solo. Als je altijd in parties speelt dan zal je KD rate ook wel veel hoger zijn bij Dom.

Mijn algemene KD is iets van 1.7, maar bij TDM is het gewoon een nette 2.6. En dat is ook de enige mode waar het er een beetje toe doet.
Je snapt hoe dat komt hé? Allemaal noobs gaan altijd naar TDM, ik zie daar nauwelijks mensen met een prestige van 2 of hoger. Laat staan mensen met een K/D van boven de 2. Allemaal net begonnen spelers die voor het eerst met een gun schieten en in een hoekje gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

rolandos582 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 10:04:
[...]
Je snapt hoe dat komt hé? Allemaal noobs gaan altijd naar TDM, ik zie daar nauwelijks mensen met een prestige van 2 of hoger. Laat staan mensen met een K/D van boven de 2. Allemaal net begonnen spelers die voor het eerst met een gun schieten en in een hoekje gaan zitten.
Wow, nog steeds proberen mensen "skill" en CoD Ghosts aan elkaar te koppelen?

Zit op Prestige 4 (ohnee -> ) 3 nu, of zat, of w/e want ik ben er maar mee gestopt. Ohjah, het punt was, jahoor ik speel ook rustig nog TDM en nee, er zitten niet alleen maar slechte nieuwe spelers daar. Na 20K kills heb ik m'n K/D nog niet boven de 1 kunnen tillen ondertussen, zo vaak als ik gesloopt ben door op 30 fps gewoon door te blijven spelen of door niet weg te gaan uit lobbies met hackers. 0.7 van alle matches gewonnen overigens, hoewel ik daar lang niet altijd aan heb bij kunnen dragen.

CoD Ghosts is naar mijn mening veelste "random". Peer to peer networking, matchmaking (of eigenlijk géén matchmaking), grillige killstreaks, willekeur in aanpak van hacks...

Zo ben ik een aantal keer in hacked lobbies terecht gekomen. Men stelde dat ze daar niets aan zouden doen. Ik heb diverse (private) youtube clips opgenomen en deze ingestuurd via twitter aan Support, zodat ze er iets aan zouden kunnen doen. Vervolgens hebben ze m'n "Prestige in 6 uur" char teruggedraaid (hey, hij was lvl 31 hoor voor die xp-lobby!) en m'n 560 SP balans naar 0 gezet, al m'n loadouts gewist.

Prima, ik haal dat graag gewoon weer eens legit binnen, maar ik betwijfel of ze iets hebben kunnen doen aan de hackers. En 1000 kills die mij zijn aangedaan binnen enkele seconden (forced respawn tijdens een KEM strike?! - 1-2 fps en deaths van hier tot Tokio) hebben ze maar laten staan.

Ook op de PS3 wordt de lol iets té vaak verknoeid. Met name de negatieve XP games zijn een dooddoener. Op lvl 59 (bijna 60 - dus 50k XP voor een prestige) weer opeens op rank 26 terugvallen was een Rage deluxe, minus 24 ranks én één PS3 controller zeg maar. |:(

Ik heb het maar opgegeven. Het was een grote fout dat ik deze CoD heb gekocht, de komende jaren zal ik geen IW titel meer aanraken. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
CoD Ghosts is gewoon gemaakt voor de next gen console. Dat is zo en blijft zo.
Ik speel het zelf op de Playstation 4, en het is gewoon geweldig. Heel af en toe zie je nog eens zo'n prestige hackertje maar die doet voor de rest ook geen kwaad.

Hacked lobbies heb ik nog geen één keer gezien, en dat zal ook wel zo blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-08-2023
MW2 en 3 hebben nu op de PC een hogere player count dan Ghosts. Wat zijn het toch ook een stel enorme prutsers daar bij IW. Game over voor Ghosts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

rolandos582 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 18:11:
CoD Ghosts is gewoon gemaakt voor de next gen console. Dat is zo en blijft zo.
Ik speel het zelf op de Playstation 4, en het is gewoon geweldig. Heel af en toe zie je nog eens zo'n prestige hackertje maar die doet voor de rest ook geen kwaad.

Hacked lobbies heb ik nog geen één keer gezien, en dat zal ook wel zo blijven.
Klopt, op de PS4 zit je nog "veillig" voorlopig. De 360, PS3 en PC versies zijn zo lek als een mandje.

Wat betreft de 30-2 en 40-5 scores enzo hierboven, ik heb het idee dat dit bijna altijd WH spelers zijn (op de PC dan), vaak erg duidelijk gezien hoe ze zich gedragen en "verborgen" spelers prioriteren over spelers die ze op long range zien lopen etc.

Ook de forced host aanpassingen (sorry, ben ik ook schuldig aan) zijn erg vuil eigenlijk. Eigenlijk te gek voor woorden dat dat mogelijk is maar goed.

Veel plezier op de PS4 (en One?), ik hoop dat het nog even zo blijft dat men daar niet zo makkelijk kan "inbreken". Of eigenlijk hoop ik vooral dat de volgende non-IW CoD NIET met dezelfde aftandse engine wordt gemaakt, volgens mij waren de MW3 hacks namelijk gewoon 1:1 te gebruiken in Ghosts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
djunicron schreef op maandag 06 januari 2014 @ 20:26:
[...]

Klopt, op de PS4 zit je nog "veillig" voorlopig. De 360, PS3 en PC versies zijn zo lek als een mandje.

Wat betreft de 30-2 en 40-5 scores enzo hierboven, ik heb het idee dat dit bijna altijd WH spelers zijn (op de PC dan), vaak erg duidelijk gezien hoe ze zich gedragen en "verborgen" spelers prioriteren over spelers die ze op long range zien lopen etc.

Ook de forced host aanpassingen (sorry, ben ik ook schuldig aan) zijn erg vuil eigenlijk. Eigenlijk te gek voor woorden dat dat mogelijk is maar goed.

Veel plezier op de PS4 (en One?), ik hoop dat het nog even zo blijft dat men daar niet zo makkelijk kan "inbreken". Of eigenlijk hoop ik vooral dat de volgende non-IW CoD NIET met dezelfde aftandse engine wordt gemaakt, volgens mij waren de MW3 hacks namelijk gewoon 1:1 te gebruiken in Ghosts...
De PS4 is ook wel lek hoor, alleen lang niet zo makkelijk. Iemand vertelde me gisteren dat een kameraad van hem voor 15 pond hacks had gekocht. Prestige master, alle perks, double damage, god mode. Of te wel de hele bende bij elkaar. Ik heb ze nog niet gezien, maar het zou toch bijzonder zonde zijn.

Daarnet weer een potje 89-16 op Strikezone. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DervishD schreef op maandag 06 januari 2014 @ 18:34:
MW2 en 3 hebben nu op de PC een hogere player count dan Ghosts. Wat zijn het toch ook een stel enorme prutsers daar bij IW. Game over voor Ghosts.
Alledrie die games zijn gemaakt door IW. Snap je punt niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-10 19:23
Vrijdag schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 17:35:
[...]Maar als je wil rusten in een online arenashooter kan je het beste even het spel uit en naar de plee gaan :+
Ging me niet zozeer om te rusten, maar in BO2 voelde het net alsof ik door een lange tunnel speelde in elke level. Kon niet eens op elke rots springen omdat er een onzichtbaar muurtje omheen was gebouwd en dat soort dingen. Heel veel onzichtbare muurtjes storen mij nogal. In MW2 kon je op een rots klimmen, van daaruit op een huisje springen en dan weer op een goed plekje campen enzo :P

Maar goed ik hoor al veel dat dit een *** spel is dus ik pas.

Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 28-60mm F/5-6.3 • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Zojuist vers van de pers door mij gehaald :
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2l93b09.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eiland
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:10
101 kills 1 capture, waardeloze domination speler ben jij. Ik zou al schietend een paar keer naast je gaan staan om je positie te verraden bah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Langras schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 11:42:
101 kills 1 capture, waardeloze domination speler ben jij. Ik zou al schietend een paar keer naast je gaan staan om je positie te verraden bah
Dat mag, maar dat geeft je weinig kans. Ik ren door de hele map heen, en het feit dat je mij een waardeloze domination speler vind. Dat mag, waarschijnlijk win ik meer als jou. :)

Je zult keuzes moeten maken, je kunt niet en 100+ en 10 captures halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:48
rolandos582 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 11:33:
Zojuist vers van de pers door mij gehaald :
[afbeelding]
LoL,,,,,, ik wist het wel, zou hem uit-printen en aan de muur hangen :)

Ik hoop dat dit geen "ik heb de grootste" topic gaat worden zoals in de vorige delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
RoaDHouse schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 12:21:
[...]

Ik hoop dat dit geen "ik heb de grootste" topic gaat worden zoals in de vorige delen.
Muahh nee, is niet eens men beste score tot nu toe. Dit haal ik wel vaker.
Ik dacht ik deel het even, aangezien dit topic dood aan het worden is. Toch proberen wat meer activiteit erin te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:25
Ik snap Langras overigens wel. Het doet lijken dat je weinig op het type spel focust met je 1 capture.
Overigens is dat natuurlijk een aanname. Ik heb over het algemeen wel altijd capture of 4/5 per potje, maar wie zegt dat van die 115 kills van jou er geen 40 defence kills zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
maikel_rox schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 12:51:
Ik snap Langras overigens wel. Het doet lijken dat je weinig op het type spel focust met je 1 capture.
Overigens is dat natuurlijk een aanname. Ik heb over het algemeen wel altijd capture of 4/5 per potje, maar wie zegt dat van die 115 kills van jou er geen 40 defence kills zijn ;)
101 kills, ik zie 3 team mates op een vlag duiken. Dan is het toch gewoon dom om er ook op te springen en te riskeren dood te gaan of gewoon weer te laat zijn. Ik haal ze meestal van de vlag of zit in hun spawn in maak attacker kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:55
rolandos582 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 11:46:
[...]

Dat mag, maar dat geeft je weinig kans. Ik ren door de hele map heen, en het feit dat je mij een waardeloze domination speler vind. Dat mag, waarschijnlijk win ik meer als jou. :)

Je zult keuzes moeten maken, je kunt niet en 100+ en 10 captures halen.
'Win ik meer dan....'

Met zo'n arrogant toontje vraag je om een grammar nazi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

RoaDHouse schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 12:21:
[...]

YouTube: COD Ghosts: 230-6 "Triple K.E.M. Strike" "Most Kills In Ghosts" :: Strikezone Blitz Spawn Trap

Mijn record: Domination op Sovreign: Ik was host en had m'n Bandbreedte daarna gelimiteerd naar 15kb/s bij 15kb/s. 128-1 met 5 caps. Nadat het 120-15 stond in de Domination puntjes ben ik bewust niet meer gaan cappen, anders was het misschien maar 50-1 geworden.

Maar goed, spawntrappen en alle andere nasty aanpassingen die de game (zonder hacks) in een slachtfeestje veranderen maken dat het wel legit 100+ kills halen (op wat voor manier dan ook) totaal geen leuke achievement meer is.

Hoewel, het breken van Ghosts is al bijna een achievement op zich, dus ik zeg laat dit vooral in een "ik heb de grootste" contest veranderen.

Protip: Tremor met aangepaste lobby staat het toe om mensen te respawnen terwijl de KEM strike nog bezig is. Je haalt dan makkelijk 100 kills per tegenstander! De ingame teller stopt bij 99 en het scoreboard in review bij 4 digits, go for 9999-0!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eiland
djunicron schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:27:
Mijn record: Domination op Sovreign: Ik was host en had m'n Bandbreedte daarna gelimiteerd naar 15kb/s bij 15kb/s. 128-1 met 5 caps. Nadat het 120-15 stond in de Domination puntjes ben ik bewust
Jij noemt het een record ik noem het vals spelen!

En als je dan toch screenshots wilt zien, hier een screenshot van afgelopen maand FFA. Alltime is 3.18
Afbeeldingslocatie: http://s29.postimg.org/5v1l9237a/2014_01_07_00001.jpg

Ik speel eigenlijk alleen maar FFA met uitzondering van een potje domination zo af en toe.

Wat ik overigens wel jammer vindt is dat het bij FFA maar tot de 30 kills gaat ik heb liever een tijds limiet ipv een score limiet

[ Voor 9% gewijzigd door Eiland op 07-01-2014 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
[...]

YouTube: COD Ghosts: 230-6 "Triple K.E.M. Strike" "Most Kills In Ghosts" :: Strikezone Blitz Spawn Trap

Mijn record: Domination op Sovreign: Ik was host en had m'n Bandbreedte daarna gelimiteerd naar 15kb/s bij 15kb/s. 128-1 met 5 caps. Nadat het 120-15 stond in de Domination puntjes ben ik bewust niet meer gaan cappen, anders was het misschien maar 50-1 geworden.

Maar goed, spawntrappen en alle andere nasty aanpassingen die de game (zonder hacks) in een slachtfeestje veranderen maken dat het wel legit 100+ kills halen (op wat voor manier dan ook) totaal geen leuke achievement meer is.

Hoewel, het breken van Ghosts is al bijna een achievement op zich, dus ik zeg laat dit vooral in een "ik heb de grootste" contest veranderen.

Protip: Tremor met aangepaste lobby staat het toe om mensen te respawnen terwijl de KEM strike nog bezig is. Je haalt dan makkelijk 100 kills per tegenstander! De ingame teller stopt bij 99 en het scoreboard in review bij 4 digits, go for 9999-0!!
Als ik dat Youtube filmpje van je bekijk zie ik alleen maar "gehandicapten" als tegenstanders. Zo kan ik het ook :X

Is eigenlijk met al die Youtube filmpjes zo.......... 3x niks dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
[...]

Dit kan gewoon niet legit zijn, als jij 3x zo word gespawnkillt, dan leave je toch direct. Je gaat dan echt niet er in blijven om maar dood te blijven gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Fetching online profile......

Error.

Zucht. Wat. Een. Schijtgame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:42

Gundogan

Rip and tear, until it is done

rolandos582 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 17:51:
[...]

Dit kan gewoon niet legit zijn, als jij 3x zo word gespawnkillt, dan leave je toch direct. Je gaat dan echt niet er in blijven om maar dood te blijven gaan.
Waarschijnlijk doen 9 van de 10 dat ook. Maar je hebt altijd die game waar iedereen netjes blijft. En dat is ook een onderdeel van monster scores halen: je moet ook echt de super slechte spelers ertussen hebben en dan nog allemaal in hetzelfde team.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Gundogan schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 21:10:
[...]

Waarschijnlijk doen 9 van de 10 dat ook. Maar je hebt altijd die game waar iedereen netjes blijft. En dat is ook een onderdeel van monster scores halen: je moet ook echt de super slechte spelers ertussen hebben en dan nog allemaal in hetzelfde team.
Muahh dat is deels waar. Ik haal ook 60-70 soms 80+ scores met of zonder K.E.M. tegen goede spelers hoor. Je moet gewoon zelf ook even die feeling hebben dat je het kan. Als je maar blijft ragen en zeggen dat het niet gaat lukken. Zal dit 9/10x ook het geval zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Gundogan schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 21:10:
[...]
Mja, ik ben één keer ook gewoon gebleven toen ik 5-154 stond. Gewoon omdat ik wilde weten waar het heen ging. De ronde dat ik naar 0-1200 geknald werd, ging ik wel maar snel weg.

Ik denk alleen dat nu steeds meer mensen Strikezone Blitz op deze manier willen gaan misbruiken, mensen steeds vaker wel bij 3-5 spawnkills denken, "Niet dit weer" en weg gaan.

Wat betreft hoe "oncapabel" deze spelers zijn, tja, als deze youtube speler host was en een beetje matige verbinding had, dan is dit niet zo heel gek hoor. Ik heb het in de "klooi met je verbinding" sessies ook wel gezien dat je nog zeker 1 seconde de tijd had om te spawnkillen zonder dat de tegenstander kon reageren. En andersom, dat ik gewoon werkelijk nooit uit m'n gerespawnde ogen kon kijken of ik was al dood. Een 1 a 2 sec spawn protection had al zo'n giga verschil gemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
[...]

call of duty in a nutshell.
hoe fucking triest, jij en dat filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Het spel speelt wel lekker weg nu.. voornamelijk omdat ik mijn settings aangepast heb.

Screen space ambient - off
Antropic Filtering - High
FXAA < Nvidia

Hiermee speelt het spel goed.. geen sniper lag etc...

Het neemt niet weg dat de game kut gepoort is richting pc, het blijft cod en dat speelt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03
Lachen ik maak gisteren twee kills achter elkaar met Thermal krijg ik gelijk naar mijn hoofd dat het op film staat en dat ik gereport wordt ... :D Tuurlijk succes ermee.

En die persoon die dat deed hackte daarna de pot kapot ..

Gisteren ook weer een pot dat er twee met een LMG door muren heen schoten vanaf de andere kant van de map. En dan zeggen dat het komt door amplify (terwijl je niets doet en ligt met vrijwel alle stealth perks).. Tuurlijk...

Gelukkig zijn er ook potjes waar je gewoon leuke scores haalt en niemand zeurt.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:42

Gundogan

Rip and tear, until it is done

rolandos582 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 21:31:
[...]

Muahh dat is deels waar. Ik haal ook 60-70 soms 80+ scores met of zonder K.E.M. tegen goede spelers hoor. Je moet gewoon zelf ook even die feeling hebben dat je het kan. Als je maar blijft ragen en zeggen dat het niet gaat lukken. Zal dit 9/10x ook het geval zijn.
Tegen gelijkwaardige spelers is 60-80+ kill games niet eens zo heel onlogisch omdat potjes wat langer duren, maar meestal gaat het wel gepaard met veel deaths omdat iedereen er vol voor gaat om het potje te winnen en niet om de hoge individuele scores te halen. Als je 80-10 of iets dergelijks gaat tegen 'goede' spelers (persistent stats zijn niet boeiend zonder goede skill based matchmaking en verschillende tiers om spelers te scheiden), dan waren ze in ieder geval een stuk minder goed dan jij. :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Sc0rPi0N schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 09:55:
Lachen ik maak gisteren twee kills achter elkaar met Thermal krijg ik gelijk naar mijn hoofd dat het op film staat en dat ik gereport wordt ... :D Tuurlijk succes ermee.

En die persoon die dat deed hackte daarna de pot kapot ..

Gisteren ook weer een pot dat er twee met een LMG door muren heen schoten vanaf de andere kant van de map. En dan zeggen dat het komt door amplify (terwijl je niets doet en ligt met vrijwel alle stealth perks).. Tuurlijk...

Gelukkig zijn er ook potjes waar je gewoon leuke scores haalt en niemand zeurt.
Leuk voorbeeldje :
Dit is mijn potje :
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2agugir.jpg

Vervolgens krijg je de reactie :
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/25i6uqv.jpg

Altijd leuk, weet je dat je weer goed hebt gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Punt is dat de goede spelers niet meer te herkennen zijn door alle hackers. Bij een uitzonderlijk hoge score zeggen ze al gauw dat je cheat. Als iemand als een sneeuwman in je thermal-visier komt en je killed hem op Stoneheaven dan ben je ook een cheater.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Als je het niet eens bent met een bepaalde post kun je dat melden via een topic report.

[ Voor 78% gewijzigd door Chaoss op 09-01-2014 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
RoaDHouse schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 23:44:
@rolandos582

Je gaat toch niet al je scores posten met foto's erbij mag ik hopen :(

In het MW-3 topic hadden we ook een figuur die constant zijn filmpjes aanbood.

Ik wordt er een beetje misselijk van. Kan er nix aan doen, maar ik vind het patserig (kinderlijk) gedrag.
Je bedoelt Dennis ? LOL Met zijn Best gameplay ever.. !!! 1111 one one one ..
En dan in een hoekje lekker het potje campen en iedereen die om de hoek komt neerschieten.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@rolandos582

Ik wordt er een beetje misselijk van. Kan er nix aan doen, maar ik vind het patserig (kinderlijk) gedrag.
Liever iemand die wat gesprekstof aanlevert dan een zuurpruim die alleen wat loopt te zanniken toch?

Wil je een filmpje van een KEM strike op Overlord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
@rolandos582

Ik snap je heus wel. Maar dit topic was altijd heel erg actief, en het sterft nu volledig uit. Ik probeer zo nog wat activiteit hierin te krijgen. En als ik zeg dat ik een potje 115 - 6 speel. Dan krijg je weer die kinderen die gaan lopen janken. Ja ik geloof het niet dit dat. Pics or dind happen. Dus post ik die direct maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
banwith limit is gewoon een cheaten.. als je host ben, teminste, dat vind ik..

komen we terug op de reden waarom ik hier een kijkje kwam nemen..
dit spel is KUT op de pc.. niet meer niet minder.
een maatje van me heeft 3 accounts met dit spel, en 1 speelt hij niet..
die hebben we dus eens lekker verkracht met wallhack, aimbot, master prestige hack, 1 hit kill... de hele cheat koffer..

we hebben er nu samen zo een 60 uur mee gespeeld.. en ik moet je eerlijk zeggen, WAAROM ZOU JE IN GODESNAAM DEZE MEUK INSTALLEREN.

echt de lol is er 100% af... en pas als je zelf cheat, zie je hoeveel cheaters er zijn.
vorige week een duitser die boos werd dat ik hem volgde door muren enzo (ik was inderdaad lekker obvious aan het cheaten).. zegt ie: i'll turn on my aimbot.. en deze man schiet met een SAW lmg, iedereen headshot over de hele map.. leuk !

dit spel is kapot, ik heb het opgegeven en uninstall gedrukt..
momenteel weer terug in bo2, en beginnende verslaving crysis 3..

in de afwachting van titanfall

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Topic sterft omdat de game zo slecht is... Ga je met plaatjes van scores niet tegen houden...

Goed dat COD een deuk oploopt in zijn image. Laatste jaren was het echt om te janken met COD.

EA krijgt er ook van langs met hun wanproduct genaamd BF4! Dus ik hoop dat we binnenkort weer nieuwe frisse, mooie, vernieuwende games mogen spelen :)

DOOD AAN ALLE MELKKOEIEN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Zoals ik al zei, CoD ghosts is voor de next gen console. Dat speelt gewoon dikke prima, afgezien de campertjes etc. natuurlijk. Maar die hou je altijd.

Gamen op de pc heeft altijd al z'n problemen gehad. Gewoon omdat het zo makkelijk te hacken valt. Dat zie ik in heel veel spellen terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
aron225 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 06:22:
banwith limit is gewoon een cheaten.. als je host ben, teminste, dat vind ik..

komen we terug op de reden waarom ik hier een kijkje kwam nemen..
dit spel is KUT op de pc.. niet meer niet minder.
een maatje van me heeft 3 accounts met dit spel, en 1 speelt hij niet..
die hebben we dus eens lekker verkracht met wallhack, aimbot, master prestige hack, 1 hit kill... de hele cheat koffer..

we hebben er nu samen zo een 60 uur mee gespeeld.. en ik moet je eerlijk zeggen, WAAROM ZOU JE IN GODESNAAM DEZE MEUK INSTALLEREN.

echt de lol is er 100% af... en pas als je zelf cheat, zie je hoeveel cheaters er zijn.
vorige week een duitser die boos werd dat ik hem volgde door muren enzo (ik was inderdaad lekker obvious aan het cheaten).. zegt ie: i'll turn on my aimbot.. en deze man schiet met een SAW lmg, iedereen headshot over de hele map.. leuk !

dit spel is kapot, ik heb het opgegeven en uninstall gedrukt..
momenteel weer terug in bo2, en beginnende verslaving crysis 3..

in de afwachting van titanfall
Ben wel benieuwd of dat ene account dan al gebanned is ? Als je elk potje echt verziekt met LMG en door muren heenknallen enz en je alles kapothackt hebt dan ben ik echt wel benieuwd wat er met alle rapportjes gedaan is (als andere al de moeite hebben genomen om je te reporten)

Als dat account nog steeds actief is zegt dat wel heeeeel voor over hoe IW omgaat met de PC community.

Ik zie op pieken (in de avond) ongeveer 10.000 games online zijn. Iemand cijfers van BO2? al gevonden: http://store.steampowered.com/stats/?l=dutch

[ Voor 5% gewijzigd door Frostbite op 09-01-2014 11:36 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

rolandos582 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 11:04:
Zoals ik al zei, CoD ghosts is voor de next gen console. Dat speelt gewoon dikke prima, afgezien de campertjes etc. natuurlijk. Maar die hou je altijd.

Gamen op de pc heeft altijd al z'n problemen gehad. Gewoon omdat het zo makkelijk te hacken valt. Dat zie ik in heel veel spellen terug.
:O

COD op consoles is sowieso een dikke -1

autoaim assist anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Sc0rPi0N schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 11:32:
[...]

Ben wel benieuwd of dat ene account dan al gebanned is ? Als je elk potje echt verziekt met LMG en door muren heenknallen enz en je alles kapothackt hebt dan ben ik echt wel benieuwd wat er met alle rapportjes gedaan is (als andere al de moeite hebben genomen om je te reporten)

Als dat account nog steeds actief is zegt dat wel heeeeel voor over hoe IW omgaat met de PC community.

Ik zie op pieken (in de avond) ongeveer 10.000 games online zijn. Iemand cijfers van BO2? al gevonden: http://store.steampowered.com/stats/?l=dutch
Pieken van 90.000 tot 100k op de Playstation 4.
Als de volgende lading PS4's er is zal dit waarschijnlijk naar 130-140-150k gaan
Jedi Geub schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 11:36:
[...]

:O

COD op consoles is sowieso een dikke -1

autoaim assist anyone?
Ik wist gewoon dat er weer iemand over ging janken. Waarom worden de MLG toernooien ook alweer gespeeld op een console?

En dan nog iets, spelen met autoaim assist en lekker kunnen knallen of elk potje doodgehackt worden. Ik wist het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Ach dat COD dood is zie je wel aan dit topic... laatste pagina sta alleen jij nog maar een paar keer op..

nuf said... game is crap ongeacht welk platform dan ook. Veel plezier in je eentje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
CoD is helemaal niet dood. Op de pc misschien ja maar op de consoles wordt dit spel nog volop gespeeld.
Als ik 's avonds online kom op mijn xbox dan zijn er toch al gauw 250k spelers online.

Ik moet zeggen dat ik mij nog prima vermaak met deze CoD al mis ik wel wat dingen uit vorige delen maar dat hou je altijd wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

rolandos582 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 11:04:

Je bedoelt dat de Cod Games van IW hack gevoelig, vanaf MW is het alleen maar bergafwaarts gegaan met IW COD games. Bij de laatste twee games van 3arch nauwelijks hackers gezien, met name in BO2 waren ze op 1 hand te tellen.

Maar als ik alles zo lees ben ik als PC gmaer blij dat ik Ghosts links heb laten liggen, misschien nog een keer halen voor de SP als in de 5 euro bak ligt ;)

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Layumi
  • Laatst online: 25-10 12:27
Persoonlijke aanvallen zijn ZEER ongewenst

[ Voor 96% gewijzigd door Chaoss op 09-01-2014 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Persoonlijke aanvallen zijn ZEER ongewenst

[ Voor 87% gewijzigd door Chaoss op 09-01-2014 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Layumi
  • Laatst online: 25-10 12:27
rolandos582 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 18:14:
@Layumi, HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA wat ben jij een ongelofelijk triest gek. Waarschijnlijk ben je gewoon jaloers omdat je zelf niet in staat bent om zulke scores te halen en 100x van een objective word afgeschoten.
Over triest gesproken. Hoeveel geld heb jij gewonnen met het spelen van shooters in competitie verband met CoD??? Mag toch wel zeggen dat ik paar keer een leuke game PC van heb gekocht...

Het gaat niet om de scores. Je reactie laat zien hoe gek je op jezelf bent en het spel niet begrijpt. Geeft niet hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Layumi schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 18:45:
[...]

Over triest gesproken. Hoeveel geld heb jij gewonnen met het spelen van shooters in competitie verband met CoD??? Mag toch wel zeggen dat ik paar keer een leuke game PC van heb gekocht...

Het gaat niet om de scores. Je reactie laat zien hoe gek je op jezelf bent en het spel niet begrijpt. Geeft niet hoor ;)
Ik heb meer dan genoeg geld gewonnen met het spelen van shooters en dan voor namelijk CoD. Toernooien, wedstrijden en LAN party's. Noem het maar op.

Dat jij dit spel niet leuk vind, wil niet zeggen dat iedereen het niet leuk moet vinden. Er zijn ook mensen die wel genieten van dit spel, waaronder ik. Dus ga alsjeblieft terug naar de Battlefield of Killzone topic en laat de mensen die dit spel wel leuk vinden in hun waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eiland
En mijn papa is brandweerman!

Laten we het even netjes houden, blijf het toch jammer vinden dat het op de PC bij sterven na dood is. Er zijn bijna geen goeie tegenstanders meer en alleen maar mensen die roepen hack en cheat maar als er vervolgens dan echt een cheater in komt zien ze dat niet. Meeste kijken naar de score en gaan er van uit dat onmogelijk is om te halen dus conclusie cheater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
rolandos582 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 13:21:
[...]

