Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K_S
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-10-2024

K_S

darkvortex schreef op maandag 03 juni 2013 @ 19:04:
[...]

Sony-center te Oostende (België) zal hem woensdag in de winkelrekken hebben liggen.
Vandaag heeft een medewerker mij opgebeld en gezegd dat hij een leverancier heeft gevonden
die hem sneller kan leveren dan zijn andere leverancier en zo zou hij hem deze week kunnen bemachtigen.
Dus met andere woorden is het zo dat Sony niet hun eigen winkels bevoorraad.
Heb ik hem toch wel in Brugge besteld... hopelijk hebben ze dezelfde leverancier ;)

Vind het wel wat vreemd dat ze die niet eerst bevoorraden, die winkels dragen toch je naam en dragen dus ookbij aan je imago. Morgen eens horen wanneer hij in Brugge wordt verwacht.

Bedankt voor je antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 17:11

Gertjan

mmmm, beer...

Kan iemand die hem bij CentralPoint besteld (of elders) heeft het typenummer van de telefoon bevestigen? Volgens de lijst met specificaties uit het ervaringen en discussie-topic heeft alleen de versie met typenummer C5303 ondersteuning voor LTE in Nederland. Ik las ergens (in dit topic?) dat CentralPoint een ander typenummer zou leveren (de C5302), aangezien de link naar de brochure op hun site daar naar linkt. De live chatsupport van CP zelf wist het typenummer ook niet }:O.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
03 is Nederlandse LTE ja, net zoals de Xperia Z: 6603, of de Xperia ZL: 6503 :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjan
  • Laatst online: 09-09 17:11

Gertjan

mmmm, beer...

Via de live chat van CP wist de medewerker me (na contact met de leverancier) toch te vertellen dat in Nederland alleen de versie zonder LTE beschikbaar is.

Wie heeft deze telefoon al gekocht (en waar) en kan het typenummer opzoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modelnummer: C5303, dat bedoel je? Ik heb m van Hi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gertjan schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 14:08:
Wie heeft deze telefoon al gekocht (en waar) en kan het typenummer opzoeken?
Sticker op de doos / menu in het toestel :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khadgar
  • Laatst online: 01-06-2015
Ik heb een C5303, LTE versie, binnengekregen vandaag (Studentmobiel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:54

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik heb gewoon 4G op mijn telefoon. Gekocht via Hi. Op de wiki van Qualcomm staat ook gewoon LTE ertussen.

Staat ook netjes bij mijn instellingen.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:21
Heb het even gevraagt in de live chat van centralpoint, de medewerker vertelde dat de SP die zij verkopen geen LTE ondersteund. De SP heeft als type nummer C5302 dus geen 03.

Helaas :(, ik zou toch niet direct een internet abbo erbij nemen maar voor de langere tijd is het wel vervelend.

[ Voor 25% gewijzigd door thijsco19 op 04-06-2013 17:13 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:54

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Dat gaat nog leuk worden voor de ontwikkeling van Custom Roms... :'( Ik heb inderdaad een 03.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khadgar
Touchdomex schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 17:14:
Dat gaat nog leuk worden voor de ontwikkeling van Custom Roms... :'( Ik heb inderdaad een 03.
Denk dat dat nogal mee gaat vallen.
Heb zelfs al gelezen dat eigenaren van een 5302 de firmware van de 5303 op hun toestel geflasht hebben. Dat werkte gewoon, je had dan de keuze voor LTE.... maar aangezien de hardware daarvoor ontbreekt werkt dat niet natuurlijk.
Verder zijn de toestellen identiek als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
Hardware is toch gewoon identiek? Vind het raar dat er 2 versie op de markt zijn, breng er gewoon 1tje (met LTE ofcourse) op de markt.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetGezegde
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-09 10:28

HetGezegde

Yes, you can!

Dus in NL ligt de 5302 in de schappen?
Want ik zie nu geen duidelijk modelnummer bij de winkels via pricewatch of in het specs-tabblad.

En wat is dan het verschil tussen de 5303 en de 5306?
gevonden: "This Sony Xperia SP will be available in three version series: C5302, C5303 and C5306. There is no significant difference between these series, except for the “frequency” of their data networks technology which is related with the mobile carrier that you had." - boeboer.com -

edit:
heb toch geen LTE nodig :D

[ Voor 47% gewijzigd door HetGezegde op 04-06-2013 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Usta
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05:45
Heeft iemand al de telefoon binnen van CentralPoint? Ik krijg een bericht op maandag ochtend dat die al verzonden is, maar tot nu toe niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K_S

K_S

Ik heb een mailtje gekregen dat hij beschikbaar is op de website van sony mobile... Bij 'mijn' Sony Center verwachten ze hem elk moment...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperEuroJimmy
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-09 10:51
Alleen de zwarte is beschikbaar op de Sony Mobile site, de witte en rode zijn nog niet te bestellen. :( Wel leuke aanbieding erbij met die voorinschrijving, zo'n Mobile Speaker voor maar 1 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Usta
MKwiakaku schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 22:17:
( Wel leuke aanbieding erbij met die voorinschrijving, zo'n Mobile Speaker voor maar 1 euro.
Met SP? Die speaker kost gewoon 69 EUR. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperEuroJimmy
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-09 10:51
Moet je zo'n code invullen bij het bestellen. Te weten deze: SRSBTSPNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Usta
MKwiakaku schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 22:37:
Moet je zo'n code invullen bij het bestellen. Te weten deze: SRSBTSPNL
Aha! Dat is handig. Jammer, maar ik hem hem al elders besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdemon
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:20
Yes! 4Launch had hem, dat is bij mij om de hoek. Op de website staat C5303 vermeld, dus dat moet goed komen. Nu nog een paar dagen wachten en dan ben ik ook smart ;) Bij een gewone winkel nog even een pouch zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
Jammer dat ik dan weer net een non-LTE versie heb :(.
Vandaag pakketdienst aan de deur geweest (2 :P) maar helaas niemand thuis, blijkt dat het geheugenkaartje die ik erbij besteld had apart is verzonden. Die heb ik gelukkig al wel in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterT13
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 20:01
Heb kennelijk ook de versie zonder LTE besteld. Nouja, heb het toch niet nodig. Zolang hij maar 3G ondersteunt is het al goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Jdemon schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 13:47:
Yes! 4Launch had hem, dat is bij mij om de hoek. Op de website staat C5303 vermeld, dus dat moet goed komen. Nu nog een paar dagen wachten en dan ben ik ook smart ;) Bij een gewone winkel nog even een pouch zoeken.
Dus Nederland heeft wel degelijk de C5303 in het leveringsprogramma. Even goed opletten dus, mocht ik hem aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khadgar
Joster schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 15:27:
[...]

Dus Nederland heeft wel degelijk de C5303 in het leveringsprogramma. Even goed opletten dus, mocht ik hem aanschaffen.
Sterker nog.... volgens mij zijn alleen de LTE versies bestemd voor de Nederlandse markt... de rest is grijze import denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
Bron? Interessant.

EDIT// Ik heb sony mobile NL op facebook een berichtje gestuurd, afwachte op de reactie.

[ Voor 71% gewijzigd door thijsco19 op 05-06-2013 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetGezegde

HetGezegde

Yes, you can!

Khadgar schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 17:36:
[...]

Sterker nog.... volgens mij zijn alleen de LTE versies bestemd voor de Nederlandse markt... de rest is grijze import denk ik.
Ik ben ook wel benieuwd naar een bron?

Heb deze telefoon besteld via takeITnow en hij zou morgen/vrijdag op m'n (weekend)werk geleverd moeten worden. Vrijdag avond even langsrijden :D
Ben echt benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khadgar
thijsco19 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 17:41:
Bron? Interessant.

EDIT// Ik heb sony mobile NL op facebook een berichtje gestuurd, afwachte op de reactie.
Was al aan het zoeken, ben er vrij zeker van dat ik gelezen heb welke modellen op de Nederlandse/Europese markt beschikbaar zouden komen en dat zou dus de LTE versie zijn.
In China bijvoorbeeld is geen LTE beschikbaar, daar zou de C5302 dan weer voor bestemd zijn.
Heb alleen zo vreselijk veel gezien en gelezen... kan niet terugvinden waar ik het vandaan heb :-(

[ Voor 9% gewijzigd door Khadgar op 05-06-2013 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetGezegde

HetGezegde

Yes, you can!

Khadgar schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 18:31:
[...]

Was al aan het zoeken, ben er vrij zeker van dat ik gelezen heb welke modellen op de Nederlandse/Europese markt beschikbaar zouden komen en dat zou dus de LTE versie zijn.
In China bijvoorbeeld is geen LTE beschikbaar, daar zou de C5302 dan weer voor bestemd zijn.
Heb alleen zo vreselijk veel gezien en gelezen... kan niet terugvinden waar ik het vandaan heb :-(
Bij (volgens mij) alle webwinkels via Tweakers.net gaat het om een versie met de volgende verbindingstypes: EDGE, GPRS, GSM, HSPA+
En HSPA+ is gelijk aan LTE of 4G (als ik het goed heb?) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khadgar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdemon
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:20
Joster schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 15:27:
[...]

NL zou de 5303 moeten krijgen lijkt me, ondertussen is hij op bij 4launch en staat er nu 5302 als productcode. Ik heb nog even om opheldering gevraagd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterT13
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 20:01
Ik heb vandaag mijn bestelling van centralpoint binnengekregen: C5303 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
HuH? De c5303 van centralpoint? Hoop dat ik dan ook de 03 versie krijg ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetGezegde

HetGezegde

Yes, you can!

Ik vind het dan vreemd dat het allemaal zo onduidelijk aangegeven staat, want onder de specificaties die Central Point aangeeft staat er: "Data network: EDGE, GPRS, GSM, HSPA+"

Voor mij maakt het niet zoveel uit, aangezien ik aan 14,4mbps meer dan voldoende heb, maar het zou wel leuk zijn. Daarnaast is het vreemd dat de prijzen dan vrijwel gelijk zijn! Je zou zeggen dat een LTE model duurder is..

*EDIT*
Ik heb 'm besteld via takeITnow en zij geven "1271-8972" als fabrikantsnummer. Op Central Point wordt hetzelfde fabrikantnummer gehanteerd en volgens hardware.info is deze code een LTE versie.

bron - http://nl.hardware.info/p...p-black#tab:specificaties

[ Voor 27% gewijzigd door HetGezegde op 05-06-2013 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkvortex
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08-2022
K_S schreef op maandag 03 juni 2013 @ 23:21:
[...]

Heb ik hem toch wel in Brugge besteld... hopelijk hebben ze dezelfde leverancier ;)

Vind het wel wat vreemd dat ze die niet eerst bevoorraden, die winkels dragen toch je naam en dragen dus ookbij aan je imago. Morgen eens horen wanneer hij in Brugge wordt verwacht.

Bedankt voor je antwoord!
Vandaag werd ik opgebeld door sony-center oostende en ze hebben hem binnen gekregen.
Ik mocht er om gaan maar kon niet wegens omstandigheden...
Dus morgen heb ik hem ook :D
(Btw:Het is ook de 4g versie met 03 achteraan)... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
Nou snap ik er geen t*fus meer van! :(

Naja ziet het morgen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Usta
WouterT13 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 21:53:
Ik heb vandaag mijn bestelling van centralpoint binnengekregen: C5303 :D
Die van mijne is ook van Centralpoint, en heeft ook type C5303. _/-\o_
De telefoon light perfect in mijn hand, en de performance is top (even paar benchmarks gedraaid, zoals Antutu en 3DMark)! Ik ben helemaal blij met deze SP. <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K_S

K_S

darkvortex schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 22:03:
[...]

Vandaag werd ik opgebeld door sony-center oostende en ze hebben hem binnen gekregen.
Ik mocht er om gaan maar kon niet wegens omstandigheden...
Dus morgen heb ik hem ook :D
(Btw:Het is ook de 4g versie met 03 achteraan)... :p
Gelukzak :P

In Brugge nog niet. Niet dezelfde leverancier dus. Is het de zwarte versie of de witte? Ik heb de witte besteld maar weet niet of dat eventueel de reden is dat mijn bestelling later is.

Ik hoop ook wel de 4g versie in handen te krijgen.

Veel plezier er mee alleszins! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
Inmiddels ontvangen en het gaat om de 03 (LTE) versie! :)
Lijkt erop dat gewoon iedereen in NL de 03 versie verkoopt?

(bij centralpoint besteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkvortex
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08-2022
K_S schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 14:58:
[...]

Gelukzak :P

In Brugge nog niet. Niet dezelfde leverancier dus. Is het de zwarte versie of de witte? Ik heb de witte besteld maar weet niet of dat eventueel de reden is dat mijn bestelling later is.

Ik hoop ook wel de 4g versie in handen te krijgen.

Veel plezier er mee alleszins! :)
Ik ben er vandaag om geweest, het is de zwarte versie die ik heb.
Echt een top-toestel en het is tevens ook de 4g versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skaaf
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:24
Heeft iemand al via belsimpel.nl besteld? Leveren ze de 4G versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hartlijn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-06-2021
skaaf schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 13:50:
Heeft iemand al via belsimpel.nl besteld? Leveren ze de 4G versie?
Daar was ik ook benieuwd naar. Antwoord van belsimpel:
"Wij maken gebruik van diverse leveranciers, hierdoor is het erg lastig om aan te geven welke versie wij uitleveren. Hier kan ik u dan ook helaas geen antwoord op geven."

@16-juni: Besteld bij belsimpel. de LTE versie C5303 is het gelukkig geworden :)

[ Voor 9% gewijzigd door hartlijn op 16-06-2013 22:40 . Reden: info na bestelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skaaf
Op de site staat LTE of 4G er niet tussen, heb daarom zonet gebeld. De servicemedewerkster geeft aan dat het dan om een toestel gaat zonder 4G....

Dit is wel jammer omdat ik het toestel in combi met een abonnement van hollandse nieuwe wilde bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamonV
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-02 13:26
skaaf schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 14:06:
Op de site staat LTE of 4G er niet tussen, heb daarom zonet gebeld. De servicemedewerkster geeft aan dat het dan om een toestel gaat zonder 4G....

Dit is wel jammer omdat ik het toestel in combi met een abonnement van hollandse nieuwe wilde bestellen.
Hollandsnieuwe heeft toch geen 4G? Dus ook al had je toestel dan 4G, dan had je er alsnog niets aan gehad... of snap ik je nu verkeerd? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khadgar
skaaf schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 14:06:

Dan zou ik zeker eens kijken bij Studentmobiel.nl/GSMwijzer.nl, is nog voordeliger ook volgens mij.
Heb mijn Xperia SP daar vandaan en dit is een C5303 met LTE. Is natuurlijk geen garantie voor vervolg uitleveringen maar toch.....
RamonV schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 16:49:
[...]
Hollandsnieuwe heeft toch geen 4G? Dus ook al had je toestel dan 4G, dan had je er alsnog niets aan gehad... of snap ik je nu verkeerd? :+
Nee... nog niet maar is Vodafone netwerk en Vodafone moet LTE nog uitrollen. Zou dus over een half jaar zomaar kunnen komen.

[ Voor 24% gewijzigd door Khadgar op 07-06-2013 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamonV
Khadgar schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 17:27:
Nee... nog niet maar is Vodafone netwerk en Vodafone moet LTE nog uitrollen. Zou dus over een half jaar zomaar kunnen komen.
Ik heb ook hollandsnieuwe op dit moment, en die loopt nog wel even. Zouden ze 4G apart doen of krijg ik dat dan ook denk je? Heb m'n abo al afgesloten natuurlijk.

Vodafone heeft trouwens 3,6 mbps standaard, daar haal ik max 1 van, waar ik ook ben. Dus 3G verbeteren is wat mij betreft ook prima haha

[ Voor 14% gewijzigd door RamonV op 07-06-2013 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skaaf
RamonV schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 16:49:
[...]

Als de abonnementen niet veel verschillen, dan wil ik natuurlijk de sp met 4G om maar voorbereid te zijn. Qua prijzen maakt het niet veel uit. Verder doe ik langer dan 2 jaar met een telefoon dus dan hoef ik dan niet een andere te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamonV
skaaf schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 17:43:
Als de abonnementen niet veel verschillen, dan wil ik natuurlijk de sp met 4G om maar voorbereid te zijn. Qua prijzen maakt het niet veel uit. Verder doe ik langer dan 2 jaar met een telefoon dus dan hoef ik dan niet een andere te nemen.
Precies die reden had ik ook (zit nu ook te kijken naar iets nieuws). Heb nu dus '3,6 mbps' waarvan ik 1 haal. Er bestaat ook nog 7,2 en 14,4 mbps dacht ik, dus als ik sneller wil kan dat ook via 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revest
  • Laatst online: 04-09 22:59
Ik heb daarstraks de witte Xperia SP binnen gekregen. (afgelopen dinsdag besteld bij Castle.nl). Ze zeiden telefonisch dinsdag dat ze hem bij hun europese leverancier hadden staan als leverbaar en binnen 3 werkdagen heb ik hem dus binnen. Ik heb type C5303.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K_S

K_S

Ik heb via facebook een berichtje gestuurd maar sony mobile belgie. Ik vroeg naar de leverdatum van de witte xperia sp aangezien de verwachte leverdatum op 20 juni staat. ze konden mij geen correcte datum geven maar 20 juni was wss wel een realistische datum voor de witte sp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K_S

K_S

Ik heb sedert gisteren mijn witte xperia sp! Zo toch nog een week vroeger of verwacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenan82
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-04-2024
K_S schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 20:29:
Ik heb sedert gisteren mijn witte xperia sp! Zo toch nog een week vroeger of verwacht...
Waar heb je 'm besteld?
Zoek ook en witte SP voor mijn vrouw ter vervanging van haar Xperia P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K_S

K_S

Kenan82 schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 01:08:
[...]

Waar heb je 'm besteld?
Zoek ook en witte SP voor mijn vrouw ter vervanging van haar Xperia P.
Ik heb hem in een Sony Center besteld. Tot vandaag is het daar met een actie dat je er een gratis speaker bij krijgt. :)

Edit: toch in Belgie...

[ Voor 3% gewijzigd door K_S op 15-06-2013 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

Weet iemand hoe het zit met de verkrijgbaarheid van dit toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

Doelde eigenlijk op fysieke winkels, had ik er even bij moeten vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Phonehouse heeft hem sowieso liggen, maar dat is volgens mij de niet LTE versie. Verder weet ik het niet.

Zou best handig zijn als hier een overzicht zou komen wie zijn SP waarvandaan heeft en welke versie het is (met name dat laatste vind ik interessant, waar kan ik allemaal de LTE versie bestellen?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxhound83
  • Laatst online: 31-08 15:07
Gelukkig heb ik nog even het forum gecheckt voor ik de SP bestelde. Anders had ik op belsimpel.nl zojuist de versie zonder LTE gekocht, aangezien ze het niet noemen bij de specs. Phoneshop.nl wel. :)
Pagina: 1 2 Laatste