Acties:
  • 0 Henk 'm!
[Sony Xperia SP] Ervaringen en Discussie

nieuws: Sony presenteert Xperia-telefoon met doorzichtige 'notificatiebalk'
Sony heeft een nieuwe smartphone in zijn Xperia-lijn gepresenteerd.
De Xperia SP heeft een 4,6" 720p-scherm en volgt daarmee de Xperia T op.

Een midrange-telefoon met bijbehorende adviesprijs van €399,00. De telefoon is bovendien, in tegenstelling tot topmodel Xperia Z, niet waterdicht. Eerder leek het erop dat Sony al zijn telefoons in 2013 waterdicht zou maken.

Sony heeft de Xperia SP voorzien van een 4,6"-scherm met een resolutie van 1280x720 pixels. Het ontwerp heeft iets weg van de Xperia Z met een vierkante vorm en een aluminium Aan-/Uit-knop aan de zijkant. De telefoon heeft een behuizing van aluminium. Aan de onderkant zit een transparante 3g/4g/wifi-antenne en een aantal leds die kunnen dienen als 'notificatieled'. Deze leds kunnen desgewenst ook pulseren tijdens het afspelen van muziek of dienen als een soort mobiele 'ambilight'
bij foto's. De telefoon loopt op een Qualcomm S4 Pro-processor op 1,7GHz en draait op Android 4.1.2.

Een render van de SP lekte vorige week al uit op Chinese sites

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=pgA4YCAIGBI]
[Sony Xperia SP] Ervaringen en Discussie
Sony Xperia SP - Levertijden en Prijzen
[Sony Xperia Z] Ervaringen en discussie
Sony Xperia Z - Levertijden en prijzen
[Sony Xperia ZL] Ervaringen en Discussie
Sony Xperia ZL - Importeren, levertijden en prijzen
[Sony Xperia T & Xperia V] Ervaringen en Discussie

Inhoudsopgave:Foto's en video's:

Xperia SP

Xperia SP

Prijzen:
pricewatch: Sony Xperia SP Rood
pricewatch: Sony Xperia SP Wit
pricewatch: Sony Xperia SP Zwart

-TS- is made by CLB-

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:31
De goedkoopste in volgens mij nog steeds Centralpoint.nl met 364,21 euro. Echter nog geen verwachte levertijd bekend (staat standaard op 3 weken van vandaag)
https://www.centralpoint....-num-1969545/?promo=48887

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterT13
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-01 09:33
Ik zit echt te wachten op deze telefoon! Ik heb op internet gelezen, dat hij op 30 april gereleaset wordt. Is dit nog steeds aannemelijk, aangezien het morgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 514217

WouterT13 schreef op maandag 29 april 2013 @ 11:20:
Ik zit echt te wachten op deze telefoon! Ik heb op internet gelezen, dat hij op 30 april gereleaset wordt. Is dit nog steeds aannemelijk, aangezien het morgen is?
Ik zit er zelf ook al een tijdje op te wachten aangezien mijn huidige mobiel steeds langzamer word, vooral dingen als whatsapp opstarten kan ervoor zorgen dat whatsapp een paar minuten vast loopt tijdens het laden. En de Xperia Z was eigenlijk te groot en te duur voor mijn gevoel dus deze mobiel leek me perfect.

Ik zag toevallig wel net dit op sonyxperiasp.nl:
Hoewel Sony Mobile nog geen officieel startschot gegeven heeft voor de levering van de Sony Xperia SP is het toestel al bij verschillende partijen te bestellen. De levertijd varieert, maar bij een aantal aanbieders is hij zelfs al direct leverbaar.

Uit betrouwbare bronnen hebben wij vernomen dat het toestel komende week officieel overal in de winkels ligt en je hem dan ook kunt bestellen. De redacteuren van GSMpedia.nl hebben het toestel al in handen gehad en een korte introductievideo online geplaatst.
http://www.sonyxperiasp.n...s-leverbaar-in-nederland/
edit: die post op sonyxperiasp.nl is van 25 april

Nou is het natuurlijk geen geweldige of officiele bron maar als jij ook zoiets las als 30 april zou het kunnen dat die deze week gereleaset word. Het lijkt mij apart dat dat zo opeens zou gebeuren zonder echte aankondiging maarja ik ben niet echt bekend hoe het gaat op de mobieltjes markt en dit is ook me eerste post op tweakers dusja :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterT13
Het lijkt mij idd ook vreemd dat hij ineens uit het niets wordt gereleaset, maar ook ik heb geen ervaring hiermee. Jouw post geeft me iig wat meer hoop op een snelle release :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Na nog wat meer rond te hebben gekeken zijn de release dates nogal verschillend :p

http://www.pdashop.nl/pro...sony-xperia-sp-zwart.html
Verwachte leverdatum: 09-05-2013.

https://www.studentmobiel...cpa&utm_campaign=Daisycon
Actuele status: dit product is nog niet beschikbaar, verwacht binnenkort

http://www.belsimpel.nl/sony/sony-xperia-sp-black/overzicht
Levertijd: 5-7 werkdagen

Dus het word nog maar een tijd afwachten denk ik.. Het laatste officiele wat ik heb gezien over de release dat is op een youtube filmpje:

SonyXperia 2 weken geleden
This phone will be available worldwide from Q2 calendar of 2013. -Josh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy1990
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-03-2021
Op de Belgische en Nederlandse site van Sony staat de Xperia SP als "new". Ik veronderstel dat onze markt minder interessant is voor Sony dan bv. de Engelse en daarom zal Sony mss niet speciefiek iets laten weten over de beschikbaarheid voor onze regio..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-07 05:54
In de uk is hij vandaag bij providers verschenen, dus het lijkt erop dat hij nu snel op de markt gaat komen.

http://www.techradar.com/...g-for-just-249-99-1147811

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-07 19:44
Ik denk dat je mag verwachten dat hij eerste week van mei komt.

Maaruh, ben erg benieuwd naar de SP. Heel waarschijnlijk word dit de opvolger van me galaxy ace :).

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterT13
Dat ziet er goed uit! In dat geval zal het wss niet lang meer duren voor hij ook in Nederland beschikbaar is. ik kan niet wachten om mijn LG KP500 cookie (:p) te vervangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-07 22:41

sHELL

VR "connoisseur"

Ik heb de handoek in de ring gegooid, leek mij een aardige telefoon maar ik ga niet meer wachten op deze telefoon.

het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
Hoezo 'niet meer wachten', hij kan deze week uitkomen.

Hoelang wacht je dan al?

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
http://www.unwiredview.co...k-until-at-least-mid-may/
Blijkbaar is het vorige bericht dat ik postte alweer oud nieuws, de release is enkele weken uitgesteld wordt nu weer gemeld.... jammer, maar ik zie toch nog geen alternatieven in deze prijsklasse (misschien de One X en s3, al hebben die ook zo hun minpunten), hopen dus dat het meevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyMonk
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-07 23:56
Ik zie wel dit: http://www.tomshardware.c...Specs-UK-Price,22403.html

Hoop dat hij binnenkort ook in Nederland komt dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkvortex
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08-2022
Zojuist heb ik even met het sony-center Oostende (in België) gebeld, zij hebben mij gezegd dat de sp op 25 mei in de winkelrekken zou liggen.

Misschien is dit hetzelfde voor heel de benelux misschien ook niet alleszins kunnen de Belgen hem op 25 mei verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
Bij belsimpel.nl staat dat de levertijd 5-7 werkdagen is.
Je kunt hem dan ook echt al bestellen daar (?).

Ben benieuwd!

[ Voor 14% gewijzigd door thijsco19 op 08-05-2013 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperEuroJimmy
  • Laatst online: 10-07 22:56
Wat me opvalt is dat iedereen de witte of zwarte wel online heeft staan, maar dat ik eigenlijk nergens de rode kan vinden. En laat dat nou net de kleur zijn die ik wel zie zitten. Iemand enig idee hoe dat precies zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdemon
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-07 21:34
thijsco19 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 13:42:
Bij belsimpel.nl staat dat de levertijd 5-7 werkdagen is.
Je kunt hem dan ook echt al bestellen daar (?).

Ben benieuwd!
Volgens mij staat daar al een week dat het 5-7 werkdagen is. Meest waarschijnlijke lijkt nog het 20-30 mei timeframe. Rond die tijd komt de HTC M4 ook al in de buurt...En zo kan ik blivjen dromen en nooit een telefoon kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
Jdemon schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 16:23:
[...]

Volgens mij staat daar al een week dat het 5-7 werkdagen is. Meest waarschijnlijke lijkt nog het 20-30 mei timeframe. Rond die tijd komt de HTC M4 ook al in de buurt...En zo kan ik blivjen dromen en nooit een telefoon kopen :+
Ow, ik dacht dat er eerst iets anders stond. Ik kijk ook niet elke dag dus kan me vergissen.
Ik heb er niet zoveel moeite mee, kan nog wel een maand wachten (ik zal anders toch wel hebben gewacht tot eind van maand) dan heb ik weer wat geld binnen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khadgar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-06-2015
Sony Mobile NL: De SP is vanaf 27 mei verkrijgbaar.
Bron: https://www.facebook.com/...offset=0&total_comments=5

[ Voor 12% gewijzigd door Khadgar op 16-05-2013 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdemon
En dan zeker nog 2 weken overal uitverkocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterT13
Jdemon schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 11:30:
En dan zeker nog 2 weken overal uitverkocht ;)
Zou je denken? Zou ik m pre-orderen of zou dat niet nodig zijn? En zo ja, waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdemon
Hmm, mijn post was vooral om mijn nachtmerrie te beschrijven, zit er namelijk al een tijd op te wachten. Ik denk dat ie in webshops wel voldoende voorradig zal zijn. Daarnaast zie ik nog niet echt een vaste prijs verschijnen en zou zonde zijn als je m voor 400 euro pre-ordert terwijl hij in andere shops 360 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkvortex
Ik zou hem ook niet pre-orderen aangezien we spreken van een toestel dat niet zwaar gehypet wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterT13
Ok, bedankt voor de reacties. Ik dacht al dat het niet nodig zou zijn, maar ik heb nog geen ervaring met dit soort telefoons op de launch-datum kopen. Heb wel ervaring met een iPad, maar dat is een heel ander verhaal :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
Er zijn eindelijk een groot aantal winkels die hem aan hun assortiment hebben toegevoegd, en de prijs is ook al iets gezakt :)
Hopen dat hij volgende week dus goed leverbaar is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdemon
Belsimpel geeft aan dat ze hem binnen 24u kunnen leveren. Zij zijn natuurlijk wel weer de duurste van het stel.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Usta
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 00:46
Jammer van die hoog prijs. Er staat nu levertijd 2-4 werkdagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdemon
Hij stond vandaag ook in het krantje van The PhoneHouse. Nog niet op de website echter. Prijs voor een los toestel €399. Ja ik wil m ook hebben...Waarschijnlijk toch echt maandag als release dag, nog eventje geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterT13
Waarschijnlijk, aangezien nog niks er op wijst dat het echt op 27 mei gaat gebeuren (behalve een klein berichtje op een reactie op een facebook-ding van sonyNL). Geen enkele winkelsite geeft aan dat ze dan al binnen zijn en ook de site van sony zegt nog steeds 'coming soon'. Heeft iemand ervaring hoe dit met andere toestellen ging? Kwamen die ook (uit het niets) zomaar in de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-06 22:44
Yup, dat kan prima, dat ineens sommige winkels hem leveren. Hou de hele komende week in gedachten zou ik zeggen.

[ Voor 10% gewijzigd door DeKoetsier op 23-05-2013 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkvortex
Het Sony-center in Oostende (belgie) kondigt hem aan voor eind volgende week.
Zij vertelden mij dat hun leveranciers vertraging hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterT13
darkvortex schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 20:37:
Het Sony-center in Oostende (belgie) kondigt hem aan voor eind volgende week.
Zij vertelden mij dat hun leveranciers vertraging hadden.
Alstjeblieft niet weer.... Zucht.... Ik wil nu toch wel een release-datum weten die 100% zeker klopt. Hij wordt namelijk telkens uitgesteld lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkvortex
WouterT13 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 22:05:
[...]

Alstjeblieft niet weer.... Zucht.... Ik wil nu toch wel een release-datum weten die 100% zeker klopt. Hij wordt namelijk telkens uitgesteld lijkt het.
Dit is voor mij de eerste keer dat ik een verschuiving van datum doorkrijg.
Ik bel bijna dagelijks met het sony-center en zij wisten het mij ook nog maar net te vertellen.
Volgens hen zal het eind volgende week worden.
(en dan hoop ik net zoals jullie dat het niet nogmaals wordt verzet)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khadgar
N.a.v. van bericht van gsmhelpdesk dat het toestel beschikbaar zou zijn bij belsimpel en daar later toch weer een langere levertijd mail gestuurd met de volgende reactie:
De eerste levering bij Belsimpel betrof een kleine levering. Vandaag of morgen worden nieuwe leveringen verwacht. Ook andere winkels krijgen het toestel deze week op voorraad
Ook contact gehad met studentmobiel, zij konden me nog geen definitieve leverdatum geven.
PDAshop houdt nog steeds 31-5 aan, belsimpel nu 2-4 werkdagen en centralpoint helemaal geen datum.

Toch jammer dat het zo wisselt. Ze snappen het niet helemaal vrees ik. Zeg dan half juni en lever het eind mei, daar maak je mensen een stuk vrolijker mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:18

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Vandaag weer gebeld met Hi. Zij zeggen zelf eind mei in eerste instantie maar nu is er nog helemaal niets bekend en zou het ook zo juni kunnen gaan worden daar. Ze durven er helemaal niets over te zeggen.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdemon
Potverdorie, ik word er toch een beetje moe van.. Ik ben al sinds april toe aan een nieuwe tel, zag de SP en dacht: daar kan ik wel even op wachten..

Nog geen bevestiging dat het de 27e wordt dus, waarom moet het nu zo lang duren. In India hebben ze hem al ruim een maand. Straks komt de HTC m4 nog, of de galaxy S4 mini, lijkt alsof ze die boot gewoon wíllen missen..(niet dat die andere 2 beter zijn, maar wel zelfde mid-range).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdemon
Op deze heugdelijke dag heeft belsimpel.nl hun verwachte levertijd veranderd van 2-4 naar 5-7 werkdagen.
27 mei is dus niet erg gelukt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterT13
Het is de 27ste en zoals JDemon al zegt: Nog steeds is de SP nergens verkrijgbaar. Heeft iemand nog nieuws? Ik heb gevraagd aan de twitter van SonyXperiaNL wanneer hij uitkomt, maar ik vraag me af of ze zullen antwoorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Het is braaf wachten nu. Einde van de week zou ik zelf weer contact opnemen als er nog geen duidelijkheid is.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khadgar
Vraag gesteld via facebook en volgende reactie ontvangen:
Sony Mobile NL

De SP wordt vanaf vandaag geleverd. Eind deze week in de winkels op z'n laatst.
Hoop doet leven ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Khadgar op 27-05-2013 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
Ah kijk dit zijn de berichten die ik wilt zien :). Nu hopen dat hij daadwerkelijk in zowat alle winkels beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Hopen dat mijn telco op tijd alles krijgt :+ Eind deze week dus nieuwe telefoon *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterT13
Voor de 233 ste keer hoop! xD iig goed nieuws! Kijk ernaar uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khadgar
Update:
Sony Mobile NL
28 mei 9:09
Hallo,

levering gaat via tussenpartij. Die hebben inmiddels alle SP's van ons gekregen. Hoe zij dat verder verspreiden heb ik geen inzage in. Weet dus niet wanneer studentmobiel levert...

groet
Klinkt toch alsof het allemaal niet lang meer mag duren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-06 22:44
Met dat verhaal aan coolblue gevraagd, zij zeggen:

"Hoi Geelco,
Wij verwachten dit toestel nog binnen te krijgen vanuit de fabrikant. Helaas hebben zij aangegeven dat er een leververtraging is ontstaan. Hierdoor zal het toestel of deze week of volgende week pas verwacht worden. Houd onze website in de gaten voor meer informatie.
Groet"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelvt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-07 21:26

michaelvt

Tweaky Gonzalez

De distributeurs verwachten het toestel op 3 juni te kunnen leveren! Begin volgende week dus.

Edit: Gaat om IMM (oude Brightpoint)

[ Voor 17% gewijzigd door michaelvt op 28-05-2013 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdemon
Enw eer een weekje erbij :o Dan vraag ik me af of hij ook meteen in de winkels ligt of de eerste wek alleen nog selectief online te vinden zal zijn. Photnehouse en Hi adverteren er al wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khadgar
michaelvt schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 12:16:
De distributeurs verwachten het toestel op 3 juni te kunnen leveren! Begin volgende week dus.
Over welke distributeurs hebben we het hier?
[b][message=40309466,noline]Edit: Gaat om IMM (oude Brightpoint)
Ah dank je. IMM staat hierbij voor Ingram Micro Mobility.

[ Voor 22% gewijzigd door Khadgar op 28-05-2013 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• espen795
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 29-11-2024
Ik hoop ook dat hij binnen kort uitkomt, ik heb hem al besteld bij KPN.
Ik zag wel een paar sites die zeiden de 31ste hopen dat het waar is :) !

Het is wel een beetje gek dat niemand iets weet over de lever datum 8)7 .

PS.

Op bel simpel staat hij al op 2-4 werkdagen........... zouden ze hem al hebben???
http://www.belsimpel.nl/sony/sony-xperia-sp-white/overzicht

Alleen de zwarte duurt langer volgens hun:

[ Voor 36% gewijzigd door espen795 op 28-05-2013 18:49 . Reden: Update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterT13
espen795 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 18:10:
Ik hoop ook dat hij binnen kort uitkomt, ik heb hem al besteld bij KPN.
Ik zag wel een paar sites die zeiden de 31ste hopen dat het waar is :) !

Het is wel een beetje gek dat niemand iets weet over de lever datum 8)7 .

PS.

Op bel simpel staat hij al op 2-4 werkdagen........... zouden ze hem al hebben???
http://www.belsimpel.nl/sony/sony-xperia-sp-white/overzicht

Alleen de zwarte duurt langer volgens hun:
Hij stond al weken op 2-4 werkdagen ;) Alleen tijdelijk even niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Hi,

Het door jou bestelde artikel is helaas nog niet op voorraad. We blijven je op de hoogte houden van je bestelling.

We doen onze uiterste best om je bestelling alsnog snel bij je af te leveren. Zodra het artikel aanwezig is, ontvangt je een bericht dat je bestelling naar je wordt verzonden.

Groeten van Hi
:'( :'( :'(

Eikels! :+ Eind mei is nu ongeveer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterT13
Sorry ff off-topic, maar het is wel grappig dat het bericht van Hi ook echt begint met 'hi' :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khadgar
Hartelijk dank voor uw e-mail.

Wij hebben helaas vanuit onze leverancier nog geen exacte leverdatum ontvangen. Wij verwachten deze wel vandaag of morgen te ontvangen. Zodra deze bschikbaar is zullen wij deze direct op onze website vermelden. Wij willen u adviseren onze website in de gaten te houden voor de laatste informatie.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl
Ooit.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• espen795
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 29-11-2024
WouterT13 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 18:55:
[...]

Hij stond al weken op 2-4 werkdagen ;) Alleen tijdelijk even niet.
HMM nou ja dan hopen we maar op de 31ste, heb ik ook op een paar sites gezien.
Sony zelf beweerde in ieder geval binnen het 2de kwartaal dus max nog een maand (hoop ik). |:(

Zij denken eind mei:
https://www.studentmobiel...cpa&utm_campaign=Daisycon

Zij beweren dus de 31ste:
http://www.pdashop.nl/pro...anpid=1774839646577308673

Nja wachten dus maar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdemon
Oei, en toen kwamen ze toch wel dicht in de buurt van de release van de HTC M4 die in Juni zou moeten komen..http://m.androidauthority.com/htc-m4-butterfly-2-217338/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navis-Racing
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-05-2023
ik heb mijn xperia sp vorige week zaterdag besteld bij kpn. daar stond dat er een levertijd van 3-5 werkdagen was dus dat zou betekenen dat hij tussen vandaag en vrijdag aan zou komen. meer waarschijnlijk lijkt mij dat hij volgende week pas komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khadgar
Zou het dan toch waar zijn? Is hij ECHT verkrijgbaar?

http://www.redcoon.nl/B46...j?xtmc=xperia%20sp&xtcr=4 (verkeerde foto kennelijk)
http://www.redcoon.nl/B46...j?xtmc=xperia%20sp&xtcr=2
Via de chatservice nagevraagd.... ze beweren dat ze hem al hebben.

Nou de rest nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdemon
Oei, dat is een strak prijsje, ik was toch al van €400 uitgegaan bij de 'gewone' winkels (ik heb toch iets tegen i-net aankopen bij zaken waar ik vrijwel zeker een keer tegen garantie aan zal gaan lopen, zoals bijna alle smartphones).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 519764

Ik heb net met Coolblue België getelefoneerd en ze wisten mij te vertellen dat normaal gezien mijn SP morgen (vrijdag 31/05) in de bus zou moeten zitten *knock on wood* tenzij er echt last minute iets veranderde. Maar dan gingen ze opnieuw contact met mij opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-07 17:12
Khadgar schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 09:21:
Zou het dan toch waar zijn? Is hij ECHT verkrijgbaar?

http://www.redcoon.nl/B46...j?xtmc=xperia%20sp&xtcr=4 (verkeerde foto kennelijk)
http://www.redcoon.nl/B46...j?xtmc=xperia%20sp&xtcr=2
Via de chatservice nagevraagd.... ze beweren dat ze hem al hebben.

Nou de rest nog!
Bijna 30 euro verschil euro voor een andere kleur (als wit een kleur is, maar dat terzijde)?
Doemijzwartmaardan..

Maar het goede nieuws is hoe dan ook, dat hij volgende week echt beschikbaar lijkt te zijn... Mooi man..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdemon
Anoniem: 519764 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 10:32:
Ik heb net met Coolblue België getelefoneerd en ze wisten mij te vertellen dat normaal gezien mijn SP morgen (vrijdag 31/05) in de bus zou moeten zitten *knock on wood* tenzij er echt last minute iets veranderde. Maar dan gingen ze opnieuw contact met mij opnemen.
Dus ze verzenden ze al wel, maar hebben hem online nog nergens als 'op voorrraad' staan? In principe wel netjes als ze eerste de pre-orders afhandelen. Maar daarmee is het nog niet echt zichtbaar dat ze hem echt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 519764

Jdemon schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:00:
[...]

Dus ze verzenden ze al wel, maar hebben hem online nog nergens als 'op voorrraad' staan? In principe wel netjes als ze eerste de pre-orders afhandelen. Maar daarmee is het nog niet echt zichtbaar dat ze hem echt hebben.
Ik had mijn preorder ondertussen al een maand staan, dus ik vind het inderdaad wel lief dat ik voorrang krijg dan ;)

Misschien durven ze nog niets aanpassen op hun site, want ze gingen vandaag toekomen en met al die vertragingen weet je nooit. Ik hoop in ieder geval dat morgen of maandag hier een bode voor mijn deur staat met een pakketje. Anders ga ik gillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
op twitter:
Vandaag is rood. Net als de Xperia SP die vanaf deze week is te verkrijgen.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BLgkCsGCAAIaKJ7.jpg:large

Het is dus eindelijk zover! :9~

[ Voor 7% gewijzigd door luappul op 30-05-2013 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khadgar
Raar dan want eerder heeft Sony gezegd dat de rode versie niet naar Nederland komt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navis-Racing
volgens pda shop is de verwachte leverdatum: 04-06-2013 dus ik hoop dat dat hierboven klopt.

[ Voor 2% gewijzigd door Navis-Racing op 30-05-2013 16:48 . Reden: tekst vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Bij Hi is de indicatie nu op 3 juni. Volgende week maandag dus. Dan zouden ze kunnen gaan beginnen met leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamonV
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-02 13:26
luappul schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 13:10:
op twitter:
Vandaag is rood. Net als de Xperia SP die vanaf deze week is te verkrijgen.
[afbeelding]

Het is dus eindelijk zover! :9~
Ziet er op de foto meer uit als hard roze :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Usta
Dus, bij Redcoon kunnen we al die zwarte voor 375 EUR bestellen!
Jammer van 9 EUR verzend en verpakking kosten... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterT13
Het is nu ook zover bij belsimpel !
http://tweakers.net/ext/l...m_source%253D1001%26ws%3D
Jammer dat ie daar zo prijzig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Beste ...

Wij willen graag een afspraak maken voor het afleveren van de bestelling.
Dit kan heel snel en eenvoudig door gebruik te maken van deze link.

Volg de instructies op en wij komen de bestelling leveren.

Met vriendelijke groet,
Online Pakket Dienst, partner van Hi en KPN

ALs het goed is word die morgen dan eindelijk bezorgd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdemon
Ook in de pricewatch wordt ie meer en meer getoond als beschikbaar. Ik begin er weer vertrouwen in te krijgen. Wanener zou hij fysiek in winkels liggen, dat is nog de vraag.. Ik ga van het weekend hier in Eindhoven eens rondkijken (Ja, ouderwets wil ik graag naar iemand toe kunnen als het stuk gaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-07 01:28

FlyEragon

Alien Monkeys

WTF?1 op mp staat er al een, zal wel een fakert zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guus_b
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-04-2021
Ik heb zojuist een witte SP in m'n handen gehad in een t-mobile winkel. De zwarte hadden ze nog niet. Ze zijn er dus eindelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:02
MAX ICT geeft zelfs aan er 200 op voorraad te hebben :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Morgen O+ Mijn is verzonden en als het goed is tussen morgen 10 en 19 bezorgd. Nu hopen dat er iemand thuis is O+ /3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterT13
Waar heb je m besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navis-Racing
mijn is verzonden door kpn! hij word morgen hier afgeleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
Stop it!!

Now I want one!!!! :P

Nee serieus denk dat ik hem na het weekend gaat bestellen. Hoop dat tegen die tijd meerdere webshops hem hebben toegevoegd.

P.S. Hebben jullie er ook een MicroSD kaartje bijgekocht? Of hadden jullie er al 1tje. (en hoeveel?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Usta
Ik ga ook op maandag bestellen, en dan hop ik binnen 1-2 dagen te hebben.
Ik heb al 32GB microSD cart klaar, nu dan de telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navis-Racing
@thijsco19 ik had nog een sd kaart met 2gb. maar ik ga denk ik een grotere kopen van 32gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Usta
Usta schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 21:27:
Ik ga ook op maandag bestellen, en dan hop ik binnen 1-2 dagen te hebben.
Nee, zo lang kan ik niet wachten! oOo
Meteen besteld via Centralpoint voor 365 EUR, levering binnen 24h (maandag?). *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
Je moet nu ook wachten tot maandag :P. Als je hem op maandag besteld heb je hem dinsdag, scheelt maar 1 dagje. En dan kan je nog een paar dagen in de gaten houden wie en waar hij op voorraad is met een gunstige prijs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdemon
365 eur is wel een gunstige prijs lijkt me..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterT13
Heb 'm ook besteld op centralpoint. Gunstige prijs + een dag eerder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb m net binnen! Snel bezorgd door Hi :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
Foto's!!!!!!! (In het ervaring discussie topic natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khadgar
Anoniem: 514217 schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 14:48:
Heb m net binnen! Snel bezorgd door Hi :p
JALOERS! :P
Hoop dat Studentmobiel hem snel krijgt en uitlevert....
Heb de simkaart en nummerbehoud is al rond .... nu de Xperia SP nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navis-Racing
ik heb hem ook binnen sinds vanmiddag! echt een fijne telefoon! bedankt kpn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdemon
Dan de grote vraag, wanneer krijgen de gewone winkels hem? Mediamarkt wist er nog niks over te vertellen. PDAshop lijkt dan nog de beste gok, dan heb ik in ieder geval een fysiek adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 520022

Gister was de SP al wel te zien en te kopen bij een t-mobile winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khadgar
YES!
Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.
@Jdemon: Ik denk dat in de komende week meer shops hem binnen zullen krijgen.
Diverse winkels die hem online aanbieden hebben vaak ook een fysieke winkel of een afhaalbalie. Zo zie ik in ieder geval bij 4AllShop en MaxICT adresgegevens en afhaalmogelijkheden staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperEuroJimmy
Wat betreft de sexy rode variant, op mijn vraag op Twitter over de aankondiging afgelopen weekend reageert men;

"Klopt, oorspronkelijk was dat het plan, maar nu toch beschibaar in NL! Wel alleen via http://shop.sonymobile.com/nl/buy/xperia-sp-red/1271-8974/ "

Ik denk dat ik dat maar ga doen, dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdemon
Anoniem: 520022 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 10:48:
Gister was de SP al wel te zien en te kopen bij een t-mobile winkel
Ja, ik was ook al blij toen ik zag dat ze hem bij Hi en telfort hadden liggen, maar die verkipen hem niet los, alleen in combinatie met een abbo, en die heb ik dan alweer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K_S
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-10-2024

K_S

Hopelijk hoor ik ook iets ( morgen?). Heb hem besteld bij Sony Center, je zou toch mogen verwachten dat ze toch snel hun 'eigen' winkels zouden bevoorraden, kan ik maar hopen. Aangezien er mensen zijn die hem al hebben en ook al winkels die enkele toestellen in voorraad hebben. Anders niet echt goeie marketing lijkt me.

Enfin, we wachten af want Sony Center was vandaag gesloten.

Zijn er mensen die al een toestel ontvangen hebben van Coolblue? Want vandaag staat de datum terug op 20/06. Of is het toestel nog niet voor België bedoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperEuroJimmy
Dus, op de vraag wanneer de rode dan te bestellen zou zijn via de officiele shop, reageert men met 'Weet niet, misschien deze week anders volgende week'. De zwarte en witte staan op dezelfde status...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
Ook maar effe besteld, bij centralpoint. Ik verwacht hem woensdag te hebben. :9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkvortex
K_S schreef op maandag 03 juni 2013 @ 18:31:
Hopelijk hoor ik ook iets ( morgen?). Heb hem besteld bij Sony Center, je zou toch mogen verwachten dat ze toch snel hun 'eigen' winkels zouden bevoorraden, kan ik maar hopen. Aangezien er mensen zijn die hem al hebben en ook al winkels die enkele toestellen in voorraad hebben. Anders niet echt goeie marketing lijkt me.

Enfin, we wachten af want Sony Center was vandaag gesloten.

Zijn er mensen die al een toestel ontvangen hebben van Coolblue? Want vandaag staat de datum terug op 20/06. Of is het toestel nog niet voor België bedoeld?
Sony-center te Oostende (België) zal hem woensdag in de winkelrekken hebben liggen.
Vandaag heeft een medewerker mij opgebeld en gezegd dat hij een leverancier heeft gevonden
die hem sneller kan leveren dan zijn andere leverancier en zo zou hij hem deze week kunnen bemachtigen.
Dus met andere woorden is het zo dat Sony niet hun eigen winkels bevoorraad.

[ Voor 0% gewijzigd door darkvortex op 03-06-2013 19:04 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Usta
Goed. Centralpoint heeft mijn telefoon vandaag verzonden. Dus morgen heb ik hem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterT13
Usta schreef op maandag 03 juni 2013 @ 19:33:
Goed. Centralpoint heeft mijn telefoon vandaag verzonden. Dus morgen heb ik hem!
Zelfde hier, hoop hem morgen binnen te hebben :D Wel een beetje jammer dat centralpoint beweert dat hij tussen 9:00 en 17:00 aankomt, want 's ochtends is er niemand thuis. :/
Pagina: 1 2 Laatste