Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:29

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Ik heb een probleem met het opladen van het toestel.
Het toestel laadt totaal niet meer op.
Herkend de officiële lader niet ( krijg een melding dat er geen officiële lader gebruikt word )

Alleen wanneer het toestel uitvalt omdat de batterij leeg is, wil het toestel opladen tot ongeveer 20%.

Toestel aangemeld via HTC om te laten repareren.

Bekijk net mijn reparatiestatus en dit is wat ik zie:

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2edwmtv.jpg

Je gaat me toch zeker niet vertellen dat ik het toestel niet gerepareerd weer terug ga krijgen?
Er is duidelijk iets mis met het toestel. ik heb het hier thuis met 4 verschillende opladers geprobeerd.
Zowel 2 officiële als 2 niet officiële.

Ben zeer benieuwd, maar ben er bang voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:07
Euuh vrees van wel :D Misschien is je HTC lader kapot ?

Sorry voor de :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

Chadi schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 13:12:
Euuh vrees van wel :D Misschien is je HTC lader kapot ?

Sorry voor de :D
Dit heb ik zelf uitgesloten.
Ik heb mijn HTC lader aan de HTC One gehangen van mijn vader, en dit werkt prima.

Andersom, de lader van mijn vader aan mijn HTC One geeft hetzelfde probleem.

Probleem met de lader lijkt me uitgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Bij mij lijkt het probleem ook niet opgelost nadat het toestel terug is gekomen van reparatie. Ik heb alvast wat screenshots verzameld.

Ik ga hem dus weer aanmelden bij HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiele93
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-03 22:45
Mijn kameraad heeft hem ook weer ontvangen van Dynafix met hetzelfde bovenstaande probleem van WishmasterNL. Bij hem is er een software update gedaan, maar hij zeurde ook weer om de officiële lader. Oftewel geen nut gehad zo te zien. Zoals bovenstaand bevestigd, wordt het probleem niet erkend en is dit meteen eeuwig oude kansloze eerste oplossing. Als je hem weer opstuurt, ga ik vanuit dat er óf niets wordt gedaan of weer een update. Wat kun je nu voor acties ondernemen?

edit: in oorspronkelijk bericht haalde ik Chadi met soortgelijke toestelproblemen. Dat is niet het geval, vandaar edit. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Michiele93 op 10-08-2013 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinwalter
  • Laatst online: 16-09 18:56
Tja, succes Chadi, mijn toestel is na 6 reparaties nog niet goed. Nu wacht ik weer langer dan een week voor dat het toestel aankomt bij de reparatie dienst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevinwalter schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 16:36:
Tja, succes Chadi, mijn toestel is na 6 reparaties nog niet goed. Nu wacht ik weer langer dan een week voor dat het toestel aankomt bij de reparatie dienst...
lijkt me dat je na 3 reparaties, gewoon nieuw toestel kan eisen toch.. beetje eindeloos repareren lijkt niet echt vriendelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinwalter
Verwijderd schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 16:54:
[...]

lijkt me dat je na 3 reparaties, gewoon nieuw toestel kan eisen toch.. beetje eindeloos repareren lijkt niet echt vriendelijk.
Heb ik ook gehad. BIj de 2de reparatie kreeg ik een FRU swap. (Alleen het toestel) Die werkte goed tot dat ik dode pixels kreeg en het wifi bereik slecht was. Hierna weer 2x gerepareerd en toen een SKU swap gekregen. Splinter nieuw toestel in doos. Echter hierna begon het flikkeren van het scherm weer.

En ze beschouwen een SKU swap als een nieuw toestel dus deze moet nu weer gerepareerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickzz
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-08 21:21
Blijkbaar is er dus echt iets mis met de kwaliteit van de producten van HTC, gezien het aantal problemen en toestellen die terug moeten naar reparaties. Erg jammer.

Zelf hoor ik maandag mijn oude toestel of toch een refurbished toestel te krijgen. Ik zal laten weten hoe het is afgelopen.

[ Voor 27% gewijzigd door yannickzz op 10-08-2013 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi, ik heb 't volgende navigatie probleem:

Nu met/tijdens de vakantie kom ik er achter dat de One heet wordt, doordat Google Maps gebruikt wordt. In de carkit mét zelfs de airco aan, krijg ik waarschuwings meldingen dat 't gevaarlijk heet wordt. De One voelt dan idd heet aan en ik schakel 'm dan uit.

Zijn er meerdere met dit probleem?
Dit lijkt me niet de bedoeling van de dure HTC Ons, toch? Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3NC0N
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-08 20:02
Nou ga ik ook eens een berichtje plaatsen.
Ik heb namelijk een gaar probleem met de camera.

Mijn camera krijgt met low-light een enorm rood-paarse tint met veel ruis. Zo erg, dat de hele foto verprutst is.

Zie hier een foto waar het compleet donker is. De camera wil het lichter maken door er rood en blauw aan toe te voegen, erg bizar...

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/y5SxTJ9.jpg/

Ik zal zo wat filmpjes toevoegen.

Hier wat filmpjes van anderen die hetzelfde probleem hebben:

YouTube: Htc One camera issue purple tint
YouTube: HTC One - Camera problem red and purple in low light photos

edit: Het schijnt een probleem te zijn met de May en June batch (waar ik geloof ik ook bij zit).
Het nadeel is, ik heb al 2 hele lichte haarkrasjes in het scherm. Zouden ze bij HTC alsnog de telefoon omwisselen?

edit 2:
Hier mijn eigen video, zoals je ziet is het érg storend.
YouTube: HTC One - Red-purple tint camera

edit 3:
Zojuist een duidelijk topic gevonden:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2317507

[ Voor 22% gewijzigd door R3NC0N op 11-08-2013 16:58 ]

Eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 01:39:

Nu met/tijdens de vakantie kom ik er achter dat de One heet wordt, doordat Google Maps gebruikt wordt. In de carkit mét zelfs de airco aan, krijg ik waarschuwings meldingen dat 't gevaarlijk heet wordt. De One voelt dan idd heet aan en ik schakel 'm dan uit.

Geen idee, google het zou ik zeggen! misschien helpt een factory reset of anders zou hem terug sturen en vergeet geen foto's te maken van het probleem en de toestel!

Voor je het weet komen ze met een ander smoesje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02:26
Verwijderd schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 01:39:

Ik had het gisteren met tomtom navigatie, na de melding schakelt er een beveiliging in als je hem aan laat staan. Hij stopt met opladen totdat de temperatuur weer naar beneden is en dan gaat hij weer verder met opladen. Volgens de indicatie is de temperatuur dan rond de 48 graden. Kijk er niet echt van op, mijn losse tomtom heeft deze bescherming sinds kort ook erop zitten. Zorg dat bij aanvang je batterij vol is, dan gaat hij nog een hele tijd mee als hij tussendoor even stopt met laden. Heb er ook een bescherm cover er omheen. Hierdoor kan hij natuurlijk ook minder warmte kwijt als zonder bescherming case. Deze haal ik de volgende keer er eens vanaf kijken hoe het dan gaat.
Even wat anders, als je in het buitenland navigeert met Google maps, denk dan even aan je data bundel. Het is maar een tip uit een goed hart.

[ Voor 5% gewijzigd door ipje op 12-08-2013 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickzz
Dynalogics zou vandaag m'n HTC One afleveren, maar ze hebben via de track&trace gezet dat er niemand thuis was terwijl ik echt de hele dag er gewoon was, dus nu komen ze morgen... Wat een achterlijk bedrijf, ze zijn gewoon niet langs geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

Yannickzz schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 18:48:
Dynalogics zou vandaag m'n HTC One afleveren, maar ze hebben via de track&trace gezet dat er niemand thuis was terwijl ik echt de hele dag er gewoon was, dus nu komen ze morgen... Wat een achterlijk bedrijf, ze zijn gewoon niet langs geweest.
Ik neem aan dat je toestel is gerepareerd via Dynafix? En weer naar jou toe verstuurd word via Dynalogic?

Wanneer en hoe heb je toen je Track&Trace code gekregen?
Bij mijn status staat namelijk dat het toestel weer is opgestuurd, echter heb ik nog geen track&Trace ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickzz
WishmasterNL schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 19:21:
[...]

Ik neem aan dat je toestel is gerepareerd via Dynafix? En weer naar jou toe verstuurd word via Dynalogic?

Wanneer en hoe heb je toen je Track&Trace code gekregen?
Bij mijn status staat namelijk dat het toestel weer is opgestuurd, echter heb ik nog geen track&Trace ontvangen...
Ik heb nooit een track&trace code ontvangen. Alleen de eerste keer toen ze mijn toestel voor een maand waren kwijt geraakt had ik hem ontvangen, maar werkte die niet. Wel is mij gezegd dat ik het toestel morgen ontvang tussen 9.00 en 18.00.

[ Voor 3% gewijzigd door yannickzz op 12-08-2013 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Bij mij werd hij door postnl geleverd. Ga mijn toestel zo voor de tweede keer aanmelden bij ze. Wacht tot 9 uur dan is de online chat van HTC open.

Aangemeld bij HTC , morgen wordt het weer opgehaald. Ze geven aan dat als ik dit toestel weer zo terug krijg ( zelfde mankement, en met sporen dat het toestel is opengemaakt) ze dan een onderzoekje gaan indienen of iets dergelijks.

ik vind het best . Mocht alles goed komen binnen 3-4 weken dan blijf ik bij HTC zo niet dan staat er een S4 te wachten en zet ik dit ding op internet te koop.

[ Voor 57% gewijzigd door Chadi op 13-08-2013 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

Fijn, ook ik heb mijn toestel weer ontvangen.
Echter is het probleem er nog steeds. het toestel laad niet op.

Wat wel raar is is dat ik het toestel ontvangen heb met 97% volle accu. Ik weet niet hoe Dynafix dit voor elkaar gekregen heeft?

Inmiddels sta ik al 10 minuten in de wachtrij van Dynafix, a 45ct/min. Heel fijn dit.

Ook contact gehad met HTC via de live chat, maar die wijzen direct naar Dynafix :S

[ Voor 3% gewijzigd door WishmasterNL op 13-08-2013 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
WishmasterNL schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 11:48:

Wat wel raar is is dat ik het toestel ontvangen heb met 97% volle accu. Ik weet niet hoe Dynafix dit voor elkaar gekregen heeft?

Inmiddels sta ik al 10 minuten in de wachtrij van Dynafix, a 45ct/min. Heel fijn dit.

Ook contact gehad met HTC via de live chat, maar die wijzen direct naar Dynafix :S
Die zeggen dat je binnen 48 uur melding moet doen bij ze inderdaad. Ik zei gewoon dat zij geen partij voor mij waren in deze en dat ik HTC als enige partij zie. Ik kreeg net hun aftersales aan de lijn en die hebben hun excuses aangeboden en mij aangeboden het nog 1 maal te repareren. Mocht het dan niet gelukt zijn dan krijg ik een nieuwe unit of tijdelijk een vervangend toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickzz
WishmasterNL schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 11:48:

Ga niet Dynafix bellen, die maken je niet veel wijzer. Zeg anders op de live chat dat jij je toestel hebt opgestuurd voor reparatie, en dat het hun product is en ook maar alles moeten regelen. Ik werd ook eerst tientallen keren van HTC naar Dynafix gestuurd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Yannickzz schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:49:
[...]

Ga niet Dynafix bellen, die maken je niet veel wijzer. Zeg anders op de live chat dat jij je toestel hebt opgestuurd voor reparatie, en dat het hun product is en ook maar alles moeten regelen. Ik werd ook eerst tientallen keren van HTC naar Dynafix gestuurd..
Inderdaad Dynafix is een keuze van HTC en niet van jou. Je moet de afhandeling en druk bij HTC leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:24

13art

Moderator Mobile
R3NC0N schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 16:48:

Mijn camera krijgt met low-light een enorm rood-paarse tint met veel ruis. Zo erg, dat de hele foto verprutst is.

Zie hier een foto waar het compleet donker is. De camera wil het lichter maken door er rood en blauw aan toe te voegen, erg bizar...

[afbeelding]

edit: Het schijnt een probleem te zijn met de May en June batch (waar ik geloof ik ook bij zit).
Het nadeel is, ik heb al 2 hele lichte haarkrasjes in het scherm. Zouden ze bij HTC alsnog de telefoon omwisselen?

edit 2:

edit 3:
Bekend probleem inderdaad. Alleen is men er nog steeds niet echt uit of het nou soft of hardware is. Ik zit zelf ook nog erg in dubio wat te doen. Opsturen of het accepteren. Ergens vind ik het slecht dat een telefoon als deze dit heeft, dus ja dan maar opsturen? Maar goed het is ook echt alleen als ik foto's wil maken in het donker, met filmen in het donker (wat ik het meeste doe) er juist weer niet zoveel last van gehad... En als je dan leest dat er ook mensen zijn die het toestel terug krijgen met een slechter scherm, dan twijfel je ook nog wel of je hem hiervoor moet opsturen.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

Chadi schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 08:19:
[...]

Inderdaad Dynafix is een keuze van HTC en niet van jou. Je moet de afhandeling en druk bij HTC leggen.
Het toestel word nu voor de tweede maal opgehaald vandaag.

De vriendelijke man aan de telefoon van HTC vertelde me dat pas na de derde keer word nagedacht over een eventueel vervangend toestel.

WHAT? na 3 keer 2 weken wachten? Dat is grofweg 1,5 maand!! Zolang heb ik het toestel nog niet eens....

Nog een leuke:

Ik heb mijn HTC lader aan de HTC One gehangen van mijn vader, en dit werkt prima.

Meneer van HTC: U moet uw oplader meesturen meneer. Hier zou het probleem wel eens kunnen liggen.

Toen dacht ik echt van; Luistert u wel naar wat ik u zeg over mijn probleem en wat ik zelf al geprobeerd heb?

Zit niks anders op dan afwachten maar weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
WishmasterNL schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 10:55:
[...]

Het toestel word nu voor de tweede maal opgehaald vandaag.

De vriendelijke man aan de telefoon van HTC vertelde me dat pas na de derde keer word nagedacht over een eventueel vervangend toestel.

WHAT? na 3 keer 2 weken wachten? Dat is grofweg 1,5 maand!! Zolang heb ik het toestel nog niet eens....

Nog een leuke:

Meneer van HTC: U moet uw oplader meesturen meneer. Hier zou het probleem wel eens kunnen liggen.

Toen dacht ik echt van; Luistert u wel naar wat ik u zeg over mijn probleem en wat ik zelf al geprobeerd heb?

Zit niks anders op dan afwachten maar weer...
Soms heb je dat inderdaad. Af en toe denk ik dat ze er expres overheen proberen te lullen. Dan gooi ik het weer op tafel. Ze vroegen mij ook 2 maal of ik de batterij eruit wilde halen. Ik zei als jullie daarop staan dan ga ik wel schroeven hoor. Kan je meteen een nieuw toestel opsturen :D

het hangt er maar net vanaf wie je aan de lijn krijgt bij HTC. De laatste dame die ik aan de lijn kreeg was ik wel erg over te spreken. Ik had een enquête ingevuld en die was best lang met een hoop punten. Volgens mij konden ze dat ook wel waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-07 21:31
R3NC0N schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 16:48:

[afbeelding]

edit 2:

edit 3:
Die van mij ligt as we speak op de reperatie afdeling van dynafix met de zelfde probleem.

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3NC0N
l3art schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 09:31:
[...]

Bekend probleem inderdaad. Alleen is men er nog steeds niet echt uit of het nou soft of hardware is. Ik zit zelf ook nog erg in dubio wat te doen. Opsturen of het accepteren. Ergens vind ik het slecht dat een telefoon als deze dit heeft, dus ja dan maar opsturen? Maar goed het is ook echt alleen als ik foto's wil maken in het donker, met filmen in het donker (wat ik het meeste doe) er juist weer niet zoveel last van gehad... En als je dan leest dat er ook mensen zijn die het toestel terug krijgen met een slechter scherm, dan twijfel je ook nog wel of je hem hiervoor moet opsturen.
Ik heb mijn toestel toch maar op laten halen. Buiten de camera was hij helemaal perfect. Goed scherm, geen gaps, etc. Maarja, dus toch laten repareren. Ik heb van tevoren foto's gemaakt van het toestel (krassen en deukjes), stel het toestel komt beroerd terug, dan heb ik bewijs dat ik een betere heb gehad. Enfin, dan ben ik hem dus weer 2 weken kwijt.

Eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
ik had een vraagje over garantie.

ik werk redelijk dicht bij de grens van duitsland, en het is maar ong. een half uurtje rijden naar de mediamarkt. waar de telefoon goedkoper is dan hier in nederland.

Maar ik vroeg me af hoe dit verder met de garantie zit? kan ik voor garantie hier aankloppen bij htc nederland of? hoe gaat dit proces?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
R3NC0N schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 12:30:
[...]

Ik heb mijn toestel toch maar op laten halen. Buiten de camera was hij helemaal perfect. Goed scherm, geen gaps, etc. Maarja, dus toch laten repareren. Ik heb van tevoren foto's gemaakt van het toestel (krassen en deukjes), stel het toestel komt beroerd terug, dan heb ik bewijs dat ik een betere heb gehad. Enfin, dan ben ik hem dus weer 2 weken kwijt.
Draaide je toevallig een custom rom? Zo ja heb je een originele rom er terug op gezet of gewoon alles zo gelaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rokz schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 19:16:
Kan ik voor garantie hier aankloppen bij htc nederland of? hoe gaat dit proces?
Wat staat er in de TS beschreven...?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
CLB schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 20:35:
[...]

Wat staat er in de TS beschreven...?
wauw, wat een snuggere actie van rokz. iam sorry!

Nou ik weet genoeg, super bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:55
De 3e keer dat ik de HTC One naar dynafix stuur, heb nu in de reparatiestatus staan "product omgeruild". Ben benieuwd of ik een nieuwe krijg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Refurbished, hoogst waarschijnlijk...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
Dat zit er vast in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinwalter
Klacht niet geconstateerd. Fijn, en weer terug. (7de keer)

• R3NC0N
l3art schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 20:20:
[...]

Draaide je toevallig een custom rom? Zo ja heb je een originele rom er terug op gezet of gewoon alles zo gelaten?
Ik had hem met custom Rom, bootloader unlocked S-OFF.
Vervolgens alles terug naar stock gezet (RUU, S-ON, locked, alles).
Helaas vergeten te checken of m'n Recovery er wel af was. Helaas Revone ook niet verwijderd.
Maarja, zo ver zullen ze wel niet checken. Ik heb wel geupdate naar 4.2.2 en alsnog even de camera getest; hetzelfde probleem.

Volgens de tracking site van HTC is het toestel nog steeds niet gearriveerd, beetje vreemd.

Hier trouwens iemand die precies hetzelfde probleem had, met alle slechte service van HTC erbij:
http://www.reddit.com/r/A...ver_buysupport_htc_again/

Eh?

• 7u5t1c3
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 13:18
Ik heb zojuist m'n eerste issue gehad met m'n HTC One Black (+/-3 weken oud). Was even benieuwd of iemand anders dit bekend in de oren klinkt.

De telefoon heeft zichzelf om de een of andere reden uitgezet, zo'n 5 minuten nadat ik hem werkend weg had gelegd. Hierna wil deze niet meer op de normale manier aan. Na een 4- tal pogingen van meer dan 30 seconden de aan- en uitknop ingedrukt houden ging hij pas aan, pfieuw! Verder geen foutmeldingen o.i.d.
De accu zat op 30%, verder android 4.2.2 en software 2.24.401.1.

Iemand een idee of dit wel eens gehad?

• Chadi
kevinwalter schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 23:42:
Klacht niet geconstateerd. Fijn, en weer terug. (7de keer)
Stop er een lyca prepaid in of zo dan weet je meteen of het aan je sim ligt. kost je niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karish
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-01-2024
Na ongeveer 3 maanden is het zo ver, mijn oordopjes van HTC zijn kapot. Weet iemand of hier garantie op zit ?

Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickzz
Oke, ik heb dus nu nog steeds niet mijn toestel terug en ik verwacht eerlijk gezegd toch wel enige vorm van vergoeding hiervopor. Wat kan ik als vergoeding eisen? Ik neem aan dat ze namelijk niet dat uit zichzelf zullen doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
Onvoorstelbaar, na de 3e keer mijn HTC One opgestuurd te hebben, heb ik een nieuwe gehad of in ieder geval een refurbished exemplaar. Nu maakt op de eerste avond mijn camera in het donker fotos met een enormblauwe tint. Ik begin het behoorlijk zat te worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yannickzz schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:06:
Oke, ik heb dus nu nog steeds niet mijn toestel terug en ik verwacht eerlijk gezegd toch wel enige vorm van vergoeding hiervopor. Wat kan ik als vergoeding eisen? Ik neem aan dat ze namelijk niet dat uit zichzelf zullen doen...
ga is nu twitteren, dat je nu echt zat ben want je zit nu wel 10 weken zonder toestel.. (quote tweet over je probleem)

Eis gewoon nieuw toestel! en laat het woord consumentbond en radar maar even in de mond vallen.

Want dit hoort echt gewoon niet! En de vergoeding je abonnement kosten want nu kan je volledig gebruik maken van je abbo omdat je telefoon weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickzz
Verwijderd schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 21:32:
[...]

ga is nu twitteren, dat je nu echt zat ben want je zit nu wel 10 weken zonder toestel.. (quote tweet over je probleem)

Eis gewoon nieuw toestel! en laat het woord consumentbond en radar maar even in de mond vallen.

Want dit hoort echt gewoon niet! En de vergoeding je abonnement kosten want nu kan je volledig gebruik maken van je abbo omdat je telefoon weg is.
HTC heeft gisteren een refurbished toestel afgeleverd, hier ging ik niet akkoord mee en nu moet ik nog 'enkele dagen' wachten op antwoord over wanneer ik een nieuw toestel krijg omdat het is doorgegeven aan het escalatie team, om precies te zijn is dit de e-mail:

'Ik heb uw verzoek doorgegeven aan het escalatie team dat uw zaak in behandeling heeft.
Wanneer ik daarop een antwoord ontvang, zal ik u meteen informeren.'

Ik wacht nog 2 dagen af en als ik dan geen antwoord heb zal ik op inderdaad (nogmaals) wat tweets sturen richting HTC onder vermelding van Radar. Abbonementskosten zijn inderdaad dingen die ik kan terug eisen, maar dan gaan ze antwoorden dat ik gewoon mijn sim kaart thuis had en die kon gebruiken in een andere telefoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yannickzz schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 22:20:
[...]

HTC heeft gisteren een refurbished toestel afgeleverd, hier ging ik niet akkoord mee en nu moet ik nog 'enkele dagen' wachten op antwoord over wanneer ik een nieuw toestel krijg omdat het is doorgegeven aan het escalatie team, om precies te zijn is dit de e-mail:

'Ik heb uw verzoek doorgegeven aan het escalatie team dat uw zaak in behandeling heeft.
Wanneer ik daarop een antwoord ontvang, zal ik u meteen informeren.'

Ik wacht nog 2 dagen af en als ik dan geen antwoord heb zal ik op inderdaad (nogmaals) wat tweets sturen richting HTC onder vermelding van Radar. Abbonementskosten zijn inderdaad dingen die ik kan terug eisen, maar dan gaan ze antwoorden dat ik gewoon mijn sim kaart thuis had en die kon gebruiken in een andere telefoon..
Tja dan zeg ik: ik heb deze diensten afgenomen in veronderstelling dat ik met dit toestel er alles kon uit halen de abonnement die ik gekozen heb. (en dat klinkt nog niet eens zo gek, toch! )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickzz
Verwijderd schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 22:24:
[...]

Tja dan zeg ik: ik heb deze diensten afgenomen in veronderstelling dat ik met dit toestel er alles kon uit halen de abonnement die ik gekozen heb. (en dat klinkt nog niet eens zo gek, toch! )
Ik zal het inderdaad even vermelden als ik het toestel (eindelijk.....) heb ontvangen... Dit is echt een keer een HTC en nooit meer. Ik weet nu wel beter (gezien de kwaliteit en de support).

[ Voor 5% gewijzigd door yannickzz op 16-08-2013 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem als hierboven wordt omschreven: mijn HTC One laadt niet goed meer op. Het vreemde is dat hij af en toe wel wil laden, bijvoorbeeld als de batterij helemaal leeg is. Zet ik m dan ondertussen aan dan stopt tie er weer mee. Gister had ik weer een ander probleempje, namelijk dat hij steeds automatisch het scherm kantelt, zelfs nadat ik dit uit had gezet. Nu vandaag werkt mn audioingang weer niet, ook maar even terugsturen helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Yannickzz schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:06:
Een S4 zou ik bijna zeggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickzz
Chadi schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 08:59:
[...]

Een S4 zou ik bijna zeggen :D
Dat gaat 'm niet worden vrees ik, haha. Ik denk dat ik maar gewoon het geld van mijn abbonement (2x39 euro) ga terugvragen en het daar maar bij ga houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een eerste magere ervaring met Dynafix.

Mijn One had al langer een zeer kleine barst in het scherm (ergens tegenaan gelopen, maar vrijwel onzichtbaar). Nu hield 2 maanden later de spraakmicrofoon op - alleen nog maar ruis te horen bij opnamen en gesprekken.

Telefoon opgestuurd met als klacht de microfoon. Prijsopgave ontvangen waarop staat dat de telefoon is ontvangen met de klacht "gebroken / gebarsten display (187,55(!) incl)". Nergens blijkt uit de prijsopgave dat de microfoon in deze reparatie is inbegrepen.

Na mailcontact met Dynafix vernomen dat deelreparaties niet mogelijk zijn ivm afspraken HTC. Hierin schrijft Dynafix dat niet alleen de microfoon, maar ook het display moet worden vervangen.

Na alle horrorverhalen voel ik een volgend probleem al aankomen: ik teken voor de reparatie en krijg naderhand of een nieuwe prijsopgave voor de microfoon, ofwel mijn One terug met nog steeds een defecte microfoon. Op de opgave staat immers nergens dat de microfoon wordt gerepareerd, en ik zie ze het na alle verhalen daarna zo weer op de valschade gooien.

Gevraagd om een nieuwe prijsopgave waarin duidelijk de microfoonreperatie staat inbegrepen, zodat ik meer dan een mail heb om op terug te vallen. Enfin, waarschijnlijk weer 3 dagen wachten op een antwoord.

Je bent als consument toch wel heel kwetsbaar zo. Om de microfoon te repareren, moet dus op eigen kosten sowieso eerst het scherm worden vervangen. En dan is het nog maar de vraag of ze de microfoon daadwerkelijk vervangen in diezelfde reparatie. To be continued!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Je zou hem toch ook nadat je scherm is gemaakt alsnog indienen voor garantie van je microfoon. Ben je hem alleen 2 maal 2 weken kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, zat ik ook te denken. Maar acht de kans vrij groot dat ze de microfoonschade dan ook op de val- en stootschade verhalen. En zonder prijskaartje is dat natuurlijk wel een risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:36:
Tsja, zat ik ook te denken. Maar acht de kans vrij groot dat ze de microfoonschade dan ook op de val- en stootschade verhalen. En zonder prijskaartje is dat natuurlijk wel een risico.
Maar dat staat toch los van elkaar? Of was de microfoon ook meteen defect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Microfoon begaf het 2 maanden later. Neemt niet weg dat dit op dezelfde oorzaak kan worden gegooid. Al tal van vergelijkbare situaties gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickzz
Even een update. De mail die ik plaatste is nu al 5 dagen oud, en ik heb nog geen antwoord gekregen op de e-mail. Gisteren heb ik weer een mail gestuurd met de vraag wanneer ik nou een antwoord krijg, want 5 dagen wachten op een reactie van een team is toch ook niet normaal?!

Ik wacht nog tot overmorgen af, en anders... tjah? Wat kan ik eraan doen?

• Cr0sZ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 19:59
Hi,

ben sinds paar weken in bezit van een witte HTC ONE. Ben zeer te spreken over het toestel, muv onderstaande

als ik het toestel aan mijn oor houd en mensen bel, ongeacht welke provider, dan klinkt het alsof ik in de badkamer sta (met lopend water).
als ik met headset bel , dan klinkt het alsof ik in de badkamer / wc sta , met heel belabberd geluid.

als ik het toestel op 10-15cm afstand van mijn gezicht houd, dan is het geluid voor de ontvangende partij prima.

als ik een spraakopname doe, op afstand van 10-15cm van mijn gezicht, dan klinkt het geluid welliswaar wat zachter, wanneer ik het toestel langs mijn gezicht houd (normale bel houding) dan klinkt het geluid ook 'ok' maar verre van de geluiden zoals ik hierboven beschreven heb. je bent tenminste verstaanbaar.

iemand hier ervaring mee of oplossing voor.

of moet ik het toestel laten omruilen?

[ Voor 14% gewijzigd door Cr0sZ op 22-08-2013 10:17 ]

• yannickzz
Cr0sZ schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 09:54:
Hi,

ben sinds paar weken in bezit van een witte HTC ONE. Ben zeer te spreken over het toestel, muv onderstaande

als ik het toestel aan mijn oor houd en mensen bel, ongeacht welke provider, dan klinkt het alsof ik in de badkamer sta (met lopend water).
als ik met headset bel , dan klinkt het alsof ik in de badkamer / wc sta , met heel belabberd geluid.

als ik het toestel op 10-15cm afstand van mijn gezicht houd, dan is het geluid voor de ontvangende partij prima.

als ik een spraakopname doe, op afstand van 10-15cm van mijn gezicht, dan klinkt het geluid welliswaar wat zachter, wanneer ik het toestel langs mijn gezicht houd (normale bel houding) dan klinkt het geluid ook 'ok' maar verre van de geluiden zoals ik hierboven beschreven heb. je bent tenminste verstaanbaar.

iemand hier ervaring mee of oplossing voor.

of moet ik het toestel laten omruilen?
Als ik jou was zou ik als eerste een fabrieks instellingen reset doen en kijken of dat het oplost, en als dat het niet oplost zou ik hem laten omruilen als je het inderdaad erg storend vind. ;)

• Chadi
Bij mij hebben ze nieuwe software erop gegooid. Wel raar dat ze dat dan niet meteen gedaan hebben.

Service activity: Software update
Additional information: lblNewSoftwareVersionCaption 2.24.401.3 [011, 012]

Iemand enig idee wat dit inhoudt?

• EzMe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 21:16
cxvb schreef op maandag 29 juli 2013 @ 12:31:
[...]

Eindelijk iemand die hetzelfde probleem heeft als ik! Sinds zaterdagochtend laad hij alleen nog maar op als de telefoon helemaal uitgevallen is omdat de accu leeg is. Back up en hard reset werken niet.

Mezelf maar aangemeld voor repair bij Dynafix, zou vandaag worden opgehaald. Dit is een uur geleden, en ik zit gewoon thuis, maar er is niet aangebeld. Status: klant niet thuis. Mooi begin dus. Bellen met Dynafix is ook af te raden en een duur grapje. 0,45 cent per minuut om vervolgens het advies mee te krijgen "Dr-mobile" te contacteren. Dat bedrijf is dus van Dynafix zelf. Gevolg word waarschijnlijk dus weer een afspraak moeten maken en opnieuw 15 euro betalen. ;w

Als iemand een oplossing weet, graag! Op internet ook nog maar bar weinig te vinden over dit probleem!
Ik kan helaas niet vinden hoe dit is afgelopen? Ik heb hetzelfde probleem. Gewoon terugsturen? Heb mn phone inmiddels gereset naar Facotory Defaults zonder succes. Ik denk dat mn accu op is?

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-09 15:58

Saven

Administrator

Waar ik me toch wel aan erger is het zachte plop geluidje dat plaatsvindt na dat een geluidje klaar is met spelen. Alsof er een versterker wordt uitgezet, maar dan heel zachtjes. Merkte dat de meeste telefoons dit hebben, alleen bij de HTC zitten de speakers aan de voorkant waardoor het dus vrij goed opvalt als je niet de tv of muziek hebt aanstaan.

Komt ook nog eens bij dat dit gebeurt terwijl de audio muted is, vrij irritant. Las dat meer mensen daar last van hadden op internet. Hier ook nog users?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Mijn probleem zal waarschijnlijk hier mee te maken hebben gehad. nieuws: Bug in Android 4.3 op Nexus 4 laat mobiel signaal wegvallen en accu leeglopen

Ga dit uitzoeken met een KPN kaartje als het zich nog voor doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Saven schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 23:14:
Waar ik me toch wel aan erger is het zachte plop geluidje dat plaatsvindt na dat een geluidje klaar is met spelen. Alsof er een versterker wordt uitgezet, maar dan heel zachtjes. Merkte dat de meeste telefoons dit hebben, alleen bij de HTC zitten de speakers aan de voorkant waardoor het dus vrij goed opvalt als je niet de tv of muziek hebt aanstaan.

Komt ook nog eens bij dat dit gebeurt terwijl de audio muted is, vrij irritant. Las dat meer mensen daar last van hadden op internet. Hier ook nog users?
Jup, dit had ik ook al opgemerkt (en hier geplaatst). Vond/vind dit ook zeer irritant. Ik heb nog wel meerdere klachten over mijn One, maar heb me er prima mee leren leven ;p. Was/ben nog wel van plan om hem terug te sturen, maar als ik al deze horrorverhalen lees.. Liever nog even niet. En kan hem ook niet echt 2 weken missen, dus dat is een beetje lastig.

Trouwens. Ik was met mijn oude HTC telefoon gewend om Google navigatie te gebruiken voor loopnavigatie en dat werkte perfect als ik even niet wist hoe ik ergens moest komen. Maar de laatste keren dat ik mijn One heb gebruikt met de loopnavigatie, raakt hele telefoon/software in de war in welke kant ik oploop. Dus ik moet er alsnog zelf erbij na gaan denken of ik wel de juiste richting loop, aangezien de hele kaart flipt en rondjes draait. Is mijn GPS nou brak aan het worden of ligt het aan de nieuwe Google Maps update? Iemand die hetzelfde ervaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3NC0N
R3NC0N schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 12:30:
[...]

Ik heb mijn toestel terug...
De camera is nog erger dan tevoren...
Rode vlekken in het midden, blauwe blakken in de hoeken. Niet alleen als het donker is, maar nu ook in het licht.
De lijmresten zitten nog op het toestel (van het scherm) en er zit nu een gap bij het plastic frontje van de bovenste speaker. :(

I am not amused. Morgen wordt mijn toestel opnieuw opgehaald. Ik hoop op een nieuw toestel, maar dat doen ze toch niet. Is het toestel straks nog steeds kapot, dan ga ik vragen om een nieuw degelijk toestel, want dit is echt drie keer niks.

Ze zeiden overigens dat ze het probleem niet konden constateren, want het toestel 'ging niet aan.' Dat is complete kul, aangezien ik hem zelf nog aan heb gezet voordat ik hem liet ophalen.

Wat blijkt nu, ze hebben het moederbord vervangen... Ik heb nu HBOOT 1.54 ipv 1.39... |:(

Nogmaals; I am NOT amused.

edit 2: Kom er net ook achter dat het Power-knopje dieper in het toestel ligt. Ik voel geen 'klik' meer. Ook weer een klein iets om over te zeiken. 8)7

Echt balen, mijn toestel was perfect op dat kleine issue met de camera na...
Vaarwel perfecte telefoon ;w

[ Voor 22% gewijzigd door R3NC0N op 23-08-2013 17:28 ]

Eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickzz
Het is nu vrijdag en 8 dagen sinds ik de mail had ontvangen (zie een paar posts terug). Ik zou onmiddelijk antwoord krijgen als er wat duidelijk was bij het escalatie team. Ik heb nu nog steeds niets te horen gekregen en het mailtje dat ik 4 dagen geleden stuur met de vraag of ik nou eens antwoord kreeg is ook niet beantwoord.

De komende 2 dagen is het weekeind, en worden er geen e-mails beantwoord bij HTC. Ik ben eerlijk gezegd nog nooit zo pissig geweest om een apparaat, en als ik nog 1 week moet wachten cancel ik alles en zoeken ze het maar uit en eis ik de 630 euro (aankoopprijs toestel) terug op mijn rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
Welkom bij de club! Ik heb na 3 keer dynafix een refurbished toestel gekregen, maar deze maakt op dag 1 blauw foto's in het donker. Ik ben er klaar mee. Vodafone een ultimatum gesteld, volgende week wil ik een iPhone.
R3NC0N schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 16:39:
[...]

