Het lukt me niet om in het boot menu te komen,
Bij nader inzien toch niet aangemeld bij Dynafix. Belcompany wilde m zo omruilen, beter dus! Camera werkt nu super!
PSN: Maichel
Hehe, mijn toestel is nu al ruim 6 weken weg. Vorige week heeft HTC eindelijk toegegeven dat het toestel kwijt was geraakt, en ze zijn 3 dagen geleden een onderzoek gestart naar waar het is (Totaal kansloos, als je het mij vraagt. Het zal vast wel zijn gestolen door een medewerker van PostNL). Ik natuurlijk geirriteerd aan de lijn, vooral omdat mij wordt gezegd dat ik 'nog een week geduldig moet wachten'.
Een keer een HTC, en gelijk de laatste.
na het gedoe met niet opladen etc en willekeurig starten van bluetooth en de auto modus aangemeld voor reparatie. dacht ik laat ik er eens een virusscanner overheen gooien. avast! vond niks bijzonders maar hij doet t wel weer! computer herkend hem ook weer en ik kan weer selecteren wat ik dan wil. Hij wordt morgen opgehaald en had dan ook de minieme gaps en scheve volume knop aangegeven voor reparatie. Nu weer twijfelen om het toch nog even aan te kijken. Heb tot vanavond 21uur
Shit happens, dat PostNL medewerker jouw phone jat kan HTC niet worden verweten.
Hoop wel dat ze het netjes voor je gaan oplossen, ik zit aan +/- m'n 15e HTC en volgend jaar vast weer een.
Nee, daar kan HTC inderdaad niets aan doen. Alleen kunnen ze wel iets doen inplaats van me aan het lijntje te houden, en 'een onderzoek te starten' terwijl ze allang weten dat ze hem niet zullen vinden. Bijvoorbeeld een nieuw toestel sturen.Clubbtraxx schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 23:50:
[...]
Shit happens, dat PostNL medewerker jouw phone jat kan HTC niet worden verweten.
Hoop wel dat ze het netjes voor je gaan oplossen, ik zit aan +/- m'n 15e HTC en volgend jaar vast weer een.
Ze volgen gewoon standaard procedures. Er komt meer terug dan je denkt dankzij electronische volgsystemen en weten wie wat in z'n bestelwagen heeft gehad... Zelf ook een keer meegemaakt.Yannickzz schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 23:55:
[...]
Nee, daar kan HTC inderdaad niets aan doen. Alleen kunnen ze wel iets doen inplaats van me aan het lijntje te houden, en 'een onderzoek te starten' terwijl ze allang weten dat ze hem niet zullen vinden. Bijvoorbeeld een nieuw toestel sturen.
Kost extra tijd en is niet leuk, snap ik allemaal heel goed. Daarom zeg ik ook dat ik hoop dat het uiteindelijk netjes voor je zal worden opgelost.
Dat snap ik ook wel deels, maar dat is toch gewoon jammer. En natuurlijk zal het bij geen een bedrijf goed werken (op de manier waarop een klant het het liefste ziet), toch had dit onderzoek wel eerder mogen beginnen, het toestel is immers sinds 10 juli al 'officieel' kwijt.Clubbtraxx schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 00:00:
[...]
Ze volgen gewoon standaard procedures. Er komt meer terug dan je denkt dankzij electronische volgsystemen en weten wie wat in z'n bestelwagen heeft gehad... Zelf ook een keer meegemaakt.
Kost extra tijd en is niet leuk, snap ik allemaal heel goed. Daarom zeg ik ook dat ik hoop dat het uiteindelijk netjes voor je zal worden opgelost.
Achja, ik kijk wel af. Ben immers toch op vakantie, maakt dus niet uit of ik hem nou vandaag heb of 'n weekje later
Verwijderd
Zo'n loze beschuldiging van een postmedewerker is ook niet nodig. Je wil niet weten waar zo'n pakketje allemaal heen reist voordat het bij jou is. Dan kan op 20 plekken zoekraken. Ik heb laats iets besteld bij een bedrijf met een verkooppunt in Amsterdam. Komt zo'n pakket 2 dagen later via Denemarken, Zweden, Keulen en uiteindelijk Eindhoven netjes bij mij in nijmegen, allemaal keuring online te volgen. Zo'n pakketje reist meer dan je denktYannickzz schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 10:51:
Hehe, mijn toestel is nu al ruim 6 weken weg. Vorige week heeft HTC eindelijk toegegeven dat het toestel kwijt was geraakt, en ze zijn 3 dagen geleden een onderzoek gestart naar waar het is (Totaal kansloos, als je het mij vraagt. Het zal vast wel zijn gestolen door een medewerker van PostNL). Ik natuurlijk geirriteerd aan de lijn, vooral omdat mij wordt gezegd dat ik 'nog een week geduldig moet wachten'.
Bij mij kan ik het al vanaf het begin af aan niet volgen, de 3S code werkt namelijk niet. PostNL zegt dat zij niet meer kunnen zien dan ik, en dat zegt HTC ook. Daarom concludeer ik daaruit dat hij of gestolen is, of niet meer tevoorschijn komt.Verwijderd schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 08:49:
[...]
Zo'n loze beschuldiging van een postmedewerker is ook niet nodig. Je wil niet weten waar zo'n pakketje allemaal heen reist voordat het bij jou is. Dan kan op 20 plekken zoekraken. Ik heb laats iets besteld bij een bedrijf met een verkooppunt in Amsterdam. Komt zo'n pakket 2 dagen later via Denemarken, Zweden, Keulen en uiteindelijk Eindhoven netjes bij mij in nijmegen, allemaal keuring online te volgen. Zo'n pakketje reist meer dan je denkt
2 weken is immers ontzettend lang voor een pakket uit Nederland met als bestemming Nederland. Al mijn paketten van PostNL zijn altijd keurig geleverd en op tijd, dus ja, soms kan het mis gaan.
Wie herkent dit?:
Ik heb gisteren fatsoenlijk kunnen mailen met mijn HTC One via de ingebouwde 'berichten'. Deze is ingesteld op mijn hotmail.com account via Exchange Activesync (dus pushmail). Nu wou ik vanochtend ook emails versturen, maar dat gaat blijkbaar niet meer. Inkomende mail komt gewoon binnen, maar uitgaande berichten willen er niet uit. Ik heb het account verwijderd en opnieuw toegevoegd, maar de problemen blijven bestaan. Inloggen via de browser in mijn hotmail.com account en mails versturen is geen probleem.
Ik heb gisteren fatsoenlijk kunnen mailen met mijn HTC One via de ingebouwde 'berichten'. Deze is ingesteld op mijn hotmail.com account via Exchange Activesync (dus pushmail). Nu wou ik vanochtend ook emails versturen, maar dat gaat blijkbaar niet meer. Inkomende mail komt gewoon binnen, maar uitgaande berichten willen er niet uit. Ik heb het account verwijderd en opnieuw toegevoegd, maar de problemen blijven bestaan. Inloggen via de browser in mijn hotmail.com account en mails versturen is geen probleem.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Ik gebruik ook Hotmail op mijn HTC One en herken dit probleem niet. MIsschien een tijdelijke storing op de servers ervanuitgaande dat je geen aanpassingen gedaan hebt.
Juist.. Gewoon een storing van 3 uurSheik schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 10:44:
Ik gebruik ook Hotmail op mijn HTC One en herken dit probleem niet. MIsschien een tijdelijke storing op de servers ervanuitgaande dat je geen aanpassingen gedaan hebt.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Verwijderd
Dan lijkt mij dat het pakket ergens bij htc in het rek is blijven liggenYannickzz schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 10:10:
[...]
Bij mij kan ik het al vanaf het begin af aan niet volgen, de 3S code werkt namelijk niet. PostNL zegt dat zij niet meer kunnen zien dan ik, en dat zegt HTC ook. Daarom concludeer ik daaruit dat hij of gestolen is, of niet meer tevoorschijn komt.
2 weken is immers ontzettend lang voor een pakket uit Nederland met als bestemming Nederland. Al mijn paketten van PostNL zijn altijd keurig geleverd en op tijd, dus ja, soms kan het mis gaan.
Nee dat is het zeker niet, het enige wat PostNL mij kon zeggen is dat het wel bij hun was ingecheckt het pakketje, maar dat ze niets ervan wisten over waar het zich nu bevond en wanneer het weer tevoorschijn kwam.Verwijderd schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 12:07:
[...]
Dan lijkt mij dat het pakket ergens bij htc in het rek is blijven liggen
Verwijderd
Ok, wazig dus.Yannickzz schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 13:01:
[...]
Nee dat is het zeker niet, het enige wat PostNL mij kon zeggen is dat het wel bij hun was ingecheckt het pakketje, maar dat ze niets ervan wisten over waar het zich nu bevond en wanneer het weer tevoorschijn kwam.
Inderdaad. Daarom baal ik er ook zo ontzettend van, ik weet niet waar mijn toestel is en ik weet niet wanneer ik hem terug kan verwachten.
Ik moet zeggen dat ik mijn toestel wel erg mis. Na een dag ben ik Marktplaats aan het afstruinen voor een vervangend toestel. Wel erg jammer dat dit niet in de service zit inbegrepen.
Verwijderd
Beste mede-tweakers,
Gister was ik een dagje naar Rotterdam toe, toen ik 's avonds terug was was mijn batterij dus bijna leeg. Okè, dat kan natuurlijk. Na even beneden een biertje gedronken te hebben zag ik dat hij nog maar 1% was. Ik ben toen naar boven gelopen, terwijl ik naar boven liep was mijn telefoon uitgevallen. Ik dacht oke geen probleem. Gewoon aan de oplader hangen en klaar. Vervolgens aan de oplader gehangen, telefoon werktte nog steeds naar behoren dus toen ging ik weer naar beneden. Toen ik later weer boven kwam mijn telefoon weer opgestart. Batterij ondertussen deels opgeladen. Maar sinds dien heb ik het volgende probleem. Mijn HTC One laad niet meer op als hij eerst niet is uitgevallen omdat de accu is opgeladen. Het rode oplaad ledje brand ook niet als ik hem aan de oplader hang. Ik heb al mijn telefoon teruggezet naar de laatste back up (Waar hij nog wel normaal oplaadde). Maar dat had ook geen effect, ik zit nu dus nog steeds met het probleem dat ik mijn HTC One niet kan opladen als hij van te voren niet is uitgevallen..
Dus ik wou vragen of er hier misschien mensen zijn die hetzelfde probleem hebben of hebben gehad met hun HTC One en een oplossing hiervoor weten. Ik weet zelf niet meer wat ik er aan kan dan, het enige wat ik zelf nog kan doen is op mijn fiets stappen en naar de T-Mobile winkel gaan en het verhaal uitleggen.
In ieder geval hartelijk bedankt!
Gister was ik een dagje naar Rotterdam toe, toen ik 's avonds terug was was mijn batterij dus bijna leeg. Okè, dat kan natuurlijk. Na even beneden een biertje gedronken te hebben zag ik dat hij nog maar 1% was. Ik ben toen naar boven gelopen, terwijl ik naar boven liep was mijn telefoon uitgevallen. Ik dacht oke geen probleem. Gewoon aan de oplader hangen en klaar. Vervolgens aan de oplader gehangen, telefoon werktte nog steeds naar behoren dus toen ging ik weer naar beneden. Toen ik later weer boven kwam mijn telefoon weer opgestart. Batterij ondertussen deels opgeladen. Maar sinds dien heb ik het volgende probleem. Mijn HTC One laad niet meer op als hij eerst niet is uitgevallen omdat de accu is opgeladen. Het rode oplaad ledje brand ook niet als ik hem aan de oplader hang. Ik heb al mijn telefoon teruggezet naar de laatste back up (Waar hij nog wel normaal oplaadde). Maar dat had ook geen effect, ik zit nu dus nog steeds met het probleem dat ik mijn HTC One niet kan opladen als hij van te voren niet is uitgevallen..
Dus ik wou vragen of er hier misschien mensen zijn die hetzelfde probleem hebben of hebben gehad met hun HTC One en een oplossing hiervoor weten. Ik weet zelf niet meer wat ik er aan kan dan, het enige wat ik zelf nog kan doen is op mijn fiets stappen en naar de T-Mobile winkel gaan en het verhaal uitleggen.
Eindelijk iemand die hetzelfde probleem heeft als ik! Sinds zaterdagochtend laad hij alleen nog maar op als de telefoon helemaal uitgevallen is omdat de accu leeg is. Back up en hard reset werken niet.Verwijderd schreef op maandag 29 juli 2013 @ 09:26:
Beste mede-tweakers,
Mezelf maar aangemeld voor repair bij Dynafix, zou vandaag worden opgehaald. Dit is een uur geleden, en ik zit gewoon thuis, maar er is niet aangebeld. Status: klant niet thuis. Mooi begin dus. Bellen met Dynafix is ook af te raden en een duur grapje. 0,45 cent per minuut om vervolgens het advies mee te krijgen "Dr-mobile" te contacteren. Dat bedrijf is dus van Dynafix zelf. Gevolg word waarschijnlijk dus weer een afspraak moeten maken en opnieuw 15 euro betalen.

Als iemand een oplossing weet, graag! Op internet ook nog maar bar weinig te vinden over dit probleem!
Ik zou in ieder geval weigeren die vijftien euro te lappen omdat zij vonden dat je niet thuis was. Kan de retailer niks voor je betekenen?
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
als hij ook de melding gaf;: Laad niet op, Gebruik meegeleverde oplader. Heb ik dat ook gehad. en zelf opgelost. Zoek in dit forum voor mijn oplossing en stappenplan. had hem ook al aangemeld. en weer afgezegd nu weer als een zonnetje.
Kan je de status van je repair volgen ergens?cxvb schreef op maandag 29 juli 2013 @ 12:31:
[...]
Eindelijk iemand die hetzelfde probleem heeft als ik! Sinds zaterdagochtend laad hij alleen nog maar op als de telefoon helemaal uitgevallen is omdat de accu leeg is. Back up en hard reset werken niet.
Mezelf maar aangemeld voor repair bij Dynafix, zou vandaag worden opgehaald. Dit is een uur geleden, en ik zit gewoon thuis, maar er is niet aangebeld. Status: klant niet thuis. Mooi begin dus. Bellen met Dynafix is ook af te raden en een duur grapje. 0,45 cent per minuut om vervolgens het advies mee te krijgen "Dr-mobile" te contacteren. Dat bedrijf is dus van Dynafix zelf. Gevolg word waarschijnlijk dus weer een afspraak moeten maken en opnieuw 15 euro betalen.![]()
Als iemand een oplossing weet, graag! Op internet ook nog maar bar weinig te vinden over dit probleem!
Nee, hij geeft helemaal geen melding. Ook herkent hij niet dat hij aangesloten is aan bijvoorbeeld de computer. Maar ik zal het proberen Jvang, bedankt voor de tip.
Retailer is Studentmobiel, en die wijzen naar Dynafix. Ik ga hem morgen zelf maar opsturen, ben benieuwd wat het probleem is.
Retailer is Studentmobiel, en die wijzen naar Dynafix. Ik ga hem morgen zelf maar opsturen, ben benieuwd wat het probleem is.
Om precies te zijn is mijn telefoon nu in totaal 1.5 maanden weg. Vanochtend weer contact opgenomen met HTC, en ze zeggen dat ik maar geduld moet hebben. Het onderzoek is nu al 2 weken bezig.
Iemand tips om wat druk te zetten op HTC om het sneller geregeld te krijgen? Als het zo door gaat heb ik 'm eind augustus nog niet.. (je wordt gewoon aan het lijntje gehouden)
Iemand tips om wat druk te zetten op HTC om het sneller geregeld te krijgen? Als het zo door gaat heb ik 'm eind augustus nog niet.. (je wordt gewoon aan het lijntje gehouden)
Verwijderd
Ook ik zit met het laad probleem, mijn toestel laad alleen op wanneer de accu volledig leeg is.
Heeft iemand hier inmiddels een oplossing voor gevonden?
Heeft iemand hier inmiddels een oplossing voor gevonden?
Ik adviseer mensen met belachelijk lange reparatietijden en andere zaken eens contact op te nemen met de rechtsbijstand.
Hoort eigenlijk niet bij dit topic maar ik post het toch:
Oke, vandaag wordt dus mijn splinternieuwe HTC One X+ (5 dagen jong) opgehaald door Dynafix. Dit is de 5de keer in totaal. Ik post dit omdat ik vindt dat iedereen moet weten hoe de garantie is bij HTC.
Reparatie 1: Het scherm flikkerde in lichte ruimtes.( Heeft in totaal bijna 1,5 maand geduurd)
Reparatie 2: Het scherm flikkerde nog steeds. (Een FRU swap gehad. Dit houdt in dat het toestel omgewisseld wordt.) (1 week)
Reparatie 3: Ik kreeg na ongeveer 2 maanden last van dode pixels plus mijn wifi bereik ging drastisch achter uit. (1 week) (Echter heeft DynaFix hier helemaal niets gevonden. Ik kreeg dus mijn toestel ongemaakt terug.)
Reparatie 4: Hier kreeg ik een SKU Swap. Dit houdt dus in een splinter nieuw toestel.
Reparatie 5(Huidig): Hier kreeg ik weer last van het flikkerende scherm die ik bij het eerste toestel had. Nu moet het "Splinter nieuwe" toestel dus weer terug.
Belachelijk dat HTC hier niks aan doet.
@Sheik, dat heb ik ook geprobeerd een paar jaar terug. Mij werd er verteld dat het bedrag waar het om ging??
te laag was.
Oke, vandaag wordt dus mijn splinternieuwe HTC One X+ (5 dagen jong) opgehaald door Dynafix. Dit is de 5de keer in totaal. Ik post dit omdat ik vindt dat iedereen moet weten hoe de garantie is bij HTC.
Reparatie 1: Het scherm flikkerde in lichte ruimtes.( Heeft in totaal bijna 1,5 maand geduurd)
Reparatie 2: Het scherm flikkerde nog steeds. (Een FRU swap gehad. Dit houdt in dat het toestel omgewisseld wordt.) (1 week)
Reparatie 3: Ik kreeg na ongeveer 2 maanden last van dode pixels plus mijn wifi bereik ging drastisch achter uit. (1 week) (Echter heeft DynaFix hier helemaal niets gevonden. Ik kreeg dus mijn toestel ongemaakt terug.)
Reparatie 4: Hier kreeg ik een SKU Swap. Dit houdt dus in een splinter nieuw toestel.
Reparatie 5(Huidig): Hier kreeg ik weer last van het flikkerende scherm die ik bij het eerste toestel had. Nu moet het "Splinter nieuwe" toestel dus weer terug.
Belachelijk dat HTC hier niks aan doet.
@Sheik, dat heb ik ook geprobeerd een paar jaar terug. Mij werd er verteld dat het bedrag waar het om ging??
[ Voor 6% gewijzigd door kevinwalter op 30-07-2013 17:25 ]
Gisteren eens NFC geprobeerd, had ik nog geen ervaring mee. En nu helaas nog steeds niet.
Ik schakel NFC in en ook bij een andere HTC (One X+) is deze ingeschekeld. Vriend van me laadt een webpagina, we houden de telefoons tegen elkaar aan en er gebeurd niks. Bij zijn telefoon en een Samsung van iemand anders lukte het wel direct.
Is NFC bij mij defect of doe ik simpelweg iets fout? M'n One is gewoon stock.
*Edit: ik lees net ergens dat de NFC-antenne rond de camera zit. Zal eerst proberen of de positie van de telefoon uit maakt.
Ik schakel NFC in en ook bij een andere HTC (One X+) is deze ingeschekeld. Vriend van me laadt een webpagina, we houden de telefoons tegen elkaar aan en er gebeurd niks. Bij zijn telefoon en een Samsung van iemand anders lukte het wel direct.
Is NFC bij mij defect of doe ik simpelweg iets fout? M'n One is gewoon stock.
*Edit: ik lees net ergens dat de NFC-antenne rond de camera zit. Zal eerst proberen of de positie van de telefoon uit maakt.
[ Voor 26% gewijzigd door Southern Sun op 30-07-2013 17:32 ]
OFFTOPICkevinwalter schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 17:17:
@Sheik, dat heb ik ook geprobeerd een paar jaar terug. Mij werd er verteld dat het bedrag waar het om ging??te laag was.
Ik zit bij Centraal Beheer en wat zij doen als het bedrag te laag is jouw over de mogelijkheden (termijnen) en je rechten. Ga desnoods eens vragen bij het Juridisch Loket, is gratis.
Verwijderd
Nog niemand die een oplossing voor dit probleem heeft gevonden?cxvb schreef op maandag 29 juli 2013 @ 12:31:
[...]
Eindelijk iemand die hetzelfde probleem heeft als ik! Sinds zaterdagochtend laad hij alleen nog maar op als de telefoon helemaal uitgevallen is omdat de accu leeg is. Back up en hard reset werken niet.
Mezelf maar aangemeld voor repair bij Dynafix, zou vandaag worden opgehaald. Dit is een uur geleden, en ik zit gewoon thuis, maar er is niet aangebeld. Status: klant niet thuis. Mooi begin dus. Bellen met Dynafix is ook af te raden en een duur grapje. 0,45 cent per minuut om vervolgens het advies mee te krijgen "Dr-mobile" te contacteren. Dat bedrijf is dus van Dynafix zelf. Gevolg word waarschijnlijk dus weer een afspraak moeten maken en opnieuw 15 euro betalen.![]()
Ik vind dat belachelijk lang zeg.Yannickzz schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 13:36:
Om precies te zijn is mijn telefoon nu in totaal 1.5 maanden weg. Vanochtend weer contact opgenomen met HTC, en ze zeggen dat ik maar geduld moet hebben. Het onderzoek is nu al 2 weken bezig.
Verwijderd
cxvb schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 12:53:
Nee, hij geeft helemaal geen melding. Ook herkent hij niet dat hij aangesloten is aan bijvoorbeeld de computer. Maar ik zal het proberen Jvang, bedankt voor de tip.
Ik heb hetzelfde probleem gehad. Ik heb mijn toestel ook bij studentmobiel gekocht.Verwijderd schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 12:50:
[...]
Nog niemand die een oplossing voor dit probleem heeft gevonden?
Via de HTC-Chat ben ik doorverwezen naar een Vodafone-winkel (HTC-shop service winkel)
De reparateur kon het toestel nog niet repareren omdat het een te nieuw model was. Dus is het toestel opgestuurd naar Dynafix. Hij vermoedde dat het een kapotte laadconnector was.
ik had dit ook. lijkt software matig te zijn. na de car modus switchte hij ook d hele tijd. bluetooth on off en melding kan niet laden gebruik meegeleverde oplader. allemaal erg vaag. na een reboot zelf opgelost zoals eerder beschreven. lijkt op een virus.
Verwijderd
Hoe is het afgelopen met de verkleuring op je HTC??Verwijderd schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 21:58:
Ook bij mijn HTC slaat de verkleuring van de antennes toe![]()
in de hoek kleine gap.
Toestel is nu 4 weken in mijn bezit en zit altijd in een hoesje waarvan de binnenzijde donker textiel is.
Ik denk echter dat dit niet de oorzaak is.
Ben van mening dat dit niet acceptabel is voor een telefoon van 700,- en 4 weken oud!
https://www.dropbox.com/sh/16ver9lsaoslv2s/ahO65eLxqK
Ik heb die van mij nu 1,5 maand ongv. en ook bij mij slaat de verkleuring toe!!! ik draag die van mij altij din een case (Belkin F8M568 Grip Sheer Matte Case for HTC One) dus vieze handen of vieze broekzakken lijken mij uitgesloten
Ben erg benieuwd naar je ervaringen!
Heb toch maar even een een telefoontje naar HTC gepleegd, waarop ik nog duidelijk alles heb uitgelegd en dat ik er echt geen zin meer zo in heb. Ze hebben nu een deadline ingesteld van nog 2 weken onderzoek....
Ik ben ook niet kapot van dat dynafix. Vraag je iets over je telefoon krijg je een antwoord wat als een tang op een varken slaat.

[ Voor 3% gewijzigd door Chadi op 01-08-2013 11:13 ]
Verwijderd
Yannickzz schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 10:56:
Heb toch maar even een een telefoontje naar HTC gepleegd, waarop ik nog duidelijk alles heb uitgelegd en dat ik er echt geen zin meer zo in heb. Ze hebben nu een deadline ingesteld van nog 2 weken onderzoek....

Ik kan er vrij weinig aan doen, zij zijn mijn toestel kwijt en zij zijn de enigen die mij het toestel kunnen teruggeven... 'u moet maar geduld hebben, zo is het nou eenmaal'.Verwijderd schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 11:26:
[...]
je wacht al 2 maanden. sorry maar ik zou dat niet slikken.
Nou volgens mij gaat dit alle redelijkheid te boven en zou ik toch wel gaan escaleren. Het gaat om een telefoon, geen auto. Je mag op z'n minst wel compensatie krijgen voor de afschrijving en het niet kunnen gebruiken van hun product buiten jouw schuld om.
Ik zou dit niet accepteren en nam stappen richting HTC of ging voorlichting inwinnen bij Juridisch Loket/Rechtsbijstand.
Ik zou dit niet accepteren en nam stappen richting HTC of ging voorlichting inwinnen bij Juridisch Loket/Rechtsbijstand.
Zal wel weinig uitrichten maar ik vind sowieso dat je een persoon niet 2 maanden lang kan laten zitten zonder toestel. Moet er verdomme door iemand van NASA naar gekeken worden of zo. Na een dag zeg je toch dit is te duur om te onderzoeken hier ben je een nieuwe.
Ik heb daarom ook gisteren een advocaat laten bellen om wat informatie te winnen en druk op HTC te zetten. Volgens hem kon ik ook vrij weinig anders doen dan die 2 weken afwachten, en mocht er dan nog geen resultaat zijn, dan kan ik pas verdere stappen nemen. Een compensatie van HTC zal ik nooit krijgen, ze hadden al moeite met een excuses.Sheik schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 11:35:
Nou volgens mij gaat dit alle redelijkheid te boven en zou ik toch wel gaan escaleren. Het gaat om een telefoon, geen auto. Je mag op z'n minst wel compensatie krijgen voor de afschrijving en het niet kunnen gebruiken van hun product buiten jouw schuld om.
Inderdaad. Wat kost het nou voor HTC om een nieuw toestel te geven? Ze zijn al nu 14 (!) dagen bezig met het onderzoek, en ze hebben nog niets gevonden. Dan lukt dat ook niet in de komende 2 weken.Chadi schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 11:38:
Zal wel weinig uitrichten maar ik vind sowieso dat je een persoon niet 2 maanden lang kan laten zitten zonder toestel. Moet er verdomme door iemand van NASA naar gekeken worden of zo. Na een dag zeg je toch dit is te duur om te onderzoeken hier ben je een nieuwe.
[ Voor 25% gewijzigd door yannickzz op 01-08-2013 11:39 ]
Social media doet soms wonderen.
Maar het onderzoek zal ze denk ik meer kosten dan 3 nieuwe toestellen.
Maar het onderzoek zal ze denk ik meer kosten dan 3 nieuwe toestellen.
[ Voor 53% gewijzigd door Chadi op 01-08-2013 11:41 ]
Hoe bedoel je? Een klacht op hun Facebook pagina zetten?Chadi schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 11:40:
Social media doet soms wonderen.
Het schijnt dat ze op Twitter hangen. Bij mijn GSM provider was het ook weken trekken tot ik daar ging vloeken toen was het binnen een uur vlot getrokken.Yannickzz schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 11:40:
[...]
Hoe bedoel je? Een klacht op hun Facebook pagina zetten?
Kan je dan niet escaleren naar een manager of nog hoger? Die 2 maanden waren al onacceptabel. Ik weet nog goed dat ik de rechtsbijstand heb ingeschakeld voor mijn gloednieuwe prive auto die al 2 weken in de garage ter reparatie stond. Rechtsbijstand heeft brief voor me opgesteld en gestuurd. Ik geloof 2 dagen later kreeg ik bericht dat de auto werd ingenomen en dat ik een nieuwe kon uitzoeken (met dank aan Pon importeur). Dan gaat het om auto's van 55000,-....niet over telefoons van 600,-...
https://twitter.com/markmoons LOL 
of https://twitter.com/htc_nl
of https://twitter.com/htc_nl
[ Voor 30% gewijzigd door Chadi op 01-08-2013 11:44 ]
De mevrouw die ik aan de lijn had op het telefoonnummer van HTC zei dat ze de manager was. Wat ik ook totaal niet pik is dat ze gewoon tegen me zeggen dat ik moet afwachten, en niet zo vaak contact moet opnemen (aldus ene Bilal een meneer van de live support).Sheik schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 11:42:
Kan je dan niet escaleren naar een manager of nog hoger? Die 2 maanden waren al onacceptabel. Ik weet nog goed dat ik de rechtsbijstand heb ingeschakeld voor mijn gloednieuwe prive auto die al 2 weken in de garage ter reparatie stond. Rechtsbijstand heeft brief voor me opgesteld en gestuurd. Ik geloof 2 dagen later kreeg ik bericht dat de auto werd ingenomen en dat ik een nieuwe kon uitzoeken (met dank aan Pon importeur). Dan gaat het om auto's van 55000,-....niet over telefoons van 600,-...
Ja daarom escaleer hoger, zo werkt dat principe. Wat ik inderdaad ook zou doen is op Twitter je klacht neergooien en vragen voor een oplossing. Dit is HELE slechte publiciteit namelijk.
RED abbo nemen en die hele toko suf bellen zodat er niets doorkomt.Yannickzz schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 11:44:
[...]
De mevrouw die ik aan de lijn had op het telefoonnummer van HTC zei dat ze de manager was. Wat ik ook totaal niet pik is dat ze gewoon tegen me zeggen dat ik moet afwachten, en niet zo vaak contact moet opnemen (aldus ene Bilal een meneer van de live support).
Verwijderd
Zowiezo een brief opstellen, via de bijstand...Yannickzz schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 11:44:
[...]
De mevrouw die ik aan de lijn had op het telefoonnummer van HTC zei dat ze de manager was. Wat ik ook totaal niet pik is dat ze gewoon tegen me zeggen dat ik moet afwachten, en niet zo vaak contact moet opnemen (aldus ene Bilal een meneer van de live support).
misschien iemand kennis van zaken met zulke probleem gevallen?
Help. Straks blokkeren ze mijn nummer nog!!Chadi schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 11:46:
[...]
RED abbo nemen en die hele toko suf bellen zodat er niets doorkomt.![]()
Wat voor een tweet zou je dan naar ze sturen? In ieder geval niet een al te vriendelijke tweet, anders sturen ze me nog 't bos in.Sheik schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 11:45:
Ja daarom escaleer hoger, zo werkt dat principe. Wat ik inderdaad ook zou doen is op Twitter je klacht neergooien en vragen voor een oplossing. Dit is HELE slechte publiciteit namelijk.

Onbekend bellenYannickzz schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 11:49:
[...]
Help. Straks blokkeren ze mijn nummer nog!!
[...]
Wat voor een tweet zou je dan naar ze sturen? In ieder geval niet een al te vriendelijke tweet, anders sturen ze me nog 't bos in.
En Tweet zoiets als van Mijn toestel heb ik 9 weken geleden gekocht en ik moet zeggen de eerste week was prettig daarna is hij in gebruik genomen door Dynafix. Vinden jullie 2 maanden acceptabel voor een reparatie?
Tweet moet je kort en krachtig formuleren, staccato. Beschrijf de kern en vraag hulp omdat je niet verder komt met de aftersales rep. Sluit af met emoties, dat je echt ten einde raad bent oid. Stuur hem naar Mark Moons zelf.
Verwijderd
Die is inderdaad wel pittig !Chadi schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 11:51:
[...]
Onbekend bellen
En Tweet zoiets als van Mijn toestel heb ik 9 weken geleden gekocht en ik moet zeggen de eerste week was prettig daarna is hij in gebruik genomen door Dynafix. Vinden jullie 2 maanden acceptabel voor een reparatie?
Heb de tweet verstuurd. Bedankt voor de hulp! Ik laat het weten als HTC heeft geantwoord. Ik stuur 'm zometeen ook naar Mark.
Oh, de tweet is ook met een . verstuurd zodat HTC niet de enige is die 'm ziet.
Oh, de tweet is ook met een . verstuurd zodat HTC niet de enige is die 'm ziet.
[ Voor 30% gewijzigd door yannickzz op 01-08-2013 12:13 ]
Die zal wel antwoorden met neem contact op met onze helpdesk. Dan gooi je als antwoord terug "Dat contact met jullie helpdesk heeft mij mijn belbundel gekost en is niet echt vruchtbaar"

En dan stopen ze spontaan met antwoorden, waarschijnlijk.Chadi schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 12:12:
Die zal wel antwoorden met neem contact op met onze helpdesk. Dan gooi je als antwoord terug "Dat contact met jullie helpdesk heeft mij mijn belbundel gekost en is niet echt vruchtbaar"
Zorg ervoor dat de bal altijd bij hun blijft liggen in je reacties. En laat blijken dat je echt moedeloos bent van het aan het lijntje houden. Denk goed na over je tweets of acties, het kan je helpen of juist niet.
Tja, dat escaleren heeft ook geen nut. Heb ik gehad en je krijgt een splinter nieuw toestel. Wat dus ook niet goed is!!!
Ik heb hem ook naar Mark Moons gestuurd. Geen reactie van hem gehad.
Ochja, de support is de afgelopen maanden verhuisd naar Turkije. Hiervoor zaten ze in Engeland.
Dit is ook de reden dat ik mijn verhaal van mijn One X+ gewoon op de facebook van HTC heb gezet. Ik vind gewoon dat je zo je klanten niet kan behandelen.
Ochja, de support is de afgelopen maanden verhuisd naar Turkije. Hiervoor zaten ze in Engeland.
Dit is ook de reden dat ik mijn verhaal van mijn One X+ gewoon op de facebook van HTC heb gezet. Ik vind gewoon dat je zo je klanten niet kan behandelen.
[ Voor 21% gewijzigd door kevinwalter op 01-08-2013 14:48 ]
Een nieuw toestel is nu zeker beter. Ik wil liever geen toestel wat waarschijnlijk ongerepareerd terugkomt en wat al 3 weken heen en weer wordt gestuurd, of nog erger, al 3 weken in gebruik is genomen door iemand anders.kevinwalter schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 14:43:
Tja, dat escaleren heeft ook geen nut. Heb ik gehad en je krijgt een splinter nieuw toestel. Wat dus ook niet goed is!!!
'@yannickpaniek we hebben het uitgezet bij ons reparatiecentrum en verwachten vanmiddag een antwoord. Je hoort z.s.m. van ons.'
Gestuurd: 3 uur geleden. Het is nu al 18.00 dus verwacht vandaag niets meer.
[ Voor 11% gewijzigd door yannickzz op 01-08-2013 17:55 ]
Tja, ik baal nog al. Na 4 reparaties en 1 splinter nieuw toestel is het nog niet verholpen...Yannickzz schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 17:54:
[...]
Een nieuw toestel is nu zeker beter. Ik wil liever geen toestel wat waarschijnlijk ongerepareerd terugkomt en wat al 3 weken heen en weer wordt gestuurd, of nog erger, al 3 weken in gebruik is genomen door iemand anders.
'@yannickpaniek we hebben het uitgezet bij ons reparatiecentrum en verwachten vanmiddag een antwoord. Je hoort z.s.m. van ons.'
Gestuurd: 3 uur geleden. Het is nu al 18.00 dus verwacht vandaag niets meer.
STATUS DATUM / TIJD
Order - Volledig ingevoerd 29-7-2013 12:15:35
Order - Bevestigd 29-7-2013 12:15:37
Logistiek - Verzendklaar gemaakt (Klant -> Dynafix Care) 29-7-2013 12:15:38
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 31-7-2013 10:24:29
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 31-7-2013 10:24:30
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 1-8-2013 10:19:35
Reparatie repair center - In behandeling 1-8-2013 10:19:56
Reparatie Intern - Wacht op informatie klant 1-8-2013 10:20:32
Dit is nieuw voor mij, ze willen meer informatie hebben over het probleem!

[ Voor 34% gewijzigd door kevinwalter op 01-08-2013 19:51 ]
Verwijderd
haha welke informatiekevinwalter schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 19:40:
[...]
Tja, ik baal nog al. Na 4 reparaties en 1 splinter nieuw toestel is het nog niet verholpen...
STATUS DATUM / TIJD
Order - Volledig ingevoerd 29-7-2013 12:15:35
Order - Bevestigd 29-7-2013 12:15:37
Logistiek - Verzendklaar gemaakt (Klant -> Dynafix Care) 29-7-2013 12:15:38
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 31-7-2013 10:24:29
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 31-7-2013 10:24:30
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 1-8-2013 10:19:35
Reparatie repair center - In behandeling 1-8-2013 10:19:56
Reparatie Intern - Wacht op informatie klant 1-8-2013 10:20:32
Dit is nieuw voor mij, ze willen meer informatie hebben over het probleem!
Wanneer het scherm ging flikkeren etc...
Edit:
Reparatie repair center - In behandeling 2-8-2013 8:30:14
Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling 2-8-2013 12:19:21
Reparatie repair center - Voltooid 2-8-2013 12:19:21
En Jahoor, natuurlijk.
Was te verwachten dit.
In onderstaand overzicht staan alle uitgevoerde servicehandelingen behorende bij uw reparatie.
Servicehandeling: Klacht niet geconstateerd
Voor de 7de 6de keer terug dan maar weer...

Heeft het nut om bij HTC zelf langs te gaan denk je?
HTC Netherlands B.V.
Secoya Building
Papendorpseweg 99
3528 BJ Utrecht
The Netherlands
Edit:
Reparatie repair center - In behandeling 2-8-2013 8:30:14
Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling 2-8-2013 12:19:21
Reparatie repair center - Voltooid 2-8-2013 12:19:21
En Jahoor, natuurlijk.
Was te verwachten dit.
In onderstaand overzicht staan alle uitgevoerde servicehandelingen behorende bij uw reparatie.
Voor de 7de 6de keer terug dan maar weer...

Heeft het nut om bij HTC zelf langs te gaan denk je?
HTC Netherlands B.V.
Secoya Building
Papendorpseweg 99
3528 BJ Utrecht
The Netherlands
Please wait while we find an agent to assist you...
U bent nu in verbinding met Dilek.
Kevin Walter: Hoi Dilek, kan je me door verbinden met Bilal?
Dilek: Hallo meneer Walter, Bilal is met vakantie hij zal over een maand weer aanwezig zijn.
Kevin Walter: Oke, jij weet er ook van af
Kevin Walter: Blijkt dat mijn toestel voor de 7de keer terug moet.
Kevin Walter: In onderstaand overzicht staan alle uitgevoerde servicehandelingen behorende bij uw reparatie.
Kevin Walter: Hoe gaan we dit nu oplossen?
Dilek: Ik kan me herinneren dat uw toestel is omgewisseld
Dilek: Ik zal even uw geschiedenis erbij pakken, een klein ogenblikje
Kevin Walter: Klopt, het nieuwe toestel gaf echter het probleem wat mijn eerste toestel had
Kevin Walter: Een flikkerend scherm.
Kevin Walter: Dus hoppa weer terug.
Kevin Walter: binnen 4 dagen!
Dilek: U hebt een geheel nieuwe toestel gekregen uit de doos met opnieuw 2 jaar garantie.
Kevin Walter: Mijn collega's zagen dit verschijnsel ook gebeuren op mijn nieuwe toestel. Het ligt dus niet aan mij.
Dilek: Is uw simkaart hetzelfde?
Kevin Walter: Ja, echter het vorige toestel (Die slechte WIFI en dode pixels had) werkte wel goed.
Kevin Walter: Ook een iPhone die ik nu gebruikt werkt goed. Het ligt dus niet aan mijn simkaart.
Dilek: Het kan zijn dat dezelfde simkaart geen goede werking heeft met de Htc
Kevin Walter: Het vorige toestel werkte wel goed. Hoe kan dat dan?
Kevin Walter: Ook lees ik op facebook dat mensen die ook veel hebben gehad. Die kregen een nieuw toestel en het was verholpen. Bij mij helaas niet.
Kevin Walter: Het is trouwens een duo-sim. Heb bij mijn eerste toestel alle twee de sims geprobeerd. Heeft geen nut gehad. Nu dus ook niet
Dilek: Als een toestel geen goeie werking heeft met de simkaart gebeurd het volgende: toestel valt regelmatig uit, scherm flikkerd, toestel loopt vast
Kevin Walter: Tja, betalen jullie de kosten voor een nieuwe simkaart dan?
Kevin Walter: a 25 euro omdat het een duo sim is.
Kevin Walter: Dit aangezien hij in andere toestellen wel goed werkt. iPhone 4, Nokia N8, Nokia n95 etc.
Dilek: Het toestel is niet geschikt voor een duo sim meneer
Kevin Walter: Klopt, een duo-sim houdt in dat ik 1 simkaart voor mijn HTC heb en 1 simkaart voor mijn auto.
Dilek: Wat kan ik voor u doen?
Kevin Walter: Ja, dat vraag ik dus aan u. Wat kan jij nu voor mij doen? Moet ik weer een reparatie aanvragen..? (6de keer!!!!!!!) Of willen jullie gewoon dat ik hem verkoop en een Xperia koop ofzo?
Kevin Walter: Mijn hoop is namelijk na 6 reparaties weg.
Kevin Walter: En je kan wel stellen dat ik nu een beetje woest aan het worden ben.
Dilek: Ik vraag u vriendelijk om een andere simkaart aan te vragen, maar als u niet meewerkt kan ik weinig voor u betekenen geloof ik.
Kevin Walter: Ja, betalen jullie die simkaart?
Dilek: Dat is niet mogelijk
Kevin Walter: Dan is dat dus geen optie ben ik bang.
Dilek: Dan houdt het op.
Kevin Walter: Noemen jullie dit service?
Dilek: Dit zijn onze richtlijnen.
Kevin Walter: Dus jij beweert dat als ik nu deze chatlog naar Mark Moons stuur via de post. Dat hij dit zal pikken?
Dilek: Ik vetrouw erop dat er geen foutieve informatie is verstrekt, u bent vrij om dit te doen.
[ Voor 189% gewijzigd door kevinwalter op 02-08-2013 17:58 ]
Gisteren belde HTC mij vanuit Engeland nadat ze mijn tweet hadden gelezen. Ik zou volgens HTC een geheimzinnige brief moeten hebben ontvangen van PostNL, die HTC niet mocht inzien. Tot op heden heb ik niets ontvangen.
Echt? Dit begint me toch een wazig verhaal te worden hoor...Yannickzz schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 11:28:
Gisteren belde HTC mij vanuit Engeland nadat ze mijn tweet hadden gelezen. Ik zou volgens HTC een geheimzinnige brief moeten hebben ontvangen van PostNL, die HTC niet mocht inzien. Tot op heden heb ik niets ontvangen.
Enfin, hou ons op de hoogte van de voortgang, ik ben heel benieuwd.
Er klopt helemaal niets meer van inderdaad. Het enige wat ik wil is gewoon een nieuw toestel, niet 100'n briefen, telefoontjes en emailtjes sturen.Clubbtraxx schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 14:46:
[...]
Echt? Dit begint me toch een wazig verhaal te worden hoor...
Enfin, hou ons op de hoogte van de voortgang, ik ben heel benieuwd.
Zojuist ook m'n HTC ontvangen, aan boven en onderzijde twee kleine gaps, ansich vind ik het niet storend en wil ik er wat dat betreft ook niet mee terug. Kunnen deze gaps echter "grote" gevolgend hebben? Zo ja, wat kunnen de nadelen hier van zijn?
Het ergste wat je kunt verwachten is dat er stof en vuil in je telefoon komt, wat misschien problemen kan veroorzaken met de apparatuur in het apparaat. Ook kunnen de gaps iets groter worden, wat ook niet erg fijn is.Exterminator schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 10:03:
Zojuist ook m'n HTC ontvangen, aan boven en onderzijde twee kleine gaps, ansich vind ik het niet storend en wil ik er wat dat betreft ook niet mee terug. Kunnen deze gaps echter "grote" gevolgend hebben? Zo ja, wat kunnen de nadelen hier van zijn?
Ok thx, kan er ook stof in/achter t scherm komen of is deze kans minimaal?Yannickzz schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 11:13:
[...]
Het ergste wat je kunt verwachten is dat er stof en vuil in je telefoon komt, wat misschien problemen kan veroorzaken met de apparatuur in het apparaat. Ook kunnen de gaps iets groter worden, wat ook niet erg fijn is.
Dat zou ik zelf niet zo goed weten, maar een gap in je toestel zorgt nooit voor iets wat positief is. Zou daarom toch maar het zekere voor het onzekere nemen. (in de hoop dat je toestel dan niet kwijtraakt bij de reparatieExterminator schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 19:34:
[...]
Ok thx, kan er ook stof in/achter t scherm komen of is deze kans minimaal?

[ Voor 8% gewijzigd door yannickzz op 05-08-2013 00:21 ]
Met de huidige gelamineerde schermen is stof (zichtbaar) in je scherm eigenlijk niet meer mogelijk.Exterminator schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 19:34:
[...]
Ok thx, kan er ook stof in/achter t scherm komen of is deze kans minimaal?
Er zou in theorie stof in de behuizing kunnen komen via die gaps, maar dat kan ook via de USB port en headphone jack bijvoorbeeld dus ik zou me daar niet al teveel zorgen over maken.
Dus kort samengevat: indien de gaps mij niet storen, geen zorgen en telefoon niet terug brengen.Clubbtraxx schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 00:53:
[...]
Met de huidige gelamineerde schermen is stof (zichtbaar) in je scherm eigenlijk niet meer mogelijk.
Er zou in theorie stof in de behuizing kunnen komen via die gaps, maar dat kan ook via de USB port en headphone jack bijvoorbeeld dus ik zou me daar niet al teveel zorgen over maken.
'Er blijkt een verkeerd adres te zijn genoteerd bij het aanmelden van uw toestel. Dat is de reden waarom uw toestel niet is aangekomen en ook waarom u de brief van PostNL niet heeft ontvangen. Wij hebben nu uw juiste adres dus wij gaan ervoor zorgen dat u uw toestel zo snel mogelijk retour krijgt gestuurd.'
Prutsers, hebben ze er nou een maand ervoor nodig gehad om daar achter te komen? Geloof er eigenlijk niets van en ik denk dat ik nu gewoon een refurbished toestel krijg, wat ik echt niet wil.
Prutsers, hebben ze er nou een maand ervoor nodig gehad om daar achter te komen? Geloof er eigenlijk niets van en ik denk dat ik nu gewoon een refurbished toestel krijg, wat ik echt niet wil.
[ Voor 7% gewijzigd door yannickzz op 05-08-2013 15:07 ]
Wat u zegt, als je verder geen problemen hebt een eventueel marginale gaps je verder niet storen zou ik er niks meer aan doen nee.Exterminator schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 10:44:
[...]
Dus kort samengevat: indien de gaps mij niet storen, geen zorgen en telefoon niet terug brengen.
Verwijderd
Nou dat is dan makkelijk te bewijzen toch, ik zou er ook niet mee akkoord gaan!Yannickzz schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 14:48:
'Er blijkt een verkeerd adres te zijn genoteerd bij het aanmelden van uw toestel. Dat is de reden waarom uw toestel niet is aangekomen en ook waarom u de brief van PostNL niet heeft ontvangen. Wij hebben nu uw juiste adres dus wij gaan ervoor zorgen dat u uw toestel zo snel mogelijk retour krijgt gestuurd.'
Ik heb sinds kort een vlekje op mijn foto's en video's. Altijd op dezelfde plek bij gelijk zoombereik. Nu vermoed ik dat er een stofje tussen de cmos en de behuizing zit. Ik heb het lensje op de achterkant al goed schoongemaakt met alcohol, maar het vlekje blijft. Ik denk dat het stofje via de welbekende gap in de behuizing terecht is gekomen. Ik was altijd niet zo kritisch op de gap, ik was allang blij met mijn One, echt het beste toestel dat ik ooit in mijn bezit heb gehad, op de 6310i na dan.
. Dus nooit een omruil gevraagd vanwege de gap.
Heeft iemand het zelfde probleem (gehad)? En denken jullie dat dit omruilwaardig is? Heb het toestel via Vodafone gekocht naar aanleiding van een telefonische aanbieding voor verlenging. Kan ik het toestel gewoon bij een Vodafoneshop langs brengen of moet ik dit via HTC spelen?
Het vlekje, rechts bovenin op het snijplank snijvlak Contact en Waarom HTC:

De gap:
Heeft iemand het zelfde probleem (gehad)? En denken jullie dat dit omruilwaardig is? Heb het toestel via Vodafone gekocht naar aanleiding van een telefonische aanbieding voor verlenging. Kan ik het toestel gewoon bij een Vodafoneshop langs brengen of moet ik dit via HTC spelen?
Het vlekje, rechts bovenin op het snijplank snijvlak Contact en Waarom HTC:

De gap:

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]
Noem je dit echt een gap? Dan heb ik ook gaps bij mijn HTC One. Geen haar op mijn hoofd (zijn er heel veel) die dachten aan imperfectie of omruilen. Jouw issue is daarentegen natuurlijk wel een reparatiemelding waard, vlekjes horen niet op foto's te zitten lijkt mij.
Inderdaad, even de IMEI checken en ik weet' t zo. Het valt me trouwens op dat alles langs elkaar gaat bij die reparatie. HTC stuurde me vanochtend een e-mail dat ze nog bezig waren met het onderzoek terwijl Dynafix gisteren al zei het toestel te hebben gevonden en het asap naar me te sturen...Verwijderd schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 02:31:
[...]
Nou dat is dan makkelijk te bewijzen toch, ik zou er ook niet mee akkoord gaan!
Dat noem ik wel een gap ja, ik kan er een dubbel gevouwen a4tje tussen kwijt..... Seemsless case zeiden ze.Sheik schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 09:15:
Noem je dit echt een gap? Dan heb ik ook gaps bij mijn HTC One. Geen haar op mijn hoofd (zijn er heel veel) die dachten aan imperfectie of omruilen. Jouw issue is daarentegen natuurlijk wel een reparatiemelding waard, vlekjes horen niet op foto's te zitten lijkt mij.
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]
Als je zelf al denkt dat er door de gap stof tussen de lens is gekomen zou dat al voor mij genoeg reden zijn om 'm terug te sturen.. je verwacht toch wel een degelijk apparaat voor 700 euro.Yuri schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 09:39:
[...]
Dat noem ik wel een gap ja, ik kan er een dubbel gevouwen a4tje tussen kwijt..... Seemsless case zeiden ze.
En oh, mijn toestel hebben ze dus weer 'gevonden' en het duurt nog 2 weken voordat ik 'm heb..
[ Voor 10% gewijzigd door yannickzz op 06-08-2013 10:34 ]
Ben nu stiekem wel benieuwd hoe jou gap(s) er dan uit ziet...Sheik schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 09:15:
Verwijderd
waarom 2 weken? dan zit je bijna aan de 3 maanden, volgens mij kan je allang een nieuw toestel eisen..Yannickzz schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 09:55:
[...]
Als je zelf al denkt dat er door de gap stof tussen de lens is gekomen zou dat al voor mij genoeg reden zijn om 'm terug te sturen.. je verwacht toch wel een degelijk apparaat voor 700 euro.
En oh, mijn toestel hebben ze dus weer 'gevonden' en het duurt nog 2 weken voordat ik 'm heb..
of iedergeval een vergoeding. want dit is niet echt comform.
Dat vraag ik me ook af, daar kreeg ik geen antwoord op via de live chat. Zal nog wel eens mailen, en een vergoeding? Geld? Lijkt me sterk dat ze dat zullen geven.Verwijderd schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 19:33:
[...]
waarom 2 weken? dan zit je bijna aan de 3 maanden, volgens mij kan je allang een nieuw toestel eisen..
of iedergeval een vergoeding. want dit is niet echt comform.
ben vanplan om vandaag (via coolblue) een htc One aan te schaffen maar als ik zo naar die foto kijk vind ik dat een behoorlijke spleet /kier die daar zit , is dat met de nieuwere toestellen ook zo ?Sheik schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 09:15:
Ik zie een heeeeeel klein streepje (gap?) in het midden aan de onder- en bovenkant. Er is geen 'gap' bij de zijkanten aan onder- en bovenkant. Ik heb volgens mij een goed toestel, foto maken kan ik nu niet van mijn eigen toestel
Nou, The One is net opgehaald door Dynalogic.
Ik ben benieuwd, hij is unlocked via htcdev, al sinds juni. Uiteindelijk nooit andere software op gezet.
De eerste keer dat ik hem wilde aanmelden voor reparatie (volume omhoog werkt niet meer), kreeg ik via de htc chat te horen dat ik geen garantie had ivm het unlocken, ook al was dat duidelijk een hardware issue.
Ik heb hem dus maar niet opgestuurd en steeds via het scherm het volume verhoogd. Dat hele probleem loste zich vanzelf op na een week, vraag me niet hoe.
Toen kreeg ik een paar keer kort de melding dat de simkaart niet aanwezig was. Ook dat was geen groot probleem, en aangezien ik 'geen garantie' had, maar niets mee gedaan.
Gisterochtend haalde ik het toestel warm en niet 100% geladen van de -originele- lader af en bleek hij helemaal niet meer te laden erna. 'Geen originele lader', auto-modus, hdmi kabel aangesloten.. hij riep vanalles, maar geen oranje lampje.
Toch maar een chat gestart, en ik mocht hem opsturen. Als het inderdaad niet door de software komt (kan ook niet), heb ik garantie. Gelukkig. En terecht. Ik ben dus voorlopig erg blij met de aandacht van tweakers op het onterecht niet geven van garantie door HTC.
Ik ben benieuwd, hij is unlocked via htcdev, al sinds juni. Uiteindelijk nooit andere software op gezet.
De eerste keer dat ik hem wilde aanmelden voor reparatie (volume omhoog werkt niet meer), kreeg ik via de htc chat te horen dat ik geen garantie had ivm het unlocken, ook al was dat duidelijk een hardware issue.
Ik heb hem dus maar niet opgestuurd en steeds via het scherm het volume verhoogd. Dat hele probleem loste zich vanzelf op na een week, vraag me niet hoe.
Toen kreeg ik een paar keer kort de melding dat de simkaart niet aanwezig was. Ook dat was geen groot probleem, en aangezien ik 'geen garantie' had, maar niets mee gedaan.
Gisterochtend haalde ik het toestel warm en niet 100% geladen van de -originele- lader af en bleek hij helemaal niet meer te laden erna. 'Geen originele lader', auto-modus, hdmi kabel aangesloten.. hij riep vanalles, maar geen oranje lampje.
Toch maar een chat gestart, en ik mocht hem opsturen. Als het inderdaad niet door de software komt (kan ook niet), heb ik garantie. Gelukkig. En terecht. Ik ben dus voorlopig erg blij met de aandacht van tweakers op het onterecht niet geven van garantie door HTC.
Of die recent is aangeschaft of niet zegt niks... Kan nog 'oude voorraad' zijn of juist nieuwe... Tevens zijn
er in elke batch wel slechte gevallen en perfecte gevallen... Kijk in de winkel, en neem 'm mee of niet.
er in elke batch wel slechte gevallen en perfecte gevallen... Kijk in de winkel, en neem 'm mee of niet.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Het verhaal wordt nog steeds maar ingewikkelder, ik heb net 10 minuten geleden het volgende mailtje ontvangen van Dynafix:
'Naar aanleiding van bovenstaande reparatie kunnen wij u mededelen dat onze logistieke diensten een vervangend toestel gaan bestellen. Deze zal op korte termijn worden gestuurd naar onderstaande adres:'
Dat betekend dus dat ik een nieuwe krijg?
'Naar aanleiding van bovenstaande reparatie kunnen wij u mededelen dat onze logistieke diensten een vervangend toestel gaan bestellen. Deze zal op korte termijn worden gestuurd naar onderstaande adres:'
Dat betekend dus dat ik een nieuwe krijg?
[ Voor 6% gewijzigd door yannickzz op 07-08-2013 12:15 ]
Dat hoeft het niet automatisch te betekenen, kan ook een refurbished toestel zijn.
Overigens is mijn toestel na grondige inspectie toch wel perfect afgewerkt. Ik heb deze vorige maand gekocht bij de Mediamarkt in Duitsland. Was op dat moment een nieuwe levering van diezelfde dag, dus neem aan dat de batch ook 'recent is geproduceerd. De voorraden worden zeer frequent bijgevuld blijkens het feit dat het toestel vaak uitverkocht is.
Overigens raad ik mensen aan het toestel te kopen in Duitsland, veel goedkoper (mits je in buurt woont) en unbranded.
Overigens is mijn toestel na grondige inspectie toch wel perfect afgewerkt. Ik heb deze vorige maand gekocht bij de Mediamarkt in Duitsland. Was op dat moment een nieuwe levering van diezelfde dag, dus neem aan dat de batch ook 'recent is geproduceerd. De voorraden worden zeer frequent bijgevuld blijkens het feit dat het toestel vaak uitverkocht is.
Overigens raad ik mensen aan het toestel te kopen in Duitsland, veel goedkoper (mits je in buurt woont) en unbranded.
Hopen dat het maar geen refurbished toestel is! Mocht ik een refurbished toestel krijgen, kan ik het dan gewoon weigeren en een nieuw toestel eisen?Sheik schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 12:25:
Dat hoeft het niet automatisch te betekenen, kan ook een refurbished toestel zijn.
3 dagen geleden een mail gestuurd naar Dynafix, om te vragen wat er onder een vervangend toestel viel. Ze zeiden dat het of een nieuw toestel was, of een refurbished toestel, maar dat het niet aan hun was na te kijken. Ik heb dus HTC gecontacteerd en dit was wat ze zeiden:

Ik heb het eerlijk gezegd compleet gehad met HTC. Eerst wilde ik het nog vriendelijk oplossen, maar als ik een toestel opstuur van 1 dag oud en dan een oud toestel krijg wat is opgestuurd met problemen? Ja daag.

Ik heb het eerlijk gezegd compleet gehad met HTC. Eerst wilde ik het nog vriendelijk oplossen, maar als ik een toestel opstuur van 1 dag oud en dan een oud toestel krijg wat is opgestuurd met problemen? Ja daag.
Dat je een toestel krijgt wat al een paar maanden door iemand anders is gebruikt terwijl je zelf een toestel van nog geen dag opstuurt. Ook heeft waarschijnlijk de eigenaar van het refurbished toestel waarschijnlijk gewoon een nieuw toestel gekregen, anders zat hij ook nog op zijn toestel te wachten.Sj44k13 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 12:38:
Wat is het probleem als het toestel helemaal perfect zou zijn?
Ook heb ik al genoeg ervaring met refurbished apparaten, zoals mijn Nexus 7, die beschadigingen had op de achterkant en toen weer moest worden opgestuurd, daar heb ik gewoon geen zin in.
[ Voor 16% gewijzigd door yannickzz op 09-08-2013 13:13 ]
Heb mijn toestel na 2 weken terug gekregen. Kopietje wat erbij zat is niet eens te lezen. Dan druk je toch een nieuwe af denk je dan of mail je het scheelt je papier.
Contact met Dynafix is echt een ramp. We noemen het bedrijf niet voor niks Bynanix. Mijn storing lijkt niet verholpen zo uit de eerste 5 minuten te zien. Ik ga het een paar dagen aankijken en screenshots maken. Hopelijk heb ik het mis. Zo pielen op een S3 mini is ook niks. En het duurt nog een maand voor ik de S4 krijg.
Contact met Dynafix is echt een ramp. We noemen het bedrijf niet voor niks Bynanix. Mijn storing lijkt niet verholpen zo uit de eerste 5 minuten te zien. Ik ga het een paar dagen aankijken en screenshots maken. Hopelijk heb ik het mis. Zo pielen op een S3 mini is ook niks. En het duurt nog een maand voor ik de S4 krijg.
Iemand die al een oplossing heeft gevonden voor dit probleem? Of maar opsturen? Kan er niets over vinden op internet..Verwijderd schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 16:15:
[...]
[...]
Ik heb hetzelfde probleem gehad. Ik heb mijn toestel ook bij studentmobiel gekocht.
Via de HTC-Chat ben ik doorverwezen naar een Vodafone-winkel (HTC-shop service winkel)
De reparateur kon het toestel nog niet repareren omdat het een te nieuw model was. Dus is het toestel opgestuurd naar Dynafix. Hij vermoedde dat het een kapotte laadconnector was.
Lijkt me dat je voor dat soort dingen echt aanspraak moet maken op je garantie wil je je garantie behouden.cxvb schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 19:43:
[...]
Iemand die al een oplossing heeft gevonden voor dit probleem? Of maar opsturen? Kan er niets over vinden op internet..