ik heb even een snelle vraag ik heb het forum doorgezocht en google maar kon niks vinden, ik gebruik altijd msi afterbruner om mijn gpu temp etc te monitoren in game. Het staat aan maar krijg het niet voormekaar in ghost bo2 wel allee andere games ook mis ik iets?.
Verwijderd
Volgens mij komt dat omdat Ghost 64-bit is.glydoscoop schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 18:43:
ik heb even een snelle vraag ik heb het forum doorgezocht en google maar kon niks vinden, ik gebruik altijd msi afterbruner om mijn gpu temp etc te monitoren in game. Het staat aan maar krijg het niet voormekaar in ghost bo2 wel allee andere games ook mis ik iets?.
Tja was een paar dagen lid en kom er nu achter dat ik er al uit gekickt ben zonder ook maar 1 potje te hebben gespeeld met jullie. In vrijwel elke keer sta ik wel in de top 3 (met name Dom) maar mijn K/d ratio is nu 0.75 en ben level 19. Jammer dat jullie kijken naar cijfers en niet gewoon naar hoe een speler is. Maar succes met zoeken naar leden op deze manier.wiz-kid schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 17:33:
[...]
Om hier even duiding aan te geven: K/D is inderdaad niet representatief voor iemand zijn vaardigheid in een bepaalde game. Zoals reeds gezegd, kan iemand veel punten opleveren bij bv. domination en een slechte K/D-ratio hebben. Het is echter wel de beste parameter die toelaat om toch een schatting te maken van iemand zijn skill vooraf. Het doel is immers om spelers aan te trekken van een bepaald "niveau". We hebben namelijk (gezonde) ambities voor de clanwars. Kortom: als je denkt een meerwaarde te zijn voor het team, mag je contact op nemen.
Oh en even voor de duidelijkheid: we hebben er wel degelijk lol in.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
http://www.vg247.com/2013...ed-dome-returning-report/
Hahahaha, 2x dezelfde map in 1 COD versie had ik nog niet gezien. Wat een graftakken zijn het bij IW ook.
Hahahaha, 2x dezelfde map in 1 COD versie had ik nog niet gezien. Wat een graftakken zijn het bij IW ook.
Verwijderd
Hoe de speler is lijkt mij eigenlijk het belangrijkste van het hele aspect van samen in een team zitten.Sc0rPi0N schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 18:54:
[...]
Tja was een paar dagen lid en kom er nu achter dat ik er al uit gekickt ben zonder ook maar 1 potje te hebben gespeeld met jullie. In vrijwel elke keer sta ik wel in de top 3 (met name Dom) maar mijn K/d ratio is nu 0.75 en ben level 19. Jammer dat jullie kijken naar cijfers en niet gewoon naar hoe een speler is. Maar succes met zoeken naar leden op deze manier.
Dome was toch ook een unieke map in World at War? Misschien een remake van die map.reemprive schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 19:09:
http://www.vg247.com/2013...ed-dome-returning-report/
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Pffff, boehoe, het is wel duidelijk inmiddels dat je teleurgesteld bent in de game. Dat de game op de PC issues heeft, betekent niet dat het overal slecht op is. Op de console (ps3) 0,0 problemen. Leuke game. Beter dan BO2 voor mij.reemprive schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 19:10:
Clan wars? Bij dit halfbakken spel?
Ik zou haast zeggen tegen alle pc-gamers die lopen te klagen: probeer t eens op de console. Klim achter je bureau en beeldscherm vandaan, en plof relax op de bank achter je 40 inch tv
Maargoed, dat is volgens mij vloeken in de kerk hiero...
This is a Rapture reminder..
Ik had eerst problemen met m'n muis bij de map Whiteout en die Jungle map. Nu heb ik bij m'n look settings de Smooth Mouse optie op Yes gezet, en het werkt als een zonnetje!
Zit alleen nog met het feit dat m'n steam overlay niet opent
Op m'n laptop doet ie het wel zonder problemen, snap er nog steeds niks van.
Zit alleen nog met het feit dat m'n steam overlay niet opent
Ik heb zo'n voucher gehad bij ghosts voor de classic ghost character.
Ingevoerd bij redeem a code is ps3 store, maar kan hem vervolgens niet terug vinden in cod zelf. Heb al lopen zoeken maar kom nou niet echt verder
Ingevoerd bij redeem a code is ps3 store, maar kan hem vervolgens niet terug vinden in cod zelf. Heb al lopen zoeken maar kom nou niet echt verder
Dat is precies wat IW wil. Nee, ik ben niet van plan om een console te kopen omdat IW niet in staat is om het spel fatsoenlijk voor de pc te optimaliseren. Ze hebben pc gamers een beta versie verkocht en hebben nu de verplichting om het op te lossen.Sssquirrel schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 19:21:
Ik zou haast zeggen tegen alle pc-gamers die lopen te klagen: probeer t eens op de console. Klim achter je bureau en beeldscherm vandaan, en plof relax op de bank achter je 40 inch tv
hoezo?Sssquirrel schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 19:21:
[...]
Pffff, boehoe, het is wel duidelijk inmiddels dat je teleurgesteld bent in de game. Dat de game op de PC issues heeft, betekent niet dat het overal slecht op is. Op de console (ps3) 0,0 problemen. Leuke game. Beter dan BO2 voor mij.
Maargoed, dat is volgens mij vloeken in de kerk hiero...
met vsync naar een ge-upscalede 720p op de ps3...
owja, met aim assist, dat bedoel je toch?
