#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Mogelijk. Ook zal het van je gewone camera niet zo snel gaan. In OSX kan je wel de informatie in iPhone e.d aan de foto toevoegen.Ethirty schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:48:
Dat Moments werkt natuurlijk alleen als je foto's met GPS gegevens maakt. Hecht je waarde aan privacy dan werkt dat vast niet zo goed.
Sorry hoor wil niemand op zijn teentjes trappenScrummie schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:47:
[...]
Of je hebt een ander topci waar je dit soort dingen kan bespreken. Nothing to see here, move along, doe dat dan ook.
Kan airdrop ook andere bestanden sharen? heb ik niet gehoord.
Ik heb ze beiden naast elkaar getest en ik vond Google Now veel sneller werken en betere resultaten geven. Engels ingesteld op Google Now, Siri begreep namelijk geen Nederlands.
Een beetje kritisch zijn mag niet meer? Ik heb een Android telefoon een iPad 4 en gebruik ze beiden vrij vaak dus ik weet heel goed wat de verschillen zijn tussen de OS-en.PBP schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:49:
Die android trolls kunnen beter in het Android topic gaan spelen
[ Voor 34% gewijzigd door Cartman! op 10-06-2013 20:50 ]
Je maakt geen foto's met gps-data? Waarom zou je dat uitzettenEthirty schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:48:
Dat Moments werkt natuurlijk alleen als je foto's met GPS gegevens maakt. Hecht je waarde aan privacy dan werkt dat vast niet zo goed.
Wat heeft het met privacy te maken. Alsof allerlei onbekenden je foto's inzien?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Wat we beide ook weten, is iOS > AndroidCartman! schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:49:
[...]
Ik heb ze beiden naast elkaar getest en ik vond Google Now veel sneller werken en betere resultaten geven. Engels ingesteld op Google Now, Siri begreep namelijk geen Nederlands.
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Ja dat kanToppe schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:50:
Iemand enig idee of ik iOS 7 beta kan installeren als ik me aanmeld voor het developer program? Wil hem hebben en heb er best $100 voor over!!!:D
Ja, als je een (iOS) Developer Program hebt kan dat.Toppe schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:50:
Iemand enig idee of ik iOS 7 beta kan installeren als ik me aanmeld voor het developer program? Wil hem hebben en heb er best $100 voor over!!!:D
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Grote kans, ik zou even wachten tot er zometeen gezegd wordt: Developer Preview available right now.Toppe schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:50:
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Hoe zit dit met de permissies per app? Per versie bij 'n Androidapp kan dit aangepast worden...
Dus als je auto-update aan hebt staan en er komen permissies bij, update hij het gewoon? Hoe werkt Apple?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Itunes radio is aangekondigt.
Wat wil je nu bereiken? Ik vind Android veel beter en iOS vind ik prima maar ik mis teveel functies. Nu met iOS7 gaan ze dat wat recht trekken en daar ben ik erg blij mee. Beide OS-en hebben voor- en nadelen en mijn voorkeur gaat op dit moment naar Android, dat mag toch?
GPS staat ook wel eens uit. En nee ik zie geeb enkele toegevoegde waarde daarinSidewalkSuper schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:49:
[...]
Je maakt geen foto's met gps-data? Waarom zou je dat uitzetten
Wat heeft het met privacy te maken. Alsof allerlei onbekenden je foto's inzien?
#team_UTC+1
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Altijd dus een spontane interface verandering of iets anders... Vreemde stap...CLB schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:51:
[...]
Hoe zit dit met de permissies per app? Per versie bij 'n Androidapp kan dit aangepast worden...
Dus als je auto-update aan hebt staan en er komen permissies bij, update hij het gewoon? Hoe werkt Apple?
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Je zal net als bij Android wel Wifi only kunnen instellenMizgala28 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:51:
Automatisch uploaden baart mij zorgen, als het maar niet via 3g gaat
Ik denk dat je het kan instellenMizgala28 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:51:
Automatisch uploaden baart mij zorgen, als het maar niet via 3g gaat
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
HopelijkPBP schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:52:
[...]
Je zal net als bij Android wel Wifi only kunnen instellen
Kan nu ook al.
@CLB
Permissies heb je geen problemen mee tot je de app voor het eerst aanzet na het updaten, dan zal hij vragen of je nieuwe perms accepteert.
Zal ook wel weer in te stellen zijn of je automatisch wilt updaten of niet, maar vroeg het me afTouchdomex schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:51:
Altijd dus een spontane interface verandering of iets anders... Vreemde stap...
Allright, wist niet hoe Apple werkte daarmee, dank!SidewalkSuper schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:52:
@CLB: Permissies heb je geen problemen mee tot je de app
voor het eerst aanzet na het updaten, dan zal hij vragen of je nieuwe perms accepteert.
[ Voor 35% gewijzigd door CLB op 10-06-2013 20:53 ]
MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]
Maar kan je dan terug naar de oude versie? Anders heb ik een versie die ik niet wil gebruiken (vanwege de permissies) en de oude niet meer kan gebruiken (omdat deze dus vervangen is).SidewalkSuper schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:52:
Automatisch updaten van apps kun je natuurlijk ook gewoon uit laten, iets wat ik waarschijnlijk zal doen.
@CLB
Permissies heb je geen problemen mee tot je de app voor het eerst aanzet na het updaten, dan zal hij vragen of je nieuwe perms accepteert.
Daarvoor zou ik iTunes gebruiken en regelmatig back-ups maken van oude App versies.Fly-guy schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:54:
[...]
Maar kan je dan terug naar de oude versie? Anders heb ik een versie die ik niet wil gebruiken (vanwege de permissies) en de oude niet meer kan gebruiken (omdat deze dus vervangen is).
Ja met reclame. Dan krijg je waarschijnlijk superhard reclame in je oren net als de gratis varianten van Spotify.SidewalkSuper schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:54:
iTunes Radio is gratiesss
gratis bij itunes match, en dan zonder adszynex schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:55:
[...]
Ja met reclame. Dan krijg je waarschijnlijk superhard reclame in je oren net als de gratis varianten van Spotify.
...less is more
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
#team_UTC+1
Mmm, lastig, zal ik eens naar kijken dan, thx.Herko_ter_Horst schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:54:
[...]
Daarvoor zou ik iTunes gebruiken en regelmatig back-ups maken van oude App versies.
Permissies zijn iets anders dan nieuwe gebruikersovereenkomstenFly-guy schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:54:
[...]
Maar kan je dan terug naar de oude versie? Anders heb ik een versie die ik niet wil gebruiken (vanwege de permissies) en de oude niet meer kan gebruiken (omdat deze dus vervangen is).
Inderdaad wel onduidelijk of je terug kan naar een oude app, dat is nu ook alleen mogelijk als je die oude ipa nog hebt opgeslagen.
Dat is een goede featureHerko_ter_Horst schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:55:
Per-app VPN, zeer welkom.
39
...less is more
Ik vind andersom lastiger, eerlijk gezegd. Hoe vaak komt het nou voor dat je niet de laatste versie van een app wilt?Fly-guy schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:56:
[...]
Mmm, lastig, zal ik eens naar kijken dan, thx.
Die is snel een 5 halen denk ikFietsbel schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:56:
lol, iphone vergeten in de starbucksiphone 4 anyone?
#team_UTC+1
IKzynex schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:58:
Iemand is hier 10 euro kwijt aan een weddenschap volgens mijGeen 3gs support.
Vraag mij af welke functies op siri en airdrop verder niet op iphone 4 komen.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Juist wanneer je toestemming moet geven voor iets wat je niet wilt. Ik heb liever dat ik dan nee kan zeggen voordat 'ie automatisch update dan daarna.Herko_ter_Horst schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:57:
[...]
Ik vind andersom lastiger, eerlijk gezegd. Hoe vaak komt het nou voor dat je niet de laatste versie van een app wilt?
Als een leuke game een update heeft waarbij hij (bij wijze van voorbeeld) mijn contacten wil inzien, dan heb ik liever die update niet en speel ik lekker verder met de oude versie. Is hij echter automatisch voorzien van een update, dan wordt het dus lastig.
Cook is wat meer down-to-earth dan Jobs denk ik.Hoedje schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:59:
Leuk om te zien hoe bescheiden Cook is t.o.v. Jobs.
HerfstVerwijderd schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:00:
Wanneer komt iOS 7?
Twee opmerkingen:
1) wat is dat Safarilogo lelijk zeg, valt ook keihard uit de toon
2) dat multitasken is toch geen multitasken? ik wil meerdere schermen, zoals bij de Galaxy S3. Da's multitasken! Of heb ik dat gemist door een haperende stream?
[ Voor 6% gewijzigd door ctrlaltdelbe op 10-06-2013 21:01 ]
Nog lang wachten dusVaioVip schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:00:
iOS 7 komt in de herfst.
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Neem android dan, S4 heeft genoeg ruimte op het scherm ervoor en iphone niet.ctrlaltdelbe schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:01:
Ik dig de nieuwe interface echt wel. Ziet er netjes uit. Het homescreen ziet er fel uit, maar dat went vast wel. Leuk dat er terug wat kleur mag zijn!
Twee opmerkingen:
2) dat multitasken is toch geen multitasken? ik wil meerdere schermen, zoals bij de Galaxy S3. Da's multitasken! Of heb ik dat gemist door een haperende stream?
Multitasken is nu op iOS7 net als op android, echt multitask op de achtergrond voor elke app.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Plaatje?!R0y. schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:02:
Die nieuwe mac pro lijkt op een nespresso apperaat!
Gebruik jij dat? Vind het niet werken op mijn S3 en het is ook maar voor een paar apps beschikbaar.ctrlaltdelbe schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:01:
Ik dig de nieuwe interface echt wel. Ziet er netjes uit. Het homescreen ziet er fel uit, maar dat went vast wel. Leuk dat er terug wat kleur mag zijn!
Twee opmerkingen:
#team_UTC+1
Waar zie jij die dan?R0y. schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:02:
Die nieuwe mac pro lijkt op een nespresso apperaat!
ja dat kon al langerHerko_ter_Horst schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:05:
Zo, nieuwe Air besteld... Je kunt nu ook via bankoverschrijving betalen, kon dat eerder al?
39

and thanks for all the fish.
Verwijderd
Welke config?Herko_ter_Horst schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:05:
Zo, nieuwe Air besteld... Je kunt nu ook via bankoverschrijving betalen, kon dat eerder al?
Af en toe, maar ik heb ook een iPad en dat apparaat lijkt zich daar toch meer voor te lenen dan een S3. Ik neem dan ook wel aan dat Apple het goed zou implementeren. Ach...ooitEthirty schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:03:
[...]
Gebruik jij dat? Vind het niet werken op mijn S3 en het is ook maar voor een paar apps beschikbaar.
De huidige MacBook Pro's zijn ook niet zo lang geleden geüpdatet. Hoogst waarschijnlijk komen er dan in het einde van het jaar nieuwe Retina MacBook Pro's.Ambling_Alp schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:03:
Wow, geen updates voor de rest van de Macbooks. Stiekem heel, heel erg blij dat ik toch gewoon met korting Retina heb aangeschaft vorige week, ook al werd het afgeraden vanwege WWDC.
Ja, nu moet ik nog een tijdje met mijn oude MacBook Pro doen... ik ga dus echt geen MacBook Pro Retina kopen of mijn huidige MacBook moet het begeven...Ambling_Alp schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:03:
Wow, geen updates voor de rest van de Macbooks. Stiekem heel, heel erg blij dat ik toch gewoon met korting Retina heb aangeschaft vorige week, ook al werd het afgeraden vanwege WWDC.
#team_UTC+1
11" met 128GB SSD, i7 en 8GB mem.
Nou ja, fair enough, maar dat was niet meer dan een prijsverlaging en een tiende gigahertz meer op je i5 of i7. Er werd toch redelijk breed aangenomen dat alle MacBooks in ieder geval Haswell zouden krijgen.ThomasG schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:05:
[...]
De huidige MacBook Pro's zijn ook niet zo lang geleden geüpdatet. Hoogst waarschijnlijk komen er dan in het einde van het jaar nieuwe Retina MacBook Pro's.
Oh, en nog iets: 1,3 ghz i5 in beide nieuwe Airs? Vorige model had 1,8? Duiding iemand?
ontzettend mooi gemaakt, zowel de mac pro als de site
39
Nu hebben ze ULT processors. Zuiniger met de batterij....Ambling_Alp schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:07:
[...]
Nou ja, fair enough, maar dat was niet meer dan een prijsverlaging en een tiende gigahertz meer op je i5 of i7. Er werd toch redelijk breed aangenomen dat alle MacBooks in ieder geval Haswell zouden krijgen.
Oh, en nog iets: 1,3 ghz i5 in beide nieuwe Airs? Vorige model had 1,8? Duiding iemand?
lol!Fietsbel schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:08:
[...]
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
wil hem wel eens in het echt zien dus binnenkort maar eens op bezoek in een apple storeFietsbel schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:08:
[...]

Dit topic is gesloten.
Slowchat
Slowchat gerelateerd aan de keynote is in dit topic (en dus nergens anders) toegestaan.
Keynote
De Keynote is op maandag 10 juni en begint om 19:00.
Chatten tijdens de Keynote
In dit topic mag er -zoals aangegeven- geslowchat worden, maar uiteraard is iedereen ook welkom op Tweakers.net IRC #apple. Note: je hoeft geen password in te vullen.
Livestream
Vind je hier
Beta's en UDIDs
Zonder developer account heb je pech. Vragen om, handelen in of verwijzen naar handelaren in UDIDs wordt behandeld als posten van en vragen om warez.