Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-07 13:00
Je vergelijkt volgens mij een mappen structuur met filenamen met de wereld van bluesound en andere streamers: deze werken met de MP3 tags. De logica die jij opgebouwd hebt op basis van mappen en bestandsnamen, begrijpt bluesound niet, die kijkt enkel naar de mp3 tags. Als deze "verkeerd" staan, laat bluesound ze ook verkeerd zien. Je moet denk ik dus aan het taggen slaan, bijv. Door jouw gewenste logica te verwerken in de mp3 tags.

Of je moet de files benaderen via mappen op de bluesound en die logica blijven gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
^ Wat JAHRASTAFARI zegt.

Hoe je de tracks gepresenteerd krijgt, wordt bepaald door de tags die aan de nummers hangen. Het is echt een ellendige klus om dit goed voor elkaar te krijgen maar als je je bibliotheek eenmaal geordend hebt, kun je daar echt plezier aan hebben. Heb er vele uren aan gewerkt met dit gratis programma: downloads: TagScanner 6.0.5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
Idealiter ook nog een tagscanner die album art in een vast format (grootte) kan toevoegen. Tips zijn welkom voor dit laatste.... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

445033

Anoniem: 749835 schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 20:52:
Ik weet niet of dit hier de juiste site is om even mijn probleem te stellen, maar ik probeer het toch maar. Ik kocht enkele maanden geleden een bluesound node 2 en een netwerkschijf LACIE van 4 terrabite om al mijn nummers in op te slaan.
In de jaren 90 had ik het geweldige idee om van alle CD's die ik had, de hits chronologisch te plaatsen op CD-R schijfjes. Zo had ik meteen alle singles bij elkaar voor die ene keer dat ik eens op een verjaardagsfeestje moest gaan draaien. Ik heb vorige maand alle 102 dubbel-cd's naar MP3 omgezet om ze vervolgens te kunnen gebruiken op de bluesound. Ik voegde ook uitvoerder en titel toe, want gezien dit geen officiële cd's meer waren, kende bluesound ze niet.
Bij het overzetten van de LACIE-netwerkschijf naar bluesound merk ik nu denkele problemen.
Als ik mijn mappen nu opendoe (er staan ondertussen nog maar 10 200 nummers op) staan de nummers niet chronologisch op mijn bluesound, etrwijl ze wel op de netwerkschijf juist staan. (vb. ik lees nu: adams, bryan (can't stop this thing we started)/ABBA - ring ring/Arno - Je veux nager/Arbeid Adelt - De dag dat.../Aerosmith - I don't wanna miss .../) terwijl ik gewoon alles van elke artiest bij elkaar wil hebben.
Ik heb ook gemerkt dat mijn mappen vanaf de S problemen vertonen. Plots is er geen uitvoerder en titel meer maar krijg ik alleen nog lijsten met tracks. (5 keer track 1 achter elkaar, 5 keer track 2, ... dus niet meer te herkennen).
Weet iemand wat ik fout doe of wat ik hieraan kan doen?
(By the way... ik heb geen technische knobbel dus ik hoop op een vrij eenvoudige oplossing ;)
Alvast bedankt, Jan
Download MP3 Tag http://www.mp3tag.de/en/

Laad de cd vanuit map en tag vervolgens: Bestandsnaam (staat er meestal automatisch), Titel = titel van een nummer, Artiest, Album Artiest (kan leeg blijven MAAR BIJ VERZAMELALBUMS CONSEQUENT HIER "VARIOUS ARTISTS" INVULLEN. Tevens verzamelalbums op je harde schijf in een map Various Artists zetten anders gaat het mis!), Album = Albumnaam, Genre (niet teveel genres opbouwen anders wordt het een chaos), en bij dubbel cd's schijfnummer invullen zodat in Bluesound het tevoorschijn komt als 1 titel met daaronder de cd's. Plaatje invoegen en die mag niet groter zijn dan ik dacht 600kB en moet Jpeg zijn. Mocht je verwijderde mappen op je harde schijf ook onder de musicindex vallen vd Bluesound, deze eerst legen alvorens je opnieuw indexeert anders klopt je index weer niet.

Zit niks anders op dan zo te taggen want tot die tijd blijft het aanklooien. Vandaar dat ik al maanden ook push bij Bluesound om gewoon cd's af te kunnen spelen via de mappen functie. Nu ben je verplicht uren te gaan taggen. Ik heb hem nu denk ik 1,5 jaar en ben nog niet klaar. Er is meer in het leven dan uren taggen.

Hoop dat ik je een beetje op weg heb kunnen helpen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

445033

JAHRASTAFARI schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 08:33:
Idealiter ook nog een tagscanner die album art in een vast format (grootte) kan toevoegen. Tips zijn welkom voor dit laatste.... :D
Met MP3tag kan je zoeken naar de albumart onder: Tagbronnen, cover art. Tevens als albums bekend zijn kan je de complete tag ophalen onder tagbronnen. Ik gebruik MP3tag vooral bestaande meuk op mijn harde schijf of gedownloade flac's aan te passen.

Eigen cd's rippen met http://www.exactaudiocopy.de/ en die werkt ook met een database.

[ Voor 19% gewijzigd door 445033 op 18-03-2016 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:07

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Topicstarter
BluOS 2.0 is uit, zodra ik thuis ben slinger ik de update aan! *O*

Een hele waslijst met changes: https://helpdesk.bluesoun...8e531beb98580700eee19ecbd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeru117
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-06 13:25
Ik heb hier de update al gedraaid. Er zitten een paar leuke dingen in, maar ik vind de app vooral erg druk geworden met een andere lettertype/grootte en alle iconen.

Misschien is het even wennen, maar daar kom ik vanzelf wel achter. Gewoon muziek luisteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zware Unit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05 10:36
Nieuwe App 2.0 biedt geen hele spannende nieuwe zaken, maar de interface is wel een stuk vloeiender. Even tijdens het weekend wat meer mee spelen, maar de facelift ziet er prima uit.

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghwopi
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 03-06-2020
YES! Eindelijk! Ik ga nu direct uitpluizen of het eindelijk beter werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Niet online
Heb de update geïnstalleerd en het lijkt inderdaad net wat vloeiender te zijn. Over de nieuwe looks ben ik nog niet echt enthousiast; de oude iOS app vond ik mooier. Het zal vast een kwestie van wennen zijn. Verder zo snel nog een typo gezien in de interface; die zal er nog wel uitgehaald worden. Echt heel veel tijd om er mee te spelen heb ik nog niet gehad dus ben benieuwd of ik er op termijn blij van wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

445033

EINDELIJK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! We kunnen via Mappen een hele cd selecteren en afspelen! Voor een ieder die gek wordt van het taggen (ik dus ook) kunnen we nu gewoon net als iedere low budget speler muziek selecteren. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus

DaMarcus

Powered by

Topicstarter
S1NN3D schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 07:35:
Heb de update geïnstalleerd en het lijkt inderdaad net wat vloeiender te zijn. Over de nieuwe looks ben ik nog niet echt enthousiast; de oude iOS app vond ik mooier. Het zal vast een kwestie van wennen zijn. Verder zo snel nog een typo gezien in de interface; die zal er nog wel uitgehaald worden. Echt heel veel tijd om er mee te spelen heb ik nog niet gehad dus ben benieuwd of ik er op termijn blij van wordt.
Mocht je niet kunnen wennen aan de interface, de app van NAD werkt ook. Deze heeft dezelfde lay-out als de Bluesound-app heeft, zij het in een andere kleurstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghwopi
Ik ben in ieder geval al heeeel blij dat je nu fatsoenlijk de volgorde van je playlist kan aanpassen en nummers er uit kan halen. De vormgeving ben ik ook wel over te spreken. Toch zijn de schermen nog wel erg volgepropt. Het is een mooie update maaaarr er kan nog een hoop aan geknutseld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeru117
  • Laatst online: 30-06 13:25
En hopelijk maken ze die smartplay functie optioneel. Ik vind het erg irritant dat er meer nummers worden toegevoegd dan degene die ik selecteer. En als je maar 1 nummer wil toevoegen dan moet je dit via een extra menu doen. Dat vind ik eerder een downgrade ipv een upgrade.

Ik denk dat ze de eerste kritieken afwachten en dan (hopelijk) snel met een versie 2.1 komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

445033

Ik gebruik regelmatig de desktop app op mijn Laptop. Als ik mijn laptop uit sleepstand haal krijg ik altijd een foutmelding en moet ik de app afsluiten en opnieuw opstarten alvorens ik hem weer kan gebruiken. Had gehoopt dat het met update weg zou zijn. Helaas. Hebben meer hier last van en is het op te lossen? Ik kan de oorzaak niet achterhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghwopi
445033 schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 16:49:
Ik gebruik regelmatig de desktop app op mijn Laptop. Als ik mijn laptop uit sleepstand haal krijg ik altijd een foutmelding en moet ik de app afsluiten en opnieuw opstarten alvorens ik hem weer kan gebruiken. Had gehoopt dat het met update weg zou zijn. Helaas. Hebben meer hier last van en is het op te lossen? Ik kan de oorzaak niet achterhalen.
Heb je al eens contact opgenomen met de helpdesk van Bluesound? Erg behulpzame jongens weet ik uit ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

445033

Fritsvl schreef op zondag 27 maart 2016 @ 16:46:
[...]

Heb je al eens contact opgenomen met de helpdesk van Bluesound? Erg behulpzame jongens weet ik uit ervaring.
Behulpzaam? Niet echt want zij weten het antwoord niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghwopi
445033 schreef op zondag 27 maart 2016 @ 20:53:
[...]

Behulpzaam? Niet echt want zij weten het antwoord niet.
Hmm zonde, Ik heb met mijn mac nergens last van... Het zal ook wel een probleem zijn dat niet bij de Bluesound apparatuur ligt maar elders. In je netwerk bijvoorbeeld of de OS van je pc.

[ Voor 6% gewijzigd door Ghwopi op 01-04-2016 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvbo
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-07 08:53
Hoe bevalt de desktop app voor windows/osx? Ik heb altijd een Sonos Connect gehad, de desktop controller daarvan was waardeloos.. ik kan alleen niet zo veel terugvinden over die van Bluesound. Zijn er nog alternatieve desktop controllers beschikbaar, mocht die van Bluesound niet volstaan? Of heeft de bluesound een web interface?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
De OSX app is prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

445033

Fritsvl schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 18:46:
[...]

