steel123 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 17:15:
De meeste maps vind ik ook wel goed, behalve Chasm en in mindere mate Flooded. Vooral bij Chasm weet je op veel open plekken echt niet waar je moet kijken. Kijk ik laag naar de metro tunnel, kijk ik op de begane grond, kijk ik op de eerste, tweede, derde of vierde verdieping? En dan ook nog in een verwoeste omgeving, wat een kut map. Dat is echt de grootste camper map bah.
Inderdaad, Chasm is echt vreselijk, maar zo zijn er wel meer maps met dit soort issues. Het is heel duidelijk dat ze het campen willen tegengaan (met de FoV

) door veel toegangspaden te maken, maar veel maps zijn toch duidelijk niet voor alle spelmodi goed aangepast. Neem Domination op Freight b.v. waarbij het team dat bij A spawnt gewoon standaard gedoemd is te verliezen, mits ze de competitie compleet face-rollen.
Of Sovereign waar je bij Blitz totaal geen eerlijke punten hebt kwa verdedigwaarheid, etc etc. Af en toe echt typische BF3 Operation Metro ervaringen, waarbij je gewoon compleet ingeboxed kan raken.\
Al met al is er maar één map die ik echt leuk vind, en dat is Strike Zone, maar goed, zoals al eerder aangegeven was, is dat eigenlijk een kleine remake van de oude mappen en is deze simpelweg kleiner.
==
Maar IW heeft nu herhaaldelijk toegezegd dat ze de spawns gaan aanpakken, één van de CM's zei ook al dat het inderdaad niet de bedoeling was dat er 2 mensen op één plek spawnen, wat dus inderdaad geregeld gebeurt.
==
Bah bah bah, 3.3.3 heeft de movementspeed met de LMGs compleet teruggeschroefd, nu ben je wel héél erg traag met die wapens. Zelfs met de hoge movement speed perk kan je amper positioneel reageren als je b.v. een flank en een positie wilt verdedigen, waardeloos.