Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Banaan
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-10 13:40
Voor wie nog codes wil van Monster Energy:

(een 0 kan ook een O zijn, is onduidelijk)

NMGGXG 5G1F5Z0
KQZ6HN HEZY170
TC6Y21 ZT6CQWL
HNH2WT 5T20TPJ

meer dorst heb ik nog niet gehad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:53

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Verwijderd schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 20:44:
Heb deze CoD niet gekocht vanwege tijdgebrek. Ondanks dat ik een hekel aan Tweakers heb die in topics over een spel komen vertellen waarom ze een spel niet gekocht hebben moet ik dit even kwijt. (Streep maar weg tegen de paar nuttige posts die ik heb geplaatst in vorige CoD discussies :P)

Los van alles. Engines. Graphics. Consoles vs PCs. DLC ongein. Slecht map design. Omkopen van Youtubers. Deals met MS. Etc. Hoe hebben ze in hemelsnaam bedacht dat SnD niet populair was? Volgens mij gebruiken ze te veel drugs bij IW. Als je een gamemode mocht kiezen om weg te laten om zo veel mogelijk fanboys boos te maken had je SnD gekozen. Het lijkt, afgaande op alles wat ik lees, alsof IW zijn best heeft gedaan zijn fanbase kwijt te raken.
Anders speelt niemand SnR. :) Ze willen gewoon een paar gamemodes pushen in het begin en daarom zijn er niet zo veel op dit moment. Op zich vind ik dat niet eens zo erg, want CoD heeft gewoon teveel (mindere) gamemodes. Alleen jammer dat ze dan niet de ballen hebben om TDM en FFA eruit te gooien en dan gewoon zeggen: Cranked is de deathmatch mode. Maar TDM is heilig. O-)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

sdk1985 schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 19:54:
[...]

IMO is jou post problematischer voor het topic dan die van mij... Meer iets dat je via een DM doet lijkt me...

Daarnaast is het ook een onzinnige eis aangezien het me niet de bedoeling lijkt dat iedereen een apart topic over Ghost gaat openen om te praten over waar het te koop is...

Het is op GoT normaal om weetjes over kortings codes te delen (denk aan 20% kortings coupon enz).

edit: toppunt van hypocrisie: Sc0rPi0N in "[Multi] Call of Duty: Ghosts"
Dat was een pre-launch post, dus nog voor de laatst ingestelde TW. En het is een beetje algemeen beleid dat we ervan uitgaan dat iedereen op Tweakers wel enigszins bekend is met voorbeelden als Google, Yahoo, Bing, Duckduckgo en noem maar op. Ook heeft Tweakers een hele hippe Pricewatch waar je wel eens baat bij zou kunnen hebben.

Het is niet de bedoeling dat iedereen in aparte topics gaat vragen naar de beste prijzen, dat is onzinnig en dat kun je vast zelf wel bedenken. Als iemand toevallig een goeie deal tegenkomt die niet in de Pricewatch te vinden is, dan wordt dat normaliter altijd wel even gemeld. Daarnaast, de game is nog geen week uit. Verwacht geen extreme deals, CoD verkoopt normaal gesproken goed genoeg om dat in ieder geval de eerste maanden post-launch niet nodig te hebben.

Overigens wel typerend dat je dan het hele topic door gaat zoeken naar zo'n post, maar die tijd niet gebruikt om zelf op zoek te gaan naar een "deal"..

[ Voor 23% gewijzigd door Fid3lity op 10-11-2013 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:57
Ik ben wel klaar met Ghost:

De mappen zijn te groot waardoor je de helft van de tijd niemand tegenkomt. De respawns zijn de slechtste die ik ooit gezien heb, lag-compensation is al helemaal een ramp nog erger dan in BO-2. Ik heb ook niet het gevoel dat ik op een dedicated server speel maar op een P2P verbinding.

Persoonlijk vind ik de interface helemaal niet mooi, het is 1 on-overzichtelijke bende met de perks.

Het spel is nog een beetje te redden met 20 players in een lobby, dan heb je nog een tenminste nog beetje te knallen. Hoe meer ik speel des te meer ik mij erger aan de gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-10 23:08
Sjaak_Banaan schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 21:14:
Voor wie nog codes wil van Monster Energy:

(een 0 kan ook een O zijn, is onduidelijk)

NMGGXG 5G1F5Z0
KQZ6HN HEZY170
TC6Y21 ZT6CQWL
HNH2WT 5T20TPJ

meer dorst heb ik nog niet gehad :P
Zijn allemaal al gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
En jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, de eerste AIMBOTTERS zitten er al weer in.

Wat heb ik een spijt dat ik de game gekocht heb, maar ja eigen schuld ik had het kunnen weten en toch ben ik er weer met ogen open ingek*t.

Altijd met de games van IW..... niet te geloven dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-08-2023
Er verschijnen op diverse fora steeds meer posts van mensen die hoofdpijn of pijnlijke ogen krijgen van de lage FOV. Waarom wil IW daar in godsnaam niks aan doen? Het is toch te gek voor woorden dat ze pertinent weigeren om een FOV slider toe te voegen terwijl ze dondersgoed weten dat het lichamelijke klachten veroorzaakt. De FOV patch van AgentRev voor MW3 is een slordige 250.000 keer gedownload, dat zegt toch genoeg zou je denken? En toch verdommen ze het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Zo te lezen is PC-gamen, zoals vanouds, weer een groot feest met dezelfde party-poopers -O- Ik ben toch blij dat ik gestopt ben daarmee, ik werd er jaren geleden al gek van (cheaters, lag, config-issues blabla etc). Altijd hetzelfde liedje. Gelukkig sinds de PS3 'nooit' meer last van gehad, ook bij CoD Ghost niet. Heerlijke game die voor mij een perfecte mix is tussen de weapon handling e.d. van MW2 en de grotere maps van BO1. Voeg daarbij de lagere impact van killstreaks en de vele combinaties van perks toe: top! d:)b

Gelukkig komt SnD ook weer terug met een patch. SnR is ook wel leuk, maar SnD is toch wel spannender :)

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:34

codex

Geen OpenAI agent :)

Sssquirrel schreef op zondag 10 november 2013 @ 06:26:
Zo te lezen is PC-gamen, zoals vanouds, weer een groot feest met dezelfde party-poopers -O- Ik ben toch blij dat ik gestopt ben daarmee, ik werd er jaren geleden al gek van (cheaters, lag, config-issues blabla etc). Altijd hetzelfde liedje. Gelukkig sinds de PS3 'nooit' meer last van gehad, ook bij CoD Ghost niet. Heerlijke game die voor mij een perfecte mix is tussen de weapon handling e.d. van MW2 en de grotere maps van BO1. Voeg daarbij de lagere impact van killstreaks en de vele combinaties van perks toe: top! d:)b

Gelukkig komt SnD ook weer terug met een patch. SnR is ook wel leuk, maar SnD is toch wel spannender :)
Er werd bij BO2 meer gehacked op consoles dan op de PC. Ik had het moeten weten: nooit meer een game van IW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
reemprive schreef op zondag 10 november 2013 @ 07:26:
[...]

Er werd bij BO2 meer gehacked op consoles dan op de PC. Ik had het moeten weten: nooit meer een game van IW.
Xbox maybe. Op ps3 nooit gezien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
zo een kleine upgrade gedaan.

4770K
760GTX

Draait als een zonnetje, alles op extra high.

super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Ik vind de game ook teleurstellend.. het feit dat je geen kans hebt dat als iemand die een beetje kan mikken je ziet je in 0.3 seconde doodschiet vind ik helemaal niks, zo dwing je mensen om voorzichtig in een hoekje te gaan zitten en zichzelf haast niet meer in "the open" vertonen. Supersaai vind ik dat en dat is waar het mij in CoD vooral om ging, af en toe snelle actie, lekker rushen en af en toe een beetje layed back in een gebouw zitten en de enemies er één voor één tussen uit pikken.. ik hoop dat er nieuwe titels in de toekomst komen die een meer gebalanceerde gameplay aanbieden dan ghosts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Als je de gamemode Cranked speelt, heb je er minder last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:19
Voor cranked vind ik sommige mappen weer te groot, of er moeten meer spelers in.. Heb vaak zat dat ik de hele map door ren en niemand tegenkom en dan mezelf gewoon opblaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
HansAnders07 schreef op zondag 10 november 2013 @ 09:43:
Voor cranked vind ik sommige mappen weer te groot, of er moeten meer spelers in.. Heb vaak zat dat ik de hele map door ren en niemand tegenkom en dan mezelf gewoon opblaas
Lol, kom op. Dan doe je toch iets verkeerd :)
Bij objective based games heb je meer dat men naar dezelfde plekken komt. Dat scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
Nou dan ken ik de mappen vast niet goed genoeg denk ik.

Heb een update trouwens op de PS3, 1.03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Soms ben ik erg goed in het spel, terwijl ik de andere keren 0 kills en 10 deaths heb... so what.. kd ratio kan me niet echt boeien, als je maar fun hebt toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
shakespeare schreef op zondag 10 november 2013 @ 08:53:
zo een kleine upgrade gedaan.

4770K
760GTX

Draait als een zonnetje, alles op extra high.

super!
nog even een kleine samenvatting.

Nu heb ik alles op extra (1920) staan, sommige textures zijn echt echt echt slecht! bijna met duke nukem te vergelijken. zie de trucks bijv..

De nieuwe engine is nergens voor nodig aangezien de textures toch hetzelfde blijven.
Sommige zien er goed uit terwijl andere echt er niet uitzien!

Verder speelt hij wel lekker dus ik zal nog wel blijven spelen, tegelijkertijd ga ik ook BF4 proberen.
Dit na alle COD's helemaal kapot gespeeld te hebben en eigenlijk trouw hield aan de franchise.

Echter deze cod is behoorlijk brak geschreven aangezien je voor die textures echt geen high end systeem zou moeten hebben.

Wat ik ook vindt is dat je soldier en andere soldiers opvallen zeg maar ( glinsteren ), het lijkt wel alsof ze niet overeen komen met de wereld.

Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel, verder is de game ok.
Blitz is leuk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-09 11:10
RoaDHouse schreef op zondag 10 november 2013 @ 01:22:
Ik ben wel klaar met Ghost:

De mappen zijn te groot waardoor je de helft van de tijd niemand tegenkomt. De respawns zijn de slechtste die ik ooit gezien heb, lag-compensation is al helemaal een ramp nog erger dan in BO-2. Ik heb ook niet het gevoel dat ik op een dedicated server speel maar op een P2P verbinding.

Persoonlijk vind ik de interface helemaal niet mooi, het is 1 on-overzichtelijke bende met de perks.

Het spel is nog een beetje te redden met 20 players in een lobby, dan heb je nog een tenminste nog beetje te knallen. Hoe meer ik speel des te meer ik mij erger aan de gameplay.
Je speelt ook niet op een Dedicated server, dus wat dat betreft zit je goed ;)

De interface is inderdaad onoverzichtelijk, al is het alleen maar het feit dat je scoreboard ergens rechts bovenin gepland zit, en niet (zoals vanaf cod1) midden in je scherm.

IW met hun cocky attitude moet altijd maar dingen aanpassen die door iedereen gehaat worden .. Vervolgens maakt treyarch de betere game, en doet IW bij de volgende game precies hetzelfde ..

Voor mij geen IW CoD's meer voorlopig. Treyarch staat momenteel op neutraal, terwijl IW bij mij echt in het "Crappy Developer" potje zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03
De Mapmodnews.com Fov changer is uit : http://www.mapmodnews.com...uty-Ghosts-FoV-Changer-DL

Doe er uw voordeel mee

Hier even een plaatje gemaakt hoe het er dan uitziet:
http://cloud-2.steampower...7E755CA04320940EF551ACDB/
@sdk1985 Zoals eerder aangegeven wat dat een pre-launch post toen was de TW nog niet actief. Verder doelde ik ook met mijn eerdere antwoord op mijn post. Kijk gewoon bij die link als je hem daar wilt halen of loop een winkel binnen. Voorlopig zijn er geen acties behalve op de zogenaamde sleutel pagina's.

[ Voor 15% gewijzigd door Frostbite op 10-11-2013 11:37 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:36

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Het lijk onderhand wel het Call of Duty afzeiktopic te worden haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15-10 15:41

Luukwa

o/

ApC_IcE schreef op zondag 10 november 2013 @ 11:57:
Het lijk onderhand wel het Call of Duty afzeiktopic te worden haha.
Dat is het al een week lang :')

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Tja :D Net ook weer iemand me perfect volgde met zijn aim terwijl ik achter rotsen liep. En hij gebruikte geen target dinges of Omega. Gewoon geen kans om hem te killen. Geeft altijd weer een nare bijsmaak. Eerder in de game was er al iemand weggegaan na een paar keer ##$% cheater te zeggen. Goed een goede speler maar nog geen cheater, maar als ik dan in een sneeuwlevel loop waar het al lastig spelers spotten is...

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De spawns zijn inderdaad heel slecht afentoe.
2 seconden nadat je spawnt word je al neergeschoten soms.
Dan moet je gewoon geluk hebben dat je goed spawnt anders red je het niet.

Hardcore Free for all wil ik terug , ik speel nu HC team deathmatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:09
Iemand anders problemen met het openen van de steam-community (chat, friends etc.) ingame? Vinkje staat gewoon aan bij de eigenschappen van het spel, alle lokale bestanden zijn geverifieerd, en ik heb de game zelfs opnieuw geïnstalleerd. Nog steeds geen oplossing, Google doet me ook niet echt helpen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joao
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-10 21:05
co2301 schreef op zondag 10 november 2013 @ 12:28:
Iemand anders problemen met het openen van de steam-community (chat, friends etc.) ingame? Vinkje staat gewoon aan bij de eigenschappen van het spel, alle lokale bestanden zijn geverifieerd, en ik heb de game zelfs opnieuw geïnstalleerd. Nog steeds geen oplossing, Google doet me ook niet echt helpen :(
same, lijkt kapot te zijn, mijn Steam community werkt ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren lukte het me gewoon om steam overlay te openen, vandaag nog niet kunnen spelen... wel kan ik niet alt-tabben als ik in lobby of game zit, maar volgens mij heeft iedereen dit.

Mijn NAT staat de ene keer strict, de andere keer open. Heb alle cod gerelateerde poorten die ik kon vinden open gegooid, upnp staat aan maar nog steeds strict. Als ik dan upnp uit zet en spel herstart staat hij soms op open, soms niet. Dag erna gooit hij hem weer 'dicht' zonder dat er iets veranderd is in mijn router - snap er echt de ballen van. Kan wel spelen maar op deze manier kan ik vaak niemand zijn party joinen. In BO2 heeft het altijd open gestaan en heb ik verder niets voor hoeven te doen. Speel op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazymonkey
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:11

Crazymonkey

Gek als een aap ;)

Wat ik allemaal moet doen om het spel normaal te draaien.
Prioriteit van High op normal zetten, nu werkt mijn muis weer normaal.
Spel in safe mode draaien, anders is het haperingen to the max.

Dan nog niet te spreken over de fps drops die /b/ plaats vinden...

En dit allemaal op een nieuw systeem (4670K, 16GB, GTX760)

1 dag gespeeld, nu al de miskoop van het jaar....

--edit
En maar 1 slider voor het geluid, waarom kan ik gewoon niet mijn geluidskaart kiezen....

[ Voor 12% gewijzigd door Crazymonkey op 10-11-2013 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joao
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-10 21:05
Crazymonkey schreef op zondag 10 november 2013 @ 13:14:

--edit
En maar 1 slider voor het geluid, waarom kan ik gewoon niet mijn geluidskaart kiezen....
Same, baal echt dat ik dit spel gekocht heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
Joao schreef op zondag 10 november 2013 @ 12:58:
[...]

same, lijkt kapot te zijn, mijn Steam community werkt ook niet
Bij vrienden werkt het wel gewoon, snap er echt niks van.

--edit
Hmm, draai de game zelf ook op een 4670K, 7970 en 8gb ram, maar ik heb op bovenstaand probleem na helemaal nergens last van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
co2301 schreef op zondag 10 november 2013 @ 13:25:
[...]

Bij vrienden werkt het wel gewoon, snap er echt niks van.

[...]

Hmm, draai de game zelf ook op een 4670K, 7970 en 8gb ram, maar ik heb op bovenstaand probleem na helemaal nergens last van..
dit kan niet.. heb zelf een 4770k met een gtx 670 draait als een tiet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

co2301 schreef op zondag 10 november 2013 @ 12:28:
zelfde hier.
ik kan de steam overlay niet openen. shift tab werkt niet.
alleen ctrl alt tab maar dan kom ik terug op de desktop :z
Verwijderd schreef op zondag 10 november 2013 @ 13:03:
Gisteren lukte het me gewoon om steam overlay te openen, vandaag nog niet kunnen spelen... wel kan ik niet alt-tabben als ik in lobby of game zit, maar volgens mij heeft iedereen dit.

Mijn NAT staat de ene keer strict, de andere keer open. Heb alle cod gerelateerde poorten die ik kon vinden open gegooid, upnp staat aan maar nog steeds strict. Als ik dan upnp uit zet en spel herstart staat hij soms op open, soms niet. Dag erna gooit hij hem weer 'dicht' zonder dat er iets veranderd is in mijn router - snap er echt de ballen van. Kan wel spelen maar op deze manier kan ik vaak niemand zijn party joinen. In BO2 heeft het altijd open gestaan en heb ik verder niets voor hoeven te doen. Speel op de PC.
Heb je dynamisch ip? of static?
Heb je DMZ host?
Hoe lang is je lease?

Check effe start>uitvoeren>cmd>ipconfig
Als je ip veranderd elke keer met herstarten of om de dag ofzo. zet dan een vast ip er in . (wel uiteraard in dezelfde range)

Ik heb statisch ip op mijn pc en op mijn router (TP-link) dmz host naar dit ip gedaan. Op mijn UPC modem de dmz host naar de router gelinkt. _/-\o_ Altijd NAT open

[ Voor 52% gewijzigd door ApC_IcE op 10-11-2013 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
shakespeare schreef op zondag 10 november 2013 @ 13:33:
[...]

dit kan niet.. heb zelf een 4770k met een gtx 670 draait als een tiet!
Wat kan niet?
ApC_IcE schreef op zondag 10 november 2013 @ 13:36:
[...]

zelfde hier.
ik kan de steam overlay niet openen. shift tab werkt niet.
alleen ctrl alt tab maar dan kom ik terug op de desktop :z
Dat lukt me niet zodra ik in een potje zit. Alleen vanuit het menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Ik doe in een potje altijd: ESC en dan pas CTRL ALT TAB. duurt 1 sec en ik zit op me bureaublad, en duurt 2 sec om weer terug te gaan.

Mijn setup:

AMD x6 1090T 6x 3,2 GHz
8GB
6950 2GB
Logitech G13
Logitech G15
Logitech G500
Dell ultrasharp 24"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

ApC_IcE schreef op zondag 10 november 2013 @ 13:42:
Ik doe in een potje altijd: ESC en dan pas CTRL ALT TAB. duurt 1 sec en ik zit op me bureaublad, en duurt 2 sec om weer terug te gaan.

Mijn setup:

AMD x6 1090T 6x 3,2 GHz
8GB
6950 2GB
Dit werkt voor mij alleen als ik taskmanager open heb staan (win 7 x64), ik kan alleen daarheen alt-tabben. Maar ik moet Steam community uitschakelen anders crashed m'n MP vaker.

--edit
Geluidskaart kiezen zou ik ook graag doen, de game wisselt nu tussen m'n mixer en m'n audio interface (gelukkig kiest ie niet m'n onboard brakke kaartje) nou zit daar beide standaard een hoofdtelefoon in, maar hij negeert dus soms m'n windows default primary geluidskaart.

Hier een 3570K met 8GB en een GTX760 -> Game start in 90fps, na de countdown 50fps, na een 5 minuten 25fps. Singleplayer capped op 90fps, daar is het geen probleem. Zo'n beetje alle fixes toegepast en vrijdag zowaar een 2 uur kunnen spelen, zij het vooral op 25fps. K/D is wel te raden natuurlijk met zulke framerates gezien de flow van de game, iets van 0.33 gemiddeld nu over alle games.
Nog even lekker lvl 17 in Extinction geworden (eerste dorpje 50-60fps, laatste dorpje 10fps), en toen de update geinstalleerd.

Sinds de update crashed het menu (SP / MP) na 2 sec, niet meer kunnen spelen. Game maar weer weggegooid, voor de 5e keer aan het downloaden nu. *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

ApC_IcE schreef op zondag 10 november 2013 @ 13:42:

Mijn setup:

AMD x6 1090T 6x 3,2 GHz
8GB
6950 2GB
Logitech G13
Logitech G15
Logitech G500
Dell ultrasharp 24"
Goede tip als je eruit wil. Alleen spelen in Windowed mode(no borders). Geen verschil in prestaties met full screen. Handig als je een programma ernaast gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bierkwadraat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 13:54
Echt een draak dit spel..

i5 2400 met een HD7850, en ik kom niet eens door de eerste missie.
Het geluid valt weg en vervolgens crashed het hele spel.

Volgens mij heeft het met de drivers van de geluidskaart te maken, aangezien youtube etc. ook even geen geluid meer laten horen. Heb overigens een Auzentech XPlosion.

Online loopt het spel om een of andere reden stukken beter, maar de ervaring is totaal anders dan die van voorgaande delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan een mod er nu eindelijk eens werk van maken om dit topic te splitsen? Echt waardeloos dat een normaal gesprek over deze game niet van de grond kan komen omdat de PC gamers het topic volspammen met hun problemen. Of is het de wens van Tweakers.net dat dit spel niet plezant besproken wordt? Bij Battlefield is die splitsing er namelijk wel gewoon.

Hoe dan ook, vandaag weer lekker bezig geweest in multiplayer (dubbel XP weekend). Ben een beetje aan het uitvogelen wat voor mij het fijnste wapen is. De MSBS (Assault Rifle) bevalt me tot nu toe wel. Iemand nog tips over wapens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:11

Mud

Verwijderd schreef op zondag 10 november 2013 @ 15:49:
Kan een mod er nu eindelijk eens werk van maken om dit topic te splitsen? Echt waardeloos dat een normaal gesprek over deze game niet van de grond kan komen omdat de PC gamers het topic volspammen met hun problemen. Of is het de wens van Tweakers.net dat dit spel niet plezant besproken wordt? Bij Battlefield is die splitsing er namelijk wel gewoon.

Hoe dan ook, vandaag weer lekker bezig geweest in multiplayer (dubbel XP weekend). Ben een beetje aan het uitvogelen wat voor mij het fijnste wapen is. De MSBS (Assault Rifle) bevalt me tot nu toe wel. Iemand nog tips over wapens?
Je kunt toch zelf een ander topic beginnen als je er zo last van hebt? :D >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07

Eens met bovenstaande.

en over die wapens, de Honey Badger en de Bizon vind ik erg relax, en de MTAR? werkt ook goed, net als de L115 sniper!
Verder ben ik nog niet aan veel wapens toegekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max666
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-04-2024
Ik zie dat veel mensen problemen hebben met de PC. Persoonlijk heb ik daar geen last van. Ik heb de game al vanaf dat hij uit is meteen geïnstalleerd en alles op ultra gezet en ik ervaar geen framerate drops. In het begin wel wat last gehad van wat lagg maar sinds gister geen last meer van. Mijn rig:

Amd1100t standaard clock
Gskill 1600 8gb
Gigabyte GTX780

Dit vind ik weer 1 van de betere Call of Duty’s die ik heb gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HansAnders07 schreef op zondag 10 november 2013 @ 15:51:
[...]

Eens met bovenstaande.

en over die wapens, de Honey Badger en de Bizon vind ik erg relax, en de MTAR? werkt ook goed, net als de L115 sniper!
Verder ben ik nog niet aan veel wapens toegekomen.
Die MTAR-X moet ik idd eens gaan proberen. Dank voor de tip.
Een grenade launcher onder je wapen kan ik ook aanraden. Zeer effectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nebur86
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-10-2023
geen last van problemen, behalve op whiteout, daar flipt mn muis em helemaal. 1 milimeter naar rechts en hij draait al 180 graden zowat. Mouse sensitivity is verder overal normaal, in elke game, en in elke COD Ghosts map... behalve dus op whiteout. Geen idee waarom :p

Verder is het spel best vermakelijk, ben blij dat je niet hele magazijnen moet opmaken in core zoals in BLOPS2 het geval was. Vind de grotere maps in vergelijking met BLOPS2 ook een pluspunt.
En ik vind het lastiger om soms de tegenstander te spotten, vooral in die maps in de jungle. Allemaal pluspunten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Laatst online: 16:43

Volgens mij zijn ze er al over bezig.. Iedergeval, ik zou ook graag een splitsing zien :)

Heb Ghosts nu ook voor de ps3.. maar het gaat nog niet echt goed... Zat in een pot waar de vijanden toch er sterk waren. Ze hadden scores van 65-5... Kwam ik daar met me 5-40 :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
R0y. schreef op zondag 10 november 2013 @ 16:20:
[...]

Volgens mij zijn ze er al over bezig.. Iedergeval, ik zou ook graag een splitsing zien :)

Heb Ghosts nu ook voor de ps3.. maar het gaat nog niet echt goed... Zat in een pot waar de vijanden toch er sterk waren. Ze hadden scores van 65-5... Kwam ik daar met me 5-40 :')
Ik heb gister ook een aantal keer Domination gedaan, kwam vaak uit op een K/D ratio van 1, bijna net zoveel kills als dat ik dood ging.
Veel mensen die dan ook alle punten gaan capturen zodat je geen idee meer hebt waar de tegenstander ongeveer vandaan komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max666
Voor de mensen die een leuke assault gun willen. De AK-12 met red dot en silencer is erg leuk. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-10 21:05
Mijn enige twee problemen tot nu toe zijn de spawns die af en toe toch flink random zijn (in DOM valt het mee, maar sommige maps zijn dan weer heel erg, snap er niks van), en het feit dat ik 9 van de 10 keer in m'n rug / zij gekilled word zonder dat ik de tegenstander ook maar gezien heb. Dat laatste komt puur door de maps denk ik, sommige maps zijn prima maar in de meeste zijn ze extreem ver door gegaan in het campen tegengaan door overal en nergens gangetjes enzo te maken, op elk punt in de map kunnen er van 4 richtingen vijanden komen, dat slaat nergens op. Het is best prima een keer een hoekje te hebben waar je even niet op je rugdekking hoeft te letten vind ik, maar dat zit er hier niet in. Dus constant van achter gepakt worden zonder dat je er iets aan kan dan.

Combineer dat met het feit dat de lag compensation echt verschrikkelijk is af en toe en je bent helemaal de pineut. Een van de dingen waar ik normaal goed in was en wat bij m'n stijl hoort is om meteen dekking te zoeken als ik geraakt wordt, ofwel bukken ofwel achter een muurtje rennen, maar dat kan gewoon niet in dit spel door de lag compensation (vorige CoDs hadden er ook al last van, met dedicated servers ging het een stuk beter), op mijn beeld buk ik na 1 kogel al maar 3 seconden later ga ik alsnog dood, en in de killcam sta ik nog vrolijk rechtop... Vreselijk :/

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Het is gewoon een boutspel, de slechtste in de serie. Dat is geen mening maar een feit.

En dan loopt het op mijn high end pc ook nog eens goed, en dan de cheaters :) ik ben er al 2 tegengekomen dat beloofd nog wat over een paar week.

En dan het grafische, gewoon tenen-krommend zo slecht, wie hem nog niet gekocht heeft, DONT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
nebur86 schreef op zondag 10 november 2013 @ 16:02:
geen last van problemen, behalve op whiteout, daar flipt mn muis em helemaal. 1 milimeter naar rechts en hij draait al 180 graden zowat. Mouse sensitivity is verder overal normaal, in elke game, en in elke COD Ghosts map... behalve dus op whiteout. Geen idee waarom :p

Verder is het spel best vermakelijk, ben blij dat je niet hele magazijnen moet opmaken in core zoals in BLOPS2 het geval was. Vind de grotere maps in vergelijking met BLOPS2 ook een pluspunt.
En ik vind het lastiger om soms de tegenstander te spotten, vooral in die maps in de jungle. Allemaal pluspunten
Ahhh jaa, net ook voor het eerst in whiteout gezeten. Flinke muis problemen in die map. Kan helemaal niks :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
mooie is ook dat de campers onderhand hun plekjes gevonden hebben en je dus totaal niet meer veilig over open plekken kan rushen. de game dwingt je eigenlijk ook om meer defensive dan passive te spelen omdat je letterlijk de sjaak bent mocht je tegenstander je eerst zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max666
co2301 schreef op zondag 10 november 2013 @ 16:57:
[...]

Ahhh jaa, net ook voor het eerst in whiteout gezeten. Flinke muis problemen in die map. Kan helemaal niks :')
Wat voor muizen gebruiken jullie? Mijn RAT 3 werkt perfect ook in whiteout. Het schijnt dat Razer muizen veel last hebben van problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
RoaDHouse schreef op zondag 10 november 2013 @ 16:53:
Het is gewoon een boutspel, de slechtste in de serie. Dat is geen mening maar een feit.

En dan loopt het op mijn high end pc ook nog eens goed, en dan de cheaters :) ik ben er al 2 tegengekomen dat beloofd nog wat over een paar week.

En dan het grafische, gewoon tenen-krommend zo slecht, wie hem nog niet gekocht heeft, DONT.
Een feit?? Lol. Ik vind hem nog altijd stuk beter dan MW3, en BO2 heb ik ook nooit echt leuk gevonden.

Verder ben ik nog geen cheaters tegengekomen. Ik word zelf regelmatig voor cheater uitgemaakt maar dat is iets heel anders... Je wordt zelfs beschuldigd van wallhack terwijl er een Oracle actief is, juist :')

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
NickThissen schreef op zondag 10 november 2013 @ 16:45:

Combineer dat met het feit dat de lag compensation echt verschrikkelijk is af en toe en je bent helemaal de pineut. Een van de dingen waar ik normaal goed in was en wat bij m'n stijl hoort is om meteen dekking te zoeken als ik geraakt wordt, ofwel bukken ofwel achter een muurtje rennen, maar dat kan gewoon niet in dit spel door de lag compensation (vorige CoDs hadden er ook al last van, met dedicated servers ging het een stuk beter), op mijn beeld buk ik na 1 kogel al maar 3 seconden later ga ik alsnog dood, en in de killcam sta ik nog vrolijk rechtop... Vreselijk :/
True, als je in eerdere cods geraakt werd kon je nog wegduiken ofzo, maar nu ben je vaak gelijk dood,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
max666 schreef op zondag 10 november 2013 @ 17:23:
[...]

Wat voor muizen gebruiken jullie? Mijn RAT 3 werkt perfect ook in whiteout. Het schijnt dat Razer muizen veel last hebben van problemen.
Gebruik nog steeds m'n oude vertrouwde Logitech MX518, nog nooit met een game last gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sc0rPi0N schreef op zondag 10 november 2013 @ 11:04:
De Mapmodnews.com Fov changer is uit : http://www.mapmodnews.com...uty-Ghosts-FoV-Changer-DL

Doe er uw voordeel mee

Hier even een plaatje gemaakt hoe het er dan uitziet:
http://cloud-2.steampower...7E755CA04320940EF551ACDB/
@sdk1985 Zoals eerder aangegeven wat dat een pre-launch post toen was de TW nog niet actief. Verder doelde ik ook met mijn eerdere antwoord op mijn post. Kijk gewoon bij die link als je hem daar wilt halen of loop een winkel binnen. Voorlopig zijn er geen acties behalve op de zogenaamde sleutel pagina's.
Sinds ik die begon te gebruiken crashed men game nogal dikwijls bij terugkeren/starten van een mp spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max666
co2301 schreef op zondag 10 november 2013 @ 17:43:
[...]

Gebruik nog steeds m'n oude vertrouwde Logitech MX518, nog nooit met een game last gehad.
Oh vreemd. Misschien proberen een herinstall van je drivers te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melek-taus
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-10 13:12
Hoe stellen jullie de FOV changer in, met welke waarden?

Ryzen 5 3600, B450M PRO-VDH Max, Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB, Red Dragon RX 5700 XT @ 1v 2050MHz, Intel 660p 1TB, BX500 1TB, MX500 1TB, CM MWE Bronze 550W V2, Antec Dark Phantom 301M, QcK Prism, Logitech G703 Hero, Fnatic MiniStreak Speed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog mensen die een potje willen spelen.. steam: d0minix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVS74
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-10 16:44
Mortalboy[NL] schreef op zondag 10 november 2013 @ 10:13:
Soms ben ik erg goed in het spel, terwijl ik de andere keren 0 kills en 10 deaths heb... so what.. kd ratio kan me niet echt boeien, als je maar fun hebt toch...
Ik heb tot nu toe drie goede potjes gehad die leken op mw1, 2, 3 en bo2 - normale performance en geen network issues. De rest van de potjes was dramatisch. Ik vind het niet erg te verliezen van betere tegenstanders, dan moet ik gewoon meer m'n best doen. Nu heb ik geen enkele invloed op mijn eigen prestaties. Je staat zo 0-10 zonder dat je een tegenstander hebt gezien of een kogel hebt afgevuurd. De lol gaat er wel snel vanaf zo. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van de ongeveer 40 potjes die ik heb gespeeld waren er 2 waarbij de verbinding op een gegeven moment verbroken werd en 1 had er lag. Dikke lol met dit spelletje ook al ben ik niet zo heel goed.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2013 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazymonkey
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:11

Crazymonkey

Gek als een aap ;)

melek-taus schreef op zondag 10 november 2013 @ 18:08:
Hoe stellen jullie de FOV changer in, met welke waarden?
90, net zoals Black Ops 2 en battlefield

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Crazymonkey schreef op zondag 10 november 2013 @ 18:50:
[...]

90, net zoals Black Ops 2 en battlefield
Ik heb hem iets naar onderen geschroefd, ik merk toch dat ik tegenstander die zitten te campen op een afstand later zie, zit nu tussen de 80 en 85 te experimenteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max666
Ik zit ook op de 80.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Weet niet wat het is met dit spel, de ene keer gaat het 5 potjes achter elkaar super, leuke spannende potjes, en de keer erna gaat het 5 potjes achter elkaar verschrikkelijk, 9/10 keer in de rug geschoten of vlak voor iemand spawnen. Er is iets goed mis in het spel in ieder geval, weet alleen nog niet wat, in ieder geval lag die echt vreselijk is...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

NickThissen schreef op zondag 10 november 2013 @ 19:55:
Weet niet wat het is met dit spel, de ene keer gaat het 5 potjes achter elkaar super, leuke spannende potjes, en de keer erna gaat het 5 potjes achter elkaar verschrikkelijk, 9/10 keer in de rug geschoten of vlak voor iemand spawnen. Er is iets goed mis in het spel in ieder geval, weet alleen nog niet wat, in ieder geval lag die echt vreselijk is...
Het is chaotisch door de spawns en map design. Combineer dat met dodelijke wapens zonder recoil waardoor je weinig tijd hebt om te reageren en je hebt een weinig voorspelbare game. En de inconsistentie van playerhosting helpt ook niet echt uiteraard.

[ Voor 5% gewijzigd door Gundogan op 10-11-2013 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
NickThissen schreef op zondag 10 november 2013 @ 19:55:
`
Had net in FFA;

Game starts, 3 2 1 start! Bam in rug, was nog geeneens begonnen. Spawn vervolgens weer.. Same... Paar keer door gegaan.

Voor de rest vind ik het wel leuk, al hadden ze wel iets meer wapens er in mogen steken van mij. Ik raak de sniper rifles zelf niet aan dus die tel ik dan ook niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
toch speelt hij lekker... je moet gewoon een goede pc hebben.

:) blitz 4 the win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Lazy again ?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
lol. Gewoon de basis pakken en wat andere plaatjes erover heen plakken. Tja ben benieuwd wat men nog meer tegenkomt. Welke remakes zal IW in DLC1 stoppen om zo extra €'s en $'s te verdienen?

Vond de FOV op 90 ook iets te veel van het goede. Ga zometeen 80 proberen. Denk dat die waarde is beter is.

[ Voor 12% gewijzigd door Frostbite op 10-11-2013 22:47 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Is er trouwens een Tweakers clan op de consoles en is hier behoefte aan? Zag het niet in de OP staan dus ik vraag het maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Ach, het blijft toch werken.. Firing Range / Studio anyone? Sta er niet van te kijken, 99% van de spelers zoekt dit soort info niet op of kan het toch bar weinig tot niets schelen. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Laatst online: 14:23
Wat je zegt klopt, ik vond en vind studio nog steeds een leuke map, maar pas ongeveer na 20 keer spelen had ik door dat ik die map ergens van kende. Met Dome was het me ook nog niet opgevallen, maar het is zo veranderd dat het een totaal andere map is want je schuilt toch op andere plekken.
Fid3lity schreef op zondag 10 november 2013 @ 23:47:
[...]

Ach, het blijft toch werken.. Firing Range / Studio anyone? Sta er niet van te kijken, 99% van de spelers zoekt dit soort info niet op of kan het toch bar weinig tot niets schelen. oOo

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-10 14:19

MeNTaL_TO

The future is not set

Jammer dat de pc versie alweer geplaagd wordt door cheaters, zat er in want het was dubbelXP weekend.
Speler had overduidelijk een wallhack en aimbot en dus gereport, maar gezien het verleden doen ze daar toch niets mee.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Fid3lity schreef op zondag 10 november 2013 @ 23:47:
[...]

Dat was wel een requested remake, was ook waarmee het werd gepromoot. Dit is proberen onopvallend oude maps te recyclen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:03

Sandyman538

SandstorM [148839]

reemprive schreef op maandag 11 november 2013 @ 07:03:
[...]

Dat was wel een requested remake, was ook waarmee het werd gepromoot. Dit is proberen onopvallend oude maps te recyclen.
En dat is niet goed omdat het wiel steeds opnieuw uitgevonden dient te worden?

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

In CoD4 had je ook Depot -> Pipeline. Daar lijkt dit wel op. Ik vind het niet zo boeiend. Het is tenminste geen 1op1 remake, die komen nog wel met de DLC. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-10 20:20

joskuiper

PapaCooper

Nog meer mensen die via Gamesync hebben ge-PRE-orderd en toch geen FreeFall hebben?
Ik kwam er achter via clan wars in een party, dan geeft hij aan dat ik die mappack mis!

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

reemprive schreef op maandag 11 november 2013 @ 07:03:
[...]

Is misschien wel zo, maar de achterliggende gedachte dat het gebaseerd is op een populaire map is wel hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoof
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 27-10 11:38
Voor de mensen die veel last hebben van lag: wat bij mij erg hielp was in de config de maxping terug zetten. Maxping staat standaard op 800 ;w Heb hem op 50 o.i.d. gezet en nu heb ik zo goed als geen lag meer (af en toe nog een kleine stotter, dus ergens zit nog steeds iets niet helemaal 100%). Wel iets minder available games, maar dat heb ik er wel voor over.

Edit: sorry, zie dat dit eerder ook al gepost was :(

[ Voor 7% gewijzigd door Hoof op 11-11-2013 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-10 16:24

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Ho0f schreef op maandag 11 november 2013 @ 08:54:
Voor de mensen die veel last hebben van lag: wat bij mij erg hielp was in de config de maxping terug zetten. Maxping staat standaard op 800 ;w Heb hem op 50 o.i.d. gezet en nu heb ik zo goed als geen lag meer (af en toe nog een kleine stotter, dus ergens zit nog steeds iets niet helemaal 100%). Wel iets minder available games, maar dat heb ik er wel voor over.

Dat is misschien wel een idee. Gisteren werd ik gek van de kills. Ik schoot ze meerdere kogels in de barst en ik was elke keer dood. Als ik dan de killcam keek, dan had ik niet eens geschoten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R0y. schreef op zondag 10 november 2013 @ 23:24:
Is er trouwens een Tweakers clan op de consoles en is hier behoefte aan? Zag het niet in de OP staan dus ik vraag het maar ;)
Over welke console spreek je? ;)
Als het een Xbox clan is, I'm in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ik had dit minder agressief aangepakt en voor 200ms gekozen in de config. Toen ik hier vrijdag mee speelde had ik nog steeds wel onmogelijke kills en niet registrerende schoten, maar het was inderdaad al weer wat beter dan voorheen. Maar als je in een lobby zit en er wordt van host gewisseld, dan kan je nog steeds vreselijke pings krijgen. Normaliter wordt er volgens mij best een goede ping-lobby gekozen, vooral games die al bezig zijn zijn altijd prima. Alleen als de lobby uiteindelijk vol zit, wordt er nog gekeken welke gebruiker de hosts wordt, en dan kan nog wel eens de verkeerde voor jou uit de bus komen.

In games die redelijk goed uitpakken kwa spelniveau zie je trouwens vaak de host wel winnen.

Had gehoopt dat Activision support (met alle data die ik ze gaf) met iets nuttigs zou komen, maar ze claimen dat m'n issues door de afgelopen patch verholpen zouden moeten zijn (blindelings), terwijl de game nu helemaal niet meer start. Hun enige suggestie: herinstalleer Windows. Dat wordt weer een nieuwe supportchat vrees ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-10 15:48
Verwijderd schreef op maandag 11 november 2013 @ 09:44:
[...]

Over welke console spreek je? ;)
Als het een Xbox clan is, I'm in.
me 2, al is Core niet zo mijn ding. Speel vrijwel alleen maar hardcore

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Laatst online: 29-09 11:10
Hann1BaL schreef op maandag 11 november 2013 @ 09:07:
[...]

Dat is misschien wel een idee. Gisteren werd ik gek van de kills. Ik schoot ze meerdere kogels in de barst en ik was elke keer dood. Als ik dan de killcam keek, dan had ik niet eens geschoten 8)7
Welcome to MW2, MW3, BO2 & Ghosts. :)

Laatste CoD waar ik daar geen last van had is Black Ops 1. Die had dedi's zonder overpowerde laggcompensation (zoals BO2 wel had).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Ho0f schreef op maandag 11 november 2013 @ 08:54:

Had dat inderdaad ook gezien. Bij MW2/ MW3 had ik die later aangepast naar 110.Verder als je zoekt op "configmp" dan kom je meer tweaks tegen.

Beetje jammer dat ze nu weer van die debiele waardes erin hebben gezet en dat spelers zelf maar weer via tools e.a weer beter moeten instellen.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper

joskuiper

PapaCooper

joskuiper schreef op maandag 11 november 2013 @ 08:43:
Nog meer mensen die via Gamesync hebben ge-PRE-orderd en toch geen FreeFall hebben?
Ik kwam er achter via clan wars in een party, dan geeft hij aan dat ik die mappack mis!
Mail terug:

Beste meneer,

De Freefall map is niet standaard bij alle pre-orders en was in Nederland exclusief bij Intertoys.
Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Bernardo de Kreij
info@Gamesync.nl

VREEMD

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
joskuiper schreef op maandag 11 november 2013 @ 09:57:
[...]

Mail terug:

Beste meneer,

De Freefall map is niet standaard bij alle pre-orders en was in Nederland exclusief bij Intertoys.
Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Bernardo de Kreij
info@Gamesync.nl

VREEMD
In multiplayer ben ik hem zowiezo nog geen 1 keer tegengekomen. Dan heb je hem en dan kan je hem nog niet spelen. 8)7

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper

joskuiper

PapaCooper

Sinds gisteravond is de 1e Tweakers.net clan ook een feit.
Deze week maar 's oefenen ter voorbereiding op 25-11 wanneer de clanwars beginnen.

Mocht je willen joinen voeg me dan toe op steam: kp_redheat.
Nickname ingame is RAGE met clantag [GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Sc0rPi0N schreef op maandag 11 november 2013 @ 09:56:
Beetje jammer dat ze nu weer van die debiele waardes erin hebben gezet en dat spelers zelf maar weer via tools e.a weer beter moeten instellen.
cl_maxPing "800" is een standaard Quake3 1999 release setting. cl_maxpackets zal ook wel op 30 staan en snaps op 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 12:06
Dit weekend gespeeld met de tracker sights (icm Honey Badger of LSAS), dat is helemaal mijn ding. Het voelt bijna als cheaten, maar aangezien ik toch vaak onderaan de lijst eindig kan ik dat nog wel voor mezelf rechtvaardigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AutCha schreef op maandag 11 november 2013 @ 10:22:
Dit weekend gespeeld met de tracker sights (icm Honey Badger of LSAS), dat is helemaal mijn ding. Het voelt bijna als cheaten, maar aangezien ik toch vaak onderaan de lijst eindig kan ik dat nog wel voor mezelf rechtvaardigen.
hahaha. :p
De Tracker Sight is inderdaad GE-WEL-DIG!

Momenteel ben ik veel bezig met de L115 i.c.m. de Thermal Sight en een Silencer.
Hierbij gebruik ik alle Stealth-perks die ik heb. 9 van de 10 keer heb ik een 1-hit-kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoof
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 27-10 11:38
Gundogan schreef op maandag 11 november 2013 @ 10:16:
[...]

cl_maxPing "800" is een standaard Quake3 1999 release setting. cl_maxpackets zal ook wel op 30 staan en snaps op 20.
Heeft het nut die twee settings ook nog aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Verwijderd schreef op maandag 11 november 2013 @ 10:29:
[...]

hahaha. :p
De Tracker Sight is inderdaad GE-WEL-DIG!

Momenteel ben ik veel bezig met de L115 i.c.m. de Thermal Sight en een Silencer.
Hierbij gebruik ik alle Stealth-perks die ik heb. 9 van de 10 keer heb ik een 1-hit-kill.
Klinkt als een camper ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
Zo, nog maar eens een inhoudelijke post dit topic inslingeren :)

Hebben jullie al favoriete maps en maps die je verschrikkelijk / moeilijk vind? Ik vind zelf Chasm (dat ingestorte gebouw met al die etages en dat stukje subway) echt heel lastig. Ik kan gewoon niet goed spelen op die map :)

Dat sneeuwlevel, met die totempaal(?) in het load-screen (naam kwijt van level) vind ik dan weer wel leuk. Een groot level met toch veel kleinere ruimtes waarbij je dus zowel met sniper en smg uit de voeten kan. Ook dat jungle level (wederom, naam?) met die toren en die hout-zagerij zooi vind ik wel goed (beide in domination mode).

Wat betreft wapens snap ik niet dat ze sommige ingebouwde attachments gegeven hebben (bv de honey badger). Dat is eigenlijk oneerlijk t.o.v. van de standaard wapens. Niet dat ik er veel last van heb overigens :) Ik speel zelf met AK12 met grip en de muzzle brake. Zo is hij op zowel short als long-range best wel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Ho0f schreef op maandag 11 november 2013 @ 10:29:
[...]

Heeft het nut die twee settings ook nog aan te passen?
Geen idee of ze aanpasbaar zijn. Volgens mij zijn de laatste twee niet aanpasbaar in MW2 en 3 en dus waarschijnlijk ook niet in Ghosts. Cl_maxping zou ook met matchmaking werken en is kennelijk wel aanpasbaar, dus dat zou ik zeker doen (waarde iets hoger zetten dan de max ping die je krijgt in andere games op west-Europese servers dus iets van 50-75, misschien wel 100). In BO2 had je het ingame en vermeed je hiermee ook de meeste servers buiten west-Europa behalve misschien een Spaanse server af en toe.

edit: had je al gedaan zie ik. :p

[ Voor 3% gewijzigd door Gundogan op 11-11-2013 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
Wel weer veel quick-scoping meegemaakt. Vind ik altijd een beetje vaag: Run en Gunnen met een sniper rifle. Misschien speel ik wat teveel RPGs, maar je bent niet echt trouw aan je rol op dat moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Sssquirrel schreef op maandag 11 november 2013 @ 10:34:

Hebben jullie al favoriete maps en maps die je verschrikkelijk / moeilijk vind? Ik vind zelf Chasm (dat ingestorte gebouw met al die etages en dat stukje subway) echt heel lastig. Ik kan gewoon niet goed spelen op die map :)

Dat sneeuwlevel, met die totempaal(?) in het load-screen (naam kwijt van level) vind ik dan weer wel leuk. Een groot level met toch veel kleinere ruimtes waarbij je dus zowel met sniper en smg uit de voeten kan. Ook dat jungle level (wederom, naam?) met die toren en die hout-zagerij zooi vind ik wel goed (beide in domination mode).

Wat betreft wapens snap ik niet dat ze sommige ingebouwde attachments gegeven hebben (bv de honey badger). Dat is eigenlijk oneerlijk t.o.v. van de standaard wapens. Niet dat ik er veel last van heb overigens :) Ik speel zelf met AK12 met grip en de muzzle brake. Zo is hij op zowel short als long-range best wel lekker.
Ja op chasm komt dat door al die campers joh, wordt je helemaal para van. Is een manier van spelen hoor, zou t zelf niet leuk vinden, maar dat is iedereen zijn goed recht.
Alleen jammer dat je gewoon geen speelmodi heb waar je gewoon niet stil kan blijven zitten.

Prison Break is die map trouwens, ook mijn favoriet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Laatst online: 16:52
Sssquirrel schreef op maandag 11 november 2013 @ 10:34:

Ik vind Stonehaven in de schotse hooglanden(?) wel tof. Verder Stormfront en Siege. De industriele mappen vind ik niet erg leuk, beetje saai.

Ben van plan om die ghillie suite te unlocken, 850 kills met de chrome barrel 8)7

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
Whiteout (sneeuwmap) is leuk met domination. Goed flank level en een klassiek choke point op B. Chasm is echt een doolhof. Wel een mooie map, maar ik ben echt nog aan het dwalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Ik ben weer fan van de M14 EBR met Red dot en Silencer. Heerlijk om op lange afstand iemand (op HC) met 1 kogel uit te schakelen.

Ben nu bezig om genoeg squad points te verzamelen om de Support Loki te unlocken. Zeker met support op domination kun je makkelijk zoveel punten/kills halen ook al ga je een paar keer dood.

[ Voor 42% gewijzigd door Frostbite op 11-11-2013 10:47 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Pagina: 1 ... 16 ... 32 Laatste

Let op:
De discussies en slowchat betreft vergelijkingen met andere shooters mogen achterwege gelaten worden. Hou het over COD Ghosts.

Posts over waar het spel te kopen zijn ook niet welkom