Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Hoe o hoe kan ik mijn player card en emblem instellen ??

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13-09 23:17
Die grafiek klopt volgens mij ook niet. Zelfs met een Ares 2 kaart maar 61fps halen in Ghost. Dat zou betekenen dat zowat niemand hem kan spelen.

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 11:34

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Sssquirrel schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 22:10:
Hoe o hoe kan ik mijn player card en emblem instellen ??
Oh ja, ook iets wat ik compleet overbodig vind. Volgens mij kan dat in het baracks menu toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 22:04:
Duurt het downloaden bij iedereen zo lang? Pas op 7%....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
Hann1BaL schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 22:22:
[...]

Oh ja, ook iets wat ik compleet overbodig vind. Volgens mij kan dat in het baracks menu toch?
Zou je denken ja, maar ik kan t niet vinden :-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YKaliber
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05-09 22:34
Even wat intel voor de mensen met zwakkere graka's. Zit hier met een GT540M (3DMark Vantage +/- 5000 waarbij de minimaal vereiste GTS 450 +/- 10.000 haalt) en het spel is vloeiend te spelen (heb er nu 2 uur op zitten) mits je genoegen neemt met minder eyecandy. Mijn huidig verbuik is:

+/- 35% processor load (i7-2630QM)
+/- 60% (v/d 8 GB)

Met Fraps haal ik gemiddeld +/- 50 FPS met af en toe een dip naar de 30. Vooral met maps met veel landschap is te merken dat de FPS naar beneden kelderen maar close range maps gaat het vloeiend.

De settings die ik op 1366x768 (720p) gebruikt zijn als volgt:
https://www.dropbox.com/s/ji6rb6mzc4ccdgk/COD1.png

Texture Quality heb ik op Manual gezet met als volgt
Texture resolution: Normal
Normal map res.: Low
Specular map res.: Low
Water res: Low

Heb tijdens het spelen daarbij ook even mijn GT540M op de waarde van een GT550M gezet via MSI Afterburner. Met de GT540M draai ik daarmee 740/1480 (ipv 672/1344) met memmory gewoon op 900. De chip blijft stabiel op 85C en de processor gemiddeld op 95C. Dit spel haalt wel het uiterste uit de laptop, maar goed, hij trekt het net met de huidige settings.

Dus, voor mensen met zwakkere grafische kaartjes, het is te doen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Ik heb op MP ook af en toe een crash / freeze nu :-( Gfx drivers updaten helpt niet.

Tot nu toe een groot pluspunt gezien en een groot minpunt wat het pluspunt weer meteen teniet doet:

Plus: knifen duurt veel langer (door die 'animatie') dus je kunt nou niet rambo 16 knife kills achter elkaar krijgen waar je van speler naar speler teleporteert.

Min: er zit een killstreak in waar dat juist wel weer mee kan :/ En waarbij je zowat god mode bent en 50 kogels nog niet genoeg lijken. WTF!????

Cranked gamemode is dan wel weer erg leuk!

[ Voor 4% gewijzigd door NickThissen op 05-11-2013 22:56 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03
Klopt Nick, Die jugger hadden ze pas na tig kills moeten laten behalen. Nu zie je heel vaak al jugger rondrennen waartegen je weinig kunt doen.

Ik heb zelf problemen om die sat com neer te zetten. Als het niet lukt op die plek dan zie je telkens die afstandbedieding in beeld komen en drukken (die animatie) Dan moet je weer switchen naar een gun. Tegen de tijd dat je hem hebt neergezet dan ben je al weer dood :D

Had ik eindelijk een care package blijkt er een chopper in te zitten. Word ik op dat moment gekilled. Teamspeler wacht niet tot ik er weer ben en pakt gewoon even mijn carepackage.... Leuk. Bedankt he.

[ Voor 19% gewijzigd door Frostbite op 05-11-2013 23:24 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:54
m4rtyr schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 18:41:
Denken jullie dat een i5 750 een bottleneck gaat vormen voor de HD7950? Ik zit op een foxconn mobo, oc functies zijn erg gelimiteerd helaas.
Ik draai een i7 920 met een GTX 770 en heb weinig tot geen last van een bottleneck, aangezien jouw i5 750 niet onderdoet in games voor een i7 920 verwacht ik geen problemen. Je zou hem eventueel wel wat kunnen overklokken.

Edit: Lees net dat je OC mogelijkheden gelimiteerd zijn, kun je dat wat verder uitleggen? Mist het moederbord die functies?

[ Voor 11% gewijzigd door Tom. C op 05-11-2013 23:36 ]

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:39

codex

Geen OpenAI agent :)

Avondje gespeeld, ik vind het best tegenvallen. De TTK is zo laag in combinatie met flinch die veel erger is dan bij BO2 en wapens met geen enkele recoil. Het lijkt wel of je HC speelt in de normal modus, bovendien irriteert die tunnelvisie mij mateloos(de toiletrol vergelijking hierboven is goed). Verder ziet het er wel aardig uit, geluid is alleen echt achterhaald. Ik zal mij hier waarschijnlijk niet zo lang mee vermaken als BO2, maar Titanfall komt over een paar maanden al uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Sc0rPi0N schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 23:19:

Had ik eindelijk een care package blijkt er een chopper in te zitten. Word ik op dat moment gekilled. Teamspeler wacht niet tot ik er weer ben en pakt gewoon even mijn carepackage.... Leuk. Bedankt he.
Het is toch je teamspeler? Of speel je eigenlijk stiekem FFA in een team game? ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dio22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09-2024
Sommige maps zijn enorm groot, 6vs6 lijkt meer op een speurtocht dan een FPS.. Squad point systeem is ook vrij irritant in het begin, want je moet eerst nog een normaal wapen zien te vinden..

Speelt wel aardig weg, maar valt toch nog wel tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Ben teleurgesteld. Ik wist natuurlijk dat het gewoon als vanouds een COD zou worden met diezelfde oude engine etc.

Maar hoe ze de stats hebben afgesteld. Totaal geen tijd om te reageren. Als een vijand je ziet ben je dood. Waar ik me in oudere COD's enorm goed op de been kon houden en als ik werd beschoten alsnog vaak mezelf kon redden door gewoon tactisch weg te bewegen kan dat hier niet meer en voelt het als een spel van puur geluk aan.

Vind de kleuren ook zeer saai, net zoals MW3. Hopelijk is de PS4 variant beter zodra ik upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:40
Waar ik me het meest aan erger !!!!!!!!!!!!!! ............IS DE FOV !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Schijnbaar vinden jullie die wel iin orde voor de pc.

Na 20 minuten spelen heb ik 20 paracetamol nodig voor de hoofdpijn.

Ik zal wel een oude school speler zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

RoaDHouse schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 23:54:
Waar ik me het meest aan erger !!!!!!!!!!!!!! ............IS DE FOV !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Schijnbaar vinden jullie die wel iin orde voor de pc.

Na 20 minuten spelen heb ik 20 paracetamol nodig voor de hoofdpijn.

Ik zal wel een oude school speler zijn.
Daar zitten er al meerdere over te klagen hoor! Ik vind het ook verschrikkelijk. Ik denk dat ik die FOV hack ga gebruiken, als ik een ban krijg dan is het maar jammer. Zo is het voor mij onspeelbaar, zeker nu ik alleen maar games met 90 graden fov heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Banaan
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-06 14:12
Ik heb nu een paar uur gespeeld, maar het valt me op hoe leeg de maps zijn. 12 man in 1 grote map geeft weinig actie. Lekker rushen zit er zo niet in, ik moet eerst minuten lopen en vervolgens spawnt de vijand in je rug en sniped je neer. Best vervelend. Die map met de rails in het midden is ook verschrikkelijk qua spawnpoint. 3x achter elkaar binnen 3 seconden dood omdat ze in je rug spawnen :S
Hopelijk komen er nog flink wat patches en mogen we dadelijk met meer man op 1 server. De maps zijn nu te groot voor 12 spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
reemprive schreef op woensdag 06 november 2013 @ 00:01:
[...]

Daar zitten er al meerdere over te klagen hoor! Ik vind het ook verschrikkelijk. Ik denk dat ik die FOV hack ga gebruiken, als ik een ban krijg dan is het maar jammer. Zo is het voor mij onspeelbaar, zeker nu ik alleen maar games met 90 graden fov heb gespeeld.
De ban zal wel meevallen, ik weet niet of hij al beschikbaar is. Ik gebruikte het ook met de andere MW versies verder nooit problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
FOV 65 is toch niet te geloven man, is er nu niemand bij IW die zegt ........... gvd dit moet je kunnen instellen op de pc.

De hele rommel is natuurlijk zo van de x-box naar de pc gegooid, zonder er verder maar 1 minuut naar te kijken.

Waar kan ik mijn ping zien >>>>>>> helemaal nergens dus (te gek voor woorden)

In FFA staat gewoon achter de score assists >>>>>>>>> zegt genoeg.

[ Voor 51% gewijzigd door RoaDHouse op 06-11-2013 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Inderdaad zeg, echt verschrikkelijk dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:01
de FOV mag wat mij betreft wel hoger ja, maar hoofdpijn krijg ik er nu gelukkig niet van.

Ik vind de game overigens lekker spelen. Wellicht wat unbalanced nog (bv. die jugger), maar over het algemeen speelt het goed.

En wat betreft de lag mensen. Iedereen is nu de game aan het downloaden, dus die servers hebben het lekker zwaar. Even wat geduld en het probleem lost zich vanzelf op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
pdebie schreef op woensdag 06 november 2013 @ 00:17:
de FOV mag wat mij betreft wel hoger ja, maar hoofdpijn krijg ik er nu gelukkig niet van.

Ik vind de game overigens lekker spelen. Wellicht wat unbalanced nog (bv. die jugger), maar over het algemeen speelt het goed.

En wat betreft de lag mensen. Iedereen is nu de game aan het downloaden, dus die servers hebben het lekker zwaar. Even wat geduld en het probleem lost zich vanzelf op.
De lag heeft daar helemaal nix mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-07 18:48
Coevering schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 03:25:
Nou eerst het probleem dat ik te weinig RAM geheugen had. Nou gelukkig had ik nog 2GB ram liggen wat een totaal van 6GB maakt in mijn computer. Het volgende probleem is dat ik de volgende error krijg.

[afbeelding]

Erg jammer. Kan niet op google vinden hoe ik het moet oplossen. Natuurlijk al vanavond geprobeerd (iets in regedit, pc restart, videokaart update) maar niets heeft geholpen. Helaas heb ik er net 60 euro voor betaald en doet hij het niet. Mijn broertje heeft precies hetzelfde probleem.

Jullie een idee?
Dit probleem heb ik opgelost. Mijn huidige kaart heeft DirectX 10. Minimum is 11. De minimum requirements zijn voor het eerst in mijn leven een probleem waardoor me spel niet start. Dat samen met het RAM geheugen. Nu toevallig om de hoek een HD7850 2GB gekocht, waardoor ik hem wel kan spelen. Dit samen icm met een AMD phenom II X3 720.

Ik vind ghosts er niet mooi uit zien. Black ops 2 is een stuk mooier wanneer ik hem nu opstart. Het is allemaal maar een beetje wazig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

RoaDHouse schreef op woensdag 06 november 2013 @ 00:07:
FOV 65 is toch niet te geloven man, is er nu niemand bij IW die zegt ........... gvd dit moet je kunnen instellen op de pc.

De hele rommel is natuurlijk zo van de x-box naar de pc gegooid, zonder er verder maar 1 minuut naar te kijken.
Gelukkig is de FoV nog 65 en niet 55 zoals eerst de inzet was. Maar inderdaad, ik zou er graag 75-80 van maken.

Inderdaad, een beetje lompe port is het wel, er zit in de singleplayer een moment dat je "UNBOUND" in moet drukken er staat herhaaldelijk "A" in het menu (Groen cirkel ding, niet werkelijk A, raad zelf maar welke knop dat is) en in Extinction is het menu met de bonussen die je kunt kopen een ding met pijltjestoetsen (ik neem aan van een dpad?) ipv dat 4 t/m 7 erbij staan, je mag lekker gokken welke je koopt dus.

==

Voor diegene die wel stabiel multiplayer kunnen spelen: Kan je me vertellen welk OS / Videokaart / driver je hebt lopen? Ik heb 1. ntdll.dll crashes, 2."ontbrekende file" crashes, 3. willekeurige crashes met zwarte schermen en 4. memory leaks in zowel MP als Extinction.

Na iets minder dan 4 uur campaign (ja echt zo kort) zonder bugs behalve wat grafische glitches geen problemen gehad, alles speelt soepel, maar in de MP kan ik hooguit 1 a 2 matches uitspelen als ik al zo ver kom (Extinction b.v. niet eens)

Heb Win 7 x64 hier, GTX760 met 320. en 331. drivers gehad, de laatste 331.65 geeft duidelijk een winst van 10% in performance en lijkt minder hard aan memory leaks te leiden, maar crashed bij mij nu wel vaker. (gisteren kon ik zowaar één keer 4 matches spelen met 320.49)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
TotalBiscuit wordt weer zot. Was wel te verwachten. >:) En terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
Edit: betreft PS3 ervaring.

Als groot BO1 fan, ben ik onverwacht blij met Ghosts :)

BO2 leek meer de MW kant op te gaan met kleine, krappe maps en smg / shotgun mayhem. Not my cup of tea. Gelukkig is Ghosts meer de BO1 kant op gegaan:
- grotere maps (1 a 2 wel errrug groot (dat kasteel o.a.)
- focus op longe(r) range gevechten
- gelukkig maar 5 SMGs en meer AR, snipers, en (new class) marksman rifles.
- nog weinig last van OP air support. De Maniac is wel een twijfelachtige toevoeging, maar ook pas te krijgen bij 10 kills geloof ik.
- geen spawn killing zoals bij BO2 vaker t geval was
- geen lag-voordeel voor slechte connections

Al met al me zeer vermaakt met de 3 uurtjes MP tot nu toe, wat met name komt door de grotere maps wat een andere spe(e)lstijl brengt.

Enige minpunt tot nu toe zijn de graphics. Vond BO2 er strakker uit zien. In 1 level hangt zo'n vlaggetjeslijn over de straat, lijkt wel of die met een kartelschaar geknipt is :-/ Maar goed, je weet van te voren dat CoD niet om de graphics gaat.

Oja, favoriet wapen: de 3 round burst AR --- de MSBS met grip en stopping power :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fireglide
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-06-2021
Gunner schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 22:08:
[...]

Zat mensen die wel kunnen spelen. Ga lekker met de technische problemen naar het juiste subforum zodat niet iedereen er op deze manier last van heeft.
Kom jij anders lekker over 2 maanden terug in dit topic!

Laat iedereen lekker hierin posten wat ze willen, wij storen ons er niet aan, alleen jij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 12:06
Na de SP, gisteren wat geklier gehad om de MP goed draaiend te krijgen op de PS3 in combinatie met een kpn experiabox v8. Permanent werd ik uit een speelsessie gegooid door "connection timed out" errors. De PS3 zag gewoon NAT type 2, maar COD vond het NAT STRICT (dat zie je in de lobby).

Oplossing die vooralsnog lijkt te werken: in de experiabox de PS3 een static IP geven, ditzelfde IP ook toegewezen in de PS3 settings zelf. Vervolgens het IP adres als DMZ zetten in de router.
Verder heb ik maar een direct ethernet lijntje tussen PS3 en router gelegd ipv door m'n switch waar ook het gedeelde VLAN van m'n internet en digitale tv doorheen loopt.

Door alle "problemen" niet hoger dan level 4 gekomen (ik ben altijd zo slecht in het begin van het spel). Al wel veel hoge levels (>30) gezien.

De maps moet ik nog een beetje inspelen. Een nare domination speelsessie gehad op de kasteel map: wat wordt daar veel gecampt.
Het pick your perks systeem is leuk (ik kom van MW2) en ook een mooi systeem dat je al eerder wapens kan vrijkopen. Je krijgt er wel keuzestress van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
fireglide schreef op woensdag 06 november 2013 @ 07:47:
[...]

Kom jij anders lekker over 2 maanden terug in dit topic!

Laat iedereen lekker hierin posten wat ze willen, wij storen ons er niet aan, alleen jij.
Nou, voor technische (pc) problemen zou best een ander topic gebruikt mogen worden. Op deze manier raken de game inhoudelijke posts ondergesneeuwd door berichten als:
- help, mijn pc crasht!
- is mijn pc goed genoeg?
- mijn pc met deze specs draait op deze graphics...

Niet boeiend. Voegt inhoudelijk niets toe.

[ Voor 7% gewijzigd door Sssquirrel op 06-11-2013 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Als je de game niet op extra kan draaien ziet het er niet uit, ben niet onder de indruk.
Kwa performance is het een drama.

Specs:

E8500
6gb
Gtx 580

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

RoaDHouse schreef op woensdag 06 november 2013 @ 00:04:
[...]

De ban zal wel meevallen, ik weet niet of hij al beschikbaar is. Ik gebruikte het ook met de andere MW versies verder nooit problemen mee gehad.
Ik heb hem al gedownload :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-09 16:09

Luukwa

o/

shakespeare schreef op woensdag 06 november 2013 @ 08:23:
Als je de game niet op extra kan draaien ziet het er niet uit, ben niet onder de indruk.
Kwa performance is het een drama.

Specs:

E8500
6gb
Gtx 580
Je CPU is crap, misschien een i5 halen?

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Sssquirrel schreef op woensdag 06 november 2013 @ 08:21:
[...]

Nou, voor technische (pc) problemen zou best een ander topic gebruikt mogen worden. Op deze manier raken de game inhoudelijke posts ondergesneeuwd door berichten als:
- help, mijn pc crasht!
- is mijn pc goed genoeg?
- mijn pc met deze specs draait op deze graphics...

Niet boeiend. Voegt inhoudelijk niets toe.
Precies. En als je al die problemen leest zou je jezelf bijna afvragen waarom mensen zo'n game nog op de PC kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
Aghanim schreef op woensdag 06 november 2013 @ 08:53:
[...]

Precies. En als je al die problemen leest zou je jezelf bijna afvragen waarom mensen zo'n game nog op de PC kopen :+
Haha, precies. Duidelijk gemaakt voor consoles deze game. Niet proberen te spelen op pc :)

*puts on flame-suite and takes cover*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:44
Ik zit nog sterk te twijfelen over deze game. BF4 op de ps3 bevalt me toch niet zo, dus misschien maar kijken of ik hem met iemand kan ruilen voor CoD.. Jammer idd dat je zo weinig leest over de ervaringen op consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R0y. schreef op woensdag 06 november 2013 @ 08:57:
Ik zit nog sterk te twijfelen over deze game. BF4 op de ps3 bevalt me toch niet zo, dus misschien maar kijken of ik hem met iemand kan ruilen voor CoD.. Jammer idd dat je zo weinig leest over de ervaringen op consoles.
Misschien is het beter om het topic op te splitsen tussen console en pc.
Mijn ervaringen op de console zijn in ieder geval goed, maar net zoals alle anderen heb ik het spel ook pas een dag en heb ik maar een uurtje of 2 a 3 kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:18:
[...]

Misschien is het beter om het topic op te splitsen tussen console en pc.
Mijn ervaringen op de console zijn in ieder geval goed, maar net zoals alle anderen heb ik het spel ook pas een dag en heb ik maar een uurtje of 2 a 3 kunnen spelen.
Splitsing tussen consoles en PC heeft bij BF3 destijds ook enorm goed gewerkt, ik ben voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Lijkt me een goed plan inderdaad.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist een topic aangemaakt in 'schop een modje' met de aanvraag, support voor dit initiatief mag natuurlijk in dit topic getoond worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel voor het eerst sinds 2001 weer een game op mijn laptop met muis en keyboard.

Ik heb vooral in die tussenjaren op de consoles gespeeld , maar ik vindt Ghosts toch heerlijk spelen.

Tot nu toe geen problemen behalve dat ik moet wennen aan muis en keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shihanjiru
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-03 15:08
Ik heb CoD Ghost gisteren avond gespeeld en ik vond niet dat het spel geheel soepel draait op mijn systeem. Ik heb een I7 4770K 3.5GHZ, MSI GTX 770 2GB, 16 GB RAM 2400MHZ.
Opzicht viel de FPS wel mee was voornamelijk rond de 70/60 op sommige momenten wat lager maar wat ik ervaar is als ik snel link en rechts kijk of plotseling begin te rennen voel ik dat de beeld voor 1x happerd.

Ik heb alles op Extra staan en 4xMSAA ook aan staan en op 120 HZ. Zelf weet ik nooit hoe je de instellingen van je Nvidia drivers moet plaatsen voor optimale prestaties maar dat valt mij wel tegen. Ik had juist verwacht dat het soepel zou lopen op mijn computer.

Iemand enig idee hoe het wat soepeler kan lopen en ik die momenten van hapering niet heb.

Ook merkte ik dat mijn Razer Deathadder muis niet echt goed werkt in CoD lijkt alsof die af en toe niet echt reageert zoals ik wil iemand al ervaringen hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

shihanjiru schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:35:
Ik heb CoD Ghost gisteren avond gespeeld en ik vond niet dat het spel geheel soepel draait op mijn systeem. Ik heb een I7 4770K 3.5GHZ, MSI GTX 770 2GB, 16 GB RAM 2400MHZ.
Opzicht viel de FPS wel mee was voornamelijk rond de 70/60 op sommige momenten wat lager maar wat ik ervaar is als ik snel link en rechts kijk of plotseling begin te rennen voel ik dat de beeld voor 1x happerd.

Ik heb alles op Extra staan en 4xMSAA ook aan staan en op 120 HZ. Zelf weet ik nooit hoe je de instellingen van je Nvidia drivers moet plaatsen voor optimale prestaties maar dat valt mij wel tegen. Ik had juist verwacht dat het soepel zou lopen op mijn computer.

Iemand enig idee hoe het wat soepeler kan lopen en ik die momenten van hapering niet heb.

Ook merkte ik dat mijn Razer Deathadder muis niet echt goed werkt in CoD lijkt alsof die af en toe niet echt reageert zoals ik wil iemand al ervaringen hiermee?
Hi, er is software van Nvidia die je je settings optimaal laat optimaliseren, snap je het nog?
Kijk even op internet naar Geforce Experience, daarmee kan je alle settings automatisch optimaliseren, weet niet of dat voor ghost al kan.
En als je iets terug leest in het topic zie je dat meer mensen problemen hadden met die muis en moet je een aantal dingen aanpassen in het controle paneel van Razer.

