Die tags optie is wel heel erg nice
Toch dat tags lijkt me wel lekker werken, werk nu vaak met afzonderlijke mapjes
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
ik zie iets met icloud aankomen (dmv tags in andere verschillende apps openen)
...less is more
@Donstil: Wikipedia: Maverick (animal)
and thanks for all the fish.
Idd, tags ipv mappen ooit. Dan zowel merge iOS als OSX.funk-e schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:28:
ik zie iets met icloud aankomen (dmv tags in andere verschillende apps openen)
Ik heb het vermoeden dat ze een nieuw Cinema model gaan presenteren (in de imac 2012 style) , zeker nu met de focus op MULTIPLE SCREENS!!! OMFG WETTING PANTS!
39
Stream klapt er hier uit ineens
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
De nieuwe naamgeving is niet meer gebaseerd op beesten. Mavericks is een plaats in California.Donstil schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:28:
Wat is een Maverick? Als ik er op google krijg ik alleen wat surf spul.
Geen beest oid.
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Oke duidelijk, het is dus ook niet echt 1 soort, meer een groepering.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Hop, je Apple TV als extern display
Nice.
Ik zie een Maps icon in de Dock...
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Well spotted. Ook iBooks, lijkt het.Erulezz schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:30:
inderdaad, goed gespot!Erulezz schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:30:
39
Is dat niet gewoon iBooks author?
Apple TV met Airplay als extern bureaublad is wel vet. Misschien komt dat ook wel naar XBMC.
Ah, zou kunnen. Zou wel een heel ander icon zijn dan nu, als dat zo is.
[ Voor 15% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 10-06-2013 19:33 ]
Want we zoeken natuurlijk liever in voor geïnstalleerde Bloatware dan op GoogleMaps.Erulezz schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:30:
Ik zie allemaal dingen die ze al eerder in OSX hadden moeten stoppen.Tabs is echt niet zo spannend, multidisplay was onhandig en dat hebben ze nu gefixt.
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Tags is wel fancy, en het multidisplay had misschien eerder gemoeten, maar fijn dat het nu in zit toch?
jupSmitovic schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:34:
Zei hij nou Mountain Lion?
zie ik nou azure voorbij komen daar in de taps? https://www.google.nl/sea...&sourceid=chrome&ie=UTF-8 fail ?
de looks van maverick zijn ook al "platter"
39
Die vent heeft humor
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Ik moet zeggen dat ik het wel een hele leuke, vlotte dude vind, scheelt al een hoop
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Zo, dat powermanagement is wel erg gaaf hoor!
Bij Tim viel het me op dat hij een nerveuze trilling in zijn stem had.. in combinatie met die lang gerekte amerikaanse klinkers leek het af en toe wel een geit
Ik geloof niet zo in dat powermanagement, vind het veel te mooi gepresenteerd...
Ik heb de thread even niet gevolgd maar hadden we 't Maps icon in de dock al gespot?
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
hij is al beter dan vorig jaar 
Mjah.. dat geklap kan ik ook wel zonder
Net alsof er ergens zon dame staat met een bordje "Nu klappen!"
Mjah.. dat geklap kan ik ook wel zonder
Net alsof er ergens zon dame staat met een bordje "Nu klappen!"
YesCyBeR schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:39:
Ik heb de thread even niet gevolgd maar hadden we 't Maps icon in de dock al gespot?
werkende link voor vlc http://b.events-delivery....3u8?x-session-format=live
voor mij werk die redelijk goed!!
voor mij werk die redelijk goed!!
Jup die kennen we:P Alsnog goed gespot, ik had m zelf niet gezien.CyBeR schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:39:
Daar moet je idd een beetje doorheen kijken. Zaal zit helemaal vol met Apple (Ik betaal 2500,- om te mogen komen luisteren) fanboy's natuurlijk.oohh schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:38:
Zijn er meer mensen die zich rot ergeren aan dat geklap bij elke zin die meneer zegt?
Klappen begint steeds bij de Apple bobo's en gaat dan naar achteren de zaal in stond net in het liveblog van Engadget. Zij zitten vlak achter hen in de zaal.
Wat is die alfa 4c toch gaaf
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Yes Apple maakt wachtwoorden voor jou, helemaal top, geweldig, PRISM ftw
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Dat AppNap zag er wel heel bruikbaar uit, Safari ook goede verbeteringen en eindelijk iCloud Keychain!
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
De CIA/FBI/NSA weten ook gelijk je wachtwoordenCLB schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:41:
Yes Apple maakt wachtwoorden voor jou, helemaal top, geweldig, PRISM ftw
Yeah, maar dat werkte niet op iOS. Dit denk ik wel.Tales schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:41:
Icloud keychain.. Remember die Functie die er met .mac al inzaten? En met mobileMe?
word ios 7 ook nu al uitgebracht? of komt die pas van de zomer met iphon 5s?
Who cares, privacy is toch iets van het verleden:P
Nog niks over gezegd, maar de verwachting is: aankondiging vandaag, release later met nieuwe iDevices.deurmatje schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:42:
word ios 7 ook nu al uitgebracht? of komt die pas van de zomer met iphon 5s?
Nu is het goedkoper voor de NSA, die moeten nu zelfs niet meer bruteforcen
Haha! There's a fan of smooth scrolling
Aannemelijkerwijs is de keychain in je iCloud, net als op je mac, geencrypt met je eigen wachtwoord.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Maps SDK komt er
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Dus nog meer integratie tussen OS X apps en iOS. En iBooks
[ Voor 11% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 10-06-2013 19:44 ]
Indrukwekkende update tot duster!
iBooks!
~Leonardo Da Vinci~
Die man die nu presenteert lijkt wel meer 'humor' te hebben dan in het verleden bij Apple keynotes!?
Toch iBooks
My bad daar net!
Geen humor! Mediatraining en klapvolkTales schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:45:
Die man die nu presenteert lijkt wel meer 'humor' te hebben dan in het verleden bij Apple keynotes!?
5S+ denk ikLocks schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:45:
die iPhone zag er wel heel apart uit?
Power to the beat.
Wel humor.
Routes van je desktop naar je telefoon sturen is wel vet
Wat zou een update naar Maverick gaan kosten?
Check 
@ Hierboven, ML was 8, die daarvoor 25, daarvoor +- 100.
Verwacht sub 25 iig. Ik ga voor $9.99
@ Hierboven, ML was 8, die daarvoor 25, daarvoor +- 100.
Verwacht sub 25 iig. Ik ga voor $9.99
[ Voor 86% gewijzigd door ZpAz op 10-06-2013 19:47 ]
$29.99 (gokjelaredo schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:46:
[ Voor 3% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 10-06-2013 19:47 ]
Hopelijk hebben ze die Apple Maps geüpdatet, want de search op de iPhone en iPad was tot nu toe ruk.
maximaal 20 eurolaredo schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:46:
sws is dat het soort intergratie dat van mij er meer in mag zitten. Push notificaties op beide devices is ook al mooi. Je wilt bijna naadloos van apparaat over willen gaan.jip_86 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:46:
Routes van je desktop naar je telefoon sturen is wel vet
Haha, eat that Forstall.
Nice, verdere integratie tussen apps ook nog.
IddScrummie schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:47:
Haha, eat that Forstall.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Hele fijne presenter inderdaad deze man. Rustige, aangename stem en een aardige dosis humor. Flinke verbetering t.o.v. van dhr. Cook iig.
Tesla M3LR '21
Idd lol: "Look, the Calendar pages stick to the screen even without the stitches"Scrummie schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:47:
Haha, eat that Forstall.
Continues scrolling in Calender, erg fijn!
haha, the calendar sticks on the background, even without stitches
...less is more
Die nieuwe features van calendar is wel een beetje een dorn in het oog van calendar42 (dat bedrijf wat in die serie over startups in delft was)
Zit net te denken. Volgens mij is daar een flink feestje gebouwd de laatste tijd 
Word wel heel erg benadrukt zo.
Word wel heel erg benadrukt zo.
[ Voor 16% gewijzigd door jip_86 op 10-06-2013 19:49 ]
Het "platte" design wat ik nu zie van 10.9 bevalt me eigenlijk totaal niet. Ben benieuwd of iOS7 meer wordt dan het verwijderen van de glans laag.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Slowchat
Slowchat gerelateerd aan de keynote is in dit topic (en dus nergens anders) toegestaan.
Keynote
De Keynote is op maandag 10 juni en begint om 19:00.
Chatten tijdens de Keynote
In dit topic mag er -zoals aangegeven- geslowchat worden, maar uiteraard is iedereen ook welkom op Tweakers.net IRC #apple. Note: je hoeft geen password in te vullen.
Livestream
Vind je hier
Beta's en UDIDs
Zonder developer account heb je pech. Vragen om, handelen in of verwijzen naar handelaren in UDIDs wordt behandeld als posten van en vragen om warez.
Slowchat
Slowchat gerelateerd aan de keynote is in dit topic (en dus nergens anders) toegestaan.
Keynote
De Keynote is op maandag 10 juni en begint om 19:00.
Chatten tijdens de Keynote
In dit topic mag er -zoals aangegeven- geslowchat worden, maar uiteraard is iedereen ook welkom op Tweakers.net IRC #apple. Note: je hoeft geen password in te vullen.
Livestream
Vind je hier
Beta's en UDIDs
Zonder developer account heb je pech. Vragen om, handelen in of verwijzen naar handelaren in UDIDs wordt behandeld als posten van en vragen om warez.