R3NC0N schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 18:02:
[...]
Zucht... Zojuist mijn toestel voor de 2e keer teruggekregen. Wat hebben ze eraan? Een software update. That's it.
Ik heb net HTC opgebeld en gezegd dat ik niet blij was met de gang van zaken; dinsdag komen ze hem ophalen en wordt hij opgestuurd naar het hoofdkantoor van DynaFix. Ik heb er vooralsnog weinig vertrouwen in, maar dit is de laatste keer dat ik dit toestel ongerepareerd ontvang. De volgende keer geven ze me maar een nieuwe.
Ik kreeg er ook nog een briefje bij 'het draait om jou' met het bericht dat het toestel getest en goedgekeurd is.
Nou, ik wil niet veel zeggen, maar ik vind dit niet goedgekeurd (klik
hier voor meer foto's:
[
afbeelding]
Hier de zelfde ervaringen, heb via twitter, telefoon en alle enquetes geklaagd bij htc/mark moons, vodafone en dynafix over de gang van zaken daar bij dynafixniks.
ze testen daar niet of ze het probleem hebben opgelost na hun updates/vervangingen, ze doen maar een handeling en hup de volgende.
ik noem dit werkverschaffing en oplichting van hun klanten (lees: htc,nokia etc)
zelf ben ik werkplaats medewerker in de beveiliging en als ik een camera met een probleem krijg ga ik eerst dat probleem constateren, repareren en uitvoerig testen dat het opgelost is voor dat het weer ingezet kan worden.
Liever me telefoon eenmalig wat langer kwijt dat 3 x 2 weken.
Ik roep iedereen via welke manier dan ook je klacht over dit bedrijf kenbaar te maken, dit kan echt niet.