Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

PC spelers met Nvidia hardware: Ga naar je control panel - Kijk onder je global settings en zet V-Sync daar UIT.

Spontaan gaat je GPU load ingame omhoog en weet deze er meer FPS uit te persen. Helemaal oplossen doet het het vram-leak probleem niet, maar het is bij mij wel het verschil tussen 25 en 45 fps na enkele minuten!

15e nieuwe patch, S&D terug, maar dat was het waarschijnlijk wel weer. Ben ik de enige die het raar vind dat ze telkens op vrijdag patchen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
En weer gefixt, ja maar squirel, ik voldoe aan alle minimale systeemeisen, alles is vers geïnstalleerd en ik heb letterlijk nooit problemen gehad met welk ander spel dan ook. Dan is het toch niet heel gek dat ik erg gefrustreerd raak als er elke keer weer iets nieuws is? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Niet online
Thanks unicron, zal dat ook maar weer is testen dan, haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
m4rtyr schreef op woensdag 13 november 2013 @ 17:39:
En weer gefixt, ja maar squirel, ik voldoe aan alle minimale systeemeisen, alles is vers geïnstalleerd en ik heb letterlijk nooit problemen gehad met welk ander spel dan ook. Dan is het toch niet heel gek dat ik erg gefrustreerd raak als er elke keer weer iets nieuws is? :P
I was just kidding :)

Ik snap dat het uitermate frustrerend is als je iets koopt, en het niet goed wil werken. Been there, done that. Een v/d redenen dat ik jaren geleden overgestapt ben naar console. Bij bijna iedere pc release dezelfde ergernissen om iets goed draaiend te krijgen.

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Niet online
Wist wel dat je grapte, moest het toch even kwijt :P De overstap naar console is geen gek idee, heb zelf een half jaartje mw1 op de xbox van mn broertje gespeeld en kon nooit wennen aan die controller, vind dat heel raar aimen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Als ik op een console nou gewoon keyboard en muis kon aansluiten en de hardware gewoon netjes up to date werd gehouden, vond ik het allemaal niet zo'n probleem.

Een PS / Microsoft machine met een €1250 prijskaartje en degelijke hardware erin zou ik best willen hebben. Maar helaas komen MS / Sony met scrappy machines waar ik ook vorig jaar m'n hand al voor hand omgedraaid. Ik vind deze beide consoles zeker een 2 jaar te laat uit komen...

Maaaaaar: CoD Ghosts draait er wel probleemloos op. Ik had liever gezien dat IW een "Rockstarretje" had gedaan en deze game voor de PC een maand of 2 later had uitgebracht (desnoods 6) maar dat het dan wel in orde was.

===
Dan iets heel anders, er zitten ook keiharde gameplay bugs in. Damn jongens, geen QA afdeling daar bij IW ofzo?

- Je kunt de ICMS knifen, ook als het projectiel als is afgevuurd, ga je dan niet dood. (gezien, nagevraagd, nagedaan - dit werkt.)
- De hond moet je vooral niet mee naar boven nemen, als hij van een richeltje af springt, blijft hij daarna heen en weer springen.
- Loop niet te dicht tegen de muren, je kunt er op sommige maps doorheen geknifed worden / of gebeten worden door de hond (iig op Tremors, Warhawk, Overlord)
- Oracle + ADS met trackersight blijven = permanente WH tot je dood gaat. De Trackersight blijft door de muren heen gewoon spelers taggen.

Dat trouwens nog niemand geklaagd heeft over de LSAT / IAR LMGs; die krengen met armor piercing oneshotten spelers zelfs in hun benen. (nooit meer dan 2 shots nodig daarnaast) Ok het maakt je traag, maar wat een dmg, bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-10 21:25
Hann1BaL schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:42:
[...]

Vrij simpel: niks kopen dan worden het er vanzelf meer ;)
Haha no shit ;)

Ik koop echt veel dan.. wil alles proberen en testen om tot een goeie setup te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melek-taus
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-10 13:12
Nogmaals dezelfde vraag, hoe schakel ik de ingame FPS counter in. Voorheen kon dit via de console en in het menu.

Ryzen 5 3600, B450M PRO-VDH Max, Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB, Red Dragon RX 5700 XT @ 1v 2050MHz, Intel 660p 1TB, BX500 1TB, MX500 1TB, CM MWE Bronze 550W V2, Antec Dark Phantom 301M, QcK Prism, Logitech G703 Hero, Fnatic MiniStreak Speed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:18

Gundogan

Rip and tear, until it is done

melek-taus schreef op woensdag 13 november 2013 @ 19:33:
Nogmaals dezelfde vraag, hoe schakel ik de ingame FPS counter in. Voorheen kon dit via de console en in het menu.
Niet.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:07
Ligt het aan mij, ik kan amper games vinden op de PC versie. Ik heb limited edition maar ik kan alleen maar mensen vinden in TDM Domination en FFA. zijn er meer mensen met dit probleem? of is het zo dat ik alleen maar met andere mensen kan spelen die limited edition hebben want ik zie bijv bij blitz dat er 400 man spelen maar bij de matchmaking staat er dan no games found.

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:14

codex

Geen OpenAI agent :)

Dit soort typetjes kom ik al weer tegen:

Naja goed, bij BO2 waren ze er ook in het begin. Kijken of IW nu een keer ook hun zaakjes op orde krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:48
reemprive schreef op woensdag 13 november 2013 @ 19:35:
Dit soort typetjes kom ik al weer tegen:
[video]
Naja goed, bij BO2 waren ze er ook in het begin. Kijken of IW nu een keer ook hun zaakjes op orde krijgt.
Bij BO-2 ben ik nog nooit een hacker tegengekomen, in Ghost al meer dan 10 keer in 1 week tijd.

IW doet niet aan cheat protection.

IW doet alleen aan oplichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:05

Sandyman538

SandstorM [148839]

RoaDHouse schreef op woensdag 13 november 2013 @ 19:50:
[...]

Bij BO-2 ben ik nog nooit een hacker tegengekomen, in Ghost al meer dan 10 keer in 1 week tijd.

IW doet niet aan cheat protection.

IW doet alleen aan oplichting.
Als je dat weet, waarom koop je spel dan? Op de PS3 geen enkel probleem, loopt als een zonnetje. Dik tevreden.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-10 16:24

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Tjona100 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 19:33:
Ligt het aan mij, ik kan amper games vinden op de PC versie. Ik heb limited edition maar ik kan alleen maar mensen vinden in TDM Domination en FFA. zijn er meer mensen met dit probleem? of is het zo dat ik alleen maar met andere mensen kan spelen die limited edition hebben want ik zie bijv bij blitz dat er 400 man spelen maar bij de matchmaking staat er dan no games found.
Ik speel meestal Domination maar ik zit in een game voordat ik met mijn ogen kan knipperen. De limited edition bevat niet veel meer dan de normale versie toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-10 19:30
R0y. schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 19:51:
Ik heb zo'n voucher gehad bij ghosts voor de classic ghost character.

