Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• FR1908MAX
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 01-02 21:27
Goedemiddag, ik kwam dit project voor draadloze NC oordopjes tegen via diverse advertenties online en was gelijk geïnteresseerd. Hierbij de link mochten er meer mensen geïnteresseerd zijn.

https://www.kickstarter.c...eless-earbuds/description

• zacht
  • Registratie: januari 2006
  • Niet online
Heeft er iemand ervaring met bluetooth in-ears die geschikt zijn voor mobile gaming? Heb hier wat goedkope setjes liggen, maar het geluid loopt ver genoeg achter op het beeld om mijn games te 'verpesten'.

Heeft Maurice de Hond daar verstand van?

• TPar
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 24-02 08:50
FR1908MAX schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 12:30:
Goedemiddag, ik kwam dit project voor draadloze NC oordopjes tegen via diverse advertenties online en was gelijk geïnteresseerd. Hierbij de link mochten er meer mensen geïnteresseerd zijn.

https://www.kickstarter.c...eless-earbuds/description
Als je zegt dat 30dB noise cancellation 50% meer is dan 20dB dan gaat zo’n oortjes ontwikkelen en produceren je ook niet lukken.

Om nog maar te zwijgen van de buzz-words die je om de oren worden gesmeten.

Ik pas.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Relaks
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 23-02 19:28
RHA True connect gekocht vandaag bij de fabrikant zelf. Met de code RHA50 heb ik 50% korting gekregen. Durf de gok wel aan dat dit de beste dopjes zijn voor 85 euro (inclusief verzendkosten. Dus mocht iemand nog op zoek zijn naar een mooie deal. ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 24-02 17:38

Fordox

00101010

Relaks schreef op zondag 3 mei 2020 @ 23:11:
RHA True connect gekocht vandaag bij de fabrikant zelf. Met de code RHA50 heb ik 50% korting gekregen. Durf de gok wel aan dat dit de beste dopjes zijn voor 85 euro (inclusief verzendkosten. Dus mocht iemand nog op zoek zijn naar een mooie deal. ;)
Ik ben wel een groot fan van RHA, ik heb een keer gebruik moeten maken van hun garantie en ze hebben dat echt perfect opgelost.
Ik had perongeluk mijn RHA750 gesloopt door de kabel ergens achter te laten haken en door te lopen. Ze hebben een garantie op materiaalschade, dus ik probeerde maar even een mail te sturen. Ik kreeg binnen 2 uur antwoord met de vraag of ik het factuur van aanschaf kon doorsturen en wat mn adres was, 3 dagen later had ik een nieuwe set binnen vanuit Schotland zonder dat ik de oude set terug hoefde te sturen.

Dus ik zou het geen gok noemen voor 85 euro :)

*Geschreven door een hardware engineer die soms iets teveel nadenkt. Speccies: 3700x, ASUS TUF 3080, Silverstone RL-08

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PedroJ
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 10-02 15:09
Ik heb voor mijn zoon Sony MDR-EX650AP oortjes gekocht.
Hij heeft echter een smalle gehoorgang en de kleinste siliconen opzetstukjes zijn nog net iets te groot.

Wie weet welke aparte opzetstukjes geschikt zijn voor Sony en die klein zijn?
Of weet waar ik daarover info kan vinden?

Groet

Pedro

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DRAFTER86
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 04:20
Relaks schreef op zondag 3 mei 2020 @ 23:11:
Thanks voor de tip! Net T20 Wireless besteld voor 115,-. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Relaks
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 23-02 19:28
DRAFTER86 schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 12:51:
[...]

Leuke om te lezen! Scheelt toch een hoop geld! Mijn bestelling staat nog op "processing" zal door Corona wel even duren voor het binnen is. Maar ik heb geen haast in deze.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• minimaLL
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 24-02 19:02
TPar schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 17:33:
[...]

Als je zegt dat 30dB noise cancellation 50% meer is dan 20dB dan gaat zo’n oortjes ontwikkelen en produceren je ook niet lukken.
Het zal wel aan mij liggen, maar dat klopt toch? 8)7 :?

Absoluut gezien is dat 150%, dus vergeleken met het origineel een stijging van 50%?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
minimaLL schreef op zondag 10 mei 2020 @ 09:46:
[...]

Het zal wel aan mij liggen, maar dat klopt toch? 8)7 :?

Absoluut gezien is dat 150%, dus vergeleken met het origineel een stijging van 50%?
Decibel is een logaritmische schaal, een verschil van 10dB scheelt een factor 10, een verschil van 20dB scheelt een factor 100, etcetera.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TPar
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 24-02 08:50
zacht schreef op zondag 10 mei 2020 @ 11:20:
[...]

Decibel is een logaritmische schaal, een verschil van 10dB scheelt een factor 10, een verschil van 20dB scheelt een factor 100, etcetera.
Inderdaad en dus is 30dB 10 keer meer isolatie dan 20dB. Voor een gewone sterveling is dat best ok dat je dat niet weet maar als je begint met audio en draadloze communicatie moet je misschien toch wel wat basiskennis hebben. In dat geval de dB niet kennen is zowat hetzelfde als een bandencentrale die de bar (of psi) niet kent en een bakker die de graden niet kent.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
TPar schreef op zondag 10 mei 2020 @ 14:43:
[...]

Inderdaad en dus is 30dB 10 keer meer isolatie dan 20dB. Voor een gewone sterveling is dat best ok dat je dat niet weet maar als je begint met audio en draadloze communicatie moet je misschien toch wel wat basiskennis hebben. In dat geval de dB niet kennen is zowat hetzelfde als een bandencentrale die de bar (of psi) niet kent en een bakker die de graden niet kent.
Dayum, ik zie nu pas n.a.v. welke link deze discussie begonnen is. Dat project is bij voorbaat al mislukt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Khil
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 01:06
Pfff... beetje stoer doen met AI (alsof NC een learningprobleem is) en grafeen (zoek maar eens op wat het kost).

waanvandeeeuw.nl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MOmax
  • Registratie: maart 2003
  • Nu online
Beste mede-tweakers. Ik ben op zoek naar een aankoopadvies.

• Wat voor oordopjes heb je nu, en hoe bevallen die?

Shure SE-535 LTD. Bevielen goed totdat ik er achter kwam dat het laag van driver rechts aanzienlijk slechter is dan die van rechts. Het lijkt erop dat ik de recherunit moet vervangen of laten repareren, indien mogelijk.

• In-ears of oordopjes?

In-ear.

• Hoe heb je de balans tussen de lage, midden en hoge tonen het liefst? (klankbeeld)

Laag rechts is weg. Heb ik getest met toongenerator, verschillende MMCX kabels en omwisselen L&R en oren.

• Welke muziekgenres luister je het meest naar? En welke af en toe?

Divers. Rap, rock, klassiek, jazz.

• Hoe wil je jouw oordopjes / in-ears gaan gebruiken? Bedoeld voor thuis, in het OV, bij het sporten of .... ?

Aan de mobiel en via de laptop. Laptop voor muziek en conferencen. Mobiel voor muziek - gewoon in de tuin, maar ook hardlopen.
Ik gebruik Apple in switch binnenkort van de oude SE naar de nieuwe, dus hier komt de kern van de vraag... de MINI-JACK VERDWIJNT.
Hier is al vast veel over geschreven, maar wat nu?
Ik hecht aan het gebruik van een MMCX kabel met microfoon. Moet ik die verbinden met laptop en telefoon dmv:
- lightning mini-jack kabeltje voor de telefoon
- direct lightning kabel voor de telefoon en hudige kabel voor laptop en dan voortdurend switchen door MMCX connectors los te trekken.
- volledig om naar bluettoth, maar dan voortaan om de 8 uur "oortje laden", bv MMCX bluetooth ding kopen cheap (via Aliexpress) of duur via Shure
- oh ja, ik ben brildrager, dus hele grote units achter mn oren, liever niet.

• Heb je een merkvoorkeur?

Tja, toch wel Shure. Maar nu ik mn rechter in ear toch moet vervangen... en lijk te moeten investeren in bluetooth of nieuwe kabels... sta ik open voor iets anders.

• Wat is het budget?

200 euro? Een perfect oplossing mag meer kosten.

• Heb je verder nog eisen / verwachtingen bij je nieuwe oordopjes?

Min of meer hetzelfde draagcomfort en geluiskwaliteit.

Ik hoop dat jullie het dilemma begrijpen. Graag jullie mening!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Laatst online: 08:42
Ik heb de Anker Soundcore Liberty Air 2 besteld. Komt vandaag binnen als het goed is.
Product page: https://www.soundcore.com...er&keywords=sub_uk3910011
Scarbir review: https://www.scarbir.com/tws/soundcore-liberty-air-2-review

Iemand van jullie al ervaring met deze oordopjes?
Ik heb nu de Xiaomi Airdots. Doen het prima voor calls en podcasts, maar voor muziek en video vind ik het geluid veel te licht.
Ik zal mijn ervaring met de Liberty Air 2 hier posten zodra ik ze een beetje heb getest.

