Goede actie maar ik twijfel want heb nl. 10gb data van Vodafone, ideaal dus!
[ Voor 3% gewijzigd door Michie23 op 30-04-2013 09:01 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Michie23 op 30-04-2013 09:01 ]
Anoniem: 217197
Ik was er rond half 4 maar reserveren was onmogelijk.Senor Sjon schreef op maandag 29 april 2013 @ 21:04:
Ik rond 13.00. Ik denk dat ze nog aan het bijlezen waren van de andere acties.
Maar ja, waarom zou je niet kunnen reserveren, dan hebben mensen die dat niet doen pech, tsja, dat hebben ze in een restaurant ook als alle tafeltjes vol zitten.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
MuFFIN 007 schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 00:54:
Ik had me al bijna neergelegd bij het feit dat wanneer ik ga verlengen ik de hoofdprijs zou moeten betalen voor een beetje fatsoenlijk toestel. Om die reden had ik al half beslist om voor een goedkoper subtop toestel te gaan om zo de maandelijkse kosten binnen de perken te houden (student..).
Ik zit in exact de zelfde situatie, deze actie komt echt goed van pas!
Door deze aanbieding hoeft dit echter niet! Hulde aan degene die dit ontdekt heeft en zo een besparing van honderden euro's op tweejaarlijkse basis aandraagt. Ik dacht eerst dat de aanbieding alleen gold voor de iPhone 5, omdat die op de post in de FP staat, maar dat is dus niet zo. Toch heb ik nog wel een paar vraagjes:
- Ik mag officieel vanaf 1 mei verlengen (einddatum contract is 31 augustus). Op dit moment heb ik een BSW 275 abonnement (met toestel) van anderhalf jaar geleden, met 1 GB internet. Ik betaal nu 40 euro, het eerste jaar (slechts) 20. Vraag is, moet ik die 50 euro migratiekosten betalen of niet??
Volgens mij betaal je alleen migratie wanneer je het abonnement wil aanpassen voor dat je deze mag verlengen, dus jij betaald niks extras.
- Officieel staat mijn huidige abbo nog niet op m'n eigen naam. Ik ben bezig met het invullen van formulieren om dit te regelen. Hoe lang duurt de verwerking hiervan? Want pas zodra dat rond is kan ik naar de winkel om te verlengen (anders ID problemen, etc.).
Geen ervaring mee, maar de acties duren tot eind juni dus geen haast.
- Heeft er iemand zicht op verbetering van bevoorrading van de HTC One? Ik begrijp van jullie dat het toestel snel op is. Ik wil 'm echter wel erg graag, een SGS4 kan me gestolen worden, dan nog liever een iPhone 5. Vroeg me dus gewoon af hoe groot de kans is dat wanneer je pas eind mei naar een nieuw filiaal gaat er meer One's op voorraad zijn.
Ik denk dat je dan inderdaad nog beter even kan wachten, je kan ook vlak voor de actie naar de Vodafone winkel bellen of deze voorradig is en of ze een toestel voor jou apart kunnen leggen.
Ik zelf ga eind juni naar Zwijndrecht, dan zal de HTC One zowizo wel voorradig zijn.
- Wat is verstandiger, ik twijfel nog tussen Red en Red Super, en het scheelt met een HTC One dus maar 5 euro per maand. De hoeveelheid data bij Red Super is wel heel groot, en er is zicht op 4G, dat kan (in die combinatie) erg handig zijn. Ik weet echter niet of ik het zal gebruiken..
Tsja, over 2 jaar is dat 120 euro. Ik zelf vind het weggegooid geld aangezien 4g verlopig toch alleen maar in de randstad aanwezig zal zijn en ik toch nooit over mijn 1gb heen ga, maar dit is natuurlijk persoonlijk.
Alvast bedankt!!
Anoniem: 514270
Ja, want Vodafone gaat hiervoor de 1800 band gebruiken en die wordt ondersteund door de iPhone 5. Dáár hoef je je dus geen zorgen over te makenXeanor schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 11:50:
Wat je je ook nog bij Red Super kan afvragen is of de iPhone 5 ooit wel op de 4G frequentie van Vodafone zal werken...
[ Voor 4% gewijzigd door Danny the dog op 30-04-2013 15:53 ]
Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....
Dat klopt en dat bedoel ik ook niet.Senor Sjon schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 16:09:
Hoezo? Een aanbieding is een aanbieding. Ik heb ook geen T-Mobile klanten met fakkels en hooivorken gezien bij hun actieopeningen.
Wéten dat die marge er is, maar er met geen mogelijkheid gebruik van kunnen maken is toch nog steeds een probleem? Ofja probleem... zolang je de actie (als deze) niet houdt, denken mensen 'er is niks aan te doen, laat ik het maar betalen', of ze kiezen een andere provider. Nú maak je ze juist nieuwsgierig op zn zachtst gezegd.Senor Sjon schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 16:43:
Maar iedereen weet dat die marge er is. Je weet ook dat ze door hun tanden aan het liegen zijn als ze je afschepen. Ze weten toch dat er niet zoveel keus meer is in providerland. Als je geen lease wilt, valt er al één hele vleugel weg (KPN/Hi/Telfort).
Dat denk ik niet. Het is elk bedrijf puur te doen om winst.badhabits schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 16:46:
... want tevreden klanten is toch waar het om draait denk ik.
[ Voor 48% gewijzigd door Danny the dog op 30-04-2013 16:53 ]
Klopt... Bij T-Mobile kun je bijv. de One krijgen voor 38,09 / maand gedurende de hele looptijd met 420 minuten (voor de meesten méér dan genoeg) én 'onbeperkt' internet. En da's gewoon lekker online te regelen.Senor Sjon schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 16:54:
Ik denk juist dat meer mensen denken, er is niks aan te doen, ik moet na xx jaar deze provider mijn licht toch maar eens elders opsteken.
[ Voor 7% gewijzigd door badhabits op 30-04-2013 17:21 ]
Klopt, als de prijs goed en het product goed zijn, hoef je als trouwe klant nergens anders heen, helemaal mee eens. Maar als de prijzen opeens 2x zo hoog worden dan voorheen en het product niet merkbaar verbeterd / veranderd / gewoon niet anders zou hoeven, gaat de trouwe klant wél weg. Daarom zeg ik, waarom niet álle (trouwe) klanten benaderen om gebruik te maken van deze actie, zónder daarvoor de deur uit te hoeven.badhabits schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 17:13:
Natuurlijk gaat het om winst maar winst maken kan alleen met klanten. En een tevreden klant komt terug voor meer als de prijs juist is. En ja internet maakt het makkelijk om te vergelijken. Een trouwe klant heeft niets met internet te maken maar met hoe je als klant door provider behandeld word. Zolang de prijs goed is en het produkt ook hoef ik niet ergens anders heen.
[ Voor 4% gewijzigd door Danny the dog op 30-04-2013 18:51 ]
Ik heb ervaring in de telecom wereld. Alles wat je na 2 jaar abonnement moet betalen dan het toestel alleen los kost is pure winst. Marge genoeg dus inderdaad.Danny the dog schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 16:14:
[...]
Dat klopt en dat bedoel ik ook niet.
2 Jaar terug kon je nog altijd wel 50% korting her en der vinden / krijgen, ook bij Vodafone, gedurende de looptijd van je contract. Nu willen de grote providers je laten geloven dat de kosten dermate zijn gestegen dat dat niet meer mogelijk is en zijn zulke aanbiedingen niet te vinden. Als je dan ook nog eens als trouwe klant (10 jaar noem ik redelijk trouw toch) wordt afgescheept met 'we kunnen maar 3 euro korting geven' en 'ja, zulke acties bestaan niet meer' aan de telefoon en vervolgens ziet dat als je bereid bent het halve land door te reizen om voor 1 specifieke winkel te gaan staan het wel kan, tja.. dan frustreert dat wel een beetje.
Niet voor niks dat de mensen rijen dik voor die winkel staan.
Bottom line: Vodafone moet niet zo liegen dat de marge er niet meer is, terwijl ze er klaarblijkelijk wél nog is.
Anoniem: 102729
Ligt eraan wat je wilt halen. SGS4 hebben ze volgens mij niet meer.Anoniem: 102729 schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 19:43:
Besloten donderdag toch naar Capelle te gaan. Zit allee nog een beetje te twijfelen hoe laat (vroeg) ben altijd vroeg wakker dus dat maakt me niet uit, ze gaan 09:00 open volgens mij?
Anoniem: 102729
Die is ruim op voorraad, 9.30 gaat hij open. We kunnen natuurlijk niet in een glazen bol kijken wanneer het druk is, aangezien het ook nog vakantieperiode is.Anoniem: 102729 schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 21:05:
iPhone5 voor mijn dochter, wat voorraad betreft zit ik dus wel goed, heb alleen niet zoveel zin in 3 uur voor een winkel te hangen
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
vraag ik me ook af (zodat ik niet voor niks hoef te komen)henkyyyyyyy schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 23:38:
Hoe weten jullie dat de SGS4 niet meer op voorraad is in Capelle?
_██_
(ಠ_ృ)
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
[ Voor 47% gewijzigd door Señor Sjon op 01-05-2013 11:06 ]
Ook logisch toch... Waarschijnlijk pre-order lijsten. Deze zullen eerst allemaal uitgeleverd worden. Waarom zou jij voor een actie een toestel direct mee kunnen nemen. Terwijl normaal betalende klanten deze eerder besteld hebben en normaal betalen. Je kunt simpelweg niet verwachten dat een week na de release elk verkooppunt 100+ van die dingen op voorraad heeft. Dat kan Samsung of HTC echt niet handelen.Senor Sjon schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 11:21:
De S4/HTC One is gewoon een kwestie van niet willen. Je maakt mij niet wijs dat één van de grootste telco's ter wereld niet wat toestellen op tijd krijgt.
Haha exposure genoeg voor de actie, dus geen enkele reden om een paar mensen die het halve land door willen reizen voor korting vooraan in de rij te zetten om een toestelletje te bemachtigen. Hoe graag je dat misschien ook zou willen. Ik snap wel waarom een winkel hiertoe besluit.Senor Sjon schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 12:03:
Ik weet niet of je pre-order topics volgt, maar keer op keer leveren telco's uit op last in, first out basis. KPN staat er bekend om en ook bij VF is het niet vreemd.
Toestellen in de winkel geven veel meer exposure dan pre-order klanten die het toestel toch wel kopen. Die hoef je immers niet meer over de streep te trekken en laten zich redelijk piepelen (zie recent de One vertragingen).
Ik rij nu naar de Frederik Hendriklaan in Den Haag... laat jullie zsm wat weten!Freakster86 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 12:23:
Iemand er al achter hoe het zit met die vermeende "maar 250 aansluitingen" uitspraak? Kan dat namelijk niet geloven eerlijk gezegd... zou wel een complete faal van jewelste zijn. Dan krijg je dus slaapwedstrijdjes voor de winkel.
[ Voor 25% gewijzigd door CLB op 01-05-2013 19:21 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Als je zo vriendelijk wilt zijn om dan meteen te vragen hoeveel reserveringen ze in eerste instantie hadden aangenomen, om een beeld te krijgen van de drukte (als er bv al een man of 200 hadden gereserveerd, en er maar 250 toestellen beschikbaar zullen zijn, dan weet ik genoeg en hoef ik dus niet te gaan, want de meeste die hebben gereserveerd zullen er ongetwijfeld morgen staan.)Anoniem: 514270 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 12:26:
[...]
Ik rij nu naar de Frederik Hendriklaan in Den Haag... laat jullie zsm wat weten!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
ik heb na mn antwoord, de flyer opgestuurd via FB, ben benieuwd naar de reactieRubman schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 12:32:
Toch vreemd dat ze aangeven dat de S4 en de One niet meedoen maar hiervan wel een flyer is, ik zou deze even onder de neus van Vodafone douwen met de vraag hoe ze het gore lef hebben zichzelf zo tegen te spreken.
Ik denk dat iedereen beter kan ophouden met chat logs van landelijke Vodafone diensten. Dit is duidelijk een lokaal lokkertje / openingsstunt en wordt op winkel-niveau geregeld. Enige manier om een kans te maken op een abo + toestel is er naar toe te gaan. Ze gaan er niet 1 voor je reserveren en langsbrengen op een presenteerblaadje.crobo schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 12:26:
11:29am
Dit via Facebook Vodafone Nederland,
Waarom zeggen ze in de winkels van wel?
wie heeft er gelijk vraag ik mij nu af.
_██_
(ಠ_ృ)
Net bij VF aan de Frederik Hendriklaan geweest en daar is bovenstaande inderdaad bevestigd! Eerdere reserveringen gaan inderdaad vandaag afgebeld worden en per dag worden er maar max 250 abonnementen vergeven! Ik ga hierover natuurlijk wel een vette klacht neerleggen bij VF. Zal wel weer niet verl uithalen maar mezelf monddood maken hoeft ook niet, lijkt me.CLB schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 12:30:
Reserveringen worden afgebeld, geen One, geen S4, max 250 klanten per dag, that's really it!
Over de flyer gevraagd?Anoniem: 514270 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 13:09:
[...]
Net bij VF aan de Frederik Hendriklaan geweest en daar is bovenstaande inderdaad bevestigd! Eerdere reserveringen gaan inderdaad vandaag afgebeld worden en per dag worden er maar max 250 abonnementen vergeven! Ik ga hierover natuurlijk wel een vette klacht neerleggen bij VF. Zal wel weer niet verl uithalen maar mezelf monddood maken hoeft ook niet, lijkt me.
kan je aub vragen hoeveel reserveringen ze hadden staan, zodat we een indicatie krijgen van de drukte (tegenover de 250 beschikbare abo's)rodi1802 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 13:10:
Nee sorry helaas vergeten k ga nu weer even terug om t te vragen
Anoniem: 506508
[ Voor 15% gewijzigd door Señor Sjon op 01-05-2013 13:46 ]
Porteerbaar? Dus volgens jou mag je dan pas verlengen? Dan heb je het gelukkig misSenor Sjon schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 13:41:
Kan ik ook veranderen wat ik maandelijks betaal? Zou wel een leuke zijn.
Ik krijg steeds minder behoefte in een Vodafone verlenging. Vanaf 8 mei is mijn nummer porteerbaar (einde contract 3 juli), als het zo moet, dan stem ik wel met mijn voeten. Wel frappant dat die Vodafone adviseur nu weer verdwenen is.
9.30 deuren openleroydew schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 13:47:
Ik woon in Capelle, zal jullie morgen op de hoogte houden van de ontwikkelingen bij het de Vodafone filiaal! faal
Ik bedoel wat anders:ls789 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 13:50:
[...]
Porteerbaar? Dus volgens jou mag je dan pas verlengen? Dan heb je het gelukkig mis(als dat is wat je bedoeld). Ik zit zelf bij Sizz (dit wordt gezien als vodafone) en mijn contract verloopt 27 Juli. Ik heb vrijdag een abonnement afgesloten in Utrecht met nummerbehoud. Kreeg het toestel mee het enige nadeel volgens de verkoper (ik zag dit als voordeel) is dat ik nu tot 27 juli mijn oude abonnement betaal en vanaf die datum gaat pas mijn nieuwe abonnement in van 32 euro per maand.
Je kunt dus al verlengen als je wiltof zit ik er helemaal naast en bedoel je wat anders ahha
[ Voor 9% gewijzigd door Señor Sjon op 01-05-2013 14:10 ]
PSN: Kjujay
[ Voor 55% gewijzigd door Señor Sjon op 01-05-2013 14:51 ]
In de rij staan zie je niet zitten.. dat dacht ik eerst ook toen ik er naar toe ging. Ik stond nog geen 5 minuten (het was half 2) en ik zag een meisje de winkel uitlopen met een rood vodafone tasje. Ik vroeg haar vanaf hoelaat ze in de rij had gestaan, ze gaf als antwoord half 10. Van half 10 tot half 2 dus... dat is 4 uur dacht ik xD. Maar ach, wat is nu 4 uur op een 2 jarig abonnementKju schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 14:42:
Net afgebeld door Prins Hendrikstraat i.v.m. reservering (hoofdkantoorexcuus)... De enige redenen dat ik bij VF wil blijven is omdat ze de enigen zijn met een redelijk buitenlandbeleid (€ 2,- per dag, geen contract) waar ik meerdere malen per jaar gebruik van maak en ik geen goed alternatief had voor mijn huidige abo (14,50 p/m, 450 minuten/sms, data met FUP) dit was de enige actie die mij interessant genoeg leek om te verlengen, ben al bijna twee jaar contractvrij ofzo.
Daar in de rij staan zie ik niet zitten, toch maar verder kijken...
PSN: Kjujay
Dan ben je ZZPer neem ik aanKju schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 14:54:
4 uur in de rij kost mij 4 keer 150,-
Als het kon had ik iemand desnoods betaald om voor me in de rij te staan
[ Voor 16% gewijzigd door ls789 op 01-05-2013 14:56 ]
[ Voor 53% gewijzigd door Señor Sjon op 01-05-2013 15:00 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq