Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-10 20:20

joskuiper

PapaCooper

O.a. M4rtyr noemt in dit topic dat er VANDAAG een officele FOV changer zal uitkomen.
Heeft iemand hier ook een bron van?
Want ik kan nergen op het wereldwijde web hiervan iets definitiefs vinden?

En is er überhaupt iemand die inmiddels een ban heeft voor gebruik van fovely.exe?

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:20

codex

Geen OpenAI agent :)

joskuiper schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:27:
En is er überhaupt iemand die inmiddels een ban heeft voor gebruik van fovely.exe?
Nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper

joskuiper

PapaCooper

Ik had al zo'n vermoeden.
Er wordt gesproken over een VAC ban, maar Ghosts heeft volgens de Steam fora helemaal geen VAC.

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Sommige mensen op andere fora hebben wel een ban, het is natuurlijk je eigen risico.. Als er vandaag niks komt ga ik het denk ik ook maar weer gebruiken.. btw.. vinden jullie ook dat de wapens die je in het begin krijgt heel goed zijn? ik gebruik bijna alleen nog maar bizon icm dead eye,steady aim en long range muzzle ofzo iets.. super sterk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

m4rtyr schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:47:
Sommige mensen op andere fora hebben wel een ban, het is natuurlijk je eigen risico.. Als er vandaag niks komt ga ik het denk ik ook maar weer gebruiken.. btw.. vinden jullie ook dat de wapens die je in het begin krijgt heel goed zijn? ik gebruik bijna alleen nog maar bizon icm dead eye,steady aim en long range muzzle ofzo iets.. super sterk :)
Heb je een link dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 12:06
Hoe speelt de Chain Saw? Ik hou wel van LMGs, maar ben een echte casual player en wil mijn kostbare SPs niet aan nutteloze items spenderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:22

User

S3

Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:35:
[...]

Helemaal mee eens haha. Op zulke momenten ben je toch blij met je console.
Je hebt niks meegekregen van de framedrops op de PS4? :>
AutCha schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:56:
Hoe speelt de Chain Saw? Ik hou wel van LMGs, maar ben een echte casual player en wil mijn kostbare SPs niet aan nutteloze items spenderen.
Ik vind hem best lekker spelen, echter zit er geen vizier op waardoor je op lange afstand meer moet hopen dat je een beetje goed richt. En hij heeft maar 80 kogels ipv 100 op de andere LMGs.

Ik moet zeggen, ik heb de andere LMGs nog niet geprobeerd omdat de Chain SAW me zo goed bevalt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVS74
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-10 16:44
AutCha schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:56:
Een wapen unlocken kost aardig wat SPs, een extra slot al helemaal (20). Een extra soldier kost 3 SP (althans de eerste) en die heeft een andere loadout. De eerste extra soldier die ik unlockte als test had de honeybadger standaard en andere perks. Beetje een gok wat je krijgt wellicht, maar scheelt in de aanschaf. Je begint wel weer op level 1 met die soldier, maar is de gok wel waard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
JVS74 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 11:13:
[...]

Een wapen unlocken kost aardig wat SPs, een extra slot al helemaal (20). Een extra soldier kost 3 SP (althans de eerste) en die heeft een andere loadout. De eerste extra soldier die ik unlockte als test had de honeybadger standaard en andere perks. Beetje een gok wat je krijgt wellicht, maar scheelt in de aanschaf. Je begint wel weer op level 1 met die soldier, maar is de gok wel waard. :)
Oh, dat is een goede tip! Dat wist ik niet (dus heb de honeybadger aangeschaft voor soldaatje nummer 1).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

User schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 11:02:
[...]
Je hebt niks meegekregen van de framedrops op de PS4? :>
Nope, fervente Xbox-gamer hier. haha
Waal balen.. Denk je dat het fatsoenlijk zou moeten lopen op een console (door de vaste hardware), heb je nog gekut...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03
PC problemen, Xbox problemen ... Iemand met een PS3 die geen problemen heeft of ?

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 11:30:
[...]

Nope, fervente Xbox-gamer hier. haha
Waal balen.. Denk je dat het fatsoenlijk zou moeten lopen op een console (door de vaste hardware), heb je nog gekut...
Ben ik helemaal met je eens. Op de PC kan je verwachten dat het niet altijd direct lekker loopt in verband met drivers en dergelijke, maar op de consoles moet het gewoon goed lopen. Alle Playstation 4s zijn hetzelfde, optimaliseren zal een stuk minder werk zijn dan voor de PC.

Ik vind het dan ook gewoon ronduit slecht van IW/Riot dat de code zo gigantisch slecht is/lijkt. Ik heb hier totaal geen last van framedrops of lag, wel van lag in menu's, potjes die niet starten/stoppen etc. Spel ziet er verder prima uit (niet zo goed als BF4, maar dat is het punt niet :P ) en het speelt erg lekker.
Sidenote: Door de vorige 3 zinnen noemde iemand mij gister een fanboy en IW PR employee... 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door User op 08-11-2013 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
Sc0rPi0N schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 11:41:
PC problemen, Xbox problemen ... Iemand met een PS3 die geen problemen heeft of ?
Geen problemen hier, behalve dat COD mijn verbinding via een experiabox zag als NAT Strict (terwijl het echt Type 2 was). Opgelost door de PS3 in de DMZ van de experiabox te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:48

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Ik heb een PS3 en geen problemen (heb ghosts ook niet op de PS3 :o :+ )
Wel vervelend die problemen. Ik heb met 5 maatjes eigenlijk alleen maar 3x een time out gehad en daardoor een korte freeze. af en toe een framedrop. maar het valt mij reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dio22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09-2024
Lange laadtijden en een kleine beetje lag compensation, maar dat kan ook aan mijn netwerkverbinding liggen. Voorderest loopt alles prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen xbox problemen hoor? :o
Loopt soepel, nergens last van.
User schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 11:44:
[...]
Door de vorige 3 zinnen noemde iemand mij gister een fanboy en IW PR employee... 8)7
Hahaha, prachtig!

Sidenote:
Ik vond het wel lachen dat ik iemand in het DC ken die mij op de hoogte hield van down-time en connectie problemen haha.

Hij vertelde mij dat 'ie een update ging uitrollen voor de Xbox en even later werd ik gedisconnect van XBL omdat ik een update moest downloaden.

Verhaal verteld aan die persoon, zegt die "oh vreemd, zou normaal altijd na een potje moeten gebeurren".
Lekker... Heb ik weer.. haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Iemand nog een mirror naar de FOV changer (die nu even tijdelijk down is?)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

De Buzz is toch (sinds woensdag?) dat er vandaag een patch zou komen. Maar iedereen roept dit en bronnen zijn er niet volgens mij...

Raar maar waar: ik vond de SP van deze CoD eigenlijk wel vermakelijk. Eigenlijk best leuke maps, beetje gaar verhaal met dat gezinnetje enzo, beetje op 16 jarige inspelen, maar de gameplay was gewoon wel ok. Veel beter mee vermaakt dan BO1 of MW2 (de rest nooit gespeeld) alleen ik heb wel één punt van kritiek:

- De hele SP ervaring voelt als een tutorial waar alle features voor een minuut of 2 gedemonstreerd worden, alsof je daarna een open world game gaat beginnen met daarin deze sloot aan features om later nog eens te gebruiken. Maar dat is niet zo. Een kleine 4 uur en de tutorial is afgelopen en ik vroeg mij eigenlijk af wat ze nou wilde bereiken met het maken van al die mooie features, gezien ze zo kort gebruikt zijn en niet terugkomen in de MP. Oh gooi rook en gebruik Thermal. Bleng Flashbang = Thermal fried. Ok, coole game mechanic dacht ik nog bij mezelf, en best een mooie / goed uitgewerkte Thermal, dit is geen straf om te gebruiken zo nu en dan. Maar dat nu en dan kwam nooit meer.

De SP was daarnaast op "Extra" naar mijn mening ook gewoon mooi, dingen werden goed in beeld gebracht en ondanks dat het niet zo super eruit ziet als je zou verwachten anno 2013, had het toch ook wel sterke punten. De game heeft trouwens nooit meer dan 1890MB gebruikt met maxed instellingen aan VRAM en niet meer dan 3.89GB aan werkgeheugen, wat nogal vreemd is, gezien de MP daar wél overheen gaat (die krijgt 4GB Vram ook vol, en waarmee vraag ik mij dan af - immer zelfde instellingen / graphics!).

MP crashed bij mij nog steeds en m'n FPS blijft nog steeds inzakken over de tijd, maar de paar keer dat ik een paar matches heb gespeeld was het op zich wel vermakelijk. Niet iets om serieus hardcore te spelen, want daar leent het zich niet voor met de netcode (lag correctie etc) en willekeur (in spawns, die volgens mij in iedere mode wel eens slecht is). Maar ik vind de killstreaks momenteel nog wel redelijk te harden. Maar goed, wie weet dat dat met een maand of wat heel anders ligt natuurlijk. Ik vind die hond die 5x zoveel dmg nodig heeft als een soldaat eigenlijk nog het vervelendst. Het kan daarnaast aan de FoV liggen, maar ik vind de melee range ook wel erg lang.

Ligt het trouwens aan mij, of zit er GEEN verschil tussen HC / Normaal wat betreft hoeveel schade je iemand moet geven? Ik zie 2-3 hits voor een kill (uitzondering snipers), iedere keer dat je 6 hitmarkers nodig hebt voor een kill heb je gewoon lag-issues volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asndrag0n
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:10
Als ik het spel probeert te starten krijg ik een melding dat ik te weinig ram geheugen heb. Zelf heb ik 8gb ram geheugen in mijn pc zitten. hebben meer mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

asndrag0n schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:25:
Als ik het spel probeert te starten krijg ik een melding dat ik te weinig ram geheugen heb. Zelf heb ik 8gb ram geheugen in mijn pc zitten. hebben meer mensen dit probleem?
x64 OS? Wordt je geheugen ook werkelijk herkend? Er waren wel meldingen hiervan maar ik denk dat je ondertussen wel kunt googlen wat de oorzaak is. (Activision / Steam forums stond hier ook vol mee)

==
Ik ben het er wel mee eens dat we alle problemen wellicht beter elders kunnen bespreken, en we hier gewoon over de gameplay gaan praten.

Een [PC] Topic aanmaken? Problementopic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Laatst online: 01:01
Zo, post kwam net met mijn PS3 versie. Die loopt prima 8-)
Alleen niet te installeren helaas, dus wel gezoem van de lens.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asndrag0n
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:10
ja x64 os en in dxdiag staat 8192mb ram. Op bepaalde forum las ik dat ghost de error aangaf omdat hij de videokaart ram geheugen ziet als werkgeheugen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:58

Gundogan

Rip and tear, until it is done

djunicron schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:24:
Ligt het trouwens aan mij, of zit er GEEN verschil tussen HC / Normaal wat betreft hoeveel schade je iemand moet geven? Ik zie 2-3 hits voor een kill (uitzondering snipers), iedere keer dat je 6 hitmarkers nodig hebt voor een kill heb je gewoon lag-issues volgens mij.
In HC heb je nu 40 vs 100 hitpoints, terwijl dit in de vorige CoDs 30 vs 100 was. En het instakill effect ligt aan de netcode ja, specfiek de inconsistentie die je met playerhosting krijgt.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Klopt dit wel want ik leg nu spelers neer met maar 2 schoten vaak en uiterlijk 3?

Een hoop klagen hier dan ook over dat ze TE snel dood gaan in core.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dio22
Valt me ook op dat je veel minder kogels nodig hebt, maar lijkt me een opzettelijke wijziging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Reden waarom me het zo stoort en ik nu al o phet punt staat te gaan gooien met de disc is dat het campen bevorderd. Spelers willen hun score hoog houden dus gaan ze ergens plat liggen ergens in een hoekje van de map voor hun killstreak. Daarnaast wordt het dan een beetje teveel een game van luck. Diegene die de andere een fractie eerder ziet zal 9 van de 10 keer gewoon winnen en als er een vorm van lag aanwezig is wordt de tijd van vertraging die er in zit sowieso fataal iln combi met de time to kill van een wapen. Oftewel alle factoren van skill en eerlijkheid worden eruit gehaald zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:07
Vrijdag schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:35:
Zo, post kwam net met mijn PS3 versie. Die loopt prima 8-)
Alleen niet te installeren helaas, dus wel gezoem van de lens.
Hoezo niet te installeren als ik vragen mag? (ik heb hem zelf nog niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dio22
Ben ik het volledig mee eens. Ik heb potjes met KD rond de 1, potje er na weer rond de 3. Het is met mijn speelstijl grotendeels afhankelijk van lag compensation. Het scheelt een heel klein beetje, maar wordt je gespot door een beetje redelijk speler, ben je dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
R0y. schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:32:
[...]

Hoezo niet te installeren als ik vragen mag? (ik heb hem zelf nog niet).
Op de Xbox kon je altijd kiezen om het spel te installeren op de hdd, zodat je alleen nog maar de disc nodig had om op te starten. Dit kan ik nu niet doen op mijn PS3. Sommige spellen kunnen dat namelijk wel, als je in het XBM op het spel gaat staan en dan op driehoekje drukt.

Tenzij ik dus iets over het hoofd heb gezien kan dat dus niet in met het spel.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Gundogan schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:50:
[...]

In HC heb je nu 40 vs 100 hitpoints, terwijl dit in de vorige CoDs 30 vs 100 was. En het instakill effect ligt aan de netcode ja, specfiek de inconsistentie die je met playerhosting krijgt.
Zoals Rin hier ook schrijft; op "default" ben je met 2-3 schoten vaak gewoon dood, AR / LMG / SMG... het maakt allemaal niet veel uit. Alleen misschien met de K7 welke matige dmg en range heeft, zou je misschien eens 6 hits op range moeten geven voor de kill. Maar 80% van de kills is op short range, een beetje op het oog een <15 meter equivalent. Dit is natuurlijk raar voor een shooter, kogels hebben echt de eerste 100 (als het geen 300 is) meter nog wel dezelfde snelheid.

Ik merkte inderdaad dat je op HC vooral long range minder hits nodig had, maar de hoofdmoot van het spel speelt exact gelijk, omdat je binnen de halve seconde dood gaat / een kill hebt, en iedere milliseconde telt, net als rate of fire. En tel daarbij op dat de game "500ms" prima gematched vind en je hebt een grote hoeveelheid willekeur. Nou zou je denken "hoe vaak komt dat voor" maar vooral rond de tijd dat er veel US spelers online zijn, zie je dat daar vaak de matchmaking heen gaat. Uit ervaring weet ik dat je als snel 250ms vertraging hebt met SF / LA als je beide een beetje serieuze verbinding hebt. Doe mij even een max 150ms filter zeg... (hoewel grote kans dat je dan geen games meer vind)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVS74
Dat instakill effect, slechte matching en daarmee willekeur halen de lol er wel een beetje uit. Als je gewoon slecht(er) bent in een potje en het op skill aflegt is het nog enigszins leuk en kun je er nog van leren zeg maar. Als je slechts beperkt invloed hebt op je eigen performance, dan wordt het heel snel minder leuk en frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij lopen Hardcore sessies toch VEEL beter dan normale..... Zouden de fps drops iets met de HUD te maken kunnen hebben? Lijkt me stug, maar het verschil is dag en nacht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met die operations dingen waarmee je van die patches kan unlocken, zijn die niet altijd actief oid of werkt het gewoon niet naar behoren? Zie er staan waarvoor je 25 assists moet halen etc. wat ik al lang gehaald heb, maar unlock die patches niet - terwijl er wel andere zijn die ik wel unlocked heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper

joskuiper

PapaCooper

Met name voor de 6gb RAM fix dus,
Had véél liever een FoV changer / slider.

Heb besloten maar gewoon te blijven spelen met de fovely fov slider, want:

1. Kan niemand traceren die daadwerkelijk een ban hiervoor heeft gekregen
2. Ik nergens vind dat er vandaag daadwerkelijk een 'legale' patch hiervoor komt
3. Ik met huidige FoV niet ui de voeten kan helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
zj7fpb 01jc1rn is blijkbaar inmiddels gebruikt.

www.monsterenergy.com/cod

Dat zou iets moeten unlocken voor console spelers.
Zat op m'n blikje monster.

ff zeggen als je hem gebruikt hebt, dan scheelt het anderen weer ;)

[ Voor 9% gewijzigd door unfor op 08-11-2013 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Dubbel XP weekend begint vanavond op 19.00 tot en met 11 november 19.00 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me1mark
  • Laatst online: 20:09

me1mark

Shoo-rah!

unfor schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 14:15:
zj7fpb 01jc1rn

www.monsterenergy.com/cod

Dat zou iets moeten unlocken voor console spelers.
Zat op m'n blikje monster.

ff zeggen als je hem gebruikt hebt, dan scheelt het anderen weer ;)
'The code you entered is not valid.' ;(

SUZ-SWM40 VA2 + ERST20D-VM2D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 15:00:
Dubbel XP weekend begint vanavond op 19.00 tot en met 11 november 19.00 :)
OWJA! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

dio22 schreef op vrijdag 08 november @ 13:18:
Valt me ook op dat je veel minder kogels nodig hebt, maar lijkt me een opzettelijke wijziging.
Ten opzichte van BO2:

- Wapens hebben een stuk minder recoil.
- Time to kill zonder headshots is ongeveer gelijk.
- Range is denk ik ongeveer gelijk.
- Headshots zijn meer effectief in Ghosts (elk wapen heeft minimaal een x1.4 hs multiplier, in BO2 meestal maar x1.1 of x1.2).
- Dropshotten is effectiever in IW games.
- Deadeye. Geen idee hoeveel mensen dit gebruiken.

Wapens zijn makkelijker in het gebruik dus, maar zonder deadeye niet perse dodelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het begin vond ik deze cod ook een stuk minder. Mede door de vele wegen die je kan lopen.
In vorige cods waren er 3 hoofdwegen met tot de 30 variaties om te lopen.

Nu zijn het er 10x zoveel.

Maar daardoor is het de movement die weer het verschil maakt.
Het vergt meer skill. De slide optie is ook handig om te dodge. Dropshotten is ook weer helemaal terug.

Duurt ff maar als je het doorhebt wordt het steeds leuker.

Ik speel xbox369 trouwens: XBL = NCe Schumba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik heb het spel met de release geinstaleerd (PC)
Maar kan nog steeds niet spelen.

Ik als ik op recommended settings speel (alles gaat naar extra) haal ik tussen de 2-8 fps
en als ik alles op low en off zet icl de resolutie laag zet haal ik 18-25 fps. en dat terwijl ik BF4 met 50-60 fps aan kan op ultra.

Windows 7 64bit
AMD Radeon hd6990 (drivers 13.9 ook heb ik 13.11(beta) geprobeerd)
Intel i7 980
24gb ram

Is er iemand met het zelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01:51
joskuiper schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 14:13:
[...]

Met name voor de 6gb RAM fix dus,
Had véél liever een FoV changer / slider.

Heb besloten maar gewoon te blijven spelen met de fovely fov slider, want:

1. Kan niemand traceren die daadwerkelijk een ban hiervoor heeft gekregen
2. Ik nergens vind dat er vandaag daadwerkelijk een 'legale' patch hiervoor komt
3. Ik met huidige FoV niet ui de voeten kan helaas.
Er zijn wel degelijk BAN,s uitgedeeld met de fovely fov changer, staat wel een link paar blz terug.

Hier kan je de fov ver bover 90 instellen, dat wordt gezien als cheaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 15:28:
Hey,

Ik als ik op recommended settings speel (alles gaat naar extra) haal ik tussen de 2-8 fps
en als ik alles op low en off zet icl de resolutie laag zet haal ik 18-25 fps. en dat terwijl ik BF4 met 50-60 fps aan kan op ultra.

Windows 7 64bit
Intel i7 980
24gb ram

Proces prio al geprobeerd te verlagen? Naar normal zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 15:45:
[...]

Proces prio al geprobeerd te verlagen? Naar normal zetten.
al geprobeerd, ook al in offline mode op steam geprobeerd..

niets blijkts te werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 15:54:
[...]

al geprobeerd, ook al in offline mode op steam geprobeerd..

niets blijkts te werken
Dan klopt er iets niet. Mijn specs zijn veel lager dan de jouwe en ik haal in SP 60 fps met AA aan.

MP soms 80 max als het niet als een kaartenhuis inzakt naar 30-40....(Geen AA of tesselation oid)

Q6600 @3.2Ghz
8Gb
Asus 7850 2GB overclocked

Heb je via Nvidia control panel al de nodige dingen gewijzigd? Performance ipv image quality bv?
http://www.tweakguides.com/NVFORCE_6.html

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2013 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15-10 15:41

Luukwa

o/

Die trick heeft bij mijn laptopje wel gewerkt bij BF3, daardoor kon ik BF3 op 50-70 fps spelen op een GT540m settings medium, dus het is het proberen waard "_

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

RoaDHouse schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 15:45:
[...]

Er zijn wel degelijk BAN,s uitgedeeld met de fovely fov changer, staat wel een link paar blz terug.

Hier kan je de fov ver bover 90 instellen, dat wordt gezien als cheaten.
Je moet die link wel even goede lezen, wat je zegt is namelijk niet waar. Of je hebt het gescand of jouw engels is niet al te best(no offence!!), maar wat in die link staat is enkel reclame voor hun eigen 3rd party fov changer. Je zaait nu paniek over niks.

Even over die FOV changer, het is een goede test voor Bitdefender >:) Bitdefender vond het verdacht en verwijderde ineens de 3 kopieen op mijn PC toen ik de FOV in Ghosts aanpaste. Schrok me kapot, heb de file gecheckt adhv report en een MD5. Toen gekeken op de Bitdefender site, blijkt dus een false positive te zijn :+

Injectie in ander proces, maar mooi dat Bitdefender toch alarm sloeg.

Edit:
Dit artikel bedoel je dus: http://www.mapmodnews.com...f-Duty-Ghosts-FoV-changer

Ik citeer:
So, again, mapmodnews.com will distribute a FOV changer that will unlock the FOV in Call of Duty: Ghosts Multiplayer. Just to help to avoid any motion sickness and headaches while playing this game.

But for now; don't use any "FOV changer" made by unknown people. (because you can get a permanent ban when using a dodgy file.)

Let's wait a few days and get an officially allowed changer from a reliable maker. We'll keep you posted.

Met andere woorden, mapmodnews is zogenaamd een betrouwbare maker en hun fov changer is wel toegestaan. "Wij van WC eend..." mapmodnews != Infinity Ward, m.a.w.: reclame.

[ Voor 28% gewijzigd door codex op 08-11-2013 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Ik zie in ieder geval weer meer commentaar dan mensen die plezier aan het spel beleven :P

[ Voor 200% gewijzigd door Fid3lity op 08-11-2013 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
@reemprive

Ik zaai geen paniek hoor :)

Iedereen moet dat voor zichzelf uitmaken, de Fovely Fov changer zegt me helemaal nix nooit van gehoord.

Je weet niet hoe het gaat uitpakken als je die gebruikt. De fov tot 90 lijkt me een normale aanpassing zonder dat je daar veel voordeel van krijgt. Maar die Fovely fov changer gaat wel ver over de 100 fov :) en ik weet niet wat ghost op de achtergrond heeft draaien om dit te checken (anyway het is illegal).

De link die ik gegeven heb zijn de dezelfde makers van de MW2 en 3 die kan je gebruiken zonder problemen (wordt gedoogd)

Heeft nix te maken wij van wc eend enz..........

ps. aan mijn engels mankeert niet echt veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVS74
Fid3lity schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 16:36:
Ik zie in ieder geval weer meer commentaar dan mensen die plezier aan het spel beleven :P
Als je niet kunt spelen dan ga je klagen :+. Hoort er een beetje bij inmiddels. Over klagen gesproken: die humiliation field order (teabagging) is dus werkelijk te infantiel voor woorden. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Tja hij schoeft de onderste zaken terug van Manual (en alles op extra) naar normal en eentje low.
Verder gaat hij van 4x msaa naar fxaa
http://cloud-3.steampower...35D76F0F0F35F93A78520E9E/

Maar moet zeggen dat het me nu wel lekker af ging icm vector met muzzle flash en target sight.
Veel killstreaks binnen geharkt en ook twee field orders voltooid.

Heb nu net weer e.a. op Extra gezet en dan ziet het er zo uit:
http://cloud-4.steampower...444813515AEE19C0FB3B7D37/
Je ziet met name de details van de gun zijn bij extra erg mooi. Vind het raar dat je een nieuwe videokaart koopt dus je dan nog niet op vol kan laten draaien zonder performanceverlies in de game.

Het zal wel in mijn kop zitten maar ik schoot dat laatste potje dus vrij weinig en had het idee dat ik weer overal 1 seconden te laat was.

Maar goed qua scores gaat het nu ook beter zie en dan is het best te doen. Je moet inderdaad niet meer doelloos rushen maar vaak dekking zoeken, eventueel hipfiren en niet te snel ergens naar toerennen want dan ben je een makkelijk doelwit.

Daarbij speelde ik hardcore kill confirmed dan heb je minder kogels nodig.

[ Voor 43% gewijzigd door Frostbite op 08-11-2013 17:20 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper

joskuiper

PapaCooper

Thanks Reemprive, want ik was al aan het kijken wat ik gemist had.
Vooralsnog dus nog steeds geen ban bekend voor gebruik fovely op de pc.

Ik ga het er vanavond weer een paar uurtjes op gokken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Niet online
Sc0rPi0N schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 17:01:
[...]

Tja hij schoeft de onderste zaken terug van Manual (en alles op extra) naar normal en eentje low.
Verder gaat hij van 4x msaa naar fxaa
http://cloud-3.steampower...35D76F0F0F35F93A78520E9E/

Maar moet zeggen dat het me nu wel lekker af ging icm vector met muzzle flash en target sight.
Veel killstreaks binnen geharkt en ook twee field orders voltooid.

Heb nu net weer e.a. op Extra gezet en dan ziet het er zo uit:
http://cloud-4.steampower...444813515AEE19C0FB3B7D37/
Je ziet met name de details van de gun zijn bij extra erg mooi. Vind het raar dat je een nieuwe videokaart koopt dus je dan nog niet op vol kan laten draaien zonder performanceverlies in de game.

Het zal wel in mijn kop zitten maar ik schoot dat laatste potje dus vrij weinig en had het idee dat ik weer overal 1 seconden te laat was.

Maar goed qua scores gaat het nu ook beter zie en dan is het best te doen. Je moet inderdaad niet meer doelloos rushen maar vaak dekking zoeken, eventueel hipfiren en niet te snel ergens naar toerennen want dan ben je een makkelijk doelwit.

Daarbij speelde ik hardcore kill confirmed dan heb je minder kogels nodig.
nog minder kogels? lol

ik zou bijna zeggen dat je in ghosts hc al iemand kan killen door naar em te staren

ik kamp nog steeds met die vreselijke mouselagg, heeft niemand daar last van? :S de framedrops neem ik maar voor lief in de grote maps maar mouselagg kan echt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

RoaDHouse schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 16:55:
@reemprive

Ik zaai geen paniek hoor :)

Iedereen moet dat voor zichzelf uitmaken, de Fovely Fov changer zegt me helemaal nix nooit van gehoord.

Je weet niet hoe het gaat uitpakken als je die gebruikt. De fov tot 90 lijkt me een normale aanpassing zonder dat je daar veel voordeel van krijgt. Maar die Fovely fov changer gaat wel ver over de 100 fov :) en ik weet niet wat ghost op de achtergrond heeft draaien om dit te checken (anyway het is illegal).

De link die ik gegeven heb zijn de dezelfde makers van de MW2 en 3 die kan je gebruiken zonder problemen (wordt gedoogd)

Heeft nix te maken wij van wc eend enz..........

ps. aan mijn engels mankeert niet echt veel.
Was niet om af te zeiken hoor, maar dat hun FOV changer gedoogd was zegt helemaal niks over de ban-waardigheid van andere FOV changers en überhaupt over de legaliteit van hun nieuwe FOV changer. Daarom bedoel ik eigenlijk, ze zeggen maar wat. Ze zijn niet werkzaam bij Valve of Infinity Ward dus ik zou zo'n bericht maar met een korreltje zout nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
reemprive schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 19:00:
[...]

Was niet om af te zeiken hoor, maar dat hun FOV changer gedoogd was zegt helemaal niks over de ban-waardigheid van andere FOV changers en überhaupt over de legaliteit van hun nieuwe FOV changer. Daarom bedoel ik eigenlijk, ze zeggen maar wat. Ze zijn niet werkzaam bij Valve of Infinity Ward dus ik zou zo'n bericht maar met een korreltje zout nemen.
Ze werken er niet, maar hebben wel overleg met IW, dan heb ik er wel meer vertouwen in.

Waar komt die Fovely dan vandaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper

joskuiper

PapaCooper

RoaDHouse schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 19:09:
[...]

Ze werken er niet, maar hebben wel overleg met IW, dan heb ik er wel meer vertouwen in.

Waar komt die Fovely dan vandaan ?
http://lmgtfy.com/?q=who+made+fovely

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09 15:19

Draven

It wasn't me

Ik speel al sinds de release met de FOV changer van fovely op 90 FOV, en tot op heden geen problemen gehad qua bans (gelukkig).. maar dit geeft natuurlijk geen garanties!
Heb tot nog toe lekker de multiplayer kunnen spelen en Ghosts bevalt me eigenlijk prima.. Iets ander soort spelletje/speelstijl dan Black Ops 2, maar een beetje aanpassen en het gaat uiteindelijk redelijk oke.

Qua hoe het spel draait op m'n computer moet ik zeggen dat ik (behalve op de release avond misselijkheid van de 65 FOV) helemaal geen problemen heb gehad, al moest ik wel even stoeien met sommige graphic settings. Singeplayer heb ik nog niet eens opgestart dus daar kan ik geen mening over delen. :)
Wat zijn bij jullie de favoriete class/perk setups? Mijne tot nog toe:

Ak47
Silencer
Extended Mags/Grip

- Sleight of Hand
- Marathon
- Quickdraw
- Dead Silence

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
m4rtyr schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 01:06:
Ik word hier een beetje moe van he, ik ben aan het spelen voor de "Special" skin en dan de tweede, volledig camouflage skin. 500 barrel kills staat er.. ik zit inmiddels al op 600 en er staat nog steeds 0/2 en je kunt natuurlijk ook nergens vinden hoe ver je er mee bent.. slaat totaal nergens op. zijn die field orders de enige challenges ofzo?
Volgens mij heb je per 14 dagen een 50(?)-tal operations waarmee je emblems e.d. kan unlocken. I.p.v. 14 dagen te wachten kun je voor 1 SP een nieuwe set operations "laden" waarmee je weer nieuwe / andere emblems kan krijgen.

Ik had nl. hetzelfde: bij S&R was ik laatste van mijn team, maar unlockte die emblem niet ... Vanavond echter voor 1SP nieuwe ops geprobeerd, en daar zat die toevallig wel tussen en naar verloop van tijd ook unlocked.

Mijn theorie is dus dat emblem requirements die niet in je huidige operations overzicht staan kun je niet unlocken...

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Niet online
interessant.. ik zie wel dat andere skins beschikbaar worden? of die waren misschien al beschikbaar. ik heb die field orders al 3x veranderd lol, kijk er niet echt naar. iemand al een sliding knife shot gehad? dat is een 0/1 challenge :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23-10 22:21
Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 15:28:
Hey,

Windows 7 64bit
Intel i7 980
24gb ram

Ja ik. Bij mij was de "oplossing" crossfire uit te zetten. Weet alleen niet of dat bij jou kan aangezien je wel een dual gpu kaart hebt.

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-08-2023
Misschien dat ik Ghosts toch ga kopen als alle problemen opgelost zijn. Ik heb het nu een paar keer bij een vriend op de pc gespeeld (tussen het laggen door) en Ghosts is veel meer gericht op gunplay. Het is ook tactischer omdat de maps groter zijn en veel meer routes hebben. Run'n'gun werkt niet meer, dat mag ik wel. Je moet nu daadwerkelijk nadenken bij wat je doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-10 01:25

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

er is nu net een update voor ghosts iemand een iedee wat er in zit

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-10 17:01
BruceLee schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 02:27:
er is nu net een update voor ghosts iemand een iedee wat er in zit
Niet veel goeds.
Knip

[ Voor 76% gewijzigd door iisschots op 09-11-2013 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Voor en Na -update voor mij geen verchil.

[ Voor 79% gewijzigd door RoaDHouse op 09-11-2013 03:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ynT
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-10 09:49
Je kan nu van spelers wisselen in spec mode. Woohoo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterkale1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22-09 16:45
Ik weet niet of mijn scherm lag heeft. Maar regelmatig word ik gekilled als iemand net het hoekje om komt en ik zelf niet eens tijd heb om de muis in te drukken voordat ik dood ben. Volg je dan de killcam van de ander dan zie je dat hij jou al enige tijd in beeld heeft. Best vaag.

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Na een paar dagen mij mening te hebben vormen moet ik deze bijstellen: Wat een slecht spel. Campen en diven is het enige wat ik nog tegenkom, je kan helemaal niks terug doen als je in je rug wordt geschoten, elke match lijkt op een Theater opname van BO2 op HC met de snelheid op 150 procent afgesteld. De overdreven details in de omgeving maken het bijna onmogelijk om een niet bewegende vijand op tijd te spotten, als je onder vuur wordt genomen is het gelijk afgelopen. Het spel is duidelijk ontwikkeld voor consoles, er is op geen enkele manier rekening gehouden met PC gamers. Op consoles gaat alles wat trager door de controllers en is het misschien leuker, op de PC is het alleen grappig als je 12 jaar bent en 5 blikjes Red Bull in je mik hebt. Het wachten is op cheaters waar niks aan wordt gedaan die het spel volledig de nek omdraaien.

Toch er weer ingetrapt om een COD te kopen die door Infinity Ward is ontwikkeld, de keuze om MW3 niet te kopen was duidelijk een verstandige. Aangezien BF4 ook slecht is afgeleverd qua netcode, bugs en crashes is mijn hoop gevestigd op Respawn Entertainment.

[ Voor 13% gewijzigd door codex op 09-11-2013 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Dus is het een aanrader als je Black Ops 2 al, op z'n zachtst gezegd, matig vond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Fid3lity schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 09:32:
Dus is het een aanrader als je Black Ops 2 al, op z'n zachtst gezegd, matig vond?
Het is een echte IW shooter als ik het zo allemaal lees. Vind je die leuk dan zal je dit ook wel interesseren. Hoewel PC gamers deze game zouden moeten boycotten.

Wel grappig dat het NRC Next Ghosts een 1/5 geeft en BF4 een 3/5.

[ Voor 8% gewijzigd door Gundogan op 09-11-2013 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Fid3lity schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 09:32:
Hangt er vanaf wat je matig aan BO2 vond. Ik vond het een vrij goed spel. Als het gaat om jouw irritatie aan SMG's dan is COD Ghosts prima, daar zijn AR namelijk goed te gebruiken. Als je het idee had 1 magazijn per tegenstander nodig te hebben dan is COD Ghosts ook prima. Als je geen overpowered killstreaks wil dan is COD Ghosts ook een goed spel. Als je niet van explosive spam houdt is COD Ghosts ook goed, als je per game 1 of 2 keer een lethal op je kop krijgt is het veel.

Al die punten zijn niet waarom ik BO2 beter vond, maar in de essentie is COD Ghosts gewoon een klotespel om te spelen. Je hebt het gevoel geen enkele invloed uit te kunnen oefenen, skills als wapencontrole en reactie op bijvoorbeeld iemand die jou onder vuur neemt doen er allemaal niet toe. Het draait allemaal om duiken, glijden en campen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Gundogan schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 09:48:
[...]

Het is een echte IW shooter als ik het zo allemaal lees. Vind je die leuk dan zal je dit ook wel interesseren. Hoewel PC gamers deze game zouden moeten boycotten.

Wel grappig dat het NRC Next Ghosts een 1/5 geeft en BF4 een 3/5.
Beide games zijn vrij slecht. BF4 ziet er wel een stuk mooier uit, geluid is beter en de goede aspecten uit BF3 zijn meegenomen. Daarentegen zit dat spel vol bugs, crashes, slechte netcode en dat soort onzin waardoor het al snel gaat irriteren. Gisteravond toen ik na een half uurtje Ghosts er klaar mee was schakelde ik over naar BF4, het eerste spel dat ik speelde eindigde in een client crash. Dat heeft Ghosts dan weer niet, maar qua gameplay is het gewoon geen vermakelijk spel. Op audio/visueel gebied is bij Ghosts mijn grootste irritatie het geluid, wat een blamage is dat zeg. De geluiden komen rechtstreeks uit MW1, geen enkele effort om dat enigszins "next gen" te maken(waar BO2 echt beter klinkt dan BO1). Het feit dat je muziekjes hoort tussen de gameplay omdat je dat niet uit kan schakelen is ook zo'n ding.

[ Voor 4% gewijzigd door codex op 09-11-2013 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik zag net op de FB van infinity ward dit:
Thank you for all the feedback we've received for Call of Duty: Ghosts since launch! We hear you loud and clear. We're prepping fixes, & adding Search and Destroy to public matches on Friday, November 15th. (Pacific time)
S&D komt dus terug en blijkbaar gaan ze nog aantal fixes uitvoeren. Benieuwd of ze ook de PC fixes gaan doen of het zal nog moeten blijken dat IW alleen maar console-geil is....

https://www.facebook.com/InfinityWardStudio

[ Voor 4% gewijzigd door falcon123 op 09-11-2013 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
@reemprivee

Het is maar een game hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
Maar hij heeft wel €60,- voor het spel betaald. IW heeft gewoon niks gedaan om het voor de pc te optimaliseren. Dit is een open beta, niets meer of minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet wat de update precies gedaan heeft, maar ik kan MP nu vloeiend draaien op alles High muv terrain detail e.d, geen AA

70-80 fps met wat dips naar 50. Acceptabel en speelbaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-09 11:10
Well. Lijkt erop of dat ik (iig voor mijn eigen situatie) een fix gevonden heb voor die verrote driver crashes van nvidia :)

Had elke 5-10 minuten een "Display driver nvlddmkm stopped responding and has successfully recovered" issue met Ghosts, maar niet met andere CoD's (ook bij BO2 en bij FC3 op de release, maar dat is bijzaak). Hoe lager ik de settings van Ghosts had, hoe minder frequent ze voorkomen.

