[Aanbieding] Vodafone Openingsacties

Pagina: 1 ... 7 ... 22 Laatste
Acties:
  • 212.685 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:17
Geen matches
Goede actie maar ik twijfel want heb nl. 10gb data van Vodafone, ideaal dus!

[ Voor 3% gewijzigd door Michie23 op 30-04-2013 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217197

Geen matches
Senor Sjon schreef op maandag 29 april 2013 @ 21:04:
Ik rond 13.00. Ik denk dat ze nog aan het bijlezen waren van de andere acties.

Maar ja, waarom zou je niet kunnen reserveren, dan hebben mensen die dat niet doen pech, tsja, dat hebben ze in een restaurant ook als alle tafeltjes vol zitten.
Ik was er rond half 4 maar reserveren was onmogelijk.
De dame kon (of wilde) me ook niet zegen of ze überhaupt de S4 wel hadden op de actie dagen.
Ook hier was naleveren totaal geen optie.
Ik heb niet de mogelijkheid om doordeweeks naar die winkel te gaan. Kans is dus klein dat het me gaat lukken.
Maar gelukkig zijn er nog meer van deze acties in de buurt de komende tijd.
Nog bedankt voor de tip Senor Sjon naar dit topic. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-05 17:46
Geen matches
Ik moet ook maar zien of het doorgezet wordt. Wel vreemd dat de S4 zo'n probleem is. Vodafone is groot zat om levering af te dwingen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WilliamP
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-05 17:14
Matched: iphone, 5
MuFFIN 007 schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 00:54:
Ik had me al bijna neergelegd bij het feit dat wanneer ik ga verlengen ik de hoofdprijs zou moeten betalen voor een beetje fatsoenlijk toestel. Om die reden had ik al half beslist om voor een goedkoper subtop toestel te gaan om zo de maandelijkse kosten binnen de perken te houden (student..).

Ik zit in exact de zelfde situatie, deze actie komt echt goed van pas!

Door deze aanbieding hoeft dit echter niet! Hulde aan degene die dit ontdekt heeft en zo een besparing van honderden euro's op tweejaarlijkse basis aandraagt. Ik dacht eerst dat de aanbieding alleen gold voor de iPhone 5, omdat die op de post in de FP staat, maar dat is dus niet zo. Toch heb ik nog wel een paar vraagjes:

- Ik mag officieel vanaf 1 mei verlengen (einddatum contract is 31 augustus). Op dit moment heb ik een BSW 275 abonnement (met toestel) van anderhalf jaar geleden, met 1 GB internet. Ik betaal nu 40 euro, het eerste jaar (slechts) 20. Vraag is, moet ik die 50 euro migratiekosten betalen of niet??

Volgens mij betaal je alleen migratie wanneer je het abonnement wil aanpassen voor dat je deze mag verlengen, dus jij betaald niks extras.

- Officieel staat mijn huidige abbo nog niet op m'n eigen naam. Ik ben bezig met het invullen van formulieren om dit te regelen. Hoe lang duurt de verwerking hiervan? Want pas zodra dat rond is kan ik naar de winkel om te verlengen (anders ID problemen, etc.).

Geen ervaring mee, maar de acties duren tot eind juni dus geen haast.

- Heeft er iemand zicht op verbetering van bevoorrading van de HTC One? Ik begrijp van jullie dat het toestel snel op is. Ik wil 'm echter wel erg graag, een SGS4 kan me gestolen worden, dan nog liever een iPhone 5. Vroeg me dus gewoon af hoe groot de kans is dat wanneer je pas eind mei naar een nieuw filiaal gaat er meer One's op voorraad zijn.

Ik denk dat je dan inderdaad nog beter even kan wachten, je kan ook vlak voor de actie naar de Vodafone winkel bellen of deze voorradig is en of ze een toestel voor jou apart kunnen leggen.
Ik zelf ga eind juni naar Zwijndrecht, dan zal de HTC One zowizo wel voorradig zijn.

- Wat is verstandiger, ik twijfel nog tussen Red en Red Super, en het scheelt met een HTC One dus maar 5 euro per maand. De hoeveelheid data bij Red Super is wel heel groot, en er is zicht op 4G, dat kan (in die combinatie) erg handig zijn. Ik weet echter niet of ik het zal gebruiken..

Tsja, over 2 jaar is dat 120 euro. Ik zelf vind het weggegooid geld aangezien 4g verlopig toch alleen maar in de randstad aanwezig zal zijn en ik toch nooit over mijn 1gb heen ga, maar dit is natuurlijk persoonlijk.

Alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-03 14:58
Wat je je ook nog bij Red Super kan afvragen is of de iPhone 5 ooit wel op de 4G frequentie van Vodafone zal werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 514270

Xeanor schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 11:50:
Wat je je ook nog bij Red Super kan afvragen is of de iPhone 5 ooit wel op de 4G frequentie van Vodafone zal werken...
Ja, want Vodafone gaat hiervoor de 1800 band gebruiken en die wordt ondersteund door de iPhone 5. Dáár hoef je je dus geen zorgen over te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RzrBck
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05-05 11:33
Geen matches
Lekker dan - heeft het überhaupt wel zin om (heel vroeg) te gaan, als ze:
- Niet weten of de S4/One er zal zijn,
- Blijkbaar reserveringen (hebben) aangenomen?

Zal wel Huizen worden dan ._________.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-05 23:55
Geen matches
Valt me op dat er de FaceBook pagina van Vodafone geen woord over gesproken wordt.
Alleen de 'klacht' van Skippie die ook al op het Forum van de site te vinden was.

Lijkt me toch dat meer mensen zich in de piepzak genomen voelen door deze grote prijsverschillen op zeer lokale plaatsen, terwijl via andere wegen je max 3 a 4 euro korting per maand kunt krijgen. (Zowel via afdeling 'Loyalty' als Friends and Family)

[ Voor 4% gewijzigd door Danny the dog op 30-04-2013 15:53 ]

Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Geen matches
Hoezo? Een aanbieding is een aanbieding. Ik heb ook geen T-Mobile klanten met fakkels en hooivorken gezien bij hun actieopeningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
Matched: 5
Senor Sjon schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 16:09:
Hoezo? Een aanbieding is een aanbieding. Ik heb ook geen T-Mobile klanten met fakkels en hooivorken gezien bij hun actieopeningen.
Dat klopt en dat bedoel ik ook niet.
2 Jaar terug kon je nog altijd wel 50% korting her en der vinden / krijgen, ook bij Vodafone, gedurende de looptijd van je contract. Nu willen de grote providers je laten geloven dat de kosten dermate zijn gestegen dat dat niet meer mogelijk is en zijn zulke aanbiedingen niet te vinden. Als je dan ook nog eens als trouwe klant (10 jaar noem ik redelijk trouw toch) wordt afgescheept met 'we kunnen maar 3 euro korting geven' en 'ja, zulke acties bestaan niet meer' aan de telefoon en vervolgens ziet dat als je bereid bent het halve land door te reizen om voor 1 specifieke winkel te gaan staan het wel kan, tja.. dan frustreert dat wel een beetje.
Niet voor niks dat de mensen rijen dik voor die winkel staan.

Bottom line: Vodafone moet niet zo liegen dat de marge er niet meer is, terwijl ze er klaarblijkelijk wél nog is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Geen matches
Maar iedereen weet dat die marge er is. Je weet ook dat ze door hun tanden aan het liegen zijn als ze je afschepen. Ze weten toch dat er niet zoveel keus meer is in providerland. Als je geen lease wilt, valt er al één hele vleugel weg (KPN/Hi/Telfort).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badhabits
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-11-2021
Geen matches
er is altijd wel marge. Maar de vraag is of de providers die marge klein willen met veel klanten of groter met minder klanten. De laatste jaren is het sms verhaal (bijna) verdwenen en meer data verbruik. Dit heeft men niet goed ingeschat en daardoer moest de marge omhoog. Nu ziet men met de prijzen dat mensen minder snel een duur abbo nemen en komer er dus weer acties. Zou wel vanuit VF eens willen horen of het nou wel mogelijk is of word om te reserveren zodat meer mensen deze actie kunnen gebruiken en VF meer tevreden klanten krijgt want tevreden klanten is toch waar het om draait denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
Geen matches
Senor Sjon schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 16:43:
Maar iedereen weet dat die marge er is. Je weet ook dat ze door hun tanden aan het liegen zijn als ze je afschepen. Ze weten toch dat er niet zoveel keus meer is in providerland. Als je geen lease wilt, valt er al één hele vleugel weg (KPN/Hi/Telfort).
Wéten dat die marge er is, maar er met geen mogelijkheid gebruik van kunnen maken is toch nog steeds een probleem? Ofja probleem... zolang je de actie (als deze) niet houdt, denken mensen 'er is niks aan te doen, laat ik het maar betalen', of ze kiezen een andere provider. Nú maak je ze juist nieuwsgierig op zn zachtst gezegd.
badhabits schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 16:46:
... want tevreden klanten is toch waar het om draait denk ik.
Dat denk ik niet. Het is elk bedrijf puur te doen om winst.

Vooral nu álles zo makkelijk is te vergelijken via internet, bestaat de trouwe klant bijna niet meer.
Ik zeg bijna, niet helemaal niet :)

[ Voor 48% gewijzigd door Danny the dog op 30-04-2013 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Geen matches
Ik denk juist dat meer mensen denken, er is niks aan te doen, ik moet na xx jaar deze provider mijn licht toch maar eens elders opsteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
Senor Sjon schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 16:54:
Ik denk juist dat meer mensen denken, er is niks aan te doen, ik moet na xx jaar deze provider mijn licht toch maar eens elders opsteken.
Klopt... Bij T-Mobile kun je bijv. de One krijgen voor 38,09 / maand gedurende de hele looptijd met 420 minuten (voor de meesten méér dan genoeg) én 'onbeperkt' internet. En da's gewoon lekker online te regelen.

Maar goed, de 29,50 voor dit specifieke toestel via de VF openingsactie is natuurlijk nog beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badhabits
Geen matches
@Danny

Dat denk ik niet. Het is elk bedrijf puur te doen om winst.

Vooral nu álles zo makkelijk is te vergelijken via internet, bestaat de trouwe klant bijna niet meer.
Ik zeg bijna, niet helemaal niet :)
[/quote]

Natuurlijk gaat het om winst maar winst maken kan alleen met klanten. En een tevreden klant komt terug voor meer als de prijs juist is. En ja internet maakt het makkelijk om te vergelijken. Een trouwe klant heeft niets met internet te maken maar met hoe je als klant door provider behandeld word. Zolang de prijs goed is en het produkt ook hoef ik niet ergens anders heen.

[ Voor 7% gewijzigd door badhabits op 30-04-2013 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
Geen matches
badhabits schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 17:13:
Natuurlijk gaat het om winst maar winst maken kan alleen met klanten. En een tevreden klant komt terug voor meer als de prijs juist is. En ja internet maakt het makkelijk om te vergelijken. Een trouwe klant heeft niets met internet te maken maar met hoe je als klant door provider behandeld word. Zolang de prijs goed is en het produkt ook hoef ik niet ergens anders heen.
Klopt, als de prijs goed en het product goed zijn, hoef je als trouwe klant nergens anders heen, helemaal mee eens. Maar als de prijzen opeens 2x zo hoog worden dan voorheen en het product niet merkbaar verbeterd / veranderd / gewoon niet anders zou hoeven, gaat de trouwe klant wél weg. Daarom zeg ik, waarom niet álle (trouwe) klanten benaderen om gebruik te maken van deze actie, zónder daarvoor de deur uit te hoeven.

Zie ook het Vodafone (Red) abonnementen vanaf 4 maart 2013 topic.
Er is heel wat te doen over de aanzienlijk gestegen prijzen van de nieuwe RED abo's.

Edit: brackets om 'trouwe' gezet, ook nieuwe klanten verdienen natuurlijk deze kans :)

[ Voor 4% gewijzigd door Danny the dog op 30-04-2013 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Danny the dog schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 16:14:
[...]

Dat klopt en dat bedoel ik ook niet.
2 Jaar terug kon je nog altijd wel 50% korting her en der vinden / krijgen, ook bij Vodafone, gedurende de looptijd van je contract. Nu willen de grote providers je laten geloven dat de kosten dermate zijn gestegen dat dat niet meer mogelijk is en zijn zulke aanbiedingen niet te vinden. Als je dan ook nog eens als trouwe klant (10 jaar noem ik redelijk trouw toch) wordt afgescheept met 'we kunnen maar 3 euro korting geven' en 'ja, zulke acties bestaan niet meer' aan de telefoon en vervolgens ziet dat als je bereid bent het halve land door te reizen om voor 1 specifieke winkel te gaan staan het wel kan, tja.. dan frustreert dat wel een beetje.
Niet voor niks dat de mensen rijen dik voor die winkel staan.

Bottom line: Vodafone moet niet zo liegen dat de marge er niet meer is, terwijl ze er klaarblijkelijk wél nog is.
Ik heb ervaring in de telecom wereld. Alles wat je na 2 jaar abonnement moet betalen dan het toestel alleen los kost is pure winst. Marge genoeg dus inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102729

Geen matches
Besloten donderdag toch naar Capelle te gaan. Zit allee nog een beetje te twijfelen hoe laat (vroeg) ben altijd vroeg wakker dus dat maakt me niet uit, ze gaan 09:00 open volgens mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lotus11
  • Laatst online: 08-04 19:17
Geen matches
Anoniem: 102729 schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 19:43:
Besloten donderdag toch naar Capelle te gaan. Zit allee nog een beetje te twijfelen hoe laat (vroeg) ben altijd vroeg wakker dus dat maakt me niet uit, ze gaan 09:00 open volgens mij?
Ligt eraan wat je wilt halen. SGS4 hebben ze volgens mij niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102729

iPhone5 voor mijn dochter, wat voorraad betreft zit ik dus wel goed, heb alleen niet zoveel zin in 3 uur voor een winkel te hangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-04 15:07
Anoniem: 102729 schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 21:05:
iPhone5 voor mijn dochter, wat voorraad betreft zit ik dus wel goed, heb alleen niet zoveel zin in 3 uur voor een winkel te hangen :)
Die is ruim op voorraad, 9.30 gaat hij open. We kunnen natuurlijk niet in een glazen bol kijken wanneer het druk is, aangezien het ook nog vakantieperiode is.

Hoop alleen niet dat 91 je geboorte jaar is, want dan wil ik niet weten waarom je dochter een iphone5 moet hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-03 22:18
Geen matches
Hoe weten jullie dat de SGS4 niet meer op voorraad is in Capelle?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-08-2024
Geen matches
henkyyyyyyy schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 23:38:
Hoe weten jullie dat de SGS4 niet meer op voorraad is in Capelle?
vraag ik me ook af (zodat ik niet voor niks hoef te komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-05 16:04
Geen matches
bvbal79 in "[Aanbieding] Vodafone Openingsacties" waarschijnlijk. Even "capelle" in de zoekbox tikken..

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trunks81
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-08-2022
Geen matches
Nou klantenservice van Vodafone hoef je niet te bellen.
Weten niet wat de voorraad van welke winkel dan ook is . Advies was gewoon langs te gaan.
Wel apart dat niemand bij Vodafone weet de voorraad is, behalve de online voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05:12

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Geen matches
Ja het blijft altijd vreemd dat ze in winkels vaak wel elkaars voorraad kunnen zien, maar bij de Klanten(non)service niet. Het lijkt me dat een bedrijf als VF toch wel één systeem hanteert met daarin zowel de online als de winkelvoorraden per regio of winkel gespecificeerd.
Kort gezegd houden ze je gewoon aan het lijntje en liegen ze je voor.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMRF
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-02 18:36
Matched: utrecht, 5
Ben net bij de Vodafone winkel aan de frederik hendriklaan in den haag geweest. Reserveren kan niet meer door de problemen in maarssen en utrecht. Er worden vanaf nu nog maar 250 aansluitingen per winkel die aan de actie meedoen afgesloten. Geen Galaxy S4 en geen HTC one, die toestellen zijn vanaf nu van de actie uitgesloten. Eerst komt eerst maalt dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lotus11
  • Laatst online: 08-04 19:17
Dus alleen iphone5... Je kan maar beter wachten op de actie in Katwijk... voldoende sgs4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Matched: utrecht, iphone, 5
Dat is wel een naaistreek. 250 aansluitingen? Terwijl ze meer dan 900 iPhones deden afgelopen vrijdag? Echt... Dus ze voeren drie dagen actie, terwijl op donderdagochtend rond 11.00 de max al bereikt is?

En maarssen/utrecht kenden juist problemen omdat je niet kon reserveren of laten naleveren.

[ Voor 47% gewijzigd door Señor Sjon op 01-05-2013 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-04 08:44
Geen matches
Nou ben blij dat ik dit stukje even lees bedankt SMRF! Sta ik morgen niet voor jan l*l in Den Haag..

@Senor Sjon inderdaad een naaistreek zeg! Oftewel ik ben weg bij Vodafone! Waardeloos dat de S4 en HTC uitgesloten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMRF
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-02 18:36
Geen matches
En wat ik ook begreep is dat ze alle gemaakte reserveringen gaan afbellen, in elk geval in den haag dan voor de actie die morgen begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Geen matches
Dit is wel marketingfaal 101 hoe ze dit bedacht hebben. Echt... kijk bij de roze buren hoe je wel zo'n actie moet doen zonder gezeik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Geen matches
Ok nu ontstaat er weer heel veel onduidelijkheid welke toestellen wel of niet meedoen aan de actie en of de actie nu wel of niet doorgaat in zijn huidige of nieuwe vorm.

Bij deze dan ook de vraag aan de Vodafone mensen die hier meelezen om hier wat duidelijkheid in te scheppen. De helpdesk snapt er zoals gewoonlijk weer eens helemaal niks van en geeft aan ieder persoon een andere uitleg.

De vragen waar we denk ik allemaal mee zitten
  • Gaat de actie nu ongewijzigd door of gaat het anders verlopen, niet doelend op beveiliging maar echt de actie
  • Zijn de HTC One en de Samsung S4 nu wel of niet bij de actie betrokken?
  • Is er nu de mogelijkheid om telefoons te reserveren vlak voor de actie (zeg een dag ofzo)?
  • Worden telefoons nageleverd als deze niet (meer) voorradig zijn in de winkel
Misschien kunnen we dit ook via het Vodafone Forum vragen om wat duidelijkheid te scheppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
Geen matches
Denk dat ik ook maar naar de roze buren ga.. Contract even uitzitten.. *Zucht* dan maar morgen wat anders doen op me vrije dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Geen matches
Het Vodafone forum is niet de plek, daar kijkt geen hond. Op Facebook zijn ze dan nog het actiefste, maar verzuipt je post vrij snel. De vorige actie stond daar ook niet op immers.

Wel frappant dat een communicatiebedrijf zo slecht communiceert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Ik ga vandaag 'ns ff langs de Frederik Hendrikstraat... heb daar nl. een reservering gedaan afgelopen maandag. 'ns Horen wat ze daar te zeggen hebben... óf ze houden de reservering gestand óf ik ben weg bij VF. Ik doe geen zaken met een bedrijf dat zich niet aan de afspraken houdt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
Geen matches
Ik ben benieuwd naar je reactie PascalHark en hoop ook dat je gelijk ook kan vragen hoe het nou zit met de S4/HTC One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Geen matches
De S4/HTC One is gewoon een kwestie van niet willen. Je maakt mij niet wijs dat één van de grootste telco's ter wereld niet wat toestellen op tijd krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
Geen matches
Als S4/HTC One niet meer meedoen met de actie dan wordt het maar T-Mobile of Tele2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Gezien de bedragen die ze 'normaal' vragen voor hun nieuwe abonnementen en als de actie inderdaad waardeloos uitpakt (max. 250 aansluitingen per winkel, geen mogelijkheid voor een One), ben ik na 15 jaar trouwe klant bij Libertel/Vodafone binnenkort vertrokken daar... Helaas. Zou het liefst gewoon bij Vodafone blijven, maar ik weiger 50-60 euro per maand af te tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Geen matches
Dat niet alleen, maar tijdens het spel de voorwaarden aanpassen kan ik niet zo goed tegen. Na een Libertel prepaid heb ik jarenlang Dutchtone/Orange/T-Mobile gehad en dit was pas mijn eerste Vodafone aansluiting. Maar ja, je moet het je klanten ook niet onmogelijk gaan maken. De mediauitlatingen van deze actie zijn allang gedaan, lijkt me stug dat je dan terug kan krabbelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trunks81
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-08-2022
Nou met webcare team kom ik ook niet verder. Is een leuke actie maar om nu heel het land door te rijden omdat niemand iets weet.

09:50

Hallo

Wil graag de S4 maar kan nergens vinden of deze op voorraad is in de openingswinkels Capelle of den haag ? Als die totaal niet op voorraad is daar scheelt me een ritje. Had Vodafone zelf al gebeld maar niemand weet me iets te vertellen.
Hopelijk word ik nu wel wijzer

10:20

Vodafone Nederland

Hi , wij kunnen helaas de voorraden van winkels niet inzien dus ik ben bang dat wij je hiermee ook niet kunnen helpen! De beste manier om hier achter te komen is door even langs de winkel te gaan. Groetjes,

11:00

Hallo

Wilde morgen naar Capelle gaan voor de actie 50 %, Maar hoor net dat de S4 en de HTC one uit de actie zijn gehaald.

11:25

Vodafone Nederland

Hoi , wij zijn niet op de hoogte van de precieze acties en wijzigingen hierin met de nieuwe Vodafone winkels. Hiervoor zul je echt naar de betreffende winkel moeten gaan. Groetjes,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Geen matches
Wat ik al zei, ze weten van voren niet wat er van achteren beslist wordt. Er is een hoop mis in de communicatielijnen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-05 08:13
Geen matches
Senor Sjon schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 11:21:
De S4/HTC One is gewoon een kwestie van niet willen. Je maakt mij niet wijs dat één van de grootste telco's ter wereld niet wat toestellen op tijd krijgt.
Ook logisch toch... Waarschijnlijk pre-order lijsten. Deze zullen eerst allemaal uitgeleverd worden. Waarom zou jij voor een actie een toestel direct mee kunnen nemen. Terwijl normaal betalende klanten deze eerder besteld hebben en normaal betalen. Je kunt simpelweg niet verwachten dat een week na de release elk verkooppunt 100+ van die dingen op voorraad heeft. Dat kan Samsung of HTC echt niet handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Geen matches
Ik weet niet of je pre-order topics volgt, maar keer op keer leveren telco's uit op last in, first out basis. KPN staat er bekend om en ook bij VF is het niet vreemd.

Toestellen in de winkel geven veel meer exposure dan pre-order klanten die het toestel toch wel kopen. Die hoef je immers niet meer over de streep te trekken en laten zich redelijk piepelen (zie recent de One vertragingen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-05 08:13
Geen matches
Senor Sjon schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 12:03:
Ik weet niet of je pre-order topics volgt, maar keer op keer leveren telco's uit op last in, first out basis. KPN staat er bekend om en ook bij VF is het niet vreemd.

Toestellen in de winkel geven veel meer exposure dan pre-order klanten die het toestel toch wel kopen. Die hoef je immers niet meer over de streep te trekken en laten zich redelijk piepelen (zie recent de One vertragingen).
Haha exposure genoeg voor de actie, dus geen enkele reden om een paar mensen die het halve land door willen reizen voor korting vooraan in de rij te zetten om een toestelletje te bemachtigen. Hoe graag je dat misschien ook zou willen. Ik snap wel waarom een winkel hiertoe besluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Geen matches
Ik hoef niet het halve land door hoor, geen zorgen. Ik wil alleen niet voor jan lul ergens heengaan, omdat je als werkende bijkans kansloos bent om deze aanbieding te scoren bij dit soort aantallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Iemand er al achter hoe het zit met die vermeende "maar 250 aansluitingen" uitspraak? Kan dat namelijk niet geloven eerlijk gezegd... zou wel een complete faal van jewelste zijn. Dan krijg je dus slaapwedstrijdjes voor de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Freakster86 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 12:23:
Iemand er al achter hoe het zit met die vermeende "maar 250 aansluitingen" uitspraak? Kan dat namelijk niet geloven eerlijk gezegd... zou wel een complete faal van jewelste zijn. Dan krijg je dus slaapwedstrijdjes voor de winkel.
Ik rij nu naar de Frederik Hendriklaan in Den Haag... laat jullie zsm wat weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
11:29am
Mijn naam:
Beste Vodafone,

Morgen is er in Capelle en Den Haag een openingsactie bij de nieuwe Vodafone winkels. Ik zag een actie met de iPhone 5 i.c.m. een red abo voor 32eu. (50% korting op de abo)
Geldt deze actie ook voor de galaxy s4 en htc one?

11:49am
Vodafone Nederland
Beste ...., helaas geldt deze actie niet i.c.m. andere toestellen.
Groet, Melanie

Dit via Facebook Vodafone Nederland,
Waarom zeggen ze in de winkels van wel?
wie heeft er gelijk vraag ik mij nu af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Geen matches
Vieze vieze vieze:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rd8a6qW98Sph27oidDm048El/full.jpg

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=N1Tx-uvUjI0]

[ Voor 25% gewijzigd door CLB op 01-05-2013 19:21 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
Anoniem: 514270 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 12:26:
[...]

Ik rij nu naar de Frederik Hendriklaan in Den Haag... laat jullie zsm wat weten!
Als je zo vriendelijk wilt zijn om dan meteen te vragen hoeveel reserveringen ze in eerste instantie hadden aangenomen, om een beeld te krijgen van de drukte (als er bv al een man of 200 hadden gereserveerd, en er maar 250 toestellen beschikbaar zullen zijn, dan weet ik genoeg en hoef ik dus niet te gaan, want de meeste die hebben gereserveerd zullen er ongetwijfeld morgen staan.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Geen matches
LOL

Misschien moet je die even naar webcare sturen. De staart heeft weer gesproken, maar de kop is ergens anders. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Reserveringen worden afgebeld, geen One, geen S4, max 250 klanten per dag, that's really it!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
Geen matches
echt????

dus de flyer hierboven is onzin?

[ Voor 87% gewijzigd door crobo op 01-05-2013 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Geen matches
Ow, hun schriftelijke uitingen zijn anders. Kunnen ze weer op de koffie bij Kassa met hun straks vaste Vodafone item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Geen matches
Toch vreemd dat ze aangeven dat de S4 en de One niet meedoen maar hiervan wel een flyer is, ik zou deze even onder de neus van Vodafone douwen met de vraag hoe ze het gore lef hebben zichzelf zo tegen te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik zou zeggen reTweeten als 'n malle: https://twitter.com/clb8421/status/329542154781347840

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
Geen matches
Rubman schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 12:32:
Toch vreemd dat ze aangeven dat de S4 en de One niet meedoen maar hiervan wel een flyer is, ik zou deze even onder de neus van Vodafone douwen met de vraag hoe ze het gore lef hebben zichzelf zo tegen te spreken.
ik heb na mn antwoord, de flyer opgestuurd via FB, ben benieuwd naar de reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
Geen matches
sorry ik wil mensen niet voor leugenaars uitmaken maar sommige mensen kan je beter niet serieuze nemen.
dan heb ik het over de reactie van de persoon die zegt dat hij vodafone heeft gebeld en dat de sgs4/one niet mee doen.
zelf is het mij ook over komen met t-mobile actie,ik las een reactie dat alle toestellen op waren een uur later of zo plaats er iemand reactie dat er nog genoeg toestellen op voorraad waren.
kijk ik naar de klok jah winkel dicht dus is de actie door een leugenaar(??) mijn neus voorbij geschoten.
dus het beste blijft om hun te gaan bellen.(met de juiste mensen natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-05 16:04
Geen matches
crobo schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 12:26:
11:29am
Dit via Facebook Vodafone Nederland,
Waarom zeggen ze in de winkels van wel?
wie heeft er gelijk vraag ik mij nu af.
Ik denk dat iedereen beter kan ophouden met chat logs van landelijke Vodafone diensten. Dit is duidelijk een lokaal lokkertje / openingsstunt en wordt op winkel-niveau geregeld. Enige manier om een kans te maken op een abo + toestel is er naar toe te gaan. Ze gaan er niet 1 voor je reserveren en langsbrengen op een presenteerblaadje.

Ik kan me best voorstellen dat sommigen gefrustreerd zijn omdat ze er geen gebruik van kunnen maken, maar lange verhalen over hoe je een trouwe klant bent en recht hebt op zus en zo gaan toch niks veranderen. De meeste bedrijven in de telecom- en energiesector houden daar geen rekening mee, dus het enige wat je als consument kunt doen (als je slim bent), is iedere keer over te stappen naar een andere aanbieder met een gunstige deal. M.a.w. niet dreigen met overstappen, maar het gewoon doen. Alleen naar T-mobile zou ik zelf niet snel overstappen, omdat die gewoon een inferieur netwerk hebben.

Het enige scenario waarbij je echt genaaid wordt, is als er prijsafspraken worden gemaakt. Dat is echter lastig aan te tonen en hiervoor moet je bij de Nma zijn.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
Geen matches
Ik ga vandaag wellicht naar Capelle, om het e.e.a. te vragen over de reserveringen, aantal toestellen, uberhaupt beschikbaarheid toestellen, acties, hoeveelheid actie etc...

mocht ik daar vandaag nog tijd voor hebben, post ik hier natuurlijk de reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodi1802
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-04-2024
Geen matches
Net langs geweest by vf den haag samsung en htc one doen niet mee?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Geen matches
Heb je vermeld dat er een flyer in omloop is waar dit tegengesproken wordt?
Zo ja, wat was hun reactie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CLB schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 12:30:
Reserveringen worden afgebeld, geen One, geen S4, max 250 klanten per dag, that's really it!
Net bij VF aan de Frederik Hendriklaan geweest en daar is bovenstaande inderdaad bevestigd! Eerdere reserveringen gaan inderdaad vandaag afgebeld worden en per dag worden er maar max 250 abonnementen vergeven! Ik ga hierover natuurlijk wel een vette klacht neerleggen bij VF. Zal wel weer niet verl uithalen maar mezelf monddood maken hoeft ook niet, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodi1802
Geen matches
Nee sorry helaas vergeten k ga nu weer even terug om t te vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Geen matches
Neem voor de zekerheid uitgeprinte foto mee van actieflyer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodi1802
Anoniem: 514270 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 13:09:
[...]

Net bij VF aan de Frederik Hendriklaan geweest en daar is bovenstaande inderdaad bevestigd! Eerdere reserveringen gaan inderdaad vandaag afgebeld worden en per dag worden er maar max 250 abonnementen vergeven! Ik ga hierover natuurlijk wel een vette klacht neerleggen bij VF. Zal wel weer niet verl uithalen maar mezelf monddood maken hoeft ook niet, lijkt me.
Over de flyer gevraagd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodi1802
Geen matches
Geen printer ter plaatse TOT mn beschikking :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badhabits
Geen matches
VF klantenservice gebeld. Die weten niet hoe of wat en ook per winkel kan het verschillen. Je moet dus maar afwachten en per winkel kan de hele actie anders zijn. Oftewel VF heeft geen commentaar en kan niets of weet niets te vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodi1802
Jaa klopt hoorde ook iemand praten over max 250 per dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
rodi1802 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 13:10:
Nee sorry helaas vergeten k ga nu weer even terug om t te vragen
kan je aub vragen hoeveel reserveringen ze hadden staan, zodat we een indicatie krijgen van de drukte (tegenover de 250 beschikbare abo's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Geen matches
Ach je hebt toch een telefoon die het kan laten zien, gewoon even de afbeelding downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
net reactie terug na het laten zien van de folder:

Vodafone Nederland
Hoi ...., excuses dit is mijn fout. Ik was in de veronderstelling dat dit alleen voor de iPhone5 gelde. Ik raad je aan om in de winkel zelf naar de precieze actievoorwaarden te vragen.
Groetjes, Melanie

Maar ga er maar vanuit dat Rodi 1802 gelijk heeft. (even wachten wat ze tegen hem zeggen wanneer hij hen de folder laat zien)
Dit gaat aller hoogstwaarschijnlijk om vestigingsacties, dus aan webcare van vodafone, zoals eerder al gezegd is, heb je niet veel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 506508