Leuk voorbeeldje :
Dit is mijn potje :
[afbeelding]

Vervolgens krijg je de reactie :
[afbeelding]

Altijd leuk, weet je dat je weer goed hebt gespeeld.
Niet om te flamen maar een hoop goede scores hebben heel erg met de verbinding te maken. Ben te vaak spelers tegengekomen die enorm goed scoren maar echt een major vertraging hebben waardoor je niet eens hitmarkers krijgt.

Dat filmpje met die 3 kem strikes. Het is diep maar ook echt diep triest om hier trots op te zijn. Gewoon eigenlijk de game kapot exploiten. Een game die eigenlijk al niet echt goed is. Door de gehele spel opzet is verbinding nu alles bepalend voor je score.

[ Voor 17% gewijzigd door Sn0wblind op 09-01-2014 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Sn0wblind schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 20:14:
[...]

Niet om te flamen maar een hoop goede scores hebben heel erg met de verbinding te maken. Ben te vaak spelers tegengekomen die enorm goed scoren maar echt een major vertraging hebben waardoor je niet eens hitmarkers krijgt.
Dit is waarschijnlijk op de PC waar je gewoon je verbinding trager kan maken. Ik speel op de Playstation 4, en daar heb ik gewoon een prima verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
rolandos582 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 20:17:
[...]

Dit is waarschijnlijk op de PC waar je gewoon je verbinding trager kan maken. Ik speel op de Playstation 4, en daar heb ik gewoon een prima verbinding.
Ik speel ook op de PS4. Het hangt van je router etc af. Ik weet niet precies waar dit zit maar ik kom het wel relatief veel tegen. Heb zelf ook soms echt potjes zonder instellingen te veranderen dat het net is alsof ze me niet kunnen raken ofzo. Speel ik tegen dezelfden een match later dan kan ik niet eens een kogel afschieten voordat ik dood ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:22

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Modbreak:Ik heb een aantal voorgaande reacties weggehaald, het moge duidelijk zijn dat persoonlijke aanvallen ZEER ongewenst zijn, ben je het niet eens met een reactie van een medeforummer dan maak je een topicreport met een link naar die reactie.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

En topic dood, nuff said over COD.

zonde want speelde deze game altijd graag... tot blops 2 that is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Jedi Geub schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:28:
En topic dood, nuff said over COD.

zonde want speelde deze game altijd graag... tot blops 2 that is...
Even serieus, als het je niet bevalt, dan kom je toch gewoon niet in dit topic.
Elke keer zeggen ''dit topic is dood'' & ''nuff said over CoD'' is echt niet nodig en zie ik als Spam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Laatst online: 24-10 15:33
Begin toch te twijfelen of ik CoD zal kopen, BF4 speelt niet lekker en heb behoefte aan een leuke online shooter op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Poulske schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:06:
Begin toch te twijfelen of ik CoD zal kopen, BF4 speelt niet lekker en heb behoefte aan een leuke online shooter op de PS4.
Ik kan je zeker CoD aanraden, op de PS4 speelt hij heerlijk. Ik hoor al verschillende mensen met problemen van BF4 op de PS4. Komt dat nog steeds omdat dat spel nog niet helemaal af is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Laatst online: 24-10 15:33
Allemaal die bugs en random crashes, nog steeds veel last van rubber banding. Maar speelt Ghosts meer als Black Ops of als Modern Warfare?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Poulske schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:20:
Allemaal die bugs en random crashes, nog steeds veel last van rubber banding. Maar speelt Ghosts meer als Black Ops of als Modern Warfare?
Nog steeds dezelfde problemen dus, jammer had een mooi spel kunnen worden denk ik zo.

De vraag, meer als BO of MW vind ik persoonlijk lastig te beoordelen, ik zou zeggen een soort combinatie van beide. Maar anderen zeggen weer meer van MW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn0wblind schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 20:19:
[...]

Ik speel ook op de PS4. Het hangt van je router etc af. Ik weet niet precies waar dit zit maar ik kom het wel relatief veel tegen. Heb zelf ook soms echt potjes zonder instellingen te veranderen dat het net is alsof ze me niet kunnen raken ofzo. Speel ik tegen dezelfden een match later dan kan ik niet eens een kogel afschieten voordat ik dood ben.
Ik speel op de 360 en heb een rare opstelling. De ene keer speel ik beneden bekabeld rechtstreeks op mijn modem. De andere keer speel ik boven achter een router, powerlink stopcontact ding en dan een switch. Raad eens op welke locatie mijn scores beter zijn. Vooral als ik host ben wordt het boven helemaal niets. Echt bizar hoe weinig eerlijke gevechten je wint met een slechtere verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Dit topic raakt nu echt dood. Tijd om weer een lekker potje te posten.

Tegen echte try hards :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9JOxlED.jpg

Geen idee wat er is gebeurd met de naam van de nummer 2. 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door rolandos582 op 13-01-2014 07:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djwb
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-02 16:33
sorry, ik heb het forum er ook op nageslagen en ook gegoogled maar als nieuw COD ghost speler is het me nog niet helemaal duidelijk wat er nou bij de season pass zit.

Ik begrijp dat er iig map packs in zitten maar als ik het goed begrijp is er daar pas 1 van uit. Hoeveel levels krijg ik er nou uiteindelijk bij ?! en is dat het enige waar je dat voor besteld ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
djwb schreef op maandag 13 januari 2014 @ 08:47:
sorry, ik heb het forum er ook op nageslagen en ook gegoogled maar als nieuw COD ghost speler is het me nog niet helemaal duidelijk wat er nou bij de season pass zit.

Ik begrijp dat er iig map packs in zitten maar als ik het goed begrijp is er daar pas 1 van uit. Hoeveel levels krijg ik er nou uiteindelijk bij ?! en is dat het enige waar je dat voor besteld ?!
- Team leader pack (met Male Ghosts mask)
- Season pass (dus 4 x DLC)

In de eerste DLC zit al een wapen extra. Heb zelf zitten kijken en uiteindelijk hem maar gekocht voor 38 euro(PC)
Op de een of andere manier speel ik hem wel vaak en vind ik het leuk tijdverdrijf.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeryz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 24-10 16:43
rolandos582 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 01:32:
Dit topic raakt nu echt dood. Tijd om weer een lekker potje te posten.

Tegen echte try hards :
[afbeelding]

Geen idee wat er is gebeurd met de naam van de nummer 2. 8)7
Die showoff posts zijn niet mijn favoriet, daar is het topic niet voor, maar desalniettemin netjes, de hoogste score en de meeste caps :)

Vaak zie je mensen TDM-stijl spelen in DOM ofzo, daar kan ik echt slecht tegen... Zelf speel ik ook nog steeds, vermaak me prima! De slechte hosts neem ik op de koop toe, hackers vallen me nog steeds mee eigenlijk.
Wel stoor ik me aan het commentaar wat er altijd is; camper, hacker, noob, l2p, meestal van mensen die aan het verliezen zijn. Vooral de camper opmerking is standaard. Ook al heb ik iedereen overal op de map gepakt, je blijft een camper. Is gewoon onzin.

Campen vind ik bijna onmogelijk in deze CoD, er spawnt altijd wel iemand achter je, of ik pak de zogenaamde camper nadat ik weet waar ie zit en me een keertje heeft afgeknald. Camp me once, shame on you, camp me twice, shame on me :P

[ Voor 0% gewijzigd door jeryz op 13-01-2014 16:00 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel Ghosts op de Playstation 4.

Ik krijg echt weer dat Black Ops gevoel.

Meer mensen die het op de PS4 spelen?

Ik krijg de extra map free fall maar niet goed geinstalleerd.

Jullie wel? Zo ja , hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Kirishima schreef op maandag 13 januari 2014 @ 15:59:
[...]

Die showoff posts zijn niet mijn favoriet, daar is het topic niet voor, maar desalniettemin netjes, de hoogste score en de meeste caps :)

Vaak zie je mensen TDM-stijl spelen in DOM ofzo, daar kan ik echt slecht tegen... Zelf speel ik ook nog steeds, vermaak me prima! De slechte hosts neem ik op de koop toe, hackers vallen me nog steeds mee eigenlijk.
Wel stoor ik me aan het commentaar wat er altijd is; camper, hacker, noob, l2p, meestal van mensen die aan het verliezen zijn. Vooral de camper opmerking is standaard. Ook al heb ik iedereen overal op de map gepakt, je blijft een camper. Is gewoon onzin.

Campen vind ik bijna onmogelijk in deze CoD, er spawnt altijd wel iemand achter je, of ik pak de zogenaamde camper nadat ik weet waar ie zit en me een keertje heeft afgeknald. Camp me once, shame on you, camp me twice, shame on me :P
Het lijd wel weer tot activiteit en dat is voor mij prima. Ik speel met mijn kameraad (Nummer 3 domination) en ik word standaard elk potje voor hacker / camper uitgemaakt ook al heb ik 20 captures. Wat denken die gasten nou..
Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 16:21:
Ik speel Ghosts op de Playstation 4.

Ik krijg echt weer dat Black Ops gevoel.

Meer mensen die het op de PS4 spelen?

Ik krijg de extra map free fall maar niet goed geinstalleerd.

Jullie wel? Zo ja , hoe?
Ik speel ook op de PS4, Ik vind het een mix tussen BO/MW. Ik heb de extra map nog niet geinstalleerd, maar dat boeit me ook niet. Speel toch geen FFA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeryz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 24-10 16:43
rolandos582 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 16:39:
[...]

Het lijd wel weer tot activiteit en dat is voor mij prima. Ik speel met mijn kameraad (Nummer 3 domination) en ik word standaard elk potje voor hacker / camper uitgemaakt ook al heb ik 20 captures. Wat denken die gasten nou..
Ja precies, die caps krijg je niet door op 1 plek te blijven zitten :P

Wat betreft het geëmmer over het hacken enzo; toen ik een jaar of 15 terug begon met online gamen was dat echt niet aan de orde, mensen waren goed, of niet. Hackers waren er wel, maar werden dor de community snel uitgekotst, en de AC waren toen gewoon beter.
Tegenwoordig zijn er veel meer online gamers, is het zo makkelijk te cheaten, en er staan geen sancties tegenover. Ook de eigenwaarde van veel gamers is zo laag dat het ze niet uitmaakt hoe ze winnen, als er maar gewonnen wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat dit verreweg de meest eerlijke review is van CoD Ghosts.

Hij is er wat laat mee (vandaag pas verschenen), maar beter laat dan nooit.
Overigens maakt deze man wel meer kritische reviews. Tegelijkertijd zijn ze ook hilarisch altijd. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2014 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 03:56:
Denk dat dit verreweg de meest eerlijke review is van CoD Ghosts.

Hij is er wat laat mee (vandaag pas verschenen), maar beter laat dan nooit.
Overigens maakt deze man wel meer kritische reviews. Tegelijkertijd zijn ze ook hilarisch altijd. :P

[video]
Ik ben gestopt toen ik zag dat het op de PC was. Zoals allang aangeven is het drama op de PC. Dit spel is gemaakt voor de next gen console zoals ik wel vaker heb aangegeven. En daar speelt het heerlijk.

Vandaag bijna de hele dag eSports gespeeld, oftewel competitive gaming. En dat hij zijn mening heeft, dat is prima. Gelukkig heeft iedereen die, maar gelukkig heb ik ook een eigen mening. En dat is, prima spel. Er zijn altijd dingen die je niet leuk vind maar daar moet je mee leren leven. Gelukkig zijn er nog een heleboel anderen die er net zo over denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rolandos582 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 04:02:
[...]

Ik ben gestopt toen ik zag dat het op de PC was. Zoals allang aangeven is het drama op de PC. Dit spel is gemaakt voor de next gen console zoals ik wel vaker heb aangegeven. En daar speelt het heerlijk.

Vandaag bijna de hele dag eSports gespeeld, oftewel competitive gaming. En dat hij zijn mening heeft, dat is prima. Gelukkig heeft iedereen die, maar gelukkig heb ik ook een eigen mening. En dat is, prima spel. Er zijn altijd dingen die je niet leuk vind maar daar moet je mee leren leven. Gelukkig zijn er nog een heleboel anderen die er net zo over denken.
Das wel waar.
Want dit veel me net op.

CoD Ghosts ging op PC al onder het niveau van 30.000 spelers rond 11 november 2013. Dat is zéér snel na release.

(Source: http://steamcharts.com/ )
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2648/PC%20gaming/ghostsstats.PNG

Nu is naar CoD Black Ops 2 kijken.
Daar werd dat pas bereikt rond 19 maart 2013, dus véél later dan de overeenkomstige 11 november 2012 datum. (In de veronderstelling dat beide games exact 1 jaar na elkaar releaseden. Het is een schatting dus.)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2648/PC%20gaming/blackops2stats.PNG

Zal grotendeels inderdaad aan de problemen liggen op de PC. Maar ik denk ook voor een groot deel aan de setting. Zijn er hier mensen die Modern Time nog niet beu zijn?
Ik kan het bijna niet geloven... CoD 4, CoD MW2, CoD MW3 en nu CoD Ghosts: allemaal Modern Time. Uiteindelijk komt er wel sleet op de zaak zo natuurlijk.

Ik vond de CoD BO2 setting ongelofelijk leuk en speel de game nog soms. Qua spelersaantal momenteel moet het niet veel onderdoen voor Ghosts. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Duidelijk verhaal inderdaad, als ik kijk naar de gameplay van de Playstation 3 en vergelijk dit met de Playstation 4. Dan is het verschil groot.

Kijk bijvoorbeeld naar :
Afbeeldingslocatie: http://i1.ytimg.com/vi/50WKZs-JdiY/maxresdefault.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1.ytimg.com/vi/Uut_Zlfn9gI/maxresdefault.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westlym
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-10 19:21
probeerde daarnet ghost te spelen met een 7850 in CF en een AMD 965....ging niet goed. ligt het aan mijn specs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-10 16:24

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

westlym schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 01:40:
probeerde daarnet ghost te spelen met een 7850 in CF en een AMD 965....ging niet goed. ligt het aan mijn specs?
Dat zou volgens mij wel prima speelbaar moeten zijn. Ik weet natuurlijk niet op welke settings je speelt.

Ik, in tegenstelling tot veel mensen hier, vermaak mij nog wel prima op de PC met de game. De laatste tijd ben ik weinig cheaters tegen gekomen. Daarvoor veel meer, dus ik denk dat het een beetje geluk is.

Ik ben dan ook wel echt een casual gamer die zich niet druk maakt om K/D ratio en andere zaken en het speelt gewoon lekker weg. Even een half uurtje knallen, prima. :)

Ik heb het gevoel dat tov andere CoD versies er weinig tot geen quick scopers zijn en daarmee is 1 van mijn grootste ergernissen in ieder geval verdwenen. Geen akimbo G35 of FMGs helpt ook mee.

Toch is de verslavingsfactor voor mij met Ghost minder aanwezig dan met de MW serie. Net zoals dat BO en BO2 mij niet bleef boeien. Te weinig challenges die je tegelijk doet, geen wapens die je unlockt omdat je ze moet kopen. Ik vind dat jammer, maar vermaak mij in ieder geval nog wel met de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Ik ben het helemaal met je eens Hann1Bal.

Bij vorige COD's wilde je echt verder komen (zaken permanent unlocken) MP7 bijvoorbeeld in MW3 / AK47 in MW2 en dat is nu allemaal teniet gedaan omdat je alles al direct kan kopen.

Gisteren zag ik dat ik de cano ICE had maar dat zat dus bij het Season Pack :D Blauw/witte camo. Ik heb nu dan het season pack maar ik weet wel dat ik geen extra camo's ga kopen (iets wat ik wel had gedaan bij BO2). Speel zelf nog steeds HC. Daar maakt het niet uit welk wapen je gebruikt.

Gisteren wel lekker gespeeld met de K9 (opgepakt) Denk dat ik die eens vaker ga gebruiken.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-10 11:28
Nog mensen aanwezig die komende zaterdag naar het Dutch Open Championships gaan?

Groot Call of duty ghost toernooi

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Mars18 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 11:41:
Nog mensen aanwezig die komende zaterdag naar het Dutch Open Championships gaan?

Groot Call of duty ghost toernooi
Tilburg is mij te ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoFR
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-06 23:32
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:10:
[...]
Zal grotendeels inderdaad aan de problemen liggen op de PC. Maar ik denk ook voor een groot deel aan de setting. Zijn er hier mensen die Modern Time nog niet beu zijn?
Ik kan het bijna niet geloven... CoD 4, CoD MW2, CoD MW3 en nu CoD Ghosts: allemaal Modern Time. Uiteindelijk komt er wel sleet op de zaak zo natuurlijk.

Ik vond de CoD BO2 setting ongelofelijk leuk en speel de game nog soms. Qua spelersaantal momenteel moet het niet veel onderdoen voor Ghosts. :+
Bij mij heeft het niks te maken met de modern time.
Maar wel met dit:
- De problemen
- het vage menu
- de lag (zelfs lag op mijn muis hebben ze voor elkaar 8)7 )
- de challenges/unlocks (welke????)
- de cheaters die te vaak voorbij komen. BO2 had bijna geen cheaters, haast op 1 hand te tellen na een jaar spelen. Dit hadden ze erg goed voor elkaar bij treyarch.

Speel COD al sinds deeltje 4 en ook ghosts weer aangeschaft, maar dit is de eerste die ik haast niet gespeeld heb sinds release en na 2,5 maand geuninstalled heb. Gisteren dus. Daarna BO2 weer eens aangeslingerd en man man man wat een verademing. BO2 heeft ook zijn perikelen maar deze vallen in het niet i.v.m. Ghosts. De toppers zijn voor mij nog steeds met op nummer 1 COD 4 en een gedeelde plek op nummer 2 MW2/BO1, ondanks de overpowerde dingen die er in zaten.

Als ik mijn geld terug kan krijgen, zou ik het gelijk doen. Heb ik bij voorgaande COD's nooit gehad.

Ik speel op een PC met i5 2600 lichtelijk overclockt, 8 GB ram en een radeon 6850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
HugoFR schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:46:
[...]

Bij mij heeft het niks te maken met de modern time.
Maar wel met dit:
- De problemen
- het vage menu
- de lag (zelfs lag op mijn muis hebben ze voor elkaar 8)7 )
- de challenges/unlocks (welke????)
- de cheaters die te vaak voorbij komen. BO2 had bijna geen cheaters, haast op 1 hand te tellen na een jaar spelen. Dit hadden ze erg goed voor elkaar bij treyarch.

Speel COD al sinds deeltje 4 en ook ghosts weer aangeschaft, maar dit is de eerste die ik haast niet gespeeld heb sinds release en na 2,5 maand geuninstalled heb. Gisteren dus. Daarna BO2 weer eens aangeslingerd en man man man wat een verademing. BO2 heeft ook zijn perikelen maar deze vallen in het niet i.v.m. Ghosts. De toppers zijn voor mij nog steeds met op nummer 1 COD 4 en een gedeelde plek op nummer 2 MW2/BO1, ondanks de overpowerde dingen die er in zaten.

Als ik mijn geld terug kan krijgen, zou ik het gelijk doen. Heb ik bij voorgaande COD's nooit gehad.

Ik speel op een PC met i5 2600 lichtelijk overclockt, 8 GB ram en een radeon 6850
Ik hoor echt alleen maar problemen van de PC komen, geen idee waar dat aan ligt maar het is wel zo.

Gisteren ook begonnen met wat extinction? Wel lachen opzich, maar na 3x uitgespeeld te hebben is daar de lol ook wel weer vanaf.

Multiplayer vermaak ik mij echter nog steeds prima mee, speel sinds CoD1 en je ziet nog steeds wel vooruitgang. Maar eens kijken wat de volgende gaat brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-10 16:46
Ik vind de single player ook best vermakelijk, gisteren mee begonnen. Veel actie!
Vind alleen de graphics van Ghosts op de XBox One niet echt next gen. Snelle poort geweest vermoed ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
wimpie007 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:55:
Ik vind de single player ook best vermakelijk, gisteren mee begonnen. Veel actie!
Vind alleen de graphics van Ghosts op de XBox One niet echt next gen. Snelle poort geweest vermoed ik
Playstation 4 speelt vloeiend en ziet er prima uit. Xdoos is natuurlijk ook drama. Maar wat bedoel je precies met niet echt next gen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maht
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 25-12-2023
Lees veel over problemen met Ghost en PC. Naar mijn idee was dat na een week of 6 toch echt wel verholpen. Draait als een zonnetje op 6870.

Straks lekker de nieuwe DLC en een 860GTX. Hoppa. Zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

wimpie007 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:55:
Zover ik het begreep, is Ghosts primair voor de Xbox One ontwikkeld. Juist de PS4 versie is een "port" hoewel daar wél veel tijd in is gestoken.

@Boven mij, doe het niet, ik speelde voor het laatst Ghosts op een i7 3930K, 32GB een een 780 Ti, en dat liep NIET goed. Gezien de Xbox One en PS4 beide 6000 series Radeon derivaten gebruiken, denk ik eigenlijk dat je vooral bij je huidige videokaart moet blijven hangen voor Ghosts. Ik hoor namelijk van meer mensen (met Radeons) dat ze na 3.4 patches geen issues meer hadden met de performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-10 14:19

MeNTaL_TO

The future is not set

djunicron schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 16:21:
[...]

Zover ik het begreep, is Ghosts primair voor de Xbox One ontwikkeld. Juist de PS4 versie is een "port" hoewel daar wél veel tijd in is gestoken.

@Boven mij, doe het niet, ik speelde voor het laatst Ghosts op een i7 3930K, 32GB een een 780 Ti, en dat liep NIET goed. Gezien de Xbox One en PS4 beide 6000 series Radeon derivaten gebruiken, denk ik eigenlijk dat je vooral bij je huidige videokaart moet blijven hangen voor Ghosts. Ik hoor namelijk van meer mensen (met Radeons) dat ze na 3.4 patches geen issues meer hadden met de performance.
Raar, ik speel op een i5 3750k, met 8 GB en een 7850 en totaal geen problemen (behalve de lag compensation, ook niet op de dag van de release.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

MeNTaL_TO schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 16:55:
[...]
Raar, ik speel op een i5 3750k, met 8 GB en een 7850 en totaal geen problemen (behalve de lag compensation, ook niet op de dag van de release.
Mijn thuis systeem is ook een 3570K met 24GB en een 760 Ti (of 560Ti SLI) en ik heb nog steeds eigenlijk geen soepele performance. Nvidia hardware komt er gewoon niet heel mooi uit in Ghosts MP. (SP is geen probleem)
Mijn eerste probleem was al dat je voor Ghosts geen midi apparatuur geïnstalleerd mag hebben staan behalve controllers. USB geluidskaarten is probleem nummer 2.
En dan is het nog het tunen van de videokaart drivers, dat je geen fraps geinstalleerd kan hebben staan, VMWare Workstation de boel crashed, NOD32 versie 7.0.2 niet compatible was (7.0.3.6 wel) en dat de Razer firmware tools mouse-lag veroorzaken.

Wanneer Ghosts het beste draait bij mij? Kale Win7 x64, geen AV / firewall installeren (dus maar in een VM zonder netwerk rechten behalve internet), m'n onboard geluidskaart met de MS driver en verder gewoon dus niets behalve steam en dotnet / directx installeren. Maar dan ben je er nog niet; Vsync aan betekend dat de game je videokaart wil ontlasten, dus dat je continue pop-ins krijgt en zonder V-sync loopt het spel steeds tegen de 90fps cap aan, waarbij het raken van de cap en er vanaf raken steeds drops geeft (naar ~45fps?). Maar goed, zo heb ik uiteindelijk nog best een tijdje kunnen spelen, hopende dat ze niet bij 3.5.4 zouden stoppen met fixen, maar helaas.

Maar daarom, als je een 6000 / 7000 Radeon hebt en van Ghosts geniet, liever geen nieuwe Nvidia kaart erin zetten.

Goed, weer veel meer woorden hieraan vuilgemaakt dan ik had gewild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
rolandos582 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 20:01:
Duidelijk verhaal inderdaad, als ik kijk naar de gameplay van de Playstation 3 en vergelijk dit met de Playstation 4. Dan is het verschil groot.

Kijk bijvoorbeeld naar :
[afbeelding]

[afbeelding]
Gameplay en graphics zijn 2 verschillende dingen.

Ik heb de mp volgehouden tot lvl 25, nu teruggegaan naar BO1. Ghosts is het niet voor mij, zelfs op heavy duty ben je met 2 kogels dood. Er is 9 van de 10 keer geen balans in de teams waardoor je of dik wint of kansloos verliest. Verder de gebruikelijke ergernissen zoals campers, lag en het gevoel dat de ontwikkelaar voor de zoveelste keer totaal geen moeite doet om ook maar iets van de zwakke punten te repareren.

En welk genie heeft besloten om CtF eruit te halen? Man man man, wat een schijt game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:01
Wat een wisselende meningen over Ghosts lees ik toch overal. Omdat Battlefield 4 op dit moment echt een groot drama is, zonde van in potentie zo'n geweldige shooter, overweeg ik om Ghosts te halen. Hoe speelt Ghosts op dit moment online op de Playstation 4? Zijn daar ook problemen of loopt alles als een zonnetje?

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr Ton schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 02:19:
Wat een wisselende meningen over Ghosts lees ik toch overal. Omdat Battlefield 4 op dit moment echt een groot drama is, zonde van in potentie zo'n geweldige shooter, overweeg ik om Ghosts te halen. Hoe speelt Ghosts op dit moment online op de Playstation 4? Zijn daar ook problemen of loopt alles als een zonnetje?
Het loopt en speelt heerlijk op de PS4.

Tip : Zorg voor een open nat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-10 16:46
rolandos582 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 14:02:
[...]

Playstation 4 speelt vloeiend en ziet er prima uit. Xdoos is natuurlijk ook drama. Maar wat bedoel je precies met niet echt next gen?
Nou dat ik meer had verwacht van de Graphics. Het loopt wel vloeiend maar minder mooi dan ik had verwacht(weinig AA, kartelig beeld) en mindere stap voorwaarts dan bijv van de Xbox naar de Xbox360

Nu komt dat ook doordat Ghosts op de One niet native 1080P draait natuurlijk

Ah PS fanboy zie ik :P Ik kan niet wennen aan die PS controller dus werd het weer een xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Mr Ton schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 02:19:
Op de PS4 zal je geen problemen vinden (misschien hackers?) De grootste problemen zijn met de PC versie.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djwb
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-02 16:33
Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 03:19:
[...]

Het loopt en speelt heerlijk op de PS4.

Tip : Zorg voor een open nat.
Wat is een open nat ?!

Ik speel het ook op de PS 4 en van de +- 4 weken dat ik hem nu heb heb ik 2 keer niet online kunnen spelen vanwege onderhoud of drukte....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
djwb schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 10:20:
[...]

Wat is een open nat ?!

Ik speel het ook op de PS 4 en van de +- 4 weken dat ik hem nu heb heb ik 2 keer niet online kunnen spelen vanwege onderhoud of drukte....
Zorg ervoor dat je in de firewall een aantal poorten open zet zodat je geen problemen hebt met online spelen. Welke poorten voor de PS4 gelden, moet je even opzoeken. Bij een moderate of Strict NAT kunnen er nog al eens problemen ontstaan.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sc0rPi0N schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:13:
[...]

Zorg ervoor dat je in de firewall een aantal poorten open zet zodat je geen problemen hebt met online spelen. Welke poorten voor de PS4 gelden, moet je even opzoeken. Bij een moderate of Strict NAT kunnen er nog al eens problemen ontstaan.
Klopt de firewall uitzetten in je router(s) dan heb je meestal een OPEN NAT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:26:
[...]

Klopt de firewall uitzetten in je router(s) dan heb je meestal een OPEN NAT.
^
Euh waar zeg ik dat? Daarbij is dit natuurlijk erg onverstandig! :F
Je zet ook niet de deur open om briefpost te ontvangen. Met andere woorden zet alleen in je router (firewall) open wat er nodig is. Het kost hooguit een paar minuten.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:28
Over het 'het speelt heerlijk op de PS4 gedeelte'.. dit klopt gedeeltelijk.

Ja de core gameplay is dik in orde hoor. Maar, zodra er 3 ontploffingen op hetzelfde moment zijn dropt de framerate behoorlijk. Daarbij is het ook dat er bij gebruik van bepaalde scopes (oranje / hoekige met blur om de scope) er op bepaalde mappen ook een framedrop plaatsvindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
de game draait nu op de pc ook prima, je moet even wat settings aanpassen.

Ook gewoon een lekkere cod, echter niet zoals verwacht.
Soms zijn de verwachtingen ook te hoog.
Pagina: 1 ... 27 ... 32 Laatste

Let op:
De discussies en slowchat betreft vergelijkingen met andere shooters mogen achterwege gelaten worden. Hou het over COD Ghosts.

Posts over waar het spel te kopen zijn ook niet welkom