Sometimes an apple is just an apple / Prediction is very difficult, especially if it's about the future - Niels Bohr

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 08:34

13art

Moderator Mobile
Ik heb die ook kort gehad maar heb ze weer terug gestuurd. Ik kon niet wennen aan het geluid wat er uit kwam. Veel mensen zijn positief dus laat dat je niet afschrikken.

Ik vind de pro's net wat beter klinken al zijn die wel echt 'in your face' wat geluidsprofiel betreft. Het meest positief ben ik tot nu toe over de Sifi's. Wilde die voor mijn vrouw ook halen maar die zijn niet meer te koop. Ik ben benieuwd of de opvolger net zo goed is.

...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nst6ldr
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 08:36

nst6ldr

Die met de warrige naam

Hopelijk weet één van jullie hier raad mee:

Ik heb dit draadloze setje: pricewatch: Xiaomi AirDots Pro (Wit)

Sinds een ~week heb ik last van slechte kwaliteit, wegvallend geluid op één van de oortjes (willekeurig links of rechts). Nu weet ik dat dit setje op 2.4Ghz werkt, en mijn 2.4Ghz Wi-Fi netwerk ook bijzonder slecht presteert. Of dat door verzadiging van 20+ netwerken (allemaal dezelfde provider) in mijn gebied komt weet ik niet, maar het is zeer opvallend.

Kan het zijn dat de klachten van mijn oortjes hier ook uit voortvloeien? De signalen (ha) op andere fora zijn voor wat betreft dit euvel namelijk heel gemengd.

Voor als je even niks te lezen hebt (pdf)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
De oortjes werken toch via Bluetooth?

Sometimes an apple is just an apple / Prediction is very difficult, especially if it's about the future - Niels Bohr

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nst6ldr

nst6ldr

Die met de warrige naam

Hmtsjmftsch schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 12:58:
De oortjes werken toch via Bluetooth?
Ja, daarom ben ik er ook niet helemaal van overtuigd dat het daar aan zou moeten liggen. Probleem is alleen dat ik dan geen andere oorzaak kan aanwijzen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• B64
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 23-02 20:07
@nst6ldr En als je ze test in een omgeving met minder wifi-congestie?
Oortjes al een keer opnieuw gepaired met je telefoon?
Telefoon al een keer gereboot?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nst6ldr

nst6ldr

Die met de warrige naam

B64 schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 13:31:
@nst6ldr En als je ze test in een omgeving met minder wifi-congestie?
Oortjes al een keer opnieuw gepaired met je telefoon?
Telefoon al een keer gereboot?
Telefoon en laptop geven beide hetzelfde resultaat, en ik ga vanavond eens op een Wi-Fi vrije plek proberen. Ik hoopte dat iemand in de tussentijd dit kon beamen of ontkrachten, want dan bestel ik namelijk gewoon nieuwe oortjes (bluetooth 5) als dat zinvol zou zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
nst6ldr schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 12:01:
Hopelijk weet één van jullie hier raad mee:

Ik heb dit draadloze setje: pricewatch: Xiaomi AirDots Pro (Wit)

Sinds een ~week heb ik last van slechte kwaliteit, wegvallend geluid op één van de oortjes (willekeurig links of rechts). Nu weet ik dat dit setje op 2.4Ghz werkt, en mijn 2.4Ghz Wi-Fi netwerk ook bijzonder slecht presteert. Of dat door verzadiging van 20+ netwerken (allemaal dezelfde provider) in mijn gebied komt weet ik niet, maar het is zeer opvallend.

Kan het zijn dat de klachten van mijn oortjes hier ook uit voortvloeien? De signalen (ha) op andere fora zijn voor wat betreft dit euvel namelijk heel gemengd.
Andersom ken ik het wel: bij mijn oude setje viel de WiFi-verbinding weg als ik mijn bluetooth-setje aan zette.

• Michiel193
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 22-02 07:55
Sinds een paar dagen gebruik bij jaybird vista dopjes voor het hardlopen, blijven lekker zitten!

In de jabird app kan ik een firmware update forceren, echter heeft de update zelfde versie nummer als de huidige firmware.

Toch installeren doet niks veranderen?

• 13art

13art

Moderator Mobile
Daarom heet het ook 'force update'
Dit kan soms helpen bij problemen. Heb je geen problemen is er dus nul reden om die update te doen.

...

• Michiel193
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 22-02 07:55
@13art Ahh dan heb ik die term verkeerd geïnterpreteerd, ik was in de veronderstelling dat updates automatisch zouden installeren. Maar dat je de installatie dus ook kan forceren om niet te hoeven wachten op het automatische moment.

Normaal is een fabrieksinstellingen herstel bedoeld voor problemen

• 13art

13art

Moderator Mobile
@Michiel193 vaak installeren ze ook min of meer automatisch, zo niet kan het met de force methode. Maar als je al op die firmware zit dan heeft forceren dus geen zin en kan eerder alleen maar voor problemen zorgen. Pas als de firmware versie die je kan forceren anders is dan hetgeen er al op staat heeft forceren pas zin.

...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SjoerdV nl
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 22:39

SjoerdV nl

Be the change.

Misschien een long shot, maar wil het graag proberen.

Ben helaas 1 medium sized oordopje kwijtgeraakt van mijn Sennheiser Momentum in-ear. Vroeger verstuurde Sennheiser deze nog op aanvraag, maar tegenwoordig wordt daar een tientje voor gevraagd.
Heeft iemand hier een (setje) medium sized oordopje over voor me? Liefst ongedragen. Ruilen tegen de kleine/grote kan ook, of natuurlijk wat geld.

Bvd.

Te koop; Ducati 749 €3000,-

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
SjoerdV nl schreef op zondag 24 mei 2020 @ 09:19:
Misschien een long shot, maar wil het graag proberen.

Ben helaas 1 medium sized oordopje kwijtgeraakt van mijn Sennheiser Momentum in-ear. Vroeger verstuurde Sennheiser deze nog op aanvraag, maar tegenwoordig wordt daar een tientje voor gevraagd.
Heeft iemand hier een (setje) medium sized oordopje over voor me? Liefst ongedragen. Ruilen tegen de kleine/grote kan ook, of natuurlijk wat geld.

Bvd.
Moeten het originele Sennheiser oordopjes zijn?
Heb zelf nog deze liggen wat denk ik maat M is.

Ik weet niet of deze ook de juiste afmeting hebben om op je Sennheisers te passen.

[Voor 4% gewijzigd door 13art op 24-05-2020 11:10]

...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SjoerdV nl
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 22:39

SjoerdV nl

Be the change.

Nou ja, ben niet zo bekend of deze op de Sennheisers passen.
Wellicht het onderzoeken waard :)

Te koop; Ducati 749 €3000,-

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 08:17
Zijn hier gebruikers van de Sennheiser Momentum True Wireless 2?

Het geluid is (voor in-ears) echt subliem, maar batterij valt me wel tegen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• EJ_V
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 15-09-2020
Heb momenteel nog de de Xiaomi Hybrids. Vind de bouwkwaliteit en pasvorm erg goed.

Zit als extra setje te kijken naar de Xiaomi QTEJ02JY Pro HD, maar lees online wisselende meningen.

Hebben jullie eventueel nog aanraders van max 30euro (wired, in ear)? Wil ze vooral gebruiken om muziek mee te luisteren en af en toe te bellen. Ik luister vooral veel zware elektronische muziek via mijn Android telefoon.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Noviomagus97
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 24-11-2020
Ik heb een OnePlus 8Pro besteld en daar zit geen headphone jack meer op. Nu wil ik nieuwe oordopjes aanschaffen, maar die moeten dus draadloos verbonden kunnen worden met mijn mobiel. Daarnaast luister ik ook veel via andere devices met oordopjes muziek.

Ik struin altijd heel internet af en ik kwam ThieAudio Legacy 3 tegen, diverse reviewers en youtubers plaatsen deze oordopjes tussen de top, sterker nog ze concurreren daar met earbuds van 1000+ euro.

Nu was mijn vraag. Is het mogelijk om een bluetooth kabel aan te schaffen en er op aan te sluiten? Of is het mogelijk dat ik de dopjes aan een klein apparaatje koppel (moet in mijn broekzak passen) die signaal doorgeeft aan mijn telefoon?

https://www.linsoul.com/products/thieaudio-legacy3

Hartelijk dank alvast!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Noviomagus97 schreef op zondag 31 mei 2020 @ 21:18:
Ik heb een OnePlus 8Pro besteld en daar zit geen headphone jack meer op. Nu wil ik nieuwe oordopjes aanschaffen, maar die moeten dus draadloos verbonden kunnen worden met mijn mobiel. Daarnaast luister ik ook veel via andere devices met oordopjes muziek.

Ik struin altijd heel internet af en ik kwam ThieAudio Legacy 3 tegen, diverse reviewers en youtubers plaatsen deze oordopjes tussen de top, sterker nog ze concurreren daar met earbuds van 1000+ euro.

Nu was mijn vraag. Is het mogelijk om een bluetooth kabel aan te schaffen en er op aan te sluiten? Of is het mogelijk dat ik de dopjes aan een klein apparaatje koppel (moet in mijn broekzak passen) die signaal doorgeeft aan mijn telefoon?

https://www.linsoul.com/products/thieaudio-legacy3

Hartelijk dank alvast!
Waarom niet gewoon goede bluetooth in ears nemen. High end in ears (ook al zijn die waar jij het over hebt 'maar' 100+ euro) nemen als je ze gaat gebruiken op je telefoon met bluetooth? Het is niet dat je dan in de buurt komt van lossless audiokwaliteit.

Er zijn genoeg bluetooth setjes die echt goed klinken en maar een vierde kosten van de set die jij aandraagt. Kijk eens op scarbir.com zou ik zeggen. (y)

Er zijn wel bluetooth modules beschikbaar voor bedrade in ears alleen of die passen op die Legacy 3's dat zou je moeten uitzoeken. Misschien dat die van KZ wel past. Maar daar zijn de recensies weer niet heel best van.

[Voor 11% gewijzigd door 13art op 01-06-2020 07:52]

...

• NickvB
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 24-02 17:05

NickvB

Web/App Developer

Hallo,

ik zou graag aankoopadvies willen voor draadloze oordopjes. Ik heb de Xiaomi Airdots geprobeerd maar dit was geen succes. Ze zijn voor mij te groot en blijven daardoor niet lekker zitten. Daarnaast viel het geluid tegen.

Ik ben daarom opzoek naar wat beters, mijn wensen:
  • Noise cancelling
  • Helder/zuiver geluid, vergelijkbaar met mijn Beats Urbeats 2
  • Goede pasvorm/klein formaat
  • Lange accuduur, 5 uur minstens is een pré
Ik luister van allerlei muziek, veel dance maar ook top 40 en vocal.

Budget: €125

Wat ik al heb gezien:
  • Jabra Elite 65T
  • Bang & Olufsen BeoPlay E8
  • Galaxy Buds
  • Rolfstone neo
Een doosje met laadfunctie zoals bij de Airdots vind ik tevens wel fijn.

Het zit voor mijn gevoel allemaal dicht bij elkaar en ik vind het lastig om hierin een keuze te maken. Wat zouden jullie mij aanbevelen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
NickvB schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 16:22:
Hallo,

ik zou graag aankoopadvies willen voor draadloze oordopjes. Ik heb de Xiaomi Airdots geprobeerd maar dit was geen succes. Ze zijn voor mij te groot en blijven daardoor niet lekker zitten. Daarnaast viel het geluid tegen.

• Noise cancelling
Je hebt het over noice cancelling, de meeste mensen bedoelen dan active noice cancelling. Jij ook? Zo ja, dan moet je met de rest van je wensen je budget toch een flink stuk opschroeven vrees is.

Active noice cancelling wordt ook wel eens verward met de noice cancelling wat wordt toegepast bij het bellen waardoor achtergrondgeluiden weg gefilterd worden voor diegene die jou belt.

Wil je echt active noice cancelling maar niet meer uitgeven dan 125 euro, dan heb je misschien hier wat aan:
https://www.scarbir.com/guide/best-cheap-tws-with-anc

...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Dan zou ik deze er ook even bij pakken van dezelfde site: https://www.scarbir.com/leaderboard-150 . Erg fijne site, overigens!
Ik heb zelf laatst de Soundcore Liberty Air 2 gekocht en ben er heel erg tevreden mee. Werkt probleemloos, mooi geluid, fijne app enw erkt ook goed voor online calls. Geen active noise canceling, maar daar heb ik ook geen behoefte aan. Weinig use cases daarvoor en bovendien sluiten de oordopjes uit zichzelf je oren al af, dus houden al veel geluid tegen.
Ik kwam zelf overigens ook van de Xiaomi airdots vandaan, maar was ook niet tevreden over het geluid. Wereld van verschil met de Soundcore.

[Voor 12% gewijzigd door Hmtsjmftsch op 03-06-2020 17:51]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Dan zullen we er deze ook meteen maar in gooien ;)
[Goedkope volledig draadloze oortjes] Ervaringen & Discussie

...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NickvB
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 24-02 17:05

NickvB

Web/App Developer

13art schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 17:43:
[...]

Je hebt het over noice cancelling, de meeste mensen bedoelen dan active noice cancelling. Jij ook? Zo ja, dan moet je met de rest van je wensen je budget toch een flink stuk opschroeven vrees is.

Active noice cancelling wordt ook wel eens verward met de noice cancelling wat wordt toegepast bij het bellen waardoor achtergrondgeluiden weg gefilterd worden voor diegene die jou belt.

Wil je echt active noice cancelling maar niet meer uitgeven dan 125 euro, dan heb je misschien hier wat aan:
https://www.scarbir.com/guide/best-cheap-tws-with-anc
Gezien mijn budget is passive waarschijnlijk handiger. Ik zag al reviews waarin de Galaxy Buds + dit al erg goed deden. Al hoor ik de motor van de lijnbus niet ben ik aardig tevreden.

Nu is de vraag welke kan ik het beste kiezen? De Galaxy Buds + en Rolfstone Neo lijken mij beide zeer goed. Of zouden jullie iets anders dan aanbevelen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
NickvB schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 16:04:
[...]

Gezien mijn budget is passive waarschijnlijk handiger. Ik zag al reviews waarin de Galaxy Buds + dit al erg goed deden. Al hoor ik de motor van de lijnbus niet ben ik aardig tevreden.

Nu is de vraag welke kan ik het beste kiezen? De Galaxy Buds + en Rolfstone Neo lijken mij beide zeer goed. Of zouden jullie iets anders dan aanbevelen?
Ik heb geen ervaring met beide in ears dus ik kan daar weinig over zeggen. Dat wordt dus veel reviews lezen en voor jezelf kijken welke het beste bij jouw behoefte aansluit.

Zelf zou ik gaan voor wat op de scarbir website staat. Naar aanleiding van oa die website heb ik de Bomaker Sifi gekocht. Wat een fantastisch geluid komt daar uit. Helaas is de eerste versie niet meer verkrijgbaar. Maar de tweede versie is ook erg goed volgens reviews.

Veel meer dan 50 euro hoef je niet uit te geven voor goed klinkende in ears.

...

• geefmede5
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 20-02 22:51
Hallo,

• Noise cancelling
Ik luister van allerlei muziek, veel dance maar ook top 40 en vocal.

Budget: €125

Wat ik al heb gezien:
  • Jabra Elite 65T
  • Galaxy Buds
  • Rolfstone neo
Een doosje met laadfunctie zoals bij de Airdots vind ik tevens wel fijn.

Het zit voor mijn gevoel allemaal dicht bij elkaar en ik vind het lastig om hierin een keuze te maken. Wat zouden jullie mij aanbevelen?
Kan je niet voor de Jabra 75t gaan? Je betaalt 35 meer, maar als ik het zo lees zijn ze dat wel echt waard. Er zitten 4 mics in zodat je er goed mee kunt bellen en zodat de HearThrough functie werkt. En het geluid is in die prijsklasse wat mij betreft het allerbeste. En ik heb er heel wat geprobeerd. https://eardopes.nl/blogs/draadloze-oordopjes/jabra-elite-75t-review

• Psyonara
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 02:09
Heb nu een maandje 1More Triple Driver. En ze klinken best wel fijn, maar heb al verschillende Tips geprobeerd maar blijven niet in mijn oren zitten.

Voorheen had ik Sennheiser CX400 II, En die bleven wel zitten hoe kan ik zien of die Tips compatible zijn en of anders 3rd party tips elders kan bestellen oid.

Foam Tips boeien me niet zo, goeie seal is wel belangrijk om ze in mijn oren te houden maar hoef geen isolatie van de wereld om me heen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Deleon78
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 08:45
Vandaag mn qcy T5 binnen. Zeer tevreden voor minder dan 20 euro! Bedankje voor de tippers hier!

• dylangeluk
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 07:30
DRAFTER86 schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 12:51:
[...]

Door dit topic (maar een andere kortingscode) ook deze oordopjes besteld voor die prijs.

• DRAFTER86
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 04:20
dylangeluk schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 14:12:
[...]

Door dit topic (maar een andere kortingscode) ook deze oordopjes besteld voor die prijs.
Heb ze inmiddels een poosje in gebruik en ik ben er zeer blij mee. Ik gebruik ze afwisselend met mijn laptop en telefoon, beide met bluetooth. Dat werkt prima, héél soms even extra keer op connect klikken in Windows. Geluid is echt top voor muziek, sluiten ook goed af. Ik gebruik ze ook veel in conference calls en krijg geen klachten over mijn verstaanbaarheid. Erg blij mee!
Updates over de vertraagde levering ivm Corona waren ook uiterst netjes.