Ingevoerd bij redeem a code is ps3 store, maar kan hem vervolgens niet terug vinden in cod zelf. Heb al lopen zoeken maar kom nou niet echt verder :(
Zojuist nog eens gechecked. In de PSN store staat hij wel onder de codes die ik heb gebruikt, en hij download vervolgens 100kb..

Iemand ? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14:28
R0y. schreef op woensdag 13 november 2013 @ 20:57:
[...]

Zojuist nog eens gechecked. In de PSN store staat hij wel onder de codes die ik heb gebruikt, en hij download vervolgens 100kb..

Iemand ? :(
Ik heb hem ook en bij mij staat hij onder faces en dan is het Riley Ghosts ofzoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melek-taus
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-10 13:12
Hann1BaL schreef op woensdag 13 november 2013 @ 19:58:
[...]

Ik speel meestal Domination maar ik zit in een game voordat ik met mijn ogen kan knipperen. De limited edition bevat niet veel meer dan de normale versie toch?
De Limited Edition bevat als extra de map Free Fall welke te spelen is onder Mosh Pit.
Genoeg TDM, FFA games als ik wil spelen, kan altijd direct schieten.

Ryzen 5 3600, B450M PRO-VDH Max, Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB, Red Dragon RX 5700 XT @ 1v 2050MHz, Intel 660p 1TB, BX500 1TB, MX500 1TB, CM MWE Bronze 550W V2, Antec Dark Phantom 301M, QcK Prism, Logitech G703 Hero, Fnatic MiniStreak Speed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
destroye schreef op woensdag 13 november 2013 @ 21:10:
[...]

Ik heb hem ook en bij mij staat hij onder faces en dan is het Riley Ghosts ofzoiets.
Simon Riley Ghost om precies te zijn. Er is alleen een mannelijke versie... Vandaar dat ik hem niet zag. Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-08-2023
En nog steeds geen dedicated servers voor matchmaking. Heeft iemand er wel eens aan gedacht dat dedicated servers eerst een aantal weken exclusief voor de Xbox zal zijn? Activision is tenslotte een enorme Xbox fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystiqu
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-05-2024
Nou heb ik niet heel dit topic gevolgd. Maar ik ben ondertussen level 52 (en heb maar een drie a vier uur double xp weekend gespeeld) en ik erger me mateloos aan een paar dingen.

Maps. Wow. Die krengen zijn zo fucking groot... En er zijn zo ziekelijk veel camp spots... Ik ben van COD de run & gun gameplay gewend waarbij je onder de tien seconden altijd iemand vind. In sommige maps kan ik nu een halve minuut zoeken voor ik eindelijk iemand vind, zonder ergens te gaan zitten afwachten. Rushen word op deze manier gewoon doodgemaakt :(

Kills. Okay, die hardcore-ish gameplay waarbij je met welk wapen dan ook een kill hebt met 4-6 kogels, prima. Maar de engine laat mij pas zien dat ik gehit word op de 5e kogel. En vervolgens draai ik me in een tiende van een seconde om, omdat ik gehit word, maar dan ben ik al lang onder de groene zoden gelegd... Erg dik minpunt vind ik dit. Tijd om te reageren heb je gewoon niet meer als je vanuit achteren/ zijkant gehit word.

Wapens.. Ondertussen heb ik bijna alle SMG's en AR's geprobeerd, maar echt fijne wapens?.. Vind de wapens icm met de attachments die er zijn tegenover het hardcore aspectje dat Ghosts heeft niet lekker spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:48
@mystiqu

Kan me hier helemaal in vinden, de hele gameplay is naar de kloten geholpen. Er komt wel een grand patch maar de levels blijven natuurlijk hetzelfde.

Ze hebben het hele spel in een weekend in elkaar gepleurd. De mappen zijn zo verschrikkelijk slecht qua opbouw dat je er moedeloos van wordt.

Dan de P2P verbinding :P gewoon een drama terwijl ze beloofd hadden dedicated servers te gebruiken op alle platvormen. De hele game speelt niet lekker en daar gaat een high end pc ook nix aan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

RoaDHouse schreef op woensdag 13 november 2013 @ 23:32:
@mystiqu

Kan me hier helemaal in vinden, de hele gameplay is naar de kloten geholpen. Er komt wel een grand patch maar de levels blijven natuurlijk hetzelfde.

Ze hebben het hele spel in een weekend in elkaar gepleurd. De mappen zijn zo verschrikkelijk slecht qua opbouw dat je er moedeloos van wordt.

Dan de P2P verbinding :P gewoon een drama terwijl ze beloofd hadden dedicated servers te gebruiken op alle platvormen. De hele game speelt niet lekker en daar gaat een high end pc ook nix aan veranderen.
Met je eens hoor, die gasten van IW zijn de grootste aasgieren in de gameindustrie. Compleet poep aan PC gamers, ze lachen je nog net niet letterlijk in je gezicht uit. Ik zit nu wel goed in het spelletje, maar vanavond dus al 4 reports uitgedeeld aan mensen die als bovenstaande hacker rondlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystiqu
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-05-2024
reemprive schreef op woensdag 13 november 2013 @ 23:47:
[...]

Met je eens hoor, die gasten van IW zijn de grootste aasgieren in de gameindustrie. Compleet poep aan PC gamers, ze lachen je nog net niet letterlijk in je gezicht uit. Ik zit nu wel goed in het spelletje, maar vanavond dus al 4 reports uitgedeeld aan mensen die als bovenstaande hacker rondlopen.
Ik snap het echt niet hoor. Studeer zelf game design, en ze maken hier imo toch echt een paar grove fouten... Heel erg jammer. Heb er niet eens zin in om verder te spelen TBH :( :X

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Nu ik het spel eindelijk (lang niet altijd hele rondes, maar goed) een beetje heb kunnen spelen en het vooral eens om de core door te krijgen tegen bots heb gespeeld in squads naast een paar rondes online, heb ik een beetje door bij wie ze de gameplay hebben willen afkijken.

Ik weet dat games vergelijken niet de bedoeling is maar ik wil hiermee vooral inhaken op de bovenstaande discussie.

Maps waarbij je via tenminste 4 wegen de oppositie op kunt zoeken. Wel arena stijl, maar vrij vierkant in opzet, met veel opties tot flanken.

Snelle gunplay met de focus op reactievermogen en evasie (bukken, hoekjes werken) waarin tactisch (vroeg) gebruik van tactical nades en explosives naast clutches (snel swappen ipv reloaden en melee aanvallen) cruciaal zijn.

En vervolgens speelmodi waarbij je eigenlijk in je eentje keer op keer het onderspit gaat delven tegen meerdere tegenstanders, het rondlopen in kleine squads is bijna noodzakelijk of je wordt er zo uit gepikt.

