Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 22:37

Hoite

Goed verhaal

Mektheb schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 12:13:
[...]

Waar halen jullie dat dan ?, ik zoek me wezeloos haha..
De *.ISPW kan je bij een bekend piratenschip ophalen.
Download wel de juiste versie voor jouw iPhone, daarna update je hem met Option>Update in iTunes.
Of voor windows, Shift>Update.

Maak wel eerst een backup!

Open daarna je verse ISPW en de rest gaat vanzelf.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:34
Hoite schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 12:18:
[...]

De *.ISPW kan je bij een bekend piratenschip ophalen.
Download wel de juiste versie voor jouw iPhone, daarna update je hem met Option>Update in iTunes.
Of voor windows, Shift>Update.

Maak wel eerst een backup!

Open daarna je verse ISPW en de rest gaat vanzelf.
Ah ok :) thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanvdv
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-06-2024
Zou er iemand van ios7 kunnen checken of runkeeper werkt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 13:56

Ultimation

Het is als Appels en peren

Ik heb nu ook iOS7 draaien, alle apps kunnen er op. Alleen soms bij Whatsapp verdwijnt soms het 'stuur' knopje en invoerveld achter het toetsenbord.

MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

De interactieve website die werd gebruik voor de OSX Maverick CPU stress test deed me wel even denken aan de intro van Breaking Bad.

Waren er nog meer mensen gecharmeerd van dit concept ?

(offtopic)
Ik vroeg me af in hoeverre het mogelijk zou zijn om hier een screensaver van te maken.

Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-HONrOYJbFQw/Ubb6NpSlnfI/AAAAAAAAByQ/P9RRZFnk-64/s550/Stress%2520Test%25202%2520copy.jpg

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rynon
  • Laatst online: 21-09 22:37
johanvdv schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 12:24:
Zou er iemand van ios7 kunnen checken of runkeeper werkt ?
Bij mij werkt die uitstekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanvdv
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-06-2024
Thnx, dan ga ik ook upgraden !
rynon schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 12:30:
[...]

Bij mij werkt die uitstekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Hoor ook tegenstrijdige verhalen over iOS7 en Navigon (dan wel niet met een iPhone5).

Iemand in de gelegenheid om dit te checken of dit een beetje draait??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rynon
Zijn er meer mensen die de tijdzone niet kunnen veranderen? Kan daardoor namelijk geen imessage versturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ben zelf absoluut geen goede TS'er, maar is het niet handiger om een iOS 7 ervaringen en discussietopic te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation
  • Laatst online: 19-09 13:56

Ultimation

Het is als Appels en peren

iOS discussie kan hier: [iOS 7] Ervaringen & Discussie

MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Dat doe je snel... d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:28

Trackerfire

BTC HODLER

rynon schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 12:43:
Zijn er meer mensen die de tijdzone niet kunnen veranderen? Kan daardoor namelijk geen imessage versturen
Je moet even de locatievoorzieningen aanzetten. Ik had hetzelfde probleem, en blijkt standaard dus uit te staan :)!

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:22

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Safari 6.1 is wel een hele verbetering. Safari 6.0.x zorgde met grote regelmaat voor irritaties door traagheid en hoog cpu-gebruik. Over 6.1 ben ik tot nu toe (paar uurtjes gebruikt) een stuk beter tevreden. Ben benieuwd naar de andere prestatieverbeteringen in Mavericks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:19

PBP

Tijd voor een 10.9 Mavericks topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xcode 5 even geprobeerd, loopt vast bij het opstarten hier... Wellicht te maken met OS X 10.8.3. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
PBP schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 13:29:
Tijd voor een 10.9 Mavericks topic?
Jup!
Hoe staat het daarvoor bij mensen? Is deze versie redelijk stabiel en wat zijn de ervaringen?

[ Voor 24% gewijzigd door ProfoundValue op 11-06-2013 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 08:38

zwik

randomized

Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 13:31:
Xcode 5 even geprobeerd, loopt vast bij het opstarten hier... Wellicht te maken met OS X 10.8.3. :9
Kan je kijken zodra die weer werkt of er code formatting in zit? :) . Zoiets als ctrl/command-shift-f in Eclipse om code netjes te formatteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

ProfoundValue schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 13:31:
[...]

Jup!
Hoe staat het daarvoor bij mensen? Is deze versie redelijk stabiel en wat zijn de ervaringen?
Installing :P . Eerste wat opvalt met installatie is het gebrek aan linnen background

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zwik schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 13:34:
[...]