720p upscale op een 60 inch?? naah.. moet ik je nu gaan vertellen dat dat ook om te huilen is?
ook op de console zijn graphics e.d. dramatisch !! alleen pc speler zijn meer eisender.. gewoon omdat dat platform niet 6 jaar stilstaat
that said.... dit is en bljft een bagger spel..
ook console heeft last van lagg en brakke hit detection EN host migration (aangezien een hele boel mensen ragequiten, omdat ze denken dat ons team hackt ofzo)
en dan had ik field orders.. humiliate next player u kill..
ik knifen.. he!! er gebeurd niks..
blijkt dat je hem moet teabaggen... sorry, maar dit spel is gewoon een lachertje..
laatste hoop: respawn met titanfall.
mocht titanfall echt DE hit worden, vrees ik voor het voortbestaan van call of duty op langere termijn
[ Voor 3% gewijzigd door aron225 op 12-11-2013 20:29 ]
M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm
Eens. Het is gewoon een kutspel. Ik speel het nu bij gebrek aan beter, gezien BF4 ook een buggy geheel is. Hopen inderdaad dat Titanfall het waar gaat maken. Dat het een hoop ellende is heeft niks met de PC te maken, hoewel, de eerste hacker in een potje van mij al gezien. Lekker spinnen en dan een potje tdm met 70-2 eindigen. Maar het draait prima op de PC bij mij, soms wat happeringen maar dat is meer tijdens recorden.aron225 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 20:14:
[...]
laatste hoop: respawn met titanfall.
mocht titanfall echt DE hit worden, vrees ik voor het voortbestaan van call of duty op langere termijn
BO2 vonden mensen slecht, maar in de essentie was het een veel beter spel dan COD Ghosts. Het enige dat goed is aan dit spel is de map opbouw.
Ik ga niet een genre spelen op een apparaat dat daar mij inziens ongeschikt voor is. Het feit dat je aim assist moet implementeren zegt feitelijk al dat er kunstmatige foefjes toegevoegd moeten worden om het speelbaar te maken.Sssquirrel schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 19:21:
[...]
Pffff, boehoe, het is wel duidelijk inmiddels dat je teleurgesteld bent in de game. Dat de game op de PC issues heeft, betekent niet dat het overal slecht op is. Op de console (ps3) 0,0 problemen. Leuke game. Beter dan BO2 voor mij.
[ Voor 31% gewijzigd door codex op 12-11-2013 21:09 ]
Had ik net die Field Order crate met dat doodshoofd icoontje is de game klaar tijdens het aftellen. Grrr3%@#%#$
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Net voor het eerst een titanfall filmpje gezien, dat had de nieuwe CoD moeten zijn joh, ik speel dit spel ook alleen maar omdat ik niks anders meer weet atm.. heb het wel gehad met quake/ut
Wel jammer dat we tot maart moeten wachten zeg..
snelle update btw.. nog 120 frags voor mijn gillie suit, m'n kd is gekelderd met 0.10, haha
Wel jammer dat we tot maart moeten wachten zeg..
titanfall is van de makers van callofduty 4 e.d.
gewoon mensen die weten wat ze doen, ik heb er daarom ook enorm veel vertrouwen in dat dit wel een game gaat worden voor mij !
bf3 was te traag.
bo2 was leuk ! 1800 uur gespeeld.
mw3 vond ik niet veel
ghosts is toppunt van middelvinger naar de pc community.
ik ga nu eerst bf4 proberen.. kijken hoe of wat... maar ik heb daar niet echt veel vertrouwen in.
op andere laptop (gt750m + hd4400) wil hij niet eens starten, krijg ik optimus error (kan intel hd graphics niet initialiseren)... kom eens gauw zeg !!
gewoon mensen die weten wat ze doen, ik heb er daarom ook enorm veel vertrouwen in dat dit wel een game gaat worden voor mij !
bf3 was te traag.
bo2 was leuk ! 1800 uur gespeeld.
mw3 vond ik niet veel
ik ga nu eerst bf4 proberen.. kijken hoe of wat... maar ik heb daar niet echt veel vertrouwen in.
op andere laptop (gt750m + hd4400) wil hij niet eens starten, krijg ik optimus error (kan intel hd graphics niet initialiseren)... kom eens gauw zeg !!
M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm
Weer amper speelbaar voor mij vanavond op PS3. Ik wordt aan alle kanten overhoop geknald door mensen die mij eerder zien dan ik hen. Ik schiet, hoor hitmarkers maar ik ben dood door wat lijkt als 1 kogel.. Kill cam laat zien dat ze bijna een heel magazijn op me leegschieten en dat ik niet eens schiet. Hier had ik bijna nooit last van in eerdere CoDs..
Scorpion doet in ieder geval altijd z'n best.Sc0rPi0N schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 18:54:
[...]
Tja was een paar dagen lid en kom er nu achter dat ik er al uit gekickt ben zonder ook maar 1 potje te hebben gespeeld met jullie. In vrijwel elke keer sta ik wel in de top 3 (met name Dom) maar mijn K/d ratio is nu 0.75 en ben level 19. Jammer dat jullie kijken naar cijfers en niet gewoon naar hoe een speler is. Maar succes met zoeken naar leden op deze manier.
Maar zijn 'clanwars' niet gewoon een playlist met geregistreerde parties? Of is er nog iets van een ladder/league systeem? Alleen een playlist is al prima, maar een zichtbare ladder is leuker natuurlijk.
aron225 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 22:16:
offtopic:
In één post.
Beiden zijn in hun huidige staat een 'middelvinger' naar de PC spelers.
Titanfall ziet er tof uit en is zo'n beetje de enige mainstream shooter waarvan ik nog een beetje verwachtingen van heb. Hoewel ik ook met die game al een aantal dingen zie die misschien niet helemaal gaan werken.
In één post.
Titanfall ziet er tof uit en is zo'n beetje de enige mainstream shooter waarvan ik nog een beetje verwachtingen van heb. Hoewel ik ook met die game al een aantal dingen zie die misschien niet helemaal gaan werken.
[ Voor 3% gewijzigd door Gundogan op 12-11-2013 23:31 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Gundogan schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 23:28:
[...]
Scorpion doet in ieder geval altijd z'n best.
Maar echt... (het zal de leeftijd wel zijn) maar elkaar k/d ratio vergelijken... sorry hoor maar daar doe ik niet aan mee. Je kan er totaal niets mee en het voegt ook niets toe.
Ik heb bij mijn steaks alleen maar support zaken (Heli sniper. Oracle, Odin) en heb vrijwel elk potje die altijd gehaald.
En daar je potjes hebt waar het goed gaat en je er zin in krijgt zo vern... IW het weer door te grote maps te maken en je gewoon voor de neus van de enemy te laten spawnen (tot 3 keer achter elkaar). Vooral op deze manier doorgaan en hij gaat in maart van mijn systeem af en ga stap over naar Titanfall. Mogen ze de game steken waar de zon niet schijnt....
[ Voor 31% gewijzigd door Frostbite op 13-11-2013 00:42 ]
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Misschien doen ze nog een grote update van 50 gigabite
en komt het allemaal nog goed
Ik ben bezig met een funclan.
AAPC
Is een groep vrienden (stuk of 8 totaal).
We spelen voor de lol, maar wel objective based.
Als callofduty.com.clans nou eens meewerkt.
We spelen clanwars (maar niet iedereen kan altijd) en gewoon online en tac team.
Als er mensen interesse hebben, pm maar.
AAPC
We spelen voor de lol, maar wel objective based.
Als callofduty.com.clans nou eens meewerkt.
We spelen clanwars (maar niet iedereen kan altijd) en gewoon online en tac team.
Als er mensen interesse hebben, pm maar.
Idem. Je raakt een gast vijf keer zonder dat hij dood gaat, hij schiet twee keer en daar ga je. Als je dan in de kill cam kijkt zie je dat hij je al heeft neergeschoten op het moment dat jij aimt.dio22 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 23:20:
Weer amper speelbaar voor mij vanavond op PS3. Ik wordt aan alle kanten overhoop geknald door mensen die mij eerder zien dan ik hen. Ik schiet, hoor hitmarkers maar ik ben dood door wat lijkt als 1 kogel.. Kill cam laat zien dat ze bijna een heel magazijn op me leegschieten en dat ik niet eens schiet. Hier had ik bijna nooit last van in eerdere CoDs..
Lijkt op wat laggy servers icm te hoge ping afstelling.
Dat CoD vernaggelt trouwens m'n hele netwerk. Nadat ik gespeeld heb moet ik zowel m'n router (brakke experiabox) als m'n managed switch rebooten, ander krijg ik problemen met zowel IPTV, wired en wireless internet: slechte verbinding, kleinere bandwidth en droppende connecties.
Dat is t KPN signaal wat gewoon enorm storingsgevoelig is, ben sinds 2 maanden weer terug bij upc en nergens meer last van waar ik bij kpn dagelijks de boel moest resetten.AutCha schreef op woensdag 13 november 2013 @ 08:19:
[...]
Idem. Je raakt een gast vijf keer zonder dat hij dood gaat, hij schiet twee keer en daar ga je. Als je dan in de kill cam kijkt zie je dat hij je al heeft neergeschoten op het moment dat jij aimt.
Dat CoD vernaggelt trouwens m'n hele netwerk. Nadat ik gespeeld heb moet ik zowel m'n router (brakke experiabox) als m'n managed switch rebooten, ander krijg ik problemen met zowel IPTV, wired en wireless internet: slechte verbinding, kleinere bandwidth en droppende connecties.
PSN: Wauzer010
Hmmm ik heb echt eerlijk nergens last van.. Had je dat eergisteren ook, toen wij samen in een game zaten?AutCha schreef op woensdag 13 november 2013 @ 08:19:
[...]
Idem. Je raakt een gast vijf keer zonder dat hij dood gaat, hij schiet twee keer en daar ga je. Als je dan in de kill cam kijkt zie je dat hij je al heeft neergeschoten op het moment dat jij aimt.
Gisteren trouwens voor de eerste keer Extinction gedaan... kan nou niet zeggen dat het de humor en fun van de BlackOps Zombie mode kan evenaren..
[ Voor 13% gewijzigd door Sssquirrel op 13-11-2013 08:46 ]
Nee, eergister geen probleem. Nu had ik het gisteren maar bij een paar (heb ook maar vijf potjes gespeeld), het viel me wel op. Misschien toevallig geconnect met een server in verwegistan.Sssquirrel schreef op woensdag 13 november 2013 @ 08:43:
[...]
Hmmm ik heb echt eerlijk nergens last van.. Had je dat eergisteren ook, toen wij samen in een game zaten?
Heb trouwens de smoke er maar eens bijgepakt met de perk 2x non-lethal. Dat werkt erg goed op domination, al moet je er wel een beetje bij blijven nadenken: Scan de omgeving; smoke gooien; rescan, en dan rushen naar de vlag terwijl je de 2e smoke gooit naar de meest waarschijnlijke richting waar de enemy vandaan komt.
[ Voor 27% gewijzigd door AutCha op 13-11-2013 08:49 ]
Verwijderd
Ik heb nog steeds geen vervelende dingen mee gemaakt om eerlijk te zijn... Gisteren met een party van 4 S&R gedaan, man wat een lol.
En er zat zelfs een Amerikaan in die geen connectie problemen had. Lag compensation you say? Geen last van gehad.
Volgens mij ben ik echt de enige die geen problemen (lijkt) te zien..
En er zat zelfs een Amerikaan in die geen connectie problemen had. Lag compensation you say? Geen last van gehad.
Nope, you are not alone. Ik merk ook geen enkele problemen.. I guess we are just the lucky fewVerwijderd schreef op woensdag 13 november 2013 @ 08:54:
Ik vind die level-changing events wel een erg leuke toevoeging. Eigenlijk best simpel, maar wel effectief om instant het level te veranderen. Ik had gisteren voor het eerst zo'n event in dat jungle level. Toen werd alles rood-mistig.
