hier ookFietsbel schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:06:
De stream is redelijk brak, van hoge naar lage resolutie en om de paar seconden moet ik de pagina verversen
Dat dus. Elke keer weer gewoon.Fietsbel schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:06:
De stream is redelijk brak, van hoge naar lage resolutie en om de paar seconden moet ik de pagina verversen

Hier ook stotterend
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
pfew, dacht dat ik een brakke mac had en toevallig het 2013 model moest gaan kopen
39
Yep bijzonder iritant
I am the great Cornholio!
hij doet het prima hier op mn iphone:)
Verwijderd
Ik heb een Macbook.Bloemstukje schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:05:
[...]
Geen Mac en geen iDevice? Waarom wil je het dan kijken?
Hoe kijken mensen op hun iPhone?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Via de apple website?CLB schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:07:
Hoe kijken mensen op hun iPhone?
Fijn als schoolreisje naar de apple store

Het oneindige X 0
Damn die winkel, die is echt briljant mooi!
39
Wat me opvalt is dat de stream voornamelijk stottert fullscreen ipv klein in de site zelf?!
I am the great Cornholio!
vond dat intro-filmpje wel erg mooi gemaak moet ik zeggen!
...less is more
Stream loopt bij mij nu sinds 2 minuten zonder problemen
Ws. is de grote invasie nu voorbij en weet het CDN er mee om te gaan.FrameWork. schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:10:
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Bijna, 't scheelt een paar honderd pixels.Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:07:
Hier loopt alles smooth!! Volgens mij is het gewoon 1080p?
Streamt hier prima overigens op dit moment.
Oh typisch, als ik dat typ: *bluurp* op de high-res stream maar de iets lagere doet 't nog gewoon.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Mag ik bij jou komen kijkenFrameWork. schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:10:
heel erg gaaf geanimeerd!funk-e schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:10:
vond dat intro-filmpje wel erg mooi gemaak moet ik zeggen!
39
Succes ermee, kun je nog wel een maandje of wat op wachtenpposthoorn schreef op maandag 10 juni 2013 @ 18:56:
iPod Touch 4G in de aanslag om iOS7 op te zetten
Dank Apple, kan de livestream perfect kijken, helaas op een 3,5" schermpje van 'n iPhone 4S, WTF

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
niet echt in de Apple-stijl van de afgelopen jaren vond ik. misschien een voorbode voor het design van ios7
...less is more
De banners in het Moscone Centre zijn ook behoorlijk anders dan vorige jaren.funk-e schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:12:
[...]
niet echt in de Apple-stijl van de afgelopen jaren vond ik. misschien een voorbode voor het design van ios7
op mijn iPad Mini werkt het ook redelijk vloeiend
O dit wordt vet... Anki Drive
en toen deetie het niet
OOOOOOOOO steve zou zich omdraaien
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
volgens mij doen de autootjes t niet.. 
of mijn mini begint te stotteren
of mijn mini begint te stotteren
Nu wel ja, hij hield het hoofd nog aardig koel.
Ondanks de hapring wel een tof concept
Zal vast wel weer een hoop kosten
Het oneindige X 0
Volgens mij lopen de streams niet gelijk.. Bij mij heeft hij net het woord gegeven aan Boris.
jamaar.. ik wil geen autootjes meer!
die leeftijd heb ik al jaren ingewisseld voor gadgets
die leeftijd heb ik al jaren ingewisseld voor gadgets
Verwijderd
Je loopt een paar minuten achter!fabulaus schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:17:
Volgens mij lopen de streams niet gelijk.. Bij mij heeft hij net het woord gegeven aan Boris.
Ik had 10 jaar geleden al 'n Bluetooth-auto'tje van SonyEricsson die ik kon bedienen met m'n telefoon
[ Voor 27% gewijzigd door CLB op 10-06-2013 19:20 ]
wow wel erg grappig dat die autotjes overhoop geschoten kunnen worden maar ben benieuwd wat er nog meer uitkomt
Maar die kon niet autonoom rijden...CLB schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:18:
Ik had 10 jaar geleden al 'n Bluetooth-auto'tje van SonyEricsson die ik kon bedienen met m'n telefoon![]()
![]()
[afbeelding]
Ja cool was dat. mensen met hele grote ogen kijken!CLB schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:18:
Ik had 10 jaar geleden al 'n Bluetooth-auto'tje van SonyEricsson die ik kon bedienen met m'n telefoon![]()
![]()
[afbeelding]
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Moet af en toe wel lachen om zijn accent
.
minor update, met de haswell chips en wifi A/CiApp schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:19:
Nieuwe iMac's, wat denken jullie?
39
Nieuwe OS X.
Wat een bullshit percentages:
Apple macbase gegroeid met 100% over de laatste 5 jaar, windows 13%
Dus als apple van 2 naar 4 macs gaat is het beter dan windows van 100 miljoen naar 113 miljoen?
En 95% van de kijkers slikt dit soort statistiekjes gewoon...
Dus als apple van 2 naar 4 macs gaat is het beter dan windows van 100 miljoen naar 113 miljoen?
Verwijderd
Tja, het is marketingpraat heTharulerz schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:20:
Leuk, een nieuwe diersoort?
EDIT:
Jaa! Sea Lion
EDIT:
Jaa! Sea Lion
[ Voor 34% gewijzigd door Zalmanman op 10-06-2013 19:21 ]
and thanks for all the fish.
Dat maakt de percentages niet minder maar. En op opgeveer 10% marktaandeel wat ze hebben zijn de cijfers al ietwat minder "onzinnig".Tharulerz schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:20:
OS X 10.9 Sea Lion dat verzin je niet
[ Voor 37% gewijzigd door pposthoorn op 10-06-2013 19:22 ]
Lol sea lion
~Leonardo Da Vinci~
Nieuwe naamgeving gebaseerd op California.
Mooi stukje dit
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Het blijft cherry picked data, wat 90% van de bedrijven doen om er goed uit te komen, maar deze was zo doorzichtig dat het hilarisch slecht was.ZpAz schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:21:
[...]
Dat maakt de percentages niet minder maar. En op opgeveer 10% marktaandeel wat ze hebben zijn de cijfers al ietwat minder "onzinnig".
steam niet beschikbaar?
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
Verwijderd
Hoe cool is dat Anki trouwens (mijn excuses, ik loop achter). Ziet er echt vet uit!
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2013 19:22 ]
Mavericks? Oké, vet!
Tsja, het betekent wel dat het marktaandeel van Apple toeneemt.Tharulerz schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:20:
haha ze zijn snellaredo schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:23:
Ik krijg spontaan een update van OSX voor mijn Mac binnen, goede timing Apple!