Hmm zonde, Ik heb met mijn mac nergens last van... Het zal ook wel een probleem zijn dat niet bij de Bluesound apparatuur ligt maar elders. In je netwerk bijvoorbeeld of de OS van je pc.
Zat dus niet in mijn laptop want na de laatste update is dit probleem ook opgelost. Ik ben eindelijk blij met de app. Dit in combinatie met spelen vanuit mappen en heb geen klachten meer. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

445033

mvbo schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 19:24:
Hoe bevalt de desktop app voor windows/osx? Ik heb altijd een Sonos Connect gehad, de desktop controller daarvan was waardeloos.. ik kan alleen niet zo veel terugvinden over die van Bluesound. Zijn er nog alternatieve desktop controllers beschikbaar, mocht die van Bluesound niet volstaan? Of heeft de bluesound een web interface?
Geen alternatieven, is een gesloten systeem. En geen web interface. Kan je gerust stellen. Hij werkt nu goed ( en klinkt beter dan een Sonos ;) Al zullen sommige zeggen, digitaal is digitaal maar weet uit ervaring dat dit niet zo is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gpdijks
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-06 18:44
Helaas kijk ik niet dagelijks op dit forum maar om enkele opmerkingen en vragen te beantwoorden. Je kan met Qobus sublime abonnement wel degelijk regelmatig 192/24 bit weergaves streamen (oa Coldplay de laatste) ook Daftpunk ( 88200/24 bit). Dat wil overigens alleen met een sublime abonnement,.

Overigens Tip! Je kan je goedkoop aboneren via Hifi.nl daar staat een waarde cheque en dan krijg je 25% korting. Qobus verrekend het zelfs nog keurig als je al een gewoon abonnement hebt.

Bij een hifi abonnement luister je in Flac en is de qualiteit vergelijkbaar met Tidal. Sublime is soms een stapje beter vooral bij klassiek, jazz en franstalige muziek.

Ga je de muziek vergelijken qua catalogus is Tidal met Rock, blues en soul de beste; Qobus met klassiek en Jazz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

445033

Moet zeggen, na de laatste update, ben ik helemaal happy met de functies. Ook werkt nu de Windows bediening feilloos (verbinding is gelijk terug na sleep laptop). De app op Android werkt ook sneller nu.

Heb nu alleen nog een luxe verzoekje ingediend bij Bluesound. Ik zou graag een fade in/out functie hebben tussen de nummers die je zelf kan instellen wbt lengte vd fade en aan of uit kan zetten. Ik heb dit op Player Pro op mijn telefoon en daar werkt het perfect op zodat er geen stiltes meer vallen tussen nummers. Benieuwd of ze er iets mee gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luukdekloe
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-01-2021
Blussound heeft inmiddels MQA geïntroduceerd via zijn laatste update.

Hoe kan ik hier nu gebruik van maken, ik heb een hifi Tidal abonnement en Tidal zou het moeten ondersteunen maar ik heb gene idee wat ik nu voor bestand afspeel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luukdekloe
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-01-2021
oke dat had ik niet gezien, dank je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
Of het allemaal zo geweldig en fantastisch is met MQA weet ik nog niet, ik lees verschillende verhalen overal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PVD66
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-07 17:11
Hallo allen, ook hier sinds kort een Node2 gebruiker :) Weet iemand toevallig of je in de BS app ergens kan zien met welke resolutie er gestreamd wordt? Ik kan het niet vinden ...

Samsung QE75Q9FN - NAD M17v2 - NAD M27 - Dali Helicon 400MKII Front - Dali Opticon Vokal Center - B&W Cinema 7 Surround - 4 x Atmos B&W CCM 663 RD - SVS SB-3000 -  Auralic Aries Mini - Ayre QB-9 DSD - Apple tv4 - Siltech - Audioquest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

445033

PVD66 schreef op zondag 05 juni 2016 @ 11:48:
Hallo allen, ook hier sinds kort een Node2 gebruiker :) Weet iemand toevallig of je in de BS app ergens kan zien met welke resolutie er gestreamd wordt? Ik kan het niet vinden ...
Resolutie? Stream je foto's? :+ Je bedoelt waarschijnlijk bitrate? Van welke streams bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PVD66
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-07 17:11
Ik bedoelde met "resolutie" high-resolution en dat wordt wel zeker in de audio wereld gebruikt ;-)
Met welke kwaliteit streamen bedoel ik 24bit/96kHz , 32bit/192kHz of 16bit/44.1kHz.

Samsung QE75Q9FN - NAD M17v2 - NAD M27 - Dali Helicon 400MKII Front - Dali Opticon Vokal Center - B&W Cinema 7 Surround - 4 x Atmos B&W CCM 663 RD - SVS SB-3000 -  Auralic Aries Mini - Ayre QB-9 DSD - Apple tv4 - Siltech - Audioquest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

445033

PVD66 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 19:41:
Ik bedoelde met "resolutie" high-resolution en dat wordt wel zeker in de audio wereld gebruikt ;-)
Met welke kwaliteit streamen bedoel ik 24bit/96kHz , 32bit/192kHz of 16bit/44.1kHz.
In de app op pc bijvoorbeeld. Op file gaan staan, rechtsmuisklik, technische details. Even uit het hoofd, staan er in de app op telefoon stippeltjes naast file, klikken en ook info te vinden.

[ Voor 12% gewijzigd door 445033 op 15-06-2016 16:26 ]

• Jasper1975
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:14
Nieuws van Bluesound! Soundbar en SUB:
http://www.bluesound.com/en-us/products/pulse-soundbar/?cl

• JAHRASTAFARI
Is die sub kast zo groot of de woofer zo klein?

Ik mis een goedkope (lees 200 euro) wireless bluesound speaker. En de pulse zou max 400 moeten kosten. Just my 2ct.

• Ghwopi
JAHRASTAFARI schreef op woensdag 14 september 2016 @ 15:31:

Ik mis een goedkope (lees 200 euro) wireless bluesound speaker. En de pulse zou max 400 moeten kosten. Just my 2ct.
Ik vrees dat dat er niet in zit. Als je naar de hele product range kijkt zie je dat ze inmiddels, voor alle producten die Sonos en Heos hebben, wel een alternatief hebben. Maar deze producten zijn allemaal een fors stuk duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper1975
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:14
JAHRASTAFARI schreef op woensdag 14 september 2016 @ 15:31:

Sterker nog whathifi.com heeft het over £999,-!
http://www.whathifi.com/n...lds-first-hi-res-soundbar
En dat is volgens mij zonder de Sub net als de Sonos. Wel heeft hij een fysieke sub out! Kan je je eigen sub op aansluiten!

