Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-08 21:18

Ryada

She/Her

Versteegrob schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:12:
Las het net al, heb mijn reactie aangepast. Snap het echt niet hoor, je ziet steeds meer setups van SLI/Crossfire icm 3 schermen en dan support je het niet. Heb BO2 via zo'n fix gespeeld maar dat is niet te doen, ziet er niet uit. Als het er nu niet in zit dan komt het er ook niet in, tenminste dat lijkt mij logisch.
ik heb mijn post aangepast met een beetje rage/hate van mijn kant in de quote om uit te leggen waarom ze het niet erin hebben zitten.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Iemand die de game speelt met een HD7950? Heb em via een tweaker gekocht en ben benieuwd of ik nu alles op extra kan draaien met alle goodies aan. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

m4rtyr schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:18:
Iemand die de game speelt met een HD7950? Heb em via een tweaker gekocht en ben benieuwd of ik nu alles op extra kan draaien met alle goodies aan. :D
Handig zou zijn om je resolutie te vermelden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
wambamNL schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:13:
[...]

ik heb mijn post aangepast met een beetje rage/hate van mijn kant in de quote om uit te leggen waarom ze het niet erin hebben zitten.
Duidelijk verhaal, tja, je hebt er natuurlijk wel voordeel van maar iedereen kan het toch kopen dus dan zou het niet uit moeten maken. Wel jammer, had de game graag even willen testen.

Deze site moet je even in de gaten houden voor een fix http://www.wsgf.org/
Hier iemand die EyeFinity heeft geprobeerd, http://community.callofdu...ad/200789615#.Unj_Lfkz1HU

[ Voor 9% gewijzigd door Wackmack op 05-11-2013 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Versteegrob schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:20:
[...]

Duidelijk verhaal, tja, je hebt er natuurlijk wel voordeel van maar iedereen kan het toch kopen dus dan zou het niet uit moeten maken. Wel jammer, had de game graag even willen testen.

Deze site moet je even in de gaten houden voor een fix http://www.wsgf.org/
Ik zal het wel in de gaten houden maar ik heb liever dat het standaard in de game zit dan een fix te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Hier zie je de support van BO2 mbt EyeFinity. Verschil tussen de BO2 en de fix is echt enorm, check

YouTube: Black Ops 2 Triple Monitor Gaming Review (Nvidia Surround/ Eyefinity Gameplay, Triple Monitor Setup)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shihanjiru
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-03 15:08
Iemand al geprobeerd te draaien op een GTX770 1080P Hoe draait die op ultra?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Het hele probleem is vooral met deze game dat het nog steeds dezelfde oude IDtech engine is...

Het voornaamste wat ze hebben aangepast is dat de hele engine nu 64 bit is. Kwa shaders loopt dit behoorlijk achter, de omgevingen zijn net zo mooi zo niet mooier dan andere titels, maar de belichting zorgt ervoor dat het er toch nog vrij gedateerd uit ziet. Hier allemaal niets nieuws.

De engine is alleen duidelijk van vóór het SLI / multimonitor setup tijdperk, het werkt gewoon allemaal niet zoals je van een moderne titel zou verwachten. Ik kan het trouwens niet aanraden om hiermee te gaan knoeien, ik ben nu voor de 3e keer de files opnieuw aan het verifieren, ik heb alweer het probleem dat files ontbreken en de game crashen. Het klopt ook van geen kant, ik had gisteren de downloads als volgt;
24.3GB multiplayer, 7.7 GB aan singleplayer. Als ik de MP redownload, dan is die 3.3GB nu en Singleplayer zou maar 17GB zijn.

De schijf met de game defragmenteren maakt net als bij BO1 en MW2 de PAK files kapot, iets wat Quake 4 ook had. Niet zo heel gek, DIT IS DEZELFDE ENGINE ALS DIE GAME UIT 2005!!! Nahjah, met de 2007 update van Enemy Territory wat betreft de geometry en UI overlay / Shaders. - Natuurlijk zijn ze er zelf mee verder gegaan en heben ze nu een 64 bit versie waar ze 4-5GB VRAM mee kunnen benutten, maar goed.

Die 6GB "anders start het niet" is trouwens ook bijzonder; de game gebruikt hier niet meer dan 2GB, mits je drie verschillende maps achter elkaar speelt, het lijkt wel alsof de game files niet uit het geheugen gehaald worden... (pas bij 6GB, want de game gebruikt nooit meer dan dat?)
shihanjiru schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:31:
Iemand al geprobeerd te draaien op een GTX770 1080P Hoe draait die op ultra?
GTX760 hier, de GPU is de bottleneck niet, maar op High met AA aan, heb je aan 2GB niet genoeg. Hoop dat je een 4GB versie hebt, anders is Ultra AKA "Extra" niet te doen kwa textures.

[ Voor 10% gewijzigd door djunicron op 05-11-2013 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Niet online
wambamNL schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:19:
[...]

Handig zou zijn om je resolutie te vermelden ;)
Gewoon Full HD. Heb de kaart helaas nog niet vandaar dat ik er benieuwd ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shihanjiru
heb een 4 gb versie inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

m4rtyr schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:35:
[...]

Gewoon Full HD. Heb de kaart helaas nog niet vandaar dat ik er benieuwd ben :)
Op full hd zijn er vast wel wat youtube filmpjes over te vinden of wat benchmarks denk ik zelfs.
Op het moment kan ik niet voor je kijken zit op mijn stage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Niet online
Ja heb zelf al een beetje rondgekeken, gek genoeg heb ik niks kunnen vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YKaliber
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05-09 22:34
LuukwaHD schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:50:
[...]

Ik hoor het wel, ik hou dit topic wel in de gaten.
De game is gewoon te spelen met een GT540. Alles staat wel bijna op minimum maar het is te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-09 16:09

Luukwa

o/

Diegene met de GT540 al geprobeert m te spelen?

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shihanjiru
YouTube: Call of Duty Ghost Benchmarks ULTRA/EXTRA: NVDIA GTX Titan, GTX 780, GTX 770 and GTX 760

Hier laten ze wat benchmarks zien alles op max gtx770 ziet er nog goed uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Nog? Mag ook wel van een kaart van € 265 maar goed voor de mensen met zo'n kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
djunicron schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:32:
GTX760 hier, de GPU is de bottleneck niet, maar op High met AA aan, heb je aan 2GB niet genoeg. Hoop dat je een 4GB versie hebt, anders is Ultra AKA "Extra" niet te doen kwa textures.
Bizar zeg, dat dat zoveel geheugen nodig heeft. BF4 draait een stuk beter dan ...

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shihanjiru
Ja precies zou het bizar vinden als ik hem niet op max kon spelen met een GTX770

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03
Ik ken weinig andere games die wegkomen met het feit dat ze een een oude engine gebruiken, behoorlik stevige minimum specificaties en (verplichten) gamers massaal nieuwe hardware te kopen.

Elk ander spel zou snel in de budget bak belanden ...
En ja zelf dus ook al €330 euro uitgegeven (ram+gpu) om het een beetje te laten draaien.

[ Voor 12% gewijzigd door Frostbite op 05-11-2013 16:14 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 13:10

Draven

It wasn't me

Loopt hier met een GTX770OC als een zonnetje inderdaad.. Moest er even aan wennen maar tot nog toe een vermakelijk spelletje. :) En de honey badger is echt een fijne AR.

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shihanjiru
Kijk mooi om te horen dat het soepel loopt nu krijg ik er nog meer zin in zal hem vanavond spelen en laten weten hoe die draait

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-09 14:19
Ik snap dat mensen het niet leuk vinden over het minimale ram verhaal, maar voordat je een game koopt kijk je toch naar de specificaties....
No offence maar je bent als mens wel een beetje een pannekoek als je dan de game koopt en je niet in de minimale specificaties hebt verdiept.
Het word duidelijk aan gegeven minimaal 6GB ram.

Er van uit gaan dat iets werkt is niet slim:)
Al vind ik 6GB wel een niet gebruikelijk aantal (triple channel) en zal vast met een reden gedaan zijn maar goed.
vraag me ook af wat voor impact de skidrow hack heeft.

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Qualixo schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:19:
Ik snap dat mensen het niet leuk vinden over het minimale ram verhaal, maar voordat je een game koopt kijk je toch naar de specificaties....
No offence maar je bent als mens wel een beetje een pannekoek als je dan de game koopt en je niet in de minimale specificaties hebt verdiept.
Het word duidelijk aan gegeven minimaal 6GB ram.

Er van uit gaan dat iets werkt is niet slim:)
Al vind ik 6GB wel een niet gebruikelijk aantal (triple channel) en zal vast met een reden gedaan zijn maar goed.
vraag me ook af wat voor impact de skidrow hack heeft.
Dat is hetzelfde als een pak pannekoeken deeg kopen zonder te kijken wat je er nog meer bij moet doen en dan jezelf af vragen als je thuis bent waarom de pannekoeken niet willen lukken. :P

ff zonder dollen is 6GB eigenlijk wel een raar aantal maar toegegeven de meeste gamers hebben gemiddeld 8GB in hun pc zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-08 15:32
Versteegrob schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:09:
[...]

Zal allemaal wel mee vallen, dit spel is niet zwaarder dan een BF3/BF4. Op zo'n resolutie moet je misschien op high spelen ipv ultra dat werkt met Battlefield ook prima.

[...]

Bedankt voor je post, dan speel ik vanavond nog maar even door met BF4. Zo dom en zonde dat ze niet direct full monitor support hebben.
Sterker nog, CoDG kan je al spelen op een 660 Ti maxed out op 1080P (mits in combinatie met een leuke processor, 2500K voldoet nogsteeds).

CoD heeft echt niks nodig als het op rekenkracht aan komt.
wambamNL schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:21:
[...]

Dat is hetzelfde als een pak pannekoeken deeg kopen zonder te kijken wat je er nog meer bij moet doen en dan jezelf af vragen als je thuis bent waarom de pannekoeken niet willen lukken. :P

ff zonder dollen is 6GB eigenlijk wel een raar aantal maar toegegeven de meeste gamers hebben gemiddeld 8GB in hun pc zitten
Dat is ook weer een bewering die uit de lucht gegrepen is.
Een gemiddelde kan je niet vaststellen omdat het te veel fluctueert.
Daarnaast is 6gb helemaal niet raar, dat is heel normaal voor bijvoorbeeld een LGA 1366 systeem met een i7 er in!

Je kan niks baseren op meningen/beweringen...

[ Voor 36% gewijzigd door w4v3g0d op 05-11-2013 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

http://store.steampowered.com/hwsurvey/

~50:50 4GB en "meer dan 4GB"

Hier op T.net verwacht je misschien minimaal 8GB, maar goed.

Besides the point: De game heeft helemaal geen 6GB nodig! Hij weigert alleen te starten zonder! Onder Win 7 wordt hier 3.7GB gebruikt, minder nog in SP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
  • Laatst online: 12-09 14:19
djunicron schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:29:
http://store.steampowered.com/hwsurvey/

~50:50 4GB en "meer dan 4GB"

Hier op T.net verwacht je misschien minimaal 8GB, maar goed.

Besides the point: De game heeft helemaal geen 6GB nodig! Hij weigert alleen te starten zonder! Onder Win 7 wordt hier 3.7GB gebruikt, minder nog in SP.
Of de game het nodig heeft of niet, minimale specs is totaal 6GB (game+overige processen aan ram).
Misschien als maar genoeg mensen blijven miepen passen ze het aan (vast niet) en gaan de mensen weer zeuren dat het slecht performed. Het is ook nooit goed }:O

Als bij jou de game al 3.7gb gebruikt, wil je dan windows en andere processen maar 300 mb geven als je maar 4GB ram totaal zou hebben? Succes:) Vergeet niet dat rest van het systeem ook resources nodig heeft.
Windows draait niet op lucht.. Lekker swappen op disk is ook goed voor de performance!

[ Voor 30% gewijzigd door Qualixo op 05-11-2013 16:38 ]

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Hij staat hem hier _eindelijk_(werk) binnen te harken met 17MB/s. Even wachten dus nog :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:01

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Wrom is de fps gelocked op 90 ;/ is daar al een fix voor ?

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
Bij mij crasht ie op DirectX of zo. Kijken of het opnieuw installeren ervan werkt.. Gebeurde me nu 2 uit 2 keer na een paar min spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:48

codex

Geen OpenAI agent :)

Ik kan geen tool gebruiken voor de FPS meting. Die rare mouse movement lijkt samen te hangen met FRAPS. Verder neig ik sterk naar de FOV tool. Verder draait de game goed en vind ik het eigenlijk wel erg vermakelijk tot dusver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een slechte console port, kan hem amper op low draaien met hd7850 2gb.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2013 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonnyR
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-04 09:56
wow heeft dit spel echt 64gb nodig om te installeren..
Ik heb nog maar 55gb ruimte op me ssd, kan ik hem niet eens installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/V8xg7Sn.jpg

iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
DX herinstall gedaan (DXSETUP gedraaid). Net gereboot. Ben benieuwd. Heb er een hard hoofd in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Qualixo schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:33:
[...]

Of de game het nodig heeft of niet, minimale specs is totaal 6GB (game+overige processen aan ram).
Misschien als maar genoeg mensen blijven miepen passen ze het aan (vast niet) en gaan de mensen weer zeuren dat het slecht performed. Het is ook nooit goed }:O

Als bij jou de game al 3.7gb gebruikt, wil je dan windows en andere processen maar 300 mb geven als je maar 4GB ram totaal zou hebben? Succes:) Vergeet niet dat rest van het systeem ook resources nodig heeft.
Windows draait niet op lucht.. Lekker swappen op disk is ook goed voor de performance!
Wel, al dat geklaag en gejammer... zou eindelijk kunnen opgelost zijn als ze een nieuwe engine gingen gebruiken.
De overstap naar next-gen was net DE ideale gelegenheid om te investeren in een nieuwe engine en die te leren. Maar neen, dat doen we niet. Gewoon op onze berg geld liggen, dat doen we.

Ze verdienen al de negatieve kritiek. Meer is er niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartijn2
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 31-01 10:44

bartijn2

Fixing the world

Hmm toch jammer, heb 2 5870's in CFX en ik kom niet boven de 40 fps uit.
Alles op low en een resolutie van 1680*1050..

Hebben anderen hier ook last van?

https://mobileservicecenternetherlands.nl/ - goedkoop en snel je idevice gerepareerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Op mijn GTX660 draait ie op de ena hoogte instelling goed, heeeel soms een lagspike. Heb er een 2500K en 16GB DDR3 naastzitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Heeft iemand het al geprobeerd met een GT540m?

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
BootVluchteling schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 17:38:
[...]

DX herinstall gedaan (DXSETUP gedraaid). Net gereboot. Ben benieuwd. Heb er een hard hoofd in..
Hmm. Lijkt tóch te werken... #winning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Zijn er al mensen met Xbox/PS3 versie die hun eerste indruk kunnen delen? Wellicht een beetje ondergesneeuwd tussen alle PC/problemen/installatie/schijruimte/FPS posts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al een tweaker clan? Nu de clans crossplatform zijn zou het wel mooi zijn om 1 grote clan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Niet online
Denken jullie dat een i5 750 een bottleneck gaat vormen voor de HD7950? Ik zit op een foxconn mobo, oc functies zijn erg gelimiteerd helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Net eerst uurtje gespeeld. Draait aardig op m'n GTX660. Wel ben ik het 'snelle' gevoel van de vorige COD helemaal kwijt in deze reeks. Lijkt meer op BF dan op COD vind ik. Daarnaast is het gewoon k*t geprogrammeerd, want die lagspikes soms zijn echt nergens voor nodig met mijn hardware..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Na alle kritiek op de game (ook door mijzelf) is deze game toch weer massaal gekocht. 250.000+ gamers online op de X360. Trouwens nu ook servers not available maar status site van CoD Ghosts zegt fully operational.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Laatst online: 14:01

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Ik vindt het een prima en waardige opvolger en het ziet er compleet anders en beter uit!

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijk spel , wel af en toe lag.

Loopt prima hier op laptop met i7 en gtx 770m.

Wel een beetje een cartoon achtige graphics.

Voor realisme speel ik dan ook Battlefield 4.

Zulke graphics kunnen we ook verwachten op de X1 en PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:44
Ik kan ook niet inloggen op de servers momenteel. Half uur geleden lukte het nog wel.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:10
Aghanim schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 18:15:
Zijn er al mensen met Xbox/PS3 versie die hun eerste indruk kunnen delen? Wellicht een beetje ondergesneeuwd tussen alle PC/problemen/installatie/schijruimte/FPS posts :)
Verschrikkelijke multiplayer, ik hou het wel bij Black Ops II. Het spawnen is nu helemaal lachwekkend, soms ga je dood en spawn je een seconde later weer pal acht dezelfde, leuk als je een gratis kill krijgt, maar heel wat minder als het jezelf aangaat. Waar je eerder echt twee teams hadden die aan beide kanten van de map stonden is het nu meer een free-for-all tussen twee teams. Echt een baggerspel (Xbox 360).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Qualixo schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:33:
[...]

Oh sorry, nee, ik bedoel INCLUSIEF windows / drivers / etc. De game gebruikt ~2GB tot maximaal 4GB omdat het de vorige maps niet unload. (ongeveer 1 GB extra voor iedere volgende map die je speelt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:01
Joost1991 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 19:13:
Ik kan ook niet inloggen op de servers momenteel. Half uur geleden lukte het nog wel.
Yup, idem hiero.
Balen, want was de eerste keer dat ik hem opstartte. Ah ja, proberen we het over een uurtje nog een keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:08

Wish

ingwell

Hmm, volgens mij heb ik een probleempje. De game krijg ik niet gestart - krijg meteen een DirectX error in beeld. DirectX is wel 11 volgens de diag.

Ik heb een ATI Radeon HD4800 series, maar zo te lezen ondersteunt deze niet DirectX 11? Kak

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Voordat ik dit spel aanschaf heb ik toch wel een paar vragen die wellicht de mensen die het spel al in hun bezit hebben kunnen beantwoorden.

Hoe zit het met de maps, zijn deze bijv. vergelijkbaar met de Black Ops maps? En niet klein / smal / rond te noemen?

Hoe zit het met de spawnpoints, spawn je weer zoals vanouds achter de 'enemy lines', omdat de meerderheid van het vijandig team op dat moment in de voorlinie zit?

Is het speelbaar op vista, ik ben namelijk niet van plan om ook nog geld uit te geven voor een nieuw OS.
Ik zag op STEAM dat dit kennelijk geen probleem zou moeten zijn, maar ik zou het nog graag even geverifieerd zien ;) (wel x64 ofc)

En 64GB HDD nodig voor installatie?! :D

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Lekker kut, ik kan ook niet meer online :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdrvelden
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-06-2021
Idem hier, kan niet meer online en daarnaast crashed mijn single player ook bij het springen over de boomstronk van de intro.

Game valt mij verder vies tegen, en de graphics versus system requirements zijn helemaal belachelijk. Ik heb tot nu toe redelijk veel spijt van mijn aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suikerberg
  • Laatst online: 02-09 13:50
FragNeck schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 19:27:
Voordat ik dit spel aanschaf heb ik toch wel een paar vragen die wellicht de mensen die het spel al in hun bezit hebben kunnen beantwoorden.

Hoe zit het met de maps, zijn deze bijv. vergelijkbaar met de Black Ops maps? En niet klein / smal / rond te noemen?

Hoe zit het met de spawnpoints, spawn je weer zoals vanouds achter de 'enemy lines', omdat de meerderheid van het vijandig team op dat moment in de voorlinie zit?

Is het speelbaar op vista, ik ben namelijk niet van plan om ook nog geld uit te geven voor een nieuw OS.
Ik zag op STEAM dat dit kennelijk geen probleem zou moeten zijn, maar ik zou het nog graag even geverifieerd zien ;) (wel x64 ofc)

Ik heb wel gelezen dat hond Riley niet zo goed tegen Windows Vista kan, hij gaat ervan schuimbekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:58

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Server zijn down ellende!!!! zitten we met 5 man te wachten!!!

http://www.callofduty.com/ghosts/status zegt: all operational jammer

[ Voor 37% gewijzigd door ApC_IcE op 05-11-2013 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

ApC_IcE schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 19:40:
Yep... beetje jammer..

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ergens een status te vinden van die servers?
Edit : Dank!

[ Voor 3% gewijzigd door DennusB op 05-11-2013 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

DennusB schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 19:41:
[...]

Ergens een status te vinden van die servers?
Edit : Dank!
http://www.callofduty.com/ghosts/status

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkmushy1995
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-07 17:55
FragNeck schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 19:27:

Misschien is het ook handig om meteen een 4k resolutie scherm te koop, want hond Riley begint te ghosten als je daar onder zit.

Ook kan Riley niet tegen hdd's, anders begint Riley te laggen beter neem je dus een ssd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walkstyle
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-06-2024
Het ligt niet aan COD zelf maar Xbox Live
http://support.xbox.com/en-US/xbox-live-status

"11/5/2013 10:37:03 AM PST:
Hi Xbox members, are you having trouble matchmaking in the new Call of Duty: Ghosts? Our team is engaged and hard at work trying to find a fix right now! Thank you so much for staying patient while we work. We'll continue updating you every 30 minutes until the issue is resolved."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 15:24
TecHHeaD schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:23:

Een gemiddelde kan je niet vaststellen omdat het te veel fluctueert.
Dit mag toch wel even worden geciteerd onder het mom van mogelijke quote-van-het-jaar verkiezingen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fireglide
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-06-2021
Is er inderdaad een Tweakers clan of iets, waardoor we samen kunnen komen en samen kunnen gaan gamen?

Ik ben vrij nieuw betreft gamen met tweakers lui, maar gezelligheid staat bij mij toch voorop! Al zou er een steam groep gemaakt worden (als die er nog niet is).

Ben helaas vanavond multiplayer nog niet opgeweest en single player is zojuist gecrasht bij mij met een mooie dead blue screen, dankzij AMD drivers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
walkstyle schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 19:52:
Het ligt niet aan COD zelf maar Xbox Live
http://support.xbox.com/en-US/xbox-live-status

"11/5/2013 10:37:03 AM PST:
Hi Xbox members, are you having trouble matchmaking in the new Call of Duty: Ghosts? Our team is engaged and hard at work trying to find a fix right now! Thank you so much for staying patient while we work. We'll continue updating you every 30 minutes until the issue is resolved."
Dat lijkt me sterk want op de PC is het ook plat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fireglide

http://www.callofduty.com/ghosts/status zegt: all operational jammer
We zitten nu al op Defcon 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
DennusB schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 20:12:
[...]

Dat lijkt me sterk want op de PC is het ook plat ;)
Hier werkt het weer op de PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Vandaag even de SP gespeeld, alles op maximale gezet

Core i7 2600k, MSI Z77A-GD65, 2x AMD HD6950 2GB @ HD6970 840/1325, 16GB geheugen.

Moet zeggen draaid prima, even naar de frames gekeken lagen rond de 30-40 met af en toe een drop naar 20.

Het geheugen is tijdens het spelen zo`n 60 a 70% in gebruik... en de CPU 30 a 40%.
Spel is bij mij overigens 28GB op de HDD.

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eiland
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 11:39
Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

Internet search bood geen uitkomst
Afbeeldingslocatie: http://img703.imageshack.us/img703/4850/80v0.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik had gehoopt in dit topic inhoudelijk wat te kunnen lezen over het spel, maar ik lees alleen maar (technische) problemen met de pc-versie.

Wisten jullie dat daar een heel subforum is? Spielerij - Problemen & Vragen

[ Voor 3% gewijzigd door Gunner op 05-11-2013 20:30 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fireglide
Langras schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 20:27:
Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

Internet search bood geen uitkomst
[afbeelding]
Ik zou proberen als ik jou was handmatig de laatste directx versie te installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Gunner schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 20:30:
Ik had gehoopt in dit topic inhoudelijk wat te kunnen lezen over het spel, maar ik lees alleen maar (technische) problemen met de pc-versie.

Dat is over het algemeen voor mij ook een reden om geen voorstander te zijn van 'multi' topics. Ik koop juist een console om geen technische problemen te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eiland
fireglide schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 20:39:
[...]

Ik zou proberen als ik jou was handmatig de laatste directx versie te installeren :)
Heb je misschien een link voor mij komt steeds bij de web installer uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand de app al geprobeerd?
Lijk tem best interessant, maar kan enkel inloggen met een xbox, PS of Steam account. Laat ik nu net de game spelen op de Wii U en schijnbaar kan ik momenteel dus nog geen gebruik maken van deze app....

Verder ben ik eigenlijk wel erg tevreden over het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Laatst online: 17:49
Uurtje MP gespeeld hier op de PC, als ik een map speel is het de eerste 20 seconden lagg met het snel draaien net of die de map nog geladen moet worden. Na 20 seconden helemaal geen lagg meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Niet online
Gunner schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 20:30:

De game is net uit, niet gek toch dat er dan niet alleen over hoe het speelt gepraat wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
muis lagg weg!
alle muis software meuk van alles afgesloten.. geen muis lagg meer
loopt prima op mijn laptoppie... 2 games gespeeld. beide 2.5+ kd... goed begin

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-09 15:40
aron225 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 21:10:
muis lagg weg!
Ja dat gevoel heb ik ook echt ... Ik heb een Logitech MX Performance muis en het lijkt ook alsof er vetraging inzit .. het voelt totaal niet snappy ..

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

aron225 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 21:10:
muis lagg weg!
Nvm, zie het in je sig.

[ Voor 5% gewijzigd door Luukwa op 05-11-2013 21:19 ]

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd hoe lang het duurt voor G2Play de key verstuurd, nog pending :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ik heb wel het idee dat alle Multiplayers maps eigenlijk veel te groot zijn. Soms loop je een eeuwigheid rond zonder iemand tegen te komen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind ik niet... hou wel van een beetje grotere maps.
Geluid van de wapens vind ik erg tegenvallen daarintegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EiT
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:23

EiT

Uhm.. ben ik de enige die het gevoel heeft dat hij op 1024x768 aan het spelen is?
Wat een slechte graphics....

Ik baal er nu van dat ik deze game gepreorderd had, er zit geen demolition en headquarters in en dat speelde ik het meeste in MW2 en 3. Demolition had ik toch echt wel verwacht dat dit er gewoon in zou zitten. Sigh.

Ieder geval laatste keer dat ik een CoD game koop, wat een bagger.

Enige positieve is dat de maps weer groter zijn.

Druk en zetfouten voorbehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een fout opgetreden bij het installeren van COD Ghosts Multiplayer, begin is goed :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
EiT schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 21:29:
Uhm.. ben ik de enige die het gevoel heeft dat hij op 1024x768 aan het spelen is?

Ik baal er nu van dat ik deze game gepreorderd had, er zit geen demolition en headquarters in en dat speelde ik het meeste in MW2 en 3. Demolition had ik toch echt wel verwacht dat dit er gewoon in zou zitten. Sigh.

textures op extra zetten, valt het mij prima mee

ik heb em nu:
1080p
extra textures
4xmsaa
verder alles extra, behalve water textures en shadows off (zie dat toch niet)
75fps ..

vind het meevallen hoe zwaar het is

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zwaarte valt idd mee.. speel met een 6970 oc, trekt hem prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:26

Gundogan

Rip and tear, until it is done

DennusB schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 21:23:
Ik heb wel het idee dat alle Multiplayers maps eigenlijk veel te groot zijn. Soms loop je een eeuwigheid rond zonder iemand tegen te komen !
Dat zou het spawnen ten goede kunnen komen. Maar de game lijkt toch last te hebben van revenge spawnen waardoor iedereen alsnog dichtbij elkaar spawned of bij de objectives.
EiT schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 21:29:

Volgens mij komen er later meer gamemodes bij of gaan ze roteren.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-08-2023
Vandaag even bij een vriend langs geweest omdat ik wou zien of IW voor de pc nu eindelijk weer eens goed werk heeft afgeleverd. Dat hebben ze dus niet. Zo moeten zich doodschamen voor wat ze met Ghosts hebben afgeleverd. Het zijn weer dezelfde kleurloze IW graphics waar een laag vaseline overheen gegoten is. In donkere gedeelten is het behoorlijk low res en schaduwen zijn gewoon dikke bagger. Het is ook verschrikkelijk slecht voor de pc geoptimaliseerd, of liever gezegd helemaal niet. Hij heeft met een GTX770, i5-4670 en 8 Gib ram op 1920x1080 en alles ultra en FXAA frame drops naar 20 fps, dat is toch gewoon lachwekkend. Maarja, wat wil je ook want IW vond het blijkbaar wel een goed idee om het geheugen niet te flushen, nee joh, lekker blijven stapelen. En wederom geen FOV slider zodat het net lijkt of je door een toiletrol kijkt, erg prettig. Activision heeft trouwens de makers van de onofficiele FOV slider al gedreigt stappen te ondernemen als ze de link naar de executable niet verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13-09 23:17
Wat ik weer heb. Met 6 gig verbruikt de hele pc op het laatst 5.8 gig dus gaat ie stotteren. Stop er net 6 gig bij. 2 min spelen en 10.8 gig verbruikt. Iemand een idee? ( ja ga bf4 spelen die draait namelijk wel prima )

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fireglide
Langras schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 20:48:
[...]

Heb je misschien een link voor mij komt steeds bij de web installer uit
Webinstaller kan gewoon en anders even googlen naar volledige versie om te donwloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-09 09:03

Oulewappeur

OmNomNom

Het meest bizarre vind ik nog wel dat ik een nieuwer spel koop waarbij de graphics zwaarder behoren te zijn als bij Black ops 2 maar ik moet het op dusdanig lage settings zetten met mijn GTX560Ti dat de graphics er nog beroerder uit zien als mw1! Had in het begin het idee dat ik af en toe naar DOOM textures zat te kijken... Toen wat lopen kloten en doen met de settings en tis al een verbetering.

Spel zelf voelt verder redelijk hetzelfde aan als MW3. Als het salaris binnen is maar is kijken voor een nieuwe videokaart, 560TI is toch aan vervanging toe en de prijzne zijn nu erg leuk aan het worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eiland
fireglide schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 21:55:
[...]

Webinstaller kan gewoon en anders even googlen naar volledige versie om te donwloaden :)
Webinstaller doet niks zegt meeste recente versie al geinstaleerd, daarna SDK gebruikt maar geen succes nog, helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fireglide
Langras schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 21:57:
[...]

Webinstaller doet niks zegt meeste recente versie al geinstaleerd, daarna SDK gebruikt maar geen succes nog, helaas
YouTube: DirectX 11 Download and Install (link in description)

hier misschien vandaan? Je kan namelijk anders ook gewoon eerste de oude deinstalleren en de webclient gebruiken :)

Even beetje creatief zijn helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

m4rtyr schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 20:54:
[...]

De game is net uit, niet gek toch dat er dan niet alleen over hoe het speelt gepraat wordt?
Ik zie voor 90% technische pc-problemen. Dat hoort niet in dit topic thuis.
Aghanim schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 20:42:
Ik koop juist een console om geen technische problemen te hebben :)
Idem.

[ Voor 24% gewijzigd door Gunner op 05-11-2013 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Niet online
als die pc problemen niet opgelost worden kun je ook geen gameplay ervaringen verwachten he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duurt het downloaden bij iedereen zo lang? Pas op 7%....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
aron225 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 21:31:
[...]

textures op extra zetten, valt het mij prima mee

ik heb em nu:
1080p
extra textures
4xmsaa
verder alles extra, behalve water textures en shadows off (zie dat toch niet)
75fps ..

vind het meevallen hoe zwaar het is
Verwijderd schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 21:36:
Zwaarte valt idd mee.. speel met een 6970 oc, trekt hem prima
Oh really... :')
De game is net ietsje minder zwaar dan BF4 en ziet er zoveel slechter uit. Met andere woorden: de game loopt zeer slecht.

Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/http--www.gamegpu.ru-neyoi.jpg

Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/http--www.gamegpu.ru-03aur.jpg

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=709934

Ook gebruikt de game meer RAM geheugen dan BF4! Jup.
Zie de startpost in de link, helemaal onderaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Iemand al met clans gespeeld?
Ik heb create clan gedaan (daarna op een invite van iemand hier gedrukt)
zie nu niks meer terug(ook geen app voor android)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

m4rtyr schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 22:04:
als die pc problemen niet opgelost worden kun je ook geen gameplay ervaringen verwachten he
Zat mensen die wel kunnen spelen. Ga lekker met de technische problemen naar het juiste subforum zodat niet iedereen er op deze manier last van heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 11:34

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Ik heb het nu een paar uur gespeeld en het draait op "medium" settings prima op mijn PC (i7 2600k, 6870 1GB, 8GB RAM en op 1920x1080.) Draait volledig soepel, dus ik kan er misschien nog wat tandjes bij zetten.. :)

Toch gaat dit voor mij weer veel te veel richting BlackOps qua gameplay en dat vind ik erg jammer. Het Challenge systeem van MW1/2/3 vind ik persoonlijk veel fijner. Attachments unlocken door de gun te gebruiken. Nu moet je elke keer weer squad punten verdienen om wapens te unlocken en het kost je bergen squad punten om eens te ontdekken welk wapen er bij je past. Ik vind het ook niet overzichtelijk, maar voor BO fans is het vast weer een verademing.

De graphics vind ik er erg goed uitzien. Ik vind jammer dat Demolition er uit is. Altijd 1 van mijn favoriete modes.

De mapstijl had ik ook liever volgens het oude bekende "box" principe van de Modern warfare reeks gezien. Er zitten wat vrij grote maps bij en dan krijg ik toch al een beetje een battlefield gevoel. Het snelle spel op kleine maps zorgt altijd voor continue actie.

Toch wel vermaakt en ik denk dat deze meer gespeeld gaat worden dan BO en BO2, dus het wordt geen miskoop, maar mijn favoriete CoD wordt het ook niet.
Pagina: 1 ... 11 ... 32 Laatste

Let op:
De discussies en slowchat betreft vergelijkingen met andere shooters mogen achterwege gelaten worden. Hou het over COD Ghosts.

Posts over waar het spel te kopen zijn ook niet welkom