In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Verwijderd
Eensch.Tom schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:04:
OS X
Ik vond dat wat minder spannend... eigenlijk vrij weinig vernieuwing. Die kalender met reistijd is cool, maps wel grappig (vooral het delen naar iPhone) en notificaties leuke evolutie. Maar verder vond ik het vrij matig. Ze hadden ook geen grote vernieuwingen hoeven doen (geen Windows 7 naar Windows 8 praktijken. OS X is al een prima OS), maar er had wel iets meer ingezeten voor een grote update. Ook vreemd dat de interface nu afwijkt van iOS 7. Die nieuwe iconen en andere UI elementen zijn niet gelijk getrokken, vind ik een beetje een misser. Zeker voor een designtent als Apple.
MacBook Air
Wel tof, 12 uur accutijd
Mac Pro
Apart design, fucking dikke specs. Ik ben wel heavy gebruiker op Photoshop gebied maar dit ding is zelfs voor mij dikke overkill
iOS 7
Damn, prachtige update op UI gebied. Zoveel mooier, subtieler en gavere details dan de concurrentie. Heel slick gedaan. Qua features niet heel vernieuwend maar juist die kleine dingen zijn tof. Er stond ergens in kleine lettertjes sync van notificaties over al je devices, dat vind ik meer dan welkom, van die kleine dingen die je het leven makkelijker maken. Ik zeg: laat maar komen
Denk dat ik er niet ver langs zat:
[...]
Ik had op zijn minst ook nieuwe icoontjes verwacht voor de nieuwe OSX. Ik vind iOS7 er echt gelikt uitzien en hoewel de calendar app ook flat is geworden vind ik het jammer dat het icoontje niet veranderd is.
Ik maak me een beetje zorgen om 3rd party apps. In hoeverre zijn die geoptimaliseerd in iOS7? De UI is dusdanig anders dat ik niet denk dat dit helemaal lekker gaat werken. Sowieso vraag ik me af of het wenselijk is dat Apple vanuit zichzelf de default-UI elementen gaat vervangen door iOS7 elementen. Veel apps veranderen hierdoor wellicht in een soort hyrbide monster..Erulezz schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:05:
[...]
Ligt eraan hoe de beta is.. Dat is natuurlijk nog afwachten.
Denk omdat het echt een gloednieuwe versie is met zoveel nieuwe API's en veranderingen dat er nog behoorlijk wat bugs inzitten.
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Hmmm dan wacht ik nog maar even met installeren!Erulezz schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:05:
[...]
Ligt eraan hoe de beta is.. Dat is natuurlijk nog afwachten.
Denk omdat het echt een gloednieuwe versie is met zoveel nieuwe API's en veranderingen dat er nog behoorlijk wat bugs inzitten.
En waarom denk je dat ze dit aankondigen op de WWDC en nu alvast een beta beschikbaar stellen?Dannydekr schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:08:
[...]
Ik maak me een beetje zorgen om 3rd party apps. In hoeverre zijn die geoptimaliseerd in iOS7? De UI is dusdanig anders dat ik niet denk dat dit helemaal lekker gaat werken. Sowieso vraag ik me af of het wenselijk is dat Apple vanuit zichzelf de default-UI elementen gaat vervangen door iOS7 elementen. Veel apps veranderen hierdoor wellicht in een soort hyrbide monster..

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Hier ben ik ook echt super benieuwd naar. Bijvoorbeeld hele oude apps die nog niet geupdate zijn naar het 4 inch scherm, hoe gaan die eruit zien? Dat zullen niet hele belangrijke apps zijn als ze nog niet geupdate zijn, maar toch.Dannydekr schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:08:
[...]
Ik maak me een beetje zorgen om 3rd party apps. In hoeverre zijn die geoptimaliseerd in iOS7? De UI is dusdanig anders dat ik niet denk dat dit helemaal lekker gaat werken. Sowieso vraag ik me af of het wenselijk is dat Apple vanuit zichzelf de default-UI elementen gaat vervangen door iOS7 elementen. Veel apps veranderen hierdoor wellicht in een soort hyrbide monster..
Ook ben ik erg benieuwd hoe de standaard UINavigationBars en UIButtons e.d. er uit komen te zien. Daarom mag die developer portal nu wel opschieten..
Vroeg ik mij ook al af. Al is Apple er wel vrij goed in om developers te dwingen met een update te komen (zie ondersteuning voor multitasking in apps, Retina, verhouding resolutie iPhone 5). Meeste gebruikers verwachten dat ook gewoon.Dannydekr schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:08:
[...]