Inderdaad, dit spelletje heeft (zover ik het zie) vanaf CoD4 en BO / MW series vooral van Valve geleend. Sneller dood aan hits, recoil down range goed besturen moeten, bukken, liggen, hoekjes peaken ipv gewoon rennen, 2v1 vrij niet te winnen en de opzet van maps, het doet mij eigenlijk erg aan CS denken.
Buiten dan CS op iedere 4 jaar oude laptop nog 100 fps loopt en het kwa netcode een stuk beter in elkaar zit. Het is gemaakt op e-sports bijna, terwijl CoD draait om levellen, prestige, unlocks en gewoon lekker raggen in de arena. En natuurlijk om DLC's verkopen.

Het feit dat het zo jammerlijk uitpakt in veel aspecten is natuurlijk gewoon heel zonde. Als ik zo de eerste reviews CoD Ghosts voor de PS4 lang zie komen, is ook daar de performance niet op orde: Singleplayer heeft day-1 patch nodig voor 1080P in singleplayer, multiplayer blijft 720 en wordt geupscaled. FPS drops en de 60-fps die ze beloofte lijkt op de PS4 ook simpelweg niet waar.

"New Engine" -> Niet waar, 2007 engine met 2009 elementen, enkel 64bits gemaakt, verder dezelfde oude IDtech5.
"Dedicated servers" -> Niet waar, P2P, alleen esports zouden op dedicated servers plaats kunnen vinden, maar de speler buiten de VS is sowieso SOL.
"Next gen consoles 1080P at 60fps" -> Nope!

Blijkbaar ben je het beste af met deze titel op de PS3 en Xbox360.

• DervishD
Weet je wat ik nou echt niet snap? Waarom IW helemaal niet met de PC community praat. Ze ondermijnen op deze manier het hele kleine beetje vertrouwen dat we nog in ze hebben, als er uberhaupt nog sprake is van vertrouwen. Los daarvan is dit gewoon geen manier om met betalende klanten om te gaan, dit doe je gewoon niet. Als ze nou gewoon op het Ghosts forum zouden laten weten waar ze aan werken en wanneer we een patch kunnen verwachten dan zouden ze op de goede weg zijn om het vertrouwen te herstellen. Gewoon volledige transparantie. Als ze dat niet doen dan zou dit wel eens de dood van COD op de PC kunnen zijn.

• codex

codex

DervishD schreef op donderdag 14 november 2013 @ 01:52:
Weet je wat ik nou echt niet snap? Waarom IW helemaal niet met de PC community praat. Ze ondermijnen op deze manier het hele kleine beetje vertrouwen dat we nog in ze hebben, als er uberhaupt nog sprake is van vertrouwen. Los daarvan is dit gewoon geen manier om met betalende klanten om te gaan, dit doe je gewoon niet. Als ze nou gewoon op het Ghosts forum zouden laten weten waar ze aan werken en wanneer we een patch kunnen verwachten dan zouden ze op de goede weg zijn om het vertrouwen te herstellen. Gewoon volledige transparantie. Als ze dat niet doen dan zou dit wel eens de dood van COD op de PC kunnen zijn.
Treyarch doet dat wel. Die hebben bovendien iemand die zich exclusief met de PC bezig houdt(pc_dev op twitter). Het feit dat hackers bij BO2 afwezig waren kan ook alleen als ze daar bovenop zitten. IW daarentegen, die zijn zo console minded dat de PC ze gestolen kan worden.

• Sssquirrel
DervishD schreef op donderdag 14 november 2013 @ 01:52:
Als ze dat niet doen dan zou dit wel eens de dood van COD op de PC kunnen zijn.
Ik denk niet dat ze daar wakker van zullen liggen. Ik heb ergens gelezen dat van de totale verkoop xbox 60% en ps3 35% innemen. PC en WiiU hebben de rest... 5%... Waarschijnlijk is het niet rendabel, anders deden ze het wel. Moet toch wel iets van business logica achter zitten lijkt me. Stel dat de cijfers er 5 a 10 % naast zitten, dan nog is het voor het management wellicht niet genoeg opbrengst om huidige resources aan te besteden. Iets met targets en kosten / baten. Maar dat is puur een aanname uiteraard van mij :)

[ Voor 45% gewijzigd door Sssquirrel op 14-11-2013 08:28 ]

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-10 22:42

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Het is al te merken aan de beperkte info voor de app/ de clans/updates/patches etc.
Ik hoor/lees helemaal niets.
Ze kunnen toch ingame (eerste scherm) een update plaatsen?

• Typhone
  • Laatst online: 15:24

Typhone

Who Dares Wins

Bestaan er eigenlijk cheaters op de PS3? Behalve wat dingen die ik weet over max prestige in BO2 hacken heb ik eigenlijk nog nooit het idee gehad een cheater te zien rondlopen.
Dat was in mijn tijd op de PC (CS:Source) wel anders op public servers.

Verder opvallend te lezen hoeveel zaken negatief worden opgepakt. Overigens een maat van mij liep de hele tijd te klagen dat hij het gevoel had elke keer langzamer te zijn. Ik zei dat komt omdat je elke keer loopt te whinen als je gekilled wordt dus dat zal wel meevallen. Gisteren uitgenodigd bij mij en toen vond hij het scherm en beeld er heel anders uitzien en alles leek soepeler te gaan (gewoon op de PS3).

In hoeverre kan het beeldscherm (paneel) hier een rol bij spelen? Ik had al een tijdje de Sony KDL-40W905 op het oog en hij wil hem ook gaan halen. Reden voor dat scherm is simpel, mijn huidige scherm heeft als de PS4 er is niet meer genoeg HDMI ingangen en het is nu al behelpen met een HDMI switch (die niet op de PS3 zit aangesloten overigens).

• dio22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09-2024
Typhone schreef op donderdag 14 november 2013 @ 12:23:
Bestaan er eigenlijk cheaters op de PS3? Behalve wat dingen die ik weet over max prestige in BO2 hacken heb ik eigenlijk nog nooit het idee gehad een cheater te zien rondlopen.

Verder opvallend te lezen hoeveel zaken negatief worden opgepakt. Overigens een maat van mij liep de hele tijd te klagen dat hij het gevoel had elke keer langzamer te zijn. Ik zei dat komt omdat je elke keer loopt te whinen als je gekilled wordt dus dat zal wel meevallen. Gisteren uitgenodigd bij mij en toen vond hij het scherm en beeld er heel anders uitzien en alles leek soepeler te gaan (gewoon op de PS3).

In hoeverre kan het beeldscherm (paneel) hier een rol bij spelen? Ik had al een tijdje de Sony KDL-40W905 op het oog en hij wil hem ook gaan halen. Reden voor dat scherm is simpel, mijn huidige scherm heeft als de PS4 er is niet meer genoeg HDMI ingangen en het is nu al behelpen met een HDMI switch (die niet op de PS3 zit aangesloten overigens).
Dat is niet de TV, maar lag compensation i.s.m. met de maps en het feit dat je binnen 2-3 kogels dood bent. Ik heb precies hetzelfde, iedere keer laat op de avond wanneer alle Amerikanen een keer wakker worden. Overdag speelt het nog prima, maar s'avonds ben ik constant te laat. Tenminste ik ben niet te laat, want ik schiet minimaal 3 tot wel een half magazijn aan hitmarkers. Op de killcam zie je mijn karakter helemaal niet schieten of een heel klein aantal. Enige optie is erg terughoudend spelen, maar dat is niet echt leuk wanneer je Domination speelt...

• Supremedch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-10 15:10

Supremedch

PSN: supremedch

Cheaters zijn er helaas ook op de ps3.
Ben ze met Ghosts nog niet tegengekomen maar wel een keer met BO2.
Doe je niets aan, zulke figuren zijn gewoon zielig...

• Sssquirrel

Behalve wat onschuldige prestige hacks, heb ik nog nooit een aim bot of andere hacks gezien op de PS3. Niet bij WaW, MW2, BO1, BO2, en nu met Ghosts ook nog niet.

De game loopt overigens soepel en goed op mijn PS3. Ook 's avonds als Amerika online is / komt. Geen last van lag e.d.. Geen idee of IW dingen anders hebben afgesteld op PS3 tov andere platforms.

• HansAnders07
Bij MW2 was er een periode dat er erg veel hackers waren, toen dat het PSN gehackt was oid, dit is toen ook een aantal weken offline geweest

• Typhone
  • Laatst online: 15:24

Typhone

Who Dares Wins

Sssquirrel schreef op donderdag 14 november 2013 @ 13:07:
[...]

Behalve wat onschuldige prestige hacks, heb ik nog nooit een aim bot of andere hacks gezien op de PS3. Niet bij WaW, MW2, BO1, BO2, en nu met Ghosts ook nog niet.

De game loopt overigens soepel en goed op mijn PS3. Ook 's avonds als Amerika online is / komt. Geen last van lag e.d.. Geen idee of IW dingen anders hebben afgesteld op PS3 tov andere platforms.
Ik heb ook helemaal nergens last van. Komt Amerika 's avonds online ja? Ik zou verwachten rond middernacht pas (gemiddeld 6 uur eerder daar?) of rond ons middaguur (hun ochtend).

Ik vind het vooralsnog heerlijk spelen. Hardcore mode vind ik momenteel minder leuk. Iedereen sluipt en kruipt wat rond en scores van 27-19 ofzo na 10 minuten zijn eerder regel dan uitzondering. Dat gebeurde bij BO2 toch bijna niet in HC TDM.

Voor het eerst in 3 COD's speel ik voornamelijk de 'core' mode nu. En leuk dat het is! _/-\o_

• dio22
Schoolgaand en werkend Amerika komt logischer wijs vanaf een uurtje of 3-4 lokale tijd online. Dat is vanaf 9-10 uur hier. Maar geen idee of dat precies de reden is van lag compensation problemen, weinigen hier hebben er last van op consoles aan de reacties te zien.

• Vrijdag
  • Laatst online: 16:51

Mijn zwager heeft een plasma tv met zoveel honderd hertz schermvernieuwing en daar speelde BF3 een heel stuk soepeler op dan op mijn budget LG lcd. Tijdens een mini lanparty was het verschil tussen onze tv's echt duidelijk te zien, zijn scherm speelde veel vloeiender. Het ging op Xbox360 trouwens maar wellicht is dat ook te zien met de PS3.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Verwijderd

Vrijdag schreef op donderdag 14 november 2013 @ 14:07:
[...]

Mijn zwager heeft een plasma tv met zoveel honderd hertz schermvernieuwing en daar speelde BF3 een heel stuk soepeler op dan op mijn budget LG lcd. Tijdens een mini lanparty was het verschil tussen onze tv's echt duidelijk te zien, zijn scherm speelde veel vloeiender. Het ging op Xbox360 trouwens maar wellicht is dat ook te zien met de PS3.
Ik merkte dit op de 360 met GTA5. Mijn oude HD Ready losgekoppeld, nieuwe tv neergezet en het speelde VEEL soepeler. Dat was ook het eerste wat mij opviel.

Verwijderd

Ik ben maar weer teruggestapt op mijn oude prime time opstelling.

Terug naar mijn pc scherm. Met dolby 7.1 headset en nu is het spel een stuk speelbaarder.

In het begin gespeeld zonder headset gewoon op de HD ready tv van 6 jaar oud. Het is werkelijk een wereld van verschil (vooral omdat je nu echt alles kunt horen) zijn de maps een stuk minder hinderlijk.

• koffieboontje
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-06 11:00
Weet je waar ik me ook ontiegelijk aan erger! Van die gore paupertjes die 1 van hun triggers hebben ingesteld als lig knop. Van die gastjes dat als je ze 1 op 1 tegen komt dat ze echt direct gaan liggen.... het is geen cheaten maar wel echt misbruik maken van. Daar kan ik me echt dood aan ergeren. Dat is geen respect hebben voor je tegenstander ;-)

• Gundogan

Gundogan

koffieboontje schreef op donderdag 14 november 2013 @ 21:33:
Weet je waar ik me ook ontiegelijk aan erger! Van die gore paupertjes die 1 van hun triggers hebben ingesteld als lig knop. Van die gastjes dat als je ze 1 op 1 tegen komt dat ze echt direct gaan liggen.... het is geen cheaten maar wel echt misbruik maken van. Daar kan ik me echt dood aan ergeren. Dat is geen respect hebben voor je tegenstander ;-)
Je bedoelt met tactical layout spelen? Zit juist om die reden in het spel (niet dat ik het daar mee eens ben dat dit goed is voor de gameplay ja :)). En dan heb je in IW games ook nog eens geen accuracy penalty als je gaat liggen.

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03
Zucht het lijkt echt wel erger te worden. Had je eerst nog leuke gun-spelers nu lopen er al een stuk of wat van die knife runners rond waar je het nog tegen aflegt ook.

Speelde een paar potje mee met een clan van hier.

Eerste potjes 4 vs 4 . Tegenstander verschanst zich in een huis en campt zowat het hele potje. Gevolg is dat zij winnen.... Tweede potje dus tegen een zooi rushers die flashbangs gooien en je zo makkelijk kunnen kniven...

Toen was ik het al beu. Kan mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik Ghosts hebt gekocht... Echt .... :(

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• DervishD
koffieboontje schreef op donderdag 14 november 2013 @ 21:33:
Daar kon ik me in BO2 ook altijd dood aan ergeren. Ik heb dan altijd zoiets van wees een vent en blijf staan voor een gunfight, gedraag je niet als een kleine b*tch. Maar goed, laten we eerlijk zijn, de hele gameplay van COD faciliteert zo laf mogelijk kunnen spelen.

[ Voor 7% gewijzigd door DervishD op 14-11-2013 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

DervishD schreef op donderdag 14 november 2013 @ 23:45:
[...]