• Moris
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-05 11:38
Zijn er hier ook gebruikers van De powerNode2 waar het volume sterk verschilt tussen Optisch IN en de netwerkbron? Wwanneer ik tussen de ingangen schakel is steeds schrikken, wat een volumeverschil toch :(
Nochtans staat de audio uitvoer van mijn tv (optical) fixen!

Ook vraag ik me af waarom je Spotify niet volledig in de BluOS kan bedienen en je steeds weer moet wisselen naar de app Spotify, lijkt me de naam Spotify Connect niet waardig te zijn :?
Gelukkig lijdt de audiokwaliteit er wel niet onder?

[ Voor 50% gewijzigd door Moris op 17-09-2016 17:23 ]

• Ghwopi
Moris schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 12:33:
Zijn er hier ook gebruikers van De powerNode2 waar het volume sterk verschilt tussen Optisch IN en de netwerkbron? Wwanneer ik tussen de ingangen schakel is steeds schrikken, wat een volumeverschil toch :(
Nochtans staat de audio uitvoer van mijn tv (optical) fixen!

Ook vraag ik me af waarom je Spotify niet volledig in de BluOS kan bedienen en je steeds weer moet wisselen naar de app Spotify, lijkt me de naam Spotify Connect niet waardig te zijn :?
Gelukkig lijdt de audiokwaliteit er wel niet onder?
Hoe heb je de volume regeling op je Powernode2 ingesteld staan, vast of variabel? Heb je dit probleem al eens opgezocht in het Help Center van Bluesound. Ze geven daar over het algemeen snel antwoord (en hopelijk ook een oplossing) op je vragen? https://support.bluesound.com/hc/en-us

• Moris
Fritsvl schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 22:29:
Hoe heb je de volume regeling op je Powernode2 ingesteld staan, vast of variabel? Heb je dit probleem al eens opgezocht in het Help Center van Bluesound. Ze geven daar over het algemeen snel antwoord (en hopelijk ook een oplossing) op je vragen? https://support.bluesound.com/hc/en-us
Het gaat hier wel om een PowerNode2 met een eigen ingebouwde versterker, dan kan je het volume voor alle bronnen/ingangen toch niet variabel of fixed zette, je zou hiermee de versterker opblazen 8)7

Bedoeling is om het volume tussen optical en netwerk naar eenzelfde geluidsniveau te brengen, zodat je tijdens het schakelen je geen bult schrikt :(

[ Voor 28% gewijzigd door Moris op 18-09-2016 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moris
Intussen ben ik wel aan de slag gegaan om dit te regelen via de presets...

Preset 1
- Naam: Optical
- Preset Muziek: bron -> Optische ingang
- Inclusief huidig volume: aan/uit

Preset 2
- Naam: Q-Music
- Preset Muziek: bron -> internet radio bv Q-Music

Helaas hier ook geen enkele mogelijkheid om het volume op een bron tussen het schakelen fixed te zetten, iets waar ik bij de Sonos Amp niet hinder van had :(
Ik zoek eigenlijk de mogelijkheid om net als bij een receiver het volume op de volgende manier te regelen

Bronnen:
- CD -> 30dB
- DVD -> 40dB
- TV -> 30dB
- Game -> 25dB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghwopi
Moris schreef op zondag 18 september 2016 @ 10:12:
Intussen ben ik wel aan de slag gegaan om dit te regelen via de presets...

Preset 1
- Naam: Optical
- Preset Muziek: bron -> Optische ingang

Preset 2
- Naam: Q-Music
- Preset Muziek: bron -> internet radio bv Q-Music

Helaas hier ook geen enkele mogelijkheid om het volume op een bron tussen het schakelen fixed te zetten, iets waar ik bij de Sonos Amp niet hinder van had :(
Ik zoek eigenlijk de mogelijkheid om net als bij een receiver het volume op de volgende manier te regelen

Bronnen:
- CD -> 30dB
- DVD -> 40dB
- TV -> 30dB
- Game -> 25dB
Ik heb het even getest met verschillende bronnen (lees: muziek van NAS en TuneIn). Ik heb hetzelfde probleem. De volumes zijn niet gelijk. Misschien eens een mail sturen naar Bluesound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moris
Fritsvl schreef op zondag 18 september 2016 @ 20:48:
Ik heb het even getest met verschillende bronnen (lees: muziek van NAS en TuneIn). Ik heb hetzelfde probleem. De volumes zijn niet gelijk. Misschien eens een mail sturen naar Bluesound.
Het ligt dus niet aan mijn apparaat, maar duidelijk binnenin de app.. die wel meer steken laat vallen.
Sinds augustus 2013 heeft men het nog steeds niet voor elkaar gekregen om het zoeken op artiest, albums, tracks, enz... op te lossen.
https://helpdesk.bluesoun...s/viewtopic.php?t=36&p=68

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghwopi
Moris schreef op zondag 18 september 2016 @ 21:57:
[...]

Het ligt dus niet aan mijn apparaat, maar duidelijk binnenin de app.. die wel meer steken laat vallen.
Sinds augustus 2013 heeft men het nog steeds niet voor elkaar gekregen om het zoeken op artiest, albums, tracks, enz... op te lossen.
https://helpdesk.bluesoun...s/viewtopic.php?t=36&p=68
De app laat zeker steken vallen, maar zo ook de app van Heos en Sonos. Hierin zie je ook dat verschillende functies niet naar behoren werken. Die apps werken misschien wel fijner, maar laten weer hun steken vallen op geluidskwaliteit. Ik heb eigenlijk pas 2 apps gezien waar ik echt vrolijk van werd. Dat waren die van Moon Neo en Naim. Werkelijk top apps die zowel visueel als qua workflow goed in elkaar steken. Ik vraag me dan vaak af waarom deze relatief kleine bedrijven het wel voor elkaar krijgen tegenover zulke giganten. Ik denk dat de belangen (lees; GELD) van de directie hier wat minder meespelen. Maar goed voor deze apparatuur betaal je ook 3/4 keer zo veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moris
Fritsvl schreef op maandag 19 september 2016 @ 09:38:
De app laat zeker steken vallen, maar zo ook de app van Heos en Sonos. Hierin zie je ook dat verschillende functies niet naar behoren werken. Die apps werken misschien wel fijner, maar laten weer hun steken vallen op geluidskwaliteit.
Ben zelf in het bezit van een Sonos Connect en kan je na veel vergelijken tussen de twee app's zeggen, dat er bij Sonos aan de basisfunctionaliteiten weinig valt aan op te merken.

2 jaar geleden heb ik een Bluesound Node 1 vanwege een slecht werkende app uit frustratie verkocht.
Nu heb ik hier op 14 dagen proef een Bluesound Powernode 2 staan en kan je zeggen dat er aan de app nog steeds veel teveel aan te verbeteren valt en dan bedoel ik gewoon enkele basisfuncties die na meer dan 2 jaartjes nog steeds niet zijn opgelost :( Dan krijg ik echt wel het gevoel dat men bij Bluesound echt aan het slapen is, terwijl de concurrentie echt niet stil zit

Minpunten:
- Zoeken op artiest bv op Queen geeft ook album, nummers waarin de naam Queen voorkomt als hit weer? Een probleem dat sinds 2013 nog steeds niet is opgelost.
- Covers worden niet altijd weergegeven vanwege de beperking 600kb, enz....
- Spotify Connect is niet binnen de App BluOs zelf te bedienen, hierdoor moet je steeds tussen 2 apps wisselen.
- Afspeeltlijsten maken gaat zeer moeilijk.
- Schuffle op een gehele collectie bv alle "albums van Queen" niet mogelijk
- Optical ingang is opmerkelijk veel stiller t.o.v. de netwerkingang.
- Enz...
- Enz...

Pluspunt:
+ Zeer krachtige klasse-D versterker die een goede controle over mijn speakers heeft.
+ Prachtige producten
+ Usb + optische ingang.

*******Hoog tijd dat Bluesound dringend aan de basisfunctionaliteiten verder werkt*******

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• christiaans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-07 18:10
Moris schreef op maandag 19 september 2016 @ 11:49:
[...]

Minpunten:
- Zoeken op artiest bv op Queen geeft ook album, nummers waarin de naam Queen voorkomt als hit weer? Een probleem dat sinds 2013 nog steeds niet is opgelost.
Wat is hier het probleem? Bij het ingeven van een zoekterm komen resultaten onder artiest, album of nummer terecht. Makkelijker kan niet?
- Covers worden niet altijd weergegeven vanwege de beperking 600kb, enz....
Dit vind ik toch een kwestie van goed metadata beheer. Maar goed, grotere albumart kan handig zijn.
- Spotify Connect is niet binnen de App BluOs zelf te bedienen, hierdoor moet je steeds tussen 2 apps wisselen.
Daar is het Spotify Connect voor, als je binnen de BluOS app wil werken dan kun je een andere dienst overwegen.
- Afspeeltlijsten maken gaat zeer moeilijk.
Wat is er dan moeilijk aan? Ik kan hier gewoon nummers toevoegen/verwijderen en de lijst opslaan.
- Schuffle op een gehele collectie bv alle "albums van Queen" niet mogelijk
Je kunt alle albums in een lijst queuen en die shufflen?
- Optical ingang is opmerkelijk veel stiller t.o.v. de netwerkingang.
Een gain instelling zou hiervoor idd handig zijn.

Pluspunt:
+ Zeer krachtige klasse-D versterker die een goede controle over mijn speakers heeft.
+ Prachtige producten
+ Usb + optische ingang.

*******Hoog tijd dat Bluesound dringend aan de basisfunctionaliteiten verder werkt*******
Ik ervaar de basisfuncties van BluOS als uitstekend, dat was eerder echt niet zo, maar ze hebben er hard aan gewerkt en veel nuttige veranderingen toegepast. Smartplay is leuk. Afspeellijsten zijn makkelijk aan te passen. Je kunt goed bepalen wat er met een gekozen album of track moet gebeuren.

Wat ik met name nog mis is een algemene zoekfunctie die zowel in mn bibliotheek als in mn diensten zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moris
christiaans schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 01:34:
Ik ervaar de basisfuncties van BluOS als uitstekend, dat was eerder echt niet zo, maar ze hebben er hard aan gewerkt en veel nuttige veranderingen toegepast. Smartplay is leuk. Afspeellijsten zijn makkelijk aan te passen. Je kunt goed bepalen wat er met een gekozen album of track moet gebeuren.

Wat ik met name nog mis is een algemene zoekfunctie die zowel in mn bibliotheek als in mn diensten zoekt.
Hoog tijd dat je de basisfunctionaliteiten van de Bluesound eens met de concurrentie vergelijkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• christiaans
Moris schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 08:49:
[...]

Hoog tijd dat je de basisfunctionaliteiten van de Bluesound eens met de concurrentie vergelijkt ;)
Al gedaan. Maar vertel: welke functies mis je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moris
Staat bovenaan reeds aangestipt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• christiaans
Ik begrijp je punt betreffende de zoekfunctie niet. Leg eens uit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
Nu ik een iPad pro heb sinds kort (grote versie) vraag ik mij af of het mogelijk is om de album hoezen kleiner weer te geven, dus meer per scherm? Op de OSX app kan dit wel, maar nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghwopi
Dag Bluesound bezitters!

Ik ben gisteren bij de nieuwe presentatie van de Bluesound Soundbar geweest. Mooi product dat zeker, maar er beloven ook nieuwe updates voor BluOS te komen. Dit is wat mij betreft het grootste pijnpunt van het Bluesound systeem. Ik heb gesproken met één van de Canadese heren van het Bluesound team en hij is erg benieuwd naar mijn bevindingen omtrent de problemen die ik nog zie binnen het systeem. Nu ben ik niet de enige stem die graag gehoord wil worden en wil ik graag inventariseren wat jullie missen in de app, wat volgens jullie niet goed werkt, wat er qua design niet bevalt en welke problemen jullie ondervinden. Mochten jullie er zin in en tijd voor hebben, stuur mij dan uitgebreid jullie bevindingen. Ik wil dit allemaal bundelen om zo een mooi overzichtelijk adviesrapport te schrijven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
@Fritsvl, wishlist: automatische cover art waar deze er nog niet is. Optimalisatie voor iPad Pro qua grootte van menu en covers. Uitgebreide toonregeling, bijv. parametrische equalizer. Optie om geluid/akoestiek ruimte in te meten en te optimaliseren, a-la lyngdorf. Bugfix: als ik in een map iets afspeel bijv. ergens onderaan in de lijst, dan springt ie weer terug naar bovenaan de lijst terwijl ik wil dat die blijft waar die was. Wens: grafische muzieweergave, bijv zo:

Afbeeldingslocatie: http://www.pcdistrict.com/modules/productcatalog/product_images/3708-Spectrum-Analyzer-pro-Live.gif

Verder: graag lagere prijzen voor een pulse. 700/800 euro voor een apparaat dat wat mij betreft alleen hoed genoeg is voor een keuken of zolder is teveel.

Ipv CD en HD achter de files, doe dan bij HD meteen 24/192 of zo. Als ik blader door de mappen, zie ik de afspeellijst rechts en het nummer rechtspnder. Daar mis ik de afspeeltijd, totaal en waar nu. En ik kan daar niet even snel door het nummer skippen.

Oh ja, weet niet of dit aan mijn iPad Pro ligt, maar het bladeren door albums gaat nu stukken sneller. Als ik er eenmaal doorheen ben, onthoudt hij alles, alles is "instant" aanwezig. Wow. Even kort gefilmd:

Https://youtu.be/nrQx3ZLTsJ4

En complimenten voor alle vooruitgang sinds de eerste versie.

[ Voor 37% gewijzigd door JAHRASTAFARI op 28-09-2016 17:56 ]

• Ghwopi
Top hier kan ik wat mee. Ik ga er mee aan de slag. Als je nog meer Bluesound gebruikers kent, spoor ze aan om feedback te geven!

445033

Fritsvl schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:36:
Top hier kan ik wat mee. Ik ga er mee aan de slag. Als je nog meer Bluesound gebruikers kent, spoor ze aan om feedback te geven!
Ik heb eigenlijk maar 1 wens. Net als op Player Pro op de smartphone een fade in/out functie. Ik vind het wel fijn als er geen stiltes vallen als ik daar zin in heb. Bijvoorbeeld als ik een feestje heb of aan het klussen ben en een verzamelalbum aan het afspelen ben.

Dit had ik overigens zelf al maanden geleden ingediend bij Bluesound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

445033

Sinds laaste update van de Windows app op de laptop doet deze app het niet meer. Meer mensen last van? Android app, geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeL
  • Laatst online: 13-07 14:15
Ja, is alweer opgelost in de nieuwste build: http://www.bluesound.com/nl-eu/downloads/?cl

Even opnieuw downloaden en installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

445033

jonspencerbx schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 13:01:
Ja, is alweer opgelost in de nieuwste build: http://www.bluesound.com/nl-eu/downloads/?cl

Even opnieuw downloaden en installeren.
Deze had ik al en maakt dus geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeL
Vreemd. De nieuwe build zou dat moeten fixen. Zie in deze draad ook geen klachten meer na het uitbrengen van de fix: https://helpdesk.bluesoun...4717c858031967ec2904b29c8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moris
Ik was naar een draagbare luidspreker aan het rondkijken, die de mogelijkheden geeft om buitenhuis te kunnen gebruiken dmv een accu en Bluetooth en binnenhuis zoude de presets een extra pluspunt. Hierbij kwam ik uit bij de Bluesound Puls Flex!

Nu had ik deze bijna onder de arm naar huis genomen tot ik even navroeg of deze op verplaatsing via bluetooth te bedienen was, niet dus ;w :( ;w

De onbegrijpelijke reden is dat je hiervoor steeds een Wifi / netwerkverbinding nodig moet hebben om de bluetooth-functie die je enkel via de app kan aanspreken. Hier is door het Team van Bluesound dus duidelijk niet over nagedacht... :( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeL
Moris schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:03:
Ik was naar een draagbare luidspreker aan het rondkijken, die de mogelijkheden geeft om buitenhuis te kunnen gebruiken dmv een accu en Bluetooth en binnenhuis zoude de presets een extra pluspunt. Hierbij kwam ik uit bij de Bluesound Puls Flex!

Nu had ik deze bijna onder de arm naar huis genomen tot ik even navroeg of deze op verplaatsing via bluetooth te bedienen was, niet dus ;w :( ;w

De onbegrijpelijke reden is dat je hiervoor steeds een Wifi / netwerkverbinding nodig moet hebben om de bluetooth-functie die je enkel via de app kan aanspreken. Hier is door het Team van Bluesound dus duidelijk niet over nagedacht... :( 8)7
Dit klopt niet. De flex doet het prima via bluetooth zonder een wifi-verbinding. Uiteraard is hier over nagedacht. Er komt niet voor niets een batterypack beschikbaar. Er zijn 3 instellingen voor bluetooth:

Handmatig: bluetooth moet via de app worden geselecteerd (niet geschikt voor gebruik zonder wifi)

Automatisch: bluetooth wordt automatisch aangezet als een bron via bluetooth begint te spelen (geschikt voor gebruik zonder wifi)

Gast: Geschikt voor gebruik zonder wifi. Bluetooth is niet zichtbaar vanuit de app. Als een andere bron gekozen wordt, stopt de bluetooth verbinding. Als je bluetooth weer wilt gebruiken moet er opnieuw verbinding gemaakt worden. (ook geschikt voor gebruik zonder wifi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moris
jonspencerbx schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 19:12:
Dit klopt niet. De flex doet het prima via bluetooth zonder een wifi-verbinding. Uiteraard is hier over nagedacht. Er komt niet voor niets een batterypack beschikbaar. Er zijn 3 instellingen voor bluetooth:

Handmatig: bluetooth moet via de app worden geselecteerd (niet geschikt voor gebruik zonder wifi)

Automatisch: bluetooth wordt automatisch aangezet als een bron via bluetooth begint te spelen (geschikt voor gebruik zonder wifi)

Gast: Geschikt voor gebruik zonder wifi. Bluetooth is niet zichtbaar vanuit de app. Als een andere bron gekozen wordt, stopt de bluetooth verbinding. Als je bluetooth weer wilt gebruiken moet er opnieuw verbinding gemaakt worden. (ook geschikt voor gebruik zonder wifi)
Fijn om lezen, dat het dan volgens je eigen bevindingen dan toch mogelijk moet zijn om gebruik te maken van bluetooth en dit zonder Wifi en zonder de app.

Hmm, vreemd dat men dit in de winkel toch als nadeel extra benadrukte en je in geval van bluetooth je beter opteerde voor een echte bluetooth speaker. Hierbij werd ook nog eens in het geval van de Flex benadrukt, dat men i.v.m. het batterijpack specifiek voor de Flex bedoeld niets omtrent leverbaarheid of prijzen kan beloven of dit enigszins op korte termijn wel of zal kunnen geleverd worden?

Kortom de Flex kan dus op eenvoudige wijze dus wel als bluetooth speaker ingezet worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghwopi
Moris schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 09:01:
[...]

Fijn om lezen, dat het dan volgens je eigen bevindingen dan toch mogelijk moet zijn om gebruik te maken van bluetooth en dit zonder Wifi en zonder de app.

Hmm, vreemd dat men dit in de winkel toch als nadeel extra benadrukte en je in geval van bluetooth je beter opteerde voor een echte bluetooth speaker. Hierbij werd ook nog eens in het geval van de Flex benadrukt, dat men i.v.m. het batterijpack specifiek voor de Flex bedoeld niets omtrent leverbaarheid of prijzen kan beloven of dit enigszins op korte termijn wel of zal kunnen geleverd worden?

Kortom de Flex kan dus op eenvoudige wijze dus wel als bluetooth speaker ingezet worden :)
In welke winkel ben je geweest? Stel koekenbakkers 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moris
Fritsvl schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 15:14:
In welke winkel ben je geweest? Stel koekenbakkers 8)7
Een geronomeerd Bluesound dealer >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeL
Moris schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 16:42:
[...]

Een geronomeerd Bluesound dealer >:)
Die moeten dan maar snel even een cursusje gaan volgen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

445033

jonspencerbx schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 15:49:
Vreemd. De nieuwe build zou dat moeten fixen. Zie in deze draad ook geen klachten meer na het uitbrengen van de fix: https://helpdesk.bluesoun...4717c858031967ec2904b29c8
Ik ben terug naar versie 319 en geen problemen. Gelukkig bewaar ik altijd een tijdje oude software. Nieuw is niet altijd beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:49
Ik sta op het punt om een bluesound node 2 te kopen.

Hoe staat het inmiddels met de betrouwbaarheid van de app? Ik lees op de android store nogal wat problemen met de software. Wil de node 2 kopen vooral om een stabiel systeem te hebben.

Ik las ook dat er een issue was met continue re-indexing als je hem in "vakantie-modus" zet, wat ik vaak van plan was om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghwopi
Shodan schreef op maandag 14 november 2016 @ 08:27:
Ik sta op het punt om een bluesound node 2 te kopen.

Hoe staat het inmiddels met de betrouwbaarheid van de app? Ik lees op de android store nogal wat problemen met de software. Wil de node 2 kopen vooral om een stabiel systeem te hebben.

Ik las ook dat er een issue was met continue re-indexing als je hem in "vakantie-modus" zet, wat ik vaak van plan was om te doen.
Er komen echt serieus veel updates uit de afgelopen tijd. Naar mijn ervaring is de stabiliteit stukken beter geworden. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghwopi
Zijn er mensen die ervaring hebben met het gebruik van de SUB out op de Node2? Is er kans op vertraging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Fritsvl schreef op maandag 14 november 2016 @ 15:30:
[...]

Er komen echt serieus veel updates uit de afgelopen tijd. Naar mijn ervaring is de stabiliteit stukken beter geworden. _/-\o_
Goed, we gaan het zien......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rows
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:06
Even een vraagje; ik heb net een Bluesound node 2 gekocht en aangesloten en heb hem nu ook verbonden met mijn Synology server. Echter wanneer ik nu naar "Mijn Afspeellijsten" ga zie ik maar een aantal albums terug van de tig die op mijn NAS staan. Nog geen 10 procent schat ik in.

Nu mijn vraag :9 Moet ik die muziek nog gaan taggen of iets dergelijks of moet ik iets anders doen om alles zichtbaar te krijgen?

De paar albums die ik wel zie kan ik gewoon afspelen en alles werkt verder naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Ik heb het ding nog niet, maar kan je niet kijken in folder view of wel al je muziek daar staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Niet online
rows schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 21:35:
Even een vraagje; ik heb net een Bluesound node 2 gekocht en aangesloten en heb hem nu ook verbonden met mijn Synology server. Echter wanneer ik nu naar "Mijn Afspeellijsten" ga zie ik maar een aantal albums terug van de tig die op mijn NAS staan. Nog geen 10 procent schat ik in.

Nu mijn vraag :9 Moet ik die muziek nog gaan taggen of iets dergelijks of moet ik iets anders doen om alles zichtbaar te krijgen?

De paar albums die ik wel zie kan ik gewoon afspelen en alles werkt verder naar behoren.
Via de mappenstructuur zou je alles moeten zien. Als je de layouts wil gebruiken met alle eyecandy en overige opties, zul je toch echt je bibliotheek fatsoenlijk moeten taggen. Is een rotklus maar je hebt er daarna wel veel plezier van. En daarna zorgen dat er alleen materiaal toegevoegd wordt met fatsoenlijke tags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rows
Ik denk dat je gelijk hebt D vd V. Ik heb mijn muziek er in het verleden altijd maar een beetje op die NAS gegooid en dat zie je nu wel terug idd. En ik moet hier ook nog de nodige CD's rippen naar mijn NAS.

Iemand nog goede ervaringen met een tag progje? Zat zelf te kijken naar MP3tag wat er best aardig uitziet.

445033

rows schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 21:35:

Mijn afspeellijsten is niet de manier om je albums te zien. Kijk bij Albums of Nieuw.

Tags moeten sowieso in orde zijn. "Zalige" klus voor slecht weer zondagen. MP3 tag werkt erg fijn vind ik.

• Shodan
Rippen zou ik doen met EAC (exact audio copy). Daar kan je ook automatisch laten taggen (wel even controleren). En dat zou ik dan wel in Flac doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rows
Klopt EAC gebruik ik idd al. Thx for de input so far. Ik gebruik mijn node in een bestaande installatie met voorversterker (vv) en eindversterker (EV). Is er hier iemand die de node 2 gebruikt als vv rechtstreeks op een ev? Zo ja bevalt dat goed?

[ Voor 5% gewijzigd door rows op 21-11-2016 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
rows schreef op maandag 21 november 2016 @ 18:47:
Klopt EAC gebruik ik idd al. Thx for de input so far. Ik gebruik mijn node in een bestaande installatie met voorversterker (vv) en eindversterker (EV). Is er hier iemand die de node 2 gebruikt als vv rechtstreeks op een ev? Zo ja bevalt dat goed?
Probeer eens een powernode 2 ipv je voor- en eindvesterker op proef te krijgen en kijk of je echt verschil hoort.... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moris
Waarom zijn de zoekresultaten tussen Bluesound en Sonos zo erg verschillend?

Wanneer ik bij Bluesound en Sonos hier bv zoek op artiest Queen of John Cougar M. lopen de zoekresultaten erg uiteen, waarbij Bluesound er echt wel een soep van maakt :(
Iemand eng idee waarom de zoekfunctie van Bluesound de bal hier mis slaat? Leest Bluesound de ID-tags op een geheel andere manier uit, indien ja hoe dit te wijzigen?j

Zoekresultaten op artiest Queen

Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/budtcul6zzwz5f2/IMG_0026.PNG?dl=1

Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/tpih84zdweuh451/IMG_0025.PNG?dl=1

Zoekresultaten op artiest John Cougar M.

Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/rwq7ptpm78jecgi/IMG_0027.PNG?dl=1

Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/d6vwulqlqtmymm3/IMG_0028.PNG?dl=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

445033

Moris schreef op zondag 27 november 2016 @ 11:20:
Waarom zijn de zoekresultaten tussen Bluesound en Sonos zo erg verschillend?

Wanneer ik bij Bluesound en Sonos hier bv zoek op artiest Queen of John Cougar M. lopen de zoekresultaten erg uiteen, waarbij Bluesound er echt wel een soep van maakt :(
Iemand eng idee waarom de zoekfunctie van Bluesound de bal hier mis slaat? Leest Bluesound de ID-tags op een geheel andere manier uit, indien ja hoe dit te wijzigen?j

Zoekresultaten op artiest Queen

[afbeelding]

[afbeelding]

Zoekresultaten op artiest John Cougar M.

[afbeelding]

[afbeelding]
Waarschijnlijk komt dit door verzamelalbums. Je ID tag Albumartiest moet zijn: Various Artists en daar moet dus niet de naam van een Artiest staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moris
445033 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 19:35:
Waarschijnlijk komt dit door verzamelalbums. Je ID tag Albumartiest moet zijn: Various Artists en daar moet dus niet de naam van een Artiest staan.
Zal van de week eens enkele ID-tags wijzigen om te kijken of het probleem is verholpen en koppel het hier nadien terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus

DaMarcus