[ Voor 29% gewijzigd door Sssquirrel op 13-11-2013 09:10 ]
gisteren eindelijk aan de praat gekregen (4 dagen downloaden, danku steam) en toch heel wat moeten prutsen in de graphics eer het speelbaar was.
uiteindelijk toch een uurtje of 2 gespeeld, en het viel best mee. rushen zoals in MW3 (de laatste die ik heb gespeeld) werkt niet zo goed, ook aangezien de maps gigantisch zijn. so far vind ik het wel leuk.
uiteindelijk toch een uurtje of 2 gespeeld, en het viel best mee. rushen zoals in MW3 (de laatste die ik heb gespeeld) werkt niet zo goed, ook aangezien de maps gigantisch zijn. so far vind ik het wel leuk.
PSN - ps4 : sir_kowlier
Verwijderd
Je bedoeld Break Out?Sssquirrel schreef op woensdag 13 november 2013 @ 09:08:
[...]
Nope, you are not alone. Ik merk ook geen enkele problemen.. I guess we are just the lucky few
Ik vind die level-changing events wel een erg leuke toevoeging. Eigenlijk best simpel, maar wel effectief om instant het level te veranderen. Ik had gisteren voor het eerst zo'n event in dat jungle level. Toen werd alles rood-mistig.
Zelf vindt ik die kleine dingen (deuren openen/sluiten, etc.) echt ideaal. Want je kan horen of iemand een deur opent, waardoor je dus weet dat je die kant op moet.
Dat vind ik vreemd te horen, wat is je steam naam dan?Sc0rPi0N schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 18:54:
[...]
(RAGE)
Oh BullEye, reeds gevonden.
Ik heb je online niet gesproken nog, je bent er zeker niet uitgekicked!
Vanavond online? Dan spreken we elkaar dan.
Hoe kom je er bij dat je er uit gekicked bent dan? Ik en Rusty zijn de enige die dat (kunnen) doen.
[ Voor 18% gewijzigd door joskuiper op 13-11-2013 09:53 ]
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
Ik vind dit gewoon echt een dieptepunt in gaming hoor. Ik heb alleen MW3 gespeeld van de Inifinity Ward maar ik heb constant een been here done that gevoel. Echt de laatste game die ik van IW heb gekocht.
Hebben jullie de LMG's al geprobeerd? ben nu aan het wennen aan de eerste, lekkere gun hoor en vooral op long range erg sterk. laat ghosts nu net meerendeels long range maps hebben
ghillie suit is binnen en hij is awesome
Heb je verschillende LMGs geprobeerd en zo ja, wat is je fav?m4rtyr schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:23:
Hebben jullie de LMG's al geprobeerd? ben nu aan het wennen aan de eerste, lekkere gun hoor en vooral op long range erg sterk. laat ghosts nu net meerendeels long range maps hebbenghillie suit is binnen en hij is awesome
De Fov changer is wel een verademing zeg. Fijn om weer even op 85 te spelen ipv 65. Kijkt een stuk rustiger.
Had de app geopend en daar zie ik geen clan meer bij mijn naam staan en mis ik ook de GoT tag die ik wel had toen ik lid was. Daarbij zie ik ook nergens meer de clan staan. Dus 1 en 1 is 2.joskuiper schreef op woensdag 13 november 2013 @ 09:51:
[...]
Dat vind ik vreemd te horen, wat is je steam naam dan?
(RAGE)
Oh BullSEye, reeds gevonden.
Ik heb je online niet gesproken nog, je bent er zeker niet uitgekicked!
Vanavond online? Dan spreken we elkaar dan.
Hoe kom je er bij dat je er uit gekicked bent dan? Ik en Rusty zijn de enige die dat (kunnen) doen.
Jammer heb ApC_IcE een DM gestuurd of zij me wel willen
[ Voor 4% gewijzigd door Frostbite op 13-11-2013 10:38 ]
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Hoi Green!Sc0rPi0N schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:37:
[...]
Had de app geopend en daar zie ik geen clan meer bij mijn naam staan en mis ik ook de GoT tag die ik wel had toen ik lid was. Daarbij zie ik ook nergens meer de clan staan. Dus 1 en 1 is 2.
Verwijderd
Too bad dat je geen Xbox hebt.Sc0rPi0N schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:37:
[...]
Had de app geopend en daar zie ik geen clan meer bij mijn naam staan en mis ik ook de GoT tag die ik wel had toen ik lid was. Daarbij zie ik ook nergens meer de clan staan. Dus 1 en 1 is 2.
Zijn nog opzoek naar leden voor NwST.
Best.Post.Ever!
en hoi
Tegenwoordig Bullseye...
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
DM me maar met daarinVerwijderd schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:47:
Misschien actieve clans toevoegen in de OP?
• Clanname
• Leidernaam (Tweakers account + psn / live id / steam account )
• aantal Members ?
• Eisen ?
• Gametypes?
• Opmerkingen ?
Zoiets? Of wat zou er nog meer bij moeten komen?
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
ik heb de chainfire in het begin geprobeerd, vond em wel goed maar het gemis aan precies aimen en dat je kogels snel opgaan omdat je als een gek loopt te sprayen (rofl) vind ik minderHann1BaL schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:36:
[...]
Heb je verschillende LMGs geprobeerd en zo ja, wat is je fav?
De Fov changer is wel een verademing zeg. Fijn om weer even op 85 te spelen ipv 65. Kijkt een stuk rustiger.
en nog wat, de smg's zijn voor mij eigenlijk zo goed als waardeloos geworden, op medium range lijkt het wel alsof je je hele mag leeg moet schieten om een kill te krijgen, ook vind ik de iron sights niet relax (kleiner dan bij de AR's) en hou ik niet van red dots en al die andere zooi, bij elke scope behalve de red dot sight krijg ik sowieso een pak muislagg, daar wordt je niet blij van
[ Voor 32% gewijzigd door m4rtyr op 13-11-2013 11:15 ]
Verwijderd
Zou zelf nog niet echt weten wat er bij kan.. Heb je iig een DM gestuurd.Sc0rPi0N schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:07:
[...]