Geen matches
Dafuq is dit voor onzin?!! Wilde nog net na college ernaartoe gaan... Hoop dat dit alleen zo bij Den Haag is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Geen matches
Morgen is het pas 2 mei ;)

Maar wat ik al zei, als je gewoon een kantoorbaan hebt, kan je de actie bijkans wel vergeten. Vooral als ze ook nog eens reserveringen gaan afbellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Dat worden slaapzakken taferelen.. echt belachelijk die 250.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodi1802
Oké weer langs gegaan

- folder staat alle toestellen?!
We kunnen t veranderen als we willen, en t is vanuit vodafone zelf gezegd dit te gaan doen(dus niet dat de winkel zelf mag beslissen)
- reserveringen waren er een hoop, maar wilde niet zeggen hoeveel, verwachten grote drukte (al een stuk minder zonder se htc en samsung neem ik aan)
En max 200 tot 250 per dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Geen matches
Kan ik ook veranderen wat ik maandelijks betaal? Zou wel een leuke zijn.

Ik krijg steeds minder behoefte in een Vodafone verlenging. Vanaf 8 mei is mijn nummer porteerbaar (einde contract 3 juli), als het zo moet, dan stem ik wel met mijn voeten. Wel frappant dat die Vodafone adviseur nu weer verdwenen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Geen matches
Toch behoorlijk slecht en uitermate vreemd hoe Vodafone hiermee omgaat.
Zo zetten ze in 1 klap een heleboel klanten buiten spel en zorgen voor behoorlijk wat kwaad richting zichzelf.
Misschien tijd voor een kassa/radar achtig programma inschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Geen matches
Nee, gewoon een briefje met nummerportatie naar provider X. Loyalty en F&F zijn inmiddels ook een wassen neus, dus qua loyalty programma's betreft is het wel heel karig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Geen matches
Dit is dus precies hoe je niet met klanten om moet gaan. Ik vraag me serieus af welke mensen dit hebben besloten en welke afwegingen ze hierbij hebben gemaakt... Ik kan er met mijn hoofd niet bij i.i.g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Geen matches
Dit is vanochtend in een utter-panic moment besloten lijkt me, onder het genot van een kopje koffie en een hoop krantenartikelen over chaos bij Vodafone, vooral in vergelijk met de T-Mobile actie op de Lijnbaan.

[ Voor 15% gewijzigd door Señor Sjon op 01-05-2013 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peacynl
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-05 16:28
Heb al een abbo bij vodafone lopen op het moment, iemand een een idee of ik hem kan oveschakelen op dit RED abonnement? Zag op de FP staan dat dit 50 euro zou kosten? Best een duur grapje, maar dan heb ik weel meer data/belminuten en sneller internet (4G).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leroydew
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-03 10:28
Geen matches
Ik woon in Capelle, zal jullie morgen op de hoogte houden van de ontwikkelingen bij het Vodafone filiaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-05 01:05
Matched: utrecht
Senor Sjon schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 13:41:
Kan ik ook veranderen wat ik maandelijks betaal? Zou wel een leuke zijn.

Ik krijg steeds minder behoefte in een Vodafone verlenging. Vanaf 8 mei is mijn nummer porteerbaar (einde contract 3 juli), als het zo moet, dan stem ik wel met mijn voeten. Wel frappant dat die Vodafone adviseur nu weer verdwenen is.
Porteerbaar? Dus volgens jou mag je dan pas verlengen? Dan heb je het gelukkig mis :) (als dat is wat je bedoeld). Ik zit zelf bij Sizz (dit wordt gezien als vodafone) en mijn contract verloopt 27 Juli. Ik heb vrijdag een abonnement afgesloten in Utrecht met nummerbehoud. Kreeg het toestel mee het enige nadeel volgens de verkoper (ik zag dit als voordeel) is dat ik nu tot 27 juli mijn oude abonnement betaal en vanaf die datum gaat pas mijn nieuwe abonnement in van 32 euro per maand.

Je kunt dus al verlengen als je wilt :) of zit ik er helemaal naast en bedoel je wat anders ahha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
leroydew schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 13:47:
Ik woon in Capelle, zal jullie morgen op de hoogte houden van de ontwikkelingen bij het de Vodafone filiaal! faal
9.30 deuren open
10.30 deuren dicht
10.35 rellen

Echt een enorme facepalm voor de manier waarop ze deze actie op poten hebben gezet en nu onderuit zagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Matched: utrecht, 5
ls789 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 13:50:
[...]

Porteerbaar? Dus volgens jou mag je dan pas verlengen? Dan heb je het gelukkig mis :) (als dat is wat je bedoeld). Ik zit zelf bij Sizz (dit wordt gezien als vodafone) en mijn contract verloopt 27 Juli. Ik heb vrijdag een abonnement afgesloten in Utrecht met nummerbehoud. Kreeg het toestel mee het enige nadeel volgens de verkoper (ik zag dit als voordeel) is dat ik nu tot 27 juli mijn oude abonnement betaal en vanaf die datum gaat pas mijn nieuwe abonnement in van 32 euro per maand.

Je kunt dus al verlengen als je wilt :) of zit ik er helemaal naast en bedoel je wat anders ahha
Ik bedoel wat anders:
4 maanden: verlengen bij Vodafone (Belcompany en Vodafone)
3 maanden: verlengen bij Vodafone (overige telco's)
60 dagen: nummer porteerbaar voor overstap naar andere provider. Voor die tijd worden nummerportaties geweigerd. T-Mobile gaat hier vrij soepel mee om en laat bv een abo later ingaan, maar niet iedereen is zo makkelijk en dat kan met beleid wijzigen.

Ben benieuwd wat hieruit rolt: http://www.t-mobile.nl/nieuwe-abonnementen

@Freakster

Frustrerender is dat via de officiële Vodafone kanalen bijzonder weinig gezegd wordt. Er is een hoop hearsay en ik kan me voorstellend at het winkelpersoneel het ook niet meer weet. Het volgende uur kan het weer anders zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Señor Sjon op 01-05-2013 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 19:21
Zonder te trollen, maar dit verbaast me niks van Vodafone.

Ook bij andere 'acties' is er vrijwel nooit 100% duidelijkheid en miscommunicatie in alle facetten en lagen van VF. Wat ze ermee bereiken is dan ook het tegenovergestelde van wat ze gedacht hadden. Niks doen is in dit geval dus beter. Het gevolg van zulke miscommunicatie: een 15.000 tevreden VF klanten met toestel en het drievoudige aan bestaande en potentiële klanten die naar de concurrent gaan, ook al kost dat iets meer. Daarbij krijgen ze er ook gratis het imago bij dat het organiseren van zulke acties niet aan hun besteed is (zie nieuwsberichten).

Power to you dus :) Ik geef gratis advies btw 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-05 13:23

Kju

Net afgebeld door Prins Hendrikstraat i.v.m. reservering (hoofdkantoorexcuus)... De enige redenen dat ik bij VF wil blijven is omdat ze de enigen zijn met een redelijk buitenlandbeleid (€ 2,- per dag, geen contract) waar ik meerdere malen per jaar gebruik van maak en ik geen goed alternatief had voor mijn huidige abo (14,50 p/m, 450 minuten/sms, data met FUP) dit was de enige actie die mij interessant genoeg leek om te verlengen, ben al bijna twee jaar contractvrij ofzo.

Daar in de rij staan zie ik niet zitten, toch maar verder kijken...

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dat abonnement vind je nergens meer. Zelfs SimOnly's zijn slechter. Zelfs omgerekend met een RED abonnement van 30 euro per maand ga ja 15,50*24=372 meer betalen. Kan je al een Note2 voor krijgen op marktplaats met gesealde verpakking.

[ Voor 55% gewijzigd door Señor Sjon op 01-05-2013 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
Kju schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 14:42:
Net afgebeld door Prins Hendrikstraat i.v.m. reservering (hoofdkantoorexcuus)... De enige redenen dat ik bij VF wil blijven is omdat ze de enigen zijn met een redelijk buitenlandbeleid (€ 2,- per dag, geen contract) waar ik meerdere malen per jaar gebruik van maak en ik geen goed alternatief had voor mijn huidige abo (14,50 p/m, 450 minuten/sms, data met FUP) dit was de enige actie die mij interessant genoeg leek om te verlengen, ben al bijna twee jaar contractvrij ofzo.

Daar in de rij staan zie ik niet zitten, toch maar verder kijken...
In de rij staan zie je niet zitten.. dat dacht ik eerst ook toen ik er naar toe ging. Ik stond nog geen 5 minuten (het was half 2) en ik zag een meisje de winkel uitlopen met een rood vodafone tasje. Ik vroeg haar vanaf hoelaat ze in de rij had gestaan, ze gaf als antwoord half 10. Van half 10 tot half 2 dus... dat is 4 uur dacht ik xD. Maar ach, wat is nu 4 uur op een 2 jarig abonnement :P 4 uur voor 2 jaar goedkoop bellen smsen en internetten en een ''gratis'' iphone 5 ;)

Het wordt nog mooi weer ook! Ik stond 4 uur in de regen haha. Maar met gezellige mensen om je heen is het best te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-05 13:23

Kju

4 uur in de rij kost mij 4 keer 150,- :)
Als het kon had ik iemand desnoods betaald om voor me in de rij te staan :D

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
Kju schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 14:54:
4 uur in de rij kost mij 4 keer 150,- :)
Als het kon had ik iemand desnoods betaald om voor me in de rij te staan :D
Dan ben je ZZPer neem ik aan ;)? Dan snap ik het nog haha. Ikzelf ben altijd vrijdag middag vrij (ambtenaar he..)

Oh ps: voor 100 euro per uur wil ik best in de rij voor je staan. Scheelt je toch weer 50 euro per uur als je er zelf zou staan!

[ Voor 16% gewijzigd door ls789 op 01-05-2013 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Geen matches
4 uur wachten tijdens een koopavond wordt wat moeilijk.

Vodafone inspiratie:
http://www.rtl.nl/compone...rukte_bij_nieuwe_kerk.xml

[ Voor 53% gewijzigd door Señor Sjon op 01-05-2013 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Indien dit juist is ben je met maar 250 aansluitingen per dag op vrijdagmiddag volgens mij al te laat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Geen matches
Ik zat eerder te denken aan begin van de middag. Wat gaan ze dan doen?
Twee uur verkopen en acht uur mensen afwijzen? Dat doet het lekker voor je merk. Dan kan je wel ophouden met de tv-spotjes over hoe goed je wel niet bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Zelfs dat gaat mij helaas niet lukken met mijn kantoorbaan.

Gezien de verdere goede zetten van Vodafone de laatste tijd zou het me niet verbazen dat ze dit zouden gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Geen matches
Ik kan alleen morgenavond. Zaterdag ga ik niet eens proberen. Dan is het byebye, zwaaizwaai Vodafone.

Pagina: 1 ... 7 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.