Maverick Meerkat? Dat was 10.04 uit oktober 2010. Oud genoeg imho.Gropah schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:23:
Maverick... is dat niet te Ubuntu?
Niet echt. Stel (het is niet zo, maar stel) apple heeft 1% marktaandeel. Als mac met 100% groeit en PC niet, dan is het marktaandeel van mac alsnog maar 2%. Neem de groei van PC mee en het wordt nog een stuk minder.Herko_ter_Horst schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:23:
[...]
Tsja, het betekent wel dat het marktaandeel van Apple toeneemt.
Deze amigo kan echt heel goed presenteren, mooi om te zien!
multiple displays!
wooooooooaaaaauuwuwww een feature waar ze al jaaaaren op achterlopen.
[ Voor 18% gewijzigd door Fietsbel op 10-06-2013 19:26 ]
39
op die multiple displays zat ik te wachten! tijd om een rmbp met cinema display te halen!
[ Voor 91% gewijzigd door ZpAz op 10-06-2013 19:26 ]
Inderdaad! mooie feature! eerst in de browser wereld (chrome, safari etc. nu in de file browser
Inderdaad.Fietsbel schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:25:
multiple displays!![]()
![]()
wooooooooaaaaauuwuwww een feature die ze al jaren geleden moeten hebben...
Een beetje laat

~Leonardo Da Vinci~
haha true thatFietsbel schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:25:
multiple displays!![]()
![]()
wooooooooaaaaauuwuwww een feature waar ze al jaaaaren op achterlopen.
Boring dit... gaaaaaaaaaap!
IOS7 !!!!!
IOS7 !!!!!
Yeah, beetje jammer dat ie het door mijn dualhead2go mijn dubbele opstelling als 1 scherm ziet
Wat is een Maverick? Als ik er op google krijg ik alleen wat surf spul.
Geen beest oid.
Geen beest oid.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dit topic is gesloten.
Let op:
Slowchat
Slowchat gerelateerd aan de keynote is in dit topic (en dus nergens anders) toegestaan.
Keynote
De Keynote is op maandag 10 juni en begint om 19:00.
Chatten tijdens de Keynote
In dit topic mag er -zoals aangegeven- geslowchat worden, maar uiteraard is iedereen ook welkom op Tweakers.net IRC #apple. Note: je hoeft geen password in te vullen.
Livestream
Vind je hier
Beta's en UDIDs
Zonder developer account heb je pech. Vragen om, handelen in of verwijzen naar handelaren in UDIDs wordt behandeld als posten van en vragen om warez.
Slowchat
Slowchat gerelateerd aan de keynote is in dit topic (en dus nergens anders) toegestaan.
Keynote
De Keynote is op maandag 10 juni en begint om 19:00.
Chatten tijdens de Keynote
In dit topic mag er -zoals aangegeven- geslowchat worden, maar uiteraard is iedereen ook welkom op Tweakers.net IRC #apple. Note: je hoeft geen password in te vullen.
Livestream
Vind je hier
Beta's en UDIDs
Zonder developer account heb je pech. Vragen om, handelen in of verwijzen naar handelaren in UDIDs wordt behandeld als posten van en vragen om warez.