Ryzen 5 3600, B450M PRO-VDH Max, Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB, Red Dragon RX 5700 XT @ 1v 2050MHz, Intel 660p 1TB, BX500 1TB, MX500 1TB, CM MWE Bronze 550W V2, Antec Dark Phantom 301M, QcK Prism, Logitech G703 Hero, Fnatic MiniStreak Speed.
Oh dit is ook goed verstopt je kan deze in de moshpit spelen geloof ik! heb hem 1 of 2 keer gedaan.melek-taus schreef op donderdag 07 november 2013 @ 11:58:
Mij werd ook bij de installatie van de SSD geadviseerd de pagefile uit te schakelen. Ik maak dus al geruime tijd gebruik van een systeem zonder pagefile. COD Ghosts draait echter probleemloos. Enige wat ik heb gehad is dat ik de eerste keer spelen dat deze 2 keer is vast gelopen. Nu draait het erg lekker.
Waar ik mee kamp is het verkrijgen van de Free Fall map. Kan nergens een download vinden of hoe ik deze moet verkijgen.
Omg serieus, Bij Blops 2 was het erg duidelijk dat je de Nuke Town editie had nu dus niet.Dutch Stylez schreef op donderdag 07 november 2013 @ 11:59:
[...]
Oh dit is ook goed verstopt je kan deze in de moshpit spelen geloof ik! heb hem 1 of 2 keer gedaan.
Vanavond maar ff kijken. Verder kan je nergens zien dat je deze Limited Edition hebt toch?
Blops 2 vermeld dit namelijk wel duidelijk in Steam.
Ryzen 5 3600, B450M PRO-VDH Max, Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB, Red Dragon RX 5700 XT @ 1v 2050MHz, Intel 660p 1TB, BX500 1TB, MX500 1TB, CM MWE Bronze 550W V2, Antec Dark Phantom 301M, QcK Prism, Logitech G703 Hero, Fnatic MiniStreak Speed.
Aan de ene kant vind ik het goed dat het levellen en het verkrijgen van SP langzaam gaat. Dan heb je tenminste tijd om de aangeschafte wapens ook echt te gebruiken. Vaak had je in BO1 en BO2 zo snel zoveel wapens unlocked, dat je ik niet wist welke je ik moest pakken.NickThissen schreef op donderdag 07 november 2013 @ 09:30:
Ik vind wel dat je maar erg langzaam die squad points verdiend. Per match krijg ik gemiddeld 2 points lijkt het (waar hangt dat eigenlijk van af?), dus ik moet 10 matches spelen (zeg 10x15 min oftewel 2.5h) om een nieuwe class slot te unlocken. En dan heb ik nog geen enkel nieuw wapen gekocht... Moet ik meer concentreren op challenges ofzo om dat sneller te laten gaan?
Aan de andere kant is het met de SP, en de vele keuze aan wapens die je direct hebt, ook weer lastig omdat keuzes maken nu eenmaal lastig is
De focus lijkt voor mij gewoon veel meer te liggen op gewoon te spelen. Waar je ik voorheen maar bleef kijken naar wat je ik wanneer unlockte, heb ik dat veel minder bij Ghosts (= positief). Hetzelfde geldt voor het instellen van killstreak rewards en perks. Ik kijk er eigenlijk niet eens naar. Lijkt niet zoveel impact te hebben nog (op dit moment) (= ook positief).
Dit, in combinatie met de grotere levels en minder nadruk (lijkt het) op snelle run&gun gameplay maakt dit een toch wel erg leuke en aantrekkelijke editie van CoD

Ik vraag me wel af waar ik kan zien welke challenges ik moet uitvoeren om bepaalde achtergronden van je dog-tag / player card te unlocken.. Voor de emblems is het nl. wel duidelijk. Wellicht mis ik iets?
This is a Rapture reminder..
Wat ik jammer vind is dat in veel filmpjes heb gezien dat de maps veranderen en dat je iets kunt laten ontploffen zodat de map veranderd maar ik heb daar nog niet veel van meegekregen. Iemand anders die dit wel heeft zien gebeuren ?
Staat er gewoon bij hoor. Je moet gewoon andere squadmembers unlocken. Bij twee members krijg je achtergronden die unlocked worden, bij 3 weer een paar enz. Koop voor 3 munten een extra speler en krijg ook gelijk 4 nieuwe achtergrondenSssquirrel schreef op donderdag 07 november 2013 @ 12:03:
[...]
Ik vraag me wel af waar ik kan zien welke challenges ik moet uitvoeren om bepaalde achtergronden van je dog-tag / player card te unlocken.. Voor de emblems is het nl. wel duidelijk. Wellicht mis ik iets?
[ Voor 38% gewijzigd door Frostbite op 07-11-2013 12:08 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Jup, ik kreeg een of andere nuclear strike in een care package (weet de naam even niet meer, maar het effect was vergelijkbaar met de nuke in MW2, behalve dat het potje gewoon doorgaat). Alles ging even op slowmo en daarna was de map compleet anders, best leuk! Enige keer dat ik dat gezien heb tot nu toe.Sc0rPi0N schreef op donderdag 07 november 2013 @ 12:05:
Wat ik jammer vind is dat in veel filmpjes heb gezien dat de maps veranderen en dat je iets kunt laten ontploffen zodat de map veranderd maar ik heb daar nog niet veel van meegekregen. Iemand anders die dit wel heeft zien gebeuren ?
Jup, 1 keer. In die map met de hot-dog stand (weet de naam niet). Is op zich wel heel cool. Hele level krijgt andere look (verwoest) en iets andere feel omdat veel overhoop ligt en nieuwe deuren / gangetjes geopend werdenSc0rPi0N schreef op donderdag 07 november 2013 @ 12:05:
Bij die map met dat tankstation kan je dat tankstation opblazen door de op de pomp te schieten.Sc0rPi0N schreef op donderdag 07 november 2013 @ 12:05:
En in de map 'sovereign' krijg je af en toe een soort gas / helo waas.
Verder ook nog niet veel meegemaakt wat dat betreft.
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
Als je je field order voltooid kun je deze krijgen in een care package
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Verwijderd
Geen idee welke map, maar er ging een frag af bij een soort transformatorhuisje indoors. Toen was het 1 grote vonkenregen en panelen hingen los e.djoskuiper schreef op donderdag 07 november 2013 @ 12:09:
[...]
Bij die map met dat tankstation kan je dat tankstation opblazen door de op de pomp te schieten.
En in de map 'sovereign' krijg je af en toe een soort gas / helo waas.
Verder ook nog niet veel meegemaakt wat dat betreft.
Verwijderd
Sovereign
Er komt een gas vrij waardoor je nog maar 2 á 3 meter kan zien. (Ideaal voor shotguns/knife.).
Whiteout
Een satelliet stort neer bij bij een buitenkant. Als je hier dichtbij komt dan werkt je mini-map niet.
Strikezone
Map wordt veranderd via een K.E.M. Strike.
Warhawk
Op willekeurige plekken vallen mortieren neer. Het enige wat dit aan de map veranderd is dat bij sommige gebouwen een gat komt te zitten. Deze gaten hebben alleen een visueel gevolg.
De overige mappen ben ik nog niet aan uit.
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2013 12:32 . Reden: Aanvullingen. ]
Verwijderd
Op zich gaat alles redelijk,alleen ik blijft met 1 raar probleem zitten!
Gewoon random loopt de game vast,krijg dan zwart scherm en call of duty ghost reageerd niet meer.
Daana kan ik gewoon opnieuw opstarten en draait alles weer.Soms kan ik zomaar 5 games doen zonder problemen,soms loopt ie 3 x achter elkaar vast.
Iemand enig idee of heeft dit probleem ook?
Verwijderd
Van 70-80 BAM naar 40 zonder reden en dan weer omhoog.
Ik weet dat AMD deze week met de 13.11 Beta 9 drivers komen. Hopelijk lost dat het e.e.a op.
Ook bij 25 kills, zat gisteren even tegen bots te spelen toen kreeg ik hem ineens. Wist niet wat het was, wel cool effect eigenlijk.Sc0rPi0N schreef op donderdag 07 november 2013 @ 12:15:
K.E.M. Strike dus![]()
Als je je field order voltooid kun je deze krijgen in een care package
Dit heb ik ook, met een GTX 580. soms een "stopped working" of vaak een Video Hardware Error. Ik zit te wachten op een Beta driver van nVidia, die verhelpen bij mij 580je meestal de issues omtrent de crappy voltage, had dit probleem op de release van Far Cry 3 en Black Ops 2.Verwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 12:27:
Ik heb ghost nu sinds de relaese...
Op zich gaat alles redelijk,alleen ik blijft met 1 raar probleem zitten!
Gewoon random loopt de game vast,krijg dan zwart scherm en call of duty ghost reageerd niet meer.
Daana kan ik gewoon opnieuw opstarten en draait alles weer.Soms kan ik zomaar 5 games doen zonder problemen,soms loopt ie 3 x achter elkaar vast.
Iemand enig idee of heeft dit probleem ook?
Want ik lees er van alles over, maar nog niemand die daadwerkelijk een ban heeft.
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Was gister al bekend
Steam: Ryada.
vinom in "[Multi] Call of Duty: Ghosts"
Was al bekend ja
IW was makkelijk, mist doorvoeren andere skins eroverheen plakken en heli wegpoetsen en klaar.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Het verschil zit hem wat mij betreft vooral in de map size, Ghosts heeft grote mappen met enorm veel open plekken/side area's. Zo is het echt een heel ander spel dan BO2, waar je een groter aantal klein en medium sized mappen hebt.StevenzeN schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:36:
Na MW3 twijfel ik ook om weer terug naar COD te gaan, mijn PC gaat ghosts sowieso niet trekken dus waarschijnlijk haal ik hem voor de PS3. Nu zijn de reacties hier(en op andere fora) niet echt positief, dus adviseren jullie mij om BO2 of Ghosts voor de PS3 te halen?
Praktisch gezien krijg je dan het volgende. Ik speel veel Domination. Waar je voorheen veel gevechten rond een bepaald punt/vlag kreeg (vaak B.) ben je nu driekwart van de tijd aan het rondrennen. Het dynamische spel van domination is daardoor compleet weg, ik cap nu vaak meer dan 10 vlaggen per match, gewoon omdat de tegenstander ergens aan de andere kant van de map is of spawnt en er niet genoeg tijd is om te verdedigen.. In BO2 zijn er meer gevechten rond een bepaald punt of bepaalde vlag en kun je een vlag verdedigen als je de waarschuwing krijgt dat iemand vlag X aan het cappen is.
Hmmm. Als ik Domination speel, hang ik meestal rond 2 vlaggen. Niks geen geren en toch krijg ik een bult gevechten voor mijn kiezen. Domi in BO2 was absoluut bagger omdat punt B _altijd_ op een plek lag waar het een spam-fest van granaten en LMGs en dergelijke werd. Zodra punt B door de tegenstander gecapped was, kon je het niet meer terugkrijgen zonder jezelf tig keer dood te rennen op gespam. Geef mij de Domi van Ghosts maar! Genoeg gevechten, en over het algemeen geen gespam van alles en iedereen op punt B.dio22 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 14:14:
Praktisch gezien krijg je dan het volgende. Ik speel veel Domination. Waar je voorheen veel gevechten rond een bepaald punt/vlag kreeg (vaak B.) ben je nu driekwart van de tijd aan het rondrennen. Het dynamische spel van domination is daardoor compleet weg, ik cap nu vaak meer dan 10 vlaggen per match, gewoon omdat de tegenstander ergens aan de andere kant van de map is of spawnt en er niet genoeg tijd is om te verdedigen.. In BO2 zijn er meer gevechten rond een bepaald punt of bepaalde vlag en kun je een vlag verdedigen als je de waarschuwing krijgt dat iemand vlag X aan het cappen is.
Op een of andere manier zit ik altijd in een team wat in Domination altijd leuk de 3 vlaggen wil pakken.User schreef op donderdag 07 november 2013 @ 15:05:
[...]
Hmmm. Als ik Domination speel, hang ik meestal rond 2 vlaggen. Niks geen geren en toch krijg ik een bult gevechten voor mijn kiezen. Domi in BO2 was absoluut bagger omdat punt B _altijd_ op een plek lag waar het een spam-fest van granaten en LMGs en dergelijke werd. Zodra punt B door de tegenstander gecapped was, kon je het niet meer terugkrijgen zonder jezelf tig keer dood te rennen op gespam. Geef mij de Domi van Ghosts maar! Genoeg gevechten, en over het algemeen geen gespam van alles en iedereen op punt B.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Het scheelt ook wel of je in een teamverband speelt of niet. Met een team (of mensen die het wel snappen) in BO2 laat je 1 of 2 mensen flanken naar A/C, dan heb je even geen spam meer op B en cap je die makkelijker.User schreef op donderdag 07 november 2013 @ 15:05:
[...]
Hmmm. Als ik Domination speel, hang ik meestal rond 2 vlaggen. Niks geen geren en toch krijg ik een bult gevechten voor mijn kiezen. Domi in BO2 was absoluut bagger omdat punt B _altijd_ op een plek lag waar het een spam-fest van granaten en LMGs en dergelijke werd. Zodra punt B door de tegenstander gecapped was, kon je het niet meer terugkrijgen zonder jezelf tig keer dood te rennen op gespam. Geef mij de Domi van Ghosts maar! Genoeg gevechten, en over het algemeen geen gespam van alles en iedereen op punt B.
In Ghosts ben je bijna een minuut kwijt om te flanken op sommige maps, door gebieden die eigenlijk niet gebruikt worden. Ben je er eindelijk kun je rustig cappen of spawnt er net een verdwaalde speler die je neerschiet. Het viel mij in ieder geval op dat ik meerdere potjes boven de 10 caps zat, in BO2 was dat veel lager/lastiger. Als je afspreekt je op 2 punten te focussen, werkt het ook al veel beter, maar dan nog liggen de vlaggen erg ver uit elkaar.
In Ghosts hoef je niet per se te flanken, als je goed speelt kan je zonder al te veel problemen B cappen. Wat het andere team dan ook weer kan, en jou team ook weer, etc. Wat dus zorgt voor een redelijk dynamisch spel, in tegenstelling tot het gecamp/gespam rond B in BO2.dio22 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 15:31:
[...]
Het scheelt ook wel of je in een teamverband speelt of niet. Met een team (of mensen die het wel snappen) in BO2 laat je 1 of 2 mensen flanken naar A/C, dan heb je even geen spam meer op B en cap je die makkelijker.
In Ghosts ben je bijna een minuut kwijt om te flanken op sommige maps, door gebieden die eigenlijk niet gebruikt worden. Ben je er eindelijk kun je rustig cappen of spawnt er net een verdwaalde speler die je neerschiet. Het viel mij in ieder geval op dat ik meerdere potjes boven de 10 caps zat, in BO2 was dat veel lager/lastiger. Als je afspreekt je op 2 punten te focussen, werkt het ook al veel beter, maar dan nog liggen de vlaggen erg ver uit elkaar.
De afstand tussen vlaggen verschilt per map. Zo liggen op Flooded de punten A en C redelijk dicht bij elkaar. Volgens mij zijn er meer mappen waar de punten dicht op elkaar liggen, dan dat e mappen zijn waar je een pokke-eind moet lopen. Zoals die map met het kasteel/ruine. Maar dat je in Ghosts een minuut kwijt bent om te flanken is dikke onzin.
Verwijderd
Ik ben eigenlijk Battlefield gewend en speel nu voor het eerst echt COD en moet zeggen dat ik het dynamische heerlijk vind. Ook niemand die zich kan verstoppen op een plekje en ook niemand die irritant kan blijven rondhangen in een helikopter (met alle upgrades zodat het vrijwel niet uit de lucht te halen is) en van daaruit alles kapot knalt.User schreef op donderdag 07 november 2013 @ 15:43:
[...]
In Ghosts hoef je niet per se te flanken, als je goed speelt kan je zonder al te veel problemen B cappen. Wat het andere team dan ook weer kan, en jou team ook weer, etc. Wat dus zorgt voor een redelijk dynamisch spel, in tegenstelling tot het gecamp/gespam rond B in BO2.
Nu je het over helikopters hebt...Verwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 15:46:
[...]
Ik ben eigenlijk Battlefield gewend en speel nu voor het eerst echt COD en moet zeggen dat ik het dynamische heerlijk vind. Ook niemand die zich kan verstoppen op een plekje en ook niemand die irritant kan blijven rondhangen in een helikopter (met alle upgrades zodat het vrijwel niet uit de lucht te halen is) en van daaruit alles kapot knalt.
Ik vind het geweldig dat er niet meer van die (OP) killstreaks zijn die een hele of halve map surpressed kunnen houden. Ik heb een pesthekel aan een luchtruim vol met helikopters/killstreaks en zat er dus ook niet op te wachten. Ghosts heeft mij niet teleurgesteld.
Volgens mij ben ik één van de weinige mensen die Ghosts echt een goed spel vind.
Nope, you, sir, are not aloneUser schreef op donderdag 07 november 2013 @ 15:49:
[...]
Volgens mij ben ik één van de weinige mensen die Ghosts echt een goed spel vind.
Ik vind hem ook wel erg goed (i.i.g. minimaal zo goed als BO1 -- terwijl ik BO2 matig vond). Ook het character customization deel vind ik een leuke toevoeging --- true, het voegt aan gameplay niet zoveel toe, maar het is wel gewoon leuk
[ Voor 3% gewijzigd door Sssquirrel op 07-11-2013 15:53 ]
Wat ik tot nu toe gespeeld heb vond ik heerlijk!Sssquirrel schreef op donderdag 07 november 2013 @ 15:51:
[...]
Nope, you, sir, are not alone![]()
Ik vind hem ook wel erg goed (i.i.g. minimaal zo goed als BO1). Ook het character customization deel vind ik een leuke toevoeging --- true, het voegt aan gameplay niet zoveel toe, maar het is wel gewoon leuk
Van het weekend ga ik hem echt uitgebreid testen!
Dan moet ik misschien nog wat meer potjes spelen om dat soort dynamiek te ontdekken. Maar dat de maps groter zijn en de vlaggen verder uit elkaar liggen is wel een feit. Dat was uiteindelijk ook mijn punt, het speelt heel anders dan domination in BO2.User schreef op donderdag 07 november 2013 @ 15:43:
[...]
In Ghosts hoef je niet per se te flanken, als je goed speelt kan je zonder al te veel problemen B cappen. Wat het andere team dan ook weer kan, en jou team ook weer, etc. Wat dus zorgt voor een redelijk dynamisch spel, in tegenstelling tot het gecamp/gespam rond B in BO2.
De afstand tussen vlaggen verschilt per map. Zo liggen op Flooded de punten A en C redelijk dicht bij elkaar. Volgens mij zijn er meer mappen waar de punten dicht op elkaar liggen, dan dat e mappen zijn waar je een pokke-eind moet lopen. Zoals die map met het kasteel/ruine. Maar dat je in Ghosts een minuut kwijt bent om te flanken is dikke onzin.
Een minuut is inderdaad dikke onzin, dat heet overdrijven om een punt te maken.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Als je snel bent kun je hem bij de Saturn nog voor 49 euro halen voor de PS3..Vrijdag schreef op donderdag 07 november 2013 @ 15:54:
Nou, ik ga het van de week maar voor mijn PS3 kopen want op mijn typemachine speelt het voor geen meter. Dan weet ik in elk geval zeker dat het werkt zonder gezeur.
hoop alleen wel dat de postbodes 'm niet jatten, dat komt helaas nogal vaak voor in deze buurt

[ Voor 45% gewijzigd door Vrijdag op 07-11-2013 16:08 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Yay I'm not alone!Sssquirrel schreef op donderdag 07 november 2013 @ 15:51:
[...]
Nope, you, sir, are not alone![]()
Ik vind hem ook wel erg goed (i.i.g. minimaal zo goed als BO1). Ook het character customization deel vind ik een leuke toevoeging --- true, het voegt aan gameplay niet zoveel toe, maar het is wel gewoon leuk

Ik heb zelf de review van T.net niet echt goed gelezen, maar ik ben het iig niet eens met de stelling 'zelfde jas, andere knopen'. Ik zou eerder zeggen 'Zelfde fundering, ander huis'. Ghosts is nog steeds (hersenloos) knallen, maar het spel is gewoon *anders* dan de MW en BO serie. Dat trekt mij juist aan. Misschien dat ik binnenkort een keer een review ga schrijven. Ik vind de haat die het spel op dit moment krijgt redelijk onverdiend. Dat BF4 zwaar bagger is (naar horen zeggen) qua netcode en dergelijke hoor ik bijna niemand over. Maar oh als er in Ghosts een FPS dropje is, is het hek van de dam.

Logisch dat het anders is dan BO2, het is Ghosts, geen Black Ops 3.dio22 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 15:53:
[...]
Dan moet ik misschien nog wat meer potjes spelen om dat soort dynamiek te ontdekken. Maar dat de maps groter zijn en de vlaggen verder uit elkaar liggen is wel een feit. Dat was uiteindelijk ook mijn punt, het speelt heel anders dan domination in BO2.
Een minuut is inderdaad dikke onzin, dat heet overdrijven om een punt te maken.
Verwijderd
Ik vind hem ook redelijk geweldig eigenlijk.User schreef op donderdag 07 november 2013 @ 15:49:
Als vergelijkingsmateriaal heb ik de laatste jaren eigenlijk enkel MAG, BF:BC2 en BF3.
Bij MAG leek het wel of het gewoon een hele grote BETA was waar je in verzeild was geraakt, had wel zijn momenten. En de BF spellen speelden ook wel prima, alleen de gameplay was een stuk trager dan deze. Hadden ook hun goede punten, maar dat heeft de COD zeker ook.
Ik speel als CoD sinds CoD 2.Verwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 16:05:
[...]
Ik vind hem ook redelijk geweldig eigenlijk.
Als vergelijkingsmateriaal heb ik de laatste jaren eigenlijk enkel MAG, BF:BC2 en BF3.
Bij MAG leek het wel of het gewoon een hele grote BETA was waar je in verzeild was geraakt, had wel zijn momenten. En de BF spellen speelden ook wel prima, alleen de gameplay was een stuk trager dan deze. Hadden ook hun goede punten, maar dat heeft de COD zeker ook.
Maar echt, elke keer als ik een review zie van Ghosts op de Xbox 360 of PS3 staat daar 9 van de 10 keer een rant in over de graphics. Goh, vind je het raar dat de graphics niet echt beter zijn geworden? Zou dat misschien komen omdat de Xbox 360 en PS3 al op hun top zitten?

Nou, de graphics zijn nooit beter geworden. Met Ghosts is het nog slechter dan BO2.User schreef op donderdag 07 november 2013 @ 16:16:
[...]
Ik speel als CoD sinds CoD 2.BF:BC2 en BF3 heb ik ook gespeeld, BC2 vond ik wel gaaf, maar BF3 lag mij niet echt.
Maar echt, elke keer als ik een review zie van Ghosts op de Xbox 360 of PS3 staat daar 9 van de 10 keer een rant in over de graphics. Goh, vind je het raar dat de graphics niet echt beter zijn geworden? Zou dat misschien komen omdat de Xbox 360 en PS3 al op hun top zitten?
Als je dan bijvoorbeeld kijkt naar Uncharted 1 en Uncharted 3, zie je wel een vooruitgang in graphics.
Denk dat ze dat bedoelen
IW is gewoon de grootste luie donder die zoveel mogelijk geld wil verdienen met zo min mogelijk wat te doen
[ Voor 7% gewijzigd door DeBaroN op 07-11-2013 16:28 ]
Verwijderd
Ik heb even een vraagje over het openzetten van de NAT in COD Ghosts. Momenteel staat deze op Strict en ik krijg m niet op moderate / open. Ik heb verschillende mogelijkheden geprobeerd maar geen een werkt. Weten jullie misschien hoe ik mijn modem open kan zetten?
Modem is EPC3925
internetprovider is Ziggo
Mvg
Dat is natuurlijk een gigantisch kromme vergelijking.baronruud schreef op donderdag 07 november 2013 @ 16:24:
[...]
Nou, de graphics zijn nooit beter geworden. Met Ghosts is het nog slechter dan BO2.
Als je dan bijvoorbeeld kijkt naar Uncharted 1 en Uncharted 3, zie je wel een vooruitgang in graphics.
Denk dat ze dat bedoelen
IW is gewoon de grootste luie donder die zoveel mogelijk geld wil verdienen met zo min mogelijk wat te doen
Uncharted 1 = 2007, Uncharted 3 = 2011. 4 jaar verschil
Black Ops II = 2012, Ghosts 2013. 1 jaar verschil
Vergelijk dan CoD:MW (2007) en CoD:MW3 (2011). Niet te vergeten dat de Xbox 360 en Playstation 3 respectievelijk in 2005 en 2006 uitgekomen zijn.
Ga je op je computer van 8 jaar oud ook klagen dat Ghosts er niet beter uit ziet dan Black Ops II?
Ghosts is gewoon minder gehyped.Fid3lity schreef op donderdag 07 november 2013 @ 17:41:
Komop zeg, dat Battlefield 4 zit al op 10x zoveel posts als Ghosts hier, daar zijn ze ook allang aan deel 2 begonnen. Wat is er nou, teveel bagger?
Ook die field orders zijn maar een beetje vaag.
Heb er nu een potje domination opzitten met de standaard assault class. Snapte geen kut van die map, maar toch meteen als eerste geeindigd met een score van 3300 en 44-18.
Ik lijk wel een beetje autoziek te worden, wat dus waarschijnlijk door die FoV komt. Als passagier in een auto ben ik daar ook al snel gevoelig voor
Ik ben sinds kort in het bezit van Ghosts. Heb het spel keurig geinstalleerd maar tijdens het opstarten krijg ik de melding
: directx encountered an unrecoverable error check the readme for possible solutions :
Zijn er andere mensen met het zelfde probleem? Het ziet er namelijk naar uit dat een kleine groep spelers dit probleem ondervindt. Tevens heb ik geprobeerd de video driver te updaten maar niks lijkt te helpen.
Windows 7 64bit
6gb ddr3 RAM
GeForce 250GTS SLI
2x WD 500GB
Ik moet zeggen dat ik het ook een goed spel vind. Het mag beter geoptimaliseerd worden en een ingame FOV setting moet er gewoon komen, maar er is vrij weinig mis mee. Het is wel COD, maar op de 1 of andere manier is het toch anders. De maps zijn vrij ruim en absoluut niet zo lineair als BO2, het is wel een moeilijkere game omdat de beweging net iets trager is en de recoil makkelijk te controleren is als je tenminste niet full auto gaat(sommige wapens zijn dan vrij genadeloos). Ik ga mij hier nog wel mee vermaken denk ik zoUser schreef op donderdag 07 november 2013 @ 15:49:
[...]
Ok, dan vergelijken we MW1 met Uncharted 1 en MW3 met Uncharted 3. Dan zie ik bij Uncharted vooruitgang en bij MW stilstandUser schreef op donderdag 07 november 2013 @ 17:49:
[...]
Dat is natuurlijk een gigantisch kromme vergelijking.
Uncharted 1 = 2007, Uncharted 3 = 2011. 4 jaar verschil
Black Ops II = 2012, Ghosts 2013. 1 jaar verschil
Vergelijk dan CoD:MW (2007) en CoD:MW3 (2011). Niet te vergeten dat de Xbox 360 en Playstation 3 respectievelijk in 2005 en 2006 uitgekomen zijn.

Dit ziet er inderdaad als stilstand uit.baronruud schreef op donderdag 07 november 2013 @ 18:35:
[...]
Ok, dan vergelijken we MW1 met Uncharted 1 en MW3 met Uncharted 3. Dan zie ik bij Uncharted vooruitgang en bij MW stilstand

MW1 MW3
Oh wacht.
We hebben het over de consoles he, waar jij zelf over begonUser schreef op donderdag 07 november 2013 @ 18:45:
[...]
Dit ziet er inderdaad als stilstand uit.![]()
MW1 MW3
Oh wacht.
Moet je geen screens van PC gaan plaatsen...
User schreef op donderdag 07 november 2013 @ 16:16:
[...]
Dus men neemt tegenwoordig 1 heldere screenie in de buitenlucht met planten en vergelijkt die vervolgens met een foggy, blurry onbewerkt screentje van een binnenkamertje vol rechte lijnen.User schreef op donderdag 07 november 2013 @ 18:45:
[...]
Dit ziet er inderdaad als stilstand uit.![]()
MW1 MW3
Oh wacht.
Alsof je een bal met een kubus vergelijkt en dan zegt dat 'ie ronder is

Is het minimale niet een GTS450? (is een 250SLI wel toereikend?)Darkbullet schreef op donderdag 07 november 2013 @ 17:53:
Beste Tweakers,
Ik ben sinds kort in het bezit van Ghosts. Heb het spel keurig geinstalleerd maar tijdens het opstarten krijg ik de melding
: directx encountered an unrecoverable error check the readme for possible solutions :
Zijn er andere mensen met het zelfde probleem? Het ziet er namelijk naar uit dat een kleine groep spelers dit probleem ondervindt. Tevens heb ik geprobeerd de video driver te updaten maar niks lijkt te helpen.
Windows 7 64bit
6gb ddr3 RAM
GeForce 250GTS SLI
2x WD 500GB
En effe op google naar directx download zoeken en die installeren ?
[ Voor 4% gewijzigd door ApC_IcE op 07-11-2013 19:34 ]
Ik kan niet op de hoogste settings spelen, maar het is nu al mooier dan BO2.Fid3lity schreef op donderdag 07 november 2013 @ 18:52:
[...]
Dus men neemt tegenwoordig 1 heldere screenie in de buitenlucht met planten en vergelijkt die vervolgens met een foggy, blurry onbewerkt screentje van een binnenkamertje vol rechte lijnen.
Een redelijk review moet ik zeggen. hmm naahh dit gaat 'm niet worden (tenzij iemand mij kan overtuigen)
[ Voor 36% gewijzigd door Msi92 op 07-11-2013 19:55 ]
GTS 250 is een DX10 kaart, geen DX11. dus hiermee ga je geen ghosts spelen.Darkbullet schreef op donderdag 07 november 2013 @ 17:53:
Beste Tweakers,
Windows 7 64bit
6gb ddr3 RAM
GeForce 250GTS SLI
2x WD 500GB
Overigens ga ik ghosts voorlopig ook niet spelen.
Mensen kinderen wat een ruk engine zeg. constant crashes, brakke fps, errors noem maar op.
Settings hoogste of laagste, geeft amper verschil. ofc, hoogste is men fps wat choppy. Maar op zen laagste is t ook zo instabiel als de pleuris en crasht het spel waar je bij staat.
Dat geneuzel met p2p is weer terug, dus je bent weer afhankelijk van een host.
De meeste fixes (die gek genoeg nog werken ook) zijn echt enorme onzin, bv die lagg in het hoofd menu, zet je friends van steam op offline, en BAM de hoofdmenu lagg is gone ...... WHAAAAT?
[ Voor 29% gewijzigd door Zen!th op 07-11-2013 20:40 ]
Maar aan de andere kant, we weten allemaal dat IW geen ruk geeft om pc gamers. Ze hebben het geld binnen en lachen zich nu waarschijnlijk een breuk om alle problemen.
Volgensmij is dat een killstreak volgensmij Oracle.jasper2603 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 21:39:
Hoe heet die vizier attachment(sight) waarmee je vijanden oranje worden? Er zijn nogal wat soorten en ben bang de verkeerde te kiezen..
Verwijderd
De game is net 3 dagen uit. Doe even normaal zeg.DervishD schreef op donderdag 07 november 2013 @ 22:00:
En geen woord van IW. Niks, noppes, nada. Mensen op het Ghosts en Steam forum vragen beleefd om een update zodat ze weten dat er aan de problemen gewerkt wordt en IW laat niks van zich horen. Wat is het toch ook een bagger bedrijf zeg. Ze kunnen toch op z'n minst hun excuses aanbieden vanwege alle problemen die pc gamers ondervinden....als ze tenminste een ruggegraat zouden hebben.
Maar aan de andere kant, we weten allemaal dat IW geen ruk geeft om pc gamers. Ze hebben het geld binnen en lachen zich nu waarschijnlijk een breuk om alle problemen.
Er valt veel voor te zeggen maar ik vermoed dat er ook verschillende deadlinen worden geëist vanuit Activision. De releasedatum van 5 november was al best vroeg bekend. En als er dan al bugs inzitten dan moet je die allemaal patchen voor de officiele release. En al patch je 100 bugs je zal zien dat er nog een zooi in zitten die je alleen maar weet om het moment dat de game uit is.DervishD schreef op donderdag 07 november 2013 @ 22:31:
En dat is een excuus? Ze kunnen op z'n minst aan iedereen laten weten dat ze aan de problemen werken. Dat zou ik wel doen in ieder geval. Maarja, ik heb dan ook een greintje fatsoen. Of nog beter, ze hadden nooit een alpha de wereld in moeten sturen.
Maar goed ik had zelf bijvoorbeeld ook de snelheid van bewegen van BO2 in Ghosts willen hebben. De combinatie van langzaam lopen en grote maps zorgt er m.i. voor dat je soms voor je gevoel doelloos aan het rennen bent. Even is niet erg maar (zoals eerder aangegeven) mis ik dan de snelle actie.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Ben benieuwd of ze iets gaan oplossen, ik geloof dat iemand het had over vrijdag een eerste patch (met FoV slider opties?). Je zou bijna denken dat ze het erom doen, een game gaar uitbrengen en dan patchen. En dat is ook zo, het zou piraterij bestrijden.
Dat is geen excuus. Ik heb bij voorgaande games ook bugs gezien die in eerdere releases al een keer voorgekomen en gefixed waren. Denk bijvoorbeeld aan die leuke Objective hover bug, die zat er in Black Ops 1 (dacht ik (?) ) in en is na een tijdje pas gefixed. Die bug kwam ook leuk weer terug in Black Ops 2 waar men weer kon wachten op exact dezelfde fix. Dat er nu geen FOV slider in Ghosts zit is is dan gewoon typerend.Verwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 22:11:
[...]
De game is net 3 dagen uit. Doe even normaal zeg.
Dan lijkt het soms wel even alsof ze echt de 100% alpha release van de vorige game als basis gebruiken voor de nieuwe en geen oog hebben voor de al doorgevoerde fixes.
Apart, mijn systeem is onderstaand;m4rtyr schreef op donderdag 07 november 2013 @ 23:20:
De HD7950 is binnen, na veel gemekker eindelijk aan de praat gekregen![]()
De game loopt soepel met af en toe een framedrop, heb alles op Extra behalve shadows en nog wat andere dingetjes.
Phenom II X3 720 (3 x 2.8ghz)
8 GB Ram 1333mhz
Sapphire HD7850OC 2GB
Ik speel 1920 x 1080 met alles op low en ik heb nog steeds lag. Speelt totaal niet lekker, gewoon klote. De 7950 verschilt wel wat, maar ook niet zo heel veel. Wat heb jij voor CPU?
GTX 760 2GB, 2500K, 8GB ram met de volgende settings is het zeer goed te spelen en het lost ook een hoop rare FPS drops op:Coevering schreef op donderdag 07 november 2013 @ 23:59:
[...]
Speelt totaal niet lekker, gewoon klote
Alles op Extra (Of High als extra niet van toepassing is)
4x MSAA ipv TXAA
En het volgende settings:
Disable Steam in-game overlay
Turn off Terrain Detail
Turn off Depth of Field and Motion Blur
Running the game processes on normal priority.
running the game windowed with no borders from the options menu
Verder heb ik VSYNC aan. Het loopt dan net iets vloeiender, maar dat is een persoonlijke voorkeur. Voor mijn gevoel heb ik minder FPS drops,
Even proberenSyphOn schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 00:17:
[...]
GTX 760 2GB, 2500K, 8GB ram met de volgende settings is het zeer goed te spelen en het lost ook een hoop rare FPS drops op:
Alles op Extra (Of High als extra niet van toepassing is)
4x MSAA ipv TXAA
En het volgende settings:
Disable Steam in-game overlay
Turn off Terrain Detail
Turn off Depth of Field and Motion Blur
Running the game processes on normal priority.
running the game windowed with no borders from the options menu
Verder heb ik VSYNC aan. Het loopt dan net iets vloeiender, maar dat is een persoonlijke voorkeur. Voor mijn gevoel heb ik minder FPS drops,
Dit waren drastische maatregelen. Ik heb zozeer weer vertrouwen gekregen in mijn videokaart! Dankjewel. Ik heb al het bovenstaande gedaan. Je kan nog wat extra's doen op de site die jij gegeven hebt.
Zie hieronder mijn instellingen;

Ik ga nog eens verder met tweaken. Ik vind het maar raar. Eerst alles op LOW, en nu zowaar op bijna high en het draait veel beter, mooier met meer FPS.
RAADSEL?!
[ Voor 20% gewijzigd door Relative op 08-11-2013 01:06 ]
Vandaag ook iets vreemds opgemerkt dat soms schoten niet worden weergeven via mijn geluid als een tegenstander vlak bij me is. Dan krijg ik alleen hits te zien en dan kijk ik de killcam is het niet eens een silenced wapen....
Verder heb ik net ff potje extinction geprobeerd. Leuk, en zeker met vrienden kan dit nog wat worden denk ik, MAAR. Waarom kan ik geen dingen kopen via dat menutje rechts onderin? Dit staat weergeven als een D-Pad met de pijltjes boven onder links rechts, heb op m'n toetsenbord lopen drukken, numpad etc. NIETS WERKT!?
Ik heb ook het idee dat geluid zo nu en dan weg valt, maar ik heb het spel nog niet genoeg door dus waarschijnlijk was ik gewoon afgeleid. Veel non-silenced guns zijn daarnaast toch al erg stil vind ik persoonlijk. En de stemmen en FX zijn veel luider dan de guns tot mijn grote ergernis. Ik wil de geluidseffecten van streaks / awards enzo helemaal niet horen, en de guns / stappen harder zetten, maar dit gaat helaas niet. Vooral snipers / marksman rifles zijn ERG stil (zelfs op point blank afstand), terwijl LMGs wél blazen als een gek.Oulewappeur schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 01:12:
Nu een paar daagies aan het spelen en op lvl 28, begin het spel een beetje door te krijgen. Maar sta af en toe nog versteld hoe snel ik neer word gehaald.
Vandaag ook iets vreemds opgemerkt dat soms schoten niet worden weergeven via mijn geluid als een tegenstander vlak bij me is. Dan krijg ik alleen hits te zien en dan kijk ik de killcam is het niet eens een silenced wapen....
Verder heb ik net ff potje extinction geprobeerd. Leuk, en zeker met vrienden kan dit nog wat worden denk ik, MAAR. Waarom kan ik geen dingen kopen via dat menutje rechts onderin? Dit staat weergeven als een D-Pad met de pijltjes boven onder links rechts, heb op m'n toetsenbord lopen drukken, numpad etc. NIETS WERKT!?
De Dpad in Extinction is wederom een teken van "gehaast" werk, de onderste is "4", pijltje naar boven is "5" en dan zijn links / rechts 6 en 7. Deze zijn als "killstreak" gebonden in je menu. Als je Tab drukt voor de skillpoints dan zullen je wellicht nog wat port-controls opvallen. Daarnaast heb je na een tijdje "N" nodig, welke "unbound" is standaard, of zal je een interactie zien die als "A" in beeld komt (groene xbox knop kennelijk) terwijl de werkelijke bind "F" is.
[ Voor 3% gewijzigd door djunicron op 08-11-2013 04:42 ]
Bij mijn weten zagen MW en MW3 er op de consoles er hetzelfde uit als op de PC. En als dat niet zo was... des te meer reden om Ghosts niet af te branden voor de graphics op de huidige consoles.baronruud schreef op donderdag 07 november 2013 @ 18:50:
[...]
We hebben het over de consoles he, waar jij zelf over begon![]()
Moet je geen screens van PC gaan plaatsen...
[...]
Maar ze zijn toch op dezelfde engine gebouwd dus moeten ze er toch exact hetzelfde uitzien?Fid3lity schreef op donderdag 07 november 2013 @ 18:52:
[...]
Dus men neemt tegenwoordig 1 heldere screenie in de buitenlucht met planten en vergelijkt die vervolgens met een foggy, blurry onbewerkt screentje van een binnenkamertje vol rechte lijnen.
Also, beide screenshots hebben (ongeveer) dezelfde resolutie en zijn beide onbewerkt. (voor zover ik weet dan
verwacht binnenkort maar weer zulke filmpjes;
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=yDGMCW5VG3U]
[ Voor 53% gewijzigd door StevenzeN op 08-11-2013 08:33 ]
Development start ook ver voor de release van de vorige game in de cycle. Dat ze patches op released code niet meenemen in builds van een nieuwe game duidt op gebrekkig teamwork, niet goed doorgevoerd versiebeheer en dus sub-optimale development praktijken. Ik snap dat men onder druk staat om elk jaar een nieuw deel te produceren, maar daar kun je wel wat aan doen.Fid3lity schreef op donderdag 07 november 2013 @ 23:34:
[...]
Dan lijkt het soms wel even alsof ze echt de 100% alpha release van de vorige game als basis gebruiken voor de nieuwe en geen oog hebben voor de al doorgevoerde fixes.
Over oude bugs gesproken: die achterlijke lagcorrection is ook weer terug, Merk vaak zat in een killcam dat de vijand toch echt niet daar was waar ik dacht dat hij/zij was - sta je er rustig 2 meter naast te knallen terwijl ik toch echt de indruk had dat ik on target was. Of denk je toch echt een half magazijn te hebben geleegd alvorens het loodje te leggen zie je jezelf in de killcam amper 1 kogel er uit persen.
En wordt er niet bij elke CoD na verloop van tijd wat gedaan aan de spawns? Als letterlijk een halve seconde na mij het halve vijandelijke team in m'n rug spawnt op 5 meter is er iets niet goed.
Afgezien daarvan: er is wel degelijk een verschil in look, feel en beleving ten opzichte van MW3 en BO2, zowel in maps als wapens. Al die hoekjes en gangetjes maken het wel een mekka voor campers.
Anderszins vermaak ik me wel. Nu nog wat bugfixes en een FOV slider. Continue 180-s of 360-s moeten maken om je omgeving te checken is meer iets voor UT of Quake.
En ik had het in eerste instantie natuurlijk over Black Ops 1 --> Black Ops 2, waar gewoon 2 jaar tussen zit en waar de studio na release van de eerste pas aan begonnen is. Dat dit Ghosts geen FOV slider had (zelfde voor MW3 (?)) en Black Ops 2 in ieder geval wel zegt meer over de communicatiestoornissen bij Activision..JVS74 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 08:15:
[...]
Development start ook ver voor de release van de vorige game in de cycle. Dat ze patches op released code niet meenemen in builds van een nieuwe game duidt op gebrekkig teamwork, niet goed doorgevoerd versiebeheer en dus sub-optimale development praktijken. Ik snap dat men onder druk staat om elk jaar een nieuw deel te produceren, maar daar kun je wel wat aan doen.
Kan deze helemaal vol draaien op extra / fsaa / msaa etc... Geen idee hoe dit kan in een keer?
Zouden ze die gepatched hebben?
Hoe staat het met de mp? Is het echt de moeite om te upgraden?
Als je alles op maximaal zet ziet het er goed uit.
In de videoreview hierboven heeft hij het de textures op high staan.
Ze moeten de pc versie altijd opnieuw schrijven met betrekking tot videosettings etc...
Het sound menu is bijv ook karig...
[ Voor 5% gewijzigd door m4rtyr op 08-11-2013 08:38 ]
Verwijderd
Geen idee of je al geholpen bent, maar dit is de Tracker Sight. (Meestal de laatste in de rij.)jasper2603 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 21:39:
Hoe heet die vizier attachment(sight) waarmee je vijanden oranje worden? Er zijn nogal wat soorten en ben bang de verkeerde te kiezen..
Wat betreft die Oracle pointstreak. Deze geeft je hele team de mogelijkheid om zo nu en dan de vijanden te zien.
Verwijderd
Na een uur geklooid te hebben met de grafische instellingen, proces prio, etc kwam ik tot de conclusie dat dit spel gewoon niet lekker WIL draaien in multiplayer.
SP loopt als een trein met zo'n beetje alles op High, behalve terrain detail en AA.
MP daarentegen, not so much. Drops van 80 naar sub 30 naar 50 naar 40 naar 70 etc, gewoon niet te doen. Ook niet met al die kleine tweaks.
MAAR!! Toen ik besloot om toch nog maar even Hardcore Kill Confirmed te proberen, kreeg ik de schrik van mijn leven.
Alles liep zo soepel als boter, 3 matches achter elkaar. Geen enkele drop in fps.
Terug gegaan naar Normal Kill Confirmed: Framedrops everywhere.
Kunnen jullie proberen bv domination of KC te spelen in een normal lobby en daarna in een HC lobby?
Ik ben benieuwd.
Verwijderd
Helemaal mee eens haha. Op zulke momenten ben je toch blij met je console.Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:33:
Zo te lezen in dit topic mag ik ontzettend blij zijn dat ik geen PC gamer meer ben.
Normaal zou ik daar hard tegenin gaan.Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:33:
Zo te lezen in dit topic mag ik ontzettend blij zijn dat ik geen PC gamer meer ben.
Deze keer echter, groot gelijk
Grootste grap vind ik nog dat we weer terug zijn in het MW2/MW3 lagg tijdperk met die verrotte manier van connecten ipv dedicated servers.
Verwijderd
Wat dacht je van Rage....lethal pi schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:36:
Over het algemeen is het met pc games sowieso vaak ouwehoeren met optimalisatie. (Drivers/Crashes/Lag) Niet alleen met Ghosts maar bv ook met het pas uitgekomen BF4. Word daar de laatste tijd wel een beetje moe van moet ik zeggen.
Ghosts heeft wel dedicated server. (http://www.gamer.nl/nieuw...ervers-op-alle-platformen) Matchmaking bedoel je waarschijnlijk? Dat vind ik juist wel fijn want dan begint begint elke match met een volle server en tegelijkertijd.Zen!th schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:35:
[...]
Grootste grap vind ik nog dat we weer terug zijn in het MW2/MW3 lagg tijdperk met die verrotte manier van connecten ipv dedicated servers.
http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=383295
Vanmiddag maar kijken of performance wat beter is...
Op dit moment gebruikt Ghosts op de PC matchmaking en P2P.
Live getest met een vriend, hij was partyleader/host. zaten met verschillende mensen uit verschillende landen. Hij doet een "stop proces". en BAM de hele server had een mooie "lost connection to host"
klopt soms draait hij gewoon beter als andere keren.. hij is gaar getweaked!Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:21:
Kunnen de heren met framedrops in multiplayer iets voor mij betekenen?
Na een uur geklooid te hebben met de grafische instellingen, proces prio, etc kwam ik tot de conclusie dat dit spel gewoon niet lekker WIL draaien in multiplayer.
SP loopt als een trein met zo'n beetje alles op High, behalve terrain detail en AA.
MP daarentegen, not so much. Drops van 80 naar sub 30 naar 50 naar 40 naar 70 etc, gewoon niet te doen. Ook niet met al die kleine tweaks.
MAAR!! Toen ik besloot om toch nog maar even Hardcore Kill Confirmed te proberen, kreeg ik de schrik van mijn leven.
Alles liep zo soepel als boter, 3 matches achter elkaar. Geen enkele drop in fps.
Terug gegaan naar Normal Kill Confirmed: Framedrops everywhere.
Kunnen jullie proberen bv domination of KC te spelen in een normal lobby en daarna in een HC lobby?
Ik ben benieuwd.
Je kunt je afvragen wat dit nieuwsbericht voor waarde heeft. Feit is dat er lagcorrection wordt toegepast en ik heb bij CoD nog niet meegemaakt dat deze fatsoenlijk geïmplementeerd was (bij release).Ghosts heeft wel dedicated server. (http://www.gamer.nl/nieuw...ervers-op-alle-platformen) Matchmaking bedoel je waarschijnlijk? Dat vind ik juist wel fijn want dan begint begint elke match met een volle server en tegelijkertijd.
Ook al pas je de .cfg aan en zet je maxPing op 100 of minder, je wordt alsnog in een match gepleurd met anderen die dit niet hebben gedaan en doodleuk met 2-300ms vertraging op dezelfde server zitten. Effecten: warping, killcams die duidelijk afwijken tov wat je eerder hebt waargenomen, 1-op-1 encounters waar je niet eens de kans krijgt te reageren, 'doodgaan terwijl je de hoek al om was' etc. BO2 had er ook stevig last van.
Zijn er al fixes in aantocht of uitgerold op enig platform?
die is amper te spelen met de issuesStevenzeN schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:53:
Anders openen jullie lekker even een topic voor jullie problemen en dan gaan we het hier lekker over de game zelf hebben?
Op de consoles is de game perfect te spelen. 0,0 problemen. Geen lag, geen slechte spawns (zoals bij BO1 na release

Prima te doen
Ik denk dat je het over de PC hebt dan
EDIT: gisteren overigens voor de 1e keer in het level Flooded gespeeld.. Niet tegen gekomen tijdens mijn vele Domination potjes. En gisteren bij Kill Confirmed wel. Zijn er bepaalde maps die bepaalde game-modi niet ondersteunen (lijkt me niet, toch?)?
[ Voor 25% gewijzigd door Sssquirrel op 08-11-2013 10:09 ]
Ranked op geen enkel platform heeft op dit moment dedicated servers. Misschien dat het pas eind november komt met de release van de Xbox One, want de dedicated servers zijn van de cloud dienst van Microsoft.lethal pi schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:43:
[...]
Ghosts heeft wel dedicated server. (http://www.gamer.nl/nieuw...ervers-op-alle-platformen) Matchmaking bedoel je waarschijnlijk? Dat vind ik juist wel fijn want dan begint begint elke match met een volle server en tegelijkertijd.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Heb je daar een bron van? Misschien was dat toevallig. En hoe weet je dat je vriend de "host" was?Zen!th schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:49:
Dedicated servers my ass vriend.
Op dit moment gebruikt Ghosts op de PC matchmaking en P2P.
Live getest met een vriend, hij was partyleader/host. zaten met verschillende mensen uit verschillende landen. Hij doet een "stop proces". en BAM de hele server had een mooie "lost connection to host"
Ik lees het nu ook op internet. Echt belachelijk zeg.Gundogan schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:10:
[...]
Ranked op geen enkel platform heeft op dit moment dedicated servers. Misschien dat het pas eind november komt met de release van de Xbox One, want de dedicated servers zijn van de cloud dienst van Microsoft.
Lagcompensation heb je overal. In BF4 had ik er ook enorm last van. Opzich is dat niet erg maar het gaat erom in welke mate. Als er een groot ping verschil zit tussen speler A en speler B krijg je vervelende effecten. Matchmaking moet er gewoon voor zorgen dat er speler worden gematcht met dezelfde ping. (daar over gesproken zou ik ook wel de ping willen zien)JVS74 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:52:
[...]
Je kunt je afvragen wat dit nieuwsbericht voor waarde heeft. Feit is dat er lagcorrection wordt toegepast en ik heb bij CoD nog niet meegemaakt dat deze fatsoenlijk geïmplementeerd was (bij release).![]()
Ook al pas je de .cfg aan en zet je maxPing op 100 of minder, je wordt alsnog in een match gepleurd met anderen die dit niet hebben gedaan en doodleuk met 2-300ms vertraging op dezelfde server zitten. Effecten: warping, killcams die duidelijk afwijken tov wat je eerder hebt waargenomen, 1-op-1 encounters waar je niet eens de kans krijgt te reageren, 'doodgaan terwijl je de hoek al om was' etc. BO2 had er ook stevig last van.
Zijn er al fixes in aantocht of uitgerold op enig platform?
Maar om in ieder geval iets positiefs te vermelden, ik heb gisteren met Fovely de FOV op 90 gezet en dat is werkelijk een verademing zeg! En verder vind ik tot nu toe de mappen erg goed en scorestreaks redelijk balanced. Gelukkig niet zo'n spam van bv al die OP helis.
[ Voor 9% gewijzigd door wolverine3141 op 08-11-2013 10:17 ]
Verwijderd
Dit wil ik wel even tegenspreken haha.
Heb verschillende malen gehad dat ik om een hoekje bij de vijand wordt gespawnd...
En FFA is helemaal waardeloos.
Spel zelf vindt ik wel geweldig haha.
Meteen bluescreen na installeren, nu geen drivers meer en niks wil meer installeren. Fijn AMDJoao schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:45:
Nieuwe AMD drivers:
http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=383295
Vanmiddag maar kijken of performance wat beter is...
Ligt denk ik ook aan de game-modus die je speelt. Ik heb 90% Domination gedaan, en daar zijn de spawns (doorgaans) prima (enkele uitzonderingen daargelaten natuurlijk). Ik kan me echter voorstellen dat bij FFA of bij gewone non-objective-type games de spawns slecht(er) kunnen zijn omdat de maps groot zijn, mensen dan geen doel hebben en vrij rondzwerven over de map. De kans dat je dan zomaar iemand achter of voor je hebt is dan groter, gok ik..Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:11:
[...]
Dit wil ik wel even tegenspreken haha.
Heb verschillende malen gehad dat ik om een hoekje bij de vijand wordt gespawnd...
En FFA is helemaal waardeloos.
[ Voor 4% gewijzigd door Sssquirrel op 08-11-2013 10:19 ]
Verwijderd
Touche.. Ik speel inderdaad voornamelijk TDM. Zal eens gaan kijken met objective based modi.Sssquirrel schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:15:
[...]
Ligt denk ik ook aan de game-modus die je speelt. Ik heb 90% Domination gedaan, en daar zijn de spawns (doorgaans) prima (enkele uitzonderingen daargelaten natuurlijk). Ik kan me echter voorstellen dat bij FFA of bij gewone non-objective-type games de spawns slecht(er) kunnen zijn omdat de maps groot zijn, mensen dan geen doel hebben en vrij rondzwerven over de map. De kans dat je dan zomaar iemand achter of voor je hebt is dan groter, gok ik..
De discussies en slowchat betreft vergelijkingen met andere shooters mogen achterwege gelaten worden. Hou het over COD Ghosts.
Posts over waar het spel te kopen zijn ook niet welkom