Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickzz
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-08 21:21
Hehe! Een antwoord ontvangen op mijn mail van 6 dagen oud...

'Beste meneer Bakker,

Alle door u verstrekte gegevens zijn doorgegeven aan het escalatie team.
Zij zijn dit verder aan het afhandelen.'

Geweldig, hier heb ik 6 dagen op zitten wachten? Had dus wel geeisd om morgen (donderdag) mijn toestel te hebben en uiterlijk vrijdag..

[ Voor 14% gewijzigd door yannickzz op 28-08-2013 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Doe ff een status update op facebook. Je zag dat er wel gereageerd werd door htc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickzz
Sheik schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 21:00:
Doe ff een status update op facebook. Je zag dat er wel gereageerd werd door htc.
Van mij hoeft nog een status update niet perse, ik zal wel even kijken. Heb tweets verstuurd naar HTC en (weer) naar Mark Moons die de tweets niet heeft gezien.

Update: heb gezien dat mark moons toch heeft gereageert! @yannickpaniek hi, I like your hobbies. Heb je een casenr.?

[ Voor 19% gewijzigd door yannickzz op 28-08-2013 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Mag ik een ding zeggen....ik vind je te afwachtend. Ook ben je niet eager genoeg om hulp door te pakken. Verder hoop ik dat je snel geholpen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickzz
Sheik schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 21:12:
Mag ik een ding zeggen....ik vind je te afwachtend. Ook ben je niet eager genoeg om hulp door te pakken. Verder hoop ik dat je snel geholpen bent.
Ik kan wel een Facebook post maken, maar dan zeggen ze dat ze er mee bezig zijn. Ik ben morgen terug van vakantie en zal dit weekeind ook een brief schrijven zoals de consumentenbond me heeft gezegd.

Ja, ik ben inderdaad wel afwachtend maar veel meer dan tweets versturen, mailtjes sturen, contact via de livechat opnemen, bellen en een post plaatsen op Facebook kan ook niet. Heb alle mogelijke methodes gebruikt om HTC een schop te geven zodat ze eens wat doen, maar dat is nog blijkbaar niet gelukt. Hopelijk brengt die brief er verandering in.

[ Voor 27% gewijzigd door yannickzz op 28-08-2013 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Je moet doorpakken. Je ziet dat Mark Moons nu ook reageert nadat we je pushen om te tweeten. Volgende keer blijf je bijten en laat niet los voordat je antwoord krijgt. Pak hun op een kwetsbare plek en zoek de social media eerder en treffender. Ondertussen ga je naar het Juridisch Loket voor advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sheik schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 21:19:
Je moet doorpakken. Je ziet dat Mark Moons nu ook reageert nadat we je pushen om te tweeten. Volgende keer blijf je bijten en laat niet los voordat je antwoord krijgt. Pak hun op een kwetsbare plek en zoek de social media eerder en treffender. Ondertussen ga je naar het Juridisch Loket voor advies.
loslaten, ik denk dat we een wets artikel erbij moeten gaan pakken :/

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik heb al heel lang, als het niet vanaf het begin, dat de laatste 10% van mijn accu zeer snel leeg gaat. Bv hij gaat opeens naar 7% en dan opeens naar 1% en dan bijna gelijk onmiddellijk gaat hij uit. Bijna geen kans om op tijd nog aan de lader te doen. Meer mensen hier last van, en valt dit op te lossen?

• faxityy
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-09 12:16
Yannickzz schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 21:13:
[...]

Ik kan wel een Facebook post maken, maar dan zeggen ze dat ze er mee bezig zijn. Ik ben morgen terug van vakantie en zal dit weekeind ook een brief schrijven zoals de consumentenbond me heeft gezegd.

Ja, ik ben inderdaad wel afwachtend maar veel meer dan tweets versturen, mailtjes sturen, contact via de livechat opnemen, bellen en een post plaatsen op Facebook kan ook niet. Heb alle mogelijke methodes gebruikt om HTC een schop te geven zodat ze eens wat doen, maar dat is nog blijkbaar niet gelukt. Hopelijk brengt die brief er verandering in.
Tja wat wil je dan dat HTC eraan doet? Dit probleem ligt VOLLEDIG bij Dynafix.
Als iemand werkende bij een bedrijf dat HTC reparaties doet kan ik je vertellen dat het niet overal zo verloopt hoor.

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-07 21:31
faxityy schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 01:16:
[...]

Tja wat wil je dan dat HTC eraan doet? Dit probleem ligt VOLLEDIG bij Dynafix.
Als iemand werkende bij een bedrijf dat HTC reparaties doet kan ik je vertellen dat het niet overal zo verloopt hoor.
Hij heeft niks met Dynafix te maken, het is een garantie geval van HTC en dat HTC nu Dynafix als service parnter heeft heeft de consument niks mee te maken.

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

• faxityy
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-09 12:16
wimstradamus schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 08:16:
[...]

Hij heeft niks met Dynafix te maken, het is een garantie geval van HTC en dat HTC nu Dynafix als service parnter heeft heeft de consument niks mee te maken.
Wat bedoel je met garantiegevallen van HTC? Of de toestellen nu binnen of buiten garantie vallen, ze worden gerepareerd door ofwel de shop zelf of externe bedrijven die een licensie van HTC hebben. Dynafix doet zelf ook gewoon HTC repair hoor.

• Sheik
Heel simpel. Klanten van HTC hebben tijdens de garantie periode alléén te maken met HTC en niet met Dynafix mbt problemen betreffende reparaties. Zo is het, niet anders ;)

• Karish
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-01-2024
Mensen mijn oordopjes van de HTC one waren stuk, ik heb met HTC contact opgenomen en ze gaan mij een nieuwe paar opsturen!

Als tweede wil ik mijn toestel opsturen omdat ik ook problemen heb met me camera (rode en paarse tinten op foto) heeft iemand zijn of haar toestel al aangeboden voor dit probleem

• Sheik
Ja er zijn mensen die het hebben opgestuurd en gerepareerd hebben teruggekregen. Vaak niet een keer goed gegaan, maar dat zijn we gewend van Dynafix.

Doorlooptijden variëren van 2 tot 6 weken, afhankelijk van hoeveel zin de medewerkers van Dynafix hebben om door te werken.

Kortom, bedenk goed of het de moeite waard is om te laten repareren. De kans dat je toestel onbeschadigd en gerepareerd terugkomt is niet al te groot.

• Karish
Sheik schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 09:48:
Ja er zijn mensen die het hebben opgestuurd en gerepareerd hebben teruggekregen. Vaak niet een keer goed gegaan, maar dat zijn we gewend van Dynafix.

Doorlooptijden variëren van 2 tot 6 weken, afhankelijk van hoeveel zin de medewerkers van Dynafix hebben om door te werken.

Kortom, bedenk goed of het de moeite waard is om te laten repareren. De kans dat je toestel onbeschadigd en gerepareerd terugkomt is niet al te groot.
Hartelijk dank voor je reactie, helaas heb ik geen keus dan te laten repareren door HTC onder de garantie, ik ga er niet zelf voor betalen nml. Wel jammer dat er niks postitief te zeggen is over dynafix :(

• xileS
  • Niet online
Ik wacht ook nog op een wonder, dat ik meer positieve verhalen hoor over Dynafix, eerder durf ik mijn toestel nog niet op te sturen.

• wimstradamus
Jee net voor de 3e keer een afspraak moeten maken met DynafixNiks voor blauw/paarse ruis in de camera
1e x camera vervangen
2e x software

Ze ruilen het toestel pas om als er 2x een hardware reperatie is geweest, en als je dan zegt dat er mensen werken die het blijkbaar niet snappen worden ze boos.

ik bedoel ze constateren het probleem want ze gaan hem repareren, maar dan daarna geen controle of het ook echt opgelost is. Wat een prutsers daar zeg.
HTC zoek een andere service partner !!!

• yannickzz
Ben terug van vakantie en thuis lag toch mijn refurbished toestel er. Heb er even mee zitten spelen, en er zijn gelukkig geen mankementen mee. Toch was het de afspraak om een nieuw toestel te ontvangen, dus dit toestel gebruik ik maar totdat ik mijn 'nieuwe' toestel heb.

Vanmiddag wordt ik gebeld door HTC en wordt het als het goed is geregeld.

• xileS
  • Niet online
Liever een refurbished toestel zonder mankementen, dan een nieuw toestel met mankementen ;p

• Karish
Toestel opgestuurd met de probleem dat er rode tinten op het scherm komen bij het maken van foto's in low light condtition :)

Jullie horen van mij!

• yannickzz
xileS schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:27:
Liever een refurbished toestel zonder mankementen, dan een nieuw toestel met mankementen ;p
Inderdaad, nouja, een klein mankement is er wel en dat is een lichte gap van 2-3mm (alweer) bij de randen van het toestel.

• Sheik
Wow 2-3 mm is best veel! (niet cynisch bedoeld)

Verwijderd

Yannickzz schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 16:33:
[...]

Inderdaad, nouja, een klein mankement is er wel en dat is een lichte gap van 2-3mm (alweer) bij de randen van het toestel.
2mm is best veel. dat is dikker dan me nagel :X

• yannickzz
Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 16:50:
[...]

2mm is best veel. dat is dikker dan me nagel :X
M'n nagel past er inderdaad precies tussen. Opzich met een hoesje d'r omheen geen probleem, maar ik heb liever een toestel zonder dit probleem.

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:24

13art

Moderator Mobile
Karish schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 16:18:
Toestel opgestuurd met de probleem dat er rode tinten op het scherm komen bij het maken van foto's in low light condtition :)

Jullie horen van mij!
Ik ben hier zeker benieuwd naar ja want twijfel zelf nog zeer om hem op te sturen.

1) Omdat je hem dan een tijdje klaar bent
2) Omdat ik dan eerst weer het toestel helemaal terug moet zetten naar stock
3) Omdat ik, als ik hem terug krijg, weer opnieuw kan beginnen met alles te installeren
4) Omdat het maar afwachten is in welke staat je de telefoon weer terug krijgt, als je al je eigen telefoon terug krijgt.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• Karish
l3art schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 17:15:
[...]

Ik ben hier zeker benieuwd naar ja want twijfel zelf nog zeer om hem op te sturen.

3) Omdat ik, als ik hem terug krijg, weer opnieuw kan beginnen met alles te installeren
4) Omdat het maar afwachten is in welke staat je de telefoon weer terug krijgt, als je al je eigen telefoon terug krijgt.
aan de andere kant wat heb je aan zo'n dure telefoon als de camera niet werkt ? :P

• yannickzz
[...]

Maak een backup en HTC installeert vanzelf weer al je apps als je je telefoon restored.

• Thomas19903
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:21
In een spontane bui zegt mijn HTC One af en toe dat mijn SIM-kaart niet wordt gedetecteerd. Meer mensen last van?

• yannickzz
Thomas19903 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 18:47:
In een spontane bui zegt mijn HTC One af en toe dat mijn SIM-kaart niet wordt gedetecteerd. Meer mensen last van?
Heb je je simkaart toevallig zelf geknipt?

• wimstradamus
[...]

denk nog maar goed over na, morgen komen ze de mijne voor de 3e keer ophalen voor de blauw/paars/rode camera ruis.

Heb vandaag weer htc en dynafix gebeld, ik snap niet dat htc nog samenwerkt met Dynafix ze lijken het niet te snappen daar.

ik bedoel ze zien het probleem (neem ik aan omdat ze een reperatie doen) maar daarna niet controleren of geholpen heeft.

toen ik hem vandaag terug kreeg en aan zetten moest de htc eerst nog een update afmaken voor dat de wizard opkwam ?1? hoe bedoel je niet getest. 8)7

• R3NC0N
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-08 20:02
Dit probleem had ik met mijn Vodafone SIM!
Sinds ik was overgestapt naar T-Mobile had ik er echter geen problemen meer mee. De SIM eruit halen en weer erin doen was geen oplossing, het probleem bleef terugkomen.

Ben mijn toestel nu al een tijdje kwijt, dus ik kan helaas niet zeggen of ik er nog last van heb |:(

Eh?

• vanWalsum
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:55
Yannickzz schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:15:
Ben terug van vakantie en thuis lag toch mijn refurbished toestel er. Heb er even mee zitten spelen, en er zijn gelukkig geen mankementen mee. Toch was het de afspraak om een nieuw toestel te ontvangen, dus dit toestel gebruik ik maar totdat ik mijn 'nieuwe' toestel heb.

Vanmiddag wordt ik gebeld door HTC en wordt het als het goed is geregeld.
Ik heb net ook een "nieuw" toestel ontvangen, niet via dynafix geregeld maar via vodafone. Echter liegen en bedriegen ze je daar ook bij het leven, ik zou een nieuwe krijgen van het hoofdkantoor van Vodafone, ik neem aan dat ze daar niet als afzender dynafix gebruiken, de One zat namelijk wel in een origineel doosje met ongebruikte laders ed, de telefoon is als nieuw, stond ook nog geen android 4.2 op, dus ik mag aannemen ongebruikt. Echter heb ik hier nu 2 htc one's, heb geen opdracht gehad de andere in te leveren (met blauwe camera bij flits). Echter maak ik net in het donker een foto met het nieuwe toestel, en zit er onder in de hoek een klein blauw stukje, met flitsen is het weg. Ik vindt het zo jammer dat HTC het product niet op orde heeft, het is bij uitstek de prettigste telefoon die er is! De feel van een Apple product, met prima software, maar wat een problemen. Hulde voor de liegpraktijken bij Vodafone, hulde voor de slechte reparaties van dynafix. Ik heb een insider van dynafix een mailtje gestuurd om te controleren of het imei nummer ooit is aangemeld voor reparatie.

[ Voor 4% gewijzigd door vanWalsum op 29-08-2013 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 13:48
Mijne is ook sinds gisteren weer opgestuurd met dynaflix, is de 3e keer nu, de gaps werden maar groter en groter, en de camera kreeg steeds meer problemen met het focussen. Ook zat de boven knopje bijna in het toestel zelf waardoor ik hem erg moeiljk aan kon drukken. Mag hopen dat HTC alles nu wel op orde heeft qua kwaliteit. Want anders gaat hij meteen weg en ga ik weer een iphone verwelkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:07
Bij mij krijg ik gewoon uitval van het netwerk. Ik dacht aan de bug in 4.3 maar ik kreeg daar een negatieve feedback over van Tweakend nederland dan neem ik maar aan dat die bug pas in 4.3 zit :)

nieuws: Bug in Android 4.3 op Nexus 4 laat mobiel signaal wegvallen en accu leeglopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickzz
vanWalsum schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:38:
[...]

Ik heb net ook een "nieuw" toestel ontvangen, niet via dynafix geregeld maar via vodafone. Echter liegen en bedriegen ze je daar ook bij het leven, ik zou een nieuwe krijgen van het hoofdkantoor van Vodafone, ik neem aan dat ze daar niet als afzender dynafix gebruiken, de One zat namelijk wel in een origineel doosje met ongebruikte laders ed, de telefoon is als nieuw, stond ook nog geen android 4.2 op, dus ik mag aannemen ongebruikt. Echter heb ik hier nu 2 htc one's, heb geen opdracht gehad de andere in te leveren (met blauwe camera bij flits). Echter maak ik net in het donker een foto met het nieuwe toestel, en zit er onder in de hoek een klein blauw stukje, met flitsen is het weg. Ik vindt het zo jammer dat HTC het product niet op orde heeft, het is bij uitstek de prettigste telefoon die er is! De feel van een Apple product, met prima software, maar wat een problemen. Hulde voor de liegpraktijken bij Vodafone, hulde voor de slechte reparaties van dynafix. Ik heb een insider van dynafix een mailtje gestuurd om te controleren of het imei nummer ooit is aangemeld voor reparatie.
Dan stuur je toch de ene op met het probleem? De andere gewoon op marktplaats verkopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 21:16
EzMe schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 22:13:
[...]

Ik kan helaas niet vinden hoe dit is afgelopen? Ik heb hetzelfde probleem. Gewoon terugsturen? Heb mn phone inmiddels gereset naar Facotory Defaults zonder succes. Ik denk dat mn accu op is?
Kleine update wat betreft het oplaad probleem zoals eerder omschreven. Ik heb besloten mijn telefoon te reparatie op te sturen. Via de webtool is het mogelijk om progressie te volgen. Nu vond ik daar deze foto bij https://docs.google.com/file/d/0B72nnstK6PTjaGJVb3Vlb0JvUnc

Het lijkt erop dat er bij het pijltje een elementje is afgebroken. Het vreemde is alleen dat dit aan de bovenkant van het toestel is gebeurd. Ik zie immers geen USB poortje oid.

Overigens hebben ze duidelijk het toestel open gewrikt. Tussen de twee witte stickers in het midden van het toestel aan de onderkant kun je duidelijk een verbuiging van het metaal zien ;( Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen...

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Ze slopen daar je telefoon. dat is 1 ding wat vast staat. Elke keer als hij terug kwam mankeerde er nog meer aan dan daarvoor. Zelfs de lamme Irakees met action gereedschap van het belhuis om de hoek gaat netter te werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickzz
Ik ben vandaag rond 12.00 gebeld door HTC. Over een week wordt ik weer gebeld en moet ik naar een winkel komen (vraag me niet welke, dat weet ik niet) waar ik mijn nieuwe toestel krijg en mijn refurbished toestel moet inleveren. Tot die tijd mag ik gewoon mijn refurbished toestel gebruiken.

Erna zal ik denk ik toch wel een schadevergoeding brief sturen waarin ik abbonementsgeld (80 euro voor 2 maanden. 3 maanden zou 120 euro betekenen, toch ga ik dat niet terugeisen omdat ik nu toch wel gewoon een One heb die ik kan gebruiken) in ga terugeisen. Is er iemand die me kan helpen met het opstellen daarvan?

[ Voor 13% gewijzigd door yannickzz op 30-08-2013 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
Yannickzz schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:42:
Erna zal ik denk ik toch wel een schadevergoeding brief sturen waarin ik abbonementsgeld (80 euro voor 2 maanden. 3 maanden zou 120 euro betekenen, toch ga ik dat niet terugeisen omdat ik nu toch wel gewoon een One heb die ik kan gebruiken) in ga terugeisen. Is er iemand die me kan helpen met het opstellen daarvan?
Waarom je abbonementsgeld? Ik ga er vanuit dat je niet drie maanden niet gebeld hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Beste kloothommel,

Het abonnement wat je me aangesmeerd hebt in combinatie met het zaligmakend toestel heb ik niet kunnen gebruiken gedurende 3 maanden. Dit omdat een of andere klootviool van Dynafix mijn defecte toestel achterover heeft gedrukt.
Aangezien ik dit toestel bij jullie gekocht heb en de garantie afhandeling daarmee ook direct jullie verantwoordelijkheid is, vind ik dat ik op zijn minst schadeloos gesteld moet worden voor de tijd dat ik van jullie dienst geen gebruik heb kunnen maken.

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickzz
EzMe schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:51:
[...]

Waarom je abbonementsgeld? Ik ga er vanuit dat je niet drie maanden niet gebeld hebt?
Eigenlijk wel, ik heb ten eerste een goedkope telefoon moeten kopen waar geen dataverbinding op mogelijk was. Dus ik heb voor niets een abbonment gehad met dat.

Verder mag ik op z'n minst wel een vergoeding verwachten voor al dit gedoe.

[ Voor 10% gewijzigd door yannickzz op 30-08-2013 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EzMe schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:51:
[...]

Ezme denk heel even goed na ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
Yannickzz schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:52:
[...]

Eigenlijk wel, ik heb ten eerste een goedkope telefoon moeten kopen waar geen dataverbinding op mogelijk was. Dus ik heb voor niets een abbonment gehad met dat.

Verder mag ik op z'n minst wel een vergoeding verwachten voor al dit gedoe.
Duh... Had niemand in je omgeving nog een oude toestel liggen? Ik heb mijn One nu ook opgestuurd maar maak nu gebruik van mijn 'oude' S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickzz
EzMe schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:56:
[...]

Duh... Had niemand in je omgeving nog een oude toestel liggen? Ik heb mijn One nu ook opgestuurd maar maak nu gebruik van mijn 'oude' S2
Op vakantie gaat dat nogal moeilijk. Verder vind ik het belachelijk dat ik al bijna 3 maanden aan het lijntje wordt gehouden door HTC. Als ik er niets van had gezegd van het begin af aan had ik nog tot eind dit jaar moeten wachten :')

[ Voor 25% gewijzigd door yannickzz op 30-08-2013 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
Yannickzz schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:57:
[...]

Op vakantie gaat dat nogal moeilijk. Verder vind ik het belachelijk dat ik al bijna 3 maanden aan het lijntje wordt gehouden door HTC. Als ik er niets van had gezegd van het begin af aan had ik nog tot eind dit jaar moeten wachten :')
Tja, om heel eerlijk te zijn denk ik niet dat dat een reden is om eea te vergoeden. Daar kunnen ze immers niets aan doen. Een gegronde reden zou in mijn optiek zijn het niet naleven van gemaakte afspraken en of wanprestaties. Ik denk dat je daar verder mee komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickzz
EzMe schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:30:
[...]

Tja, om heel eerlijk te zijn denk ik niet dat dat een reden is om eea te vergoeden. Daar kunnen ze immers niets aan doen. Een gegronde reden zou in mijn optiek zijn het niet naleven van gemaakte afspraken en of wanprestaties. Ik denk dat je daar verder mee komt.
Ze kunnen er niets aan doen? Ze hadden al 2 maanden geleden een refurbished toestel kunnen sturen of een nieuw toestel. Dan was er nu niets aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
Meeh.. je post is aangepast en mijn pagina niet ververst.. Ze konden er niets aan doen dat jij op vakantie was.. dat was wat ik bedoelde. Ik zou proberen om een Repair and Return Policy oid in handen te krijgen waarmee je kunt aantonen aan welke zaken ze zich niet hebben gehouden en dat als stok gebruiken om mee te slaan. Maar als je juridisch advies wil zit je hier verkeerd denk ik.. Dit is een tweakers forum :)
Toch veel succes toegewenst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickzz
EzMe schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:47:
Meeh.. je post is aangepast en mijn pagina niet ververst.. Ze konden er niets aan doen dat jij op vakantie was.. dat was wat ik bedoelde. Ik zou proberen om een Repair and Return Policy oid in handen te krijgen waarmee je kunt aantonen aan welke zaken ze zich niet hebben gehouden en dat als stok gebruiken om mee te slaan. Maar als je juridisch advies wil zit je hier verkeerd denk ik.. Dit is een tweakers forum :)
Toch veel succes toegewenst!
Het was sowieso eerst de afspraak om mijn toestel ruim voor vertek te ontvangen (dat was ook beloofd), maar daar hebben ze zich niet aan gehouden helaas. Toch bedankt! Ik zal kijken wat ik ermee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3NC0N
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-08 20:02
R3NC0N schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 16:39:
[...]

Ik heb mijn toestel terug...
De camera is nog erger dan tevoren...
Rode vlekken in het midden, blauwe blakken in de hoeken. Niet alleen als het donker is, maar nu ook in het licht.
De lijmresten zitten nog op het toestel (van het scherm) en er zit nu een gap bij het plastic frontje van de bovenste speaker. :(

I am not amused. Morgen wordt mijn toestel opnieuw opgehaald. Ik hoop op een nieuw toestel, maar dat doen ze toch niet. Is het toestel straks nog steeds kapot, dan ga ik vragen om een nieuw degelijk toestel, want dit is echt drie keer niks.

Ze zeiden overigens dat ze het probleem niet konden constateren, want het toestel 'ging niet aan.' Dat is complete kul, aangezien ik hem zelf nog aan heb gezet voordat ik hem liet ophalen.

Wat blijkt nu, ze hebben het moederbord vervangen... Ik heb nu HBOOT 1.54 ipv 1.39... |:(

Nogmaals; I am NOT amused.

edit 2: Kom er net ook achter dat het Power-knopje dieper in het toestel ligt. Ik voel geen 'klik' meer. Ook weer een klein iets om over te zeiken. 8)7

Echt balen, mijn toestel was perfect op dat kleine issue met de camera na...
Vaarwel perfecte telefoon ;w
Zucht... Zojuist mijn toestel voor de 2e keer teruggekregen. Wat hebben ze eraan? Een software update. That's it. |:(

Ik heb net HTC opgebeld en gezegd dat ik niet blij was met de gang van zaken; dinsdag komen ze hem ophalen en wordt hij opgestuurd naar het hoofdkantoor van DynaFix. Ik heb er vooralsnog weinig vertrouwen in, maar dit is de laatste keer dat ik dit toestel ongerepareerd ontvang. De volgende keer geven ze me maar een nieuwe.

Ik kreeg er ook nog een briefje bij 'het draait om jou' met het bericht dat het toestel getest en goedgekeurd is.

Nou, ik wil niet veel zeggen, maar ik vind dit niet goedgekeurd (klik hier voor meer foto's):

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WhAYGAl.jpg

Eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
R3NC0N schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 18:02:
[...]

Zucht... Zojuist mijn toestel voor de 2e keer teruggekregen. Wat hebben ze eraan? Een software update. That's it. |:(

Ik heb net HTC opgebeld en gezegd dat ik niet blij was met de gang van zaken; dinsdag komen ze hem ophalen en wordt hij opgestuurd naar het hoofdkantoor van DynaFix. Ik heb er vooralsnog weinig vertrouwen in, maar dit is de laatste keer dat ik dit toestel ongerepareerd ontvang. De volgende keer geven ze me maar een nieuwe.

Ik kreeg er ook nog een briefje bij 'het draait om jou' met het bericht dat het toestel getest en goedgekeurd is.

Nou, ik wil niet veel zeggen, maar ik vind dit niet goedgekeurd (klik hier voor meer foto's:

[afbeelding]
Hier de zelfde ervaringen, heb via twitter, telefoon en alle enquetes geklaagd bij htc/mark moons, vodafone en dynafix over de gang van zaken daar bij dynafixniks.
ze testen daar niet of ze het probleem hebben opgelost na hun updates/vervangingen, ze doen maar een handeling en hup de volgende.
ik noem dit werkverschaffing en oplichting van hun klanten (lees: htc,nokia etc)
zelf ben ik werkplaats medewerker in de beveiliging en als ik een camera met een probleem krijg ga ik eerst dat probleem constateren, repareren en uitvoerig testen dat het opgelost is voor dat het weer ingezet kan worden.

Liever me telefoon eenmalig wat langer kwijt dat 3 x 2 weken.

Ik roep iedereen via welke manier dan ook je klacht over dit bedrijf kenbaar te maken, dit kan echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:37
Dynafix test...
Maximale 'First Time Fix'

Na reparatie is het werk voor Dynafix nog niet gedaan. Alle producten worden onderworpen aan uitvoerige testen en zijn pas klaar als ze voldoen aan de hoogste fabrieksstandaarden.
http://webdynafix.com/services/reparatie/test

Yeah right...

Als ik alle horror verhalen hier zo lees over One's die uit elkaar worden gehaald, terwijl dit eigenlijk niet eens kan, dus worden gesloopt, hoop ik echt dat ik geen mankementen krijg met de mijne.
Ik zou echt bloedlink worden als ik die van mij helemaal beschadig terugkrijg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:58

Saven

Administrator

Chadi schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 08:36:
[...]

Bij mij krijg ik gewoon uitval van het netwerk. Ik dacht aan de bug in 4.3 maar ik kreeg daar een negatieve feedback over van Tweakend nederland dan neem ik maar aan dat die bug pas in 4.3 zit :)
Heb ik ook last van af en toe, beetje apart maar meestal herstelt het zich vrij snel, heb gewoon de laatste officiele versie (4.2.2 ofzo dacht ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:55
Yannickzz schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:37:
[...]

Dan stuur je toch de ene op met het probleem? De andere gewoon op marktplaats verkopen :P
Haha, goed plan! Mijn nieuwe toestel zegt nu af en toe dat ik een nieuwe sim heb geplaatst. Het houdt niet op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HansAnders07 schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 10:26:
Yeah right...

Als ik alle horror verhalen hier zo lees over One's die uit elkaar
worden gehaald, terwijl dit eigenlijk niet eens kan, dus worden gesloopt,
Kan makkelijk, mits het goede gereedschap / apparaat wordt gebruikt ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
CLB schreef op zondag 01 september 2013 @ 16:27:
[...]

Kan makkelijk, mits het goede gereedschap / apparaat wordt gebruikt ;)
Ofc, wat in elkaar word gezet, kan ook weer uit elkaar worden gehaald, dat weet elke tweaker ;) Overigens hier een linkje wat CLB's verhaal onderbouwd: http://www.androidauthority.com/htc-one-special-tool-241790/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

EzMe schreef op maandag 02 september 2013 @ 14:45:
[...]

Ofc, wat in elkaar word gezet, kan ook weer uit elkaar worden gehaald, dat weet elke tweaker ;) Overigens hier een linkje wat CLB's verhaal onderbouwd: http://www.androidauthority.com/htc-one-special-tool-241790/
dan ben ik wel benieuwd wat voor gereedschap ze gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
Mijn ligt as we speak bij Dynafix vrijdag opgehaald en gisteren al in reperatie (bij de 3e x en veel klagen gaat het schijnbaar sneller :) )
Maar kijk nu net naar de online status en tot mijn verbazing word de telefoon omgeruild, ben benieuwd zal wel een refurbished zijn.

"Klachtomschrijving: SL Blauwpaarse ruis zichtbaar op foto’s bij weinig licht. Toestel komt voor de 3e keer reparatie. zie link voor klacht: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2317507
Bijgevoegde accessoires: Geen accessoires bijgevoegd
Servicecategorie: Vodafone - Next Day loanphone service

In onderstaand overzicht ziet u het statusverloop van uw reparatie.
STATUS DATUM / TIJD
Service-aanmelding - Volledig ingevoerd 29-8-2013 11:52:42
Service-aanmelding - Bevestigd 29-8-2013 11:53:04
Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Vodafone Service Center) 29-8-2013 11:53:05
Logistiek - Product ontvangen door Vodafone Service Center 2-9-2013 12:02:40
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 2-9-2013 12:02:41
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 2-9-2013 16:01:56
Reparatie repair center - In behandeling 2-9-2013 16:05:09
Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling 3-9-2013 14:22:15
Reparatie repair center - Product omgeruild 3-9-2013 14:22:15"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karish
lol opgestuurd naar dynafix omdat ik camera problemen heb, het enige wat ze dan ook doen is het volgende:

Servicehandeling: Software update
Additionele informatie: Nieuwe softwareversie: 2.24.401.8 [011, 012]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Vind ik anders niet zo grappig. Eerder om te huilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karish
xileS schreef op woensdag 04 september 2013 @ 11:14:
Vind ik anders niet zo grappig. Eerder om te huilen.
hahah tja daar schiet ik niks mee op, denk dat het vandaag afgeleverd wordt in de winkel ... ga het gelijk terug sturen :) (wel weer 1 week kwijt )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Haha wie weet, misschien wel xD. Enige wat nog niemand hier heeft geprobeerd (denk ik) ;p

1 week valt nog wel mee, dacht dat meesten hier minstens 2 weken moesten wachten.

[ Voor 32% gewijzigd door xileS op 04-09-2013 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karish
xileS schreef op woensdag 04 september 2013 @ 11:59:
Haha wie weet, misschien wel xD. Enige wat nog niemand hier heeft geprobeerd (denk ik) ;p

1 week valt nog wel mee, dacht dat meesten hier minstens 2 weken moesten wachten.
Ja idd dat zeiden ze bij belcompany ook, ga maar vanuit dat je het 2 of 3 weken kwijt bent :o
Maar ja nu ik het weer ga terug sturen zit ik toch dan wel op de 2 weken :S ..

Serieus de mensen daar testen het echt niet of het probleem gefixt is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
Karish schreef op woensdag 04 september 2013 @ 12:45:
[...]

Ja idd dat zeiden ze bij belcompany ook, ga maar vanuit dat je het 2 of 3 weken kwijt bent :o
Maar ja nu ik het weer ga terug sturen zit ik toch dan wel op de 2 weken :S ..

Serieus de mensen daar testen het echt niet of het probleem gefixt is..
Dat word nog min 2x opsturen, na 2 hardware reperaties gaan ze pas omruilen.
De mijn is nu bij de 3e x opsturen omgeruild deze wordt morgen bezorgd.
en mijn gemiddelde wachttijd per reperatie was ong 10 dagen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
EzMe schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 14:40:
[...]

Kleine update wat betreft het oplaad probleem zoals eerder omschreven. Ik heb besloten mijn telefoon te reparatie op te sturen. Via de webtool is het mogelijk om progressie te volgen. Nu vond ik daar deze foto bij https://docs.google.com/file/d/0B72nnstK6PTjaGJVb3Vlb0JvUnc

Het lijkt erop dat er bij het pijltje een elementje is afgebroken. Het vreemde is alleen dat dit aan de bovenkant van het toestel is gebeurd. Ik zie immers geen USB poortje oid.

Overigens hebben ze duidelijk het toestel open gewrikt. Tussen de twee witte stickers in het midden van het toestel aan de onderkant kun je duidelijk een verbuiging van het metaal zien ;( Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen...
Update 3: Precies vorige week mijn toestel verzonden en nu, na 7 dagen, is het weer terug. Ze hebben het moederboard vervangen. Tevens zou het toestel van de nieuwste software zijn voorzien. Dit was helaas niet het geval. Wel kan ik inmiddels zeggen dat mijn telefoon netjes oplaad. Helaas functioneren nu helaas de notificatie LEDjes niet meer. Niet de groene, noch de oranje, noch de rode.
Toestel gaat dus weer retour... 8)7

//edit: voordat de opmerkingen komen, ja de notificatiemeldingen staan in het instellingenmenu ingeschakeld.

[ Voor 4% gewijzigd door EzMe op 04-09-2013 16:11 ]

• Karish
Vandaag de originele oordopjes van HTC gekregen :), mijn was stuk gegaan -_-'

[ Voor 3% gewijzigd door Karish op 05-09-2013 11:44 ]

EzMe schreef op woensdag 04 september 2013 @ 16:10:
//edit: voordat de opmerkingen komen, ja de notificatiemeldingen staan in het instellingenmenu ingeschakeld.
Ook ff gedubbelcheckt in het hardware-testmenu?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• EzMe
CLB schreef op donderdag 05 september 2013 @ 11:29:
[...]

Ook ff gedubbelcheckt in het hardware-testmenu?
Hmm ja, ik het het toestel nog niet retour gestuurd en heb zoals voor stelt het hardware test menu gedraaid ( *#*#3424#*#* ) In normaal kantoorlicht zijn de ledjes niet te zien. In het donker zie je heel zwak de LEDjes branden als je weet waar ze zitten. Voorheen waren ze beduidend zichtbaarder. :'( Ik twijfel of ik em weer retour ga zenden.. Opladen lukt iig weer.

• yannickzz
Nou, ik zou dus voor vrijdag worden gebeld over wanneer ik mijn nieuwe toestel kon ophalen maar ben niet gebeld. Ik wordt strontziek van alle beloftes die HTC maakt en er geeneen van is nagekomen tot op heden.

• Karish
Toestel opgestuurd :'(

Kijken wat dynafix nu eraan gaat doen!

[ Voor 92% gewijzigd door Karish op 05-09-2013 20:08 ]

• wimstradamus
Vandaag een ander toestel ontvangen, een refurb die er goed uit ziet maar ook deze heeft ruis in de hoeken.
ben ik nu een zeikerd, productie fout of heeft de htc one gewoon een slechte camera ? wat vinden jullie hiervan ?

Afbeeldingslocatie: http://cdn.imghack.se/medium/e6737a865b0d937a2cfd75932c2d8ab2.jpg
alles op standaard instellingen
Auto witbalans
gebruikte de flits bij deze foto.

• Robje1244
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:02
Na veel negatieve berichten over Dynafix wil ik even zeggen dat het ook anders kan lopen.

Op vrijdag 30 augustus is mijn telefoon rond 6 uur bij mij thuis opgehaald. Deze is toen naar dynafix gegaan omdat de bovenste speaker niet meer werkte.

Vandaag (5-9-2013) rond 10 uur vanmorgen is hij al terug en werkt weer netjes! Ook is de reparatie zeer goed uitgevoerd!
Ben er dus ook zeer tevreden over! Ze kunnen het dus wel daar bij Dynafix!
Ik heb het trouwens via HTC geregeld, en niet rechtstreeks via Dynafix. Weet niet of dit scheelt.

@ wimstradamus,
Ik denk dat dit aan de camera ligt van HTC. Vind de foto's ook niet echt geweldig als ik ze helemaal uitvergroot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickzz
Robje1244 schreef op donderdag 05 september 2013 @ 22:20:
Na veel negatieve berichten over Dynafix wil ik even zeggen dat het ook anders kan lopen.

Op vrijdag 30 augustus is mijn telefoon rond 6 uur bij mij thuis opgehaald. Deze is toen naar dynafix gegaan omdat de bovenste speaker niet meer werkte.

Vandaag (5-9-2013) rond 10 uur vanmorgen is hij al terug en werkt weer netjes! Ook is de reparatie zeer goed uitgevoerd!
Ben er dus ook zeer tevreden over! Ze kunnen het dus wel daar bij Dynafix!
Ik heb het trouwens via HTC geregeld, en niet rechtstreeks via Dynafix. Weet niet of dit scheelt.

@ wimstradamus,
Ik denk dat dit aan de camera ligt van HTC. Vind de foto's ook niet echt geweldig als ik ze helemaal uitvergroot!
De camera is uberhaubt niet gemaakt voor het uitvergroten van foto's, omdat ie 'maar' in 5MP foto's kan schieten en dat betekend ook dat je ze niet op geweldige foto kwaliteit zult kunnen afdrukken. (helaas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickzz
Ik ben vandaag gebeld door Berat, en deze zegt dat ik maar akkoord moet gaan met dit toestel ookal was het de afspraak om een nieuw toestel te krijgen (dat is telefonisch afgesproken de vorige keer, en al de vorige maand door Rene). Ik heb dus ook gezegd dat het de afspraak was om een nieuw toestel te krijgen, en hij deed alsof hij er nog nooit van had gehoord.

HTC stikt er maar lekker in. Weet iemand nog websites waar ik al m'n klachten over HTC kan plaatsen?

[ Voor 17% gewijzigd door yannickzz op 06-09-2013 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-09 10:03
Yannickzz schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 07:40:
De camera is uberhaubt niet gemaakt voor het uitvergroten van foto's, omdat ie 'maar' in 5MP foto's kan schieten
Sterker nog, 4MP zelfs hè ;)

En de getoonde foto vind ik ook bizar brak hoor. Doet m'n S4 ook zo, echt waardeloos dat lowlight gedoe :(

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZwartR
  • Laatst online: 18-09 13:13
Komende week mijn telefoon ook maar eens laten ophalen..

Vergelijking met een HTC One van een vriend van me en de mijne hieronder.

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2w53yog.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/110ztiq.jpg

Lijkt steeds erger te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yannickzz schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 16:35:
Ik ben vandaag gebeld door Berat, en deze zegt dat ik maar akkoord moet gaan met dit toestel ookal was het de afspraak om een nieuw toestel te krijgen (dat is telefonisch afgesproken de vorige keer, en al de vorige maand door Rene). Ik heb dus ook gezegd dat het de afspraak was om een nieuw toestel te krijgen, en hij deed alsof hij er nog nooit van had gehoord.

HTC stikt er maar lekker in. Weet iemand nog websites waar ik al m'n klachten over HTC kan plaatsen?
laat je het echt hier bij zitten?
Lijkt me dat dat ze gewoon de hele wet passeren. Ik zou gewoon brief opstellen en verklaren dat je naar de rechter stap of een geschillen commissie, want ze hebben zich niet aan de afspraken gehouden. Dus aangetekende brief opstellen naar het hoofdkantoor.

of dit zou meer helpen. http://www.rechtspraak.nl...echtszaakBeginnen4-3.aspx

Dus als je niks even niks te doen heb.. laat je zomaar niet weg vegen. want lijkt me dat je sterke zaak heb want wat kan jij hier aan doen... :/

Gelukkig zit ik niet in jou schuitje :/ ik zet me geld in voor de sony Z1

edit

Beter kan je dit via radar oplossen. :) of als je te lui bent te gaan om naar juridische loket te gaan
http://www.nurecht.nl/index.php :P
niet opgeven het mij heeft het 900 euro bespaart, ging er wel 2 maanden overheen maar goed.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2013 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
ZwartR schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 17:06:
Komende week mijn telefoon ook maar eens laten ophalen..

Vergelijking met een HTC One van een vriend van me en de mijne hieronder.

[afbeelding]

[afbeelding]

Lijkt steeds erger te worden.
Welke iso waarde heeft die foto van die vriend? Zie dat die van jou 800 heeft, maar die van die vriend staat niet in de meta data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZwartR
  • Laatst online: 18-09 13:13
l3art schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 17:38:
[...]

Welke iso waarde heeft die foto van die vriend? Zie dat die van jou 800 heeft, maar die van die vriend staat niet in de meta data.
Sorry had die foto via whatsapp toegestuurd gekregen, heb de afbeelding in mijn vorige post aangepast met de originele foto. ISO waarde op zijn foto is 2000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Naar aanleiding van verschillende berichten op XDA waar nu beweerd wordt dat het roze waas probleem een een voltage issue is, en het dus mogelijk softwarematig opgelost zou kunnen worden HTC maar eens gemaild met de vraag wat zij er van weten. Heb er eigenlijk geen vertrouwen in dat ik een bevredigend antwoord terug krijg, maar voordat ik beslis om het toestel (tegen beter weten in) op te sturen, toch maar eens zien wat het antwoord gaat zijn.

Antwoord HTC:
Beste Bart,

Bedankt voor uw email.

Het is bij ons helaas niet bekend het kan zowel hardware als software matig zijn. Alle klachten worden voorgelegd naar de desbetreffende afdeling waar alle klachten worden voorgeleg zodat zij die in behandeling kunnen nemen en tot een conclusie komen tot een passend oplossing.

Onze excuses voor het ongemak.
Oftewel, weten we nog niks.

[ Voor 31% gewijzigd door 13art op 09-09-2013 17:15 ]

• jordeeeh
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-09 08:53
Merkte van het weekend dat ik ook last begin te krijgen van die roze/paarse waas als ik in het donker m'n camera gebruik. Hopelijk komt er snel een oplossing ;(

• Karish
voor de tweede keer opgestuurd naar Dynafix omdat ze eerste keer alleen de software hadde ge-update..

Als ik kijk bij status zie ik;

Reparatie repair center - In behandeling 11-9-2013 10:38:52

Hmm normaal is het ene prcocedure van ongeveer 2 uur toch :p ... Het lijkt erop dat ze echt iets aan het repareren offff aan het breken zijn :p

edit: Servicehandeling: Toestel afgeregeld volgens specificaties

WTF is dit nou weer -_-'

[ Voor 12% gewijzigd door Karish op 11-09-2013 16:36 ]

• 13art

13art

Moderator Mobile
Ook op twitter houdt HTC zich van de domme :(
Vraag was of ik een hoes voor de camera heb waardoor er een waas is. :( :( :(

• wimstradamus
l3art schreef op donderdag 12 september 2013 @ 11:57:
ik heb na 3 "reperaties" een refurb gehad daar zit ook een camera in die slecht is,
gister ondekte ik een rode spot in het midden vooral in minder licht goed zichtbaar.
Maar ik zit er over te denken om het hier maar bij te laten.
2 maanden geleden gekocht en al een maand weg geweest voor reperaties, ben er wel klaar mee.

Het is een super mooi toestel maar toch echt de laatste keer een HTC, eerst al met de Desire veel gezeik en nu deze weer :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-09 21:22
l3art schreef op donderdag 12 september 2013 @ 11:57:
Op vele buitenlandse sites is vanaf gisteren te lezen dat het een software probleem is en sinds kort ook erkend wordt door HTC. Fix komt met update mee naar android 4.3. Hier zo maar een site met het bericht http://bgr.com/2013/09/12/htc-one-camera-bug-fix/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmie60
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01-09 02:50
Als mijn scherm uitstaat kun je onder bepaalde hoeken duidelijk strepen over het scherm zien zitten denk de digitizer. Als het schermen staat is dit onder bepaalde hoeken ook zichtbaar. Is dit normaal?

Er zijn Groen/paarse strepen over heel het scherm te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
Timmie60 schreef op zondag 15 september 2013 @ 12:04:
Als mijn scherm uitstaat kun je onder bepaalde hoeken duidelijk strepen over het scherm zien zitten denk de digitizer. Als het schermen staat is dit onder bepaalde hoeken ook zichtbaar. Is dit normaal?

Nee dat is niet normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
ipje schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 17:55:
[...]

Op vele buitenlandse sites is vanaf gisteren te lezen dat het een software probleem is en sinds kort ook erkend wordt door HTC. Fix komt met update mee naar android 4.3. Hier zo maar een site met het bericht http://bgr.com/2013/09/12/htc-one-camera-bug-fix/
Zal tijd worden dat ze het erkennen. Die link ook meteen naar HTC_NL getwitterd. Eens kijken wat hun reactie nu gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmie60
Is dit een garantie kwestie? Kunnen jullie kijken hoe jullie scherm er uit ziet onder bepaalde hoeken (uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
Timmie60 schreef op zondag 15 september 2013 @ 12:58:
Is dit een garantie kwestie? Kunnen jullie kijken hoe jullie scherm er uit ziet onder bepaalde hoeken (uit)
Je scherm hoort zwart te zijn met hooguit reflecties van het glas en vinger afdrukken, net als bij je tv, pc scherm.
als hij geen val schade heeft lijkt mij dit gewoon een garantie kwestie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
l3art schreef op zondag 15 september 2013 @ 12:41:
[...]

Zal tijd worden dat ze het erkennen. Die link ook meteen naar HTC_NL getwitterd. Eens kijken wat hun reactie nu gaat zijn.
ik vind het toch vreem dat het een software bug zou zijn de poster in dit topic heeft een vervangende unit gekregen en daar zit de bug niet in ??
lijkt mij dus gewoon een hardeware probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmie60
wimstradamus schreef op zondag 15 september 2013 @ 13:43:
[...]

Je scherm hoort zwart te zijn met hooguit reflecties van het glas en vinger afdrukken, net als bij je tv, pc scherm.
Heeft geen valschade. Mijn scherm is alleen echt zwart als deze recht voor me licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
wimstradamus schreef op zondag 15 september 2013 @ 13:48:
[...]

ik vind het toch vreem dat het een software bug zou zijn de poster in dit topic heeft een vervangende unit gekregen en daar zit de bug niet in ??
lijkt mij dus gewoon een hardeware probleem.
Wat er ook geopperd is, is dat er twee verschillende camera modules worden geruikt met iets hun eigen voltages bij verschillende iso waardes. Als de software maar voor 1 van de twee is geoptimaliseerd dan kan het dus zijn dat je problemen krijgt met de camera module waarvoor de software niet geoptimaliseerd is. In dit geval zou de camera module een te hoog aantal V krijgen wat voor het roze beeld zorgt...
Dit kan je natuurlijk prima met een software update verhelpen/verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
l3art schreef op zondag 15 september 2013 @ 14:20:
[...]

Wat er ook geopperd is, is dat er twee verschillende camera modules worden geruikt met iets hun eigen voltages bij verschillende iso waardes. Als de software maar voor 1 van de twee is geoptimaliseerd dan kan het dus zijn dat je problemen krijgt met de camera module waarvoor de software niet geoptimaliseerd is. In dit geval zou de camera module een te hoog aantal V krijgen wat voor het roze beeld zorgt...
Dit kan je natuurlijk prima met een software update verhelpen/verbeteren.
ok wist niet dat er 2 verschillende camera modules gebruikt werden. thanks voor de uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Ik weet ook niet of dat echt zo is, maar dat werd gezegd in dat topic op XDA... Weet niet goed wat de bron daarvan is. Maar dat zou wel beide oplossingen kunnen verklaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Ik heb vandaag een nieuwe One gekocht maar Ik heb volgens mij wel een ouder toestel gekregen. Wel nieuw in een gesealde doos maar de product code is HT35 en dat is volgens mij Mei 2013.

Wat zouden jullie doen?
Er zit wel een heeeeel kleine gap aan de bovenkant bij de powerbutton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:26
GKW schreef op maandag 16 september 2013 @ 19:44:
Ik heb vandaag een nieuwe One gekocht maar Ik heb volgens mij wel een ouder toestel gekregen. Wel nieuw in een gesealde doos maar de product code is HT35 en dat is volgens mij Mei 2013.

Wat zouden jullie doen?
Er zit wel een heeeeel kleine gap aan de bovenkant bij de powerbutton.
Same here, ook een ouder toestel (volgens mij ook mei) maar nu is dat op zich geen reden om te ruilen. De minimale gap zou dat wel kunnen zijn.

Bij mij heb ik wel last van het bekende rode tint in het donker bij camera bij iso op automatisch probleem... Zit nog te denken of ik daar nou mee terug zal gaan... Toestel heb ik vrijdag gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 20:49
Timmie60 schreef op zondag 15 september 2013 @ 14:01:
[...]

Heeft geen valschade. Mijn scherm is alleen echt zwart als deze recht voor me licht
Probeer er eens een foto van te maken, ik vermoed toch dat het de digitizer is.
Voor mijn gevoel is deze groen/paarsig onder bepaalde hoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
HTC Nederland erkend nog altijd het probleem met de camera niet.
Wij kunnen geen commentaar geven op derde partij websites. Dit probleem is bij ons niet als zodanig bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:26
l3art schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 08:55:
HTC Nederland erkend nog altijd het probleem met de camera niet.

[...]
Ongelooflijk eigenlijk... Dat een issue welke zo veelvuldig voorkomt bij zoveel gebruikers onbekend zou zijn. Of is dit een reactie van een helpdesk medewerker? De keren dat ik een nuttig antwoord kreeg van een helpdesk medewerker zijn helaas op 1 hand te tellen (of een nuttige reactie op een website formulier).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

Timmie60 schreef op zondag 15 september 2013 @ 12:04:

Heeft iedereen 'last' van, is idd de digitizer... zou er niet echt een kleur aan kunnen binden maar t stoort me ook wel een klein beetje. Heeft elke htc one
wimstradamus schreef op zondag 15 september 2013 @ 13:43:
[...]

Of je hebt geen htc one en je roept maar wat of je hebt niet goed gekeken. Echt elke htc one die ik heb gezien (en dat zijn er wel een aantal) hebben hier last van. En niet alleen de htc, andere telefoons ook in meer of mindere mate. (iPhone bijvoorbeeld ook maar minder goed te zien dat htc one)

[ Voor 37% gewijzigd door Saven op 17-09-2013 12:13 ]

Pagina: 1 ... 10 ... 19 Laatste