Rode vlekken in het midden, blauwe blakken in de hoeken. Niet alleen als het donker is, maar nu ook in het licht.
De lijmresten zitten nog op het toestel (van het scherm) en er zit nu een gap bij het plastic frontje van de bovenste speaker. :(

I am not amused. Morgen wordt mijn toestel opnieuw opgehaald. Ik hoop op een nieuw toestel, maar dat doen ze toch niet. Is het toestel straks nog steeds kapot, dan ga ik vragen om een nieuw degelijk toestel, want dit is echt drie keer niks.

Ze zeiden overigens dat ze het probleem niet konden constateren, want het toestel 'ging niet aan.' Dat is complete kul, aangezien ik hem zelf nog aan heb gezet voordat ik hem liet ophalen.

Wat blijkt nu, ze hebben het moederbord vervangen... Ik heb nu HBOOT 1.54 ipv 1.39... |:(

edit 2: Kom er net ook achter dat het Power-knopje dieper in het toestel ligt. Ik voel geen 'klik' meer. Ook weer een klein iets om over te zeiken. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Ik sprak deze week een collega die vrienden heeft werken bij Dynafix. Die gasten krijgen ongeveer 15 minuten per toestel. Als het super druk is doen ze een factory reset en zonder controle retourneren. Als de klachtomschrijving duidt op een defect vervangen ze snel een moederbord. Is het een scherm, dan gaat dat zonder veel beleid eruit en erin. Het probleem is dat die gasten geen specifieke kennis van een type toestel hebben. Dat betekent concreet dat een monteur met verkeerd gereedschap of handelingen een toestel probeert open te maken op een manier die pijn doet aan je ogen (en aan toestel). Ze krijgen geen goede training om bijv. de HTC One op de juiste manier te demonteren. Dat resulteert dus in enorm veel klachten. Dynafix is voor de particulier enorm prijzig, maar voor fabrikanten een van de goedkoopste en snelste repaircenters. De klant merkt hier niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Ter aanvulling. Op computerclubs en andere bijeenkomsten verkopen deze medewerkers leuk spul voor een prikkie. Accessoires die klanten behoren te krijgen na een retournering. Het komt ook voor dat HTC een nieuw toestel opstuurt en Dynafix dit achterover drukt en een demo/refurbished opstuurt naar de klant. Inside information die ik jullie niet wilde onthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickzz
Sheik schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 23:00:
Ter aanvulling. Op computerclubs en andere bijeenkomsten verkopen deze medewerkers leuk spul voor een prikkie. Accessoires die klanten behoren te krijgen na een retournering. Het komt ook voor dat HTC een nieuw toestel opstuurt en Dynafix dit achterover drukt en een demo/refurbished opstuurt naar de klant. Inside information die ik jullie niet wilde onthouden.
Over dat laatste wilde ik inderdaad ook een opmerking maken. Ik had contact met een medewerker van HTC uit het Verenigd Koninkrijk (vraag me niet waarom deze persoon Nederlands was) en deze vertelde me dat er een refurbished toestel naar me was opgestuurd inplaats van een nieuwe, omdat Dynafix een refurbished toestel ziet als een nieuw toestel... Nu heb ik dus wel m'n refurbishde 'nieuwe' toestel thuis liggen, maar nog niet mijn echte 'nieuwe nieuwe' toestel..

Sturen Nokia en Apple trouwens ook hun toestellen hier naar toe voor reparatie? Of zit dat weer anders?

[ Voor 5% gewijzigd door yannickzz op 23-08-2013 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Ik geef het op....

Het toestel heeft nu minder vaak last van uitval van GSM. Maar als je ziet hoe ik dat ding terug heb gekregen. Het lijkt wel een ding van 2 jaar oud. Het gaatje wat ooit netjes was en waar je je sim houder uit kon prikken met een bijgeleverde prikker van HTC is nu beschadigd en zwart geworden omdat een of andere dildo bij Dynafix er waarschijnlijk met een schroevendraaier in heeft zitten porren.
De gaploze telefoon die ik had is er niet meer. Bovenkant kan je zien dat er met kracht is geprobeerd de telefoon te openen omdat de witte laag bekrast is. Op het zilverwerk van de speakers zitten krasjes. Mijn screenprotector hebben ze er af gehaald en niet terug gezet.. maar wel bedankt voor het doekje wat erbij zat.
Ik laat waarschijnlijk de telefoon binnenkort bij een belhuis taxeren en kies eieren voor mijn geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 15:53
Chadi schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 08:30:
Ik geef het op....

Het toestel heeft nu minder vaak last van uitval van GSM. Maar als je ziet hoe ik dat ding terug heb gekregen. Het lijkt wel een ding van 2 jaar oud. Het gaatje wat ooit netjes was en waar je je sim houder uit kon prikken met een bijgeleverde prikker van HTC is nu beschadigd en zwart geworden omdat een of andere dildo bij Dynafix er waarschijnlijk met een schroevendraaier in heeft zitten porren.
De gaploze telefoon die ik had is er niet meer. Bovenkant kan je zien dat er met kracht is geprobeerd de telefoon te openen omdat de witte laag bekrast is. Op het zilverwerk van de speakers zitten krasjes. Mijn screenprotector hebben ze er af gehaald en niet terug gezet.. maar wel bedankt voor het doekje wat erbij zat.
Ik laat waarschijnlijk de telefoon binnenkort bij een belhuis taxeren en kies eieren voor mijn geld.
Onacceptabel! Heb je toevallig foto's gemaakt van je toestel voordat je hem hebt opgestuurd? Ik zou Dynafix aansprakelijk stellen voor de schade aan het toestel, wellicht even bij je rechtsbijstandverzekering navragen of bij het juridisch loket.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
renzo4000 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 08:41:
[...]

Onacceptabel! Heb je toevallig foto's gemaakt van je toestel voordat je hem hebt opgestuurd? Ik zou Dynafix aansprakelijk stellen voor de schade aan het toestel, wellicht even bij je rechtsbijstandverzekering navragen of bij het juridisch loket.
Ach foto's bewijzen niks omdat je niet aan kan tonen dat je het toestel ook daadwerkelijk zo mee hebt gegeven en het kost me te veel energie allemaal. Ik zou nog door HTC gebeld worden en dan zal ik ze mijn probleem voorleggen mochten ze daadwerkelijk bellen. Doen ze er iets mee dan is het fijn doen ze er niets mee dan vind ik het ook best.

Het kost me allemaal meer tijd en dus geld dan wat dat toestel kost en tel daarbij de negatieve energie op die erbij komt kijken . Ik ben dit gekut liever arm dan rijk.
Ik ben er gewoon klaar mee. Mocht het niets worden bij het belhuis dan ga ik hem gebruiken voor de spielerei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Chadi schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 08:54:
[...]
Het kost me allemaal meer tijd en dus geld dan wat dat toestel kost en tel daarbij de negatieve energie op die erbij komt kijken . Ik ben dit gekut liever arm dan rijk.
Ik heb dezelfde insteek gehad met mijn vorige HTC 8X van 6 maanden oud toen de ellende begon. Geen zin om me meer druk te maken over een telefoon die afschrijft waar je bijstaat. Er zijn ergere dingen in het leven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 15:53
Oke, dat is dan een keuze ... ik weet niet of je een rechtsbijstandverzekering hebt, maar die is ervoor om dit soort zaken voor je op te pakken en uit te voeren zodat jij dat niet hoeft te doen hé ... just saying.

Blijft natuurlijk wel ruk dat er zo mee omgegaan wordt, ik zou er ook behoorlijk tabak van hebben. :|

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
renzo4000 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 09:12:
Oke, dat is dan een keuze ... ik weet niet of je een rechtsbijstandverzekering hebt, maar die is ervoor om dit soort zaken voor je op te pakken en uit te voeren zodat jij dat niet hoeft te doen hé ... just saying.

Blijft natuurlijk wel ruk dat er zo mee omgegaan wordt, ik zou er ook behoorlijk tabak van hebben. :|
Heb wel rechtsbijstand maar dan blijf je in die negatieve stroom om een fucking telefoon. Ik kan nog Sugar candy crush erop spelen en hij kan als TOMTOM dienen. Misschien maak ik er over een jaar iemand anders blij mee. En ik hoef er niet meer voorzichtig mee te zijn omdat het ding toch al verkut is :)

Ach ik zoek de positieve dingen wel op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickzz
Chadi schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 09:17:
[...]

Heb wel rechtsbijstand maar dan blijf je in die negatieve stroom om een fucking telefoon. Ik kan nog Sugar candy crush erop spelen en hij kan als TOMTOM dienen. Misschien maak ik er over een jaar iemand anders blij mee. En ik hoef er niet meer voorzichtig mee te zijn omdat het ding toch al verkut is :)

Stuur de foto's op naar HTC (zoals je toestel er nu uit ziet) en plaats desnoods een klacht op klachtenkompas en eis gewoon een nieuw toestel, want we eten dat Dynafix meestal je toestel nog meer verpest dan het al was, en dit maakt dat nog een keer duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
@Yannickzz, hij heeft er geen zin meer in ;)

Yannickzz: hoe staat het met jouw toestel nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickzz
Sheik schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 09:46:
@Yannickzz, hij heeft er geen zin meer in ;)

Yannickzz: hoe staat het met jouw toestel nu?
Nada noppes, nog steeds niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chadi schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 09:17:
[...]

als ik je verhaal zo lees zou ik er echt nooit vrede mee hebben, i mean je betaald 600 euro voor een telefoon. wat een stel hufters zijn het ook daar bij dynabroke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickzz
Even dat jullie het weten, er zijn al bijna 3 maanden (!) voorbij sinds ik mijn toestel heb opgestuurd. Verder heb ik nog steeds geen antwoord op mijn email.... Eerlijk gezegd hoef ik 'm ook niet meer, gezien al die moeite die ik ervoor heb moeten doen. :|

[ Voor 27% gewijzigd door yannickzz op 26-08-2013 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Twitter dat nog eens op de Twitter pagina van Mark Moons. Desnoods doe je dat elke dag totdat je een antwoord hebt. Ik vind het knap van je, zoveel geduld had ik niet gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickzz
Sheik schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 13:19:
Twitter dat nog eens op de Twitter pagina van Mark Moons. Desnoods doe je dat elke dag totdat je een antwoord hebt. Ik vind het knap van je, zoveel geduld had ik niet gehad.
Ik kon en kan niet zoveel anders doen dan geduld hebben. Ze hebben m'n toestel en dat blijft zo totdat ze even wakker worden en inzien hoelang dit wel niet heeft geduurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Yannickzz...Ik begrijp niet waarom je hun niet helemaal gek maakt! 3 Maanden en dan nog moet je geduld hebben? Het toestel is in 3 maanden al flink afgeschreven en je hebt er geen plezier maar vooral ergernis aan gehad. Ik zou het anders aanpakken en minder braaf blijven. Gebruik de kracht en macht van Social Media. Ga naar het Juridisch Loket en laat je goed informeren. Je hebt HTC al tig kansen gegeven, maar ze geven niet thuis. Mijn handen jeuken om als ik jouw verhaal zo volg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Terzijde...jij zit zolang te wachten op je eigenste telefoon. Mijn collega heeft een weekje of 1.5 geleden zijn HTC One X laten stuiteren, glas kapot. Hij kent iemand van HTC en heeft binnen no time een nieuw toestel gekregen. Zo gaan die dingen, zo makkelijk kan het zijn. En jij...als brave klant...blijft maar wachten......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickzz
Sheik schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 13:34:
Yannickzz...Ik begrijp niet waarom je hun niet helemaal gek maakt! 3 Maanden en dan nog moet je geduld hebben? Het toestel is in 3 maanden al flink afgeschreven en je hebt er geen plezier maar vooral ergernis aan gehad. Ik zou het anders aanpakken en minder braaf blijven. Gebruik de kracht en macht van Social Media. Ga naar het Juridisch Loket en laat je goed informeren. Je hebt HTC al tig kansen gegeven, maar ze geven niet thuis. Mijn handen jeuken om als ik jouw verhaal zo volg...
Het rare is dat het gewoon wel allemaal geregeld wordt bij HTC maar dat ik elke keer als er een update is met iets ik er een week op moet wachten... Er gebeurd dus wel iets, maar het is allemaal sloom en traag.

HTC laten opschieten probeer ik al, heb elke dag een mail gestuurd met wanneer ik een antwoord krijg op mijn mailtje. Via Twitter een bericht sturen resulteert in hetzelfde: 3 dagen later krijg ik antwoord en dan heb ik al antwoord gekregen op mijn mailtje. Bellen uit het buitenland heeft me al nu ruim 20 euro gekost naar PostNL en HTC, dat doe ik dus ook niet meer (omdat ik waarschijnlijk niets vergoed krijg).

Ja, ik kan beginnen met het zwartmaken van HTC maar dat zal de situatie er niet beter op maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Ik heb het niet over zwartmaken, er zijn meerdere manieren om te communiceren en aandacht te vragen. Twitter nou gewoon Mark Moons, hij kan je niet negeren op een gegeven moment. Kom op, iedereen leest het, All About Phones, Tweakers etc.

Ik vraag me af wat er dan allemaal moet gebeuren nog aan de kant van HTC om je het toestel te overhandigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-09 08:43
Zet je Beats geneuzel eens uit.
Volgens mij doet de telefoon dat bij het in- en uitschakelen van de beatsaudio.
Saven schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 23:14:

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickzz
Sheik schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 13:42:
Ik heb het niet over zwartmaken, er zijn meerdere manieren om te communiceren en aandacht te vragen. Twitter nou gewoon Mark Moons, hij kan je niet negeren op een gegeven moment. Kom op, iedereen leest het, All About Phones, Tweakers etc.

Ik vraag me af wat er dan allemaal moet gebeuren nog aan de kant van HTC om je het toestel te overhandigen.
Heb 'n tweet verstuurd en zal deze maar elke dag tweeten totdat ik mijn toestel heb. (Wat nog enkele weken duurt vrees ik)

Het enige wat HTC moet doen is een toestel pakken uit het magazijn (/ weet ik veel waar vandaan) en deze op de post zetten naar mij. Dat is toch 10 minuten werk en niet 4 weken werk? In 4 weken ontwerp je 'n hele nieuwe telefoon :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yannickzz schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 13:46:
[...]

Heb 'n tweet verstuurd en zal deze maar elke dag tweeten totdat ik mijn toestel heb. (Wat nog enkele weken duurt vrees ik)

Het enige wat HTC moet doen is een toestel pakken uit het magazijn (/ weet ik veel waar vandaan) en deze op de post zetten naar mij. Dat is toch 10 minuten werk en niet 4 weken werk? In 4 weken ontwerp je 'n hele nieuwe telefoon :')
Heb een berichtje achter gelaten op FB HTC.. 8)7 vind het gewoon idoot
ze hebben het verwijderd.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickzz
Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 13:53:
[...]

Heb een berichtje achter gelaten op FB HTC.. 8)7 vind het gewoon idoot
Thanks! Was ik inderdaad ook nog van plan om te doen. Hopen dat ze wel op het Facebook berichtje reageren.

Update: Waaaat?!?!?! Verwijderd? Wat een achterlijk bedrijf, alleen maar 'positieve' berichten op je pagina laten staan.
Update 2: Het staat er gewoon weer.

[ Voor 21% gewijzigd door yannickzz op 26-08-2013 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yannickzz schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 13:56:
[...]

Thanks! Was ik inderdaad ook nog van plan om te doen. Hopen dat ze wel op het Facebook berichtje reageren.

Update: Waaaat?!?!?! Verwijderd? Wat een achterlijk bedrijf, alleen maar 'positieve' berichten op je pagina laten staan.
Update 2: Het staat er gewoon weer.
hee 8)7 gare FB.. die wall functie is dan ook zeer gebruiksvriendelijk..

edit
Het kwam ook eerst op wall tevoorschijn, maar daarna kwam het in de feed terecht, zo te zien

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2013 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Ik kon het niet laten en heb ook gereageerd op de FB pagina. Ik heb werkelijk waar nog nooit zo'n wanprestatie meegemaakt van een bedrijf als dit verhaal klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 11:43:
[...]

als ik je verhaal zo lees zou ik er echt nooit vrede mee hebben, i mean je betaald 600 euro voor een telefoon. wat een stel hufters zijn het ook daar bij dynabroke
Ik heb het toestel gekregen bij de HTC test avond. Als ik hem gekocht zou hebben was ik allang die winkel ingelopen en dan was het echt kiezen voor ze omdat het dan een principiële zaak wordt.

En ik krijg binnenkort toch een S4 dus ja. Ik zing het wel even uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickzz
Nou, even een overzicht van wat er vandaag is gebeurd:
- Email: niet beantwoord
- Tweet: niet beantwoord (3x gestuurd)
- Facebook post: niet beantwooord

Live chat dan maar proberen?

'Geachte,

Mijn toestel is nu al bijna 3 maanden weg bij reparatie. En ik heb het eerlijk gezegd gehad met al de moeite die ik moet doen om mijn toestel nou eindelijk een keer terug te halen (zie bijvoorbeeld de logs van hoe vaak ik contact heb opgenomen). Ik heb vrijdag een mail gestuurd en daar is nu vandaag nog geen antwoord op, moet ik telkens een week wachten voordat ik een antwoord heb? Wanneer is het eens opgelost?

Hopelijk kan ik nog een tevreden HTC klant worden, want op dit moment ben ik diep teleurgesteld in de support.

Alvast bedankt,
Yannick Bakker'

Update: heb contact gehad met de live chat (zie hierboven) en ze zeggen me dat ze het morgen allemaal gaan uitzoeken met het escalatieteam. Ik ben benieuwd.

[ Voor 69% gewijzigd door yannickzz op 26-08-2013 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-09 15:58

Saven

Administrator

DonJunior schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 13:44:
Zet je Beats geneuzel eens uit.
Volgens mij doet de telefoon dat bij het in- en uitschakelen van de beatsaudio.
[...]
Nope ligt daar niet aan helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickzz
Werktijd is voorbij (17.00) en ik heb geen mail ontvangen van HTC. Zucht, valse beloftes. Geweldig.

Update:
xxxx: Ik heb begrepen dat het escalatie-team uw zaak in behandeling heeft genomen.
Yannick Bakker: Dat is al bijna 2 weken zo.
Yannick Bakker: En we gaan nu richting de 3 maanden dat ik geen toestel heb..
xxxx: De escalatie manager die uw zaak persoonlijk in behandeling heeft genomen is helaas vandaag niet aanwezig.
Yannick Bakker: Rene, van wie ik al 5 dagen op een antwoord wacht reageert niet. Seyda, van wie ik vandaag een mail zou krijgen heeft dat niet gedaan, en nu is ook de escalatie manger er niet?
xxxx: Ik zal persoonlijk in contact komen met de heer om aan te geven dat u ons nogmaals hebt gecontacteerd betreft uw zaak.
xxxx: En u zult zo spoedig mogelijk hierover een terugkoppeling over ontvangen.
Yannick Bakker: Dat wordt mij nu al 3 maanden beloofd.
xxxx: Mag ik u vriendelijk verzoeken om nog even geduld te hebben en de mailbox/telefoon hiervoor in de gaten te houden?
O. Grappig dat er nooit iemand is die wel wat doet. Ook leuk dat er telkens wat wordt beloofd en er niets wordt gedaan.

[ Voor 136% gewijzigd door yannickzz op 27-08-2013 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-07 21:31
R3NC0N schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 16:39:
[...]

Ik zit in het zelfde schuitje,

1e keer opgestuurd (voor de ruis, was voor de rest perfect) "camera vervangen"
toen ik hem terug had was het probleem nog steeds aanwezig, de telefoon zag perfect uit (alsof ze niks gedaan hadden)

nu ligt ie er voor de 2e keer krijg hem overmorgen terug maar nu hebben ze een software update gedaan,
geupdate naar 2.24.401.3 als ik die google kom er weinig over te weten.
ben benieuwd maar heb er een hard hoofd in dat het goed komt.

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yannickzz schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 17:00:
Werktijd is voorbij (17.00) en ik heb geen mail ontvangen van HTC. Zucht, valse beloftes. Geweldig.

Update:

[...]

O. Grappig dat er nooit iemand is die wel wat doet. Ook leuk dat er telkens wat wordt beloofd en er niets wordt gedaan.
Tijd voor radar of andere consumenten programma |:( oh en compensantie brief maar gaan opstellen

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2013 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickzz
Verwijderd schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 22:15:
[...]

Tijd voor radar of andere consumenten programma |:( oh en compensantie brief maar gaan opstellen
Heb een tweet verstuurd naar de consumentenbond dat ik hier nu al 3 maanden mee bezig ben, ze gaan me ook hiermee helpen morgen. De compensatie brief kan ik inderdaad mee beginnen, alleen twijfel ik of ze wel 100+ euro gaan vergoeden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Ik zou je dossier ook in je Facebook post blijven updaten. Dan wil ik en anderen dit ook doen, HTC zal antwoorden moeten geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vaag probleem met de camera van mijn HTC One.
Als ik onder slechte belichting een foto maak komen er allemaal vegen in.
Ik denk dat de lens zelf vies is want dat glaasje ervoor heb ik al goed schoon gemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://img708.imageshack.us/img708/6639/pyc2.jpg

Als ik een foto maak die goed belicht is zie je die vegen niet.

Afbeeldingslocatie: http://img854.imageshack.us/img854/6337/n0et.jpg

Weet iemand hoe dit komt en wat ik er aan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Nee, ik weet wel dat je niet de enige bent en er meer mensen zijn met dit probleem.
Op XDA is een heel topic over problemen met de camera (met name de roze waas) maar daar komt dit ook in terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Ik heb gisteren trouwens contact gehad met HTC over hoe mijn toestel ervoor stond. Ze hadden blijkbaar toch even aan mij gedacht. Heb ze verteld dat het bagger is. Ze stelden voor om het nogmaals te repareren . Daarop zei ik dat ze de vorige keer zeiden dat ik een nieuwe zou krijgen als het niet zou werken. Vroeg wat ze nu gingen doen.
De eerste keer was het sim contactpunten goed zetten de tweede keer was het software aanpassen en vroeg of ze er nu mee gingen jongleren?

Ze ging het escaleren en dan ging het escalatie team beslissen wat ze ermee gingen doen.

[ Voor 5% gewijzigd door Chadi op 28-08-2013 08:28 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 19 Laatste