De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik zag daar iemand mee lopen (in-gameVrijdag schreef op maandag 11 november 2013 @ 10:38:
[...]
Ben van plan om die ghillie suite te unlocken, 850 kills met de chrome barrel
Ik heb zelf dit weekend de emblem challenge "group hug" gehaald ---> plak sticky grenade aan enemy en kill >2 enemies
Vond het wel een leuk emblem (een sticky grenade die 2 handjes heeft alsof hij een group hug wil houden)
[ Voor 12% gewijzigd door Sssquirrel op 11-11-2013 10:49 ]
This is a Rapture reminder..
Ik had per ongeluk de Hoopla emblem. Schiet een hond neer die net springt. Nu heb ik een hond met een balletje op zijn neus als emblemSssquirrel schreef op maandag 11 november 2013 @ 10:46:
[...]
Ik heb zelf dit weekend de emblem challenge "group hug" gehaald ---> plak sticky grenade aan enemy en kill >2 enemiesHeeft dan de titel 'enemies with benefits'.
Vond het wel een leuk emblem (een sticky grenade die 2 handjes heeft alsof hij een group hug wil houden)
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
Dat zouden alle snipers eigenlijk moeten doen haha.
Back on-topic:
Ik heb enkele favorieten waar ik heerlijk op speel.
- Whiteout (heerlijk met snipers)
- Siege (heerlijk met snipers)
- Stonehaven (heerlijk met snipers)
- Prison Break
- Stormfront
It's in the game isn't it.shakespeare schreef op maandag 11 november 2013 @ 10:52:
is tracker sight wel fairplay ?
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2013 10:53 ]
4xMSAA ?
http://support.amd.com/en...atalyst-windows-beta.aspx
Feature Highlights of The AMD Catalyst 13.11 Beta9.2 Driver for Windows
Call of Duty®: Ghost - Improves anti-aliasing performance, and updates the AMD CrossFire™ profile
+ nog nog wat andere dingen...
De Freight map is ook wel leuk, die met die treinrails in het midden. Wederom een goede map voor Domination. Al met al vind ik 90% van de maps eigenlijk, stiekem, best wel goedVerwijderd schreef op maandag 11 november 2013 @ 10:53:
[...]
Back on-topic:
Ik heb enkele favorieten waar ik heerlijk op speel.De overige maps kunnen me soms een beetje boos maken.
- Whiteout (heerlijk met snipers)
- Siege (heerlijk met snipers)
- Stonehaven (heerlijk met snipers)
- Prison Break
- Stormfront
Daar is geen ja of nee op te antwoorden, maar zolang het te counteren is (perk waarbij je niet zichtbaar bent bijvoorbeeld voor tracker) lijkt het me een goede taktiek met counter taktiek. Zo ook met helicopters, themal sight, explosives etc.shakespeare schreef op maandag 11 november 2013 @ 10:52:
is tracker sight wel fairplay ?
Dat vind ik wel leuk: als je je aan een spelelement gruwelijk irriteert, dan kan je het counteren met een betreffende perk of speelstijl (grenade spam? loop niet in de gebaande paden of neem de perk. Camper? zoek hem op met dead silence. Sneakers? neem de gevoelige oren perk) en diegene vaak 'off guard' terugpakken. Er zijn maar een paar elementen zoals bijv. quickscoping waar niet zoveel aan te doen is.
Ja, in principe zit het meeste wel goed in elkaar. Ik snap dan ook niet waarom de game t.o.v. de vorige CoD's zo matig scoort in de reviews. Eigenlijk vind ik hem veel beter dan de vorige 2 (MW3 en BO2). Hij benadert, en wellicht overstijgt, BO1 voor mij. Het enige 'minpunt' is de matige graphics. Maar goed, zolang de gameplay maar goed is. Dat is belangrijker voor mijAutCha schreef op maandag 11 november 2013 @ 11:03:
[...]
Daar is geen ja of nee op te antwoorden, maar zolang het te counteren is (perk waarbij je niet zichtbaar bent bijvoorbeeld voor tracker) lijkt het me een goede taktiek met counter taktiek. Zo ook met helicopters, themal sight, explosives etc.
Dat vind ik wel leuk: als je je aan een spelelement gruwelijk irriteert, dan kan je het counteren met een betreffende perk of speelstijl (grenade spam? loop niet in de gebaande paden of neem de perk. Camper? zoek hem op met dead silence. Sneakers? neem de gevoelige oren perk) en diegene vaak 'off guard' terugpakken. Er zijn maar een paar elementen zoals bijv. quickscoping waar niet zoveel aan te doen is.
Verwijderd
Bij Freight ben ik meestal aan het campen met mijn sniper. (That's what snipers do, right?)Sssquirrel schreef op maandag 11 november 2013 @ 11:00:
[...]
De Freight map is ook wel leuk, die met die treinrails in het midden. Wederom een goede map voor Domination. Al met al vind ik 90% van de maps eigenlijk, stiekem, best wel goedEen verademing t.o.v. van het benauwde gevoel de meeste BO2 maps mij gaven.
9 van de 10 keer kun je mij achter de auto vinden (ik geloof bij C-vlag).
Tevens de spawn bij de meeste gametypes.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2013 11:17 ]
Verwijderd
Klopt.StevenzeN schreef op maandag 11 november 2013 @ 11:20:
Ben ik nou scheel of zit er geen vault in ghosts?
Ook PS3. Ik kom van COD4, WaW, MW2 en toen overgestapt op BF. Nu had ik gewoon weer zin in lekker snel schieten en het gevoel van de snack size snelle actie van COD met je gecustomizede soldier. Wat dat betreft stelt het totaal niet teleur. De graphics kan ik prima mee leven en de map ontwerpen vind ik ook mooi. Echt het "nergens ben je veilig" gevoel.Sssquirrel schreef op maandag 11 november 2013 @ 11:13:
[...]
Ja, in principe zit het meeste wel goed in elkaar. Ik snap dan ook niet waarom de game t.o.v. de vorige CoD's zo matig scoort in de reviews. Eigenlijk vind ik hem veel beter dan de vorige 2 (MW3 en BO2). Hij benadert, en wellicht overstijgt, BO1 voor mij. Het enige 'minpunt' is de matige graphics. Maar goed, zolang de gameplay maar goed is. Dat is belangrijker voor mij(betreft PS3-ervaring overigens)
Het COD publiek zijn trouwens wel vaak een stelletje lonely wolfs. Vaak loop ik met een teamgenoot mee om rugdekking te geven, gewoon teamplay (domination) of ter backup (vooral handig met Kill Confirmed), maar meer dan eens werd er naar me geknived (als in "zout op!"). Alsof men bang is voor kill steals.
Ik ken het. Ik ben ook vaak de enige die in Domination met een smoke-grenade loopt, zodat je makkelijker een punt van capturen.. Oh well, it's a dirty jobAutCha schreef op maandag 11 november 2013 @ 11:29:
[...]
Ook PS3. Ik kom van COD4, WaW, MW2 en toen overgestapt op BF. Nu had ik gewoon weer zin in lekker snel schieten en het gevoel van de snack size snelle actie van COD met je gecustomizede soldier. Wat dat betreft stelt het totaal niet teleur. De graphics kan ik prima mee leven en de map ontwerpen vind ik ook mooi. Echt het "nergens ben je veilig" gevoel.
Het COD publiek zijn trouwens wel vaak een stelletje lonely wolfs. Vaak loop ik met een teamgenoot mee om rugdekking te geven, gewoon teamplay (domination) of ter backup (vooral handig met Kill Confirmed), maar meer dan eens werd er naar me geknived (als in "zout op!"). Alsof men bang is voor kill steals.
Je mag / kan me wel add-en, voor wat meer 'team-play'.. (PSN ID: SquirrelWrangler). Ik heb wel geen microfoon, maar dat mag de pret (en samenwerking) niet drukken
Ga ik doen. Als je een nerveuze M_bias achter je aan hebt hangen de komende tijd weet je wie het is.Sssquirrel schreef op maandag 11 november 2013 @ 11:36:
[...]
Ik ken het. Ik ben ook vaak de enige die in Domination met een smoke-grenade loopt, zodat je makkelijker een punt van capturen.. Oh well, it's a dirty job
Je mag / kan me wel add-en, voor wat meer 'team-play'.. (PSN ID: SquirrelWrangler). Ik heb wel geen microfoon, maar dat mag de pret (en samenwerking) niet drukken
Ooit in je opgekomen dat die persoon misschien Off the Grid heeft. En doordat jij er langs loopt de tegenstander nog steeds kan zien dat je er aan komt?AutCha schreef op maandag 11 november 2013 @ 11:29:
[...]
Dat sneeuwlevel en die jungle zijn inderdaad erg fijn, en dat woestijn level met dat gebouw (Siege geloof ik) en er is er nog een met dat benzine station wat kan ontploffen, die is wel te doen en die ene met die waterval ergens. Oh en die met dat weerstation? die speelt ook wel fijn aan de buitenkant van die map!Sssquirrel schreef op maandag 11 november 2013 @ 10:34:
Zo, nog maar eens een inhoudelijke post dit topic inslingeren
Hebben jullie al favoriete maps en maps die je verschrikkelijk / moeilijk vind? Ik vind zelf Chasm (dat ingestorte gebouw met al die etages en dat stukje subway) echt heel lastig. Ik kan gewoon niet goed spelen op die map
Dat sneeuwlevel, met die totempaal(?) in het load-screen (naam kwijt van level) vind ik dan weer wel leuk. Een groot level met toch veel kleinere ruimtes waarbij je dus zowel met sniper en smg uit de voeten kan. Ook dat jungle level (wederom, naam?) met die toren en die hout-zagerij zooi vind ik wel goed (beide in domination mode).
Wat betreft wapens snap ik niet dat ze sommige ingebouwde attachments gegeven hebben (bv de honey badger). Dat is eigenlijk oneerlijk t.o.v. van de standaard wapens. Niet dat ik er veel last van heb overigensIk speel zelf met AK12 met grip en de muzzle brake. Zo is hij op zowel short als long-range best wel lekker.
Die met dat ingestortte gebouw leave ik altijd meteen wat een kut map zeg, en Flooded is ook geen favoriet hier. Stonehaven weet ik nog niet, die heb ik maar 2x gespeeld.
Qua wapens.. Ik speel veel met de Honey Badger, de MSBS en de MTAR, had gister ook een wapen opgepakt, leek een beetje op de SCAR uit mw2, ook erg prettig maar weet niet meer welke het is
Verwijderd
Was het een witte?HansAnders07 schreef op maandag 11 november 2013 @ 11:42:
[...]
Qua wapens.. Ik speel veel met de Honey Badger, de MSBS en de MTAR, had gister ook een wapen opgepakt, leek een beetje op de SCAR uit mw2, ook erg prettig maar weet niet meer welke het is
Zeker, dus ik respecteer het ook. "Off the Grid" (en vergelijkbare perks) is een lone wolf taktiek, vandaar dat ik dat idee ook had.steel123 schreef op maandag 11 november 2013 @ 11:42:
[...]
Ooit in je opgekomen dat die persoon misschien Off the Grid heeft. En doordat jij er langs loopt de tegenstander nog steeds kan zien dat je er aan komt?
Zou wel tof zijn als je met je hele team die perk hebt en wapens met demper, zodat je als team bijna nooit op de mini-map te zien bentAutCha schreef op maandag 11 november 2013 @ 11:47:
[...]
Zeker, dus ik respecteer het ook. "Off the Grid" (en vergelijkbare perks) is een lone wolf taktiek, vandaar dat ik dat idee ook had.
Zat zelf te denken aan een Off the Grid + Wiretap build met silencer (Honey Badger bijv.). Dan pak je ze wanneer ze het niet verwachten.Sssquirrel schreef op maandag 11 november 2013 @ 11:48:
[...]
Zou wel tof zijn als je met je hele team die perk hebt en wapens met demper, zodat je als team bijna nooit op de mini-map te zien bent
Wat houdt dat wiretap precies in??AutCha schreef op maandag 11 november 2013 @ 11:51:
[...]
Zat zelf te denken aan een Off the Grid + Wiretap build met silencer (Honey Badger bijv.). Dan pak je ze wanneer ze het niet verwachten.
PSN: Wauzer010
haha bijdehand, kan ik wel waarderen.wimpie007 schreef op maandag 11 november 2013 @ 11:53:
[...]
http://lmgtfy.com/?q=wiretap+ghosts
Bovenste is een wikipage....
Maar dit had ik al gelezen, alleen had ik niet het idee dat ik op de satcoms van de tegenpartij mee kon kijken.
goed overzicht
aangeraden wordt om DoF uit te zetten.
Ja licht van kleur in ieder geval, maar dit kan ook een camo geweest zijn..!
Ik hou persoonlijk meer van 'benauwd' ;-)Sssquirrel schreef op maandag 11 november 2013 @ 11:00:
[...]
De Freight map is ook wel leuk, die met die treinrails in het midden. Wederom een goede map voor Domination. Al met al vind ik 90% van de maps eigenlijk, stiekem, best wel goedEen verademing t.o.v. van het benauwde gevoel de meeste BO2 maps mij gaven.
Mijn favo is dan ook Strikezone
Alle andere mappen kan ik op zich wel waarderen. De dynamic van de mappen is flink aangepakt. Voor mij een nadeel omdat ik zelf de controle wil hebben over een gebied.
Ik vond MW3 echt helemaal niets.
Black Ops 2 vond ik heerlijk. De maps staken goed in elkaar.
Ik ben zelf geen camper maar ik baken wel mijn gedeelte af door middel van bouncing betties en shock charges. En door de scorestreak rewards kreeg je in BO2 redelijk snel een sentry gun en chopper waarbij ik dus met Kill Confirmed echt heerlijke scores haalde met vaak potjes van 60+ kills en <10 deaths.
Dit is nu dusdanig aangepakt in Ghosts dat dit van z'n lang zal z'n leven niet meer gaat lukken.
De mappen zijn nu zo groot en de meeste mappen bestaan grotendeels uit gangetjes, kamertjes en veel hoogteverschillen waardoor de controle volledig zoek is.
De mappen bestaan vaak uit bijna 3 "lagen/etages" waarbij in iedere map zowat ondergrondse doorgangen zijn en in de hoogte kunt. Meestal komt het dus aan op geluk, op de juiste plek op het juiste moment zijn zodat je de tegenstander via de zijkant of achterkant kunt nakken.
Voeg daaraan toe de lag compensation en je hebt een zeer onstabiele en onvoorspelbare multiplayer. Het is echt een game waar ik een haat/liefde verhouding mee heb. Er zijn potjes bij waarbij ik soms het idee heb dat ik tegen bots speel dat ik dan denk hoe kan die gast me niet hebben gezien? En er zijn ook potjes bij dat ik echt werkelijk alle 1 op 1 duels afleg. Ik heb een behoorlijk hoog reactie vermogen dat zodra als ik iemand zie ik gelijk begin te schieten (met Quickdraw perk) maar soms kan ik mijn gun niet eens trekken en dan lig ik al dood op de grond. Vervolgens zie je de kill cam en lijkt het net alsof de tegenstander me gewoon al een fractie van een seconde eerder ziet. Zulk soort zaken kan ik niet verkroppen.
Vraag me dan ook af of meerdere mensen de ervaring delen dat zij bijvoorbeeld stukke beter waren in de voorgaande CoD delen.
Ik speel sinds MW1 op de xbox 360, toen van de PC afgestapt. Ik had de volgende K/D's:
MW1: 2.10 @17.000 kills
WaW: 3.65 @15.000 kills
MW2: 3.05 @23.000 kills
BO1: 3.80 @51.000 kills
MW3: 2.56 @8.000 kills
BO2: 2.90 @34.000 kills
Ghosts: 1.72 @1.000 kills
Om maar even aan te geven dat ik mijn draai totaal niet kan vinden.
Voordeel vind ik dan wel dat er heel veel "groundplay" in zit en weinig choppers en dergelijke in de lucht. Ik haal ze zelf bijna niet meer maar zie ook dat de tegenstand ze ook niet zo snel meer haalt.
Benieuwd hoe jullie het ervaren, met name dan op de console.
Verwijderd
My guess? De ARX-160HansAnders07 schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:47:
[...]
Ja licht van kleur in ieder geval, maar dit kan ook een camo geweest zijn..!
Vanavond thuis even checken! Thanks voor de tip
Deels eens als je het over hardcore mode hebt. Maar ik ben de maps nu goed aan het leren kennen door zoveel mogelijk kill confirmed en cranked te spelen in de standard mode. Dat helpt flink in elk geval.
Sovereign kan ik nu waarderen al is het even flink zoeken hoe die in elkaar steekt
Ik speel @ PS3 overigens. Verder kan ik m'n draai inmiddels goed vinden. De grote maps zijn een verademing en in HC is het snipen serieus leuk!
Tja de ghillie suit wil ik hebben. Ik speel 60% van de tijd Cranked, 20% HC en 20% Kill Confirm.wauzer schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:09:
Snipen is (voor mij iig) stilzitten, en daar hou ik niet zo van. Juist lekker rushen man.. Wordt nu doodmoe van al die campertjes met bizarre killstreaks en die toch Kill Confirmed dik verliezen..
Cranked duurt alleen zo verschrikkelijk kort. 100 punten in 5 minuten is zo gebeurd. Mogen ze wel 250 van maken voor iets langere potjes.
Ps3-ervaring hier: ik heb geen exacte cijfers bij de hand, maar ik kan wel zeggen dat ik beter was het lekkerder ging in BO1 dan in deeltje 2. BO2 was echt op het frustrerende af door 1) de lag-compensation, 2) de TE kleine maps, 3) de dominance van hip-spraying SMGs en shotguns, en 4) allerlei idiote rondvliegende killstreaks. Hierdoor had ik altijd het gevoel dat het niet eerlijk was.koffieboontje schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:52:
Vraag me dan ook af of meerdere mensen de ervaring delen dat zij bijvoorbeeld stukke beter waren in de voorgaande CoD delen.
....
Bij Ghost heb ik deze 4 dingen absoluut niet (behalve die stomme hond als killstreak reward dan
Ik heb sowieso eigenlijk bijna geen last van slecht spawnende tegenstanders omdat ik veelal Domination en S&R speel (en binnenkort S&D, want die komt via een patch!
EDIT:
Nog even iets anders, iemand al enige ervaring met de Extinction game mode? Ik heb het zelf nog niet gedaan, maar is het zoiets als Zombie-mode van BO, maar dan met aliens? Kun je hier ook wapens van de muur kopen e.d.?
[ Voor 7% gewijzigd door Sssquirrel op 11-11-2013 14:21 ]
ruige verdeling bij een game:
1 ondergemiddelde (spendeert 0.5x gemiddelde tijd)
2 gemiddelden
4 bovengemiddelden (spenderen 2x zoveel tijd als gemiddeld)
Het voordeel aan die hond is dat 'ie dood kan. Wel bizar trouwens: een speler met volledige legeruitrusting (armor) legt met drie rounds het loodje, terwijl je bij een hond die head-first (headshots!) op je af komt rennen minimaal het dubbele nodig hebt. Maar ja, COD met teveel realisme zou ook niet leuk zijn.Sssquirrel schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:18:
[...]
Bij Ghost heb ik deze 4 dingen absoluut niet (behalve die stomme hond als killstreak reward dan),
[...]
is de ghillie suit te vinden bij de tab "special"? (waar je maar 2 opties hebt) er stond bij mij get 500 chrome barrel kills , 0/2. snapte het niet helemaal.. ik heb er 600 gehaald en nog was hij niet unlocked. nu heb ik een nieuwe character unlocked en staat er bij de suit "not available". iemand een idee? wie trouwens een keer een potje wil spelen, DangerouX is mijn naamSssquirrel schreef op maandag 11 november 2013 @ 10:46:
[...]
Ik zag daar iemand mee lopen (in-game). Maar dat is echt een grote outfit.. Vraag me af of je dan ook meer hitmarkers vangt..
Ik heb zelf dit weekend de emblem challenge "group hug" gehaald ---> plak sticky grenade aan enemy en kill >2 enemiesHeeft dan de titel 'enemies with benefits'.
Je kan niet zomaar alle challenges doen volgens mij. Je hebt er per 14 dagen een x-aantal (50 ofzo?) actief staan onder operations. Heb je er daar voor je gevoel genoeg van gedaan, of wil je gewoon andere, dan kun je voor 1 squad point een nieuwe set operations activeren die je oude vervangen.m4rtyr schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:34:
[...]
is de ghillie suit te vinden bij tab "special"? (waar je maar 2 opties hebt) er stond bij mij get 500 chrome barrel kills , 0/2. snapte het niet helemaal.. ik heb er 600 gehaald en nog was hij niet unlocked. nu heb ik een nieuwe character unlocked en staat er bij de suite "not available". iemand een idee? wie trouwens een keer een potje wil spelen, DangerouX is mijn naam
Volgens mij is met patch 1.03 ook de rode tekst "inactive" toegevoegd als je hem (nog) niet kan voltooien.
[ Voor 6% gewijzigd door Sssquirrel op 11-11-2013 14:37 ]
Verwijderd
Exact hetzelfde hier.. Ook zelfde k/d ratio lijn. En nooit voor mijn k/d gecampt nee altijd rushen en gebruik maken van het voorspelbare van de map het inschatten waar de tegenstanders ongeveer lopen en het verassings element waar je toen nog gebruik van kon maken.koffieboontje schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:52:
Ik vind de map Sovereign de grootste klote map ever in een CoD game.
Alle andere mappen kan ik op zich wel waarderen. De dynamic van de mappen is flink aangepakt. Voor mij een nadeel omdat ik zelf de controle wil hebben over een gebied.
Ik vond MW3 echt helemaal niets.
Black Ops 2 vond ik heerlijk. De maps staken goed in elkaar.
Ik ben zelf geen camper maar ik baken wel mijn gedeelte af door middel van bouncing betties en shock charges. En door de scorestreak rewards kreeg je in BO2 redelijk snel een sentry gun en chopper waarbij ik dus met Kill Confirmed echt heerlijke scores haalde met vaak potjes van 60+ kills en <10 deaths.
Dit is nu dusdanig aangepakt in Ghosts dat dit van z'n lang zal z'n leven niet meer gaat lukken.
De mappen zijn nu zo groot en de meeste mappen bestaan grotendeels uit gangetjes, kamertjes en veel hoogteverschillen waardoor de controle volledig zoek is.
De mappen bestaan vaak uit bijna 3 "lagen/etages" waarbij in iedere map zowat ondergrondse doorgangen zijn en in de hoogte kunt. Meestal komt het dus aan op geluk, op de juiste plek op het juiste moment zijn zodat je de tegenstander via de zijkant of achterkant kunt nakken.
Voeg daaraan toe de lag compensation en je hebt een zeer onstabiele en onvoorspelbare multiplayer. Het is echt een game waar ik een haat/liefde verhouding mee heb. Er zijn potjes bij waarbij ik soms het idee heb dat ik tegen bots speel dat ik dan denk hoe kan die gast me niet hebben gezien? En er zijn ook potjes bij dat ik echt werkelijk alle 1 op 1 duels afleg. Ik heb een behoorlijk hoog reactie vermogen dat zodra als ik iemand zie ik gelijk begin te schieten (met Quickdraw perk) maar soms kan ik mijn gun niet eens trekken en dan lig ik al dood op de grond. Vervolgens zie je de kill cam en lijkt het net alsof de tegenstander me gewoon al een fractie van een seconde eerder ziet. Zulk soort zaken kan ik niet verkroppen.
Ik speel sinds MW1 op de xbox 360, toen van de PC afgestapt. Ik had de volgende K/D's:
MW1: 2.10 @17.000 kills
WaW: 3.65 @15.000 kills
MW2: 3.05 @23.000 kills
BO1: 3.80 @51.000 kills
MW3: 2.56 @8.000 kills
BO2: 2.90 @34.000 kills
Ghosts: 1.72 @1.000 kills
Om maar even aan te geven dat ik mijn draai totaal niet kan vinden.
Voordeel vind ik dan wel dat er heel veel "groundplay" in zit en weinig choppers en dergelijke in de lucht. Ik haal ze zelf bijna niet meer maar zie ook dat de tegenstand ze ook niet zo snel meer haalt.
Kan hier simpelweg niet meer.. 1v1 leg ik ook bijna alles af met het gevoel dat er iets niet klopt.
Plus de maps zijn zo tyfus groot dat je nooit meer kan inschatten waar iemand ongeveer loopt. Enkel freight en die map met het tankstation komen in de buurt van cod maps. Rest is gewoon te groot, te veel hoekjes te kut. Campers of iig terughoudende spelers zijn dik in het voordeel je dropt namelijk in 2 kogels. Dit is niet mijn cod tbh
Ik heb al 5x nieuwe challenges gekocht en er hij zat er volgens mij niet tussen. ik vind het erg onoverzichtelijk. ik spaar trouwens voor die 500 points character, staat die gelijk aan prestige 10 of doe ik het voor niks? zit al op 250 punten namelijk heheSssquirrel schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:35:
[...]
Je kan niet zomaar alle challenges doen volgens mij. Je hebt er per 14 dagen een x-aantal (50 ofzo?) actief staan onder operations. Heb je er daar voor je gevoel genoeg van gedaan, of wil je gewoon andere, dan kun je voor 1 squad point een nieuwe set operations activeren die je oude vervangen.
[ Voor 12% gewijzigd door m4rtyr op 11-11-2013 14:39 ]
Eens
Daarnaast is het frustrerend, omdat je soms lastige of tricky dingen doet (soms perongeluk, soms met opzet) voor een challenge, en dan unlockt het niet
enig idee hoe die special skin challenge eigenlijk heet? dan kan ik er even naar zoeken
[ Voor 22% gewijzigd door m4rtyr op 11-11-2013 14:42 ]
True true. Het is i.i.g. duidelijker sinds patch 1.03. Nu weet je tenminste dat een bepaalde challenge uit staatm4rtyr schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:41:
Yep, dat is het zeker! maar het houdt het spel ook wel een paar maanden interessanter aangezien de meerderheid het al unlocked zou hebben binnen een maand.
Geen idee hoe die challenge heet.. Maar volgens mij moet je eerst die challenge actief hebben, en daarna gaat de teller pas lopen. DENK IK. Weet ik niet zeker, maar volgens mij is dat bij mij voor andere challenges ook zo gegaan.
Ik had dat bijvoorbeeld voor het unlocken van een cool commando-petje voor je character. Moest je 10x 1,2, of 3 eindigen in FFA. Ik dat gedaan, maar niets unlocked toen hij eenmaal actief was. Zelfde met bepaalde 'haal x-keer een killstreak'. De teller ging pas lopen toen de challenge / operation actief werd.
[ Voor 43% gewijzigd door Sssquirrel op 11-11-2013 14:46 ]
Vind het jammer dat IW nu voor politieagent speelt. Laat mensen zelf de challeges die ze willen uitvoeren.
Daarbij knaagt het nog steeds dat je elke dingetje moet vrijkopen. Liever gezien dat het wapen per lvl beschikbaar was en je desnoods alleen de attachments moet kopen. Koop je een sight a 5 munten dan moet je maar hopen dat hij lekker speelt. Het even een wapen proberen is er niet meer bij. Ik had toch echt hetzelfde als BO2 willen hebben. De manier van unlocken van wapen per level XP en de attachment aan de hand van het weapon XP spreekt mij meer aan dat alles moeten kopen met munten.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Ik vond het in MW2 altijd een uitdaging om die challenges te halen, dus bijvoorbeeld stick zoveel mensen met semtex, maak zoveel kills met C4, en er zat ook altijd een beloning aan vast, dat mis ik nu wel een beetje.
Dat is er nu nog steeds alleen heeft IW gewoon 80% dichtgegooid en kun je alleen die andere 20% halen.HansAnders07 schreef op maandag 11 november 2013 @ 15:06:
Ik vind die challenges ook onoverzichtelijk..
Ik vond het in MW2 altijd een uitdaging om die challenges te halen, dus bijvoorbeeld stick zoveel mensen met semtex, maak zoveel kills met C4, en er zat ook altijd een beloning aan vast, dat mis ik nu wel een beetje.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Ok, thanks, ik zal dat maar in de gaten houdenSssquirrel schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:42:
[...]
True true. Het is i.i.g. duidelijker sinds patch 1.03. Nu weet je tenminste dat een bepaalde challenge uit staat
Geen idee hoe die challenge heet.. Maar volgens mij moet je eerst die challenge actief hebben, en daarna gaat de teller pas lopen. DENK IK. Weet ik niet zeker, maar volgens mij is dat bij mij voor andere challenges ook zo gegaan.
Ik had dat bijvoorbeeld voor het unlocken van een cool commando-petje voor je character. Moest je 10x 1,2, of 3 eindigen in FFA. Ik dat gedaan, maar niets unlocked toen hij eenmaal actief was. Zelfde met bepaalde 'haal x-keer een killstreak'. De teller ging pas lopen toen de challenge / operation actief werd.
Ps3. Sorrie!Verwijderd schreef op maandag 11 november 2013 @ 09:44:
[...]
Over welke console spreek je?
Als het een Xbox clan is, I'm in.
Er loopt al een draadje voor de xbox clan volgens mij. Ps3 niets van gezien.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Als je zo iets doet.... Doe het dan goed he! 3 deathsSc0rPi0N schreef op maandag 11 november 2013 @ 18:04:
Net weer een duidelijke aimbotter die met 55-3 eindigde of zoiets. Viel echt op tussen de rest.
Run de game volkomen smooth met m'n 7970, alles op extra en hoogste settings.m4rtyr schreef op maandag 11 november 2013 @ 19:36:
Ik ben ondertussen teruggegaan naar mijn oude GTX460, vond de extra eye candy niet zo bijzonder met een HD7950, hoogste anti aliasing settings waren dan wel weer nice, maar goed er komt een snelle SSD voor in de plaatsIk vond de game trouwens better runnen op een nvidia kaart dan een ati kaart, vond de laatste beta driver van ati ook niet goed, wellicht dat het nog wat langer duurt voordat je totaal smooth kan spelen voor ati owners
Vrijwel geen deaths meer nadat ik al voorbij een muur gelopen ben.
de MSBS is wel fijn met red dot en armor piercing bullets
De MK14 EBR voor de wat langere afstanden.
Dat is voor nu wel even ok, maar de perks, geen idee wat ik daar mee moet. ik kan maar geen goede set verzinnen... (Net zo min dus een hele slechte, maar krijg niet zoals bij de MW series een duidelijke loadout voor elkaar voor bepaalde guns die echt een specifiek voordeel halen.)
Ik weet niet wat het is.
ik kan het spel zelfs niet downloaden...
steam weigert gewoon van het spel (vooral multiplayer) binnen te halen.
na 2 dagen zit ik aan 20GB vd singleplayer. de multiplayer krijgt continu error...
PSN - ps4 : sir_kowlier
Crossfire zal nog wel niet gewerkt hebben ofzo.
AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850
AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850
lol...... denk niet dat clans deze bagger willen spelenApC_IcE schreef op maandag 11 november 2013 @ 23:51:
1 ding: Waar blijven de clans ?
Heb je dit ook zelf getest? En ik weet niet wie die candy is, want het ziet er niet uit als een officieel statement. Zijn er meer mensen die dit hebben getest? Ik heb jarenlang de mw2 en mw3 versie gebruikt zonder problemen, maar ik zou nu wel eerst willen weten dat het. OK is.DervishD schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 01:13:
De FOV changer van AgentRev is toegestaan. Candyslexia heeft bevestigd dat niemand die 'm gebruikt gebanned zal worden. Op de site van mapmodnews (waar je de changer kunt downloaden) staat ook een twitter screen.
Enige wat ik me afvraag is hoe ik de FPS counter aan kan zetten.
Ryzen 5 3600, B450M PRO-VDH Max, Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB, Red Dragon RX 5700 XT @ 1v 2050MHz, Intel 660p 1TB, BX500 1TB, MX500 1TB, CM MWE Bronze 550W V2, Antec Dark Phantom 301M, QcK Prism, Logitech G703 Hero, Fnatic MiniStreak Speed.
Dat twitter bericht is gewoon terug te vinden in die twitteraccount hoor. LinkjeHann1BaL schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 06:28:
[...]
Heb je dit ook zelf getest? En ik weet niet wie die candy is, want het ziet er niet uit als een officieel statement. Zijn er meer mensen die dit hebben getest? Ik heb jarenlang de mw2 en mw3 versie gebruikt zonder problemen, maar ik zou nu wel eerst willen weten dat het. OK is.
Heb hem gisteren ook gedownload en mee gespeeld. Het is nu wel weer even wennen, maar speelt voor mij wel veel beter..Hann1BaL schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 06:28:
[...]
Heb je dit ook zelf getest? En ik weet niet wie die candy is, want het ziet er niet uit als een officieel statement. Zijn er meer mensen die dit hebben getest? Ik heb jarenlang de mw2 en mw3 versie gebruikt zonder problemen, maar ik zou nu wel eerst willen weten dat het. OK is.
I'm an Ironman!
4xmaa? SMAA ?co2301 schreef op maandag 11 november 2013 @ 20:05:
[...]
Run de game volkomen smooth met m'n 7970, alles op extra en hoogste settings.
je kan hem beter op SMAA zetten en dan ambient op HBO+
dan draait hij het beste...
Je ziet er maar 6 geselecteerd staan; krijg je dan alleen daar squad punten voor? Of is dat gewoon voor het eenvoudigere overzicht? Ik vind het nog steeds onduidelijk hoe exact je squad points krijgt. Is het 1 per X hoeveelheid XP + Operations?
Ik mis met Ghost wel de verslavende werking van het gebruik van wapens. Net zoals bij BO en BO2 is er geen drang een wapen te gebruiken op nog even de 300 kills/500 kills, all weapon attachments unlocked te scoren en zo 10k XP binnen te harken. Vond ik altijd wel een meerwaarde, maar dat is mijn mening. Nu koop je gewoon eens wat.
Ik ben toch wel benieuwd naar het wat mensen als complete loadout gebruiken met bepaalde wapens..
Bijv. een goede runner loadout, etc etc
Er wordt gereageerd op een 3 tal tweets, waarvan 1tje Fovely noemt en de ander die van AgentRev. De reactie:DervishD schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 01:13:
De FOV changer van AgentRev is toegestaan. Candyslexia heeft bevestigd dat niemand die 'm gebruikt gebanned zal worden. Op de site van mapmodnews (waar je de changer kunt downloaden) staat ook een twitter screen.
I've found out we aren't banning for anyone using the FOV changer.
M.a.w. beide zijn toegestaan.
ik gebruik dit en het werkt prima voor mij, soms mis ik dead silence wel maar goedHann1BaL schreef op maandag 11 november 2013 @ 22:06:
Ik heb nu wel het idee wat ik fijne wapens vind.
de MSBS is wel fijn met red dot en armor piercing bullets
De MK14 EBR voor de wat langere afstanden.
Dat is voor nu wel even ok, maar de perks, geen idee wat ik daar mee moet. ik kan maar geen goede set verzinnen... (Net zo min dus een hele slechte, maar krijg niet zoals bij de MW series een duidelijke loadout voor elkaar voor bepaalde guns die echt een specifiek voordeel halen.)
Ik weet niet wat het is.
Verwijderd
Wat is hete voordeel van geen secondary hebben?m4rtyr schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:35:
[...]
ik gebruik dit en het werkt prima voor mij, soms mis ik dead silence wel maar goed
[afbeelding]
Heb het hier nog helemaal niet getest, terwijl ik bij Blops2 bijna nooit een secondary had..
Voordeel is dat je weer extra slot creëert voor een extra perk bijvoorbeeld.Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:04:
[...]
Wat is hete voordeel van geen secondary hebben?
Heb het hier nog helemaal niet getest, terwijl ik bij Blops2 bijna nooit een secondary had..
Ik gebruik zelf ook geen secondary en zelfs geen tactical nade. Scheelt weer een hoop
Zo, gisteren samen een aantal potjes Domination en SnR gedaan. Ging wel lekker, toch? Krgen alleen op dat kasteel level geen controle op de partij. Voor de rest: erg vermakelijk als iig minimaal 1/3 van je team objectives probeert te gaanAutCha schreef op maandag 11 november 2013 @ 11:39:
[...]
Ga ik doen. Als je een nerveuze M_bias achter je aan hebt hangen de komende tijd weet je wie het is.
Verwijderd
Dus vrijwel hetzelfde effect als Blops2..koffieboontje schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:07:
[...]
Voordeel is dat je weer extra slot creëert voor een extra perk bijvoorbeeld.
Ik gebruik zelf ook geen secondary en zelfs geen tactical nade. Scheelt weer een hoop
Dan moet ik mijn classes nog maar een keer onder de loep nemen.
Ideaal zo je karakter samen stellen zoals je zelf wilt.
Who needs seconds when having a knive....
Ryzen 5 3600, B450M PRO-VDH Max, Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB, Red Dragon RX 5700 XT @ 1v 2050MHz, Intel 660p 1TB, BX500 1TB, MX500 1TB, CM MWE Bronze 550W V2, Antec Dark Phantom 301M, QcK Prism, Logitech G703 Hero, Fnatic MiniStreak Speed.
Deed ik ook altijd met BO2. Een secondary pakte ik gewoon op. Maar meestal leefde ik toch niet lang genoeg om een 2e wapen te gebruikenmelek-taus schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:43:
Ik gebruik geen second, geen nades, geen tactical. Alleen een assault, 2 attachments en de rest perks.
Ideaal zo je karakter samen stellen zoals je zelf wilt.
Who needs seconds when having a knive....
Hoe krijg je die lopend dan?m4rtyr schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:12:
Enigste voordeel van een secondary is dat je het snelst switched naar een handgun. je kunt natuurlijk altijd gewoon een tweede wapen oppikkenIk heb trouwens eindelijk de barrel master operatie lopen, nog 450 kills te gaan
Verwijderd
Als het goed is worden operations om de 14 dagen ververst.
Hierbij is het mogelijk dat deze operation vrij komt.
Kreeg het idee dat ik in een RPG was beland.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Verwijderd
Heb ik nog niet van gehoord..Sc0rPi0N schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 12:02:
Waarom is de besturing van de Loki zo raar ? Gisteren Support loki gehaald en dan zie je alles vanaf de bovenkant. Kon een aantal carepackages droppen enzo. Maar toen als ik naar beneden druk dan ga ik naar boven , ik dacht zelfs als ik naar rechts klik dat ik weer naar links ga.
Zal eens kijken hoe het bij mij werkt..
Bedankt. Ik ga inderdaad ook eens spelen met het idee van het skippen van de secundary gun.m4rtyr schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:35:
[...]
ik gebruik dit en het werkt prima voor mij, soms mis ik dead silence wel maar goed
[afbeelding]
Dat was inderdaad erg prettig, m'n K/D lag ook weer een stukje hoger dan anders en ook veel objectives kunnen pakken. Dat Stonehaven was inderdaad maar een beetje rondrennen, maar de rest ging wel goed. Ook SnR was een leuke ervaring als er een beetje teamplay bij komt.Sssquirrel schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:19:
[...]
Zo, gisteren samen een aantal potjes Domination en SnR gedaan. Ging wel lekker, toch? Krgen alleen op dat kasteel level geen controle op de partij. Voor de rest: erg vermakelijk als iig minimaal 1/3 van je team objectives probeert te gaan
Gisteren ook net ontdekt dat je secondaries en nades kan inwisselen voor perks. Handig als je twee smoke grenades wilt: Lethal weg, perk waarbij je twee non-lethals krijgt erbij voor 1 punt (netto 0 dus). Of secondary gun weg en voor netto maar 1 extra perk point heb je Scavenger waarbij je in principe unlimited ammo hebt voor je primary. Icm met sleight of hand heb je geen secondary gun meer nodig.
[ Voor 24% gewijzigd door AutCha op 12-11-2013 14:39 ]
Even in je settings kijken bij controls, waarschijnlijk staat er nog iets op inverted look. Ben op werk dus kan het zelf niet nakijken welke setting je precies moet hebben, maar spreekt waarschijnlijk wel voor zich.Sc0rPi0N schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 12:02:
Waarom is de besturing van de Loki zo raar ? Gisteren Support loki gehaald en dan zie je alles vanaf de bovenkant. Kon een aantal carepackages droppen enzo. Maar toen als ik naar beneden druk dan ga ik naar boven , ik dacht zelfs als ik naar rechts klik dat ik weer naar links ga.
Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.
- Minimaal 18+ (gemiddelde leeftijd is op dit moment 25j.)
- K/D van 1,5 of meer
- liefst ter beschikking van een mic
De bedoeling is dat we maandag 25/11 starten met de clanwars. In afwachting daarvan spelen we regelmatig clan vs clan battles. Als je zin hebt om te joinen, neem dan contact op via steam.
hou toch eens op met die domme regels..
ik heb ghosts bijna niet gespeeld, maar heb 3kd in bo2.....
heel leuk die regels met minimaal zoveel spm of kd, maar dan ga je het doel toch helemaal voorbij (als in: lol hebben)
M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm
Verwijderd
create a soldier?Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 16:21:
Weet iemand hoe je je character kan veranderen ? Ik wil geen helmpie opmaar op elk poppetje zit een helm . ( ik heb wel al poppetjes zonder helm gezien )
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=yU0w4yjO0-s]
[ Voor 10% gewijzigd door Frostbite op 12-11-2013 16:29 ]
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Verwijderd
Ik denk dat ik het al heb gevonden ..je kan meerdere poppetjes kopen ..Alleen moet je dan weer alle wapens er voor kopen
Helemaal met je eens, K/D is ook nog niet eens het belangrijkste, als je kijkt naar welke gamemode je speelt maakt het geen ruk uit. Spele je bv. Domination dan wordt je KD ruk als je echt voor de objectives gaat. Voorbeeld Black Ops 2 potje Domination 7000+ score KD van 30/50. Eerste van de hele server!aron225 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 16:20:
kd van 1.5 of meer..
heel leuk die regels met minimaal zoveel spm of kd, maar dan ga je het doel toch helemaal voorbij (als in: lol hebben)
Lol hebben is het belangrijkste inderdaad. Een positieve KD is leuk, maar een hogere score per minute is beter.
Druk op cuztomize soldier (volgens mij F2) en dan kan je het geslacht, uiterlijk, naam etc aanpassen.
Verwijderd
Ja klopt ..Maar ik heb hauptman gekocht ( zonder helmpje ) dan krijg je een andere load out waar je mee begint ( in mijn geval koos ik sniper ) daar zitten andere perks bij en dan begin je weer op level 1melek-taus schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 16:46:
Je hoeft geen andere soldier te kopen. Je kunt de standaard soldier aanpassen zoals je wilt. Druk erop en dan zie je links beneden een optie customize soldier, dit is hetzelfde scherm waarin je de wapen profielen ziet.
Druk op cuztomize soldier (volgens mij F2) en dan kan je het geslacht, uiterlijk, naam etc aanpassen.
Volgens mij worden de 50? actieve challenges allemaal bijgehouden en krijg je er squad punten voor. Die 50 zijn ze echter lang niet allemaal. En zover ik weet blijven de actieve 5 behouden wanneer je nieuwe krijgt of aanvraagt via squad punten. Zo kun je verder werken aan challenges die je niet kwijt wilt vanwege een coole patch of die je bijna behaald hebt, want anders ben je al je progress kwijt.Hann1BaL schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:18:
Hoe zit dat nu met de challenges/Operations?
Je ziet er maar 6 geselecteerd staan; krijg je dan alleen daar squad punten voor? Of is dat gewoon voor het eenvoudigere overzicht? Ik vind het nog steeds onduidelijk hoe exact je squad points krijgt. Is het 1 per X hoeveelheid XP + Operations?
Om hier even duiding aan te geven: K/D is inderdaad niet representatief voor iemand zijn vaardigheid in een bepaalde game. Zoals reeds gezegd, kan iemand veel punten opleveren bij bv. domination en een slechte K/D-ratio hebben. Het is echter wel de beste parameter die toelaat om toch een schatting te maken van iemand zijn skill vooraf. Het doel is immers om spelers aan te trekken van een bepaald "niveau". We hebben namelijk (gezonde) ambities voor de clanwars. Kortom: als je denkt een meerwaarde te zijn voor het team, mag je contact op nemen.aron225 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 16:20:
kd van 1.5 of meer..
Oh en even voor de duidelijkheid: we hebben er wel degelijk lol in
signed in als: team kinzu.
members:
.Diamond / Arbit3r / Approx / Bajjician / Demon / Freddy G / Mully / en volgens mij shocky ook
zullen gerust mensen zijn die het 1 of ander herkennen (eventueel onder andere namen: Epsilon shocky / Epsilon of RNDZ approx) ex clan OP (youtube.com/obviousperfectiontv)
ben benieuwd hoe ver we het gaan schoppen, de eerste 2 seizoenen bo2 league (objective) zijn we als eerste ge-eindigd zonder echt moeite..
ben benieuwd hoe de clanwars in bo2 zijn
[ Voor 21% gewijzigd door aron225 op 12-11-2013 18:11 ]
M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm
De discussies en slowchat betreft vergelijkingen met andere shooters mogen achterwege gelaten worden. Hou het over COD Ghosts.
Posts over waar het spel te kopen zijn ook niet welkom