M'n oude trouwe
sennheiser momentum in ears zijn ergens achter blijven hangen. De kabel is namelijk vrij lang (dus soms onhandig). Gevolg: kabelbreuk, microfoon en bediening doet het dus niet meer.. Geluid nog wel overigens.
Gebruikte ze vaak om mee te bellen, dus die microfoon is wel echt een gemis.
Ik ben nu dus op zoek naar nieuwe draadloze oortjes, had er al een paar gevonden die ik op mn shortlist geplaatst heb. Ik heb een Oneplus telefoon, maar die oneplus buds vind ik niet mooi. Lijken te veel op apple airpods. Airpods zijn met een Android toestel ook een duur geintje, omdat je ook betaald voor functionaliteiten die je niet kunt gebruiken. Vallen wat mij betreft dus af.
Ik denk dat ik prima in staat ben om zelf mn aankoop te doen op basis van reviews en specs, aankoopadvies is niet persee nodig.
Echter wel een paar vragen om mn zoektocht iets concreter te maken.
Wat je vaak ziet is een soort master/slave model, waarbij je of allebei de oortjes in moet doen, of alleen rechts. Alleen links is niet echt een optie vaak. Ik heb nu met, mn bedrade oortjes vaak één (links) oortje in.
In hoeverre ervaren jullie het als storend dat ze niet onafhankelijk van elkaar kunnen functioneren? (een in de case, de ander in je oor).
Of is dat slechts een kwestie van gewenning en heb je door ANC niet een 'vrij oor' meer nodig?
Zijn er premium in-ear TW earbuds die wel allebei los van elkaar gebruikt kunnen worden?
[
Voor 0% gewijzigd door
Goemies op 14-08-2020 13:47
. Reden: opmaak ]