Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-09 17:44
Nog een zwikkie screenies :)

Afbeeldingslocatie: http://9to5mac.files.wordpress.com/2013/06/image2.png?w=700&h=Afbeeldingslocatie: http://9to5mac.files.wordpress.com/2013/06/image-7.png?w=700&h=
Afbeeldingslocatie: http://9to5mac.files.wordpress.com/2013/06/image-6.png?w=700&h=Afbeeldingslocatie: http://9to5mac.files.wordpress.com/2013/06/image-5.png?w=700&h=
Afbeeldingslocatie: http://9to5mac.files.wordpress.com/2013/06/image-4.png?w=700&h=Afbeeldingslocatie: http://9to5mac.files.wordpress.com/2013/06/image-31.png?w=700&h=
Afbeeldingslocatie: http://9to5mac.files.wordpress.com/2013/06/image-22.png?w=700&h=Afbeeldingslocatie: http://9to5mac.files.wordpress.com/2013/06/image1.png?w=700&h=
Afbeeldingslocatie: http://9to5mac.files.wordpress.com/2013/06/image-21.png?w=700&h=Afbeeldingslocatie: http://9to5mac.files.wordpress.com/2013/06/image-3.png?w=700&h=
Afbeeldingslocatie: http://9to5mac.files.wordpress.com/2013/06/photo-11.png?w=700&h=Afbeeldingslocatie: http://9to5mac.files.wordpress.com/2013/06/photo-21.png?w=700&h=
Afbeeldingslocatie: http://9to5mac.files.wordpress.com/2013/06/image3.png?w=700&h=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimzm
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-09-2024
Fietsbel schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 01:35:
Wat betreft de mac pro. Het is vrij ongebruikelijk dat apple een sneak preview geeft van wat er komt, zal dit gedaan zijn om de community "tevreden" te houden? want tegen de tijd dat deze uitkomt is het bijna een jaar geleden van Cook's uitspraak dat er een nieuwe mac pro zou komen.
Apple moest haast wel: in Europa is de huidige Mac Pro niet meer te krijgen en het is lang geleden dat het ding überhaupt een upgrade heeft gehad. Apple hoopt duidelijk dat de gebruikers de Mac Pro zo bijzonder vinden dat ze willen wachten met upgraden. Nog langer wachten zou betekenen dat gebruikers in de tussentijd wellicht naar een ander systeem overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Damn, iOS 7 is écht nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:00

Trackerfire

BTC HODLER

Net even 7 geïnstalleerd en meteen even geprobeerd terug te herstellen naar 6.1.4. geen enkel probleem. Nu weer 7 aan het inladen :)!

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Trackerfire schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 02:06:
Net even 7 geïnstalleerd en meteen even geprobeerd terug te herstellen naar 6.1.4. geen enkel probleem. Nu weer 7 aan het inladen :)!
Nice, zodra je er even mee hebt gespeeld, laat je eerste hands-on ervaringen horen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atoombom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-05 14:49
Trackerfire schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 02:06:
Mooi, ik heb zojuist Ios 7 geinstalleerd, ben bezig met restoren van gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04:30
Ook net erop gezet.
Pfoe, wel ff wennen die nieuwe kleurtjes. En de menustructuur.
Zit een irritant dingetjes in; hij springt soms een stukje naar beneden (mm of 3), dus als je bijvoorbeeld een app opent en dan terug gaat naar het homescreen, dan spring hij na 1-2 seconden nog een stukje naar beneden. Hier ook te zien, bij 40 seconden:
YouTube: iOS 7 Hands-On Demo!

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

iOS 7 ook zojuist geïnstalleerd, gsm is bezig met backups aan het terugzetten. Ziet er zo op het eerste oog erg mooi uit. Het ziet er in het echt beter uit dan zo plat op een computerscherm. Morgen Maverick eens proberen :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Lockscreen is nice (heb een witte iPhone, daar kleurt alles imho mooier bij dan op een zwarte, denk ik.
Ze hebben nu ook bewegende wallpapers, geinig gedaan.
Zaklamp, calculator, wekker en camera zijn nu direct vanaf lockscreen te bedienen, net als wifi/bluetooth etc, dus SBS Settings niet meer nodig. Zit ook een geinig dingetjes in: Parallax ofzo, dat je lockscreen beweegt als je je telefoon draait, alsof het 3D is zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Aangaande 10.9 overigens:
The OS X v10.9 Developer Preview supports the following Macs:
- iMac (Mid-2007 or later)
- MacBook (13-inch Aluminum, Late 2008), (13-inch, Early 2009 or later)
- MacBook Pro (13-inch, Mid-2009 or later), (15-inch, Mid/Late 2007 or later), (17-inch, Late 2007 or later)
- MacBook Air (Late 2008 or later)
- Mac Mini (Early 2009 or later)
- Mac Pro (Early 2008 or later)
- Xserve (Early 2009)
Volgens mij zijn er t.o.v. 10.8 geen afvallers dus.

[ Voor 5% gewijzigd door CyBeR op 11-06-2013 02:51 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Erg handig die functies! het verspringen heb ik ook, maar niet bij elke app. De iconen op het share scherm zijn ook nog niet allemaal even mooi afgewerkt maar dat zal zeker goed gaan komen in de aankomende beta's.
Echt heel iOS is op de schop gegaan, zelfs het pull to refresh animatie (draaiende cirkeltje) is opnieuw geanimeerd.

Fontsize is ook aan te passen(dynamic font) ,mits de app het ondersteund
Control centrum is toegankelijk zonder te unlocken (kan ook uitgezet worden)
Spotlight is toegankelijk door vanaf boven te swipen ipv een "lege" pagina aan de linkerkant
Safari werkt een stuk soepeler en erg clean
Mooie animaties in zowel de store als de music app

Wel zijn er inconsistente punten zoals in Safari zitten de knoppen niet altijd op dezelfde plek; bij bookmarks zit de knop "done" aan de bovenkant van het scherm. Bij tabs zit deze weer aan de onderkant. Ook mag de animatie verdwijnen wanneer je gsm in standby staat en op de aan/uit knop of de home knop drukt. Instant beeld zou beter zijn. Een leeg grijs vlak als mapje vloekt met de apps erin en oogt niet fijn.
App refresh (het automatisch updaten van apps zoals Weather of stocks) kan alleen aan of uit gezet worden, de keuze om het aan te laten maar alleen via wifi te doen is niet mogelijk.

Een korte impressie en ik ben het wel eens met Tom dat er wel wat vreemde design keuzes zijn gemaakt. Al met al smaakt het wel naar meer, morgen verder testen.

[ Voor 6% gewijzigd door Fietsbel op 11-06-2013 02:55 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Oh nice, het compas is nu ook een waterpas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:07
Bevalt ontzettend goed iOS 7, alleen krijg ik mijn herinneringen niet te zien in het notificatiescherm. Bij berichtgeving staat deze uiteraard wel aan. Meerdere die dit hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:27
oke, ik ben een beetje in de war. Welk versie moet ik downloaden voor mijn iPhone 5?

A1428 GSM versie of A1429 CMDA

Mijn iPhone is een model A1429 van Vodafone gekregen maar ik snap niet waarom er CMDA erachter staat bij het downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

A1429 GSM moet je hebben.

Iemand die wave wallpaper nog hebben? http://images.apple.com/home/images/osx_hero_2x.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 13:56

Ultimation

Het is als Appels en peren

Ik wil ook de ispw. Wel geregistreerde UDID, alleen geen Apple Developer account. Kan iemand mij helpen met een prive link? :D

MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-09 08:47
Hmmz mijn iPhone 5 blijft hangen in boot loop als iCloud is teruggezet :(

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-07 19:32
Thanks!

En mijn eerste indrukken van iOS 7 op een iPhone 4S zijn positief. Tot op heden weinig vreemde bugs gezien (backup teruggezet vanaf iTunes). Wel heel erg wennen hoor die nieuwe interface, maar ik weet zeker dat dit de juiste weg is die Apple in aan het slaan is. Eigenlijk moet je met je oordeel wachten totdat je zelf met iOS 7 kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Batterij gaat wel rap leeg lijkt het?
Switchen tussen tabs in Safari ziet er ook cool uit nu (kaartenbak look).

Iemand een idee wat die blokjes achter albums in de muziek app zijn?

[ Voor 24% gewijzigd door matthijst op 11-06-2013 07:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim.k
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Ligt het aan mij of is iBooks niet te vinden in Mavericks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
iTunes radio als je inlogt in de AppStore met een us account :)

[ Voor 103% gewijzigd door matthijst op 11-06-2013 07:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ben ik hier de enige die het bizar vindt dat de Airs nu nieuwe Haswell processors hebben en de Pro's nog met de oude IB's zit? Het is toch raar dat de rMBP, hun topmodel, nu over een oudere chipset beschikt dan de Air? Had dit totaal niet verwacht! Ze zullen snel de MBP's moeten updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:45

World Citizen

FreeReef.nl

Ik kan de opties die ik krijg omtrent finder tabs en multiple desktops nu al niet meer missen... En ik draai de software nog niet eens...

Super blij hier met die opties... daar zat ik echt serieus mijzelf aan op te vreten.

Ergens had ik tijdens de WWDC wel eerder het gevoel "eindelijk" dan "wow onverwachts" ... omtrent OSX...
IOS was wel degelijk WOW onverwacht!!!

Vandaag de baas toch maar eens paaien voor een Dev account... Ik verhaal het wel op Adds ;)

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:40
Mocht je op iOs afhankelijk zijn van Navigon, die werkt niet meer onder 7..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Net even in het echt gezien bij een collega maar ben niet overtuigd, irl ziet het er beter uit dan op screenshots maar toch blijft het een enorme kermis. Ook de toggles vind ik gewoon gruwelijk lelijk met dat half transparante. Juist dat transparante vind ik gek want dat zie je verder weinig terugkomen. De individuele dingen zijn goed maar bij elkaar is het maar een rommeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:16

vhal

ಠ_ಠ

Ik moet wel erg wennen aan de zuurstokkleuren en platte iconen. Verder is wel overduidelijk dat iOS7 op bepaalde fronten heeft gekeken naar W8 (het kompas, fonts, weerapp, plaatsing tekst/grootte). Beetje een ratjetoe atm maar wellicht dat het wel went.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
de gebruikers van IOS 7 in dit topic hebben dus een Developers account a 99€/jaar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Jammer. In mijn ogen is Apple hier totaal mee de verkeerde kant opgegaan. Helemaal niet strak in mijn optiek. OS X Mountain Lion. Dat is strak. Windows Phone. Dat is strak. En zelfs Android Stock. Dat is strak.

De kermis aan kleuren, de toggles, de transparantie, de drukte. Ik vind het helemaal niks. Ongetwijfeld zal het wennen zijn.

Normaliter wilde ik direct een nieuwe iOS installeren, deze keer zie ik er vanaf. En ik ben zelfs 'bang' dat ik langzaam aan weer naar andere fabrikanten (HTC One, Stock Android) ga kijken...

Ik vind het overigens net zo jammer dat de brug tussen OS X en iOS volledig zoek is. Ik weet zeker dat Steve dit nooit had goedgekeurd.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:37

Chiron

Moderator Discord
Snoop schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 07:37:
Ben ik hier de enige die het bizar vindt dat de Airs nu nieuwe Haswell processors hebben en de Pro's nog met de oude IB's zit? Het is toch raar dat de rMBP, hun topmodel, nu over een oudere chipset beschikt dan de Air? Had dit totaal niet verwacht! Ze zullen snel de MBP's moeten updaten.
Ik zat idd ook al klaar met mn creditcard voor een 13 inch haswell rMBP.. :| Maar wellicht komt het de rest van de week nog, evt. als silent upgrade.

Air is ook leuk maar wordt 'm niet voor mij, want geen ips (retina) scherm. Ben ook wel benieuwd naar real world benchmarks met die ulv processors.

De accuduur van de haswell air is wel een selling point wat ze even moeten maken, en dat verwatert als je daarnaast ook nog eens nieuwe rMBP's, en iMac's presenteert.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:19

Ethirty

Who...me?

Fietsbel schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 02:51:
App refresh (het automatisch updaten van apps zoals Weather of stocks) kan alleen aan of uit gezet worden, de keuze om het aan te laten maar alleen via wifi te doen is niet mogelijk.
Dit lijkt me wel een puntje. Als het niet standaard wifi-only is, dan gaat iedereen het uitzetten. Sommige apps zijn vrij fors en dan ben je zo door je databundel heen.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meulugar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:08

Meulugar

Vanuit het zonnige zuiden![PT]

Chiron schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 08:50:
[...]

Ik zat idd ook al klaar met mn creditcard voor een 13 inch haswell rMBP.. :| Maar wellicht komt het de rest van de week nog, evt. als silent upgrade.

Air is ook leuk maar wordt 'm niet voor mij, want geen ips (retina) scherm. Ben ook wel benieuwd naar real world benchmarks met die ulv processors.

De accuduur van de haswell air is wel een selling point wat ze even moeten maken, en dat verwatert als je daarnaast ook nog eens nieuwe rMBP's, en iMac's presenteert.
Ik had met mijn mba 11'' 2010 al 8 uur battery time. (waar ze nu 5 aangeven) ik denk wel dat het haalbaar is. ik hoefde bijna nooit mijn mba op te laden gedurende de werkdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Overigens ben ik wel zeer benieuwd naar OS X Mavericks. Dat is namelijk wél strak allemaal. Vanavond maar eens upgraden. :)

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:37

Chiron

Moderator Discord
Hangt er ook vanaf wat je ermee doet, maar ik vind alles langer dan een uur of 4 al prima :) Retina scherm weegt voor mij zwaarder, nog niet eens vanwege de (belachelijke) resolutie, maar meer vanwege de kleuren en kijkhoek van het ips scherm. Lijkt me ideaal om onderweg foto's te editen.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meulugar

Meulugar

(wel gaar, maar ook wel logisch) dacht enrolled the zijn als developer, kan ook overal bij maar niet bij de ios7 betas :'( snap het ook wel, anders gaat iedereen effe snel accountje aanmaken en de beta's scoren. nu doen ze dat ook maar verdienen ze er 80 euro per keer mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Laatst online: 22:06
Heb hem nu geïnstalleerd, in het begin wist ik niet wat ik er van moest denken maar nu wil ik al niet anders meer! Geweldige update, ondanks de kleuren en misschien het 'basic' gevoel werkt het als een zonnetje!

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:47

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ebay app werkt niet meer op iOS 7, geen probleem we hebben de webinterface nog!
Daarin tegen kreeg ik net een notifaction alert op mn homescreen die ik niet meer weg kon klikken... :+) Toen kon ik dus niet meer, harde reset heeft t probleem opgelost overigen :)

Al met al best een stabiele beta die ook nog eens behoorlijk soepel loopt!

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-09 14:14
Toppe schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:14:
Heb hem nu geïnstalleerd, in het begin wist ik niet wat ik er van moest denken maar nu wil ik al niet anders meer! Geweldige update, ondanks de kleuren en misschien het 'basic' gevoel werkt het als een zonnetje!
Hoe zien thirdparty apps eruit? Gewoon als in iOS6 of een soort hybride look en feel?
(erg frustrerend dat ikzelf pas vanavond kan downloaden/installeren :+

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
iOs 7 beta heeft een aantal goede en slechte kanten naar mijn idee. Vooral enkele individuele apps zijn zeer op vooruit gegaan (berichten en agenda bijv). Maar de algehele interface si nog een rommeltje, teveel verschillende kleuren en vage transparante elementen toegevoegd. Het voelt ook allemaal nog niet als 1 geheel, dus hopelijk veranderd daar de komende maanden nog flink wat in.

Overigens is het wel erg duidelijk een beta, backup terugzetten werkte hier maar half, ik heb in een korte tijd al een paar keer een telefoon gehad die zichzelf opnieuw opstartte (iOS 7 start wel een stuk snelle op btw), en hij heeft opeens besloten alle apps opnieuw te gaan downloaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-09 15:33

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Dannydekr schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:23:
[...]

Hoe zien thirdparty apps eruit? Gewoon als in iOS6 of een soort hybride look en feel?
(erg frustrerend dat ikzelf pas vanavond kan downloaden/installeren :+
Gewoon als IOS 6, dus binnen de nieuwe layout is dat niet zo mooi. Maar goed, de populairste app zullen tegen launchtijd wel geupdate zijn zodat ze de nieuwe opzet ten volle benutten.

Net met maps genavigeerd naar mijn werk, moet zeggen dat ik erg fan ben van de navigatielayout, erg clean met handige dingetjes (straatnamen worden erg goed getoond).

Rest tot nu toe ook wel tevreden over. Pas 1 crashje gehad en 1x niet ingevulde 'labels' gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 13:56

Ultimation

Het is als Appels en peren

Kan ik als niet Apple dev de OSX 10.9 beta draaien? Of moet ik daar net als voor iOS7 het een en ander voor regelen?
HyperTrophy schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 08:44:
de gebruikers van IOS 7 in dit topic hebben dus een Developers account a 99€/jaar ?
Of men werkt voor een bedrijf waarvoor ze een account nodig hebben.

[ Voor 56% gewijzigd door Ultimation op 11-06-2013 09:48 ]

MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:10

M-ThijZ

Riding on Rails

Is het nu nog wel slim een rMBP aan te schaffen?
Zoals iedereen verwachtte, leek de Haswell update al bijna zeker. Die zal er ook binnenkort wel aan moeten komen, maar zin om tot Oktober te wachten heb ik niet. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Niet online
Ultimation schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:41:
Kan ik als niet Apple dev de OSX 10.9 beta draaien? Of moet ik daar net als voor iOS7 het een en ander voor regelen?
Voor iOS7 beta moet je een iOS dev account hebben, voor OS X 10.9 een OS X dev account, beide moet je apart voor aanmelden/betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Dipsausje schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:23:
iOs 7 beta heeft een aantal goede en slechte kanten naar mijn idee. Vooral enkele individuele apps zijn zeer op vooruit gegaan (berichten en agenda bijv). Maar de algehele interface si nog een rommeltje, teveel verschillende kleuren en vage transparante elementen toegevoegd. Het voelt ook allemaal nog niet als 1 geheel, dus hopelijk veranderd daar de komende maanden nog flink wat in.

Overigens is het wel erg duidelijk een beta, backup terugzetten werkte hier maar half, ik heb in een korte tijd al een paar keer een telefoon gehad die zichzelf opnieuw opstartte (iOS 7 start wel een stuk snelle op btw), en hij heeft opeens besloten alle apps opnieuw te gaan downloaden...
Sinds een uurtje ook hier de iOS 7 Beta draaiende en ook dit is mijn indruk van de beta tot nu toe. Het ziet er stylisher uit, maar nog teveel verschillende kleuren, soms ietsjes te kinderlijk, maar het is voornamelijk wennen!

Daarnaast merk ik nog wel (maarja daar is een beta voor) dat op m'n tel niet alle apps terug zijn gezet met het terugzetten van de reserverkopie, hierbij praat ik onder andere over Whatsapp welke ik volgens de App Store zou moeten kopen (terwijl ik deze al lang en breed op mijn telefoon had staan) :7
Ach het is een beta en mijn indruk is tot nu toe redelijk goed dus ik klaag niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:56
Volgens mij waren in beta van iOS 5 de icoontjes van sommige apps ook anders dan de uiteindelijke release. Mogelijk dat het hier weer zo is.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Ah, je kan nu ook door omhoog te swipen apps uit die snelstartbalk verwijderen. Geinig.
Praktisch alle dingen die ik voorheen met een jailbreak had zitten er nu wel in. Hendig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Corleone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 18:44
Weet iemand die IOS 7 al geinstalleerd heeft of notification- en controlecenter ook werken in het lockscreen als je een pin hebt ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meulugar

Meulugar

MetaFrame schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:17:
Ebay app werkt niet meer op iOS 7, geen probleem we hebben de webinterface nog!
Daarin tegen kreeg ik net een notifaction alert op mn homescreen die ik niet meer weg kon klikken... :+) Toen kon ik dus niet meer, harde reset heeft t probleem opgelost overigen :)

Al met al best een stabiele beta die ook nog eens behoorlijk soepel loopt!
en dat is dus de reden dat niet iedereen de beta kan downloaden. er zitten nog bugs in en de app ontwikkelaars moeten de kan krijgen die eruit te vissen voor de final release. itt blackberry die beta als final release uitbrengt en vervolgens de bugs er beetje bij beetje uitvist :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:00
Ik denk (hoop) dat Apple de komende maanden nog wel wat gaat sleutelen aan de overall UI. De nieuwe richting die ze hebben gekozen is duidelijk, maar zoals eerder al gezegd werd; het is nog niet consistent. Hopelijk is Apple qua UI nog niet helemaal klaar, het voelt nu nog niet als een geheel.

Verder ben ik (gematigd) enthousiast; dat ze een nieuwe weg inslaan met iOS7 is positief, en er zijn toch flink wat features bij gekomen die ik mistte (Shared Photostream, waarbij je samen in 1 Photostream kunt posten, is bijvoorbeeld wat mij betreft een Instagram concurrent waar ik op hoopte).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-09 14:14
virofi schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:55:
Ik denk (hoop) dat Apple de komende maanden nog wel wat gaat sleutelen aan de overall UI. De nieuwe richting die ze hebben gekozen is duidelijk, maar zoals eerder al gezegd werd; het is nog niet consistent. Hopelijk is Apple qua UI nog niet helemaal klaar, het voelt nu nog niet als een geheel.

Verder ben ik (gematigd) enthousiast; dat ze een nieuwe weg inslaan met iOS7 is positief, en er zijn toch flink wat features bij gekomen die ik mistte (Shared Photostream, waarbij je samen in 1 Photostream kunt posten, is bijvoorbeeld wat mij betreft een Instagram concurrent waar ik op hoopte).
Apple kennende vanuit het verleden zal de UI sowieso worden bijgeschaafd inderdaad. De eerste beta waarin mappen werd geïntroduceerd was qua UI ook heel anders, dit is op het einde allemaal goed gekomen. Sowieso is de beta enigszins afgeraffeld, er zijn zelfs mensen van het OSX team bijgesprongen volgens bronnen. De druk is nu dus een beetje van de ketel denk ik en men kan alles gaan perfectioneren.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reckoner
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:19
M-ThijZ schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:42:
Is het nu nog wel slim een rMBP aan te schaffen?
Zoals iedereen verwachtte, leek de Haswell update al bijna zeker. Die zal er ook binnenkort wel aan moeten komen, maar zin om tot Oktober te wachten heb ik niet. :/
Dit vraag ik me nu ook af. Ik heb geen computer meer op dit moment en hoopte op een upgrade van de rMBP. Nu die er niet is twijfel ik of ik even moet wachten of gewoon voor de air moet gaan, of eventueel de huidige rMBP kopen. Nadeel met het laatste is dat deze afgelopen week nog 16% goedkoper was bij MM en ik deze expres niet had gekocht omdat ik de upgrade had verwacht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af waarom Apple niet komt met een nieuw Thunderbolt scherm. Nu ze de iMac dunner hebben gemaakt en voorzien hebben van nieuwe poorten zou dit toch ene beetje in de lijn der verwachting moeten liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 10:21:
Ik vraag me af waarom Apple niet komt met een nieuw Thunderbolt scherm. Nu ze de iMac dunner hebben gemaakt en voorzien hebben van nieuwe poorten zou dit toch ene beetje in de lijn der verwachting moeten liggen...
Die komt wel, vermoedelijk bij de 'echte' introductie van de Mac Pro. En aangezien de achtergronden van Mavericks in retina-formaat zijn vrijgegeven en de Mac Pro 4K-resolutie aankan, denk ik dat het een retina-scherm wordt. :P

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:13

RnB

Je kan gelijk hebben, maar je kan daar niet vanuit gaan omdat de achtergronden van Mavericks in retina formaat zijn uitgebracht. Mavericks gaat natuurlijk ook gewoon op de retina MacBooks draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-09 11:35

Quakie

quakelen

Ik denk nog niet retinma, maar wel gelijk met thunderbolt 2 en de Mac Pro.

Ik vermoed twee dingen:

of we krijgen een stille speedbumb in augustus voor de iMacs en MBPs of we krijgen tijdens een volgend event een compleet nieuwe line up (behalve MBAs)...

Ik teken nergens meer voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Hey ook het oplaad icoontje is eindelijk veranderd! daarnaast ook op het lockscreen niet meer dat lelijke grote oplaad icoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak81
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-09 12:34
Ik wil denk ik een Dev account gaan maken om iOS 7 te proberen. Maar stel ik vind het niks, kan ik dan zonder problemen downgraden naar iOS6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
sjaak81 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 10:43:
Ik wil denk ik een Dev account gaan maken om iOS 7 te proberen. Maar stel ik vind het niks, kan ik dan zonder problemen downgraden naar iOS6?
Yup, net een uurtje met iOS7 gespeeld, daarna (via DFU mode) weer gedowngrade naar iOS6.1.4; geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Hoe werkt de activation lock?
Als deze geactiveert is, en je dus IOS7 moet hebben, kan je dan niet gewoon met DFU-mode (en waarschijnlijk een oude versie van iTunes) restoren?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-09 17:43

4bit

Onward, to futility!

Ik ben nog steeds in tweestrijd met mezelf inzake de nieuwe iOS look. Naar mijn mening is het toch wat te veel naar het flat design gegaan.
Beetje hetzelfde probleem dat ik heb met Android en de windows phones. Vele dingen zien er te veel uit als een web applicatie.

Voornamelijk knoppen waarvan het niet altijd duidelijk is dat het knoppen zijn, verschillende onderdelen zijn niet of slecht onderscheidbaar. Allemaal witte vlakken. In mijn ogen hadden ze beter wat meer richting mac os x gegaan.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand Spotlight al gevonden in iOS 7? Ik zie het wel terugkomen in de instellingen, maar niet op het homescreen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

CopyCatz schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 08:34:
Mocht je op iOs afhankelijk zijn van Navigon, die werkt niet meer onder 7..
Hij doet het helemaal niet meer??
Welk toestel gebruik je? i4? i4S? i5?
Zou wel zonde zijn, want gebruik Navigon toch best veel...

Meer mensen last van crashende apps @ iOS 7 (Beta of course)?

Toch maar ff wachten met iOS7 dan?? :/

[ Voor 15% gewijzigd door Tha BasZ op 11-06-2013 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 10:46:
Heeft iemand Spotlight al gevonden in iOS 7? Ik zie het wel terugkomen in de instellingen, maar niet op het homescreen... :+
Swipe down, overal in je homescreen, behalve vanaf de status bar ;)

[ Voor 5% gewijzigd door virofi op 11-06-2013 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
4bit schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 10:46:
Ik ben nog steeds in tweestrijd met mezelf inzake de nieuwe iOS look. Naar mijn mening is het toch wat te veel naar het flat design gegaan.
Beetje hetzelfde probleem dat ik heb met Android en de windows phones. Vele dingen zien er te veel uit als een web applicatie.

Voornamelijk knoppen waarvan het niet altijd duidelijk is dat het knoppen zijn, verschillende onderdelen zijn niet of slecht onderscheidbaar. Allemaal witte vlakken. In mijn ogen hadden ze beter wat meer richting mac os x gegaan.
Eens. Wellicht dat ze met finetunen wel een eind gaan komen. Ik mis sowieso de eenheid met OS X. Het zijn nu twee werelden. En dat is niet Apple. Als je een iPhone kunt bedienen, snap je ook een Mac. En andersom. Dat is nu absoluut niet meer van toepassing.

Daarnaast weet ik zeker dat mijn tante op leeftijd met iOS 6 nog een heel eind kwam. Ik laat haar niet upgraden naar iOS 7. Veel te onduidelijk allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Niet online
Hmm ik had de iOS7 preview gedownload om mijn eigen app voor iOS7 te optimaliseren, dat kan echter alleen met Xcode5 en die werkt niet op OS X Lion. Voel er ook niet zoveel voor om nu eerst mountain lion en daarna weer Mavericks te moeten kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dipsausje schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 10:53:
Hmm ik had de iOS7 preview gedownload om mijn eigen app voor iOS7 te optimaliseren, dat kan echter alleen met Xcode5 en die werkt niet op OS X Lion. Voel er ook niet zoveel voor om nu eerst mountain lion en daarna weer Mavericks te moeten kopen...
Hoe kan je dan als developer nou niet op het meest recente OS draaien? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 10:54:
[...]

Hoe kan je dan als developer nou niet op het meest recente OS draaien? :+
Ik zat midden in mijn afstudeerproject toen Mountain Lion uitkwam, ik waag het niet om een nieuw os te installeren op zo'n moment en toen ik klaar was met afstuderen vond ik dat ik net zo goed op 10.9 kon wachten. :)

Edit:
Even terug naar iOS 7, wat ik echt niet snap is waarom de connection bars zijn veranderd in cirkels. Dat soort bars zijn unaniem een icoon voor signaalsterkte en dan passen ze dat aan naar iets wat eerder gebruikt wordt voor pagination of laden. :/

[ Voor 24% gewijzigd door Dipsausje op 11-06-2013 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 25-09 12:00
mmm zou iemand mij de IOS7 willen sturen? Mijn iphone is geregistreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dipsausje schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 10:56:
[...]

Ik zat midden in mijn afstudeerproject toen Mountain Lion uitkwam, ik waag het niet om een nieuw os te installeren op zo'n moment en toen ik klaar was met afstuderen vond ik dat ik net zo goed op 10.9 kon wachten. :)
Ah zo, klinkt logisch. :) Maar kan je tegenwoordig wel een versie skippen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 22:37

Hoite

Goed verhaal

struik978 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 10:58:
mmm zou iemand mij de IOS7 willen sturen? Mijn iphone is geregistreerd.
Die kan je gewoon downloaden bij apple, nadat je je UDID hebt geregistreerd.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 10:58:
[...]

Ah zo, klinkt logisch. :) Maar kan je tegenwoordig wel een versie skippen?
Goede vraag, even opgezocht en van SL naar ML kon wel blijkbaar, ga er dus van uit dat dat nu weer gaat lukken. Hoop (tegen beter weten in) wel dat ze opschieten met 10.9, heb geen OS X dev account namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 08:38

zwik

randomized

Heeft iemand in de nieuwe XCode 5 al gekeken of er iets van code formatting tools zit? Daar bedoel ik dus niet het automatisch indenting me ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan via mijn werk mee liften op de ios en mac dev account.
vraag mij alleen af in hoeverre het safe is om mountain lion te upgraden naar 10.9 :)
eerst maar een TM backup maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Wat een beetje raar is dat veel iconen en tekst de blauwe kleur hebben, behalve in de app store en music player. De itunes store is weer blauw.

Tot op heden bevalt iOS 7 mij wel, tot op zekere hoogte. De look en feel van menu's, de store's, music player en safari bevallen mij wel. Maar de iconen op de homescreen kunnen mij echt niet bekoren.
Sommige iconen hebben een gradiant van boven naar onderen en andere weer van onderen naar boven, andere iconen zijn weer 1 vaste kleur. Weet even niet de juiste terminologie ervoor. Zie het icoon van Notes en Maps, 1 solide kleur. Ik had meer gehoopt op de style die Google toepast, zoals het google maps logo, welke in mijn ogen wel mooi plat is uitgevoerd.

Afbeeldingslocatie: http://images.apple.com/ios/ios7/features/images/hero.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/hFBRK9mHN5gc67MhD0oQ0q4M/full.png

[ Voor 4% gewijzigd door Fietsbel op 11-06-2013 11:13 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-09 15:31
Fietsbel schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:09:
Wat een beetje raar is dat veel iconen en tekst de blauwe kleur hebben, behalve in de app store en music player. De itunes store is weer blauw.

Tot op heden bevalt iOS 7 mij wel, tot op zekere hoogte. De look en feel van menu's, de store's, music player en safari bevallen mij wel. Maar de iconen op de homescreen kunnen mij echt niet bekoren.
Sommige iconen hebben een gradiant van boven naar onderen en andere weer van onderen naar boven, andere iconen zijn weer 1 vaste kleur. Weet even niet de juiste terminologie ervoor. Zie het icoon van Notes en Maps, 1 solide kleur. Ik had meer gehoopt op de style die Google toepast, zoals het google maps logo, welke in mijn ogen wel mooi plat is uitgevoerd.

[afbeelding]
ik vind de iconen ook erg wennen, heb het nu 2 uurtjes op mijn iPhone draaien. De iconen zijn redelijk 'heftig'. Met die Google kleuren ben ik het met je eens.

Wel al de eerste crash en bugs meegemaakt, panorama maken leidde tot full reboot, en Siri in de settings loopt niet 100%, en automatische time zone wil hij niet updaten. Maar dat hoort bij een beta. Later nog de SDK eens gaan inspecteren. Ben benieuwd

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:49
Vreemd. M'n UDID is geregistreerd, maar krijg een error als ik wil restoren naar iOS 7 Beta.

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/1z360Y3o400Q2B1B1816/Screen%20Shot%202013-06-11%20at%2011.31.58.png

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
Rivanov schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:32:
Vreemd. M'n UDID is geregistreerd, maar krijg een error als ik wil restoren naar iOS 7 Beta.

[afbeelding]
Toevallig je host file aangepast voor jailbreak doeleinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Nope.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
Vreemd, Google leert toch wel dat error 3014 te maken heeft met je hostfile/SHSH blobs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Doe niet aan jailbreaken en m'n host file is niet aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 22:37

Hoite

Goed verhaal

Ik heb een kleine video gemaakt over mijn eerste ervaringen met iOS 7.

Ik heb geupgrade vanaf 6.1.4, ik ben geen developer en heb mijn UDID niet geregistreerd of iets in die richting.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Ak0Go4BGJn0]

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Kon het niet laten Mavericks even te downloaden :-). Nu meteen maar even installeren.

Iemand hem er al op staan?

[ Voor 15% gewijzigd door Jay-v op 11-06-2013 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Laatste versie van iTunes?
Ook al op ander apparaat geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-09 01:21

BioHazard

*\o/*

Hoite schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:39:

Ik heb geupgrade vanaf 6.1.4, ik ben geen developer en heb mijn UDID niet geregistreerd of iets in die richting.

[video]
Kan je zonder dev account ook upgraden, begrijp ik dat nou?

edit: Ik heb zelf een devaccount hoor, maar verbaas me erover.

[ Voor 7% gewijzigd door BioHazard op 11-06-2013 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Laatst online: 18-03 20:55
lol ik ben ios7 aan installeren zonder DEV account. :) :)

info: http://www.iclarified.com/

[ Voor 24% gewijzigd door icegodd op 11-06-2013 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Dat kon bij vorige versie's ook al eens geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
Hoite schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:39:

[video]
Volgens mij werkte Airdrop tussen iOS en OSX pas icm iOS7 & Maverick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Welke versie moet ik nu hebben? A1428 of A1429? Volgens mij toch A1428, want bij die andere geeft hij direct de melding van een niet compatible firmware versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

A1428 wordt alleen door AT&T verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
Je hebt de a1429 nodig, als je geen US iPhone (AT&T) hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Laatst online: 18-09 08:38

zwik

randomized

Op de achterkant van je telefoon staat ook het typenummer. Er zijn overigens twee versies van de A1429.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:31
Waar vind je de install dan ? :)

[ Voor 8% gewijzigd door Mektheb op 11-06-2013 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jrn
  • Laatst online: 27-09 16:33

jrn

Hou zijn jullie ervaringen met nieuwe swipe gestures? Ik zag in de demo dat je vanuit een bericht detail door naar rechts te swipen terug in het berichten overzicht kwam. Werkt dit ook bijvoorbeeld bij contacten, muziek, etc...?

In het kort, is swipen naar rechts gelijk aan het gedrag van de knop linksboven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

jrn schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:51:
Hou zijn jullie ervaringen met nieuwe swipe gestures? Ik zag in de demo dat je vanuit een bericht detail door naar rechts te swipen terug in het berichten overzicht kwam. Werkt dit ook bijvoorbeeld bij contacten, muziek, etc...?

In het kort, is swipen naar rechts gelijk aan het gedrag van de knop linksboven?
Bij de apps en menu's van apple is die swipe altijd "terug"

[ Voor 3% gewijzigd door Fietsbel op 11-06-2013 11:53 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jrn

jrn

Fietsbel schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:52:
[...]

Bij de apps en menu's van apple is die swipe altijd "terug"
Als ik op het detail van een contact zit kan ik nogthans niet terug swipen. Enkel terug door de knop "Alle contacten" links boven. Idem bij een bericht.

iOS 6.1.3

[ Voor 3% gewijzigd door jrn op 11-06-2013 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

jrn schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:55:
[...]

Als ik op het detail van een contact zit kan ik nogthans niet terug swipen. Enkel terug door de knop "Alle contacten" links boven. Idem bij een bericht.

iOS 6.1.3
Klopt, dat is dus een feature van ios7 :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

jrn schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:55:
[...]

iOS 6.1.3
gek zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jrn

jrn

Fietsbel schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:57:
[...]

Klopt, dat is dus een feature van ios7 :)
Oké, ik had u duidelijk verkeerd begrepen, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meulugar

Meulugar

de gene zonder dev enrollment hebben jullie gewoon kunnen activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Meulugar schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 12:08:
de gene zonder dev enrollment hebben jullie gewoon kunnen activeren?
Bedoel je met alleen uuid registratie? (ben geen dev en heb ook geen dev account)
Maar ja, vanmorgen om 04:15 kon ik gewoon activeren. Ben wel blij dat ik een vroege dienst had hahaha :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sepedist
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-09 11:47
volgens mij kan je het wel installeren maar niet aktiveren althans mij lukte dat niet :)
Pagina: 1 ... 15 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat
Slowchat gerelateerd aan de keynote is in dit topic (en dus nergens anders) toegestaan.

Keynote
De Keynote is op maandag 10 juni en begint om 19:00.

Chatten tijdens de Keynote
In dit topic mag er -zoals aangegeven- geslowchat worden, maar uiteraard is iedereen ook welkom op Tweakers.net IRC #apple. Note: je hoeft geen password in te vullen.

Livestream
Vind je hier

Beta's en UDIDs
Zonder developer account heb je pech. Vragen om, handelen in of verwijzen naar handelaren in UDIDs wordt behandeld als posten van en vragen om warez.