Vervolgens komt er een Video Hardware Error in je Reliability History te staan met een Blue Screen Code 117.

Speel nu al een 1.5-2 uur zonder issues, dus ik vermoed dat het probleem (deels) opgelost/verminderd is :)

Hardware: 2500k @ 4.3-4ghz, MSi GTX 580 twin frozer II/OC, 8gb ram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-10 16:24

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Zen!th schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 14:51:
Well. Lijkt erop of dat ik (iig voor mijn eigen situatie) een fix gevonden heb voor die verrote driver crashes van nvidia :)

Had elke 5-10 minuten een "Display driver nvlddmkm stopped responding and has successfully recovered" issue met Ghosts, maar niet met andere CoD's (ook bij BO2 en bij FC3 op de release, maar dat is bijzaak). Hoe lager ik de settings van Ghosts had, hoe minder frequent ze voorkomen.

Vervolgens komt er een Video Hardware Error in je Reliability History te staan met een Blue Screen Code 117.

Speel nu al een 1.5-2 uur zonder issues, dus ik vermoed dat het probleem (deels) opgelost/verminderd is :)

Hardware: 2500k @ 4.3-4ghz, MSi GTX 580 twin frozer II/OC, 8gb ram.
Ik had het probleem ook. Terrain detail op off gezet en de optie erboven op iets als HMBO+ oid. Dat had ik gevonden op het activision forum. Dat lijkt de problemen bij mij verholpen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-09 11:10
Ik had het ook op 1080p met laagste settings, dus terrain detail op off ;)
Alhoewel met Terrain detail off wel wat stabieler was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Voor mijn GTX660 was er een update (331.65) speciaal voor BF4 en COD:Ghosts. Ik ben benieuwd :D

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:14
Hmm, ik heb cod ghosts op de PC, maar krijg via steam zodra ik ingame zit niet m'n steam community geopend, toetsencombinatie al geprobeerd te veranderen maar dit werkt niet. Weet niet of iemand hier ook last van heeft?

Ik weet dat Ghosts zn eigen invite tool heeft (f1 ingame), maar ik wil steam gebruiken om te chatten :(

Het vinkje bij eigenschappen van enable steam community staat gewoon aangevinkt, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVS74
Pfff... de game is niet slecht, maar die multiplayer is echt onspeelbaar voor mij. Die netcode is werkelijk niet te geloven. Hitmarkers all over the place, maar geen kills. >500ms lag in de killcams - ik heb geen enkele kans 1 op 1, welke loadout dan ook. Koppel daar de bizarre spawns aan en aardig wat spelers die werkelijk precies weten waar je zit of vandaan komt... maakt er niet bepaald leuker op. MP in de hoek tot er eea gefixed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
reemprive schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 09:23:
Na een paar dagen mij mening te hebben vormen moet ik deze bijstellen: Wat een slecht spel. Campen en diven is het enige wat ik nog tegenkom, je kan helemaal niks terug doen als je in je rug wordt geschoten, elke match lijkt op een Theater opname van BO2 op HC met de snelheid op 150 procent afgesteld. De overdreven details in de omgeving maken het bijna onmogelijk om een niet bewegende vijand op tijd te spotten, als je onder vuur wordt genomen is het gelijk afgelopen. Het spel is duidelijk ontwikkeld voor consoles, er is op geen enkele manier rekening gehouden met PC gamers. Op consoles gaat alles wat trager door de controllers en is het misschien leuker, op de PC is het alleen grappig als je 12 jaar bent en 5 blikjes Red Bull in je mik hebt. Het wachten is op cheaters waar niks aan wordt gedaan die het spel volledig de nek omdraaien.

Toch er weer ingetrapt om een COD te kopen die door Infinity Ward is ontwikkeld, de keuze om MW3 niet te kopen was duidelijk een verstandige. Aangezien BF4 ook slecht is afgeleverd qua netcode, bugs en crashes is mijn hoop gevestigd op Respawn Entertainment.
Ben ik het wel deels mee eens. Ik moest mijn speelstijl drastisch omgooien om weer bovenaan te staan. Maar inderdaad hebben ze soms te veel camouflage opties toegevoegd waardoor je (bijvoorbeeld die Jungle map) je tegenstanders heel slecht en veels te laat ziet. En nogmaals ik ben geen slechte speler maar het is wel frustrerend de beschutting net iets te goed is waardoor je dus een oneerlijk gevecht krijgt. Je bent tenslotte altijd een paar kogels te laat.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
De nieuwe GeForce drivers zorgen er wel voor dat het een stuk stabieler draait op Extra hier! :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:48

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Ik (en mijn vrienden) moesten ook wennen..
eerste paar potjes dramatisch met KD/ratio rond de 0,7
Nu zit ie op een stabiele 1.3 (ook nog niet heel hoog)
En het gamen kost me meer energie dan de vorige (ik ben gelukkig druk van mezelf)
Ik stoor me ook aan wat dingetjes (waar is me ping? lijkt wel lagcompensation (soms in mijn voordeel), vage kills alsof ze weten waar ik zit (heb anti satcam aan, en silencer, en dead silence), de absurd grote game (30GB), drivers nog niet optimaal (fps drops)
Maar nieuwe maps,nieuwe perks,nieuwe game modus, nieuwe ervaring vind ik dan wel weer belangrijker.
Er komen vanzelf wat fixes en patches etc.
Je kan niet iedereen tevreden stellen.

Ik reageer hier ook wat minder, omdat ik het eigenlijke gewoon een leuke game vind (alleen als ik met vrienden speel, alleen bak ik er geen reet van)
Sc0rPi0N schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 15:15:
[...]

Ben ik het wel deels mee eens. Ik moest mijn speelstijl drastisch omgooien om weer bovenaan te staan. Maar inderdaad hebben ze soms te veel camouflage opties toegevoegd waardoor je (bijvoorbeeld die Jungle map) je tegenstanders heel slecht en veels te laat ziet. En nogmaals ik ben geen slechte speler maar het is wel frustrerend de beschutting net iets te goed is waardoor je dus een oneerlijk gevecht krijgt. Je bent tenslotte altijd een paar kogels te laat.
Daarom moet je dus je omgeving meer in je voordeel gebruikten:
- speel met dead silence (deze game heeft voetstappen erg duidelijk gemaakt, dus ben je zelf niet hoorbaar)
- Awareness (vergelijkbaar met hierboven)
- Antisatcom (kweet niet meer hoe die perk heet) iedereen gebruikt satcom tegenwoordig (net nieuw dit spel en standaard killstreak)
- Silencer (niet zichtbaar met schieten)

Dit alles maakt je toch wat meer resistent tegen "minimaphunters)
En daarbij, ik ren niet meer als een kip zonder kop te run&gunnen (deed ik in BO2 wel omdat ik ongeveer wist waar iedereen spawnde)
Nu is de spawn (bijna) volledig random.
Dus ga als je voetstappen hoord, even in de hoek staan, of duik in het gras, of slip en slide het water in.

Ik speel met een Logitech G35 en hoor (bijna) altijd waar de voetstappen vandaan komen.

Klinkt allemaal heel makkelijk hoor, maar met mijn kd ratio van 1.3 geeft dat aan dat ik nogsteeds automatisch run&gun soms :+

[ Voor 47% gewijzigd door ApC_IcE op 09-11-2013 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Sc0rPi0N schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 15:15:
[...]

Wat je eventueel wel kan proberen is de vibrance in je videokaart settings omhoog gooien. In MW3 werkte het een beetje, hoewel het niks deed tegen de lage contrast 'waas'. Maar dan moet je weer wat verder pielen met je settings. :p

(maar eigenlijk zou IW games gewoon duidelijke graphics moeten hebben, ziet er toch niet echt mooi uit zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joao
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-10 21:05
http://www.mapmodnews.com/

Zij brengen vandaag een nieuwe FOV uit, deze zou 99% legit moeten zijn. Zij hebben ook de andere FOV changer voor COD uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Niet online
ff een vraagje he, die punten die je verdient, neem je die mee naar de volgende prestige? ik heb meer dan 100 punten en sta op het punt te prestigen maar dat doe ik niet als ik mijn punten verlies hoor ;o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Niet online
Gundogan schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 17:13:
[...]

Wat je eventueel wel kan proberen is de vibrance in je videokaart settings omhoog gooien. In MW3 werkte het een beetje, hoewel het niks deed tegen de lage contrast 'waas'. Maar dan moet je weer wat verder pielen met je settings. :p

(maar eigenlijk zou IW games gewoon duidelijke graphics moeten hebben, ziet er toch niet echt mooi uit zo)
waar kun je deze optie vinden? ben er wel benieuwd eigenlijk.. ik heb een ati kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

m4rtyr schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 17:45:
[...]

waar kun je deze optie vinden? ben er wel benieuwd eigenlijk.. ik heb een ati kaart
Gewoon in het ATI Catalyst Control Center. Bij de display settings van scherm kan je klooien met de kleuren, helderheid, contrast en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Joao schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 17:33:
http://www.mapmodnews.com/

Zij brengen vandaag een nieuwe FOV uit, deze zou 99% legit moeten zijn. Zij hebben ook de andere FOV changer voor COD uitgebracht.
Bevestiging van IW? Wat ik heb gelezen waren alle FOV changer toegestaan in eerdere versies, ik heb nergens gezien dat je speciaal bij MMN moest zijn voor een legale versie. Ik blijf wel fovely gebruiken, werkt prima. Bovendien is dat nu de meest gebruikte, de kans dat ze daarop bannen is erg klein(zie ook FXAA Injector van BF3).

[ Voor 10% gewijzigd door codex op 09-11-2013 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Laatst online: 02:55
Wat is momenteel de goedkoopste pc versie? Iemand al bijzondere dingen ontdekt (korting acties ofzo)?

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
sdk1985 schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 19:24:
Wat is momenteel de goedkoopste pc versie? Iemand al bijzondere dingen ontdekt (korting acties ofzo)?
Toen je dit bericht erop zetten heb je het rode vlak even niet gelezen zeker ? ;)
Posts over waar het spel te kopen zijn ook niet welkom
Als tip zou je dit topic eens door kunnen lezen of eens kunnen zoeken op nuttige trefwoorden. Er is al genoeg over gezegd in dit topic over het waar je hem kunt krijgen. :z

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Laatst online: 02:55
Sc0rPi0N schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 19:32:
[...]

Toen je dit bericht erop zetten heb je het rode vlak even niet gelezen zeker ? ;)

[...]

Als tip zou je dit topic eens door kunnen lezen of eens kunnen zoeken op nuttige trefwoorden. Er is al genoeg over gezegd in dit topic over het waar je hem kunt krijgen. :z
IMO is jou post problematischer voor het topic dan die van mij... Meer iets dat je via een DM doet lijkt me...

Daarnaast is het ook een onzinnige eis aangezien het me niet de bedoeling lijkt dat iedereen een apart topic over Ghost gaat openen om te praten over waar het te koop is...

Het is op GoT normaal om weetjes over kortings codes te delen (denk aan 20% kortings coupon enz).

edit: toppunt van hypocrisie: Sc0rPi0N in "[Multi] Call of Duty: Ghosts"

[ Voor 13% gewijzigd door sdk1985 op 09-11-2013 20:10 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
Afbeeldingslocatie: http://img5.uploadhouse.com/fileuploads/18636/186365057a070dd78d572bcbfe74ad7fff29beb4.jpg
Zag deze op een ander forum. Het bewijs dat er nu al gehacked wordt.

[ Voor 35% gewijzigd door DervishD op 09-11-2013 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
DervishD schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 20:23:
[afbeelding]
Leuke link... Komt heeeel ergens anders terecht :X

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb deze CoD niet gekocht vanwege tijdgebrek. Ondanks dat ik een hekel aan Tweakers heb die in topics over een spel komen vertellen waarom ze een spel niet gekocht hebben moet ik dit even kwijt. (Streep maar weg tegen de paar nuttige posts die ik heb geplaatst in vorige CoD discussies :P)

Los van alles. Engines. Graphics. Consoles vs PCs. DLC ongein. Slecht map design. Omkopen van Youtubers. Deals met MS. Etc. Hoe hebben ze in hemelsnaam bedacht dat SnD niet populair was? Volgens mij gebruiken ze te veel drugs bij IW. Als je een gamemode mocht kiezen om weg te laten om zo veel mogelijk fanboys boos te maken had je SnD gekozen. Het lijkt, afgaande op alles wat ik lees, alsof IW zijn best heeft gedaan zijn fanbase kwijt te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

DervishD schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 20:23:
[afbeelding]
Is dat niet gewoon specialist?
Pagina: 1 ... 15 ... 32 Laatste

Let op:
De discussies en slowchat betreft vergelijkingen met andere shooters mogen achterwege gelaten worden. Hou het over COD Ghosts.

Posts over waar het spel te kopen zijn ook niet welkom