Ik heb zelf sinds kort de N331 in een 3.1 opstelling. Bij streamen van Tidal klinkt er (vanzelf) 2.1oldsmelly schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 15:33:
@ocaj Snap ik, maar het kan ook niet in de APP.
Blijft het toch een raar gemis vinden in de app, ik bedoel je wilt stereo geluid toch vaak ook maar uit 1 versterker horen ipv dat meteen alles uit de groep wordt ingeschakeld.
Of dat je aan een ingang een bepaalde groep kan koppelen, dus als ik voor de HDMI ingang kies zou je daar de "ThuisTheater" groep aan willen knopen, en als ik Quobuz kies voor muziek dan maar 1 versterker.
Ik ben nog best onbekend met BluOS app en de mogelijkheden/instellingen daarvan. De laatste tijd zit ik wel een uitbreiding naar surround te overwegen, hetzij door toevoegen 2 Pulse Flex speakers, of een Powernode Edge met 2 passieve surroundspeakers.
Begrijp ik het goed dat wanneer je voor uitbreiding met extra Powernode kiest, deze extra Powernode dan in eerste instantie altijd aangaat als je gewoon stereo muziek streamt en dan een soort surround stereo krijgt? Of doet hij dit alleen als je "Stereo Surround" aanvinkt in BluOS?
:strip_exif()/f/image/HRIO1h8CevlZL1q8mEznuzvq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NpPTIs6SNShKTQVzO4Y3SsWF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NLQDqrmW1skUHdcmJyry6Eic.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hbqsXtfjvLXwknDLFOjj6Ceh.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/M0hy2BaOebC5JuwKreGI3zcq.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TkBsBBlZvwxRG1FOMIBCgNe6.jpg?f=fotoalbum_large)