Ze gaan nu toch niet alleen Bing ondersteunen he?! Want dat zie ik echt niet zitten. Dat ze maar gouw weer vriendjes worden met Google, en de Google Voice standaard halen qua recognition. Nieuwe Siri voice klonk wel weer fcking prachtig! Ben benieuwd hoe m'n nieuwe bff het gaat doen.
Kan niet wachten tot die portal open gaat, zodat ik (weer, yeap trouwe fan) kan testen

Vragen over de beta draaien kan ook in een pm, vooral nieuwelingen in de testing scene
Verwijderd
Dat is ook iets waar ik over nadacht. Ik vrees dat we nu een beetje gaan krijgen wat we bij Android al een tijdje zien. De apps volgen de guidelines niet echt waardoor het er niet echt strak uitziet.Dannydekr schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:08:
[...]
Ik ben benieuwd hoe Apple dit probleem gaat oplossen.
Ik zou me nog niet druk maken. De dev preview van Tiger zag er ook uit als Panther met wat extra knopjes. Nu verwacht ik geen enorme design overhaul voor Mavericks maar kijk niet raar op als er nog e.e.a. bijgekleurd wordtTom schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:04:
OS X
Ik vond dat wat minder spannend... eigenlijk vrij weinig vernieuwing. Die kalender met reistijd is cool, maps wel grappig (vooral het delen naar iPhone) en notificaties leuke evolutie. Maar verder vond ik het vrij matig. Ze hadden ook geen grote vernieuwingen hoeven doen (geen Windows 7 naar Windows 8 praktijken. OS X is al een prima OS), maar er had wel iets meer ingezeten voor een grote update. Ook vreemd dat de interface nu afwijkt van iOS 7. Die nieuwe iconen en andere UI elementen zijn niet gelijk getrokken, vind ik een beetje een misser. Zeker voor een designtent als Apple.
Launching containers into space
Apple is niet achterlijk en weet maar al te goed dat er verschrikkelijk veel gehandeld wordt in UDID's (ik verdien er mijn dev-account jaarlijks mee terugHerko_ter_Horst schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:09:
[...]
En waarom denk je dat ze dit aankondigen op de WWDC en nu alvast een beta beschikbaar stellen?
Overigens denk ik nog steeds dat de nieuwe UI een probleem kan vormen, maar dit ligt er een beetje aan hoe Apple dit heeft opgelost. Misschien moeten apps bewust geupdate worden naar iOS7 voor de nieuwe elementen, hierdoor houdt je in ieder geval de backwards compatibility totdat de developer er bewust voor kiest om iOS7 compatibel te worden.
Hopelijk kan ik het dadelijk uittesten
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Hoeft niet perse het geval te zijn; er zou bijvoorbeeld in je .plist een optie kunnen zijn dat je gebruik wilt maken van de nieuw UI, zodat alle bestaande apps nog de oude UI elementen kunnen gebruiken.Dannydekr schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:08:
[...]
We zullen het zien als de developer portal weer up is.
(het is natuurlijk voor ons developers wel weer een leuke bron van inkomsten, klanten die hun app geüpdatet willen hebben naar de nieuwe UI)
[ Voor 8% gewijzigd door TlighT op 10-06-2013 22:15 ]
Verbaasde ik mij ook over. Ik ben geen fan van Bing, vind het een vrij waardeloze searchengine. Krijg er nooit goede resultaten uit.Blck schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:12:
Wat me wel heel erg stoorde was het Bing verhaal!
Ik hoop het echt, op z'n minst dat die iconen gewoon rechtgetrokken worden tussen OS X en iOS. Neem aan dat skeuomorph in de rest van de apps (niet alleen kalender) wel weggehaald is. Iemand die de beta al heeft draaien?Whieee schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:12:
[...]
Ik zou me nog niet druk maken. De dev preview van Tiger zag er ook uit als Panther met wat extra knopjes. Nu verwacht ik geen enorme design overhaul voor Mavericks maar kijk niet raar op als er nog e.e.a. bijgekleurd wordt
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Overigens, de icoontjes in iOS 7 zijn wel wennen zeg. Vooral Safari vind ik er gewoon lelijk uit zien.
Ik denk dat Apple in OS11 de structuur, de UI en de integratie heel dicht bij iOS gaat brengen. Wellicht dat ze OSX links laten liggen en op de core na alles gaan veranderen, Bovendien heeft men alle resources besteedt aan iOS om de beta optijd af te krijgen, aldus de eerdere geruchten, dus heel veel tijd was er niet om OSX10.9 te restylen. .Tom schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:15:
[...]
Verbaasde ik mij ook over. Ik ben geen fan van Bing, vind het een vrij waardeloze searchengine. Krijg er nooit goede resultaten uit.
[...]
Ik hoop het echt, op z'n minst dat die iconen gewoon rechtgetrokken worden tussen OS X en iOS. Neem aan dat skeuomorph in de rest van de apps (niet alleen kalender) wel weggehaald is. Iemand die de beta al heeft draaien?
Ik vind Tags wel typisch zo'n functie die oersimpel is, maar het gebruik van je Mac heel veel makkelijker kan maken. Ik had meteen een aantal recente scenario's in mijn hoofd waarbij ik Tags heel goed zou kunnen gebruiken.Tom schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:04:
OS X
Ik ben best tevreden met de evolutionaire upgrades van OS X. Het OS werkt voor mij gewoon ontzettend goed en ik zie liever ieder jaar handige nieuwe functies dan een complete overhaul. Wat ik van iOS 7 vind weet ik nog niet zo goed. Vind de apps wel mooi, maar het homescreen nog niet zo. Het ziet er ook wel wat minder rustig uit, maar misschien is dat een kwestie van gewenning.
Schiller: "Can’t innovate anymore my ass"
Craig: "Now you don't have to walk around the room bumping your friends."
Hij is ook smaller, volgens mij vergelijkbaar met een AppleTV. Hoger was beter voor de antenneplaatsing oid.colorsone schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:19:
Ik snap totaal niet dat de nieuwe time capsule zo veel hoger is geworden, jullie wel?

[ Voor 15% gewijzigd door Bulldog op 10-06-2013 22:25 ]
Verwijderd
Met een beetje geluk komen die de volgende weken met een stille update.readytoflow schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:21:
Hey! Waar zijn mijn MBP haswells?!?
Gerucht ging vanmiddag dat iMacs in juli ook een stille upgrade naar haswel krijgt. Zal idd wel gedaan worden bij de restVerwijderd schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:25:
[...]
Met een beetje geluk komen die de volgende weken met een stille update.
Drukte:-)Dannydekr schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:26:
Iemand enig idee wanneer de developer portal weer online is? En sowieso; is die offline wegens de drukte, of is dit doordat Apple er mee bezig is?
Ik had eerst ook ernstige bedenkingen bij het formaat tot ik onderstaande afbeelding zagZpAz schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:22:
[...]
Hij is ook smaller, volgens mij vergelijkbaar met een AppleTV. Hoger was beter voor de antenneplaatsing oid.
Jammer dat er zo'n taboe op torrents heerst
Ik vind het nog steeds een aardige wolkenkrabber. Ik zou nu eerder verwachten dat je er 3-4 hardeschijven in kwijt kan.Toppe schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:27:
Dat ziet er in elk geval een stuk beter uit, vond het net z'n wolkekrabber;)
MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]
Bulldog schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:24:
Iemand enig idee waar ik de volgende slide volledig kan terugzien?
[afbeelding]

[ Voor 13% gewijzigd door SidewalkSuper op 10-06-2013 22:30 ]
Ik vind het jammer dat ze niet de mogelijkheid geven om van een extreme een time capsule te maken, via USB werkt dit vaak toch niet lekkerUltimation schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:28:
[...]
Ik vind het nog steeds een aardige wolkenkrabber. Ik zou nu eerder verwachten dat je er 3-4 hardeschijven in kwijt kan.
Maar als je het zo bekijkt, hij is (ik gok) ongeveer 3 a 4 keer groter dan de mac mini maar toch belachelijk krachtig.
Weet iemand al wat iPhone 4 moet missen in iOS7 tegenover iPhone 4S en 5?
Verwijderd
Macbook Pro Retina van 128GB naar 256GB upgraden: 200 euro.
Go home Apple, you're drunk.
Ik gok dat dit zo'n beetje het top model is wat je kan krijgen, 2 processoren en 2 grafische kaarten, dus mogelijk vergelijkbaar met de prijs van het 'vorige' top model.Mizgala28 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:31:
Ik vraag mij wel af hoe duur de instapprijs van de nieuwe pro zal zijn.
Maar als je het zo bekijkt, hij is (ik gok) ongeveer 3 a 4 keer groter dan de mac mini maar toch belachelijk krachtig.
Weet iemand al wat iPhone 4 moet missen in iOS7 tegenover iPhone 4S en 5?
iPhone 4 zal zeker SIRI missen. Dat is alles denk ik?
MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]
Dat is niet dezelfde slide
Jawel
"Barcode scanning", zou dat betekenen dat je QR-codes met de default photo app kunt scannen?
[ Voor 22% gewijzigd door Tourniquet op 10-06-2013 22:35 ]
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Features are subject to change. Not all features are available on all devices.Ultimation schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:33:
[...]
Ik gok dat dit zo'n beetje het top model is wat je kan krijgen, 2 processoren en 2 grafische kaarten, dus mogelijk vergelijkbaar met de vorige prijs van het top model.
iPhone 4 zal zeker SIRI missen. Dat is alles denk ik?
Panorama format is available on iPhone 4S, iPhone 5, and iPod touch (5th generation). Square and video formats and swipe to capture are available on iPhone 4 or later, iPad (3rd generation or later), iPad mini, and iPod touch (5th generation).
Filters in Camera are available on iPhone 5 and iPod touch (5th generation). Filters in Photos are available on iPhone 4 or later, iPad (3rd generation or later), iPad mini, and iPod touch (5th generation).
AirDrop is available on iPhone 5, iPad (4th generation), iPad mini, and iPod touch (5th generation) and requires an iCloud account.
Siri is available on iPhone 4S, iPhone 5, iPad with Retina display, iPad mini, and iPod touch (5th generation) and requires Internet access. Siri may not be available in all languages or in all areas, and features may vary by area. Cellular data charges may apply. New female and male voices will be available initially in U.S. English, French, and German.
Find My iPhone enables you to locate iOS devices only when they are on and connected to a registered Wi-Fi network or have an active data plan. Some features may not be available for all countries or all areas.
iCloud requires iOS 5 or later on iPhone 3GS or later, iPod touch (3rd generation or later), iPad, or iPad mini; a Mac computer with OS X Lion or later; or a PC with Windows 7 or Windows 8 (Outlook 2007 or later or an up-to-date browser is required for accessing email, contacts, and calendars). Some features require iOS 7 and OS X Mavericks. Some features require a Wi-Fi connection. Some features are not available in all countries. Access to some services is limited to 10 devices.
Dat is helaas altijd zo. Overigens is wel elk model 100euro goedkoper dan vorige generatie.Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:32:
Macbook Air van 128GB naar 256GB upgraden: 100 euro
Macbook Pro Retina van 128GB naar 256GB upgraden: 200 euro.
Go home Apple, you're drunk.
[ Voor 6% gewijzigd door Dannydekr op 10-06-2013 22:37 ]
Verwijderd
De Macbook Pro's kosten toch nog steeds hetzelfde, niet?PBP schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:35:
[...]
Dat is helaas altijd zo. Overigens is wel elk model 100euro goedkoper dan vorige generatie.
Verwijderd
Hij heeft het over de AirsVerwijderd schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:37:
[...]
De Macbook Pro's kosten toch nog steeds hetzelfde, niet?
Ja Pro's wel. Ik had het over de Air, ik had je post niet goed gelezen. Alle Airs zijn in ieder geval met 100euro verlaagdVerwijderd schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:37:
[...]
De Macbook Pro's kosten toch nog steeds hetzelfde, niet?
Verwijderd
Ik ben nog steeds aan het twijfelen tussen de rMBP 13" of de MBA en deze nieuwe prijzen maken het er echt niet gemakkelijker op.PBP schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:39:
[...]
Ja Pro's wel. Ik had het over de Air, ik had je post niet goed gelezen. Alle Airs zijn in ieder geval met 100euro verlaagd
Oke dus ik zal filters in videos missen op de iPhone 4, airdrop en siri eigenlijk valt het dan reuze mee (en panorama fotos) ik zal niks missen dus, en de foto filters werken vanaf iphone 4 mooi meegenomen dus.
Nu nog de prestaties en accuduur en natuurlijk wachten tot die officieel voor iedereen uitkomt.
Twee jaar geleden heb ik me aangemeld (prive) en heb ik een dag of drie moeten wachten; geen idee hoe dat nu is. Bedrijfsmatige aanmelding duurde ook een tijdje.Toppe schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:41:
Zijn er mensen die prive een developer account hebben? Wordt je echt zo gecontroleerd of is de aanmelding met 5 minuten geregeld?
Dan ga ik me denk ik morgen maar ff aanmelden en hopen dat ik voor het weekend er doorheen ben!vistu schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:42:
[...]
Twee jaar geleden heb ik me aangemeld (prive) en heb ik een dag of drie moeten wachten; geen idee hoe dat nu is. Bedrijfsmatige aanmelding duurde ook een tijdje.
Moet je overigens een CC hebben of kan dit ook met click and buy?
[ Voor 8% gewijzigd door Toppe op 10-06-2013 22:44 ]
Wat bedoel je met aanmelden? Registreren is zo gedaan alleen na de betaling duurt het 1 / 2 dagen voordat je alles kan doen met je account.Toppe schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:41:
Zijn er mensen die prive een developer account hebben? Wordt je echt zo gecontroleerd of is de aanmelding met 5 minuten geregeld?
M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171
Laat me raden, betalen kan alleen met een credit card? Das mooi klote, ik heb geen cc:(koekjeh schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:44:
[...]
Wat bedoel je met aanmelden? Registreren is zo gedaan alleen na de betaling duurt het 1 / 2 dagen voordat je alles kan doen met je account.
Jep, althans zo was het eerst wel. Zakelijk enkel CC. Dat was toendertijd de reden dat ik een CC heb gehaald.Toppe schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:45:
[...]
Laat me raden, betalen kan alleen met een credit card? Das mooi klote, ik heb geen cc:(
[ Voor 9% gewijzigd door ZpAz op 10-06-2013 22:46 ]
Nee kan gewoon met je apple / itunes account / bank transfer. Volgensmij ook ideal tegewoordig.Toppe schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:45:
[...]
Laat me raden, betalen kan alleen met een credit card? Das mooi klote, ik heb geen cc:(
M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171
Enige minpunt is dat de MBP 500gb opslag heeft en de MBA 128GB, maar als je de voordelen bekijkt kun je altijd voor grote overbodige bestanden een extern schijfje van 1tb halen.
Je mist wel 5CM beeld, een DVD drive ethernet poort, uitbereidbaar geheugen:-)Mizgala28 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:48:
Eigenlijk moest ik net lachen, een normale MBP met een i5 en 4Gb ram kost 1229 euro, een 11 inch MBA met 8Gb ram en een i7 kost 49 euro meer, je hebt meer pixels, meer power, meer ram, veel sneller door ssd, compacter, langer op accu gewoon veel en veel beter voor maar 49 euro meer.
Enige minpunt is dat de MBP 500gb opslag heeft en de MBA 128GB, maar als je de voordelen bekijkt kun je altijd voor grote overbodige bestanden een extern schijfje van 1tb halen.
Ik heb 16Gb, 256GB Pro 840 SSD:-)
Yeah, MBP 4.1, pls.PBP schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:50:
Is er eigelijk bekend gemaakt wat de eisen zijn voor OSX Mavericks? Zag nergens een lijstje van computers die afvallen of iets dergelijks.
Dat klopt, maar ik merk dat mensen met een mac computer bijna nooit een dvd gebruiken, terwijl bv ik in windows dat heel vaak wel doe.Toppe schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:50:
[...]
Je mist wel 5CM beeld, een DVD drive ethernet poort, uitbereidbaar geheugen:-)
Ik heb 16Gb, 256GB Pro 840 SSD:-)
Maar je hebt wel gelijk hoor, maar ik bedoelde 1:1 is de Air nu betere keuze als je wilt upgraden dan is een MBP beter.
OVERIGENS, ik heb nergens gezien dat de Mac Pro een dvd heeft, zullen de pro gebruikers leuk vinden ik vind het nu wel zielig alleen de oude MBP's hebben DVD nog
Een macbook pro is gewoon een die-hard gaan-met-die-banaan machine, een Retina is bijvoorbeeld wel dunner maar niet altijd steviger :-)
(Ik heb zoals je hier boven hebt kunnen lezen een MBP, ik zou je niet kunnen zeggen of de DVD drive werkt

[ Voor 21% gewijzigd door Toppe op 10-06-2013 22:57 ]
Maar minstens net zo stevigToppe schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:56:
Een macbook pro is gewoon een die-hard gaan-met-die-banaan machine, een Retina is bijvoorbeeld wel dunner maar niet altijd steviger :-)

Het is eigenlijk mooi dat iOS eindelijk goed gebruik maakt van gestures, echter zagen al die prachtige animatie effecten er mooi uit op de iPhone 5, ik krijg wel een minder leuk gevoel over of het niet enorm gaat laggen op de iPhone 4 (sowieso dat het gaat laggen zelfs lichte lag zou zwaar irritant zijn).
Nou nou, ga ook maar slapenDannydekr schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:37:
De kennis dat ik om 6:15 weer op moet staan maakt het niet echt aantrekkelijk om de halve nacht te wachten. Ik hoop voor 23:00 die beta binnen te kunnen halen, maar heb er een hard hoofd in

Als er meer gaan slapen is de kans groter dat het zo wel werkt.
Ben gewoon echt laaiend enthouiast, 't is alleen even wennen qua design
[ Voor 5% gewijzigd door ProfoundValue op 10-06-2013 23:08 ]
Je video werkt nietProfoundValue schreef op maandag 10 juni 2013 @ 23:08:
Werkelijk prachtig dit design!
[media]http://vimeo.com/68083819[/media]
Je krijgt er bijna een
Lees de topicwarning
[ Voor 89% gewijzigd door Whieee op 10-06-2013 23:11 ]
Verwijderd
Video has been deleted.ProfoundValue schreef op maandag 10 juni 2013 @ 23:08:
Werkelijk prachtig dit design!
[video]
Beta's "on the way", site is nog in maintenance mode...
39
Download links alleen nog onzichtbaar...Maxow schreef op maandag 10 juni 2013 @ 23:49:
Dev center lijkt te werken!
Verwijderd
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Is het uberhaupt mogelijk om via een directe link van apple te downloaden ook al ben je geen dev?
Tnx had em al gevonden. Dus nu is het restore met beta image, en dan backup terugzetten? Heb nog nooit mijn "productie" telefoon van een beta voorziencarpebios schreef op maandag 10 juni 2013 @ 23:57:
Staat op de achterkant van je iphone. Wss de a1429
[ Voor 91% gewijzigd door ProfoundValue op 11-06-2013 00:14 ]
The OS X v10.9 Developer Preview supports the following Macs:
iMac (Mid-2007 or later)
MacBook (13-inch Aluminum, Late 2008), (13-inch, Early 2009 or later)
MacBook Pro (13-inch, Mid-2009 or later), (15-inch, Mid/Late 2007 or later), (17-inch, Late 2007 or later)
MacBook Air (Late 2008 or later)
Mac Mini (Early 2009 or later)
Mac Pro (Early 2008 or later)
Xserve (Early 2009)
Dus ook MBP Retina's?PBP schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 00:03:
NOTE: This list is still subject to change.
The OS X v10.9 Developer Preview supports the following Macs:
iMac (Mid-2007 or later)
MacBook (13-inch Aluminum, Late 2008), (13-inch, Early 2009 or later)
MacBook Pro (13-inch, Mid-2009 or later), (15-inch, Mid/Late 2007 or later), (17-inch, Late 2007 or later)
MacBook Air (Late 2008 or later)
Mac Mini (Early 2009 or later)
Mac Pro (Early 2008 or later)
Xserve (Early 2009)
iPhone 5 1429: https://developer.apple.c...model_a1429__11a4372q.dmg
iPhone 4S: https://developer.apple.c...__iphone_4s__11a4372q.dmg
iPhone 4 GSM Rev A: https://developer.apple.c...4_gsm_rev_a__11a4372q.dmg
iPhone 4 GSM: https://developer.apple.c...phone_4_gsm__11a4372q.dmg
iPhone 4 CDMA: https://developer.apple.c...hone_4_cdma__11a4372q.dmg
iPod: https://developer.apple.c..._generation__11a4372q.zip
39
Dit topic is gesloten.
Slowchat
Slowchat gerelateerd aan de keynote is in dit topic (en dus nergens anders) toegestaan.
Keynote
De Keynote is op maandag 10 juni en begint om 19:00.
Chatten tijdens de Keynote
In dit topic mag er -zoals aangegeven- geslowchat worden, maar uiteraard is iedereen ook welkom op Tweakers.net IRC #apple. Note: je hoeft geen password in te vullen.
Livestream
Vind je hier
Beta's en UDIDs
Zonder developer account heb je pech. Vragen om, handelen in of verwijzen naar handelaren in UDIDs wordt behandeld als posten van en vragen om warez.