de klassieke muziek is standaard in de elite kringen en armin van buuren is (net als andre rieu zometeen) op uitnodiging van het paar zelfIk zie/snap het niet.
[ Voor 8% gewijzigd door kladblokje op 30-04-2013 20:56 ]
de klassieke muziek is standaard in de elite kringen en armin van buuren is (net als andre rieu zometeen) op uitnodiging van het paar zelfIk zie/snap het niet.
[ Voor 8% gewijzigd door kladblokje op 30-04-2013 20:56 ]
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Wat een ondeugd straalt die uit. Hebben ze de handen vast vol aanDe_Bastaard schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 20:58:
Die jongste dochter vind ik nog het leukst van het stel
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
www.google.nl
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
een nos stream die we in nederland niet mogen bekijken.... wat is daar de logica van?
Huh?kladblokje schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 21:04:
[...]
een nos stream die we in nederland niet mogen bekijken.... wat is daar de logica van?
Zoals wij hier thuis zeiden:PWM schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 21:07:
Die schaatsers waren toch wel het dieptepunt in kneuterige uitvoering.
Daar sta je dan...
Zolang ik die oude kerel even niet hoef te horen ben ik allang blijwarhamstr schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 21:07:
Is dit serieus, nu al herhalingen terugkijken?
[ Voor 34% gewijzigd door Rukapul op 30-04-2013 21:08 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
[ Voor 92% gewijzigd door ProfoundValue op 03-12-2016 11:21 ]
ik lees je bericht en daar komen ze in beeld :-pSenor Sjon schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 21:08:
Van je luchtmacht moet je het hebben. Geen JSF voor jullie.
Die gaan naar oma die 3x Nintendo DS klaar heeft liggen.max schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 21:06:
Zouden ze die kiddos nu ook nog 7 gangen naar binnen laten schuiven of zouden die een retourje McDrek krijgen?
Jah dat is ook de enigemasauri schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 21:10:
Was er maar 1tje oranje of zag ik dat mis?
Die was altijd al oranjekladblokje schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 21:10:
dure paintjob voor die straaljager.... waarvan je alleen de contouren ziet
[ Voor 96% gewijzigd door ProfoundValue op 03-12-2016 11:20 ]
[ Voor 18% gewijzigd door wontcachme op 30-04-2013 21:12 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Heb je geen tripple screen? 1tje tweakers, 1tje livestream of tv, ander beeld voor voetbal
[ Voor 13% gewijzigd door max op 30-04-2013 21:23 ]
Inderdaad, dan vliegt daar een derde van je hele luchtmacht, lekker is dat...wontcachme schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 21:12:
Tja, met maar 32 F35's zullen ze dit niet meer snel kunnen doen![]()
Is dit niet onderhand de grootste formatie vliegtuigen in NL die bij elkaar vlogen? Kan me niet echt zulke grote groepen herinneren. En die arme air controller die normaal 1 tot 2 van die dingen de lucht instuurt en nu 12
lekker betaald op een dag als deze he!tweaker2010 schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 21:18:
[...]
Inderdaad, dan vliegt daar een derde van je hele luchtmacht, lekker is dat...
Het waren er 10 toch? Die piloten moesten dus ook gewoon werken vandaag
Ja die 2 kwamen zeer schnell overvliegen, kabaal.. (amsterdam Pijp)ralpje schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 21:19:
12 stuks. De 10 boven het IJ en nog 2 boven het museumplein.
Wat nou megaproductie. Een paar keer konden er wat activiteiten worden verslaan, maar het grootste deel van de dag bestond uit pure tijdsvulling met gasten en presentatoren die niks interessants te melden hadden.ralpje schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 21:14:
Kudo's ook voor de NOS. Er is heel wat op die club gemopperd de afgelopen tijd, maar die hebben echt een prima megaproductie voor elkaar gebokst vandaag.
