Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Ik schrik hier toch wel van.
Als dit van tevoren uitgelekt was, en mij was gepresenteerd als "Zo wordt iOS7" dan had ik het schuddebuikend naar het land der trolls verwezen. Ziet er niet uit.

Wij gebruiken bedrijfsmatig veel Apple, ook qua mobiele telefonie omdat we afgelopen jaar daar een mooie deal op konden krijgen maar dit gaan we dus niet doorzetten op deze manier.

Persoonlijk vind ik Android en Apple beiden geweldige OS'en en ik heb met beide nooit noemenswaardige problemen qua stabiliteit, snelheid, betrouwbaarheid en of bouwkwaliteit gehad behalve een Iphone 4S waar de homescreen knop binnen een jaar versleten was en een kras in de screencover van mijn Sony Xperia Z en dus ben ik niet ergens aan gebonden, afgezien van dat Apple de consument probeert te binden met eenzijdige support van allerlei randapparatuur, accesoires en diensten.

En op Android heb ik tenminste nog de backup dat ik dan een andere skin kan installeren als ze met dergelijk lelijke en kinderlijke skins komen.

We kijken het nog even aan, maar ik heb letterlijk niets gezien waarvan ik denk "Wow geweldig!" en ik neig er steeds meer naar om toch de Appletjes aan het einde van hun levenscyclus te gaan vervangen voor Android materiaal. Zakelijk bedoel ik dan, want privé heb ik dat al gedaan.

[ Voor 5% gewijzigd door DutchManticore op 11-06-2013 00:10 ]

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:40
Ik zit nu in de initiele setup, maar dit ziet er ff totaaaaal anders uit idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-09 15:05
Hmm net van paar mensen gehoord dat iPhone 4 onder iOS7 iets meer laggy is dan iPhone 3GS onder iOS6, klinkt niet goed en vooral bij al die leuke animaties merk je het flink.
Hetzelfde geldt voor de iPad 2 helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor Nederlandse iPhone 5's moet je dus de A1429 hebben en niet de A1428... En de download staat weer opnieuw aan... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Ff voor de mensen die denken ik ben geen dev en install toch die beta.. krijg nu de melding dat mijn phone niet aangemeld is voor development en ik kan niet activeren (was ff vergeten). Maar als je dan dus geen dev account hebt zit je redelijk klem lijkt me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-09 14:18
Mizgala28 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 00:10:
Hmm net van paar mensen gehoord dat iPhone 4 onder iOS7 iets meer laggy is dan iPhone 3GS onder iOS6, klinkt niet goed en vooral bij al die leuke animaties merk je het flink.
Interessant, vooral omdat er voor de iPads nog helemaal geen iOS 7 release is; komt pas later deze zomer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-09 16:23

Tourniquet

Hiya, fellas!

Hotlinken vanaf de devsite is niet zo'n goed idee, alleen ingelogde developers kunnen hierbij. :P

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mizgala28 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 00:10:
iPad 2 kan je nog niet weten, want de beta is enkel voor iPhone en iPod Touch. Daarnaast zijn de eerste generatie retina vaak grafisch net niet krachtig genoeg, zo kan het zijn dat een iPad 2 betere performance heeft dan de "iPad 3".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:26

PBP

Tuurlijk er staat toch overal bij or later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tourniquet schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 00:12:
[...]

Hotlinken vanaf de devsite is niet zo'n goed idee, alleen ingelogde developers kunnen hierbij. :P
Om nog maar te zwijgen over de NDA die je er mee breekt... :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-09 21:35
DutchManticore schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 00:07:
Ik schrik hier toch wel van.
Als dit van tevoren uitgelekt was, en mij was gepresenteerd als "Zo wordt iOS7" dan had ik het schuddebuikend naar het land der trolls verwezen. Ziet er niet uit.

Wij gebruiken bedrijfsmatig veel Apple, ook qua mobiele telefonie omdat we afgelopen jaar daar een mooie deal op konden krijgen maar dit gaan we dus niet doorzetten op deze manier.

Persoonlijk vind ik Android en Apple beiden geweldige OS'en en ik heb met beide nooit noemenswaardige problemen qua stabiliteit, snelheid, betrouwbaarheid en of bouwkwaliteit gehad behalve een Iphone 4S waar de homescreen knop binnen een jaar versleten was en een kras in de screencover van mijn Sony Xperia Z en dus ben ik niet ergens aan gebonden.

En op Android heb ik tenminste nog de backup dat ik dan een andere skin kan installeren als ze met dergelijk lelijke en kinderlijke skins komen.

We kijken het nog even aan, maar ik heb letterlijk niets gezien waarvan ik denk "Wow geweldig!" en ik neig er steeds meer naar om toch de Appletjes aan het einde van hun levenscyclus te gaan vervangen voor Android materiaal. Zakelijk bedoel ik dan, want privé heb ik dat al gedaan.
+1

Ik ben een vormgever en diep teleurgesteld in het nieuwe ontwerp. Totaal inspiratieloos en vrijwel klakkeloos overgenomen van Android en WP.

Ik snap dat simliciteit nu helemaal hot is, maar bij Apple had ik toch een elgantere look verwacht. Met ondderdelen die de ervaring verrijken zoals zij het zeggen. Nu doet het alleen afbreuk en past het wellicht alleen voor de goedkope nog te komen iPhone.

Kortom: lelijk, goedkoop, inspiratieloos en zelfs slecht gejat.

Dagelijks kwam ik interfaces tegen van ontwerpers die voor de fun een gok deeden naar het nieuwe ontwerp en veel ervan was 10 x beter, meer Apple exclusief en elegant dan dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 00:13:
[...]

Om nog maar te zwijgen over de NDA die je er mee breekt... :N
Ik ben niet eens dev :p
En de boel is weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
gebruikershaes schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 00:14:
[...]

+1

Ik ben een vormgever en diep teleurgesteld in het nieuwe ontwerp. Totaal inspiratieloos en vrijwel klakkeloos overgenomen van Android en WP.

Ik snap dat simliciteit nu helemaal hot is, maar bij Apple had ik toch een elgantere look verwacht. Met ondderdelen die de ervaring verrijken zoals zij het zeggen. Nu doet het alleen afbreuk en past het wellicht alleen voor de goedkope nog te komen iPhone.

Dagelijks kwam ik interfaces tegen van ontwerpers die voor de fun een kog deeden naar het nieuwe ontwerp en veel ervan was 10 x beter dan dit.
Ik wilde het net niet zeggen, bang voor de backlash, want wij Apple gebruikers slaan wel eens door naar Apple fanboys en hebben dan nog wel eens de neiging blind alles mooi en geweldig te vinden aan Apple maar het lijkt serieus op een Chinese knock-off impressie van hoe een mix tussen Android, WP8, met de icoontjes van iOS en alle kleuren van de regenboog eruit zouden zien. :F

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

[...]

+1

Dagelijks kwam ik interfaces tegen van ontwerpers die voor de fun een gok deeden naar het nieuwe ontwerp en veel ervan was 10 x beter, meer Apple exclusief en elegant dan dit.
Tja, smaken verschillen. Ik vind het er wel fris en elegant uitzien, maar zonder het echt op een device te draaien is het denk ik moeilijk een goed oordeel te vellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

+1

-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 00:13:
[...]

iPad 2 kan je nog niet weten, want de beta is enkel voor iPhone en iPod Touch. Daarnaast zijn de eerste generatie retina vaak grafisch net niet krachtig genoeg, zo kan het zijn dat een iPad 2 betere performance heeft dan de "iPad 3".
Wat de iPad 2 betreft, daar ga ik vanuit.

Maar dan nog, ik wacht wel tot er meer "slchtoffers" ios7 op hun iphone 4 testen, ik doe het wel als die uitkomt en als hij te veel lagt ga ik terug naar ios6 restoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Dit bedoel ik dus.
Waarom neem je nou de moeite om uberhaupt "-1" te posten.
Discussieer eens mee, waarom jij wel vindt dat dit een goede stap van Apple is, in plaats van alle kritiek met lege reacties af te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
beta gedownload (ben ios developer), twijfel alleen nog of ik hem op mijn device moet installeren. Moet nog wel kunnen blijven bellen enzo :P

[ Voor 7% gewijzigd door steffex op 11-06-2013 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Je kan zeggen wat je wil, maar het is sowieso ff slikken. Ik zit nu naar een zuurstok iphone 5 te kijken.. nog ff wennen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:20

Trackerfire

BTC HODLER

steffex schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 00:22:
beta gedownload, twijfel alleen nog of ik hem op mijn device moet installeren. Moet nog wel kunnen blijven bellen enzo :P
Gebaseerd op eerdere beta's zijn ze altijd al redelijk stabiel. Zeker voor bellen/smsen moet 't geen probleem zijn...

Hoe zijn de eerste ervaringen en op wat voor device zit je dan? >:)

[ Voor 9% gewijzigd door Trackerfire op 11-06-2013 00:23 ]

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Ben wel heel benieuwd hoe de nieuwe UI overkomt op een zwarte iPhone, met een donkere wallpaper. Ik zie nu ook dat de providernaam niet meer bovenin beeld staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
ik ga de gok wagen. heb een iphone 5 zwart, dus ben benieuwd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Tourniquet schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 00:25:
Ben wel heel benieuwd hoe de nieuwe UI overkomt op een zwarte iPhone, met een donkere wallpaper. Ik zie nu ook dat de providernaam niet meer bovenin beeld staat?
En waar staat die provider naam dan wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Mizgala28 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 00:26:
[...]

En waar staat die provider naam dan wel?
Ben nog aan het restoren, weet het over 13 minuten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-09 21:35
Zijn jullie allemaal developers dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cue
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-09 09:01

cue

Hier ook de gok aan het nemen :D.... restore is nog bezig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
gebruikershaes schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 00:27:
Zijn jullie allemaal developers dan?
Ja, want anders mag het niet. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-09 14:18
En hoe ga/heb je dit nu opgelost? Ik weet nog dat ik met iOS 5(?) ook de beta geprobeerd had en er waren toen geen problemen.
CopyCatz schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 00:12:
Ff voor de mensen die denken ik ben geen dev en install toch die beta.. krijg nu de melding dat mijn phone niet aangemeld is voor development en ik kan niet activeren (was ff vergeten). Maar als je dan dus geen dev account hebt zit je redelijk klem lijkt me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xven0mxz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-09 17:47

xven0mxz

Feyenoord Rotterdam 1908!

Jammer dat ik geen Developers account heb! wat ziet het er mooi uit zeg!!

hebbeeeuunnnnn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
s1ck schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 00:32:
En hoe ga/heb je dit nu opgelost? Ik weet nog dat ik met iOS 5(?) ook de beta geprobeerd had en er waren toen geen problemen.

[...]
Ff via dev omgeving id ingevoerd, was vergeten dat ik mijn eigen telefoon nog nooit als dev unit had gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
steppy schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 00:33:
Jammer dat ik geen Developers account heb! wat ziet het er mooi uit zeg!!

hebbeeeuunnnnn
yup zit ook met zware *** mee te lezen ... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-09 01:21

BioHazard

*\o/*

Wat is jullie ervaring met dev betas, stabiel voor dagelijks gebruik? Draaien jullie het "in productie" of op dedicated test toestellen?

Morgen ook maar eens gaan proberen denk ik, eventueel op een test iPhone die ik op het werk nog heb liggen (4s)

[ Voor 41% gewijzigd door BioHazard op 11-06-2013 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Voor de testers onder ons, ik zou graag willen weten of Whatsapp draait :) toch wel vrij belangrijk voor daily use.

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xven0mxz

xven0mxz

BioHazard schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 00:34:
Wat is jullie ervaring met dev betas? Draaien jullie het "in productie" of op dedicated test toestellen?
Is verder ook alles te draaien... neem aan dat whatsapp niet werkt..
:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Provider staat bovenaan, zit nog te wachten tot whatsapp weer verschijnt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Heel eerlijke eerste indruk: grijze folders lelijk, dat 3d achtergrond effect gaat hakkelend en doet dus niet realistisch aan. Icons wel erg aan de minimalistische kant. Zit ff te wachten tot alle apps er weer zijn misschien dan positiever nieuws :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
hij is nu icloud backup aan het terugzetten. Wel even wennen die lichte schermen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

CopyCatz schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 00:36:
Provider staat bovenaan, zit nog te wachten tot whatsapp weer verschijnt...
Ah, toch. Grappig dat op de afbeeldingen op de website er nergens een provider staat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:07
Ben benieuwd naar jullie ervaringen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

CopyCatz schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 00:38:
Heel eerlijke eerste indruk: grijze folders lelijk, dat 3d achtergrond effect gaat hakkelend en doet dus niet realistisch aan. Icons wel erg aan de minimalistische kant. Zit ff te wachten tot alle apps er weer zijn misschien dan positiever nieuws :)
Het hakkelende komt misschien omdat hij vol aan het synchroniseren is :)? Hope so, keep us posted!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Tweakers app werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xven0mxz

xven0mxz

Eigelijk wel jammer dat ze het nu niet gelijk online zetten kan iedereen ervan genieten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

steppy schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 00:41:
Eigelijk wel jammer dat ze het nu niet gelijk online zetten kan iedereen ervan genieten!!
Tsja, en iedereen kan dan ook klagen dat de software niet stabiel is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Vrij logisch, ondanks dat ze aangeven dat het een beta is heb je altijd mensen die gaan janken als iets niet goed werkt of dingen tegenkomen die nog niet volledig af zijn.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Het beeld zoomt nu ook in en uit op een folder met iconen, dat is wel makkelijker. Maar de mappen zelf zijn erg lelijk.. Nu snap ik wel waarom ze op de keynote alleen schermen met losse iconen laten zien, de nieuwe mappen met al die "oude" iconen van 3rd party erin passen niet echt in het nieuwe minimalistische design...

[ Voor 45% gewijzigd door CopyCatz op 11-06-2013 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Kan je nu van beta 7 naar 6.1.4 als het niet bevalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:27

Ethirty

Who...me?

Misschien heeft dat ook iets te maken met het feit dat alle devvers éérst een kans moeten krijgen hun apps aan te passen 8)7

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
CopyCatz schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 00:44:
Het beeld zoomt nu ook in en uit op een folder met iconen, dat is wel makkelijker. Maar de mappen zelf zijn erg lelijk..
Hoe heb je echt de ipsw kunnen downloaden zonder dev te zijn?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
ProfoundValue schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 00:44:
[...]

Ik ben dev...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

ProfoundValue schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 00:44:
[...]

Niet, want dat mag niet ;)

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
Niet alles uit mijn backup kan teruggezet worden, voor de rest lijken alle basics te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xven0mxz

xven0mxz

steffex schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 00:47:
Niet alles uit mijn backup kan teruggezet worden, voor de rest lijken alle basics te werken.
Belangrijkste .... whatsapp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
CopyCatz schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 00:12:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
steppy schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 00:47:
[...]

Belangrijkste .... whatsapp?
whatsapp werkt prima hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Hij had z'n telefoon die hij nu gebruikt nog nooit als Dev telefoon gebruikt als dat is wat je wilt weten :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Whatsapp werkt gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xven0mxz

xven0mxz

Jullie zouden goddelijk zijn met wat screens :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Thanks for checking. Dan ga ik hem er ook opknallen, wat vind je zelf van de performance op 't eerste gezicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Ik bedoelde dus: ff voor de mensen die denken "ik ben geen dev maar install hem toch".
Sorry voor het gebrek aan leestekens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Trackerfire schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 00:51:
[...]

Thanks for checking. Dan ga ik hem er ook opknallen, wat vind je zelf van de performance op 't eerste gezicht?
Performance wel ok considering alles wat nog synct en itunes radio in de achtergrond..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xven0mxz

xven0mxz

CopyCatz schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 00:51:
Ik bedoelde dus: ff voor de mensen die denken "ik ben geen dev maar install hem toch".
Sorry voor het gebrek aan leestekens :)
Nu snap ik er totaal niks meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

steppy schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 00:52:
[...]

Denk dat hij bedoelt als je geen dev bent en je probeert te installeren en loopt vast bij de activatie dat je een probleem hebt. Aangezien hij wél developer is, was dit makkelijk op te lossen door zijn "nieuwe" telefoon te koppelen aan de dev account en alsnog de "nieuwe" telefoon te activeren.

[ Voor 5% gewijzigd door Trackerfire op 11-06-2013 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
steppy schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 00:51:
[...]

Jullie zouden goddelijk zijn met wat screens :) _/-\o_
Dat is ook niet toegestaan volgens de NDA. Je zult het nog even moeten doen met de screens van de presentatie of wachten tot iemand anders wel zijn developer status op het spel wil zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
CopyCatz schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 00:52:
[...]

Performance wel ok considering alles wat nog synct en itunes radio in de achtergrond..
Oh haha dan begrijp ik 'm ;)
En wacht met smart op de UDID activatie die ik net voor 7 dollartjes heb aangevraagd en de link naar iOS 7 Beta 1 zelf, waarschijnlijk morgen pas ermee aan de slag :(

@ Hierboven:

[ Voor 38% gewijzigd door ProfoundValue op 11-06-2013 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
steppy schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 00:52:
[...]

Zucht. Ik bedoel dus, ook al kan je aan die ios7 image komen, je kan hem dan installeren, maar na de restore komt de setup en wordt geconstateerd dat je phone geen dev machine is. Dan wordt aangeraden verplicht om dat te regelen, maar als je dat niet kunt kun je volgens mij niet meer downgraden, dus zit je vast lijkt me?

En voor de duidelijkheid ik heb dat wel kunnen fixen omdat ik dev ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"U moet morgen vroeg aan de slag. Er is één activiteit gepland om 08:00". Bedankt voor de reminder, iOS 7. Tijd om te slapen! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xven0mxz

xven0mxz

ProfoundValue schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 00:54:
[...]

Oh haha dan begrijp ik 'm ;)
En wacht met smart op de UDID activatie die ik net voor 7 dollartjes heb aangevraagd en de link naar iOS 7 Beta 1 zelf, waarschijnlijk morgen pas ermee aan de slag :(
ik ga hem ook maar aanschaffen denk dat ik het wel waard ga vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Maar als ik mijn UDID geactiveerd heb gekregen via een onbekende dev en ik maak screenshots, dan mag IK deze niet online zetten conform de NDA?
Dan mogen de tech-sites toch ook geen screenshots plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Je mag het hier niet over UDID's hebben volgens mij. Probeer het in ieder geval beperkt te houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
De groepen hebben meerdere pagina's, nog niet getest of dit onbeperkt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xven0mxz

xven0mxz

We"ll be back soon??
Developers inlog..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-09 17:44
Afbeeldingslocatie: http://9to5mac.files.wordpress.com/2013/06/mail-attachment.jpeg?w=700&h=Afbeeldingslocatie: http://9to5mac.files.wordpress.com/2013/06/photo-5.png?w=700&h=
Afbeeldingslocatie: http://9to5mac.files.wordpress.com/2013/06/image.png?w=700&h=Afbeeldingslocatie: http://9to5mac.files.wordpress.com/2013/06/image-2.png?w=700&h=
Afbeeldingslocatie: http://9to5mac.files.wordpress.com/2013/06/photo-1.png?w=700&h=Afbeeldingslocatie: http://9to5mac.files.wordpress.com/2013/06/photo-2.png?w=700&h=
Afbeeldingslocatie: http://9to5mac.files.wordpress.com/2013/06/photo-3.png?w=700&h=Afbeeldingslocatie: http://9to5mac.files.wordpress.com/2013/06/photo-4.png?w=700&h=
Afbeeldingslocatie: http://9to5mac.files.wordpress.com/2013/06/mail-attachment-2.jpeg?w=700&h=Afbeeldingslocatie: http://9to5mac.files.wordpress.com/2013/06/mail-attachment-3.jpeg?w=700&h=
Afbeeldingslocatie: http://9to5mac.files.wordpress.com/2013/06/mail-attachment-4.jpeg?w=700&h=Afbeeldingslocatie: http://9to5mac.files.wordpress.com/2013/06/mail-attachment-5.jpeg?w=700&h=
Afbeeldingslocatie: http://9to5mac.files.wordpress.com/2013/06/mail-attachment-6.jpeg?w=700&h=Afbeeldingslocatie: http://9to5mac.files.wordpress.com/2013/06/mail-attachment-7.jpeg?w=700&h=
Afbeeldingslocatie: http://9to5mac.files.wordpress.com/2013/06/mail-attachment-8.jpeg?w=700&h=Afbeeldingslocatie: http://9to5mac.files.wordpress.com/2013/06/mail-attachment-9.jpeg?w=700&h=
Afbeeldingslocatie: http://9to5mac.files.wordpress.com/2013/06/mail-attachment-10.jpeg?w=700&h=Afbeeldingslocatie: http://9to5mac.files.wordpress.com/2013/06/mail-attachment-11.jpeg?w=700&h=
Afbeeldingslocatie: http://9to5mac.files.wordpress.com/2013/06/mail-attachment-12.jpeg?w=700&h=Afbeeldingslocatie: http://9to5mac.files.wordpress.com/2013/06/mail-attachment-13.jpeg?w=700&h=
Afbeeldingslocatie: http://9to5mac.files.wordpress.com/2013/06/mail-attachment-14.jpeg?w=700&h=Afbeeldingslocatie: http://9to5mac.files.wordpress.com/2013/06/mail-attachment-15.jpeg?w=700&h=
Afbeeldingslocatie: http://9to5mac.files.wordpress.com/2013/06/mail-attachment-16.jpeg?w=700&h=Afbeeldingslocatie: http://9to5mac.files.wordpress.com/2013/06/mail-attachment-17.jpeg?w=700&h=
Afbeeldingslocatie: http://9to5mac.files.wordpress.com/2013/06/mail-attachment-18.jpeg?w=700&h=Afbeeldingslocatie: http://9to5mac.files.wordpress.com/2013/06/mail-attachment-19.png?w=700&h=
Afbeeldingslocatie: http://9to5mac.files.wordpress.com/2013/06/mail-attachment-20.png?w=700&h=Afbeeldingslocatie: http://9to5mac.files.wordpress.com/2013/06/bmbsovrcuaehjl_-jpg-large.jpeg?w=700&h=
Afbeeldingslocatie: http://9to5mac.files.wordpress.com/2013/06/bmbshgmcuaawc3j-jpg-large.jpeg?w=700&h=

[ Voor 111% gewijzigd door SidewalkSuper op 11-06-2013 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet wat er nou zou goed aan is ik vind iOS 4 toch nog de beste..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Hmm de fotos die al voor ios7 op je toestel stonden worden niet zo mooi gegroepeerd helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
:'( Mijn god, verschrikkelijk.

En kijkt uit je breekt de NDA, als je die screenshots zelf gemaakt hebt en Apple komt erachter ben je je devstatus mooi kwijt.

[ Voor 5% gewijzigd door DutchManticore op 11-06-2013 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Keuze uit dynamic wallpapers (zwevende rondjes) en stills, de oude pics. Ugh met de dynamics is het echt een kiddie phone... Te candy allemaal.

[ Voor 33% gewijzigd door CopyCatz op 11-06-2013 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-09 11:31

spartacusNLD

This is Sparta!!

DutchManticore schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 01:01:

En kijkt uit je breekt de NDA, als je die screenshots zelf gemaakt hebt en Apple komt erachter ben je je devstatus mooi kwijt.
hebben we hier mensen met USA providers?:P

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

DutchManticore schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 01:01:

paranoide much? :P

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xven0mxz

xven0mxz

spartacusNLD schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 01:03:
[...]

hebben we hier mensen met USA providers?:P
Misschien een fanatieken tweaker die in Amerika woont?
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dit helemaal geweldig. Ik kan niet wachten tot ik er lekker mee kan spelen.
Ik word er helemaal hebberig van.

Met vriendelijke groeten

Google iOS

En Puntje wat is er mis met jou wat doe je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-09 14:53
http://9to5mac.com/2013/0...tall-gallery/#more-274845

Hier staan een heleboel foto's van ios 7. (Daar kwamen ook de bovenstaande foto's vandaan.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 01:04:
Ik vind dit helemaal geweldig. Ik kan niet wachten tot ik er lekker mee kan spelen.
Ik word er helemaal hebberig van.

Met vriendelijke groeten

Google iOS

En Puntje wat is er mis met jou wat doe je hier.
Ik vind gewoon dat ik mijn mening mag uiten op een forum.. Als je niet zou weten waar het over ging dan ziet jouw comment er wel heel vies uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 01:06:
[...]

Ik vind gewoon dat ik mijn mening mag uiten op een forum.. Als je niet zou weten waar het over ging dan ziet jouw comment er wel heel vies uit.
Best Puntje

Daar heeft u helemaal gelijk in. Ik bied dan ook mijn excuses aan.
Hopelijk kunt u dit accepteren.

Met vriendelijke groeten,

Google iOS

Ps

iOS7 is de beste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Inderdaad, mijn post, met dank aan 9to5mac :D
http://9to5mac.com/2013/0...he-first-install-gallery/

lol @ NDA breken btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over het algemeen ben ik wel te vinden voor het nieuwe design. Ik vind het er erg goed uitzien. De switches vind ik echter minder goed gelukt:

Afbeeldingslocatie: http://9to5mac.files.wordpress.com/2013/06/mail-attachment-8.jpeg?w=370&h=

En ja, hoe meer ik er naar kijk, hoe meer het opvalt dat ze elementen uit Android en WP hebben gekopieert. Maar ja, beter goed gejat dan slecht bedacht zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimzm
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-09-2024
Ik vind het ontwerp best mooi, maar het ontwerp van de iconen is wel erg wisselend. Calendar, Maps, Notes en Passbook zijn voorbeelden van hoe een eenvoudiger, plat ontwerp heel goed kan werken, maar wat ze met Camera, Compass en Safari hebben gedaan vind ik dan weer onbegrijpelijk.

Daarnaast ben ik heel benieuwd hoe toegankelijk het nieuwe iOS is. Voor mijn ouders is het huidige iOS bijvoorbeeld perfect: consistent en overzichtelijk. Het is heel duidelijk welke onderdelen op het scherm te manipuleren zijn en wat statisch is. Ik heb het gevoel dat dat verschil in iOS 7 een stuk kleiner is geworden. De 'terug' knop is in iOS 6 bijvoorbeeld heel 'klikbaar', in iOS 7 springt hij een stuk minder in het oog. Nu is dat voor mij geen probleem, maar ik kan me goed voorstellen dat 7 voor veel gebruikers ingewikkelder zal zijn.

Tot slot: wat is het lelijk dat de namen op de 'terug'-knop te lang kunnen zijn zeg, waardoor de titel niet meer in het midden staat:
http://9to5mac.com/2013/0...llery/mail-attachment-18/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Ik vind bepaalde elementen van iOS 7 een hele stap vooruit, maar die kleurtjes. Ughh, het ziet er soms een beetje te druk uit. Had ik niet verwacht van Ive :X

Dat iTunes store logo, sowieso oogt het scherm rommelig met zoveel soorten icoontjes, de ene druk en kleurig, de andere weer rustig in zwart/wit tinten.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
ik bespeur op sommige plekken al wat issues. Vooral rendering issues en elementen die niet meer werken. Niks ernstigs nog hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20

Hands-on IOS 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xven0mxz

xven0mxz

heerlijk je telefoon nummer in beeld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
steppy schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 01:25:
[...]

heerlijk je telefoon nummer in beeld....
Haha is uiteraard niet van mij, maar telefoonnummer is me niet opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xven0mxz

xven0mxz

Vanaf 0:19 dik te zien met groot scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

steffex schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 01:21:
ik bespeur op sommige plekken al wat issues. Vooral rendering issues en elementen die niet meer werken. Niks ernstigs nog hoor ;)
Welk device?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
steppy schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 01:27:
Vanaf 0:19 dik te zien met groot scherm.
Haha ik zie het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Camera, Compass en Safari icoontjes vind ik idd ook minder goed gelukt. Settings vind ik ook wel prima.
Ik snap de opmerkingen wel, volgens mij vooral omdat men moet wennen, maar ben zelf over het algemeen toch wel vrij positief over de look.

Misschien worden er nog dingen veranderd

Kijk dit vind ik gewoon prima eruit zien:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BMbsBcaCIAAFuc5.png:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:27
SidewalkSuper schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 01:28:
Camera, Compass en Safari icoontjes vind ik idd ook minder goed gelukt. Settings vind ik ook wel prima.
Ik snap de opmerkingen wel, volgens mij vooral omdat men moet wennen, maar ben zelf over het algemeen toch wel vrij positief over de look.

Misschien worden er nog dingen veranderd

Kijk dit vind ik gewoon prima eruit zien:
[afbeelding]
Werken allen apps wel goed? Zoals whatsapp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Whatsapp werkt goed, is al gemeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Wat betreft de mac pro. Het is vrij ongebruikelijk dat apple een sneak preview geeft van wat er komt, zal dit gedaan zijn om de community "tevreden" te houden? want tegen de tijd dat deze uitkomt is het bijna een jaar geleden van Cook's uitspraak dat er een nieuwe mac pro zou komen.

39

Pagina: 1 ... 14 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat
Slowchat gerelateerd aan de keynote is in dit topic (en dus nergens anders) toegestaan.

Keynote
De Keynote is op maandag 10 juni en begint om 19:00.

Chatten tijdens de Keynote
In dit topic mag er -zoals aangegeven- geslowchat worden, maar uiteraard is iedereen ook welkom op Tweakers.net IRC #apple. Note: je hoeft geen password in te vullen.

Livestream
Vind je hier

Beta's en UDIDs
Zonder developer account heb je pech. Vragen om, handelen in of verwijzen naar handelaren in UDIDs wordt behandeld als posten van en vragen om warez.