*knip* zie hierboven. Svp eigen inzet tonen
[ Voor 76% gewijzigd door gambieter op 10-05-2013 16:35 ]
[ Voor 76% gewijzigd door gambieter op 10-05-2013 16:35 ]
Anoniem: 515438
[ Voor 85% gewijzigd door Anoniem: 515438 op 10-05-2013 16:37 ]
[ Voor 92% gewijzigd door Perkouw op 10-05-2013 16:52 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Halfkakkende op 10-05-2013 18:05 ]
Had toen iedereen die al in de rij stond een nummer ontvangen? Of waren er ook mensen die al in de rij stonden, maar naast het potje p*sten?johannesberg740 schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 15:10:
[...]
Hoeft niet! Rijen in Emmeloord zijn al gesloten. Om 10.30 uur is het laatste nummer 350 uitgegeven
Voor zover ik kon inschatten was er niemand die teleurgesteld werd. Rond die tijd kwamen er constant paar mensen aangelopen die direct(!) een nummer kregen. Na 350 nummers waren de overige mensen in de rij die al aangaven dat het laatste nummer vergeven was. Kan terug kijken op een zeer gemoedelijke sfeer! Geen noemenswaardige ruzies of woorden gevallen in Emmeloord. Personeel van VF Emmeloord raadde de mensen ook aan om wat anders te gaan doen en later terug te komen om de rust erin te houden! Dit werkte super.Edddd schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 18:21:
[...]
Had toen iedereen die al in de rij stond een nummer ontvangen? Of waren er ook mensen die al in de rij stonden, maar naast het potje p*sten?
Anoniem: 514557
ModeratorTumb schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 19:05:
Onderstaande komt van VF forum.
De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.
Red plus is dan niet mogelijk ?
Kan iemand dit bevestigen ?
consummatum est
Thks weet ik voldoende.MacZibit schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 19:15:
[...]
Moderator
maandag - laatst bewerkt maandag
Re: Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data [ Bewerkt ]
Opties
MacZibit schreef:
Daar gaan we weer, volgens BasT zijn de Super abonnementen ook incluis,
Dames en heren moderatoren, jullie vertellen continue halve of onwaarheden of spreken elkaar tegen
*edit 1*
Ik krijg echt last van de warmte
De Red Super abonnementen doen mee in deze actie. Het abonnement dat niet meedoet, is het RED Plus, dwz het abonnement waarbij je gratis belt in het buitenland.
Ik heb een aantal pagina's teruggekeken maar volgens mij heb ik me (toch ) niet vergist en nergens aangegeven dat die ook aan te sluiten is met de actievoorwaarden. Ook staat de juiste info in de openingspost.
*edit 2*
Ik heb inderdaad nog een vergissing van onze kant gevonden in de thread. Die is gecorrigeerd. Sorry voor de verwarring en goed gespot MacZibit
Groeten - Kind regards
Bas
Moderator
Smartphone Crew - Forum NL
Diepzinnig, filosofisch onderschrift
Anoniem: 515816
[ Voor 116% gewijzigd door Perkouw op 10-05-2013 20:42 ]
oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook
[ Voor 43% gewijzigd door gambieter op 10-05-2013 21:36 . Reden: quote verwijderd ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Het gaat mij dan ook vooral om de zilveren HTC One. Dus dat is mooi om te horen! Als mijn contract overgezet is kan ik hopelijk volgende week naar Huizen voor dat toestel, zonder er al om 6:00 te hoeven zijnb.gelder schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 20:57:
Dat weet ik niet..Buiten zeiden ze dus dat de Iphone's 5 waren uitverkocht maar ze konden er opeens nog een tevoorschijn toveren toen ik er binnen naar vroeg![]()
HTC one, zilver was nog voldoende op voorraad.
Precies mijn gedachte, ga de 1e dag zo vroeg mogelijk, dan maak je de meeste kans.MuFFIN 007 schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 20:28:
Mja. Blijkbaar worden de filialen in de actieperiode gemiddeld maar één keer bijgevuld, wat betekent dat als je een SGS4 wilt je er per se op dag 1 moet zijn en voor iPhone of One op dag 2. Op de derde dag wordt je afgescheept met een SGS3 of andere inferieure rommel.
Held, vorige stond er al vanaf 22:00DJustin schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 23:11:
Zit erg te twijfelen om nu er al heen te rijden. Nu gaat die zaterdag waarschijnlijk al later open.
Heeft iemand enig idee hoe laat de eerste er ongeveer is? Wil niet uren voor niets daar staan...
[ Voor 20% gewijzigd door Humma Kavula op 10-05-2013 23:20 ]
Echt... Dit is toch kolder...toch? Dit heeft niks meer met een 'leuke' actie te maken.DJustin schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 01:04:
Net aangekomen. Nu al 30 wachtende mensen. Geen rij. Alleen gezellige aanwezigheid hier.
Ben benieuwd wanneer ze gaan delen.
Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....
Dat mensen de gekste dingen uithalen voor een beetje korting is toch niet de fout van Vodafone? Het gaat hun om reclame voor de nieuwe winkels, niet om online verkopenDanny the dog schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 01:14:
Echt... Dit is toch kolder...toch? Dit heeft niks meer met een 'leuke' actie te maken.
Tijd dat Vodafone toegeeft dat dit belachelijk wordt en iedereen gewoon de mogelijkheid geeft online van de aanbieding gebruik te maken.
Ik heb het er ook niet voor over, maar blijkbaar andere mensen wel. Good for them.Ga me de moeite niet eens nemen 3 uur te reizen x 2 en n dag in n rij staan en dan nóg niet zeker zijn dat ik thuis kom met n toestel dat ik graag wil.
Maar goed, das mijn mening.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Als je het topic gevolgd heb ben je er inmiddels achter dat als je een iPhone wilt je helemaal geen dag in de rij hoeft te staan. Bovendien is er tot eind juni vast wel een VF openingswinkel die minder ver dan 3 uur reizen is.Danny the dog schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 01:14:
[...]
Echt... Dit is toch kolder...toch? Dit heeft niks meer met een 'leuke' actie te maken.
Tijd dat Vodafone toegeeft dat dit belachelijk wordt en iedereen gewoon de mogelijkheid geeft online van de aanbieding gebruik te maken. Voorwaarde toevoegen dat je na een half jaar / jaar moet kunnen aantonen dat je het toestel nog hebt, dan hebben ze ineens geen last meer van de handelaars.
Ga me de moeite niet eens nemen 3 uur te reizen x 2 en n dag in n rij staan en dan nóg niet zeker zijn dat ik thuis kom met n toestel dat ik graag wil.
Maar goed, das mijn mening.
Je geeft eigenlijk zelf al antwoord, want als ik n HTC one wil, is t nog maar afwachten. En helaas is alles vrij ver als je in Limburg woont en door de week gewoon moet werken.MuFFIN 007 schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 01:19:
[...]
Als je het topic gevolgd heb ben je er inmiddels achter dat als je een iPhone wilt je helemaal geen dag in de rij hoeft te staan. Bovendien is er tot eind juni vast wel een VF openingswinkel die minder ver dan 3 uur reizen is.
Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....
De HTC One was vandaag (volgens een aantal Tweakers hierboven) tot het eind gewoon leverbaar, dus dat biedt in ieder geval hoop. Bovendien kan het zijn dat de Nederlandse levering nog niet optimaal is, er zijn nog steeds webwinkel die niet kunnen leveren. Binnen twee weken zullen alle bestellingen wel geleverd zijn en zullen de voorraden bij de winkels ook groter kunnen worden lijkt me.Danny the dog schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 01:37:
[...]
Je geeft eigenlijk zelf al antwoord, want als ik n HTC one wil, is t nog maar afwachten. En helaas is alles vrij ver als je in Limburg woont en door de week gewoon moet werken.
Ik hou het topic btw vanaf t begin in de gaten.
Ik geef Vodafone ook niet de schuld van haar actie, maar bedoel dat ze het succes ook kunnen benutten door het langs andere kanalen aan te bieden.
Anoniem: 515326
Anoniem: 152828
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Te ziek voor woorden gewoon.. Ik wou het ook proberen in Hardenberg, maar dit is echt ziek(elijk)....DJustin schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 05:06:
Alle nummers zijn vergeven.
25287
Natuurlijk kan dat. Maar die 50% korting kun je wel vergeten.PcPirate schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 07:36:
Wat is de kans dat je alsnog een telefoon met abootje kan scoren bij 1 van de winkels waar de actie al is geweest? Wellicht dat een Vodafone medewerker zijn uiterste best wil doen voor een lief oud omaatje?
Anoniem: 102729
"The worst is yet to come, probably! Ik hoop het niet, maar" Het "dûûûveltje" lijkt nu echt uit het doosje of VF moet de spelregels tussentijds veranderen i.v.m. het verloop van de actie tot nú.Anoniem: 152828 schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 06:47:
Jongens! Wat. De. Fok! Ik twijfelde nog om heen te rijden vannacht, maar heb bedacht dat ik beter een andere gelegenheid af kan wachten. Alle nummers zijn al vergeven om 5 UUR 'S NACHTS? Dit gaat werkelijk helemaal nergens meer over.
Kunnen we niet gewoon met z'n allen afspreken dat we pas vanaf 7 uur richting de bestemming afreizen? Op deze manier kost het je gewoon een hele nacht slaap. Of beter nog, gewoon online inchecken?
consummatum est
Heeft 2-5 werkdagen verwerkingstijd als maxmcdorpers schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 09:05:
Ik volg dit topic al paar weken en dankzij dit topic ben ik gister in het bezit gekomen van een iphone 5 met abbo. S´morgens in Kampen een nummertje gehaald en s´middags gelijk aan de beurt!
Eén vraagje nog, is bij jullie het abbo gelijk veranderd in MyVodafone? Bij mij is de einddatum wel veranderd maar het abonnement staat nog op mn oude sim-only. Het was trouwens een verlenging. Misschien kan iemand me wijzer maken..
Landelijk veel Vodafone winkels ivm personeelsmeeting vanavond. Hoe dichter bij Amsterdam, hoe later ze sluiten gok ikSenor Sjon schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 08:36:
5) vandaag sluiten hier de VF winkels om 14.00, daar ook?
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Thnx!The_Zohan schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 09:08:
[...]
Heeft 2-5 werkdagen verwerkingstijd als max
Anoniem: 515653
Ook helemaal mijn gedachte. Ik stond op vrijdag iets na 7.00 in Den Haag... was toen nr. 47 in de rij.CLB schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 07:21:
Ik ben blij dat het in Den Haag allemaal nog 'normaal' verliep, dit is echt gekkenwerk allemaal
Kom op zeg, tot een paar jaar geleden stond ik ook 's nachts om 1 uur bij het postkantoor voor kaartjes van Coldplay of U2.Anoniem: 152828 schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 06:47:
Jongens! Wat. De. Fok! Ik twijfelde nog om heen te rijden vannacht, maar heb bedacht dat ik beter een andere gelegenheid af kan wachten. Alle nummers zijn al vergeven om 5 UUR 'S NACHTS? Dit gaat werkelijk helemaal nergens meer over.
Kunnen we niet gewoon met z'n allen afspreken dat we pas vanaf 7 uur richting de bestemming afreizen? Op deze manier kost het je gewoon een hele nacht slaap. Of beter nog, gewoon online inchecken?
@Liander:Ja, ik snap dat jullie een probleem hebben, en nee, dat geeft jullie niet het recht ons op een ongeoorloofde manier geld af proberen te troggelen... Dank voor het crediteren van de onterechte factuur, nu de rest van Nederland nog...
Heb't zelfde geconstateerd, einddatum reeds aangepast, abonnement nog niet...Was 30 juli '13 is nú 30.7.2015Senor Sjon schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 09:48:
Nou... [sub]bij mij is alleen de einddatum gewijzigd.[/sub] Kan ook komen, omdat ze mij eerst als overstapper hadden staan, dus wellicht gaat mijn abo echt op het laatst pas overgaat.
consummatum est
Merry men, let the quest for the holy grail begin :)
[ Voor 19% gewijzigd door Señor Sjon op 11-05-2013 13:17 ]
Waarom zou dat niet kunnen? Als je geen betaalprobleem geschiedenis hebt zullen ze 2 aansluitingen wel accepterenrjn27 schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 12:49:
Misschien weet iemand hier het antwoord op ik wil naar de actie in Katwijk om over te stappen naar Vodafone.
Ik heb 2 nummers op mijn naam staan kan ik met beide nummers tegelijk overstappen of mag dat niet?
Het zou dan gaan om een Iphone 32GB of HTC one en een Galaxy 3.
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Lijkt me geen slecht plan Vodafone Acties en deze Openingsactie in het bijzonder tot een Hogere Wetenschap te verheffen, dus...coyote1980 schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 13:53:
Gefeliciteerd Senor Sjon! Je avontuur is bijna een eigen topic (en een film) waard! Hoeveel winkelbezoeken heeft het uiteindelijk gekost? Geniet van je zwarte S4Mooi he?
consummatum est
Anoniem: 217197
Mooi zo!Senor Sjon schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 12:50:
En ruilactie twee is gelukt! Insert Zeldasuccesdeuntje
Zwarte S4 is vanochtend uitgeleverd en nu in mijn bezit. De winkel is weer een witte S4 rijker.
quote: BasT (moderator Vodafone forum)Hoi allemaal, de info komt nu snel. Bij deze info over het ophalen van toestellen die met nummerbehoud zijn besteld:
Er is een check gedaan en bij alle toestellen die met nummerbehoud besteld zijn is dat toestel met simkaart en contract apart gelegd. Als je ziet dat het nummerbehoud is goedgekeurd kun je het toestel de dag daarna ophalen. Je wordt hier ook over gebeld maar houdt er rekening mee dat dat door de enorme hoeveelheid bestellingen bij veel mensen niet direct zal gebeuren. Mocht je dus zelf zien dat je nummerbehoud is goedgekeurd maar nog niet gebeld zijn, dan kun je je toestel gewoon ophalen.
Daarnaast werd de vraag gesteld of toestellen opgestuurd kunnen worden. Dat is niet het geval. Toestellen ophalen in de winkel waar ze zijn gekocht is part of de deal
Dat is dus de grootste onzin he. Zoals al aangegeven zijn bij lang niet alle contracten imei nummers genoteerd en dus ook geen telefoons weggelegd. Er zijn ook al genoeg meldingen geweest van mensen die langs gingen om een telefoon op te halen en te horen kregen dat de telefoon weg was.Chun schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 23:17:
Voor wat betreft het ophalen van je toestel i.v.m. nummerbehoud.
[...]
Ik ga in de rij staan. Bij bijlmerplein.roger128 schreef op zondag 12 mei 2013 @ 00:33:
Weet iemand de plek om in contact te komen met medetweakers die het gaan proberen in amsterdam? Kunnen we het wachten in de rij wat gemoedelijker maken:D
[ Voor 3% gewijzigd door nseyo op 12-05-2013 05:23 ]
Anoniem: 107703
Anoniem: 198824
Dit is al eens eerder aan bod gekomen in het topic. Als jij geen BKR hebt of wat dan ook moet dit geen probleem zijn.Anoniem: 198824 schreef op zondag 12 mei 2013 @ 16:18:
Het forum doorgezocht, maar niet echt 100% duidelijkheid gekregen![]()
Kan je 2 toestellen/abo's meenemen op 1 naam?
En in Zoetermeer zit ook een Belcompany aan de Promenade. maar deze staat niet in de lijst?
Er staat daarom ook nergens dat alle BelCompanys worden omgebouwdAnoniem: 198824 schreef op zondag 12 mei 2013 @ 16:18:
Het forum doorgezocht, maar niet echt 100% duidelijkheid gekregen![]()
Kan je 2 toestellen/abo's meenemen op 1 naam?
En in Zoetermeer zit ook een Belcompany aan de Promenade. maar deze staat niet in de lijst?
Anoniem: 320788
het toestel zou volgens de regels in de winkel moeten zijn,dropkikker schreef op zondag 12 mei 2013 @ 17:20:
Ik lees dus overal ook dat wanneer je je abonnement verlengt met gebruik van nummerbehoud, je de telefoon niet gelijk meekrijgt. Betekend dit dat ik dan ook niet om 05.00 in de ochtend in de rij hoef te staan voor een nieuwe telefoon? Wie kan mij hier duidelijkheid over verschaffen.
[ Voor 46% gewijzigd door gambieter op 12-05-2013 21:27 ]
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
[ Voor 77% gewijzigd door gambieter op 13-05-2013 11:05 ]
Waarom is het win-win? De marges op deze actie abbos zijn veel lager dan de marges normaal.Must020 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 11:11:
Ze moeten de actie online aanbieden. Het is toch alleen maar win-win voor Vodafone.
nieuwe klanten en bestaande klanten die verlengen. En met de inkoopprijzen van die toestellen hebben ze altijd winst.The_Zohan schreef op maandag 13 mei 2013 @ 11:16:
[...]
Waarom is het win-win? De marges op deze actie abbos zijn veel lager dan de marges normaal.
Eens. Als ze die actie online doen, moet je kijken hoeveel aanmeldingen ze krijgen.Must020 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 11:25:
[...]
nieuwe klanten en bestaande klanten die verlengen. En met de inkoopprijzen van die toestellen hebben ze altijd winst.
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Dit hebben ze echter ook bij de winkels en creeërt veel meer een media hype, zo hebben al meerdere kranten bericht gemaakt van de acties. Al dan niet met "slechte reclame" maar het blijft reclame.Must020 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 11:25:
[...]
nieuwe klanten en bestaande klanten die verlengen. En met de inkoopprijzen van die toestellen hebben ze altijd winst.
De actie wordt juist door de winkelketens gedaan voor lokale promotie. Ik had bijvoorbeeld niet verwacht dat een vodafone-winkel in Emmeloord zou zitten. Het probleem is alleen dat Vodafone geschrokken is van het hoge aantal bezoekersMust020 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 11:25:
[...]
Anoniem: 506578
En dat is nou precies wat ze niet willen.Deze actie levert reclame en nieuwe klanten op. Bestaande klanten die al kunnen verlengen pakken ze ook mee op die bepaalde locaties. Maar om gewoon de actie online of alle winkels vrij te geven gaat ze teveel kosten. Ik zal niet zeggen dat ze erop toe moeten gaan leggen maar het geeft wel een groot negatief effect op de winstmarge.westergas schreef op maandag 13 mei 2013 @ 11:27:
[...]
Eens. Als ze die actie online doen, moet je kijken hoeveel aanmeldingen ze krijgen.
Misschien voor mensen die slecht ter been zijn of andere beperkingen hebben.Anoniem: 506578 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 11:45:
[...]
En dat is nou precies wat ze niet willen.Deze actie levert reclame en nieuwe klanten op. Bestaande klanten die al kunnen verlengen pakken ze ook mee op die bepaalde locaties. Maar om gewoon de actie online of alle winkels vrij te geven gaat ze teveel kosten. Ik zal niet zeggen dat ze erop toe moeten gaan leggen maar het geeft wel een groot negatief effect op de winstmarge.
Plus (voor mij persoonlijk) ik heb er ook ruim 9 1/2 uur voor gestaan, ik zou helemaal ziek worden als ze nu gaan zeggen "Bestel lekker online vanuit je luie stoel".
Ik heb vandaag mijn toestel meegekregen. Ik ben niet gebeld.zynex schreef op zondag 12 mei 2013 @ 02:49:
[...]
Dat is dus de grootste onzin he. Zoals al aangegeven zijn bij lang niet alle contracten imei nummers genoteerd en dus ook geen telefoons weggelegd. Er zijn ook al genoeg meldingen geweest van mensen die langs gingen om een telefoon op te halen en te horen kregen dat de telefoon weg was.
Als je in de buurt woont is dit geen probleem, maar ik moet zelf een behoorlijke reis afleggen. Daarom zou het wel fijn zijn om die winkels te kunnen bereiken, maar dat is onmogelijk.
Anoniem: 506578
Ik heb zelf ook twee versleten knieën, dus wat dat betreft ook geen pretje. En daar worden ook ter plaatse geen uitzonderingen voor gemaakt, was het maar waar. Als ik had geweten dat het zo lang zou duren had ik waarschijnlijk helemaal niet gegaan, maar ik heb er zelf voor gekozen om het wel te doen. Zoals ze het nu in Kampen(vanaf dag 2) en Emmeloord gedaan hebben is al een stuk beter. Je krijgt een nummertje en hoeft dan niet meer in de rij te staan maar je kan terugkomen tegen een geschatte tijd dat je aan de beurt bent. De voordringers komen dan ook van een koude kermis thuis.Must020 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 11:57:
[...]
Misschien voor mensen die slecht ter been zijn of andere beperkingen hebben.
[ Voor 83% gewijzigd door gambieter op 13-05-2013 14:11 ]
Specialist in:
Soldeerstations
Oscilloscoop
[ Voor 78% gewijzigd door gambieter op 13-05-2013 15:56 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq