Vodafone (Red) abonnementen

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abz87
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-09 20:59
We Are Borg schreef op maandag 01 april 2013 @ 14:56:
Veel mensen die erg negatief zijn over het nieuwe red. En als ik lees dat er weinig gebeld wordt, dan snap ik dat red niet past. Maar voor mijn vrouw, die zakelijk en prive erg veel belt, is dit ideaal. Ze heeft nu sim only 500 min en komt vaak tekort. Voor veel bellers is red gewoon ideaal. Zeker met een f&f korting, hopelijk meer dan die 10 procent op sim only
Klopt, intern vanuit VF (opzegafdeling) bevestigt ook dat het regent met klachten; betalen voor dingen die je toch niet gebruikt zoals onbeperkt en geen kortingen terwijl de concurrent dat wel doet. Misschien is de insteek dat de Red abonnementen voor de high-end users zijn, daarna Sizz en als laatste Hollands Nieuwe om de sim-only markt te kunnen bedienen. Time will tell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:04

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Maar dat bedoel ik: mensen klagen om features die zij niet gebruiken. Dan is het nieuwe red niks voor jou. Maar mensen die veel bellen, erg veel bellen, kunnen nu eindelijk onbeperkt voor 36 euro bellen en smsen. En misschien nog minder als sim only via ff goedkoper wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09 10:31
In elke vergelijking zijn ze maandelijks ook 10 tot 20 euro per duur. Met een tweejarig abonnement tikt dat gewoon aan.

En tuurlijk is onbeperkt bellen relaxt, maar Nederland is in crisismode en wil gewoon lagere maandlasten. Als ik zie dat een HN abo sim only vanaf 12,50 per maand aan mijn behoefte kan voldoen, waarom zou ik dan een RED abo nemen van 39 euro per maand? En dan ook nog eens een lage toestelkorting? Via GSMWijzer heb je bijvoorbeeld ~225 euro toestelkorting bij een HN abo voor 16,75/maand.

Vergelijk een F&F 225/FUP/4GB met Hollandse Nieuwe 275/500, beide met een Note 2. Een F&F 500MB is duurder dan de 4GB, dus die heeft niet veel zin. Voordeel vodafone is meer data, voordeel hollandse nieuwe is een bundel die 3 maanden houdbaar is. Ook zijn buitenbundel kosten hetzelfde als binnen de bundel.
HN kost 721 > 30/mnd (gsmwijzer).
VF F&F SO kost 947 > 39,50/mnd (F&F 18,90 + los toestel belsimpel 494).
VF F&F kost 985 > 41/mnd (F&F, minder minuten)
VF BSW 200/500 kost 1.135 > 47,50/mnd
VF Red Essential kost 1.231 > 51,30/mnd
VF Red tot slot kost 1.296 > 54/mnd

Vanaf morgen zijn de goedkopere F&F opties niet meer mogelijk. Dan krijg je een jump van zomaar 300 euro in de kosten binnen Vodafone, in vergelijk met de concurrentie is het al helemaal een puinhoop.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We Are Borg schreef op maandag 01 april 2013 @ 15:26:
Maar dat bedoel ik: mensen klagen om features die zij niet gebruiken. Dan is het nieuwe red niks voor jou. Maar mensen die veel bellen, erg veel bellen, kunnen nu eindelijk onbeperkt voor 36 euro bellen en smsen. En misschien nog minder als sim only via ff goedkoper wordt
Wat je dan niet door hebt is dat mensen klagen die graag bij Vodafone willen blijven maar voor hun geen geschikt abo meer beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
En F&F Red is nu ook live. Zoals verwacht het wachten niet waard.
10% korting op de RED prijzen
22,5% korting op de twee BSW abo's.

Dan te bedenken dat dit ooit 50% korting was.

Bemoedigend is wel dat ik bij een andere site alweer stiekem 6 maanden 50% korting bij een BSW200 langs zag komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Senor Sjon schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 00:01:
En F&F Red is nu ook live. Zoals verwacht het wachten niet waard.
10% korting op de RED prijzen
22,5% korting op de twee BSW abo's.

Dan te bedenken dat dit ooit 50% korting was.

Bemoedigend is wel dat ik bij een andere site alweer stiekem 6 maanden 50% korting bij een BSW200 langs zag komen.
Zijn toch nog wel redelijke aanbiedingen die sim only's zie ik nu, 200 belminuten plus onbeperkt sms plus 500 mb internet voor 17,44 per maand: https://directsales.vodaf...rform/5941?filter=simonly
Is nog te doen :)

[ Voor 16% gewijzigd door alwaysleft op 02-04-2013 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:48
alwaysleft schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 00:30:
[...]

Zijn toch nog wel redelijke aanbiedingen die sim only's zie ik nu, 200 belminuten plus onbeperkt sms plus 500 mb internet voor 17,44 per maand: https://directsales.vodaf...rform/5941?filter=simonly
Is nog te doen :)
Je bent dief van je eigen portemonnee als je nu nog een sim only bij Vodafone afsluit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Het abo wat je linkt is 200/FUP/200MB. Je bent 2,50/mnd extra kwijt voor 300MB extra. Dus je abo is dan 19,94. Voor hetzelfde geld had je 225 minuten plus onbeperkt SMS plus 4GB data voor 18,90.

Nu bieden ze ook de 15 euro abo aan van 225 minuten plus onbeperkt SMS plus 500MB data die sommige mensen al in de shops kregen. Dat is nog enigszins een reeël aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
Senor Sjon schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 09:00:

Nu bieden ze ook de 15 euro abo aan van 225 minuten plus onbeperkt SMS plus 500MB data die sommige mensen al in de shops kregen. Dat is nog enigszins een reeël aanbod.
Als je nu hierop nog de 3GB internet Extra bundel voor €7,50 kunt afsluiten dan zou dit nog een aardige sim only zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnolia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:26
De nieuwe RED aanbiedingen via de Friends & Family site vallen idd tegen. Ik bel veel (500+ minuten) en gebruik ook veel data (2GB+). Ik heb begin maart via F&F een B+S+W sim only abonnement afgesloten voor 25,38 euro per maand met: 500min/4GB + onbeperkt sms & bellen naar VF.

Als ik dus onbeperkt wil bellen naar alle nummers kost me dat 20 euro per maand meer (sim only RED super abonnement). Dat is dus niet echt interessant meer.

Ontspan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:24
Het is nu maar hopen dat Vodafone hier zelf ook snel achter komt. Voorlopig dan maar geen 4G voor mij, maar ik heb wel een 10GB datalimiet voor 24,30, dat is ook wat waard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Senor Sjon schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 09:00:
Het abo wat je linkt is 200/FUP/200MB. Je bent 2,50/mnd extra kwijt voor 300MB extra. Dus je abo is dan 19,94. Voor hetzelfde geld had je 225 minuten plus onbeperkt SMS plus 4GB data voor 18,90.

Goed lezen, je krijgt nu tijdelijk 300 mb extra gratis per maand bij dat abo dus in totaal gewoon 500 mb per maand ( zie meer info) ;)

[ Voor 4% gewijzigd door alwaysleft op 02-04-2013 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ah, dat stond in de meer info. Niet echt een handige actie van ze. Wat ook is veranderd is dat voorheen de lage prijs bleef gelden, nu is het 24 maanden.

Via de webcare kom je niet veel verder:
Nou heren, succes ermee. De nieuwe F&F korting is om te huilen, zeker in vergelijk met wat het tot een jaar geleden nog was (50+%). Maar 10% op RED en 22,5% op BSW. Dat was 33% en 46%...

Waarom kan ik niet een abo krijgen zoals ik die twee jaar geleden had?
Gratis SGS2
BSW 275/550/1GB met 12 maanden 50% korting.
Gemiddeld 30 euro per maand; totaal 720 euro.

Fast forward twee jaar en ik moet om weer 1 GB te krijgen een Red abo afsluiten. Pak ik dan de kleinzoon van de S2, de S4, dan kom ik op een Red B abonnement uit voor in totaal 1.391 euro, oftewel 58 euro per maand. Ga ik een goedkoper abo proberen (BSW 200 + 500MB) dan ben ik alsnog 47,22 per maand kwijt. Totaal dus een kostenstijging van 413 euro voor BSW of 671(!) voor RED.

Tenzij ik twee keer een SGS4 krijg, lijkt de nieuwe abostructuur dus nergens op. Ik zou graag de kronkelen (buiten meer winst maken) willen volgen van deze wijziging in jullie tariefsstructuur.
En hun reactie:
Hoi John, jammer om te lezen dat er geen mooie aanbieding voor jou tussen staat. De nieuwe abonnementen hebben nu standaard vele extra's zoals onbeperkt bellen, smsen, mmsen en je krijgt gratis een vervangende toestel service bij. Voor € 5,00 per maand kan je er ook een Multisim bij bestellen. Met deze tweede simkaart voor je tablet maak je gebruik van de databundel van je abonnement en je krijgt 200 MB extra datategoed voor maar € 5 p.mnd. Het blijft natuurlijk een persoonlijke keuze of dit ook het abonnement is voor jou. We waarderen natuurlijk wel je feedback en hopen dat we in de toekomst misschien een beter passende aanbieding voor jou hebben. Groet, Tom // http://voda.fo/ne/webcrew
Hallo Tom,

Niet alles wat je noemt is nieuw of een voordeel:
- Onbeperkt bellen is voor sommige mensen ideaal, heb je dit niet zo hard nodig, maar wel data, dan moet je al naar de Red abonnementen gaan voor minimaal 44 per maand. Met F&F krijg je een whopping 10% korting, dus dat is ook niet de moeite meer. De concurrentie zit niet stil! Die biedt veel hogere toestelkortingen in combinatie met goedkoper abonnement die (in ieder geval voor mij) hetzelfde bewerkstelligen als nu.
- Vervangend toestel: De Nokia anno 1985 zoals elders op deze pagina? Zelf heb ik nog een kast vol oude telefoons vanaf ~2000 die ik eerder in gebruik zou kunnen nemen, dan dat ik een vervangtoestel nodig heb. De eerder genoemde SGS2 is nog steeds geen stumpertje.
Ik denk dat dit voor veel mensen geldt, de meesten hebben nog wel een telefoon liggen en als je niet als een hork met je spullen omgaat, dan zullen deze nog steeds prima functioneren.
- Ik kan mijn telefoon via WiFi of Bluetooth als accespoint laten fungeren voor de tablet. Dan heb ik die hele multisim niet nodig. Want voor die extra 200MB à 5 euro/maand hoef je het niet te doen.

Helaas is het jammer dat je niet ingaat op de absurde tariefstijgingen. De SGS4 heeft een €100,- hogere adviesprijs dan de SGS2, die geef ik je mee. Ook de telecomveiling kost omgerekend iets van 50-100 cent per klant per maand, nog steeds niet voldoende om de hoge kosten te verantwoorden. Reken je abonnement om in TCO (Total Cost of Ownership) en je komt bij Vodafone gewoon zeer ongunstig uit.
Ik denk niet dat ik weer een antwoord krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

GaMbiNo

1337

Ik maak liefst gebruik van SIM Only abbonementen en ik vind die F&F BSW aanbiedingen nog enigszins acceptabel, alleen jammer dat er geen onbeperkt bellen naar Vodafone klanten meer mogelijk is.

Die RED abbonementen zijn niks voor mij. Ik bel nauwelijks en internet tot zo'n 500 mb per maand. Dat kost me bij F&F RED al 30,60. Voor een SIM Only. 8)7

Als die BSW abbonementen nog even blijven bestaan blijf ik mogelijk nog wel even bij Vodafone. Gaan die ook verdwijnen moet ik overstappen ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Toch nog een reactie. Niet veel nieuws onder de zon:
Hallo John, ik begrijp dat het jammer is maar prijzen veranderen nu eenmaal. Je kunt prijzen van toen helaas niet vergelijken met prijzen van nu. Dat is niet alleen zo bij abonnementen maar ook bij producten. De prijs is hoger maar je krijgt er ook veel voor terug. Veel klanten hechten wel waarde aan het onbeperkt kunnen bellen en sms'en. Jammer dat dit voor jou onnodig is maar veel klanten zijn er wel blij mee. Zoals mijn collega ook al heeft aangegeven is dit natuurlijk jouw persoonlijke voorkeur. Je kunt uiteraard ook nog ervoor kiezen om niet voor een Red abonnement te gaan. We bieden namelijk ook nog Bel+Sms+Web abonnementen en Scherp abonnementen aan. Groetjes, Maartje
Jammer dat het in algemeenheden verder gaat. Als ik hun redenatie volg dan hebben we ~180% inflatie in 2 jaar. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
Krijg nou wat, de actiecodes zijn nergens meer in te voeren...

Nu weet ik het zeker, screw 4G, ik blijf wel op 3G met m'n 11GB bundel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Verlengen heeft weinig zin in mijn geval. Ik ben vooral een internetter en minder een beller en helemaal geen sms'er. Voor een Lumia 920 konden ze mij alleen 75 euro korting geven op toestelprijs. Belachelijke prijzen.

Dat wordt dus overstappen naar de concurrentie.

Ter informatie:

- Vodafone Red (Onbeperkt min, Onbeperkt sms, 1GB): 49x24 + 60 = 1236 euro
- T-Mobile (200min, 2500SMS, 1,5GB): 38x18 + 50*6= 984 euro
- Tele2 (300 min of 300 sms, 1,5GB): 38x24= 912 euro

Abonnement verloopt pas per 21 juli 2013. Iemand een truc om eerder dan 2 maanden al over te stappen :p

[ Voor 15% gewijzigd door Relief2009 op 04-04-2013 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 08:23
Je huidige abonnement afkopen.
Ik was gisteren ook in de vodafone winkel. De medewerker was heel reëel en vertelde dat hij meer klanten heeft gehad die niet gecharmeerd zijn van de nieuwe abonnementen.

Zijn voorzichtige reactie was dan ook dat, wanneer Vodafone hierdoor veel klanten verliest, ze toch iets anders moeten verzinnen.
Mijn reactie daarop was dat ze dan eigenlijk te laat waren, want die klanten krijg je nooit meer terug.

Hij gaf mij het voorzichtige advies om nog even de kat uit de boom te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:28

Rubman

Retarded or just overjoyed!

jpg97 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 12:24:
Je huidige abonnement afkopen.
Ik was gisteren ook in de vodafone winkel. De medewerker was heel reëel en vertelde dat hij meer klanten heeft gehad die niet gecharmeerd zijn van de nieuwe abonnementen.

Zijn voorzichtige reactie was dan ook dat, wanneer Vodafone hierdoor veel klanten verliest, ze toch iets anders moeten verzinnen.
Mijn reactie daarop was dat ze dan eigenlijk te laat waren, want die klanten krijg je nooit meer terug.

Hij gaf mij het voorzichtige advies om nog even de kat uit de boom te kijken.
Wat dus misschien zegt dat ze iets aan deze ronduit belachelijke prijsverhoging gaan doen.
Zelfs bij F&F kan er eigenlijk niks van de prijs af, waar het hiervoor nog echt goede aanbiedingen waren.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Als eerste actie zie ik wel dat overal de BSW 6 maanden 50% korting en de standaard upgrade naar 500MB krijgen. Dat was vorige maand nog niet. Dan nog zijn de bundels niet meer 1 maand houdbaar, zoals deze dat vroeger wel waren. Je moet automatisch al hoger gaan zitten om pieken af te vangen, want buitenbundel tarieven zijn niet mals.

Volgens mij beginnen ze wel te merken dat ze opeens veel minder klanten krijgen. Steevast zijn ze 300 tot zelfs 600+ euro duurder.

Ik heb nog tot 5 mei, dan pas kan ik mijn nummer porteren. Voor die tijd is het alleen verlengen bij Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
Rubman schreef op donderdag 04 april 2013 @ 12:27:
[...]

Wat dus misschien zegt dat ze iets aan deze ronduit belachelijke prijsverhoging gaan doen.
Zelfs bij F&F kan er eigenlijk niks van de prijs af, waar het hiervoor nog echt goede aanbiedingen waren.
Hij kon dat natuurlijk niet bevestigen of ze dat gaan doen. Maar als ze het gaan omgooien dan zou dat weer niet fair zijn ten opzichte van de klanten die onlangs hebben verlengd of een abonnement hebben afgesloten.
Linksom of rechtsom kunnen ze niet iedereen tevreden houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik denk dat de groep weglopers groter is dan de mensen die de afgelopen anderhalf maand abonnee zijn geworden. Die kiezen vaak bewust voor het onbeperkt bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Ik vraag me echt af wie bij Vodafone verantwoordelijk is voor het idee om RED te introduceren. Ik kan me echt niet voorstellen dat uit hun onderzoek dit type abonnement naar voren is gekomen. Lijkt me echt iets voor de marketingafdeling ipv productontwikkling.

In een tijd waarbij iedereen veel data verbruikt maar 500MB data aanbieden bij een abbo van 44 euro per maand?

[ Voor 33% gewijzigd door Relief2009 op 04-04-2013 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Hierbij de aanbieding die ze mij hebben gegeven telefonisch:
belgedrag ong 200 en gebruik ong 1Gb. 2-jaar BSW met 500 Mb. En dan 2xmultisim voor 10 euro per maand extra waardoor het totaal op 900 Mb komt: totaal 42,50 per maand (6 maanden 50% korting). Als ik dan een SGS4 wil moet ik 335 euro bij leggen. Totaal 1227 euro voor 2 jaar.

En dan te bedenken dat de snelheid geknepen is met dit abbonement op 3600 kbps.

In vergelijking een SGS4 met iSmartS4 abbo bij smartphoneshop:
200 min/1500Mb en 14400 kbps: 44.05 per maand en GRATIS SGS4 (30 euro extra aansluitkosten).

Ik weet in ieder geval voldoende en stap over, alleen moet nu 2 maanden langer wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

Relief2009 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 14:21:
Ik vraag me echt af wie bij Vodafone verantwoordelijk is voor het idee om RED te introduceren. Ik kan me echt niet voorstellen dat uit hun onderzoek dit type abonnement naar voren is gekomen. Lijkt me echt iets voor de marketingafdeling ipv productontwikkling.

In een tijd waarbij iedereen veel data verbruikt maar 500MB data aanbieden bij een abbo van 44 euro per maand?
Ik denk eerder dat de beslissing tot de RED abonnementen eerder is ingegeven door het management c.q. de directie van Vodafone Nederland, al dan niet ingegeven door de moedermaatschappij (Vodafone internationaal) Het is al een poosje bekend dat mensen steeds minder bellen en smsen, deze extra additionele winsten die de providers maken zijn ze kwijt. Wanneer een bedrijf als Vodafone toekomstige investeringen wil blijven doen (4G internet) en een gezonde winst wil blijven draaien zal er dus een goed financieel winst/verlies plaatje moet zijn. Ze zien dus dat ze veel minder additionele omzetten (en winsten) maken, dan gaan ze de abonnementen dus duurder maken, je krijgt bijvoorbeeld onbeperkt bellen onderling (Vodafone klanten en onbeperkt SMS) in ruil voor een hogere abonnementsprijs. Kortom, de omzetten en winsten die ze voorheen pakten op de losse omzetgroepen halen ze nu uit de abonnementsprijzen.

Dat maakt ook direct duidelijk waarom ze gestopt zijn met een zeker deel van de toestelsubsidie. Dit was regel recht een aantasting van de netto winst.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
En Red is natuurlijk voor Vodafone een globaal merk. Wat ik wel weer opvallend vind is dat in het buitenland toch de tarieven lager liggen en/of toestelkortingen hoger voor hetzelfde abo als in Nederland. Ze hadden beter of/of kunnen doen. Maar nu doen ze beide tegelijk. Het wrange is dat ze voor de kleine consument die niet zo veel belt (veel ouderen) toch maar een duur aanbod hebben. Als het je om die 100 minuten gaat, dan ga je al richting de 30 euro/maand. Voor dat bedrag heb je ook Tele2 500/500+1000 en een dikke toestelkorting.
Goed vergelijk is de Actiebundel 500MB en Red Essential.
Tele 2: 27,75 p.m. plus 205 = 901 (37,50 p.m.) incl. registratiekosten bij Belsimpel
VF: 39,- p.m. plus 340 = 1.276 (53,20 p.m.) bij VF zelf. Overige winkels hebben slechte verlengtarieven.

Pre van VF is onbeperkt SMS, pre van Tele2 is 100 belminuten meer. Ik heb afgelopen jaar net 20 SMSjes gestuurd, dus dat is ook niet zo spannend.

Kijk Formule 1 op de Duitse RTL en de telecomaanbiedingen vliegen je om de oren trouwens. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phreako
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 21:51
Is dat wel zo? Voor sms-en geldt het uiteraard wel, maar ik heb niet het idee dat er minder gebeld wordt dan een paar jaar geleden. In mijn omgeving niet althans. Ik heb nog even naar de marktcijfers van de Opta gekeken en daar zie je in het derde kwartaal van 2012 voor het eerst een significante daling in belminuten, namelijk 5%. Daarvoor is het jarenlang ongeveer gelijk gebleven. De cijfers van het derde kwartaal van 2012 zijn ook meteen de laatste die beschikbaar is, dus of dat zich doorzet zal nog moeten blijken. Ik denk wel dat de inkomsten uit naar het buitenland bellen sterk gedaald kunnen zijn onder invloed van Skype en andere internetdiensten.

Maar afijn. Ik kan volgende maand mijn abonnement verlengen, dus brak het tweejaarlijkse oriëntatiefeestje weer aan. Vijf minuten later hangt je bek toch wel even open.. Wat een prijzen! Ik heb dik anderhalf jaar geleden een Bel+SMS+Web 150 abo met 1000 MB data afgesloten voor €15 p/m in het eerste jaar en €30 in het tweede, gemiddeld dus €22,50. Dit i.c.m. een HTC Desire S met €60 bijbetaling. Omdat er momenteel geen toestellen verkocht worden die aan mijn enige twee eisen voldoen (1. significante verbetering t.o.v. Desire S, 2. Nog normaal in je zak te stoppen) en mijn huidige telefoon op zich nog prima voldoet overweeg ik een jaartje sim only. Dus daar eerst maar eens naar gekeken.

Het Bel+SMS+Web 200 sim only abonnement is dan nog een paar euro goedkoper dan mijn huidige (gemiddeld €19,69 over een looptijd van een jaar). Daarvoor krijg ik dan een paar extra minuten, maar moet ik 500 MB traffic inleveren en wordt mijn snelheid afgeknepen naar 3,6 Mbps! WTF! En die Red abonnementen zijn dan helemaal achterlijk, als je niet heel veel belt.

Ik was verbaasd over hoe duur de sim only abonnementen waren, dus voor de gein nog maar eens gekeken naar wat iets kost in combinatie met een toestel. Ik zou waarschijnlijk voor een toestelvan rond de 400 euro gaan, dus voor de test gekozen voor de iPhone 4. Kost over twee jaar datzelfde Bel+SMS+Web abonnement je dus €28,44 per maand, bijna 6 euro per maand meer dan ik nu betaal. Én of je dan nog even €125 voor een toestel van twee generaties geleden wilt aftikken!

Elders lijkt het ook allemaal wat duurder dan twee jaar geleden, maar als ik dan zie dat je bijvoorbeeld bij Simyo 300 minuten + 1000 MB voor €17 p/m kunt krijgen, dan ben je toch gek als je gaat verlengen bij Vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antonv9
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-12-2024
Ik ben overgestapt van vodafone naar tele2. Ze denken daar bij vodafone dat de klanten een geldboom in de tuin hebben volgens mij. 1500 MB 300 min/sms 14400 kbps € 38,00 per mnd volledige looptijd... Dat is niet een RED maar een zacht prijsje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-07-2024
Antonv9 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 21:04:
Ik ben overgestapt van vodafone naar tele2. Ze denken daar bij vodafone dat de klanten een geldboom in de tuin hebben volgens mij. 1500 MB 300 min/sms 14400 kbps € 38,00 per mnd volledige looptijd... Dat is niet een RED maar een zacht prijsje.
Met of zonder telefoon en zo ja welke? Vind het voor een SO nog veel geld nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Met dat abo krijg je bijna elke telefoon gratis. Bij Red moet je dan nog rustig 200 euro lappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Bullet NL schreef op donderdag 04 april 2013 @ 15:43:
[...]

Ik denk eerder dat de beslissing tot de RED abonnementen eerder is ingegeven door het management c.q. de directie van Vodafone Nederland, al dan niet ingegeven door de moedermaatschappij (Vodafone internationaal) Het is al een poosje bekend dat mensen steeds minder bellen en smsen, deze extra additionele winsten die de providers maken zijn ze kwijt. Wanneer een bedrijf als Vodafone toekomstige investeringen wil blijven doen (4G internet) en een gezonde winst wil blijven draaien zal er dus een goed financieel winst/verlies plaatje moet zijn. Ze zien dus dat ze veel minder additionele omzetten (en winsten) maken, dan gaan ze de abonnementen dus duurder maken, je krijgt bijvoorbeeld onbeperkt bellen onderling (Vodafone klanten en onbeperkt SMS) in ruil voor een hogere abonnementsprijs. Kortom, de omzetten en winsten die ze voorheen pakten op de losse omzetgroepen halen ze nu uit de abonnementsprijzen.

Dat maakt ook direct duidelijk waarom ze gestopt zijn met een zeker deel van de toestelsubsidie. Dit was regel recht een aantasting van de netto winst.
Daarom kan ik niet geloven dat dit uit de koker van productontwikkeling zou zijn gekomen. Vanuit management lijkt me inderdaad logisch. En dat minder bellen en sms'en veel invloed heeft op de winst kan ik me wel voorstellen. Maar dan zou je denken dat ze hun focus op data en diensten moeten verleggen. Creëer meerwaarde. Ze vergeten daar dat als je als provider geen meerwaarde hebt je klanten zo weg zijn. Vooral in een tijd van recessie.

Bij providers merk je dat men zich niet realiseert hoe ze innovatie kunnen toepassen op iets ongrijpbaars als service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Beetje raar ook dat er bij de RED (friends and family) sim-only abonnementen geen verschil in prijs is tussen een 1-jarig en 2-jarig abonnement. De prijs blijft na de contractperiode hetzelfde dus wat het nut dan is van een 2-jarig contract? :)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
Voor mij word het ook echt geen Vodafone Red verlenging. Ook de andere sim only's zijn niet aantrekkelijk!

Kom er net achter dat wij hier op een Hollandsnieuwe abo van €10 (shiphol actie) 8,52 Mbps down halen en op het Vodafone abo van €30 zit ik op geknipte 3,5 Mbps :(

Afbeeldingslocatie: http://img13.imageshack.us/img13/5108/imagekah.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Maite op 05-04-2013 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-12-2024
Maite schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 20:06:
Voor mij word het ook echt geen Vodafone Red verlenging. Ook de andere sim only's zijn niet aantrekkelijk!

Kom er net achter dat wij hier op een Hollandsnieuwe abo van €10 (shiphol actie) 8,52 Mbps down halen en op het Vodafone abo van €30 zit ik op geknipte 3,5 Mbps :(

[afbeelding]
Ik zit ook te twijfelen of ik de BSW moet nemen of niet. De red vind ik veel te duur, alleen die 3,5Mbps zit me dwars van BSW. Tot hoeverre merk je dit in vergelijking met 14?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
330d schreef op maandag 08 april 2013 @ 23:21:
[...]

Ik zit ook te twijfelen of ik de BSW moet nemen of niet. De red vind ik veel te duur, alleen die 3,5Mbps zit me dwars van BSW. Tot hoeverre merk je dit in vergelijking met 14?
nou, internetten gaat uiteraard een stuk sneller, maar je hebt er wel een telefoon nodig die hebt deze snelheden aan kan. Zo niet zul je niet veel verschil merken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
In verhouding vind ik de BSW ook te duur. Na een halfjaar is die ook al bijna 40 euro/maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flinke prijsstijging bij Friends and Family.
Waar je eerst nog voor 14,95euro zo een 4GB aan internet kreeg, krijg je er nog maar 200 mb.
Wil je toch die 4GB mag je 45 euro gaan betalen. :')

Sim Only :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 13:39
Ben zelf ook op zoek naar een nieuw abo. Heb op advies van de Vodafone klantenservice gebeld met de 'Loyalty' afdeling, omdat ik aangaf dat ik de prijzen te hoog vind. De beste kerel van de Loyalty afdeling (voor klanten die al lang klant zijn) kon me maar liefst 3 euro korting geven per maand!! Wát een knaller.... 46 euro ipv 49... nou... doe maar niet. (400 min, RED essential incl toestel)

Ik ga lekker elders een sim-only scoren, want Vodafone slaat de plank nu echt volledig mis door 2x zo duur te zijn als de concurrentie.

Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:28

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Het is voor mij nu ook wel definitief over met VF, het blijven belachelijke prijsstijgingen en ze blijven veel belminuten koppelen aan veel data terwijl een groot deel ook wel veel data wilt, maar weinig minuten nodig heeft.

Wat met altijd tegenstond aan andere providers (en dan voornamelijk de ben's, HN, tele2 etc is dat ze op andere netwerken zitten en vaak een stuk tragere data hebben) Na wat goed zoeken ben ik op Hi terecht gekomen die me 2GB data 75 Minuten en gratis spotify gedurende de hele looptijd van het abbo kunnen geven voor 21 p/m (Sim Only)
Bij VF ben ik hier zelfs met F&F zeker 40 euro voor kwijt en wil ik 4G kost me dat bij Hi 10 pm meer en bij VF ook weer eens 15. Geen moeilijke keuzen dus.
Daarbij geft Hi ook gewoon 14.4 Mbps om 2Mbps en zit het met de snelheid wel goed.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Danny the dog schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 19:50:
Heb op advies van de Vodafone klantenservice gebeld met de 'Loyalty' afdeling, omdat ik aangaf dat ik de prijzen te hoog vind.
Is dat het 1201 nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07-09 17:20
Daar begint het mee, en zodra je iemand aan de lijn hebt doorvragen naar de afdeling Loyalty, inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cactusjack
  • Laatst online: 15-05-2023
Volgens mij gaat dit ze veel, erg VEEL klanten kosten. Gezien alle bovenstaande posts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Martell schreef op woensdag 10 april 2013 @ 11:43:
[...]

Daar begint het mee, en zodra je iemand aan de lijn hebt doorvragen naar de afdeling Loyalty, inderdaad.
Zijn dat ook de mensen die je lastig vallen zodra je abbo verlengbaar is of is dat weer een andere afdeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07-09 17:20
Upbeat schreef op woensdag 10 april 2013 @ 12:12:
[...]

Zijn dat ook de mensen die je lastig vallen zodra je abbo verlengbaar is of is dat weer een andere afdeling?
Dat klinkt als de afdeling Telesales :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Martell schreef op woensdag 10 april 2013 @ 12:20:
[...]

Dat klinkt als de afdeling Telesales :P
Die kunnen ook je abonnement goedkoper maken heb ik gemerkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
Ze belden me gister en wilde mij een verlenging aansmeren. Ik was toevallig aan het kijken geweest bij studentmobiel.nl voor een s3 icm bsw100 2 jarig abo moest ik bij hun 34,- p/m betalen en voor het toestel 89,-, kreeg 6 mnd 50% korting
Bij studentmobiel.nl betaal ik slechts de normale prijs van 29,- eveneens 6mnd 50% korting en voor het toestel 72,-
Ik ben toch niet gek zei ik.... als ik nu ja zegt...:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
330d schreef op woensdag 10 april 2013 @ 16:33:
Ze belden me gister en wilde mij een verlenging aansmeren. Ik was toevallig aan het kijken geweest bij studentmobiel.nl voor een s3 icm bsw100 2 jarig abo moest ik bij hun 34,- p/m betalen en voor het toestel 89,-, kreeg 6 mnd 50% korting
Bij studentmobiel.nl betaal ik slechts de normale prijs van 29,- eveneens 6mnd 50% korting en voor het toestel 72,-
Ik ben toch niet gek zei ik.... als ik nu ja zegt...:P
Kijk ook eens bij Belsimpel. Daar heb ik verlengd met BSW 200 voor 2 jaar en daar kreeg je de SGS 3 er gratis bij, en ook 50% korting de eerste 6 maanden + 300Mb data gratis per maand (totaal 500Mb)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Die 300MB data is niet gratis, ze hebben de abo's met 2,50 verhoogd omdat iedereen afhaakte op de 200MB standaard. De upgrade zit er nu standaard in.
Zo kan je ook nog 2x200MB erbij doen door de multisims, maar dat kost je wel 2x5=10 euro per maand extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanputten80
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15-09 10:53
Sailor89 schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 12:02:
gisteren gebeld door vodafone over mijn verlenging.
had van te voren weinig hoop in het gesprek maar blijkbaar zijn er toch dingen mogelijk.
kreeg uiteindelijk een sim only Bel+SMS+Web-2 Vaak 30 aangeboden.
225 minuten, onbeperkt smsen en 500 mb data voor 2 jaar 15 euro per maand.
het is op dit moment dus toch mogelijk een goedkoop simonly abonnement af te sluiten
Ik ben vandaag ook gebeld door Vodafone en heb ook dit abonnement gekozen. Ik krijg een standaard bevestigingsemail zonder tarieven of iets, geen idee waar ik het kan vinden.

Hopelijk klopt het geen wat er gezegd is...

15 Euro; 225 minuten, onbeperkt sms, 500 MB data en versneld internet is bijna te mooi om waar te zijn bij vodafone..Voor hetzelfde betaal ik nu 38 Euro

Gevonden:
https://directsales.vodafone.nl/vfsuperdeal/orderform/6069

[ Voor 4% gewijzigd door vanputten80 op 10-04-2013 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
jpg97 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 16:46:
[...]

Kijk ook eens bij Belsimpel. Daar heb ik verlengd met BSW 200 voor 2 jaar en daar kreeg je de SGS 3 er gratis bij, en ook 50% korting de eerste 6 maanden + 300Mb data gratis per maand (totaal 500Mb)!
Hm... vreemd, ik heb net gekeken, verlengen voor 2 jaar moet je wel een duurdere maandprijs betalen ipv de standaard 32,50 wil je het toestel gratis krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XIIITD
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12:01
Volgens mij denkt Vodafone echt dat de klanten gek zijn geworden. Heb het hele verhaal naar de klantenservice gestuurd incl. een klein prijsvergelijking. Hierop krijg je dan de reactie dat iedere provider zijn eigen prijzen en acties heeft en komt dan een kul verhaal dat er wel eens actie kunnen komen in april/mei maar ze hebben hier verder geen informatie over (zeg dan niets).

In de winkel krijg je daarna te horen dat je een prijsvechter vergelijkt met een A merk provider. Ik moet eerlijk zijn dat ik verder over de service en dekking van VF niets te klagen heb maar het gaat er bij mij niet in dat als je nu wil verlengen (iPhone 5) je voor €44,- p/m nog €269,- moet bijbetalen voor het toestel.

Ik denk dat ik maar overstap naar Tele 2 die voor 300 min/sms en 500mb 32,- p/m rekenen plus nog €110,- voor het toestel. Of €36,- p/m en €65,- voor 1000mb.

Ik ben bang voor VF dat ze hiermee de "oorlog" niet gaan winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

XIIITD schreef op donderdag 11 april 2013 @ 01:13:
Volgens mij denkt Vodafone echt dat de klanten gek zijn geworden. Heb het hele verhaal naar de klantenservice gestuurd incl. een klein prijsvergelijking. Hierop krijg je dan de reactie dat iedere provider zijn eigen prijzen en acties heeft en komt dan een kul verhaal dat er wel eens actie kunnen komen in april/mei maar ze hebben hier verder geen informatie over (zeg dan niets).

In de winkel krijg je daarna te horen dat je een prijsvechter vergelijkt met een A merk provider. Ik moet eerlijk zijn dat ik verder over de service en dekking van VF niets te klagen heb maar het gaat er bij mij niet in dat als je nu wil verlengen (iPhone 5) je voor €44,- p/m nog €269,- moet bijbetalen voor het toestel.

Ik denk dat ik maar overstap naar Tele 2 die voor 300 min/sms en 500mb 32,- p/m rekenen plus nog €110,- voor het toestel. Of €36,- p/m en €65,- voor 1000mb.

Ik ben bang voor VF dat ze hiermee de "oorlog" niet gaan winnen.
Ze zitten op ongeveer gelijke prijzen met KPN:

Vodafone RED €49 - onbeperkt bellen, smsen en 1GB data:

Abonnementskosten: €49 * 24 = €1176
Eenmalige kosten toestel: €85
Totaalprijs over 24 maanden: 1261

KPN met toestellease - onbeperkt bellen, smsen en 1GB data:

Abonnementskosten: €25 * 8 + €80 * 16 = €1480
Aansluitkosten: €30
Totaalprijs over 24 maanden: €1510

Echter, neem je bij KPN slechts 250min/sms dan wordt dit je kostenplaatje:

Abonnementskosten: €25 * 8 + €60 * 16 = €1160
Aansluitkosten: €30
Totaalprijs over 24 maanden: €1190

Hou wel in het achterhoofd dat je het toestel leased en hem dus aan het einde van je contractperiode van KPN moet kopen of weer in moet leveren.

Eigenlijk valt Vodafone dus nog wel mee vergeleken met KPN 8)7 T-Mobile heeft ook aangekondigd nieuwe abonnementen te zullen gaan introduceren, het kartel heeft weer wat te doen in elk geval ;) Ik verwacht niet dat de dingen daar goedkoper zullen worden :)

[ Voor 4% gewijzigd door MensionXL op 11-04-2013 10:03 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
Wat mij verteld werd via de gewone klantenservice (0800 0200 056) was dat de Loyalty afdeling zat op nummer 0900 0940 - optie 2, optie 3. Wat neerkomt op de afdeling opzeggingen.
Blijkbaar moet je dus willen opzeggen om een 'persoonlijk' aanbod te krijgen.

Kosten zijn 45 €ct/gesprek trouwens.

Ga me eens oriënteren op Tele2, ken helaas niemand die het heeft. Of dat een goed teken is? :|
Lijkt me een heel strakke aanbieding via GSMWeb.nl => 500min/sms + 500MB + S3 voor € 27,75 per maand gehele looptijd. Alleen lees ik niet veel goeds over de dekking van Tele2, vooral niet qua internet.

[ Voor 20% gewijzigd door Danny the dog op 11-04-2013 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Danny the dog schreef op donderdag 11 april 2013 @ 10:45:
[...]

Wat mij verteld werd via de gewone klantenservice (0800 0200 056) was dat de Loyalty afdeling zat op nummer 0900 0940 - optie 2, optie 3. Wat neerkomt op de afdeling opzeggingen.

Ga me eens oriënteren op Tele2, ken helaas niemand die het heeft. Of dat een goed teken is? :|
Lijkt me een heel strakke aanbieding via GSMWeb.nl => 500min/sms + 500MB + S3 voor € 27,75 per maand gehele looptijd. Alleen lees ik niet veel goeds over de dekking van Tele2, vooral niet qua internet.
Tele2 maakt gebruik van het T-Mobile netwerk. Voor actuele Tele2 problemen kun je het beste hier kijken: https://forum.tele2.nl/netwerk-181/ ;)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 23:58
MensionXL schreef op donderdag 11 april 2013 @ 10:01:
[...]
Eigenlijk valt Vodafone dus nog wel mee vergeleken met KPN 8)7 T-Mobile heeft ook aangekondigd nieuwe abonnementen te zullen gaan introduceren, het kartel heeft weer wat te doen in elk geval ;) Ik verwacht niet dat de dingen daar goedkoper zullen worden :)
Wat betreft onbeperkt bellen is Vodafone niet slecht. Maar het probleem is dat steeds meer mensen niet zoveel bellen maar wel meer data gebruiken.

Voor mij wordt Hi weer interessant omdat ik er Spotify bij krijg. Kost het me nog "maar" 44 euro per maand om een Iphone te leasen met 2GB data en 150 min\sms...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
kw_nl schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 09:11:
[...]
Wat betreft onbeperkt bellen is Vodafone niet slecht. Maar het probleem is dat steeds meer mensen niet zoveel bellen maar wel meer data gebruiken.

Voor mij wordt Hi weer interessant omdat ik er Spotify bij krijg. Kost het me nog "maar" 44 euro per maand om een Iphone te leasen met 2GB data en 150 min\sms...
44 Euro voor een 'paar' belminuten vind ik los van de databundel gruwelijk duur. (niet persoonlijk bedoeld, t is de schuld van de telcom's)
Je least de iPhone ook nog eens waardoor hij niet van jou is.

Weet niet of je een iPhone 4, 4S of 5 huurt, maar het wordt steeds interessanter een toestel los te kopen (afschrijven over looptijd) icm een sim-only. Het jammere is wel dat data zo ontzettend duur is meestal.

Niet iedereen wil echter weinig minuten en veel data. De constructies zoals Telfort of Tele2 ze hanteert zijn m.i. beter: stel je pakket zelf samen.

Wellicht leuk voor mensen die toch op het Vodafone netwerk willen blijven:
Via GSMwijzer.nl zelfs bij een sim-only nog korting op de aanschaf van meer toestellen dan HN zelf aanbiedt. Een S3 kost bijv. 'maar' € 235,- bij een sim-only met 275min/sms +500MB a € 16,75/mnd.
Komt neer op ca. € 26,55/mnd over 2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Die HN combi via GSMwijzer heb ik al vaker neergezet, vooralsnog één van de voordeligste. Ook Ben is niet duur met 300min 500MB of 1GB. Die komen zelfs nog iets goedkoper uit, maar hebben slechtere voorwaarden dan Hollandse Nieuwe.

PDAshop heeft ook een constructie met maandelijks betalen voor bij je toestel, net als Vodafone. Toestel is dus wel gelijk van jou, maar je krijgt een opslag op je abo voor 24 maanden. Door de korting is dat bedrag niet zo hoog, uiteindelijk zit je met de 12 euro p.m. extra variant (waar je weer 10 euro korting op krijgt) maar net iets boven GSMWijzer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rahoel
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-06 11:28
Ik overweeg juist een Red abonnement. Ik heb wat pagina's reacties gelezen, maar daar wordt vooral afgegeven op de prijzen.

Ik heb nu een aanbieding liggen via GSMWijzer voor de HTC One, ongeveer 250 euro bijbetalen voor 2 jaar met abo prijs jaar1 van 23,50 en in jaar2 47 euro. databundel 4GB en snelheid 14Mbps. Ik vind vooral de bijbetaling veel, maar is overkomelijk.

Voor Red betaal ik voor 2 jr 182 voor het toestel en 49 voor het abonnement (1G/28Mbps), of Red Super 169 en 60 voor het abonnement, maar dan wel met 1G/42 Mbps.

Wat mij aantrekt van de Red abo is de snelheid. Ik wil niet 2 jr aan een abo vastzitten met 14Mbps terwijl het allemaal al 2 jr veel sneller kan.

Is er iemand die ervaring heeft met de snelheid van de Red abonnementen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Het blijven gewoon de VF snelheden. Hollandse Nieuwe haalt ook 14. En wat wou je doen met 1,5 MB/s op een bepaalde plek in NL? Je hebt maar 1 GB limiet. Red Super heeft pas na het uitrollen van 4G die snelheid, dus de komende twee jaar heb je daar nog niet veel aan, tenzij je in één van de grote steden woont. Je hebt binnen 20 minuten de datahoeveelheid van Super er al doorheen gejaagd op topsnelheid, dus hoe nuttig is het?

Verwacht nog een addertje trouwens, veel abonnementen worden pas aangemeld als het toestel binnen is. Het kan dus goed zijn dat je abo niet meer leverbaar is met je toestel.
Enne 1096 vs. 1.358 of 1609 vind ik wel een enorm verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rahoel
Dank Sjon. Niet bij stilgestaan, maar met deze datalimieten heeft hoge snelheid niet zo veel zin. Zelfs met 14 Mbps heb je maar 38 minuten.

De bedragen kwamen me al bekend voor, maar zie nu dat jij het ook berekend hebt. Ik ben overtuigd. Ga dus voor het 'oude' abo van Vodafone. Gelukkig de contracten etc al voor 1 april getekend, Nu ff betalen en kan die preorder van de HTC One uitgevoerd worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik heb een hele excel op standby voor de S4 en Note2 omdat ik ook al mag verlengen. Nummerportatie pas mogelijk in mei, dus ik hou de markt scherp in de gaten. :p

Vraag echt na of het oude abonnement nog te doen is, je zal niet de eerste zijn die verzocht wordt een ander abo te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slechdt
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Rahoel schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 11:39:
Is er iemand die ervaring heeft met de snelheid van de Red abonnementen?
Die is minsters 10x lager dan aangegeven. Vind hier de door vodafone aangegeven praktische snelheden en doe dat waarschijnlijk nog maar eens door de helft.

http://www.vodafone.nl/za...en_dekking/dekkingskaart/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:16
(jarig!)
Er zou toch een red komen voor ook in buitenland bellen/ data voor particulieren?
Is daar al wat van bekend? Zie niks op de website...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Staat op het Vodafone forum. Moet 82 euro per maand gaan kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:31

robertwebbe

Robert Webbe

Of 72 als sim only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik ben ook in afwachting van dat RED abo wat onbeperkt bellen in het buitenland toestaat.
Indien er ook onbeperkt naar buitenlandse Vodafone nummers kan worden gebeld neem ik hem meteen, maar dat zal wel niet.

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Apache4u schreef op woensdag 17 april 2013 @ 11:26:
Ik ben ook in afwachting van dat RED abo wat onbeperkt bellen in het buitenland toestaat.
Indien er ook onbeperkt naar buitenlandse Vodafone nummers kan worden gebeld neem ik hem meteen, maar dat zal wel niet.
volgens mij wel toch?

http://www.vodafone.nl/za...biel_bellen/abonnementen/

volgens mij wordt dat abonnement hetzelfde als de zakelijke versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rahoel
Senor Sjon schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 14:14:
Vraag echt na of het oude abonnement nog te doen is, je zal niet de eerste zijn die verzocht wordt een ander abo te kiezen.
Zucht. Werd vandaag dus gebeld door GSMWijzer. Ze kunnen mijn contract nu pas verwerken omdat de HTC One morgen komt, alleen mijn gekozen abo vorm bestaat niet meer, en of ik ff een andere abo wil kiezen. 8)7 . Definitie van contract is ook niet meer wat het geweest is...

Dus toch maar een jaarcontract Red super genomen. Tenminste, denk en vergelijk nog wat na voordat ik em terugstuur. 60 euro per maand!

-Edit/toevoeging-
Een afweging was ook dat ik in Amsterdam woon, dus kan al snel gebruik maken van 4G. Bij browsen wordt dezelfde hoeveelheid gebruikt, alleen door hogere snelheid dus veel sneller getoond.

[ Voor 13% gewijzigd door Rahoel op 17-04-2013 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rahoel
Slechdt schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 22:00:
[...]

Die is minsters 10x lager dan aangegeven. Vind hier de door vodafone aangegeven praktische snelheden en doe dat waarschijnlijk nog maar eens door de helft.

http://www.vodafone.nl/za...en_dekking/dekkingskaart/
Dank voor het vermelden van de kaart. Zelfs in Amsterdam is er best veel verschil in dekking. Het meeste is 4G, maar je hebt zelfs zones met 80-120 kbps in het centrum :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Rahoel schreef op woensdag 17 april 2013 @ 22:00:
[...]

Zucht. Werd vandaag dus gebeld door GSMWijzer. Ze kunnen mijn contract nu pas verwerken omdat de HTC One morgen komt, alleen mijn gekozen abo vorm bestaat niet meer, en of ik ff een andere abo wil kiezen. 8)7 . Definitie van contract is ook niet meer wat het geweest is...

Dus toch maar een jaarcontract Red super genomen. Tenminste, denk en vergelijk nog wat na voordat ik em terugstuur. 60 euro per maand!

-Edit/toevoeging-
Een afweging was ook dat ik in Amsterdam woon, dus kan al snel gebruik maken van 4G. Bij browsen wordt dezelfde hoeveelheid gebruikt, alleen door hogere snelheid dus veel sneller getoond.
Een "I told you so" is wel van toepassing. ;)

Ik denk dat Vodafone afwacht wat T-Mobile gaat brengen per 1 mei. Dat zou in ieder geval geen lease zijn volgens het T-Mobileforum. Maar het is schraal in telecom land. De enige goede aanbiedingen zijn de shopopeningen van T-Mobile op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Niet online
Ik heb even met vodafone gebeld, en de Red Plus abo's zijn inderdaad te krijgen.
Sim Only voor 72 euro, zoals ook al eerder hier aangegeven.
Ik verbaasde me erover dat volgens de medewerker dit abonnement ook onbeperkt bellen naar nummers in de voordeellanden omvat. Mijn vriendin woont op Cyprus (en heeft een cypriotisch nummer) en dit zou mij dus een aanzienlijke kostenbesparing per maand opleveren. Ik kan het dus bijna niet geloven.

Hier op het forum hoor ik allerlei mensen over aanbiedingen die vodafone zou doen aan trouwe klanten. Hoe krijg ik dit voor elkaar? Ik heb het via de medewerker geprobeerd die ik aan de lijn kreeg, maar hij kon me dit abo alleen voor de standaardprijs van 72 euro aanbieden. Welke route te bewandelen voor leuke kortingen?

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
Apache4u schreef op donderdag 18 april 2013 @ 11:40:
Ik heb even met vodafone gebeld, en de Red Plus abo's zijn inderdaad te krijgen.
Ik verbaasde me erover dat volgens de medewerker dit abonnement ook onbeperkt bellen naar nummers in de voordeellanden omvat. Mijn vriendin woont op Cyprus (en heeft een cypriotisch nummer) en dit zou mij dus een aanzienlijke kostenbesparing per maand opleveren. Ik kan het dus bijna niet geloven.

Hier op het forum hoor ik allerlei mensen over aanbiedingen die vodafone zou doen aan trouwe klanten. Hoe krijg ik dit voor elkaar? Ik heb het via de medewerker geprobeerd die ik aan de lijn kreeg, maar hij kon me dit abo alleen voor de standaardprijs van 72 euro aanbieden. Welke route te bewandelen voor leuke kortingen?
Om met een wijs man te spreken... scroll ff omhoog.. ;)
(ofja, nou zet ik t toch al hieronder neer)
Danny the dog schreef op donderdag 11 april 2013 @ 10:45:
[...]

[...]
Komt er op neer dat je van plan moet zijn om op te zeggen, vanwege je ontevredenheid oid.
Verwacht echter een teleurstellende korting, áls je al een aanbod krijgt.

Trouwens... Skype en dat soort voip programma's / apps zijn geen optie voor je contact met Cyprus?

[ Voor 3% gewijzigd door Danny the dog op 18-04-2013 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Niet online
Jawel, we skypen wat af.. Maar als ik vanuit mijn werk kom en in de file sta wil ik nog wel eens vermaakt worden en ga dan maar bellen ;-). En Skype kost ook geld als je naar een mobiel (buitenlands) nummer belt. Dank voor de tip! Ik zit nu op CY dus kan een 0900 nummer niet bellen, zal ik doen zodra ik in NL ben.
Wijs man, bedankt ;-).

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

Volgens mij doet VF veel met VoIP en dergelijke tegenwoordig want toen ik in Japan zat, had ik die dag voordeelblox en als ik naar NL belde kreeg men een +81 nummer te zien.
Dan kunnen ze de kosten naar en vanuit het buitenland bellen toch relatief laag houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

ArcticWolf schreef op donderdag 18 april 2013 @ 12:10:
[...]

Volgens mij doet VF veel met VoIP en dergelijke tegenwoordig want toen ik in Japan zat, had ik die dag voordeelblox en als ik naar NL belde kreeg men een +81 nummer te zien.
Dan kunnen ze de kosten naar en vanuit het buitenland bellen toch relatief laag houden.
In principe is met elk caller ID uit te bellen zonder dat je op dat moment die telefoon bij je moet hebben (bij Voipbuster kan dit ook). Ik denk dus dat het een foutje is, normaal gesproken zal gewoon je eigen nummer aan de andere kant van de wereld erop komen te staan ;)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Apache4u schreef op donderdag 18 april 2013 @ 12:02:
Jawel, we skypen wat af.. Maar als ik vanuit mijn werk kom en in de file sta wil ik nog wel eens vermaakt worden en ga dan maar bellen ;-). En Skype kost ook geld als je naar een mobiel (buitenlands) nummer belt. Dank voor de tip! Ik zit nu op CY dus kan een 0900 nummer niet bellen, zal ik doen zodra ik in NL ben.
Wijs man, bedankt ;-).
Skype op je Smartphone werkt prima! Ik gebruik het bijna dagelijks onderweg naar huis (heb nog een goed ouderwets unlimited data abo dat ik koester :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:03
Vraag dit nog even goed na, volgens mij kun je alleen van voordeelland naar voordeelland bellen en niet vanuit NL gratis naar voordeelland. Zo is het in ieder geval bij de Red Business abonnementen.

Logica was dat als je in Frankrijk bent je ook in datzelfde land zou kunnen bellen.

Ik moet bijvoorbeeld vaak naar Japan bellen, maar het abonnement is dan voordeliger in Duitsland, dan in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blup
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 19:08
XIIITD schreef op donderdag 11 april 2013 @ 01:13:
In de winkel krijg je daarna te horen dat je een prijsvechter vergelijkt met een A merk provider.
Alsjeblieft zeg _/-\o_
Ze leveren kwaliteit van een budget provider. Sinds de invoering van RED zijn alle oude abbo's terug geschroefd naar 3mbps. Viel mij gewoon op bij mijn eigen telefoon en mensen op facebook die op de 1 of andere dag allemaal klaagde over mobiel internet. Speedtestje gedaan, blijft exact steken op 3,0000. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik haal hier net 3600 met een bsw 275. Kan de cap zijn, maar die snelheid heb ik hier nog nooit gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
blup, ik haal nog wel boven de 3.6Mb met mijn Internet Maximaal bundel. Moest er overigens wel mijn internetinstellingen voor resetten want ik zat al een paar weken op een 384/128 snelheid te martelen. Woensdag in Den Haag nog even de 8Mbit aangetikt in speedtest, dus misschien voor jou ook van toepassing, even resetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:55
Mijn abo loopt ook op z'n eind. Ik heb 2 jaar geleden Vodafone B+S+W 150 abo met HTC Desire S afgesloten. Met 150 belminuten/sms en 1GB data voor 22,50 per maand 2 jaar lang en de telefoon gratis. Ik kreeg een brief thuis en later een telefoontje dat het Red abo van 49 euro per maand voor mij het beste aansluit bij mijn verbruik. Uhm... Ik ga nooit over mijn bundel heen.. 8)7 Dat heb ik dus ook duidelijk gemaakt aan de telefoon. Hij kon geen betere aanbieding geven. Afgesloten met de mededeling dat ze dan een klant kwijt zijn binnenkort. Dat zullen ze wel vaker horen nu..

En ik voeg de daad bij het woord want ik heb bij T-Mobile in Hoogezand een gratis Sony Xperia Z met iSmart 200 (200 belminuten, onbeperkt sms en 1,5GB snel internet, daarna langzaam internet) afgesloten voor 2 jaar lang 25,16 euro per maand.

Imho is dat nog een betere deal dan de Vodafone Sim only BSW Vaak aanbieden van 225 min, onbeperkt SMS en 500MB data (14.4mbit) voor 15euro. Daar moet je namelijk nog een telefoon bij kopen en voor die 10 euro verschil per maand met het abo van T-Mobile kun je geen Sony Xperia Z of iets dergelijks los kopen. pricewatch: Sony Xperia Z Zwart
Ook heb je een stuk minder data (1,5GB tegen 0,5GB) maar wel wat meer belminuten (200 tegen 225).

[ Voor 4% gewijzigd door LuPo op 21-04-2013 12:04 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
LuPo schreef op zondag 21 april 2013 @ 11:55:
Mijn abo loopt ook op z'n eind. Ik heb 2 jaar geleden Vodafone B+S+W 150 abo met HTC Desire S afgesloten. Met 150 belminuten/sms en 1GB data voor 22,50 per maand 2 jaar lang en de telefoon gratis. Ik kreeg een brief thuis en later een telefoontje dat het Red abo van 49 euro per maand voor mij het beste aansluit bij mijn verbruik. Uhm... Ik ga nooit over mijn bundel heen.. 8)7 Dat heb ik dus ook duidelijk gemaakt aan de telefoon. Hij kon geen betere aanbieding geven. Afgesloten met de mededeling dat ze dan een klant kwijt zijn binnenkort. Dat zullen ze wel vaker horen nu..

En ik voeg de daad bij het woord want ik heb bij T-Mobile in Hoogezand een gratis Sony Xperia Z met iSmart 200 (200 belminuten, onbeperkt sms en 1,5GB snel internet, daarna langzaam internet) afgesloten voor 2 jaar lang 25,16 euro per maand.

Imho is dat nog een betere deal dan de Vodafone Sim only BSW Vaak aanbieden van 225 min, onbeperkt SMS en 500MB data (14.4mbit) voor 15euro. Daar moet je namelijk nog een telefoon bij kopen en voor die 10 euro verschil per maand met het abo van T-Mobile kun je geen Sony Xperia Z of iets dergelijks los kopen. pricewatch: Sony Xperia Z Zwart
Ook heb je een stuk minder data (1,5GB tegen 0,5GB) maar wel wat meer belminuten (200 tegen 225).
Je zit inderdaad verkeerd, dus beter om dit via een prive berichtje te bespreken

[ Voor 5% gewijzigd door 13art op 22-04-2013 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Zoals ik hier boven al zei, niet hier.

[ Voor 84% gewijzigd door 13art op 22-04-2013 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
Interessant om hier ook te melden, (her)openingsacties op de RED abo's bij diverse filialen.
50% korting gedurende 24 maanden op de abo prijs.

\[25-04 > 27-04 Aanbieding] Vodafone Openingsacties

De marge is er dus blijkbaar wel. Power to you... nou... power to de dikke sigaren bij Vodafone.

[edit]
Zie dat Vodafone zelf ook 'onderzoekt' wat mensen van RED vinden:
http://forum.vodafone.nl/...an-Vodafone-Red/m-p/58972

[ Voor 20% gewijzigd door Danny the dog op 28-04-2013 02:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JF88
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-07-2021
De afgelopen week al meerdere keren door Vodafone gebeld over het verlengen van mijn abonnement. Waar ik twee weken geleden nog een Red aanbieding kreeg werd mij nu het volgende aangeboden, in combinatie met de HTC One:

Bel + SMS + Web (100 belminuten, onbeperkt sms en 500 mb internet)
(vergeten te vragen naar de 200 belminuten variant)

Voor 35 euro per maand en de eerste 6 maanden 17.50
Betaal dan wel eenmalig 150 euro voor het toestel.

Brengt het totaal op 885 over 2 jaar gezien. Ik begrijp dat het aantal belminuten voor andere waarschijnlijk aan de lage kant is (voor mij is dit voldoende) maar dit lijkt mij een betere aanbieding dan welk Red abonnement dan ook? Ik dacht zelf dat ze tegenwoordig geen aanbiedingen deden met de oude abonnementen. Morgen bellen ze terug en zal eens vragen wat het bel + sms + web 200 abonnement me gaat kosten.

Lijkt mij op zich geen slechte aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Vodafone openingsacties zijn nog beter ;) [Aanbieding] Vodafone Openingsacties

[ Voor 42% gewijzigd door CLB op 02-05-2013 17:14 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JF88
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-07-2021
Ja begrijp ik, echter als ik die wachtrijen zie. Mogelijk dat ik zaterdagochtend tijd heb om al vroeg in de ochtend in Den Haag bij de rij aan te sluiten (alleen het is vrij ver rijden en wss kleine kans dat de HTC One dan nog voorradig is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Laatst online: 03-09 14:14
JF88 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 17:11:
De afgelopen week al meerdere keren door Vodafone gebeld over het verlengen van mijn abonnement. Waar ik twee weken geleden nog een Red aanbieding kreeg werd mij nu het volgende aangeboden, in combinatie met de HTC One:

Bel + SMS + Web (100 belminuten, onbeperkt sms en 500 mb internet)
(vergeten te vragen naar de 200 belminuten variant)

Voor 35 euro per maand en de eerste 6 maanden 17.50
Betaal dan wel eenmalig 150 euro voor het toestel.

Brengt het totaal op 885 over 2 jaar gezien. Ik begrijp dat het aantal belminuten voor andere waarschijnlijk aan de lage kant is (voor mij is dit voldoende) maar dit lijkt mij een betere aanbieding dan welk Red abonnement dan ook? Ik dacht zelf dat ze tegenwoordig geen aanbiedingen deden met de oude abonnementen. Morgen bellen ze terug en zal eens vragen wat het bel + sms + web 200 abonnement me gaat kosten.

Lijkt mij op zich geen slechte aanbieding?
Moet zeggen dat ik dit ook erg interessant vind. Mijn abbo loopt over drie maandjes af dus ik ben ook al gebeld. Ik kom zelf van een 200 min / 1 GB abbo @ 35 p/m i.c.m. een SII. Had toen der tijd nog net een mooi abonnement kunnen afsluiten voordat de tarieven zo hard stegen.

Hoe dan ook ga ik er op achteruit. Zit nu te twijfelen over een sim-only abbo voor m'n SII, waar ik nog zeer tevreden mee ben... maar die aanbieding die ze jou hebben gedaan moet ik misschien maar eens naar informeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:33

FreakNL

Well do ya punk?

Sim only is sowieso voordeliger. Gewoon lekker via Friends&Family oid, en dan gewoon een telefoon kopen als je er zin in hebt. Houdt je maandlasten ook laag. Maargoed, dit is een eeuwige discussie. Als ik tegen vrienden zeg dat ze een telefoon op afbetaling hebben kijken ze me raar aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Jup, en terecht. Wat de SimOnly's zijn ook niet meer wat het geweest is. Ik krijg ze iig niet recht gerekend over 24 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

FreakNL schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 14:37:
Sim only is sowieso voordeliger. Gewoon lekker via Friends&Family oid, en dan gewoon een telefoon
kopen als je er zin in hebt. Houdt je maandlasten ook laag. Maargoed, dit is een eeuwige discussie.
Klopt ja, want wat je zegt klopt niet allemaal ;)
Met de huidige openingsacties bijvoorbeeld heb je onbeperkt bellen, smsen en 1GB data voor totaal €708,00 inc. een HTC One twv €600,00. Daar kan geen enkele sim-only + losse aanschaf tegenop natuurlijk :)

En ja die acties zijn tijdelijk, je hoeft misschien geen dure smartphone enzovoort enzovoort... dat kan :)

[ Voor 8% gewijzigd door CLB op 03-05-2013 14:47 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:33

FreakNL

Well do ya punk?

Mmm verschillen zijn minder groot dan ik dacht;

Vodafone abbo web 200 (200minuten, onbeperkt sms, 500mb, 3.6mbit, 2 jaar) + iphone5 = 405 eenmalig + 24 maanden *25,19 = 1009

Vodafone sim only web vaak (225 minuten, onberpkt sms, 500mb, 7,2mbit, 2 jaar) = 24 maanden * 15 = 360

1009-360 = 649. Voor 649 heb je wel een iPhone 5 ergens tegenwoordig.. Dat zou ik zelf liever kiezen, al is het maar om lagere maandlasten te hebben.

Maar ik dacht dat de verschillen groter zouden zijn. En als er dan ook nog acties zijn (zie hierboven) is het helemaal voordeliger...

Dit artikel:
nieuws: Veel gebruikers goedkoper uit met sim-only

Is dus al niet meer relevant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polen
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-08 11:51
Hoi.

Iets vaags. Ik heb Red, 1GB data dus en ging daar vorige maand overheen. Niks boeiends, kan gebeuren.
Nu staat er deze maand, zowel op de website als op de app, opeens:
Starttegoed Data 1843 Mb Gebruikt 312 Mb 11 resterende dagen (t/m 30 Juni 2013 ) Tegoed 1531 Mb
Bij beide overzichten staat ook dat m'n abo gewoon 1GB data heeft.

Wat is dit precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Polen schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 21:15:
Hoi.

Iets vaags. Ik heb Red, 1GB data dus en ging daar vorige maand overheen. Niks boeiends, kan gebeuren.
Nu staat er deze maand, zowel op de website als op de app, opeens:

[...]

Bij beide overzichten staat ook dat m'n abo gewoon 1GB data heeft.

Wat is dit precies?
Alle nieuwe en huidige RED abonnee's krijgen sinds 3 juni voor dezelfde prijs 2 GB data per maand i.p.v. 1 GB. Toch aardig van Vodafone? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polen
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-08 11:51
O wauw. Heel chill!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:23

JB

Cédric roelt!

Misschien kijk ik er echt overheen maar ik heb sinds kort een Vodafone Red Essential abbo. Voorheen had ik ook een Vodafone abbo en kon ik gratis bellen naar andere Vodafone klanten. Is dit ook het geval bij de Red Essential variant :?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hetisookwat
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 21:35
Ik heb een vraag. Mijn nummer zit nu al een flink aantal jaar bij Vodafone en heeft een aantal abonnementen doorstaan. Nu vraag ik me af of er iets van een "speciale deal" te regelen valt bij verlenging omdat ik al zo'n tijd een loyale klant ben.

Iemand enig idee?

• Abz87
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-09 20:59
Je krijgt bij het verlengen van je abonnement extra korting (2 euro p/m uit mijn hoofd).

• Señor Sjon
Of je kan een F&F lospeuteren, dat doen ze ook weleens.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
Het vragen om Vodafone Friends and Family codes is niet toegestaan!