[Aanbieding] Vodafone Openingsacties

Pagina: 1 ... 21 22 Laatste
Acties:
  • 212.686 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-01 21:19
Geen matches
*knip* zie hierboven. Svp eigen inzet tonen :)

[ Voor 76% gewijzigd door gambieter op 10-05-2013 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 515438

Geen matches
zelf zoeken hoor ik net >:)

[ Voor 85% gewijzigd door Anoniem: 515438 op 10-05-2013 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmvb
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10-06-2024
Geen matches
Moderator op het vodafone topic:

de acties verlopen nu in Kampen en Emmeloord heel vlot, veilig en gezellig. We doen er alles aan om dat zo te krijgen en te houden maar zoals je niet ontgaan zal zijn is het ook anders geweest. Zoals één van onze perswoordvoerders al heeft aangegeven richting de media wordt de actie mogelijk heroverwogen. Ik heb nu nog geen info over het verloop van de acties in andere steden en of er verschil zal zijn. Mochten er aanpassingen komen, dan zullen we die hier delen.

Hopelijk veranderen ze de actie niet !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Geen matches
Als ze de actie gaan versoberen dan ga ik er geen moeite meer voor doen. Het is nu al op het randje m.b.t. reistijd, wachttijd etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
Geen matches
*knip*, het is hier geen helpdesk. Zie de topicwaarschuwing

[ Voor 92% gewijzigd door Perkouw op 10-05-2013 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denver
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-05 17:38
Matched: iphone, 5
Voor mij is alles TOP verlopen. Ik was er in de ochtend om 8:00 kreeg meteen een nummer (298) ik ging naar huis (15 minuten, Dronten), hield dit tropic in de gaten om 14:00 naar Kampen te gaan. Ik kon meteen langs de rij naar binnen en om 14:45 stond ik weer buiten met Abbo en iPhone 5.

Kortom, voor mij is het perfect gelopen. Vodafone en mensen hier op tweakers hartelijk bedankt voor de goede info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:16

Halfkakkende

Vandring

Vanochtend rond half 7 in Emmeloord gearriveerd (nummer 199 en 200...Net voor Neejoh ;-)). Om 14:50 geholpen.

Wij gingen beiden voor een iPhone en hebben de hele dag een beetje in het centrum rondgehangen en wat gegeten, etc. Ik kreeg de iPhone direct mee (verlenging), mijn dame moet nog een wachten tot het nummerbehoud goedgekeurd is...En dan moeten we dus weer terug naar dat dorp :+.

Ik vond dat het op zich aardig geregeld was, alleen soms wat rommelig. Bijvoorbeeld: ze gingen inventariseren, maar ineens waren ze ook weer weg. Pluspunten: Aantal mensen aan de slag in de winkel, thee/water en iets te happen. Top!

Ohja, gratis parkeren is ook wel een dikke plus!

[ Voor 3% gewijzigd door Halfkakkende op 10-05-2013 18:05 ]

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edddd
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-07-2024
Matched: 5
johannesberg740 schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 15:10:
[...]

Hoeft niet! Rijen in Emmeloord zijn al gesloten. Om 10.30 uur is het laatste nummer 350 uitgegeven
Had toen iedereen die al in de rij stond een nummer ontvangen? Of waren er ook mensen die al in de rij stonden, maar naast het potje p*sten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johannesberg740
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07:31
Edddd schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 18:21:
[...]

Had toen iedereen die al in de rij stond een nummer ontvangen? Of waren er ook mensen die al in de rij stonden, maar naast het potje p*sten?
Voor zover ik kon inschatten was er niemand die teleurgesteld werd. Rond die tijd kwamen er constant paar mensen aangelopen die direct(!) een nummer kregen. Na 350 nummers waren de overige mensen in de rij die al aangaven dat het laatste nummer vergeven was. Kan terug kijken op een zeer gemoedelijke sfeer! Geen noemenswaardige ruzies of woorden gevallen in Emmeloord. Personeel van VF Emmeloord raadde de mensen ook aan om wat anders te gaan doen en later terug te komen om de rust erin te houden! Dit werkte super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 514557

Ik ben vandaag in Zwolle geweest en het was goed geregeld. rond 8 uur aanwezig, zonder wachten nummer 280 gekregen, weer naar huis (35 min rijden). Bij de winkel werd aangegeven dat we zo rond 16 tot 19 aan de beurt zouden zijn. Later op t forum gelezen dat het wat sneller ging, dus rond 15.30 weer bij de winkel, meteen aan de beurt, 15.45 weer buiten. Volgende week nog 1x heen en weer voor de telefoon. Abonnement en korting gaan in vanaf nummer portering over een maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tumb
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-05 19:45
Geen matches
Onderstaande komt van VF forum.

De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.

Red plus is dan niet mogelijk ?
Kan iemand dit bevestigen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacZibit
  • Laatst online: 11-04 07:11
Tumb schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 19:05:
Onderstaande komt van VF forum.

De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.

Red plus is dan niet mogelijk ?
Kan iemand dit bevestigen ?
Moderator

maandag - laatst bewerkt maandag

Re: Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data [ Bewerkt ]
Opties
MacZibit schreef:
Daar gaan we weer, volgens BasT zijn de Super abonnementen ook incluis,
Dames en heren moderatoren, jullie vertellen continue halve of onwaarheden of spreken elkaar tegen
*edit 1*

Ik krijg echt last van de warmte

De Red Super abonnementen doen mee in deze actie. Het abonnement dat niet meedoet, is het RED Plus, dwz het abonnement waarbij je gratis belt in het buitenland.

Ik heb een aantal pagina's teruggekeken maar volgens mij heb ik me (toch ) niet vergist en nergens aangegeven dat die ook aan te sluiten is met de actievoorwaarden. Ook staat de juiste info in de openingspost.