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
Dank je.c0ne schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 21:24:
Bea bedankt!
Inderdaad. Het werd weer pijnlijk duidelijk dat het heel erg moeilijk is om een programma te vullen terwijl er eigenlijk niks gebeurd of wanneer er niet echt nieuws is.Rukapul schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 21:24:
[...]
Wat nou megaproductie. Een paar keer konden er wat activiteiten worden verslaan, maar het grootste deel van de dag bestond uit pure tijdsvulling met gasten en presentatoren die niks interessants te melden hadden.
En er was ook geen nieuws blijkens de updates vandaag op alle online nieuwssites.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Totally disagreeNakebod schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 21:27:
Dit stuk muziek is veel mooier dan Armin van Buren imho!
Nakebod schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 21:27:
Dit stuk muziek is veel mooier dan Armin van Buren imho!
[ Voor 45% gewijzigd door max op 30-04-2013 21:31 ]
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
Ik heb op twitter eens wat mensen aangeschoten met de vraag of ze hier een blogje over willen tikken, ben ook wel nieuwsgierig namelijkyannickie111 schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 21:25:
Nog iets:
Heeft er iemand hier toevallig connecties bij de NOS. Het lijkt me (zeker op een forum als Tweakers) leuk om wat meer achtergrondinformatie te hebben van het regie- en camerawerk van de NOS.
Echt, ik heb zelf een heeel klein beetje met live video-stream enz, maar zo'n formaat. Echt, diep respect!
[ Voor 12% gewijzigd door ralpje op 30-04-2013 21:33 ]
* Nakebod eens is met max. Dat WA etc van boord gingen had niet veel met de muziek te maken. (denk ik)yannickie111 schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 21:28:
[...]
Totally disagree![]()
Ik vond het zo gaaf dat ze bij Armin even van boord gingen om hem te bedanken! Kudo's voor de koning. Mooi gebaar van zijn gewenste "modern koningsschap".
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
[ Voor 14% gewijzigd door SnowDude op 30-04-2013 21:34 ]
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Nee, zal inderdaad niet veel met de muziek te maken hebben, maar toch, ik vond het gebaar mooi. En ook de samenwerking van klassiek (het orkest) met modern (Armin) vond ik geslaagd.max schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 21:29:
[...]
![]()
![]()
Durf ik het..durf ik het? Dit is muziek. Armin niet.
* max rent.
Dat ze bij Armin van boord gingen staat toch los van de muziek?
/edit
Ok, Willempie mogen ze houden
Nee, op de Luchtmachtdagen vliegen er wel grotere groepen NL F-16's langs.wontcachme schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 21:12:
Tja, met maar 32 F35's zullen ze dit niet meer snel kunnen doen![]()
Is dit niet onderhand de grootste formatie vliegtuigen in NL die bij elkaar vlogen? Kan me niet echt zulke grote groepen herinneren. En die arme air controller die normaal 1 tot 2 van die dingen de lucht instuurt en nu 12
Verwijderd
Nee, 2 zijn niet opgestegen. Problemen met de start. F16'S uit volkel.ralpje schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 21:19:
12 stuks. De 10 boven het IJ en nog 2 boven het museumplein.
Sjah schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 21:24:
[...]
Ja die 2 kwamen zeer schnell overvliegen, kabaal.. (amsterdam Pijp)
Toen keek ik naar TV en zag ik squadron, maar nu verklaar jij hoe het zit. Dacht gelijk aan ingrijpen, want how the fuck kunnen die al bij het squadron boven het Ij zijn.
Start kabels vergeten?Verwijderd schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 21:37:
[...]
Nee, 2 zijn niet opgestegen. Problemen met de start. F16'S uit volkel.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Rofl, da's wel echt fout hoor!
Want a cookie?!
Gelukkig zijn er wel meer van dit soort samenwerkingsverbanden. Gisteravond zat ik in het concertgebouw bij RCO meets Jose James (jazz), vorig jaar RCO meets Fink. Dat is ook dat het concertgebouworkest muziek uitwisselt met een band van ander kaliber. Misschien niet de grootste meteen, desalnittemin zeer vet.yannickie111 schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 21:35:
[...]
Nee, zal inderdaad niet veel met de muziek te maken hebben, maar toch, ik vond het gebaar mooi. En ook de samenwerking van klassiek (het orkest) met modern (Armin) vond ik geslaagd.
Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana
Inderdaad. En complete volksstammen vinden het tof en hebben erop staan dansen. Helemaal goed dus.yannickie111 schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 21:35:
Over de muziek:
Ik vind Armin zijn muziek net zo muziek-waardig als welk orkest dan ook. Een (goede) DJ als Armin stopt net zoveel liefde en passie in zijn muziek als Andre met zijn viool.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
^dit! Had het niet beter kunnen verwoordenkenneth schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 21:48:
[...]
Inderdaad. En complete volksstammen vinden het tof en hebben erop staan dansen. Helemaal goed dus.
Ik heb zelf niet veel met zijn muziek maar ik snap niet waarom er (o.a.) op twitter zo over wordt gezeurd. Ze hadden $artiest moeten uitnodigen ipv Armin. Waarom? Omdat jij $artiest leuk vindt? Het is jouw feestje niet
We hebben in een uur of twee ongeveer tien verschillende soorten muziek gehoord, mooi toch?
Want a cookie?!
Precies!kenneth schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 21:48:
[...]
Inderdaad. En complete volksstammen vinden het tof en hebben erop staan dansen. Helemaal goed dus.
Ik heb zelf niet veel met zijn muziek maar ik snap niet waarom er (o.a.) op twitter zo over wordt gezeurd. Ze hadden $artiest moeten uitnodigen ipv Armin. Waarom? Omdat jij $artiest leuk vindt? Het is jouw feestje niet
We hebben in een uur of twee ongeveer tien verschillende soorten muziek gehoord, mooi toch?
[ Voor 13% gewijzigd door yannickie111 op 30-04-2013 21:51 ]
Idd.Dennahz schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 21:51:
Ik vind dit eigenlijk erg mooiBen doorgaans een metalfreak trouwens, maar dit kan ik ook wel smaken.
Super
Andre is een klasse apart, maakt overal wel een feestje van, zelfs op een begrafenis lukt hem dat nogDeadsy schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 21:52:
[...]
Idd.
Alhoewel als Andre v. Duin opeens weer aan zou komen lopen en Pizza, Pizza oooooo zou schreeuwen. Ik denk dat het hele publiek dan mee zou zingen.
Deadsy schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 21:52:
[...]
Idd.
Alhoewel als Andre v. Duin opeens weer aan zou komen lopen en Pizza, Pizza oooooo zou schreeuwen. Ik denk dat het hele publiek dan mee zou zingen.
[ Voor 38% gewijzigd door masauri op 30-04-2013 21:56 ]
http://www.bnowire.com/inbox/?id=1888On behalf of the American people, Michelle and I congratulate His Majesty Willem-Alexander on the occasion of his investiture as King of the Netherlands, and we wish the very best to him and Queen Maxima as they assume their new roles.
Verwijderd
Ja echt apart. Ga ik ook doen. Willem, eet smakelijk.masauri schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 21:55:
Rieu praat alsof ze beide voor hem staan, jaloers op armin natuurlijk :-p
Is deze spreuk al voorbijgekomen, lees hem net op twitter: Wat een QILF die Maxima!
Wut.kamstra schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 21:53:
Voor wie Armin gemist heeft: http://nos.nl/koningshuis...met-armin-van-buuren.html
Duidelijk geen etiquette-les gehad vroeger...Verwijderd schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 21:57:
[...]
Ja echt apart. Ga ik ook doen. Willem, eet smakelijk.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq