Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Nu gebruik ik semi auto MSBS, vooral voor die challenge ermee. Maar dat is ook echt een bazenwapen, meestal 2 hit kills max 3 hit kills op heel erge long range.
Mijn KD rate gaat ook keihard omhoog en is nog steeds veruit het hoogste van mijn friendslist
Ook de average score bij Domination is nog het hoogste van mijn friendslist
Alleen nog een vraag waar ik het antwoord nog niet op kan vinden.
Die operations veranderen elke 2 weken en dat is nog 4 dagen bij mij. Maar blijft de progress van niet behaalde operations nog wel gelden?
[ Voor 20% gewijzigd door steel123 op 16-11-2013 14:16 ]
in dit spel... damn !! gaat zo enorm veel makkelijker.
wanneer veranderen de operations? de ghillie suit is 850 kills met chrome barrel, dat aat even duren
[ Voor 25% gewijzigd door aron225 op 16-11-2013 14:25 ]
M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm
De MSBS is bijna exact als de MW3 Type95 zonder rapid fire. Na een bepaalde range (meter of 30-40 neem ik aan) heb je twee bursts nodig, maar van dichtbij maar twee kogels. Het is geen MW2 Famas met stopping power.NickThissen schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 14:17:
Ik heb toch op lange range echt soms 3 of zelfs 4 bursts nodig met die MSBS, ik snap niet hoe men zoveel damage haalt met dat dingZie ze genoeg rondlopen en altijd met een burst dood maar mij lukt het niet, ook al raak ik meestal alle kogels in de burst. En meer dan een burst nodig hebben is fataal in dit spel dus ik speel er niet meer mee.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Operations kan ik in elk geval niet meer bekijken.
Heb eigenlijk echt zelden meer dan 3 kogels nodig.
muzzle brake op range maakt alleen wel dat je ook meer horizontale spread hebt volgens mij? Dan komt van m'n burst inderdaad nog maar 1 a 2 hits aan, dus heb je ook op medium range nog 2 bursts nodig vaak.steel123 schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 15:39:
Daarom gebruik ik nu ook semi-auto op de MSBS en met muzzle brake voor nog meer range.
Heb eigenlijk echt zelden meer dan 3 kogels nodig.
Ik vind de Iron sights van de MRBS niet zo heel prettig alleen dus heb ik er maar een andere scope op gezet en de Muzzle breaker, ik denk dan toch dat ik de IA2 met burstfire beter vind aankomen, alleen dan ben je wel langzamer. Normaal zou ik hier even beter naar kijken ronde na ronde op dezelfde map, maar helaas door alle random crashes die ik heb niet aan toegekomen nog.
De mensen die wel héél goed met deze guns in burst mode spelen lijken wet te hacken alleen, als je de cam kijkt achteraf zie je ze gewoon tijdens de burst nog een patroontje corrigeren... Mad skills als dat echt is, maar ik vermoed van niet.
Dit hadden ze toch juist gefixt in de patch gisteren? Hoe dan ook, dat was een console only patch op "UI elementen" en splitscreen ranks enzo.Typhone schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 15:07:
Hmmz sinds vanochtend als ik op 'Operations' klik in de Multiplayer modus (PS3) dan gebeurt er niks meer. Iemand anders daar ook last van of die het kan reproduceren? Als ik in het multiplayer menu terecht kom na de eerste keer opstarten krijg ik vanaf daar de vraag of ik naar Squads of Extinction wil gaan...
Operations kan ik in elk geval niet meer bekijken.
S&D is weer terug bij iedereen zonder enige kb aan data binnen te halen, het zat al in het spel maar stond om wat voor reden dan ook nog uit?!? Klokslag 00:00 op de PC was deze mode bij mij terug in met menu.
Het aantal campers neemt wel schrikbarend toe. Het leuke van COD is toch echt run and gun, als je moet gaan campen wordt het wel een erg saaie bedoening. Maar BF4 is goed gepatched, dus daar maar even op focussen. Iemand al iets vernomen over een IW patch?
Hier nog geen patchreemprive schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 16:45:
Ik was gisteren voor de lol weer aan het rushen met een sniperrifle. Hitbox is volgens mij 2 keer zo groot als je een sniperrifle gebruikt
Het aantal campers neemt wel schrikbarend toe. Het leuke van COD is toch echt run and gun, als je moet gaan campen wordt het wel een erg saaie bedoening. Maar BF4 is goed gepatched, dus daar maar even op focussen. Iemand al iets vernomen over een IW patch?
Absoluut. Hele hele systeem is ook beter, je kan meer analyseren, je hebt Theater, je kan bij andere spelers hun stats bekijken. Allemaal niet in Ghosts. Om over de instellingen maar te zwijgen. Audio bijvoorbeeldDervishD schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 17:30:
Volgens Candyslexia komt er volgende week een patch. Ik verwacht er eerlijk gezegd niet veel van. De PC versie heeft de Treyarc touch nodig. Ik vond BO2 niks aan en je kunt van Treyarc zeggen wat je wilt maar hun PC versie is vele malen beter.
Klopt, pcdev communiceert ook met de community, daar hebben ze bij IW nog nooit van gehoord.DervishD schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 18:02:
Om maar te zwijgen over het ontbreken van een FOV slider (die nu trouwens door AgentRev is geupdate naar 100 omdat zoveel mensen er om vroegen). En ook geen FPS counter zodat je precies kunt zien wat wat doet en je op die manier voor jou PC de beste instellingen kunt vinden. Het is aan alles te merken dat het huidige IW echt helemaal niks om pc gamen geeft. Een echte pc ontwikkelaar zoals pcdev zou dit nooit doen.
Ik snap al die problemen hier niet of jullie kunnen niet aimen of je pc trekt het helemaal niet. en ook met lag op servers heb ik geen probleem. tuurlijke heb je soms wel eens 1x een laggy server maar dat is sporadisch.
je maait zo iedereen neer of het nou harcore is of normaal
ik speel dus met een SMG de MTAR-X. goddelijk ding
tip zet je instellingen lager en zorg dat je constant 90 fps er uit gooit. en ook dat je laagste drop 90 fps is.
als je naar de 60 fps zakt verlies je gegarandeed
[ Voor 31% gewijzigd door BruceLee op 16-11-2013 22:40 ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
sli titans / 6core i7 EE / 32gb ram / raid 0 tb ssd
en ook daar had ik framedrops op.. 1080p..
je kan zeggen wat je wil, maar je moet er toch mee eens zijn dat de optimalisatie voor pc echt beroerd is...
en servers? het is gewoon p2p...
M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm
Vanavond weer ff BF4 gespeeld, het grappige is dat BF4 met heel wat meer grafische geweld en meer hectiek in beeld een hogere framerate uitpoept dan COD Ghosts. Als ik een framedrop krijg naar 65 fps is het veel, bij COD Ghosts heb ik drops gezien naar de 50, stotteringen, allerlei onzin. DICE heeft ook steken laten vallen bij BF4, maar ze doen wel aan patches en communiceren ook naar de community. Voor mij de laatste keer dat ik iets van IW koop, MW3 heb ik wijselijk overgeslagen. Uiteindelijk had ik dat hierbij ook moeten doen.aron225 schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 23:23:
gast, ik heb het gespeeld op 1 van de bruutste pc's die je kn bouwen..
je kan zeggen wat je wil, maar je moet er toch mee eens zijn dat de optimalisatie voor pc echt beroerd is...
Meningen zijn verder volgens mij erg verschillend over de game, ben benieuwd. Wat ik wel raar blijf vinden, zijn de hoge systeemeisen voor de game, ook qua intern geheugen, maar vooral ook qua besturingssysteem. Niet iedereen heeft standaard een 64 bit windows 7 of 8 versie draaien. Maar ja, dat gedeelte is nu voor elkaar, nu de game nog.....
(PS3 btw)
This is a Rapture reminder..
SLI = fail met Ghosts giga stutters en grote kans dat het spel niet eens start.aron225 schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 23:23:
gast, ik heb het gespeeld op 1 van de bruutste pc's die je kn bouwen..
Raid 0 = fail, de game kan dan diverse files niet vinden en als het spel crashed raken dingen corrupt. Ghosts moet je vooral niet op RAID arrays installeren heb ik thuis gemerkt.
--
Dan wat anders, wat betreft, zorg dat je instellingen zo laag zijn dat je drops nog de 90fps halen: Dit gaat niet, ook met een GTX Titan niet. Heb de game op 1080 gezet, geen vsync (120hz scherm, dus dat gaat uberhaubt niet) alle effecten uit, image quality op Extra (high = trager en onwijs veel lelijker) - "normal" textures om de memory leak te voorkomen (high zonder of met AA = opeens 6GB ram gebruik, normal met 4XMSAA = 1.3GB). En vervolgens via HDMI mirroring de hele hap opgenomen en naar de frametimes en fps gekeken na opnemen; drops tot 48fps en zo nu en dan ook bij 90fps frametimes van 18ms. GPU use kwam niet boven de 7% uit, wat natuurlijk ook compleet bizar is.
Ghosts kan gewoon totaal niet overweg met de Kepler architectuur, of het nou een 680, 760, of Titan is, de game houd de 90fps niet vast. Een grens die ook totaal niet prettig is, het moment dat de 90fps verlaten wordt, schiet de frametime voor een aantal seconden redelijk ver omhoog. Om over het gebruik van b.v. 100 of 120hz schermen nog maar te zwijgen, die krijg je dus ook niet aan de praat. Ook opmerkelijk 2560x1440 is de hoogste resolutie die je kunt gebruiken. De aangekondigde 4K ondersteuning is er niet en ook 2560x1600 is niet mogelijk?
Dat zou wel heel bizar zijn gezien het feit dat IW en Nvidia nauw hebben samengewerkt tijdens de ontwikkeling van Ghosts.djunicron schreef op zondag 17 november 2013 @ 14:30:
Ghosts kan gewoon totaal niet overweg met de Kepler architectuur
Tell me about it...DervishD schreef op zondag 17 november 2013 @ 14:55:
[...]
Dat zou wel heel bizar zijn gezien het feit dat IW en Nvidia nauw hebben samengewerkt tijdens de ontwikkeling van Ghosts.
2 systemen waar ik het nu werkelijk op heb getest (1 van mij, 1 van een kennis).
Mijn z77x-ud3 en zijn X79 ftw, i5 3570K en een i7 3820. (silly CPU voor dat bord, maar z'n 3930K was overleden - nieuwe onderweg)
GTX 760, ook bij redelijke lage instellingen, wordt de GPU gewoon niet volledig belast, terwijl het aantal FPS dat je krijgt onder de 90 blijft, wat overigens alleen in de MP zo is. Gemiddeld is de load zo'n 25-33%. Zoals ik al schreef, in de menu's wordt de Titan richting de 20% belast (waarvoor toch?) terwijl ingame de GPU rond de 5~7% belast wordt. Hier snap ik dus helemaal niets van, waarom gebruikt deze game de hardware nou gewoon niet helemaal? Met alles op Extra en met Tesselation aan (terrain detail) kan je de GPU use naar de 10% helpen, maar dat is nog steeds onwaarschijnlijk laag, gezien Tesselation (zoals in andere games) gewoon door zou moeten gaan met details toevoegen. Maar gezien mensen al aantoonden dat het ook onder Dx10 werkt, is het dus geen echte Dx11 Tesselation, maar een dynamische upscaling, zoals ze ook voor hun Textures in gebruik hebben. Werkt prima voor consoles, maar op de PC werkt Texture quality op automatisch voor geen meter. Je kan mij niet wijsmaken dat deze namelijk op "normal" moeten staat voor een kaart als deze met 6GB Vram.
De samenwerking met Nvidia was dus waarschijnlijk niets meer dan een marketing zet. Wat ik overigens ook niet snap is waarom Nvidia NDA beta driver R331.70 welke voor Ghosts benchmarks verstrekt is niet gewoon live gooit, deze driver zou een stuk betere performance geven, maar uitbrengen ho maar?
PC kan het prima trekken, daar kan het echt niet aan liggen.
Internetverbinding is ook snel 150mb/s, kortom het moet aan het spel liggen.
Ik het echt ALTIJD delay. ALTIJD als ik neergeschoten wordt check ik de killcam nu.
En wat blijkt, in de killcam schiet ik niet eens!
Terwijl ik op mijn scherm toch echt meerdere kogels afvuur.
Heb hele YouTube langsgeweest, alle filmpjes over lag gechecked en alles zo aangepast
zodat het over zou moeten zijn, nou niet dus!
Mensen noemen een patch die komt betreffende o.a. het lag-probleem, iemand een bron?
Wie hier op tweakers heeft hetzelfde?
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
Een patch voor de pc versiejoskuiper schreef op zondag 17 november 2013 @ 16:26:
Mensen noemen een patch die komt betreffende o.a. het lag-probleem, iemand een bron?
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Dé manier om inderdaad snel aan kills te komen = respawn, drop zo'n mine 2 stappen van je spawn vandaan & blijft zo door gaan. Gegarandeerd een K/D van 1.0 (of hoger dus).
Spawnpoints zouden niet meer "Fixed" zijn, maar dat zijn ze dus wel. In één sessie tenminste. En ja, ze verschuiven dus iets (lijkt het), maar spawns minen gaat dus nog steeds ERG goed.
Het net BO2 weer geinstalleerd en dit ziet er nagenoeg hetzelfde uit, alleen het speelt 100x beter.
Ik ga ghosts verkopen, helemaal klaar met gehaper op mijn 4770k gtx 760.
Je moet alles gaan tweaken wil je dit fatsoenlijk kunnen spelen, met sniper is het niet te doen vanwege gigantische framedrops bij inzoomen.
Ik ben fanatiek cod speler vanaf het begin, maar bij deze hou ik echt op! wat een kutspel.
Echt een slecht spel, en het draait ook niet soepel genoeg voor het echte werk!
Ik zeg terug naar BO2
Verwijderd
Verwijderd
Inderdaad, je mag nu geluk hebben als je chopper meer dan 4 kills haalt.steel123 schreef op zondag 17 november 2013 @ 21:01:
Dat vind ik idd een van de betere dingen in ghosts, in black ops haalde je gewoon stealth chopper, warthog, emp en je wint elk potje. Vond ik toch altijd wat saai haha.
Ik vind juist dat Ghosts vol zit met campers, omdat spelers gewoon TE snel dood gaan (constante lag volgens de killcam).Verwijderd schreef op zondag 17 november 2013 @ 21:00:
Ik vind Ghosts fantastisch ! Niet meer de standaard mappen waar er maximaal 3 chokepoints zijn en iedereen loopt te kampen . In Black ops 2 was dat echt te erg . Nu als er campers zijn flank ik ze met mijn deadsilence schoentjes aan. De mappen zijn groot en je moet nu echt tactischer te werk gaan. De map in de sneeuw met al die houten huisjes top map. De nieuwe mode Search and rescue is ook erg leuk . Kortom eindelijk weer eens een COD 4 lookalike zonder rotzooi in de lucht en verder zijn er nauwelijks killstreaks waar mensen last van hebben ..nogmaals topspel
Kom echt veelste vaak plat iemand op de buik tegen in een hoekje.
[ Voor 37% gewijzigd door m4rtyr op 17-11-2013 21:31 ]
Ik vind Ghosts ook echt steeds beter worden, heb echt nooit last van lag comp gezeik. Behalve als er hier een download aanstaat, dan merk je dat meteen.
Mijn scores k/d rate stijgt nog steeds hard, ik baal altijd als ik een potje eindig en ik ben niet eerste en mijn kd rate is lager dan 2.5..
Wat is flicken?
zonder de stalker perk ben je sowieso een hele makkelijke target, vooral als je van rushen houdt. jammergenoeg kost het wel 3 punten
[ Voor 27% gewijzigd door m4rtyr op 17-11-2013 21:38 ]
Verwijderd
Ik speel veel search and rescue dat bestaat uit campen ( tot dat de tijd afloopt dan moeten ze welSn0wblind schreef op zondag 17 november 2013 @ 21:18:
[...]
Ik vind juist dat Ghosts vol zit met campers, omdat spelers gewoon TE snel dood gaan (constante lag volgens de killcam).
Kom echt veelste vaak plat iemand op de buik tegen in een hoekje.
Mijn k/d is ongeveer 0.80, ene potje gaat het bij mij heel goed, andere dan weer ontzettend slecht. Ben een beetje aan het experimenteren met wapens, MSBS burst fire is echt super, verder ben ik er nog niet uit, Honey Badger ook goed, maar nog niet waar ik naar op zoek ben. In MW2 waren de SCAR en de TAR m'n favo wapens, zoiets zoek ik een beetje. MSBS is beetje TAR achtig.steel123 schreef op zondag 17 november 2013 @ 21:32:
Mijn scores k/d rate stijgt nog steeds hard, ik baal altijd als ik een potje eindig en ik ben niet eerste en mijn kd rate is lager dan 2.5..
Binnenkort maar eens wat Marksman wapens proberen
Echt .... Als IW dat nou gewoon via een laptopje had gedaan dan was het tenmiste nog eerlijk. Jij hebt hem verdiend en niet iemand anders....
[ Voor 14% gewijzigd door Frostbite op 17-11-2013 22:46 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
kom nou eens op zeg...djunicron schreef op zondag 17 november 2013 @ 14:30:
[...]
SLI = fail met Ghosts giga stutters en grote kans dat het spel niet eens start.
Raid 0 = fail, de game kan dan diverse files niet vinden en als het spel crashed raken dingen corrupt. Ghosts moet je vooral niet op RAID arrays installeren heb ik thuis gemerkt.
--
Dan wat anders, wat betreft, zorg dat je instellingen zo laag zijn dat je drops nog de 90fps halen: Dit gaat niet, ook met een GTX Titan niet. Heb de game op 1080 gezet, geen vsync (120hz scherm, dus dat gaat uberhaubt niet) alle effecten uit, image quality op Extra (high = trager en onwijs veel lelijker) - "normal" textures om de memory leak te voorkomen (high zonder of met AA = opeens 6GB ram gebruik, normal met 4XMSAA = 1.3GB). En vervolgens via HDMI mirroring de hele hap opgenomen en naar de frametimes en fps gekeken na opnemen; drops tot 48fps en zo nu en dan ook bij 90fps frametimes van 18ms. GPU use kwam niet boven de 7% uit, wat natuurlijk ook compleet bizar is.
Ghosts kan gewoon totaal niet overweg met de Kepler architectuur, of het nou een 680, 760, of Titan is, de game houd de 90fps niet vast. Een grens die ook totaal niet prettig is, het moment dat de 90fps verlaten wordt, schiet de frametime voor een aantal seconden redelijk ver omhoog. Om over het gebruik van b.v. 100 of 120hz schermen nog maar te zwijgen, die krijg je dus ook niet aan de praat. Ook opmerkelijk 2560x1440 is de hoogste resolutie die je kunt gebruiken. De aangekondigde 4K ondersteuning is er niet en ook 2560x1600 is niet mogelijk?
er staat daar een pc met rand apparatuur van 10k+ euro..
die kan ghosts niet draaien... wat kan het dan wel?
idd de 2e titan eruit gehaald, en dan draait het beter als in sli.. geen profiel voor (nvidia??)
ook met fps unlocker heb je ENORME spikes, en idd zoals je zegt , uber lange frametimes waardoor het lijkt dat je 30 fps haalt...
schandalig !
120hz schermen staan er idd ook (144hz benq 2420 geloof ik)
ik geloof dat jij ook een pc met titan+hexacore had?
hoeveel load haal jij?
ik krijg een enkele titan tot 13% in-game tijden spelen, met ALLE opties open tot het gaatje... meer krijg ik er niet uit.. moederbord is een asua rampage 4 extreme.. met intel i7 3960X hexacore..
ook die cpu gaat niet boven de 4% in-game..
komt er dus op neer, dat het spel kut loopt.. omdat er ruwweg 11% van de hardware gebruikt wordt..
ram vreten doet het wel.. soms tot 10! gigabyte
[ Voor 10% gewijzigd door aron225 op 17-11-2013 22:58 ]
dat valt mee toch?m4rtyr schreef op zondag 17 november 2013 @ 22:55:
nog een grote minpunt, het feit dat de juggernauts in een care package komen, heb daar altijd al een bloedhekel aan gehad in mw3. ik vind dat als je 10/11 kills haalt zonder dood te gaan gewoon recht hebt op die streak en niet eerst een plek moeten vinden en het risico moeten gaan lopen dat je package gesnatched wordt.
de knife juggernaut is echt goed!
ik had hem geruilt voor de minigun juggernaut, net een rondje mee wezen rennen..
1: die minigun doet oneshot... 2 hits voor een guarddog neer te leggen
2: je kan NIET sprinten met de minigun.
3: lopen? bijna niet.. je snelheid is lager als lsat zonder stalker
heel veel lol, 3 kills en 1 hond mee kapot gemaakt..
totaal niet te sterk..
de juggernaut maniac (die messen trekker) is een heel stuk beter.. je kan ook niet sneller rennen als die juggernaut, ook de guard dogs zijn langzamer als de maniac.. super veel lol.. ik zie er ook weinig mensen mee rennen, dus ik vind het best komisch
Verder is er gewoon te weinig diepgang vind ik. Alle killstreaks, alle perks, alle attachments, het kost allemaal bakken met "geld" om te unlocken, en het maakt geen zak uit want elk potje is toch hetzelfde. Killstreaks zijn compleet nutteloos (9 kills voor een vulture ding wat serieus nog nooit een kill heeft gemaakt voor me, en die honden zijn puur frustratie voor de tegenstander, het is gewoon de nieuwe martyrdom perk om nog ff die laatste kill te pakken als je dood gaat, en dan 15 kills voor de beste killstreak in het spel, mag je van geluk spreken als je 3 kills haalt...). Attachments boeien allemaal geen zak tenzij je in een eerlijk 1v1 gevecht komt (nooit) en er zijn zoveel perks waar je er ook nog 5 of 6 tegelijk van mag gebruiken, kom op zeg...
Als dit soort dingen wat beter afgesteld waren dan was het best een goed spel geweest (zodra de lag weg is in ieder geval, potje met lag is sowieso meteen quit bij mij), maar op dit moment kun je gewoon geen verschil maken, elk potje is gewoon hetzelfde. Ik eindig ook zowat elk potje bovenaan met een redelijke score (kd 1.6 en win ratio 2.1) maar het is geen uitdaging, er zit geen variatie in, ik weet niet hoe ik het moet uitleggen... Af en toe wel vermakelijk maar vooral verpest door de spawns.
Ik heb nog nooit een game gespeeld die tegenstanders laat spawnen in je rug. In vorige versies werd de speler netjes minstens 200 (digitale) meters van je vandaag gespawned en kon je rustig rondlopen zonder dat er iemand na een kill in je rug opdook. Nu kunnen ze al van alle kanten komen en ook nog eens totaal onvoorspelbaar.
Ik speel ook alleen maar met de hoogste Support killstreaks omdat ik die gewoon wel elk potje haal. Mede door de vele minpunten en het gebrek aan een groepje vaste personen (Frentik/ Sun / enz) en de grote 'onzekerheid' in de game hebben mijn speelzin gewoon weggenomen. Waar ik normaal zin had en elk vrij uurtje COD aanslingerde kan het me daarom ook niet echt boeien. Ik heb een paar potjes gespeeld en ben het dan al weer beu.
Daarbij vind ik het muntensysteem ook diep waardeloos. Cod moet gewoon knallen zijn , verschillende wapens kunnen proberen met verschillende attachments om uiteindelijk bij een paar leuke combi's te komen. Maar helaas is het testen beperkt want elke aankoop kost weer zoveel playtime/ challenges munten. Blijkt de keuze verkeerd te zijn ... jammer dan munten kwijt .. Oh koop je dit wapen voor poppetje 1, nou dan mag je het gewoon nog een keer kopen voor poppetje 2 en nog een keer voor poppetje 3....
Prestigen. Gefeliciteerd je bent Prestige 1 en je krijgt ... 2 empleetjes. \o/ En je mag weer verder spelen. Niets bonus, permanent unlock of iets in die trend... *zucht*
Goed gedaan IW... geld ontvangen voor de meest schandalige versie van COD die jullie hebben afgeleverd.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
https://twitter.com/ATVIAssist/statuses/401757782556549120
[ Voor 60% gewijzigd door DervishD op 18-11-2013 00:56 ]
Schandige reacties geeft die support zeg. Iedereen heeft dezelfde klachten maar ze verwijzen je naar algemene zaken als : rest je router of zet alle beveiling uit op je routerDervishD schreef op maandag 18 november 2013 @ 00:56:
Er komt geen, ik herhaal geen patch voor Ghosts. Niks, noppes, nada.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
En dan vragen ze zich nog af waarom er zoveel illegaal gedownload wordt. Dit is dus 1 van de redenen.DervishD schreef op maandag 18 november 2013 @ 00:56:
Er komt geen, ik herhaal geen patch voor Ghosts. Niks, noppes, nada.
Het zijn gewoon maffia-praktijken, ik heb nog meer respect voor een bank-overvaller dan voor deze arrogante zakkenvullers.
Ik ga eens kijken of ik met een aimbot ook ge-banned wordt, denk het niet eens
M'n case is al geforward naar een dev team dat ernaar gaat kijken. Het van de beide systemen alle info gestuurd, al hun tips opgevolgd en bewijs van laten zien.
Na aandringen wilde de persoon geen info geven over wanneer er een oplossing zou komen. Steam geactiveerde keys = geen refund, Steam vergoed geen retail keys omdat ze de prijs niet kunnen controleren. Geld helemaal teruggeven doen ze niet, geld teruggeven bij speeltijd ook niet, maar er zijn ondertussen al diverse mensen die hun game als steam wallet refund hebben gekregen. Dat zegt naar mijn idee al heel wat!
De chats gingen overigens in de trand van die twitter reacties: Het is je pc, het is je antivirus, je hardware is defect, je windows is niet meer goed herinstalleer maar, etc etc. Als ik vervolgens vroeg of bepaalde hardware uberhaubt supported was (zoals m'n geluidskaarten) en wat voor codecs etc gebruikt werden, dan kreeg ik daar geen antwoord op. Er komt in ieder geval de komende twee weken geen patch uit waarin ze iets doen aan de crashes (de typische APP HANG van de Mp exe) of de Mem leak. Ik begreep uit hun verhaal en files dat ze de game eigenlijk bij "een Raven PC" op de GTX 460 hadden gedraaid. Die kaart in 2GB uitvoering zou voldoende moeten zijn voor "Extra" graphics.
Vandaag tijdens een van de potjes: iemand met Prestige 10. Medespelers: "Max Prestige? You are full of bullcrap you hackernoob" (typische CoD uitspraak) Waarom de speler zei: "Yes, indeed, but so is this game". - Andere speler: "And the Prestige system is crap anyway". En iedereen was het er eigenlijk mee eens.
Kamergenoot bij m'n broertje op kamers is op de PS3 ondertussen per ongeluk Prestige 3 door de xp-hacks in de lobbies. Die heeft het hele weekend zitten ragen (papieren muurtjes) over de hoeveelheid "alle perk" en aimbot hacks.
Het is dat ik eigenlijk gewoon nog steeds deze game wil spelen tot ik er ook geen zin meer in heb, anders had ik ook voor de grap wel eens willen wallhacken. Kan ik m'n K/D van 0.18 naar iets anders bizars brengen en m'n winrate van 0.2 naar over de 1. Ha.
Ghosts ziet er ultra settings wel beter uit, alleen de gameplat is stroef. Stutters en framedrops bij t inzoomen.
Tevens is het prestige systeem ook klote, lelijke emblemen etc...
Kan je game nog verpatsen als die bij steam geregistreerd is?
Ga bf4 ook proberen.
Nogmaals het spel zit te vol met performance issues.. Tevens kijk bij audio menu... Gewoon geen enkele setting hahahaha!!!!
Verwijderd
Ook is het wachten op de VGA drivers van Nvidia an AMD.
Dan draait het spel vanzelf wel beter.
i5 3450, Radeon HD7850, 8Gb ram, SSD.
Image quality staat op extra, voor de rest staat bijna alles uit met nog enkele dingen op High.
Mijn broertje heeft sinds vrijdag een nieuwe PC, waarbij het wel op max draait. Maar volgens mij is het vooral image quality dat het verschil maakt. Image quality op high en het is meteen niet om aan te zien.
Af en toe wel wat last van lag met bepaalde hosts, maar toch vind ik het wel een leuk spel.
Ben gewoon steeds bezig met operations te voltooien, maar ik hoop dat de progress wel opgeslagen wordt als je elke 2 weken nieuwe operations krijgt.
Ook meegemaakt. Die map exploit moeten toch eigenlijk niet kunnen? Als je ziet hoe ze het doen; Trap omhoog, op een richeltje springen het dak van het hoogste gebouw op, van het dak afspringen over een map afbakeningsschutting; dan vraag je je af: Waarom is er geen invisible wall om een map heen?Sssquirrel schreef op zondag 17 november 2013 @ 14:09:
Pffff al 4 zielige gasten tegen gekomen die onder de map Freight terecht kunnen komen. Daarnaast ook een aantal met alle perks... Dit na 2 weken ofzo :-S
(PS3 btw)
Gasten maar meteen gereport (ook de all-perks hackers), ik vraag me af of er uberhaupt iets mee gebeurt. Freight is een leuke map, maar als je elk potje een exploiter tegenkomt is de lol er snel vanaf.
hoor veel problemen en klachten van de pc versie, maar eigenlijk weinig van de consoleversies.
zo kunnen we duidelijk maken wat er wel en niet goed gaat bij de verschillende versies
Dit is al meerdere keren ge-opt, maar daar wordt geen gehoor aan gegevenjaydenjarno schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:20:
is het niet handig om een topic te maken voor de consoles en 1 voor de pc? dit is bij battlefield 4 ook gedaan.
hoor veel problemen en klachten van de pc versie, maar eigenlijk weinig van de consoleversies.
zo kunnen we duidelijk maken wat er wel en niet goed gaat bij de verschillende versies
Anyways: op de console speelt de game erg lekker. Weinig tot geen last van lag, spawns zijn prima bij Domination en S&D (duh
Met de max-prestige hack heb ik zelf geen problemen. Als iemand dat leuk / nodig vind om zo te moeten spelen. Prima. Des te leuker als je van ze wint
Dit verpest het ook voor mij. Manoeuvreer je heel voorzichtig door de map, spawned er iemand 10 meter achter je en loopt je zo in de rug. Eerder was het inderdaad zo dat je alleen spawnde in de buurt van teammates. Map control is totaal onmogelijk zo.NickThissen schreef op zondag 17 november 2013 @ 23:43:
dan spawnen ze gewoon weer achter me!! Zo heeft het nog nooit gewerkt in CoD, vooral bij gebieden waar veel teammates zijn of waar jij net gespawned bent kun je er vanuit gaan dat er niemand in je rug spawnt, maar dat is nu dus niet meer. Ik denk dat dit de reden is dat het spel zo slecht wordt ervaren.
Het werkt nadelig voor iedereen. Degene die spawnt, doet dat zonder teammates en moet als lone-wolf hopen dat hij mensen in de rug kan schieten. De rest wordt vervelend in de rug verrast door deze lone-wolves.
Idem, al ik eindig meestal onderaanIk eindig ook zowat elk potje bovenaan met een redelijke score (kd 1.6 en win ratio 2.1) maar het is geen uitdaging, er zit geen variatie in, ik weet niet hoe ik het moet uitleggen... Af en toe wel vermakelijk maar vooral verpest door de spawns.
Ik heb het 1 keer gedaan op PS3, maar vond er niet veel aan. Kan er ook mee te maken hebben dat ik het schieten op krioelende en heen en weer springende aliens totaal niet leuk vind.. Doe mij maar Black Ops 1 zombie modem4rtyr schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:32:
iemand zin in een potje exctintion vandaag? heb het nog niet geprobeerd
Je ammo raakt ook op in Extinction, alleen kun je dan een ammo-box kopen voor je team. Of je kan wapens kopen die overal liggen a-la zombie-mode.m4rtyr schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:39:
vond zombies leuk, de eerst 10 a 15 rondes maar als je eenmaal alle wapens hebt geprobeerd wordt het te ééntonig. in extintion heb je nog een objective en zo te zien raak je daar niet steeds out of ammo waar ik echt een hekel aan had in zombies
Zombie-mode had toch ook een objective om allerlei zaken te activeren e.d. (tenminste, de DLC maps dan)..
[ Voor 94% gewijzigd door Sssquirrel op 18-11-2013 11:43 ]
Ik ook niet (ik refereerde naar BO1m4rtyr schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:53:
Ik heb voor BO2 nooit een DLC aangeschaft dus daar weet ik ook niks van af
Ik heb Ghosts een paar keer bij een vriend op de pc gespeeld en hij wou dus net als zoveel anderen zijn geld terug. Steam deed daar idd moeilijk over en wilde alleen een Steam wallet refund doen. Toen heb ik names hem contact met Steam opgenomen en gezegd dat ik een klacht bij BEUC (de Europese consumenten organisatie) ga neerleggen omdat Steam Europese consumenten beschermingswetten overtreedt. Ik heb ze uitgelegd hoe Activision en IW de wet overtreden en dat Steam ze daarin faciliteert door het product te verkopen en dus medeplichtig is. Blijkbaar waren ze onder de indruk van mijn argumenten of ze hadden gewoon geen zin in mogelijk gezeik want hij heeft z'n volledig geld teruggekregen en Ghosts is uit z'n bibliotheek verwijderd. Ik stond er zelf ook van te kijken dat het is gelukt.djunicron schreef op maandag 18 november 2013 @ 03:06:
Steam vergoed geen retail keys omdat ze de prijs niet kunnen controleren. Geld helemaal teruggeven doen ze niet, geld teruggeven bij speeltijd ook niet
Uiteindelijk de Zombies in BO1 ook niet heel erg veel gespeeld, te meer omdat er geen echte objective was eigenlijk. In Extinction is dit er wel en zijn er ook meerdere missies. Helaas kakt de framerate over de tijd zo erg in dat ik em niet af heb kunnen maken, tegen de tijd dat ik bij de grootste krater was met een goed functionerend team zat ik aan de 10 fps (medespelers hadden hier ook last van maar in mindere mate).
Vraag me af hoeveel Extinction missies je kunt spelen bij "vanilla" Ghosts, en hoeveel ze nog toe gaan voegen in DLCs.
Maar goed, de wapens kopen waar je ze tegen komt naar eigen inzicht, de upgrades voor skillpoints waar je goede afwegingen in moet maken, de progressie door het level met powerups / traps en wapens, allemaal best goed over nagedacht, het is alsof hier een beter team op heeft gezeten dan op de MP zelf.
@Hierboven, dat is wel een interessante zaak, dat zou ik misschien ook moeten overwegen. Aan de andere kant heb ik wel al 6u SP kunnen spelen zonder problemen (zelf uitgespeeld en m'n broer het laten uitspelen - 3 uur voor het geheel is dus echt hoe lang het duurt) en er staat 16u op de MP klok, vooral omdat ik het hoe dan ook aan de praat wilde krijgen. Maar als er over een week of 2 geen oplossing is, dan denk ik dat ik wel een steam wallet terugbetaling ga aanvragen. (Prima wat mij betreft, ik gebruik dat budget daar wel vandaan)
[ Voor 18% gewijzigd door djunicron op 18-11-2013 12:22 ]
Er is in ieder geval genoeg te doen, veel spelmodus maar multi blijft het mooiste
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
\o scorpion. Tja dat beu worden is herkenbaar, dat had ik ook al vrij snel bij BO2 maar die nog redelijk veel gespeeld met een vaste groep. Maar op een gegeven moment was ik er klaar mee, zonder party van minimaal 4 had objective play helemaal geen zin and game modes zoals TDM/FFA kunnen mij niet boeien. Maar als ik het zo lees mis ik niet zoveel aan Ghosts...jammer als het hier nou louter positief was geweest had ik hem mss alsnog gehaaldSc0rPi0N schreef op maandag 18 november 2013 @ 00:03:
Klopt Nick,
Ik speel ook alleen maar met de hoogste Support killstreaks omdat ik die gewoon wel elk potje haal. Mede door de vele minpunten en het gebrek aan een groepje vaste personen (Frentik/ Sun / enz) en de grote 'onzekerheid' in de game hebben mijn speelzin gewoon weggenomen. Waar ik normaal zin had en elk vrij uurtje COD aanslingerde kan het me daarom ook niet echt boeien. Ik heb een paar potjes gespeeld en ben het dan al weer beu.
Goed gedaan IW... geld ontvangen voor de meest schandalige versie van COD die jullie hebben afgeleverd.
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Ligt vooral ook aan het platform geloof ik. De 'klagers' komen hier met name uit de PC-hoek.Frentik schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:47:
[...]
Maar als ik het zo lees mis ik niet zoveel aan Ghosts...jammer als het hier nou louter positief was geweest had ik hem mss alsnog gehaald
Tenzij het over spawns gaat. Dat is universeel waardeloos.Sssquirrel schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:50:
[...]
Ligt vooral ook aan het platform geloof ik. De 'klagers' komen hier met name uit de PC-hoek.
als jij dat ook voor mij regelt, iDEAL ik 5 euro naar jeDervishD schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:16:
[...]
Ik heb Ghosts een paar keer bij een vriend op de pc gespeeld en hij wou dus net als zoveel anderen zijn geld terug. Steam deed daar idd moeilijk over en wilde alleen een Steam wallet refund doen. Toen heb ik names hem contact met Steam opgenomen en gezegd dat ik een klacht bij BEUC (de Europese consumenten organisatie) ga neerleggen omdat Steam Europese consumenten beschermingswetten overtreedt. Ik heb ze uitgelegd hoe Activision en IW de wet overtreden en dat Steam ze daarin faciliteert door het product te verkopen en dus medeplichtig is. Blijkbaar waren ze onder de indruk van mijn argumenten of ze hadden gewoon geen zin in mogelijk gezeik want hij heeft z'n volledig geld teruggekregen en Ghosts is uit z'n bibliotheek verwijderd. Ik stond er zelf ook van te kijken dat het is gelukt.
Al meerdere malen meegemaakt dat je mij ziet spawnen op de kill cam.SlaadjeBla schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:03:
[...]
Tenzij het over spawns gaat. Dat is universeel waardeloos.![]()
[ Voor 11% gewijzigd door dio22 op 18-11-2013 14:38 ]
Dat is vervolgens weer compleet afhankelijk van de game-modus.SlaadjeBla schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:03:
[...]
Tenzij het over spawns gaat. Dat is universeel waardeloos.![]()
Ik speel met name Domination en S&D, en daarbij heb ik echt zelden dat ik gespawn-killed word..
Dat klopt. Daar is het relatief goed. Daar spawn je in de buurt van je eigen team of in de buurt van een uncapped vlag.Sssquirrel schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:35:
[...]
Dat is vervolgens weer compleet afhankelijk van de game-modus.
Ik speel met name Domination en S&D, en daarbij heb ik echt zelden dat ik gespawn-killed word..
In de verschillende TDM modi is het echter waardeloos. Daar lijk je compleet willekeurig te spawnen.
Je kan toch gewoon voor 1 SP nieuwe operations krijgen?!? Raar dat je dat niet kanTyphone schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:45:
Bluhhhh alle operations gehaald (PS3) en al 3-4 dagen kan ik ze niet meer bekijken of veranderen. Wat een bende is het toch met die on-the-fly updates zZzZZ
Ik heb ook PS3, en ervaar daar geen problemen mee..
[ Voor 6% gewijzigd door Sssquirrel op 18-11-2013 14:48 ]
Als ik dat had geweten dan had ik de e-mail bewaard. Sorry hoor maar ik echt weet niet meer wat ik precies heb geschreven, alleen de grote lijnen (zoals ik die in mijn vorige post aangaf). Het heeft ook redelijk wat tijd gekost om de info op te zoeken mbt consumenten bescherming en waar ik het allemaal vandaan heb staat niet meer in m'n geschiedenis.m4rtyr schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:12:
[...]
als jij dat ook voor mij regelt, iDEAL ik 5 euro naar je
Zag online wat vage verwijzingen naar keygens maar daar waag ik me niet aan kreeg die DLC code bij preorders bij sommige winkels
Ah jammer manDervishD schreef op maandag 18 november 2013 @ 15:30:
[...]
Als ik dat had geweten dan had ik de e-mail bewaard. Sorry hoor maar ik echt weet niet meer wat ik precies heb geschreven, alleen de grote lijnen (zoals ik die in mijn vorige post aangaf). Het heeft ook redelijk wat tijd gekost om de info op te zoeken mbt consumenten bescherming en waar ik het allemaal vandaan heb staat niet meer in m'n geschiedenis.
Ik zal vanavond even op een rijtje zetten wat ik precies gedaan heb.
Welke wet overtreedt Activision/IW dan?DervishD schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:16:
[...]
Ik heb Ghosts een paar keer bij een vriend op de pc gespeeld en hij wou dus net als zoveel anderen zijn geld terug. Steam deed daar idd moeilijk over en wilde alleen een Steam wallet refund doen. Toen heb ik names hem contact met Steam opgenomen en gezegd dat ik een klacht bij BEUC (de Europese consumenten organisatie) ga neerleggen omdat Steam Europese consumenten beschermingswetten overtreedt. Ik heb ze uitgelegd hoe Activision en IW de wet overtreden en dat Steam ze daarin faciliteert door het product te verkopen en dus medeplichtig is. Blijkbaar waren ze onder de indruk van mijn argumenten of ze hadden gewoon geen zin in mogelijk gezeik want hij heeft z'n volledig geld teruggekregen en Ghosts is uit z'n bibliotheek verwijderd. Ik stond er zelf ook van te kijken dat het is gelukt.
Recht van retour kopen op afstand denk ik? Maar Activision/IW heeft daar weinig mee te maken, Steam is uiteindelijk de verkopende partij.CousinBoneless schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:54:
[...]
Welke wet overtreedt Activision/IW dan?
Ik heb nog een "fix" die misschien op meer mensen van toepassing is: na wat geklooi met audio vandaag, had ik m'n ESI console nog open staan waar ik diverse vreemde errors voorbij zag komen. Toen ik naar de timestamp keek van m'n CoD Crash en ESI samplerate request error, ontdekte ik dat Ghosts game FILES opvroeg van m'n USB geluidskaart!? Dat was niet alles, het spel gaf ook herhaaldelijk memory overflows, het cached namelijk gewoon hele soundpak files (de muziek) naar het apparaat toe. Das cool, maar pak60 waar de outro muziekjes in staan is wel nogal groot (300+ mb) voor een geluidskaart die daar verder ook uit moet werken.Sharkware schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:47:
Bij mij loopt het op de PC, na wat geklooi, best soepel. Fraps geeft bijna constant 90/91 FPS aan. Wat ik niet opgelost krijg is de "lag" (ik raak x keer op mijn scherm maar in de deathcam schiet ik niet eens of raak ik niet) en het algemene gevoel dat het totaal random is (ligt aan de spawns, "lag" en het mapdesign).
Disablen van m'n beide externe geluidskaarten was al een vooruitgang en ontdeed mij van een 2 tal crashes die ik regelmatig meemaakte, maar het disablen van ASIO zorgte er ook nog eens voor dat ik meer performance kreeg ingame. Toen ik m'n onboard VIA kaartje van 24b 96Khz (het ding is toch crap) gooide en de 5.1 uitschakelde, kon ik zowaar opeens de game spelen met een stuk minder FPS drops! Op de memory leak van de VRAM na liep het spel zowaar soepel! 16Bit 44Khz Forcen in 2.0 en zorgen dat je géén externe geluidskaarten aan hebt staan helpt dus echt (in mijn geval) wat de performance van Ghosts betreft!!!
Dit even doorgegeven aan de vriend waar ik afgelopen weekend was voor de Titan X79 test met Ghosts en na het uninstallen van z'n geluidskaarten en deze te vervangen door de standaard Realtek ALC Microsoft driver had hij ook opeens een stuk minder problemen en leken de extra lange frame times die hij ook ervoer weg te zijn! (goed testen is nog niet gedaan, maar het was wat minder choppy naar zijn gevoel - Maar goed, dat was één potje even over de telefoon)
Misschien volgende keer wel gewoon audio instellingen aan de eindgebruiker overlaten?
Maar goed, jeeeh, ik kan het spel nu ook spelen! Thnx Ombama Activision
Verwijderd
Ik hoef geen refund hoor, het spel bevalt mij wel.DervishD schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:16:
[...]
Maar dit blijkt wel als voorbeeld dat er qua klantenservice en consumentenrecht op digitale distributie services zoals Steam nogal wat vooruitgang te boeken is.
Het standaard verhaal "je krijgt geen geen geld terug op digitale aankopen" moet veranderd worden. Nu werkt Steam vaak wel mee als een game niet werkt op bepaalde pc's maar eigenlijk moet het klantvriendelijker kunnen.
Maar goed het ging weer redelijk totdat ik weer spawnde twee passen van de tegenstander (instant knifekill) en in datzelfde potje spawn onder een IMS (zo'n soort C4-claymore) en bam weer dood.
Dan krijg je toch echt de neiging om je muis door het scherm te gooien op zo'n moment....
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Stop er dan mee, kom gezellig WoT spelenSc0rPi0N schreef op maandag 18 november 2013 @ 17:38:
Blij met een dode mus ?
Maar goed het ging weer redelijk totdat ik weer spawnde twee passen van de tegenstander (instant knifekill) en in datzelfde potje spawn onder een IMS (zo'n soort C4-claymore) en bam weer dood.
Dan krijg je toch echt de neiging om je muis door het scherm te gooien op zo'n moment....
Ha, ik vroeg me al af waar je wasFrentik schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:47:
[...]
\o scorpion. Tja dat beu worden is herkenbaar, dat had ik ook al vrij snel bij BO2 maar die nog redelijk veel gespeeld met een vaste groep. Maar op een gegeven moment was ik er klaar mee, zonder party van minimaal 4 had objective play helemaal geen zin and game modes zoals TDM/FFA kunnen mij niet boeien. Maar als ik het zo lees mis ik niet zoveel aan Ghosts...jammer als het hier nou louter positief was geweest had ik hem mss alsnog gehaald
Nog een mooiere: ik zie op Strike zone in zo'n gangetje een tegenstander aan komen rennen, dus ik knife em, maar hij heeft hetzelfde idee, echter treffen we we elkaar waar een IMS ligt (ik won de knife timing leek het): Beide dood door de IMS ipv dat ik m'n knife kill eerst kreeg. MAAR TOEN: We spawnde BEIDE op dezelfde plek!!! Dus ik weer Knifen, gaat hij liggen, pak ik een ander die daar al op de grond lag (?!?!) en wordt vervolgens zelf geknifed. En ik spawn RECHT ACHTER deze dude die ik nu al 2 maal ter vergeefs wilde knifen!!! Deze keer wel raak! Seconde later ga ik eraan omdat iemand zo'n semtex zak had neergegooid.Sc0rPi0N schreef op maandag 18 november 2013 @ 17:38:
Blij met een dode mus ?
Ja eigen schuld zou je kunnen zeggen, moet je maar geen FFA spelen, maar echt hoor, only in CoD...
Je zou erover kunnen ragen, als het een serieus spel was. Maar dat is het niet, houd je scherm en muis heel
Misleidende reclame, het leveren van een ondeugdelijk product, het ondeugdelijke product niet willen repareren. Kijk, het is heel simpel. Als 1 exemplaar uit een product serie problemen vertoond dan kun je zeggen dat het probleem aan de kant van de klant ligt. Als in het geval van Ghosts honderden zo niet duizenden klanten dezelfde problemen ervaren dan kun je niet meer spreken van een uitzondering en is het een ondeugdelijk product omdat het dan stelselmatig is. Je kunt beargumenteren dat het op de markt brengen van een niet goed werkend computerspel zonder dit aan de klanten te melden oplichting is. IW en Activision moeten als de ontwikkelaars namelijk hebben geweten dat het niet goed functioneerde en hebben hier niks over gezegd.CousinBoneless schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:54:
[...]
Welke wet overtreedt Activision/IW dan?
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Zou wel interessant zijn als je op dat punt specifiek een refund kan krijgen. Jammer dat je de emails niet meer hebt (ook niet in verzonden of in de replies van Steam?). Je ziet het vaker voorbij komen dat mensen een Steam refund krijgen, maar het lijkt wel erg willekeurig te zijn.DervishD schreef op maandag 18 november 2013 @ 18:03:
[...]
Misleidende reclame, het leveren van een ondeugdelijk product, het ondeugdelijke product niet willen repareren. Kijk, het is heel simpel. Als 1 exemplaar uit een product serie problemen vertoond dan kun je zeggen dat het probleem aan de kant van de klant ligt. Als in het geval van Ghosts honderden zo niet duizenden klanten dezelfde problemen ervaren dan kun je niet meer spreken van een uitzondering en is het een ondeugdelijk product omdat het dan stelselmatig is. Je kunt beargumenteren dat het op de markt brengen van een niet goed werkend computerspel zonder dit aan de klanten te melden oplichting is. IW en Activision moeten als de ontwikkelaars namelijk hebben geweten dat het niet goed functioneerde en hebben hier niks over gezegd.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Sorry maar wie gebruikt tegenwoordig nog een email client die geen sent items bewaard?? Je kan me echt niet wijsmaken dat je in deze tijd een verzonden email kwijt bent, tenzij je stelselmatig je sent box leeg gooit omdat je maar 5 MB kan opslaan ofzo, dat is toch niet meer van deze tijd...DervishD schreef op maandag 18 november 2013 @ 15:30:
[...]
Als ik dat had geweten dan had ik de e-mail bewaard. Sorry hoor maar ik echt weet niet meer wat ik precies heb geschreven, alleen de grote lijnen (zoals ik die in mijn vorige post aangaf). Het heeft ook redelijk wat tijd gekost om de info op te zoeken mbt consumenten bescherming en waar ik het allemaal vandaan heb staat niet meer in m'n geschiedenis.
Ook kan ik me niet voorstellen dat Steam zomaar met je verzoek instemt zonder iets terug te laten weten.
Ten slotte kan ik me ook niet voorstellen dat een argument als "je spel deugt niet want honderden mensen melden problemen" ook maar enige waarde heeft. Kan natuurlijk dat Steam inderdaad geen zin had in gezeik maar als ze dit gaan accepteren dan is het hek van de dam natuurlijk. Het enige argument dat ik zo snel zou kunnen bedenken is dat je aankoop (ook via een webwinkel) gewoon binnen een vaste termijn (7 dagen? twee weken? geen idee) terug mag sturen zonder reden, maar of dat ook voor Steam geldt zou ik niet durven zeggen.
Ik geloof er vrij weinig van om eerlijk te zijn, niet dat het me iets boeit maar het lijkt me een beetje sterk verhaal.
Ik heb vanochtend postvak in en verzonden geleegd, ik heb het gewoon niet meer. Wat ik heb gezegd komt er op neer dat de problemen met de pc versie van Ghosts onderhand bij alle gaming communities bekend zijn en dat het niet anders kan dan dat Steam er ook van op de hoogte is. Ik heb beargumenteerd dat Valve IW en Activision faciliteerd in het overtreden van de wet en dat Valve medeplichtig is aan oplichting omdat ze de verkoop van het product niet staken terwijl ze op de hoogte zijn van de problemen.Gundogan schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:06:
[...]
Zou wel interessant zijn als je op dat punt specifiek een refund kan krijgen. Jammer dat je de emails niet meer hebt (ook niet in verzonden of in de replies van Steam?). Je ziet het vaker voorbij komen dat mensen een Steam refund krijgen, maar het lijkt wel erg willekeurig te zijn.
Maar goed, zoals ik al zei weet ik niet of ze hier van onder de indruk waren of dat ze geen zin hadden in gezeik. Ze zeiden alleen dat er een full refund aankomt.\
Ik leeg 1 keer per week alles, postvak in, verzonden en ongewenst.NickThissen schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:14:
[...]
Sorry maar wie gebruikt tegenwoordig nog een email client die geen sent items bewaard?? Je kan me echt niet wijsmaken dat je in deze tijd een verzonden email kwijt bent, tenzij je stelselmatig je sent box leeg gooit omdat je maar 5 MB kan opslaan ofzo, dat is toch niet meer van deze tijd...
[ Voor 18% gewijzigd door DervishD op 18-11-2013 19:22 ]
Mij ook, vind hem beter dan BO2, maar nog steeds minder dan MW2 en 3.Verwijderd schreef op maandag 18 november 2013 @ 17:36:
[...]
Ik hoef geen refund hoor, het spel bevalt mij wel.![]()
Maar dit blijkt wel als voorbeeld dat er qua klantenservice en consumentenrecht op digitale distributie services zoals Steam nogal wat vooruitgang te boeken is.
Het standaard verhaal "je krijgt geen geen geld terug op digitale aankopen" moet veranderd worden. Nu werkt Steam vaak wel mee als een game niet werkt op bepaalde pc's maar eigenlijk moet het klantvriendelijker kunnen.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
Hebben jullie hier ook last van? En hebben jullie hier misschien een oplossing voor?
Joh hahahaha, dit is al een paar CODies zo hoorVerwijderd schreef op maandag 18 november 2013 @ 20:46:
Na een week ghosts te hebben gespeeld merk ik dat het spel nogal een lag vertoond.
Hebben jullie hier ook last van? En hebben jullie hier misschien een oplossing voor?
Daar gaan we (slecht dat het überhaupt nodig is maar ja):Sharkware schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:47:
Bij mij loopt het op de PC, na wat geklooi, best soepel. Fraps geeft bijna constant 90/91 FPS aan. Wat ik niet opgelost krijg is de "lag" (ik raak x keer op mijn scherm maar in de deathcam schiet ik niet eens of raak ik niet) en het algemene gevoel dat het totaal random is (ligt aan de spawns, "lag" en het mapdesign).
In de config file (..\Steam\steamapps\common\Call of Duty Ghosts\players2\config_mp.cfg) heb ik een aantal waardes aangepast:
- cl_maxPing "100" (origineel is 800)
- r_elevatedPriority "0" (orgineel is 1)
- Mouse polling op 250 gezet
- Steam overlay uitgezet (in Steam: Steam -> Settings -> Tab "IN-GAME" -> Vinkje uit bij: "Enable Steam Community In-Game")
- De prioriteit van het spel teruggezet van "High" naar "Normal" (Spel opstarten -> CTRL-ALT-DEL -> Task manager -> Processes -> Rechtsklik op game exe -> "Set priority")
- MarkC windows mouse fix (even googlen)
Resolution: 1280x1024 (heb nog een oude 17inch)
Display Mode: Fullscreen
Advanced video:
Aspect ratio: Auto
Screen Refresh rate: 75 hz
Sync Every Frame: No
Image Quality: Extra
Depth of field: No
Screen Space Ambient Occlusion: No
Terrain detail: Off
Anisotropic Filtering: Low
Motion Blur: No
Distortion: No
Anti-aliasing: SMAA
Shadows: No
Texture Quality: Automatic
Onder controls:
Smooth Mouse: Off
Mouse Sensitivity: Helemaal op laagste stand
En als laatste gebruik ik de FOV changer van MapModNews.com op FOV 85:
http://www.mapmodnews.com/filemgmt/index.php?id=290
Ik vind het nu acceptabel spelen. Heel af en toe nog last van mouse lag, maar bijna nooit. Daarnaast helpt het om na elke game de lobby te verlaten en opnieuw 1 te laten zoeken om zo steeds een goede host te krijgen.
Verwijderd
Op he begin vond ik het nog wel lekker spelen, maar nu is het echt niet meer te doen.
Het eerste potje lukt nog, dan is de lag niet zo erg, maar de daaropvolgende potjes...
Man man man, wat een bagger spel.
De voorgaande CODs vond ik in ieder geval beter, misschien omdat ik die op de xbox speelde...
Als ik het goed begrijp komt er geen patch voor de PC?
De discussies en slowchat betreft vergelijkingen met andere shooters mogen achterwege gelaten worden. Hou het over COD Ghosts.
Posts over waar het spel te kopen zijn ook niet welkom