Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:25
Rahoel schreef op woensdag 17 april 2013 @ 22:00:
[...]

Zucht. Werd vandaag dus gebeld door GSMWijzer. Ze kunnen mijn contract nu pas verwerken omdat de HTC One morgen komt, alleen mijn gekozen abo vorm bestaat niet meer, en of ik ff een andere abo wil kiezen. 8)7 . Definitie van contract is ook niet meer wat het geweest is...

Dus toch maar een jaarcontract Red super genomen. Tenminste, denk en vergelijk nog wat na voordat ik em terugstuur. 60 euro per maand!

-Edit/toevoeging-
Een afweging was ook dat ik in Amsterdam woon, dus kan al snel gebruik maken van 4G. Bij browsen wordt dezelfde hoeveelheid gebruikt, alleen door hogere snelheid dus veel sneller getoond.
Een "I told you so" is wel van toepassing. ;)

Ik denk dat Vodafone afwacht wat T-Mobile gaat brengen per 1 mei. Dat zou in ieder geval geen lease zijn volgens het T-Mobileforum. Maar het is schraal in telecom land. De enige goede aanbiedingen zijn de shopopeningen van T-Mobile op dit moment.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik heb even met vodafone gebeld, en de Red Plus abo's zijn inderdaad te krijgen.
Sim Only voor 72 euro, zoals ook al eerder hier aangegeven.
Ik verbaasde me erover dat volgens de medewerker dit abonnement ook onbeperkt bellen naar nummers in de voordeellanden omvat. Mijn vriendin woont op Cyprus (en heeft een cypriotisch nummer) en dit zou mij dus een aanzienlijke kostenbesparing per maand opleveren. Ik kan het dus bijna niet geloven.

Hier op het forum hoor ik allerlei mensen over aanbiedingen die vodafone zou doen aan trouwe klanten. Hoe krijg ik dit voor elkaar? Ik heb het via de medewerker geprobeerd die ik aan de lijn kreeg, maar hij kon me dit abo alleen voor de standaardprijs van 72 euro aanbieden. Welke route te bewandelen voor leuke kortingen?

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:42
Apache4u schreef op donderdag 18 april 2013 @ 11:40:
Ik heb even met vodafone gebeld, en de Red Plus abo's zijn inderdaad te krijgen.
Ik verbaasde me erover dat volgens de medewerker dit abonnement ook onbeperkt bellen naar nummers in de voordeellanden omvat. Mijn vriendin woont op Cyprus (en heeft een cypriotisch nummer) en dit zou mij dus een aanzienlijke kostenbesparing per maand opleveren. Ik kan het dus bijna niet geloven.

Hier op het forum hoor ik allerlei mensen over aanbiedingen die vodafone zou doen aan trouwe klanten. Hoe krijg ik dit voor elkaar? Ik heb het via de medewerker geprobeerd die ik aan de lijn kreeg, maar hij kon me dit abo alleen voor de standaardprijs van 72 euro aanbieden. Welke route te bewandelen voor leuke kortingen?
Om met een wijs man te spreken... scroll ff omhoog.. ;)
(ofja, nou zet ik t toch al hieronder neer)
Danny the dog schreef op donderdag 11 april 2013 @ 10:45:
[...]

Wat mij verteld werd via de gewone klantenservice (0800 0200 056) was dat de Loyalty afdeling zat op nummer 0900 0940 - optie 2, optie 3. Wat neerkomt op de afdeling opzeggingen.
Blijkbaar moet je dus willen opzeggen om een 'persoonlijk' aanbod te krijgen.

Kosten zijn 45 €ct/gesprek trouwens.
[...]
Komt er op neer dat je van plan moet zijn om op te zeggen, vanwege je ontevredenheid oid.
Verwacht echter een teleurstellende korting, áls je al een aanbod krijgt.

Trouwens... Skype en dat soort voip programma's / apps zijn geen optie voor je contact met Cyprus?

[ Voor 3% gewijzigd door Danny the dog op 18-04-2013 11:56 ]

Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Jawel, we skypen wat af.. Maar als ik vanuit mijn werk kom en in de file sta wil ik nog wel eens vermaakt worden en ga dan maar bellen ;-). En Skype kost ook geld als je naar een mobiel (buitenlands) nummer belt. Dank voor de tip! Ik zit nu op CY dus kan een 0900 nummer niet bellen, zal ik doen zodra ik in NL ben.
Wijs man, bedankt ;-).

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

Volgens mij doet VF veel met VoIP en dergelijke tegenwoordig want toen ik in Japan zat, had ik die dag voordeelblox en als ik naar NL belde kreeg men een +81 nummer te zien.
Dan kunnen ze de kosten naar en vanuit het buitenland bellen toch relatief laag houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

ArcticWolf schreef op donderdag 18 april 2013 @ 12:10:
[...]

Volgens mij doet VF veel met VoIP en dergelijke tegenwoordig want toen ik in Japan zat, had ik die dag voordeelblox en als ik naar NL belde kreeg men een +81 nummer te zien.
Dan kunnen ze de kosten naar en vanuit het buitenland bellen toch relatief laag houden.
In principe is met elk caller ID uit te bellen zonder dat je op dat moment die telefoon bij je moet hebben (bij Voipbuster kan dit ook). Ik denk dus dat het een foutje is, normaal gesproken zal gewoon je eigen nummer aan de andere kant van de wereld erop komen te staan ;)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Apache4u schreef op donderdag 18 april 2013 @ 12:02:
Jawel, we skypen wat af.. Maar als ik vanuit mijn werk kom en in de file sta wil ik nog wel eens vermaakt worden en ga dan maar bellen ;-). En Skype kost ook geld als je naar een mobiel (buitenlands) nummer belt. Dank voor de tip! Ik zit nu op CY dus kan een 0900 nummer niet bellen, zal ik doen zodra ik in NL ben.
Wijs man, bedankt ;-).
Skype op je Smartphone werkt prima! Ik gebruik het bijna dagelijks onderweg naar huis (heb nog een goed ouderwets unlimited data abo dat ik koester :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:29
Vraag dit nog even goed na, volgens mij kun je alleen van voordeelland naar voordeelland bellen en niet vanuit NL gratis naar voordeelland. Zo is het in ieder geval bij de Red Business abonnementen.

Logica was dat als je in Frankrijk bent je ook in datzelfde land zou kunnen bellen.

Ik moet bijvoorbeeld vaak naar Japan bellen, maar het abonnement is dan voordeliger in Duitsland, dan in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blup
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 19:08
XIIITD schreef op donderdag 11 april 2013 @ 01:13:
In de winkel krijg je daarna te horen dat je een prijsvechter vergelijkt met een A merk provider.
Alsjeblieft zeg _/-\o_
Ze leveren kwaliteit van een budget provider. Sinds de invoering van RED zijn alle oude abbo's terug geschroefd naar 3mbps. Viel mij gewoon op bij mijn eigen telefoon en mensen op facebook die op de 1 of andere dag allemaal klaagde over mobiel internet. Speedtestje gedaan, blijft exact steken op 3,0000. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik haal hier net 3600 met een bsw 275. Kan de cap zijn, maar die snelheid heb ik hier nog nooit gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09 10:24
blup, ik haal nog wel boven de 3.6Mb met mijn Internet Maximaal bundel. Moest er overigens wel mijn internetinstellingen voor resetten want ik zat al een paar weken op een 384/128 snelheid te martelen. Woensdag in Den Haag nog even de 8Mbit aangetikt in speedtest, dus misschien voor jou ook van toepassing, even resetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:03
Mijn abo loopt ook op z'n eind. Ik heb 2 jaar geleden Vodafone B+S+W 150 abo met HTC Desire S afgesloten. Met 150 belminuten/sms en 1GB data voor 22,50 per maand 2 jaar lang en de telefoon gratis. Ik kreeg een brief thuis en later een telefoontje dat het Red abo van 49 euro per maand voor mij het beste aansluit bij mijn verbruik. Uhm... Ik ga nooit over mijn bundel heen.. 8)7 Dat heb ik dus ook duidelijk gemaakt aan de telefoon. Hij kon geen betere aanbieding geven. Afgesloten met de mededeling dat ze dan een klant kwijt zijn binnenkort. Dat zullen ze wel vaker horen nu..

En ik voeg de daad bij het woord want ik heb bij T-Mobile in Hoogezand een gratis Sony Xperia Z met iSmart 200 (200 belminuten, onbeperkt sms en 1,5GB snel internet, daarna langzaam internet) afgesloten voor 2 jaar lang 25,16 euro per maand.

Imho is dat nog een betere deal dan de Vodafone Sim only BSW Vaak aanbieden van 225 min, onbeperkt SMS en 500MB data (14.4mbit) voor 15euro. Daar moet je namelijk nog een telefoon bij kopen en voor die 10 euro verschil per maand met het abo van T-Mobile kun je geen Sony Xperia Z of iets dergelijks los kopen. pricewatch: Sony Xperia Z Zwart
Ook heb je een stuk minder data (1,5GB tegen 0,5GB) maar wel wat meer belminuten (200 tegen 225).

[ Voor 4% gewijzigd door LuPo op 21-04-2013 12:04 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
LuPo schreef op zondag 21 april 2013 @ 11:55:
Mijn abo loopt ook op z'n eind. Ik heb 2 jaar geleden Vodafone B+S+W 150 abo met HTC Desire S afgesloten. Met 150 belminuten/sms en 1GB data voor 22,50 per maand 2 jaar lang en de telefoon gratis. Ik kreeg een brief thuis en later een telefoontje dat het Red abo van 49 euro per maand voor mij het beste aansluit bij mijn verbruik. Uhm... Ik ga nooit over mijn bundel heen.. 8)7 Dat heb ik dus ook duidelijk gemaakt aan de telefoon. Hij kon geen betere aanbieding geven. Afgesloten met de mededeling dat ze dan een klant kwijt zijn binnenkort. Dat zullen ze wel vaker horen nu..

En ik voeg de daad bij het woord want ik heb bij T-Mobile in Hoogezand een gratis Sony Xperia Z met iSmart 200 (200 belminuten, onbeperkt sms en 1,5GB snel internet, daarna langzaam internet) afgesloten voor 2 jaar lang 25,16 euro per maand.

Imho is dat nog een betere deal dan de Vodafone Sim only BSW Vaak aanbieden van 225 min, onbeperkt SMS en 500MB data (14.4mbit) voor 15euro. Daar moet je namelijk nog een telefoon bij kopen en voor die 10 euro verschil per maand met het abo van T-Mobile kun je geen Sony Xperia Z of iets dergelijks los kopen. pricewatch: Sony Xperia Z Zwart
Ook heb je een stuk minder data (1,5GB tegen 0,5GB) maar wel wat meer belminuten (200 tegen 225).
Je zit inderdaad verkeerd, dus beter om dit via een prive berichtje te bespreken

[ Voor 5% gewijzigd door 13art op 22-04-2013 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Zoals ik hier boven al zei, niet hier.

[ Voor 84% gewijzigd door 13art op 22-04-2013 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:42
Interessant om hier ook te melden, (her)openingsacties op de RED abo's bij diverse filialen.
50% korting gedurende 24 maanden op de abo prijs.

\[25-04 > 27-04 Aanbieding] Vodafone Openingsacties

De marge is er dus blijkbaar wel. Power to you... nou... power to de dikke sigaren bij Vodafone.

[edit]
Zie dat Vodafone zelf ook 'onderzoekt' wat mensen van RED vinden:
http://forum.vodafone.nl/...an-Vodafone-Red/m-p/58972

[ Voor 20% gewijzigd door Danny the dog op 28-04-2013 02:13 ]

Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JF88
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-07-2021
De afgelopen week al meerdere keren door Vodafone gebeld over het verlengen van mijn abonnement. Waar ik twee weken geleden nog een Red aanbieding kreeg werd mij nu het volgende aangeboden, in combinatie met de HTC One:

Bel + SMS + Web (100 belminuten, onbeperkt sms en 500 mb internet)
(vergeten te vragen naar de 200 belminuten variant)

Voor 35 euro per maand en de eerste 6 maanden 17.50
Betaal dan wel eenmalig 150 euro voor het toestel.

Brengt het totaal op 885 over 2 jaar gezien. Ik begrijp dat het aantal belminuten voor andere waarschijnlijk aan de lage kant is (voor mij is dit voldoende) maar dit lijkt mij een betere aanbieding dan welk Red abonnement dan ook? Ik dacht zelf dat ze tegenwoordig geen aanbiedingen deden met de oude abonnementen. Morgen bellen ze terug en zal eens vragen wat het bel + sms + web 200 abonnement me gaat kosten.

Lijkt mij op zich geen slechte aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Vodafone openingsacties zijn nog beter ;) [Aanbieding] Vodafone Openingsacties

[ Voor 42% gewijzigd door CLB op 02-05-2013 17:14 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JF88
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-07-2021
Ja begrijp ik, echter als ik die wachtrijen zie. Mogelijk dat ik zaterdagochtend tijd heb om al vroeg in de ochtend in Den Haag bij de rij aan te sluiten (alleen het is vrij ver rijden en wss kleine kans dat de HTC One dan nog voorradig is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
JF88 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 17:11:
De afgelopen week al meerdere keren door Vodafone gebeld over het verlengen van mijn abonnement. Waar ik twee weken geleden nog een Red aanbieding kreeg werd mij nu het volgende aangeboden, in combinatie met de HTC One:

Bel + SMS + Web (100 belminuten, onbeperkt sms en 500 mb internet)
(vergeten te vragen naar de 200 belminuten variant)

Voor 35 euro per maand en de eerste 6 maanden 17.50
Betaal dan wel eenmalig 150 euro voor het toestel.

Brengt het totaal op 885 over 2 jaar gezien. Ik begrijp dat het aantal belminuten voor andere waarschijnlijk aan de lage kant is (voor mij is dit voldoende) maar dit lijkt mij een betere aanbieding dan welk Red abonnement dan ook? Ik dacht zelf dat ze tegenwoordig geen aanbiedingen deden met de oude abonnementen. Morgen bellen ze terug en zal eens vragen wat het bel + sms + web 200 abonnement me gaat kosten.

Lijkt mij op zich geen slechte aanbieding?
Moet zeggen dat ik dit ook erg interessant vind. Mijn abbo loopt over drie maandjes af dus ik ben ook al gebeld. Ik kom zelf van een 200 min / 1 GB abbo @ 35 p/m i.c.m. een SII. Had toen der tijd nog net een mooi abonnement kunnen afsluiten voordat de tarieven zo hard stegen.

Hoe dan ook ga ik er op achteruit. Zit nu te twijfelen over een sim-only abbo voor m'n SII, waar ik nog zeer tevreden mee ben... maar die aanbieding die ze jou hebben gedaan moet ik misschien maar eens naar informeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:43

FreakNL

Well do ya punk?

Sim only is sowieso voordeliger. Gewoon lekker via Friends&Family oid, en dan gewoon een telefoon kopen als je er zin in hebt. Houdt je maandlasten ook laag. Maargoed, dit is een eeuwige discussie. Als ik tegen vrienden zeg dat ze een telefoon op afbetaling hebben kijken ze me raar aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Jup, en terecht. Wat de SimOnly's zijn ook niet meer wat het geweest is. Ik krijg ze iig niet recht gerekend over 24 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

FreakNL schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 14:37:
Sim only is sowieso voordeliger. Gewoon lekker via Friends&Family oid, en dan gewoon een telefoon
kopen als je er zin in hebt. Houdt je maandlasten ook laag. Maargoed, dit is een eeuwige discussie.
Klopt ja, want wat je zegt klopt niet allemaal ;)
Met de huidige openingsacties bijvoorbeeld heb je onbeperkt bellen, smsen en 1GB data voor totaal €708,00 inc. een HTC One twv €600,00. Daar kan geen enkele sim-only + losse aanschaf tegenop natuurlijk :)

En ja die acties zijn tijdelijk, je hoeft misschien geen dure smartphone enzovoort enzovoort... dat kan :)

[ Voor 8% gewijzigd door CLB op 03-05-2013 14:47 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:43

FreakNL

Well do ya punk?

Mmm verschillen zijn minder groot dan ik dacht;

Vodafone abbo web 200 (200minuten, onbeperkt sms, 500mb, 3.6mbit, 2 jaar) + iphone5 = 405 eenmalig + 24 maanden *25,19 = 1009

Vodafone sim only web vaak (225 minuten, onberpkt sms, 500mb, 7,2mbit, 2 jaar) = 24 maanden * 15 = 360

1009-360 = 649. Voor 649 heb je wel een iPhone 5 ergens tegenwoordig.. Dat zou ik zelf liever kiezen, al is het maar om lagere maandlasten te hebben.

Maar ik dacht dat de verschillen groter zouden zijn. En als er dan ook nog acties zijn (zie hierboven) is het helemaal voordeliger...

Dit artikel:
nieuws: Veel gebruikers goedkoper uit met sim-only

Is dus al niet meer relevant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polen
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-08 11:51
Hoi.

Iets vaags. Ik heb Red, 1GB data dus en ging daar vorige maand overheen. Niks boeiends, kan gebeuren.
Nu staat er deze maand, zowel op de website als op de app, opeens:
Starttegoed Data 1843 Mb Gebruikt 312 Mb 11 resterende dagen (t/m 30 Juni 2013 ) Tegoed 1531 Mb
Bij beide overzichten staat ook dat m'n abo gewoon 1GB data heeft.

Wat is dit precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Polen schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 21:15:
Hoi.

Iets vaags. Ik heb Red, 1GB data dus en ging daar vorige maand overheen. Niks boeiends, kan gebeuren.
Nu staat er deze maand, zowel op de website als op de app, opeens:

[...]

Bij beide overzichten staat ook dat m'n abo gewoon 1GB data heeft.

Wat is dit precies?
Alle nieuwe en huidige RED abonnee's krijgen sinds 3 juni voor dezelfde prijs 2 GB data per maand i.p.v. 1 GB. Toch aardig van Vodafone? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polen
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-08 11:51
O wauw. Heel chill!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:46

JB

Cédric roelt!

Misschien kijk ik er echt overheen maar ik heb sinds kort een Vodafone Red Essential abbo. Voorheen had ik ook een Vodafone abbo en kon ik gratis bellen naar andere Vodafone klanten. Is dit ook het geval bij de Red Essential variant :?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hetisookwat
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:26
Ik heb een vraag. Mijn nummer zit nu al een flink aantal jaar bij Vodafone en heeft een aantal abonnementen doorstaan. Nu vraag ik me af of er iets van een "speciale deal" te regelen valt bij verlenging omdat ik al zo'n tijd een loyale klant ben.

Iemand enig idee?

• Abz87
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-09 20:59
Je krijgt bij het verlengen van je abonnement extra korting (2 euro p/m uit mijn hoofd).

• Señor Sjon
Of je kan een F&F lospeuteren, dat doen ze ook weleens.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
Het vragen om Vodafone Friends and Family codes is niet toegestaan!