Daar kon ik me in BO2 ook altijd dood aan ergeren. Ik heb dan altijd zoiets van wees een vent en blijf staan voor een gunfight, gedraag je niet als een kleine b*tch. Maar goed, laten we eerlijk zijn, de hele gameplay van COD faciliteert zo laf mogelijk kunnen spelen.
Oh ik haat dat zo. Wat een grafmentaliteit is dat. Bij MW2 kreeg je nog een lading ellende over je heen, nu doet elke idioot het.

Overigens quickscopen eruit? Ik sta de hele avond al eerste met rondrennen met een sniper rifle. Gaat zo makkelijk in deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
En toch hoop ik nog steeds dat de pc versie gefixed wordt. (Ik heb het spel gelukkig nog steeds niet gekocht, ik heb het nu meerdere keren bij een vriend gespeeld) De maps vind ik wel echt veel beter maar de playercount moet zeker omhoog, 12vs12 of 16vs16 kan makkelijk. Daarnaast heeft het spel ook echt wel potentie om een hele mooie ietwat meer tactische shooter te worden waarbij de nadruk ligt op gunplay. Playercount omhoog, de spawns aanpakken, dropshotten en quickscopen er uit en dan kan het nog wat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

DervishD schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 00:33:
En toch hoop ik nog steeds dat de pc versie gefixed wordt. (Ik heb het spel gelukkig nog steeds niet gekocht, ik heb het nu meerdere keren bij een vriend gespeeld) De maps vind ik wel echt veel beter maar de playercount moet zeker omhoog, 12vs12 of 16vs16 kan makkelijk. Daarnaast heeft het spel ook echt wel potentie om een hele mooie ietwat meer tactische shooter te worden waarbij de nadruk ligt op gunplay. Playercount omhoog, de spawns aanpakken, dropshotten en quickscopen er uit en dan kan het nog wat worden.
De laatste twee kan je vergeten, dat 'hoort' helaas bij CoD en zeker bij IW CoD's. Ik hoop nog steeds op dedicated servers + 9v9 (hoewel meer ook nog wel kan ja kijkend naar de grootte van de meeste maps, maar dan moeten sommige gamemodes ook iets aangepast worden om het geen zergfest te laten worden) playlists met de Xbox One release en daarmee de 'officiële' lancering van de cloud service. Spawns is goed te fixen. Bij Black Ops was dit ook een groot probleem en dat was binnen een week of twee goed gefixed. Maarja, IW en patching is een beetje meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
Dropshotten en quickscopen hoort bij COD totdat 3arc en IW eindelijk eens het lef hebben om het er uit te halen. Mensen blijven het nog steeds kopen als ze dat doen want een alternatief voor COD is er (nog) niet (Titanfall?). De snelle gameplay en het rushen blijft er dan nog steeds in, mensen moeten dan alleen echt aan hun gunskill werken.

Eigenlijk zouden ze een remake van COD4 moeten doen. Dezelfde setup met dedicated servers, server browser en mod tools. Alleen de maps en wapens vernieuwen. Voor de rest alles hetzelfde houden. Dus maar een paar killstreaks en een beperkt aantal perks. Gewoon weer eens een echte first person shooter. Dat zou ik persoonlijk geweldig vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Niet online
niet te geloven dat er weer zo veel cheaters zijn.. IW hoeft nooit meer één cent van mij te verwachten. ookal scoren ze gold met hun volgende titel, van mij krijgen ze niks meer. dit spel verdiend het niet om op mijn ssd te staan lol

[ Voor 14% gewijzigd door m4rtyr op 15-11-2013 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-10 23:48

Chris van der G

Tailchakra

Nja, dat is niet per definitie "hun triggers zo ingesteld". Dat zijn waarschijnlijk die modded controllers van 140 euro met extra triggers achter en sensors ipv normale triggers. http://eu.scufgaming.com/

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Niet online
mijn broertje heeft er zo eentje gekocht op koninginnendag voor 2 euro geloof ik, heb em er eens ingeplugt maar nog niet getest, wat is het voordeel van dit ding? als ik op youtube naar die xboxers kijk, spelen de meeste met die dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk de laatste tijd dat het laggen wel meevalt, fps drops ook.

Gisteren paar potjes Cranked gespeeld en het liep smooth as silk. Het enige stomme is dat ik in MP meer grafische poeha uit moest zetten om dezelfde framerate als in SP te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Hij speelt beter inderdaad de laatste dagen..

Je moet sowieso DoF uitzetten evenals VSync.
Dan ipv 4xMSAA .. SMAA. en je ambient op HBO+

Dan ziet het er nog wel erg strak uit allemaal moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Hier loopt het ook weer prima..
alleen ik heb nog wel last van lagcompensation.

Het bizarre is: als ik me downloads aanzet, schiet ik scores van 60+ tegen 10 deaths.
Met me downloads uit overal rare lagkills.

of het zit tussen me oren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-10 20:20

joskuiper

PapaCooper

ApC_IcE schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 10:01:

Het bizarre is: als ik me downloads aanzet, schiet ik scores van 60+ tegen 10 deaths.

Dat heb ik dus ook! Zodra ik Newsleecher weer aan zet en dan ga spelen ben ik de lag compensation helemaal kwijt! Dacht ook dat het tussen m'n oren zat, maar nu jij het ook zegt zal er wel een kern van waarheid in zitten....

Heel vreemd.

Jij toevallig ook een snelle verbinding (heb ziggo 150mb), en daardoor altijd vrij lage ping?

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dio22

Thanks voor de tip, dat ga ik eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Laatst online: 24-10 12:32

steel123

Cryman9

joskuiper schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 10:25:
[...]
Dat heb ik dus ook! Zodra ik Newsleecher weer aan zet en dan ga spelen ben ik de lag compensation helemaal kwijt! Dacht ook dat het tussen m'n oren zat, maar nu jij het ook zegt zal er wel een kern van waarheid in zitten....

Heel vreemd.

Jij toevallig ook een snelle verbinding (heb ziggo 150mb), en daardoor altijd vrij lage ping?
Dat 150mb downloadsnelheid zegt dus echt werkelijk waar helemaal niks over je internetsnelheid tijdens gamen.

Zelf had ik bij Battlefield 3 altijd zo'n beetje de laagste ping van iedereen. Ik ga er vanuit dat het hier dus ook nog steeds zo is, aangezien je het niet kan controleren. En zolang ik een goede host heb dan draait het perfect. Heb ik ook elke match scores van 30+ kills en 10-15 deaths.

Maar als ik zo in mijn friendslist rondkijk, ook bij erg goede BO2 spelers. Dan zie ik die allemaal met een accuracy van 15-16% in Ghosts. Ja wtf, daar krijg je ook echt niemand mee dood. Mijn accuracy is 22.8%, dat scheelt toch behoorlijk. Ik weet niet of al die mensen het BO2 sprayen aangeleerd hebben en nu dus keihard zuigen. Maar ik ben blij dat ik in BO2 nog nooit met een laser smg gespeeld heb :+
Zowiezo al zelden met een SMG, voornamelijk Assault/LMG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even beginnen over een ander punt daar waar jullie over aan het discussiëren zijn...

Theather mode
Ik mis het eigenlijk wel.. Iemand anders die het wel jammer vindt dat dit niet ingebouwd zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Verwijderd schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 10:52:
Even beginnen over een ander punt daar waar jullie over aan het discussiëren zijn...

Theather mode
Ik mis het eigenlijk wel.. Iemand anders die het wel jammer vindt dat dit niet ingebouwd zit?
Hear Hear !
Zeker om te kijken waar iemand zat en/of iemand die mogelijk cheat te bekijken.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sc0rPi0N schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 10:54:
[...]

Hear Hear !
Zeker om te kijken waar iemand zat en/of iemand die mogelijk cheat te bekijken.
Dat ook.. Kijkend naar mijn eigen gameplay.. (Ik ben dol op snipers (ja ook het 'quickscopen' :X)
In een van mijn eerste potjes kreeg ik een collateral terwijl ik geeneens wist waar die tweede persoon zou moeten lopen haha

Ook zou ik die clips dan opslaan om (uiteindelijk) een kleine montage van te maken..

Dan maar wachten op de Xbox One...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Ik ben toch niet te enige die zich kapot ergert aan de spawns ? Vaak genoeg start je twee meter van de tegenstander en als het dan zo'n prikpoppetje is ben je al gelijk weer klaar.

Toch wel opvallend. Ontzettend grote mappen, maar ze krijgen het telkens voor elkaar om duidelijk in het zicht van de tegenstander je weer te laten beginnen (en dus weer eindigen)

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Sc0rPi0N schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:06:
Ik ben toch niet te enige die zich kapot ergert aan de spawns ? Vaak genoeg start je twee meter van de tegenstander en als het dan zo'n prikpoppetje is ben je al gelijk weer klaar.

Toch wel opvallend. Ontzettend grote mappen, maar ze krijgen het telkens voor elkaar om duidelijk in het zicht van de tegenstander je weer te laten beginnen (en dus weer eindigen)
Bij mij komt het redelijk vaak voor dat ik spawn (game start, dus count down) en dat er gewoon iemand achter me staat of ik voor iemand. Er zit dan zo'n 5 meter ( in game ) tussen oid. Dan zit je dus 10 seconden tegen iemand ze rug aan te kijken om hem vervolgens neer te schieten of neergeschoten te worden.

[ Voor 8% gewijzigd door R0y. op 15-11-2013 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

joskuiper schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 10:25:
[...]

Heel vreemd.

Nee zit wel in dezelfde regio (upc)

Maar als ik 10 lijntjes nieuwsgroepen aanzet schiet ik alles aan stront.
Maten van mij hebben dus wel ziggo (niet duurste) en zelfde verhaal
Ik zet dus nu altijd een Blueray collectie van 4 stuks (100GB) aan voor het gamen.
Zal upc blij mee zijn 8)7

Hier exact hetzelfde.
zo ga ik in KC dus van 20-5 naar 20-15 in een minuut (nee niet overdreven) 8)7
Tip: Zet je downloads aan :O

[ Voor 29% gewijzigd door ApC_IcE op 15-11-2013 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:26

Laatst nog een potje.

Ik schiet iemand neer. hij spawnt achter mij. Hij schiet mij neer.
Spawn ik weer achter hem. schoot ik hem neer. en toen spawnde hij ergens anders :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Och, ik spawnde laatst bij een capturepoint met 4 tegenstanders. Ik kon keurig netjes een semtex ertussen gooien want ik stond toch achter ze.

Toen vond ik het niet zo erg.

Echter toen ik een keer spawnde en meteen in mijn reet gebeten werd door een hond, vond ik het minder prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-09 22:20
Ik hoop dat iemand hier een antwoord op heeft.

Als ik straks een PS4 met COD Ghosts, kun je dan ook met een vriend multiplayer spelen indien hij een PS3 heeft met COD Ghosts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lazrambo schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:03:
Ik hoop dat iemand hier een antwoord op heeft.

Als ik straks een PS4 met COD Ghosts, kun je dan ook met een vriend multiplayer spelen indien hij een PS3 heeft met COD Ghosts?
Ik geloof van niet.. Console gebonden..

Niet zeker natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Verwijderd schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:04:
[...]

Ik geloof van niet.. Console gebonden..

Niet zeker natuurlijk.
Er is geen crossplatform. Daarbij zijn de PS3 en PS4 versie ook 'echt anders' (als in: ze worden als aparte versies behandelt door IW) met andere features (voornamelijk wel 9v9 mogelijk op de PS4).

[ Voor 11% gewijzigd door Gundogan op 15-11-2013 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nebur86
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-10-2023
iw en hackers, pfff. heb het gevoel dat het nu al veel erger is dan in BO2 ooit. In BO2 deed treyarch altijd wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nebur86 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:24:
iw en hackers, pfff. heb het gevoel dat het nu al veel erger is dan in BO2 ooit. In BO2 deed treyarch altijd wel wat.
Treyarch reageerde tenminste ook op kritiek en deed er wat mee. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 05-10 16:46

Hey interesting, ga ik ook eens proberen maar download je dan op max? Of gecapped

[ Voor 4% gewijzigd door wimpie007 op 15-11-2013 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Mijn max is 5,8MB/s en dan cap ik em op 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 05-10 16:46
ApC_IcE schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 13:27:
Mijn max is 5,8MB/s en dan cap ik em op 5
Grappig ik heb ook 50Mbit glas dus zit in hetzelfde schuitje denk ik haha.

Wat je ook kan doen zit ik me nu te bedenken is de bandwidth in je router cappen dan toch?
Of zou dat toch anders zijn dan daadwerkelijk downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Jongens wat maakt 50Mbit snelheid nu allemaal uit?
Een online game gaat dat toch zeker niet allemaal leegtrekken?
Het toch voor 99% om de ping of ben ik nou gek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-10 14:19

MeNTaL_TO

The future is not set

steel123 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 13:51:
Jongens wat maakt 50Mbit snelheid nu allemaal uit?
Een online game gaat dat toch zeker niet allemaal leegtrekken?
Het toch voor 99% om de ping of ben ik nou gek?
Ja en upload/download vol en je ping zal zonder QoS stijgen, dat is precies hun punt.
Er waren ten tijden van mw2 of 3 al progjes waarmee je de bandbreedte voor MW kon knijpen zodat je en geen host werd en voordeel had van lagcompensation. Of dat echt werkt is nog steeds een tweede.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Nou, als er bij mij in huis gedownload wordt dan merk ik dat meteen, want dan raak ik dus echt helemaal niets meer.
Ik heb dat ook wel eens geprobeerd bij BO2, waar men ook zei dat dit zou werken. Echt niet dus!

Ik heb trouwens ook nog steeds geen cheater gezien, maar moet zeggen dat ik ook nog maar lvl 35 ben dus nog niet zoveel ervaring.

Ik ben wel benieuwd naar de accuracy van deze mensen, want als deze onder de 20% ligt en zeker onder de 16% dan weet ik direct waar het bij hun door komt dat ze slecht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steel123 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 14:28:
Nou, als er bij mij in huis gedownload wordt dan merk ik dat meteen, want dan raak ik dus echt helemaal niets meer.
Ik heb dat ook wel eens geprobeerd bij BO2, waar men ook zei dat dit zou werken. Echt niet dus!

Ik heb trouwens ook nog steeds geen cheater gezien, maar moet zeggen dat ik ook nog maar lvl 35 ben dus nog niet zoveel ervaring.

Ik ben wel benieuwd naar de accuracy van deze mensen, want als deze onder de 20% ligt en zeker onder de 16% dan weet ik direct waar het bij hun door komt dat ze slecht zijn.
Dat komt denk ik omdat je je download EN upload niet capped hebt. Bij online gamen is je upload even belangrijk als download. ;)

Upload cappen op 50% van je max upload en gaan! Download kan gerust op 80%, daar 9 van de 10x de verhouding download/upload bij veel providers 10:1 is.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2013 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilias1991
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:45
Interessant!

Waar kan ik de cap instellen in mijn router? Kan iemand mij in de juiste richting "duwen".

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ilias1991 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 14:52:
Interessant!

Waar kan ik de cap instellen in mijn router? Kan iemand mij in de juiste richting "duwen".

Alvast bedankt.
Niks router, gewoon in je download client doen. utorrent, whatever.

Zelf niet geprobeerd, vanavond even doen. :P

Welke provider heb je? Welk abonnement en welke downloadclient?

Ik heb internet+ van ziggo.

Dat is ca. 8 mb down en 800Kb up.
Ik ga hem dus cappen op max 6mb down en 400Kb up. Dan houd ik 2mb/s down over en 400Kb up.

Word even pielen denk ik, maar dit kan best kloppen.

Eergisteren deed ik een potje Cranked en ik ging als een Terminator on crack. Na het spelen zag ik dat mijn utorrent nog vrolijk dingen aan het binnenlepelen was....

Nooit zo goed gespeeld, dus zou kunnen. :D

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2013 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Ik heb zoiets alleen gedaan tijdens MW3 om geen host te worden. CoD is vrij licht qua netcode (denk dialup modem friendly) dus dan moet je flink je connectie belasten om een mindere verbinding te simuleren of een programma gebruiken die een hogere ping/load simuleert. En dan nog heb ik mijn twijfels of er niet een placebo effect in werking treedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:33:
Ik heb zoiets alleen gedaan tijdens MW3 om geen host te worden. CoD is vrij licht qua netcode (denk dialup modem friendly) dus dan moet je flink je connectie belasten om een mindere verbinding te simuleren of een programma gebruiken die een hogere ping/load simuleert. En dan nog heb ik mijn twijfels of er niet een placebo effect in werking treedt.
Ik weet het pas als ik het geprobeerd heb. Kan ook zijn dat ik zo "in the zone" zat dat alles gewoon goed ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ehhr, of je veranderd de waarde in je config file? De paar dat ik heb kunnen spelen hielp een max van 100 ms instellen al behoorlijk. Maar goed, de playerbase via steam is al onder de 5000 gedoken, dus je moet dan wel langer wachten. Gaat de host weg na het potje, ga er dan maar beter zelf ook uit, als een ander daarna de host is, kan je rustig weer 500ms pings krijgen.

Daarnaast: heads up, PS3 hackers gespot. :-( 1x waar ik bij was (kamergenoten van familie waren het aan het spelen) en de eerste paar forum reports staan er ook. Mensen met alle perks, die een level per kill krijgen en het gebruikelijke aimbot gedoe. De hackende dude kondigde aan dat hij de volgende game via lobby mods iedereen super-veel xp zou geven. "Ohhh je gaat me reporten, dan hack ik jullie chars to mee? Worden we allemaal gebanned" - waarna z'n naam bleef veranderen. Walgelijk trouwens enkel voice chat over je TV, wat een schreeuwlelijkerds allemaal.

Nee dan deze gisteren, ik was squads aan het doen met die defence waves, stijgt één van de medespelers op en regent ladingen en ladingen nades op alle tegenstand die gespawned werd. Gezien dxtory niet werkt, snel fraps gestart, maar helaas crashte de game voordat ik (30 sec) kon opnemen.

De grootste grap is nog, dat ik zelf ingame in één van de aimbot-makers videos zit. Gezien er reclame voor wordt gemaakt zal ik deze maar niet linken, maar de tool is er inmiddels dus voor xbox 360, pc en ps3 (ps3 sinds eergisteren?).
Eerste grote wave aan Vac-bans op steam is alvast uitgedeeld. Helaas waarschijnlijk ook aan een groot deel van de ram-fix gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ONder de 5000? Ik zie er toch een 20k+ hoor en mijn config file is al aangepast. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-10 21:42
Als ik alles zo lees ben ik blij dat ik m nog niet gekocht heb (XBOX 360)..

Wacht het nog wel even af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Heb et net weer gehad,
Kreeg tegenstrijdige resultaten met wel of niet downloaden
dus echt bevestigen kan ik et nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Zat net even naar deze stream te kijken, ik vind dat de game er wel degelijk uit ziet op de PS4.
http://www.twitch.tv/xploziion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-10 20:12
Kan iemand helpen met de clan tags voor PC? Ik heb een clan aangemaakt, tags en motto ingesteld via de CoD App maar hij showt de clan tag niet voor mijn naam en in mijn signature. Hoe fix ik dit zonder mijn steamnaam aan te passen? In de app showt ie overigens wel als [TAG] Name. Mijn clanmates hebben ook geen tag voor hun naam.

Ik kan er niks over vinden op internet. Alleen hoe je het voor consoles moet doen...

[ Voor 11% gewijzigd door Kyumia op 15-11-2013 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Kyumia schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 17:32:
Kan iemand helpen met de clan tags voor PC? Ik heb een clan aangemaakt, tags en motto ingesteld via de CoD App maar hij showt de clan tag niet voor mijn naam en in mijn signature. Hoe fix ik dit zonder mijn steamnaam aan te passen? In de app showt ie overigens wel als [TAG] Name. Mijn clanmates hebben ook geen tag voor hun naam.

Ik kan er niks over vinden op internet. Alleen hoe je het voor consoles moet doen...
zelfde probleem hier.
werkt gewoon niet. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
De eerste problemen met de PS4 duiken nu al op waarbij het grootste probleem is dat de MP met de meest recente update niet start. Ik hoop dat het heel lang duurt voordat IW een oplossing vind, dat is precies wat ze verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Oh man, nu wordt het nog mooier,

Na de 4GB fix (waar je voor gebanned wordt) heeft iemand die de AMD patch 9 driver issues wilde oplossen een patch gemaakt die de crashes op Dx componenten oplost. Met als bijwerking dat de game spontaan ook met Dx10 en zelfs (na verder testen) met Dx9.0c hardware kan werken. Dit fixt o.a. de waterval-shader bugs in de game die vrijwel iedereen in de SP tegen komt op de PC.

Maar goed, je kunt Ghosts dus eigenlijk gewoon spelen met een 9800GT en 4GB ram (singleplayer, multiplayer staat je niet toe met zoveel applicatie wijzigingen - waarom mag joost weten, deze aanpak kiezen hackers niet voor aimbot etc.). En het mooiste is nog dat "terrain detail" aka Tesselation (wat een Dx11 feature is) gewoon werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

djunicron schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 17:53:

Na de 4GB fix (waar je voor gebanned wordt) heeft iemand die de AMD patch 9 driver issues wilde oplossen een patch gemaakt die de crashes op Dx componenten oplost. Met als bijwerking dat de game spontaan ook met Dx10 en zelfs (na verder testen) met Dx9.0c hardware kan werken. Dit fixt o.a. de waterval-shader bugs in de game die vrijwel iedereen in de SP tegen komt op de PC.

Maar goed, je kunt Ghosts dus eigenlijk gewoon spelen met een 9800GT en 4GB ram (singleplayer, multiplayer staat je niet toe met zoveel applicatie wijzigingen - waarom mag joost weten, deze aanpak kiezen hackers niet voor aimbot etc.). En het mooiste is nog dat "terrain detail" aka Tesselation (wat een Dx11 feature is) gewoon werkt!
De engine zou in principe helemaal terug kunnen naar DX7 (CoD2 had die optie). Je verliest dan zowat alle toeters en bellen, maar je hebt wel 1000fps. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Laatst online: 20-10 20:20

joskuiper

PapaCooper

Bah wat wordt ik gestoord van de lag in dit spel.
Keer op keer.

Net 2 uur gespeeld, elke keer telaat.
Ik speel met een assault rifle, ik schiet 4 schoten in mijn scherm.
Kijk ik killcam, geen 1 schot.

Ik schiet iemand neer, denk dat ik klaar ben en herlaad.
Terwijl ik reload krijgt de enemie zijn laatste hit en gaat dood.

Wat kan ik hier aan doen? Dit is zeer frustrerend!!
PC moet het makkelijk kunnen trekken, heb snelle internet verbinding.

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
djunicron schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 17:53:

Allemachtig, IW heeft nog nooit eerder zo keihard gefaald. Heb je de bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

steel123 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 14:28:

Zegt niet veel bij deze game. Je kan nog steeds sprayen met smg's, ondanks het ontbreken van lasers. Bij BO2 had ik 20+ accuracy met alleen ads richten, toen zakte het dramatisch omdat ik vaker zonder ads schoot maar in mijn K/D was dat nauwelijks een issue(sterker, die steeg). Als je HC speelt is het helemaal lager, gezien je daar sowieso minder on target hits nodig hebt voor een kill. Wat minder accuraat is zijn AR's als je geen ADS gebruikt, bij BO2 kon je met een AN94 makkelijk close range gevechten winnen zonder ADS, dat is bij Ghosts wel lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
Ik hoop dat ze wat doen aan het aantal hits dat nodig is om je dood te krijgen.. Als je nu geraakt wordt ben je instant dood, je kan niet eens meer bukken of wegduiken, laat staan terugschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Niet online
ik haal overdag makkelijk scores van 45-15 etc, nu sta ik net positief.. heb een hoop meer (fps)lagg in de avond. game werkt overigens ietsje "smoother" bij mij na de "patches", behalve in grotere maps (bijna allemaal dus) zit ik op 25 fps met een gtx460 @ 470. ik ga wat anders zoeken jongens, ik trek dit niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

DervishD schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 18:21:
[...]

Allemachtig, IW heeft nog nooit eerder zo keihard gefaald. Heb je de bron?
Simpelweg even zoeken op "ghosts directx fix patch". De originele bron auteur heeft het op Bit.ly gegooid en z'n eigen videos weggehaald, daar hij (had ik niet eens door eerst) dit met illegale versies testte, gezien de problemen met de RAM fix (waar hij ook aan meewerkte).

Direct linken hiernaartoe doe ik maar niet, ik had het bekeken met scriptblocker in Chromium vanaf Linux, maar ik weet niet wat je krijgt als je sites met dit soort patches op een windows machine bekijkt. Maar op youtube zie je ook al mensen ermee aan de gang gaan en dus b.v. met een 9800GT 512 in GPU-Z deze game starten zonder commentaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
Ik heb een vreemd probleem in de single player missies. Bij missie 16 moet je een ground radar array onklaar maken. Nadat dat is gelukt rij je met een tank mee het complex uit, en daar blijft de tank staan en er gebeurt vervolgend niks meer... Als je het commentaar mag geloven stort het hele complex in nadat de raketten zijn ingeslagen, maar er is geen raket te bekennen, laat staan een instortend complex.

[edit]
Na de missie nogmaals vanaf het begin te hebben gedaan is de raket er wel en zie je de schotel ook instorten. Daarna gaat het spel verder. Schijnbaar ergens een trigger gemist. Jammer dat dit soort fouten nog altijd gemaakt worden.

[edit]
Uitgespeeld. Vermakelijk, doch veel van hetzelfde en veel te kort.

[ Voor 28% gewijzigd door Gisae op 15-11-2013 23:02 ]

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
Zo, weer 2 avonden heerlijk kunnen knallen :) En, positief nieuws, S&D is terug oOo

Heb nu veel gespeeld met marksman rifle IA-2, en dan met iron sight of, voor grotere maps, thermal sight. Die knalt behoorlijk lekker weg. Aanrader!

Toch jammer dat theatre mode weg is... Had gisteren een kill die ik wel terug wilde zien...: ik zie iemand, schiet en raak hem (niet dood), ik duik weg en gooi als reflex mijn tactical(?). Ik was in de veronderstelling dat ik een grenade in mijn loadout had, maar het was een throwing knife. Anyways, de knife was raak haha :)

I want the replay :(

[ Voor 42% gewijzigd door Sssquirrel op 16-11-2013 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Niet online
Ik ben ook meer bezig met marksman rifles, vooral de eerste vind ik veel lijken op de fal? of hoe hij ook heette in BO2(de eerste marksman unlock), nette accuracy en veel kogels in de mag (24). Ik heb trouwens met dxtory mijn fps gecapped op 60 en alle details op low gezet, ratio op 16/9. image detail op high en wat AA settings op medium. resultaat = vrijwel constant 60 fps op de meeste maps maar het voelt meer aan als 30 fps, waarom mag geert-jan weten :)
Pagina: 1 ... 19 ... 32 Laatste

Let op:
De discussies en slowchat betreft vergelijkingen met andere shooters mogen achterwege gelaten worden. Hou het over COD Ghosts.

Posts over waar het spel te kopen zijn ook niet welkom