• PatrickPR
  • Registratie: februari 2010
Psyonara schreef op maandag 15 juni 2020 @ 20:47:
Heb nu een maandje 1More Triple Driver. En ze klinken best wel fijn, maar heb al verschillende Tips geprobeerd maar blijven niet in mijn oren zitten.

Voorheen had ik Sennheiser CX400 II, En die bleven wel zitten hoe kan ik zien of die Tips compatible zijn en of anders 3rd party tips elders kan bestellen oid.

Foam Tips boeien me niet zo, goeie seal is wel belangrijk om ze in mijn oren te houden maar hoef geen isolatie van de wereld om me heen.
Ik heb zelf ook de 1More Triple Driver. Er zitten behoorlijk wat tips bij dus er zou er 1 tussen moeten zitten die goed past. Zijn de tips te klein of worden de oortjes uit jouw oren gedrukt? Ik gebruikte eerst ook altijd de siliconen tips maar ik heb gemerkt dat de foam tips een stuk fijner zitten waarmee het geluid nog beter klinkt. Op zich valt het met de foam tips wel mee hoeveel isolatie van de omgeving er is, je kunt nog vrij veel horen (mits de muziek uit is natuurlijk).

De Triple Driver heeft een 6mm nozzle, dus alle tips met die interne diameter passen er op.

• MrMistral
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 24-02 15:30
Ik heb sinds de 4.8.0 update van m'n Sennheiser TW2 dat het geluid niet meer synchroon loopt bij youtube en Netflix op m'n S20. Het lijkt vóór te lopen op het beeld. Iemand een idee hoe dit te fixen?

PSN: MrMistral

• SaN
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 24-02 20:32
Ik gebruik voor het fietsen naar het werk de qci 2.0 Bluetooth in ears. Nu luister ik eigenlijk bijna geen muziek meer, maar haast uitsluitend podcasts met 1 dopje in mijn oor.

Ik vind het niet zo prettig dat de koptelefoon mijn hele oor afsluit (vooral als de podcast even stopt oid) Zijn er dopjes te krijgen die dit niet, of minder, doen?

• HeHaAl26
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 29-06-2020
Hallo allemaal!

Ik heb geen idee of ik dit onder het juiste topic plaats maar zo niet hoor ik het ongetwijfeld.
Ik heb al een tijdje de huawei freebuds. Ik heb ze gekregen van iemand die ze niet gebruikte en ze kwamen tijdens de corona crisis goed van pas ivm het vele videobellen. Mijn laptop ziet oordopjes met een microfoon erin kennelijk alleen als output dus geluid vanaf mijn kant kwam niet ver. Geprobeerde de freebuds aan te sluiten m.b.v. een usb bluetooth adapter. Dit ging tot voor kort geleden helemaal prima.
Nu stoorde ik mij er echter aan dat ik altijd maar met één oordopje geluid had. tijdens videobellen geen probleem maar voor muziek luisteren e.d. toch wel vervelend. Ik heb ze op advies van de klantenservice van Huawei verwijderd en opnieuw proberen te koppelen met mijn laptop. Nu blijft hij echter telkens vragen om een of andere pincode. Volgens de mevrouw van Huawei is dat een probleem waarmee ik bij Asus terecht moet echter heb ik dit nooit eerder gehad met een apparaat. Iemand een idee hoe dit opgelost kan worden? Of hoe ik die pincode kan omzeilen? Of eventueel de pincode weet mocht dit een standaard iets zijn? (0000 en 1234 etc. werkte allemaal niet).

Ik hoor het graag! Mijn dank is groot!

• hoevenpe
  • Registratie: juni 2000
  • Nu online
Wat ik al heb gezien:
  • Jabra Elite 65T
  • Galaxy Buds
  • Rolfstone neo
Heb zelf sinds kort de Jabra Elite 75t, heel mooi geluid en ze zitten muurvast bij het hardlopen.

• Sneezzer
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 23-02 15:06
Wat voor oordopjes heb je nu, en hoe bevallen die?
Ik heb geen in-ears. Op het moment gebruik ik een Teufel Real Blue NC en die wil ik ook blijven gebruiken echter is die wel wat warm om de hele dag op te hebben.
• In-ears of oordopjes?
In ears
• Hoe heb je de balans tussen de lage, midden en hoge tonen het liefst? (klankbeeld)
Ik wil duidelijke drums, gitaar en zang. Ik wil ze tevens gebruiken voor (video) bellen.
• Welke muziekgenres luister je het meest naar? En welke af en toe?
Punkpop zoals Blink 182 met sterke drums. Verder vrijwel alles behalve house (en soortgelijke muziek) en rap.
• Hoe wil je jouw oordopjes / in-ears gaan gebruiken? Bedoeld voor thuis, in het OV, bij het sporten of .... ?
Op het werk (dus thuis, het is corona tijd), voor webconferenties, muziek en podcasts tijdens wandelingen en op warme dagen in de tuin wanneer de Teufels te warm zijn.
Ik zal ze voonamelijk aan de Iphone en chromebook koppelen.
• Heb je een merkvoorkeur?
Nee maar ik ben geen fan van de apple pods (vind het net van die sigaretjes die foute gasten vroeger op het oor droegen.
• Wat is het budget?
tot 200,-
• Heb je verder nog eisen / verwachtingen bij je nieuwe oordopjes?
-Comfort,
-bij voorkeur een langer bestaand merk ivm garantie afhandeling (ik vind de libratone track + erg mooi maar helaas is libratone falliet.
-True wireless, geen kabels die ik vanzelf in de knoop krijg.

Ik heb mijn oog laten vallen op de panasonic RZ-S500W, de noise cancelling zou fatsoenlijk moeten zijn en dat is een prettige extra voor in het vliegtuig of wandelen met veel wind. Zijn grote broer van Technics cind ik net te duur. Helaas is hij nog niet leverbaar in NL.

Wat vinden jullie van deze earbuds?

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• Girlgnome
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 23-02 23:12
Hoi allemaal, graag wil ik jullie om advies vragen. Ik ben op zoek naar bluetooth oordopjes die ik in bed kan dragen. Ik heb een oud topic uit 2012 gevonden, maar er is sinds die tijd veel veranderd in oordopjesland.

Ik luister graag in bed naar podcasts of muziek met de oordopjes die bij mijn Samsung Galaxy S10 zaten. Ik ben een zij-slaperluisteraar en bij mijn huidige set zit het oortje heel vervelend tussen mijn kussen en mijn oor in.

Kunnen jullie oordopjes onder de 150 euro aanraden (veel goedkoper mag ook) waar ik wel lekker op kan liggen?

Dank jullie wel! :D

• henkmanz
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 19-01 17:06

henkmanz

Part time geek

Vraagje aan bezitters van de Jabra Elite 75t. Op dit moment gebruik ik in ears van JBL, namelijk de Tune205BT, maar als ik bel met mensen wordt het geluid op de achtergrond behoorlijk versterkt. Ik woon vlakbij het spoor en als er een trein langs komt zeggen de mensen met wie ik bel dat de herrie bijna ondraaglijk is. Ook kleine dingen zoals afwassen tijdens het bellen maakt extreem veel geluid voor de ontvanger.

Dit was ook bij de JBL Tune120TWS, toen ik die even geprobeerd heb. Logischerwijs wil ik dit niet meer. Nu is m'n oog gevallen op de Jabra Elite 75t maar ik heb geen idee hoe die het doen qua bellen. Alle reviews gaan over muziek luisteren, maar ik vind het bellen en het belgenot van degene waarmee ik bel op dit moment wat belangrijker. Wie kan me helpen met zijn/haar ervaring? Thanks!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 05:33
Girlgnome schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 23:08:
Hoi allemaal, graag wil ik jullie om advies vragen. Ik ben op zoek naar bluetooth oordopjes die ik in bed kan dragen. Ik heb een oud topic uit 2012 gevonden, maar er is sinds die tijd veel veranderd in oordopjesland.

Ik luister graag in bed naar podcasts of muziek met de oordopjes die bij mijn Samsung Galaxy S10 zaten. Ik ben een zij-slaperluisteraar en bij mijn huidige set zit het oortje heel vervelend tussen mijn kussen en mijn oor in.

Kunnen jullie oordopjes onder de 150 euro aanraden (veel goedkoper mag ook) waar ik wel lekker op kan liggen?

Waarom moet het BT zijn?
Die dopjes zijn vaak groter en daardoor stukken minder comfortabel wanneer je op een kussen ligt.
Ik slaap ook alleen maar met dopjes in maar dan gewoon bedraad en zo klein mogelijk. (en heb mezelf in al die jaren nog nooit gewurgd met het snoer) wel na gemiddeld 1,5 jaar een kabelbreuk maar daarom haal ik ook niet van die prijzige doppen.
Kleine Sennheisers zoals de CX 100 liggen heel comfortabel en voldoen voor mij prima qua geluidskwaliteit maar ik luister dan ook voornamelijk podcasts, voor gesproken woord zijn deze helemaal ok.
Er bestaan simpele verloopjes om de 3,5mm audio stekker op de USB-C van je telefoon aan te sluiten.

Draadloos heb ik geen suggesties omdat die voor mij in bed alleen maar nadelen hebben. Leeg op de verkeerde momenten en te groot om comfortabel op te liggen.

DnB is Liquid

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 08:18

Shure SE215! Moet je wel van veel bass houden of Sennheiser IE40 laatste beter en zelfde pasvorm

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 21:35

Zelf vind ik de Galaxy Buds daarvoor vrij comfortabel, aangezien die nauwelijks uitsteken uit je oor en er daardoor vrijwel geen extra druk op komt als je met je oor op je kussen ligt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
Amdwarrior schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 18:54:
[...]
Shure SE215! Moet je wel van veel bass houden
Ook ooit die SE215 dingen een poosje gebruikt. Vond de bas maar matigjes. Ik gebruikte 'm als in-ear monitor waarbij ik dus zelf de bassen in kon stellen. Nee, ik was totaal niet tevreden met die SE215 dingen.

• Amdwarrior
sypie schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 19:03:
[...]

Ook ooit die SE215 dingen een poosje gebruikt. Vond de bas maar matigjes. Ik gebruikte 'm als in-ear monitor waarbij ik dus zelf de bassen in kon stellen. Nee, ik was totaal niet tevreden met die SE215 dingen.
Bass is heel overdreven met weinig impact beetje geschikt voor liefhebbers van trance en r en b

Daarom ook verkocht :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Girlgnome
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 23-02 23:12
Bedankt voor jullie reacties! Ik dacht dat Bluetooth handiger was omdat je dan minder gedoe met kabeltjes hebt, maar ik denk dat @PalingDrone gelijk heeft en ik voor bedrade oortjes ga omdat die minder uitsteken.

Er zit nogal een prijsverschil tussen de CX 100 (25 euro) en de IE40 (95 euro). Uiteraard is de geluidskwaliteit van de tweede beter, maar zit er ook verschil tussen de de druk op het oordopje als ik op een kussen lig?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Amdwarrior
Girlgnome schreef op zondag 12 juli 2020 @ 13:19:
Bedankt voor jullie reacties! Ik dacht dat Bluetooth handiger was omdat je dan minder gedoe met kabeltjes hebt, maar ik denk dat @PalingDrone gelijk heeft en ik voor bedrade oortjes ga omdat die minder uitsteken.

Er zit nogal een prijsverschil tussen de CX 100 (25 euro) en de IE40 (95 euro). Uiteraard is de geluidskwaliteit van de tweede beter, maar zit er ook verschil tussen de de druk op het oordopje als ik op een kussen lig?
Bouw kwaliteit is beter en kabel kan je vervangen

Verschilt per oor maar bij lukte het wel

En IE40 moet je net als Shure kabel over je oren doen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 05:33
Amdwarrior schreef op zondag 12 juli 2020 @ 21:08:
[...]

Bouw kwaliteit is beter en kabel kan je vervangen

Verschilt per oor maar bij lukte het wel

En IE40 moet je net als Shure kabel over je oren doen
Over je oor lijkt mij dan weer niet zo comfortabel wanneer je op je zij ligt.
Een draadje tussen oor en rotsbeen gedeelte van de schedel voel je ongetwijfeld meer dan wanneer je op een draadje op je kussen ligt.
Ik heb mij vooral laten leiden door het formaat van de "klankkast"/driverbehuizing en ben er na 10+ jaar slapen met oortjes wel achter dat kleiner fijner is.
Vond de oortjes die Sony vroeger bij zijn telefoons leverde ook altijd erg prettig. Zolang de unit maar niet te ver naar buiten steekt en daardoor te hard je oorkanaal ingeduwd wordt.
Mijn Xiaomi Pistons V3 vind ik voor overdag prima maar om mee te slapen zitten deze net niet lekker.
Daarom ligt er bij het bed altijd een kleiner in-ear setje.

DnB is Liquid

• VN1X
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 08-02 16:44
Wat is een goed alternatief voor de CX 300 II? Mijne hebben het begeven en ik ben nu opzoek naar een ander paar in-ear noise cancelling oordopjes.

• Sport_Life
  • Registratie: mei 2002
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

henkmanz schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 14:12:
Vraagje aan bezitters van de Jabra Elite 75t. Op dit moment gebruik ik in ears van JBL, namelijk de Tune205BT, maar als ik bel met mensen wordt het geluid op de achtergrond behoorlijk versterkt. Ik woon vlakbij het spoor en als er een trein langs komt zeggen de mensen met wie ik bel dat de herrie bijna ondraaglijk is. Ook kleine dingen zoals afwassen tijdens het bellen maakt extreem veel geluid voor de ontvanger.

Dit was ook bij de JBL Tune120TWS, toen ik die even geprobeerd heb. Logischerwijs wil ik dit niet meer. Nu is m'n oog gevallen op de Jabra Elite 75t maar ik heb geen idee hoe die het doen qua bellen. Alle reviews gaan over muziek luisteren, maar ik vind het bellen en het belgenot van degene waarmee ik bel op dit moment wat belangrijker. Wie kan me helpen met zijn/haar ervaring? Thanks!
Ik heb die Jabra, vind ze echt super fijn. Zo fijn dat ik een tweede set heb gekocht . Met name bij sporten zijn ze ideaal (zweet bestendig).

Qua bellen.. daar gebruik ik ze niet vaak voor, de keren dat ik ermee belde was het prima.

• geefmede5
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 20-02 22:51
hoevenpe schreef op maandag 29 juni 2020 @ 20:04:
[...]

Heb zelf sinds kort de Jabra Elite 75t, heel mooi geluid en ze zitten muurvast bij het hardlopen.
Klopt. Ik heb ze gekocht na het lezen van dit artikel over oordopjes voor het hardlopen.

De T6 had ik nog liggen en die vind ik eigenlijk per euro veel meer waarde hebben. De T6 zijn (met de boog om je oor) gemaakt voor hardlopen. En die ondersteuning is heel fijn. Maar ook het geluid is uitzonderlijk goed. Daar sta ik écht van te kijken. Verder kan je met de app van QCY alles instellen (touch bediening, equalizer etc). Als het je niet uit maakt dat er een boog om je oor zit zou ik (ook voor normaal gebruik) oprecht de T6 aanbevelen. Review over de T6 vind je hier. Even fotootje gejat van ze:

• Phalox
  • Laatst online: 19-02 10:40

Phalox

Solar Powerrrd

VN1X schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 23:12:
Wat is een goed alternatief voor de CX 300 II? Mijne hebben het begeven en ik ben nu opzoek naar een ander paar in-ear noise cancelling oordopjes.
Hey Tweakers. Zeer gelijkaardige vraag hier! Mijn eerste inears waren sennheisers die ik toen voor €20 heb kunnen vinden (no mic). Mijn volgende waren de CX300 met mic, maar die hebben het niet lang uitgehouden (waren ook €35).

Nu vind ik geen wired headphones met mic in de €30 price range die op iets trekken. Ofwel zijn ze zeer cheap (vaak slechte fit), ofwel zijn ze >50€.

Dus, iemand goede ervaring met:
* Wired in ears (audio jack)
* met mic & bij voorkeur controls, maar kan zonder
* < €50

??

• VN1X
Phalox schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 14:02:
[...]

Hey Tweakers. Zeer gelijkaardige vraag hier! Mijn eerste inears waren sennheisers die ik toen voor €20 heb kunnen vinden (no mic). Mijn volgende waren de CX300 met mic, maar die hebben het niet lang uitgehouden (waren ook €35).

Nu vind ik geen wired headphones met mic in de €30 price range die op iets trekken. Ofwel zijn ze zeer cheap (vaak slechte fit), ofwel zijn ze >50€.

Dus, iemand goede ervaring met:
* Wired in ears (audio jack)
* met mic & bij voorkeur controls, maar kan zonder
* < €50

??
Ik heb uiteindelijk "fuck it" gezegd en heb de geweldige (Anker) Soundcore Libery 2 Pro genomen. M'n kaak viel op de grond toen ik deze binnen had en voor het eerst gebruikte. Echt een fan-tas-tisch geluid!

Dit is mijn eerste TW setje (hopelijk gelijk de laatste hehe) en ze zijn gelijk goed bevallen. Zeker de hype van het zogenaamde "studio geluid" waardig.

• Phalox
  • Laatst online: 19-02 10:40

Phalox

Solar Powerrrd

VN1X schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 17:11:
[...]

Ik heb uiteindelijk "fuck it" gezegd en heb de geweldige (Anker) Soundcore Libery 2 Pro genomen. M'n kaak viel op de grond toen ik deze binnen had en voor het eerst gebruikte. Echt een fan-tas-tisch geluid!

Dit is mijn eerste TW setje (hopelijk gelijk de laatste hehe) en ze zijn gelijk goed bevallen. Zeker de hype van het zogenaamde "studio geluid" waardig.
Da's wel een heel andere boeg! En ook een ander prijssegment. Dan bevestig jij precies ook mijn idee dat het segment waar wij naar op zoek zijn niet (meer) bestaat...

• VN1X
Phalox schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 11:43:
[...]

Da's wel een heel andere boeg! En ook een ander prijssegment. Dan bevestig jij precies ook mijn idee dat het segment waar wij naar op zoek zijn niet (meer) bestaat...
Ik ben bank dat inderdaad die kwaliteit voor die prijs niet meer aan de orde is. Aan de ene kant jammer maar aan de andere kant moet ik ook zeggen dat ik toch steeds om de 2 jaar nieuwe oortjes moest kopen omdat er weer een kabelbreuk was. Maar goed ik hoop dat je zelf in ieder geval nog een mooi paar weet te scoren! :P

• harveydwijs2
  • Laatst online: 07:58
Hi allemaal! Ik zoek voor mijn Oneplus 8 Pro een nieuw setje TW oordopjes met dezelfde pasvorm als de Airpods. Dus het liefst geen in-ear variant.

Prijs maakt mij niet zoveel uit als het geluid maar warm is :). Ik gebruik nu de Airpods van mijn vriendin om het een en ander te testen en die hebben prima geluid, maar ik zoek toch nog een stapje hoger. Ben alleen bang dat er geen betere dan de Airpods zijn (geen in-ear dus)

Zelf zit ik niet meer in de "oordopjes" wereld, maar kan iemand mij tips geven?

[Voor 3% gewijzigd door harveydwijs2 op 03-08-2020 22:14]

• SD5k
  • Registratie: juni 2002
  • Nu online

SD5k

>4&X

harveydwijs2 schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 22:14:
Hi allemaal! Ik zoek voor mijn Oneplus 8 Pro een nieuw setje TW oordopjes met dezelfde pasvorm als de Airpods. Dus het liefst geen in-ear variant.

Prijs maakt mij niet zoveel uit als het geluid maar warm is :). Ik gebruik nu de Airpods van mijn vriendin om het een en ander te testen en die hebben prima geluid, maar ik zoek toch nog een stapje hoger. Ben alleen bang dat er geen betere dan de Airpods zijn (geen in-ear dus)

Ik zou zelf de Jabra Elite 75t aanraden, out of the box zijn ze een beetje baas-heavy, maar als je de EQ een beetje tweakt kun je er heel erg goed geluid uit halen. Ik heb zelf een voorkeur voor een neutraal/licht warm geluid en dat krijg je prima voor elkaar met deze TW in ears.

• harveydwijs2
SD5k schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 22:39:
[...]

Ik zou zelf de Jabra Elite 75t aanraden, out of the box zijn ze een beetje baas-heavy, maar als je de EQ een beetje tweakt kun je er heel erg goed geluid uit halen. Ik heb zelf een voorkeur voor een neutraal/licht warm geluid en dat krijg je prima voor elkaar met deze TW in ears.
Bedankt! Zie alleen dat ze in ear zijn. Het liefst wil ik dat "halve" in ear gevoel zoals bij de Airpods.

• SD5k
  • Nu online

SD5k

>4&X

harveydwijs2 schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 22:52:
[...]

Bedankt! Zie alleen dat ze in ear zijn. Het liefst wil ik dat "halve" in ear gevoel zoals bij de Airpods.
Excuses, daar heb ik helemaal overheen gelezen. Ik vrees dat je dan weinig keuze hebt, AirPods Pro is dan wel de beste keuze denk ik.

Edit: Bekijk ook even de OnePlus Buds.

[Voor 5% gewijzigd door SD5k op 03-08-2020 23:08]

• harveydwijs2
SD5k schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 23:06:
[...]

Excuses, daar heb ik helemaal overheen gelezen. Ik vrees dat je dan weinig keuze hebt, AirPods Pro is dan wel de beste keuze denk ik.

Edit: Bekijk ook even de OnePlus Buds.
Oneplus buds stond ook op mijn lijstje :)

Helaas zijn ze nog niet leverbaar, maar staat zeker op mijn lijstje. Dank!

• Titanicfanatic
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 06:49
Ik heb momenteel de Bose Soundsport Free, die zitten ook tegen je gehoorgang en niet er in. Ze zitten geweldig, vallen niet uit je oren en klinken erg goed. Ze steken alleen nogal uit, dus esthetisch zijn ze wat minder. Later dit jaar zouden daar de opvolgers van moeten komen: de Earbuds 500 en 700, de laatste met noise cancelling.

• thunder68
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 21:58
De nieuwe In-ears true wireless van Teufel zijn uit: https://www.teufelaudio.n...true-wireless-p20213.html

Komen in wat reviews goed uit de testen. https://www.gadgetgear.nl...reless-draadloze-in-ears/

Geluid schijnt ala Teufel super te zijn, bedieningsgemak ook. Speelduur is 6 uur per lading en in totaal 25 uur met opladen in de case. Ze hebben geen ANC en geen draadloos-oplaadbare case.

Iemand al ervaring met deze jongens? Prijs is interessant; zeker nu de eerste 100 kopers €50,- korting krijgen waarmee ze op €99,- komen.

• the_eye6
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 23-02 14:14
harveydwijs2 schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 22:14:

Kijk eens naar deze opties:

QCY-T5 $25

Uiisii TWS808 Dual Driver TWS Wireless Earbuds $50

of meer opties en / of reviews op https://www.scarbir.com/truewireless

• harveydwijs2
the_eye6 schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 13:38:
[...]

Kijk eens naar deze opties:

QCY-T5 $25

Uiisii TWS808 Dual Driver TWS Wireless Earbuds $50

of meer opties en / of reviews op https://www.scarbir.com/truewireless
Heb gekozen voor de beste Airpods alternatief (dus half in ear). Betreft de Soundpeats Truebuds voor 45 euro.

Krijg het als het goed is morgen binnen :)

• Goemies
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 24-02 20:15
M'n oude trouwe sennheiser momentum in ears zijn ergens achter blijven hangen. De kabel is namelijk vrij lang (dus soms onhandig). Gevolg: kabelbreuk, microfoon en bediening doet het dus niet meer.. Geluid nog wel overigens.
Gebruikte ze vaak om mee te bellen, dus die microfoon is wel echt een gemis.

Ik ben nu dus op zoek naar nieuwe draadloze oortjes, had er al een paar gevonden die ik op mn shortlist geplaatst heb. Ik heb een Oneplus telefoon, maar die oneplus buds vind ik niet mooi. Lijken te veel op apple airpods. Airpods zijn met een Android toestel ook een duur geintje, omdat je ook betaald voor functionaliteiten die je niet kunt gebruiken. Vallen wat mij betreft dus af.

Ik denk dat ik prima in staat ben om zelf mn aankoop te doen op basis van reviews en specs, aankoopadvies is niet persee nodig.
Echter wel een paar vragen om mn zoektocht iets concreter te maken.

Wat je vaak ziet is een soort master/slave model, waarbij je of allebei de oortjes in moet doen, of alleen rechts. Alleen links is niet echt een optie vaak. Ik heb nu met, mn bedrade oortjes vaak één (links) oortje in.
In hoeverre ervaren jullie het als storend dat ze niet onafhankelijk van elkaar kunnen functioneren? (een in de case, de ander in je oor).
Of is dat slechts een kwestie van gewenning en heb je door ANC niet een 'vrij oor' meer nodig?

Zijn er premium in-ear TW earbuds die wel allebei los van elkaar gebruikt kunnen worden?

[Voor 0% gewijzigd door Goemies op 14-08-2020 13:47. Reden: opmaak]

• thunder68
Goemies schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 13:43:

Wat je vaak ziet is een soort master/slave model, waarbij je of allebei de oortjes in moet doen, of alleen rechts. Alleen links is niet echt een optie vaak. Ik heb nu met, mn bedrade oortjes vaak één (links) oortje in.
In hoeverre ervaren jullie het als storend dat ze niet onafhankelijk van elkaar kunnen functioneren? (een in de case, de ander in je oor).
Of is dat slechts een kwestie van gewenning en heb je door ANC niet een 'vrij oor' meer nodig?

Zijn er premium in-ear TW earbuds die wel allebei los van elkaar gebruikt kunnen worden?
Heb sinds een week de nieuwe Teufel Airy TWS. Heb nog niet getest of het linker oortje werkt als de rechter in het doosje zit. ik weet wel dat beide oortjes een eigen mic hebben. Zal vanavond even testen als ik thuis ben en het laten weten.

Verder zijn het superfijne oortjes; geen ANC en niet draadloos-oplaadbare case maar super goed geluid. Mocht je meer info willen; er zijn al een paar reviews te vinden. https://www.gadgetgear.nl/2020/07/review-teufel-airy-true-wireless-draadloze-in-ears/

• Goemies
Die had ik idd op 't lijstje staan om verder te onderzoeken ;)
Volgens de comments op die pagina kun je ze wel los van elkaar gebruiken.

Hoe zit het bij jou met draagcomfort?
Wordt in de comments als puntje van kritiek meegegeven. Maar lijkt alsof die persoon geen in-ears gewend is.

Wat ik wel jammer vind is ontbreken van ANC en micro-usb opladen ipv usb-c

• thunder68
Goemies schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 15:41:
Die had ik idd op 't lijstje staan om verder te onderzoeken ;)
Volgens de comments op die pagina kun je ze wel los van elkaar gebruiken.

Hoe zit het bij jou met draagcomfort?
Wordt in de comments als puntje van kritiek meegegeven. Maar lijkt alsof die persoon geen in-ears gewend is.

Wat ik wel jammer vind is ontbreken van ANC en micro-usb opladen ipv usb-c
Update: net geprobeerd, als je alleen het linker oortje uit het doosje haalt doet hij het ook. De rechter blijft uit totdat je hem ook er uit haalt.

Wat pasvorm betreft: de middelste maat paste mij goed. Comfortabel, door het lichte gewicht merk je bijna niet dat je ze in hebt. Alleen mis ik wel wat ‘volheid’ in het geluid. De midden- en hoge tonen klinken helder. De verschillende frequenties zijn mooi duidelijk en gescheiden van elkaar te horen. Alleen de bas miste een beetje.

Na wat zoeken in dit forum en Google kwam ik er achter dat dit komt doordat de siliconentips niet helemaal afsluiten. Let wel, dat is bij mij; mijn zoon heeft orginele AirPod-pro’s en had juist een andere ervaring met de Teufels. Hij vond ze juist supergoed klinken. Minstens zo goed als de AirPod pro’s. Ook viel hem op dat het leek of er actieve noisecancelling op zat, zo goed hielden de orginele tips dus geluid tegen! Dus blijkt maar weer dat pasvorm erg verschillend kan zijn.
Zelf heb ik nu symbio-mandarin eartips gekocht, memory foamdopjes met siliconen buitenkant. Hierdoor gegarandeerd goede pasvorm (foam zet iets uit na het indoen). De siliconen buitenkant zorgt dat ze goed schoon te maken zijn en langer meegaan dan bijv Comply eartips die van memoryfoam zijn. Heb ook nog Sony-hybrid tips besteld, schijnen ook super te zijn. Enige nadeel van de symbio-eartips tov de orginele is dat ze niet goed in het laaddoosje passen, das wel erg jammer. Ze gaan op een lading zeker 6 uur mee, incl het doosje zou je er dik 25 uur mee moeten kunnen doen.

Ik had nog beetje mazzel bij de aanschaf. De eerste 100 kopers kregen €50,- korting _/-\o_ . Ne even gecheckt, er zijn er meer dan 100 verkocht, dus kosten ze nu €149,-. Maar daar had ik ze ook voor gekocht. Jammer van de micro-USB laadpoort, ANC mis ik niet.

Ben benieuwd waar jij op uitkomt! Succes met je keuze!

• Goemies
Misschien dat iemand anders nog een antwoord heeft op of het als storend is als er gebruik wordt gemaakt van master/slave en ze niet onafhankelijk van elkaar kunnen functioneren? (een in de case, de ander in je oor).

• thunder68
Hmtsjmftsch schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 09:56:
Ik heb de Anker Soundcore Liberty Air 2 besteld. Komt vandaag binnen als het goed is.
Product page: https://www.soundcore.com...er&keywords=sub_uk3910011
Scarbir review: https://www.scarbir.com/tws/soundcore-liberty-air-2-review

Iemand van jullie al ervaring met deze oordopjes?
Ik heb nu de Xiaomi Airdots. Doen het prima voor calls en podcasts, maar voor muziek en video vind ik het geluid veel te licht.
Ik zal mijn ervaring met de Liberty Air 2 hier posten zodra ik ze een beetje heb getest.
Hoi, ik ben benieuwd hoe ze je bevallen? Ben zelf ook op zoek; en vooral bedieningsgemak, accuduur in reallife en geluid ben ik benieuwd naar :9

Groet,
Ron

• Hmtsjmftsch
thunder68 schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 11:52:
[...]

Hoi, ik ben benieuwd hoe ze je bevallen? Ben zelf ook op zoek; en vooral bedieningsgemak, accuduur in reallife en geluid ben ik benieuwd naar :9

Groet,
Ron
Ze bevallen uitstekend. Ik gebruik ze voor mijn teams calls, muziek, podcasts en netflix op mijn PC. Geluid is in alle gevallen erg mooi. Er zit een app bij waarmee je verschillende geluidsprofielen kunt selecteren of, via de equalizer, je eigen soundprofiel aan kunt maken. Geluid is mooi en gedetailleerd, goed bereik in highs en lows.
Bediening is goed. Via de app kan je zelf selecteren welke acties je wilt hebben onder de touch knoppen (call opnemen/ afbreken, volgende/ vorige nummer, harder/ zachter, voice assistent). Ik vind alleen het volume harder/ zachter niet handig werken op de een of andere manier. Andere functies werken wel goed.
Connectiviteit is goed. Alleen op PC selecteert hij nog wel eens een soort mono modus o.i.d. Even switchen van modus lost dit snel op.
Kortom: ik vind ze het geld meer dan waard. Ik gebruik ze dagelijks meerdere malen en had vantevoren nooit gedacht dat ik ze zo vaak zou gaan gebruiken. Ik vind nu zelfs stofzuigen niet erg meer! Dopjes in, podcast aan en gaan! 8) :+

edit: Sorry, ik zie dat ik het nog niet over de accuduur heb gehad. Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe lang ze op 1 lading meegaan, maar ondanks zeer frequent gebruik heb ik nog nooit met een lege accu te maken gehad. Ik stop ze na gebruik altijd weer terug in de case, die ze automatisch weer oplaadt. De case zelf laad ik eens in de week of eens per 2 weken op.

[Voor 12% gewijzigd door Hmtsjmftsch op 21-08-2020 12:22]

• thunder68
Thanks voor je feedback! Ik lees in andere reviews dat het wat lastig is om ze te pairen/koppelen. Is dat ook jouw ervaring? En heb je ze aan een Iphone of android toestel gekoppeld?

Zelf heb ik net de teufel airy tws gekocht. Op zich goed geluid maar doordat de pasvorm van de eartips in mijn oren niet super was heb ik losse dopjes aangeschaft (mandarin-dopjes, kruising van foam met siliconen omhulsel; eg goed). Alleen met die dopjes passen ze niet meer in de case dus moet ik steeds de dopjes er op- en af halen. dat gaat mij na een week al vervelen dus die stuur ik terug. Jammer want het geluid, bediening en accuduur zijn prima.

• Hmtsjmftsch
Koppeling met android telefoon en PC (niet tegelijk). In beide gevallen geen enkel probleem. Verbinding is voor beiden stabiel.

• thunder68
Hmtsjmftsch schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 12:30:
[...]

Koppeling met android telefoon en PC (niet tegelijk). In beide gevallen geen enkel probleem. Verbinding is voor beiden stabiel.
Door jouw ervaring en na nog wat reviews bekeken te hebben heb ik ze ook besteld. Ben benieuwd!

• Hmtsjmftsch
Een dan ben ik weer benieuwd hoe ze jou bevallen. ;)

• psy
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

psy

Kennis is macht

Pfff ik begin nu toch wel te twijfelen aan de kwaliteit van hedendaagse oordopjes.
Ik gebruik al heel lang de nodige koptelefoons, waarvan een hoop in-ears maar de laatste tijd gaat het wel hard.
De laatste goede was een Sony MDR-EX71, maar sinds een Sony MDR-90EX (import) is het nogal matig. Deze was na een paar maanden licht gebruik aan beide kanten defect.
Voor mijn dochter laatst heb ik twee goedkope Sony MDR-EX110AP besteld, maar de eerste hiervan was al na nog geen twee maanden gebruik kapot.
Ik heb mijn beklag gedaan bij Amazon en heb het geld terug gekregen, maar dit kan toch niet langer zo. Ik kan toch geen 6 koptelefoons per jaar gaan kopen?

Wat zijn tegenwoordig nog fatsoenlijke in-ears qua kabels? Het feit dat de relatief dure MDR-90EX defect is gegaan baart me zorgen, deze had op het oog fatsoenlijke sterke (platte) kabels, maar die heb ik echt nauwelijks gebruikt en ging gewoon snel stuk.

• SD5k
  • Nu online

SD5k

>4&X

psy schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 17:03:
Pfff ik begin nu toch wel te twijfelen aan de kwaliteit van hedendaagse oordopjes.
Ik gebruik al heel lang de nodige koptelefoons, waarvan een hoop in-ears maar de laatste tijd gaat het wel hard.
De laatste goede was een Sony MDR-EX71, maar sinds een Sony MDR-90EX (import) is het nogal matig. Deze was na een paar maanden licht gebruik aan beide kanten defect.
Voor mijn dochter laatst heb ik twee goedkope Sony MDR-EX110AP besteld, maar de eerste hiervan was al na nog geen twee maanden gebruik kapot.
Ik heb mijn beklag gedaan bij Amazon en heb het geld terug gekregen, maar dit kan toch niet langer zo. Ik kan toch geen 6 koptelefoons per jaar gaan kopen?

Wat zijn tegenwoordig nog fatsoenlijke in-ears qua kabels? Het feit dat de relatief dure MDR-90EX defect is gegaan baart me zorgen, deze had op het oog fatsoenlijke sterke (platte) kabels, maar die heb ik echt nauwelijks gebruikt en ging gewoon snel stuk.
In het wat hogere segment heb je in-ears met verwisselbare kabels, daar zou ik eens naar kijken.

• 13art

13art

Moderator Mobile
SD5k schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 17:06:
[...]

In het wat hogere segment heb je in-ears met verwisselbare kabels, daar zou ik eens naar kijken.
Daarvoor hoef je niet eens in het hogere segment te kijken.
https://aartjan.nl/blog/beste-oordopjes-en-headsets/

...

• thunder68
Hmtsjmftsch schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 00:14:
Een dan ben ik weer benieuwd hoe ze jou bevallen. ;)
Heb de anker soundcore liberty air 2 net binnen. Eerste indruk is erg positief! goed geluid met zowel (voor mijn voorkeur) mooie bas maar ook de hogere frequenties zijn helder en duidelijk te horen. De rest moet ik nog testen/proberen, kom er nog op terug. Het zijn in ieder geval blijvertjes. :P

• Jeebus
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 24-02 13:51
Ik heb het merk Tin HIFI nog niet voorbij zien komen geloof ik.
Ik volg een aantal audio youtube kanalen en de Tin T2 waren een beetje een hype eind 2019.
Ze kregen goede reviews en kosten maar $40,- dus heb een setje besteld.

Ik kwam van een Massdrop X NuForce EDC3. Dat is een triple BA IEM.
Geluid was ok maar een beetje mid/high centric en weinig bass.
Build quality was om te huilen. Eerste setje was na 3 maanden stuk. Nieuw setje gekregen, weer na 3 maanden stuk. Ik heb ze maar gecombineerd tot 1 werkende.

Toen ik de T2's in deed was het alsof ik een subwoofer in mijn oren had. Maar op een goede manier, niet boomy of muddy maar erg strak.Ik ben geen audiofiel dus kan geen omschrijving geven met termen als "V-shaped" of "sparkly". Wat ik wel kan zeggen is dat de lage tonen niet overheersend zijn. Ik kan ze dagen lang in hebben zonder vermoeiing. Pasvorm is prima.Mooie braided kabel.

• dewil1990
  • Registratie: augustus 2005
  • Nu online
Ik ben opzoek naar volledig draadloze in-ears, zowel voor het luisteren naar muziek maar met name ook om in combinatie met pc/laptop te gebruiken voor Skype/Teams calls.

Nu heb ik al een Bose Bose QC 35II, voor calls is deze echter niet ideaal. Echter, actieve noise cancelling is voor de in-ears daarom geen must. Omdat deze Bose al een smak geld heeft gekost ;), zou het wel mooi zijn als de in-ears onder de € 150,- blijven (liefst nog minder).

Ik had zelf de Teufel AIRY TRUE WIRELESS op het oog. Ik ben benieuwd of iemand ervaring heeft met deze dopjes i.c.m. pc/laptop en skype/teams call.
Nu lees ik hier ook over de Anker Soundcore Liberty Air 2 in-ears. Daar ga ik ook eens naar kijken.

Heeft iemand anders nog goede tips?

• hoevenpe
  • Registratie: juni 2000
  • Nu online
dewil1990 schreef op woensdag 2 september 2020 @ 09:16:
Heeft iemand anders nog goede tips?
Jabra Elite 75t overwogen?
Hearthrough werkt erg goed, niet active maar vergelijkbaar effect.

[Voor 15% gewijzigd door hoevenpe op 02-09-2020 09:18]

• Hmtsjmftsch
Hmtsjmftsch schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 12:19:
[...]

Ze bevallen uitstekend. Ik gebruik ze voor mijn teams calls, muziek, podcasts en netflix op mijn PC. Geluid is in alle gevallen erg mooi. Er zit een app bij waarmee je verschillende geluidsprofielen kunt selecteren of, via de equalizer, je eigen soundprofiel aan kunt maken. Geluid is mooi en gedetailleerd, goed bereik in highs en lows.
Bediening is goed. Via de app kan je zelf selecteren welke acties je wilt hebben onder de touch knoppen (call opnemen/ afbreken, volgende/ vorige nummer, harder/ zachter, voice assistent). Ik vind alleen het volume harder/ zachter niet handig werken op de een of andere manier. Andere functies werken wel goed.
Connectiviteit is goed. Alleen op PC selecteert hij nog wel eens een soort mono modus o.i.d. Even switchen van modus lost dit snel op.
Kortom: ik vind ze het geld meer dan waard. Ik gebruik ze dagelijks meerdere malen en had vantevoren nooit gedacht dat ik ze zo vaak zou gaan gebruiken. Ik vind nu zelfs stofzuigen niet erg meer! Dopjes in, podcast aan en gaan! 8) :+

edit: Sorry, ik zie dat ik het nog niet over de accuduur heb gehad. Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe lang ze op 1 lading meegaan, maar ondanks zeer frequent gebruik heb ik nog nooit met een lege accu te maken gehad. Ik stop ze na gebruik altijd weer terug in de case, die ze automatisch weer oplaadt. De case zelf laad ik eens in de week of eens per 2 weken op.
Kleine update: ik heb eergisteren een update gekregen voor de oortjes. Het volume harder/ zachter zetten werkt nu ook goed. Fijn dat ze blijven ondersteunen en verbeteren!

• thunder68
Hmtsjmftsch schreef op woensdag 2 september 2020 @ 09:25:
[...]

Kleine update: ik heb eergisteren een update gekregen voor de oortjes. Het volume harde/ zachter zetten werkt nu ook goed. Fijn dat ze blijven ondersteunen en verbeteren!
Kijk, das fijn! Ga hem gelijk updaten ook! bedankt voor het doorgeven. Ben er nog steeds superblij mee. De vorige die ik had (Teufel Airy TWS) kon niet updaten en had geen eigen app. Updates verwacht je eigenlijk wel in een setje van €150..

• GS88
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 24-02 11:41

GS88

π raat

harveydwijs2 schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 23:26:
[...]

Oneplus buds stond ook op mijn lijstje :)

Helaas zijn ze nog niet leverbaar, maar staat zeker op mijn lijstje. Dank!
Ik ben ook op zoek naar earbuds (niet in-ear), had heel lang de AKG Y16a, was er heel tevreden mee.. maar die is nu kapot.

Het liefst had ik deze gewoon weer gehaald, maar zover ik zie zijn ze nergens meer verkrijgbaar..

[Voor 11% gewijzigd door GS88 op 02-09-2020 11:54]

Rotterdam

• the_eye6
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 23-02 14:14
GS88 schreef op woensdag 2 september 2020 @ 11:18:
[...]

Ik ben ook op zoek naar earbuds (niet in-ear), had heel lang de AKG Y16a, was er heel tevreden mee.. maar die is nu kapot.

Het liefst had ik deze gewoon weer gehaald, maar zover ik zie zijn ze nergens meer verkrijgbaar..

[Afbeelding]
Jawel, de laatste
https://www.ebay.com/itm/...nes-EarBuds-/272367747900

• GS88
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 24-02 11:41

GS88

π raat

Wel erg aan de prijs..
Maar goed dat je Ebay noemde.. was ik vergeten op te zoeken, kwam de AKG K318 tegen, is me alleen onduidelijk of deze nou gebruikt is of niet..

https://www.ebay.com/itm/...fe98c6:g:x3oAAOSwAgpfOGM9

Voor mijn gevoel zien ze er ook hetzelfde uit als de Y16a?

Rotterdam

• Hmtsjmftsch
Voor de oordopjes liefhebbers, een paar tips om het geluid nog wat te verbeteren: https://www.scarbir.com/guide/improve-sound-of-your-tws

Pagina: 1 ... 26 27 28 Laatste

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True