| Awesome Rock 'n Roll Photographer |
Is niet de eerste keer hoor.karimmm schreef op maandag 10 juni 2013 @ 18:22:
Ik vind het echt heel tof van Apple dat ze nu eindelijk zelf een livestream zetten, eentje die écht live is.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Nah, maar ze hebben die streamingtechniek ontwikkeld dus elke zoveel tijd doen ze er wat mee
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Had het vorige 'grote' event niet ook een livestream?
Launching containers into space
39
als je quicktime hebt, denk ik wel.Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2013 @ 18:25:
Kan ik de stream ook bekijken op Windows?
Live Streaming video requires Safari 4 or later on Mac OS X v10.6 or later; Safari on iOS 4.2 or later. Streaming via Apple TV requires second- or third-generation Apple TV with software 5.0.2 or later.Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2013 @ 18:25:
Kan ik de stream ook bekijken op Windows?
| Awesome Rock 'n Roll Photographer |
http://qthttp.apple.com.e...ibsdfobsd/sl_vod_mvp.m3u8
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
http://www.engadget.com/2013/06/10/apple-wwdc-2013-liveblog/ dan heb je pics en tekst.
Lees eens een paar posts terugpieter02 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 18:30:
Windows met quicktime werkt niet??
Welke link gebruik je? Want alle links die ik vind zijn naar VoD's...
and thanks for all the fish.
Gropah schreef op maandag 10 juni 2013 @ 18:32:
[...]
Welke link gebruik je? Want alle links die ik vind zijn naar VoD's...
RMX schreef op maandag 10 juni 2013 @ 18:28:
Deze link in VLC zou moeten werken dan:
http://qthttp.apple.com.e...ibsdfobsd/sl_vod_mvp.m3u8
Verwijderd
Nvm.Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2013 @ 18:32:
Hij is begonnen!
VLC speelt hier een oude stream af. Daarna crasht VLC.
Verwijderd
Ik heb nochtands de url uit dit topic ingevoerd.CyBeR schreef op maandag 10 juni 2013 @ 18:33:
Als je nu bewegend beeld ziet heb je een oude stream te pakken hoor.
En je gaat meteen dubbelposten. Gaat lekker met die stream.. meteen Rubinski van het padje..Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2013 @ 18:33:
.
[...]
Nvm.
VLC speelt hier een oude stream af. Daarna crasht VLC.
Verwijderd
Excuses. Dat was de bedoeling nietWhieee schreef op maandag 10 juni 2013 @ 18:34:
[...]
En je gaat meteen dubbelposten. Gaat lekker met die stream.. meteen Rubinski van het padje..
39
Ahaa... @ Apple: Jullie marktaandeel van MacOSX is niet zo heel groot hoor, wat is dit voor crap!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
download gewoon ff snel een vmware hackintosh iso...CLB schreef op maandag 10 juni 2013 @ 18:37:
Oftewel, Apple biedt (weer) een stream aan, maar die werkt niet standaard op Windows (icm Quicktime)?
Ahaa... @ Apple: Jullie marktaandeel van MacOSX is niet zo heel groot hoor, wat is dit voor crap!
Nee dat verbaast me nietFietsbel schreef op maandag 10 juni 2013 @ 18:36:
gek he, het is ook nog niet officieel begonnen
Verwijderd
Dat doe je niet op 5 minutenTennisbal schreef op maandag 10 juni 2013 @ 18:38:
[...]
download gewoon ff snel een vmware hackintosh iso...
and thanks for all the fish.
Je kan ook ff langs de Mediamarkt een Mac mini halen of een apple tv
HahahahaPsycho_Mantis schreef op maandag 10 juni 2013 @ 18:39:
[...]
An a day keeps the doctor away.
Die geeft dus een VoD van een keynote uit 2012 met VLC en QuickTime op windows zegt invalid URLZalmanman schreef op maandag 10 juni 2013 @ 18:39:
Gewoon http://qthttp.apple.com.e...ibsdfobsd/sl_vod_mvp.m3u8 URL in VLC openen. Geen centje pijn.
Als jij naar oude keynotes wil kijken, be my guestZalmanman schreef op maandag 10 juni 2013 @ 18:39:
Gewoon http://qthttp.apple.com.e...ibsdfobsd/sl_vod_mvp.m3u8 URL in VLC openen. Geen centje pijn.
Ik ga echt m'n ATV niet aanslingeren om 'n keynote te kijken die ik op m'n (windows)laptop wil zienPsycho_Mantis schreef op maandag 10 juni 2013 @ 18:39:
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Maar wat als er ineens nieuwe aangekondigt worden? Dan zit ik direct met verouderd materiaal.Psycho_Mantis schreef op maandag 10 juni 2013 @ 18:39:
[...]
Ik heb overigens al een Macbook maar ik zit momenteel in het buitenland en ben de adapter vergeten om hem aan te sluiten op de tv. Daarom gebruik ik een Windows laptop die ik op de tv heb aangesloten.
Die van iOS anders wel hoorCLB schreef op maandag 10 juni 2013 @ 18:37:
Oftewel, Apple biedt (weer) een stream aan, maar die werkt niet standaard op Windows (icm Quicktime)?
Ja, vervelend gevoel is dat.Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2013 @ 18:41:
[...]
Maar wat als er ineens nieuwe aangekondigt worden? Dan zit ik direct met verouderd materiaal.
Ik heb overigens al een Macbook maar ik zit momenteel in het buitenland en ben de adapter vergeten om hem aan te sluiten op de tv. Daarom gebruik ik een Windows laptop die ik op de tv heb aangesloten.
Nu zit je nog met het nieuwste van het nieuwste, over 2 uur is het ineens verouderd.

Verwijderd
Mijn Macbook is eentje uit 2008. Die is al een tijdje verouderd. Heb hem trouwens pas vorig jaar gekocht dus hij was al verouderd voor dat ik hem hadPsycho_Mantis schreef op maandag 10 juni 2013 @ 18:42:
[...]
Ja, vervelend gevoel is dat.
Nu zit je nog met het nieuwste van het nieuwste, over 2 uur is het ineens verouderd.
Niets mis mee hoorVerwijderd schreef op maandag 10 juni 2013 @ 18:43:
[...]
Mijn Macbook is eentje uit 2008. Die is al een tijdje verouderd. Heb hem trouwens pas vorig jaar gekocht dus hij was al verouderd voor dat ik hem had
edit: Ik heb beeld!
[ Voor 4% gewijzigd door Psycho_Mantis op 10-06-2013 18:44 ]
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Dat is een bastaardvloek voor mij.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Ook op de website? Ik heb beeld iig. Of het 2012 is weet ik nietCyBeR schreef op maandag 10 juni 2013 @ 18:45:
2012 jongens.
Ah, op de website is inmiddels de url veranderd.Whieee schreef op maandag 10 juni 2013 @ 18:46:
[...]
Ook op de website? Ik heb beeld iig. Of het 2012 is weet ik niet
http://p.events-delivery....uawefpiuawdf6/sl_mvp.m3u8
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Bij mij werkt hij. Niet flawless, stottert namelijk redelijk erg, maar het is iets?Osxy schreef op maandag 10 juni 2013 @ 18:49:
Die stream laat helaas VLC crashen
Is er meestal wel bij geloof ik.Scrummie schreef op maandag 10 juni 2013 @ 18:49:
Is Woz er altijd of is dat apart?
Verwijderd
Mag dat niet als je ouders er zijn dan? WeirdZpAz schreef op maandag 10 juni 2013 @ 18:53:
En er klaar voor! Ouders zijn wegDus fancy op TV met AppleTV. W00t.
Ja, die willen dan om 8 uur journaal zien he.hostler schreef op maandag 10 juni 2013 @ 18:54:
[...]
Mag dat niet als je ouders er zijn dan? Weird
Kom maar door met die nieuwe awesome software!
Ik ben erg benieuwt, zit er klaar voor :-)
Ziet er prima uit op de 27" iMac, dat wel
[ Voor 36% gewijzigd door CyBeR op 10-06-2013 18:59 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 10-06-2013 19:00 ]
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Yup.hostler schreef op maandag 10 juni 2013 @ 18:59:
Zag ik nou net Steve Wozniak?
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Verwijderd
Iemand enig idee?
Verwijderd
Kijk gewoon op je iPhone?!Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:04:
Ik kan de stream helaas niet zien. Op de website van Apple zie ik dat de stream unavailable is en in VLC crasht hij constant.
Iemand enig idee?
Als je Windows hebt hij doet het hier op MPCHD redelijk. Stottert af en toe maar denk dat de website ook echt enorm belast wordtVerwijderd schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:04:
Ik kan de stream helaas niet zien. Op de website van Apple zie ik dat de stream unavailable is en in VLC crasht hij constant.
Iemand enig idee?
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Geen Mac en geen iDevice? Waarom wil je het dan kijken?
gewoon nee.
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
39
Dit topic is gesloten.
Slowchat
Slowchat gerelateerd aan de keynote is in dit topic (en dus nergens anders) toegestaan.
Keynote
De Keynote is op maandag 10 juni en begint om 19:00.
Chatten tijdens de Keynote
In dit topic mag er -zoals aangegeven- geslowchat worden, maar uiteraard is iedereen ook welkom op Tweakers.net IRC #apple. Note: je hoeft geen password in te vullen.
Livestream
Vind je hier
Beta's en UDIDs
Zonder developer account heb je pech. Vragen om, handelen in of verwijzen naar handelaren in UDIDs wordt behandeld als posten van en vragen om warez.