DM me maar met daarin
• Clanname
• Leidernaam (Tweakers account + psn / live id / steam account )
• aantal Members ?
• Eisen ?
• Gametypes?
• Opmerkingen ?
Zoiets? Of wat zou er nog meer bij moeten komen?
Lol, niemand kan wat zeggen over Gr33n/Sc0rpion's speelstijl vooral als je objective-based speelt. Er was nagenoeg niemand in MW3 die van de tigers kon winnen
inf3rno89 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:38:
Lol, niemand kan wat zeggen over Gr33n/Sc0rpion's speelstijl vooral als je objective-based speelt. Er was nagenoeg niemand in MW3 die van de tigers kon winnen
hahaha Laten we het maar over Ghosts hebben hoor en niet over mijn speelstijl
maar vind het stiekem wel leuk om allemaal te lezen
maar vind het stiekem wel leuk om allemaal te lezen
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Het leukste aan Ghosts vind ik nog dat ik de beste stats heb van mijn gehele friendslist
Waar ook Aron/.Diamond toe behoort haha.
Met Green heb ik wel eens gespeeld in BO2 en volgens mij was hij wel ok.
Alleen ik hou niet zo van mensen die hun stats overdrijven. Aron/.Diamond zei gister dat hij in BO2 een KD rate van 3.0 heeft. Maar hij zegt er niet bij dat hij wel 50 keer opnieuw geprestiged is om dit te verkrijgen. Dat hij ALTIJD in parties speelt en dat zijn SPM lachwekkend laag is...........
Waar ook Aron/.Diamond toe behoort haha.
Met Green heb ik wel eens gespeeld in BO2 en volgens mij was hij wel ok.
Alleen ik hou niet zo van mensen die hun stats overdrijven. Aron/.Diamond zei gister dat hij in BO2 een KD rate van 3.0 heeft. Maar hij zegt er niet bij dat hij wel 50 keer opnieuw geprestiged is om dit te verkrijgen. Dat hij ALTIJD in parties speelt en dat zijn SPM lachwekkend laag is...........
Verwijderd
Dit is inderdaad een mooie vervangen voor CTF in mijn ogen.shakespeare schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:29:
de leukste speelmodus is blitz.
Ook al is het bij CTF nog de kunst om terug naar je basis te gaan..
Ik vind het echt een graftakken modus!!!
Snap niet dat ze Demo, CTF en Headquarters eruit gehaald hebben. Hoop dan ook dat ze snel terugkomen.
Snap niet dat ze Demo, CTF en Headquarters eruit gehaald hebben. Hoop dan ook dat ze snel terugkomen.
Ik vind er ook niet zo heel veel aan.. CTF was dan leuker naar mijn mening..Supremedch schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:46:
Zolang ze Domination en SnD / SnR er maar niet uithalen
Maar inderdaad, CTF en Headquarters mogen wel terugkomen!
:W
Ouwe maat, alles kits?
Volgens mij sta je niet meer in mijn Steam lijst, supernova_tr
Heb geen ghosts momenteel, misschien later. Of een andere game?
Blitz ipv CTF kan ik nog wel goedkeuren, hoewel het te simpel is en het soms onmogelijk lijkt de goal te bewaken. (waarschijnlijk de lag)Supremedch schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:46:
Demo eruit vind ik ook zonde, SnR is toch minder leuk dan SnD, prima dat zich van Counterstrike willen onderscheiden, maar op deze manier is dit spel een beetje té verwarrend en eerlijk gezegd zie ik het campen ook niet echt tegengaan.
Headquarters is inderdaad een mode die ik toch wel mis, in vergelijking is domination toch wat statischer en dus eerder saai naar mijn mening.
Maar goed, leuk en aardig al die modi, ik kan ze voorlopig toch niet spelen. (Activision support geeft waar nodig de PC community nogmaals de vinger)
Ik meen ergens gelezen te hebben dat SnD weer terug gaat komen binnenkort middels een patch.. de vraag is wanneerdjunicron schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:40:
[...]
SnR is toch minder leuk dan SnD, prima dat zich van Counterstrike willen onderscheiden, maar op deze manier is dit spel een beetje té verwarrend en eerlijk gezegd zie ik het campen ook niet echt tegengaan.
SnR is juist goed tegen campers omdat ze moeten bewegen om de tags op te pakken. Hetzelfde geldt uiteraard voor Kill Confirmed. Sowieso lijkt campen me minder 'leuk' (voor diegene die het uberhaupt al 'leuk' vinden en doen) omdat de maps zo groot zijn dat er wellicht amper iemand langs je hoekje gerend komt
[ Voor 25% gewijzigd door Sssquirrel op 13-11-2013 14:41 ]
Tja Demo speelde ik wel vaak bij MW3 en Black Ops. Met al die nieuwe grote mappen zou het makkelijk zijn om met zijn allen te campen zowel close range als long range bij 1 bombsite. Die andere laten ploffen zo die ene afschermen. Bij kleine mappen is het veel intenser.
Maar het blijft raar dat IW wederom afwijkt van wat iedereen inmiddels nu gewend was qua modi. Tja ze hebben de infected mod uit MW3 / Black Ops nu als legit speelmodus toegevoegd en verder vindt ik Blitz een soort Portal achtige mode.
Gisteren gespeeld tja werd tweede met zoveel punten omdat iedereen meer voor de kills ging dan (wederom) voor de objectives.
Maar het blijft raar dat IW wederom afwijkt van wat iedereen inmiddels nu gewend was qua modi. Tja ze hebben de infected mod uit MW3 / Black Ops nu als legit speelmodus toegevoegd en verder vindt ik Blitz een soort Portal achtige mode.
Gisteren gespeeld tja werd tweede met zoveel punten omdat iedereen meer voor de kills ging dan (wederom) voor de objectives.
[ Voor 40% gewijzigd door Frostbite op 13-11-2013 15:00 ]
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Vrijdag komt ie terug ;-)Sssquirrel schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:39:
[...]
Ik meen ergens gelezen te hebben dat SnD weer terug gaat komen binnenkort middels een patch.. de vraag is wanneer![]()
SnR is juist goed tegen campers omdat ze moeten bewegen om de tags op te pakken. Hetzelfde geldt uiteraard voor Kill Confirmed. Sowieso lijkt campen me minder 'leuk' (voor diegene die het uberhaupt al 'leuk' vinden en doen) omdat de maps zo groot zijn dat er wellicht amper iemand langs je hoekje gerend komt
En maak nu helaas te vaak mee dat bij S&R mensen toch campen, en erna op die dogtags blijven campen met hele teams.
http://www.callofdutynieu...t-weer-terug-15-november/
[ Voor 6% gewijzigd door wauzer op 13-11-2013 15:26 ]
PSN: Wauzer010
Iemand al ervaring met hoe het prestigen nu werkt? Ik begreep dat je nu ipv prestige 10 characters voor je squad kan / moet kopen. Maar ik zag nu ook dat je wel nog prestige player cards kan unlocken..
1) hoe werkt prestige in CoD Ghost? Is het als je level 50? 65? bereikt hebt de keuze krijgt om te prestigen (zoals in voorgaande edities dus)? Of gaat hij automatisch door?
2) wat is de impact van prestigen?
1) hoe werkt prestige in CoD Ghost? Is het als je level 50? 65? bereikt hebt de keuze krijgt om te prestigen (zoals in voorgaande edities dus)? Of gaat hij automatisch door?
Verwijderd
1) Het max-level weet ik niet, maar ik heb gehoord dat je per character 1x kan prestigen.Sssquirrel schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:23:
Iemand al ervaring met hoe het prestigen nu werkt? Ik begreep dat je nu ipv prestige 10 characters voor je squad kan / moet kopen. Maar ik zag nu ook dat je wel nog prestige player cards kan unlocken..
2) Geen idee.
Je character gaat tot max lvl 60 daarna prestige je automatisch, dan kun je een nieuwe character unlocken en weer met een nieuwe logo beginnen
wat ik mijzelf afvraag is als je bijv. prestiged naar het derde niveau en toch de duurste character unlocked van 500 punten of je dan automatisch de hoogste prestige hebt, klinkt niet logisch maar ik ben er wel voor aan het sparen
(310 punten atm)
Nee volgens mij is max prestige gewoon alle 10 de squad members op max level krijgen.
Krijg je geen bonus of permanent unlocks aangeboden als je Prestiged ?
Dat je weer kan kiezen zoals in BO2 ? Zou wel erg krom zijn als er echt niets tegenover gezet wordt, behalve een paar embleempjes
Dat je weer kan kiezen zoals in BO2 ? Zou wel erg krom zijn als er echt niets tegenover gezet wordt, behalve een paar embleempjes
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Wat is nu eigenlijk het nut (als je niet voor max prestige gaat) om de duurste character te unlocken? Krijg je een minigun cadeau of is het gewoon hetzelfde als elk andere character?
ik beantwoord wss. mijn eigen vraag
ik beantwoord wss. mijn eigen vraag
[ Voor 10% gewijzigd door m4rtyr op 13-11-2013 15:39 ]
Volgens mij krijg je er niets voor terug. Het enige wat je behoudt zijn je squad points die je gespaard hebt. De rest moet je allemaal weer unlocken!!
Goed om te lezen dat ik niet de enigste ben die het niet weet en / of het niet duidelijk vind
Ja, ik vind het zowiezo kut dat je maar 6 load-outs hebt.
Tussen de matches door kun je niet eens van soldier wisselen. Ik snap daarom echt niet het nut van al die soldiers.
Tussen de matches door kun je niet eens van soldier wisselen. Ik snap daarom echt niet het nut van al die soldiers.
Misschien dat je dan 10 wapenslots kan unlocken, moest haast wel anders gaan de casual gamers daar toch niet aan beginnen?
Verwijderd
http://www.codghosts.net/...er-prestige-squad-points/Each soldier in your squad has his or her own loadout, unlocks and level. As you play multiplayer with your soldiers, they gain levels and once a soldier reaches level 60, he or she Prestiges. Prestiging a soldier doesn't reset the soldiers' progress like in previous Call of Duty games.
Dan vraag je je af wat het dan wel doet, en als het niets doet, waarom wordt het dan gedaanVerwijderd schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:41:
[...]
Prestiging a soldier doesn't reset the soldiers' progress like in previous Call of Duty games.
Verwijderd
Ziet er leuk uit? Geen idee hahaSssquirrel schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:43:
[...]
Dan vraag je je af wat het dan wel doet, en als het niets doet, waarom wordt het dan gedaan
Ik heb ook helemaal nergens last van (PS3).Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2013 @ 08:54:
Ik heb nog steeds geen vervelende dingen mee gemaakt om eerlijk te zijn... Gisteren met een party van 4 S&R gedaan, man wat een lol.
Speelt heerlijk weg
Mijn suggestie, create één soldier waar je alles bij unlocked, alle wapens + attachments en de slots. dan kun je later altijd nog voor een nieuwe medaille spelen
iedereen die een beetje wil prestigen zal die soldiers niet meer aanraken totdat ze max prestige zijn...
Vind het ook een beetje een raar systeem zo maar goed.
Vind het ook een beetje een raar systeem zo maar goed.
Zou me niet verbazen als ze de game p2p maken tbh, genoeg mensen die wel een 100 pack punten zouden kopen voor een dollar of 6
En voor mensen die het filmpje niet kunnen bekijken nu? What happens?Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:47:
Hah! Zoek en gij zult vinden.. Dit gebeurt er dus bij prestige.
[video]
Verwijderd
Oh, haha..Sssquirrel schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:48:
[...]
En voor mensen die het filmpje niet kunnen bekijken nu? What happens?
Character 1 wordt level 60. XP bar helemaal opvullen. Hierna krijg je automisch een 'prestige' embleem.
Character 2 moet je geloof ik unlocken.. Dit heb ik niet gemerkt in de video.
Je verliest HE-LE-MAAL niks. Maar je krijgt eigenlijk ook niks. Alleen een emblem, background en een icoontje.
Haha die animatie van gun weggooien en andere opvangen gaat bij mij dus wel een stuk trager
Echt.. hoe meer ik zie hoe het op de consoles draait hoe meer ik weet dat IW dus echt heeft zitten slapen wat betreft de pc versie.
Simpel dus . Hoe hoger het prestige level hoe meer soldaten iemand heeft geprestiged.
Echt.. hoe meer ik zie hoe het op de consoles draait hoe meer ik weet dat IW dus echt heeft zitten slapen wat betreft de pc versie.
Simpel dus . Hoe hoger het prestige level hoe meer soldaten iemand heeft geprestiged.
[ Voor 16% gewijzigd door Frostbite op 13-11-2013 15:54 ]
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Je krijgt een nieuwe embleem naast je naam en verder gebeurt er niks. Alle soldiers kunnen 1x prestiged worden en zijn dan per soldier 'max prestige'.Sssquirrel schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:48:
[...]
En voor mensen die het filmpje niet kunnen bekijken nu? What happens?
Volgens mij is het embleem hetzelfde als de max prestige in BO2.
Verwijderd
Je kunt in feite niet prestigen.Typhone schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:53:
[...]
Je krijgt een nieuwe embleem naast je naam en verder gebeurt er niks. Alle soldiers kunnen 1x prestiged worden en zijn dan per soldier 'max prestige'.
Volgens mij is het embleem hetzelfde als de max prestige in BO2.
Je wordt gewoon level 60 en dan krijg je een prestige emblem..
En dan met je nieuwe soldier weer alles opnieuw unlocken/kopen met je squad points
Nog steeds niks gezegd over de classslots.. dat is wat mij het meeste interesseert aangezien ik van hetzelfde wapen verschillende combinaties wil maken, stealth, rush etc etc
6 is volgens mij max
10x6 = 60 classesm4rtyr schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:58:
Nog steeds niks gezegd over de classslots.. dat is wat mij het meeste interesseert aangezien ik van hetzelfde wapen verschillende combinaties wil maken, stealth, rush etc etc
hahha, ja maar snap wel wat hij bedoelt.
Probleem is dat je in-game maar uit 6 classes kunt kiezen....
Probleem is dat je in-game maar uit 6 classes kunt kiezen....
[ Voor 44% gewijzigd door Supremedch op 13-11-2013 16:02 ]
Ik snap eigenlijk het hele nut van die verschillende soldiers in je squad niet. Ja, leuk, je kan verschillende outfits e.d. toepassen, maar ik zou graag ook in-game willen kunnen switchen tussen mijn squad-members..Supremedch schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:57:
En dan met je nieuwe soldier weer alles opnieuw unlocken/kopen met je squad points
Volgens mij heeft dat vooral zin in Squad modus. Als je met bots gaat lopen raggenSssquirrel schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:02:
[...]
Ik snap eigenlijk het hele nut van die verschillende soldiers in je squad niet. Ja, leuk, je kan verschillende outfits e.d. toepassen, maar ik zou graag ook in-game willen kunnen switchen tussen mijn squad-members..
Volgens mij is de meerderheid van de PC-spelers het wel met je eens. Vanuit de console-kant (waaronder mijzelf) hoor ik eigenlijk weinig problemen. Het spel lijkt gewoon niet zo goed geoptimaliseerd voor de PC..Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:05:
Is het iemand hier met mij eens dat dit echt een kut spel is of niemand?
Ben ook console speler en moet zeggen dat ik me best vermaak met deze game.:D
Verwijderd
Ik speel zelf op de xbox360.
Ik heb het over het spel opzich. Ook al zou die soepel lopen op de pc dan hoop ik nog dat de meerderheid het met mij eens is.
De modes zijn verprutst geen S&D meer, geen demo meer etc. Gewoon jammer
Maps zijn echt verschrikkelijk
SMG's en run and gun wordt afgestraft door 1 bullet drops. Corner campen daarentegen wordt beloond.
SMG's opzich kun je totaal niks mee. Alles is voor assault of sniper rifles laat staan die belachelijke op marksman apparaten.
Granaten zijn slap.
Bom timers en spectate is zo buggy als het maar zijn kan. geen hit markers meer geen bom defuse balkje meer etc.
Je kunt je connectie niet meer zien in het scherm..
Sorry hoor maar ik heb echt het idee dat alles wat cod leuk en lekker speelbaar maakte hebben ze weten te vernagelen naar mijn mening. En ja ik speel cod als sinds cod 2 en vanaf cod4 op console.
Ik heb het over het spel opzich. Ook al zou die soepel lopen op de pc dan hoop ik nog dat de meerderheid het met mij eens is.
Maps zijn echt verschrikkelijk
SMG's en run and gun wordt afgestraft door 1 bullet drops. Corner campen daarentegen wordt beloond.
SMG's opzich kun je totaal niks mee. Alles is voor assault of sniper rifles laat staan die belachelijke op marksman apparaten.
Granaten zijn slap.
Bom timers en spectate is zo buggy als het maar zijn kan. geen hit markers meer geen bom defuse balkje meer etc.
Je kunt je connectie niet meer zien in het scherm..
Sorry hoor maar ik heb echt het idee dat alles wat cod leuk en lekker speelbaar maakte hebben ze weten te vernagelen naar mijn mening. En ja ik speel cod als sinds cod 2 en vanaf cod4 op console.
Ik vind het vooral een kutspel omdat hij voor geen meter draait. Vooral door mijn mouselagg issue kan ik geen gebruik maken van de scopes. Als iemand een suggestie heeft voor een soortgelijke game als dit ben ik één en al oren
Er is geen enkele shooter zolas CoD eerlijk gezegd, de concurrentie is veel moeilijker en ingewikkelder en dus zul je als je daar aan begint alleen maar gefrustreerd raken. Dus, ik zou als suggestie CoD: Black Ops 2 geven, die was wel nog goed. Van CoD Ghost raad ik iedereen aan (op de PC) om er mijlen ver vandaan te blijven en NIET over te stappen op de concurrent, dat is voor niemand leuk.m4rtyr schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:12:
Ik vind het vooral een kutspel omdat hij voor geen meter draait. Vooral door mijn mouselagg issue kan ik geen gebruik maken van de scopes. Als iemand een suggestie heeft voor een soortgelijke game als dit ben ik één en al oren
Dat is per gamer verschillend. Persoonlijk speelde ik nooit Demolition, dus ik mis hem ook niet. SnD daarentegen... gelukkig komt SnD terug. Je kan echter niet iedereen tevreden stellen.Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:10:
Ik speel zelf op de xbox360.
Persoonlijk vind ik de maps juist erg goed. Meer variatie in wegen en niet het krappe level-design van BO2.Maps zijn echt verschrikkelijk
Hangt gewoon erg van de map af. Sommige maps zijn prima te doen met SMG, andere zijn beter met Assault, en andere maps weer met Sniper. Dat brengt juist variatie in de gameplay (vind ik persoonlijk dan). Dit i.t.t. BO2 waarmee je met 1 loadout elke map kon domineren.SMG's en run and gun wordt afgestraft door 1 bullet drops. Corner campen daarentegen wordt beloond.
Ook prima. Niet meer dat je constant door blind gegooide granaten gekilled word (zoals, wederom, in BO2). En een granaat doet genoeg damage, want je killed er gewoon mee als je 'raak' gooit.Granaten zijn slap.
Volgens mij heb ik wel gewoon bom-plant en bom-defuse timers (op PS3).. plant i.i.g., defuse weet ik niet zeker. Spectate is inderdaad raar dat ie dat iedere keer moet laden tijdens het wisselen van spelers. Was voorheen nooit.Bom timers en spectate is zo buggy als het maar zijn kan. geen hit markers meer geen bom defuse balkje meer etc.
Wat is het nut daarvan? Helpt het als je ziet dat je slechte connectie hebt? Waarschijnlijk merk je het wel in-game.Je kunt je connectie niet meer zien in het scherm..
Conclusie: als je puur een run-n-gunner bent die graag close-quarter combat speelt met SMG, dan zijn de meeste maps in Ghost niet aan jou besteed. 'Gelukkig' ben ik meer assault rifle speler voor de medium to long range, en dan bevalt de game uitermate goed. Het is dus maar net wat je eigen speelstijl is.
De pest is dat er wel degelijk potentie zit in het spel. De uitwerking is helaas verschrikkelijk krakkemikkig. Voor mij is het vooral de lag die de lol er uit haalt. Youtube staat vol met filmpjes die duidelijk maken dat ik niet de enige met dat probleem is. BO2 heeft het ook maar in veel mindere mate - en daar kon het al behoorlijk erg zijn.S0cky schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:21:
[...]
Er is geen enkele shooter zolas CoD eerlijk gezegd, de concurrentie is veel moeilijker en ingewikkelder en dus zul je als je daar aan begint alleen maar gefrustreerd raken. Dus, ik zou als suggestie CoD: Black Ops 2 geven, die was wel nog goed. Van CoD Ghost raad ik iedereen aan (op de PC) om er mijlen ver vandaan te blijven en NIET over te stappen op de concurrent, dat is voor niemand leuk.
Hopelijk komt er een patch die verandering in deze situatie brengt, alhoewel ik denk dat het IW PC team (of welk studio dan ook aan de PC versie heeft gewerkt) uit de mindere goden bestaat. BO1 was trouwens ook behoorlijk onspeelbaar bij release - FPS drops en lag op de meest zotte momenten.
Misschien wil IW stiekem wel dat we naar Titanfall overstappen...
Hoe krijgt iedereen zo idioot veel Squadpoints? Ik ben al blij als ik er 10 bij elkaar weet te schrapen..!
Vrij simpel: niks kopen dan worden het er vanzelf meerHansAnders07 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:35:
Hoe krijgt iedereen zo idioot veel Squadpoints? Ik ben al blij als ik er 10 bij elkaar weet te schrapen..!
Net mijn SSD binnen, gelijk alles geïnstalleerd, ghosts opstarten krijg ik dit:
configure_mp.csv: EXE_ERR_COULDNT_CONFIGURE "NVIDIA GEFORCE GTX460"
Dit probleem had ik voorheen niet met m'n HDD... iemand een idee? Hij start gewoon niet meer op
configure_mp.csv: EXE_ERR_COULDNT_CONFIGURE "NVIDIA GEFORCE GTX460"
Dit probleem had ik voorheen niet met m'n HDD... iemand een idee? Hij start gewoon niet meer op
Doe je het je niet (on)bewust zelf aan? Uitgaande van je nick / user name hierm4rtyr schreef op woensdag 13 november 2013 @ 17:02:
Het is toch om gek van te worden.. waardeloos kut spel is het ook echt waar
Let op:
De discussies en slowchat betreft vergelijkingen met andere shooters mogen achterwege gelaten worden. Hou het over COD Ghosts.
Posts over waar het spel te kopen zijn ook niet welkom
De discussies en slowchat betreft vergelijkingen met andere shooters mogen achterwege gelaten worden. Hou het over COD Ghosts.
Posts over waar het spel te kopen zijn ook niet welkom