Iedereen die een abonnement heeft die afloopt tussen half februari en begin mei kan hier zonder moeite van gebruik maken (uitgaande van actiedata bij de vestigingen en 60 dagen voor het einde van je abonnement verlengen).
Bovendien iedereen die een goedkoop abonnement heeft (en dus nog enigszins betaalbaar is om af te kopen; en dat je dat
lukt 
).
Verder iedereen met een opzegbaar sim-only en iedereen met prepaid.
Op een land met 17 miljoen mensen en geloof ik nog meer mobiele telefoons zijn dat er heel wat.
(Plus het is tegenwoordig zo dat iedereen het nieuwste van het nieuwste móet hebben tegen elke prijs)
Bovendien klinkt onbeperkt bellen, onbeperkt sms en veel (1GB) tot heel veel (4GB) internet voor zo'n €30-3
5 hoogst aantrekkelijk in tijden waar je voor dat geld normaal gesproken blij mag zijn met zo'n 100 min en
500MB internet (o.i.d.).
Persoonlijk hoop ik dat deze actie voortgezet wordt (misschien wat beter geregeld) en dat de HTC ONE eindelijk goed leverbaar wordt over 2 weken.
Ik ben ook nog steeds benieuwd hoe het zit als je een paar uur in de rij hebt gestaan en je aan de beurt bent en je gewenste telefoon niet meer leverbaar is. Zou dat persoonlijk wel gigantisch zuur (nog zacht uitgedrukt) vinden...
[
Voor 8% gewijzigd door
Piet91 op 29-04-2013 01:10
]