Ik heb alleen ervaring met mijn Bluesound Node X. Deze heb ik nu ruim een jaar in mijn bezit. Hangt nu via RCA aan mijn Cambridge CXA81 versterker. Hiervoor een poosje rechtstreeks op een paar actieve luidsprekers aangesloten gehad in mijn mancave.AE69 schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 20:08:
Beste mede-Tweakers en in het bijzonder Bluesound gebruikers,
Ik heb al een aantal jaren verschillende Sonos (S1) apparatuur (Play 1, 5, Soundbar en 3*Connect) thuis. Ik ben aan het oriënteren om het te vervangen door (2de hands) Bluesound apparatuur (versterkte luidsprekers of alleen streamers zonder versterker).
- Wat zijn de aandachtspunten qua modellen?
- Wel/geen App ondersteuning voor bepaalde modellen?
- HW betrouwbaarheid?
- Andere tips?
in beide gevallen werkt hij uitstekend. Zowel via Roon als BluOS. De meegeleverde afstandsbediening heb ik eerlijk gezegd nog nooit gebruikt.
Bij mijn weten ondersteunt BluOS ieder huidig model. Ook de iets oudere. Dus dat zou volgens mij geen problemen op moeten leveren.
Wat hardware betrouwbaarheid betreft. Ik heb er persoonlijk nog geen problemen mee gehad. Dus ik kan alleen maar zeggen dat het prima voor elkaar is. Maar goed, er zijn waarschijnlijk ook mensen die hier anders over denken.
He who controls the Spice, controls the Universe.
/f/image/7xGGaLicPBYvLQkAC9JFxEJb.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SDic4xZ5QS3WwjSLFWRg5IGV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YMpZYH4YhyEfpav1UYv7gbKC.jpg?f=fotoalbum_large)