Kan je kijken zodra die weer werkt of er code formatting in zit? :) . Zoiets als ctrl/command-shift-f in Eclipse om code netjes te formatteren.
Ben benieuwd of ik hem werkend krijg, crasht nog steeds direct... :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rynon
ja die stond al aan dus snapte er niets van maar je kan blijkbaar ook je tijdzone aan en uitzetten in je locatievoorzieningen :/ danku!
Trackerfire schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 13:24:
[...]

Je moet even de locatievoorzieningen aanzetten. Ik had hetzelfde probleem, en blijkt standaard dus uit te staan :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
PBP schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 13:36:
[...]

Installing :P . Eerste wat opvalt met installatie is het gebrek aan linnen background
Hmm.. kun je dat gewoon doen zonder dev te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

ProfoundValue schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 13:54:
[...]

Hmm.. kun je dat gewoon doen zonder dev te zijn?
Ja. Maar ik ben wel een dev :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zwik schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 13:34:
[...]

Hij werkt weer, het kwam door de plugins die er in stonden. :+

Maar ik heb geen idee wat er qua formatting in Eclipse zit. Maar in Xcode kan ik alleen re-indenting vinden, en iets van "Balance Delimiter", maar ik heb geen idee wat het doet.

Voor de rest oogt het allemaal wel goed. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 08:38

zwik

randomized

Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 14:03:
[...]

Hij werkt weer, het kwam door de plugins die er in stonden. :+

Maar ik heb geen idee wat er qua formatting in Eclipse zit. Maar in Xcode kan ik alleen re-indenting vinden, en iets van "Balance Delimiter", maar ik heb geen idee wat het doet.

Voor de rest oogt het allemaal wel goed. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

OSX 10.9 bevalt tot op heden ook goed, safari heeft wat goede functies erbij gekregen en het dock is nu ook semi transparant glas, zoals in iOS. Voor de rest is het wel erg fijn dat Maps er nu ook in zit. Straks eens installeren op de macbook air, kijken of de accuduur nu wat langer is.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Wat plaatjes van OS X 10.9 Mavericks
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vqD6epA.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/61rFKfN.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/oZ90zvi.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hN0EDdz.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mcNlcIq.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Ydk9VLX.png

[ Voor 16% gewijzigd door PBP op 11-06-2013 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:55
Dus ik liet net een kennis om mijn iPhone 4 als een "proefkonijn" te gebruiken voor iOS7, hij heeft zelf iPhone 5 en het werkt erg goed (af en toe een bug of crash maar dat komt omdat 3rd party apps dat veroorzaken, vandaar dus dat die niet voor de consument uit is :D )
Conclusie, op de genoemde functies na missen we op iPhone 4 alle transparantie, echt ALLE het is gewoon "solid", ook geen gimmicks als meebewegende achtergrond en ook geen living wallpaper op de 4.
De animaties die er wel zijn, voelen gewoon TRAAG aan, het zijn geen iPhone 3G op iOS 4 toestanden maar iPhone 3GS werk veel soepeler op iOS6 dan iPhone 4 nu op iOS7.

Het is laggy, traag, niet ernstig maar wel zwaar irritant omdat het traag aanvoelt en ook zo is.

Als de uiteindelijke versie ook zo is, dan sla ik iOS7 over op mijn iPhone 4, echt waar de telefoon is dan gewoon niet meer fijn om te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mizgala28 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 14:31:
Dus ik liet net een kennis om mijn iPhone 4 als een "proefkonijn" te gebruiken voor iOS7, hij heeft zelf iPhone 5 en het werkt erg goed (af en toe een bug of crash maar dat komt omdat 3rd party apps dat veroorzaken, vandaar dus dat die niet voor de consument uit is :D )
Conclusie, op de genoemde functies na missen we op iPhone 4 alle transparantie, echt ALLE het is gewoon "solid", ook geen gimmicks als meebewegende achtergrond en ook geen living wallpaper op de 4.
De animaties die er wel zijn, voelen gewoon TRAAG aan, het zijn geen iPhone 3G op iOS 4 toestanden maar iPhone 3GS werk veel soepeler op iOS6 dan iPhone 4 nu op iOS7.

Het is laggy, traag, niet ernstig maar wel zwaar irritant omdat het traag aanvoelt en ook zo is.

Als de uiteindelijke versie ook zo is, dan sla ik iOS7 over op mijn iPhone 4, echt waar de telefoon is dan gewoon niet meer fijn om te gebruiken.
Een iPhone 4 is nou eenmaal niet het krachtigste apparaat. Als de eerste retina-versie van de iPhone is hij op het grafische gedeelte minder qua performance dan de iPhone 3GS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
De GPU is gelijk als ie v/d de 3GS maar met meer pixels, dan nog zie je hoe zwaar in 1 klap iOS7 op de GPU weegt, oudere versies doen dat veel minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
Mizgala28 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 14:42:
De GPU is gelijk als ie v/d de 3GS maar met meer pixels, dan nog zie je hoe zwaar in 1 klap iOS7 op de GPU weegt, oudere versies doen dat veel minder.
Daarbij heeft de iPhone 4 een A4 single-core chip, terwijl de 4S een A5 dual-core heeft. De iPhone 4 kan het dus nog net aan, terwijl je bij de 4S geen problemen zal ondervinden. Een beetje zoals de 3GS bij iOS 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
ThomasG schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 14:47:
[...]
Daarbij heeft de iPhone 4 een A4 single-core chip, terwijl de 4S een A5 dual-core heeft. De iPhone 4 kan het dus nog net aan, terwijl je bij de 4S geen problemen zal ondervinden. Een beetje zoals de 3GS bij iOS 6.
dat gevoel is het inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
ThomasG schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 14:47:
[...]
Nou die gevoel gaat meer richting iOS4 op de iPhone 3G hoor, 3GS is een stuk sneller onder iOS6 dan iPhone 4 onder iOS7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:54
Zojuist ook maar eens de 10.9 beta geïnstalleerd, ik merk vooral dat het scrollen veel vloeiender gaat op m'n Retina MBP.
Voor de rest lijkt het allemaal redelijk goed te werken, de notitie blok zonder lijntjes is wel erg leeg... Ik verwacht dat de dock iconen van de standaard apps nog worden aangepast ;).

Zodadelijk maar eens met iOS7 beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Komen er nu nog meer dingen deze week zoals misschien de iPad 5 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:44

Ethirty

Who...me?

Daar is geen enkele indicatie voor, dan waren die gister wel aangekondigd. Misschien in de herfst weer.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 14:53:
Komen er nu nog meer dingen deze week zoals misschien de iPad 5 ?
Dat denk ik niet hoor. Als er een stille update komt van bepaalde producten zullen het gewoon kleine updates zijn zoals een nieuwe cpu (Haswell) in de rMBP bijvoorbeeld. Maar ik denk zelf niet dat we daarop mogen hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Ethirty schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 14:54:
Daar is geen enkele indicatie voor, dan waren die gister wel aangekondigd. Misschien in de herfst weer.
Dat denk ik inderdaad. Dan komt de Mac Pro, en waarschijnlijk meer producten zoals de iPhone 5S, nieuwe Retina MacBook Pro's (als ze geen stille update krijgen komende weken). En misschien nog iets anders leuks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 14:55:
[...]

Dat denk ik niet hoor. Als er een stille update komt van bepaalde producten zullen het gewoon kleine updates zijn zoals een nieuwe cpu (Haswell) in de rMBP bijvoorbeeld. Maar ik denk zelf niet dat we daarop mogen hopen.
He Jammer, dan moet ik nog lang wachten op de 5 :)!
Andere kant had ik wel wat meer verwacht dan in dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 14:57:
[...]

He Jammer, dan moet ik nog lang wachten op de 5 :)!
Andere kant had ik wel wat meer verwacht dan in dit geval.
Niet vergeten dat het hier om de Developer Conference gaat. Het draait hier voornamelijk om de software. De laatste jaren heeft Apple hier ook een aantal nieuwe producten laten zien maar dat wil niet zeggen dat ze hiervan een gewoonte gaan maken hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 14:58:
[...]

Niet vergeten dat het hier om de Developer Conference gaat. Het draait hier voornamelijk om de software. De laatste jaren heeft Apple hier ook een aantal nieuwe producten laten zien maar dat wil niet zeggen dat ze hiervan een gewoonte gaan maken hoor.
Ze laten tijdens de WWDC vooral nieuwe producten zien die vernieuwend zijn in de zin van dat developers daar op in moeten spelen. Zoals bijvoorbeeld Retina schermen voor een MacBook, omdat ze grafisch scherpere afbeeldingen moet gebruiken, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Als je goed kijkt zie je dat niet álle transparantie mist, maar veel schelen doet 't niet.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThomasG schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 15:03:
[...]
Ze laten tijdens de WWDC vooral nieuwe producten zien die vernieuwend zijn in de zin van dat developers daar op in moeten spelen. Zoals bijvoorbeeld Retina schermen voor een MacBook, omdat ze grafisch scherpere afbeeldingen moet gebruiken, etc.
Dat klopt ja. Dat is dus ook de reden dat er geen nieuwe iPad is aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Laatst online: 21-04-2018
Hoe zit het een nieuwe iPhone? Zal dan zomaar geintroduceerd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tennisbal schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 15:08:
Die krijgt een apart event in de herfst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Klopt.

Maargoed een andere vraag, weet iemand of de apps die in je multitask scherm staan ( omdat ze opgestart zijn in de achtergrond) nu meer data vebruiken of niet?
Mijn 3g verbruik van vandaag is al 164mb en dat terwijl ik hetzelfde doe als normaal en dan kom ik op een dag niet boven de 50mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Tennisbal schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 15:08:
Nee apart event waarschijnlijk ergens in september met de launch van iOS7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Mizgala28 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 15:10:
Klopt.

Maargoed een andere vraag, weet iemand of de apps die in je multitask scherm staan ( omdat ze opgestart zijn in de achtergrond) nu meer data vebruiken of niet?
Mijn 3g verbruik van vandaag is al 164mb en dat terwijl ik hetzelfde doe als normaal en dan kom ik op een dag niet boven de 50mb.
Volgens mij verbruik je de eerste dag na het updaten sowieso wat meer. En apps die in de achtergrond draaien kunnen met iOS 7 gewoon data blijven binnen hengelen, maar ik denk dat het niet zoveel zal schelen. Hooguit dat je nieuws app de nieuwe headlines automatisch binnen hengelt, zodat ze er zijn wanneer je het nodig hebt. Maar ik mag hopen dat de ontwikkelaars van die apps zorgen dat er niet hele foto's naar binnen gehengeld worden, als het op de achtergrond draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Het is een beta waarin debugging aanstaat wat nogal veel resources vreet maar daardoor krijgt Apple wel feedback elke keer als jij synct.
De final versie heeft dit niet en zal daardoor al automatisch sneller zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Corleone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 18:44

Als de snelheid verbeterd (het immers een beta), dan mis je dus qua uiterlijk alleen de transparency en het meebewegende achtergrond. De meebewegende achtergrond zou ik zelf denk sowieso direct uitzetten en transparency voegt volgens mij niet zoveel toe aan de gebruikservaring.
Alleen om het control center zou ik IOS 7 dus wel op m'n iPhone 4 zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoiler
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-09 15:51
Mocht je de update naar IOS 7 uitvoeren, is er dan nog wel een mogelijkheid om terug te gaan naar 6?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Spoiler-2634/hero/28547946

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Spoiler schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 16:23:
Mocht je de update naar IOS 7 uitvoeren, is er dan nog wel een mogelijkheid om terug te gaan naar 6?
spoiler:
Ja dit is mogelijk en is al meermaals voorbij gekomen

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoiler
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-09 15:51
Fietsbel schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 16:24:
[...]

spoiler:
Ja dit is mogelijk en is al meermaals voorbij gekomen
Whoops |:( toch bedankt

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Spoiler-2634/hero/28547946

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Zijn er ook mensen die al een developer preview van OSX Mavericks hebben geprobeerd (is die überhaupt al uit)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-09 08:43

HaterFrame

Well... Poo came out!

Aloys schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 16:55:
Zijn er ook mensen die al een developer preview van OSX Mavericks hebben geprobeerd (is die überhaupt al uit)?
Neus>lengte>kijken: [OS X Mavericks 10.9] Ervaring & Discussie - Deel 1

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-09 09:37
Zou iemand de nieuwe default wallpapers van iOS7 willen uploaden? :) Zou die graag willen hebben namelijk.

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-09 11:38

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Vreemd, Facetime werkt niet meer op me Mac na de upgrade naar iOs 7 op me iPhone. 8)7
Blijft maar op inloggen staan hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Laatst online: 26-09 08:43

HaterFrame

Well... Poo came out!

Psycho_Mantis schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 18:55:
Vreemd, Facetime werkt niet meer op me Mac na de upgrade naar iOs 7 op me iPhone. 8)7
Blijft maar op inloggen staan hier...
Werkt prima hier!

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-09 11:38

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Mac Mini ff een herstart gegeven, nu werkt het. Toch wel vreemd dat ik opnieuw moest inloggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xven0mxz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-09 17:47

xven0mxz

Feyenoord Rotterdam 1908!

>:) waarom duurt het nu al 3 uur om de iphone 5 versie te downloaden... ik wil ios7..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom hier net een leuke rant tegen over iOS7. Toch wel eens de moeite om te lezen imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-09 11:00

NvM

Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 20:44:
Ik kom hier net een leuke rant tegen over iOS7. Toch wel eens de moeite om te lezen imo.
Zeker interessant. Een kritische noot is nooit weg. 'Changes for the sake of change.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-07 14:36
Mizgala28 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 15:10:
Klopt.

Dat heb ik dus ook, maar terugdenkend aan iOS 6 beta 1 had ik hetzelfde. Tot beta 2 of 3 iets hogere dataverbruik, daarna niet meer.

Denk dat het een bug is in deze beta, hoop dat het bij de volgende opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-07 14:36
Zeker interessant en een terechte kritische noot, hoop dat Apple er iets mee doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01:10

Fiber

Beaches are for storming.

Waarom maakt Apple nog steeds geen widgets of live-tile achtige dingen mogelijk bij iOS...?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
  • Registratie: Mei 2007
Fiber schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 21:10:
Waarom maakt Apple nog steeds geen widgets of live-tile achtige dingen mogelijk bij iOS...?
Widgets op android vond ik vaak alleen maar irritant en druk. Ik ben juist overgestapt op IOS doordat alles overzichtelijk en clean was. Daar lijkt nu helaas een beetje een einde aan te komen....:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Laatst online: 21-04-2018
zynex schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 21:52:
[...]

Widgets op android vond ik vaak alleen maar irritant en druk. Ik ben juist overgestapt op IOS doordat alles overzichtelijk en clean was. Daar lijkt nu helaas een beetje een einde aan te komen....:(
Eens, ben van de S2 (wilde android testen) met dualboot Rom etc teruggeswitch't naar de 3GS. Stuk trager maar o zoveel relaxter werken. Miste de Widget's absoluut niet (terwijl ik 6 schermen vol had). Best vreemd eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17:43

4bit

Onward, to futility!

Ik gebruik widgets niet op android. Ik vind het veel handiger om gewoon de app te openen en meteen alles van die app te kunnen gebruiken/bekijken ipv een 1/3 scherm ofzo preview van de app te hebben (aka widget).

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimzm
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-09-2024
Veel terechte kritiek denk ik. Ik heb iOS 7 nog niet op mijn telefoon staan dus ik baseer mijn mening op screenshots en filmpjes. Waar ik me het meest zorgen om maak zijn de buttons en de consistentie. Dat zijn juist twee dingen waardoor het huidige iOS zo gebruiksvriendelijk is. Buttons zijn heel makkelijk te vinden en het is heel duidelijk wat allemaal klikbaar is.

Daarnaast bevat iOS 7 een aantal inconsistenties die ik niet van Apple ben gewend. Iconen zijn niet hetzelfde door heel het OS heen. Wat me ook verbaast is Control Center. Het komt wat druk over, maar bovenal: er staan toggles en apps door elkaar heen. Door op de zaklamp te klikken gaat mijn lampje aan, geen idee wat het icoon ernaast is (ook slecht), met het derde icoon start ik mijn rekenmachine. Niet coherent met de rest van iOS; apps starten doe ik normaal gesproken alleen vanaf mijn homescreen. Nu ben ik niet debiel en ik zal niet verdwalen op mijn telefoon, maar juist de consistentie is een van de sterke punten van iOS t.o.v. bijvoorbeeld Android.

Ik ga best wennen aan iOS 7, maar ik denk dat ik mijn ouders ga aanraden niet te upgraden. (Terwijl die juist op mijn aanraden een iPhone hebben gekocht, waar ze erg blij mee zijn vanwege de gebruiksvriendelijkheid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Ze hadden het bij Apple wel over een grid dat ze ontwikkeld hadden voor de app-icons. Maar desondanks vind ik in de iconen van de standaard apps weinig structuur of consistentie zitten.

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Laatst online: 26-09 15:05
Inderdaad interessant om te lezen, alhoewel de stijl van het artikel inderdaad niet echt subtiel is. Ik vond zaken m.b.t. contrast en de buttons ook al een vreemde move, maar in dit artikel staan nog een heleboel andere soortgelijk zaken die mij nog niet eens opgevallen waren.

Het Controlcenter is ook niet moeders mooiste. Het lijkt eerlijk gezegd alsof iets gebeurde in de trend van:
2 weken voor de WWDC vond een developer nog een notitie met daarop "mensen willen snel settings wijzigen". Daaropvolgend hebben ze even snel een aantal settings/onderdelen bij elkaar gepropt in een menu en tada.. the Controlcenter is born. Echter denk ik dat ze dit in de komende maanden nog wel flink wat verfijningen zal krijgen.

Ik denk dat iOS7, ondanks een paar hele rare dingen op dit moment, bij de release zeker wel een mooie upgrade zal zijn t.o.v. iOS6 als ze die rare dingen verbeteren. Van alle aankondigingen ben ik nog het meest onder de indruk van de nieuwe Mac Pro. Oke, je kunt stellen dat hij eruit ziet als een vaas of glimmende prullenbak, maar op zich ziet hij er best cool uit. Daarnaast zijn de specs ook niet mis, maar ik vraag me af wat de temperaturen en geluidsopbrengst van dat ding zullen zijn onder flink rendering load. 2 CPU's en 2 GPU's met een 1 fan en een koelblok met hooguit het totale koeloppervlak van een Noctua NH-D14 :o
Als het goed werkt, enigszins koel blijft en tegelijk stil is dan lijkt het me een heel mooi apparaat. Het prijskaartje zal er als vanouds ook wel naar zijn maar oke.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Waarom spreekt iedereen continue over 2 CPU's? Heb ik dat net gemist toen mijn stream stotterde? Naar wat ik begreep komt er 1 12-core Xeon E5 in. Op geen enkele afbeelding is een 2e socket zichtbaar.

[ Voor 14% gewijzigd door Ethirty op 12-06-2013 00:33 ]

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Niet online
De apple website zegt:
The new Mac Pro is muscle through and through, starting with the new-generation Intel Xeon E5 chipset. With configurations offering up to 12 cores of processing power, up to 40GB/s of PCI Express gen 3 bandwidth, and 256-bit-wide floating-point instructions, you’ll never be at a loss for speed.
Dus het is 1 processor met 12 cores. Zou dat dan met of zonder HT zijn?

Edit: 6 cores en 12 threads volgens Intel ?! Al deze processoren hebben in ieder geval geen 12 cores. Hoewel sommige wel 8 cores hebben en dus het HT 16 threads kunnen draaien. Waarom zegt Apple daar niets over, geen upgrade mogelijkheid daartoe? http://ark.intel.com/products/64601

[ Voor 25% gewijzigd door Aloys op 12-06-2013 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Laatst online: 26-09 15:05
Ethirty schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 00:32:
Waarom spreekt iedereen continue over 2 CPU's? Heb ik dat net gemist toen mijn stream stotterde? Naar wat ik begreep komt er 1 12-core Xeon E5 in. Op geen enkele afbeelding is een 2e socket zichtbaar.
Ik heb de presentatie van Apple niet gezien, maar heb mijn info uit deze video van MKBHD, die over het algemeen zeer accuraat is. Op 1.48m noemt hij ook "dual Xeon CPU's" en toont de slideshow van Apple "up to 12 cores", dus tenzij Apple daarmee 12 threads bedoelt i.p.v. 12 echte cores, dan bevat ie wel degelijk 2 CPU's.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

*verkeerde apple topic

[ Voor 95% gewijzigd door Fietsbel op 12-06-2013 01:11 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Voor zover ik kan vinden zou het gaan om de nog onaangekondigde E5-2600 V2 (Grantely) met 12 cores/24 threads en support voor het 1866MHz geheugen waarover gesproken werd.
http://wccftech.com/intel...2-cores-xeon-e7-15-cores/

Als je de afbeelding ziet die ik eerder plaatste dan is er ook helemaal geen ruimte voor 2 CPU's, dat ding zit al propvol. De SSD zit langs de achterkant van een van de GPU sockets gemonteerd.

[ Voor 9% gewijzigd door Ethirty op 12-06-2013 01:13 ]

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Chiron schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 08:50:
[...]

Ik zat idd ook al klaar met mn creditcard voor een 13 inch haswell rMBP.. :| Maar wellicht komt het de rest van de week nog, evt. als silent upgrade.

Air is ook leuk maar wordt 'm niet voor mij, want geen ips (retina) scherm. Ben ook wel benieuwd naar real world benchmarks met die ulv processors.

De accuduur van de haswell air is wel een selling point wat ze even moeten maken, en dat verwatert als je daarnaast ook nog eens nieuwe rMBP's, en iMac's presenteert.
Daar heb je inderdaad een punt. Misschien willen ze de komende tijd de Air sales pushen om vervolgens met een rMBP update te komen. Heb dringend een nieuwe laptop nodig en ben al sinds het uitkomen van de retina aan het wachten op de tweede generatie. Dan is het een beetje jammer om te horen dat er een jaar na de introductie nog steeds geen opvolger bekend is gemaakt. Alles wees erop dat de tweede generatie er aan zat te komen.
Hopelijk komen ze binnenkort inderdaad met een stille update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Ik hoop het ook! Als ze een beetje slim zijn, doen ze dat toch zeker voor het begin van het nieuwe studiejaar. Beetje surfen leert al snel dat veel (US) studenten hopen dat er een nieuwe MBP voor het schooljaar uitkomt.

Maar zouden ze zo een grote vernieuwing onopgemerkt doen? Ik neem aan dat niet alleen de processor een upgrade krijgt, maar ook de SSD, Wifi en 'men' verwacht bij de rMBP dat die hierdoor weer wat kleiner wordt...

Het blijft allemaal speculeren natuurlijk, ik heb voor het eerst een keynote gezien nu. Hierdoor kreeg ik het gevoel dat ze de vernieuwde (r)MBP gaan introduceren met de release van Mavericks. Dit omdat ze binnen Mavericks nog een aantal energiebesparende en snelheidsverhogende truukjes geïntegreerd hebben. Daardoor komen de benchmarks van de (r)MBP nog beter uit. Mijn gevoel zegt dat ze de Haswells eerst in de retina Macbooks gaan stoppen.

Ik ben nog een redelijk vers in de Apple wereld (die overigens wel hoogst verslavend werkt...). Maar wil wel mijn ecosysteempje dit jaar completeren met 'een' goede Macbook. Ik zat ook al klaar met mijn bankpas, maar ga toch proberen te wachten op de vernieuwde MBP's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03 14:09
Volgens mij krijgen de nieuwe rMBP's Thunderbolt 2 om een 4K display aan te kunnen sturen. Wellicht wacht Apple ook nog op nieuwe GPU's voor de 15 inch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Tb2 is op zich volgens mij niet nodig voor 4K, dat kan DisplayPort zelf ook al.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-09 16:23

Tourniquet

Hiya, fellas!

https://twitter.com/twotribes/status/344472320485773312

New iOS7 design: Nobody seems to notice that Apple is silently paving the way to go full vector graphics for everything. No pixel resources.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHzRd
  • Laatst online: 18-04 09:41
Zelf was ik zeer teleurgesteld dat er geen nieuwe rMBP uit is gekomen.
Ik had echt gehoopt op een update van de CPU,WIFI

Dan ga ik maar voor de Lenovo Y510p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:00
In de Airs zitten wel de Haswell-ULT's ik vermoed dat in de rMBP de Haswell-MB's komen. Naar mijn weten zijn de dual core varianten hiervan nog niet leverbaar (voor bv. de 13 rMBP) en zijn de quad-core's ook nog maar net leverbaar.

Daarnaast verwacht ik dat om de accuduur van de retina's te boosten Apple de features uit Mavericks wil gebruiken en ze daarom ook pas dan zal releasen.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee wanneer Mavericks dan wordt gereleased?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakje-2018
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:08
Is vervelend dat de macbooks nog niet geupdate zijn. voor een 15 inch haswell versie zijn er al processors uit.Zelf ben ik ook een windows machine (asus nv56 en soortgenoten) aan het bekijken. blijkbaar zijn meer mensen dat aan het overwegen.

Een hd4000 machine zeker in combinatie retina lijkt me niet futureproof genoeg voor over 4 a 5 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:00
@Rubinski Mavericks komt in de herfst, dus reken op september/oktober.

@mrt-tweak. OS X en Windows verschillen zo erg van elkaar dat als je overweegt een Windows apparaat te kopen je dat ook maar beter kunt doen. Daar bespaar je je een hoop geld mee. Waarom zou je in godsnaam een Windows apparaat overwegen als je OS X wil? Dan wacht je toch gewoon een paar maanden? Daarnaast heeft de 15" retina nu ook nog een 650m aan boord en is het absoluut geen 'slouch'. Natuurlijk is Haswell beter, maar als je nu een Mac nodig hebt koop je echt geen slecht product met een 15" rMBP (13" rMBP is een ander verhaal).

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:28

Chiron

Moderator Discord
mrt-tweak schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 13:31:
Is vervelend dat de macbooks nog niet geupdate zijn. voor een 15 inch haswell versie zijn er al processors uit.Zelf ben ik ook een windows machine (asus nv56 en soortgenoten) aan het bekijken. blijkbaar zijn meer mensen dat aan het overwegen.

Een hd4000 machine zeker in combinatie retina lijkt me niet futureproof genoeg voor over 4 a 5 jaar.
Er is wel meer veranderd aan de haswell air dan alleen een andere chipset + cpu. Apple heeft sata overboord gegooid, en de ssd chips hangen nu aan PCIe, net zoals in de nieuwe Mac Pro.
De laatste haswell airs halen snelheden richting de 800MB/s :o

Wel jammer dat er geen retina scherm in hangt. Ik wacht zelf ook nog op een haswell upgrade van de rMBP.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakje-2018
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:08
@RobbieB

draai bijvoorkeur os x. een windows machine overweeg ik ook omdat er misschien een hackintosh van kan maken. Om m'n desktop draait dat aardig, maar mobiel werken is door omstandigheden op het moment eigenlijk wel nodig.

Daarnaast heb ik ook mijn late 2008 unibody macbook, maar die grafisch te zwak om een spelletje mee te doen of andere zware apps te draaien.

een 15 inch rmbp met 16 gb ram zou zeker te over wegen zijn, alleen vind ik het teveel geld 1500 euro is ongeveer mijn limiet.

@chiron.

misschien hebben ze al een pci-e versie gemaakt voor de mbp in het prototype en samples van haswell zullen ook beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon nog even wachten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrameWork.
  • Laatst online: 25-09 13:49
Snoop schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 10:14:
[...]

Daar heb je inderdaad een punt. Misschien willen ze de komende tijd de Air sales pushen om vervolgens met een rMBP update te komen. Heb dringend een nieuwe laptop nodig en ben al sinds het uitkomen van de retina aan het wachten op de tweede generatie. Dan is het een beetje jammer om te horen dat er een jaar na de introductie nog steeds geen opvolger bekend is gemaakt. Alles wees erop dat de tweede generatie er aan zat te komen.
Hopelijk komen ze binnenkort inderdaad met een stille update.
De tweede generatie rMBP (15 inch weliswaar) is al uit sinds februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Ik denk (vrees) dat haswell rMBP's ook pas met de introductie van 10.9 gepresenteerd gaan worden. Wel jammer, maar dan is het voorlopig nog maar even aankloten met m'n early 2008 15" mbp. Die dan inmiddels royaal zn 5e (!) jaar in gaat. Nog nooit zo lang met een laptop gedaan :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uiteindelijk is september / oktober ook niet meer zo heel ver weg he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Neuh, ik zing het voorlopig nog wel even uit met de oude. Ik ga geen rMBP kopen nu als er binnen nu en een paar maanden een nieuwe uit komt.
Daarbij komt dat de hd4000 in de 13 inch rMBP gewoon te kort schiet.
Oh well.. misschien toch de afweging maken om wat door te sparen en meteen voor een 15 inch te gaan, maar eigenlijk wil ik omwille van de portabiliteit terug naar 13 inch (sleep nu een 15 inch mee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Chiron schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:33:
[...] Wel jammer dat er geen retina scherm in hangt. Ik wacht zelf ook nog op een haswell upgrade van de rMBP.
Dat is dan ook gelijk het enige wat er aan ontbreekt in mijn ogen. Maar dat schijnt bewust gedaan te zijn om een nog betere accuduur te krijgen. (En om de 13 inch rMBP niet helemaal overbodig te maken...) Een compromis waar ik wel mee zou kunnen leven.

[ Voor 6% gewijzigd door Fiber op 12-06-2013 17:05 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Mwa, de rMBP heeft wel degelijk bestaansrecht, volgens mij hebben (en krijgen) de Macbook Pro's een krachtiger cpu dan de ulv cpu's in de Air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Chiron schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 17:05:
Mwa, de rMBP heeft wel degelijk bestaansrecht, volgens mij hebben (en krijgen) de Macbook Pro's een krachtiger cpu dan de ulv cpu's in de Air.
Dat zou ook het enige verschil zijn tussen een Retina Air en een rMBP... en aangezien een ULV CPU even duur is als een M CPU zouden ze ook beiden hetzelfde gaan kosten. Te weinig onderscheid om twee modellen te blijven houden.
Het zou veel handiger zijn een ULV versie aan de rMBP lijn toe te voegen.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Zer0 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 17:19:
[...] Het zou veel handiger zijn een ULV versie aan de rMBP lijn toe te voegen.
Een aparte MBA lijn verkoopt beter en is fijner voor de marketing denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
FrameWork. schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 15:40:
[...]

De tweede generatie rMBP (15 inch weliswaar) is al uit sinds februari.
Dat was slechts een minor spec bump. In mijn woordenboek is dat dus geen noemenswaardige update om van een tweede generatie te kunnen spreken...
De tweede generatie laat helaas toch echt nog eventjes op zich wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-09 12:14

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1 ... 16 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat
Slowchat gerelateerd aan de keynote is in dit topic (en dus nergens anders) toegestaan.

Keynote
De Keynote is op maandag 10 juni en begint om 19:00.

Chatten tijdens de Keynote
In dit topic mag er -zoals aangegeven- geslowchat worden, maar uiteraard is iedereen ook welkom op Tweakers.net IRC #apple. Note: je hoeft geen password in te vullen.

Livestream
Vind je hier

Beta's en UDIDs
Zonder developer account heb je pech. Vragen om, handelen in of verwijzen naar handelaren in UDIDs wordt behandeld als posten van en vragen om warez.