*edit 2*
Ik heb inderdaad nog een vergissing van onze kant gevonden in de thread. Die is gecorrigeerd. Sorry voor de verwarring en goed gespot MacZibit

Groeten - Kind regards
Bas
Moderator
Smartphone Crew - Forum NL
Diepzinnig, filosofisch onderschrift

consummatum est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tumb
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-05 19:45
MacZibit schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 19:15:
[...]

Moderator

maandag - laatst bewerkt maandag

Re: Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data [ Bewerkt ]
Opties
MacZibit schreef:
Daar gaan we weer, volgens BasT zijn de Super abonnementen ook incluis,
Dames en heren moderatoren, jullie vertellen continue halve of onwaarheden of spreken elkaar tegen
*edit 1*

Ik krijg echt last van de warmte

De Red Super abonnementen doen mee in deze actie. Het abonnement dat niet meedoet, is het RED Plus, dwz het abonnement waarbij je gratis belt in het buitenland.

Ik heb een aantal pagina's teruggekeken maar volgens mij heb ik me (toch ) niet vergist en nergens aangegeven dat die ook aan te sluiten is met de actievoorwaarden. Ook staat de juiste info in de openingspost.

*edit 2*
Ik heb inderdaad nog een vergissing van onze kant gevonden in de thread. Die is gecorrigeerd. Sorry voor de verwarring en goed gespot MacZibit

Groeten - Kind regards
Bas
Moderator
Thks weet ik voldoende.
Was zelf niet in staat goed te zoeken. (Bagger bereik in België)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stofbal
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-03-2024
Re: Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data
[ Bewerkt ]
Opties

*update*

Hallo allemaal, zoals beloofd de voorraad-update voor morgen.

Voor zowel Kampen als Emmeloord geldt:

iPhone 5 16 GB: zeer beperkt
HTC One: zeer beperkt

De Galaxy S4 is volledig op (ook echt helemaal op is me verzekerd :smileywink:) en dus niet meer te krijgen.

Naast de genoemde toestellen zijn wel nog andere hele leuke toestellen te krijgen. Zo is bijvoorbeeld de Galaxy S3 nog prima te krijgen. Maargoed, houd er dus rekening mee dat we aan het eind van de voorraad komen van de HTC en iPhone en neem dat mee in je overweging als je van ver moet komen.
Groeten - Kind regards
Bas
Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
Matched: iphone
Mja. Blijkbaar worden de filialen in de actieperiode gemiddeld maar één keer bijgevuld, wat betekent dat als je een SGS4 wilt je er per se op dag 1 moet zijn en voor iPhone of One op dag 2. Op de derde dag wordt je afgescheept met een SGS3 of andere inferieure rommel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 515816

Geen matches
*knip*, lees de topic waarschuwing. Het is hier geen helpdesk, het antwoord op je vraag is al meerdere malen in dit topic aan bod gekomen.

[ Voor 116% gewijzigd door Perkouw op 10-05-2013 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.gelder
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-11-2022
Geen matches
Begin van de avond zagen mijn vriendin en ik dat het buiten vrij rustig was bij de vodafone winkel in Kampen. Wij hadden geen nummertje maar mochten net als een aantal andere wachtenden gewoon aansluiten achter de mensen die wel nummertjes hadden. Binnen 10 min werden we al geholpen!
Volgende week kunnen we onze toestellen afhalen.. (nummerbehoud) Buiten werd er aangegeven door de medewerkers dat bepaalde toestellen waren uitverkocht maar dit bleek (gelukkig) niet zo te zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stofbal
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-03-2024
Neemt morgenvroeg iemand een 2de persoon mee die meegaat voor de gezelligheid en dus geen abbo hoeft?
Dan zou ik heel graag willen vragen of die 2de persoon die vroeg meegaat alsnog een nummertje en een iPhone 5 willen reserveren, zodat ik later bij jullie kan aansluiten met dat nummer. (Moet namelijk een uur heen en uur terug rijden, en dan ben ik in iedergeval zeker van een telefoon en abbo :) )
Graag zou ik in contact willen komen zodat we eventueel wat gegevens kunnen uitwisselen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Yam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-05 01:16

Tom Yam

(>'.')>

Geen matches
Nu weet ik dat de HTC One lastig leverbaar is, en zwart helemaal, maar zijn er mensen die met deze actie de zwarte HTC One mee hebben kunnen krijgen?

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.gelder
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-11-2022
Dat weet ik niet..Buiten zeiden ze dus dat de Iphone's 5 waren uitverkocht maar ze konden er opeens nog een tevoorschijn toveren toen ik er binnen naar vroeg ;)
HTC one, zilver was nog voldoende op voorraad.

[ Voor 43% gewijzigd door gambieter op 10-05-2013 21:36 . Reden: quote verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnark
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:13
Geen matches
Ik loop een beetje op vooruit maar ik mag mijn Vodafone abonnement verlengen per 21 mei, ik hoop dat de actie dan nog niet geannuleerd is! Zou graag direct naar Hardenberg of Winterswijk rijden (waarschijnlijk de laatste) op 23 mei, toestel maakt me niet zoveel uit. Ik kom uit regio Den Bosch, gaan er nog andere Tweakers vanuit deze regio die kant op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-05 17:46
Geen matches
Voor zover ik de reacties op het Vodafone forum kan inschatten zijn, worden de 'zeldzame' toestellen wel verdeeld over de drie actiedagen. Elke dag zou de eerste uit alles kunnen kiezen. Zoals ze het vandaag hebben gedaan is er geen reden om de actie te beëindigen, hoewel ze wel de exposure kwijt zijn. Maar ja, de dranghekken en beveiliging kan je dan redelijk achterwege laten.

Uit mijn vergelijkend Vodafone winkelonderzoek (:p) kwam naar dat de S4 zwart nauwelijks bij Vodafone wordt uitgeleverd. Wel vanmiddag de zwarte One gespot, die ruil had ik ook weer kunnen maken bij de winkel die vorige week mij de witte S4 opleverde.

