Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Heb het ook gekocht, en het valt me helemaal niet tegen, lijkt inderdaad het meest op BO1, maar dan verfrissender.

Het loopt niet echt soepel op low, maar de graphics hoger zetten wordt het niet minder soepel op vreemdgenoeg.

Dus even afwachten op NVIDIA of Steam voor een update.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:51
Net mijn exemplaar opgehaald, dvd er in, steam geopend... "this game cannot be installed" :')

119 Gb vrij op mijn ssd, 8gb ram, dus dat zou toch moeten kunnen. Nu kan ik doodleuk uren gaan wachten totdat 24gb is gedownload. Leuk, door een 20mbit lijntje... Iemand misschien een oplossing hiervoor, dan breek ik het downloaden af. Kan via google niks vinden.

Dit is het enige wat in de buurt kwam: http://steamcommunity.com...ons/0/684839199894311566/

[ Voor 13% gewijzigd door Vrijdag op 06-11-2013 16:28 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Vrijdag schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:25:
Net mijn exemplaar opgehaald, dvd er in, steam geopend... "this game cannot be installed" :')

119 Gb vrij op mijn ssd, 8gb ram, dus dat zou toch moeten kunnen. Nu kan ik doodleuk uren gaan wachten totdat 24gb is gedownload. Leuk, door een 20mbit lijntje... Iemand misschien een oplossing hiervoor, dan breek ik het downloaden af. Kan via google niks vinden.

Dit is het enige wat in de buurt kwam: http://steamcommunity.com...ons/0/684839199894311566/
Van andere fora:
  • Once in Steam click on the Ghosts banner. Go to the Store Page of COD:GHOSTS. It will say, highlighted green, that you have the game and there's a PLAY NOW option. Click that and start downloading for a second. Stop your download. Insert your Disc One. Click REINSTALL.
  • little help: take the DVD from the drive, open Steam, register your game and Steam will begin to download it. Pause the download, put the DVD into the drive. You'll find a second menu item, "Re-install" called. Choose from him.
  • I solved this by simply rebooting and reinserting the dvd. Steam seemed to instantly recognise the DVD this time and didn't ask for my authentication again, just started the installation. Did only seem to install disks 1 and 2 though showing 87% installed, it then popped up the steam library page and downloaded the rest from there automatically.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
@ scorpion

in het begin haalde ik ook lage scores, ik haalde met moeite een kd van 1, dat was wel weer ff wennen na een 2.15 kd in BO2. Nee, in deze game ga je dat niet meer halen met rushen, dus ik ben maar heel voorzichtig gaan spelen, netals met de beta van BF4, wat vond ik dat saai zeg. Ook heb ik echt een bloedhekel aan die mistige waas effect wat IW over hun CoDs heen dropt, in MW3 had je zo een perk dat je de enemy names vanaf een hele lange afstand kon zien, beste perk ever voor die game dacht ik, maar het had beter gepast in ghosts haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:51
Wat een zaadspel zeg, wat hebben ze in godsnaam met die multiplayer gedaan, echt geen woorden voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
FragNeck schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:32:
[...]

Van andere fora:
  • Once in Steam click on the Ghosts banner. Go to the Store Page of COD:GHOSTS. It will say, highlighted green, that you have the game and there's a PLAY NOW option. Click that and start downloading for a second. Stop your download. Insert your Disc One. Click REINSTALL.
  • little help: take the DVD from the drive, open Steam, register your game and Steam will begin to download it. Pause the download, put the DVD into the drive. You'll find a second menu item, "Re-install" called. Choose from him.
  • I solved this by simply rebooting and reinserting the dvd. Steam seemed to instantly recognise the DVD this time and didn't ask for my authentication again, just started the installation. Did only seem to install disks 1 and 2 though showing 87% installed, it then popped up the steam library page and downloaded the rest from there automatically.
Thnx! Ik heb het nu voor elkaar dat er van de disc wordt geïnstalleer. Min of meer dezelfde stappen maar goed, het gaat nu in elk geval sneller :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
NotSoSteady schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:37:
Wat een zaadspel zeg, wat hebben ze in godsnaam met die multiplayer gedaan, echt geen woorden voor.
Wat bevalt je niet dan? Ik vind het een verademing tov BO2!
Weg met de rush run en gun / knivers :)

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Sssquirrel schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:51:
[...]

Wat bevalt je niet dan? Ik vind het een verademing tov BO2!
Weg met de rush run en gun / knivers :)
Je kan in sommige map's amper lopen, net 3 keer dood in 5 seconden. Je loopt weg, shot in de rug, je loopt weg, shot in de rug etc. Nee wat een bagger allemaal, COD was altijd mijn favoriete game online, maar dit is niks. Ik hou ervan om snel te spelen en iemand te verassen en dat hoorde ook bij COD, maar dit is een vaak sausje wat ik nog niet eerder heb gezien. Die perks zijn ook boring, net zoals de hele game. Miskoop van het jaar en niet zo'n kleine ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:54

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Ik vind het best een goede game eigenlijk.
Alleen de spawnpoints zijn niet je van het.
Ik hoor ook een hoop mensen klagen die gewoon te veel moeten wennen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
ApC_IcE schreef op woensdag 06 november 2013 @ 17:01:
Spawnpoints zijn idd slecht. Maar de code is nog kutter. Het draait op een i7 nog niet eens normaal :')

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
DennusB schreef op woensdag 06 november 2013 @ 17:04:
[...]

Spawnpoints zijn idd slecht. Maar de code is nog kutter. Het draait op een i7 nog niet eens normaal :')
Hmmz, ik heb een uur of 3 Domination gedaan, en daar eigenlijk geen last gehad van slechte spawns.. Ligt maybe aan de game mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
ApC_IcE schreef op woensdag 06 november 2013 @ 17:01:
Het komt gewoon omdat er geen vaste punten meer zijn, eerder kon je nog rekening mee houden dat de tegenstander uit een bepaald gebied kwam, nu komen ze overal en nergens vandaag, aantal keren dat ik in me rug ben genomen ligt in ieder geval vele malen hoger dan bij BO2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dio22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09-2024
NotSoSteady schreef op woensdag 06 november 2013 @ 17:07:
[...]

Het komt gewoon omdat er geen vaste punten meer zijn, eerder kon je nog rekening mee houden dat de tegenstander uit een bepaald gebied kwam, nu komen ze overal en nergens vandaag, aantal keren dat ik in me rug ben genomen ligt in ieder geval vele malen hoger dan bij BO2.
Had ik ook last van. Dit hoort ook bij een stukje mapkennis en de veelal grotere mappen. Iets behoudender spelen hielp in mijn geval veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Naar mijn gevoel is er helemaal niks veranderd aan de spawn points. Kijk gewoon op je map waar de meeste teamgenoten zijn, daar spawnen ze meestal juist niet. Ligt natuurlijk erg aan de game modes, bij domination hangt het nog steeds ook gewoon af van welke vlaggen je hebt. Daarom nooit voor de 3e vlag gaan want dan spawnen ze inderdaad overal en nergens :) in modes als cranked lijkt het ook meer random te zijn maar dat werkt ook gewoon goed daar voor, terwijl in team games het beter werkt als het een beetje op de objective gebaseerd is. Ik heb er weinig problemen mee in ieder geval, wordt vaak genoeg in mn rug geraakt maar meestal had ik het wel kunnen anticiperen als ik iets beter had opgelet.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
dio22 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 17:13:
[...]

Had ik ook last van. Dit hoort ook bij een stukje mapkennis en de veelal grotere mappen. Iets behoudender spelen hielp in mijn geval veel.
Vind ik niet, als ik spawn verwacht ik niet dat er 3 spelers van de tegenpartij in de buurt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:10
NotSoSteady schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:56:
[...]

Je kan in sommige map's amper lopen, net 3 keer dood in 5 seconden. Je loopt weg, shot in de rug, je loopt weg, shot in de rug etc. Nee wat een bagger allemaal, COD was altijd mijn favoriete game online, maar dit is niks. Ik hou ervan om snel te spelen en iemand te verassen en dat hoorde ook bij COD, maar dit is een vaak sausje wat ik nog niet eerder heb gezien. Die perks zijn ook boring, net zoals de hele game. Miskoop van het jaar en niet zo'n kleine ook.
Tja.... je hebt meer skill nodig voor ghost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:01

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

DennusB schreef op woensdag 06 november 2013 @ 17:04:
[...]

i7 zegt niet zoveel je video kaart is veel belangrijker

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap het geklaag niet zo over Ghosts.

Ik geniet er echt van en heb eindelijk mijn World at War en Black Ops gevoel terug.
Ik speel op de laptop omdat ik alvast nextgen graphics wil hebben.

Stop met klagen en begin met spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Column: Call of Duty: Ghosts is één van de minste games in de franchise
http://www.psx-sense.nl/1...hertje-voor-de-franchise/

Kunnen mensen zich hierin vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
RoaDHouse schreef op woensdag 06 november 2013 @ 17:34:
[...]

Tja.... je hebt meer skill nodig voor ghost :)
:O Skill zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
baronruud schreef op woensdag 06 november 2013 @ 18:46:

Volledig, goed stuk, volgens mij hadden ze er bij Infinity Ward ook geen zin meer in, moet toch al zeggen dat de games van Treyarch de beter zijn dan die van IW, terwijl men eerder nog werd uitgelachen. Wat een inspiratieloos gedrocht, het is wel het ideale businessmodel, het ene team voegt toffe functies toe, het andere team verwijderd ze een jaar laten, zo blijf je in ieder geval wel "vernieuwen".

[ Voor 20% gewijzigd door NotSoSteady op 06-11-2013 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bats13
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-08 10:36
jongens ik heb een probleem... zodra ik Multiplayer opstart start hij prima op.. maar dan pakt hij de muis ingame niet en zie ik gewoon mijn windows muis.. ik kan klikken wat ik wil maar hij doet niks ik zie mijn windows muis wel bewegen maar niet de ingame muis (de grotere en grijze muis).. mijn toetsenbord pakt hij wel gewoon!

ik heb niks veranderd en gister deed hij het gewoon goed..
iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen? unplug etc heb ik al gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
El-Diablo schreef op woensdag 06 november 2013 @ 18:55:
jongens ik heb een probleem... zodra ik Multiplayer opstart start hij prima op.. maar dan pakt hij de muis ingame niet en zie ik gewoon mijn windows muis.. ik kan klikken wat ik wil maar hij doet niks ik zie mijn windows muis wel bewegen maar niet de ingame muis (de grotere en grijze muis).. mijn toetsenbord pakt hij wel gewoon!

ik heb niks veranderd en gister deed hij het gewoon goed..
iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen? unplug etc heb ik al gedaan!
Alt + enter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bats13
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-08 10:36
werkt niet :( all ready tried it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Dit is de eerste game waarvan ik zie dat hij maar liefst 6.8GB aan ram gebruikte!

[ Voor 4% gewijzigd door calsonic op 06-11-2013 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Wat een schijtspel zeg. Spelen al sinds de eerste versie eens per week offline met 4en op 1 TV en nu ineens kan je nog maar met max 2 spelers op 1 TV. Kom je dan achter als je hier met vieren zit 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Aghanim op 06-11-2013 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Is multiplayer weer down? :/

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:36
hebben meer mensen last van vreselijke lag? Er ligt hier een 150mbit ziggo lijn met een ping van 5-10ms volgens speedtest en nog steeds schiet ik regelmatig een paar meter terug :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
The_Zohan schreef op woensdag 06 november 2013 @ 19:57:
hebben meer mensen last van vreselijke lag? Er ligt hier een 150mbit ziggo lijn met een ping van 5-10ms volgens speedtest en nog steeds schiet ik regelmatig een paar meter terug :S
Net geprobeerd maar bij mij is het nu Call of Powerpoint :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik kan nog steeds geen singleplayer spelen, hij crasht elke keer opnieuw vlak na dat ik opsta in de eerste missie, kom er niet doorheen. Heb al nieuwe graphics drivers maar dat hielp ook niet. Heel af en toe heb ik een zelfde crash in MP maar meestal gaat dat wel goed... Zonde vind de SP ook altijd leuk.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
LuukwaHD schreef op woensdag 06 november 2013 @ 08:41:
[...]

Je CPU is crap, misschien een i5 halen?
Juist.

Ik ga morgen een nieuw systeem halen ( ja voor ghosts! )

een i7 3770
12GB
SSD schijf
En dan mijn GTX580

Hiermee moet ik hem toch goed kunnen draaien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Niet online
Yep dat zal em wel op zijn minst op Full HD high draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21-08 12:42
jammer dat AMD nog geen nieuwe beta driver heeft uitgebracht nog steeds 3.11 beta 8...
NVIDIA heeft al wel een gameready beta voor ghost en bf4 improvement ofzo hopen dat amd morge wat released dikke fps maar toch continue immense drops voor 0.5 sec dan weer goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertobadjo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-08 12:16
iemand hier die al second screen aan de praat heeft gekregen op de ipad. op een 1 of andere vage manier kan die niet connecten....

Suggesties wat hier te plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

zijn er mensen hier die de fov changer gebruiken ?
mag dit of gaat dit problemen / ban opleveren ?
bij vorige delen werdt het gedoogd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
baronruud schreef op woensdag 06 november 2013 @ 18:46:

Nee, hij zal wel een slechte pc hebben :) zo erg als hij het stelt is het niet, het is nog niet perfect maar met een paar patches kom je in de goede richting.

En ja...... battlefield is heilig :) o jee... als je daar iets verkeerd over gaat zeggen gaat je kop eraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Niet online
zo te zien zijn er al een aantal spelers gebanned door die fov changer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
m4rtyr schreef op woensdag 06 november 2013 @ 23:50:
Ja, je ook even wachten op de orginele :)
m4rtyr schreef op woensdag 06 november 2013 @ 23:50:
Waar kan je dat zien dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Laatst online: 20:01

codex

Geen OpenAI agent :)

Ik speel inmiddels ook met de FOV changer, als ze mij bannen kan het mij geen flikker schelen. Ik heb geen zin om een game te spelen waardoor ik na een half uur hoofdpijn krijg.

Maar wat bans betreft zal het wel meevallen, bij de vorige MW series is officieel bevestigd dat er geen actie ondernomen wordt tegen mensen die een FOV changer gebruiken. Net zo min als je bij BF3 niet gebanned werd voor de FXAA injector, terwijl er moord en brand werd geschreeuwd aan het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-07 18:48
Volgens mij doe ik wat fout;

AMD Phenom II X3 720
Sapphire HD7850 OC 2GB
6 GB DDR3 RAM
Normale Hardschijf

Ik speel niet eens op 1920 x 1080 maar op 1650 x 1050 (aangezien 1080p gewoon te veel laggt)

Daarnaast speel ik 1650 x 1050 alles op low op een enkeling na. Klopt dit denken jullie? Mijn gevoel zegt van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
reemprive schreef op woensdag 06 november 2013 @ 23:56:
Ik speel inmiddels ook met de FOV changer, als ze mij bannen kan het mij geen flikker schelen. Ik heb geen zin om een game te spelen waardoor ik na een half uur hoofdpijn krijg.

Maar wat bans betreft zal het wel meevallen, bij de vorige MW series is officieel bevestigd dat er geen actie ondernomen wordt tegen mensen die een FOV changer gebruiken. Net zo min als je bij BF3 niet gebanned werd voor de FXAA injector, terwijl er moord en brand werd geschreeuwd aan het begin.
Lef heb je wel, als je nu even wacht tot vrijdag heb je een LEGALE fov changer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
RoaDHouse schreef op donderdag 07 november 2013 @ 00:00:
[...]

Lef heb je wel, als je nu even wacht tot vrijdag heb je een LEGALE fov changer.
Oh? Patch of wat?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Ja..... ze zijn er mee bezig, een bekende gast van Steam die wel wat in de melk te brokkelen heeft bij IW. Als het goed is komt hij vrijdag uit.

[ Voor 6% gewijzigd door RoaDHouse op 07-11-2013 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Niet online
RoaDHouse schreef op woensdag 06 november 2013 @ 23:53:
[...]

Ja, je ook even wachten op de orginele :)
[...]

Waar kan je dat zien dan?
http://segmentnext.com/20...ttering-errors-and-fixes/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

RoaDHouse schreef op donderdag 07 november 2013 @ 00:04:
[...]

Ja..... ze zijn er mee bezig, een bekende gast van Steam die wel wat in de melk te brokkelen heeft bij IW. Als het goed is komt hij vrijdag uit.
Ik moet het eerst maar zien. Wat dat betreft heb ik weinig vertrouwen in nieuwe features die de PC gaan bereiken. Er wordt altijd van alles beloofd, maar daar komt vrij weinig van terecht. Met de FOV changer is het trouwens wel speelbaar, als ze een slider toevoegen dan zou het spel een stuk lekkerder spelen. Je vraagt je alleen af waarom het in de eerste instantie niet is toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
reemprive schreef op donderdag 07 november 2013 @ 00:07:
[...]

Ik moet het eerst maar zien. Wat dat betreft heb ik weinig vertrouwen in nieuwe features die de PC gaan bereiken. Er wordt altijd van alles beloofd, maar daar komt vrij weinig van terecht. Met de FOV changer is het trouwens wel speelbaar, als ze een slider toevoegen dan zou het spel een stuk lekkerder spelen. Je vraagt je alleen af waarom het in de eerste instantie niet is toegevoegd.
Bij BO-2 zat in het begin ook geen fov slider, die was ook pas later toegevoegd. Idem voor MW2 MW3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

RoaDHouse schreef op donderdag 07 november 2013 @ 00:10:
[...]

Bij BO-2 zat in het begin ook geen fov slider, die was ook pas later toegevoegd. Idem voor MW2 MW3.
Dan helemaal, je zou toch wel denken dat ze er van leren. Ik ben heel benieuwd naar het denkpatroon dat hier aan grondslag ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Ik wacht wel even tot vrijdag, zou het k*t vinden als ik een dag voor de release gebanned wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
reemprive schreef op donderdag 07 november 2013 @ 00:11:
[...]

Dan helemaal, je zou toch wel denken dat ze er van leren. Ik ben heel benieuwd naar het denkpatroon dat hier aan grondslag ligt.
Daar heb ik al weken over nagedacht, ik denk om je te stressen :)

De hele meuk is zo van de console naar de pc gepleurd door de koffie jufvrouw aldaar, kan er geen andere reden voor bedenken.

Zucht ..... goede oude Quake en Unreal tijd, daar kon je nog eens lekker in je cfg en autoexec.cfg kloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:25

Gundogan

Rip and tear, until it is done

RoaDHouse schreef op donderdag 07 november 2013 @ 00:10:
[...]

BO2 had er toch wel een bij release (eerst max 80, daarna 90)? MW2 en 3 nooit officieel.

Maar goed, het is niet de meest moeilijke feature om toe te voegen. Kleinere games dan CoD hadden binnen een paar weken alsnog een FoV slider na aandringen. Zal wel in Ghosts niet gedaan worden omdat 'alle versies gelijk moeten zijn'.

[ Voor 7% gewijzigd door Gundogan op 07-11-2013 00:19 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:54

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

calsonic schreef op woensdag 06 november 2013 @ 19:07:
Dit is de eerste game waarvan ik zie dat hij maar liefst 6.8GB aan ram gebruikte!
En nog maar te zwijgen over de rest :D
BOII : Multiplayer Zombies en Singeleplayer
Ghosts: Multiplayer en Singleplayer

Afbeeldingslocatie: http://www.upl.co/uploads/bo2ghost.jpg :X

Al met al vind ik het nogsteeds leuk spelen. Heb er nu 15uur in zitten.
Sta #3000 vd wereld (jeej 8)7 )
Check de steamgroep als je wilt gamen.
voor nu: truste ;)

[ Voor 28% gewijzigd door ApC_IcE op 07-11-2013 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

RoaDHouse schreef op donderdag 07 november 2013 @ 00:12:
Ik wacht wel even tot vrijdag, zou het k*t vinden als ik een dag voor de release gebanned wordt.
Ach naja, dan scheld ik ze weer verrot en koop een nieuwe key. Maar die kans acht ik nagenoeg nihil, zeker gezien het op elk groot gameforum is gepost en ze zelf(Infinity Ward medewerkers) bevestigd hebben bij vorige titels dan FOV changers geen probleem zijn. Bij MW2 zou je ook worden gebanned voor gebruik van die netwerk tool waarmee je spelers kon kicken als je host was, 2 weken terug heb ik het nog gespeeld. Als je geen tooltjes gebruikt krijg je sneller een ban, is mijn ervaring 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
reemprive schreef op donderdag 07 november 2013 @ 00:24:
[...]

Ach naja, dan scheld ik ze weer verrot en koop een nieuwe key. Maar die kans acht ik nagenoeg nihil, zeker gezien het op elk groot gameforum is gepost en ze zelf(Infinity Ward medewerkers) bevestigd hebben bij vorige titels dan FOV changers geen probleem zijn. Bij MW2 zou je ook worden gebanned voor gebruik van die netwerk tool waarmee je spelers kon kicken als je host was, 2 weken terug heb ik het nog gespeeld. Als je geen tooltjes gebruikt krijg je sneller een ban, is mijn ervaring 8)
Hierbij de link. http://www.mapmodnews.com...f-Duty-Ghosts-FoV-changer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Mijn god, het is echt onspeelbar nu :') Het is nog erger dan CS spelen op een server in Burkina Faso in een studentenhuis waar er negen van de tien bewoners porno aan het downloaden zijn over een 5mbit lijntje...

Daarnaast heb ik alle opties al op uit of laag gezet en nóg is het amper vooruit te branden. Lopen gaat, totdat ik een tegenstander of teamgenoot zie, dan gaat mijn pc ineens ratelen alsof er een zooi knikkers in de blender zijn gedaan.

Mijn specs zijn minimaal, maar toch...
C2D E8400
8GB
7850
W7 64bit
128GB Plextor ssd voor OS
256 SSD Samsung Evo voor spellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Zegt vrij weinig, behalve dat je hun eigen onofficiële FOV changer moet gebruiken. Beetje wij van "WC eend...". Waar ze wel voor waarschuwen zijn uiteraard tooltjes die onder de noemer FOV changer door huis-tuin en keuken knutselaars worden gemaakt en feitelijk andere dingen doen dan alleen de fov wijzigen. Uiteindelijk heeft het gebruik van een veelgebruikte tool mij nog nooit problemen opgeleverd, bij MW2 niet(Netwerk kicker) bij BF3 niet (FXAA injector) en gezien zelfs de bekendere PC spelers op YouTube met deze FOV changer spelen verwacht ik geen problemen hierbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Vrijdag schreef op donderdag 07 november 2013 @ 00:35:
Mijn god, het is echt onspeelbar nu :') Het is nog erger dan CS spelen op een server in Burkina Faso in een studentenhuis waar er negen van de tien bewoners porno aan het downloaden zijn over een 5mbit lijntje...

Daarnaast heb ik alle opties al op uit of laag gezet en nóg is het amper vooruit te branden. Lopen gaat, totdat ik een tegenstander of teamgenoot zie, dan gaat mijn pc ineens ratelen alsof er een zooi knikkers in de blender zijn gedaan.

Mijn specs zijn minimaal, maar toch...
C2D E8400
8GB
7850
W7 64bit
128GB Plextor ssd voor OS
256 SSD Samsung Evo voor spellen
Met een dualcore kan je tegenwoordig niet al te veel verwachten. Elke game die nu wordt gereleased is geoptimaliseerd voor quadcores.

My guess is dat ze de PS4/XBox One versie hebben geport naar de PC. Vandaar ook die achterlijk hoge RAM eis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
reemprive schreef op donderdag 07 november 2013 @ 00:39:
[...]

Met een dualcore kan je tegenwoordig niet al te veel verwachten. Elke game die nu wordt gereleased is geoptimaliseerd voor quadcores.

My guess is dat ze de PS4/XBox One versie hebben geport naar de PC. Vandaar ook die achterlijk hoge RAM eis.
Ik weet het, helaas ben ik momenteel niet zo ruim voorzien van liquide middelen om een nieuwe pc aan te schaffen dus ik zal het maar met Call of Pixels moeten doen. Naja, ook dat went wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21:20
Ik heb vanavond iemand gesproken van AMD. Er komt deze week nog een nieuwe driver uit. De 13.11 Beta 9. Om de FPS te verbeteren de andere problemen waren voor de COD developers. Dus helaas geen fix voor crossfire.

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-09 18:24
Bagger, pure bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

Ik speel nu ook gewoon met de fov changer spelt stukken fijner dan zon tunnelvisie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
Waarom klagen alleen de pc spelers over FoV en console spelers niet? Is dat specifiek iets voor pc? En wat heb je er aan?

[ Voor 10% gewijzigd door Sssquirrel op 07-11-2013 06:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Sssquirrel schreef op donderdag 07 november 2013 @ 06:28:
Waarom klagen alleen de pc spelers over FoV en console spelers niet? Is dat specifiek iets voor pc? En wat heb je er aan?
Waarschijnlijk omdat je dichter op het scherm zit. Ik kan op de console prima COD spelen(ben slecht met een controller, dat dan weer wel), maar op de PC krijg ik hoofdpijn en als het een beetje meezit wordt ik nog misselijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik klaag niet over FOV maar ik speel ook op 15,6" laptop scherm dus dan is het geen issue.

Vind de multiplayer trouwens erg vermakelijk, alleen lijken de maps soms een beetje te groot voor 6 vs 6.
Ben erg blij dat de killstreaks niet zo krachtig meer zijn en dat er een stuk minder airstreaks zijn, dat legt weer meer de focus op gunplay.
De maps vind ik trouwens beter ingedeeld dan bij vorige edities, nu heb je bij veel maps wat meer flanking mogelijkheden en zijn er aardig wat minder headglitch spots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Niet online
wat vinden jullie van de chainsaw lmg? heb er net mee gespeeld en in een kleine map kwam ik uit op 54-20, vind het echt een beest! Moet alleen wel dead eye op want hij is wel zwak op een afstandje.. level 50 pas :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
m4rtyr schreef op donderdag 07 november 2013 @ 09:05:
wat vinden jullie van de chainsaw lmg? heb er net mee gespeeld en in een kleine map kwam ik uit op 54-20, vind het echt een beest! Moet alleen wel dead eye op want hij is wel zwak op een afstandje.. level 50 pas :D
ben je al lvl 50 ? nice nice.. zit op lvl 10.

Ga vanavond mijn pc upgraden, je had op mijn post gereageerd.
Ik had eind vorige week mijn GPU van een radeon 5870 naar een GTX580 geupgrade en dacht ik draai ghosts makkelijk.

Helaas,

Vanavond maar de hele mikmak upgraden.
Maar jij denk dat ik hem met die specs wel op high kan draaien ?

i7 3770
12gb
SSD
GTX580 ?

Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Niet online
Nee zit op lvl 34, zei alleen dat dead eye er goed bij zou passen :)

Als ik alle ervaringen lees zou dat zeker mogelijk moeten zijn ja.. De game schijnt gewoon een rechtstreekse port te zijn van de console versie dus het zou me niet verbazen als je een GTX780 moet hebben om alles op Extra te draaien... zonder enige vorm van fps lagg. erg slecht weer

[ Voor 5% gewijzigd door m4rtyr op 07-11-2013 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03
Ik heb zelf het idee dat ik bij elke stap die ik doe echt moet turen of ik niets zo bewegen oid. Bij Bops kun je makkelijk spelers zien liggen maar met al die uitgebreide levels (jungle ed) heb ik zelf het idee dat ik echt blind aan het worden ben. Tegen de tijd dat je dan zoiets hebt van 'Hee is dat niet een.... <killed>"

En ja ik ken niet alle mappen en grafisch staat het ook allemaal op Extra maar ik krijg er zelf een beetje klotegevoel van ik alleen maar moet turen naar mijn scherm (24 inch btw) om maar tegenstanders te zien.

En als ik dan in het gras lig om iemand te killen dan heeft die persoon me binnen 2 tellen al gezien ?

FOV changer ook maar eens gebruiken, misschien dat dit nog iets helpt (of en eens de details uitzetten) hoe minder, hoe beter ik misschien de tegenstanders kan spotten.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aercaen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-09 09:08

aercaen

Proud framerate whore

shakespeare schreef op donderdag 07 november 2013 @ 09:11:
[...]

ben je al lvl 50 ? nice nice.. zit op lvl 10.

Ga vanavond mijn pc upgraden, je had op mijn post gereageerd.
Ik had eind vorige week mijn GPU van een radeon 5870 naar een GTX580 geupgrade en dacht ik draai ghosts makkelijk.

Helaas,

Vanavond maar de hele mikmak upgraden.
Maar jij denk dat ik hem met die specs wel op high kan draaien ?

i7 3770
12gb
SSD
GTX580 ?

Thnx!
Ik had na het lezen van de berichten op dit forum ook schrik maar ik draai momenteel alles op high(niet extra) en hij draait enorm soepel in de multiplayer(De andere modes heb ik nog niet getest). Als je echt op hoogste wil spelen moet je denk ik wel een heel goede grafische kaart kopen.

Mijn specs :
Core i7 2600k
12 GB DDR3-1333
NVIDIA GeForce 560 TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
aercaen schreef op donderdag 07 november 2013 @ 09:23:
[...]

Ik had na het lezen van de berichten op dit forum ook schrik maar ik draai momenteel alles op high(niet extra) en hij draait enorm soepel in de multiplayer(De andere modes heb ik nog niet getest). Als je echt op hoogste wil spelen moet je denk ik wel een heel goede grafische kaart kopen.

Mijn specs :
Core i7 2600k
12 GB DDR3-1333
NVIDIA GeForce 560 TI
mooi! dan weet ik dat ik hem goed kan draaien straks..

dus mensen met een duo core! upgraden die hap!
Draait voor geen meter op een duo core

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
m4rtyr schreef op donderdag 07 november 2013 @ 09:05:
Hmm nog niet geprobeerd.. ben pas lvl 17 ofzo en heb mijn punten nog niet uitgegeven aan LMGs..

Tot nu toe mijn favoriete wapen de assault rifle MSBS, echt heerlijk met burst-fire op de medium / long range. En voor close encounters is hij vaak ook wel aardig dodelijk :)

Verder is de sniper L115 ook wel lekker voor de echt grote maps (met de burst-fire side-arm erbij dan voor close-range).

Op een of andere manier doet MSBS me denken aan microsoft bullshit.. :X

Verder merk ik weinig nog van de killstreaks en perks. Zijn minder dominant volgens mij? Dat is positief! _/-\o_

Al met al speelt deze editie van CoD erg lekker. Niet verwacht!

[ Voor 6% gewijzigd door Sssquirrel op 07-11-2013 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik vind wel dat je maar erg langzaam die squad points verdiend. Per match krijg ik gemiddeld 2 points lijkt het (waar hangt dat eigenlijk van af?), dus ik moet 10 matches spelen (zeg 10x15 min oftewel 2.5h) om een nieuwe class slot te unlocken. En dan heb ik nog geen enkel nieuw wapen gekocht... Moet ik meer concentreren op challenges ofzo om dat sneller te laten gaan?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-04 17:37
Sinds gister een SVU met burst en een red dot... Man man man man, wat een genot dat wapen

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Champy85
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 27-09-2022
NickThissen schreef op donderdag 07 november 2013 @ 09:30:
Ik vind wel dat je maar erg langzaam die squad points verdiend. Per match krijg ik gemiddeld 2 points lijkt het (waar hangt dat eigenlijk van af?), dus ik moet 10 matches spelen (zeg 10x15 min oftewel 2.5h) om een nieuwe class slot te unlocken. En dan heb ik nog geen enkel nieuw wapen gekocht... Moet ik meer concentreren op challenges ofzo om dat sneller te laten gaan?
Misschien heb je hier wat aan, en aan de rest van z'n filmpjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Sssquirrel schreef op donderdag 07 november 2013 @ 09:27:
[...]
Tot nu toe mijn favoriete wapen de assault rifle MSBS, echt heerlijk met burst-fire op de medium / long range. En voor close encounters is hij vaak ook wel aardig dodelijk :)
Heb hem ook met Grip en Automatic Fire. Zo wordt hij een sterke AR.
De AK en R5 zijn ook behoorlijke wapens.

Als smg gebruik ik de Vector best een lekker wapen.
De enige Marksman rifle die ik heb unlocked is de IA-2 (twijfelde tussen de MK14 en deze)
Denk dat ik de mk14 toch nog ga unlocken en kijken welke mij beter ligt.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
aercaen schreef op donderdag 07 november 2013 @ 09:23:
[...]

Mijn specs :
Core i7 2600k
12 GB DDR3-1333
NVIDIA GeForce 560 TI
ik zou je anti aliasing uitschakelen en je textures wel op extra zetten.
Dit scheelt ernorm en maakt cod voor je pc af.. alles eronder ziet er blurry uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21:13

steel123

Cryman9

Ik ben gister pas teruggekomen van vakantie, dus heb toen pas de download aan kunnen zetten. Hopelijk vandaag na het werk spelen :D

Maar ik hoor nog vrij weinig over marksman rifles. In de vorige CoD's waren semi-auto's zoals de FAL(MW2) en FAL/SMR(BO2) altijd favoriet. Er is geen semi-auto assault rifle meer, dus zijn die marksman rifles waardige vervangers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvisser
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 16:42
Het lijkt net of er een soort van waas over het scherm zit wanneer ik Ghosts speel. Ik heb Ghosts nu al met verschillende graphics instellingen getest, maar het blijft er een beetje onscherp uitzien. Ik draai de game op een GTX 760 en de graphics op extra. Vind het er zelfs slechter uitzien dan Black Ops 2.

Zijn er meer die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
steel123 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 09:43:
Ik ben gister pas teruggekomen van vakantie, dus heb toen pas de download aan kunnen zetten. Hopelijk vandaag na het werk spelen :D

Maar ik hoor nog vrij weinig over marksman rifles. In de vorige CoD's waren semi-auto's zoals de FAL(MW2) en FAL/SMR(BO2) altijd favoriet. Er is geen semi-auto assault rifle meer, dus zijn die marksman rifles waardige vervangers?
Je kan eigenlijk alle(?) full-auto AR's semi-auto maken, en vice versa d.m.v. een attachment, dus wat dat betreft keus genoeg denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Niet online
Sc0rPi0N schreef op donderdag 07 november 2013 @ 09:17:
Ik heb zelf het idee dat ik bij elke stap die ik doe echt moet turen of ik niets zo bewegen oid. Bij Bops kun je makkelijk spelers zien liggen maar met al die uitgebreide levels (jungle ed) heb ik zelf het idee dat ik echt blind aan het worden ben. Tegen de tijd dat je dan zoiets hebt van 'Hee is dat niet een.... <killed>"

En ja ik ken niet alle mappen en grafisch staat het ook allemaal op Extra maar ik krijg er zelf een beetje klotegevoel van ik alleen maar moet turen naar mijn scherm (24 inch btw) om maar tegenstanders te zien.

En als ik dan in het gras lig om iemand te killen dan heeft die persoon me binnen 2 tellen al gezien ?

FOV changer ook maar eens gebruiken, misschien dat dit nog iets helpt (of en eens de details uitzetten) hoe minder, hoe beter ik misschien de tegenstanders kan spotten.
Ik heb precies hetzelfde, daarom speel ik als ik een goede score wil halen veel voorzichtiger want als je iemand ziet nadat hij jou heeft gezien is het eigenlijk al afgelopen voordat het begonnen is.. (mits hij een beetje kan richten)

Ik wacht nog even tot vrijdag voor de fov changer van een accepted dev, zo niet dan ga ik het ook weer gebruiken... niet te doen na een uur spelen blijf ik vasthangen in die toiletrol staar erg raar haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
jvisser schreef op donderdag 07 november 2013 @ 09:46:
Het lijkt net of er een soort van waas over het scherm zit wanneer ik Ghosts speel. Ik heb Ghosts nu al met verschillende graphics instellingen getest, maar het blijft er een beetje onscherp uitzien. Ik draai de game op een GTX 760 en de graphics op extra. Vind het er zelfs slechter uitzien dan Black Ops 2.

Zijn er meer die hier last van hebben?
Ik heb zelf ook een 760 en ben het wel deels met je eens.
Misschien vanavond eens een paar schermprints maken. Tot nu toe alleen maar schermprints gemaakt met scores :D

Met zeggen dat ik nu voornamelijk Domination speel.

Domination potje
Domination 2

Nu heb ik zelf ook de app geïnstalleerd alleen krijg ik dat oog-patch ding niet unlocked?

[ Voor 4% gewijzigd door Frostbite op 07-11-2013 10:05 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
robertobadjo schreef op woensdag 06 november 2013 @ 22:40:
iemand hier die al second screen aan de praat heeft gekregen op de ipad. op een 1 of andere vage manier kan die niet connecten....
Als ik het hier doe op mijn iPad 3 dan krijg ik een melding "Second Screen connections will roll out soon"
call of duty app

Hier is trouwens een (net gemaakte schermprint van mijn iPad):
Ben wel blij dat ze nu eindelijk een koppeling hebben kunnen leggen met Steam.
call of duty app 2

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aercaen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-09 09:08

aercaen

Proud framerate whore

shakespeare schreef op donderdag 07 november 2013 @ 09:43:
[...]

ik zou je anti aliasing uitschakelen en je textures wel op extra zetten.
Dit scheelt ernorm en maakt cod voor je pc af.. alles eronder ziet er blurry uit.
Ik speel momenteel al zonder anti-aliasing. Ik heb nog niet veel kunnen tweaken aan mijn settings want ik speel meestal niet zo lang, maar ik zal hem dan eens proberen tot extra te pushen vanavond :).

Ik vind de game wel vrij goed eerlijk gezegd, al heb ik nog niet lang kunnen spelen. Ik heb wel het gevoel dat ik zo trager level dan in andere CODs. De maps doen mij denken aan die van BO en dat is nu toevallig een van mijn favouriete COD multiplayers(United offensive was de beste). Wel stoor ik mij net zoals met MW3 aan de FOV van de game. Ik word net iets te vaak gekilled door vijanden die ik had kunnen zien met een hogere FOV. Ik hoop dat er daar dan ook echt een fix voor komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik heb de game gisteren toch ook maar aangeschaft, kom tijd tekort met ook nog BF4 daarnaast, maar vind COD toch ook wel lekker om tussendoor te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coevering schreef op woensdag 06 november 2013 @ 23:58:
Volgens mij doe ik wat fout;

AMD Phenom II X3 720
Sapphire HD7850 OC 2GB
6 GB DDR3 RAM
Normale Hardschijf

Ik speel niet eens op 1920 x 1080 maar op 1650 x 1050 (aangezien 1080p gewoon te veel laggt)

Daarnaast speel ik 1650 x 1050 alles op low op een enkeling na. Klopt dit denken jullie? Mijn gevoel zegt van niet.
Nee dit klopt niet.

Ik heb:

Q6600 (niet lachen) OC'ed op 3.2Ghz
8Gb cheap-ass Kingston
Asus 7850DCii 2GB

Ik speel met alles high, behalve:

- Terrain detail: Off
- Motion blur: Off
- Distortion: Off
-Water blabla: Low

Op 1920x1080. Ik speel alleen MP en daar haal ik 70-80 fps volgens fraps. Wel met wat inkakkers naar 50, maar dat is niks wat een setje frisse drivers en een update van IW niet kunnen oplossen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-09 22:34
Het spel draait bij mij echt niet zo lekker als BOII. Zal wel komen door de nieuwe engine maar vind het wel jammer want op medium settings en de rest uit vind ik het spel echt lelijk. Daarnaast had ik erg veel serverlag gisteren. Al met al een beetje een slechte eerste indruk van mijn eerste 2 uur gameplay.

Core i7 920@3,2
6GB RAM
160GB SSD
HD5870

[ Voor 7% gewijzigd door wolverine3141 op 07-11-2013 10:38 ]

iRacing profile | Racing rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lethal pi schreef op donderdag 07 november 2013 @ 10:37:
Het spel draait bij mij echt niet zo lekker als BOII. Zal wel komen door de nieuwe engine maar vind het wel jammer want op medium settings en de rest uit vind ik het spel echt lelijk. Daarnaast had ik erg veel serverlag gisteren. Al met al een beetje een slechte eerste indruk van mijn eerste 2 uur gameplay.

Core i7 920@3,2
6GB RAM
160GB SSD
HD5870
Ghosts is niet eens zo mooi als BF3 en die draai ik beter. Dit kan volgens mij met een patch gewoon opgelost worden.

En waarom 4K textures meeleveren met een game die men zelfs op 1080P niet in al zijn glorie kan draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-08 21:18

Ryada

She/Her

lethal pi schreef op donderdag 07 november 2013 @ 10:37:

Core i7 920@3,2
6GB RAM
160GB SSD
HD5870
Helaas hebben ze nog steeds geen nieuwe engine gebruikt het enige wat ze hebben gedaan is een update aan de oude engine toegevoegd.
De engine is nog steeds dezelfde als die voor Quake III gebruikt werd. ;)

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertobadjo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-08 12:16
Sc0rPi0N schreef op donderdag 07 november 2013 @ 10:19:
[...]

Als ik het hier doe op mijn iPad 3 dan krijg ik een melding "Second Screen connections will roll out soon"
[afbeelding]

Hier is trouwens een (net gemaakte schermprint van mijn iPad):
Ben wel blij dat ze nu eindelijk een koppeling hebben kunnen leggen met Steam.
[afbeelding]
die melding krijg ik dus ook. ga ervanuit dat het dus nog niet geactiveerd is. leek mij wel leuk om ernaast te hebben.

Suggesties wat hier te plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-07 10:16

joskuiper

PapaCooper

Ik heb gister de hele dag met FOV-changer gespeeld (de fovely) en het was een verademing.
Dat bestand start je op, zet de fov op 90 en start dan de game.

Echter, vandaag speel ik het spel niet (geen tijd) en morgen avond wel weer.
Als morgen idd een goede FOV changer komt (legale) ga ik uiteraard die gebruiken.

Mijn vraag is nu, heeft fovely.exe ook iets gewijzigd waardoor ik vanaf nu alijd een 'cheater' ben bij IW of geld dat alleen maar als ik dat bestand ook daadwerkelijk start alvorens het spel te spelen?

M.a.w. ben ik vrij man (kan ik niet gebanned worden) als ik vanaf nu fovely.exe gewoon niet meer start?
Zie namelijk niet te wachten op een BAN!

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Stylez
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-02 19:20
Wanneer ik de game speel met 8GB ram krijg ik continu crashes binnen een minuut.. Wanneer ik de page file aan zet is de game speelbaar maar niet wat je verwacht van een CoD game.. Over de maps ben ik wel enthousiast ze zijn leuk en zitten vooral goed inelkaar (niet grafisch).

Hieronder een screenshot van mn crash als iemand iets weet hoor ik dat graag!

http://i41.tinypic.com/2ylp64z.png

[ Voor 4% gewijzigd door Dutch Stylez op 07-11-2013 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch Stylez schreef op donderdag 07 november 2013 @ 11:21:
Wanneer ik de game speel met 8GB ram krijg ik continu crashes binnen een minuut.. Wanneer ik de page file aan zet is de game speelbaar maar niet wat je verwacht van een CoD game.. Over de maps ben ik wel enthousiast ze zijn leuk en zitten vooral goed inelkaar (niet grafisch).

Hieronder een screenshot van mn crash als iemand iets weet hoor ik dat graag!

http://i41.tinypic.com/2ylp64z.png
Zet je ingame overlay uit. :)

Bij steam: Instellingen, in-game en daar overlay uitzetten. Die veroorzaakt de crash bij je. Mocht je Fraps ook hebben draaien, die ook uit.

Als het spel draait, taakbeheer starten, proces prio op normaal zetten en zie je CPU en geheugenverbruik afnemen.

Geen idee waarom ze het zo hebben ingesteld dat Ghosts een hoge prio krijgt, maar het werkt niet in het voordeel.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2013 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melek-taus
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-09 14:18
Het spel draait perfect op de pc in men specs echter heb ik een vraag betreffende de Free Fall bonus map.

Ik heb dus een pre-order PC versie via Bart Smit verkregen echter kan ik nergens de Free Fall bonus map vinden, ook geen voucher of key aanwezig in hoesje. Op het hoesje staat wel duidelijk + Free Fall Bonus Map maar dit vind ik dus nergens anders terug.

Heeft iemand ervaring met het activeren of downloaden van de Free Fall map?

Ryzen 5 3600, B450M PRO-VDH Max, Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB, Red Dragon RX 5700 XT @ 1v 2050MHz, Intel 660p 1TB, BX500 1TB, MX500 1TB, CM MWE Bronze 550W V2, Antec Dark Phantom 301M, QcK Prism, Logitech G703 Hero, Fnatic MiniStreak Speed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Stylez
Verwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 11:25:
[...]

Zet je ingame overlay uit. :)

Bij steam: Instellingen, in-game en daar overlay uitzetten. Die veroorzaakt de crash bij je. Mocht je Fraps ook hebben draaien, die ook uit.

Als het spel draait, taakbeheer starten, proces prio op normaal zetten en zie je CPU en geheugenverbruik afnemen.

Geen idee waarom ze het zo hebben ingesteld dat Ghosts een hoge prio krijgt, maar het werkt niet in het voordeel.
Helaas dit werkt ook niet hij blijft maar crashen. Wanneer ik de pagefile aanzet werkt het wel... maar dit zou nooit mogen gebeuren vind ik. Vraag mij echt af wat nu zoveel geheugen neemt bij die game..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch Stylez schreef op donderdag 07 november 2013 @ 11:37:
[...]

Helaas dit werkt ook niet hij blijft maar crashen. Wanneer ik de pagefile aanzet werkt het wel... maar dit zou nooit mogen gebeuren vind ik. Vraag mij echt af wat nu zoveel geheugen neemt bij die game..
Waarom zou je uberhaupt zonder pagefile werken? Dat is vragen om gedonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Stylez
Verwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 11:39:
[...]

Waarom zou je uberhaupt zonder pagefile werken? Dat is vragen om gedonder.
Dit is niet erg lekker voor een SSD ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch Stylez schreef op donderdag 07 november 2013 @ 11:41:
[...]

Dan zet je de pagefile op een andere, non-ssd schijf? Je hebt een pagefile nodig, uitzetten is een open deur voor foutmeldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Dutch Stylez schreef op donderdag 07 november 2013 @ 11:41:
[...]

Ik heb een 256GB SSD, 16GB mem en toch een pagefile.
Geen pagefile is vragen om problemen imho.
Gewoon je pagefile verplaatsen.

Maar ik zit te twijfelen tussen BF4 en Ghosts, Ghosts wordt flink afgezaagd overal.
BF3 heb ik dus ja ik weet wat ik krijg, m'n laatste CoD was BO1.
Is het nu een aanrader of kan ik beter even wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-09 16:09

Luukwa

o/

^ Even wachten tot dat IW meer informatie uitbrengt over eventuele patches.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Stylez
Redje schreef op donderdag 07 november 2013 @ 11:43:
[...]

Ik heb een 256GB SSD, 16GB mem en toch een pagefile.
Geen pagefile is vragen om problemen imho.
Gewoon je pagefile verplaatsen.

Maar ik zit te twijfelen tussen BF4 en Ghosts, Ghosts wordt flink afgezaagd overal.
BF3 heb ik dus ja ik weet wat ik krijg, m'n laatste CoD was BO1.
Is het nu een aanrader of kan ik beter even wachten?
Ze zijn beide wel aanraders maar als je liever snel wilt spelen met potjes van 10 mins en continu lekker schieten moet je voor CoD gaan. Sinds ik gebruik maak van SSD's heb ik geen page file meer gebruikt en heb nooit problemen ondervonden tot de release van Ghosts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 12:06
NickThissen schreef op donderdag 07 november 2013 @ 09:30:
  1. Level up; 2 SP
  2. Operations; 1 SP + 1 SP extra per extra voltooide operation. Dus heb je er drie vrijgespeeld: 3x1 + 2 = 5 SP
  3. In game challenges (die blauwe koffertjes): 1 SP per voltooide challenge
Om zo snel mogelijk te levellen:
Ben je goed (hoge KD): speel S&R voor veel XP per kill
Ben je niet goed (aanmeld!): speel Cranked voor snelle XP

[ Voor 4% gewijzigd door AutCha op 07-11-2013 11:56 ]

Pagina: 1 ... 13 ... 32 Laatste

Let op:
De discussies en slowchat betreft vergelijkingen met andere shooters mogen achterwege gelaten worden. Hou het over COD Ghosts.

Posts over waar het spel te kopen zijn ook niet welkom