Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:42

-Stef-

Slainthe!

Alleen voor specifieke DIRAC gebruikers. Ik heb zonder problemen mijn Node 2 van de update voorzien.
Our Quality Assurance Team has identified an issue with DIRAC on NAD 2-channel chassis with a subwoofer attached and has paused the update.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:33

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

-Stef- schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 10:58:
[...]

Alleen voor specifieke DIRAC gebruikers. Ik heb zonder problemen mijn Node 2 van de update voorzien.

[...]
Mijn Node X draait inderdaad ook op de nieuwste versie :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

• daanNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-10 09:39
Klopt het dat tone controle niet meer beschikbaar is? Ik kan het niet meer terugvinden in de app.

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:07
Hier nog wel, Powernode. Je moet dat wel eerst ‘klankkleur instelling’ aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XIII
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 00:31
Ik heb een MDC2 BluOS D in mijn nad versterker C 379 zitten, ik zou graag hulp willen om mijn muziekmap op de Synology Nas D224+ te koppelen met mijn MDC2 BluOS D, is al eens gedaan geweest via TeamViewer maar door een fout van mijzelf is dat nu verdwenen en vind ik niet meer hoe ik de muziek map moet koppelen, graag een woordje uitleg over het terug in orde zetten.
Twee print screen erbij hoe het was, heb al alles geprobeerd om het terug in orde te brengen maar niets lukt.
Op voorhand bedankt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bxiB-K2IONvXTQx2XGPegCl8rqo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SDic4xZ5QS3WwjSLFWRg5IGV.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-Mko-kPPKWzaFIufTL_lxbxVVn8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YMpZYH4YhyEfpav1UYv7gbKC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THM0
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:28
XIII schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 19:20:
Ik heb een MDC2 BluOS D in mijn nad versterker C 379 zitten, ik zou graag hulp willen om mijn muziekmap op de Synology Nas D224+ te koppelen met mijn MDC2 BluOS D, is al eens gedaan geweest via TeamViewer maar door een fout van mijzelf is dat nu verdwenen en vind ik niet meer hoe ik de muziek map moet koppelen, graag een woordje uitleg over het terug in orde zetten.
Twee print screen erbij hoe het was, heb al alles geprobeerd om het terug in orde te brengen maar niets lukt.
Op voorhand bedankt.
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Gebruik je de BluOS app niet? Daarin kan het ook.

https://support1.bluesoun...Shared-Music-to-Bluesound

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XIII
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 00:31
Dank, ik gebruik de app op een tablet en gsm, lukt ook niet in Windows.!!!!!!
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste