Verwijderd
Android is één grote $^&**% zooi. Ga terug naar iOS!Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:26:
mmm heb nu wel een beetje spijt dat ik me iphone 5 heb geruild voor een htc one nu ik iOS 7 zie
MwahVerwijderd schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:26:
mmm heb nu wel een beetje spijt dat ik me iphone 5 heb geruild voor een htc one nu ik iOS 7 zie
Ook als je niet tegen kritiek kunt
[ Tesla MIG MYP ]
ZpAz schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:25:
Het kruisje zit rechtsboven.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Alles ligt in de details, ik vind design heel erg belangrijk. Maar ieder zijn ding
Beta vandaag voor ontwikkelaars(altijd zo geweest), release paar maanden laterCyw00d schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:27:
Wanneer komt dit beschikbaar ongeveer? iemand? (iOS7)
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Fall waarschijnlijk, maar is nog niet bekend gemaakt.Cyw00d schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:27:
Wanneer komt dit beschikbaar ongeveer? iemand? (iOS7)
39
Verwijderd
Jij hebt er dus totaal geen verstand van.Janusz schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:27:
Ik denk dat dit nieuwe iOS uiterlijk op de zakelijke markt helemaal niet aanslaat.
edit: agenda ook, jammer dat het niet kan syncen met google agenda.
[ Voor 42% gewijzigd door Cartman! op 10-06-2013 20:28 ]
[ Tesla MIG MYP ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
is niet forstall..Koen- schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:28:
Kan Forstall niet even de CEO worden. Wat doet hij dit goed.
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Jij wil meer faux leer en vilt hebben?Koen- schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:28:
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Koen- schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:28:

39
Wat is er nou zonde aan. Ik snap dat gezeik nooit. Het is toch nooit zonde als goede ideeën worden gebruikt. Het doet toch niks af aan het feit dat een ander OS in dit geval eerst is.Cartman! schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:26:
[...]
Ook als je niet tegen kritiek kuntIk denk dat hij gelijk heeft, het ziet er uit als een combinatie tussen WP en Android qua stijl. Prima hoor maar ik vind het altijd zonde dat het als iets uniek en revolutionairs gepresenteerd wordt.
Wat een non-issue zeg, zo zijn er ook tal van dingen die Android heeft overgenomen en geprobeerd te verbeteren.
Lijkt exact op de Yahoo! weer app. Die vond ik ook altijd al fancy. En hun data kwam ook altijd al van Yahoo!.Cartman! schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:28:
Die weer app ziet er heel strak uit overigens
edit: agenda ook, jammer dat het niet kan syncen met google agenda.
Omdat het niet strak en functioneel genoeg is.Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:29:
[...]
Leg eens uit waarom het niet zou aanslaan op de zakelijke markt?
Edit: dan heb ik het alleen maar over het homescreen.
[ Voor 11% gewijzigd door janklp op 10-06-2013 20:30 ]
Jij hebt iOS 7 dus al een tijdje in gebruik en elke functie gebruikt?Janusz schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:30:
[...]
Omdat het niet strak en functioneel genoeg is.
Verwijderd
Niet strak? Strakker kan haast niet.Janusz schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:30:
[...]
Omdat het niet strak en functioneel genoeg is.
Kon HTC Sense al early stage, lockscreen ook
Dat het gebeurt moedig ik aan maar het is de manier waarop. Alsof Ford al 3 jaar een auto heeft met ronde hoeken en Volkswagen daar nu mee komt en ronde hoeken presenteert als iets briljants. Tof dat ze het hebben maar doe niet alsof je het zelf bedacht hebt.SidewalkSuper schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:29:
[...]
Wat is er nou zonde aan. Ik snap dat gezeik nooit. Het is toch nooit zonde als goede ideeën worden gebruikt. Het doet toch niks af aan het feit dat een ander OS in dit geval eerst is.
Wat een non-issue zeg, zo zijn er ook tal van dingen die Android heeft overgenomen en geprobeerd te verbeteren.
Net als toggles... toen ik daar laatst over begon op m'n werk riep iedere iPhone-eigenaar dat het overbodig is, toen het uitlekte was het ineens briljant en handig. Tja..
[ Voor 11% gewijzigd door Cartman! op 10-06-2013 20:33 ]
Zo werkt marketingCartman! schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:31:
[...]
Dat het gebeurt moedig ik aan maar het is de manier waarop. Alsof Ford al 3 jaar een auto heeft met ronde hoeken en Volkswagen daar nu mee komt en ronde hoeken presenteert als iets briljants. Tof dat ze het hebben maar doe niet alsof je het zelf bedacht hebt.
Dat doen alle bedrijven.
[ Voor 9% gewijzigd door SidewalkSuper op 10-06-2013 20:33 ]
Met bewegende achtergrondjes, felle kleurtjes?
Verwijderd
Stel je niet aan man.Cartman! schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:31:
[...]
Dat het gebeurt moedig ik aan maar het is de manier waarop. Alsof Ford al 3 jaar een auto heeft met ronde hoeken en Volkswagen daar nu mee komt en ronde hoeken presenteert als iets briljants. Tof dat ze het hebben maar doe niet alsof je het zelf bedacht hebt.
is wellicht in te stellen, maar dat jij waarschijnlijk allemaal al?Janusz schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:32:
[...]
39
Verwijderd
Control Center is zeker niet functioneel genoeg?Janusz schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:32:
[...]
I served in a company of heroes.
Beste vriend, ik heb het over de icoontjes van het home screen. Dat is het scherm wat je continu opnieuw te zien krijgt en ik vind het niet mooi. Clear?Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:33:
[...]
Control Center is zeker niet functioneel genoeg?
#team_UTC+1
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
iPhone 5Vuvuzela schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:33:
Wat is t eigenlijk voor device in die presentatie??
DUGG
Het is strakker geworden, maar het blijft wat kinderlijk imo.Mach schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:34:
kleurtjes zien er op het eerste gezicht wel heel erg candy-fel uit.....
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Gaan ze je vast zometeen vertellen.Minaaj schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:35:
Zou dit trouwens kunnen draaien op me iPhone 4? of valt je dan net zoals Android buiten het bootje.
Het is ook nooit goed
Alsof dat zo lekker werkt (ja ik heb ervaring). Doelde meer op het slimme achtergrond data fetchen.
#team_UTC+1
http://www.onemorething.nl/live/CyBeR schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:35:
Ugh sinds iOS 7 is de stream hier echt helemaal dood…
[ Tesla MIG MYP ]
Overdrijven is ook een vak. Zat eerder allemaal in Settings, niet "door het heel het besturingssysteem". Dit is wel een stuk handiger voor veelgebruikte settings natuurlijk.alwaysleft schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:37:
Ben blij voor de iOS gebruikers. Eindelijk een setting aan/uit zetten zonder door heel het besturingssysteem te moeten klikken... ( tweet gelezen )
Het is wel een van m'n grootste ergenissen op de iPad dat dit er niet is. Blij dat het er nu eindelijk komtalwaysleft schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:37:
Ben blij voor de iOS gebruikers. Eindelijk een setting aan/uit zetten zonder door heel het besturingssysteem te moeten klikken... ( tweet gelezen )
Zal wel snel wennen :-)Tk55 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:35:
[...]
Het is strakker geworden, maar het blijft wat kinderlijk imo.
DUGG
Not sure if trolling?Tk55 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:40:
Waarom double tap bij multitasking? Waarom niet single tap?
Single tap is Home screen.Tk55 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:40:
Waarom double tap bij multitasking? Waarom niet single tap?
Toch heeft hij een punt, dit is natuurlijk veel sneller en makkelijkerHerko_ter_Horst schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:38:
[...]
Overdrijven is ook een vak. Zat eerder allemaal in Settings, niet "door het heel het besturingssysteem". Dit is wel een stuk handiger voor veelgebruikte settings natuurlijk.
Mooie NFC burn ook
#team_UTC+1
Mijn naam is niet Peter!
Dat is inderdaad wel een beetje apart, de ipad mini heeft een ipad2 cpuieperlingetje schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:42:
airdrop werkt zelfs al niet meer met de ipad 3?
[ Voor 7% gewijzigd door Fietsbel op 10-06-2013 20:43 ]
39
Dat was niet wat ik bedoelde. Om een app in te gaan vanuit multitasking view moet je dubbel op de app tikken. Waarom?
Verwijderd
Heeft met de WIFI frequentie te maken die de iPad 3 niet heeft.osc4r schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:42:
Ongelofelijk, wel de iPad mini maar niet de iPad 3 met Airdrop. Wat laten ze support voor dat apparaat snel vallen zeg
Als je in de multitasking view zit, kun je gewoon 1x tappen op een icon en dan ga je naar die app toe..Tk55 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:42:
[...]
[...]
Dat was niet wat ik bedoelde. Om een app in te gaan vanuit multitasking view moet je dubbel op de app tikken. Waarom?
Android is niet van Samsung.Ethirty schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:41:
Sowieso more together dan Samsung's Android.
Ik ben eigenlijk nog niks tegengekomen wat de concurrentie al niet al een hele tijd had.
De losse apps zien er gelikt uit maar dat springboard met de toggles zien eruit als een kermis, kan er niks aan doen.
[ Voor 18% gewijzigd door Cartman! op 10-06-2013 20:45 ]
Verwijderd
AirdropCartman! schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:44:
[...]
Android is niet van Samsung.
Ik ben eigenlijk nog niks tegengekomen wat de concurrentie al niet al een hele tijd had.
Inderdaad, eigenlijk een samenraapsel.Cartman! schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:44:
[...]
Android is niet van Samsung.
Nuja het is niet eenvoudig om tegenwoordig nog iets origineels te ontwerpen
Verwijderd
SiriCartman! schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:46:
[...]
Dat heet 'gewoon' WiFi Direct en bestaat al sinds Android 4
Net zoals DLNA "gewoon" Airplay is zeker.Cartman! schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:46:
[...]
Of je hebt honderden apps zoals AirDroid en HTC heeft ook bijvoorbeeld File Explorer waar je binnen 1 click een ftp server opzet waar je alle bestanden van je telefoon kan bereiken via wifi.Cartman! schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:46:
[...]
Of je hebt een ander topci waar je dit soort dingen kan bespreken. Nothing to see here, move along, doe dat dan ook.Minaaj schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:47:
[...]
Of je hebt honderden apps zoals AirDroid en HTC heeft ook bijvoorbeeld File Explorer waar je binnen 1 click een ftp server opzet waar je alle bestanden van je telefoon kan bereiken via wifi.
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Dit topic is gesloten.
Slowchat
Slowchat gerelateerd aan de keynote is in dit topic (en dus nergens anders) toegestaan.
Keynote
De Keynote is op maandag 10 juni en begint om 19:00.
Chatten tijdens de Keynote
In dit topic mag er -zoals aangegeven- geslowchat worden, maar uiteraard is iedereen ook welkom op Tweakers.net IRC #apple. Note: je hoeft geen password in te vullen.
Livestream
Vind je hier
Beta's en UDIDs
Zonder developer account heb je pech. Vragen om, handelen in of verwijzen naar handelaren in UDIDs wordt behandeld als posten van en vragen om warez.