Waarom wil je per se vanuit het buitenland bestellen? Het lijkt mij het makkelijkste om gewoon bij een Nederlandse winkel iets te bestellen. Makkelijkste betaalopties, levertijd van 1 dag, en garantie op je product.robin96 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 23:15:
Wat voor oordopjes heb je nu, en hoe bevallen die??
op dit moment oordopjes die bij een samsung telefoon zitten. ik was er aardig tevreden mee alleen jammer dat na een paar maanden al stuk zijn (ruis)
In-ears of oordopjes??
in ears
Welke muziekgenres luister je het meest naar? En welke af en toe??
ik luister meestal naar "radio"muziek (Itunes top 30 / slamfm) dus best veel verschillende soorten
Hoe wil je jouw oordopjes / in-ears gaan gebruiken? Bedoeld voor thuis, in het OV, bij het sporten of .... ??
ik wil ze gaan gebruiken voor tijdens het reizen en met huiswerk maken.
Heb je een merkvoorkeur?
nee weinig ervaring
Wat is het budget?
maximaal €20 het liefst rond de €15
Heb je verder nog eisen / verwachtingen bij je nieuwe oordopjes?
na een paar sites te hebben bekeken (thewirecutter & reviewed.com)
heb ik deze gevonden
Enhanced Bass Hi-Fi Noise Isolating Earphones
&
Panasonic RPTCM125A Headphones Blue
en ook nog deze
xiaomi mi
ik neig naar de panasonics of de mi's maar dan is de vraag wat is het verschil .
moeilijke keuzes![]()
alvast bedankt voor de hulp
robin
nog een vraag heb ook nog ouderen oordopjes gekregen van mijn oom (zat bij zijn senioren telefoon)
maar als ik daar mee een filmpje kijk of twitch. bijv. een filmpje kijk waarbij iemand praat en dat je muziek op de achter grond heb)
hoor ik de muziek heel hard en de stem bijna niet enig idee hoe dit zou kunnen?
en bij een liedje is er niks aan de hand.
nogmaals bedankt
Met een budget van 15 euro heb je niet heel veel opties voor echt goed geluid. Met zo'n klein budget worden hier wel vaker deze in-ears van Philips aangeraden:
pricewatch: Philips SHE3590 (Zwart)
Die kun je voor 12 euro bestellen en worden heel snel geleverd.
Zeker niet perfect klinkend, maar presteert voor een klein budget heel aardig. Voor 15 euro ken ik eigenlijk geen andere in-ears die duidelijk beter zijn.