life stream van apple werkt niet, ergens anders nog wel?
Zou zomaar kunnen. Het is niet alsof ze nu miljarden binnenhalen met $15 per app. Verdienen ze zo terug met iCloud storage.
[ Voor 55% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 10-06-2013 20:10 ]
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Extra ruimte is nooit gratis geweest?Fietsbel schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:09:
en voila, zo zit je icloud heel erg snel vol en drie keer raden wat de oplossing is die tot op heden gratis is aangeboden: Koop extra ruimte voor je icloud!
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
http://www.onemorething.nl/live/DarkShadow schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:09:
life stream van apple werkt niet, ergens anders nog wel?
Dit en het feit dat ik eigenlijk alleen maar devs ken met een MacBook Pro 15" en geen ander deviceHerko_ter_Horst schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:08:
[...]
Hallo. Ze hebben net de MacBook Air update aangekondigd. Kan dus prima.
Verwijderd
Dit meen je toch niet ofwel?Blue-eagle schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:06:
MacBook Air geen retina displayWat jammer zeg. Ik heb net vorige week in SF een Air laten liggen omdat ik dacht dat retina er wel aan zat te komen. De prijzen zijn daar toch wel bijzonder veel betaalbaarder dan hier in NL...
Jawel, ze hebben alle gebruikers voor een lange tijd extra ruimte gratis weggegeven.
39
Dat waren mensen die eerder voor MobileMe betaalden.Fietsbel schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:11:
[...]
Jawel, ze hebben alle gebruikers voor een lange tijd extra ruimte gratis weggegeven.
Lol: "I have IE and Chrome here, I'm just gonna fire up Chrome".
zal het safari-only zijn?
...less is more
Zeer benieuwd wat iWorks kost.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
"Here is IE and chrome. I use chrome."
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Eh. Hij laat het net zien in Chrome.funk-e schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:12:
zal het safari-only zijn?
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Geen firefox. Firefox suckt ook dus…
Geen Firefox, heel obvious!
Nee voor iedereen: Fietsbel in "[iCloud] Ervaringen & Discussie"CyBeR schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:11:
[...]
Dat waren mensen die eerder voor MobileMe betaalden.
Maargoed, geef ze ongelijk
[ Voor 5% gewijzigd door Fietsbel op 10-06-2013 20:13 ]
39
heerlijk, met iWork werken op mijn werk!
...less is more
Yeah iOS!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Nee, lees 's goed.Fietsbel schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:13:
[...]
Nee voor iedereen: Fietsbel in "[iCloud] Ervaringen & Discussie"
Maargoed, geef ze ongelijk
mijn stream loopt waarschijnlijk iets achter
...less is more
Zelfde als anders?Koen- schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:14:
Uh.. Prijs???
"Most advanced mobile operating system", sorry hoor... met iOS6 hou je dat statement gewoon niet, wellicht dat er met iOS7 verandering in komt. Zeer benieuwd.
Gratis update voor bestaande gebruikers.
ik denk dat het een onderdeel van iCloud is. Dus gratis (tot 5GB)Koen- schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:14:
Uh.. Prijs???
...less is more
Achja lekker marketinggeblaatCartman! schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:14:
"Most advanced mobile operating system", sorry hoor...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Afhankelijk naar welke kant van het OS je kijkt imo.Cartman! schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:14:
"Most advanced mobile operating system", sorry hoor... met iOS6 hou je dat statement gewoon niet, wellicht dat er met iOS7 verandering in komt. Zeer benieuwd.
Security is het bijv zeer waar.
Niets anders wat ze bij een Google IO zouden vertellen dus.
Trots zijn op dat Apple gebruikers hun telefoon meer gebruiken per dag, dat komt vast doordat omdat het minder gebruikersvriendelijk is.
En dat ze meest anti-social zijn met die dingen in hun handen
StimmtZpAz schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:15:
Nee, het is onderdeel van iWorks. Dus iets van 15 euro per app.funk-e schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:15:
[...]
ik denk dat het een onderdeel van iCloud is. Dus gratis (tot 5GB)
Zo werkt het bij elk bedrijf.ZpAz schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:15:
[...]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Absoluut, maar als je met het OS ook veel minder kan is dat ook weer makkelijk.SidewalkSuper schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:15:
[...]
Afhankelijk naar welke kant van het OS je kijkt imo.
Security is het bijv zeer waar.
Volgende statistiek gemist zekerMinaaj schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:16:
Trots zijn op dat Apple gebruikers hun telefoon meer gebruiken per dag, dat komt vast doordat omdat het minder gebruikersvriendelijk is.
meh.. die man heeft een fetish met cijfertjes!
Het gaat ze nooit om aantallen maar om de ervaring. En toch even ertussen gooien dat ze op 600M devices zitten.
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
"as many user as possible"
Not! mijn ipod kreeg binnen 1.5 jaar al geen updates meer.
Not! mijn ipod kreeg binnen 1.5 jaar al geen updates meer.
inderdaad, maargoed, het was toch een wassen neus.
39
Hij is de CEO. Hij kan niet anders.Orii schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:17:
meh.. die man heeft een fetish met cijfertjes!
Lekker bashen op Android, Timmetje
Ik ben benieuwd wat het gaat brengen
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Betekent zijn taartdiagram dan dat er helemaal geen oude devices meer zijn of dat er substantieel meer nieuwe iDevices worden gebruikt? Ik kan me moeilijk voorstellen dat iedereen met een iPad 1 zijn Ipad weggooide om een 2, 3 of later te kopen om iOS 6 te kunnen draaien...
Iemand een uitleg?
Iemand een uitleg?
Asus Mainboard - Intel Pentium III 1 GHz - 512 MB SD-RAM - 2*80 GB Maxtor HDD - Toshiba DVD 16/48 - Plextor Plexwriter 48/24/48A - Acer AL511 TFT-monitor - Standaard keyboard - Logitech MX-300 mouse
Sjonge dat Android bashing is wel een beetje lame
. Vind dat Android best wel een sprongetje voor heeft op iOS op dit moment.

Dat mag je vinden.Jay-v schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:19:
Sjonge dat Android bashing is wel een beetje lame. Vind dat Android best wel een sprongetje voor heeft op iOS op dit moment.
En hoe dan wel niet?Jay-v schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:19:
Sjonge dat Android bashing is wel een beetje lame. Vind dat Android best wel een sprongetje voor heeft op iOS op dit moment.
Substantieel meer nieuwe devices.Thierryziezo schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:19:
Betekent zijn taartdiagram dan dat er helemaal geen oude devices meer zijn of dat er substantieel meer nieuwe iDevices worden gebruikt? Ik kan me moeilijk voorstellen dat iedereen met een iPad 1 zijn Ipad weggooide om een 2, 3 of later te kopen om iOS 6 te kunnen draaien...
Iemand een uitleg?
iPhone 3G, iPhone 1 en iPad 1 zijn maar een heel klein percentage.
Geen mooie kleuren naar mijn smaak. Maar welke device gebruiken ze in dat filmpje?
[ Voor 40% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 10-06-2013 20:21 ]
Dit is wel 1 van de mooiste interface die ik ooit heb gezien!
doe normaalRRCreations schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:20:
WOOOW, unlock screen!
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
Eindefuckinglijk, het enige waar ik echt op wachtte.
Flat design

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Mmm, die mock-up eerder klopte dus wel redelijk.
Ik vind 't nogal op windows phone 8 lijken.
Fucking vet design zeg, shit!
Developer versie er straks ff opknallen!
Developer versie er straks ff opknallen!
Nice! Wel even wennen.
#team_UTC+1
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Verwijderd
Maar dan veel beter uitgewerkt.CyBeR schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:22:
Mmm, die mock-up eerder klopte dus wel redelijk.
Ik ben een Android-gebruiker, maar ik vind de interface er prachtig uitzien.
Hmm ansich wel mooi, moet het in het echt zien natuurlijk, maar zie geen widgets, wishfull thinking dus...
Wow!
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Erg nice
Ga ik wel van uit. Grafisch is de 4S nog steeds sterk.TheThomas schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:23:
Ik hoop dat t vloeiend werkt op een 4s
- Customization (toetsenborden, launchers, widgets)
- Sharing (afhankelijk van je apps ipv. de OS-maker)
- Zelf kiezen wat voor apps je gebruikt voor een bepaalde taak (browsen, muziek, fotos maken)
- Toggle switches
De meeste features voor iOS7 die nu als briljant beschouwd gaan worden heeft de concurrentie al jaren. Ik hoop dat Apple het weer een stapje slimmer maakt, dan kunnen de andere OS bouwers daar ook weer naar kijken.
[ Voor 3% gewijzigd door Cartman! op 10-06-2013 20:25 ]
Excuses dat ik het mooi vindt, ga ergens anders serieus doen
Dit lijkt gewoon op Android tbh, kan zo een 3d homescreen functie wezen, ook de looks van weer etc is niet veel nieuws.
Ansich ook wel redelijk triest...
Een uitzinnige crowd, omdat 'n OS gewoon jaren achterloopt wat nu redelijk wordt ingehaald
Een uitzinnige crowd, omdat 'n OS gewoon jaren achterloopt wat nu redelijk wordt ingehaald
Dat 3D effect met die achtergrond is wel cool gedaan
#team_UTC+1
Sexy
Totaal mijn stijl, ontwerpte dit soort interfaces 2 jaar geleden al
Kan niet wachten om het te gebruiken!
gast, het is een lockscreenRRCreations schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:24:
[...]
Excuses dat ik het mooi vindt, ga ergens anders serieus doen

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
Ik vind het eerlijk gezegd niet echt mooi. Het heeft wel wat elementen van WP7/8, maar er lijkt wat consistentie te missen. Onder andere het notification center ziet er wat apart uit ivm de rest.
Wat een lelijk home screen. Dit geef je een kleuter nog niet.
Het kruisje zit rechtsboven.CLB schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:24:
Ansich ook wel redelijk triest...
https://pbs.twimg.com/media/BMaxxcXCEAA_p_s.png dit ziet er echt uit als Symbian anna/belle
Nou dat scherm waarmee je applicaties kan switchen bijvoorbeeld. Wat ze dus nu 1op1 kopieeren in iOS7.
Wat ik voornamelijk mis in iOS is de mogelijkheid om een ander toetsenbord te installeren.
Verwijderd
mmm heb nu wel een beetje spijt dat ik me iphone 5 heb geruild voor een htc one nu ik iOS 7 zie
iemand nog een UDID slot beschikbaar voor mij?
39
Dit topic is gesloten.
Let op:
Slowchat
Slowchat gerelateerd aan de keynote is in dit topic (en dus nergens anders) toegestaan.
Keynote
De Keynote is op maandag 10 juni en begint om 19:00.
Chatten tijdens de Keynote
In dit topic mag er -zoals aangegeven- geslowchat worden, maar uiteraard is iedereen ook welkom op Tweakers.net IRC #apple. Note: je hoeft geen password in te vullen.
Livestream
Vind je hier
Beta's en UDIDs
Zonder developer account heb je pech. Vragen om, handelen in of verwijzen naar handelaren in UDIDs wordt behandeld als posten van en vragen om warez.
Slowchat
Slowchat gerelateerd aan de keynote is in dit topic (en dus nergens anders) toegestaan.
Keynote
De Keynote is op maandag 10 juni en begint om 19:00.
Chatten tijdens de Keynote
In dit topic mag er -zoals aangegeven- geslowchat worden, maar uiteraard is iedereen ook welkom op Tweakers.net IRC #apple. Note: je hoeft geen password in te vullen.
Livestream
Vind je hier
Beta's en UDIDs
Zonder developer account heb je pech. Vragen om, handelen in of verwijzen naar handelaren in UDIDs wordt behandeld als posten van en vragen om warez.