Succes!

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

fireglide schreef op woensdag 06 november 2013 @ 07:47:
wij storen ons er niet aan, alleen jij.
Blijkbaar dus niet.... :z

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shihanjiru
Thanks for the reply,

Ja ik heb het net bekeken maar zie er nog geen CoD Ghost in tussen staan al vraag ik me af is wel mogelijk met mijn systeem dat ik het spel vol op draai?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

shihanjiru schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:43:
Thanks for the reply,

Ja ik heb het net bekeken maar zie er nog geen CoD Ghost in tussen staan al vraag ik me af is wel mogelijk met mijn systeem dat ik het spel vol op draai?
In principe zou je met jou specs alles voluit moeten kunnen draaien, maar omdat er in ghost zoveel memory leaks zitten en het niet geoptimalisseerd is zou je het iets terug kunnen schroeven voor de optimale ervaring.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shihanjiru
Ja echt belachelijk dat het niet volop draait moet er dan misschien toch een GTX 780 voor deze game -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

shihanjiru schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:55:
Ja echt belachelijk dat het niet volop draait moet er dan misschien toch een GTX 780 voor deze game -.-
Lijkt me sterk, gewoon even wachten met alles op ULTRA zetten, komen vast nog wel patches en fixes voor ;)

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shihanjiru
Ja nee dat kan ook inderdaad ongeduldig -.- ja zal dan maar 4xMSAA uit zetten en shadows denk dat dat scheelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

shihanjiru schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:58:
Ja nee dat kan ook inderdaad ongeduldig -.- ja zal dan maar 4xMSAA uit zetten en shadows denk dat dat scheelt
Gewoon even uitproberen wat de beste performance geeft.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shihanjiru
Ja zou het wel raar vinden als ik nog met die kaart nooit het spel vol op zou kunnen draaien moet je dan nagaan wat voor computer je moet hebben belachelijk -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
het spel draait voor geen meter... ik snap dat mijn systeem geupgrade moet worden, echter voelt de engine niet solid aan.

Dit heeft niks met specs te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
shakespeare schreef op woensdag 06 november 2013 @ 10:40:
het spel draait voor geen meter... ik snap dat mijn systeem geupgrade moet worden, echter voelt de engine niet solid aan.

Dit heeft niks met specs te maken.
Klopt. Ik mag hopen dat ze nog het een en ander gaan patchen...

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Tom. C schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 23:31:
[...]

Ik draai een i7 920 met een GTX 770 en heb weinig tot geen last van een bottleneck, aangezien jouw i5 750 niet onderdoet in games voor een i7 920 verwacht ik geen problemen. Je zou hem eventueel wel wat kunnen overklokken.

Edit: Lees net dat je OC mogelijkheden gelimiteerd zijn, kun je dat wat verder uitleggen? Mist het moederbord die functies?
leuk om te lezen :)

ik weet zelf niet zo heel veel van overclocken af maar volgens de meeste reviews schijnt mijn mobo niet oc friendly te zijn. Ik zie wel een aparte tab voor oc functies dus die heb ik even bekeken, ik kwam niet boven de 20x155 uit (standaard 20x133) ik denk ook dat ik slecht geheugen heb, die heb ik maar geforceerd op 1333 (het is sowieso DDR3 1333 geheugen). Ik draai nu op 3.08Ghz, lijkt me wel een redelijke OC toch? Zie wel dat de meesten er makkelijk 3.6ghz uit trekken maar met de 7950 straks en een oude 500watt psu ben ik bang dat hij het niet trekt. Draai atm alles op low/medium met een GTX460, smooth in kleine maps, grote maps sla ik voorlopig over :)

*excuus voor offtopic gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Gaarne topic opsplitsen? Dit gaat alleen maar over problemen met de pc versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Iemand zei in een server dat je via taskmanager cod ghosts prioriteit op normaal zet ipv "hoger dan normaal"
dat die dan beter zou moeten lopen.

Over het algemeen doet de MP het wel ok bij mij, maar het menu is vaak meer laggy dan als ik in game zit.... :S
Ik had tevens m'n CPU( i5 3570) even overclocked naar 4ghz en toen liep die wel een stuk beter, ook het menu was wel iets minder laggy.

Ik zat trouwens ook ff in de config files te kijken(config_mp.cfg) Ik zag daar wel allerlei commands staan die enigszins wijzen naar een server browser:
seta ui_browserFriendlyfire "-1"
seta ui_browserKillcam "-1"
seta ui_browserMod "-1"
seta ui_browserShowDedicated "0"
seta ui_browserShowEmpty "1"
seta ui_browserShowFull "1"
seta ui_browserShowPassword "-1"
seta ui_browserShowPure "-1"
seta sv_hostname "CoD4Host"
seta server1 ""
seta server2 ""
seta server3 ""
Hoop dus dat er binnenkort nog een serverbrowser komt of het zijn gewoon oude commands die ze gewoon hebben laten staan...(wel beetje slordig, maar het verbaast me ook niet echt btw ;) )

Mark Rubin van IW had er wel een tweet over gestuurd
https://twitter.com/IWMarkRubin/status/387307125396885505

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
falcon123 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:00:
Iemand zei in een server dat je via taskmanager cod ghosts prioriteit op normaal zet ipv "hoger dan normaal"
dat die dan beter zou moeten lopen.

Over het algemeen doet de MP het wel ok bij mij, maar het menu is vaak meer laggy dan als ik in game zit.... :S
Ik had tevens m'n CPU( i5 3570) even overclocked naar 4ghz en toen liep die wel een stuk beter, ook het menu was wel iets minder laggy.

Ik zat trouwens ook ff in de config files te kijken(config_mp.cfg) Ik zag daar wel allerlei commands staan die enigszins wijzen naar een server browser:

[...]

Hoop dus dat er binnenkort nog een serverbrowser komt of het zijn gewoon oude commands die ze gewoon hebben laten staan...(wel beetje slordig, maar het verbaast me ook niet echt btw ;) )

Mark Rubin van IW had er wel een tweet over gestuurd
https://twitter.com/IWMarkRubin/status/387307125396885505
"COD4Host"

I lolled :')

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

baronruud schreef op woensdag 06 november 2013 @ 10:52:
Gaarne topic opsplitsen? Dit gaat alleen maar over problemen met de pc versie.
Als het goed is gaan de mods ernaar kijken om het topic op te splitsen. Ik hoop dat het spoedig gebeurd, want aan dit topic heeft momenteel geen enkele console gebruiker wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Ik maak me atm druk over het hele gebeuren met die third party fov slider.. IW wil dit niet hebben? Begrijp ik dat goed? Ik speel nu maar weer zonder want ik heb geen zin in een evt. ban (die niet ongedaan te maken is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Hahah ja vond ik ook redelijk hilarisch toen ik dat zag staan...

Copy + paste much :X

Ik ben benieuwd of de volgende generatie games beter gaan werken op de pc wanneer next gen meer algemeen is geworden. Dit i.v.m. dat next gen consoles op basis van pc architectuur nu gebaseerd zijn.

Dan zou je toch ook hopen dat een PC poort makkelijker is, waardoor de PC ports ook dan beter zou moeten zijn dan?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-07 10:16

joskuiper

PapaCooper

Wie weet de link naar de FOV-changer?
Via fourdeltaone loopt alles dood?

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
joskuiper schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:14:
http://fourdeltaone.net/f...ewtopic.php?f=10&p=417324

edit:
lol... DISREGARD THAT, APPARENTLY ACTIVISION SENT A CEASE AND DESIST NOTICE OVER SUPPOSED MISUSE OF FILES. LOVELY

[ Voor 20% gewijzigd door Verderf op 06-11-2013 11:16 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
joskuiper schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:14:
Hier is de DL link:

http://megafiles.me/download/397745/fovely-exe

Nog een DL link voor FOV changer:

http://steamcommunity.com...ons/0/666824801271323195/ ergens beneden in de comments staat de link.

Deze pagina is miss. ook wel handig om in de gaten te houden:

opsomming van fixes/lag crashes/errors/fov etc...

http://segmentnext.com/20...ttering-errors-and-fixes/

Lol: -->
I have 3 gtx titans and getting serious problems with the game.. as I hate to say this bo2 is hell of a lot better right now than ghost..I

[ Voor 24% gewijzigd door falcon123 op 06-11-2013 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:43

Thompson

Beeromaniac

Ok geen ranked dedicated servers met mod mogelijkheden voor clanwars dus.
Daarnaast S&D niet meer als game-modus?

Ik wacht nog wel even af... Lijkt er op dat het weer veelste veel gefocust is op "casual" FPS gaming in plaats van mensen die echt serieus clanwars/competities willen spelen (zoals bij CoD4 nog wel was). Kan ze geen ongelijk geven want daar verdienen ze meer geld mee, maar jammer is het wel.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
Thompson schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:34:
Ok geen ranked dedicated servers met mod mogelijkheden voor clanwars dus.
Daarnaast S&D niet meer als game-modus?

Ik wacht nog wel even af... Lijkt er op dat het weer veelste veel gefocust is op "casual" FPS gaming in plaats van mensen die echt serieus clanwars/competities willen spelen (zoals bij CoD4 nog wel was). Kan ze geen ongelijk geven want daar verdienen ze meer geld mee, maar jammer is het wel.
S&D is nu search & rescue waarbij je de dogtag nog moet pakken om iemand definitief uit te schakelen. Als je de dogtag van een teamlid oppakt, kan hij respawnen. Werkt wel goed tegen S&D campers.

Is zowel in HC als normal mode.

Daarnaast vind ik dat Ghosts meer skill (whatever that may mean) vereist dan het mindless run en gun gedoe van BO2 omdat alles meer long range is *O*

[ Voor 9% gewijzigd door Sssquirrel op 06-11-2013 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:43

Thompson

Beeromaniac

Sssquirrel schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:37:
[...]

S&D is nu search & rescue waarbij je de dogtag nog moet pakken om iemand definitief uit te schakelen. Als je de dogtag van een teamlid oppakt, kan hij respawnen. Werkt wel goed tegen S&D campers.

Is zowel in HC als normal mode.
Het feit dat iemand die gekilled is kan respawnen haalt heel het spannende van S&D weg.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
Thompson schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:42:
[...]

Het feit dat iemand die gekilled is kan respawnen haalt heel het spannende van S&D weg.
Dan moet je wel die dogtag zien te pakken :) Nog lastig genoeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:18
Haha, te slecht dit:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-08 21:18

Ryada

She/Her

Moest je dat niet in spoilers zetten :p

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zal je misschien verbazen, maar er wordt in de gameindustrie ontzettend veel gerecycled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:18
Klopt, maar bij Call of Duty valt het altijd wat meer op dan bij de andere games. Zeker in het leveldesign.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-09 09:39
Na 3,5 uur spelen gister ben ik weer helemaal terug in de Call of Duty wereld. :9

Blijf je in game mode Blitz hangen bij je eigen basis om te verdedigen ben je een camper, verliest je team ben je een Noob, etc :+

Maar ik miste bij het opstarten mijn Demolition game mode. Maar bij het proberen van andere game mode zoals Blitz, Cranked en Search & Rescue zie ik dat er meer op deze wereld is als demolition _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:01

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Verwijderd schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:50:
[...]

Het zal je misschien verbazen, maar er wordt in de gameindustrie ontzettend veel gerecycled.
Je kan het ook zien als een easter egg voor de die hard fans

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjeerdtq schreef op woensdag 06 november 2013 @ 12:10:
Na 3,5 uur spelen gister ben ik weer helemaal terug in de Call of Duty wereld. :9

Blijf je in game mode Blitz hangen bij je eigen basis om te verdedigen ben je een camper, verliest je team ben je een Noob, etc :+

Maar ik miste bij het opstarten mijn Demolition game mode. Maar bij het proberen van andere game mode zoals Blitz, Cranked en Search & Rescue zie ik dat er meer op deze wereld is als demolition _/-\o_
Haha, zo ben ik bij MW3 het eerste jaar in Kill Confirmed blijven hangen tot dat ik pas andere modes als Domination (her)ontdekte :9

KC blijft alsnog mijn all-time favorite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
Domination en Search & Rescue mijn 2 favorieten :)

Vooral domination werkt wel lekker op de grotere maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 04-09 15:37
Zo mensen, wie gaat hier eens even de ultieme run and gun setup voor me neerzetten ;-)

Ik gebruik zelf nu SC2010 met silencer en grip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
wimpie007 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 12:29:
Zo mensen, wie gaat hier eens even de ultieme run and gun setup voor me neerzetten ;-)

Ik gebruik zelf nu SC2010 met silencer en grip
Thank god dat de maps groot zijn, en run-en-gun hopelijk niet zo dominant / rendabel zal zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee hele goede wapens zijn;

de AR Remmington r5
en de LMG Chainsaw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YKaliber
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05-09 22:34
Hahahahhaa, dat is haast 1 op 1 overgenomen! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Banaan
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-06 14:12
Weet iemand of je op een of andere manier de framerate en ping weer kunt geven? In voorgaande versies kun je dit gewoon aanzetting in het menu...
Ik ervaar regelmatig stottering en wil even kijken waar dit nu in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartijn2
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 31-01 10:44

bartijn2

Fixing the world

Oke ik verdien het predikaat tweaker niet meer. ;w

Gisteren klagen over dat het spel niet soepel loopt op 2x5870's.
Vandaag even een driver update van het moederbord gedaan, en full HD op High loopt soepel.
Ik schaam mij diep.. 8)7

https://mobileservicecenternetherlands.nl/ - goedkoop en snel je idevice gerepareerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Sjaak_Banaan schreef op woensdag 06 november 2013 @ 12:58:
Weet iemand of je op een of andere manier de framerate en ping weer kunt geven? In voorgaande versies kun je dit gewoon aanzetting in het menu...
Ik ervaar regelmatig stottering en wil even kijken waar dit nu in zit.
FPS zou je eventueel via fraps/bandicam kunnen terug zien...
weet even zo 1,2,3, niet hoe je je ping anders zou kunnen in zien.

Wat ik nog steeds belachelijk vind.....
bartijn2 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:00:
Oke ik verdien het predikaat tweaker niet meer. ;w

Gisteren klagen over dat het spel niet soepel loopt op 2x5870's.
Vandaag even een driver update van het moederbord gedaan, en full HD op High loopt soepel.
Ik schaam mij diep.. 8)7
Driver update van je moederbord? Niet van je videokaart?
Kan een driver update van je moederbord ook performance winst geven? Tot nu alleen videokaart drivers bijgewerkt...

[ Voor 34% gewijzigd door falcon123 op 06-11-2013 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awlukas
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-05-2015
Het spel gaat raar om met de sensitivity bij mij. Op een vrij standaard 400 dpi moet de slider helemaal naar rechts om het een beetje speelbaar te houden, terwijl ik al met hoge sens speel. Het verschil tussen 1 of 2 "blokjes" is enorm, waarbij 1 echt te traag is en 2 flink te snel.
Sowieso is zo'n type slider vervelend; laat spelers toch gewoon een waarde invullen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Je kan nu ook slecht zien wie de host is op de xbox360....

Vroeger kon je dat aan die groene blakjes zien(de eerste met alles groen) maar ook die zijn weg.
Ook kan je slecht zien wie er praat ingame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
wimpie007 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:08:
Je kan nu ook slecht zien wie de host is op de xbox360....

Vroeger kon je dat aan die groene blakjes zien(de eerste met alles groen) maar ook die zijn weg.
Ook kan je slecht zien wie er praat ingame
Toch vind ik het wel heel relax dat je nu in een keer iedereen kan muten, en ook kan kiezen om alleen je vrienden te horen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
HansAnders07 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:15:
[...]

Toch vind ik het wel heel relax dat je nu in een keer iedereen kan muten, en ook kan kiezen om alleen je vrienden te horen!
Dat kon al in BO2 hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
BruceLee schreef op woensdag 06 november 2013 @ 12:13:
Je kan het ook zien als een easter egg voor de die hard fans
Precies. En waarom eigenlijk ook niet? CoD MW2 was een schot in de roos, dus verder gaan op iets wat veel succes had lijkt me niet meer dan logisch (al is het deze keer wel niet echt subtiel meer :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-06 23:19
Is de oplossing voor de PC-problemen vervuiling niet gewoon om een fatsoenlijke TS in problemen & vragen te maken à la het Algemene Battlefield problemen topic? (en dit in de topicwaarschuwing te zetten)

Ik zou het zelf doen maar blijf waarschijnlijk niet lang genoeg hangen om het fatsoenlijk bij te houden.

