Fritsvl schreef op maandag 19 september 2016 @ 09:38:
De app laat zeker steken vallen, maar zo ook de app van Heos en Sonos. Hierin zie je ook dat verschillende functies niet naar behoren werken. Die apps werken misschien wel fijner, maar laten weer hun steken vallen op geluidskwaliteit.
Ben zelf in het bezit van een Sonos Connect en kan je na veel vergelijken tussen de twee app's zeggen, dat er bij Sonos aan de basisfunctionaliteiten weinig valt aan op te merken.
2 jaar geleden heb ik een Bluesound Node 1 vanwege een slecht werkende app uit frustratie verkocht.
Nu heb ik hier op 14 dagen proef een Bluesound Powernode 2 staan en kan je zeggen dat er aan de app nog steeds veel teveel aan te verbeteren valt en dan bedoel ik gewoon enkele basisfuncties die na meer dan 2 jaartjes nog steeds niet zijn opgelost

Dan krijg ik echt wel het gevoel dat men bij Bluesound echt aan het slapen is, terwijl de concurrentie echt niet stil zit
Minpunten:
- Zoeken op artiest bv op Queen geeft ook album, nummers waarin de naam Queen voorkomt als hit weer? Een probleem dat sinds 2013 nog steeds niet is opgelost.
- Covers worden niet altijd weergegeven vanwege de beperking 600kb, enz....
- Spotify Connect is niet binnen de App BluOs zelf te bedienen, hierdoor moet je steeds tussen 2 apps wisselen.
- Afspeeltlijsten maken gaat zeer moeilijk.
- Schuffle op een gehele collectie bv alle "albums van Queen" niet mogelijk
- Optical ingang is opmerkelijk veel stiller t.o.v. de netwerkingang.
- Enz...
- Enz...
Pluspunt:
+ Zeer krachtige klasse-D versterker die een goede controle over mijn speakers heeft.
+ Prachtige producten
+ Usb + optische ingang.
*******Hoog tijd dat Bluesound dringend aan de basisfunctionaliteiten verder werkt*******