M.b.t. ruilen. Ander filiaal gaf aan dat ze daar niet aan mee wilden werken vanwege de interne mailing. Toen ik zei dat het rechtstreeks tegen hun eigen AV inging en de voorwaarden op de kassabon was het stil aan de overkant. Morgen worden er mogelijk weer S4 zwart toestellen verwacht. Ik weet alleen niet of dit ook voor de actiefilialen geldt.

De melding op het VF-forum zou ik niet te hard aan tillen, dat hebben ze in Den Haag/Capelle ook geroepen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
b.gelder schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 20:57:
Dat weet ik niet..Buiten zeiden ze dus dat de Iphone's 5 waren uitverkocht maar ze konden er opeens nog een tevoorschijn toveren toen ik er binnen naar vroeg ;)
HTC one, zilver was nog voldoende op voorraad.
Het gaat mij dan ook vooral om de zilveren HTC One. Dus dat is mooi om te horen! Als mijn contract overgezet is kan ik hopelijk volgende week naar Huizen voor dat toestel, zonder er al om 6:00 te hoeven zijn :)

Of zijn er mensen die weten dat de zilveren One bij hen wel al uitverkocht was?

Ik hoor het graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-12-2024
MuFFIN 007 schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 20:28:
Mja. Blijkbaar worden de filialen in de actieperiode gemiddeld maar één keer bijgevuld, wat betekent dat als je een SGS4 wilt je er per se op dag 1 moet zijn en voor iPhone of One op dag 2. Op de derde dag wordt je afgescheept met een SGS3 of andere inferieure rommel.
Precies mijn gedachte, ga de 1e dag zo vroeg mogelijk, dan maak je de meeste kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJustin
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:39
Geen matches
Zit erg te twijfelen om nu er al heen te rijden. Nu gaat die zaterdag waarschijnlijk al later open.
Heeft iemand enig idee hoe laat de eerste er ongeveer is? Wil niet uren voor niets daar staan... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

DJustin schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 23:11:
Zit erg te twijfelen om nu er al heen te rijden. Nu gaat die zaterdag waarschijnlijk al later open.
Heeft iemand enig idee hoe laat de eerste er ongeveer is? Wil niet uren voor niets daar staan... :)
Held, vorige stond er al vanaf 22:00 :)

Paar voorbeelden:
Stolpert in "[Aanbieding] Vodafone Openingsacties"
Anoniem: 514933 in "[Aanbieding] Vodafone Openingsacties"

[ Voor 20% gewijzigd door Humma Kavula op 10-05-2013 23:20 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
Geen matches
Als je enigzins in de buurt woont kan je prima nu een nummertje gaan halen en dan lekker gaan slapen lijkt me. Volgens mij is het zo dat wanneer je eenmaal een nummer hebt je niet meer in de rij hoeft te staan dus al kom je dan te laat boeit het nog niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Geen matches
Maar helaas komen de medewerkers pas vanaf 4:00 of later dus dan moet je alsnog nu in de rij staan ;)

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJustin
Geen matches
Net aangekomen. Nu al 30 wachtende mensen. Geen rij. Alleen gezellige aanwezigheid hier.
Ben benieuwd wanneer ze gaan delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-05 23:55
Geen matches
DJustin schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 01:04:
Net aangekomen. Nu al 30 wachtende mensen. Geen rij. Alleen gezellige aanwezigheid hier.
Ben benieuwd wanneer ze gaan delen.
Echt... Dit is toch kolder...toch? Dit heeft niks meer met een 'leuke' actie te maken.
Tijd dat Vodafone toegeeft dat dit belachelijk wordt en iedereen gewoon de mogelijkheid geeft online van de aanbieding gebruik te maken. Voorwaarde toevoegen dat je na een half jaar / jaar moet kunnen aantonen dat je het toestel nog hebt, dan hebben ze ineens geen last meer van de handelaars.

Ga me de moeite niet eens nemen 3 uur te reizen x 2 en n dag in n rij staan en dan nóg niet zeker zijn dat ik thuis kom met n toestel dat ik graag wil.

Maar goed, das mijn mening.

Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Geen matches
Danny the dog schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 01:14:
Echt... Dit is toch kolder...toch? Dit heeft niks meer met een 'leuke' actie te maken.
Tijd dat Vodafone toegeeft dat dit belachelijk wordt en iedereen gewoon de mogelijkheid geeft online van de aanbieding gebruik te maken.
Dat mensen de gekste dingen uithalen voor een beetje korting is toch niet de fout van Vodafone? Het gaat hun om reclame voor de nieuwe winkels, niet om online verkopen :)
Ga me de moeite niet eens nemen 3 uur te reizen x 2 en n dag in n rij staan en dan nóg niet zeker zijn dat ik thuis kom met n toestel dat ik graag wil.

Ik heb het er ook niet voor over, maar blijkbaar andere mensen wel. Good for them.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
Danny the dog schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 01:14:
[...]

Tijd dat Vodafone toegeeft dat dit belachelijk wordt en iedereen gewoon de mogelijkheid geeft online van de aanbieding gebruik te maken. Voorwaarde toevoegen dat je na een half jaar / jaar moet kunnen aantonen dat je het toestel nog hebt, dan hebben ze ineens geen last meer van de handelaars.

Als je het topic gevolgd heb ben je er inmiddels achter dat als je een iPhone wilt je helemaal geen dag in de rij hoeft te staan. Bovendien is er tot eind juni vast wel een VF openingswinkel die minder ver dan 3 uur reizen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-05 23:55
MuFFIN 007 schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 01:19:
[...]

Als je het topic gevolgd heb ben je er inmiddels achter dat als je een iPhone wilt je helemaal geen dag in de rij hoeft te staan. Bovendien is er tot eind juni vast wel een VF openingswinkel die minder ver dan 3 uur reizen is.
Je geeft eigenlijk zelf al antwoord, want als ik n HTC one wil, is t nog maar afwachten. En helaas is alles vrij ver als je in Limburg woont en door de week gewoon moet werken.

Ik hou het topic btw vanaf t begin in de gaten.

Ik geef Vodafone ook niet de schuld van haar actie, maar bedoel dat ze het succes ook kunnen benutten door het langs andere kanalen aan te bieden.

Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinny
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-05 11:50
Geen matches
Even een sitrep!

Kampen om 1 uur man of 20-30

Inmiddels in emmeloord, zelf nummer 69. Maar inmiddels is nummer 94 al vergeven ;)

Succes mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
Geen matches
Danny the dog schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 01:37:
[...]

Je geeft eigenlijk zelf al antwoord, want als ik n HTC one wil, is t nog maar afwachten. En helaas is alles vrij ver als je in Limburg woont en door de week gewoon moet werken.

Ik hou het topic btw vanaf t begin in de gaten.

Ik geef Vodafone ook niet de schuld van haar actie, maar bedoel dat ze het succes ook kunnen benutten door het langs andere kanalen aan te bieden.
De HTC One was vandaag (volgens een aantal Tweakers hierboven) tot het eind gewoon leverbaar, dus dat biedt in ieder geval hoop. Bovendien kan het zijn dat de Nederlandse levering nog niet optimaal is, er zijn nog steeds webwinkel die niet kunnen leveren. Binnen twee weken zullen alle bestellingen wel geleverd zijn en zullen de voorraden bij de winkels ook groter kunnen worden lijkt me.

Wat betreft je laatste opmerking; ik denk dat we allemaal ontzettend boffen dat VF de actie überhaupt biedt, want als je gaat rekenen verdienen ze er nu niet echt dik op, zeker in vergelijking met de normale prijzen. Als ze dit bijvoorbeeld ook via de webshop gaan doen lopen ze (vermoed ik) meer dan de helft winst per toestel mis, als ik bij de directie zat zou ik dat ook niet doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJustin
Geen matches
Hoogste nummer nu uitgegeven is 69

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJustin
Een foto vanuit kampen ongeveer een uur geleden. Zitten nu ongeveer op 75.

Afbeeldingslocatie: http://twitter.com/MarkPleiter/status/333018270850510848/photo/1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 515326

Geen matches
Zo, na woensdag uitgestapt te zijn nu toch maar weer naar Kampen gegaan in de hoop dat het nu wel relaxed zou gaan. Half 2 kwam ik aan, en daar kreeg ik nummer 44 van een keurige allochtoonse man. Tegen half vier begon men toch wat te drukken (ondanks dat we genummerd waren), maar de man bleef goed iedereen tot rust manen en stug door met namen noteren.
4 uur, nam vodafone de lijst over, en kregen we een nummer op de hand en een nummer op een bonnetje.
Nu weer thuis in Zwolle. ff een power nap en ik zou waarschijnlijk vanaf kwart over 9 aan de beurt zijn.
Complimenten voor de meneer en vodafone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJustin
Geen matches
Alle nummers zijn vergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152828

Jongens! Wat. De. Fok! Ik twijfelde nog om heen te rijden vannacht, maar heb bedacht dat ik beter een andere gelegenheid af kan wachten. Alle nummers zijn al vergeven om 5 UUR 'S NACHTS? Dit gaat werkelijk helemaal nergens meer over.

Kunnen we niet gewoon met z'n allen afspreken dat we pas vanaf 7 uur richting de bestemming afreizen? Op deze manier kost het je gewoon een hele nacht slaap. Of beter nog, gewoon online inchecken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Geen matches
Ik ben blij dat het in Den Haag allemaal nog 'normaal' verliep, dit is echt gekkenwerk allemaal :p

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scientist456
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-05 21:40
Te ziek voor woorden gewoon.. Ik wou het ook proberen in Hardenberg, maar dit is echt ziek(elijk)....
Toch maar Vodafone overslaan deze komende abo periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcPirate
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-06-2024
Geen matches
Wat is de kans dat je alsnog een telefoon met abootje kan scoren bij 1 van de winkels waar de actie al is geweest? Wellicht dat een Vodafone medewerker zijn uiterste best wil doen voor een lief oud omaatje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinoki
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-05 23:02
Naya heb nummer 165 gekregen in Emmeloord. Helaas was alles al weg behalve de HTC one(wit) . Mocht iemand interesse hebben om deze over te kopen (wil namelijk de XPERIA Z hebben) DM me dan even dan haal ik de one alsnog op vanmiddag. richtprijs is 550 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

25287

Tja het is wel gekker geworden eerst kon je nog vier uur er zijn en had je onder de 100. Nu waren ze om half vier al bij 140. Ik had uiteindelijk 156 maar er waren maar 120 iphones ofzo, dus nu weer thuis. Het systeem op zich werkt wel, alleen jammer dat zaterdag dus niets meer over is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:24
PcPirate schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 07:36:
Wat is de kans dat je alsnog een telefoon met abootje kan scoren bij 1 van de winkels waar de actie al is geweest? Wellicht dat een Vodafone medewerker zijn uiterste best wil doen voor een lief oud omaatje?
Natuurlijk kan dat. Maar die 50% korting kun je wel vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102729

Haha, om 5 uur alles al weg... dat is wel redelijk krankzinnig! Ben blij dat Capelle even voor 7 nog goed genoeg was voor plaats 6-12
Sterkte allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacZibit
Anoniem: 152828 schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 06:47:
Jongens! Wat. De. Fok! Ik twijfelde nog om heen te rijden vannacht, maar heb bedacht dat ik beter een andere gelegenheid af kan wachten. Alle nummers zijn al vergeven om 5 UUR 'S NACHTS? Dit gaat werkelijk helemaal nergens meer over.

Kunnen we niet gewoon met z'n allen afspreken dat we pas vanaf 7 uur richting de bestemming afreizen? Op deze manier kost het je gewoon een hele nacht slaap. Of beter nog, gewoon online inchecken?
"The worst is yet to come, probably! Ik hoop het niet, maar" Het "dûûûveltje" lijkt nu echt uit het doosje of VF moet de spelregels tussentijds veranderen i.v.m. het verloop van de actie tot nú.

Wat te denken van de locaties in Amsterdam enz.
Moed houden, niet wanhopen er rest niets anders. :F

consummatum est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Niet zo dramatisch mensen. :p
1) zaterdag is de kortste openingsdag, dus minder nummers.
2) eerste noordelijke actie.
3) vakantieweekend.
4) ligt meer in uitgaansgebied(?), dus vanuit de kroeg de rij in.
5) vandaag sluiten hier de VF winkels om 14.00, daar ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcdorpers
  • Laatst online: 28-02 18:38
Ik volg dit topic al paar weken en dankzij dit topic ben ik gister in het bezit gekomen van een iphone 5 met abbo. S´morgens in Kampen een nummertje gehaald en s´middags gelijk aan de beurt!

Eén vraagje nog, is bij jullie het abbo gelijk veranderd in MyVodafone? Bij mij is de einddatum wel veranderd maar het abonnement staat nog op mn oude sim-only. Het was trouwens een verlenging. Misschien kan iemand me wijzer maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19:15
mcdorpers schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 09:05:
Ik volg dit topic al paar weken en dankzij dit topic ben ik gister in het bezit gekomen van een iphone 5 met abbo. S´morgens in Kampen een nummertje gehaald en s´middags gelijk aan de beurt!

Eén vraagje nog, is bij jullie het abbo gelijk veranderd in MyVodafone? Bij mij is de einddatum wel veranderd maar het abonnement staat nog op mn oude sim-only. Het was trouwens een verlenging. Misschien kan iemand me wijzer maken..
Heeft 2-5 werkdagen verwerkingstijd als max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
Senor Sjon schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 08:36:
5) vandaag sluiten hier de VF winkels om 14.00, daar ook?
Landelijk veel Vodafone winkels ivm personeelsmeeting vanavond. Hoe dichter bij Amsterdam, hoe later ze sluiten gok ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Laatst online: 12:24
Geen matches
Rijen Kampen en Emmeloord gesloten

Hallo allemaal, ik weet dat het amper half negen is maar de rij in zowel Kampen als Emmeloord is gesloten!

De overgebleven voorraad was zoals gisteren gemeld niet groot meer. Alle beschikbare toestellen zijn vannacht en vanmorgen al verdeeld en alle beschikbare nummers zijn al uitgedeeld.

De rij zal niet heropend worden vandaag.
Afreizen naar één van de beide winkels heeft geen zin.
http://forum.vodafone.nl/...o-en-data/m-p/68090#M1187

de eersten zaten er al om 23.00 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:28
Geen matches
WTF 23 uur! Echt bizar. Ik was woensdag met 6:30 aankomsttijd in Emmeloord op tijd om een zwarte SGS4 te pakken te krijgen. Lijkt er op dat je het beste de eerste dag kunt proberen te gaan.

Ben erg benieuwd hoe de drukte later in Hardenberg en Winschoten zal zijn. Voor de Noorderlingen de laatste twee goeie actiekansen. De actie zal nu meer bekendheid krijgen, dus misschien ook meer aanloop. Maar misschien schrikt de actie ook potentiele deelnemers af waardoor je geluk kunt hebben. Gewoon moed houden en door de mallemolen gaan ;)

En het is natuurlijk een flinke korting, dus die kun je niet zonder meer online aan heel Nederland uitdelen.

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcdorpers
  • Laatst online: 28-02 18:38
The_Zohan schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 09:08:
[...]

Heeft 2-5 werkdagen verwerkingstijd als max
Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Geen matches
Nou... bij mij is alleen de einddatum gewijzigd. Kan ook komen, omdat ze mij eerst als overstapper hadden staan, dus wellicht gaat mijn abo echt op het laatst pas overgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 515653

Geen matches
CLB schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 07:21:
Ik ben blij dat het in Den Haag allemaal nog 'normaal' verliep, dit is echt gekkenwerk allemaal :p
Ook helemaal mijn gedachte. Ik stond op vrijdag iets na 7.00 in Den Haag... was toen nr. 47 in de rij.
Kan me voorstellen dat mensen met de huidige tijdstippen afhaken, haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoofie
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 24-04 14:03
Anoniem: 152828 schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 06:47:

Kom op zeg, tot een paar jaar geleden stond ik ook 's nachts om 1 uur bij het postkantoor voor kaartjes van Coldplay of U2.
En dan heb je het over een kaartje van, toen nog, 35 euri en een concertje van 2 uurtjes.
Tegenwoordig moet alles online en kijk wat daarvan gekomen is, massaal opkopen door ticketbureau's prijzen die uit de hand lopen, zie ook dit topic.
Nee, laat mij dan maar een nachtje buiten zitten, wel zo gezellig ook, met allemaal gelijkgestemden :)

@Liander:Ja, ik snap dat jullie een probleem hebben, en nee, dat geeft jullie niet het recht ons op een ongeoorloofde manier geld af proberen te troggelen... Dank voor het crediteren van de onterechte factuur, nu de rest van Nederland nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacZibit
Senor Sjon schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 09:48:
Nou... [sub]bij mij is alleen de einddatum gewijzigd.[/sub] Kan ook komen, omdat ze mij eerst als overstapper hadden staan, dus wellicht gaat mijn abo echt op het laatst pas overgaat.
Heb't zelfde geconstateerd, einddatum reeds aangepast, abonnement nog niet...Was 30 juli '13 is nú 30.7.2015
Ben reeds VF klant, verlengd met SO Super.

consummatum est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkygraz
  • Laatst online: 16:13
Geen matches
Was vrijdag om 4 (Nr. 74) uur best gezellig in Emmeloord, zaten met een kan koffie en een zooi campingstoelen te genieten van de multiculturele koopjesjagers. Vooral 2 friezen die elkaar helemaal in de war draaiden met welke opties ze bij het abonnement wilden nemen.

Als T-Mobile nu nog even opschiet met verwerken kan ik mijn HTC eindelijk ophalen. De SG4 wit was binnen no time weg, maar als nummer 74 had ik de 3e HTC One te pakken, de Vodafone medewerker snapte em ook niet helemaal. Blijkbaar is de Samsung marketing machine alweer op stoom.

Merry men, let the quest for the holy grail begin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjn27
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-04 19:02
Misschien weet iemand hier het antwoord op ik wil naar de actie in Katwijk om over te stappen naar Vodafone.
Ik heb 2 nummers op mijn naam staan kan ik met beide nummers tegelijk overstappen of mag dat niet?
Het zou dan gaan om een Iphone 32GB of HTC one en een Galaxy 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Geen matches
En ruilactie twee is gelukt! Insert Zeldasuccesdeuntje

Zwarte S4 is vanochtend uitgeleverd en nu in mijn bezit. De winkel is weer een witte S4 rijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• novosibirk
  • Laatst online: 13-12-2024
Geen matches
hahaha gefeliciteerd senor sjon. In welke vestiging heb je de telefoon kunnen omruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Geen matches
Spijkenisse, andere winkel wilde niet meewerken. Iets zegt me dat het nu ook niet meer lukt nu veel toestellen beter leverbaar zijn. :)

Capelle had mij deze constructie aangeraden, maar zijn in feite teruggefloten deze week.

Ik heb wel de doosjes gesealed gelaten. In feite moeten ze het volgens hun eigen AV en kassabon toestaan.

[ Voor 19% gewijzigd door Señor Sjon op 11-05-2013 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
rjn27 schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 12:49:
Misschien weet iemand hier het antwoord op ik wil naar de actie in Katwijk om over te stappen naar Vodafone.
Ik heb 2 nummers op mijn naam staan kan ik met beide nummers tegelijk overstappen of mag dat niet?
Het zou dan gaan om een Iphone 32GB of HTC one en een Galaxy 3.
Waarom zou dat niet kunnen? Als je geen betaalprobleem geschiedenis hebt zullen ze 2 aansluitingen wel accepteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:28
Geen matches
Gefeliciteerd Senor Sjon! Je avontuur is bijna een eigen topic (en een film) waard! Hoeveel winkelbezoeken heeft het uiteindelijk gekost? Geniet van je zwarte S4 :) Mooi he?

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacZibit
coyote1980 schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 13:53:
Gefeliciteerd Senor Sjon! Je avontuur is bijna een eigen topic (en een film) waard! Hoeveel winkelbezoeken heeft het uiteindelijk gekost? Geniet van je zwarte S4 :) Mooi he?
Lijkt me geen slecht plan Vodafone Acties en deze Openingsactie in het bijzonder tot een Hogere Wetenschap te verheffen, dus... :+

consummatum est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Texelcabrio
  • Laatst online: 11:36
Geen matches
*update*

Hallo allemaal, een laatste update wat betreft de actie in Kampen en Emmeloord.

Ik krijg zojuist bericht dat, omdat de toestellen in beide winkels volledig zijn uitverkocht, zowel Kampen als Emmeloord vandaag eerder sluiten. Zodra de laatste klanten uit de rij zijn geholpen gaan allebei de winkels dicht.
NB: ook reparaties, toestellen ophalen, etc is in Kampen en Emmeloord dus niet mogelijk meer vandaag.

Iedereen hartelijk bedankt voor de gezellige sfeer bij beide winkels de afgelopen twee dagen en voor mijn collega's (zeker degenen die vannacht in het holst van de nacht al weer nummertjes stonden uit te delen): welterusten!

Groeten - Kind regards
Bas
Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Geen matches
Lol, er is een Vodafone feestje ergens, dus alle winkels zijn al even dicht hier in de regio. Ze weten wel hoeveel klanten per uur ze doen, dus aantal toestellen moet wel in te schatten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denver
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-05 17:38
Geen matches
Ik hoorde in kampen ( medewerker op de achtergrond) iets over dat ze opgehaald werden met een limo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217197

Senor Sjon schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 12:50:
En ruilactie twee is gelukt! Insert Zeldasuccesdeuntje

Zwarte S4 is vanochtend uitgeleverd en nu in mijn bezit. De winkel is weer een witte S4 rijker.
Mooi zo! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chun
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Geen matches
Voor wat betreft het ophalen van je toestel i.v.m. nummerbehoud.
quote: BasT (moderator Vodafone forum)
Hoi allemaal, de info komt nu snel. Bij deze info over het ophalen van toestellen die met nummerbehoud zijn besteld:

Er is een check gedaan en bij alle toestellen die met nummerbehoud besteld zijn is dat toestel met simkaart en contract apart gelegd. Als je ziet dat het nummerbehoud is goedgekeurd kun je het toestel de dag daarna ophalen. Je wordt hier ook over gebeld maar houdt er rekening mee dat dat door de enorme hoeveelheid bestellingen bij veel mensen niet direct zal gebeuren. Mocht je dus zelf zien dat je nummerbehoud is goedgekeurd maar nog niet gebeld zijn, dan kun je je toestel gewoon ophalen.

Daarnaast werd de vraag gesteld of toestellen opgestuurd kunnen worden. Dat is niet het geval. Toestellen ophalen in de winkel waar ze zijn gekocht is part of de deal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roger128
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-02 09:56
Geen matches
Weet iemand de plek om in contact te komen met medetweakers die het gaan proberen in amsterdam? Kunnen we het wachten in de rij wat gemoedelijker maken:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:11
Geen matches
Chun schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 23:17:
Voor wat betreft het ophalen van je toestel i.v.m. nummerbehoud.

[...]
Dat is dus de grootste onzin he. Zoals al aangegeven zijn bij lang niet alle contracten imei nummers genoteerd en dus ook geen telefoons weggelegd. Er zijn ook al genoeg meldingen geweest van mensen die langs gingen om een telefoon op te halen en te horen kregen dat de telefoon weg was.
Als je in de buurt woont is dit geen probleem, maar ik moet zelf een behoorlijke reis afleggen. Daarom zou het wel fijn zijn om die winkels te kunnen bereiken, maar dat is onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nseyo
  • Laatst online: 11-01-2024
Geen matches
roger128 schreef op zondag 12 mei 2013 @ 00:33:
Weet iemand de plek om in contact te komen met medetweakers die het gaan proberen in amsterdam? Kunnen we het wachten in de rij wat gemoedelijker maken:D
Ik ga in de rij staan. Bij bijlmerplein.
Stuur anders een pm

[ Voor 3% gewijzigd door nseyo op 12-05-2013 05:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107703

Iemand enig idee als ik een iPhone 5 wil icm deze actie ik überhaupt kans maak als ik bijv om 7 uur sochtends in de rij ga staan? Of moet ik echt om 4 uur in de ochtend met een uitklapstoel in de rij zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Geen matches
Als je een 32GB of 64GB wilt ben je te laat. :P De 16GB hebben ze over het algemeen ruim op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198824

Geen matches
Het forum doorgezocht, maar niet echt 100% duidelijkheid gekregen 8)7
Kan je 2 toestellen/abo's meenemen op 1 naam?

En in Zoetermeer zit ook een Belcompany aan de Promenade. maar deze staat niet in de lijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-05 17:01

Perkouw

Moderator General Chat
Geen matches
Anoniem: 198824 schreef op zondag 12 mei 2013 @ 16:18:

En in Zoetermeer zit ook een Belcompany aan de Promenade. maar deze staat niet in de lijst?
Dit is al eens eerder aan bod gekomen in het topic. Als jij geen BKR hebt of wat dan ook moet dit geen probleem zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
Geen matches
Anoniem: 198824 schreef op zondag 12 mei 2013 @ 16:18:

Er staat daarom ook nergens dat alle BelCompanys worden omgebouwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320788

dropkikker schreef op zondag 12 mei 2013 @ 17:20:
Ik lees dus overal ook dat wanneer je je abonnement verlengt met gebruik van nummerbehoud, je de telefoon niet gelijk meekrijgt. Betekend dit dat ik dan ook niet om 05.00 in de ochtend in de rij hoef te staan voor een nieuwe telefoon? Wie kan mij hier duidelijkheid over verschaffen.
het toestel zou volgens de regels in de winkel moeten zijn,
Persoonlijke ervaring is dat dat in Den Haag niet moeilijk werd gedaan,

Mijn one was niet in de winkel, zou pas smiddag komen, heb mijn toestel en abbo dus vrijdag ''besteld''
en de maandag er naa op gehaalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-05 17:01

Perkouw

Moderator General Chat
Geen matches
Modbreak:Zojuist weer een hele rits offtopic reacties verwijderd. Zoals in de topic waarschuwing staat is hier geen helpdesk, reageer dan ook niet op dit soort vragen en dien een TR in. Dit is nu meerdere malen aangekaart, wie nu over de schreef gaat zal dan ook worden aangepakt.

Houd het nu verder a.u.b. ontopic anders gaat dit topic gewoon dicht, we blijven niet herhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Geen matches
*knip* van andermans quotes met gebrek aan inzet

Onderstaande handleiding kan iedereen met een heel klein beetje denkwerk zelf verzinnen?

Hoe het werkt:
1. Jij gaat in de rij staan.
2. Jij wacht een tijdje.
3. Wanneer je aan de beurt bent kies je een telefoon i.c.m. een abonnement.

Hoe laat je daar moet zijn? Op tijd.
Of je een nummertje krijgt? Misschien wel, misschien niet, misschien moet je in de rij staan uren en uren en uren achter elkaar.

[ Voor 46% gewijzigd door gambieter op 12-05-2013 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:21

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Geen matches
Ik zal in Amsterdam Osdorp in de rij gaan staan, hoe laat weet ik nog niet PM als er meer mensen komen en hoe laat. Kunnen we het in ieder geval gezellig maken.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Must020
  • Laatst online: 24-06-2024
Geen matches
*knip* Dit is geen Waarzeggers4u forum. Lees de topicwaarschuwing.

[ Voor 77% gewijzigd door gambieter op 13-05-2013 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Geen matches
Ik neem aan dat ze gezien de andere 2 dagen in Kampen en Emmeloord wel een redelijk goede aanpak hebben gevonden met de nummertjes en verwachte hulptijd. Zo ontloop je de ellenlange rijen en gezeik met voordringers en geef je mensen de kans om in de tussentijd iets nuttigs te gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21-02 19:55
Als ze iets aan de actie zullen aanpassen zal het wellicht 25% korting zijn voor 24 maanden, of bijvoorbeeld 12 maanden 50% korting ipv de huidige 24. Ze zullen zich nu ook wel achter de oren krabben na al die hectiek. :+
Duurt in elk geval nog wel even tot de volgende actie, 23 mei pas zie ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Must020
Geen matches
Ze moeten de actie online aanbieden. Het is toch alleen maar win-win voor Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
Geen matches
Must020 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 11:11:
Ze moeten de actie online aanbieden. Het is toch alleen maar win-win voor Vodafone.
Waarom is het win-win? De marges op deze actie abbos zijn veel lager dan de marges normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Must020
Geen matches
The_Zohan schreef op maandag 13 mei 2013 @ 11:16:
[...]

Waarom is het win-win? De marges op deze actie abbos zijn veel lager dan de marges normaal.
nieuwe klanten en bestaande klanten die verlengen. En met de inkoopprijzen van die toestellen hebben ze altijd winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:16

westergas

rikkie_pc

Must020 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 11:25:
[...]

nieuwe klanten en bestaande klanten die verlengen. En met de inkoopprijzen van die toestellen hebben ze altijd winst.
Eens. Als ze die actie online doen, moet je kijken hoeveel aanmeldingen ze krijgen.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

[...]

Dit hebben ze echter ook bij de winkels en creeërt veel meer een media hype, zo hebben al meerdere kranten bericht gemaakt van de acties. Al dan niet met "slechte reclame" maar het blijft reclame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:40
[...]

De actie wordt juist door de winkelketens gedaan voor lokale promotie. Ik had bijvoorbeeld niet verwacht dat een vodafone-winkel in Emmeloord zou zitten. Het probleem is alleen dat Vodafone geschrokken is van het hoge aantal bezoekers ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 506578

Geen matches
westergas schreef op maandag 13 mei 2013 @ 11:27:
[...]

Eens. Als ze die actie online doen, moet je kijken hoeveel aanmeldingen ze krijgen.
En dat is nou precies wat ze niet willen.Deze actie levert reclame en nieuwe klanten op. Bestaande klanten die al kunnen verlengen pakken ze ook mee op die bepaalde locaties. Maar om gewoon de actie online of alle winkels vrij te geven gaat ze teveel kosten. Ik zal niet zeggen dat ze erop toe moeten gaan leggen maar het geeft wel een groot negatief effect op de winstmarge.

Plus (voor mij persoonlijk) ik heb er ook ruim 9 1/2 uur voor gestaan, ik zou helemaal ziek worden als ze nu gaan zeggen "Bestel lekker online vanuit je luie stoel" ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Must020
Anoniem: 506578 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 11:45:
[...]

En dat is nou precies wat ze niet willen.Deze actie levert reclame en nieuwe klanten op. Bestaande klanten die al kunnen verlengen pakken ze ook mee op die bepaalde locaties. Maar om gewoon de actie online of alle winkels vrij te geven gaat ze teveel kosten. Ik zal niet zeggen dat ze erop toe moeten gaan leggen maar het geeft wel een groot negatief effect op de winstmarge.

Plus (voor mij persoonlijk) ik heb er ook ruim 9 1/2 uur voor gestaan, ik zou helemaal ziek worden als ze nu gaan zeggen "Bestel lekker online vanuit je luie stoel" ;) .
Misschien voor mensen die slecht ter been zijn of andere beperkingen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chun
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Geen matches
zynex schreef op zondag 12 mei 2013 @ 02:49:
[...]

Dat is dus de grootste onzin he. Zoals al aangegeven zijn bij lang niet alle contracten imei nummers genoteerd en dus ook geen telefoons weggelegd. Er zijn ook al genoeg meldingen geweest van mensen die langs gingen om een telefoon op te halen en te horen kregen dat de telefoon weg was.
Als je in de buurt woont is dit geen probleem, maar ik moet zelf een behoorlijke reis afleggen. Daarom zou het wel fijn zijn om die winkels te kunnen bereiken, maar dat is onmogelijk.
Ik heb vandaag mijn toestel meegekregen. Ik ben niet gebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 506578

Must020 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 11:57:
[...]

Misschien voor mensen die slecht ter been zijn of andere beperkingen hebben.
Ik heb zelf ook twee versleten knieën, dus wat dat betreft ook geen pretje. En daar worden ook ter plaatse geen uitzonderingen voor gemaakt, was het maar waar. Als ik had geweten dat het zo lang zou duren had ik waarschijnlijk helemaal niet gegaan, maar ik heb er zelf voor gekozen om het wel te doen. Zoals ze het nu in Kampen(vanaf dag 2) en Emmeloord gedaan hebben is al een stuk beter. Je krijgt een nummertje en hoeft dan niet meer in de rij te staan maar je kan terugkomen tegen een geschatte tijd dat je aan de beurt bent. De voordringers komen dan ook van een koude kermis thuis.

Het is gewoon zo dat met speciale acties niet iedereen er gebruik van kan maken. Dan moet je zelf de keuze maken ga ik wel of niet met het ingecalculeerde risico dat je met lege handen naar huis gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DarkShadow-
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Geen matches
Ook ervaren GoT-ers moeten weten dat er een zoekfunctie, eigen inzet en een Topicwaarschuwing bestaan. De eerste twee zijn op te lossen met [Aanbieding] Vodafone Openingsacties (met dank aan The_Zohan) en de volgende keer zelf aan de slag gaan, de derde vereist het lezen van de roze box. Het is hier ook geen Kristallenbol R Us en ook geen officiele Vodafone klantenservice.

[ Voor 83% gewijzigd door gambieter op 13-05-2013 14:11 ]

Specialist in:
Soldeerstations
Oscilloscoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nseyo
  • Laatst online: 11-01-2024
Geen matches
Is het nu echt zo moeilijk de topicwaarschuwing te lezen? :(

Zelfs de post boven de jouwe laat duidelijk weten dat dit soort vraagjes hier niet gewenst zijn.

[ Voor 78% gewijzigd door gambieter op 13-05-2013 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Laatst online: 20:34

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Modbreak:Vodafone heeft besloten haar openingsacties te versoberen. De actie van 24 maanden 50% korting is afgelopen en is nu 12 maanden 50% korting en 12 maanden voluit betalen geworden. Gezien de nieuwe tariefstelling blijft er geen echte aanbieding over en zien we voorlopig geen reden dit topic te heropenen.

Mocht iemand een goede reden hebben om dit topic toch te heropenen, neem dan even contact op met de AK mods of gooi het in de groep in Aanbiedingen en Kortingscodes - Feedback :)

Je kan uiteraard ook op het Vodafone forum terecht.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1 ... 21 22 Laatste

Dit topic is gesloten.