[ Voor 6% gewijzigd door dtech op 06-11-2013 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Ook wat bijzonder is, als je steam in offline mode zet. Dan is het hoofdmenu en dergelijke gewoon behoorlijk soepel

Als je de in-game steam overlay uit zet dan is het menu ook wel enigszins soepel(Steam wel weer in online mode)

Met steam overlay lagt het menu af en toe best wel bij mij.. Ook in de video van totalbiscuit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Nu online
Oh geen idee, dat heb ik nooit gespeeld, de eerste BO vond ik zo teleurstellend dat ik die reeks nooit meer gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb moet ik zeggen weinig problemen gehad met de pc versie van de game.
Het updaten van mijn GTX660m drivers en het uitschakelen van Steam community in game heeft de problemen vrijwel opgelost. Af en toe krijg ik nog wel een FPS drop maar dit valt gelukkig mee.

De game vind ik leuker dan Black Ops 2, waar de gunbalance nog wat te wensen over had en de streaks naar mijn mening iets te hoog waren gezet (4-5 kills voor een UAV.. really?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
falcon123 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:06:
Ook wat bijzonder is, als je steam in offline mode zet. Dan is het hoofdmenu en dergelijke gewoon behoorlijk soepel

Als je de in-game steam overlay uit zet dan is het menu ook wel enigszins soepel(Steam wel weer in online mode)

Met steam overlay lagt het menu af en toe best wel bij mij.. Ook in de video van totalbiscuit...
Hoe zet je die overlay uit dan ? :O

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

DennusB schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:37:
[...]

Hoe zet je die overlay uit dan ? :O
Op steam bij settings dan ingame en daar staat steam overlay bij een vink boxje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Heeft helemaal geen zin om dat uit te zetten.

Waar moet dat goed voor zijn ? .... minder lag ?

Volgens mij heeft dat helemaal geen invloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

RoaDHouse schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:00:
Heeft helemaal geen zin om dat uit te zetten.

Waar moet dat goed voor zijn ? .... minder lag ?

Volgens mij heeft dat helemaal geen invloed.
Ik zou zeggen probeer het eens en kijk dan of het werkt zo niet doe je het gewoon weer aan en als het wel werkt hou je het uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
wambamNL schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:03:
[...]

Ik zou zeggen probeer het eens en kijk dan of het werkt zo niet doe je het gewoon weer aan en als het wel werkt hou je het uit :P
Ik merk geen verschil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Weet niet wat het is maar ik haal ontzettend lage scores. Komt ook omdat ik telkens met zowat geknepen ogen zit te kijken of ik een tegenstander zie. Of ik zie ze niet en wordt gewoon (voor je gevoel vanuit het niets ) neergeknald.

Ook leuk dat als je een tweede lid vrijkoopt je dan ook alle wapen weer vrij moet kopen ? Echt hallo Dus als je twee squadmembers wil voorzien van een Remmington moet je hem per squadmember kopen :?

Maar goed had het config bestand ook al gezien. Max ping staat trouwens nu op 800 (!) Geen wonder dat sommige games sloom gaan ;)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Sc0rPi0N schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:09:
Weet niet wat het is maar ik haal ontzettend lage scores. Komt ook omdat ik telkens met zowat geknepen ogen zit te kijken of ik een tegenstander zie. Of ik zie ze niet en wordt gewoon (voor je gevoel vanuit het niets ) neergeknald.

Ook leuk dat als je een tweede lid vrijkoopt je dan ook alle wapen weer vrij moet kopen ? Echt hallo Dus als je twee squadmembers wil voorzien van een Remmington moet je hem per squadmember kopen :?

Maar goed had het config bestand ook al gezien. Max ping staat trouwens nu op 800 (!) Geen wonder dat sommige games sloom gaan ;)
Verschillende squadmembers zijn ook te vergelijken met "Prestige mode" met als verschilt dat je het nu wel tegelijk kunt doen.
IPV 10x prestige gaan, koop je nu squad members vrij. Best een goed idee. Het hoeft niet, het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Nu online
Oke dus je kan elke squad member los van elkaar levellen? Wel een ander systeem maar wel interessant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Zo mijn eerste foutmelding te pakken (zit dagje thuis ivm bezorging) Error in Ghosts.. blabla crash naar desktop.

Lekker.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Sc0rPi0N schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:34:
Zo mijn eerste foutmelding te pakken (zit dagje thuis ivm bezorging) Error in Ghosts.. blabla crash naar desktop.

Lekker.
Je hoeft tegenover ons geen verantwoording af te leggen hoor :) Al zit je thuis omdat je 3 weken vrij hebt genomen om te gamen, dat is prima 8)
Met 2 uur spelen gisteren geen enkel probleem tegengekomen, maar het wordt nu meer een probleemtopic dan een echte gameervaring topic. Al is instabiliteit natuurlijk ook een vorm van ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
Hann1BaL schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:40:
[...]

Je hoeft tegenover ons geen verantwoording af te leggen hoor :) Al zit je thuis omdat je 3 weken vrij hebt genomen om te gamen, dat is prima 8)
Met 2 uur spelen gisteren geen enkel probleem tegengekomen, maar het wordt nu meer een probleemtopic dan een echte gameervaring topic. Al is instabiliteit natuurlijk ook een vorm van ervaring.
Ja, PC specifiek.. Zo sneeuwen inhoudelijke posts onder.. :(

Waar blijft het PC only of problemen topic?

[ Voor 4% gewijzigd door Sssquirrel op 06-11-2013 15:57 ]

Pagina: 1 ... 12 ... 32 Laatste

Let op:
De discussies en slowchat betreft vergelijkingen met andere shooters mogen achterwege gelaten worden. Hou het over COD Ghosts.

Posts over waar het spel te kopen zijn ook niet welkom