Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
Verwijderd
Op de PS4 nog steeds geen update , dus ook niet de DLC in de roulatie.joskuiper schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 08:16:
[...]
Op de PC zitten de maps van de eerste DLC in de gewone roulatie.
Vind het niet echt een voordeel, want zodra er een DLC map aan de beurt komt halveert het aantal spelers in de party
Bij het kiezen van de map wordt dan ook rekening gehouden met de spelers en hun DLC.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Kan ik in de winkel een xbox360 ghost halen en hem dan gelijk upgrade voor de xbox one zonder dat ik hem ooit op geslagen heb op me xbox360 ofzo?
of moet je dan echt een xbox one verzie kopen?
Koop je een game voor 50 euro en een season pack voor 40 euro mag je nog eens je portemonnee omkeren voor een paar bitmaps.
Enfin gisteren Black Ops weer eens binnengehaald en zelf dat loopt nog snel en soepel. Spel klaar, 10 seconden en hup je zit weer in de game. Goed het is Treyarch maar echt wat hebben die hun games goed voor elkaar.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Dat ben ik wel met je eens, maar de eerste BO was nou ook niet echt best allemaal lag en hick-ups. Het speelde bar slecht op een duo-core.Sc0rPi0N schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 08:43:
Gisteren ook nog even opgestart. De camo's zijn toegevoegd en overal staan irritante pijltjes dat je dingen moet kopen.
Koop je een game voor 50 euro en een season pack voor 40 euro mag je nog eens je portemonnee omkeren voor een paar bitmaps.
Enfin gisteren Black Ops weer eens binnengehaald en zelf dat loopt nog snel en soepel. Spel klaar, 10 seconden en hup je zit weer in de game. Goed het is Treyarch maar echt wat hebben die hun games goed voor elkaar.
Draaide in die tijd alleen maar goed op Windows-XP (en ook nog niet echt vlekkeloos).
tjah lelijke spellen draaien altijd soepel.Sc0rPi0N schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 08:43:
Gisteren ook nog even opgestart. De camo's zijn toegevoegd en overal staan irritante pijltjes dat je dingen moet kopen.
Moet alleen die rot alien mode, Wie kan me helpen?
Ik heet Dju-Dju op ps4
[ Voor 18% gewijzigd door jayesh op 07-04-2014 08:33 ]
Ghosts start nu heletijd op m'n tweede monitor op...
Toen ff gegoogeld en bleek dat ik in de config_mp.cfg r_monitor naar 1 moest zetten. Daar staat die nu ook op ingesteld, dat werkte gister gewoon prima. Maar nu opeens start die weer op m'n tweede monitor op terwijl de settings in config file nog steeds hetzelfde zijn(r_monitor op 1 dus)
Het is ook echt alleen bij Ghosts....
r_monitor weer op 0 gezet en start nu wel weer op m'n primaire scherm......

[ Voor 12% gewijzigd door falcon123 op 06-04-2014 14:39 ]
Zo lelijk waren ze niet. En daarbij is Ghosts een opgepoetste versie van MW2/MW3.
Maar goed gisteren MW2 weer geïnstalleerd en alles op de hoogste instelling gezet en dan speelt het nog steeds lekker weg.
Ik lees net dat de nieuwe gun te gebruiken is voor Season pass holders. Vanavond toch maar eens proberen.
[ Voor 28% gewijzigd door Frostbite op 07-04-2014 12:59 ]
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
TBH, het verschil tussen MW3, BO2 en Ghosts is nihil in de multiplayer naar mijn mening op de PC. Textures zijn zo'n beetje hetzelfde (Soms echt 1:1 trouwens), de animaties zijn al helemaal identiek en wat betreft shaders etc, zit er een kleine boost in, maar eenmaal bewegend is het erg weinig verschil.Sc0rPi0N schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:55:
[...]
Zo lelijk waren ze niet. En daarbij is Ghosts een opgepoetste versie van MW2/MW3.
Maar goed gisteren MW2 weer geïnstalleerd en alles op de hoogste instelling gezet en dan speelt het nog steeds lekker weg.
Ik lees net dat de nieuwe gun te gebruiken is voor Season pass holders. Vanavond toch maar eens proberen.
Goed, toegeven, depth of field, distorition en turbulence heb ik uit staan, omdat ze simpelweg in de weg zitten tijdens de gameplay of omdat ze je GPU de nek omdraaien (gezien SLI niet goed werkt).
Na de update van 3.9.7 naar 3.9.8.2 zijn opeens een hoop hardware bugs weg, kan ik gewoon weer m'n goede geluidskaart gebruiken wisselt links-rechts stereo niet meer, heb ik op (forced) "Extra" niet meer at random toch "Low" textures in beeld (enkel "normal" zo nu en dan op de omgeving) en lijkt de matchmaking ook wat prettiger uit te vallen. (Vaker met Europeanen in de lobby, hoewel de Dedi Servers voor mij steevast in Texas of Georgia staan.) Veelal strak 90fps nu zoals we gewend zijn van de eerdere MW games zeg maar.
==
Over de gameplay: Dropzone is wel leuk. Winnende teams krijgen alleen bonussen, waarvan een aantal gewoon gamechangers zijn in Ghosts, maar ondanks dat wel lol mee gehad. Zo krijg je tenminste ook eens een killstreak zonder te hoeven campen (Wat ik dus vertik) of zonder host te zijn.
Variety is ook niet verkeerd en tot mijn plezier ben ik nog maar zelden uit de lobby gegooid om DLC maps. Ondertussen ben ik bereid €10-15 te betalen voor een Season pass, maar meer dan dat eigenlijk niet. Als ze het stabiel weten te houden met updates, weinig kans waarschijnlijk, maar goed. Als er nou nog 20.000 spelers zouden zijn, maar met slechts 2-3000 online dagelijks, is de kans op uitsterven nog te hoog om er nog geld in te steken.
Verwijderd
Coole VID :
Heerlijk deel van CoD , eerste next-gen CoD.
Kan niet wachten tot de volgende CoD.
http://www.pu.nl/media/vi...uty-als-olympische-sport/
Veel plezier met de meest mislukte COD ooit imo, op de PC is het spel gewoon bagger. En ook al wordt/is alles gefixt wat mij tegenstaat, dan nog zal ik het niet meer spelen. Ik heb het al maanden opgegeven.Verwijderd schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 14:33:
Wat is dit topic dood zeg.
Coole VID :
[video]
Ik ben teruggegaan naar BO2, stukken beter
Verwijderd
Ik speel op de PS4 heerlijk door.HugoFR schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 15:39:
[...]
Veel plezier met de meest mislukte COD ooit imo, op de PC is het spel gewoon bagger. En ook al wordt/is alles gefixt wat mij tegenstaat, dan nog zal ik het niet meer spelen. Ik heb het al maanden opgegeven.
Ik ben teruggegaan naar BO2, stukken beter
Ja leuk,,, allemaal PR voor een bagger- spel.falcon123 schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 14:40:
Deze reportage over Call of Duty is wel interessant.
[video]
http://www.pu.nl/media/vi...uty-als-olympische-sport/
Eh... Wat is daar cool aan?Verwijderd schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 14:33:
Wat is dit topic dood zeg.
Coole VID :
[video]
Je campt met een hond, je hond valt iemand aan die in de buurt komt en je schiet iemand neer die op je hond let.
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
Verwijderd
Ik vondt het wel grappig , plus het was een Juggernaut , die blijkbaar weinig tegen een hond kunnen doen.joskuiper schreef op maandag 28 april 2014 @ 10:48:
[...]
Eh... Wat is daar cool aan?
Je campt met een hond, je hond valt iemand aan die in de buurt komt en je schiet iemand neer die op je hond let.
Afgezien van je 'bekende camp-filmpjes' is dit ook wel gelijk een punt waarom Ghosts ook zo keihard faalt.Verwijderd schreef op maandag 28 april 2014 @ 11:23:
[...]
Ik vondt het wel grappig , plus het was een Juggernaut , die blijkbaar weinig tegen een hond kunnen doen.
Die hond lijkt wel een titanium pantser te hebben want 9 van de 10 keer lukt het me met een zooi kogels niet om het beest om te leggen. Dat hondje zou gewoon zijn tanden moeten breken op die Jugg.
Enige wat jij doet is die gast een aantal keer raken achter zijn schild want die had hij gericht op dat superhondje.
Maar goed nu wachten tot november als Slegde hun COD uit zal brengen. Benieuwd of die wel een prima product kunnen neerzetten.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Verwijderd
Ik zit ook te wachten op aankomende november IVM de nieuwe CoD.
Verwijderd
The CE-34878-0 error issue on #CODGhosts PS4 has been resolved. Thank you for your patience!
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
YouTube: CoDs Biggest Scam?
Je hoeft in je posts niet steeds te vermelden dat het een PS4 betreft hoor, of zie ik het verkeerd en zijn het verkapte "kijk mij een PS4 hebben" posts?Verwijderd schreef op maandag 28 april 2014 @ 14:50:
Ik geniet nog elke dag van Ghosts op de PS4.
Ik zit ook te wachten op aankomende november IVM de nieuwe CoD.
Anyways, als ik van 1 spel blij ben dat ik het niet gekocht heb voor de PS4 dan is het wel Ghosts. De reviews waren al niet lovend, en toen ik het bij een maat van me ging kijken was dat de bevestiging dat ik gelijk had. Het is namelijk AB-SO-LUUT geen next gen, het ziet er zelfs nauwelijks beter uit dan op de PS3. Daarnaast vond ik het spel zelf ook allerminst overtuigend en was ik al vrij snel verveeld. Ik heb zelfs geen zin om de demo te downloaden die nu voor de PS4 is uitgebracht. Ik hoop dan ook dat IW keihard gestraft gaat worden voor hun "luiheid", maar gezien de verkoopcijfers zal dat nog wel meevallen...
Nee... ondanks de problemen die BF4 heeft (gehad) met de servers, is dat toch WEL een next-gen titel te noemen. Het ziet er fantastisch uit en speelt ook nog eens erg lekker. Overigens heeft die maat ook meteen BF4 gekocht nadat ie het bij mij gezien had, en heeft ie Ghosts daarna niet meer aangeraakt.
Begrijp me niet verkeerd, dit wordt niet geschreven door een Battlefield fanboy. Ik heb nagenoeg alle delen van CoD, BO2 vond ik echt 1 van de betere spellen en die heb ik grijs gespeeld, maar Ghosts lijkt echt nergens op. Zowel qua gameplay als visueel op de PS4.
Ik hoop dat het volgende deeltje weer goed is
Verwijderd
Ik speel gewoon lekker door met Ghosts :
Hier geniet ik dus zo van.
De een houdt van puzzelen en ik van knallen.
BF 4 is erg mooi , maar trekt mij niet qua gameplay.
Ik ben een echte CoD fan denk ik.
Van spelen als een kneus?Verwijderd schreef op zondag 04 mei 2014 @ 13:32:Hier geniet ik dus zo van.
Verwijderd
Ik denk dat je het over jezelf hebt of je bent mentaal niet in orde.
Of beide natuurlijk.
Kijk een ''echte'' fan durft ook best kritiek te hebben.
Een fanboy is blind voor alle kritiek en minpunten en dat laatste lijkt bij jou het geval.
Want ook al is het best mogelijk om lol te hebben met deze CoD de meesten zijn het er wel over eens dat deze CoD gewoon de slecht is.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Voor console spelers zal de game best te pruimen zijn, vandaar dat Dennis zich wel vermaakt denk ik.beuker19 schreef op zondag 04 mei 2014 @ 17:16:
[...]
Kijk een ''echte'' fan durft ook best kritiek te hebben.
Een fanboy is blind voor alle kritiek en minpunten en dat laatste lijkt bij jou het geval.
Want ook al is het best mogelijk om lol te hebben met deze CoD de meesten zijn het er wel over eens dat deze CoD gewoon de slecht is.
Verwijderd
Ik heb em ook op de laptop , op de PS4 speel ik fijner lekker op de bank.S.J_84 schreef op zondag 04 mei 2014 @ 17:49:
[...]
Voor console spelers zal de game best te pruimen zijn, vandaar dat Dennis zich wel vermaakt denk ik.
Grappig, de video's die aangeraden worden onder jouw video, gaan allemaal over campers. Just saying...Verwijderd schreef op zondag 04 mei 2014 @ 13:32:
De nieuwe CoD van deze november gaat hopelijk nog beter worden qua alles.
[video]
Verder ben je een heerlijke troll, moet vaak lachen om de reacties die je posts en filmpjes opleveren.
Ghosts is echter een dikke tegenvaller. Bagger op de pc, opties zijn te gelimiteerd en de gameplay is naar de zak. enkele keywoorden = IED's, Grote mappen, Wh inroepen of hoe heet die shit..

De Mw versie's die ik gespeeld heb waren veel beter... AlterIWnet, 4D1, Cracked servers...
Seriously, de ervaring bij de niet gekochte games is 10x beter. Dat kan bij mij niet door de beugel ma goed.
Ik ben hier met de vraag of er iemand Vrienden zou willen worden met mij op steam om af en toe samen eens een potje COD op de pc te kunnen spelen. En dan bedoel ik echt met voicechat (skype,...). Ik ben ervan overtuigd dat mijn plezier in Ghosts een boost gaat geven wat toch wel wenselijk is aangezien ik het gekocht heb
Niet (nog niet) competitief. Geen tijdsdruk of afspraken om ons aan te houden. We zien wel hoe het gaat.
Heb je zin om te spelen, goed. Heb je geen zin, ook goed
Afin, op Steam heet ik OCZ|Care.
Ik hoor het hier wel op tweakers mocht iemand interesse hebben.
Het beste allemaal
Edit: lol, als ik het spel wil opstarten crasht 'ie, meteen verwijderd!
[ Voor 32% gewijzigd door iApp op 04-05-2014 21:06 ]
An a day keeps the doctor away.
Ze hadden daar een "Dikke pc" staan van alienware, maar de game zag er echt van geen meter uit.
Het scherm dat ze daar hadden was daarin tegen wel echt vloeiend te noemen.
je stond met zn 4 man te gamen met daarbij iets van 4 a 6 bots (ik wist niet dat CoD Ghost dit kon)
Gast naast mij rende echt overal maar wat naar toe. de twee daarnaast waren vrienden van elkaar die veel CoD speelde op de PC en begonnen gelijk te zeuren om campers (uhu niet lachen, bots die aan het campen waren
Ik haalde daarnaast een dikke killstreak kreeg een hond opeens bij me lopen enzo en ze stonden allemaal te kijken naar mij van WTF doe jij !!.
Na afloop kwam de speler naast mij met zijn verhaal over Console speler en geen PC game (ok, dat is zeker te begrijpen), de andere twee beweerde dat ik non stop CoD speelde met een toon van, die heeft geen leven. Toen lachte ik even kai hard voor hun gezicht en vertelde ze dat ik nooit CoD Ghost heb gespeeld en dat ik paar maanden terug voor het laatst een Netcode baggere Battlefield 4 game had gespeeld.
Angelo NL / Global Cargo VTC
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet?Denman schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 20:49:
[...]
Je hoeft in je posts niet steeds te vermelden dat het een PS4 betreft hoor, of zie ik het verkeerd en zijn het verkapte "kijk mij een PS4 hebben" posts?
Anyways, als ik van 1 spel blij ben dat ik het niet gekocht heb voor de PS4 dan...
Verwijderd
Valt mee. Zijn ook op console vrij zure pruimen.S.J_84 schreef op zondag 04 mei 2014 @ 17:49:
[...]
Voor console spelers zal de game best te pruimen zijn, vandaar dat Dennis zich wel vermaakt denk ik.
Scherp, maar dat was niet mijn intentie. Ik benoem het zo omdat de launchtitels voor de PS4 beperkt waren toen ik 'm kocht. Dan is het al gauw verleidelijk om toch maar Ghosts te halen "bij gebrek aan beter" en omdat ik tot nu toe veel plezier heb gehad met de franchise. Maar ondanks twijfelen heb ik het niet gedaan. Ben uiteindelijk voor FIFA 14 en BF4 gegaan en heb daar tot op de dag van vandaag geen seconde spijt van gehadjoskuiper schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 14:28:
[...]
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet?
Mjah, ik dacht precies hetzelfde toen ik overwoog BF4 te halen. Ik had BF3 namelijk ook al op de PS3, maar merkte aan mezelf dat ik toen toch gauw terug greep naar CoD. Dat zal geweest zijn omdat de serie toendertijd beter was, met name BO2 vond ik een erg goed spel in de reeks en ik werd er meteen weer door gegrepen. Helaas voor Infinity Ward heeft hun laatste creatie (of misbaksel, hoe je het wil noemen) mij de kans gegeven, of er voor gezorgd dat ik alsnog BF4 heb gekocht.Verwijderd schreef op zondag 04 mei 2014 @ 13:32:
De nieuwe CoD van deze november gaat hopelijk nog beter worden qua alles.
[video]
Toegegeven, de eerste uurtjes moest ik m'n weg ff vinden binnen de game en met name Conquest was wennen omdat ik vanuit elke hoek binnen 30 seconden werd afgeknald. Na wat oefenen in Team Deathmatch kan ik nu ook in BF4 prima met een positieve K:D ratio een game eindigen, daarnaast mijn team goed helpen, en ondertussen ook nog eens dikke fun hebben!
Maar goed, ik merk dat ik flink off-topic ga, en ik heb niet echt het idee dat ik jou kan overtuigen
Dat hoeft ook niet, als je er nog plezier in hebt moet je er vooral mee doorgaan
Al met al heb ik ook maar ik geloof €30 voor Ghosts betaald en ach, er zijn titels waar je geen 60 uur spelen uit haald voor dezelfde prijs.
Uiteindelijk puur naar de gameplay gekeken, heeft het echt geen moer met skill te maken. Ze hebben echt geen moeite genomen dingen te balanceren. De wapens zijn gewoon allemaal wel prima, met een paar uitzonderingen, maar die zijn wel te vermijden, maar de killstreaks en standaard maps zijn gewoon niet erg goed. Als je de snelste paden gaat nalopen voor objectives bijvoorbeeld, ontdek je al snel dat daar wat problemen zitten. Ik snap het in ieder geval helemaal dat er over campers geklaagd wordt, wat het zijn ook altijd dezelfde posities waarvanuit je in de flank zal worden aangevallen.
De DLCs ga ik geen ene cent voor geven, het is wel mooi geweest met dit product. Mijn grootste klacht is nog hoe ze met de community om zijn gegaan en hoe hard ze hebben lopen liegen over diverse features.
Ik ben het ermee eens dat het bijzonder weinig uitmaakt of je dit op de PS3 of PS4 speelt. Next-gen amehoela... (high rest textures? haha, tesselation? technische gezien wel, maar is het mooi? nope, oh dynamische fur, maar waarom, voor die ene killstreak?)
Maarja het is het beste verkopende titel voor de next gen console
En ze mogen die face off game modes erin doen.
1vs1 3vs3 met gratis maps
Waardeloos slecht camp en cheat spel voor kinderen van 6 jaar.
Verwijderd
Ben je mij tegen gekomen en heb ik je flink geOWNed?RoaDHouse schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 11:24:
Ik heb net even weer gespeeld en moet mijn mening toch even bijstellen.
Waardeloos slecht camp en cheat spel voor kinderen van 6 jaar.
Dat is best mogelijk, campen is het enige waar je mee bezig bent. De leeftijd klopt dan weer niet, maar je gedrag is er wel naarVerwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 11:32:
[...]
Ben je mij tegen gekomen en heb ik je flink geOWNed?

RoaDHouse schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 12:09:
[...]
Dat is best mogelijk, campen is het enige waar je mee bezig bent. De leeftijd klopt dan weer niet, maar je gedrag is er wel naar
Ik zou zeggen ga filmpjes maken dat je lekker kampeert in je tentje en actieve spelers neerhaalt die wel voor de objectives gaan en geniet van de vele views op Youtube....
Goed zat eens na te denken maar het wordt echt steeds slechten ... DLC2 zag ik Unearthed dat is een map gebaseed op Dome. Maar Strikezone is ook prakisch dezelfde map.
Strikezone = Dome = Unearthed ...
Echt geen wonder dat iederen massaal afdruipt. Dit is echt gewoon geldklopperij. Als COD:AW ook zo slecht is dan is de serie gedoemd te mislukken.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Verwijderd
Dus geen objectives behalve winnen.
Je zit waarschijnlijk met alle steath perks en silencers op je wapen te wachten tot iemand langskomt om hem dan vanuit het niets met 1 kogel om te leggen. Daarbij zit je tussen de IED, gebruik je de dog of in ieder geval killstreaks waarbij je lekker kan blijven zitten op de plek waar je bent.
Am I right?
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Verwijderd
Een lui varken ben ik inderdaad , alleen de silencer gebruik ik niet.Sc0rPi0N schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 12:44:
Hmm raadt me raden. Dennis op HC TDM.
Je zit waarschijnlijk met alle steath perks en silencers op je wapen te wachten tot iemand langskomt om hem dan vanuit het niets met 1 kogel om te leggen. Daarbij zit je tussen de IED, gebruik je de dog of in ieder geval killstreaks waarbij je lekker kan blijven zitten op de plek waar je bent.
Am I right?
Voor de rest heb je alles goed bekeken in je glazen bol.
Ben je er ook trots op dan? Want het komt een beetje over op mij alsof jij je de Koning van Cod voelt maar voor campen heb je uiteraard 0.0 skill nodig. Daaraast vraag ik me af of je je leeftijd wel eerlijk hebt ingevuld op je profiel. Voor iemand uit 1975 ben je behoorlijk Kiddy
Gister bij een vriend paar potjes gespeeld maar deze kon mij niet echt boeien. Verlang af en toe nog wel is terug naar CoD2 die wel weer helemaal grijs gespeeld
[ Voor 18% gewijzigd door Br3wmaster op 16-05-2014 13:05 ]
PSN: Brwmaster
Verwijderd
Soms ben ik trots op mezelf , ik probeer vooral te genieten.Br3wmaster schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 13:03:
Dennis met alle respect want je moet natuurlijk zelf weten hoe je CoD wil spelen.
Ben je er ook trots op dan? Want het komt een beetje over op mij alsof jij je de Koning van Cod voelt maar voor campen heb je uiteraard 0.0 skill nodig. Daaraast vraag ik me af of je je leeftijd wel eerlijk hebt ingevuld op je profiel. Voor iemand uit 1975 ben je behoorlijk Kiddy
Je moet trouwens meestal super snel zijn om je tent goed op te zetten.
Ik ben altijd al een gamer geweest , eigenlijk sinds de Commodore 64.
En over dat kiddy , ik ben nog geen oude man in mijn hart.
snelle actie + campen

als je van snelle actie houd moet je juist rennen en niet gaan zitten/liggen campen
Het leuke van COD is idd de snelheid, dat is het ook altijd geweest, rushen, kniven en verder rushen.
Je kan het op veel manieren spelen maar de snelheid is toch wat het COD maakt.
Zelf speel ik elke dag een uurtje COD Ghosts tot COD AW uit is. Het is sinds COD2 een ritueel dat ik het spel suf speel tot de nieuwste uit is en dan verder ga met de volgende. Afgelopen jaren speel ik dus maximaal een jaar lang een versie van COD aangezien er elk jaar een nieuwe is. COD hoesjes staan ook heel mooi in men pc kast en ik zit ook met smart te wachten tot ik een pre-order kan doen, daar kijk ik elk jaar naar uit.
[ Voor 7% gewijzigd door melek-taus op 16-05-2014 14:10 ]
Ryzen 5 3600, B450M PRO-VDH Max, Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB, Red Dragon RX 5700 XT @ 1v 2050MHz, Intel 660p 1TB, BX500 1TB, MX500 1TB, CM MWE Bronze 550W V2, Antec Dark Phantom 301M, QcK Prism, Logitech G703 Hero, Fnatic MiniStreak Speed.
Verwijderd
Je moet zeker snelle acties maken als je doet campen.chimera2 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 14:05:
[...]
snelle actie + campen![]()
als je van snelle actie houd moet je juist rennen en niet gaan zitten/liggen campen
Een snelle reactietijd bijvoorbeeld of snel je tent opzetten.
Etc...Etc...
Je hebt wel humor
Haha ja ik vind het ook gewelding.Br3wmaster schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 14:54:
Beetje offtopic maar Dennis met elke reactie tover je een grotere grijns op me geizcht
Je hebt wel humor
Ryzen 5 3600, B450M PRO-VDH Max, Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB, Red Dragon RX 5700 XT @ 1v 2050MHz, Intel 660p 1TB, BX500 1TB, MX500 1TB, CM MWE Bronze 550W V2, Antec Dark Phantom 301M, QcK Prism, Logitech G703 Hero, Fnatic MiniStreak Speed.
Verwijderd
Er zijn zeker betere Campers inderdaad.Br3wmaster schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 15:17:
Dan zijn er nog een boel campers beter dan jij gezien je rank
Kvind het altijd klote om tegen zo een mensen te spelen!Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 13:01:
[...]
Een lui varken ben ik inderdaad , alleen de silencer gebruik ik niet.
Voor de rest heb je alles goed bekeken in je glazen bol.
toch krijg ik respect voor jou als ik de reactie's lees...
Maar in het spel blijf je een klootzak
[ Voor 21% gewijzigd door Dimitri.vdv op 16-05-2014 20:48 ]
Je bedoelt in het spel blijf je een lui varkenDimitri.vdv schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 20:45:
[...]
Kvind het altijd klote om tegen zo een mensen te spelen!![]()
toch krijg ik respect voor jou als ik de reactie's lees...
Maar in het spel blijf je een klootzak
Hahaha, dit is dus wat ik bedoel, geweldige reactie!melek-taus schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 21:58:
[...]
Je bedoelt in het spel blijf je een lui varken
Verwijderd
Applicatie sluiten in combinatie met een fout report lukt dan nog wel.
2 potjes voor niks gespeeld dus , sinds januari dat ik Ghosts speel is dat al een stuk of 10 keer voorgekomen.
Hier een toepasselijke titel / omschrijving van mijn speelstyle :
Camper Di Medre met Hoofdletters (Mijn stem is ook te horen , plus de stemmen van een telleurgestelde clan)
Enjoy.
En dat is ook waarom Ghosts de slechtste is met hun enorm lage TTK. Hoop dat het in Advanced Warfare weer teruggedraaid word anders ga ik die echt niet halen.
Verwijderd
Ik speel eigenlijk altijd Hardcore.steel123 schreef op zondag 18 mei 2014 @ 21:18:
Ach, daarom speel ik ook echt nooit NOOIT NOOIT Hardcore. In geen enkele CoD, want dat is gewoon campers paradise.
En dat is ook waarom Ghosts de slechtste is met hun enorm lage TTK. Hoop dat het in Advanced Warfare weer teruggedraaid word anders ga ik die echt niet halen.
Al sinds CoD 4.
Dit ging finaal mis aangezien ik iedereen in mijn team constant liep te kniven. Ik was zo geutomatiseerd in FFA dat als iemand in de buurt was ik direct al knivede. Mijn collega heeft BO2 hierna nooit weer aangeraakt.
Oeps.
Verwijderd
Klopt , dat is zeker wennen.melek-taus schreef op maandag 19 mei 2014 @ 11:30:
Tijdens BO2 heb ik tijden lang alleen FFA gespeeld, uren, nachten. weken en maanden lang tot een collega BO2 ook kocht en met mij enkele potjes HC TDM wilde spelen.
Dit ging finaal mis aangezien ik iedereen in mijn team constant liep te kniven. Ik was zo geutomatiseerd in FFA dat als iemand in de buurt was ik direct al knivede. Mijn collega heeft BO2 hierna nooit weer aangeraakt.
Oeps.
Ik mis Hardcore Free for All in Ghosts.
weinig spelers die open en bloot toegeven camper te zijn
Ik ben daarentegen een typische COD speler. Rond rennen met een USR, negatieve KDR ratio maar toch lol hebben. Daarentegen ben ik van de week begonnen om eens te kijken of ik een GOLD weapon kan krijgen. Daarvoor moet je bij de meeste wapens 25 of 50 kills met een lean kill halen. Het stoot mij zwaar tegen tegen de borst, maar die kan je alleen halen door te campen.....
Ook mis ik behoorlijk wat skilled players in extinction in pub. Als er mensen zijn die casual willen spelen maar toch het einde graag willen halen met mij; voeg me toe op steam: mrsosaa (nick is: [BRO]mpelstiltskin (naam was Rumpelstiltskin en een paar oude clanmates hadden[BRO] op gericht dus vandaar de nick
Toegevoegd! Ik heet OCZ|CareDaanBB schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 20:37:
Als er mensen zijn die casual willen spelen maar toch het einde graag willen halen met mij; voeg me toe op steam: mrsosaa (nick is: [BRO]mpelstiltskin (naam was Rumpelstiltskin en een paar oude clanmates hadden[BRO] op gericht dus vandaar de nick)
Verwijderd
Super spel blijf ik het vinden , ik was het spelen op de Xbox 360 een beetje zat.
De PlayStation 4 heeft mijn gamingleven weer nieuw leven ingeblazen.
Een ODE aan de PlayStation 4 en ook aan de Xbox 360 van het verleden.
Enjoy.
Sinds de komst van de PS4 is het wat rustiger online en kunnen we (Dutch Eagles)
wel wat extra spelers gebruiken
Voeg mij dan ff toe: EKR88
Verwijderd
Morgen?
voorheen op ps3 ook wel is ge-gamed met jullie. Heb inmiddels ook een ps4. Je kan me toevoegen... id: wizzlewaxxEKR88 schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 23:26:
Nog mensen hier die spelen op de PS4 die op zoek zijn naar spelers om mee te knallen?
Sinds de komst van de PS4 is het wat rustiger online en kunnen we (Dutch Eagles)
wel wat extra spelers gebruiken.
Voeg mij dan ff toe: EKR88
Hahahahaha........nee. Ik denk dat daarom ook met elk 1 op 1 gevecht de meesten je in game gewoon slopen. Helaas werkt Ghosts campers aardig in de hand.Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 14:40:
[...]
Je moet zeker snelle acties maken als je doet campen.
Een snelle reactietijd bijvoorbeeld of snel je tent opzetten.
Etc...Etc...
Hopenlijk wordt dit wat aangepakt in de komende COD. Kan je niet scoren met rondrennen? Dan moet je maar beter worden imo.
Laat ik het zo zeggen, sportief is het niet en eigenlijk eerlijk ook niet. Als iedereen zou campen zou er in een match niks gebeuren.
Zeker, het beverderd ook rushen aangezien je met campen bij voorbaat verliest.chimera2 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 08:11:
Van het weekend nieuwe modus gedaan: Reinforce.
Wat een bazen modus.
[ Voor 26% gewijzigd door Sn0wblind op 03-06-2014 20:13 ]
Ik ben verliefd op Reinforce.chimera2 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 08:11:
Van het weekend nieuwe modus gedaan: Reinforce.
Wat een bazen modus.
Het doet ook iets heel goeds met mijn K/D. Ik hou van rushen, maar deze modus laat me toch niet iets meer sneakier zijn.
Normale ronde is mijn KD sowieso wel 1.5.
Ik vind dat de snelheid er ook nog in zit. Je gaat dood. Je teammaat pakt een punt en je bent er weer.
De combinatie van Search and Destroy/Search and Rescue met Domination is echt geweldig.
In Black Ops 2 was Domination mijn favo modus in Ghosts Kill Confirmed(Hebben ze eruit gesloopt
Maar nu Reinforce er is ben ik weer helemaal verslingerd.
Verwijderd
Das wel balen , we zijn al 30 dagen later met DLC en nu ook met updates.
Het ligt niet aan de videokaart en CPU die temperaturen zijn normaal en zonder overclock komt het ook voor. Iemand enig idee. Heb het al sinds launch.
Klik voor meer screenshots steam
Ligt niet aan je PC, het zijn corrupte files.ShittyNL schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 13:55:
Meer mensen last van wat ik heb met sommige scopes. In de ene game is het weer goed. Dan wacht ik weer een ronde en de volgende ronde is het weer verdwenen. Ik heb geen idee wat het is maar vervelend is het wel. Heb nu altijd een setje met scope en een setje zonder want anders mag ik steeds de game quiten en weer een nieuwe opstarten wat toch weer aan tikt in je Win Lose sectie.
Het ligt niet aan de videokaart en CPU die temperaturen zijn normaal en zonder overclock komt het ook voor. Iemand enig idee. Heb het al sinds launch.
[afbeelding]
Klik voor meer screenshots steam
Even bij LOCAL files de boel opnieuw laten refreshen en alles werkt weer ok.
Mm, dat verklaart het wel. Ik dacht dat het iets was met de game. De ene keer had ik het niet. De andere keer had ik het wel. Nou dan ga ik als ik thuis ben maar die steam check erover heen gooien. Hartstikke bedankt.RoaDHouse schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 15:35:
[...]
Ligt niet aan je PC, het zijn corrupte files.
Even bij LOCAL files de boel opnieuw laten refreshen en alles werkt weer ok.
Ja het is wel leuk om te spelen. Het is gewoon weer een Call of Duty zoals die hoort te zijn. Niet meer niets minder. Niet speciaal ofzo. Gewoon CoD.Fid3lity schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 20:45:
Vinden jullie Ghosts een beetje een game om nu nog te overwegen? Zie dat het in dit topic bizar rustig is.
Verwijderd
Sinds de laatste update van juni is het spel voor mij meestal onspeelbaar geworden.
Het spel vind bijna geen games , dit vooral vroeg in de ochtend.
Hier had het spel de laatste 2 maanden veel last van.
De DLC problemen zijn ook erg , ik heb vol verwachtingen een Seasonpas gekocht.
DLC2 in de gewone playlists duurt gewoon veel te lang , ik zit al een maand te wachten om ze te spelen.
En dat wordt nog een maand wachten zoals het er nu uit ziet , dit kan veel sneller.
Dan zijn er sinds de laatste patch nog problemen bijgekomen.
Je voortgang in de multiplayer kan nu ook nog eens teruggezet worden.
Kortom : Het is een rotzooitje bij Infinity Ward.
Ik heb alles bij elkaar iets van 100 Euro uitgegeven aan Ghosts.
Dan mag ik zeker een bijna perfect spel verwachten.
Nee, ik merk duidelijk dat de userbase in Ghosts echt krimpt. Terwijl die in Blops2 relatief stabiel is gebleven.Fid3lity schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 20:45:
Vinden jullie Ghosts een beetje een game om nu nog te overwegen? Zie dat het in dit topic bizar rustig is.
De volgende CoD heeft een hoop goed te maken, dat lijkt me wel duidelijk. Ik denk dat ik Ghosts nog wel wil proberen om maar te ervaren hoe "bagger" het daadwerkelijk is.Sn0wblind schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 12:06:
[...]
Nee, ik merk duidelijk dat de userbase in Ghosts echt krimpt. Terwijl die in Blops2 relatief stabiel is gebleven.
Er zitten echt veel issues in. Sowieso het one shot kill gevoel. Heel veel spelers ervaren het probleem dat je al door 1 kogel het loodje legt maar in de killcam een halve mag in je character ziet verdwijnen. Dit wordt dan ook nog eens verergerd door de kleine userbase maakt de lobbies ook nog eens ver van ideaal qua ping.
Gevalletje neerwaartse spiraal en zichzelf versterkend effect?Sn0wblind schreef op zondag 08 juni 2014 @ 11:11:
Ik zou daar niet zoveel geld aan uitgeven.
Er zitten echt veel issues in. Sowieso het one shot kill gevoel. Heel veel spelers ervaren het probleem dat je al door 1 kogel het loodje legt maar in de killcam een halve mag in je character ziet verdwijnen. Dit wordt dan ook nog eens verergerd door de kleine userbase maakt de lobbies ook nog eens ver van ideaal qua ping.
Verwijderd
De PS4 is ook maar 7 maanden uit , over een paar jaar met Call of Duty - Ghosts 3 zijn er veel meer spelers.chimera2 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 08:15:
er zijn er soms maar 30.000 man online op de heel wereld. Bij andere cod versie's waren dat er soms 100.000
We moeten niet vergeten dat je met de oude versies de PC, xbox360 en PS3 had.Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 08:48:
[...]
De PS4 is ook maar 7 maanden uit , over een paar jaar met Call of Duty - Ghosts 3 zijn er veel meer spelers.
30.000 verdeeld over die 3 is 10.000 per systeem.
Nu met ghost heb je PC, xbox360. xboxOne, PS3 en PS4.
Dan is die 30.000 opeens niet zo heel veel meer.
Zodra CoD weer naar 3 systemen gaat zal het met de userbase wel beter gaan.
Er is nu wat versnippering door de hoeveelheid keuze die je hebt.
Dat gaat echt niet gebeuren. Ik garandeer je dat Advanced Warfare door het exoskeleton nog veel meer bullshit zal bevatten. Bunnyhopping en dolphin diving zal hele nieuwe vormen aannemen.Fid3lity schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 17:30:De volgende CoD heeft een hoop goed te maken, dat lijkt me wel duidelijk.
Verwijderd
Net mijn eerste COD potje gespeeld op de PS4 , en dat was me toch eventjes wennen.
Helemaal afgemaakt !!
Verwijderd
NOOB.Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 17:29:
Pfoe ,
Net mijn eerste COD potje gespeeld op de PS4 , en dat was me toch eventjes wennen.
Helemaal afgemaakt !!
De discussies en slowchat betreft vergelijkingen met andere shooters mogen achterwege gelaten worden. Hou het over COD Ghosts.
Posts over waar het spel te kopen zijn ook niet welkom